Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 18:20
Mijn contactpersonen binnen Samsung geven allen aan dat er een 100Hz panel in zit.. 200Hz Ultra HD panels zijn nu nog niet te betalen en worden dus nog niet geproduceerd!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-04 16:35
miranon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:49:
[...]

Maar dit zijn toch geen officiële specs? Op de Samsung website staat niets. En die Samsung medewerker beweert dat het een 100hz paneel is. Dus wie moet ik nu vertrouwen? :?
miranon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:38:
[...]

Kan het me bijna niet voorstellen.... mijm huidige samsung heeft ook een 100 hz scherm deze komt uit 2011. Zou niet echt een vooruitgang zijn dat cmr van 1000 is allemaal leuk en aardig maar heb je geen reet aan.

Hoe weet je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Sc0rpi0n
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-12-2018
Ik vraag me een beetje af waarom het uit zou maken, films zijn als ik het me niet vergis nog steeds 24hz. En persoonlijk vindt ik een game op 30hz al prima te spelen, dus ik zou eigenlijk niet weten waarom je meer dan 60hz nodig hebt. Behalve mischien voor 3d zodat je 60hz in 3d hebt. Maar wat zou je met een 200hz paneel moeten? Kan dat eigenlijk wel in de hdmi standaard?

[ Voor 0% gewijzigd door Dark_Sc0rpi0n op 14-05-2014 22:22 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:48
Tapalla schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:46:
Heeft iemand de Samsung WMN450 muurbeugel gebruikt i.c.m. de 55HU7500?

lukt het om die met haakse ethernet en power (is al haaks) op 17mm van de muur te hangen? Anders wordt het sowieso 40mm denk ik.
Ik heb de wmn450 icm de 55hu7500. In handleiding staat dat je een extra tussenstukje moet gebruiken en dan komt de tv 40mm van de muur. Ik had m eerst op 40mm maar heb de tv uiteindelijk zonder tussenstukje opgehangen. Dit gaat prima en er is ruimte genoeg.

Waar je rekening mee moet houden is je internetaansluiting (geen hoesje om de stekker) en een haakse HDMI aansluiting. Dan lukt het zonder problemen.

Ik heb geen scart op de tv aangesloten.

Het is wel handig om vooraf aan het gaten boren te weten welke afstand je de tv van de muur gaat hangen anders heb je twee extra gaten in de muur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tapalla
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-02-2024
Erik-1980 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:32:
[...]

Ik heb de wmn450 icm de 55hu7500. In handleiding staat dat je een extra tussenstukje moet gebruiken en dan komt de tv 40mm van de muur. Ik had m eerst op 40mm maar heb de tv uiteindelijk zonder tussenstukje opgehangen. Dit gaat prima en er is ruimte genoeg.

Waar je rekening mee moet houden is je internetaansluiting (geen hoesje om de stekker) en een haakse HDMI aansluiting. Dan lukt het zonder problemen.

Ik heb geen scart op de tv aangesloten.

Het is wel handig om vooraf aan het gaten boren te weten welke afstand je de tv van de muur gaat hangen anders heb je twee extra gaten in de muur :+
Ok, handig om te weten.ik zal alleen de power en utp aansluiting gebruiken. De rest zal via ziijkant panel aangesloten worden. Hdmo arc is voor mij nog geen optie.

Begrijp ik het goed dat je verschillende gaten boort t.o.v. verschillende afstanden muur/tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey eric 1980 en tapalla , als ik volgende foto zie , zou ik eerder voor een haakse ethernet kabel kiezen en de hdmi kabel er zijdelings insteken ?!? Waarom gebruik je een haakse hdmi ? Zie ik iets over het hoofd?

http://www.hdtvtest.co.uk/news/ue55hu7500-201405083761.htm

Foto staat bij connections... Om een of andere reden krijg ik de foto hier niet geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Ivm het gebruik van arc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok duidelijk thx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:48
Tapalla schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 23:16:
[...]

Ok, handig om te weten.ik zal alleen de power en utp aansluiting gebruiken. De rest zal via ziijkant panel aangesloten worden. Hdmo arc is voor mij nog geen optie.

Begrijp ik het goed dat je verschillende gaten boort t.o.v. verschillende afstanden muur/tv?
Ja, tussenstuk wat je nodig hebt om 40mm van de muur af te monteren heeft een andere afstand van de gaten dan dat je de tv 17mm van de muur monteert.

Ik zou zeggen, gewoon 17 mm doen. Staat stuk netter / strakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-02 10:28
Gisteren mijn 65F9000 opgehangen, ben blij dat ik toch nog een stap groter dan mijn 55HU7500 ben gegaan. Ik zit op 3.70m en dan wil 65 prima.

4K merk ik geen verschil tussen beiden, bij HD beelden heb ik het idee dat de HU7500 dat iets vloeiender doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:04
Erik-1980 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 07:33:
[...]

Ja, tussenstuk wat je nodig hebt om 40mm van de muur af te monteren heeft een andere afstand van de gaten dan dat je de tv 17mm van de muur monteert.

Dank voor deze info, ga de WMN450 nu ook bestellen :) 40mm was wel jammer geweest.
Minder dan 17mm wordt lastig, want zie dat de tv ventilatieroosters aan de achterkant heeft, de hitte moet ergens heen kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29
Marcel9970 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:26:
Gisteren mijn 65F9000 opgehangen, ben blij dat ik toch nog een stap groter dan mijn 55HU7500 ben gegaan. Ik zit op 3.70m en dan wil 65 prima.

