Na ruim 1 jaar ervaring te hebben gehad met de Lumia 930, weet ik niet of ik ook bij dit platform blijf. Er blijven toch wel wat kleine foutjes en hick ups welke irritant blijven. Ik ben benieuwd of ik de enige ben;
- Regelmatig geen bereik om te bellen of gebeld te worden (herstart verhelpt dit)
- Regelmatig geen bereik om te internetten via 4G of lager (herstart verhelpt dit)
- Double tap werkt vaak niet, terwijl proximity sensor gewoon goed werkt volgens mij.
- Geen snelle manier om de telefoon op stil te zetten met 1 knop

.
- Kwaliteit telefoon begint me wat tegen te vallen. Glas zit los van de aluminium rand en is 0,5 mm uit en in te drukken. Knoppen komen er niet meer ver uit.
- Trillen is ondertussen niet meer bruikbaar omdat dit een luide trilling met zich meebrengt (achterkant sluit niet meer goed aan en vibreert hard mee).
- Veel apps zijn regelmatig niet op te starten omdat er teveel open staat (ook al zijn het maar 2 apps op de achtergrond ZONDER toegang tot batterijverbruik).
- Volumeknop werkt erg vaak niet tijdens afspelen MP3
- Batterijverbruik is erg wisselvallig. Ene dag is hij om 17:00 in de middag 40%, andere keer met zelfde gebruik 80%.
- Vergeet vaak wifi codes.
- In apps lopen vaak meerdere schermen over elkaar heen als soort van layers. Afsluiten en opnieuw opstarten is de oplossing.
- Cameraknop rechtstreeks werkt 50% van de gevallen niet.
Het zijn geen grote fouten of dingen waardoor het onwerkbaar wordt om met deze telefoon te werken..... maar het valt me na 1 jaar gebruik wel op.
Meer mensen die bepaalde punten herkennen?