Goed idee Kuuke want er moeten voldoende teams zijn, zet mij maar bij Cowminator
User: HenkM
ID: 15667
User: HenkM
ID: 15667
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Server Status:Xaverius schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:32:
Gek, ik kwam even op de POGS-website om mijn naam even recht te trekken naar mijn subteam en ging daarna door naar het forum. Que? Geen DPC posts?
moooooooooh fx8350
[ Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 26-03-2014 23:29 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Nou, OK, je was de eerste, dus:enthernal schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:02:
cyberdyne systems heeft een plaatsje voor je gereserveerd
Nee, ik ben GEEN hobbit...
Geinig, jij leest mijn post anders dan ik bedoelde.VictordeHolland schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:54:
[...]
Server Status:
Niet verzonden: 83,677
In uitvoering: 92,645
En dat terwijl HardOCP al 1M+ per dag doet, dus dat zou wel goed moeten komen denk ik. Ze hebben ook al een paar challenges gehouden waar de grote teams aan mee hebben gedaan. Desalniettemin kan een berichtje geen kwaad, voelt iemand zich geroepen? Misschien een referentie naar de stampede op Cosmology van vorig jaar om aan te geven wat ze kunnen verwachten?
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ik zou niet durvenXaverius schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 06:58:
[...]
Andere jaren zag je vaak na de keuze van het project dat er op het forum aldaar al mensen onze stampede aankondigden.
[ Voor 5% gewijzigd door cctl01 op 27-03-2014 09:19 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 09:51 ]
Heb ff een voorzetje gegeven: http://forums.theskynet.o...2b5dd623ae04f5dc88ba7e577Xaverius schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 06:58:
[...]
Geinig, jij leest mijn post anders dan ik bedoelde.
Andere jaren zag je vaak na de keuze van het project dat er op het forum aldaar al mensen onze stampede aankondigden.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 16:16 ]
Het doen van een MegaFlush is verboden met punten verzameld tijdens of voor de stampede, wanneer dit toch gebeurt word je uit de stampedestats gehaald. Het vlak voor de start van de stampede megaflushen is niet wenselijk aangezien er nog hiervan punten toegekend kunnen worden nadat de stampede begonnen is. Om van andere stampedeteams klachten te voorkomen het vriendelijke verzoek om geen megaflush vlak voor de start van de stampede te houden. Dus, stel je client in op dagelijks flushen zodat iedereen hierbij transparant punten verzameld.
I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Je moet wel bij DPC flushen hoorGrandmasg schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:33:
Cowminator it is!!! Jammer Witlof
Nick: [DPC]DeApen~Grandmasg
ID: 16022
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
[ Voor 6% gewijzigd door ShitHappens op 27-03-2014 23:43 ]
nope
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Verwijderd
Nee, ik ben GEEN hobbit...
Maar pogs heeft gewoon CPU power nodig... Misschien kun je dit jaar je CPU upgraden?Viper® schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:54:
Heb ik vorig jaar speciaal voor Cosmology geupgrade van 4 Gb naar 12 Gb, kost die Pogs shit amper geheugen
cctl01 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:07:
[...]
Maar pogs heeft gewoon CPU power nodig... Misschien kun je dit jaar je CPU upgraden?
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Verwijderd
Ik voel me oud en dom.....Adm.Spock schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:10:
Vanaf vandaag stampt ook mijn desktopje mee![]()
Account: [DPC]DeApen~AdmSpock
Computer ID bij BOINC 31511
Team heb ik nog niet over nagedacht, dus nog te bepalen
Team Cowminator!
[ Voor 27% gewijzigd door jellebaris op 29-03-2014 02:41 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 20:06:
Los Alocholicos~Thekip 16068
Next!
en nee het gaat niet draaien op een NeXT.
jpiwf
Xaverius
Ik voeg geen namen toe, alleen ID's. Als je naam verkeerd staat, moet je die aanpassen in je pogs settings.jellebaris schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 02:36:]Ik Bij controle zag ik dat mijn gebruikersnaam in het overzicht van team Next verkeerd staat (type foutje).
Er staat [NGS~Dropshot en dit moet zijn NGS~dropshot. Kan dit worden aangepast dan tellen mijn puntjes straks ook weer mee in de stats
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Stop de verwelking!