4K merk ik geen verschil tussen beiden, bij HD beelden heb ik het idee dat de HU7500 dat iets vloeiender doet.
die instellingen luisteren id heel nou bij de F9000. De oude al kwijt?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietsnoe
  • Laatst online: 05-12-2021
Zal een 50hz een groot verschil maken in beeldkwaliteit voor de 6900 ? Zal jer dan nog 60hz UHD via HDMI 2.0 mee kunnen afspelen zonder teveel in te boeten op beeldkwaliteit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
Martinus schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:10:
[...]

die instellingen luisteren id heel nou bij de F9000. De oude al kwijt?
Ik heb de instelling op Film en zoveel mogelijk meuk uit. De tv wordt binnenkort prof. gekalibreerd.
Oude tv nog niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tapalla
Erik-1980 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 07:33:
[...]

thanks! Ga het proberen dit weekend. Laat het nog weten hoe dit eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexanderjcs
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-03-2020
Marcel9970 schreef: Ik heb de instelling op Film en zoveel mogelijk meuk uit. De tv wordt binnenkort prof. gekalibreerd.
Oude tv nog niet kwijt.
[/quote]

Ben zeer geinteresseerd in de uitkomst daarvan.

[ Voor 5% gewijzigd door alexanderjcs op 15-05-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sKoLb
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 15:54
Ontopic: Heeft iemand in het multi-link scherm al vier vensters voor elkaar gekregen? Ik krijg er maar twee (maar het ook nog geen On TV menu, misschien heeft dat ermee te maken?).

Een klein beetje off-topic maar ik heb, na de aanschaf van de HU7500 toch drie vragen over het professioneel laten kalibreren van je TV:

1. Heeft iemand advies welke bedrijven er al ervaring hebben met het kalibreren van een UHD tv of maakt dit helemaal niet uit t.o.v. een HD tv?

2. Daarnaast ben ik benieuwd hoe dit in zijn werkt gaat, worden alle vier de instellingen voor beeldmodus (Dynamisch, Natural, Standaard, film) geoptimaliseerd of maar één daarvan? Ik gebruik eigenlijk altijd film, maar overdag met veel zonlicht heb ik soms dynamisch aan omdat je anders gewoon te weinig ziet!

3. Worden naast de kleur instellingen ook andere opties bekeken en geoptimaliseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexanderjcs
Bij de vorige modellen zoals mijn oude Samsung wel :

[ Voor 8% gewijzigd door alexanderjcs op 15-05-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan TV gerust in Nederland gaan ophalen, probleem is echter dat cashback actie voor in Nederland aangekochte goederen alleen maar geldig is voor mensen die woonachtig zijn in Nederland en je dus de 500 euro misloopt.
Ik zoek dus Belgische winkel die aan de prijs van Foto Klein wil verkopen.
Tenzij er een achterpoortje is om als Belg toch van de Nederlandse cashback actie te genieten."
Pietsnoe, waarom denk je dat personen die woonachtig zijn in België niet kunnen meedoen? Ik heb de algemene en bijzondere voorwaarden nagelezen. De bijzondere voorwaarden krijgen voorrang op de algemene: M.a.w je moet enkel over een Europese bankkaart beschikken (IBAN) om te kunnen meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tapalla
sKoLb schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:43:

1. Heeft iemand advies welke bedrijven er al ervaring hebben met het kalibreren van een UHD tv of maakt dit helemaal niet uit t.o.v. een HD tv?
Ben ook aan nadenken over kalibratie. Kreeg een tip om te kijken naar kalibratie via bijv Datacolor Spyder die profesionele fotografen gebruiken bij kalibreren van hun monitor. Met als doel de echtheid van de kleuren naar voren te laten komen.

Heb er geen ervaring mee of dit ook werkt bij LED tv's. Daarnaast gebruik je dit eenmalig en lijkt me niet nuttig om dit te kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Heb zelf ook de Spyder maar dan voor mn PC monitor. Daarmee verandert ie de settings van je grafische kaart zodat de kleuren matchen, heb je bij gebruik van andere bronnen dan niets aan.
Lijkt me zeer bewerkelijk om door alle menu's heen te gaan om precies de juiste kalibratie te krijgen, ben benieuwd hoe ze dat doen :) De software van Spyder kan iig niet aangeven dat je in een bepaald menu een waarde met 5 moet verhogen bijvoorbeeld..

Het nut ontgaat me eerlijk gezegd ook een beetje, volgens een aantal reviews komt de tv goed gekalibreerd uit de doos (niet 100%, maar wie ziet het verschil tussen 99,7% "rood" en 100% "rood"?

Er zijn tal van instellingen mogelijk met de tv, kwestie van smaak en opstelling (bijv. lichtinval) hoe je eea instelt.

[ Voor 8% gewijzigd door CyBeRSPiN op 15-05-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke henk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:56
Ik ben benieuwd net een belletje gehad voor de levering van mijn samsung HU7500... Vanavond maar alvast ruimte gaan maken :)
Ik zie dat er mensen spreken over de samsung bevestiging aan de muur... wat is het verschil met de beugels van VOGEL ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 00:13
je kunt je UHD TV behoorlijk goed zelf calibreren met een colorimeter (b.v. Spyder of i1 display pro).

