[Stampede 13] planning Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:54

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:28

smoking2000

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:12

SandStar

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48

iisschots

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:45

FreezeXJ

Afbeeldingslocatie: http://roarnet.xs4all.nl/dpc.org/old/images/banners/mcB05.jpg

Stampede episode 13 - Oei, een ongeluksgetal

Maar voor welke andere teams?
Jawel, we zijn aangekomen bij nummer 13. Als dat maar goed gaat. De toon is alvast gezet met een extreem laat stemtopic, maar dat mag de pret niet drukken. In 1 week is er toch ook prima te stemmen? Dus laat van je horen!
Waar moet dat heen?
Omdat een stampede niet afhangt van 1 of 2 personen, maar van een kudde, willen we ook jouw mening hebben. We hebben een mooi lijstje projecten uitgezocht (een groooote lijst dit jaar), en iedere koe die meestampt bepaalt mede waar ie stampt. Hoe? Heel simpel, je post een berichtje in dit topic, met het project van je keuze dikgedrukt. Wij (laten) tellen, en daarna geldt dat meeste stemmen gelden. De regels zijn al eeuwen niet veranderd, maar we zetten ze hier toch nog even neer:

1 - Stem niet op het project waar je zelf aan meedoet!
Voor mensen met meer projecten, geldt dat je niet op het project mag stemmen waar je meer dan 50% van je power op hebt. Op die manier kom je ook nog eens ergens anders :)

2 - Stem enkel als je serieus van plan bent om mee te gaan doen!
Iedereen doet natuurlijk gewoon mee, vooral vrienden, familie en wie je verder nog zo gek kunt krijgen :) Ook kalfjes van de frontpage zijn van harte welkom! Let er even op dat voordat je een computer 'Borg't je toestemming hebt van de eigenaar en/of systeembeheerder!

Wanneer begint het feest?
Eigenlijk nu al. Je mag nu stemmen, tot 21 maart 23:59, waarna je in het team-topic... je raadt het al, je team mag samenstellen. Per 1 april klinkt het startschot, de traditie inmiddels. Je hebt dan de hele maand april om er iets moois van te maken, en op 30 april om precies 23:59:59 houden we er weer mee op. Een beetje proefdraaien is geen probleem, maar het idee is dat we vanaf 1 april echt losgaan... Voor een mooi grafiekje (we leven voor de stats tenslotte }:O ) wil je opeens maximale power hebben... Let op: sparen is niet de bedoeling, vooral om de teamstats netjes te houden.

Waarop stemmen we?
Sinds afgelopen jaar staan we toe dat er ook op projecten kan worden gestemd welke GPU clients draaien. Let erop dat het dan meestal flink meer punten oplevert als je dat doet, en hoewel er nog processor-ondersteuning is, is dat eigenlijk altijd marginaal. Bij alle GPU-projecten (Graphics Processing Unit = grafische-kaart-processor) staat erbij of het op een NVidia, Intel of AMD-kaart draait. Zie verder de beschrijvingen, hieronder volgt een kort overzichtje. Verder hebben we de projecten even uitgesplitst in simpele, gewoon werkende projecten en de gevallen waarbij er mogelijk nog hikjes in kunnen zitten (niet genoeg werk, of een lastige installatie). We willen ze niet per direct afschrijven, maar het blijft wel iets om rekening mee te houden.

