Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 12:40
Weetje wat mij ineens opvalt, ik kan bij :"Meldingen voor noodgevallen" NL-Alert inschakelen.

Dit kon volgens mij op mijn Lumia 920 met de dev preview niet.
Leuk om te zien dat Windows Phone dat nu ook gaat ondersteunen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vharten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 14:24
Voxxie schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:41:
Weetje wat mij ineens opvalt, ik kan bij :"Meldingen voor noodgevallen" NL-Alert inschakelen.

Het zat al wel verstopt in de 8.1 dev preview (ik kreeg op m'n Lumia 520 bij de laatste test onverwachts een NL alert) maar toen was de optie voor in- en uitschakelen er volgens mij inderdaad nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dat komt dan door Nokia's Cyan update, want bijvoorbeeld de HTC 8S had al op WP 8 ondersteuning voor NL-alert. De 520 had ook al de mogelijkheid, maar nog inderdaad geen toggle ervoor. Rest van de Lumia's niet. Fijn om te zien, dat zeker!

[ Voor 5% gewijzigd door Migrator op 14-07-2014 13:48 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
Ik krijg hier net een update binnen. Telefoon wordt automatisch herstart en lijkt grote update. Weet nog niet welke het is ...

"Bijna klaar ... en het is het wachten waard." (bezig met migreren: stap xx/16)

Ok, blijkbaar gewoon een taal die nu eindelijk gedownload is. WP is nog nieuw voor mij }:O

[ Voor 41% gewijzigd door dEX2340 op 14-07-2014 13:54 ]

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

dEX2340 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:50:
Ik krijg hier net een update binnen. Telefoon wordt automatisch herstart en lijkt grote update. Weet nog niet welke het is ...

"Bijna klaar ... en het is het wachten waard." (bezig met migreren: stap xx/16)

Ok, blijkbaar gewoon een taal die nu eindelijk gedownload is. WP is nog nieuw voor mij }:O
Updates bestaan somehow altijd uit 16 of 19 stappen, bij talen zijn de meeste altijd instant. Enige manier waarop te zien is hoe lang/groot de update is is het scherm waar je de update accepteert, daar staat een indicatie van de tijd (Talen tot 5 min, dev. prev. WP8.1 '30 tot 60 min'). Verder staat daar wat er allemaal nieuw is.
Het aantal stappen kun je eigenlijk niks uit afleiden :+ :P

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:09

Kan het zo niet vinden. Waar vind ik die optie?

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 12-09 14:11
De Sonneman schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:10:
[...]

Kan het zo niet vinden. Waar vind ik die optie?
Bij instellingen en dan sms, scrol daar naar beneden. Wp ondersteunde het al, alleen kon je het niet bij elk merk instellen. Zo kreeg ik de melding namelijk wel bij mijn Lumia 520

[ Voor 21% gewijzigd door vali op 14-07-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herautr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-11-2014
Instellingen en dan SMS? welk menu bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Herautr schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:32:
Instellingen en dan SMS? welk menu bedoel je?
Oeps, bedoel berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ducolwd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:59
Instellingen - opzij schuiven naar toepassingen - berichten. En dan onderaan, meldingen voor noodgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
procyon schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:38:
[...]

Valt wel mee hoor; de android en ios tegenhanger van Cortana werken ook niet in het nederlands.
Heb wel goede hoop dat zodra de Xbox in nl leverbaar wordt de spraakherkenning ook in het nederlands zal werken.
Daar hoop ik ook op. Ze zeggen dat het in September wordt uitgerold voor de xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:17
vali schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:32:
[...]

Daar hoop ik ook op. Ze zeggen dat het in September wordt uitgerold voor de xbox :)
Al laten ze Cortana en Quiet Hours alleen maar werken als je telefoon op NL staat. Ik wil best een vraag/opdracht in het engels doen hoor. Alleen die eis dat je complete telefoon gelijk in het Engels moet staan vind ik zo jammer.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:26:
[...]

Was dus 2%. Daarnaast is standby net wat je standby noemt en wat je op de achtergrond heb draaien. Dan kan 1% al slecht zijn. Haal met een Lumia 820 gemiddeld 0.5% en is 1% van je droidphone slecht!
Je noemt het scherm en laat die nou net uitstaan tijdens standby
Dacht dat een tweakers.net mod wel beter zou weten ;)
Hohoho, rustig aan... Niet gelijk zo pissig reageren. Je hebt gelijk dat er verschil is tussen standby en standby wat dat betreft (hoewel 's nachts mail, WA enz gewoon door draaien op mijn G2)

Aangezien hij in eerste instantie sprak van 3% per uur leek mij dat veel omdat ik toevallig vannacht mijn toestel van de lader heb gehouden en dus kon zien hoeveel hij gebruikt had in de 7 uur dat ik geslapen had. Dat is dus met een slecht wifi signaal en even slecht 4G signaal. Dat zijn uiteraard ook factoren die meespelen. Het is niet voor niets dat de testen van Tweakers op een vaste plek, met een vaste sim volgens een vast protocol worden gedaan. Op mijn werk is het namelijk regelmatig zo dat ik na een uur of 5 werken nog op bijna 100% capaciteit zit (en dan heb ik dus ook weinig met het toestel gedaan).

Waar het mij om gaat is dat ik heel hoge verwachtingen heb van de Snapdragon 800 soc. Die heeft zich in mijn G2 voor mij bewezen en ik verwacht dan ook dat die in de Lumia 930 minstens net zo goed presteert. Als dan iemand meldt dat het minder is (en waarbij ik dus een stukje context miste) dan is dat in eerste instantie "teleurstellend" (zonder er nu direct een drama van te maken).
Feit blijft dat de 930 het qua batterij stukken beter doet dan de 925 en dat vind ik wel een prettige boodschap. Over de prestaties van dat toestel ben ik echt niet tevreden. Die gaat altijd rond 19:00 uur in battery saver modus om om 22:00 uur echt uit te schakelen.

Wat betreft je opmerking over "je Droidphone". Je bent nu toch wel oud genoeg om geen flamewars te starten? Omdat je erg tevreden ben over een bepaald systeem hoeft dat toch niet direct een ander systeem uit te sluiten? Ik gebruik zowel WP8.1 als Android naar volle tevredenheid. Beide OS'en hebben hun sterke punten.

Maar om terug te keren op de Lumia 930. Wat ik mij nog afvroeg. Hoe ervaren de bezitters de camera kwaliteit? Ik heb hier nog maar weinig sample shots voorbij zien komen. Datzelfde geldt voor filmpjes (en ja, uiteraard kan ik een zoekmachine gebruiken, maar het gaat mij om jullie ervaringen!).
Harmsen schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:37:
[...]

Al laten ze Cortana en Quiet Hours alleen maar werken als je telefoon op NL staat. Ik wil best een vraag/opdracht in het engels doen hoor. Alleen die eis dat je complete telefoon gelijk in het Engels moet staan vind ik zo jammer.
Dit was Microsoft toch van plan? Om Cortana uit te rollen naar andere landen, ook al was de spraak nog niet gelokaliseerd?

[ Voor 13% gewijzigd door PaT op 14-07-2014 16:02 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
Hebben jullie ook problemen met Xbox Music? Heb al 2 albums gekocht maar regelmatig krijg ik melding "dit nr kan nu niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw." Terwijl het toch gedownload is?!

Al heimwee naar Google Play Music (ook het navigeren door app is bij Xbox Music kleine ramp).

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MkGrnd
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-08-2023
PaT schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:00:

Maar om terug te keren op de Lumia 930. Wat ik mij nog afvroeg. Hoe ervaren de bezitters de camera kwaliteit? Ik heb hier nog maar weinig sample shots voorbij zien komen. Datzelfde geldt voor filmpjes (en ja, uiteraard kan ik een zoekmachine gebruiken, maar het gaat mij om jullie ervaringen!).
Afgelopen zaterdag naar een festival geweest en heb daarbij een 5 minuten lange filmpje gemaakt en ik ben onder de indruk. Niet alleen beeld maar ook het geluid is super.

Het filmpje is een stevige 700MB groot in mp4 formaat.

Youtube upload is in progress, zal de post zo meteen editten.

Edit: Filmpje staat in de queue om omgezet te worden, kan nog even duren.

Edit: YouTube: Intro Arojack @ XO Festival 2014

Edit: Youtube maakt het er niet beter op zie ik nu. -O-

[ Voor 14% gewijzigd door MkGrnd op 14-07-2014 16:45 . Reden: Link Youtube filmpje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:23
Zijn er mensen die hier last van hebben:

http://nl.hardware.info/n...-kampt-met-schermprobleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
Kijk ff drie pagina's terug, staat ook meteen de oplossing bij. Geloof dat 2 mensen in dit topic er last van hadden en bij beide zelf gefixed..

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:57
Ik heb het ook...maar het stoort me niet.
En het makkelijke te fixen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

[...]

Ik heb toevallig vandaag op het werk een aantal foto's gemaakt met de standaard instellingen. De foto's waren best goed. In ieder geval beter als mijn 720.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hohoho, rustig aan...
Was geen pissige reactie hoor. Meer een nuancering. En droidphone is toch geen scheldnaam?

Standby tijd is zo lastig met elkaar te vergelijken.
Feitelijk kan je alleen 'de beste te bereiken' standby tijd vergelijken met andere toestellen. Gebaseerd op van te voren gedefinieerde handelingen. Kwam dus raar bij me over dat een tweakers.net mod al een mening klaar had. Dat is alles.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
MkGrnd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:19:

Het geluid is echt meer dan prima! dank voor het delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dEX2340 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:06:
Hebben jullie ook problemen met..
Xbox Music is pas losgetrokken van het OS. Net als Xbox Games. Duidelijk een 'work in progress'.
De eerste losse Xbox Music was pas echt behelpen. En is met updates inmiddels werkbaar geworden. Verwacht nog maar de nodige updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:49
[...].

Maar om terug te keren op de Lumia 930. Wat ik mij nog afvroeg. Hoe ervaren de bezitters de camera kwaliteit? Ik heb hier nog maar weinig sample shots voorbij zien komen.
Ik ben serieus onder de indruk van de camera. Komt echt in de buurt van mijn Canon s110. Deze foto is gemaakt in schemering op auto (foto is thumbnail).

Sample Nokia 930

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Hier ook een zeer tevreden gebruiker :)

De Lumia voelt echt als een kwaliteitsproduct aan, het toestel is heel solide gebouwd, er is geen kraakje te bekennen en ieder randje is perfect afgewerkt. De groene kleur is echt gaaf en is een welkome afwisseling met al grijze en zwarte telefoons die je nu overal ziet. Het scherm zelf is ook een groot feest, de kleuren spatten er werkelijk van af en ook in zonlicht is het scherm perfect af te lezen. En dan de camera... oh oh wat is een fijne kers op de taart zeg. De tweetraps knop zorgt ervoor dat je mooi kan scherpstellen alvorens de perfecte shot te maken. De camera is echt bloedje snel in vastleggen van beelden en scherpstellen, echt :9

Wat betreft warmte, ja de telefoon wordt zeker warm bij intensief gebruik maar dat deed mijn S3 ook en die werd zo af en toe ook nog eens veel heter. Ik vind het dan echt een non-issue om hier al teveel bij stil te staan. Over de batterij kan ik nog weinig zeggen maar hij lijkt batterijhongerig de eerste uren, dit komt grotendeels doordat er van alles en nog wat binnengehaald wordt op de achtergrond.

Kortom tot nu erg tevreden en tzt volgt er een echt review 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:31
M'n vriendin heeft vandaag haar 930 ontvangen. Net even uurtje mee zitten spelen, maar heerlijke telefoon zeg! Lekker snel, supermooi scherm en ook veel mooier en degelijker afgewerkt dan bijv een S3. WP is ook wel leuk (maar dat is vaak als t nieuw is).

Toen ik daarna weer op m'n 5S zat viel vooral m'n scherm (klein!) toch wel ff tegen.

Benieuwd hoe hij gaat bevallen komende tijd. Morgen moet ze eerst maar eens een nano sim halen.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
VidaR-9 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 20:05:
M'n vriendin heeft vandaag haar 930 ontvangen. Net even uurtje mee zitten spelen, maar heerlijke telefoon zeg! Lekker snel, supermooi scherm en ook veel mooier en degelijker afgewerkt dan bijv een S3. WP is ook wel leuk (maar dat is vaak als t nieuw is).

Toen ik daarna weer op m'n 5S zat viel vooral m'n scherm (klein!) toch wel ff tegen.

Benieuwd hoe hij gaat bevallen komende tijd. Morgen moet ze eerst maar eens een nano sim halen.
Als je een printer, een schaar en een klein vijltje hebt hoef je geen simkaart te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
Miki schreef op maandag 14 juli 2014 @ 20:13:
[...]

Als je een printer, een schaar en een klein vijltje hebt hoef je geen simkaart te halen :)
Ah... Zal een googelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
VidaR-9 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 20:20:
[...]

Ah... Zal een googelen..
http://www.appletips.nl/w...loads/2012/09/nanosim.pdf ;)

Aftekenen en dan netjes knippen met een schaar. Vervolgens met een vijltje de scherpe randjes eraf en achterkant wat dunner maken. Paar keer passen en vijlen en je simkaartje valt in de tray.

[ Voor 30% gewijzigd door Miki op 14-07-2014 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Streup schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:07:
[...]

Ik ben serieus onder de indruk van de camera. Komt echt in de buurt van mijn Canon s110. Deze foto is gemaakt in schemering op auto (foto is thumbnail).

[afbeelding]
Wow, mooi plaatje! En die concertregistratie is ook wel erg gaaf! Als ik dat zo zie, begint het toch wel weer te kriebelen :)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-08 12:51

vandeGerrit

Well, this can't be right

bhorvers schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:41:
Iemand nog andere opties voor het snel 'stil' krijgen van de Lumia ?
Ja, je kunt in het snelmenu waar je de balkjes speelt ook op het icoontje klikken, dan valt ie direct naar stil en / of weer terug op de oude waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
Heeft iemand tips mbt de overgang van IOS naar WP? Bijvoorbeeld om contacten over te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Je kunt je contacten exporteren vanuit icloud.com en importeren in Outlook.com. Met een kleine vijf minuten is het gepiept en anders gebruik je de overstap software van Nokia zelf.

Zie ook: http://www.windowsphone.c...m-iphone-to-windows-phone

[ Voor 21% gewijzigd door Miki op 14-07-2014 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
VidaR-9 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:11:
Heeft iemand tips mbt de overgang van IOS naar WP? Bijvoorbeeld om contacten over te zetten..
Je kan eenvoudig accounts toevoegen op de Nokia (van exchange, outlook, yahoo, google, icloud etc) en dan worden contacten van die accounts allemaal samengevoegd in je personen hub. Agenda's gekoppeld aan die accounts worden ook automatisch in de agenda app weergegeven. En in de email-app krijg je ook de email van die accounts binnen (je kan natuurlijk zelf kiezen welke accounts je de mail en/of agenda's wilt zien). Gaat erg soepel allemaal, al is WP wel een echt ander OS dan iOS. Ikzelf vind WP prettiger werken en met name de live-tile functie erg leuk detail. Ook dat je de tiles verschillende grootte kan geven maakt je homescreen veel speelser dan die van de iPhone.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
Met behulp van 'Mijn gegevens overbrengen' alle nummers overgezet. Dat werkt echt supermakkelijk!

Thnx anyway voor het meedenken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
Ik heb een review geschreven van mijn Lumia 930: productreview: Nokia Lumia 930 Zwart review door dEX2340

Opbouwende kritiek altijd welkom :)

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Voor die "purple fix" zie ik niet de slider in het menu om hem naar groen te verschuiven ?
of kijk ik nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
mregeling2005 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:43:
Voor die "purple fix" zie ik niet de slider in het menu om hem naar groen te verschuiven ?
of kijk ik nu verkeerd?
Instellingen - Scherm - Kleurprofiel Aanpassen - Tint

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Daar heb ik maar 2 sliders staan.
- Temperatuur
- Verzadiging

vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
MkGrnd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:19:
[...]
Afgelopen zaterdag naar een festival geweest en heb daarbij een 5 minuten lange filmpje gemaakt en ik ben onder de indruk. Niet alleen beeld maar ook het geluid is super.

Het filmpje is een stevige 700MB groot in mp4 formaat.

Youtube upload is in progress, zal de post zo meteen editten.

Edit: Filmpje staat in de queue om omgezet te worden, kan nog even duren.

Nou, ik vind het er toch awesome uitzien en het geluid is ook kraakhelder. Wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Als ik op decibel ben ga ik weer wat filmpjes maken. Het geluid bij mijn oude lumia 920 klonk al ergg goed, ben benieuwd hoe de 930 is :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Perenor schreef op maandag 14 juli 2014 @ 22:42:
[...]

Nou, ik vind het er toch awesome uitzien en het geluid is ook kraakhelder. Wow!
Viel me ook al op, dat geluid is dat dolby gedoe toch echt geen marketingspraatje. Kan niet wachten tot de 19de. Zit alleen te twijfelen voor de groene of de zwarte. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
CokeZero schreef op maandag 14 juli 2014 @ 23:46:
[...]

Viel me ook al op, dat geluid is dat dolby gedoe toch echt geen marketingspraatje. Kan niet wachten tot de 19de. Zit alleen te twijfelen voor de groene of de zwarte. :/
Wil niet stoken of iets dergelijks, maar de groene is veel mooier haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeKNoRRiS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-06-2024
[...]

De groene is extreem vet! ;)

Vooral de groene gloed (neon :D) die er vanaf lijkt te komen als hij in het licht op een witte ondergrond ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb een (mat) zwarte. Hij is mooier dan op de plaatjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 07:46:
[...]

Ik heb een (mat) zwarte. Hij is mooier dan op de plaatjes!
Ik heb ook de zwarte en vind hem ook mooier dan verwacht. Ik heb de andere kleuren alleen nog niet in het echt gezien (wilde in eerste instantie de groene)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vharten
Ik heb sinds gisteren de oranje 930. Wat een felle kleur oranje zeg :) op alle foto's lijkt het nog redelijk helder oranje, maar in werkelijkheid kun je het meer vergelijken met een oranje markeerstift.

In gebruik nemen ging vrij makkelijk, ik had al een Lumia (520), die heb ik een backup laten maken en bij de installatiewizard op de 930 werd de backup gelijk teruggezet.
Ik had alleen verwacht dat ook de inhoud van de apps gebackupt zouden worden. Alle apps lijken nieuw geïnstalleerd (whatsapp historie is bijvoorbeeld weg, de bank-apps moeten opnieuw geinitialiseerd, 3rd party calender app is alle settings kwijt)

Verdere indruk: mooi, groot, fantastisch scherm (geen last van paarse gloed), batterij gaat stuk langer mee dan die van m'n 520

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik speel nu zo'n paar uur met Windows Phone OS en vind het echt heel prettig werken. Hiervoor heb ik 4 jaar Android gehad(Nexus 1 en S3) en ik heb totaal niet het gevoel dat ik wat mis. Sterker nog ik vind de tiles echt een verademing, het is een perfecte mix van widgets en een starticonen. Ik snap echt niet waarom er niet meer mensen enthousiast over zijn.

Aan apps mis ik tot nu toe niet veel eigenlijk niets om heel eerlijk te zijn. Kleine kanttekening daarbij is dat ik op Android ook al niet veel apps gebruikte maar het merendeel via de browser tot me nam. Veel van de standaard WP apps voldoen aan mijn informatie behoefte. Bing Nieuws en Sport vervangen voor mij Nu.nl en Nokia Transit, ov9292 en NS. Verder doen Whatsapp en Rabobank het prima dus ik ben een gelukkig man :)

Uiteraard heb ik ook wat mindere dingen ontdekt. Waar ik me een beetje aan stoor is het instellingenmenu. In Android is het al een behoorlijke zoektocht maar Microsoft heeft er een uitdaging van gemaakt om te vinden wat je zoekt :')
Verder doet IE het erg goed al is het wat minder snel dan de Chrome browser op mijn S3. Het lijkt erop als of IE eerst de hele pagina renderd en dan pas presenteert terwijl Chrome je al gedeeltelijk een deel laat zien. Op GoT werkt IE met Responsive Design aan, acceptabel. Zodra je snel scrolt wordt je scherm even wit totdat de weergave opnieuw is opgebouwd. Als je gewoon aan het lezen bent en gedeelte voor gedeelte scrolt heb je er geen last van. Op mijn S3 had ik trouwens ook last van witte schermen zodra je het knopje rechtsonderin gebruikte om snel naar boven/onderen te gaan. Dus wellicht is er meer aan de hand dan alleen IE B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herautr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-11-2014
[]
Verder doet IE het erg goed al is het wat minder snel dan de Chrome browser op mijn S3.
[/]

Zou je eens een SunSpider javascript benchmark kunnen doen met jouw S3 en de Lumia 930, ben benieuwd welke sneller is.

Benchmark: http://www.webkit.org/perf/sunspider/sunspider.html (lager is sneller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
Ik heb het idee dat het geluid uit de koptelefoonuitgang beter (helderder, meer detail) is dan bij mijn iPhone 4S. Ik heb hier in reviews nog niets over gelezen maar is wat mij betreft erg positief want ik gebruik mijn telefoon eigenlijk het meest als muziekspeler.

Ik merk wel dat de batterijduur wat beperkt is. De dag doorkomen is best lastig. Ik ben wel veel aan het klooien (scherm aan) en muziek aan het luisteren. Ook moet de batterij nog wat groeien denk ik (dat deed die in mijn vorige Nokia 520 ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Herautr schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:32:
[]
Verder doet IE het erg goed al is het wat minder snel dan de Chrome browser op mijn S3.
[/]

Zou je eens een SunSpider javascript benchmark kunnen doen met jouw S3 en de Lumia 930, ben benieuwd welke sneller is.

Benchmark: http://www.webkit.org/perf/sunspider/sunspider.html (lager is sneller)
Ik ga vanavond proberen of ik het voor elkaar krijg, ik moet toch mijn S3 helemaal leeg trekken voordat ik deze inruil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Nog even terugkomend op de batterij;

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/11r6cnt.png

Dit was gisteren tijdens een normale werkdag. Best wat standby, veel whattsapp berichten, foto's, internet, games, mailen etc.
Ik heb hem ondertussen 1 nacht standby laten staan (1,4% per uur) en ook op de fiets gebruikt als mp3 speler. Ook soms heel even aan de pc gehangen om muziek erop te zetten of foto's te kopiëren.

M.a.w. voor mij een normale dag met gebruik. Ik vind dit erg goed. Zeker in vergelijking met mijn oude S2. Hierdoor ben ik dan ook niks gewend natuurlijk, maar voor mij persoonlijk is dit erg goed.
Ik ben ervan uitgegaan dat hij bij normaal gebruik na 1 dag rond de 25% over heeft en ik hem aan de lader hang als ik ga slapen. Maar nu kan ik hem gewoon 2 volle dagen gebruiken en dan 1 nacht aan de lader hangen.

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-07-2014 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:45
Even een late reactie:

Windows Phone ondersteund het al heel lang, alleen heeft Nokia om de een of andere reden besloten het niet aan te zetten in hun firmware :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:09
Mijn batterijgebruik is over de afgelopen dagen gemiddeld 2,8 procent bij beperkt gebruik. Wel wat uitzending gemist gekeken. Afgelopen nacht was het verbruik 0,6 procent in stand-by.

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 10-09 20:32
Ik wou ook een screenshot plaatsen wat betreft batterij verbruik, maar ik heb dezelfde ervaring als Loondijke hierboven.

1.5 dag aan nu, en nog 17 uur te gaan. Vannacht niet opgeladen, tussendoor gebruik gemaakt van Mail. Twitter, Whatsapp, Muziek, Nu.nl app.
Wat betreft batterij heb ik niks te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
+1

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
Streup schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:39:
Ik heb het idee dat het geluid uit de koptelefoonuitgang beter (helderder, meer detail) is dan bij mijn iPhone 4S. Ik heb hier in reviews nog niets over gelezen maar is wat mij betreft erg positief want ik gebruik mijn telefoon eigenlijk het meest als muziekspeler.
Ik ben akkoord, ik vind de kwaliteit door hoofdtelefoon ook zeer goed, net als de speakers.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Trouwens ik heb nooit echt de ophef begrijpen omtrent batterij gebruik, want als je naar bed gaat hang je hem toch gewoon aan de oplader? Ik kan niet begrijpen dat je het niet doet

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Niet iedereen slaapt elke nacht in z'n eigen bed (vriendin, weekendje weg, crashen bij vrienden etc.) en/of heeft altijd de beschikking over een oplader. En ik vind het fijn als ik het niet elke nacht moet doen. Geeft ook gewoon aan dat de batterij erg sterk is.

Ook denk ik (maar dat zal misschien een broodje aap verhaal zijn) dat een accu langer meegaat als je hem minder vaak hoeft op te laden. Maar nogmaals, dit kan gewoon onzin zijn. Zit tussen m'n oren misschien :D.

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-07-2014 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 12:12
Pukson schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:06:
Trouwens ik heb nooit echt de ophef begrijpen omtrent batterij gebruik, want als je naar bed gaat hang je hem toch gewoon aan de oplader? Ik kan niet begrijpen dat je het niet doet
Ik vind het prettig wanneer ik met gemak een volle dag door kan komen, vooral als ik veel bel. Verder ga ik nog al eens een weekendje kamperen. Zonder stroom. Daar zijn wel oplossingen voor, maar een nachtje aan de lader lukt dan niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:23
Nou de kogel is door de kerk! Zojuist besteld via Belsimpel. Gelijk maar een nieuw abonnement erbij met 4G en meer data :)

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:57
StealthyPeanut schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:10:

Ook denk ik (maar dat zal misschien een broodje aap verhaal zijn) dat een accu langer meegaat als je hem minder vaak hoeft op te laden. Maar nogmaals, dit kan gewoon onzin zijn. Zit tussen m'n oren misschien :D.
Maakt met de huidige accu's en techniek niks meer uit, en al helemaal niet binnen een tijdsbestek van +/- 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Top dat jullie zoveel info mbt de batterij plaatsen. Zit met een lumia 800 (WP7.8 ......) en wil graag over op dit beest.

Vraag aan de mensen met deze vette phone: Zouden jullie wat eigen fotos kunnen posten van de achterkant kleur? Zit te twijfelen over de orange. Groen is ook wel vet... zwart is altijd goed.
Ben wel opzoek gegaan naar winkels die ze hebben liggen, maar kon niks vinden in Rotterdam waar ik afgelopen weekeind was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
bramv82 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:21:
Nou de kogel is door de kerk! Zojuist besteld via Belsimpel. Gelijk maar een nieuw abonnement erbij met 4G en meer data :)
Gefeliciteerd Bram,
Zal je geen spijt van krijgen, zoals ik, geweldig toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
ixl85 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:57:
Top dat jullie zoveel info mbt de batterij plaatsen. Zit met een lumia 800 (WP7.8 ......) en wil graag over op dit beest.

Vraag aan de mensen met deze vette phone: Zouden jullie wat eigen fotos kunnen posten van de achterkant kleur? Zit te twijfelen over de orange. Groen is ook wel vet... zwart is altijd goed.
Ben wel opzoek gegaan naar winkels die ze hebben liggen, maar kon niks vinden in Rotterdam waar ik afgelopen weekeind was.
I need to work, but first, i take a selfie :P

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/i2t3dy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
Toch nog iets wat ik vreemd genoeg niet in mijn review vermeld heb. Dat de 930 geen Glance heeft, ok (uitleg hier: http://www.wpcentral.com/...not-have-glance-heres-why), maar er is ook geen notification led? Of heb ik dit simpelweg niet geactiveerd, of werkt het niet bij mij???

Ik moet dus elke keer scherm opzetten om te kijken of er mail of (push-)bericht is.

[ Voor 13% gewijzigd door dEX2340 op 15-07-2014 14:21 ]

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
ixl85 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:57:

Wat een drukte op het werk!.... Selfietijd;

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/213p5op.jpg

Het is echt wit, maar door een geplaatste TL-buis in de wc ziet hij er gelig uit :o. Het wit vind ik wel erg mooi mat. Totaal niet besmettelijk en niet te fel/hoogglans achtig.

[ Voor 55% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-07-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtelkes
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-07 23:31
geen glance, geen notifications led

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Met de draadloze lader helemaal makelijk...
Twijfelde of ik die er bij zou nemen, maar je leg hem zo neer op je nachtkasje😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
StealthyPeanut schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:29:
[...]

Wat een drukte op het werk!.... Selfietijd;

[afbeelding]

Het is echt wit, maar door een geplaatste TL-buis in de wc ziet hij er gelig uit :o. Het wit vind ik wel erg mooi mat. Totaal niet besmettelijk en niet te fel/hoogglans achtig.
Ik heb een zwarte, waarvan de alluminium rand ook zwart is, vindt daardoor de witte, met de lichte rand
toch ook mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vharten
En nog een 'het is druk op het werk' selfie, nu in oranje :)

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2ccxes0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
vharten schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:55:
En nog een 'het is druk op het werk' selfie, nu in oranje :)

[afbeelding]
oeww die Orange en witte zijn ook erg mooi!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ow inderdaad zeg... Dit is de eerste keer dat ik geen keuze kon maken tussen de kleuren. Alleen nu nog een foto van een zwarte op een wc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

De groene maakt geen scherpe foto's. die valt af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
Ik laad hem ook elke nacht op, maar toen ik gisteren van mijn werk thuiskwam (om 18u) was er nog minder dan 10% over. Dat is echt wel een issue hoor. Door de nieuwigheid van het toestel ben ik er meer dan gemiddeld mee aan het spelen, maar het blijft een feit dat mijn toestel niet echt een topbatterij heeft. Ik merk trouwens vandaag dat hij wel minder snel leegloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Wacht even een paar weken af totdat de batterij wat vaker volledig is opgeladen. Ik merk echt een veel beter verbruik nu ik hem 1 week in gebruik heb. Terwijl ik hem niet minder ben gaan gebruiken.

Voor jouw beeldvorming; heb hem van zondag op maandag opgeladen. Daarna niet meer en nu zit ik op 50%.

[ Voor 21% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-07-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 21:14
De afgelopen keer heb ik 2 dagen (+/- 39 uur) met de batterij kunnen doen, aan het eind was hij ook echt leeg. Ik gebruik verschillende apps (weer-, niewsapps, internetten, emailen en whatsappen). Ik ben zeker te spreken over de batterijduur. Ik heb wel mijn helderheid handmatig lager gezet en de dataverbinding op maximaal 3g staan. Ik ben wel blij met mijn mean green telephone machine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
Iridium schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 16:16:
De afgelopen keer heb ik 2 dagen (+/- 39 uur) met de batterij kunnen doen, aan het eind was hij ook echt leeg. Ik gebruik verschillende apps (weer-, niewsapps, internetten, emailen en whatsappen). Ik ben zeker te spreken over de batterijduur. Ik heb wel mijn helderheid handmatig lager gezet en de dataverbinding op maximaal 3g staan. Ik ben wel blij met mijn mean green telephone machine!
ik heb goede hoop dat de batterijduur beter wordt. Was bij mijn 520 ook zo. Ik heb wel ergens gelezen dat 4G zuiniger is dan 3G trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Ik heb zowel een Exchange als een Live kalender in gebruikt op de Lumia. In het vergendelingsscherm laat ik de volgende afspraak uit mijn agenda weergeven ... nu zie ik dat alleen de afspraken uit Exchange worden weergegeven en niet die van Live. In mijn Agenda en in Weekview 8.1 zie ik ze wel beide (met verschillende kleuren) staan. Herkent iemand dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Vandaag bij CB mijn lumia gaan omruilen door de batterij problemen.
Daarnet alles er terug opgezet en amper wat van mijn batterij verdwenen.
Deze wordt ook alleen maar amper warm in vgl met mijne vorige.

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
kloon schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 16:28:
Vandaag bij CB mijn lumia gaan omruilen door de batterij problemen.
Daarnet alles er terug opgezet en amper wat van mijn batterij verdwenen.
Deze wordt ook alleen maar amper warm in vgl met mijne vorige.
Blijkbaar had je dus een foutieve Lumia te pakken, gelukkig doen ze bij Coolblue nooit moeilijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Deze ook besteld. Windows Phone spreekt mij sowieso aan, en de Nexus 5 is mij heel erg tegengevallen. Sowieso begint Android mij meer tegen te staan. Tijd voor de overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
PWM schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 16:42:
Deze ook besteld. Windows Phone spreekt mij sowieso aan, en de Nexus 5 is mij heel erg tegengevallen. Sowieso begint Android mij meer tegen te staan. Tijd voor de overstap.
Mooi om te lezen!! Hoop dat jullie mods niet rusie gaan maken wie deze topic mag gaan beheren haha :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij valt de batterij tot nu toe ook nog erg tegen. s' Ochtends rond 6:00 de telefoon uit de oplader gehaald en al twee dagen rond de 20-30% over om 17:30 met normaal gebruik. Als apps alleen nog Metromail en Whatsapp geinstalleerd. Idle lijkt de telefoon zo'n 2-3% per te verliezen. Ik kijk het nog een paar dagen aan en anders ga ik maar eens contact op nemen met Coolblue.

Weet iemand of het mogelijk is om de helderheid van het scherm lager te zetten zonder het 'automatisch aanpassen' uit te schakelen. Ik vind de laagste helderheid die 'automatisch aanpassen' gebruikt nog te licht in maar om nu elke keer handmatig te switchen vind ik ook een beetje veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Miki schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:30:
Uiteraard heb ik ook wat mindere dingen ontdekt. Waar ik me een beetje aan stoor is het instellingenmenu. In Android is het al een behoorlijke zoektocht maar Microsoft heeft er een uitdaging van gemaakt om te vinden wat je zoekt :')
Druk eens op de search-button en type dan de instelling die je wilt veranderen.
Hij geeft dan resultaten weer als:
helderheid (instellingen)
batterijbesparing (instellingen
etc.

Ik vind het erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik heb zojuist mijn groene 930 ontvangen, de backup staat erop en nu maar even de batterij volledig laden en kijken wat ie doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

vali schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:41:
[...]

oeww die Orange en witte zijn ook erg mooi!!
Ik weet natuurlijk niet hoe de foto van de oranje telefoon op jullie monitor overkomt, maar bij mij is de telefoon in het echt nog wat lichter en een stuk feller. Denk neon!

[ Voor 3% gewijzigd door ArnoudBM op 15-07-2014 18:40 ]

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Vond net deze pic, wellicht een goede om ze naast elkaar te zien in "echt daglicht".
Eentje voor de OP?

Afbeeldingslocatie: https://nokiajourneysdotcom.files.wordpress.com/2014/07/wp_20140701_10_11_44_pro.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Het blijft natuurlijk afhankelijk van je scherm hoe je de kleuren te zien krijgt maar gif groen en fel oranje zijn denk ik prima beschrijvingen.
Iemand zei al eens dat de oranje kleur wat weg had van een markeer stift dan geldt dat ook voor de groene :)

Edit:
Wat betreft batterij: 21uur sinds opladen en nog zo'n 10uur te gaan volgens Batterij besparing.
De reële situatie is dat mijn telefoon gisteren rond 22u van de lader is gehaald en ik overdag wat appjes heb gestuurd, 2x telefoongesprek van 5min, wat gebrowsed en een klein uurtje mix radio heb geluisterd in offline modus. Kortom zeer acceptabel :)

[ Voor 41% gewijzigd door Miki op 15-07-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
ixl85 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 19:23:
Vond net deze pic, wellicht een goede om ze naast elkaar te zien in "echt daglicht".
Eentje voor de OP?

[afbeelding]
Ik heb mijn best gedaan om hem redelijk eruit te laten zien, maar die foto heeft wel een erge hoge resolutie voor deze website. Als je het mooier kan maken, graag. Ben zelf niet zo'n held met photoshop.

[ Voor 13% gewijzigd door vali op 15-07-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
Pff, wat een gave kleuren zeg! Oranje is gaaf, groen is monsterlijk en wit is gewoon heel mooi!
Zelf de zwarte, meest zakelijke model, vrij saai dan wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Toestellen hebben zeblijkbaaral op tweakers.net Waarom zie ik dan geen preview, review ??

[ Voor 42% gewijzigd door vali op 15-07-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wurtelkes
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-07 23:31
Hoe zit dat nu met dat paarse scherm probleem? Zijn hier nog mensen die dit hebben?
Wanneer het scherm dimt gebeurt het bij mij ook, net zoals op dit YouTube filmpje. Net even geprobeerd met de sim er uit en het is exact hetzelfde als in het filmpje, dus ik ben bij de gelukkigen blijkbaar |:(

YouTube: Lumia 930 - From Grey to Purple-ish-hue

Even de voorgestelde "fix" om de tint op groen te zetten geprobeerd maar dan heeft alles echt wel een groene tint, is toch echt geen oplossing hoor.

Ben sterk aan het twijfelen of ik hem wel of niet retour doe bij coolblue :? maar ja hoe lang ben ik hem dan weer kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
wurtelkes schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 20:43:
Hoe zit dat nu met dat paarse scherm probleem? Zijn hier nog mensen die dit hebben?
Wanneer het scherm dimt gebeurt het bij mij ook, net zoals op dit YouTube filmpje. Net even geprobeerd met de sim er uit en het is exact hetzelfde als in het filmpje, dus ik ben bij de gelukkigen blijkbaar |:(

YouTube: Lumia 930 - From Grey to Purple-ish-hue

Even de voorgestelde "fix" om de tint op groen te zetten geprobeerd maar dan heeft alles echt wel een groene tint, is toch echt geen oplossing hoor.

Ben sterk aan het twijfelen of ik hem wel of niet retour doe bij coolblue :? maar ja hoe lang ben ik hem dan weer kwijt?
Even bellen zou ik zeggen, ze zijn tot laat open en dan weet je meteen waar je aan toe bent :)
vali schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 20:29:
Toestellen hebben zeblijkbaaral op tweakers.net Waarom zie ik dan geen preview, review ??
Mja ik weet nu niet of ik die wel wil lezen. Ik heb nu al zo'n gevoel dat het nooit positief kan worden. Te pas en te onpas moet er iets negatiefs gemeld worden over Windows Phone. Ik snap daarbij best dat niet alles perfect kan zijn zeker voor een platform wat aan de weg probeert te timmeren. Daarbij besef ik ook dat een kritische blik goed is om zo een eerlijk beeld van de situatie te schetsen en dat heb ik ook al gedaan in mijn eigen mini preview. Maar wat ik vandaag heb meegemaakt op T.net is wel bijzonder :X

[ Voor 34% gewijzigd door Miki op 15-07-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

wurtelkes schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 20:43:
Ik ben hem gewoon gaan ruilen in de winkel. Kreeg meteen een nieuwe mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
vali schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 20:29:
Ik kan me indenk dat een revieuw even tijd nodig heeft. De accutesten bijvoorbeeld, 10 uur video testen, 6 uur browser laten draaien e.d. Ben je zo een paar werkdagen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:18

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Om dan ook maar even mijn bevindingen van een aantal dagen neer te plempen.

Over de batterij heb ik eigenlijk niks te klagen. Na een 2tal uur mp3's te hebben afgespeeld. BT en Wifi aan de hele tijd zit ik nu nog op 77% wat ik helemaal niet verkeerd vindt.

Wat ik wel wat lastiger vindt zijn de knopjes aan de zijkant. Ze zijn wat kleiner als de 720 waardoor het vooral tijdens het rijden lastiger is om in te drukken om dan een liedje te skippen. Omdat het toestel ook nog best wat groter is werkt dat alleen maar lastiger dan eigenlijk de bedoeling is. Voor de rest een tip top toestel waar ik gelukkig tot nu toe nog geen problemen mee heb en hopelijk ook niet krijg.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
StealthyPeanut schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 16:10:
Voor jouw beeldvorming; heb hem van zondag op maandag opgeladen. Daarna niet meer en nu zit ik op 50%.
Jij hebt de magic battery te pakken denk ik _/-\o_

Wat doet Coolblue eigenlijk met al die geretourneerde smartphones? Bij Nederlanders is het precies heel gebruikelijk, in België veel minder heb ik de indruk.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat met die capacitieve toetsen
die lichten bij mij niet meer op
had een maal bettery saver opgezet en nu staat die niet meer aan
maar toch lichten ze niet meer op
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Heel leuk zo'n daadloze oplader, maar ik vergeet m'n telefoon er de hele tijd op te leggen. Ik leg hem telkens gewoon op m'n bureau, naast m'n draadloze oplader 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
Chris.nl schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:16:
[...]

Ik kan me indenk dat een revieuw even tijd nodig heeft. De accutesten bijvoorbeeld, 10 uur video testen, 6 uur browser laten draaien e.d. Ben je zo een paar werkdagen verder.
Ik heb Arnoud gevraagd en hij gaf aan over een week of twee met de review te komen. Duidelijk minder belangrijk dan de gemiddelde Android of iOS review...

Pagina: 1 ... 8 ... 43 Laatste

Let op:
Accessoires hebben ook hun [Nokia Lumia 930] Accessoires eigen topic. Reacties van die strekking worden hier verwijderd.