L- serie is Full HD
U- serie is Ultra HD
E- serie is OLED
F is 'flat', dus een rechte tv.
G betekend dat de tv curved.
Verbind de letters aan elkaar en je weet wat voor tv het is.
Anoniem: 669297
L- serie is Full HD
plex media server heeft gewoon DLNA, de tv ook. je hebt daar niet perse een plex app voor nodig.Chrisjuh_15 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 21:54:
Ik heb de LG40UB800V op het oog. Mijn enige en enkele vraag is:
Draait Plex (de officiële app danwel PLAYz Media) op deze televisie? Zo nee, dan haak ik direct af aangezien ik hier thuis alles met Plex heb ingericht.
Bedankt vast!
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ben ik ook benieuwd naar, ben geïnteresseerd in bijvoorbeeld de LG lb630v, maar kan niks over input lag vinden bij de LG modellen. Wil hem ook voor gaming kunnen gebruiken, dus wil dat wel eerst weten.pwillemske schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:01:
Hallo,
Ik ben aan het rondneuzen voor een nieuwe 40-42" TV die ook als monitor gebruikt gaat worden. Echter, ik ga ook op mijn pc gamen, hoe zit het met de input lag van deze modellen:
pricewatch: LG 40UB800V Zilver-Zwart
pricewatch: LG 42UB820V Zwart
Ik kan er niks over vinden op google, en de review van de 40" staat dat de input lag hoog is, maar verder geen argumenten en dergelijke. Ik ga er shooters op spelen, en race games (BF4, Grid Autosport, GTA 5). Kan iemand mij een wat duidelijker antwoord geven op de vraag over de inputlag?? Ik game nou ook op een tv, maar ervaar eigenlijk geen input lag...
Mochten die tv's beiden een hoge inputlag hebben, welk model (mag ook van andere merken!) is dan aan te raden??
Ik kom er niet meer uit,
groet
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Anoniem: 669297
Als je op die winkels klikt, zie je dat de 55ug870 verschijnt. Dus een foutje op kieskeurig blijkbaar.mmmmmark schreef op woensdag 29 april 2015 @ 16:28:
Er zijn een aantal winkels die deze tv voor 2300 aanbieden zie bijv: http://www.kieskeurig.nl/...97401-lg-65ug870v/prijzen
ScherpAnoniem: 669297 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:23:
[...]
Als je op die winkels klikt, zie je dat de 55ug870 verschijnt. Dus een foutje op kieskeurig blijkbaar.
De standaard prijs van de LG 65UG870 is 2999.-
[ Voor 3% gewijzigd door BSeB op 30-04-2015 07:07 ]
Die staat voor September gepland volgens LG.. Ik was hier in eerste instantie ook op aan het wachten (omdat plat) maar kon me toch niet langer inhouden en ben voor de 55EC930v gegaan.DaYwaLkUr schreef op zondag 03 mei 2015 @ 13:44:
Wanneer wordt de EF950v verwacht? Kan hier niks over terugvinden..
Dat betekent, stam + t .
Anoniem: 667821
En hoe bevalt die?Anoniem: 667821 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:02:
ik heb uiteindelijk een 55UF776V gekocht
Ik heb hem zien hangen (lg 55uc970v) bij de mediamarkt in Amersfoort. Ziet er goed uit, maar blijft lastig als je in de winkel zelf staat.gatuso123 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:27:
[...]
ik ben ook erg geinteresseerd in dit toestel , hebt u onderhand het toestel al bekeken of heeft iemand ervaring met dit toestel ?
[ Voor 4% gewijzigd door Dizzy op 08-05-2015 10:48 ]
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
170074
Je kunt beter op zoek gaan naar een televisie met een goede beeldkwaliteit. Vrijwel iedere televisie komt tegenwoordig toch wel met SmartTV.170074 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 23:38:
Je raadt het al: Ik zoek een TV die een goed scherm heeft, maar liefst met zo min mogelijk Hertz, Smart en andere foefjes.
170074
Ik heb 'm al gehaald. Ben zelf prima tevreden met de beeldkwaliteit.Dimens schreef op zondag 10 mei 2015 @ 14:20:
[...]
Je kunt beter op zoek gaan naar een televisie met een goede beeldkwaliteit. Vrijwel iedere televisie komt tegenwoordig toch wel met SmartTV.
Je eis voor "zo min mogelijk Hertz" vind ik persoonlijk een beetje vreemd. Wat is de gedachte hierachter?
Als het om randverbetering, ruisonderdrukking, dynamisch contrast etc. gaat, dan wel. Maar paneelfrequentie / beeldinterpolatie kan helpen toch echt bij het werkelijk verbeteren van het beeld van LCD.170074 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:39:
[...]
Ik heb 'm al gehaald. Ben zelf prima tevreden met de beeldkwaliteit.
Wat betreft de Hertzen: TV fabrikanten overdrijven in mijn ogen met truuks om de kwaliteit te verbeteren.
[ Voor 3% gewijzigd door gebruikershaes op 10-05-2015 22:50 ]
backlight dimming kan ook uit gezet worden........gebruikershaes schreef op zondag 10 mei 2015 @ 22:48:
Ik zie net dat de LG 49LB870V flink in prijs is verlaagd. pricewatch: LG 49LB870V Zwart
Zit namelijk tussen die en de LG 47LB730V te twijfelen, maar lees wisselende berichten over de 870V. Sommigen vinden de backlight dimming te storend en anderen vinden het wel meevallen.
Iemand advies? Het prijsverschil is maar 30 euro.
Snap ik, ten koste van contrast..sandervanzijl schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:23:
[...]
backlight dimming kan ook uit gezet worden........
170074
Anoniem: 382093
Anoniem: 147417
Hi, ervan uitgaande dat je 'm inmiddels binnen hebt: wat zijn je eerste ervaringen?Anoniem: 667821 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:02:
ik heb uiteindelijk een 55UF776V gekocht
Groetjes, FaceDown.
http://www.wehkamp.nl/ele...ate=%2f_%2fN-17c2&IsSeg=0Dizzy schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:33:
De LG 55UC970V is nu zelfs voor 1150,- bij wehkamp verkrijgbaar (heb de mijne retour gestuurd en opnieuw besteld)
topmodel 2014, in november '14 op de markt gekomen voor 3600,- bij media markt nog steeds 1899,-
Je krijgt 200,- extra kortingDaYwaLkUr schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:07:
[...]
http://www.wehkamp.nl/ele...ate=%2f_%2fN-17c2&IsSeg=0
Heb je een andere link? Hier staat die voor 1349,-
[ Voor 55% gewijzigd door Dizzy op 22-05-2015 17:57 ]
Ltrz,....
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Dank je. Nee, dat spiegelen wist ik niet! Ik zie in de meeste webshops alleen de mei 2014 modellen staan kan dit kloppen?Sjah schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:36:
De 630 is beter, punt. Plus hij is ook nog eens erg aanbevolen in de consumentengids van Mei, alleen ander formaat, geloof 42 incher.
Ben je op de hoogte dat zowat alle LG's van verleden jaar spiegelen, kortom een lamp zie je ook savonds gespiegeld worden begreep ik...
[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 23-05-2015 13:38 ]
Dat weet ik, maar graag hoor ik hoe het bevalt.
[ Voor 39% gewijzigd door RobV op 25-05-2015 21:05 ]
Kort getest afgelopen weekend met 1080i UPC signaal.. wow wow wow mooi beeld. Ben benieuwd hoe Bluray eruit gaat zien.FaceDown schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:08:
Open doos-exemplaar gekocht (enkele uren op de teller) van de LG 55EA9709 OLED voor zo'n EUR 1700. Vandaag geleverd maar nog niet geinstalleerd. Ben heel benieuwd! Afgaande op de vele reviews, ben ik voor OLED gegaan en niet UHD omdat ik geen enkel nut zie in dat laatste op 'kleine' schermpjes van <100" en een kijkafstand van +- 4m. Verder kan geen enkele LCD (of plasma, mijn huidige tv) natuurlijk tippen aan OLED qua beeldkwaliteit.
