euh... Je hebt nog gelijk ook.Nathan80 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 00:59:
Via het slide downmenu kun je data (gegevensverkeer) ook aan en uit zetten. Tevens zijn de snelkoppelingen ook aan te passen

Nu dus wel.
tnx.
euh... Je hebt nog gelijk ook.Nathan80 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 00:59:
Via het slide downmenu kun je data (gegevensverkeer) ook aan en uit zetten. Tevens zijn de snelkoppelingen ook aan te passen
Ooit lang geleden en was een compleet fiasco.Patrickccc schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:26:
Heeft iemand ooit al een kras weg gepolierd of toch tenminste geprobeerd?Heb namelijke een ferme kras erin.Zelfs met folie erop blijf je het nog zien.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
Heb toch maar geprobeerd en niet weg te krijgen,kras is te diep maar gelukkig geen wazige vlekken.Amadeus1966 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 17:51:
[...]
Ooit lang geleden en was een compleet fiasco.
De kras was nog steeds zichtbaar maar door die polijstzooi kwam er toen ook een wazige vlek rondom die kras.
Ik doe het iig nooit weer.
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Ik heb gewoon autopolish en fijne schuurpapier P3000 en P5000 gebruikt en microvezel om te boenen.bramv82 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 20:46:
Ik heb wel een hoop hele fijne krasjes op het scherm. Waarmee kan je het scherm polijsten dan?
Heb dat zelf heel af en toe. Als je een website bezoekt wordt je automatisch geredirect naar de pagina van het hotel.Aghanim schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:24:
Iemand ervaring met het feit dat de 930 blijkbaar wat kieskeurig is als het gaat om wifi in hotels? We hebben hier wifi waarbij je, nadat je connect, via je browser automatisch wordt geredirect naar een pagina waarop je de voorwaarden moet accepteren. Bij mijn 930 blijft het echter een wit scherm. Al onze Apple apparaten (iPhone, iPad, Macbook) komen wel op dit scherm uit.
Heb al wat dingen geprobeerd in de IE instellingen zoals desktop page en andere instellingen die voor mijn gevoel invloed zouden kunnen uitoefenen, maar zonder resultaat.
Misschien is het IE gerelateerd en niet 930 specifiek.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Ik heb hier geen ervaring mee. Denk eerder dat het een telefoonprobleempje is. Laders die niet goed opladen (dus trager) geven bij het aansluiten een melding, maar heb nog nooit gehad dat hij helemaal niet oplaadde.denikids schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:35:
Iemand ervaringen met het volgende probleem?
Elke oplader valt ongeveer direct weer uit de micro-USB poort op het moment dat ik mijn telefoon optil. Hij moet echt doodstil blijven liggen.
Nu had ik dit eigenlijk met elke lader behalve de officiele NOKIA laders. Sinds enkele dagen helaas ook bij de nokia laders. (hiervan 2 geprobeerd..)
Laderprobleempjes? Of toch telefoonprobleempjes?
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Dat hoort dus niet. Lijkt mij dat de connector in je smartphone kapot is. Zou hem aanmelden bij Microsoft en dan heb je in een week hem terug.denikids schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:04:
Als hij oplaad laad hij gewoon goed op, alleen kan ik mijn telefoon niet bewegen. Ik moet het stekkertje erin doen en zodra hij erin zit niet meer aanraken. Anders valt het stekkertje er gelijk weer uit..
[ Voor 15% gewijzigd door vali op 11-06-2015 17:14 ]
[LTS][MTS][HTS]
Geen vuil in de poort? Dat heb ik wel eens gehad.denikids schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:04:
Als hij oplaad laad hij gewoon goed op, alleen kan ik mijn telefoon niet bewegen. Ik moet het stekkertje erin doen en zodra hij erin zit niet meer aanraken. Anders valt het stekkertje er gelijk weer uit..
[ Voor 88% gewijzigd door bacardifrans op 21-06-2015 00:53 ]
Misschien heb je hier iets aan.bacardifrans schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 23:29:
mijn telefoon is helaas gevallen
nu is het scherm gebroken maar werkt nog prima,
nu zie ik dat een scherm veel goedkoper is als het scherm compleet met digitizer
is dit goed zelf te vernieuwen?
graag hoor ik van ervaringen
Vast niet. Nederland wordt nergens genoemd.vali schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:02:
Mensen hier de update ontvangen die de reboot bug (waar ik zelf geen last van heb) fixed?
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Nop nog niks ontvangenvali schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:02:
Mensen hier de update ontvangen die de reboot bug (waar ik zelf geen last van heb) fixed?
Amadeus1966 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 00:45:
[...]
Misschien heb je hier iets aan.
YouTube: Nokia Lumia Icon 929 - 930 Glass Replacement Only - Glass Removal
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Had ik ook paar dagen terug. Dan moet je op je foto live tile drukken, instellingen gaat en daar ff bij start tile show settings op favourite zetten en daarna weer terug zetten waar hij op stond. Daarna doet hij het weer.bhorvers schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:31:
Als je foto live tile niet meer ververst en je hebt de volgende zaken al geprobeerd: verwijderen van tile en terugzetten, toestel uit- en aanzetten, toestel soft resetten ... wat doe je dan ? Niet dat het zo'n wereldzaak is, maar toch !
Ja heb ik geprobeerd en een soft-reset weet niet of er verschil inzit, maar beide geprobeerd.PaT schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:31:
Ik neem aan dat je "gewoon" een herstart al heb geprobeerd?
[ Voor 3% gewijzigd door Bartoow op 16-06-2015 17:08 ]
Vanwege de beperkte footprint van Windows Phone OS voelt je toestel altijd vloeiend aan. De apps die je noemt zijn allemaal beschikbaar maar besef je dat deze inferieur zijn aan de Android/iOS versies. Facebook is bijvoorbeeld een zieke grap en ook Whatsapp is niet helemaal je van het icm notificaties. Spotify doet het ook aardig maar ontbeert de connect functie. Daarvoor in de plaats krijg je wel een uiterst stabiel en vloeiend systeem voor terug.Bartoow schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:45:
Ook maar eens op dit forum gaan lezen aangezien ik van plan ben mij Oneplus One te verkopen en er een 930 voor in de plaats te halen. Mijn vraag is of voor degene die het toestel al een langere tijd in bezit hebben of het toestel nog steeds ''high-end'' aanvoelt, oftewel de accu nog ruim een dag mee gaat en of alles soepel loopt? Alle reviews zijn vaak gebaseerd op kort gebruik na de release, dus vandaar dat ik me afvroeg of het nu nog steeds een prima toestel is.
Qua apps maak ik me niet zo druk, Whatsapp, Spotify, nieuws apps en wat social media apps is alles wat ik gebruik op mijn telefoon.
Altijd weer de discussie dat er niets gemist wordt want ik gebruik het toch nietAmadeus1966 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:31:
Even inhaken op Miki.
Apps inferieur to ios of android?
Leg uit...
Apps zijn anders opgebouwd maar zeker niet minder.
Whatsapp heb ik nog nooit problemen mee gehad, ook niet op mijn vorige
Ik kan er hetzelfde mee als op met de droidvariant, behalve bellen...maar dat vind ik van een chatapp van ondergeschikt belang.
Facebook is een beetje basic maar is werkbaar.
Daarnaast kan je altijd nog de webpagina openen.
Negen van de tien doe ik dat toch al met nieuws en techsites.
Bijvoorbeeld tweakers heb ik gewoon als een webpagina gepind op mijn startscherm ( wel in een folder ).
Niets inferieurs aan, alleen maar anders.
[ Voor 15% gewijzigd door Amadeus1966 op 16-06-2015 21:53 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Wat heb je precies gedaan om het te fixen? Mijn tril motor zit ook los waardoor hij een ontzettende herrie maakt als hij trilt.Wekkel schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:10:
Zo, de achterkant van de 930 er af gehad om de trilmotor op de goede plek te duwen. Ja, ook die van mij viel even (geen schade) waardoor het bekende probleem met de trilmotor optrad. Gelukkig dus binnen 5 minuten gerepareerd.
Thanx, denk dat ik het binnenkort inderdaad maar eens ga proberen!Iridium schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:24:
Ja, het werkt een heel stuk beter i.t.t. tot de vorige build. Ik laat het er nu op staan.
Project Spartan/Edge loopt erg soepel, Word, Exel en PowerPoint zijn ideaal. Er zijn bugs en vreemde dingen maar die moet je rapporteren.
Give it a try. Je kunt altijd terug naar WP8.1. Zo deed ik dat bij de voorgaande build na twee uur.
Dat is nu juist de reden dat ik er huiverig voor ben om weer WP10 te proberen. Die vorige build was echt een ramp. Ik wacht wel even op een goede build of zelfs de final.Iridium schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:24:
Ja, het werkt een heel stuk beter i.t.t. tot de vorige build. Ik laat het er nu op staan.
Project Spartan/Edge loopt erg soepel, Word, Exel en PowerPoint zijn ideaal. Er zijn bugs en vreemde dingen maar die moet je rapporteren.
Give it a try. Je kunt altijd terug naar WP8.1. Zo deed ik dat bij de voorgaande build na twee uur.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik bekeek een Youtube filmpje waarbij een schem werd vervangen. Daarin was zichtbaar hoe je makkelijk de achterkant los krijgt en waar de trilmotor zit.Ereaser schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:47:
[...]
Wat heb je precies gedaan om het te fixen? Mijn tril motor zit ook los waardoor hij een ontzettende herrie maakt als hij trilt.
Bedankt! Ga het van het weekend uitproberenWekkel schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 23:17:
[...]
Ik bekeek een Youtube filmpje waarbij een schem werd vervangen. Daarin was zichtbaar hoe je makkelijk de achterkant los krijgt en waar de trilmotor zit.
In een notedop:
- *sim eruit
- *achterkant los (beginnetje maken via gat waar sim normaal zit
- *met kleine schroevendraaier de trilmotor weer op zijn plek drukken
- *dichtmaken (onderkant van de achterkant eerst plaatsen en dan langs randen omhoog dichtklikken)
- *en de trilfuntie werkt weer goed
Ik zou ook nog effe wachten als ik jou was. Vind hem hier echt niet stabiel, mis veel dingen, dingen die er wel zijn zijn niet goed uitgewerkt of werken niet prettig en er zijn nog aardig wat storende bugs.Frostbite schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:17:
[...]
Dat is nu juist de reden dat ik er huiverig voor ben om weer WP10 te proberen. Die vorige build was echt een ramp. Ik wacht wel even op een goede build of zelfs de final.
Heb hem hier ook net binnengekregen... Verder niets zo op het eerste gezicht veranderd...CokeZero schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:48:
Update beschikbaar voor mij. Inderdaad voor de reboots waar ik nog nooit last van gehad.
Jup, voelt nog steeds high-end aan voor mij. Misschien ook omdat ik WEET dat er niks beters is, maar tegelijkertijd bevalt vrijwel alles van dit toestel (en Windows phone) mij nog steeds uitstekend.Bartoow schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:45:
Ook maar eens op dit forum gaan lezen aangezien ik van plan ben mij Oneplus One te verkopen en er een 930 voor in de plaats te halen. Mijn vraag is of voor degene die het toestel al een langere tijd in bezit hebben of het toestel nog steeds ''high-end'' aanvoelt, oftewel de accu nog ruim een dag mee gaat en of alles soepel loopt? Alle reviews zijn vaak gebaseerd op kort gebruik na de release, dus vandaar dat ik me afvroeg of het nu nog steeds een prima toestel is.
Qua apps maak ik me niet zo druk, Whatsapp, Spotify, nieuws apps en wat social media apps is alles wat ik gebruik op mijn telefoon.
Wel vreemd, gebruik je sms überhaupt wel? Check desnoods ff voor zekerheid of er niets op een of andere manier (mis)gebruik wordt gemaakt van sms functie... Of zit er nog een andere messaging app die hier gebruik van maakt? Meen dat er een soort verzamel app van Nokia was waarin je je twitter, fb kon samen voegen...Chrisitan schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:08:
[...]
Ja heb ik geprobeerd en een soft-reset weet niet of er verschil inzit, maar beide geprobeerd.
Rare is ook dat ik niet het idee heb dat die extreem snel leeg loopt, na de reset zakte het accu percentage wel %15
Paar dagen geleden had ik ook zo een hoog verbruik op me mail accounts, dat is nu weer normaal.
[ Voor 4% gewijzigd door Magure op 18-06-2015 23:02 . Reden: toevoeging ]
Heb hem hier ook binnen. Las ook op mijn rss app dat hij in Europa was uitgebracht.CokeZero schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:48:
Update beschikbaar voor mij. Inderdaad voor de reboots waar ik nog nooit last van gehad.
Ik was echt in 5 minuten klaar. Als je zo'n reparatie filmpje kijkt op Youtube, heb je al snel door hoe de achterkant eraf kan en waar de trilmotor zit.Ereaser schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:21:
[...]
Bedankt! Ga het van het weekend uitproberen
Deed me denken aan de Oldskool Nokia 3210 waar je optioneel een trilmotortje kon in bouwenWekkel schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 23:54:
[...]
Ik was echt in 5 minuten klaar. Als je zo'n reparatie filmpje kijkt op Youtube, heb je al snel door hoe de achterkant eraf kan en waar de trilmotor zit.
Toevallig vorige week een keer een sms verstuurd...Magure schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 23:00:
[...]
Wel vreemd, gebruik je sms überhaupt wel? Check desnoods ff voor zekerheid of er niets op een of andere manier (mis)gebruik wordt gemaakt van sms functie... Of zit er nog een andere messaging app die hier gebruik van maakt? Meen dat er een soort verzamel app van Nokia was waarin je je twitter, fb kon samen voegen...
Edit : app social , kijk eens of je hier wat aangemeld hebt.
Kan toch geen toeval zijn? doet een half jaar goed en na opstart nieuwe update niet, functies uit en aan gezet, niks hoor.Aghanim schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:20:
Bij mij werken die functies nog wel dus ik denk niet dat dit door de update komt
Hier werkt ook alles nog prima, eigenlijk geen verschil te merken voor/na update... Zelfs geen spontane reboot. Al reboot ik telefoon 1x in de maand zelf even, maar dat is gewoon een tik van me zelfHarry21 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:54:
[...]
Kan toch geen toeval zijn? doet een half jaar goed en na opstart nieuwe update niet, functies uit en aan gezet, niks hoor.
Maar trilmotortje wel gelukt, een beetje frutten met pincet(weet echt niet wat ik gedaan heb, zat niks los ofzo) werkt weer gewoon.
[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 21-06-2015 09:28 ]
De 930 heeft meerdere microfoons. Misschien dat de telefoonmicrofoon wel werkt en de luidspreker, video en Shazam microfoons niet. Zal dan niet aan die microfoons liggen, omdat het wel heel toevallig zou zijn als er meerdere tegelijk defect zijn, maar aan het stukje hardware die die andere microfoons aanstuurt.Nathan80 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:09:
Zit met een probleem sinds een paar dagen. Vermoedelijk mijn microfoon defect maar het vreemde is. Ik ben wel verstaanbaar bij een telefoongesprek maar via de luidsprekerfunctie weer niet. Shazam werkt ook niet, hij hoort niks en voicerecorder neemt ook niks op alsbje iets inspreekt. Waar kan dit aan liggen??
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Ik zou zeggen probeer eerst een soft-reset. Werkt het dan nog niet, dan een hard-reset en anders ter reparatie aanbieden als je nog garantie hebt...Nathan80 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:40:
Nee de telefoon nog niet gereset. Maar vind het vreemd dat de microfoon die gebruikt word bij het telefoneren wel werkt alleen als ik de luidsprekerfunctie gebruik dan weer niet. Heb laatst ook een video opgenomen en het geluid was als normaal, dus de microfoons aan de achterkant werken dus ook. Shazam en voicerecorder werken wel maar dan moet ik het geluid ontzettend hard zetten of ik moet gaan schreeuwen. Dus er is wel iets defect.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
IddSwerfer schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:52:
[...]
Ik zou zeggen probeer eerst een soft-reset. Werkt het dan nog niet, dan een hard-reset en anders ter reparatie aanbieden als je nog garantie hebt...
Heb ik al sinds februari. Heel irritant. Enige is opsturen, heb ik geen zin in so far.Nathan80 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:09:
Zit met een probleem sinds een paar dagen. Vermoedelijk mijn microfoon defect maar het vreemde is. Ik ben wel verstaanbaar bij een telefoongesprek maar via de luidsprekerfunctie weer niet. Shazam werkt ook niet, hij hoort niks en voicerecorder neemt ook niks op alsbje iets inspreekt. Waar kan dit aan liggen??
Lumia 930 heeft veel meer microfoons, dan alleen die ene.Nathan80 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:26:
Helaas geen oplossing. Heb al een soft reset en hard reset gedaan. Heb ook al lucht gebruikt, ik neem aan dat de microfoon dar kleine gaatje is vlak boven de windowsknop??
[ Voor 21% gewijzigd door Wietsee. op 21-06-2015 17:29 ]
Voor het bellen gebruik je alleen microfoon aan voorkant (onder Windows knop) , de rest werkt bij filmen/handsfree, en zoals ik begreep uit zijn reactie werkten die wel, vandaar ook ff checken of er stof/zand in zat, maar schijnt helaas niet oplossing te zijn..[...]
Lumia 930 heeft veel meer microfoons, dan alleen die ene.
iPhone XR
Nu heb ik echt een sterk verhaal, snap er niets van.Harry21 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 17:55:
Ook de update binnen gehad, idd de dag voor de update een spontane restart gehad? Maar nu werkt dubbeltap to wake niet meer en oplichten scherm bij binnenkomende notificaties ook niet meer.
En de rammelende trilmoter ga ik nu ff naar kijken.
Heb je een beschermlaag over je Lumia heen zitten of is je scherm heel vies? Kan zijn dat je proximity sensor niet goed reageert.Harry21 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:36:
[...]
Nu heb ik echt een sterk verhaal, snap er niets van.
Al het bovenstaande+ als je iemand belt gelijk het scherm zwart wordt, zodat je niet ziet of je daadwerkelijk belt, gebeurd nu soms wel en soms niet! Vanmiddag deed alles het weer en nu net is het weer over. Niets gedaan ermee, niet aangezet ,niet uitgezet. Klinkt als een los contactje,ofzo.
Geen van beide, maar na poetsen met brildoekje, werkte het wel even? Waar zit proximitysensor?vali schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 00:36:
[...]
Heb je een beschermlaag over je Lumia heen zitten of is je scherm heel vies? Kan zijn dat je proximity sensor niet goed reageert.
Oh, scherm vies? schoner dan de wc-bril. lol.vali schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 00:36:
[...]
Heb je een beschermlaag over je Lumia heen zitten of is je scherm heel vies? Kan zijn dat je proximity sensor niet goed reageert.
Heb je een flipcover erop zitten? Die gaf bij mij exact dit probleem. Geen screenprotector en schoon scherm. Er zit iets van proximity op de achterkant of zijkanten lijkt het wel. Was de officiële 930 flipcover van Nokia ook nog.Harry21 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 01:06:
[...]
Geen van beide, maar na poetsen met brildoekje, werkte het wel even? Waar zit proximitysensor?
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Nee,geen flipcover, ik ga maar eens google.Jivebunny schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:39:
[...]
Heb je een flipcover erop zitten? Die gaf bij mij exact dit probleem. Geen screenprotector en schoon scherm. Er zit iets van proximity op de achterkant of zijkanten lijkt het wel. Was de officiële 930 flipcover van Nokia ook nog.
Vraag aan de Mediamarkt hoe lang reparatie gaat duren als ze hem niet omruilen. Het kan ook de moeite waard zijn om hem via Microsoft te laten repareren. Je kan het toestel afgeven bij een Kiala punt en meestal heb je hem terug na een ruime week en kan je hem laten bezorgen waar je wilt...Harry21 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:51:
Nou het schijnt bekend probleem te zijn,waarschijnlijk zit de proximitysensor los, en was het toeval met de update.
Inderdaad als ik hard knijp aan de rechter bovenkant waar de sensor zit, dan werkt alles weer voor een paar keer.
Terug naar de mediamarkt dus (wel even goede foto's maken van hem, want ik lees ook horror story's van beschadigde toestellen)
[ Voor 46% gewijzigd door Nathan80 op 23-06-2015 22:00 ]
Is dit niet de modus "Leesbaarheid in zonlicht"? Contrast wordt dan aangepast zodat het scherm in fel zonlicht is af te lezen. Instellingen > SchermKrasloos schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:02:
Sinds ik die verdomde update heb is mijn hele kleurencontrast naar de filestijnen. Ja, ik noem het verdomde update. Dit is zo, omdat ik buiten ben dat mijn kleuren heel grijs en wazig worden. Binnen is zwart gewoon zwart, blauw is blauw. Buiten is zwart grijs en blauw is vaag blauw/lichtblauw. Zeer vervelende update. Jammer.
Heeft die update wellicht de modus ''leesbaarheid in zonlicht'' geactiveerd. Erg bedankt voor deze mogelijke simpele oplossing. Tof. Ga straks even naar buiten en check of het opgelost is.E2TK schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:42:
[...]
Is dit niet de modus "Leesbaarheid in zonlicht"? Contrast wordt dan aangepast zodat het scherm in fel zonlicht is af te lezen. Instellingen > Scherm
Ik heb er geen last van, in ieder geval niet in de beide camera-apps die IK gebruik (microsoft camera en lumia camera)Magure schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:27:
Leuk die Whatsapp update.... zit steeds op de "call" knop te drukken ipv "smiley" knop...
Ontopic ; heb sinds laatste update probs met camera... hij wil niet echt scherpstellen (focus), maar verschilt nog al eens per app hoe hij reageert, reboot/reset heeft niet echt geholpen... meer mensen met zelfde prob?
Herkenbaar, maar dat was bij mij al zo na de update voor deze.Magure schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:27:
Leuk die Whatsapp update.... zit steeds op de "call" knop te drukken ipv "smiley" knop...
Ontopic ; heb sinds laatste update probs met camera... hij wil niet echt scherpstellen (focus), maar verschilt nog al eens per app hoe hij reageert, reboot/reset heeft niet echt geholpen... meer mensen met zelfde prob?
Het geluid hoort gewoon goed te zijn. Heb je het geprobeerd met verschillende bellers? Het kan natuurlijk ook aan het toestel aan de andere kant liggen. Anders zou het een defect kunnen zijn en moet je hem aanbieden voor garantie. Een paar posts hoger staat hoe je dat het beste kan regelen...A4553 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 10:53:
Sinds twee weken heb ik ook een 930, erg mooi toestel
Alleen bij het bellen klinkt de ander behoorlijk ver weg en alsof die persoon belt vanuit een grot.
In een geval weet ik zeker dat zowel ik als de bellende partij beiden volledig bereik hadden.
Op mijn iPhone 5S (met dezelfde simkaart en provider) had ik nergens last van.
Hebben anderen hetzelfde? Op internet vind ik eigenlijk alleen lovende verhalen over de kwaliteit.
Het was (helaas?) met verschillende bellers. Zou wel stom zijn als het inderdaad een hardware issue isSwerfer schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 11:07:
[...]
Het geluid hoort gewoon goed te zijn. Heb je het geprobeerd met verschillende bellers? Het kan natuurlijk ook aan het toestel aan de andere kant liggen. Anders zou het een defect kunnen zijn en moet je hem aanbieden voor garantie. Een paar posts hoger staat hoe je dat het beste kan regelen...
[ Voor 10% gewijzigd door A4553 op 27-06-2015 11:20 ]
Stekkerdoos of stopcontact zou niet uit mogen maken. Het warme weer speelt natuurlijk wel mee. Ik weet wel dat sinds W10M op mijn 930 dat hij met het laden ook warm wordt, niet alleen vandaag, maar eerder deze week ook al...Krasloos schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:28:
Ik heb een wireless charger (DT-900) en deze wordt tijdens het laden heel warm. Evenals mijn Lumia 930. Normaliter raakt hij nooit oververhit. Kan dit met het warme weer te maken?
Of ja, normaliter heb ik hem altijd in een stekkerdoos zitten ipv stopcontact. Zou dit ook verschil maken?
Door oververhitting is mijn vorige telefoonscherm (Galaxy S4) gebarsten..
Na precies een week was hij weer terug, zag er als nieuw uit (maar mac-adres en imei is hetzelfde). Alles werkte weer gewoon, was idd malfuntion proximitymeter.Harry21 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:43:
Ah, bedankt voor de tips ,gelijk aangemeld. scheelt weer ritje MM.
[ Voor 19% gewijzigd door Harry21 op 03-07-2015 17:51 ]
Na een week missen ivm reparatie, weet je wat je mist! ff terug naar google/androidjorisjan schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:59:
[...]
Jup, voelt nog steeds high-end aan voor mij. Misschien ook omdat ik WEET dat er niks beters is, maar tegelijkertijd bevalt vrijwel alles van dit toestel (en Windows phone) mij nog steeds uitstekend.
Ik hoef echt niet meer terug naar android, en die paar apps die niet of slecht ontwikkeld zijn, die nerm ik voor lief
Komt me bekend voor. Zelfde problemen.Mit-46 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:10:
Ik heb inmiddels al enige tijd last van een wifi verbinding die niet opnieuw wil verbinden als ik weer in zone ben (of de telefoon pak).
De telefoon moet ik dan uit en weer inschakelen. Dit is bij alle wifi netwerken zo en op willekeurige momenten. Soms werkt het een tijdje dan opeens niet. Soms bij de ene wel en de andere niet. Inmiddels heel storend.
Meer mensen die dit herkennen?
Telefoon is up to date en verder niet mee gerommeld. Ik heb nu de energiebesparing uitgeschakeld om te kijken of dat misschien een verschil maakt.
XBL: MRE Inc
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq