Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Voor alle mensen die de 930 overslaan en gaan wachten op op de 3D touch lumia.
Microsoft quietly kills their 3D Touch Windows Phone codenamed 'McLaren'
indows Phone Central has confirmed with multiple sources familiar with the matter that Microsoft is completely canceling McLaren. In effect, this leaves Microsoft in a potentially vulnerable position this fall as the hardware and services company does not have any flagship Windows Phones, to our knowledge, in the pipeline.

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
kloon schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 16:26:
Voor alle mensen die de 930 overslaan en gaan wachten op op de 3D touch lumia.
Microsoft quietly kills their 3D Touch Windows Phone codenamed 'McLaren'
indows Phone Central has confirmed with multiple sources familiar with the matter that Microsoft is completely canceling McLaren. In effect, this leaves Microsoft in a potentially vulnerable position this fall as the hardware and services company does not have any flagship Windows Phones, to our knowledge, in the pipeline.
Dat hebben ze wel, had ergens anders weer gelezen dat ze bezig zijn met het uitbrengen van nieuwe lumia smartphones en ook met een high end model komen. Dat ze McLaren cancelen heeft er meer mee te maken dat de 3D touch techniek nog niet klaar is voor het grote publiek. Misschien ook maar beter zo dat ze ermee wachten, niemand zit te wachten op een galaxy s4 met falende functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Nou dat hebben we ook weer gehad. Toch maar de groene Lumia 930 besteld bij Coolblue, kan niet wachten tot morgen. Wat duurt dat dan opeens lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonas89
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-06-2023
Hoe is de 930 qua vuil opnemen? Is hij snel vettig, krassen, enz... Op de achterzijde

Twijfel tusssen zwart of witte 930 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22
Jonas89 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:36:
Hoe is de 930 qua vuil opnemen? Is hij snel vettig, krassen, enz... Op de achterzijde

Neuh, dat valt heel erg mee. Ik heb de zwarte.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Nog even plaatjes van m'n mooie groene case:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2cnfj45.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/35cj0h0.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door rimave op 18-07-2014 22:14 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
rimave schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:12:

[afbeelding]

[afbeelding]
oewww kan niet wachten totdat ik hem heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe is dat nou dan met foto's maken hangt die flap dan niet enorm in de weg? En kan je hem ook makkelijk naar achteren klappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Strakke hoes. Is het groen van de hoes exact hetzelfde groen als de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Als deze berichten in het accessoires topic stonden zou ik zeggen dat ik de zwarte hoes heb besteld en waarschijnlijk voor het groene toestel ga.

Ergens zou ik liefst voor de zwarte 930 gaan, qua sjieke uitstraling, maar ik denk dat het zwarte aluminium vrij snel chipped (je na een ongelukje het blanke aluminium er doorheen ziet). Dan toch liever blank aluminium met een gekleurde achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Krasloos schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 23:07:
Strakke hoes. Is het groen van de hoes exact hetzelfde groen als de telefoon?
Volgens mij is de kleur exact hetzelfde.
Met foto's maken gaat vrij makkelijk. Gewoon die flap los laten hangen.
Je kan hem idd ook helemaal omklappen. Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 16:49
Jonas89 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:36:

Ik heb de zwarte nu een kleine week en het is opvallend dat er echt nauwelijks vingerafdrukken op het scherm blijven zitten en op de achterkant helemaal niets blijft zitten.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
Streup schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 01:43:
[...]
Ik heb de zwarte nu een kleine week en het is opvallend dat er echt nauwelijks vingerafdrukken op het scherm blijven zitten en op de achterkant helemaal niets blijft zitten.
Op de achterkant idd geen vingerafdrukken te zien. Op het scherm wel maar veel minder zichtbaar dan bij mijn vorige smartphones.

Speaker voorkant bovenaan neemt wel stof op.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Had het toestel al even in huis, maar heb hem sinds gisteren in gebruik, wat een toestel. Wel anders vergeleken met mijn vorig toestel, waar Android opdraaide. Al moet ik wel wennen aan de appindeling, dit is totaal anders dan met de Android toestellen.
Hij is super snel. Tegels zijn handig, je kan drie verschillende afmetingen toepassen.
Camera heb ik nog niet echt uitgeprobeerd.
Eerste indruk is positief.
rimave schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 23:25:
[...]

Volgens mij is de kleur exact hetzelfde.
Met foto's maken gaat vrij makkelijk. Gewoon die flap los laten hangen.
Je kan hem idd ook helemaal omklappen. Geen probleem.
Oh, dat is wel ideaal, dat het dezelfde kleur is.
Omklappen? Dan komt het hoesje voor de lens te hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 19:15

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Hij maakt natuurlijk alleen selfie's :D
Even serieus, dat hoesje ziet er sjiek uit! Wel vind ik Nokia Accessoires bijzonder overpriced, maarja dat is altijd al zo geweest.

Is er trouwens iemand die hier met regelmaat z'n stappen checkt? Werkt dit nog een beetje?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Krasloos schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 11:09:
Omklappen? Dan komt het hoesje voor de lens te hangen?
Als je hem omklapt wel ja, dus bij het fotograferen laat je 't flapje los hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:07
Kleine update voor de 930. Nog niet in NL....

http://www.wpcentral.com/...cks-minor-firmware-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Zojuist op de site, die in de post van osuijk staat, gekeken bij apps. Zo zie ik Tweetium staan, echter kan ik deze niet vinden. Waarschijnlijk heeft dit te maken met de instellingen op mijn 930. Ik heb reeds mijn regio op VS gezet en taal op Nederlands gehouden. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Eerste ervaringen met de Lumia 930 zijn geweldig. Wat een scherm, en wat een snelheid in vergelijking met de HTC 8S. En die groene kleur ziet er al helemaal geweldig uit, ziet er echt zoveel beter uit in echt dan op foto's op het internet. Wauw

EDIT: Ja hoor dat heb ik weer, wachtwoord vergeten van me telefoon. Dacht doe dezelfde code als me 8S. Alleen door dat het scherm wat groter is heb ik uit haast een verkeerde nummer combinatie als wachtwoord gemaakt. Dus nu een harde reset maar weer.... Grrrr. :(

[ Voor 35% gewijzigd door CokeZero op 19-07-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog op 51001 terwijl de nieuwe versus 51003 is. Ben benieuwd wanneer hij in ned gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou, word toch een Android :( Vodafone levert geen 930.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:08:
Dan sluit je toch een abonnement via Coolbue o.i.d. af? Of je neemt een sim only abonnement en koopt hem los. Waar een wil is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobvr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-08 10:36
PWM schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:08:
IDD wat Chris.nl zegt. Via Coolblue zijn de deals idd beter dan wat je bij Vodafone krijgt. En Vodafone heeft volgens mij op haar eigen forum aangegeven dat ze het toestel over 2 weken gaan leveren..

Maar ik wil PWN er op wijzen dat dit een beetje off-topic is en dat hij hiervoor in het prijzen en levertijden topic terecht kan, want het heeft niets te maken met gebruikers ervaring van het toestel...

[ Voor 10% gewijzigd door jobvr op 19-07-2014 18:17 ]

If You Always Do What You've Always Done, You'll Always Get What You've Always Got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Chris.nl schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 18:11:
[...]

Dan sluit je toch een abonnement via Coolbue o.i.d. af? Of je neemt een sim only abonnement en koopt hem los. Waar een wil is....
Zakelijk abo onderdeel van grotere deal, ben helaas niet zo flexibel.

@hierboven, eens, klaar hiermee :)

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 19-07-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
De batterijduur is terug sterk verbeterd sinds gisteren. Ik probeer nu op de trein zo weinig mogelijk te internetten. Ik heb enkele screenshots van Battery Sense aan elkaar geplakt. 1x heb ik nog een battery drain gehad. Voor de rest is de accuduur zeer acceptabel, wel licht tot gemiddeld gebruik. 's Nachts daalt capaciteit met zo'n 1%/u. Ik heb de L930 dus op 18 juli om 7u 's morgens van de lader gehaald en hij heeft het volgehouden tot 19 juli rond de middag.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/358ykqa.jpg

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Zo, dat is een hele goede batterijduur. Ik heb hem vanmorgen 8 uur van de lader gehaald en om 7 uur was hij leeg.. Apart.. Heb er naar mijn mening niet veel mee gedaan. 30 minuten mee gebeld, regelmatig appjes gestuurd, op internet gezeten, facebook 2x gecheckt. half uurtje muziekspeler aangezet. Stuk of 15 foto's geschoten.
Bij gebruik wordt de telefoon ook erg warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 21:14
Naar mijn weten moet je een batterij ook inwerken. Mijn batterij gaat ook stukje bij beetje vooruit. Ik kan er anderhalve tot twee dagen mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Grrr, ben bang dat ik hem toch terug moet sturen naar Coolblue. Heb last van het paarse scherm probleem en als ik die slider helemaal naar links doe word het scherm groen. Wat ook weer niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 11:45
CokeZero schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 23:29:
Grrr, ben bang dat ik hem toch terug moet sturen naar Coolblue. Heb last van het paarse scherm probleem en als ik die slider helemaal naar links doe word het scherm groen. Wat ook weer niet de bedoeling is.
Ik heb dit ook, als ik de slider naar links doe.
Dus laat ik het maar zoals het is, het stoort me niet en aangezien het een software probleem is zal het wel opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
Iridium schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 23:03:
Naar mijn weten moet je een batterij ook inwerken. Mijn batterij gaat ook stukje bij beetje vooruit. Ik kan er anderhalve tot twee dagen mee doen.
Same here. Ik ben van ruim 6,5% /uur naar een kleine 5% /uur gegaan deze week zonder mijn gedrag erg veel te veranderen. Prima zo!

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Hmm oke, dan laat ik het de batterij gewoon inwerken en hopen dat hij vooruitgaat.
Laden jullie de batterij al op voordat de telefoon uitvalt of leggen jullie hem aan de lader als die tussen de 0-15% is? Wat is het beste voor de batterij, de eerste paar keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 14:00

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik leg de telefoon elke avond op de charger. Toevallig ben ik het de laatste 2 dagen vergeten maar toen was die in de morgen nog steeds ruim boven de 50%.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
Krasloos schreef op zondag 20 juli 2014 @ 09:22:
Hmm oke, dan laat ik het de batterij gewoon inwerken en hopen dat hij vooruitgaat.
Laden jullie de batterij al op voordat de telefoon uitvalt of leggen jullie hem aan de lader als die tussen de 0-15% is? Wat is het beste voor de batterij, de eerste paar keer?
Ik leg hem iedere avond op de lader 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:40
Volgende week komt mijn Lumia 930 (toch maar weer eens Windows Phone een kans geven na diverse keren Ios en Android).
Zijn er al ervaringen met cases/hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 14:00

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

TR1969 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 11:04:
Volgende week komt mijn Lumia 930 (toch maar weer eens Windows Phone een kans geven na diverse keren Ios en Android).
Zijn er al ervaringen met cases/hoesjes?
Dit is nu mijn 2de lumia en ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog geen hoesje of niks nodig gehad heb (buiten het charger hoesje van de 720). De achterkant is een soort hard plastic waar eigenlijk niet snel krasjes op kunnen komen.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
ErwinJ schreef op zondag 20 juli 2014 @ 09:03:
[...]

Ik heb dit ook, als ik de slider naar links doe.
Dus laat ik het maar zoals het is, het stoort me niet en aangezien het een software probleem is zal het wel opgelost worden.
Zal maandag wel contact opnemen bij Nokia kijken wat de daar van zeggen. Voor de rest is het een perfect toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

/facepalm

Vannacht per ongeluk de 930 aangesloten op de oude lader van mijn 8X die nog in de muur zat. Hoorde wel het bliepje dat die wilde opladen. Vanochtend geen % extra geladen. Blijkbaar is de 930 dus best kieskeurig als het gaat over het aantal Watt wat door het USB-kabeltje komt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
CokeZero schreef op zondag 20 juli 2014 @ 11:19:
[...]

Zal maandag wel contact opnemen bij Nokia kijken wat de daar van zeggen. Voor de rest is het een perfect toestel.
Ik heb slider in het midden tss neutraal en groen staan, vind het perfect zo.

Ivm batterij: ergens gelezen dat het beter is om batterij niet tot 0% te laten zakken.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
VB van achteraf scherpstellen (cirkel), verkleind tot 640x480.

Je moet wel opletten dat je het origineel niet overschrijft. Effect toepassen, opslaan als kopie, als je dan teruggaat, wijzigingen niet opslaan.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/1q0mrl.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door dEX2340 op 20-07-2014 11:59 ]

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

MAX3400 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 11:44:
/facepalm

Vannacht per ongeluk de 930 aangesloten op de oude lader van mijn 8X die nog in de muur zat. Hoorde wel het bliepje dat die wilde opladen. Vanochtend geen % extra geladen. Blijkbaar is de 930 dus best kieskeurig als het gaat over het aantal Watt wat door het USB-kabeltje komt.
Dat heb ik dus ook meegemaakt. Gister mijn zwarte 930 gekregen. Toen ik naar bed ging op de lader gelegd. Die lader heb ik ook altijd voor mijn 920 gebruikt en dat ging goed. Vanochtend gekeken met Insider Pro naar de grafiek van de accu. Gewoon een horizontale lijn tussen 23 uur en 9 uur op 93%. Leg ik de 930 een half uur geleden op de draadloze oplader van Nokia zelf die ik destijds met de 920 kreeg. Bam, gewoon doorladen naar 100%.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

dEX2340 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 11:56:
VB van achteraf scherpstellen (cirkel), verkleind tot 640x480.
Vet plaatje!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:48

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi! Waar heb je die vandaan als ik mag vragen?

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
VidaR-9 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 16:28:
[...]

Mooi! Waar heb je die vandaan als ik mag vragen?
Via www.microsoftstore.com kan je hem voor 19,99 euro incl. verzend kosten bestellen. Store wel even op Ierland zetten. Nl store heeft m nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:48
osuijk schreef op zondag 20 juli 2014 @ 16:52:
[...]

Via www.microsoftstore.com kan je hem voor 19,99 euro incl. verzend kosten bestellen. Store wel even op Ierland zetten. Nl store heeft m nog niet.
Thnx!

Oranje case besteld voor m'n vriendin. Prijs valt me alles mee btw!!

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
VidaR-9 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 17:23:
[...]

Thnx!

Oranje case besteld voor m'n vriendin. Prijs valt me alles mee btw!!
Klopt! Winkels hier rekenen al gauw 32 euro ex verzendkosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
Ter info: er is ook een forum voor accessoires.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zo heb de achterkant die ik via ebay had gekocht binnen. Nu eens kijken hoe ik de zwarte achterkant er netjes afkrijg:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1KDPi8Odu7xEaBMrMaZ2WU9G/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FLA89Nx29SB9bAKpj4h5CXkb/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
MRELynx schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:10:
Zo heb de achterkant die ik via ebay had gekocht binnen. Nu eens kijken hoe ik de zwarte achterkant er netjes afkrijg:

[afbeelding]

[afbeelding]
Met een zuignap toch? Zeiden ze op het internet, zelf in de officiele reperatie handleidingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

CokeZero schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:13:
[...]

Met een zuignap toch? Zeiden ze op het internet, zelf in de officiele reperatie handleidingen. ;)
Klopt, goed dat ik dat hele artikel in OneNote had opgeslagen. Hoe alleen de NFC en Wireless charging eraf te halen van de oude, de rest zit allemaal al op de oranje replacement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
MRELynx schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:17:
[...]

Klopt, goed dat ik dat hele artikel in OneNote had opgeslagen. Hoe alleen de NFC en Wireless charging eraf te halen van de oude, de rest zit allemaal al op de oranje replacement.
Ja zover ben ik nou ook weer niet :+

Daarom ook maar gelijk een groene besteld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

:) Bedoel je dat je een groene cover hebt besteld of een groene 930?

Ah, gevonden:

NFC Module: http://stores.ebay.nl/Ori...n&_fsub=1&_sid=1147628824

Wireless charging module: http://www.ebay.nl/itm/Wi...Tools&hash=item233ccc1896

Overigens bij dezelfde seller als waar ik de back cover besteld heb.

Ook maar gekocht. Wireless charging maak ik wel veel gebruik van. NFC eigenlijk niet. Dus voor een dikke 50 euro heb je een complete cover met NFC en QI charging shizzle erbij.

[ Voor 23% gewijzigd door MRE-Inc op 20-07-2014 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
MRELynx schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:30:
:) Bedoel je dat je een groene cover hebt besteld of een groene 930?

Ah, gevonden:

NFC Module: http://stores.ebay.nl/Ori...n&_fsub=1&_sid=1147628824

Wireless charging module: http://www.ebay.nl/itm/Wi...Tools&hash=item233ccc1896

Overigens bij dezelfde seller als waar ik de back cover besteld heb.

Ook maar gekocht. Wireless charging maak ik wel veel gebruik van. NFC eigenlijk niet. Dus voor een dikke 50 euro heb je een complete cover met NFC en QI charging shizzle erbij.
Een groene 930. Las het bericht terug en het was wel heel krom Nederlands.

Batterij mag inderdaad wel wat beter worden vandaag 7 uur gehaald van 100% naar 4%. Was wel krap. Middelmatig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CokeZero schreef op zondag 20 juli 2014 @ 20:41:
[...]

Een groene 930. Las het bericht terug en het was wel heel krom Nederlands.

Batterij mag inderdaad wel wat beter worden vandaag 7 uur gehaald van 100% naar 4%. Was wel krap. Middelmatig gebruik.
Best raar, ik haal er makkelijk twee (werkdagen) mee, en in het weekend minimaal 1 dag en een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn accuduur is inmiddels al iets verbeterd, idle ('s nachts) gaat de accu nu met 1-1.5% per uur achteruit tov van de 2-3% in de eerste paar dagen. Tijdens gebruik vind ik de accu nog wel erg snel leeg gaan. Vooral tijdens browsen (wifi) gaat het hard en wordt de telefoon soms ook erg heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:16
Toch even een reactie in dit topic. Ik heb nog een Lumia 820, met 8.1 Dev Prev. Die wordt tegenwoordig ook erg warm als ik aan het browsen ben/Facebook app gebruik. Internet-intensieve zaken lijken de temperatuur op te stoken. Voorheen was dit alleen bij Navigatie zo; dan werd hij echt loeiheet. Is ook binnen minuutje weer weg overigens. Dus ik verwacht dat dit probleem komt door 8.1 en niet door de hardware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Zoals ik het hier lees hoor ik weer heel verschillende ervaringen mbt de accuduur. Mijn 920 heeft hier ook zoveel last van. Hangt tegenwoordig bijna de hele dag aan de lader, anders is ie zo leeg.

Jammer dat de 930 dit vaker ook heeft, want heb wel interesse in deze telefoon!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:21

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2014 @ 21:56:
[...]

Best raar, ik haal er makkelijk twee (werkdagen) mee, en in het weekend minimaal 1 dag en een paar uur.
Hier ook, geen problemen.

Het enige wat ik wel vervelend vind na een tijd gamen of intensief surfen is de temperatuur.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 15:09
Ben wel heel benieuwd na hoe mensen de telefoon hebben ingesteld,
Die een goede of juist slechte accuduur behalen..
Misschien dat dat een completer beeld geeft, als mensen dit zouden willen delen! Graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:07
Inmiddels heb ik mijn 930 een week en kom ik tot de volgende.

Dingen die me opvallen:
  • De achterkant kraakt een beetje als je erop drukt, ook lijkt niet overal de de achterkant strak aan het aluminium te zitten.
  • Zo heel af en toe is er een elektrische rimpeling op scherm waarneembaar, alsof de refresh rate even niet gehaald wordt. Vermoedelijk een software probleem
  • Bij de bijgeleverde draadloze oplader DT-900 gaat het lampje niet knipperen zodra het toestel volledig is opgeladen, terwijl de handleiding dat wel lijkt aan te geven.
  • De levensduur van de batterij was de eerste dagen niet bijzonder hoopvol maar de laatste 3 dagen erg verrast en lijkt het wel alsof de batterij capaciteit is verdubbeld 7(8)7
  • De temperatuur van de telefoon is al een veel besproken onderwerp. Bij intensieve taken wordt de telefoon hand warm maar het is vreemd dat het willekeurig bij diverse taken lijkt te gebeuren. De software lijkt nog niet geheel geoptimaliseerd te zijn waardoor de SOC zich ergens op stuk lijkt te bijten.
Positieve dingen die me opvallen:
  • De camera is echt heel fijn en de reden geweest om de Lumia 930 te kopen. Zelfs bij bewegende objecten(mijn zoon van 2 :P ) weet de Lumia prachtige en scherpe foto's te schieten. Mijn S3 maakte met dezelfde situaties wazige foto's
  • De twee-traps camera button is echt _/-\o_
  • Het scherm is bij direct zonlicht nog steeds erg goed af te lezen, erg fijn om eens niet je hand voor het scherm te hoeven houden :)
  • Windows Phone loopt heel soepel en de belangrijkste apps die ik op mijn Android gebruikte heb ik kunnen vinden en werken prima.
  • De standaard apps op de telefoon zijn van zeer hoge kwaliteit. Nokia Here/Transit/Story teller/Creative studio en van Bing Nieuws/Weer/Sport/Eten en drinken zijn naast dat ze mooi zijn ontworpen ook zeer handig.
  • De telefoon kwam met heel weinig bloatware, alleen Line zat erop en dat heb ik eraf kunnen gooien. Bij Android ben je veroordeeld tot rooten om bloatware er af te kunnen gooien d:)b
Dingen die me negatief opvallen:
  • Als je een spelletje speelt wordt het toestel behoorlijk warm maar als je daarbij het toestel aan het opladen bent dan kun je je lelijk bezeren zo warm wordt het toestel.
  • Multitasking van WP is vreemd om het maar zo te noemen. Soms werkt het instantaan om tussen de apps te schakelen maar soms moet je zelfs voor de meest futiele apps wachten totdat de app is hervat. Opvallend is dat de standaard apps dit probleem niet hebben! Met de juiste development tools zou dit toch niet mogen voorkomen lijkt me...
  • Ik heb al een paar keer meegemaakt dat collega's dachten dat het een nieuwe HTC was toen ze alleen de voorkant zagen :(
Al met al ben ik erg tevreden over mijn overstap en zou ik niet zo snel terug willen naar een Android toestel. De prijs/kwaliteit verhouding van dit toestel is uitstekend en voldoet geheel aan mijn verwachtingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 21-07-2014 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
enkele nuttige tips ten aanzien van het warm worden van de 930 etc:

http://forums.wpcentral.c...tton-wakes-try-these.html

http://forums.wpcentral.c...umia-930-overheating.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:37
Het heel heet worden van je toestel is niet 930 wp8.1 combo only hoor. Op mijn 920 wp 8.0 wordt ie ook abnormaal heet bij bepaalde handelingen.
Mijn Brodit 920 oplader houdt het slurpen niet bij als ik de Navigatie aan heb (verder zijn alle apss gesloten, veel achtergrond taken al geblokkeerd), daarbij wordt het toestel ook erg heet.
Jammer dat MS dat nog steeds niet opgelost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Russel88 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:33:
Het heel heet worden van je toestel is niet 930 wp8.1 combo only hoor. Op mijn 920 wp 8.0 wordt ie ook abnormaal heet bij bepaalde handelingen.
Mijn Brodit 920 oplader houdt het slurpen niet bij als ik de Navigatie aan heb (verder zijn alle apss gesloten, veel achtergrond taken al geblokkeerd), daarbij wordt het toestel ook erg heet.
Jammer dat MS dat nog steeds niet opgelost heeft.
Ik ben blij dat met de cyaan update je een melding krijgt als de oplader te weinig stroom levert. Zo kwam er een melding op mijn l930 toen ik hem aan mijn auto oplader wilde opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

vali schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:46:
[...]

Ik ben blij dat met de cyaan update je een melding krijgt als de oplader te weinig stroom levert. Zo kwam er een melding op mijn l930 toen ik hem aan mijn auto oplader wilde opladen.
Die optie heb ik wel aan staan bij USB. Echter krijg ik geen melding wanneer ik de usb kabel aansluit die onder mijn bed ligt en die de lumia 920 tot 100% oplaadt. Die zelfde kabel laadt mijn 930 tot 92% op. Dacht dat het een incident was, maar dit is nu al de 2e keer.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7WmuUuu5SpGSM5TOzXNIujs1/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:07
Vergelijk eens de kleine letters van beide laders eens. Dikke kans dat de Lumia 930 lader een veel hogere mAh output heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 05:12
MRELynx schreef op maandag 21 juli 2014 @ 11:46:
[...]

Die optie heb ik wel aan staan bij USB. Echter krijg ik geen melding wanneer ik de usb kabel aansluit die onder mijn bed ligt en die de lumia 920 tot 100% oplaadt. Die zelfde kabel laadt mijn 930 tot 92% op. Dacht dat het een incident was, maar dit is nu al de 2e keer.

[afbeelding]
Hmmm, welke battery app is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

m0ridin schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:25:
[...]

Hmmm, welke battery app is dat?
Insider Pro. De betaalde versie heb ik. Er is geloof ik ook een light versie.

[ Voor 21% gewijzigd door MRE-Inc op 21-07-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Devian schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:27:
Zojuist mijn Lumia 930 ontvangen.

Helaas ligt het display aan 1 zijde niet netjes verzonken in de behuizing, komt zo ver omhoog dat ik mijn nagel er onderdoor kan halen. Als ik druk uitoefen komt hij wel verzonken te liggen, om daarna weer net zo hard naar boven te springen.

Erg jammer, aan de andere kant een goede test om te kijken hoe dit opgelost word door Nokia en/of CentralPoint.

had me er net op verheugd om een net zo uitgebreide review te schrijven als over mijn Lumia 925!
Even een update:

Afgelopen vrijdag een retour nummer ontvangen, nadat ik even gebeld heb vandaag te horen gekregen dat dat is zodat het toestel opgestuurd kan worden naar het reparatiecentrum ter reparatie.

Heb aangegeven het hier niet mee eens te zijn, mijn toestel had dit gebrek nieuw uit doos. Ik verwacht dan eigenlijk ook gewoon dat mijn toestel omgeruild word en ik een nieuw toestel ontvang.

Even afwachten wat er nu verder gebeurt.

Verder er wel erg tevreden mee, living images werkt een stuk beter dan op mijn 925, de fotos zijn erg goed. Video's opnemen ook, echter het surround opnemen vind ik nog een beetje tegenvallen. Misschien komt het door de manier waarop het toestel vastgehouden word, maar de achterkanalen vind ik vrij zwak overkomen. Voor kanalen spelen vooral over links en rechts, er word niet een echter center kanaal gedefinieerd.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 21:14
Even een aantal genoemde zaken over de 930 betrekken op mijn toestel.

Batterijduur: Ik kan er anderhalve tot twee dagen mee doen. Ik heb zowel wifi, als 4g aan staan. Naar eigen inzicht alleen de apps toegestaan op de achtergrond te draaien die het ook nodig zijn. Whatsapp, regenmeter, weerplaza en nog een enkele meer. Helderheid op automatisch. Bluetooth en NFC staan uit. Locatie ingeschakeld.

Warmte: als ik lang aan het surfen ben of een sporadisch spelletje speel, dan wordt mijn toestel aan de rechter onderkant warm. Niet heet, warm. Tijdens draadloos opladen wordt mijn toestel ook warm.

Toen ik mijn toestel kreeg heb ik hem ingericht zonder wifi en 4g aan te hebben gezet. Ook heb ik niet ingelogd op mijn Microsoft-account. Toen mijn telefoon klaar was voor gebruik heb ik hem gereset naar de fabrieksinstellingen. Daarna mijn telefoon weer ingericht en geen backup van mijn vorige toestel binnengehaald. Bij deze installatie alleen wifi gebruikt om mijn Microsoft-account binnen te halen. Wifi weer uit. Direct alle apps verwijderd die ik niet ga gebruiken (Vine, App Social(?), Facebook en nog een paar). Toen via wifi de updates binnengehaald van verschillende apps en heb ik via de Store mijn gedownloade apps binnengehaald. De batterij heb ik pas opgeladen toen mijn telefoon uit ging; dus de batterij kats lees was.

Deze manier van werken ben ik eens op een forum tegen gekomen. De poster zweerde hierbij en de reacties waren positief... in ieder geval niet negatief. Wie weet helpt dit de batterijduur en voorkomt hete toestellen? Het aantal apps is minder en je met een fris toestel bent begonnen zonder al die extra meuk. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Devian schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:32:
[...]

Even een update:

Afgelopen vrijdag een retour nummer ontvangen, nadat ik even gebeld heb vandaag te horen gekregen dat dat is zodat het toestel opgestuurd kan worden naar het reparatiecentrum ter reparatie.

Heb aangegeven het hier niet mee eens te zijn, mijn toestel had dit gebrek nieuw uit doos. Ik verwacht dan eigenlijk ook gewoon dat mijn toestel omgeruild word en ik een nieuw toestel ontvang.

Even afwachten wat er nu verder gebeurt.
Je kan het die webwinkel ook makkelijker maken: Aangeven dat je hem direct wil kunnen omruilen, of anders gebruik maakt van de optie om hem binnen 14 dagen, zonder motivatie, in oorspronkelijke staat terug te sturen voor geld terug. (En hem direct bij de concurrent koopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zo even bij de bouwmarkt een zuignapje gehaald en de zwarte back cover vervangen door de oranje. De led flash moet je overigens ook over zetten. Heb ik nu nog niet gedaan, maar doe ik eerdaags wel eens. Heb de oranje aan 1 kant niet goed vastgedrukt. Kun je wel zien op de foto. Foto's zijn klikbaar.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9JdxSZo6SWDfwjcqN6tqlAGK/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zPGjVlP6WSgxdo6IQz26D7JZ/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
MRELynx schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:26:
Zo even bij de bouwmarkt een zuignapje gehaald en de zwarte back cover vervangen door de oranje. De led flash moet je overigens ook over zetten. Heb ik nu nog niet gedaan, maar doe ik eerdaags wel eens. Heb de oranje aan 1 kant niet goed vastgedrukt. Kun je wel zien op de foto. Foto's zijn klikbaar.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er netjes uit!
Cover makkelijk losgekregen met zuignap?
Lukte het terug klikken van de cover niet goed aan 1 kant of ?
En is de zwarte nog weer bruikbaar om terug te plaatsen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

davee92 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:05:
[...]

Ziet er netjes uit!
Cover makkelijk losgekregen met zuignap?
Lukte het terug klikken van de cover niet goed aan 1 kant of ?
En is de zwarte nog weer bruikbaar om terug te plaatsen ?
Cover is idd makkelijk los te krijgen met zuignap. Gewoon rechtsboven in op de achterkant drukken en voorzichtig los trekken.

Terug klikken van de oranje ging wel goed, maar heb het een beetje te snel gedaan. De zwarte heb ik er nu weer opzitten en die zit gewoon weer helemaal terug op zijn plaats zoals voor de wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:04
Na een probleem met de achterklep (die sloot niet goed aan bij de USB-poort) heb ik ondertussen een nieuwe 930 ontvangen van CoolBlue. Helaas heeft deze last van de bekende paarse waas over het scherm (die is bij mij trouwens alleen zichtbaar bij een lage schermhelderheid, maar ik erger me er enorm aan). Morgen ook dit exemplaar weer terug en nou hopen op wel een goed exemplaar...

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
De Sonneman schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:55:
Na een probleem met de achterklep (die sloot niet goed aan bij de USB-poort) heb ik ondertussen een nieuwe 930 ontvangen van CoolBlue. Helaas heeft deze last van de bekende paarse waas over het scherm (die is bij mij trouwens alleen zichtbaar bij een lage schermhelderheid, maar ik erger me er enorm aan). Morgen ook dit exemplaar weer terug en nou hopen op wel een goed exemplaar...
Paarse waas over het zwarte heen als ware,
Of heb je hier alleen last van op witte pagina's / apps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Mijn 930 is licht paars/blauw als 'ie uit staat en de zon staat er op een vervelende manier op (zeg maar, kijkhoek van ongeveer 60 graden). Ach, zolang 'ie uit staat, blame ik het op de coating; als het scherm aan is, heb ik weinig last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
davee92 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 20:58:
[...]

Paarse waas over het zwarte heen als ware,
Of heb je hier alleen last van op witte pagina's / apps ?
De elementen die donkergrijs zijn krijgen een paarse waas. Verder verkleuren alle andere kleuren ook op een rare manier. Oranje wordt bijvoorbeeld rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
De Sonneman schreef op maandag 21 juli 2014 @ 21:50:
[...]

De elementen die donkergrijs zijn krijgen een paarse waas. Verder verkleuren alle andere kleuren ook op een rare manier. Oranje wordt bijvoorbeeld rood.
Waar heb je dat oranje mee getest?

De mijne heeft ook wel ietsjes last van een paarsige gloed..
vooral merkbaar op een website, of witte achtergrond, maar denk dat het ook wel een beetje aan dit type scherm ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
davee92 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:09:
[...]

vooral merkbaar op een website, of witte achtergrond, maar denk dat het ook wel een beetje aan dit type scherm ligt..
Dat oranje bij de tile van,de ING.

Hierbij het verschil bij grijstinten (foto gemaakt met HTC one x, in het echt is het nog iets erger) Afbeeldingslocatie: http://1drv.ms/1n6502R
Afbeeldingslocatie: http://1drv.ms/1rECYvE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davee92 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:09:
[...]

Je moet je RGB iets meer groen geven dan is je gloed weg als het goed is , zag het op Youtube heb zelf geen 930 ga de wel eentje nemmen bij mijn verlenging in Mei ;duurt alleen nog zo lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
De Sonneman schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:18:
[...]

Dat oranje bij de tile van,de ING.

Hierbij het verschil bij grijstinten (foto gemaakt met HTC one x, in het echt is het nog iets erger) [afbeelding]
[afbeelding]
En wat heb je qua verschil tussen de 2 afbeeldingen ?
Andere helderheids instelling ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Pfft... Ik ontvang morgen mijn Lumia 930 en hoop toch echt een perfect scherm te ontvangen, anders wordt het omruilen. Wat dat betreft was het makkelijkst geweest als ie al te koop was bij de phonehouse of mediamarkt, gedoe met post duurt weer paar dagen.
Hopelijk komen er snel meer positieve berichten, bijvoorbeeld dat die miner update dat issue verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:29:
Pfft... Ik ontvang morgen mijn Lumia 930 en hoop toch echt een perfect scherm te ontvangen, anders wordt het omruilen. Wat dat betreft was het makkelijkst geweest als ie al te koop was bij de phonehouse of mediamarkt, gedoe met post duurt weer paar dagen.
Hopelijk komen er snel meer positieve berichten, bijvoorbeeld dat die miner update dat issue verhelpt.
Als het een isseu is van RGB instelling wordt het zeker verholpen bij een update

YouTube: How-To fix the Nokia Lumia 930 purple tint problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
davee92 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:22:
[...]

En wat heb je qua verschil tussen de 2 afbeeldingen ?
Andere helderheids instelling ?
Verschil is inderdaad de helderheid. Staat op automatisch. Dus hoe donkerder de omgeving, hoe paarser alles kleurt.

Nadeel van kleurprofiel aanpassen is dat alles dan een groene gloed krijgt. En mijn eerste L930 had het probleem niet, dus betwijfel of het een software probleem is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Sonneman schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:40:
[...]

Verschil is inderdaad de helderheid. Staat op automatisch. Dus hoe donkerder de omgeving, hoe paarser alles kleurt.

Nadeel van kleurprofiel aanpassen is dat alles dan een groene gloed krijgt. En mijn eerste L930 had het probleem niet, dus betwijfel of het een software probleem is...
Lees dit even

https://uk.news.yahoo.com...ue-122919937.html#TsWDSAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
Wat ik me afvraag..
Het toestel komt bij media markt weg, moeten zij deze dan omruilen als je zelf het idee hebt dat er een paarse waas inzit, en zij vinden dit niet zo in hun optiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ik heb dat schuifje bij kleurprofiel oid nu op het midden staan, neutraal. Dat paarse is nu wel weg, maar als je bijvoorbeeld naar de sms berichten app gaat dan is het balkje met het plusje onderin het scherm nog steeds niet zo zwart als de achtergrond in de app. Da's normaal lijkt me, mijn 1520 en 1020 hadden dit ook.

Je hebt met die Nokia cover geen last meer van een heet toestel. ;)
Hij zal wel warm worden, maar de cover isoleert goed. Ik voel de warmte er niet doorheen.
Zonder cover voel ik wel dat ie warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
davee92 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 23:12:
Wat ik me afvraag..
Het toestel komt bij media markt weg, moeten zij deze dan omruilen als je zelf het idee hebt dat er een paarse waas inzit, en zij vinden dit niet zo in hun optiek?
Als hun dat niet vinden, zeg je dat je je geld terug wil (je hebt een bedenkrecht van 14 dagen) en koop je van datzelfde geld direct een nieuwe bij dezelfde mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Heb zelf ook 'last' van de paarse tint maar het ziet er echt uit als iets softwarematigs, ook alleen te zien bij lage helderheid. Maar je ziet het echt verspringen van een paar seconden 'normaal' naar 'paarse tint'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
rimave schreef op maandag 21 juli 2014 @ 23:49:
Ik heb dat schuifje bij kleurprofiel oid nu op het midden staan, neutraal. Dat paarse is nu wel weg, maar als je bijvoorbeeld naar de sms berichten app gaat dan is het balkje met het plusje onderin het scherm nog steeds niet zo zwart als de achtergrond in de app. Da's normaal lijkt me, mijn 1520 en 1020 hadden dit ook.
Is dat grijze balkje niet bewust gedaan door WP? Net zoals toetsenbord grijs is.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Inderdaad. Dat hoort gewoon zo...

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:33:
[...]

Als het een isseu is van RGB instelling wordt het zeker verholpen bij een update

YouTube: How-To fix the Nokia Lumia 930 purple tint problem
Kleuren profiel van geavanceerd naar standaard zetten helpt ook.
De paarse waas is dan ook weg, en dan heb je niet een "groene" tint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davee92
ErwinJ schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 08:10:
[...]

Kleuren profiel van geavanceerd naar standaard zetten helpt ook.
De paarse waas is dan ook weg, en dan heb je niet een "groene" tint.
Ja dit helpt wel, alleen is het wel zo dat met de helderheid op laag ingesteld of automatisch,
Er toch nog een beetje een paarse waas zit over het grijze in de onderbalk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
davee92 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 08:17:
[...]

Ja dit helpt wel, alleen is het wel zo dat met de helderheid op laag ingesteld of automatisch,
Er toch nog een beetje een paarse waas zit over het grijze in de onderbalk..
Geen last van nu.
De helderheid staat op automatisch ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:21

Sebazzz

3dp

Ik heb het heel af en toe gezien, maar het herstelde zichzelf vrij snel vanzelf.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:33
Kan de Lumia 930 vanavond ophalen bij het postnl ophaalpunt. Ben zeer benieuwd naar het toestel aangezien ik al een goede 6 jaar Apple fanboy ben geweest.

Dit wordt mijn eerste ervaring met WP maar ik vind het, van wat ik gezien heb dan, een ontzettend mooi toestel en kan niet wachten hem uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ak0nnmgn schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:33:
Kan de Lumia 930 vanavond ophalen bij het postnl ophaalpunt. Ben zeer benieuwd naar het toestel aangezien ik al een goede 6 jaar Apple fanboy ben geweest.

Dit wordt mijn eerste ervaring met WP maar ik vind het, van wat ik gezien heb dan, een ontzettend mooi toestel en kan niet wachten hem uit te proberen.
Hij is genezen heeft wel 6jaar geduurd Gefeliciteerd :P

W8.1 zou je zeer bevalen , ik zelf gebruikte Android maar W8,1 vind ik wel erg fijn werken , Android blijft ook maar dan in Tablet form ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:33
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 09:45:
[...]

Hij is genezen heeft wel 6jaar geduurd Gefeliciteerd :P

W8.1 zou je zeer bevalen , ik zelf gebruikte Android maar W8,1 vind ik wel erg fijn werken , Android blijft ook maar dan in Tablet form ;)
Apple is wel een ontzettend mooi systeem, alleen ik ben zo zat van het overpriced gedoe. Ik vond WP altijd een somber systeem met een compleet zwart OS maar ik moet nu toch maar een keer over.

Zo even me sim-kaartje laten knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 19:15

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Gisteren is er een update gekomen voor de functie 'Batterysaver' ( Dit blijkt dus nu ook een losse app te zijn geworden, net als calendar) Misschien eens in de gaten houden of deze update qua accu duur nog positief effect heeft?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

dreameater schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:01:
Gisteren is er een update gekomen voor de functie 'Batterysaver' ( Dit blijkt dus nu ook een losse app te zijn geworden, net als calendar)
Huh? Ik had deze app al sinds dag 1 erop staan... Heb jij een branded toestel van een telco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
MAX3400 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 10:14:
[...]

Huh? Ik had deze app al sinds dag 1 erop staan... Heb jij een branded toestel van een telco?
Hij bedoelt dat hij de app al had maar er een update voor is gekomen volgens mij...

Maar is dat niet gewoon de functie die start als je batterij laag is? Geen continu proces...
Pagina: 1 ... 10 ... 43 Laatste

Let op:
Accessoires hebben ook hun [Nokia Lumia 930] Accessoires eigen topic. Reacties van die strekking worden hier verwijderd.