[Stampede 13] het maken van teams Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog een plekkie ergens is.. Id 16596

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Mja, ik blijf dat hele validation gebeuren erg :/ vinden... Pas na een week zit je op je 'echte' productie... Daar hadden ze wat slimmers op kunnen verzinnen...

(Ik snap wel dat ze de boel willen valideren... maar het ver :X kt wel de stats... )

(( Validation pending (147) · Valid (514) ) --> Ik heb dus bijna 1/3 meer gedaan dan dat (nu) in de stats terug komt... :-( )

[ Voor 21% gewijzigd door IWriteCode op 05-04-2014 23:19 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

IWriteCode schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 23:15:
Mja, ik blijf dat hele validation gebeuren erg :/ vinden... Pas na een week zit je op je 'echte' productie... Daar hadden ze wat slimmers op kunnen verzinnen...
Je had een week eerder kunnen beginnen ;)
(Ik snap wel dat ze de boel willen valideren... maar het ver :X kt wel de stats... )
Is bij de meeste andere Boinc projecten niet anders hoor..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

DukeBox schreef op zondag 06 april 2014 @ 10:28:
Je had een week eerder kunnen beginnen ;)
Dat had gekund... maar ik ben begonnen n.a.v. het nieuwsbericht... dus eigenlijk is het de schuld van tweakers ;-) :>

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritflyer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 14:12
Ik heb een opdracht waar al 75 uur aan gerekend wordt, staat bij dat ie nog 12 uur moet en hij zit pas op 20%.

Klopt dat wel, of kan ik die beter afbreken?

Grtz, Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enthernal
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-02 10:24
75 uur en pas op 20%? da's inderdaad wel veel :P Waar je best naar kijkt, is de tijd te gaan, als die al een hele tijd rond de 12-13 uur draait en niet naar beneden gaat zoals het hoort, dan kan je gaan rekenen. als 20% 75 uur duurt, dan ga je die niet op tijd afkrijgen en kan die even goed geannuleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Ik zou me nog graag willen aanmelden bij Next!

ID: 16688

Naam: MMHercules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:36
Andso schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:54:
Ik zou me nog graag willen aanmelden bij Next!

ID: 16688

Naam: MMHercules
Welkom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritflyer
enthernal schreef op zondag 06 april 2014 @ 10:58:
75 uur en pas op 20%? da's inderdaad wel veel :P Waar je best naar kijkt, is de tijd te gaan, als die al een hele tijd rond de 12-13 uur draait en niet naar beneden gaat zoals het hoort, dan kan je gaan rekenen. als 20% 75 uur duurt, dan ga je die niet op tijd afkrijgen en kan die even goed geannuleerd worden.
tnx, ik heb ze maar afgebroken, t ging om 3 opdrachten die niet meer vooruit gingen ;)
Draait nu weer als een zonnetje :) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm,

Volgens mij sta ik nog nergens bij.

Kan iemand dat oplossen? ID 16635

gr Exportzeeuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Dank! Machines draaien heerlijk 24/7 waarschijnlijk nog 2 machines erbij deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:13
De 3.000.000 per dag is vandaag overschreden ^^ Morgen plekje hoger in de rankings, want we gaan ICRAR voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:36
Andso schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:14:
[...]

Dank! Machines draaien heerlijk 24/7 waarschijnlijk nog 2 machines erbij deze week!
Dat zijn goede geluiden. Wie weet gaan we nog eens de daily aanvoeren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teigetje!
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-05 11:39
klepje schreef op maandag 07 april 2014 @ 22:24:
De 3.000.000 per dag is vandaag overschreden ^^ Morgen plekje hoger in de rankings, want we gaan ICRAR voorbij :)
We zijn idd weer een team voorbij op deze site klik Bye bye planet3d now ;w
We zijn hier team of the day en hier staan we al 11e :? Waar gaan we nou eigenlijk vanuit?

[ Voor 24% gewijzigd door Teigetje! op 09-04-2014 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenmeister
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 15:31
Voor het eind van de maand pakken we in ieder geval die Duitsers (SETI.Germany), dus wat mij betreft is de missie geslaagd. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritflyer
Iemand een idee hoe de voltooide pakketjes verstuurd worden vanuit de BOINC client? Kan het zijn dat dit via email verstuurd wordt?

Ziggo heeft mij vandaag afgesloten wegens het te veel versturen van emailberichten. Precieze details of het adres waarvan verstuurd wordt konden ze me uiteraard niet vertellen.

Ik heb een i7 4770 en er worden nogal wat opdrachten verwerkt 24/7.
Veel meer dan dat gebeurd er niet op de pc op het moment en er staat geen emailsoftware op. Ik kon me daarom alleen bedenken dat dit met de BOINC client te maken moet hebben.
Misschien nog meer mensen hier last van gehad?

Ik ben nu maar via m'n mobiel voor 2 dagen opdrachten binnen aan het halen. Wel jammer dat ik hierdoor een halve dag verloren heb met crunchen.

Maar al met al mag het resultaat er wel wezen :P:P.
Nog ff een paar dagen de eindsprint inzetten.

Grtz, Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enthernal
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-02 10:24
Bij mijn weten gebruikt BOINC geen e-mail, maar een eigen poort en vermoedelijk HTTPS traffic voor het verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:10

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

BOINC gebruikt zeker weten geen email voor het versturen van werk, dat wordt allemaal netjes via de client zelf geregeld. Als ik jou was zou ik even je PC scannen om wat rotzooi spamware die er zo te lezen op aanwezig is.

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritflyer
enthernal schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:23:
Bij mijn weten gebruikt BOINC geen e-mail, maar een eigen poort en vermoedelijk HTTPS traffic voor het verzenden.
Xaverius schreef op zondag 27 april 2014 @ 23:12:
BOINC gebruikt zeker weten geen email voor het versturen van werk, dat wordt allemaal netjes via de client zelf geregeld. Als ik jou was zou ik even je PC scannen om wat rotzooi spamware die er zo te lezen op aanwezig is.
Ik heb de boosdoener gevonden. Een gehackte Raspberry Pi. Inmiddels heeft deze geen contact meer met het internet en de verbinding is hersteld.

Ik heb net een flush gedaan van dik een dag, hoop niet dat dat een probleem is.... :S

Grtz, Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:10

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Geen probleem, zeker in dit soort omstandigheden niet. Mocht je moedwillig lang sparen voor een superflush, dat is natuurlijk wat anders. :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Zoals het in de "reglementjes" in de startpost staat aangegeven is het stichten van teams niet meer mogelijk. We hebben minder dan zes teams dus een herverdeling is niet nodig.

Betekent dat we de stampede in gaan met vier teams:
1. Vaulthunters
2. Cyberdyne Systems
3. FoK! The Cowminator (of hoe ze ook genoemd willen worden :P )
4. Next!

Als het na middernacht storm gaat lopen met nieuwelingen dan moeten we kijken hoe we dit gaan doen. In het verleden werden die automatisch toegevoegd aan de twee teams die op dat moment het laagste stonden. Een vrije keuze is er dan niet meer.

Een succesvolle stampede en let the Cows do Moooooh !!!!!