Aanbevolen:
PrimeGrid - AMD/NVidia Priemgetallen opsporen met z'n allen, allerlei verschillende typen
RC5-72 - AMD/NVidia Breken van een 72-bit encryptie, gewoon ouderwets brute-force :)
NFS - Voordeel voor Linux Number Field Sieve, oftewel het ontbinden van getallen in factoren, maar dan groot. Heel groot
Collatz Conjecture - AMD/NVidia Ook bekend als 3n+1 of /2, als een getal deelbaar is door 2 doe je dat, anders getal * 3 + 1. Komt tot nu toe altijd uit op 4-1-2-4-etc., dit project probeert het tegenvoorbeeld te vinden.
GIMPS - AMD/NVidia Jagen op het allergrootste priemgetal, gewoon omdat het kan. Heeft al tig keren gescoord, en had een jaartje terug weer beet
Yoyo@home - Een wrapper voor verschillende non-BOINC-projecten zodat ze het alsnog doen op het bekende platform. Onder andere OGR, DPAD-Muon, factorisatie, en Evolution@home
MilkyWay@Home - AMD/NVidia Simuleert het ontstaan en de evolutie van sterrenstelsels, en omdat het double-precision vereist, werkt het alleen goed op high-end grafische kaarten, en op je processor (dat laatste is niet aanbevolen, een redelijke grafische kaart rent 10-30x sneller dan een CPU)
SZTAKI - Hongaars wrapper-project dat verschillende typen simulaties doet, wiskundig, natuurkundig, en blijkbaar linguistisch.
eOn 2 - Voordeel voor Linux, doet aan hele lange simulaties voor chemische modellen, opgeknipt in korte stukjes. Omdat je maar 1 work unit in voorraad mag houden per CPU zul je over een constante internetverbinding moeten beschikken
SkyNet POGS - Astronomieproject waar het spectrale dekkingsgebied van GALEX, Pan-STARRTS1 en WISE bij elkaar wordt geharkt, om een multi-wavelength UV-optical-NIR melkweg-atlas te maken van het 'nabije' universum.
GPUGRID - AMD/NVidia wrapper, met verschillende projecten, biologisch van aard.
OGR-28 - Rekenwerk aan wiskundig rekenwerk, in dit geval voor Optimal Golomb Rulers, waarbij de afstand van maatstreepjes nergens hetzelfde mag zijn.
SETI@home - NVidia/Intel Vind je eigen alien! Project luistert naar signalen uit de ruimte, en analyseert deze.
POEM@Home - AMD/NVidia Proteine-simulaties, en een database van de meest waarschijnlijke structuren. Tot volgend jaar geen WU's voor OpenCL. Eigenlijk dus een CPU-only project
Minder geschikt
Asteroids@Home - Astroiden opsporen, en eigenschappen ervan berekenen. Het lijkt erop dat de server van hun niet heel stabiel is.
PSP-PRP - Handmatig in te stellen client, registratie moet door admin doorgevoerd worden. Gerelateerd aan Seventeen or Bust, berekent dit project ook priemgetallen, maar van net iets andere typen.

Tot slot
De kleine lettertjes: we gaan uit van het boerenverstand, en beschaafd gedrag. Valsspelers zijn we gelukkig nog nooit tegengekomen, en dat houden we graag zo. Feestje bouwen is prima, overigens :)

Vorige topics en errata
Voor de nostalgie een lijstje van projecten waar de stampede al eerder voorbij is gedenderd:

Stampede 1. ECC2 (reeds afgelopen)
Stampede 2. Distributed Folding (reeds afgelopen)
Stampede 3. TSC (reeds afgelopen)
Stampede 4. Find a Drug (reeds afgelopen)
Stampede 5. Rosetta@Home
Stampede 6. Folding@Home
Stampede 7. SeventeenOrBust
Stampede 8. WorldCommunityGrid
Stampede 9. Einstein@Home
Stampede 10. MalariaControl
Stampede 11. Docking@Home
Stampede 12. Cosmology@Home

De aanzet naar de eerste Stampede
DPC Stampede #12 - Planning
Meer links zul je in de topicstart van het bovenstaande topic tegenkomen, hoewel ze elk jaar aardig gelijk zijn ;)

En voor de mensen die van cijfers, statistieken en grafiekjes houden (en zeg nou eerlijk, wat doe je anders in dit topic?) draait het, inmiddels befaamde, voting counter script van smoking2000, op de welbekende plaats.
Errata: nog geen te melden :*)

TS schaamteloos gejat van vorig jaar, geschreven door FreezeXJ, en aangepast waar nodig

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Het kan zijn dat we dingen over het hoofd hebben gezien, wat betreft status van sommige projecten (denk aan ondersteuning voor videokaarten, stabiliteit of beschikbaarheid van WU's). Mocht je toevallig daar meer over weten, stuur dan een van ons (de crew) even een DM en/of meld het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellebaris
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-08 02:42
Ik heb zelf niet veel klachten over de stabiliteit van Asteroids, maar de te behalen winst is daar niet heel hoog aangezien wel al 5e staan. Van de overige kandidaten zijn POEM en Skynet mijn favorieten.

Vanwege de hoge punten per plek winst in de vault en de mogelijkheid de top 3 te halen gaat mijn stem naar SKYNET POGS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 20:31
I agree. Een redelijk nieuw project, en we staan er slechts 13e wat dan wel weer mooi aansluit bij deze 13e stampede-editie :)

SKYNET POGS

voor mij net op tijd dit stemtopic, koffers zijn al gepakt voor 2 weekjes luieren in de zon. Het team-maak topic zal ik dus missen, gooi mij maar ergens bij

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Ah, dan weten we ook gelijk dat we bij jou niet kunnen aankloppen voor het bouwen van stampedestats. :-( Veel plezier op je vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

SkyNet POGS

Afbeeldingslocatie: http://linuxminded.nl/dpc/stampede-votes/vote-graph.png
http://linuxminded.nl/dpc/stampede-votes/

[ Voor 163% gewijzigd door Cow_tipping op 14-03-2014 08:59 ]

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:47

DukeBox

loves wheat smoothies

SkyNet POGS
Is dan meteen 1 april ook Judgment Day ? ;)

[ Voor 62% gewijzigd door DukeBox op 14-03-2014 09:01 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
OGR-28

Only CPU-power overhere :)

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evo155
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-03-2023
Ik wil eigenlijk op OGR-28 stemmen, maar daar draai ik al vol op.

Dus wordt het

SkyNet POGS

Evo155 AKA Uplinksweetlake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongekend41
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 20:40

ongekend41

Division Brabant

Een nieuw project heeft het groenste gras dus:

SkyNet POGS

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enthernal
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-02 10:24
SkyNet POGS kan ik me perfect in vinden :) Iemand die er zicht op heeft hoe het met WU's staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyNet POGS

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Aangezien ik nu eOn draai... theSkyNet POGS

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EZ-Cow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-03-2017
OGR-28

Anyone who uses the phrase "easy as taking candy from a baby" has never tried taking candy from a baby --- Robin Hood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 08:30
OGR-28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:14

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Het jaarlijkse stem-topic, dus mijn jaarlijkse herinnering dat ik m'n koetje weer eens grondig in topconditie moet gaan brengen.

- Stofnesten uit kabels verwijderen (het oog wil ook wat)
- Alle koelribben en fans weer eens 100% stofvrij maken
- Boinc updaten

Eerst mezelf eens grondig inlezen in de nieuwe projecten.
* APClll geeft toe dat 'ie er een beetje uit is geweest de afgelopen tijd :$

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skynet POGS vooral natuurlijk om m'n #1 te beschermen :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnold_m
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-09 22:40
Maar dan word je toch door een hele kudde stampende koeien achternagezeten? Kunnen we de koeien dan niet beter naar POEM@Home sturen? :+

flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mulder_fox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 10:16
SKYNET POGS
Ik heb ook alleen cpu's tot mijn beschikking en dit lijkt me wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten1001
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 10:01
POEM@Home lijkt me wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hydrargyrum
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09-2024
Doe mij maar lekker brute-forcen met RC5-72 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

SkyNet POGS

Ik denk dat de winnaar al bijna vaststaat nu :P

[voice-over]
Wil jij liever een ander project, wacht dan niet langer en stem nu!!!
Jouw stem kan de doorslag geven!!!

[/voice-over]
(8>

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qazwaplol
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09-2024
OGR-28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:10

jpiwf

licenced pepernootaddict

Doe sowieso mee, maar voorkeur gaat naar POEM@home, want medisch.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
OGR-28

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:43

hansR

koffie zwart graag

APClll schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:57:
SkyNet POGS

Ik denk dat de winnaar al bijna vaststaat nu :P

[voice-over]
Wil jij liever een ander project, wacht dan niet langer en stem nu!!!
Jouw stem kan de doorslag geven!!!

[/voice-over]
(8>
Maakt dus blijkbaar niet meer uit, maar toch stem ik op SkyNet POGS :+

badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:10
POEM@Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 14:29
SkyNet POGS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Pyrus

Hardknock life

POEM@Home

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 19:18
Ook maar stemmen dan SkyNet POGS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Grappig dat de nummer 2 van vorig jaar, milkyway@home, wat toen een close finish was, nu nog geen enkele stem heeft gekregen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Bubbles schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 19:15:
Grappig dat de nummer 2 van vorig jaar, milkyway@home, wat toen een close finish was, nu nog geen enkele stem heeft gekregen. :D
Wat dat betreft is het bijna politiek... Wie deze keer groots uit de hoek komt, zit de volgende keer in de achterhoede.

Zou er hier ook sprake zijn van stemmen-ronselarij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Je zou het haast denken. Aan de andere kant, het vaultdraadje is sinds dat dit topic is gepost, onaangeroerd gebleven, terwijl juist daar al stemmen opgingen om een vaulthunt (weer) op skynet te houden omdat er veel punten mee te behalen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Ssssttt! :X

Niet onze strategie verklappen!
Juist door niet onze belangen te verkondigen, dienen we onze belangen.
Zeg maar tegenovergestelde idee van politici die de hemel beloven voor de verkiezingen en je daarna weer keihard laten vallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

POEM@Home

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
Vergeet niet om te stemmen! [/dubbelzinnigheid]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ga voor
SkyNet POGS

Ik hoop dat het net zo spannend wordt als vorig jaar toen ik net niet in de top tien stond..

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Verwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 03:10:
Ook ik ga voor
SkyNet POGS

Ik hoop dat het net zo spannend wordt als vorig jaar toen ik net niet in de top tien stond..
Je moet je stem wel in bold zetten, anders wordt ie niet geteld. ;)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb geen idee, maar volgens mij wordt het tijd Skynet POGS te gaan porren of ze genoeg units hebben voor de stampede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:17

EektheMan

DPC

Suicyder schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:37:
Ik heb geen idee, maar volgens mij wordt het tijd Skynet POGS te gaan porren of ze genoeg units hebben voor de stampede :P
Ze hebben net een challenge achter de rug. Grote getalletjes. Ze kunnen de stampede wel hebben:
http://www.theskynet.org/news/49?locale=en

Voor gebruikers is dit een leukere pagina dan de standaard BOINC pagina.

Ook cool van SkyNet is dat je sub challenges kunt creeeren voor je eigen Alliance (wat hopelijk ook veel Teamloze members opleverd). Die challenges zijn voor zowel de grote als kleine crunchers interessant.
http://www.theskynet.org/challenges?locale=en

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blah.NET
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 16:47
Ook al lijkt het redelijk zeker te zijn wie er gaat winnen, voeg ik my two cents toch nog maar even toe:

Omdat:
  • ik eigenlijk het liefst alles wat ons heelal in kaart brengt wil steunen,
  • ze je een duidelijk overzicht geven waar je eigen computing power heen gaat (zoals hier)
  • en omdat ons team daar nog maar een kleine foothold heeft
kies ik:

SkyNet POGS

[ Voor 7% gewijzigd door Blah.NET op 19-03-2014 23:48 . Reden: Lijstjes en links! :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga voor

Skynet POGS

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 14:29
dat is een dubbel post.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:28

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
Geen probleem voor de vote counter, die hanteerd gewoon one-mancow-one-vote :)
MSG ID: [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/41955697#41955697]41955697[/url] (rubu1 @ woensdag 19 maart 2014 14:44 | 1395236678)
  Bold: Skynet POGS
- Skip: Has already voted: theSkyNet in [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/41953060#41953060]41953060[/url] (rubu1 @ woensdag 19 maart 2014 03:10)

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:45

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Ah, the joys of ages past... Ik ga weer eens voor...

OGR-28

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OGR-28
lijkt mij ook leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry foutje 8)7

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden er ook nog Stampede-teams gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:50:
Worden er ook nog Stampede-teams gemaakt?
Staat in starttopic, nadat morgen de stemming voor welke doel eindigt komt er een topic voor het maken van teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkM2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik heb het nu krap een dag getest en ik moet zeggen dat het prettig werkt. De deelnemers werken met relatief kleine buffers zodat WUs snel geverifieerd worden en je de punten snel krijgt.
Ik stem dus voor:

Skynet POGS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:36
Ik denk er nog even over na.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Je hebt nog de rest van de dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
Inimini opmerking:
Het is een sterrenstelsel-atlas, geen melkweg-atlas, aangezien de melkweg maar één van de vele sterrenstelsels is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Ik ben er helemaal uit na lang, lang nadenken. Ik breng mijn stem uit op....... rapapapaaaaa:

eOn 2

:+

Had het liefst OGR-28 gedaan, maar dat draai ik al en die ene stem is vast niet een echte decision maker. Maar ik doe wel weer mee stampen. Nu nog kijken met welke power :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
VictordeHolland schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 16:54:
Inimini opmerking:
Het is een sterrenstelsel-atlas, geen melkweg-atlas, aangezien de melkweg maar één van de vele sterrenstelsels is ;).
Mja, ik probeerde de Engelse beschrijving op hun homepage snel te vertalen om half 12 's-avonds. Ik zat al bij het gebruikte woord te twijfelen maar kon even op niets beters komen. Je hebt overigens wel helemaal gelijk dat dat wel de correcte vertaling zou zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 13:10

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ik doe gewoon ergens mee, heb net maar even een BOINC client gedownload, altijd handig om die weer in een verse windowsinstallatie aanwezig te hebben. ±+

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

WB Xav. Al is het maar voor 5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhialto
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02-2024
SKYNET POGS
Hebben we hier ook al een DPC stats pagina van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Je stem moet in bold zijn als je wilt dat die meetelt :)

En stats zijn hier te vinden http://digik-oz.nl/dcTeamStats.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhialto
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02-2024
Nou was meer voor de archieven, want het stemmen kon toch tot afgelopen middernacht?
Bedankt voor de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
Het is weer tijd om teams samen te stellen, nu nog een topic en geniale teamnamen verzinnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

[topic kaap]

Ik stel voor: Bertha in the Skynet with Diamonds.
Nu nog mensen zoeken om het een team mee te maken, want in je eentje schiet het niet zo op tenzij je x-Ray99 heet :P. Een ieder is van harte welkom!

[/topic kaap]

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
Ik wil best het topic van vorig jaar kopiëren en aanpassen, maar als er geen statsbakker gevonden kan worden heeft het niet zoveel zin om teams te maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
De crew is bezig om stats geregeld te krijgen. Zodra we daar antwoord op krijgen, openen we een teamtopic, waar de boel kan worden samengesteld. Met een beetje geluk is dat vandaag nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Het is tot nu toe altijd goed gekomen met de stats en ik heb er ook alle vertrouwen in dat ook dit jaar dat weer lukt. Dus ik ga eens kijken of ik al wat warm kan gaan draaien hier. Ben benieuwd naar de nieuwe leden dit jaar en of /5 weer even een maandje levendiger gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Teamtopic komt er als het goed is morgen in de loop van de ochtend aan. Wat mij betreft kunnen jullie in dit topic alvast beginnen met het verzinnen van namen. Stats gaan hoogstwaarschijnlijk weer verzorgd worden door Dukebox, waarvoor hulde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
Sky Kaleidoscope Yeilding Cows On Wavelenght Space Program Of Galaxy Spectra
(S.K.Y.C.O.W.S.P.O.G.S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Vault Hunters doen toch ook wel weer mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Ik doe mee! Nog eentje erbij en dan kan ons team officieel weer meedoen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Ik doe mee met de Vaulthunters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 13:10

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ik ga eens rustig achterover leunen, genietend van mijn Straffe Hendrik (de Triple of course). Ik kom net aan ontspannen toe na een drukke paar dagen, dus ik heb die wel verdiend vind ik. Ik heb alvast Pogs geïnstalleerd en ben benieuwd wat de community aan teams kan bedenken.

Ondanks dat ik de status "redelijk inactief" heb bemachtigd ;) heb ik dit weekend tijdens de Joomla!dagen het nog over distributed computing en natuurlijk de Dutch Power Cows gehad. Al denk ik niet dat ik iemand heb kunnen overtuigen. :-(

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit me ook graag aan bij de kluisjagers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 20:31
* DigiK-oz sluit zich van onder een palmboom met WiFi aan bij de vaulthunters 8)

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Goed, dat de stampede gehouden gaat worden op theSkyNet POGS zal iedereen ondertussen wel duidelijk zijn.

Voor de volledigheid hierbij nog het overzicht van de counter:

theSkyNet : 18 (54.55%)
OGR-28 : 7 (21.21%)
POEM@Home : 6 (18.18%)
RC5-72 : 1 (3.03%)
eOn 2 : 1 (3.03%)
MilkyWay@Home : 0 (0.00%)
GIMPS : 0 (0.00%)
PSP-PRP : 0 (0.00%)
NFS@home : 0 (0.00%)
Collatz Conjecture : 0 (0.00%)
BOINC Seti@Home : 0 (0.00%)
SZTAKI : 0 (0.00%)
PrimeGrid : 0 (0.00%)
Asteroids@Home : 0 (0.00%)
Yoyo@home : 0 (0.00%)
-----------------------------------
Total Votes : 33

Er worden hier al namen geroepen van potentiële stampedeteams. Jullie kunnen vanaf nu in dit topic verder gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door KuuKe op 24-03-2014 13:26 ]

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
33 stemmers. Ben benieuwd naar hoeveel er straks daadwerkelijk stampen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Vorig jaar waren het maar 32 votes, dus we kunnen concluderen dat de stampede poulairder is dan vorig jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Nu nog meer grazende koeien, daarna zouden we dat wel kunnen stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Hoe zit dat met wu's ? Mijn cluster zit nu al zonder en krijg geen nieuwe meer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

Net een nieuwe wu gedownload zonder problemen.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Vreemd ik sta nu helemaal droog.. doe zo'n 7 min per wu maar krijg niets meer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

7 minuten per wu?! Kom ik met mijn 2 uur :o

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

^ zie dat je je icon van vorig jaar nog hebt :)
Tijd voor een nieuwe lijkt me ? Wat dacht je van deze:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/usericons/5326/skyneticon.png

[ Voor 62% gewijzigd door DukeBox op 30-03-2014 22:47 ]

Pagina: 1