Haha, ik heb je reactie gelezen op de FP. Wilde er nog op reageren, maar dat zou niet echt ontopic zijn, vandaar dat ik het hier doe.Miki schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 20:51:
[...]
Even bellen zou ik zeggen, ze zijn tot laat open en dan weet je meteen waar je aan toe bent
[...]
Mja ik weet nu niet of ik die wel wil lezen. Ik heb nu al zo'n gevoel dat het nooit positief kan worden. Te pas en te onpas moet er iets negatiefs gemeld worden over Windows Phone. Ik snap daarbij best dat niet alles perfect kan zijn zeker voor een platform wat aan de weg probeert te timmeren. Daarbij besef ik ook dat een kritische blik goed is om zo een eerlijk beeld van de situatie te schetsen en dat heb ik ook al gedaan in mijn eigen mini preview. Maar wat ik vandaag heb meegemaakt op T.net is wel bijzonder
Ik houd mijn hart vast voor de 930 review. Ik heb vandaag ook nog eens de 920 review van december 2012 doorgelezen en ook de comments. Man, man.....wat droevig zeg. Maar goed, op de redactie zijn de in gebruik zijnde WP telefoons natuurlijk op 1 hand te tellen. Alleen Arnoud heeft er eentje en ook omdat het moet voor zijn werk.
Over de 930 review.... Waarschijnlijk zal de 930 die Arnoud heeft gekregen net zoals de 920 destijds een of andere bug hebben waardoor de accu leegloopt. Iig zal er wel een reden zijn om de 930 af te kraken. Uiteraard zal de alu rand om het toestel genoemd worden en dat dit van de iphone is afgekeken en daardoor krijgt het design maar 2 sterren. Het notificatie centrum van Android is natuurlijk keihard gejat door Apple, maar dat mag natuurlijk de pret niet drukken, daarom dus ook altijd 5 sterren voor de iphone. Verder zal er wel gezeken worden over de Snapdragon 800 processor want de 801 en 805 zijn al uit, dus de 930 loopt al weer ver, heeeeeeel ver achter. En zo kan ik nog wel even doorgaan over hoe ik denk dat de review eruit komt te zien. De 930 krijg 3 sterren tenzij er tegenwoordig ook al halve sterren gegeven worden. Maar denk je maar niet in dat een WP telefoon 5 sterren gaat halen. Dat zal nooit en te nimmer gebeuren op T.net daarvoor is de redactie te iOS en Android minded.
XBL: MRE Inc