Lees maar eens de volgende tutorials:
http://www.curtpalme.com/forum/viewtopic.php?t=10457
of
http://www.curtpalme.com/forum/viewtopic.php?t=35322

Zelf heb ik een i1 iDisplay pro gebruikt i.c.m. ColorHCFR software en de resultaten zijn zeer goed!
De standaard kleuren voor Film zijn al niet slecht, maar na calibratie nog beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
Ik heb tot nu toe Panasonic plasma's gehad en de THX standen waren al zeer goed gekalibreerd.
Beter dan welke Samsung dan ook.

Ik heb zelf mijn tv's ook wel gekalibreerd(I1display pro+ Curt Palme) en dan is het verschil met de normale instellingen al groot. Liet ik daarna mijn tv prof. kalibreren dan was het verschil toch nog weer behoorlijk groot.

Zelf vind ik om veel geld voor een tv uit geven en dan niet goed (laten)kalibreren weggegooid geld.
B.v. Mijn gekalibreerde instapmodel Panasonic ST50(2012) had een beter beeld dan mijn ongekalibreerde VT60(2013).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
2 vraagjes misschien doe ik iets mis met mijn ue55hu7500 :

- Netflix (USA) geeft geen 5.1 optie meer in de audio en subtitles selectie bij films waarbij het wel bij zit
- Ik krijg anynet+ (Hdmi-cec) niet aan de praat met mijn onkyo tx-nr609

Dat laatste ging prima met mijn "oude" F serie tv
Nieuwst firmware op alles

Verder zeer tevreden met deze tv, wat een beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexanderjcs
Marcel9970 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:02:
Ik heb tot nu toe Panasonic plasma's gehad en de THX standen waren al zeer goed gekalibreerd.
Beter dan welke Samsung dan ook.

Ik heb zelf mijn tv's ook wel gekalibreerd(I1display pro+ Curt Palme) en dan is het verschil met de normale instellingen al groot. Liet ik daarna mijn tv prof. kalibreren dan was het verschil toch nog weer behoorlijk groot.

Zelf vind ik om veel geld voor een tv uit geven en dan niet goed (laten)kalibreren weggegooid geld.
B.v. Mijn gekalibreerde instapmodel Panasonic ST50(2012) had een beter beeld dan mijn ongekalibreerde VT60(2013).
Is ook mijn ervaring met mijn vroegere Pioneer Plasma geen FHD maar na kalibratie een beter beeld dan de FHD uitvoeringen, bij mijn vorige werkgever Kalibreerde wij zelf met prof. app ook gecertificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Iemand anders het probleem dat er elke keer een samsung screensaver aangaat, zelfs terwijl je gewoon TV aan het kijken bent? Zelfs als je alle schermbeveiliging uit hebt staan? Erg vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexanderjcs
kellhus schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 16:04:
Iemand anders het probleem dat er elke keer een samsung screensaver aangaat, zelfs terwijl je gewoon TV aan het kijken bent? Zelfs als je alle schermbeveiliging uit hebt staan? Erg vervelend
zou een poortscan kunnen zijn, je WiFi staat wel aan? zet eens uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Zit nu met Samsung te bellen, zal het zo eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Nog steeds aan de lijn, maar Wifi lijk je niet uit te kunnen zetten op de TV, enkel een keuze tussen bedraad of Wifi.

Heel erg vreemd, want zelfs met al die ECO-zooi uit, krijg je toch na enkele minuten een screensaver te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexanderjcs
Ja ik heb geen verbinding gekozen met WiFi, wellicht kan je inloggen en dan moet er een mogelijkheid komen om je connectie op vergeten of te annuleren te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51
Gebruik hier ondertussen 2 weken wifi.
Screensaver nog nooit gezien :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Hoe zijn de reacties over de 4K televisie? Zijn jullie nog steeds te vrede en hoe kom je aan content? Zie wel dat het langzaam aan beter wordt. Zo zie je sommige bekende YouTube kanalen al 4K schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:01

Bever!

3

yordy1985 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:43:
[...]

Staat op meerdere websites, check maar via Google
Is 100hz. Er worden geen 200hz 4k panelen geproduceerd op dit moment voor consumenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Ik heb het vermoeden dat het probleem aan de plex app icm een remote plex media server is..

Als ik de app niet start dan krijg ik geen screensaver te zien, maar als de app aanstaat - zelfs in de achtergrond - dan is het elke paar minuten raak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:28
een vraag, wie heeft er welke One Connect Box bij de 8500 UHD serie?
er is namelijk een One Connect Box met een CI slot en een andere One Connect Box met twee CI slots, met deze dubbele CI sloten kun je dan weer wel o.a. bij Ziggo naar een gecodeerde zender kijken, en tegelijkertijd een gecodeerd programma opnemen.

Heb namelijk al zelf twee verschillende uitvoeringen gezien, echter bij navraag vanmiddag kenden er twee winkeliers alleen de one CI uitvoering, en wisten niks af van de box met twee CI slots.
Navraag bij de Samsung gedaan, is bekend bij hen, en moet overlegd worden bij de winkelier.... ..

Mischien kan iemand mij als hij de dubbele CI uitvoering heeft, me het goede typenr van de One Connect Box per PM doorgeven?

Netflix geeft bij mij ook al tijdje in mijn 21/9 tv alleen in menu de optie Stereo(Engels door), wel in DD gezien de weergave op mijn Cinema versterker DFR 9000. Geluidseffecten zijn trouwens ook prima. verder in menu van de tv geen keuzemogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:15
dinandus schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:29:
een vraag, wie heeft er welke One Connect Box bij de 8500 UHD serie?
er is namelijk een One Connect Box met een CI slot en een andere One Connect Box met twee CI slots, met deze dubbele CI sloten kun je dan weer wel o.a. bij Ziggo naar een gecodeerde zender kijken, en tegelijkertijd een gecodeerd programma opnemen.

Heb namelijk al zelf twee verschillende uitvoeringen gezien, echter bij navraag vanmiddag kenden er twee winkeliers alleen de one CI uitvoering, en wisten niks af van de box met twee CI slots.
Navraag bij de Samsung gedaan, is bekend bij hen, en moet overlegd worden bij de winkelier.... ..

Mischien kan iemand mij als hij de dubbele CI uitvoering heeft, me het goede typenr van de One Connect Box per PM doorgeven?

Netflix geeft bij mij ook al tijdje in mijn 21/9 tv alleen in menu de optie Stereo(Engels door), wel in DD gezien de weergave op mijn Cinema versterker DFR 9000. Geluidseffecten zijn trouwens ook prima. verder in menu van de tv geen keuzemogelijkheid.
De One Connect Box met een dubbele CI+ is de SEK-2500, volgens Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
Ja intussen ook gezien, maar belangrijker, iemand ervaring met deze BOX? schijnt nog oude software
op te staan, of is hij inmiddels ook geupdate?
Ik wil nl deze omdat hij over een dubbele CI slot beschikt, zie mijn voorgaande vraag van 18.29 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Bever! schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:31:
[...]

Is 100hz. Er worden geen 200hz 4k panelen geproduceerd op dit moment voor consumenten
Is het dan al wel verstandig om voor een 4k tv te gaan of is het voor nu nog beter om een gewone full hd tv te nemen, die zijn 200 hz toch,? Geen verstand van hoor ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:06
yordy1985 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 21:09:
[...]

Is het dan al wel verstandig om voor een 4k tv te gaan of is het voor nu nog beter om een gewone full hd tv te nemen, die zijn 200 hz toch,? Geen verstand van hoor ; )
Hertz en resolutie zijn twee verschillende dingen he. Als je persé 200 hertz wilt hebben ga je voor Full HD maar zou zelf niet weten waarom. Softwarematig en door allerlei trucjes voeren ze het aantal hertz wel op (CMR) overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus F.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-08 21:46
kellhus schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:06:
Ik heb het vermoeden dat het probleem aan de plex app icm een remote plex media server is..

Als ik de app niet start dan krijg ik geen screensaver te zien, maar als de app aanstaat - zelfs in de achtergrond - dan is het elke paar minuten raak
Ahhh dat zou een boel kunnen verklaren idd!
Ik vroeg me al af waarom ik er (eenmalig een paar keer) last van had.
Dat zou best eens tijdens het spelen met Plex kunnen zijn geweest.

Overigens vond ik Plex via Ipad en Chromecast stukken mooier dan de native Plex-app van de Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Ja, de app ziet er heel karig uit. Artwork is low-res, dat is het vooral (en een gebrek aan aanpassingsmogelijkheden). Ik blijf voorlopig gewoon mijn HTPC met XBMC gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren bij Foto Klein Eindhoven XL geweest.
Super geholpen door vriendelijke medewerkers, tijdens wachten koffie aangeboden. Alle vragen die ik had werden uitgebreid uitgelegd. Mensen hadden duidelijk verstand van zaken.
Ook nog een waardebon en 50 euro korting op energieleverancier aangeboden gekregen.

Kan deze winkel zeker adviseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilife
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-01 13:50
Gisteren ben ik, voordat ik dit topic had gelezen, bij BCC geweest om wat tv's naast elkaar te bekijken. Ik had mijn oog laten vallen op de 55F8000. Na dit topic volledig gelezen te hebben is de 55HU7500 gezien de genoemde prijzen en de cashback ook heel interessant en zelfs goedkoper. De vraag blijft voor mij alleen welke van de twee kwalitatief beter is, afgezien van UHD? Van de 55HU7500 heb ik gelezen dat deze in basis 100Hz is en dat deze hickups kan vertonen bij het wisselen van beeld tijdens bijvoorbeeld voetbal. Heeft de 55F8000 daar ook last van? Ik zag dat Major_ton een F8000 had ingeruild voor een HU8500, zie je veel verbetering afgezien van de Curved ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Out of the box had ik met de HU7500 wat last van een lichte stutter bij snelle bewegingen, maar dit verdween na de Motion Plus setting wat aangepast te hebben. Totaal geen last meer gehad.

Verder zal het niet veel uitmaken, de HU7500 schijnt qua paneel gelijk te zijn aan de 8500, op het ontbreken van Cinema Black na. Geen idee of dat veel verschil maakt, zover ik kan lezen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
kellhus schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:23:
Out of the box had ik met de HU7500 wat last van een lichte stutter bij snelle bewegingen, maar dit verdween na de Motion Plus setting wat aangepast te hebben. Totaal geen last meer gehad.

Verder zal het niet veel uitmaken, de HU7500 schijnt qua paneel gelijk te zijn aan de 8500, op het ontbreken van Cinema Black na. Geen idee of dat veel verschil maakt, zover ik kan lezen niet.
Welle settings heb je gebruikt voor de Motion plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 09:49
Hoi,

Ik ben geïnteresseerd in een Samsung UE48HU7500. Ik wens die te gebruiken in combinatie met een CI+ kaart van Telenet.

Heeft iemand ervaring met deze combinatie?

Enkele concrete vragen:
* Met mijn Digicorder kan ik vandaag twee (gecodeerde) zenders gelijktijdig opnemen/bekijken. Is dit ook mogelijk met het CI+ kaartje? Of heb ik dan twee CI+ kaartjes nodig?
* Kan je in deze TV twee CI+ kaartjes kwijt? Ik weet dat een "Twin tuner" niet altijd betekent dat je twee gecodeerde zenders kan bekijken...
* Goede ervaringen met het opnemen van TV op een externe HD?
* Welke ervaring is er met de EPG? Hoe ver in de toekomst kan hij kijken?
* Zijn er bepaalde functionaliteiten die de Telenet Digicorder heeft die ik verlies als ik met een kaartje kijk? Ik weet dat het interactief TV/film aanbod van Telenet hiermee niet beschikbaar is, maar dat is niet erg.

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
nieuwtje: de uhd box van de 8500 serie kan nu na de nieuwe update ook het Ultra HD Testkanaal op 19,2 graden Oost (Astra) ontvangen, met o.a. Bayern Munchen in 4k gedeeltelijk opgenomen.
er zitten ook gewone HD beelden tussen, waren 4 x een 4K kamera aanwezig volgens info.

iemand van jullie ook toevallig een Astra kijker?
graag even een vieuw van je over dit testkanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
@ Dries:betreffende de Samsung HU 7500: nee kan niet met de enkele CI+ , wil je dat met twee CI slots, heb je als extra de One Connet Box SEK-2500 UX NL versie nodig, deze heeft twee CI+ 1.3 slots, komt op een adviesprijs van rond de 399 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 09:49
dinandus schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:42:
@ Dries:betreffende de Samsung HU 7500: nee kan niet met de enkele CI+ , wil je dat met twee CI slots, heb je als extra de One Connet Box SEK-2500 UX NL versie nodig, deze heeft twee CI+ 1.3 slots, komt op een adviesprijs van rond de 399 Euro.
Jammer... Ik zoek een goede Samsung platte UHD die twee CI+ kaartjes kan afhandelen. Wat is dan mijn beste optie?

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
bvbal79 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:47:
[...]

Welle settings heb je gebruikt voor de Motion plus?
Zit nu op kantoor, maar volgens mij redelijk conform hetgeen HDtvtest.co.uk adviseerde in hun HU7500 review. Iets in de richting van Motion Plus op custom, met blur reduction op 8 en judder reduction op 0. Led Clear Motion zou mijn voorkeur hebben, maar die zorgt voor een te donker beeld, zelfs al zou je dit via backlight en contrast willen compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avantius
  • Laatst online: 10-11-2024
Heb sinds een week de UE55HU7500 en ben zeer tevreden,echter heb ik Ziggo on demand nog niet werkend kunnen krijgen icm met Quantis CI+ 1.3? Soms start de service wel en het is gelukt klein stukje van gemist programma terug te kijken, echter meestal wordt beeld gewoon zwart of keert toestel terug naar zender die ik aan het kijken was voordat ik ziggo on demand opstartte.

Iemand hier op het forum bij wie combi HU7500 / CI+ (Quantis) wel vlekkelooos Ziggo on demand toont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergister is de Samsung UE65HU7500 bij me geleverd door Electroplace uit Rotterdam voor € 3000 in totaal inclusief bezorging tot in de woonkamer. Nu nog even de cash back aanvragen en dan is ie ineens maar € 2500, perfecte deal!
De verkoopmedewerkers zijn vanaf het eerste contact heel klantgericht en doen er alles aan om hun belofte na te komen. De levering (dropshipping direct vanuit Samsung) was eigenlijk voor 12.00 uur in de ochtend afgesproken maar de transporteur had het verkeerd ingepland. De eigenaar van Electroplace.nl bood aan om zelf vanuit Rotterdam te komen rijden( 80 km!!!) om de TV voor 13.00 uur bij mij thuis te leveren. Ik wilde de beste man niet van zijn werk afhouden en zei dat we best nog een paar uurtjes konden wachten. Wat een service, kom je niet vaak meer tegen!

Wat een monster van een TV zeg! Ik kom van een 37 inch dus de overstap is nog even wennen maar ik vind het werkelijk top. Vooral het bekijken van films is supergaaf. SmartTV en andere functies reageren echt rap. De smart remote is handig in gebruik. Ook fijn dat er direct 3D content beschikbaar is. Het toestel heeft veel meer functies maar helaas heb ik nog geen tijd gehad om het uit te testen. Van het weekend gaat ie tegen de muur en dan is het genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Goed punt, ik heb 3D helemaal nog niet uitgeprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
@ Dries_aendeKerk.
Mischien de HU 7500 serie, wordt zonder de one connect box uitgeleverd, en dan los de extra one conect box SEK 2500 box er apart bij kopen,
van je cask back actie van 500 zou je dan nog geld over houden, de winkel waar je de tv zou bestellen wil je vast een leuke prijs combinatie maken denk ik.
dat lijkt me dan de beste combinatie als je met twee CI slots wilt werken.
Ik ga denk ik met deze twee CI slots zowel mijn Humax 5200 (voor Ziggo on demand tv) als mede de Philips 7141 Canal Digital sat ontvanger weg doen denk ik.
iemand al praktijk ervaringen ermee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
@ Avantius, denk dat je met de Smith interactieve 1.3 cam minder moeilijkheden ermee hebt.
deze wordt door bijna alle tv verkopers aanbevolen, betere ervaringen, mischien eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9970
De SEK2500 werkt volgens Samsung NL niet met de HU7500, de one connect box voor de HU7500 komt volgend jaar pas uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpietro
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-01-2024
Weet er iemand of er een verschil is in versie tussen de HU7500 voor de Nederlandse markt tov de Belgische markt?
Is dit ook de UE55HU7500LXXN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinandus schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:42:
Waarom kan dit op een TV niet, terwijl ik dit op mijn Humax HD recorder (5050) wel kan, ook met maar één Ziggo kaartje. Is toch gek. Of niet ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avantius
  • Laatst online: 10-11-2024
dinandus schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:41:
@ Avantius, denk dat je met de Smith interactieve 1.3 cam minder moeilijkheden ermee hebt.
deze wordt door bijna alle tv verkopers aanbevolen, betere ervaringen, mischien eens proberen.
Heb jij deze combi dan toevallig draaien? Dus de Smith cam icm Ziggo? En werkt Ziggo on de mand dan naar behoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
helaas niet, heb verwachtingsvol afgelopen winter de Phillips UHD gekocht, en de smith interactieve cam, werkt echter niet, trouwens de philips kan helemaal geen echte UHD verwerken, tja te vroeg ingestapt. nu dus over naar Samsung denk ik, vacantiegeld weer goed besteed denk ik zelf. zeker met de cash back combinatie.
volgens diverse winkeliers die ik gesproken heb zou de combinatie wel goed werken, maar google anders even, en ook hier wordt vast gereageerd in de loop van vandaag denk ik.
In neem aan dat je wel al de nieuwste soft ware hebt geladen voor je tv. en al gekeken hebt naar een update van je modelle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:42:
Gisteren bij Foto Klein Eindhoven XL geweest.
Super geholpen door vriendelijke medewerkers, tijdens wachten koffie aangeboden. Alle vragen die ik had werden uitgebreid uitgelegd. Mensen hadden duidelijk verstand van zaken.
Ook nog een waardebon en 50 euro korting op energieleverancier aangeboden gekregen.

Kan deze winkel zeker adviseren
Ik ben gisteren bij klein XL in Breda geweest, helaas geen 7500 hangen. Kijken voor 55 of 65 inch dus wilde ze wel even zien. De 55 inch hadden ze wel op voorraad.
Welke heb jij gekocht en voor welke prijs? Neiging bij mij gaat toch uit naar 65" en dan voor maximaal 3000,- (wat mogelijk is gezien ook de andere reeacties hier).
Veel plezier er mee in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:23:
Eergister is de Samsung UE65HU7500 bij me geleverd door Electroplace uit Rotterdam voor € 3000 in totaal inclusief bezorging tot in de woonkamer. Nu nog even de cash back aanvragen en dan is ie ineens maar € 2500, perfecte deal!
De verkoopmedewerkers zijn vanaf het eerste contact heel klantgericht en doen er alles aan om hun belofte na te komen. De levering (dropshipping direct vanuit Samsung) was eigenlijk voor 12.00 uur in de ochtend afgesproken maar de transporteur had het verkeerd ingepland. De eigenaar van Electroplace.nl bood aan om zelf vanuit Rotterdam te komen rijden( 80 km!!!) om de TV voor 13.00 uur bij mij thuis te leveren. Ik wilde de beste man niet van zijn werk afhouden en zei dat we best nog een paar uurtjes konden wachten. Wat een service, kom je niet vaak meer tegen!

Wat een monster van een TV zeg! Ik kom van een 37 inch dus de overstap is nog even wennen maar ik vind het werkelijk top. Vooral het bekijken van films is supergaaf. SmartTV en andere functies reageren echt rap. De smart remote is handig in gebruik. Ook fijn dat er direct 3D content beschikbaar is. Het toestel heeft veel meer functies maar helaas heb ik nog geen tijd gehad om het uit te testen. Van het weekend gaat ie tegen de muur en dan is het genieten!
Foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sKoLb
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 15:54
Dat de screensaver uit het niets in ene aan springt blijkt inderdaad, zoals hierboven ook al benoemd is, een bug in de Plex app te zijn. Deze wordt in de volgende update van Plex opgelost. Topics hierover:

https://forums.plex.tv/in...ng-up-after-closing-plex/
https://forums.plex.tv/in...reensaver-after-plex-use/

Twee workarounds:
1. Na sluiten Plex even een andere app openen voordat je weer TV gaat kijken
2. De TV even opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
Heb je eigenlijk bij de HU7500 veel last van ghosting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
sKoLb: bedankt voor de bevestiging, goed om te weten dat het inderdaad aan de Plex app ligt.

yordy1985: totaal niet opgevallen, maar ik heb nog geen console/pc aangesloten om een game te spelen, wellicht dat ik zondag even tijd heb om dit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
kellhus schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:09:

yordy1985: totaal niet opgevallen, maar ik heb nog geen console/pc aangesloten om een game te spelen, wellicht dat ik zondag even tijd heb om dit te doen.
Ik hoor graag van je. Voor mij is het belangrijk dat het gamen goed gaat op deze TV. Met welke console ga je testen PS$ of Xbox One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
PC + Steam :D

Maar games zijn games nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
kellhus schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:11:
PC + Steam :D

Maar games zijn games nietwaar?
Dat is waar:)

Ik hoor het wel

Andere al game ervaringen op de HU7500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:26
yordy1985 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:10:
[...]

Met welke console ga je testen PS$ of Xbox One?
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yordy1985 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:12:
[...]

