Toon posts:

[PC] League of Legends - Deel 9 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 31 ... 109 Laatste
Acties:
  • 183.487 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Ik hoop eigenlijk wel dat we ditmaal 8 teams gaan hebben, ik verwacht nog een team van Wambam opzich dus nog 2 extra teams zouden welkom zijn. Mooiste is als alle mensen die een team zoeken zelf een team maken, want volgens mij moet dat geen probleem zijn.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:13

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 07:34:
Ik hoop eigenlijk wel dat we ditmaal 8 teams gaan hebben, ik verwacht nog een team van Wambam opzich dus nog 2 extra teams zouden welkom zijn. Mooiste is als alle mensen die een team zoeken zelf een team maken, want volgens mij moet dat geen probleem zijn.
Wambam, schiet eens op kut! Ik wil minstens in de finale komen dit toernooi.

@DBB:
Waarom maken jullie niet een 2e team met jullie Subs met als naam. De Niet Zo Boze Broeders. :D

[ Voor 10% gewijzigd door Meneer iCy op 23-05-2014 07:57 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
iCy schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 07:54:
[...]
@DBB:
Waarom maken jullie niet een 2e team met jullie Subs met als naam. De Niet Zo Boze Broeders. :D
Probleem binnen DBB is dat we een hoop spelers hebben die maar 1 of 2 dagen per week kunnen of momenteel zelfs helemaal niet. Hierdoor lijkt het alsof we een enorm team hebben (overigens is daar gisteren nog iemand bij gekomen die nog niet op de lijst staat). Enige 2 die vrijwel elke avond kunnen zijn ItsNotRudy en ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

En dat zijn nou juist degenen die je alleen als sub wil hebben voor als het ECHT niet anders kan :+

Anyway, ik ben er wel voor om een team te maken uit alle subs die zich nu hebben ingeschreven. Zal eens kijken of ik er een paar kan benaderen via DM.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:21:
En dat zijn nou juist degenen die je alleen als sub wil hebben voor als het ECHT niet anders kan :+

Anyway, ik ben er wel voor om een team te maken uit alle subs die zich nu hebben ingeschreven. Zal eens kijken of ik er een paar kan benaderen via DM.
Ik geef de andere Tweakers graag ook een kans ;). Plus er zijn enkele Boze Broeders die mij afschilderen als troll :( dus vandaar dat ik mijzelf op sub heb gezet. Voorbeeldje ik TP naar bot om dragon te doen om vervolgens met Q (Irelia) op de Cannon minion van Rorda te duiken en de last hit te pakken terwijl ik richting top beweeg. Wat soms een reactie oplevert als: "Wat ben je ook een hond!" :(.

Of als support Zyra dat ik netjes 2 plantjes bij Golems neerzet, zodat AD Carry Rudy geen damage vangt, en meneer loopt te klagen dat hij geen gold heeft gekregen omdat hij mijn plantjes niet kon outdamagen...

[ Voor 12% gewijzigd door Damien op 23-05-2014 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dat is natuurlijk onzin, je speelde niet eens Warwick. En Rorda moet met zijn diamond skills wel af en toe een cannon minion kunnen missen om jullie te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:28:
Dat is natuurlijk onzin, je speelde niet eens Warwick. En Rorda moet met zijn diamond skills wel af en toe een cannon minion kunnen missen om jullie te helpen.
I know right... zo gierig soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Ik heb ons ingeschreven hoor iCy lieve schat ;)
Moet nog wel ff 2 subs zien te vinden rank maakt me niet zoveel uit zolang je maar plezier beleeft in het spel.
2 leden van mijn team zitten in een examen week als we in de halve finale komen :)

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
wambamNL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:34:
Moet nog wel ff 2 subs zien te vinden rank maakt me niet zoveel uit zolang je maar plezier beleeft in het spel.
2 leden van mijn team zitten in een examen week als we in de halve finale komen :)
Nice, als Vicarious ook nog een team in elkaar weet te zetten, missen we nog 1 team. Ik zal even zorgen dat de regels asap up and running zijn. Maar opzich zullen er weinig rules zijn. Ik wil alleen wel iedereen adviseren om ALLE spelers te vernoemen in het document inclusief subs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:37:
[...]

Nice, als Vicarious ook nog een team in elkaar weet te zetten, missen we nog 1 team. Ik zal even zorgen dat de regels asap up and running zijn. Maar opzich zullen er weinig rules zijn. Ik wil alleen wel iedereen adviseren om ALLE spelers te vernoemen in het document inclusief subs.
Zet jij die extra sub er ook nog bij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

wambamNL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:34:
Vicarious (Publieke viezerik), jij interesse?
Damienx2 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:11:
[...]

Probleem binnen DBB is dat we een hoop spelers hebben die maar 1 of 2 dagen per week kunnen of momenteel zelfs helemaal niet. Hierdoor lijkt het alsof we een enorm team hebben (overigens is daar gisteren nog iemand bij gekomen die nog niet op de lijst staat). Enige 2 die vrijwel elke avond kunnen zijn ItsNotRudy en ik.
Jammer, de 2 meeste toxic spelers uit jullie team spelen dus waarschijnlijk het meest O-). 3xF (Feed, Flame, Fags)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

iCy schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:39:
[...]

Vicarious (Publieke viezerik), jij interesse?
Komt ie nou mee! 300x aangegeven dat ik graag meedoe en net als ik aangeef een eigen team van subs op te zetten kan ik meedoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:41:
[...]

Komt ie nou mee! 300x aangegeven dat ik graag meedoe en net als ik aangeef een eigen team van subs op te zetten kan ik meedoen :+
Wist ik veel dat Wambam nog extra subs nodig had :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:39:
[...]

Zet jij die extra sub er ook nog bij dan?
Already done ;) En de regels staan inmiddels ook in het document. Het is niet al te spannend, gewoon common sense.

Heb tevens de 7 al bekende teams toegevoegd in Challonge. Dus zodra de teams compleet zijn en we misschien een nummer 8 hebben start ik het toernooi en hebben de deelnemers dus eventueel iets meer tijd voor ronde 1.

[ Voor 28% gewijzigd door Damien op 23-05-2014 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

SemperEgo schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:57:
Vi is de beste jungler om midlane mee te ganken, dat is geweten dus logisch dat je daar het meest succes mee hebt.
Correctie, J4 is dat imo.

Dan heb ik het niet over hun overall performance, maar niemand kan zo hard ganken als J4 op lvl 2 al kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:41:
[...]

Sorry miscommunicatie van mijn kant.
Was de laatste tijd ook met examen vezig dus had ook wat anders aan mijn hoofd.
Maar je kan meedoen als je wilt hoeft niet hoor want dan ga ik wel ff verder zoeken.

[ Voor 10% gewijzigd door Ryada op 23-05-2014 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:03:
[...]

Correctie, J4 is dat imo.

Dan heb ik het niet over hun overall performance, maar niemand kan zo hard ganken als J4 op lvl 2 al kan.
Lee Sin would like a word with you! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Laatst online: 14:13

Pablo

Rito pls

excuse me, wat zijn dit voor belachelijk data dan ?

28 , 29 ,30 31 mei 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 7 , 8 , , 13 , 14 ,15 juni

Such WoW, alle dagen bijna achter elkaar.
Ik heb ook een werk leven.
Ik hoopte dat jullie het gewoon in het weekend zou doen ?

Zijn er echt teams die deze dagen allemaal kunnen ?

edit :
Faal

[ Voor 3% gewijzigd door Pablo op 23-05-2014 09:14 ]

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
R.plas schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:10:
excuse me, wat zijn dit voor belachelijk data dan ?

28 , 29 ,30 31 mei 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 7 , 8 , , 13 , 14 ,15 juni

Such WoW, alle dagen bijna achter elkaar.
Ik heb ook een werk leven.
Ik hoopte dat jullie het gewoon in het weekend zou doen ?

Zijn er echt teams die deze dagen allemaal kunnen ?
Is het lezen lastig? Het is per speelronde, je hebt 3 dagen om 1 game te spelen. Mag toch hopen dat je je plaatje eer aan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Buiten dat: doe dan niet mee als het je niet bevalt :D Lekker makkelijk om rucksichtlos iemand anders zijn toernooi af te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

hahaha goeie morgen.
Goed lezen is inderdaad een dingetje.

Ik ga eerst maar ff me bakkie drinken.
Ben nog duidelijk niet wakker.

excuse me xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
R.plas schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:13:
hahaha goeie morgen.
Goed lezen is inderdaad een dingetje.

Ik ga eerst maar ff me bakkie drinken.
Ben nog duidelijk niet wakker.

excuse me xD
Kan de beste overkomen. Hopelijk zijn er niet meer die denken dat ik van ze verwacht om 2 weken non-stop achter elkaar games te spelen. Klinkt mij als iets te veel effort voor 50 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigjostie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 08:52
Ik kan het document niet bewerken om een vage reden, kan iemand mij inschrijven?

Teamnaam: Team Solo Schaap

Speler1: RT Elysian Tweakers: Bigjostie Rank: Platinum II
Speler2: RT BaZs Tweakers: NB Rank: Diamond I
Speler3: RT Geremekkk Tweakers: NB Rank: Platinum II
Speler4: Emiroe Tweakers: NB Rank: Silver I
Speler5: vul ik morgen aan

Waarschijnlijk heb ik morgen 2-3 subs die ik nog aanvul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Even een vraagje aan de pro's; is ezreal nog speelbaar? Ik heb over het algemeen prima potjes, speel goed met verschillende champions inclusief ranged adcs.

Maar Ezreal lijkt wel met propjes te schieten, ik doe echt geen damage. Laning phase gaat nog wel omdat je dan kan blijven poken tot ze recallen of jij een keer all in kan gaan en ze sloopt, maar voor teamfights lijk ik echt geen schade te doen.

Ook is het moeilijk om niet in levels achter te lopen, last hitten gaat opzicht wel maar krijg het idee niet echt snel te levelen met ezreal. Tips en tricks of builds zijn welkom, rush nu meestal botrk. Ezreal is namelijk wel enorm leuk om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Bigjostie schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:55:
Ik kan het document niet bewerken om een vage reden, kan iemand mij inschrijven?

Teamnaam: Team Solo Schaap

Speler1: RT Elysian Tweakers: Bigjostie Rank: Platinum II
Speler2: RT BaZs Tweakers: NB Rank: Diamond I
Speler3: RT Geremekkk Tweakers: NB Rank: Platinum II
Speler4: Emiroe Tweakers: NB Rank: Silver I
Speler5: vul ik morgen aan

Waarschijnlijk heb ik morgen 2-3 subs die ik nog aanvul.
Heb ze voor je toegevoegd, en tevens opgenomen in de Challonge. Zodra alle teams compleet zijn start ik het toernooi: http://challonge.com/tweakersloltourny3

Leuk mensen dat hij ditmaal helemaal gevuld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigjostie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 08:52
Damienx2 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:01:
[...]

Heb ze voor je toegevoegd, en tevens opgenomen in de Challonge. Zodra alle teams compleet zijn start ik het toernooi: http://challonge.com/tweakersloltourny3

Leuk mensen dat hij ditmaal helemaal gevuld is.
Thanks man, ik heb er zin in om tegen tweakers te spelen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bigjostie op 23-05-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Heb nog een extra sub gevonden voor m'n team, die gast zit alleen wel in chilie, dus de ping is niet ideaal. Maar gezien hoe goed mijn team is, doet hij het over het algemeen beter als 2 van onze andere spelers :")(met 250 ping dus..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:26:
Heb nog een extra sub gevonden voor m'n team, die gast zit alleen wel in chilie, dus de ping is niet ideaal. Maar gezien hoe goed mijn team is, doet hij het over het algemeen beter als 2 van onze andere spelers :")(met 250 ping dus..)
Hahaha nou krijgt het toernooi ook nog een internationaal aspect ;)

Boze Broeders is wel het meest globale team qua ranking ;) variërend van Bronze tot Diamond. _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Damien op 23-05-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

ache jezus, iedereen in het team had er zin in om een tournooi te spelen, maar het gezeik binnen het team begint alweer. De 3 zijn er sowieso niet op vrijdag(ivm sport verplichting) en hemelvaart gaat er ook iemand weg. gelukkig heb ik subs(vooral de level 18 is godlike(no runes yolomode)). maarja heb andere team een DM gestuurd misschien dat we eruit kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

ik zie in het Document dat er al 8 teams zijn ?

Betekend dit dat het vol zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
R.plas schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:48:
ik zie in het Document dat er al 8 teams zijn ?

Betekend dit dat het vol zit ?
Nee nog niet, als jij een team hebt met 5 mensen denk ik dat Vicarious bijvoorbeeld er geen probleem mee heeft om het team van Wambam te willen joinen.

Dus maw reserve teams opgeven kan nog steeds.

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 23-05-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:52:
[...]

Nee nog niet, als jij een team hebt met 5 mensen denk ik dat Vicarious bijvoorbeeld er geen probleem mee heeft om het team van Wambam te willen joinen.

Dus maw reserve teams opgeven kan nog steeds.
Mee eens. Ik heb 2 mensen benaderd die ik een beetje ken van hier maar heb nog geen reactie. Mijn team is dus allesbehalve zeker. Als hij wel een full team heeft stel ik voor dat ik bij het team van IcyNL en Wazzaaah aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:55:
[...]

Mee eens. Ik heb 2 mensen benaderd die ik een beetje ken van hier maar heb nog geen reactie. Mijn team is dus allesbehalve zeker. Als hij wel een full team heeft stel ik voor dat ik bij het team van IcyNL en Wazzaaah aansluit.
Heb overigens tabjes gemaakt voor Reserve teams, mochten we het voor elkaar krijgen om het uit te breiden naar 16 teams dan komen er overigens nog wat extra speeldagen bij uiteraard, om het passend te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stitch! schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:56:
Even een vraagje aan de pro's; is ezreal nog speelbaar? Ik heb over het algemeen prima potjes, speel goed met verschillende champions inclusief ranged adcs.

Maar Ezreal lijkt wel met propjes te schieten, ik doe echt geen damage. Laning phase gaat nog wel omdat je dan kan blijven poken tot ze recallen of jij een keer all in kan gaan en ze sloopt, maar voor teamfights lijk ik echt geen schade te doen.

Ook is het moeilijk om niet in levels achter te lopen, last hitten gaat opzicht wel maar krijg het idee niet echt snel te levelen met ezreal. Tips en tricks of builds zijn welkom, rush nu meestal botrk. Ezreal is namelijk wel enorm leuk om mee te spelen.
Ik main Ezreal, althans voor zover je iets kan mainen als ADC zijnde.

Ezreal's laning phase is prima door heen te komen, mits goed gespeeld en mits je geen halve downie als support hebt, want zoals je weet ; De support carried the bot-lane (althans, de early/laning phase :D)

Verder build ik altijd eerst TF, tenzij je tegen een poke heavy botlane moet, denk aan Caitlynn/Karma, dan build ik altijd als eerst Vampiric Scepter, dan daarna gewoon door naar je TF, en na je TF zou ik inderdaad voor BoTRK gaan, aangezien dat het NOG makkelijker maakt om te kiten in teamfights, en je behoorlijk hoge burst damage hebt (mits goed uitgespeeld natuurlijk).

Verder snap ik niet echt wat je bedoelt met 'niet echt snel te levelen met Ezreal'.
Zolang jij je lane niet keihard verliest hoor je gewoon evenredig te levelen met je lane opponent en zijn support, mocht je toch wel verliezen raad ik je aan om de minion wave te laten pushen richting jouw kant van de lane en zo nodig onder tower te farmen.

Om nog even terug te komen op de build, hieronder even uitgelegd wat ik meestal build op Ezreal:

Trinity Force -> BoTRK -> Dan OF Banshee's als het gelijk op gaat en opposing team heeft veel CC of Poke / OF Last Whisper -> IE -> GA/Randuin's Omen.

^ Builds zijn natuurlijk onder voorbehoud, je weet nooit hoe de game loopt en of je niet/wel gefeed/goed gecs'd hebt.

Anyways, just my two cents. oOo

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 11:24 . Reden: Typooooo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Stitch! schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:56:

Ezreal lijkt slecht omdat de meeste mensen geen skillshot kunnen landen al zou hun leven er vanaf hangen. Het is ook al eens door Doublelift aangegeven, Ezreal heeft qua AD Carries een enorm hoge damage-output, zolang je alles weet te raken. Zodra dat niet het geval is, dan heb je dus idd te maken met een veredelde support die geen enkele meerwaarde heeft in de game. Ben daarom persoonlijk wel blij dat hij zijn populariteit wat heeft verloren in solo-queue, want je wilt geen late-game bereiken met een ADC die geen skillshot weet te raken, doe me dan maar gewoon een Caitlyn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:20:
[...]

Ezreal lijkt slecht omdat de meeste mensen geen skillshot kunnen landen al zou hun leven er vanaf zou hangen. Het is ook al eens door Doublelift aangegeven, Ezreal heeft qua AD Carries een enorm hoge damage-output, zolang je alles weet te raken. Zodra dat niet het geval is, dan heb je dus idd te maken met een veredelde support die geen enkele meerwaarde heeft in de game. Ben daarom persoonlijk wel blij dat hij zijn populariteit wat heeft verloren in solo-queue, want je wilt geen late-game bereiken met een ADC die geen skillshot weet te raken, doe me dan maar gewoon een Caitlyn.
Je kan mensen ook zòòò heerlijk outplayen als je hem een beetje onder de knie hebt, mensen onderschatten Ezreal zoveel in soloqueue }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:00
Misschien is het ook wel handig om de FP up te daten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:15
ik vind ezreal vergeleken met lucian en graves een stuk minder dmg output hebben, zelfs als je veel q's raakt..
probleem is dat minions en een support in de weg kunnen staan. Ik duo wel vaker met een vriend die dan wel is ezreal speelt maar daar zijn we ook van af gestapt. Traden gaat zo moeilijk en ik vind de damage in tf's niet hoog genoeg. Duurt lang voordat je een beetje kan teamfighten met ezreal. Vooral als je tegen een lucian jinx of cait speelt. een beetje draven shit ook echt op ezreal.

Ezreal met nami of braum blijven wel sterke lanes, maar een beetje lucian thresh wint daar makkelijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Xepos schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:27:
Misschien is het ook wel handig om de FP up te daten.
Ik zou het hebben gedaan als ik nog Auteur was ;), maar heb mijzelf het recht afgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:27
Jeuj, the run page sale is begonnen!

Hoeveel rune pages hebben de meesten hier? Ik heb er nu 2 bij gekocht, dus in totaal 4.

Is het nuttig om er nog 2 bij te kopen? Ik heb de IP er voor, maar dan heb ik geen IP meer om ze te vullen. En is 6 goed? Want dan kom ik uit op: AD, AP, Hybrid, Tank, Support en...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tja bij runepages is het een kwestie van flexibiliteit. Hoe meer runepages, hoe meer champs je kunt spelen. Maar vaak kun je met een paar generieke runepages ook een heel eind komen. Genoeg diamond spelers met maar 4 a 5 runepages te vinden. Als je alle champions die je leuk vindt hebt kun je er altijd een paar aanschaffen, maar dan raad ik aan om gewoon RP uit te geven en zo'n bundle te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:32:

Hoeveel rune pages hebben de meesten hier? Ik heb er nu 2 bij gekocht, dus in totaal 4.

Is het nuttig om er nog 2 bij te kopen? Ik heb de IP er voor, maar dan heb ik geen IP meer om ze te vullen. En is 6 goed? Want dan kom ik uit op: AD, AP, Hybrid, Tank, Support en...?
Ik ga er vanmiddag 4 kopen, dan zit ik op de 6, dan heb ik ze maar, kan ze niet direct vullen, maar dat is niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-peter schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:28:
ik vind ezreal vergeleken met lucian en graves een stuk minder dmg output hebben, zelfs als je veel q's raakt..
probleem is dat minions en een support in de weg kunnen staan. Ik duo wel vaker met een vriend die dan wel is ezreal speelt maar daar zijn we ook van af gestapt. Traden gaat zo moeilijk en ik vind de damage in tf's niet hoog genoeg. Duurt lang voordat je een beetje kan teamfighten met ezreal. Vooral als je tegen een lucian jinx of cait speelt. een beetje draven shit ook echt op ezreal.

Ezreal met nami of braum blijven wel sterke lanes, maar een beetje lucian thresh wint daar makkelijk van.
Klopt, Graves en Lucian en Twitch zijn ook sterker, maar betekent niet dat Ezreal niet meer viable is, wat ook de vraag was van de persoon die hem stelde :^D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Maar even gestolen van Reddit:
Hey guys! Yesterday I made a post about masteries. Now it's time to make one for runes! I'm only gonna go over the necessary pages, so don't expect pages for Kayle mid or Kennen top. Hope you enjoy just as much as last time!
BOT LANE
1 - Caster ADC (Such as Ezreal or Lucian) (9x AD Marks,5x Flat health Seals, 4x armor Seals, 5x MR Glyphs, 4x mana regen Glyphs, 2x AS Quints and 1x AD Quint ) : http://gyazo.com/1937843278698fabce393ec69dba9431
2 - Auto Attack ADC (Such as Kog'Maw, Caitlyn and Twitch.) (8x AD Marks, 1x AS Marks, 5x Flat Health Seals, 4x Armor Seals, 4x AS Glyphs, 5x MR Glyphs and x3 AS Quints) : http://gyazo.com/03ebd00b9cdc6bf26739912e37c33a16
Reason why you want 1x AS mark is just to round the total amount better.
3 - AP Support (Karma or Morgana) (9x Hybrid Pen Marks, 9x Flat Health Seals, 9x MR Glyphs and x3 Armor Quints) : http://gyazo.com/b83c909beecfd0179ef847f22860f843
The reason you wanna get hybrid pen marks is because as a support you use your auto attacks alot so they really come in handy. The 3 armor quints are because you are really squishy as an AP support.
4 - AD Poke Support (For Thresh mostly) (9x AD Marks, 3x Armor Seals, 6x Health Seals, 9x MR Glyphs, 2x Health Quints and 1x Armor Quint) : http://gyazo.com/873698e0146395202687c89047af5de1
5 - Full Armor Support (Braum and Leona) (9x Armor Marks, 3x Armor Seals, 6x Health Seals, 9x MR Glyphs, 2x Health Quints and 1x Armor Quint) : http://gyazo.com/ca8cb2676f107621903bd50b9b2e7d8e
MID LANE
6 - AP Mid vs AD (Leblanc vs Zed, Lulu vs Kha'Zix) (9x Mpen or Hybrid Pen Marks, 9x Armor Seals, 9x Scaling AP Glyphs and 3x Flat AP Quints) : http://gyazo.com/a8989abc2d50367b7e7cd8c414b22962
You can either get hybrid pen marks or magic pen marks. Hybrid pen marks are awesome for early game trades but decay over time. Magic pen is much better late game.
7 - AP Mid vs AP (Leblanc vs Lulu, Lulu vs Orianna) (9x Mpen or Hybrid Pen Marks, 9x Scaling Health Seals, 6x MR Glyphs, 3x Scaling AP Glyphs and 3x Flat AP Quints) : http://gyazo.com/9193e51c1c2453264252a6ff7f81cb3b
TOP LANE
8 - Bruiser Hybrid Top vs AD (Use this page for Shyvana and Mundo mainly) (9x Hybrid Pen Marks, 9x Scaling Armor Seals, 9x Scaling CDR Glyphs, 2x HP Regen Quints and 1x Armor Quint) : http://gyazo.com/a7fb24356710feee3508e743807b30dc
This is a page I found many OGN players using, and after using it myself, I can say it works like a charm.
9 - Bruiser Hybrid Top vs AP (Use this page for Shyvana and Mundo against AP top) (9x Hybrid Pen Marks, 9x Scaling Health Seals, 3x Scaling CDR Glyphs, 6x MR Glyphs, 2x HP Regen Quints and 1x Armor Quint) : http://gyazo.com/65af2ce99fcb0dc4eb3b3fd08b85abfa
10 - Heavy AD vs AD Top (Riven, Lee Sin, Kha'Zix and Renekton) (9x AD Marks, 4x Armor Seals, 5x Health Seals, 6x CDR Glyphs, 3x MR Glyphs, 3x AD Quints) : http://gyazo.com/c2b9549fa60993475d82b2af9f4a163e
11 - Heavy AD vs AP Top (Riven, Lee Sin, Kha'Zix and Renekton laning against AP) (9x AD Marks, 4x Scaling Health Seals, 5x Health Seals, 3x Scaling CDR Glyphs, 6x MR Glyphs and 3x AD Quints) : http://gyazo.com/d84b77986a2b8a44336a0972d7cc3631
JUNGLE
12 - Strong AD Jungler (Lee Sin, Kha'Zix, Pantheon) (5x AD Marks, 4x Armor Pen Marks, 9x Armor Seals, 6x CDR Glyphs, 3x MR Glyphs, 3x AD Quints) : http://gyazo.com/786af91f709fd70a764da6c3db816c23
The reason why you want some armor pen marks is to shred enemy's defenses when you gank. Many times they'll be stacking armor or getting armor runes/masteries, so getting 3 armpen marks is really noticeable.
13 - Farming Jungler (Udyr, Maokai?, Jax?, Nunu?) (9x AS Marks, 9x Armor Seals, 6x Scaling CDR Glyphs, 3x MR Glyphs, 3x MS Quints) : http://gyazo.com/bfcd27b869dc42aa7912887e713fc1e0
Basically the farming page. MS is just so useful to clear faster and AS allows to proc many spells helpful to clear, such as Udyr's phoenix stance or Jax's ultimate's passive.
14 - Hybrid Jungler (Evelynn, Elise) (9x Hybrid Pen or AD Marks, 9x Armor Seals, 3x MR Glyphs, 6x AP Glyphs, 3x Hybrid Pen or AP Quints) : http://gyazo.com/dff37782a20c03066fa268a15e439ba7
This is a pretty weird page but on those champions you can get anything you want. Attackspeed, hybrid pen stacking or even ad. I just find to find these better. Also, you must always get armor seals on junglers since they're gonna benefit from that the most from jungle camps hitting you.
FULL LIST OF NEEDED RUNES : x9 AD MARKS, x9 HYBRID PEN MARKS, X9 MAGIC PEN MARKS, X9 ARMOR MARKS, X9 AS MARKS, X4 ARMPEN MARKS, X9 ARMOR SEALS, X9 HEALTH SEALS, X9 SCALING HEALTH SEALS, X9 SCALING ARMOR SEALS, X9 MR GLYPHS, X4 AS GLYPHS, X9 AP SCALING GLYPHS, X6 CDR GLYPHS, X9 SCALING CDR GLYPHS, X6 AP GLYPHS, X3 AS QUINTS, X3 AD QUINTS, X3 ARMOR QUINTS, X3 AP QUINTS, X2 HEALTH QUINTS, X2 HEALTH REGEN QUINTS, X3 MS QUINTS AND X3 HYBRID PEN QUINTS.
TOTAL COST : 67240 IP (not sure lel)
That's pretty much it guys! Now you're ready to kick some a$$ and get high elo, hope it helped most of you guys!
IMGUR ALBUM (thanks to Kruzy) : http://imgur.com/a/rOOJj
RUNE PAGES SALE STARTS TOMORROW (thanks to Natherz for reminding me) : http://na.leagueoflegends...wo-rune-pages-price-one-0
MASTERIES POST : http://www.reddit.com/r/l...masteries_pages_you_need/
For those asking, my summoner name is Maxfury on NA servers.
En dan was er nog de post voor beginnende spelers met weinig runepages:
Not really helpfull for beginners since it could take years or thousands of games to afford all those runes and pages and you certainly don´t "need" all of them. For beginners, fill your 2 free pages with these runes:
15ad(flat ad marks and quints), armor seals, mr glyphs
Hybrid or mpen marks, ap quints, armor seals, mr glyphs
total ip cost: 15375ip
These are 2 cheap universal runepages and you can use them on every single champion in the game
Edit. I know these arent 100% optimal for example attackspeed junglers and ap champs can use health seals, but these are as cheap as you first 2 free pages can get and can take you pretty far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
ik heb zelf 11 rune pages met een stuk of 8 puur voor support. Ligt eraan wat je wilt en maint.
ik denk dat voor jou handig is
AD(attack speed), AP(met magic pen reds), Support(vooral health),
Als je die 3 hebt kan je alle rollen spelen, dan kan je nog een runepage maken voor een rol, champ of bepaalde matchup die je veel speelt.

AD kan je gebruiken voor adc jungle en bepaalde tops. Je mist evt nog een runepage voor ad assassins als je die graag speelt

AP kan je gebruiken voor bv top gragas, midlaners, support morgana annie karma etc.

support met hp kan je gebruiken voor alle supports waarbij je het moeilijk krijgt in lane(poke of all in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik zie dat we tegen Rorda moeten. Ik laat hem wel zien, wat Ocelote gisteren niet lukte. ;w ;w ;w ;w :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:40:
[...]

Klopt, Graves en Lucian en Twitch zijn ook sterker, maar betekent niet dat Ezreal niet meer viable is, wat ook de vraag was van de persoon die hem stelde :^D
ik vind ezreal niet echt viable. Als je op het zelfde skillniveau speelt is het heel erg lastig.
Zelfde met alistar, is ook een sterke support maar niet echt viable door zijn mana cost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

iCy schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:42:
Ik zie dat we tegen Rorda moeten. Ik laat hem wel zien, wat Ocelote gisteren niet lukte. ;w ;w ;w ;w :+
Het toernooi is nog niet definitief en nog niet gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
iCy schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:42:
We laten hem wel op Yasuo spelen :+
Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:42:
[...]

^ what he said!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:42:
[...]

De voorlopige prognose is dat we Rorda, Damien, Rudy, Japie en JooWoodBro laten huilen. Alleen in welk opzicht zal nog moeten blijken, van het lachen of van het verdriet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
@thebrut3 zie ook deze post op toevoeging van mijn vorige post http://www.reddit.com/r/l...pages_for_2014_season_as/ voor specifiekere runepages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
iCy schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:46:
[...]

De voorlopige prognose is dat we Rorda, Damien, Rudy, Japie en JooWoodBro laten huilen. Alleen in welk opzicht zal nog moeten blijken, van het lachen of van het verdriet :')
Ik verwacht uiteraard wel dat je top staat op Rumble. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12

Ik heb er 9 en koop er nog 2 bij, omdat ik er eigenlijk nog wat te kort kom (dan heb ik helaas ook geen IP meer). Dan heb ik een stuk of 8 algemene pages, plus nog een paar voor wat random champions.
Zes is dus sowieso wel handig. Maar als je je IP erg hard nodig bent, zou ik het niet doen. Zeker als je dan helemaal geen IP hebt om er überhaupt gebruik van te maken. Want met 4 pages kom je ook een heel eind. De overige pages zijn meer tweaks (en specifieke champions), dan echt noodzakelijk. En je kunt altijd nog tussen games van runes verwisselen als je specifieke rollen in gedachten hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door Thormodo op 23-05-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:27
Ik heb er voor de zekerheid maar 6 en nu ben ik weer out of IP.

Ben ook pas lvl 29, dus nog genoeg te leren, runes te kopen en pages te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

TheBrut3 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:04:
Ik heb er voor de zekerheid maar 6 en nu ben ik weer out of IP.

Ben ook pas lvl 29, dus nog genoeg te leren, runes te kopen en pages te vullen.
had ze lekker met RP gekocht :P had je IP gehad om runes te kopen, die kun je namelijk niet kopen met.

Vanavond 4 runes pages kopen met RP en 3 dagen IP + 10 win IP boosts, moet ik toch een heel eind komen, even zitten rekenen heb ik no 1330 RP over, dus maar varus kopen :)

[ Voor 19% gewijzigd door garriej op 23-05-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Bedankt allemaal voor jullie antwoord, ik blijf nog wel even oefenen met ez, land men skillshots trouwens wel bijna allemaal, en de combo's lukken ook goed. Maar dan land je alles op level 4-6 en is je enemy misschien een derde kwijt, terwijl een burst combo van lucian mij meer dan helft sloopt. Speel support met nami of braum dus dat zit ook wel goed. Buff stealen en kill stealen waag ik me nog niet aan, misschien wat aggresiever spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Met wat voor een build/runes speel je dan? Ezreal is qua poke namelijk heer en meester early game.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Stitch! schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:20:
Bedankt allemaal voor jullie antwoord, ik blijf nog wel even oefenen met ez, land men skillshots trouwens wel bijna allemaal, en de combo's lukken ook goed. Maar dan land je alles op level 4-6 en is je enemy misschien een derde kwijt, terwijl een burst combo van lucian mij meer dan helft sloopt. Speel support met nami of braum dus dat zit ook wel goed. Buff stealen en kill stealen waag ik me nog niet aan, misschien wat aggresiever spelen.
Door aggresief te spelen leer je er nog het meeste van. Maar dit houd ook in dat je meer fouten gaat maken omdat je je eigen limiet aan het opzoeken bent. In het begin zul je dan ook niet direct beter spelen.

Misschien een beetje kromme vergelijking maar ik als jungler probeer altijd wel een invade te doen, of dit nu al op level 1 is of net na de eerste buff. Er bestaat een kans dat het mislukt maar soms lukt het ook wel en dan sta je zomaar even voor. Je kan er ook voor kiezen om veilig te farmen i.p.v. te counter junglen. Zo leer je vanzelf de limieten vinden en weet je later wat je wel kan doen en wat je niet kan doen.

Het zelfde met tower diven, als je ook maar even denkt dat je het kan doen moet je het gewoon proberen. Daar leer je alleen maar meer van. Soms speel ik ook wel eens mid en vaak word ik daar hard afgestraft maar aan het einde heb je toch weer wat geleerd en daar gaat het om. (Als je beter wilt worden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Rordarok schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:22:
Met wat voor een build/runes speel je dan? Ezreal is qua poke namelijk heer en meester early game.
Gister net level 20 geworden, daarvoor totaal geen runes, masteries voornamelijk ad damage en 3 in mana regen. Heb nu zowel tier 3 runes voor ad en ap, life scaling, armor en wat lifesteal. Iemand een goeie up to date build voor ezreal?

En is het viable om ez midlane te spelen? Lijk mij wel geschikt namelijk. Speel nu Kayle mid, maar die is wat te makkelijk/saai, ondanks dat ze betrouwbaar is tegen zon beetje iedereen die ik tegenkom. Plus mid kan makkelijk helpen ganken bot en top, en centraal van alle buffs.

Thanks alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
je kan ezreal zeker mid spelen, ap runes masteries en evt een dorans blade om te last hitten.
Enige nadeel is dat lich bane generfed is... je lvlt w het meest als je ap ezreal speelt, w en ult doen echt veel dmg dan, e dacht ik ook meer dan met een ad build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb mijn team uitgeschreven in het document zodat er plek is voor een nieuw team. Ik denk namelijk dat het voor mij meer moeite kost om allemaal mensen bij elkaar te krijgen dan dat ik gewoon zelf meedoe met een ander team. Dus Icy, is er nog plek in jullie team? Of zit er nog een ander team om mij te springen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Ons team is ook van de partij op het 3de tweakers toernooi.

We hebben wat nieuwe spelers. :)

Een nieuwe ADC(Nino16) en een nieuwe oude bekende toplaner aka Jeffro.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Jeffro was vorig seizoen toch support main?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Ja maar onze toplaner is gekicked uit DoubleDutchdragons vanwege scumbaggery en daarna heeft ie er voor gezorgd dat onze ADC ook gekicked werd. lang verhaal ga ik verder geen woorden aan vuil maken.

Hierdoor moesten we op zoek naar nieuwe spelers en aangezien Jeffro al tijden onze sub speler was hebben we besloten hem op toplane te plaatsen en tot nu toe doet hij het erg goed. Synergy Jeffro en mij is ook een stuk beter als met onze oude toplaner xD aangezien we elkaar al jaren kennen.

Anyway wie kent dit nog: http://fakegaming.eu/GoT/index.php?act=articles ???

Als je dit kent ben je focking oldschool.

Die matches functie was awesome hebben we ooit veel gebruik van gemaakt. Mischien kunnen we er nieuw leven in blazen xD _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door blamauci op 23-05-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik ken het nog. Heb nog samen met een groepje tweakers een flinke RP donatie aan Jeffro gedaan vanwege al het werk wat hij (o.a.) hierin heeft gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:47

Wootlock

Evilution

Eerste promo richting S1 weer gewonnen mede dankzij een kerel die zijn naam eer aan deed: "fuk ze meta"
hij pakt Vi top tegen een zed.
Of de zed was heel bang of die kerel was gewoon erg goed maar, doesnt matter we hadden ook Braum in het team dus het was sowieso gg :)
Hopelijk vanavond match nummer twee winnen.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Wootlock schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:51:
Eerste promo richting S1 weer gewonnen mede dankzij een kerel die zijn naam eer aan deed: "fuk ze meta"
Of de zed was heel bang of die kerel was gewoon erg goed maar, doesnt matter we hadden ook Braum in het team dus het was sowieso gg :)
Silver is me te random... Ik heb easy wins in high gold maar mijn Dragon Chrysophy account in gold krijgen is freaking random. De ene dag ben je hoog silver 1 de dag erop weer mid silver 2. T is erg jammer dat ik praktisch alle champs heb op Dragon Chrysophy en niet op BEST JUNGLAH EUW anders zou ik die account letterlijk abandonen.. Helaas zit er ruim 300 euro in de Dragon account(League of Legends it's so FREE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wootlock schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:51:
Ik heb gister weer 2 games met Braum gespeeld en ondanks dat ik er 1 verloor en 1 met grote moeite won kan ik nu vast stellen dat Braum binnenkort generft wordt. Hij kan echt teveel nu en is vanaf dat hij zijn eerste HP items heeft bijna niet meer dood te krijgen. Zelfs met complete mongols als ADC ik nog kills opzetten. Dankzij de skillset van Braum kon ik een teamfight met mijn team dat zo'n 20 kills achter stond gewoon winnen (4 man in knockup van ult, vervolgens W naar mijn tank, E om mijn team te beschermen tegen al hun damage en GG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
braum in een team is echt geen gg haha, ik heb persoonlijk nog een aantal matches echt bagger gespeeld op braum omdat ik bepaalde matchups onderschatte. Zullen genoeg braum spelers zijn die fouten maken waardoor het dus uiteindelijk niks uitmaakt of het nou braum of een andere support is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:43:
Ik heb mijn team uitgeschreven in het document zodat er plek is voor een nieuw team. Ik denk namelijk dat het voor mij meer moeite kost om allemaal mensen bij elkaar te krijgen dan dat ik gewoon zelf meedoe met een ander team. Dus Icy, is er nog plek in jullie team? Of zit er nog een ander team om mij te springen? :+
Tuurlijk kan je bij ons komen zou je dan jezelf wel in het document willen zetten? Ben met school op walibi en internet is hier heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
blamauci schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:47:
Ja maar onze toplaner is gekicked uit DoubleDutchdragons vanwege scumbaggery en daarna heeft ie er voor gezorgd dat onze ADC ook gekicked werd. lang verhaal ga ik verder geen woorden aan vuil maken.

Hierdoor moesten we op zoek naar nieuwe spelers en aangezien Jeffro al tijden onze sub speler was hebben we besloten hem op toplane te plaatsen en tot nu toe doet hij het erg goed. Synergy Jeffro en mij is ook een stuk beter als met onze oude toplaner xD aangezien we elkaar al jaren kennen.

Die matches functie was awesome hebben we ooit veel gebruik van gemaakt. Mischien kunnen we er nieuw leven in blazen xD _/-\o_
Ik zie overigens dat er iets nog steeds niet is veranderd ten opzichte van wanneer deze site uitkwam:
iCy iCynl Ja Ik ben een beginner
De info is nog steeds correct :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

wambamNL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:58:
[...]

Tuurlijk kan je bij ons komen zou je dan jezelf wel in het document willen zetten? Ben met school op walibi en internet is hier heel slecht.
Heeft iemand al voor me gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:01:
[...]

Heeft iemand al voor me gedaan :)
Schuldig! Net als even Blamauci's team op de goede plek gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:59:
[...]

Ik zie overigens dat er iets nog steeds niet is veranderd ten opzichte van wanneer deze site uitkwam:

[...]

De info is nog steeds correct :+ :+ :+
Nog steeds moeten we een rematch doen met Rumble mid, maar nu met skin.

wow, so op, incredible.

Afbeeldingslocatie: http://x4.fjcdn.com/thumbnails/comments/wow+such+hate+much+mean+wow+_a0b1d1711fc7fbfbf4aa6e3c10f49877.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Meneer iCy op 23-05-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

iCy schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:06:
[...]

Nog steeds moeten we een rematch doen met Rumble mid, maar nu met skin.

wow, so op, incredible.

[afbeelding]

[...]

Helaas, support vooralsnog. Rumble support maar eens proberen.
SKIN TO WIN *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
FEED TO WIN. Mijn fantasy LCS team doet het goed met GG als team en Darien en Edward erin

SMOKE WEED EVERYDAY

Edit: ik heb trouwens toch fnatic als team gekozen... my bad

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/8XH63.jpg

Dat Jesiz en Kerp scores though xD

[ Voor 41% gewijzigd door blamauci op 23-05-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:52:
[...]

Ik verwacht uiteraard wel dat je top staat op Rumble. :)
Helaas, support vooralsnog. Rumble support maar eens proberen. O wacht, already done it

http://euw.op.gg/summoner/userName=iCynl

14 dagen geleden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rdh91Ie.png

We waren toen verrast door een troller wie ook nog een toplaner pakt ipv een support.

@blaumacy, je gaat toch wel mee doen met je Dragon account toch? Anders werken mijn skins niet tegen je. Iets met dragon slayers.

En zit je stiekem vieze pagina's te kijken met je "Niet herkende" pagina

[ Voor 28% gewijzigd door Meneer iCy op 23-05-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
@ Icy ligt eraan welke champ ik speel op welke account ik ga spelen xD

Btw kappen met udyr bannen tegen mij ik ben niet eens goed met die vent Kappa

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/8XHgx.jpg

http://euw.op.gg/summoner/userName=BEST%20JUNGLAH%20EUW

[ Voor 60% gewijzigd door blamauci op 23-05-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

blamauci schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:11:
FEED TO WIN. Mijn fantasy LCS team doet het goed met GG als team en Darien en Edward erin

SMOKE WEED EVERYDAY

Edit: ik heb trouwens toch fnatic als team gekozen... my bad

[afbeelding]
Ik heb alleen maar NA spelers, dus ben benieuwd hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
In die bovenste udyr game vroeg iemand of ik Trick2g was xD.

Ik zo no im not im better than tricky2g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
blamauci schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:20:
In die bovenste udyr game vroeg iemand of ik Trick2g was xD.

Ik zo no im not im better than tricky2g
Toch mooi dat je met zoveel zelfspot kunt reageren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Ik heb eventueel de replay wel. Ik speelde zwaar goed die game. Die enemy vi was echt aan het janken die kon letterlijk NIKS

http://puu.sh/8XHB9.lrf

Niet dat ik veel deed xd. AFK FARMING FTW

[ Voor 22% gewijzigd door blamauci op 23-05-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
blamauci schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:11:
Mijn fantasy LCS team doet het goed met GG als team en Darien en Edward erin
Wij proberen nog steeds te draften :X. Al die andere grapjassen willen het steeds 's avonds proberen als die site plat ligt ^^.
blamauci schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:47:

Even een nieuw wachtwoord aangevraagd (dat werkt ook nog gewoon) :+. Die matches functie kunnen we sowieso wel gebruiken tijdens het toernooi lijkt me, voor de mensen die willen spectaten/streams kijken.
Wel harde waarheden aan het begin van dit artikel: http://fakegaming.eu/GoT/index.php?act=readarticle&id=14 :P

Ik heb nu ook een aantal games met Braum gespeeld, maar in vergelijking met bijv. Thresh vind ik hem nu niet gelijk sterker. Thresh kan in tegenstelling tot Braum veel makkelijker plays (hooks/laterns) maken, waardoor je ook minder afhankelijk bent van je ADC. Als je als Braum je ADC wil beschermen zul je gelijk naar hem toe moeten springen, waardoor je zelf ook in gevaar bent.

[ Voor 46% gewijzigd door Thormodo op 23-05-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thormodo schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:27:
[...]

Wij proberen nog steeds te draften :X. Al die andere grapjassen willen het steeds 's avonds proberen als die site plat ligt ^^.
Sommige mensen moeten gewoon werken. Die kunnen het ook niet helpen dat Riot te incompetent is om iets fatsoenlijks te bouwen dat niet plat gaat als er 3 mensen tegelijk inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:46:
[...]

Sommige mensen moeten gewoon werken. Die kunnen het ook niet helpen dat Riot te incompetent is om iets fatsoenlijks te bouwen dat niet plat gaat als er 3 mensen tegelijk inloggen.
Let vooral op het woordje "beta" en denk dan nog is een keer na over je statement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Thormodo schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:27:
[...]

Wel een echte LoL-speler die Thormodo ;) de schuld gelijk bij anderen neerleggen :+
Thormodo schreef op maandag 19 mei 2014 @ 23:32:
Ik ben er denk ik pas na half 10 morgen -,-.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

garriej schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:47:
[...]

Let vooral op het woordje "beta" en denk dan nog is een keer na over je statement.
Breng het dan niet open uit maar test het met een selecte groep zodat de zooi niet om de haverklap platgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
garriej schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:47:
[...]

Garriej, beta betekent dat er al een alpha versie is geweest, hierin kun je al testen op performance. Dus een redenatie dat de site er nu om het minste of geringste uit mag liggen omdat het een beta is: Nee ;) dan is het nog niet eens in een beta stadium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:46:
[...]

Wist niet dat je kwaad werd, dan had ik er wel driehonderd :P s neergezet.
Damienx2 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:47:
[...]

Wel een echte LoL-speler die Thormodo ;) de schuld gelijk bij anderen neerleggen :+

[...]

:+
Gisteren om half een ’s nachts (en ’s middags om een uur of vijf) deed de site het immers prima :+.

En lees nog eens één zin verder: ”Correctie 8 uur moet wel lukken”.

[ Voor 30% gewijzigd door Thormodo op 23-05-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ez mid kan in deze meta niet meer, iig niet als je je games wilt winnen. Verder best grappig natuurlijk, maar niet viable.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Rordarok schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:58:
Ez mid kan in deze meta niet meer, iig niet als je je games wilt winnen. Verder best grappig natuurlijk, maar niet viable.
Rordarok let wel op deze man is level 20. Wtf boeit meta hem. Ik ben gold 2 nu en als ik meer schijt had aan de meta had ik waarschijnlijk veel harder gestegen aangezien ik dan de junglers kan spelen waarin ik daadwerkelijk goed ben xD.

Ez mid op level 20 is hartstikke tof. gewoon doen wat je leuk vind xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
blamauci schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:18:
[...]

Rordarok let wel op deze man is level 20. Wtf boeit meta hem. Ik ben gold 2 nu en als ik meer schijt had aan de meta had ik waarschijnlijk veel harder gestegen aangezien ik dan de junglers kan spelen waarin ik daadwerkelijk goed ben xD.

Ez mid op level 20 is hartstikke tof. gewoon doen wat je leuk vind xD
Hij vroeg of het viable was, volgens mij heeft hij daar nu een keurig antwoord op. Dat het leuk is, prima maar nogmaals het is niet viable. En je statement omtrent dat jij harder zou stijgen als je de meta niet zou volgen zou ik graag ik percentages zien met voorbeelden. Want mbt de jungle mag het toch vanzelfsprekend zijn dat het moment dat jungle items + de jungle zelf ging veranderen dat bepaalde junglers simpelweg meer prioriteit kregen dan anderen. Waardoor je automatisch een meta-verschuiving kreeg. En het is/was toch echt een stuk makkelijker om wins binnen te halen op een Evelynn/Wukong en later op een Yi/Nocturne, dan bijvoorbeeld een Amumu, Jarvan of Zac jungle. En de verschuiving is inmiddels weer geweest met de recente Feral Flare nerfs.

En voordat je Udyr erbij haalt, Udyr is 1 van de weinig junglers die zo'n beetje met elk jungle item uit de voeten kan. Jack of all trades, master of none.

[ Voor 9% gewijzigd door Damien op 23-05-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Damienx2 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:25:
[...]

Hij vroeg of het viable was, volgens mij heeft hij daar nu een keurig antwoord op. Dat het leuk is, prima maar nogmaals het is niet viable. En je statement omtrent dat jij harder zou stijgen als je de meta niet zou volgen zou ik graag ik percentages zien met voorbeelden. Want mbt de jungle mag het toch vanzelfsprekend zijn dat het moment dat jungle items + de jungle zelf ging veranderen dat bepaalde junglers simpelweg meer prioriteit kregen dan anderen. Waardoor je automatisch een meta-verschuiving kreeg. En het is/was toch echt een stuk makkelijker om wins binnen te halen op een Evelynn/Wukong en later op een Yi/Nocturne. Dan bijvoorbeeld een Amumu, Jarvan of Zac jungle.
Actually heb je kind of gelijk. Maar als je kijkt dat ik nou soort van verplicht word om carry junglers te spelen terwijl ik dat en niet leuk vind om te spelen en gewoon minder goed in ben omdat ik te YOLO ga, lijkt het me duidelijk dat stel ik ga amumu met tons of CDR spelen ik veel meer kans heb om te winnen omdat ik daarmee juist utility bied voor mijn team.

Ik bedoel de enige carry junglers die ik leuk vind om te spelen zijn Udyr, Wukong, en Kha'zix.
Als ik Tank Junglers speel ben ik net zo useful voor mijn team if not even more useful.

Een amumu met 40% CDR en wat AP is freaking terror.
Een jarvan spelen tegen een Full AD team is freaking terror.
Fiddlesticks kan de vaagste dingen doen in een teamfight.
Rammus is actually not that terrible.
Shen in de jungle bied best veel utility.
Nocturne is ook prima tank te spelen ipv feral flare AFK farm squishy fucker xD

Een paar voorbeelden van champions waarin ik veel beter ben dan de huidige populaire champions.

EDIT: Ik kijk nu mijn replay terug en OMG die game was such a stomp....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:25:
[...]

Hij vroeg of het viable was, volgens mij heeft hij daar nu een keurig antwoord op. Dat het leuk is, prima maar nogmaals het is niet viable. En je statement omtrent dat jij harder zou stijgen als je de meta niet zou volgen zou ik graag ik percentages zien met voorbeelden. Want mbt de jungle mag het toch vanzelfsprekend zijn dat het moment dat jungle items + de jungle zelf ging veranderen dat bepaalde junglers simpelweg meer prioriteit kregen dan anderen. Waardoor je automatisch een meta-verschuiving kreeg. En het is/was toch echt een stuk makkelijker om wins binnen te halen op een Evelynn/Wukong en later op een Yi/Nocturne, dan bijvoorbeeld een Amumu, Jarvan of Zac jungle. En de verschuiving is inmiddels weer geweest met de recente Feral Flare nerfs.

En voordat je Udyr erbij haalt, Udyr is 1 van de weinig junglers die zo'n beetje met elk jungle item uit de voeten kan. Jack of all trades, master of none.
Op zich klopt het allemaal wat je zegt als je skill op al die champions gelijk is. Echter, als ik bijvoorbeeld een hele goede Warwick speler ben en een hele slechte Yi speler dan kan ik ongeacht de meta toch beter Warwick pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:32:
[...]
Op zich klopt het allemaal wat je zegt als je skill op al die champions gelijk is. Echter, als ik bijvoorbeeld een hele goede Warwick speler ben en een hele slechte Yi speler dan kan ik ongeacht de meta toch beter Warwick pakken.
DAT IS WAT IK BEDOEL! !!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

blamauci schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:33:
[...]

DAT IS WAT IK BEDOEL! !!!!!!!!
ZEG DAT DAN OOK!!!!!

edit: gister trouwens helemaal afgemaakt door een rammus jungle (dat was mijn loss toen ik Braum speelde).

[ Voor 24% gewijzigd door Vicarious op 23-05-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
dat zeg ik eigenlijk ook... als je mijn post ervoor leest xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
blamauci schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:31:
[...]

Actually heb je kind of gelijk. Maar als je kijkt dat ik nou soort van verplicht word om carry junglers te spelen terwijl ik dat en niet leuk vind om te spelen en gewoon minder goed in ben omdat ik te YOLO ga, lijkt het me duidelijk dat stel ik ga amumu met tons of CDR spelen ik veel meer kans heb om te winnen omdat ik daarmee juist utility bied voor mijn team.

Ik bedoel de enige carry junglers die ik leuk vind om te spelen zijn Udyr, Wukong, en Kha'zix.
Als ik Tank Junglers speel ben ik net zo useful voor mijn team if not even more useful.

Een amumu met 40% CDR en wat AP is freaking terror.
Een jarvan spelen tegen een Full AD team is freaking terror.
Fiddlesticks kan de vaagste dingen doen in een teamfight.
Rammus is actually not that terrible.
Shen in de jungle bied best veel utility.
Nocturne is ook prima tank te spelen ipv feral flare AFK farm squishy fucker xD

Een paar voorbeelden van champions waarin ik veel beter ben dan de huidige populaire champions.

EDIT: Ik kijk nu mijn replay terug en OMG die game was such a stomp....
Maar dan nog Blamauci, die junglers die je daar allemaal noemt, zijn grotendeels afhankelijk van je team dat ze ook daadwerkelijk komen tot het punt dat jouw jungler zijn powerspike haalt. Nou komt het natuurlijk voor in solo-queue maar ik heb vaak genoeg games gehad waar bepaalde lanes zo hard aan het feeden waren dat het echt niets uitmaakt of jij aan het einde van de game 4k HP hebt en een ton aan armor/mr, want uiteindelijk heb je de damage-output niet om het alsnog om te zetten in een win.

Neemt niet weg dat ik vind dat je altijd je sterkste champs moet spelen, zolang het maar een nuttige bijdrage in een overwinning kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Vicarious schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:32:
[...]
slecht voorbeeld, Yi is natuurlijk gewoon RE indrukken en op Q drukken. maar ik ben het inderdaad wel met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
actually slakkie man, Yi is meer dan rightclicken. Je moet natuurlijk wel eerst je team laten en engagen en alle CC laten tanken waarna je er in springt voor de penta Kappa

Pagina: 1 ... 31 ... 109 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.

Vragen om een beta key voor welk programma dan ook is niet toegestaan~~~[/html]