Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
Dat lees je idd goed ja:)Sjalabert schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:46:
[...]
Lees ik dan goed dat de prijs 2063-500 wordt ? oftewel 1563 euro ?
Ik kon hem voor die prijs ook niet laten liggen, en je kunt er eventueel prima op gamen.
Ik game redelijk veel maar films/series is primair. Fijn om te horen dat het goed te doen isLordFather schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:56:
[...]
Dat lees je idd goed ja:)
Ik kon hem voor die prijs ook niet laten liggen, en je kunt er eventueel prima op gamen.
Heb hem daar nu dus ook besteld inclusief levering aan huis. Kon dit ook niet laten lopen. Zo'n high-end TV voor maar 1570 euroGekke henk schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:11:
Hier ook dezelfde situatie... Platte TV komt niet verder dan 2249 en Klein bied mij ook de goedkope prijs van 2069 inclusief levering.... was nog niet van plan te kopen... maar denk dat ik met deze aanbieding en cashback toch echt niet kan laten
Haters everywhere but I don’t really care
Wat is jouw ervaring op het gebied van banding, Matthijs?
heb deze 2 uurtjes na installatie ook gehad. Na meest recente update niet meer gezien.Klaus F. schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:47:
Sinds vandaag ook een keer de schermbeveiliging zien verschijnen. Vrees dat dit een terugkerend issue gaat zijn.
heb je laatste update al geinstalleerd?
Splinter Cell schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:42:
Die Micro dimming kun je ook niet uitschakelen zeker? Heb al handleidingen gedownload maar zie niks staan.
Wat is jouw ervaring op het gebied van banding, Matthijs?
de microdimming moet juist zorgen dat alleen verlicht word, wat verlicht moet worden. Dus de glow wordt er minder van ipv meer.matthijst schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:39:
Leds zitten aan de zijkant, dus die glow ontkom je niet aan, lijkt me?
no comment
Ik zeg ook niet dat het meer wordt?Martinus schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:51:
[...]
[...]
de microdimming moet juist zorgen dat alleen verlicht word, wat verlicht moet worden. Dus de glow wordt er minder van ipv meer.
Ik zeg: je ontkomt er niet aan
Ik zie geen banding, maar weet ook niet waar ik op moet letten
Dus als je een voorbeeldfimpje hebt (Youtube ofzo) dan kan ik 't wel even testen.
[ Voor 18% gewijzigd door matthijst op 12-05-2014 15:07 ]
Tsja, dat 'dilemma' hebben wij ook een beetje. Met name mijn vriendin ook. Een ander aspect is het morele aspect. Dus van: "grote tv heb je"', naar "WOW wat een aso TV heb jij aan de muur hangen". Ik twijfel nog steeds, 65" is ong. 1000 euro duurder maar ook 40% groter qua oppervlakte.matthijst schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:24:
Dat idd: zit zelf ook op 4m en 55" vind ik groot zat. Vooral omdat de 65" wel een heel lomp ding aan de muur wordt
Toevallig mensen hier die spijt hebben van een 55" of mensen die zeggen: ik zou nu absoluut groter nemen?
Mijn kijkafstand is zoals gezegd ongeveer 4 tot 4,5 meter. (Het principe van het verminderd/geen UHD effect op grotere afstand snap ik overigens wel
Thanks!
Ik heb nu de UE65HU7500 een week hangen en heb geen seconde spijt gehad dat ik deze TV heb gekozen. In tegendeel zelfs, ik ben blij dat ik niet voor de 55" heb gekozen. Ik zit op 5m afstand en 55" had gewoon te klein geweest. Ja de TV valt op, maar voornamelijk als hij uit staat: groot zwart vlak.remzor schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:36:
[...]
Tsja, dat 'dilemma' hebben wij ook een beetje. Met name mijn vriendin ook. Een ander aspect is het morele aspect. Dus van: "grote tv heb je"', naar "WOW wat een aso TV heb jij aan de muur hangen". Ik twijfel nog steeds, 65" is ong. 1000 euro duurder maar ook 40% groter qua oppervlakte.
Toevallig mensen hier die spijt hebben van een 55" of mensen die zeggen: ik zou nu absoluut groter nemen?
Mijn kijkafstand is zoals gezegd ongeveer 4 tot 4,5 meter. (Het principe van het verminderd/geen UHD effect op grotere afstand snap ik overigens wel).
Thanks!
Tijdens het TV kijken wil je niet meer anders. We komen van een 32" en waren werkelijk na 1 weekend al gewend aan deze afmeting.
Of je UHD op deze afstand wel of niet meer ziet maakt me al minder uit. Ik zie in ieder geval wel verschil tussen de HD films/series en de UHD content op Youtube. Dat ziet er gewoon nog mooier en scherper uit. Als dat de standaard voor de toekomst wordt, ben ik blij
Hier is een voorbeeld: Bij het zwaard en zijn handen zie je allemaal horizontale strepen verschijnen.matthijst schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:06:
[...]
Ik zeg ook niet dat het meer wordt?
Ik zeg: je ontkomt er niet aan
Ik zie geen banding, maar weet ook niet waar ik op moet letten![]()
Dus als je een voorbeeldfimpje hebt (Youtube ofzo) dan kan ik 't wel even testen.
YouTube: LG LX9500 Banding
Ik zit normaal op ongeveer 4 meter en vond wanneer ik dichterbij zat het beeld beter worden.
Daarom nu een 65-er op 4 meter. Als het kan/mag altijd het grootst mogelijk nemen.
Foto Klein XL in BarendrechtSjalabert schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:03:
@bvbal79 Waar heb jij hem besteld ?
2069 - 500 = te gekke prijs. Maar ja de afstand is voor mij wel erg groot. Ik woon in het Noorden en ga niet blind een tv kopen van zoveel geld. Plus dat ik eerst zeker moet zijn dat het een degelijke GAME tv is ..Gekke henk schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:11:
Hier ook dezelfde situatie... Platte TV komt niet verder dan 2249 en Klein bied mij ook de goedkope prijs van 2069 inclusief levering.... was nog niet van plan te kopen... maar denk dat ik met deze aanbieding en cashback toch echt niet kan laten
Morgen mss maar ff fietsen naar de Platte tv discounter en de tv bekijken.
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Als je hem gezien hebt dan zou ik toch maar een telefoontje wagen naar Foto Klein. Ze bezorgen door het hele land via hun koerierdienst voor 30 euro. En betalen doe ik pas bij de deur via PIN, wel zo makkelijk.cypress3d schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:08:
[...]
2069 - 500 = te gekke prijs. Maar ja de afstand is voor mij wel erg groot. Ik woon in het Noorden en ga niet blind een tv kopen van zoveel geld. Plus dat ik eerst zeker moet zijn dat het een degelijke GAME tv is ..
Morgen mss maar ff fietsen naar de Platte tv discounter en de tv bekijken.
Bedankt heren, dankzij deze thread een betere koop gemaakt aangezien ik op het punt stond om voor bijna hetzelfde bedrag een 55" 730v van LG te kopen
Verwijderd
idd woensdag krijgen ze (op het moment van schrijven) een nieuwe lading binnen en worden deze direct vanuit het hoofdmagazijn met hun eigen koerier bij jouw of in dit geval mij bezorgd, ik word woensdag gebeld door de koerier om een afspraak te maken.
word een paar nachtjes slecht slapen ben ik bang
Opzich een hele mooie prijs, maar plasma-discounter verkoopt hem voor 2299 eur normaal gesproken. Minus de 500 cashback van Samsung is ook een prima prijs. Ik vind dat Platte Tv (discounter) veel te duur is met haar 2799 eur! Maar ik denk dat ik toch nog even wacht aangezien Klein dus niet de enige is die hem voor een mooie prijs heeft staanVerwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:52:
Ook zojuist besteld (55HU7500) d.m.v. een telefoontje naar Foto Klein, mede dankzij dit forum een hele mooie deal kunnen maken, heren bedankt!!
idd woensdag krijgen ze (op het moment van schrijven) een nieuwe lading binnen en worden deze direct vanuit het hoofdmagazijn met hun eigen koerier bij jouw of in dit geval mij bezorgd, ik word woensdag gebeld door de koerier om een afspraak te maken.
word een paar nachtjes slecht slapen ben ik bang![]()
![]()
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
http://www.hdtvtest.co.uk/news/ue55hu7500-201405083761.htm
Highly recommended
[ Voor 8% gewijzigd door WilbertvdBroek op 12-05-2014 22:35 ]

Ik zit zelf op 12ft van de TV en dan zou een 55" UHD weggegooid geld zijn?
Godfather Bodybuilding topic reeks
Nu moet je volgens hun op 4,5 meter een tv met diagonaal van 6 meter hebben om optimaal van 4 k te genieten.
Alleen al als je kijkt naar dat stuk over 720p ziet er hetzelfde uit als 2160p je dat het niet helemaal klopt. Tenzij je heel belabberde ogen hebt...
Volgens deze grafiek zou je met een 65" ook maar op max 2m30 moeten zitten

Benieuwd hoe die gasten een ipad vasthouden
Ik zou de TV kopen die mooi past qua grootte en dat UHD als bonus zien. Staar je niet blind op die grafieken
[ Voor 58% gewijzigd door matthijst op 12-05-2014 23:33 ]
Voor een goede beleving zou ik ook 65" moeten nemen op ruim 4 meter afstand maar het wordt dan wel een gevaarte aan de muur en 1000 euro extra. Achja we komen er wel uit
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2014 23:46 ]
Bij ibood nu €1200, heeft geen 3d alleen 2d naar 3d conversie maar volgens de specs wel de goede codecs en is met de evolutionaire kit te upgraden. Scheelt toch €400 met de hu7500 inc. Cash back
Net even de specs zitten te vergelijken het grootste verschil zit hem waarschijnlijk in het panel, ik denk dat de 6900 een 50hz heeft en de 7500 een 100hz als ik naar het energie verbruik kijk. Verder mist hij inderdaad 3d wat ook weer lijkt op een 50hz paneel anders hadden ze 3d wel aangezet. Wat mindere speakers, en hij mist "multimedia" volgens het lijstje maar dat lijkt een foutje want zowel de smarthub zit erin als mkv enz ondersteuning.lom0r schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 01:16:
Iemand enig idee hoe de Samsung hu6900 is ?
Aangezien ik een 5.1 installatie draai en het tv geluid nooit gebruik , 3d mij koud laat is het misschien wel een leuk alternatief, zelfde clear panel ook nog.... Maar ja dat stroom gebruik van 98 watt vs 146 voor de 7500 en het missen van 3d geeft te denken dat dit een 50hz paneel is.
[ Voor 5% gewijzigd door HaseMike op 13-05-2014 06:42 ]
Verwijderd
Een prijs van € 3000,- voor cash back is realistisch. Dit heb ik ook voor de mijne betaald.dinandus schreef op maandag 12 mei 2014 @ 21:48:
iemand een aktuele prijs voor de 65 HU 7500?
Verwijderd
Hier eigenlijk precies dezelfde ervaring als sKoLB. Ik had een 42 inch plasma en twijfelde heel erg tussen 55 en 65 inch. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en toch voor 65 inch gegaan. Bij het plaatsen van de TV hadden zowel mijn vrouw als ik nog even onze bedenkingen, maar na de eerste avond leek het net of de TV altijd al in de huiskamer gestaan had. Ik zit ook op 5 meter van de TV en dan is dit formaat gewoon heel erg prettig. Ik begin bijna te twijfelen of hij niet een maatje groter gemoeten hadremzor schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:36:
[...]
Tsja, dat 'dilemma' hebben wij ook een beetje. Met name mijn vriendin ook. Een ander aspect is het morele aspect. Dus van: "grote tv heb je"', naar "WOW wat een aso TV heb jij aan de muur hangen". Ik twijfel nog steeds, 65" is ong. 1000 euro duurder maar ook 40% groter qua oppervlakte.
Mijn kijkafstand is zoals gezegd ongeveer 4 tot 4,5 meter. (Het principe van het verminderd/geen UHD effect op grotere afstand snap ik overigens wel).
Thanks!
Het beeld van de 65HU7500 is echt geweldig, ook met het normale HD signaal van UPC heb ik al superstrak beeld. Met 4K materiaal is het echt bizar scherp.
Prima.
Ik heb bij Foto Klein Barendrecht XL 2050 betaald incl bezorgkosten!! komt dus na aftrek op 1550bjorntju schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:49:
Net gebeld door Foto Klein, ze konden hem niet reserveren omdat ze hem niet zo lang vast kunnen houden, nu krijg ik hem volgende week vrijdag gewoon thuisbezorgd door de koerierPrijs is inderdaad €2050,-
Komt dan nog wel 20 euro verzendkosten bij.
