Lol, je bent me net voor. Gaan bugs in software nu ook al de frontpage halen?...
Heartbleed is toch ook een frontpagewaardige bug in software?EddoH schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:58:
Gaan bugs in software nu ook al de frontpage halen?...
We are shaping the future
Ik wist dat die ging komen...
let me rephrase that: Gaan niet-security-gerelateerde bugs nu ook al de frontpage halen?
let me rephrase that: Gaan niet-security-gerelateerde bugs nu ook al de frontpage halen?
Verwijderd
Het is wel BattleField he !!!11!1!OneOne1!EddoH schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:00:
Wel als het een deel van de huidige doelgroep aangaat? De "gamers" vinden het belangrijk dus komt het op de frontpage.
Ligt het aan mij of is de video overbelast?EddoH schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:00:
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
De bug zelf is misschien niet zo nieuwswaardig, maar dat hij er nu nog in zit is natuurlijk wel weer bijzonder
Heb al een lange tijd geen BF4 gespeeld overigens, vraag me dan ook af of deze bug er niet onlangs bij is gekomen. Kan me in ieder geval niet voorstellen dat hij er al sinds launch in zit 
---
Nog steeds last van m'n arm zo achter de PC. Word er wel moe van, zou niet weten wat ik er tegen moet doen...
---
Nog steeds last van m'n arm zo achter de PC. Word er wel moe van, zou niet weten wat ik er tegen moet doen...

Ik ben vorige maand 3x bij de fysio geweest, dat heeft echt wonderen gedaan.TheNephilim schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:14:
De bug zelf is misschien niet zo nieuwswaardig, maar dat hij er nu nog in zit is natuurlijk wel weer bijzonderHeb al een lange tijd geen BF4 gespeeld overigens, vraag me dan ook af of deze bug er niet onlangs bij is gekomen. Kan me in ieder geval niet voorstellen dat hij er al sinds launch in zit
---
Tevens probeer ik nu iedere dag minstens 10 minuten op de crosstrainer te lopen. Uiteraard ook op advies van de fysio, maar ook omdat het gezond is natuurlijk
Ook probeer ik ieder uur even 5 minuten te 'koffie drinken'. Dus even wandelen op kantoor en socalizen of zo. Dit lukt niet zo heel goed.
[ Voor 8% gewijzigd door Jan_V op 14-04-2014 14:22 ]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Minder computerenTheNephilim schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:14:
Heb ik ook een keer gehad, enigste wat helpt is gewoon een hele tijd minder achter dat ding zitten.
En voor een goede houding zorgen..
Maargoed... volgens mij zijn dit dingen die je al lang weet
ellenlang online formulier testen. Wordt een beetje moe om elke keer alle velden te vullen.
Zijn daar handige tooltjes voor die met een druk op de knop dat formulier kunnen vullen? Dat ik het maar 1x hoef te doen en daarna alleen maar op die knop hoef te rammen?
Zijn daar handige tooltjes voor die met een druk op de knop dat formulier kunnen vullen? Dat ik het maar 1x hoef te doen en daarna alleen maar op die knop hoef te rammen?
Selenium?pdebie schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:22:
ellenlang online formulier testen. Wordt een beetje moe om elke keer alle velden te vullen.
Er zijn zat plugins die dat doen, maar waarom doe je dat niet met automated tests, zodat je weet dat de uitkomst is wat je verwacht, zonder dat je uren bezig bent zinloos klikken?pdebie schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:22:
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Nee een golfarm (!), dat is de pees aan de binnenkant en bij een tennisarm is het die aan de buitenkant. Aantal dagen overgewerkt (tot 22.00), dat was meer de druppel. Voelde het al een beetje, maar had niet gedacht dat dat zo ernstig kon worden. Paar dagen echt goed last van gehad (tijdens weekendje wegD-Raven schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:21:
[...]
Minder computerenHeb je een tennis arm? (ontsteking aan je (vinger)pees in je elleboog holte).
Heb ik ook een keer gehad, enigste wat helpt is gewoon een hele tijd minder achter dat ding zitten.
En voor een goede houding zorgen..
Maargoed... volgens mij zijn dit dingen die je al lang weet
Ja houding is misschien nog wat aan te doen. Zit nu in de ronding van m'n bureau, maar volgens mij kan ik beter achter een 'recht' bureau zitten.
Omdat ik daar nog geen kaas van gegeten heb / nog nooit mee gewerkt heb.Firesphere schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:25:
[...]
Er zijn zat plugins die dat doen, maar waarom doe je dat niet met automated tests, zodat je weet dat de uitkomst is wat je verwacht, zonder dat je uren bezig bent zinloos klikken?

Ik gebruik afwisselend een Wacom tablet en een muis. Een ex-collega van me gebruikte ook nog eens een soort bandje dat hij rond zijn arm strak trok. Hij geloofde er in eerste instantie niet echt in, maar leek wel te werken geloof ik. Hij gebruikt het nu ook niet meer en heeft nergens meer last van.TheNephilim schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:14:
[..]
Dan heb je iets nieuws te leren duspdebie schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:26:
[...]
Omdat ik daar nog geen kaas van gegeten heb / nog nooit mee gewerkt heb.![]()
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Graag! Maar zou niet weten waar en hoe te beginnen.
Ja Google, maar dan zie ik wellicht door de bomen het bos niet meer, dus als je tips hebt.
Gaat om een C# .NET web-application.
Ah heet dat een golfarm, nooit geweten, dacht altijd dat het een tennisarm was. Het is in ieder geval behoorlijk vervelend. Ik heb toen ook een hele tijd met mn andere hand gemuisd, en getypt.TheNephilim schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:26:
[...]
Nee een golfarm (!), dat is de pees aan de binnenkant en bij een tennisarm is het die aan de buitenkant. Aantal dagen overgewerkt (tot 22.00), dat was meer de druppel. Voelde het al een beetje, maar had niet gedacht dat dat zo ernstig kon worden. Paar dagen echt goed last van gehad (tijdens weekendje weg) en 2 weken rechts gemuisd. Ik ben rechts overigens, alleen muis ik links
Ja houding is misschien nog wat aan te doen. Zit nu in de ronding van m'n bureau, maar volgens mij kan ik beter achter een 'recht' bureau zitten.
Tja, Selenium automated testing, maar daar zit je dus wel dat je internet nodig hebt.pdebie schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:32:
[...]
Graag! Maar zou niet weten waar en hoe te beginnen.
Ja Google, maar dan zie ik wellicht door de bomen het bos niet meer, dus als je tips hebt.
Gaat om een C# .NET web-application.
Selenium is trouwens goed gedocumenteerd.
http://docs.seleniumhq.org/

[ Voor 7% gewijzigd door Firesphere op 14-04-2014 14:47 ]
Ik mis het aantal karakters wat je verstuurt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Minder rukken.TheNephilim schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:14:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dat is geen punt. Als we geen internet hebben hier, hebben we wel andere problemen aan ons hoofd dan dat ik niet kan programmeren/testen.Firesphere schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:46:
[...]
Tja, Selenium automated testing, maar daar zit je dus wel dat je internet nodig hebt.
Ik zal eens kijken naar Selenium. Bedankt.
Heh- interessant. Waarschijnlijk iets kleins maar ik zal 't door mailen
PrisonerOfPain schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:12:
[...]
Heh- interessant. Waarschijnlijk iets kleins maar ik zal 't door mailen

Nee dat gaat niet op
[ Voor 33% gewijzigd door TheNephilim op 14-04-2014 15:20 ]
140
Carpaal tunnelsyndroom?TheNephilim schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:19:
[...]
Nee dat gaat niet op, ik ben rechtshandig, maar muis links
Wut?
Algehele faal in het protocol dat je zelf de lengte moet opgeven naar mijn mening
Read the code, write the code, be the code!
Neuj, het is echt de binnenkant van m'n elleboog. Soms wat stijf in de schouders, maar ik ben motorisch gezien toch al niet zo handig en heb daardoor snel een gespannen houding achter de PC. Niet echt een probleem, alleen niet zo fijn in de schouders en nek soms.
Qua RSI-achtige dingen heb ik niet snel wat, maar van die golfarm heb ik wel echt last gehad. We kijken het wel eens even aan!
Wat is daar nu weer falend aan? Uiteindelijk kent elk protocol wel een lengte field.wackmaniac schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:26:
Algehele faal in het protocol dat je zelf de lengte moet opgeven naar mijn mening
Heb'm van twitter
Vind ik niet, juist dat je zelf zegt "Hier is mijn bericht X karakters lang" zorgt er voor dat je kan controleren of de gebruiker doet wat'ie zegt.wackmaniac schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:26:
Dat er vervolgens niet wordt gecontroleerd is de faal
Kwestie van rust houden. Minder gamen 's avondsTheNephilim schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:28:
[...]
Neuj, het is echt de binnenkant van m'n elleboog. Soms wat stijf in de schouders, maar ik ben motorisch gezien toch al niet zo handig en heb daardoor snel een gespannen houding achter de PC. Niet echt een probleem, alleen niet zo fijn in de schouders en nek soms.
Qua RSI-achtige dingen heb ik niet snel wat, maar van die golfarm heb ik wel echt last gehad. We kijken het wel eens even aan!
Vaker (kort) pauze nemen. Heb het een aantal jaar geleden ook gehad, toen was het advies: minder computeren. Ik ben toen begonnen met 30 minuten werken, 5 minuten pauze. Binnen vrij korte tijd was ik van de last in m'n arm af en sinds dien is het 55 minuten werken en 5 minuten weg vanachter mijn computer. Werkt nog steeds prima.TheNephilim schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:14:
Sowieso moet je zulke klachten serieus nemen en er in mijn ogen direct iets aan proberen te doen. Als je door blijft "pushen" is de kans alleen maar groter dat het erger wordt. Voor je het weet zit je met RSI en ben je helemaal klaar...
Het werkt niet altijd even perfect, maar in de meeste gevallen vind ik de "Populate Form Fields" optie van de Web Developer toolbar goed genoeg werken.pdebie schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:22:
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Had wat mij betreft redelijk impliciet kunnen zijn, nu moet je het expliciet testen en gaat het nu juist daar fout. Vind ik persoonlijk ietwat faligEddoH schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:32:
[...]
Wat is daar nu weer falend aan? Uiteindelijk kent elk protocol wel een lengte field.
Read the code, write the code, be the code!
FFMPEG in je browser: https://www.webrtc-experiment.com/ffmpeg/ffmpeg_asm.js
17MB aan JS
17MB aan JS
[ Voor 7% gewijzigd door Gamebuster op 14-04-2014 15:45 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Haha, ja dat doe ik eigenlijk bijna niet meerpdebie schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:37:
[...]
Kwestie van rust houden. Minder gamen 's avonds![]()

Hmmm, misschien ook wat voor mij. Moet alleen dan iets hebben om in die 5 minuten te doenOkkE schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:37:
[...]
Vaker (kort) pauze nemen. Heb het een aantal jaar geleden ook gehad, toen was het advies: minder computeren. Ik ben toen begonnen met 30 minuten werken, 5 minuten pauze. Binnen vrij korte tijd was ik van de last in m'n arm af en sinds dien is het 55 minuten werken en 5 minuten weg vanachter mijn computer. Werkt nog steeds prima.
Sowieso moet je zulke klachten serieus nemen en er in mijn ogen direct iets aan proberen te doen. Als je door blijft "pushen" is de kans alleen maar groter dat het erger wordt. Voor je het weet zit je met RSI en ben je helemaal klaar...
Met verbazing net het jaarverslag van Bits of Freedom gelezen. Vooral de anonieme, ingevoegde, foto's zijn redelijk WTF.
https://www.bof.nl/live/w...s_of_freedom_2013_web.pdf
Comic sans in een powerpointFiresphere schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:52:
Met verbazing net het jaarverslag van Bits of Freedom gelezen. Vooral de anonieme, ingevoegde, foto's zijn redelijk WTF.
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Als dat je grootste probleem is, dan wil ik graag een kopie van jouw CreditCard (plus CVC code)
Pfff, wat een ellende.
Ben nu al enkele maanden van een bepaald project af. Vanwege een tekort aan mensen in het beheer team van dat project hebben ze mij gevraagd om 1 weekje ondersteuning te bieden in dat team. Zat ik niet echt op te wachten, maar dat doe je dan toch maar.
Nu zit ik dus met een ander account te werken, aangezien m'n eigen account al lang is opgeheven, maar heb nu alleen maar rechten van een beheer medewerker. Tevens zit ik niet in m'n eigen VM (enkele maanden geleden verwijderd) te werken met allerlei handige shortcuts en tools.
Dit maakt het analyseren van issues best lastig. Sommige systemen helemaal geen toegang tot en in SAP mag ik alleen objecten bekijken, niet eens het bericht verkeer van en naar SAP (sxmb_moni).
Ik heb medelijden met de mensen die full-time in dit team zitten.
Ben nu al enkele maanden van een bepaald project af. Vanwege een tekort aan mensen in het beheer team van dat project hebben ze mij gevraagd om 1 weekje ondersteuning te bieden in dat team. Zat ik niet echt op te wachten, maar dat doe je dan toch maar.
Nu zit ik dus met een ander account te werken, aangezien m'n eigen account al lang is opgeheven, maar heb nu alleen maar rechten van een beheer medewerker. Tevens zit ik niet in m'n eigen VM (enkele maanden geleden verwijderd) te werken met allerlei handige shortcuts en tools.
Dit maakt het analyseren van issues best lastig. Sommige systemen helemaal geen toegang tot en in SAP mag ik alleen objecten bekijken, niet eens het bericht verkeer van en naar SAP (sxmb_moni).
WTF indeed...Firesphere schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:52:
Die heb ik nietFiresphere schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:56:
[...]
Als dat je grootste probleem is, dan wil ik graag een kopie van jouw CreditCard (plus CVC code)
Die foto's zijn denk ik toegevoegd voor publiciteit/stunt.
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Goh, hoe verder je komt hoe belachelijker ze worden
Maar geniaal toch om dat bij je jaarverslag te doen
Ik geloof niet dat Bits of Freedom daar die foto's voor nodig hebben. De "ludieke" manier waarop ze hun jaarverslag schrijven is al goed genoeg in zichzelf.Kobus Post schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:06:
[...]
Die heb ik niet
Die foto's zijn denk ik toegevoegd voor publiciteit/stunt.
Ze geven zelf trouwens ook aan dat ze dus "zomaar op de mat" lagen en niet hebben kunnen verifieren of het echt is.
Hoewel er natuurlijk ook maar weinig mensen vanuit de overheid/AIVD de informatie zoals in de foto's staan zouden willen/kunnen/mogen bevestigen natuurlijk.
Je kan ook koffie/thee zetten en/of drinken, rondje lopen of nu het weer beter weer wordt naar buiten. Kan allemaal ook zonder roken.TheNephilim schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:47:
Hmmm, misschien ook wat voor mij. Moet alleen dan iets hebben om in die 5 minuten te doenRoken doe ik al niet meer, heeeeel af en toe eens.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
PomodoroTheNephilim schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:47:
[...]
Hmmm, misschien ook wat voor mij. Moet alleen dan iets hebben om in die 5 minuten te doenRoken doe ik al niet meer, heeeeel af en toe eens.
25 minuten vol werken, geen afleiding.
5 minuten "microbreak", koffie halen en kort bijpraten.
Na 2 uur een volledige break van plm. 15 minuten.
Verwijderd
Heb je ook medelijden met mensen die full-time met SAP werken?Jan_V schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:00:
Pfff, wat een ellende.
Moet nu met Integration Framework aan de slag in B1, kan niet wachtenVerwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:42:
[...]
Heb je ook medelijden met mensen die full-time met SAP werken?
Alles!Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:44:
[...]
Wat maakt WP 8.1 zoveel beter dan zijn voorganger?
Het is nu een echt OS.
De .1 achter de 8 natuurlijk.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:44:
[...]
Wat maakt WP 8.1 zoveel beter dan zijn voorganger?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
De populariteit van Windows begon toch ook met Windows 3.1? Microsoft hoopt met WP8.1 nu ook eindelijk populair te worden op telefoons 
XP had als versienummer 5.1 en Win7 had als versienummer 6.1, dus alles met een .1 is beter?
XP had als versienummer 5.1 en Win7 had als versienummer 6.1, dus alles met een .1 is beter?
[ Voor 25% gewijzigd door Otherside1982 op 14-04-2014 16:52 ]
Mja, is wel een hele verbetering. Aantal toevoegingen zijn teveel. Kom na alles uitgebreid door te hebben gelopen (overal op geklikt etc) nog steeds dingen tegen hier op het forum van features die ik heb gemist. Echt te bizar. Het is dat er Win8.1 is anders hadden ze dit gewoon WP8.5 mogen noemen. Die .1 laat het net lijken alsof het een kleine update is.
Vergeet niet hoeveel populairder Windows 3.11 werd dan 3.1! Die 1 is magisch!Otherside1982 schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:51:
De populariteit van Windows begon toch ook met Windows 3.1? Microsoft hoopt met WP8.1 nu ook eindelijk populair te worden op telefoons
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Het aantal opties in de settings is ook flink groter gewordenCaelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:54:
Mja, is wel een hele verbetering. Aantal toevoegingen zijn teveel. Kom na alles uitgebreid door te hebben gelopen (overal op geklikt etc) nog steeds dingen tegen hier op het forum van features die ik heb gemist. Echt te bizar. Het is dat er Win8.1 is anders hadden ze dit gewoon WP8.5 mogen noemen. Die .1 laat het net lijken alsof het een kleine update is.
In ieder geval vind ik die achtergronden en het notification center zeer tof. 3 kolommen voor tiles is ook cool, alleen worden de tiles dan wel heel erg klein op m'n Lumia 820. Dat heb ik dus maar niet aan gezet.
Nieuwe store is ook een gigantische verbetering. Het scrollen door apps gaat nu echt retesnel
[ Voor 5% gewijzigd door Avalaxy op 14-04-2014 17:00 ]
Zo benieuwd! Maar geen dev account hierCaelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:54:
http://www.wpcentral.com/...one-81-preview-developers Speciaal voor jou helemaal gratis en binnen 5min te doen
Nee, ook behoorlijk wat onderwater. Zo is IE geupdate naar IE11 en heeft het WebGL ondersteuning, heb je unified apps. Is alles sneller geworden, etc. etc.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:01:
Vooral cosmetische changes dus? Notificatiecentrum leek me ook wel de moeite.
Kijk anders eens naar -> Wikipedia: Windows Phone version history
[ Voor 47% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 17:04 ]
Nee, maar dat zijn de dingen die ik noem omdat alleen de flashy front-end dingetjes boeiend zijn om te tonenVerwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:01:
Vooral cosmetische changes dus? Notificatiecentrum leek me ook wel de moeite.
edit: zeer complete review http://www.wpcentral.com/windows-phone-81-review. De lijst met veranderingen is HUGE.
[ Voor 16% gewijzigd door Avalaxy op 14-04-2014 17:14 ]
Apps zijn nu ook geen XAP files meer, maar APPX zoals bij Windows Modern UI apps. Dat zegt op zich al genoeg over wat er allemaal verandert is aan WP8 onderwater.
Jazeker!Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:42:
[...]
Heb je ook medelijden met mensen die full-time met SAP werken?
Daarom hebben we in het project ook een schil gemaakt om de SAP GUI. Eindgebruikers hoeven nu dus nooit meer in SAP, maar kunnen alles wat ze moeten doen gewoon in onze web applicatie doen.
Zeker in het begin waren de eindgebruikers super blij hiermee.
Het beste aan IE11 imho is dat het nu inline HTML5 video ondersteunt.Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:02:
[...]
Nee, ook behoorlijk wat onderwater. Zo is IE geupdate naar IE11 en heeft het WebGL ondersteuning [...]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
ComboFix, SecurityCheck, MBar en TDSSKiller gedraait. 0 items gevonden, 15+GB extra vrij op m'n SSD.
Dafuq?
Dafuq?
Oh natuurlijk Apple. Natuurlijk stuur ik zomaar een scan van mijn én mijn moeders ID op. Het is wel heel belangrijk dat jullie weten dat ik écht iemand anders ben dan mijn moeder....
Had ik die license maar met een prepaid CC gekocht. Dan was het allang klaar
Had ik die license maar met een prepaid CC gekocht. Dan was het allang klaar

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Eis gewoon je geld terug. Zeg dat ze dat dev account in hun hol kunnen stoppen en dat ze moeten kappen met het breken van allerlei normale business en privacy omgangsregels zoals die gelden aan de overkant van de oceaan. En dan als afsluiter dat je wel apps gaat maken voor de concurrenten.
Of is dat allemaal niet mogelijk? ^^
Helaas wil school een iOS app en als het op naam van school gaat kan ik nog een paar maanden wachten.Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:52:
Eis gewoon je geld terug. Zeg dat ze dat dev account in hun hol kunnen stoppen en dat ze moeten kappen met het breken van allerlei normale business en privacy omgangsregels zoals die gelden aan de overkant van de oceaan. En dan als afsluiter dat je wel apps gaat maken voor de concurrenten.
Ik stuur wel gewoon een foto op van die van mijn moeder (straks kan ze nog moeilijk doen dat ik geen 18 ben ofzo) met paspoortnummer e.d. verborgen.
Uuh, als de school wil dat je een iOS app maakt, dan hebben ze toch maar voor de ontwikkelspullen te zorgen?
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Je dacht dat Apple dat wat kan schelen?Caelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:52:
[ Voor 5% gewijzigd door Scott op 14-04-2014 18:04 ]
Als ik op school wacht, wacht ik nog wel lang en de rector wil dat ik snel begin, ik ook. Ik heb binnenkort ook weer andere dingen te doen. Leek mij sneller om zelf te kopen en dan het geld van school te krijgen, dan wordt het ook onder mijn naam gepubliceerd, mijn Apple ID, enz. Veel 'makkelijker'.Acid_Burn schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:57:
Uuh, als de school wil dat je een iOS app maakt, dan hebben ze toch maar voor de ontwikkelspullen te zorgen?
Je kunt toch gewoon de simulator gebruiken tot het allemaal in orde is?F.West98 schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:04:
[...]
Als ik op school wacht, wacht ik nog wel lang en de rector wil dat ik snel begin, ik ook. Ik heb binnenkort ook weer andere dingen te doen. Leek mij sneller om zelf te kopen en dan het geld van school te krijgen, dan wordt het ook onder mijn naam gepubliceerd, mijn Apple ID, enz. Veel 'makkelijker'.
+1Acid_Burn schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:57:
Heerlijk lekker op m´n gemak dev'ven. Lange tijd geleden dat ik rustig op m´n gemak kon dev'ven zonder enorme tijdsdruk voor me kiezen te hebben.
Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Dat werkt niet i.c.m. XamarinScott schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:05:
[...]
Je kunt toch gewoon de simulator gebruiken tot het allemaal in orde is?
En dat scherm is zo klein dat de iPhone 5+ simulator daar niet meer op past....
Hier heb ik mijn Master thesis over gedaanGamebuster schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:15:
[...]
Na wat research gedaan te hebben schijnt het zo te zijn dat DVD's/BluRay's beter geschikt zijn dan USB sticks of HDD's omdat die meer last hebben van data corruption. BD schijfjes of DVD's van een goed merk schijnen degelijk geschikt te zijn voor long term storage, mits je meerdere kopieen bewaard en deze iedere 5 jaar vervangt.
Cloud is ook een idee, maar je zal maar net mislopen dat-ie offline gehaald wordt o.i.d.. Dan moet je dus minstens meerdere clouddiensten gaan gebruiken voor de zekerheid.
[ Voor 9% gewijzigd door HMS op 14-04-2014 18:26 ]
Je kunt de simulator ook op 75% of zelfs 50% zetten. Maar niet met Xamarin inderdaadF.West98 schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:12:
[...]
Dat werkt niet i.c.m. Xamarin
En dat scherm is zo klein dat de iPhone 5+ simulator daar niet meer op past....
Je moet dus in de Configuration Manager het platform op iPhoneSimulator zetten. Dan werkt het pas echt!
* F.West98 doet snel iOS Developer dinges cancellen
Lange termijn storage in de IT?
Een "delete" in ons systeem is technisch gezien ook meer een 'inactive' of 'archive'. Veel staat in de cloud, al dan niet in databases (ook in de cloud). Punt is dat we de cloud toch altijd gebruiken voor de nieuwe data, dus mocht ooit deze hoster er mee stoppen, dan migreer je alles over. Backups tja.. alles wordt standaard goed gedaan qua backups. Eigenlijk is alle data beschikbaar, ook van xx-jaar geleden.
Verder wel leuk, die CD'tjes of w/e. Uiteindelijk moet je dan dat ook fysiek goed gaan bewaren en om de x-jaar weer vernieuwen. Dan zet ik toch liever dingen in de cloud.
Verder wel leuk, die CD'tjes of w/e. Uiteindelijk moet je dan dat ook fysiek goed gaan bewaren en om de x-jaar weer vernieuwen. Dan zet ik toch liever dingen in de cloud.
Logisch toch? Die wordt nu compleet geDDOSt door net geupdate telefoons en mensen die nog snel die developer preview app dachten te kunnen downloadenHMS schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:40:
Nondeju, ligt de Windows (Phone) Store er uit? Ik wilde net de update naar 8.1 gaan installeren.
[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 18:48 ]
DuuhhF.West98 schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:24:
Je moet dus in de Configuration Manager het platform op iPhoneSimulator zetten. Dan werkt het pas echt!
... Ah, juist, dat verklaart een hoop!F.West98 schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:24:

Dat is de basic die je vroeger zelfs in de mail kreeg!
Vanaf morgen werk ik maar even thuis. *Hatsjoe*
Ik voel me zo gammel als een Noord Koreaans huis
[ Voor 12% gewijzigd door Firesphere op 14-04-2014 18:58 ]
Nu niet 
* F.West98 mailt school dat ze iig Xamarin binnen 30 20 dagen moeten regelen
* F.West98 mailt school dat ze iig Xamarin binnen 30 20 dagen moeten regelen
[ Voor 3% gewijzigd door F.West98 op 14-04-2014 18:58 ]
Behalve als de Store overbelast isCaelorum schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:02:
[...]
http://www.wpcentral.com/...one-81-preview-developers Speciaal voor jou helemaal gratis en binnen 5min te doen

"The Store isn't available at the moment. Please check again shortly."
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 14-04-2014 20:38 ]
Ik zou zeker voor de glorie gaan, gewoon lekker de naam Floris West in de AppStore. De meeste mensen die een app willen hebben vragen minimaal om een gepubliceerde app in de store om te verifieren wat de kwaliteit van je werk is dus er gaat ineens een wereld van mogelijkheden open wat betreft losse opdrachten.F.West98 schreef op maandag 14 april 2014 @ 18:04:
[...]
Als ik op school wacht, wacht ik nog wel lang en de rector wil dat ik snel begin, ik ook. Ik heb binnenkort ook weer andere dingen te doen. Leek mij sneller om zelf te kopen en dan het geld van school te krijgen, dan wordt het ook onder mijn naam gepubliceerd, mijn Apple ID, enz. Veel 'makkelijker'.
Die $99 verdien je zo terug. Ook heb je het nodig om op hardware devices builds te debuggen en bijvoorbeeld mensen in TestFlight toe te voegen. Gewoon doen op je eigen naam en dan ook nog eens het geld terug proberen te krijgen van die decaan, double whammy.
iOS developer
Problemen:BikkelZ schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:42:
[...]
Ik zou zeker voor de glorie gaan, gewoon lekker de naam Floris West in de AppStore. De meeste mensen die een app willen hebben vragen minimaal om een gepubliceerde app in de store om te verifieren wat de kwaliteit van je werk is dus er gaat ineens een wereld van mogelijkheden open wat betreft losse opdrachten.
Die $99 verdien je zo terug. Ook heb je het nodig om op hardware devices builds te debuggen en bijvoorbeeld mensen in TestFlight toe te voegen. Gewoon doen op je eigen naam en dan ook nog eens het geld terug proberen te krijgen van die decaan, double whammy.
1) Ik heb al opgezged (althans, mailtje gestuurd)
2) Ik moet al die ID/paspoort stuff opgeven, ik ben nog geen 18, krijg ik vast gezeik mee
3) Duurt eeuwen om terug te krijgen, en mijn ouders willen dat ook niet (hun CC)
En anders sturen ze de school een mailtje en ze zullen het zien. Ofzo.
Of ik vraag het alsnog aan als school dat wil.
Tja... Caelorum in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 6".oisyn schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:37:
[...]
Behalve als de Store overbelast is
"The Store isn't available at the moment. Please check again shortly."
Heeft er vast niks mee te maken dat je minderjarig bent en dus toestemming van je moeder nodig hebt voor veel dingen die je bij Apple kan doen?F.West98 schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:48:
Oh natuurlijk Apple. Natuurlijk stuur ik zomaar een scan van mijn én mijn moeders ID op. Het is wel heel belangrijk dat jullie weten dat ik écht iemand anders ben dan mijn moeder....
Meh, ik wil eigenlijk een nieuwe website bouwen en ik weet ook al zo'n beetje hoe die er uit moet zien en moet werken... Ik heb alleen 0,0 motivatie om er ook daadwerkelijk aan te beginnen...
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Vast. Maar in de mail zeiden ze: factuurpersoon bij aanmelding is anders dan nu bij de betaling.NMe schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:51:
[...]
Heeft er vast niks mee te maken dat je minderjarig bent en dus toestemming van je moeder nodig hebt voor veel dingen die je bij Apple kan doen?
[Kritiek] Site performance op Windows Phone 8.1
Leuk zo'n update van IE10 mobile naar IE11 ^^

[ Voor 23% gewijzigd door Caelorum op 14-04-2014 21:56 ]
Het lijkt me dat een aantal gegevens wel te controleren zijn. Bijvoorbeeld dat het banksaldo van Hans de Zwart op 5 November 2013 €-2.567 zou zijn, kun je zo checken, en dat lijkt me informatie die een willekeurige grapjas niet zomaar heeft.Firesphere schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:09:
Ze geven zelf trouwens ook aan dat ze dus "zomaar op de mat" lagen en niet hebben kunnen verifieren of het echt is.
Hoewel er natuurlijk ook maar weinig mensen vanuit de overheid/AIVD de informatie zoals in de foto's staan zouden willen/kunnen/mogen bevestigen natuurlijk.
Er zullen vast dingen wel, of niet, bevestigd zijn. Ik neem aan dat ze wat ze konden controleren, wel gecontrolleerd hebben. Ze zijn niet dom daar
Klinkt bekend. Ik heb letterlijk al meer dan een jaar een gaaf verhaal voor een game op de plank liggen die ik in mijn eentje kan maken maar ik heb gewoon de energie niet om eraan te beginnen. Ik had zelfs 5 tekenaars klaarstaan die voor niks de artwork wilden doen maar door mijn eigen slacken verloren die hun interesse. Ik heb me inmiddels maar voorgenomen de game éérst te maken en pas daarna mensen te zoeken die 'm willen illustreren.Acid_Burn schreef op maandag 14 april 2014 @ 21:53:
Meh, ik wil eigenlijk een nieuwe website bouwen en ik weet ook al zo'n beetje hoe die er uit moet zien en moet werken... Ik heb alleen 0,0 motivatie om er ook daadwerkelijk aan te beginnen...
Dan vind ik het vreemd dat ze zich niet duidelijk uitlaten over de authenticiteit. Het staat toch midden in het jaarverslag, en er gaat wel een zekere insinuatie van uit (namelijk dat de AIVD actief bezig is met Bits of Freedom). Zo'n beschuldiging moet je kunnen onderbouwen of achterwege laten, vind ik.Firesphere schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:19:
Er zullen vast dingen wel, of niet, bevestigd zijn. Ik neem aan dat ze wat ze konden controleren, wel gecontrolleerd hebben. Ze zijn niet dom daar
edit:
Nu ik wat verder blader, lijkt het gewoon om een grap te gaan. Dom van me om te reageren zonder eerst goed te lezen.
[ Voor 10% gewijzigd door Soultaker op 14-04-2014 22:27 ]
Verwijderd
Waarom huur je niet hier of daar een VPS'je? Die kan inderdaad ook offline worden gehaald maar de hoster zou je dan op zijn minst enkele maanden op voorhand kunnen verwittigen. Daarnaast lijkt het me slim om je bestanden op meerdere diensten te zetten: Mega, AWS, Dropbox, ...Gamebuster schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:15:
[...]
Na wat research gedaan te hebben schijnt het zo te zijn dat DVD's/BluRay's beter geschikt zijn dan USB sticks of HDD's omdat die meer last hebben van data corruption. BD schijfjes of DVD's van een goed merk schijnen degelijk geschikt te zijn voor long term storage, mits je meerdere kopieen bewaard en deze iedere 5 jaar vervangt.
Cloud is ook een idee, maar je zal maar net mislopen dat-ie offline gehaald wordt o.i.d.. Dan moet je dus minstens meerdere clouddiensten gaan gebruiken voor de zekerheid.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.