Groetjes, FaceDown.
Anoniem: 675371
Oeh, thnx voor de tip, ik baalde al dat er geen betaalde apps (en daardoor meer variatie/aanbod) in de nl-store zaten. En gebruik zelf ook plexRobV schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:58:
Woensdag is mijn LG 47LB670 geleverd, prachtig ding met geborsteld metalen voet en kleine bezel. Prachtig beeld. Erg blij mee.. Vandaag de 'Duitsland-Truuk' uitgevoerd om de PlayZ App te kunnen installeren op de TV om zo mijn Plex server te benaderen. Het kostte even tijd, maar toen ik eenmaal doorhad dat je de Locatie Based Services moest aanpassen (in plaats van de localization instellingen) was het zo gepiept. Betalen met PayPal en gáán.
Ik had het gepost opdat anderen er misschien iets aan hadden, maar zó snel had ik niet verwachtDizzy schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:52:
[...]
Oeh, thnx voor de tip, ik baalde al dat er geen betaalde apps (en daardoor meer variatie/aanbod) in de nl-store zaten. En gebruik zelf ook plex
pwillemske schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:01:
Hallo,
Ik ben aan het rondneuzen voor een nieuwe 40-42" TV die ook als monitor gebruikt gaat worden. Echter, ik ga ook op mijn pc gamen, hoe zit het met de input lag van deze modellen:
pricewatch: LG 40UB800V Zilver-Zwart
pricewatch: LG 42UB820V Zwart
Ik kan er niks over vinden op google, en de review van de 40" staat dat de input lag hoog is, maar verder geen argumenten en dergelijke. Ik ga er shooters op spelen, en race games (BF4, Grid Autosport, GTA 5). Kan iemand mij een wat duidelijker antwoord geven op de vraag over de inputlag?? Ik game nou ook op een tv, maar ervaar eigenlijk geen input lag...
Mochten die tv's beiden een hoge inputlag hebben, welk model (mag ook van andere merken!) is dan aan te raden??
Ik kom er niet meer uit,
groet
Bron: http://www.digitalversus....40ub800v-p22227/test.htmlWe couldn't possibly recommend this TV for FPS online gaming. We measured input lag at 60 ms in game mode, which is 3.5 frames slower than the fastest models available.
Heb er gisteren ook nog een wetem te scoren bij de Media Markt in Luik, had m van te voren gereserveerd via de webshop. Er stond daar wel nog een demo met de prijs van 660,30 er op, voorraad was er echter niet meer, gelukkig stond die van mij al achter. Ben er tot nu toe erg blij mee, beeld is uitstekend en kan mee niet vinden in de negatieve review van tweakers, de tv doet t qua zwartwaarden minstens zo goed als een samsung F6500 die ik er even naast had staan en beduidend beter dan mn oude plasma. WebOS hapert idd af en toe maar soms is het erg vloeiend, ik heb dus goede hoop dat een softwareupdate een hoop kan verbeteren.carmania2000 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 21:42:
ik heb gisteren bij mediemarkt in wilrijk de LG 55LB730B gekocht voor 660 euro met de btw actie. Deze stond eergisteren op mediamarkt.be nog 1299 geprijsd en een beetje later 799 (min dan nog btw korting). Leek mij al verdacht goedkoop en blijkbaar was er toch iets niet juist want vandaag op de site niet meer te bestellen (hoewel er nog 7 in wilrijk stonden) en toen ik de mijne gisteren gingen halen hing er in de winkel ook al geen prijs meer op het uitgestald toestel.
Toestel gisteren aangesloten en moet zeggen dat de beeldkwaliteit echt wel goed is. Ik had een 2 jaar oude sony (basismodel) waarvan de beeldkwaliteit mij nooit heeft aangestaan.
Al een beetje gespeeld met de smartfuncties maar de beschikbare apps zijn maar aan de lage kant.
3d werkt bij mij ook zeer mooi maar is eerste maal dat ik deze functie heb dus kan moeilijk vergelijken
Maar al bij al zeker een aanrader zeker als je hem voor deze prijs kan aanschaffen.
[ Voor 5% gewijzigd door Joppe op 31-05-2015 18:58 ]
ik wou de mijne reserveren via de site maar kon enkel voor levering aan huis kiezen 3 a 4 dagen later. Omdat ik dit niet vertrouwde wegens mogelijk geen levering wegens uitverkocht heb ik de mijne dezelfde namiddag nog gaan halen in wilrijk.Joppe schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:25:
[...]
Heb er gisteren ook nog een wetem te scoren bij de Media Markt in Luik, had m van te voren gereserveerd via de webshop. Er stond daar wel nog een demo met de prijs van 660,30 er op, voorraad was er echter niet meer, gelukkig stond die van mij al achter. Ben er tot nu toe erg blij mee, beeld is uitstekend en kan mee niet vinden in de negatieve review van tweakers, de tv doet t qua zwartwaarden minstens zo goed als een samsung F6500 die ik er even naast had staan en beduidend beter dan mn oude plasma. WebOS hapert idd af en toe maar soms is het erg vloeiend, ik heb dus goede hoop dat een softwareupdate een hoop kan verbeteren.
*Edit: er schijnt een bug te zijn waardoor met simplink ingeschakeld de tv soms erg traag wordt, bijv. icm met een raspberry pi, simplink uitgeschakeld en de tv reageert veel beter.
Anoniem: 677465
Ja, Dat is wel een wereld van verschil. Webos2.0 op de LG op de slaapkamer. Echt super. Het is gewoon een pop-up menuutje onderin wat je met 1 klik omhoog haalt. zo kun je supersnel switchen tussen apps, aangesloten apparaten en live tv terwijl je nog in je actieve scherm zit. Ook een overzichtelijk en snel menu.SpitfireNL schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:22:
Ik ben de LG 55UB850V aan het overwegen.
Waarom geen nieuwer 2015 model omdat ik daar het geld niet voor heb want ik wil toch een minimaal 55" tv.
Maar nu lees ik veel negatieviteit over webOS1.0. Is het echt zo dramatisch traag als je door menu's scrollt?
En mis ik tegenover webos2.0 dan ook nieuwe nuttige functionaliteiten?
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
[ Voor 22% gewijzigd door caroden op 22-06-2015 21:13 ]
[ Voor 2% gewijzigd door UHD op 28-06-2015 17:55 . Reden: Beter beeld ]
Of je laat de TV zichzelf updaten. Ik heb deze update zo'n 3 dagen geleden al door de TV zelf laten downloaden en installeren.UHD schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:02:
Vandaag de nieuwste update 04-55-25 ge-installeerd op de 49UB850V-ZD de tv word met iedere update beter en sneller. Nu na 15 seconden heb ik het menu dat was 30 seconden.
We zijn uitermate tevreden over deze prachtige UHD tv van LG.
Om de update te installeren van de LG website moet men het volgende wel weten.
.... heel verhaal ....
[ Voor 5% gewijzigd door TFHfony op 28-06-2015 17:43 ]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
[ Voor 71% gewijzigd door S1NN3D op 29-06-2015 10:54 ]
Ik heb ooit eens contact opgenomen met LG omtrent enige release notes/update fixes..GoO schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:37:
Zijn er releasenotes van de laatste firmware update? Ben wel benieuwd of er naast de snelheid nog meer veranderd is.
App support op WebOS is helaas nog steeds beroerd. Vooral Spotify is een hopeloos oude versie zonder Spotify Connect en je kunt Playlists niet eens shufflen. Waardeloos.
Volgens mij gaat dit nooit gebeuren. Check nieuws: LG geeft webOS-tv's uit 2014 geen upgrade naar versie 2.0 - update.Dizzy schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 23:14:
is er al meer bekend wanneer we webos2 kunnen verwachten op de 2014 modellen?
In januari overal idd berichtgeving dat het niet zou gebeuren.S1NN3D schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 07:30:
[...]
Volgens mij gaat dit nooit gebeuren. Check nieuws: LG geeft webOS-tv's uit 2014 geen upgrade naar versie 2.0 - update.
[ Voor 22% gewijzigd door SeatRider op 26-07-2015 17:09 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ik zou zeggen half en half... het is meer glossy dan mijn vorige Samsung C7700, maar minder glossy dan bv. een HP Pavilion laptop met glossy scherm. Ik heb iets meer last van lichtinval vind ik persoonlijk dan met mijn vorige tv, maar het is niet zodanig storend. Tenzij er een raam achter je zitplaatst hangt verwacht ik weinig problemen..SeatRider schreef op zondag 26 juli 2015 @ 17:04:
Ik overweeg de 55UB850V aan te schaffen (gewoon veel value for money), maar wat ik zo gauw niet terug kan vinden, ook niet op de site van LG zelf, is dit een mat of een glossy scherm?
Deze TV krijgt geen WebOS 2.0 meer toch?
Edit: volgens http://www.kieskeurig.nl/...900300-lg-55ub850v/vragen is deze wel glossy. Daarmee zou ie dus afvallen...
[ Voor 4% gewijzigd door PuijkeN op 27-07-2015 15:42 ]
Het raam, en daarbij direct zonlicht, komt exact van de zijkant. Heb nu een Samsung (de H6740 geloof ik), en daar zie je nu hooguit een flauwe weerspiegeling, maar erger dan dat moet het niet worden.PuijkeN schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:41:
[...]
Ik zou zeggen half en half... het is meer glossy dan mijn vorige Samsung C7700, maar minder glossy dan bv. een HP Pavilion laptop met glossy scherm. Ik heb iets meer last van lichtinval vind ik persoonlijk dan met mijn vorige tv, maar het is niet zodanig storend. Tenzij er een raam achter je zitplaatst hangt verwacht ik weinig problemen..
Elke LG/IPS tv is een spiegel, dit is de UB850V uit een review gedaan in een winkel:SeatRider schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:04:
[...]
Het raam, en daarbij direct zonlicht, komt exact van de zijkant. Heb nu een Samsung (de H6740 geloof ik), en daar zie je nu hooguit een flauwe weerspiegeling, maar erger dan dat moet het niet worden.
[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 27-07-2015 16:33 ]
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Zou er dan een ander panel in de UF en UB zitten? Op zich kan ik dan wel voor de UF gaan, WebOS2 is ook een voordeel volgens mij, alleen vind ik de voet van de UB wel mooier.itsoutthere schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:37:
Ik heb afgelopen week voor 1399,- een 55UF850v gehaald. Dit spiegelen herken ik niet helemaal terug, er is wel een flauwe weerkaatsing, maar lang niet zo extreem als dit. (groot raam 2 meter van de tv vandaan, licht valt er van de zijkant op).
Verder zijn in het dagelijks gebruik (ook nu met zonnig weer) de zwartwaarden, kleurweergave en helderheid goed te noemen, bij volledig zwart beeld zie je inderdaad enigszins de local dimming, maar lang niet zo erg als op mijn oude tv (LG LW4500).
WebOS 2 werkt als een zonnetje. Ik ben blij dat ik de vorige generatie heb overgeslagen na alle verhalen daarover. 4K is ook super om te zien. Helaas weinig materiaal bekeken, maar demo/testfilmpjes zijn veelbelovend.
[ Voor 4% gewijzigd door SeatRider op 04-08-2015 17:17 ]
Hij was blijkbaar een weekend in de aanbieding bij een paar webwinkels. Daar was ik helaas te laat voor, maar in de pricewatch stond ie toch nog voor 1399, maar op de websites zelf na doorklikken niet meer. Blijkbaar past Klein op basis van de pricewatch zijn prijzen aan en verlaagde de prijs op maandagochtend naar 1399 waarop ik die snel bestelde daar. Binnen een uur was de prijs weer aangepast naar de toen laagste prijs in de pricewatch 1699. Ik heb dus gewoon heel veel mazzel gehad. (en nee, ik heb geen showmodel, hij werd nabesteld bij de leverancier en ik kon hem de volgende dag met originele seal nieuw in de doos ophalen)SeatRider schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:11:
[...]