Dat is waar:)

Ik hoor het wel

Andere al game ervaringen op de HU7500?
Gamen via de PC op de TV werkt prima, alleen geen HDMI 2.0 support nog op de grafische kaart in de PC. Daardoor kun je niet meer dan 30Hz halen bij 4k resolutie.

full-hd gamen met 60hz werkt dan vloeiender.

Even geduld hebben totdat Nvidia en AMD dit jaar met nieuwe grafische kaarten komen die HDMI 2.0 ondersteunen.

Van input lag heb ik niets gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 23:08
Ik ben geen hardcore gamer maar ik kan prima gamen op een de HU7500 met de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam, zie Het algemeen beleid #verbodenspam.

[ Voor 91% gewijzigd door FeaR op 31-05-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hannes85
  • Laatst online: 07-06 09:37
Ik heb gisteravond de 65" HU7500 gekocht voor 2900, voor de 500 cashback. Is dat de nieuwe lat of was het al gelukt (het blijft natuurlijk een spelletje, dat afdingen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:09
Volgens mij is dat wel de laagste prijs die er is tot nu toe. Waar gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb via Klein een 55 HU7500 besteld.
Maandag komt deze binnen.

Ik ben dan ook erg benieuwd naar het verschil met mijn huidige Panasonic 46GT30E plasma scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-05-2024
avantius schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:55:
Heb sinds een week de UE55HU7500 en ben zeer tevreden,echter heb ik Ziggo on demand nog niet werkend kunnen krijgen icm met Quantis CI+ 1.3? Soms start de service wel en het is gelukt klein stukje van gemist programma terug te kijken, echter meestal wordt beeld gewoon zwart of keert toestel terug naar zender die ik aan het kijken was voordat ik ziggo on demand opstartte.

Iemand hier op het forum bij wie combi HU7500 / CI+ (Quantis) wel vlekkelooos Ziggo on demand toont?
Ik heb ook een quantis module, maar ik ga hem ruilen voor een smit. Verkoper van Ben van dijk had dit voorgesteld. Ook hetzelfde probleem van een maar half werkend on demand gedeelte.

Ander probleem wat ik heb is dat bij het film tabblad er niet altijd de mogelijkheid is om de getoonde films aan te klikken, er staan dan ook geen gerelateerde app icoontjes onder.

Is dit dan weer een Smart hub probleem? Iemand dit al meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:07:
Ook ik heb via Klein een 55 HU7500 besteld.
Maandag komt deze binnen.

Ik ben dan ook erg benieuwd naar het verschil met mijn huidige Panasonic 46GT30E plasma scherm.
Ik kom van een 40" panasonic g15, en ik moet zeggen ik ben niet teleurgesteld :)

Alleen de zwartwaarden en kijkhoek waren beduidend beter op mijn plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
Ik zie niet echt een verschil met de zwartwaarden van mijn Panasonic 42pv70, maar ik geef als eerste toe dat ik sowieso slecht ben om dat soort verschillen makkelijk te spotten. Niet enkel nadelig ;)

De kijkhoek is inderdaad wel lousy, vergeleken met Plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
Zo, de kogel is door de kerk. Zojuist bij Klein in Barendrecht een Samsung UE65HU7500 gekocht! :D
Goed geholpen en hem voor een scherpe prijs meegekregen. Hoewel; hij gaat bezorgd worden, de VW Polo was iets te klein denk ik voor die huge doos..
Tevreden over Klein en een aanrader betreft prijs en locaties. Was naar Barendrecht gereden vanwege de voorraad daar en alle showmodellen die er ook echt hangen. Klein uurtje rijden voor mij. Nu afwachten en hopelijk genieten van het beeld en niet te vergeten het WK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:00

Trackerfire

BTC HODLER

Let ook op voor iedereen die nog een Samsung TV gaat kopen. Omdat Foto Klein XL in Barendrecht ook tevens het hoofdkantoor is, kan hier de beste prijs bedongen worden. Andere vestigingen mogen dit simpelweg vaak niet op eigen houtje. Doe hier absoluut je voordeel mee :)! Gisteren de UE55H8000 opgehaald voor € 1.799 excl. € 500,00 cashback!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Iemand de UE40HU6900 al ergens gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:18
matthijst schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 09:10:
Iemand de UE40HU6900 al ergens gespot?
Dat is een duits model en het is nog niet zeker of die in de benelux uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Staat op de Samsung.nl site sinds deze week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:15
matthijst schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:04:
Staat op de Samsung.nl site sinds deze week ;)
Redcoon

[ Voor 8% gewijzigd door Flex op 17-05-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke henk
  • Laatst online: 09:56
ik heb gisteren dan eindelijk de 55UHD7500 binnen gehad. Besteld via Klein en netjes geleverd.. Absoluut niks op aan te merken. Was mijn eerste ervaring met Klein maar deze was zeker niet verkeerd.
Gisteren avond al wat zitten spelen maar ben erg tevreden over het beeld...

Dit weekend nog maar eens wat verder spelen en eens wat proef materiaal op de TV toveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvk
  • Laatst online: 13:09
WilbertvdBroek schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:08:
[...]

Ik heb ook een quantis module, maar ik ga hem ruilen voor een smit. Verkoper van Ben van dijk had dit voorgesteld. Ook hetzelfde probleem van een maar half werkend on demand gedeelte.

Ander probleem wat ik heb is dat bij het film tabblad er niet altijd de mogelijkheid is om de getoonde films aan te klikken, er staan dan ook geen gerelateerde app icoontjes onder.

Is dit dan weer een Smart hub probleem? Iemand dit al meegemaakt?
Afgelopen woensdag via Klein de 55HU7500 mogen ontvangen voor een zeer nette prijs zoals reeds bekend in dit forum. Beeld is echt prachtig, maar inderdaad met de Quantis module werkt bij mij On Demand totaal niet. Kan jij laten weten of het met de Smit module wel werkt? Dan ga ik hem namelijk ook omruilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die curved vind ik wel erg strak. Heb eens een rondje gemaakt en zou de UE55HU8500 advieprijs € 3499,= kunnen kopen voor €2000. Dit is inclusief inruil van mij Panasonic 50GT60 en cashback. Is verleidelijk. Heb twee dagen bedenktijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-04 11:51
Ik zie hier eigenlijk alleen de modellen met cashback voorbij komen maar hoe zit het met de andere modellen? zelf zit ik te twijfelen over de ue55h7000 echter nu met de actie kan je goedkoper misschien de ue55hu7500 ophalen!
Er zal toch ook nog wel een andere actie van Samsung onderweg zijn op de "goedkopere" modellen

LG Oled - Homey - Domotica - SONOS - HUE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 10:25
Ik denk het niet. Samsung wilt graag marktleider worden op 4k gebied en vandaar dat nu al die modellen zo "goedkoop" zijn.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jermain
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-02 08:50
Wil graag een Samsung 55HU7500 kopen maar zou graag willen weten of iemand al Popcorn Time op zijn tv heeft ? (https://github.com/raphaelluchini/popcorntime-smarttv) >:)

Wat zou ongeveer een LG 42LW5500 waard zijn op marktplaats ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jermain schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:37:
Wil graag een Samsung 55HU7500 kopen maar zou graag willen weten of iemand al Popcorn Time op zijn tv heeft ? (https://github.com/raphaelluchini/popcorntime-smarttv) >:)

Wat zou ongeveer een LG 42LW5500 waard zijn op marktplaats ? :9
Tussen de 200 en 250,-euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Popcorn Time, al geschikt voor de nieuwe TV's?
Heb zelf pas zo'n uitzending gemist app geïnstalleerd, maar die doet het nog niet, want schijnbaar is software op nw TV anders dan de 2013 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-06 12:15
Trackerfire schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 23:46:
Let ook op voor iedereen die nog een Samsung TV gaat kopen. Omdat Foto Klein XL in Barendrecht ook tevens het hoofdkantoor is, kan hier de beste prijs bedongen worden. Andere vestigingen mogen dit simpelweg vaak niet op eigen houtje. Doe hier absoluut je voordeel mee :)! Gisteren de UE55H8000 opgehaald voor € 1.799 excl. € 500,00 cashback!
Ik heb deze ook besteld en wil hem straks aan een muur ophangen. Heb jij al een muurbeugel en zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Heb de cashback al op m'n rekening! Zou 6-8 weken duren, maar ging dus erg snel, nog geen 3 weken terug ingezonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
ajvk schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:42:
[...]

Afgelopen woensdag via Klein de 55HU7500 mogen ontvangen voor een zeer nette prijs zoals reeds bekend in dit forum. Beeld is echt prachtig, maar inderdaad met de Quantis module werkt bij mij On Demand totaal niet. Kan jij laten weten of het met de Smit module wel werkt? Dan ga ik hem namelijk ook omruilen ;)
Interactive TV is inderdaad ook met de Smit...rete traag, maar goed ik gebruik het dan ook bijna niet gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
ajvk schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 12:42:
[...]

Zal ik doen, ik verwacht midden volgende week hem re ruilen,maar als je een nieuwe heb die niet werkt zou ik hem iig ruilen.

@ cyberspin

Ik heb wel gekloot met samsung cashback, ik kreeg een mail dat de streepjescode niet goed was terwijl ik exact het gevraagde heb opgestuurd :(
Foto van de tv plus serienummer gemaild, hopen dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
WilbertvdBroek schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 22:26:
[...]

Zal ik doen, ik verwacht midden volgende week hem re ruilen,maar als je een nieuwe heb die niet werkt zou ik hem iig ruilen.

@ cyberspin

Ik heb wel gekloot met samsung cashback, ik kreeg een mail dat de streepjescode niet goed was terwijl ik exact het gevraagde heb opgestuurd :(
Foto van de tv plus serienummer gemaild, hopen dat het goed komt.
Welke streepjescode moest je dan opsturen, gewoon die onderop aan de voorkant van de doos toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
Zijkant doos, incl. karton uitgeknipt. Vorige cashback waar ik aan meedeed (2009, intro van LED-tv) ook zo gedaan ;)
Interactieve tv werkt bij mij met Smit, wel wat issues gehad.. Zou toevallige storing geweest kunnen zijn.
Zoals al eerder gemeld: ik vind het een aanfluiting.. Traag en ziet er niet uit.. En had gehoopt dat uitzending gemist in HD zou zijn.. Is net zo slecht als gewoon streamen..

[ Voor 55% gewijzigd door CyBeRSPiN op 17-05-2014 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdmost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07 09:35
Hoi, 16-05 de 500 cashback van Samsung terug gekregen.
Nog geen 2 weken geleden in gestuurd nu al geld terug.
Erg snelle service.

Over de tv ben ik nog steeds tevreden!
Pagina: 1 ... 8 ... 21 Laatste