Is een DUITSE. en dat wil je niet tijdens het WKtikkietrugjaap schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:06:
Misschien is dit al bekend maar Ibood heeft vandaag (13-5-2014) een UHD TV van Samsung in de aanbieding.
dat lijkt me niet relevant voor dit topicyordy1985 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:52:
Wil ook mn oude TV verkopen een Samsung 46D6500 2 jaar oud. Wat kan ik daar nog voor vragen?
450-500 euroyordy1985 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:52:
Wil ook mn oude TV verkopen een Samsung 46D6500 2 jaar oud. Wat kan ik daar nog voor vragen?
Nee de cashback geld niet voor deze type tv.Bever! schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:35:
Die ibood aanbieding is wel bizar hoor.. 1199 voor een 4k toestel. Gaat daar ook 500 euro cashback af?
Koop een promotiemodel Samsung Smart TV bij een deelnemende winkel en ontvang € 500 retour.
UE55HU8500
UE65HU8500
UE55HU7500
UE65HU7500
UE75HU7500
UE55H8000
UE65H8000
[ Voor 25% gewijzigd door yordy1985 op 13-05-2014 15:42 ]
Ook schijnt er geen 3D ingebouwd te zitten als ik topic op iBood bekijk, maar verder idd superlage prijs..
Na cashback heb ik dus 400 euro meer betaald voor de 55HU7500, ben benieuwd wat er naast geen 3D en geen officiele CI+ certificering nog meer verschilt.
Volgens http://www.homecinemamaga...line-4k-ultra-hd-uhd-tvs/CyBeRSPiN schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:47:
@Bever!: let wel op dat dit een Duits model is, en je mogelijk issues krijgt met CI+ voor UPC/Ziggo.
Ook schijnt er geen 3D ingebouwd te zitten als ik topic op iBood bekijk, maar verder idd superlage prijs..
Na cashback heb ik dus 400 euro meer betaald voor de 55HU7500, ben benieuwd wat er naast geen 3D en geen officiele CI+ certificering nog meer verschilt.
Waarschijnlijk dus gewoon een wat minder paneel, geen 3D en geen HEVC. Ik ben blij met mijn HU7500, alleen nog tot volgende week vrijdag wachtenDe HU6900-serie met UHD tv’s is voor diegenen die een kleiner budget hebben maar wel van de 4K-resolutie willen genieten. Tv’s in deze serie moeten het doen met iets minder geavanceerde beeldtechnieken en komen zonder HEVC-decoding. Het is nog niet duidelijk of deze modellen naar Nederland komen. Wel worden ze in buurlanden verkocht.
[ Voor 3% gewijzigd door bjorntju op 13-05-2014 16:00 ]
HaseMike schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:41:
ik had het al eerder aangegeven maar alles wijst erop dat het een 50hz paneel is ipv een 100hz, voor die 300 nog wat euro verschil zou ik geen 50hz nemen.

Met betrekking tot de 6-serie heeft Samsung er een handje van om voor allerlei markten/winkels met een eigen nummertje te komen die allemaal weer net een andere configuratie hebben (om prijsvergelijk/laagste prijs garantie te pogen tegen te gaan), dat maakt het nu ook lastig om de feitelijke verschillen in kaart te brengen.
Hier staat meer info: http://www.fwdmagazine.be...et-supergoedkope-4k-tv-s/
[ Voor 54% gewijzigd door CyBeRSPiN op 13-05-2014 17:14 ]
[ Voor 18% gewijzigd door HaseMike op 13-05-2014 17:45 ]
Op deze website: http://nl.hardware.info/n...tunt-met-4k-ultra-hd-tvrs staat dat het om een 100hz panel gaat, maar ik twijfel ook want ik kan nergens officiële technische specificaties vinden. Maar ik denk dat een bagger 50hz panel in een tv van ruim 2000 euro echt niet kan.HaseMike schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:41:
ik had het al eerder aangegeven maar alles wijst erop dat het een 50hz paneel is ipv een 100hz, voor die 300 nog wat euro verschil zou ik geen 50hz nemen.
Twijfelde ook tussen de 65 en de 55 en ben zo blij dat ik voor 65inch ben gegaan.remzor schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:36:
[...]
Thanks!
Zou het liefste 70/75inch willen op 4 meter. Van kleiner ga je altijd spijt krijgen.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:04:
[...]
Hier eigenlijk precies dezelfde ervaring als sKoLB. Ik had een 42 inch plasma en twijfelde heel erg tussen 55 en 65 inch. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en toch voor 65 inch gegaan. Bij het plaatsen van de TV hadden zowel mijn vrouw als ik nog even onze bedenkingen, maar na de eerste avond leek het net of de TV altijd al in de huiskamer gestaan had. Ik zit ook op 5 meter van de TV en dan is dit formaat gewoon heel erg prettig. Ik begin bijna te twijfelen of hij niet een maatje groter gemoeten had![]()
Het beeld van de 65HU7500 is echt geweldig, ook met het normale HD signaal van UPC heb ik al superstrak beeld. Met 4K materiaal is het echt bizar scherp.
Bedankt voor jullie reacties. 65" klinkt wel aantrekkelijk eigenlijk, de prijs wat minderVersteegrob schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:45:
[...]
Twijfelde ook tussen de 65 en de 55 en ben zo blij dat ik voor 65inch ben gegaan.
Zou het liefste 70/75inch willen op 4 meter. Van kleiner ga je altijd spijt krijgen.
Weet iemand of ik de prijs van Foto Klein ergens in Belgie kan krijgen ?
Want cashback promotie blijkbaar enkel voor Nederlanders als in Nederland gekocht en als Belg mag ik enkel in Belgie kopen.
Of is er een achterpoortje ?
Tuurlijk! Eerst was vrij klein en nu is het 25m2remzor schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:44:
[...]
[...]
Bedankt voor jullie reacties. 65" klinkt wel aantrekkelijk eigenlijk, de prijs wat minderMag ik ook vragen hoe groot jullie woonkamer is? Want zo'n ding aan de muur is anders in 60m2 dan in 30m2 bijvoorbeeld.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=132203.0
Pagina 1 is in mijn oude appartement en de rest in het nieuwe huis.

Woonkamer is 5x5 dus de afstand naar de TV rond de 4 meter.
[ Voor 14% gewijzigd door Wackmack op 13-05-2014 23:07 ]
De UE65HU7500 is verkrijgbaar voor 3000,- las ik hier al, met CB dus 2500,-. We dachten eerst eigenlijk aan 15-1600 zoiets, zit er dus wel flink boven maar is ook weer een stuk groter.
Ik zit zelf ongeveer 1 tot 2 meter van de TV (hij staat eigenlijk naast mijn bureau waar ik mijn PC heb) ben ik toch blij dat ik de 55 inch versie heb gekozen

Dus door sparen en de grootste halen.
Zag net een 75inch ultra HD van Samsung
Verwijderd
De modellen die hier opgenoemd zijn, die momenteel op de samsung website staan, zijn deze geldig voor heel 2014 ? of komen ze na het WK met weer een lading televisies?
de samsung UE55HU7500 is geheel dezelfde televisie als zijn voorganger de F9000 serie ??
op welke vlakken scoort de 7500 beter dan zijn voorganger? Ik woon in belgie en momenteel zie ik dat model 2013 duurder is dan model 2014 ??? Dit begrijp ik echt niet
http://www.tvstore.be/cat...msung-tv.html?52875=51597
bij de 7500 serie ontbreekt de one connect box, deze is beschikbaar voor de F9000 serie. Klopt het dat je dan in theorie meerdere jaren verder kan met de F9000 serie ( qua updates)??
Ik heb vernomen dat de one connect wel optioneel kan bijgekocht worden en er een aansluiting voorzien is op de 7500 serie? zoja kan dit nu al ?
Daarnaast lees ik hier dat de F9000 veel mooier op de muur kan gezet worden ( lees 1.5 cm ?) tegenover 4.5 cm bij de 7500 serie???
is hier geen enkele oplossing voor, dan A wachten op de connect box (geen kabels), B werken met gekantelde kabels (halve oplossing) of C beginnen kappen slijpen :-)
kortom ik heb lang liggen wachten voor de F9000 serie, nu is het nieuw model er en ik zie enkel nadelen,
ik zal wss wel verkeerd zijn...
kan iemand mijn twijfels wegnemen :-) :-)
De one connect box is er nog niet.
Dat ophangen klopt, schijnbaar door de stroomdraad.
Een paar pagina's terug staan reviews. Meen me te herinneren dat in 1 daarvan ook een vergelijking met het oude model gedaan wordt.
F9000 iets beter scherm dan HU7500;
HU7500 door betere software iets beter dan F9000 en door HDMI 2 e.v. meer toekomstbereid;
One connect box voor de HU is volgend jaar beschikbaar;
F9000 met nieuwe one connect box zal waarschijnlijk iets beter zijn dan HU7500(of je het verschil zal zien is zeer de vraag).
Hoop dat je er wat aan hebt.. Verschillen zijn marginaal en in NL met cashback is de hu7500 stuk goedkoper..Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 01:41:
Na heel dit topic door te lezen, denk ik tot deze vaststellingen te komen...
De modellen die hier opgenoemd zijn, die momenteel op de samsung website staan, zijn deze geldig voor heel 2014 ? of komen ze na het WK met weer een lading televisies?
dit zijn de 2014 modellen, de cashback geldt echter tot aan het WK
de samsung UE55HU7500 is geheel dezelfde televisie als zijn voorganger de F9000 serie ??
nee, F9000 heeft bijv. webcam ingebouwd en HU7500 beschikt over HDMI 2.0
op welke vlakken scoort de 7500 beter dan zijn voorganger? Ik woon in belgie en momenteel zie ik dat model 2013 duurder is dan model 2014 ??? Dit begrijp ik echt niet
http://www.tvstore.be/cat...msung-tv.html?52875=51597
bij de 7500 serie ontbreekt de one connect box, deze is beschikbaar voor de F9000 serie. Klopt het dat je dan in theorie meerdere jaren verder kan met de F9000 serie ( qua updates)??
ja, beiden zijn te upgraden, de F9000 serie heeft de 2013 vesie van de smart hub
Ik heb vernomen dat de one connect wel optioneel kan bijgekocht worden en er een aansluiting voorzien is op de 7500 serie? zoja kan dit nu al ?
voor zover ik weet niet, volgens mij zal de one connect zal als upgrade dienen vanaf volgend jaar
Daarnaast lees ik hier dat de F9000 veel mooier op de muur kan gezet worden ( lees 1.5 cm ?) tegenover 4.5 cm bij de 7500 serie???
hangt een beetje af van welke kabels je perse wilt aansluiten, maar echt dicht tegen de muur kan de hu7500 niet
is hier geen enkele oplossing voor, dan A wachten op de connect box (geen kabels), B werken met gekantelde kabels (halve oplossing) of C beginnen kappen slijpen :-)
kortom ik heb lang liggen wachten voor de F9000 serie, nu is het nieuw model er en ik zie enkel nadelen,
ik zal wss wel verkeerd zijn...
kan iemand mijn twijfels wegnemen :-) :-)
verschillende sites geven aan dat de F9000 met de nieuwe connectbox eerder dicht tegen de 8500 aan zit dan gelijk aan de 7500.Marcel9970 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 07:27:
Ik heb mij in beide verdiept en heel kort door de bocht:
F9000 iets beter scherm dan HU7500;
HU7500 door betere software iets beter dan F9000 en door HDMI 2 e.v. meer toekomstbereid;
One connect box voor de HU is volgend jaar beschikbaar;
F9000 met nieuwe one connect box zal waarschijnlijk iets beter zijn dan HU7500(of je het verschil zal zien is zeer de vraag).
@Flippovic: de 55" van dit jaar is simpelweg goedkoper, en ook die tv is toekomst gericht.
no comment
Verwijderd
Ik heb gisteren een tv gekocht bij eshop.nl, had contact met plattetv.nl en electroplace. Zij waren allen bereid de tv naar België te transporteren. Bij eshop betaal ik 50 euro transport. Nu heb ik een Sony gekocht maar de cash-back actie van Samsung is volgens mij ook geldig voor Belgen, in het Nederlandse reglement staat er dat je bezitter moet zijn van een Europees paspoort, dus dat lijkt me geen probleem.pietsnoe schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:45:
Hi,
Weet iemand of ik de prijs van Foto Klein ergens in Belgie kan krijgen ?
Want cashback promotie blijkbaar enkel voor Nederlanders als in Nederland gekocht en als Belg mag ik enkel in Belgie kopen.
Of is er een achterpoortje ?
Niet bang zijn om te onderhandelen want waar je in België geen cent korting krijgt kan je in Nederland bij bovenstaande erkende verdelers gewoon onderhandelen. Ik had vorige week een prijs van 4000 euro bij Electroplace voor de U65HU8500 ( catalogusprijs 4999 ).
Veel succes !
Wat voor prijs kan je bv de 55F9000 krijgen?
Verwijderd
Mijn woonkamer is inderdaad zo'n 60 m2 en het scherm staat op een dressoir dat lang een lange muur staat. Dan valt het inderdaad wat minder op.remzor schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 22:44:
[...]
[...]
Bedankt voor jullie reacties. 65" klinkt wel aantrekkelijk eigenlijk, de prijs wat minderMag ik ook vragen hoe groot jullie woonkamer is? Want zo'n ding aan de muur is anders in 60m2 dan in 30m2 bijvoorbeeld.
alleen met nieuwe connect box, waar de verschillen klein zijn. Ik zie de f9000 nergens goedkoper dan de 7500 zelfs ex cash back. Lijkt me duidelijk.yordy1985 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:19:
Dus de F9000(2013) is beter als de HU7500(2014)?
Wat voor prijs kan je bv de 55F9000 krijgen?
tuurlijk wel. je kan heus wel kijken naar zwartwaarden, kleurreproductie, etc etc en kijken hoe het plaatje is.CyBeRSPiN schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 07:59:
?? 8500 is curved! Totaal geen vergelijk dus!
no comment
Ik zou ze inderdaad gewoon bellen, en voor deze scherpe prijs gaan.
De nieuwe One Connect Box voor de F9090 en S9 serie uit 2013 is inmiddels beschikbaar.
wordt o.a. in Dld geleverd voor 299 Euro. Ook de Evolutionbox is leverbaar SEK-2000 is inmiddels beschikbaar, echter geen UHD, maar wel betere en snellere menu`s en hardware voor de niet UHD TV's.
Verder ben ik ook wel benieuwd naar de overige UHD modellen van Samsung, er is gezegd dat ze dit jaar maar liefst 14 nieuwe UHD tv`s uitbrengen?? nog nieuwere modellen dan de nu in de Cash back verkrijgbare????
die box is id. leverbaar echter de bijbehorende software niet, er zitten inmiddels mensen met een nieuwe, voorlopig, kansloze upgrade in de kamer.dinandus schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:54:
De prijs voor de 65 HU 8500 is ook al voor 3899 aangeboden door o.a. Electroplace.
Ik zou ze inderdaad gewoon bellen, en voor deze scherpe prijs gaan.
De nieuwe One Connect Box voor de F9090 en S9 serie uit 2013 is inmiddels beschikbaar.
wordt o.a. in Dld geleverd voor 299 Euro. Ook de Evolutionbox is leverbaar SEK-2000 is inmiddels beschikbaar, echter geen UHD, maar wel betere en snellere menu`s en hardware voor de niet UHD TV's.
Verder ben ik ook wel benieuwd naar de overige UHD modellen van Samsung, er is gezegd dat ze dit jaar maar liefst 14 nieuwe UHD tv`s uitbrengen?? nog nieuwere modellen dan de nu in de Cash back verkrijgbare????
ik heb begrepen dat de uirbreiding vooral aan de onderkant komt. Nieuwe top o the line is nu geweest. (er zijn al 8 nieuwe, dus nog maar 6 te gaan)
no comment
Hi,Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:07:
[...]
Ik heb gisteren een tv gekocht bij eshop.nl, had contact met plattetv.nl en electroplace. Zij waren allen bereid de tv naar België te transporteren. Bij eshop betaal ik 50 euro transport. Nu heb ik een Sony gekocht maar de cash-back actie van Samsung is volgens mij ook geldig voor Belgen, in het Nederlandse reglement staat er dat je bezitter moet zijn van een Europees paspoort, dus dat lijkt me geen probleem.
Niet bang zijn om te onderhandelen want waar je in België geen cent korting krijgt kan je in Nederland bij bovenstaande erkende verdelers gewoon onderhandelen. Ik had vorige week een prijs van 4000 euro bij Electroplace voor de U65HU8500 ( catalogusprijs 4999 ).
Veel succes !
Ik kan TV gerust in Nederland gaan ophalen, probleem is echter dat cashback actie voor in Nederland aangekochte goederen alleen maar geldig is voor mensen die woonachtig zijn in Nederland en je dus de 500 euro misloopt.
Ik zoek dus Belgische winkel die aan de prijs van Foto Klein wil verkopen.
Tenzij er een achterpoortje is om als Belg toch van de Nederlandse cashback actie te genieten.
Verwijderd
Ik hoef het niet te draaien of dichterbij te hebben, misschien alleen kantelen, maar verder niks.
[ Voor 97% gewijzigd door Sapstengel op 14-05-2014 16:04 ]
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Peter M :
Welke paneel heeft de UE55HU6900 tv: een 100hz paneel of een 50hz paneel?
Karlijn :
Ik zoek het voor u uit. Heeft u een moment voor mij?
Peter M :
ja, ik zal wachten op uw antwoord...
Karlijn :
Dank u.
Karlijn :
Ik heb het voor u uitgezocht. De UE55HU6900 is een Duits model. Wij hebben als Samsung Benelux hier helaas geen informatie over.
Karlijn :
Bent u van plan het toestel in Duitsland ook te gebruiken?
Peter M :
ja...heeft u misschien informatie over de 40 inch versie die in Nederland wordt verkocht? UE40HU6900 volgens mij...
Karlijn :
Ow excuus, ik heb verkeerd gekeken. Wij hebben ook een 55 inch HU6900
Karlijn :
Ik zoek het voor u op.
Karlijn :
Sorry dat ik u zo lang laat wachten. Ik ben nog altijd voor u op zoek.
Peter M :
ok, dank u wel, ik wacht rustig af op uw antwoord.
Karlijn :
Het is een hele heldere vraag, maar de informatie heb ik niet voorhanden. Ik bel even met de tweede lijn voor u.
Karlijn :
Dank voor uw geduld.
Karlijn :
Ik heb het antwoord voor u. De UE55HU6900 heeft een 60hz paneel. Mocht u de clear motion rate nog interessant vinden, deze is 200. Dit geldt ook voor de 40 inch variant van de HU6900.
Karlijn :
Heeft u nog andere vragen voor mij?
Peter M :
Ok, duidelijk. Dus een betere, 100hz paneel heeft de UE55HU7500 van de 7 serie? 60hz lijkt mij te weinig...
Karlijn :
Ja de UE55HU7500 is wat dat betreft weer een hele andere klasse.
Karlijn :
Ik denk zelfs dat het meer dan 100hz is. Ik check het even voor u.
Karlijn :
De UE55HU7500 heeft een 120hz paneel. En clear motion rate van 1000.
Karlijn :
Deze televisie heeft ook 3d, terwijl de HU6900 dat niet heeft. Wellicht vindt u dat ook nog een afweging waard.
Wel ff zoeken om alles onder de knie te krijgen maar top!!
Zijn 50 en 100hz. (in ntsc landen 60 en 120)miranon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:43:
Ik heb vandaag nog Samsung gesproken over de type paneel in de UE55HU6900. Volgens de Samsung medewerker heeft deze tv alleen een 60hz paneel:
[...]
lukt het om die met haakse ethernet en power (is al haaks) op 17mm van de muur te hangen? Anders wordt het sowieso 40mm denk ik.
200 hz native heeft de hu7500
[ Voor 28% gewijzigd door yordy1985 op 14-05-2014 21:34 ]
Hoe weet je dit?yordy1985 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:29:
200 hz native heeft de hu7500
Verwijderd
Het ligt er een beetje aan welke aansluitingen je gebruikt. De volgende aansluitingen kunnen problemen geven:Tapalla schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:46:
Heeft iemand de Samsung WMN450 muurbeugel gebruikt i.c.m. de 55HU7500?
lukt het om die met haakse ethernet en power (is al haaks) op 17mm van de muur te hangen? Anders wordt het sowieso 40mm denk ik.
- IR out
- HDMI met ARC
- Ethernet (LAN)
- Component
- Scart
Voor de meeste zijn oplossingen in de vorm van haakse connectors of adapter. Scart is het grootste probleem, omdat daar vaak een behoorlijk grote stekker aan zit.
Staat op meerdere websites, check maar via Google
Maar dit zijn toch geen officiële specs? Op de Samsung website staat niets. En die Samsung medewerker beweert dat het een 100hz paneel is. Dus wie moet ik nu vertrouwen?yordy1985 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:43:
[...]
Staat op meerdere websites, check maar via Google