Zou er dan een ander panel in de UF en UB zitten? Op zich kan ik dan wel voor de UF gaan, WebOS2 is ook een voordeel volgens mij, alleen vind ik de voet van de UB wel mooier.
Een lichte spiegeling heb ik nu ook al, het moet alleen niet veel gekker worden. Volgens mij ga ik er niet aan ontkomen om binnenkort maar eens een rondje elektronica-giganten te doen
Hoe kom je eigenlijk aan 1399 voor dat type? Volgens de pricewatch kom ik zeker 200 euro hoger uit?
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Hee, nu staat ie er zelfs op voor €1298, bij Plasmavisie!itsoutthere schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:03:
[...]
Hij was blijkbaar een weekend in de aanbieding bij een paar webwinkels. Daar was ik helaas te laat voor, maar in de pricewatch stond ie toch nog voor 1399, maar op de websites zelf na doorklikken niet meer. Blijkbaar past Klein op basis van de pricewatch zijn prijzen aan en verlaagde de prijs op maandagochtend naar 1399 waarop ik die snel bestelde daar. Binnen een uur was de prijs weer aangepast naar de toen laagste prijs in de pricewatch 1699. Ik heb dus gewoon heel veel mazzel gehad. (en nee, ik heb geen showmodel, hij werd nabesteld bij de leverancier en ik kon hem de volgende dag met originele seal nieuw in de doos ophalen)
[ Voor 6% gewijzigd door SeatRider op 10-08-2015 13:16 ]
Als je de promo plaatjes bekijkt lijkt er idd een of andere anti-glare filter op te zitten bij de UF.SeatRider schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 18:38:
Heb 'm besteld. Volgens de winkel is dit scherm inderdaad mat afgewerkt, maar je kan mogelijkerwijs nog een lichte spiegeling zien. Precies zoals itsoutthere al aangaf, en wat ik hoop vergelijkbaar met mijn huidige TV.
We gaan het meemaken!
YouTube: LG webOS 2015 gennemgang - danskThe UF850V has a front glass so reflections are quite noticeable when placed in a bright living room. During daytime it acts as a dark mirror, at least when it shows dark colors. When watching movies or TV shows with bright colors there are less reflections and the TV is certainly bright enough to be used in a bright, modern living room most of the time.
[ Voor 54% gewijzigd door apis29 op 10-08-2015 21:26 ]
waar is toch die tijd gebleven dat mensen zelf in de winkel gingen kijken welk product ze wilden hebben. en om niet helemaal een oude lul te zijn: en hem vervolgens zo goedkoop mogelijk online bestelden ;-)SeatRider schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 18:38:
Heb 'm besteld. Volgens de winkel is dit scherm inderdaad mat afgewerkt, maar je kan mogelijkerwijs nog een lichte spiegeling zien. Precies zoals itsoutthere al aangaf, en wat ik hoop vergelijkbaar met mijn huidige TV.
We gaan het meemaken!
Die vervloog toen tv's in de winkel allemaal zo knallend mogelijk werden afgesteld, waardoor dat totaal geen zin meer hadsandervanzijl schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:23:
[...]
waar is toch die tijd gebleven dat mensen zelf in de winkel gingen kijken welk product ze wilden hebben. en om niet helemaal een oude lul te zijn: en hem vervolgens zo goedkoop mogelijk online bestelden ;-)
[ Voor 32% gewijzigd door Ruben1123 op 12-08-2015 18:15 ]
Ja, heb de mijne dus weer afbesteld (het kijkt toch niet prettig in de wetenschap dat je 100 euro teveel hebt betaalditsoutthere schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 18:57:
http://www.ibood.com/nl/n...g-55-uhd-3d-smart-tv.html
bij Ibood de LG 55UF850v voor 1199,-
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq