Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vandread schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:51:
Volgens mij neem je jezelf in de maling met awarness....?
Hoeveel heb je als je die uit zet?
Lijkt me knap dat je 12m hebt met 550AR en 315k life..... zelfs niet met paragon points
wat maakt het uit wat voor passives je neemt ? als het werkt voor je ? als de passives er niet zouden zijn ..dan ja was het niet speelbaar..ik gebruik trouwens een quiver als ik boven de 2 mill ga komen en paragon points tellen natuurlijk ook mee of speel je soms zonder ? :X

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wolf schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:53:
[...]

Hij gebruikt 2 defensive passives. ;)

Veel DH's kiezen liever voor meer toughness op gear en dan offensive passives omdat dat over het algemeen meer DPS geeft. Maar als je aan het "rankhunten" bent is dit de manier.
ja knap dat ze dat doen maar ik wil DPS maken zonder die skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awarness reset... 1 keer geraakt worden en plop, weg is je toughness.
Beetje zoals sharpshooter, zou die dan ook maar aan zetten ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Vandread op 02-06-2014 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Vandread schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:54:
Awarness reset... 1 keer geraakt worden en plop, weg is je toughness
Awareness doet niet meer wat jij denkt dat het doet. Het is aangepast laatste patch.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vandread schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:54:
Awarness reset... 1 keer geraakt worden en plop, weg is je toughness
oki :) daarom speel ik ook t5-6 elke dag omdat het niet kan zo...dohhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn you battlenet! Update die site nou eens :P
Zeker dat je dex armor word :) goede verandering in ieder geval.... van die reset passives zijn redelijk kansloos

[ Voor 34% gewijzigd door Vandread op 02-06-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wolf schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:55:
[...]

Awareness doet niet meer wat jij denkt dat het doet. Het is aangepast laatste patch.
juist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Als het werkt, dan werkt het. Zo simpel is het :) Voordeel aan Diablo 3, iedereen speelt op zijn/haar/hets eigen manier

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
lanerios schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:57:
Als het werkt, dan werkt het. Zo simpel is het :) Voordeel aan Diablo 3, iedereen speelt op zijn/haar/hets eigen manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dat is imo ook de lol van Diablo, niet de builds gebruiken die streamer XXYAYAYXAW gebruikt omdat het zo awesome is, maar gewoon aanklooien met builds. Mensen moeten gewoon minder zeuren "Ja maar ik vind dat je dit MOET gebruiken want Streamer/youtuber/clanmate/fietsenbewaarder/bankmedewerker X doet dat!" En gewoon meer lol hebben :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Bosmonster schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:59:
[...]

Al dat geforum ook niet denk ik :+
Mijn IT/Infra afdeling ook niet, sinds een maand is eu.battle.net ook geblokkeerd :(

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de lol? Sommige mensen gaan snoei voor het DPS getalletje op diabloprogress hoor ;)
En worden ook heel gefrustreerd als dat niet klopt :+
Als ik de gear heb vind ik het altijd wel geinig om te kijken hoe hoog ik kan komen, heeft verder 0,0 nut omdat het voor geen meter klopt, veel wapen DPS klopt niet bv.
Sunkeeper is leuk, maar m'n SoH doet denk ik toch wat meer dmg...
Denk zelfs dat ik m'n WKL inruil voor een Odyn Son (eindelijke en goede gevonden) want die proct wel lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vandread schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:16:
Voor de lol? Sommige mensen gaan snoei voor het DPS getalletje op diabloprogress hoor ;)
En worden ook heel gefrustreerd als dat niet klopt :+
Als ik de gear heb vind ik het altijd wel geinig om te kijken hoe hoog ik kan komen, heeft verder 0,0 nut omdat het voor geen meter klopt, veel wapen DPS klopt niet bv.
Sunkeeper is leuk, maar m'n SoH doet denk ik toch wat meer dmg...
Denk zelfs dat ik m'n WKL inruil voor een Odyn Son (eindelijke en goede gevonden) want die proct wel lekker :9
En ik denk ook dat ondanks dat ik iets meer dan half de sheet DPS van ArchangelINC heb, mijn eDPS een stuk hoger ligt omdat er effectief 6 Blaat's in het veld staan met mijn build.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Mooie gear ook!
Zal eens kijken hoe die build gaat, ben echter wel een fan van meteor regen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Vandread schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:22:
Snapshot je de dmg van je sentry's eigenlijk met harringtons?
Met sentries snapshot je niet. Die doen continu de weapon damage zoals je die op dat moment hebt. Dus als ik de belt proc als er al 20 sec een sentry staat, gaat die voor 10 sec dik 2x zo harde damage doen. Weer 10 sec daarna gaat alles weer terug naar normaal.

Mijn strategie is dan ook 5 sentries neerplempen en dan lijkjes plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:37

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:56:
Damn you battlenet! Update die site nou eens :P
Zeker dat je dex armor word :) goede verandering in ieder geval.... van die reset passives zijn redelijk kansloos
Wordt je dex armor? Dat is nieuw voor mij... Dan is het redelijk kansloos dat ik strength gear voor de support monk aan het verzamelen ben geslagen...

Mijn 2e FoA heb ik cooldown op kunnen rollen :). De monk support nu dus voor de party:

- 30% extra damage van de strongarms (icm implosion)
- 10% extra damage van crippling wave
- max 30% extra damage van guiding light
- 30% extra damage van inner sanctuary

hoe dit precies optelt weet ik niet, maar zal vast aardig zijn :)

De gepalmde mobs knallen uit elkaar voor:
- niet elites -> 1,4 * health van de mob
- elites -> 2,2 * health van de elite

En dan heal ik de party voor 20.000+(0,25*health globe bonus) per use of ability. Mijn ias is ongeveer 1,8 en health globe bonus 85.000 ofzo. Komt dus neer op ongeveer 75.000 Life per second, waarbij inner sanctuary ook nog eens voor een 55% damage reduction zorgt...

Ik denk alleen dat ik de rune op crippling wave verander naar concussion voor 20% extra reduction ipv 10% extra damage...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
retlaw schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:25:
[...]

Wordt je dex armor? Dat is nieuw voor mij... Dan is het redelijk kansloos dat ik strength gear voor de support monk aan het verzamelen ben geslagen...

[...]
30% van de dex wordt armor, niet 100% dus str stacken is voor een zDPS monk nog steeds the way to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die skill van demon hunters is gewijzigd van dodge chance naar % dex word omgezet naar armor (net als STI bij monks)
Overigens vind ik nog steeds dat je voor een uber support monk de juiste single res moet stacken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10 16:54

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:28:
Die skill van demon hunters is gewijzigd van dodge chance naar % dex word omgezet naar armor (net als STI bij monks)
Overigens vind ik nog steeds dat je voor een uber support monk de juiste single res moet stacken ;)
Blizzard gaat het vast aanpassen in 2.1.0 naar +30% all res of zo ;) Dat zou wel een dikke nerf zijn. Omdat je op alle gear de vierde primaire stat moet inleveren. En dat is meestal +% life, +armor of +% skill damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je bedoelt dat ze OWE gaan nerfen? Neuh ze gaan hopenlijk de sets zo boosten dat je er wat aan hebt en ik dus eindelijk m'n full storm set kan gaan gebruiken :P

@ retlaw, heb je nog wel een primairy skill nodig? Misschien kan je serenity erin prakken en heb je ook de BT niet meer nodig en kan je nog meer cooldown stacken ;) en meer elite dmg erbij hebben ;) (aughilds :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 02-06-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze kunnen OWE ook gewoon iets anders berekenen, bijvoorbeeld dat je extra AR krijgt als % van je totale cumulatieve (normale) res oid. Dan hoef je niet meer perse 1 soort te stacken, maar telt alle extra element res nog wel mee.

"50% of your elemental resistance will also count to your All Resistance" oid

Het hoeft niet perse een buff/nerf te zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 02-06-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wolf schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:19:
[...]

En ik denk ook dat ondanks dat ik iets meer dan half de sheet DPS van ArchangelINC heb, mijn eDPS een stuk hoger ligt omdat er effectief 6 Blaat's in het veld staan met mijn build.
heb nog een set waar ik op 3.4 mill elemental dmg tegen elite kan doen.
Ik heb allebei getest en ik moet zeggen tegen elite is het super maar tegen white mobs is het weer minder goed. Dan heb je weer meer aan puure dps en natuurlijk een leuke scheut elemental.
Dus is maar de vraag wat je wil gaan doen. Ubers is the elemental/ elite build super . Doe je veel rifts waare je weinig elite tegen gaat komen is de DPS build weer super een goede mix die ik dan ook eens gebruik is dat ik op 3 mill elmental ga zitten met een soj en de aug set.

Maar goed iedereen zijn ding. Maar me doel is berijkt een DH neer te zetten met veel paper dps en als nog t5-6 kunnen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:38:
@ retlaw, heb je nog wel een primairy skill nodig? Misschien kan je serenity erin prakken en heb je ook de BT niet meer nodig en kan je nog meer cooldown stacken ;) en meer elite dmg erbij hebben ;) (aughilds :P)
Als epiphany actief is proct de healing op de use van een ability... O.a. daarom de primary omdat je die constant gebruikt en er dus constante healing is.... En een beetje voor spirit generatie.

Wat betreft de resistance stacken geef ik je gelijk hoor. Maar de gear die ik loot valt toevallig met allres en weinig gear nog met single res als secondary stat. Er ligt daar nog genoeg ruimte voor verbetering. Hetzelfde geldt voor shoulders, chest, boots en pants. Idealiter wordt mijn linkerring een RoRG en heb ik een crimson en inderdaad aughild set.. Dan kan ik epiphany constant ophouden. Maar dat is toekomstmuziek :).

ik heb deze ook nog liggen :). Die ga ik binnenkort eens proberen...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
cybergi schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:07:
[...]

heb nog een set waar ik op 3.4 mill elemental dmg tegen elite kan doen.
Ik heb allebei getest en ik moet zeggen tegen elite is het super maar tegen white mobs is het weer minder goed. Dan heb je weer meer aan puure dps en natuurlijk een leuke scheut elemental.
Dus is maar de vraag wat je wil gaan doen. Ubers is the elemental/ elite build super . Doe je veel rifts waare je weinig elite tegen gaat komen is de DPS build weer super een goede mix die ik dan ook eens gebruik is dat ik op 3 mill elmental ga zitten met een soj en de aug set.

Maar goed iedereen zijn ding. Maar me doel is berijkt een DH neer te zetten met veel paper dps en als nog t5-6 kunnen farmen.
Ik snap je post maar dat is niet wat ik bedoel. :)

Ik heb de 6 marauder set bonus met een Bombadier's Rucksack. Dat betekent dat ik 5 sentries neer kan gooien die stuk voor stuk cluster arrows en multishots knallen (sneller dan ik zelf kan zonder hatred starved te zijn). De gemiddelde pack gaat op T6 binnen 4 sec neer als ik 5 sentries neer heb, en dan heb ik nog 3 party members die in een hoekje niks staan te doen omdat angst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Wolf schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:16:
[...]
De gemiddelde pack gaat op T6 binnen 4 sec neer als ik 5 sentries neer heb, en dan heb ik nog 3 party members die in een hoekje niks staan te doen omdat angst.
Angst? Pf, mietjes. Nodig mijn wiz maar uit, ik tank wel voor je sentries. xD Laat die melee classes maar bibberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ondertussen wordt iedereen doof? :+

@retlaw, maar Karma doet het ook zonder ^^
In principe is iedere skill een trigger denk ik? dus of je nou palmed of cycloned maakt niet uit en de dmg buff is 10 seconden geldig :)
Heb je al een furnace? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 18:39
Ik ben wel bang voor T6 minions, en ik schaam me er niet voor :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Vandread schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:43:
Als je met een WoW wizard in je party rondloopt gewoon je ingame sound een stuk omlaag draaien en een muziekje aanzetten of wat harder praten op TS.

Wel interessant om de verschillende monk builds voorbij te zien komen en wat de mogelijkheden zijn.. Mijn monk voelt altijd wel erg traag, maar misschien moet ik hem ook eens wat meer party based opbouwen met exploding palm etc... Is dit met een lightning build goed te doen, ja toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik ben zelf ook bang voor Anarchs op T6... Die hebben al menig dode Blaat opgeleverd.

Gelukkig is mijn dierentuin dat niet. Is soms wat onhandig dat gebrek aan angst, vooral als ze besluiten een goblin te gaan bijten als we met 3 elites aan het vechten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:43:

@retlaw, maar Karma doet het ook zonder ^^
In principe is iedere skill een trigger denk ik? dus of je nou palmed of cycloned maakt niet uit en de dmg buff is 10 seconden geldig :)
Heb je al een furnace? ^^
Karma heeft wat andere gear en crimson setje :). Die kan geloof ik epiphany constant ophouden. Ik (nog) niet.

Jep ik heb een furnace op mijn crusader! Best een leuk char en best een leuk wapen... Ik heb ook een rimeheart, een build die freezed is dus ook nog te maken. Las ergens iets over een super saiyan monk...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

retlaw schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:56:
[...]

Karma heeft wat andere gear en crimson setje :). Die kan geloof ik epiphany constant ophouden. Ik (nog) niet.

Jep ik heb een furnace op mijn crusader! Best een leuk char en best een leuk wapen... Ik heb ook een rimeheart, een build die freezed is dus ook nog te maken. Las ergens iets over een super saiyan monk...
Ik heb het een tijdje terug gepost. Zover ik weet gebruik je Frostburn voor freeze. En de Azturrasq voor de EP proc. En de Rimeheart als trigger voor de grote explosies.

Je pulled de mobs met Cyclone Strike, je tagged ze met exploding palm. Dan Freeze je ze met een snelle primaire attack. En vervolgens 'poke' je een white mob met de rimeheart en alles gaat dood :)

link

Ik heb alle items behalve de rimeheart :(

[ Voor 5% gewijzigd door Anno op 02-06-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wolf schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:16:
[...]

Ik snap je post maar dat is niet wat ik bedoel. :)

Ik heb de 6 marauder set bonus met een Bombadier's Rucksack. Dat betekent dat ik 5 sentries neer kan gooien die stuk voor stuk cluster arrows en multishots knallen (sneller dan ik zelf kan zonder hatred starved te zijn). De gemiddelde pack gaat op T6 binnen 4 sec neer als ik 5 sentries neer heb, en dan heb ik nog 3 party members die in een hoekje niks staan te doen omdat angst.
ja heb ik ook liggen is best goed moet ik zeggen zeker als je de passive nog aan hebt staan 5 sentry met 3 keer DH in tde party hebben we ook eens gedaan dan heb je 15 sentry staan bij een boss heheheh :) en dan kijken wat er gebeurd hoef je niets meer te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:11
Is er iemand die mij kan helpen met de laatste 4 levels om level 70 te halen? Heb een wizard gerolled, zie dat het farmen met een wizard vele male sneller gaat dan met een barbarian (al heb ik toch 1.7M elemental dmg ofzo). Set items + upgrades lijken voor mij gewoon niet te droppen ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
cybergi schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:08:
[...]

ja heb ik ook liggen is best goed moet ik zeggen zeker als je de passive nog aan hebt staan 5 sentry met 3 keer DH in tde party hebben we ook eens gedaan dan heb je 15 sentry staan bij een boss heheheh :) en dan kijken wat er gebeurd hoef je niets meer te doen :)
Laat me raden, jij wilt liever zelf schieten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 10:50
Oef de Bombadier's Rucksack wil maar niet voor me droppen :( Anyway, er dropte 2 SoH binnen 5 minuten ^^ Waaronder het juweeltje hieronder, de andere was pauper, totaal al 3 SoH en 2 WH mogen looten. Helaas nog geen WoW of SMK.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uBphIH7.jpg?1

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gz Anima! 10% rollen :9
Heeft ie verder nog nut voor een van je int chars?
Bombardiers rucksack was de eerste en enige quiver die ik heel snel van kadala kreeg... nogal pisgeluk gehad zo te zien :Y)

@retlaw/anno
Rimeheart is alleen behoorlijk zeldzaam.... ik ken iig nog niemand met dat zwaard...
Furnace kan je ook op je monk zetten, bepaalde prim. attack is een van de beste triggers, Wothf - Fof geloof ik :) maakt niet uit watvoor mainstat erop zit, gaat om de proc.
Baroshir schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:49:
[...]
Als je met een WoW wizard in je party rondloopt gewoon je ingame sound een stuk omlaag draaien en een muziekje aanzetten of wat harder praten op TS.

Wel interessant om de verschillende monk builds voorbij te zien komen en wat de mogelijkheden zijn.. Mijn monk voelt altijd wel erg traag, maar misschien moet ik hem ook eens wat meer party based opbouwen met exploding palm etc... Is dit met een lightning build goed te doen, ja toch?
Palm werkt altijd, maar de effectiviteit word vergroot door physical en elite dmg :)
Een monk voelt niet traag, maar wel alsof hij aan het aaien is ongeacht je dps :+

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 02-06-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 16:56
Marauder full set is echt super vet!

Ik vroeg mij btw af maakt het nog uit wat voor Turret je gebruikt? Ik doe een hoop +fire dmg.

Guardian turret is physical dmg
Spitfire turrent is fire dmg

gezien ik clusterarrow loaded for the bear (fire dmg) wordt de dmg van de clusterarrow van de guardian turret gebruikt dan omgezet naar physical? Of heeft het alleen invloed op fire resource reduction (cindercoat bijv)

en is een full set marauder + physical dmg + focus en restraint ring set + clusterarrows shoothingstars interessant (physical) nog veel meer dmg? Verder leuk om dan ook nog eens sash of knives erbij te doen;)

5 guardian turrets + Physical dmg + focus&restraint + Ballistics

Doet meer dmg dan +firedmg en grenadier bijvoorbeeld

(grenadier is maar +10 extra grenade dmg)
(ballistics is +100 dmg + optionele extra rocket +150 + etc etc dmg)

[ Voor 4% gewijzigd door P-Nut op 02-06-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

mijn demon hunter is behoorlijk sterker geworden :)

met dank aan de nieuwe legendary drop rates etc

link: http://www.diabloprogress...-2531/thurantjee/41715479

link: http://eu.battle.net/d3/e...antjee-2531/hero/41715479

en btw.. is er al plek in de GOT clan ?

[ Voor 24% gewijzigd door Read op 02-06-2014 14:47 ]

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villean
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 10:02
Vandread schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:36:
Gz Anima! 10% rollen :9
Heeft ie verder nog nut voor een van je int chars?
Bombardiers rucksack was de eerste en enige quiver die ik heel snel van kadala kreeg... nogal pisgeluk gehad zo te zien :Y)

@retlaw/anno
Rimeheart is alleen behoorlijk zeldzaam.... ik ken iig nog niemand met dat zwaard...
Furnace kan je ook op je monk zetten, bepaalde prim. attack is een van de beste triggers, Wothf - Fof geloof ik :) maakt niet uit watvoor mainstat erop zit, gaat om de proc.

[...]

Palm werkt altijd, maar de effectiviteit word vergroot door physical en elite dmg :)
Een monk voelt niet traag, maar wel alsof hij aan het aaien is ongeacht je dps :+
Zo zeldzaam is die rimeheart toch niet ik heb er al 2 gesalvaged...

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Villean schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:55:
[...]

Zo zeldzaam is die rimeheart toch niet ik heb er al 2 gesalvaged...
:'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja die is zeldzaam.... het zeldzaamste normale zwaard (enige die minder droppen zijn The Slanderer en Little Rogue set swords)
En dat is niet slim.... kunnen extreem OP zijn voor bepaalde builds, de roll maakt niet uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Wolf schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:22:
[...]

Laat me raden, jij wilt liever zelf schieten? :P
heb je trouwens geen WF voor je sentry build? doet je strongarm dan ook weer mee.

Aan de andere kant werkt knock-back sowieso niet op gele of super elites (act boss / RG), is dit correct?

Overigens als iemand zich een top DH wil noemen, moet ie gewoon een top-roll calamity hebben. Dat ding is gewoon TE goed :)

geeft dit ding http://eu.battle.net/d3/en/item/warzechian-armguards trouwens alleen movement speed of ook attackspeed?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik heb die Rimeheart wel bewaard maar ik had liever een SoJ een WoW er voor in de plaats gevonden. Ongelofelijk hoeveel legs er droppen maar degene die ik wil droppen niet.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villean
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 10:02
Vandread schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:58:
Ja die is zeldzaam.... het zeldzaamste normale zwaard (enige die minder droppen zijn The Slanderer en Little Rogue set swords)
En dat is niet slim.... kunnen extreem OP zijn voor bepaalde builds, de roll maakt niet uit....
Hmmz de rolls waren idd heel erg slecht. Goed om te weten

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mofkees schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:59:
[...]

heb je trouwens geen WF voor je sentry build? doet je strongarm dan ook weer mee.

Aan de andere kant werkt knock-back sowieso niet op gele of super elites (act boss / RG), is dit correct?

Overigens als iemand zich een top DH wil noemen, moet ie gewoon een top-roll calamity hebben. Dat ding is gewoon TE goed :)

geeft dit ding http://eu.battle.net/d3/en/item/warzechian-armguards trouwens alleen movement speed of ook attackspeed?
en je wou hem niet toen ik je hem wou geven :P tss :P hehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Villean schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:02:
[...]

Hmmz de rolls waren idd heel erg slecht. Goed om te weten
Wel zonde dat je ze hebt gesalvaged man! ;) maarja als je er al twee hebt gevonden, kan een derde er ook wel bij...

Shard of Hate, Furnace, Rimeheart ik moet ze allemaal nog zien te vinden. Wat die nieuwe set swords betreft heb ik wel Little Rogue gevonden gisteren, met een goede roll ook nog! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
NastyNickNL schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:01:
Ik heb die Rimeheart wel bewaard maar ik had liever een SoJ een WoW er voor in de plaats gevonden. Ongelofelijk hoeveel legs er droppen maar degene die ik wil droppen niet.
ondertussen al 4x jade legs en 4x jade chest, en ik geef shards alleen uit aan gloves. nog steeds geen INT T&T of jade gloves na ontelbare hoeveelheid shards.

heb alles al, maar zonder jade gloves (dus geen Quetzalcoatl in de build) kan ik max maar T4 spelen met jade :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mofkees schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:06:
[...]

ondertussen al 4x jade legs en 4x jade chest, en ik geef shards alleen uit aan gloves. nog steeds geen INT T&T of jade gloves na ontelbare hoeveelheid shards.

heb alles al, maar zonder jade gloves (dus geen Quetzalcoatl in de build) kan ik max maar T4 spelen met jade :(
patience ...the force is strong with you :) hehehe je gaat ze krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:58:
Die slanderer heb ik ook! Roll weet ik nu even niet, ik heb m iig bewaard.
Zodra ik een frostburn heb zal ik die rimeheart proberen... Het is wel een slechte roll, maar dat maakt voor de proc niet uit... Zal wel de furnace eens meenemen met de monk dan. Op de crus vind ik de proc niet zo boeiend...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
cybergi schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:09:
[...]

patience ...the force is strong with you :) hehehe je gaat ze krijgen :)
Natuurlijk, heb tussendoor jouw WD al bijna gegeard.

Ff kieken wat sneller gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
P-Nut schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:39:
Marauder full set is echt super vet!

Ik vroeg mij btw af maakt het nog uit wat voor Turret je gebruikt? Ik doe een hoop +fire dmg.

Guardian turret is physical dmg
Spitfire turrent is fire dmg

gezien ik clusterarrow loaded for the bear (fire dmg) wordt de dmg van de clusterarrow van de guardian turret gebruikt dan omgezet naar physical? Of heeft het alleen invloed op fire resource reduction (cindercoat bijv)

en is een full set marauder + physical dmg + focus en restraint ring set + clusterarrows shoothingstars interessant (physical) nog veel meer dmg? Verder leuk om dan ook nog eens sash of knives erbij te doen;)

5 guardian turrets + Physical dmg + focus&restraint + Ballistics

Doet meer dmg dan +firedmg en grenadier bijvoorbeeld

(grenadier is maar +10 extra grenade dmg)
(ballistics is +100 dmg + optionele extra rocket +150 + etc etc dmg)
Voor zover ik heb begrepen heeft +fire of +physical wel invloed op het type sentry dat je kiest, maar dan alleen de autoattacks die eruit komen. De hatred spenders komen eruit met het element zoals die op je skillbar staat en +elemental werkt daar dan ook zodanig op.

Focus en Restraint heb ik nog niet geprobeerd maar is wellicht wel interessant om ff te doen. Heb ze allebei liggen. Heb ook de complete marauder set dus ik heb de rorg eigenlijk niet nodig. Ik ga vanavond eens testen!!

Verder zit ik wat betreft fire en physical met hetzelfde dilemma. Ik heb er op b.net een topic over gemaakt.
Mofkees schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:59:
[...]

Ik heb een goede windforce liggen maar ik gebruik hem niet om 3 redenen:
- Met Sentries wil je een xbow vanwege de hoge weapon damage en lage ias, aangezien de spenders cooldown based gecast worden.
- Sentries hebben een procrate van 0. Kortom, de knockback wordt nooit gedaan door sentries.
- Knockback werkt niet op bosses.

Om reden 1 en 2 wil ik ook geen calamity. Leuk die hoge dps, maar als de weapon damage 0,5x een goede xbow is gimp ik mezelf. Bovendien proccen sentries de MFD niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@retlaw
Furnace proc hangt af van de skill, begreep van Anima dat die flink proct als je dat brandende paard doet :)

Proc chance is modified by the coefficient of the skill used. Estimated base chance is around ~10%*. Damage is not increased by +%fire damage affixes, but is increased by +% damage vs Elites.
Furnace dmg appears as white number.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:35:
@retlaw
Furnace proc hangt af van de skill, begreep van Anima dat die flink proct als je dat brandende paard doet :)

Proc chance is modified by the coefficient of the skill used. Estimated base chance is around ~10%*. Damage is not increased by +%fire damage affixes, but is increased by +% damage vs Elites.
Furnace dmg appears as white number.
thanks! las ook dat damage over time (DoT) goed is voor proc. Dus palm en wothf met rune fists of fury!

Zal het paard op de crus equipen dan! En zouden fire walker dan ook niet zorgen voor een proc misschien... Dan wordt een fire build weer interessant. Dat wil ik niet want al mijn fire strength gear zit op de barb. Die toch ook al weer over de 1m dps zit. Crus wilde ik juist holy houden!

Ik moet eerst bounties doen want heb geen rift stones meer...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Angeloonie schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:54:
[...]

Rift it Forward? :P
Echt ideaal, kost je 5 stones om een hele dag te kunnen riften :+
sommige mensen zijn bijgelovig en willen na elke game loot table resetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08-2023
ligt het aan mij of zijn die community's echt dood? (public chat)

zat ff te kijken naar dat rift it foward,, maar hoe dan?

[ Voor 31% gewijzigd door MadxCat op 02-06-2014 16:28 ]

Tag: MadxCat#1754-----D3 Armory-----Diablo Progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

MadxCat schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:25:
ligt het aan mij of zijn die community's echt dood? (public chat)

zat ff te kijken naar dat rift it foward,, maar hoe dan?
De public chat channels waar je de 1e keer in wordt gegooid als je inlogt zijn volgens mij zo dood als een pier.. Daar wordt je na 1 keer leaven namelijk niet standaard meer in terug gezet de volgende keer dat je inlogt. Specifieke channels als rift it forward zijn juist wel erg levend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 11:50
Baroshir schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:30:
[...]Specifieke channels als rift it forward zijn juist wel erg levend.
Ik probeer nu al een week de rift it forward eu community te joinen, maar heb nog geen 1 keer gehad dat ik niet de meldng kreeg dat de community geen nieuwe requests meer kan ontvangen.

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens @ Cybergi:
http://www.diabloprogress...nd_of_the_Legacy_Items%3F
I've changed the updater so that currently only 3 legacy items are excluded: Zunimassa's Journey, Inna's Temperance and The Witching Hour.

[ Voor 45% gewijzigd door Vandread op 02-06-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08-2023
Baroshir schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:30:
[...]

De public chat channels waar je de 1e keer in wordt gegooid als je inlogt zijn volgens mij zo dood als een pier.. Daar wordt je na 1 keer leaven namelijk niet standaard meer in terug gezet de volgende keer dat je inlogt. Specifieke channels als rift it forward zijn juist wel erg levend.
en hoe kom ik in zown rift it forward channel?

Tag: MadxCat#1754-----D3 Armory-----Diablo Progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Angeloonie schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:54:
[...]

Rift it Forward? :P
Echt ideaal, kost je 5 stones om een hele dag te kunnen riften :+
Waarom niet gewoon een cache (vul willekeurige act in) halen met zijn vieren?
5-10 minuten werk voor 4-8 rifts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vandread schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:46:
Trouwens @ Cybergi:
http://www.diabloprogress...nd_of_the_Legacy_Items%3F
I've changed the updater so that currently only 3 legacy items are excluded: Zunimassa's Journey, Inna's Temperance and The Witching Hour.
and then ? :P lol

http://www.diabloprogress...2253/ArchangelINC/7996915

werkt nog steeds hoor
nu zelfs rank 70 :P (love the haters ) :) 8)

[ Voor 15% gewijzigd door cybergi op 02-06-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik snap nog steeds geen reet van Rift it forward, hoe vaak ik de beschrijving ook lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
LUH-3417 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:56:
Ik snap nog steeds geen reet van Rift it forward, hoe vaak ik de beschrijving ook lees.
Je cleart rift tot Boss, geeft in chat aan dat je plek hebt voor x personen, jij beslist wie de nieuwe rift opent. Andersom request je, je moet wel snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Maar dan kun je nog steeds niet hele dag riften voor één keer vijf stones toch? Tenzij je de 'mazzel' hebt nooit aangewezen te worden om de nieuwe rift te maken. Je hebt dus gemiddeld vier rifts voor de prijs van één, right?

En: de aangewezen persoon maakt dan een nieuwe rift aan en de doorloop je dan met zijn vieren? Of splitst de party weer op?

[ Voor 22% gewijzigd door LUH-3417 op 02-06-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

:P
LUH-3417 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:07:
Maar dan kun je nog steeds niet hele dag riften voor één keer vijf stones toch? Tenzij je de 'mazzel' hebt nooit aangewezen te worden om de nieuwe rift te maken. Je hebt dus gemiddeld vier rifts voor de prijs van één, right?

En: de aangewezen persoon maakt dan een nieuwe rift aan en de doorloop je dan met zijn vieren? Of splitst de party weer op?
Als jij de rifts doet moeten andere mensen nieuwe openen. Als je wilt joinen moet je zo nu en dan wel rifts openmaken ja. En dan kan het erg vlot gaan met je key fragments..

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:46

Pater

Terry Tate

Gisteren een goede Tall Man Finger gevonden, vandaag de goede roll erop gekregen.

http://www.diabloprogress.com/hero/pater-2448/Harry/33918623

Denk je, zo, nu is mijn build toch redelijk compleet, word ik door Koeitje uitgenodigd voor een T6 session. Dayum! Dat was pas een bizarre run! Gelukkig maakte ik nog een paar kills, anders voelde ik me helemaal overbodig...

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Pater schreef op maandag 02 juni 2014 @ 23:02:
Gisteren een goede Tall Man Finger gevonden, vandaag de goede roll erop gekregen.

http://www.diabloprogress.com/hero/pater-2448/Harry/33918623

Denk je, zo, nu is mijn build toch redelijk compleet, word ik door Koeitje uitgenodigd voor een T6 session. Dayum! Dat was pas een bizarre run! Gelukkig maakte ik nog een paar kills, anders voelde ik me helemaal overbodig...
Jaloers. Alle drie mijn TMF's zijn prut qua DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op maandag 02 juni 2014 @ 23:28:
Die waren vast alle drie beter dan mijn 0 TMF's :P
Maar jouw T&T's zijn beter dan alle drie mijn TMF's bij elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack
  • Laatst online: 27-09 16:50

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Ik heb gisteren de IK chest gevonden - nice! Nu weet ik echter niet zo goed wat het beste zou zijn om te rerollen. Ik ga ervan uit dat de avalanche damage rerollen de enige optie is, maar waarnaar is dan de vraag. Ik zit te twijfelen tussen vit, reduced damage from elites of misschien armor? Geen idee welke hiervan het beste moet zijn.

Iemand de gouden tip?

Hier de link http://eu.battle.net/d3/e...mbtrack-2553/hero/3016908

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bombtrack schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:03:
Ik heb gisteren de IK chest gevonden - nice! Nu weet ik echter niet zo goed wat het beste zou zijn om te rerollen. Ik ga ervan uit dat de avalanche damage rerollen de enige optie is, maar waarnaar is dan de vraag. Ik zit te twijfelen tussen vit, reduced damage from elites of misschien armor? Geen idee welke hiervan het beste moet zijn.

Iemand de gouden tip?

Hier de link http://eu.battle.net/d3/e...mbtrack-2553/hero/3016908
ik zou voor vit gaan en of reduce dmg van elite...anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Ik zie anders geen armor meer staan bij die ik chest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Gisteren een T&T op mijn DH gevonden. Helaas geen al te beste roll anders had ik hem misschien wel gebruikt. De mijne heeft nu met reroll dex, ias, chc en cdr. Dit met een crappy pet ias roll van 41% :X .

Is namelijk wel goed te merken op mijn sentries, alleen de 18% fire damage en 50% chd die ik daarmee kwijt raak zijn gewoon niet te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

NastyNickNL schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:19:
Ik zie anders geen armor meer staan bij die ik chest.
Volgens de in-game mogelijkheden bij het rerollen van avalanche staat armor er wel tussen [373 - 595]

Edit: confirmed - armor kan nog steeds gerolled worden. Hij kwam net voorbij. Ben echter voorlopig voor de vit gegaan. Bijna max roll :)

[ Voor 20% gewijzigd door Bombtrack op 03-06-2014 08:29 ]

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Bombtrack schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:24:
[...]

Volgens de in-game mogelijkheden bij het rerollen van avalanche staat armor er wel tussen \[373 - 595]
ow sorry ik begrijp het verkeerd. Je wil die aval.dmg rerollen. Ik zou gaan voor reduced elite dmg of allres.

[ Voor 5% gewijzigd door NastyNick op 03-06-2014 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bombtrack schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:24:
[...]

Volgens de in-game mogelijkheden bij het rerollen van avalanche staat armor er wel tussen \[373 - 595]

Edit: confirmed - armor kan nog steeds gerolled worden. Hij kwam net voorbij. Ben echter voorlopig voor de vit gegaan. Bijna max roll :)
de vraag is wat zijn je stats hoeveel all ress heb je hoeveel vit ...armour zou ik niet doen since je een strenght class bent en dat zowieso heel veel hebt als je roode steene er in doet. dan you je dus all ress kunnen doen.
of heb je niet genoeg vit ? reduce dmg van elite is wel erg goed heb ik ook gedaan met me chest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

cybergi schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:39:
[...]

de vraag is wat zijn je stats hoeveel all ress heb je hoeveel vit ...armour zou ik niet doen since je een strenght class bent en dat zowieso heel veel hebt als je roode steene er in doet. dan you je dus all ress kunnen doen.
of heb je niet genoeg vit ? reduce dmg van elite is wel erg goed heb ik ook gedaan met me chest :)
All-res is geen optie. Die staat er simpelweg niet tussen ;) Vit is nu 5200, nadat ik bijna 500 vit op die chest heb gerolled.

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:46

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Gister mijn build een beetje omgegooid icm de IK-set bonus. Kan T4 nu redelijk probleemloos aan maar kom wel damage tekort. Wat zou ik het beste kunnen vervangen/veranderen om meer damage te gaan doen?
Mijn res ligt gemiddeld tussen de 950 en 1450

http://www.diabloprogress...rloc-2506/SkarloC/1252750
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sk4rloC-2506/hero/1252750

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wat is de combinatie monk en WD toch goed zeg. Gisteren op T5 leken het wel speed runs! We hadden een leuke party met de juiste combinatie ook. Waarom zijn we eigenlijk niet naar T6 gegaan? Ben wel benieuwd hoe dat had gegaan...

Heb voor resistance maar voor lighting gekozen... Dat laat mij nog de mogelijkheid een reroll op de belt te doen. Shoulders ook vervangen met spaulders of zakara. Daar moest nog cooldown op en dat is eindelijk gelukt en dus de laatste rare/yellow gearpiece vervangen :)

Op het laatst nog even de skills van de crusader omgezet naar fire skills en het brandende paard :). Wat een verschil zeg! Met deze build komt de furnace veel beter tot zijn recht! Elites geen probleem. Waar er met de vorige build weinig proc was is het met deze erg goed!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 22:29
ging inderdaad heel goed gisteren, voor men eerste keer op T5.. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ging als een speer idd!
T6 gaat ook lukken nu Drum in 2 rifts zn Jade set bij elkaar heeft gegokt, wat een geluk heeft die gozer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
MicScott schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:16:
:P
[...]

Als jij de rifts doet moeten andere mensen nieuwe openen. Als je wilt joinen moet je zo nu en dan wel rifts openmaken ja. En dan kan het erg vlot gaan met je key fragments..
Vooral als paragon level 190. :')
99% is "lowest para opens" :')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Angeloonie schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:03:
Ik doe enkel nog Highest opens :P Puur om "the little man" te helpen. De 400+ para mensen spelen zoveel dat die toch 10x meer keys hebben :)
_O_

Ik snap het ergens ook wel, als je op T6 zit wil je geen ongegearde mensen, maar mijn garg dog doet over het algemeen meer dmg dan de andere 2 joiners bij elkaar, dus het is altijd super scheef. :')
En high levels lopen idd oms rond met 800 keys waar ze niets meer mee kunnen/hoeven. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Tevens, ik weet niet zo goed meet wat ik nog moet met mijn WD.
Behalve dezelfde gear met betere stats zoeken. :')
Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:07:
Tevens, ik weet niet zo goed meet wat ik nog moet met mijn WD.
Behalve dezelfde gear met betere stats zoeken. :')
Iemand nog suggesties?
- Shoulders kunnen beter (reroll vit)
- Bracers opnieuw craften, hier kun je aardig wat op winnen 4% Physical, 1% CHC, 59 int
- Boots hebben geen int
- Ring heeft ias ipv CHC
- Wapen is mwah

Heb verder geen verstand van WD's dus misschien roep ik onzin :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Angeloonie schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:12:
[...]

- Shoulders kunnen beter (reroll vit)
- Bracers opnieuw craften, hier kun je aardig wat op winnen 4% Physical, 1% CHC, 59 int
- Boots hebben geen int
- Ring heeft ias ipv CHC
- Wapen is mwah

Heb verder geen verstand van WD's dus misschien roep ik onzin :+
:D hier kan ik wat mee thnx.

En wapen, tjah, moet ik ooit eens wat beters vinden maar dat is nog niet gelukt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skarloc schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:30:
Gister mijn build een beetje omgegooid icm de IK-set bonus. Kan T4 nu redelijk probleemloos aan maar kom wel damage tekort. Wat zou ik het beste kunnen vervangen/veranderen om meer damage te gaan doen?

Aughild shoulders/bracers craften, krijg je 15% elite dmg erbij.
De juiste elemental damage op je bracers helpt ook (fire?)
Probleem van whirlwind is dat het geen echte dmg dealer is.
Je SoJ is mooi maar fire heb je meer van, daar zou ik op focussen, zijn ook effectievere builds voor op hoge torments

Neem call of the ancients zodat ze Fury genereren en pak bv eens hammer of the ancients (fire rune) en kijk of je die kan spammen.
Zoiets als deze char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Det0x-2856/hero/432203
retlaw schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:31:
Op het laatst nog even de skills van de crusader omgezet naar fire skills en het brandende paard :). Wat een verschil zeg! Met deze build komt de furnace veel beter tot zijn recht! Elites geen probleem. Waar er met de vorige build weinig proc was is het met deze erg goed!
Graag gedaan :+

[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 03-06-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Skarloc schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:30:

heb een leuke en effectieve build voor de barb kijk eens naar me profile werkt super en je kan alle ts aan als je tougness goed zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag mijn alt verloren met daarop mijn SOJ van mijn main erop erg jammer :( 20 fire 30 elite damage. Gisteren ff een rift doen en boem SOJ met standaard fire erop :D

Maar zit beetje een de knus met mijn passive. Ik weet niet of berserk rage of weapon master moet gebruiken.
25% str is huge maar lang niet altijd up en vaak op elites ook gewoon down. Weapon master is er altijd en 5 chc is altijd up en het scaled met mijn skills meer crits= meer globes = meer fury.

keuzes keuzes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom vinden mensen allemaal SoJ's :'(

De enige die ik vond was met mijn Crusader en had nog het verkeerde element ook dus weggegeven. Op m'n DH moet ik er nog steeds een vinden (en dan zul je zien dat die Poison dmg heeft oid)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:16
hexta schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:22:
[...]

:D hier kan ik wat mee thnx.

En wapen, tjah, moet ik ooit eens wat beters vinden maar dat is nog niet gelukt. ;(
Hoe erg ben je gehecht aan Blackthorne's 4 set bonus? Wat nog leuk kan zijn om te overwegen is het volgende:

Amulet met +Physical damage; Aughild's Chestpiece craften (met Vit & Int); Reapers Wrap's craften (met +Physical damage, Vit, Int & CHC) en vervolgens Mass Confusion of Gargantuan inwisselen voor Zombie Charger - Pile On. Als je dan ook nog een Homunculus kunt vinden kun je Summon Zombie Dogs inwisselen voor Sacrifice als je zou willen.

Edit: Zie ook mijn WD. Ik heb nog steeds geen T&T mogen vinden, vandaar mijn gebruik van Cain's. Ik heb een Homunculus, maar daarmee lever ik veel damage en alle vitality in t.o.v. deze mojo. De Puzzle Ring was simpelweg te perfect om met en TMF te gaan spelen op dit moment, zodra ik mijn T&T heb gaat de TMF aan.
Wapen geeft erg veel base damage, maar geen extra's. Dat besef ik. Ik kan ook nog kiezen uit een Doombringer en een Thunderfury, maar dit speelt wel lekker voor nu.

[ Voor 25% gewijzigd door Hafermaut op 03-06-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Hafermaut schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:59:
[...]

Hoe erg ben je gehecht aan Blackthorne's 4 set bonus? Wat nog leuk kan zijn om te overwegen is het volgende:

Amulet met +Physical damage;
Aughild's Chestpiece craften (met Vit & Int);
Reapers Wrap's craften (met +Physical damage, Vit, Int & CHC) en vervolgens
Mass Confusion of Gargantuan inwisselen voor Zombie Charger - Pile On.
Als je dan ook nog een Homunculus kunt vinden kun je Summon Zombie Dogs inwisselen voor Sacrifice als je zou willen.

Edit: Zie ook mijn WD. Ik heb nog steeds geen T&T mogen vinden, vandaar mijn gebruik van Cain's. Ik heb een Homunculus, maar daarmee lever ik veel damage en alle vitality in t.o.v. deze mojo. De Puzzle Ring was simpelweg te perfect om met en TMF te gaan spelen op dit moment, zodra ik mijn T&T heb gaat de TMF aan.
Wapen geeft erg veel base damage, maar ik kan ook nog kiezen uit een Doombringer en een Thunderfury, maar dit speelt wel lekker.
-Ik ben erg gehecht aan mijn clones :@ :D
-Ik vind de 3set bonus wel erg fijn, de 4e niet super, dus ik zou er idd 1 kunnen vervangen, maar waarom aughilds? enkel voor de Vit en Int? want de bonus heb ik al door RoRG ah voor de reapers wraps
Als ik aughilds chestpiece craft kan ik reapers wraps gewoon nemen zonder set bonus in te leveren toch? :D
-Ik heb een homonculus, maar mijn gargdog is wel echt een gruwelijk beest, dus die wil ik houden. :P
Reapers wraps door chest te vervangen is wel een goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
hexta schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:06:
[...]

-Ik ben erg gehecht aan mijn clones :@ :D
-Ik vind de 3set bonus wel erg fijn, de 4e niet super, dus ik zou er idd 1 kunnen vervangen, maar waarom aughilds? enkel voor de Vit en Int? want de bonus heb ik al door RoRG ah voor de reapers wraps
Als ik aughilds chestpiece craft kan ik reapers wraps gewoon nemen zonder set bonus in te leveren toch? :D
-Ik heb een homonculus, maar mijn gargdog is wel echt een gruwelijk beest, dus die wil ik houden. :P
Reapers wraps door chest te vervangen is wel een goed idee!
neu :)

Met de sets zit je goed. Ben zelf ook een fan van BT set, lekker met een hand spelen en koffie drinken en TV kijken enzo. edit : Door mijn wapen Rhen'ho Flayer hoef ik nu niet eens te richten, lekker attack ingedrukt houden en iets anders doen :D

Je moet je skills aan passen. Top priority is Pierce the Veil passive nemen. Wat moet je met reapers of Mana in een pet build?

Voor Dogs is leeching beast waarschijnlijk beter. Je dikke hond healt per hit zo 10~20k afhankelijk van wat je met ppoints hebt gedaan. Via je OH heb je al 29% mitigation naar je hond, daar heb je niet meer nodig, zeker dat je ook nog BT gebruikt.

Neem voor Gargantuan die fire rune. Die physical dude enraget maar eens per 120 secs, terwijl die fire dude per 60 secs gecast kan worden. Zonder enrage brengt die dikke zombie meer nadelen dan voordelen, staat meestal in de weg enzo...

Je wapen is nog niet optimaal, mja dat is weer een geluksding en je moet maar een betere vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Mofkees op 03-06-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Mofkees schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:16:
[...]

neu :)

Met de sets zit je goed. Ben zelf ook een fan van BT set, lekker met een hand spelen en koffie drinken en TV kijken enzo. Zeker met de exploding frogs hoef ik nu niet eens te richten, lekker attack ingedrukt houden en iets anders doen :D

Je moet je skills aan passen. Top priority is Pierce the Veil passive nemen. Wat moet je met reapers of Mana in een pet build?

Voor Dogs is leeching beast waarschijnlijk beter. Je dikke hond healt per hit zo 10~20k afhankelijk van wat je met ppoints hebt gedaan. Via je OH heb je al 29% mitigation naar je honden, daar heb je niet meer nodig, zeker dat je ook nog BT gebruikt.

Je wapen is nog niet optimaal, mja dat is weer een geluksding en je moet maar een betere vinden.
is er een ander iets wat ik kan gebruiken ipv reapers wraps of dit armor? Want die leg affix gebruik ik echt nooit.

Welke passive zou je inleveren? Mijn garg dog verslechteren voor Pierce the Veil?

Leaching beast zal ik eens gaan testen :) ik dacht doordat ipv 6 het er 1 is het qua ticks niet de moeite waard zou zijn.

garg staat op physical omdat ik +16 procent physical dmg heb, dus dat leek me wel handig.

[ Voor 3% gewijzigd door hexta op 03-06-2014 11:28 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]