[ Voor 66% gewijzigd door enthernal op 29-03-2014 11:28 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
amberjr | 7776 |
Los Alcoholicos~Xaverius | 10006 |
[NGS~Dropshot | 15020 |
[DPC]maarten1001 | 15353 |
Los Alcoholicos~jpiwf | 15666 |
[DPC]Division_Brabant~Witlof | 15697 |
Evo155 | 15817 |
[DPC]Division_Brabant~DJKlungel | 15864 |
Grutte Pier [Wa Oars]~R0SSI | 15874 |
jelleman | 15955 |
[DPC]DeApen~Grubeater | 16027 |
[DPC]DeApen~Kuuke | 16095 |
APCIII | 16102 |
Je moet de BOINC gegevens hebben. Niet zo lang geleden draaide The Skynet nog een javaclient, op hun eigen website wordt de registratie en puntentelling van het oude en het nieuwe platform bij elkaar opgeteld. Ik zal daar vast ook een ander nummertje hebben.Grubeater schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 14:05:
Weer een voor NeXT!:
[DPC]DeApen~Grubeater
16027
Tenminste, dat is wat ik zie als ik naar mijn accountpagina ga via Boinc. Als ik mijzelf ga zoeken op de website vind ik dit: http://www.theskynet.org/profiles/28805?locale=en. Dus er is enige verwarring bij mij hoe het nu zit.
Stop de verwelking!
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Inloggen op theskynet.org en dan zie je op die pagina een mooie groene knop dat je mee wil doen.Cow_tipping schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 15:51:
Voor de geinteresseerden: Pogs houdt toevallig de maand April ook een challenge.
Deze challenge is voor single users en informatie is hier te vinden: https://www.theskynet.org/challenges/27?locale=en
Ik zie dat Eektheman en bobsquad zich al hebben ingeschreven. Hoe gaat dat?
Stop de verwelking!
Als je inlogd kan je in het menu challanges selecteren. Dan de juiste zoeken en aanmelden. Ik doe ook meeCow_tipping schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 15:51:
Voor de geinteresseerden: Pogs houdt toevallig de maand April ook een challenge.
Deze challenge is voor single users en informatie is hier te vinden: https://www.theskynet.org/challenges/27?locale=en
POGS biedt inderdaad meer dan de meeste andere BOINC projecten. Ze zijn erg actief in het betrekken van de vrijwilligers in dit project.Cow_tipping schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 15:51:
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Don't waste your time or time will waste you
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
Dat ligt geheel aan de POGS Admin. Ik geloof dat hij dat bij een vorige challenge wel heeft gedaan. Ik zal hem een PM sturen met een verzoek.Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 19:14:
Hey Eek, kun je ook trophies winnen met de challenge die je gemaakt hebt?
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Natuurlijk wel een koetje als TrophyEektheMan schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 19:43:
[...]
Dat ligt geheel aan de POGS Admin. Ik geloof dat hij dat bij een vorige challenge wel heeft gedaan. Ik zal hem een PM sturen met een verzoek.
Trust the force Luke, you always hit something
Verwijderd
JA! Je bent van harte welkom bij Vault HuntersEmpie2K5 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 19:55:
Nog een team op zoek naar wat versterking?
Welkom!Zonar schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 18:22:
Zonar 2135
Ik sluit me aan bij het team met de origineelste naam, Next!
Zat idd even te zoeken naar een goed plaatje. Kan niet zo snel iets Galaxy gerelateerd vinden. Koe sterrenbeeld/ster/planeet etc?VictordeHolland schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 19:54:
[...]
Natuurlijk wel een koetje als Trophy!
[ Voor 12% gewijzigd door EektheMan op 29-03-2014 20:22 ]
Not just an innocent bystander
Welkom!
We hebben uiteraard ook bier klaar staan én het lekkerste gras. We hebben zelfs zoveel dat we nog wel wat mensen nodig hebben om het allemaal op te krijgen. dussehh.. Join Cyberdyne Systems!Camulos schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 21:02:
Camulos - 16121 -> NEXT!
(zag daar veel bier op de bar)
[ Voor 54% gewijzigd door ongekend41 op 29-03-2014 21:17 ]
nope
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
[ Voor 5% gewijzigd door enthernal op 30-03-2014 16:23 ]
[ Voor 65% gewijzigd door DukeBox op 30-03-2014 18:13 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Velen zijn al aan het warm draaienenthernal schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:10:
Bovendien merk ik dat we al 1-2 plaatsjes gestegen zijn, terwijl de stampede nog niet begonnen is?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq