Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:48
Nathan80 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 00:59:
Via het slide downmenu kun je data (gegevensverkeer) ook aan en uit zetten. Tevens zijn de snelkoppelingen ook aan te passen
euh... Je hebt nog gelijk ook. :/ Ik wist geeneens dat je die snelkoppelingen kon aanpassen.
Nu dus wel.
tnx. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 19:35
Heeft iemand ooit al een kras weg gepolierd of toch tenminste geprobeerd?Heb namelijke een ferme kras erin.Zelfs met folie erop blijf je het nog zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Patrickccc schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:26:
Heeft iemand ooit al een kras weg gepolierd of toch tenminste geprobeerd?Heb namelijke een ferme kras erin.Zelfs met folie erop blijf je het nog zien.
Ooit lang geleden en was een compleet fiasco.
De kras was nog steeds zichtbaar maar door die polijstzooi kwam er toen ook een wazige vlek rondom die kras.
Ik doe het iig nooit weer.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
Amadeus1966 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 17:51:
[...]

Ooit lang geleden en was een compleet fiasco.
De kras was nog steeds zichtbaar maar door die polijstzooi kwam er toen ook een wazige vlek rondom die kras.
Ik doe het iig nooit weer.
Heb toch maar geprobeerd en niet weg te krijgen,kras is te diep maar gelukkig geen wazige vlekken.
Ik denk dat ik het zo maar gaat laten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Ik heb wel een hoop hele fijne krasjes op het scherm. Waarmee kan je het scherm polijsten dan?

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrickccc
bramv82 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 20:46:
Ik heb wel een hoop hele fijne krasjes op het scherm. Waarmee kan je het scherm polijsten dan?
Ik heb gewoon autopolish en fijne schuurpapier P3000 en P5000 gebruikt en microvezel om te boenen.
Eigenlijk moet je een poliermaschine gebruiken maar een gsm vasthouden is toch een beetje riskant.
Wel opletten niet droogschuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Iemand ervaring met het feit dat de 930 blijkbaar wat kieskeurig is als het gaat om wifi in hotels? We hebben hier wifi waarbij je, nadat je connect, via je browser automatisch wordt geredirect naar een pagina waarop je de voorwaarden moet accepteren. Bij mijn 930 blijft het echter een wit scherm. Al onze Apple apparaten (iPhone, iPad, Macbook) komen wel op dit scherm uit.

Heb al wat dingen geprobeerd in de IE instellingen zoals desktop page en andere instellingen die voor mijn gevoel invloed zouden kunnen uitoefenen, maar zonder resultaat.

Misschien is het IE gerelateerd en niet 930 specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Aghanim schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:24:
Iemand ervaring met het feit dat de 930 blijkbaar wat kieskeurig is als het gaat om wifi in hotels? We hebben hier wifi waarbij je, nadat je connect, via je browser automatisch wordt geredirect naar een pagina waarop je de voorwaarden moet accepteren. Bij mijn 930 blijft het echter een wit scherm. Al onze Apple apparaten (iPhone, iPad, Macbook) komen wel op dit scherm uit.

Heb al wat dingen geprobeerd in de IE instellingen zoals desktop page en andere instellingen die voor mijn gevoel invloed zouden kunnen uitoefenen, maar zonder resultaat.

Misschien is het IE gerelateerd en niet 930 specifiek.
Heb dat zelf heel af en toe. Als je een website bezoekt wordt je automatisch geredirect naar de pagina van het hotel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:56

Dennis1812

Amateur prutser

Iemand ervaringen met het volgende probleem?
Elke oplader valt ongeveer direct weer uit de micro-USB poort op het moment dat ik mijn telefoon optil. Hij moet echt doodstil blijven liggen.
Nu had ik dit eigenlijk met elke lader behalve de officiele NOKIA laders. Sinds enkele dagen helaas ook bij de nokia laders. (hiervan 2 geprobeerd..)
Laderprobleempjes? Of toch telefoonprobleempjes?

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
denikids schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:35:
Iemand ervaringen met het volgende probleem?
Elke oplader valt ongeveer direct weer uit de micro-USB poort op het moment dat ik mijn telefoon optil. Hij moet echt doodstil blijven liggen.
Nu had ik dit eigenlijk met elke lader behalve de officiele NOKIA laders. Sinds enkele dagen helaas ook bij de nokia laders. (hiervan 2 geprobeerd..)
Laderprobleempjes? Of toch telefoonprobleempjes?
Ik heb hier geen ervaring mee. Denk eerder dat het een telefoonprobleempje is. Laders die niet goed opladen (dus trager) geven bij het aansluiten een melding, maar heb nog nooit gehad dat hij helemaal niet oplaadde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Laatst online: 08:56

Dennis1812

Amateur prutser

Als hij oplaad laad hij gewoon goed op, alleen kan ik mijn telefoon niet bewegen. Ik moet het stekkertje erin doen en zodra hij erin zit niet meer aanraken. Anders valt het stekkertje er gelijk weer uit..

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
denikids schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:04:
Als hij oplaad laad hij gewoon goed op, alleen kan ik mijn telefoon niet bewegen. Ik moet het stekkertje erin doen en zodra hij erin zit niet meer aanraken. Anders valt het stekkertje er gelijk weer uit..
Dat hoort dus niet. Lijkt mij dat de connector in je smartphone kapot is. Zou hem aanmelden bij Microsoft en dan heb je in een week hem terug.

[ Voor 15% gewijzigd door vali op 11-06-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 21:17

Emiel1984

Made in NL

Ik moet juist moeite doen om de connector erin te krijgen t.o.v. andere apparaten.
Andere apparaten met zelfde connector blijven wel stevig zitten? ->...lijkt me dat de connector in je telefoon stuk is.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansvDr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
denikids schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:04:
Geen vuil in de poort? Dat heb ik wel eens gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
Niet relevant meer

[ Voor 88% gewijzigd door bacardifrans op 21-06-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
bacardifrans schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 23:29:
mijn telefoon is helaas gevallen
nu is het scherm gebroken maar werkt nog prima,
nu zie ik dat een scherm veel goedkoper is als het scherm compleet met digitizer
is dit goed zelf te vernieuwen?
graag hoor ik van ervaringen
Misschien heb je hier iets aan.

YouTube: Nokia Lumia Icon 929 - 930 Glass Replacement Only - Glass Removal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Mensen hier de update ontvangen die de reboot bug (waar ik zelf geen last van heb) fixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 20:22

GerCor

Zonder dallen geen pieken

vali schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:02:
Mensen hier de update ontvangen die de reboot bug (waar ik zelf geen last van heb) fixed?
Vast niet. Nederland wordt nergens genoemd.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie76
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-08 17:26
vali schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:02:
Nop nog niks ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02
Ik was heel kort de gelukkige bezitter van een zwarte Lumia 930… Helaas gaf de bovenzijde van het scherm een licht groene waas en de onderzijde van het scherm niet. Eigenlijk alleen zichtbaar bij beeldvullende witte of lichte achtergronden zoals bij webbrowser. Was dus niet weg te regelen met colorprofile, plus het was de CV Roemenië enzo. Wat een moeite om de factory reset te vinden, zelfs met de Lumia 930 van mijn vrouw ernaast.

Hopen dat ze het toestel snel omwisselen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Ondertussen ook eigenaar van de 930 zwart. Komende van een cyaan 920 voelt het nog niet direct als een vooruitgang. Internetpagina's laden etc. gaat sneller en overall apps zijn wat sneller. Maar dit was ook al meer dan goed op de 920.

Nadelen tot nu:
-Geen glimp (toch echt handig)
-Batterij loopt snel leeg (kan nog nieuwigheid zijn, zal dus verbeteren hopelijk)
-Toetsenbord lijkt minder responsief te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
Met mijn geduld gaat dat niet lukken, maar bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Als je foto live tile niet meer ververst en je hebt de volgende zaken al geprobeerd: verwijderen van tile en terugzetten, toestel uit- en aanzetten, toestel soft resetten ... wat doe je dan ? Niet dat het zo'n wereldzaak is, maar toch !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 13:47
Ik heb sinds kort een raar probleem, een extreem hoog verbruik voor de sms app

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/sgnapw.jpg

Iemand bekend met dit probleem, of liever de oplossing? Kan de achtergrondtaken niet uitzetten voor deze app, heb ook al geprobeerd de backup functie uit te zetten. Zit er niet op te wachten om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik neem aan dat je "gewoon" een herstart al heb geprobeerd?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
bhorvers schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:31:
Als je foto live tile niet meer ververst en je hebt de volgende zaken al geprobeerd: verwijderen van tile en terugzetten, toestel uit- en aanzetten, toestel soft resetten ... wat doe je dan ? Niet dat het zo'n wereldzaak is, maar toch !
Had ik ook paar dagen terug. Dan moet je op je foto live tile drukken, instellingen gaat en daar ff bij start tile show settings op favourite zetten en daarna weer terug zetten waar hij op stond. Daarna doet hij het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
PaT schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:31:
Ik neem aan dat je "gewoon" een herstart al heb geprobeerd?
Ja heb ik geprobeerd en een soft-reset weet niet of er verschil inzit, maar beide geprobeerd.
Rare is ook dat ik niet het idee heb dat die extreem snel leeg loopt, na de reset zakte het accu percentage wel %15
Paar dagen geleden had ik ook zo een hoog verbruik op me mail accounts, dat is nu weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:31
Ook maar eens op dit forum gaan lezen aangezien ik van plan ben mij Oneplus One te verkopen en er een 930 voor in de plaats te halen. Mijn vraag is of voor degene die het toestel al een langere tijd in bezit hebben of het toestel nog steeds ''high-end'' aanvoelt, oftewel de accu nog ruim een dag mee gaat en of alles soepel loopt? Alle reviews zijn vaak gebaseerd op kort gebruik na de release, dus vandaar dat ik me afvroeg of het nu nog steeds een prima toestel is.

Qua apps maak ik me niet zo druk, Whatsapp, Spotify, nieuws apps en wat social media apps is alles wat ik gebruik op mijn telefoon.

[ Voor 3% gewijzigd door Bartoow op 16-06-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:00
Bartoow schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:45:
Ook maar eens op dit forum gaan lezen aangezien ik van plan ben mij Oneplus One te verkopen en er een 930 voor in de plaats te halen. Mijn vraag is of voor degene die het toestel al een langere tijd in bezit hebben of het toestel nog steeds ''high-end'' aanvoelt, oftewel de accu nog ruim een dag mee gaat en of alles soepel loopt? Alle reviews zijn vaak gebaseerd op kort gebruik na de release, dus vandaar dat ik me afvroeg of het nu nog steeds een prima toestel is.

Qua apps maak ik me niet zo druk, Whatsapp, Spotify, nieuws apps en wat social media apps is alles wat ik gebruik op mijn telefoon.
Vanwege de beperkte footprint van Windows Phone OS voelt je toestel altijd vloeiend aan. De apps die je noemt zijn allemaal beschikbaar maar besef je dat deze inferieur zijn aan de Android/iOS versies. Facebook is bijvoorbeeld een zieke grap en ook Whatsapp is niet helemaal je van het icm notificaties. Spotify doet het ook aardig maar ontbeert de connect functie. Daarvoor in de plaats krijg je wel een uiterst stabiel en vloeiend systeem voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Even inhaken op Miki.
Apps inferieur to ios of android?
Leg uit...
Apps zijn anders opgebouwd maar zeker niet minder.
Whatsapp heb ik nog nooit problemen mee gehad, ook niet op mijn vorige
Ik kan er hetzelfde mee als op met de droidvariant, behalve bellen...maar dat vind ik van een chatapp van ondergeschikt belang.
Facebook is een beetje basic maar is werkbaar.
Daarnaast kan je altijd nog de webpagina openen.
Negen van de tien doe ik dat toch al met nieuws en techsites.
Bijvoorbeeld tweakers heb ik gewoon als een webpagina gepind op mijn startscherm ( wel in een folder ).
Niets inferieurs aan, alleen maar anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:31
Oke top. Voor mij geen redenen om niet over te stappen. Ik ben wel toe aan een ander besturingssysteem. Echter twijfelde ik om te wachten op de 940, maar dat kan denk ik nog wel even duren en aangezien de 930 nu voor 320 euro te koop is denk ik dat ik voor die ga.

Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Whatsapp vind ik qua UI toch wel inferieur tegenover iOS en Android. Zeker het feit dat er weinig regels tekst op je scherm passen irriteert me. Ondanks de kleinste lettergrootte instelling is een regel nog steeds erg groot door de grootte van de gekleurde balken er omheen. Het werkt verder prima, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:00
Amadeus1966 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:31:
Even inhaken op Miki.
Apps inferieur to ios of android?
Leg uit...
Apps zijn anders opgebouwd maar zeker niet minder.
Whatsapp heb ik nog nooit problemen mee gehad, ook niet op mijn vorige
Ik kan er hetzelfde mee als op met de droidvariant, behalve bellen...maar dat vind ik van een chatapp van ondergeschikt belang.
Facebook is een beetje basic maar is werkbaar.
Daarnaast kan je altijd nog de webpagina openen.
Negen van de tien doe ik dat toch al met nieuws en techsites.
Bijvoorbeeld tweakers heb ik gewoon als een webpagina gepind op mijn startscherm ( wel in een folder ).
Niets inferieurs aan, alleen maar anders.
Altijd weer de discussie dat er niets gemist wordt want ik gebruik het toch niet :z

Het is bewonderingswaardig dat Microsoft zulke volhardende fans heeft. Ik heb zelf goed een half jaar mijn best gedaan maar kom toch echt tot de conclusie dat Microsoft geen ene malle moer geeft om haar eigen gebruikers. Alle Microsoft apps zijn beter op hun concurrende producten. Ditzelfde geldt ook voor 3rd party apps, de updates en features zijn zeldzaam tov Android/iOS apps.

Nogmaals het OS zelf is meer dan prima maar de rest moet je goed overwegen voordat je overstapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Voel me gevleid dat je mij als fan bestempeld.....geef me echt een tienergevoel.
Fan van een merk of os is schoolpleingewauwel en geloof het of niet, die tijd heb ik een klein beetje achter mij ;)

Ik heb het niet over het os, maar over de apps.
Wat voor jou belangrijk is hoeft dat voor een ander natuurlijk niet zo te zijn.
Ik kan ook apps opnoemen die onder wp beter zijn doorontwikkeld dan in android.
Dat ms niet naar zijn gebruikers luistert staat als een paal boven water....kijk maar naar de huidige ontwikkeling van win10. Met de input van al die insiders wordt absoluut niets gedaan en is ook een pure schijnvertoon.
Ik hoop dat de sarcasme hierin wel herkend wordt.
Apps staan los van het os, dat de apps ontwikkeld door ms op andere platformen per definitie beter zijn is natuurlijk ook weer een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Btw heeft apple of google al eens iets ontwikkeld voor het ms platform?

Je koopt een toestel met een bepaalde doelstelling, als je gebonden bent aan bepaalde apps die niet verkrijgbaar zijn op het ene platform maar wel op het andere dan is het logisch dat je voor het andere platform kiest.
Persoonlijk vind ik WP mooier ogen en prettiger werken, maar Android vind ik wat meer mogelijkheden hebben om "stoute" dingen te doen om maar niet in termen van gejatte of duistere apps te schrijven en qua instellingen kan ik mij ook beter de weg vinden in de laatst genoemde.

Dus neen je zal van mij niet horen welke beter is of slechter.
Windows phone geniet mijn voorkeur daar ik alle apps heb die ik nodig heb,
daarnaast bevalt mij de prijs kwaliteit verhouding van de Lumia ( Nokia ) hardware.
En natuurlijk de betrouwbaarheid van de toestellen zelf.

Ik kan nog niets zeggen over de MS hardware daar ik nog niet zo'n toestel in de handen heb gehad.
De nieuwe Samsung S6 series zijn ook prachtige toestellen,
maar die kunnen niet leveren wat ik verlang van een telefoon.

En dan komen we weer redelijk on topic...de hardware.
Immers deze topic gaat over de L 930 en dat is een prima toestel zeker met het oog op de camera en natuurlijk de ophanden zijnde update naar 10, waar vele insiders toch nog redelijk invloed op hebben gehad.

[ Voor 15% gewijzigd door Amadeus1966 op 16-06-2015 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Het mooie van MS - dus Windows Phone OS - is dat je er alleen software op hebt staan die je er zelf op wilt hebben staan. Ik heb voor mijn werk zo'n Android geval van Sony. Wat een KUT telefoon, allemaal Google troep die je niet kunt verwijderen.

Ik heb zelf de 930 en er nog steeds verliefd op. Maar als ik nu zou moeten kiezen dan zou ik toch nog even wachten waar MS mee komt. Duurt misschien nog een half jaar maar ik denk dat de meesten een telefoon 2 jaar hebben en dan een nieuwe kiezen. Ik vind het design van de 930 superieur t.o.v. de andere Nokia/Microsoft toestellen al moet ik zeggen dat de 930 niet echt lekker in de hand ligt. Maar ik heb er een bookcase omheen en dan ligt het prima in de hand.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Zo, de achterkant van de 930 er af gehad om de trilmotor op de goede plek te duwen. Ja, ook die van mij viel even (geen schade) waardoor het bekende probleem met de trilmotor optrad. Gelukkig dus binnen 5 minuten gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Wekkel schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 23:10:
Zo, de achterkant van de 930 er af gehad om de trilmotor op de goede plek te duwen. Ja, ook die van mij viel even (geen schade) waardoor het bekende probleem met de trilmotor optrad. Gelukkig dus binnen 5 minuten gerepareerd.
Wat heb je precies gedaan om het te fixen? Mijn tril motor zit ook los waardoor hij een ontzettende herrie maakt als hij trilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
Iemand de nieuwste Windows 10 Mobile, build 10136 al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Laatst online: 16-09 22:12
Ja, het werkt een heel stuk beter i.t.t. tot de vorige build. Ik laat het er nu op staan.

Project Spartan/Edge loopt erg soepel, Word, Exel en PowerPoint zijn ideaal. Er zijn bugs en vreemde dingen maar die moet je rapporteren.

Give it a try. Je kunt altijd terug naar WP8.1. Zo deed ik dat bij de voorgaande build na twee uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
Iridium schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:24:
Ja, het werkt een heel stuk beter i.t.t. tot de vorige build. Ik laat het er nu op staan.

Project Spartan/Edge loopt erg soepel, Word, Exel en PowerPoint zijn ideaal. Er zijn bugs en vreemde dingen maar die moet je rapporteren.

Give it a try. Je kunt altijd terug naar WP8.1. Zo deed ik dat bij de voorgaande build na twee uur.
Thanx, denk dat ik het binnenkort inderdaad maar eens ga proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Iridium schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:24:

Dat is nu juist de reden dat ik er huiverig voor ben om weer WP10 te proberen. Die vorige build was echt een ramp. Ik wacht wel even op een goede build of zelfs de final.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ereaser schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:47:
[...]

Wat heb je precies gedaan om het te fixen? Mijn tril motor zit ook los waardoor hij een ontzettende herrie maakt als hij trilt.
Ik bekeek een Youtube filmpje waarbij een schem werd vervangen. Daarin was zichtbaar hoe je makkelijk de achterkant los krijgt en waar de trilmotor zit.

In een notedop:
  • *sim eruit
  • *achterkant los (beginnetje maken via gat waar sim normaal zit
  • *met kleine schroevendraaier de trilmotor weer op zijn plek drukken
  • *dichtmaken (onderkant van de achterkant eerst plaatsen en dan langs randen omhoog dichtklikken)
  • *en de trilfuntie werkt weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Wekkel schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 23:17:
[...]

Ik bekeek een Youtube filmpje waarbij een schem werd vervangen. Daarin was zichtbaar hoe je makkelijk de achterkant los krijgt en waar de trilmotor zit.

In een notedop:
  • *sim eruit
  • *achterkant los (beginnetje maken via gat waar sim normaal zit
  • *met kleine schroevendraaier de trilmotor weer op zijn plek drukken
  • *dichtmaken (onderkant van de achterkant eerst plaatsen en dan langs randen omhoog dichtklikken)
  • *en de trilfuntie werkt weer goed
Bedankt! Ga het van het weekend uitproberen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:45

Magure

Bla....

Mhmm, schijnt dat er een nieuwe update uit is (niet IP/TP) voor het fixen van een reboot issue...? Heb zelf nog geen problemen gehad met reboot etc... En het schijnt dat update ook gelijk een patch is voor 8.1 update 2 , alleen is deze nog niet officieel uitgerold... iemand hier al met update's..?

http://wmpoweruser.com/up...-930-to-fix-reboot-issue/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Een uur geleden nog geen update beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Laatst online: 07-11-2024
Update beschikbaar voor mij. Inderdaad voor de reboots waar ik nog nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Hier ook binnen inmiddels. Geen idee hoe of wat verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
Frostbite schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:17:
[...]

Dat is nu juist de reden dat ik er huiverig voor ben om weer WP10 te proberen. Die vorige build was echt een ramp. Ik wacht wel even op een goede build of zelfs de final.
Ik zou ook nog effe wachten als ik jou was. Vind hem hier echt niet stabiel, mis veel dingen, dingen die er wel zijn zijn niet goed uitgewerkt of werken niet prettig en er zijn nog aardig wat storende bugs.
Ik ga nu weer terug naar 8.1 want ik word het een beetje beu zo. Maar kijk anders in het Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen topic voor meer ervaringen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

CokeZero schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:48:
Update beschikbaar voor mij. Inderdaad voor de reboots waar ik nog nooit last van gehad.
Heb hem hier ook net binnengekregen... Verder niets zo op het eerste gezicht veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
Bartoow schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:45:

Jup, voelt nog steeds high-end aan voor mij. Misschien ook omdat ik WEET dat er niks beters is, maar tegelijkertijd bevalt vrijwel alles van dit toestel (en Windows phone) mij nog steeds uitstekend.

Ik hoef echt niet meer terug naar android, en die paar apps die niet of slecht ontwikkeld zijn, die nerm ik voor lief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

Chrisitan schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:08:
[...]

Ja heb ik geprobeerd en een soft-reset weet niet of er verschil inzit, maar beide geprobeerd.
Rare is ook dat ik niet het idee heb dat die extreem snel leeg loopt, na de reset zakte het accu percentage wel %15
Paar dagen geleden had ik ook zo een hoog verbruik op me mail accounts, dat is nu weer normaal.
Wel vreemd, gebruik je sms überhaupt wel? Check desnoods ff voor zekerheid of er niets op een of andere manier (mis)gebruik wordt gemaakt van sms functie... Of zit er nog een andere messaging app die hier gebruik van maakt? Meen dat er een soort verzamel app van Nokia was waarin je je twitter, fb kon samen voegen...

Edit : app social , kijk eens of je hier wat aangemeld hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Magure op 18-06-2015 23:02 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
CokeZero schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 19:48:
Heb hem hier ook binnen. Las ook op mijn rss app dat hij in Europa was uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ereaser schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:21:
[...]

Bedankt! Ga het van het weekend uitproberen d:)b
Ik was echt in 5 minuten klaar. Als je zo'n reparatie filmpje kijkt op Youtube, heb je al snel door hoe de achterkant eraf kan en waar de trilmotor zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

Wekkel schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 23:54:
[...]

Ik was echt in 5 minuten klaar. Als je zo'n reparatie filmpje kijkt op Youtube, heb je al snel door hoe de achterkant eraf kan en waar de trilmotor zit.
Deed me denken aan de Oldskool Nokia 3210 waar je optioneel een trilmotortje kon in bouwen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
Magure schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 23:00:
[...]

Wel vreemd, gebruik je sms überhaupt wel? Check desnoods ff voor zekerheid of er niets op een of andere manier (mis)gebruik wordt gemaakt van sms functie... Of zit er nog een andere messaging app die hier gebruik van maakt? Meen dat er een soort verzamel app van Nokia was waarin je je twitter, fb kon samen voegen...

Edit : app social , kijk eens of je hier wat aangemeld hebt.
Toevallig vorige week een keer een sms verstuurd...
Gisteren de update tegen reboots binnen gehad en ook het tegeltje van me startscherm gegooid vanmorgen stond de sms app niet meer in mijn verbruik lijst :) Niet meer gebruiken dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
Hier vanmorgen een nieuwe updat 8.10.14219

Heb nu een dataverkeer-toggle in mn "actiecentrum". Verder geen verschillen? (Had gehoopt op update 2, met app permissions en verbeterd instellingenmenu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik heb gister die update voor de reboot-fix gehad en kijk daar: vandaag ineens een spontane reboot! Volgens mij is dat de omgekeerde wereld, want ik had nergens last van, voor de fix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 22:11
Ook de update binnen gehad, idd de dag voor de update een spontane restart gehad? Maar nu werkt dubbeltap to wake niet meer en oplichten scherm bij binnenkomende notificaties ook niet meer.
En de rammelende trilmoter ga ik nu ff naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Bij mij werken die functies nog wel dus ik denk niet dat dit door de update komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Aghanim schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:20:
Bij mij werken die functies nog wel dus ik denk niet dat dit door de update komt
Kan toch geen toeval zijn? doet een half jaar goed en na opstart nieuwe update niet, functies uit en aan gezet, niks hoor.

Maar trilmotortje wel gelukt, een beetje frutten met pincet :) (weet echt niet wat ik gedaan heb, zat niks los ofzo) werkt weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

Harry21 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:54:
[...]

Kan toch geen toeval zijn? doet een half jaar goed en na opstart nieuwe update niet, functies uit en aan gezet, niks hoor.

Maar trilmotortje wel gelukt, een beetje frutten met pincet :) (weet echt niet wat ik gedaan heb, zat niks los ofzo) werkt weer gewoon.
Hier werkt ook alles nog prima, eigenlijk geen verschil te merken voor/na update... Zelfs geen spontane reboot. Al reboot ik telefoon 1x in de maand zelf even, maar dat is gewoon een tik van me zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Kijk, dat is nou eens een mooi cadeau op Vaderdag: een oranje DT-903 (wireless charger). En mijn oranje 930 ligt er al op, op te laden. :Y

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 21-06-2015 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan80
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-02-2024
Zit met een probleem sinds een paar dagen. Vermoedelijk mijn microfoon defect maar het vreemde is. Ik ben wel verstaanbaar bij een telefoongesprek maar via de luidsprekerfunctie weer niet. Shazam werkt ook niet, hij hoort niks en voicerecorder neemt ook niks op alsbje iets inspreekt. Waar kan dit aan liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Nathan80 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:09:
Zit met een probleem sinds een paar dagen. Vermoedelijk mijn microfoon defect maar het vreemde is. Ik ben wel verstaanbaar bij een telefoongesprek maar via de luidsprekerfunctie weer niet. Shazam werkt ook niet, hij hoort niks en voicerecorder neemt ook niks op alsbje iets inspreekt. Waar kan dit aan liggen??
De 930 heeft meerdere microfoons. Misschien dat de telefoonmicrofoon wel werkt en de luidspreker, video en Shazam microfoons niet. Zal dan niet aan die microfoons liggen, omdat het wel heel toevallig zou zijn als er meerdere tegelijk defect zijn, maar aan het stukje hardware die die andere microfoons aanstuurt.

Heb je je telefoon al gereset?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan80
Nee de telefoon nog niet gereset. Maar vind het vreemd dat de microfoon die gebruikt word bij het telefoneren wel werkt alleen als ik de luidsprekerfunctie gebruik dan weer niet. Heb laatst ook een video opgenomen en het geluid was als normaal, dus de microfoons aan de achterkant werken dus ook. Shazam en voicerecorder werken wel maar dan moet ik het geluid ontzettend hard zetten of ik moet gaan schreeuwen. Dus er is wel iets defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Nathan80 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:40:
Nee de telefoon nog niet gereset. Maar vind het vreemd dat de microfoon die gebruikt word bij het telefoneren wel werkt alleen als ik de luidsprekerfunctie gebruik dan weer niet. Heb laatst ook een video opgenomen en het geluid was als normaal, dus de microfoons aan de achterkant werken dus ook. Shazam en voicerecorder werken wel maar dan moet ik het geluid ontzettend hard zetten of ik moet gaan schreeuwen. Dus er is wel iets defect.
Ik zou zeggen probeer eerst een soft-reset. Werkt het dan nog niet, dan een hard-reset en anders ter reparatie aanbieden als je nog garantie hebt...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

Swerfer schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:52:
[...]

Ik zou zeggen probeer eerst een soft-reset. Werkt het dan nog niet, dan een hard-reset en anders ter reparatie aanbieden als je nog garantie hebt...
Idd :) , of kijken of er geen stof/zand in microfoon gat zit.. Heb dit ook gehad, ff met perslucht er uitblazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan80
Helaas geen oplossing. Heb al een soft reset en hard reset gedaan. Heb ook al lucht gebruikt, ik neem aan dat de microfoon dar kleine gaatje is vlak boven de windowsknop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 19:41
Nathan80 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 10:09:
Heb ik al sinds februari. Heel irritant. Enige is opsturen, heb ik geen zin in so far.

Zie
Wietsee. in "\[WP8.1] Ervaringen met de Nokia Lumia 930 - Deel 1"
Nathan80 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:26:
Helaas geen oplossing. Heb al een soft reset en hard reset gedaan. Heb ook al lucht gebruikt, ik neem aan dat de microfoon dar kleine gaatje is vlak boven de windowsknop??
Lumia 930 heeft veel meer microfoons, dan alleen die ene.

[ Voor 21% gewijzigd door Wietsee. op 21-06-2015 17:29 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

[...]

Lumia 930 heeft veel meer microfoons, dan alleen die ene.
Voor het bellen gebruik je alleen microfoon aan voorkant (onder Windows knop) , de rest werkt bij filmen/handsfree, en zoals ik begreep uit zijn reactie werkten die wel, vandaar ook ff checken of er stof/zand in zat, maar schijnt helaas niet oplossing te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
Een echt detail maar na update heb ik de indruk dat dit anders is dan voordien: als je door recente apps gaat (wat langer op back button duwen), zie je nu niet meer je home screen ertussen staan. Wat logisch is imo.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:52
Bij mij staat hij er soms wel tussen en soms niet, maar dat is altijd al zo geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Harry21 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 17:55:
Ook de update binnen gehad, idd de dag voor de update een spontane restart gehad? Maar nu werkt dubbeltap to wake niet meer en oplichten scherm bij binnenkomende notificaties ook niet meer.
En de rammelende trilmoter ga ik nu ff naar kijken.
Nu heb ik echt een sterk verhaal, snap er niets van.
Al het bovenstaande+ als je iemand belt gelijk het scherm zwart wordt, zodat je niet ziet of je daadwerkelijk belt, gebeurd nu soms wel en soms niet! Vanmiddag deed alles het weer en nu net is het weer over. Niets gedaan ermee, niet aangezet ,niet uitgezet. Klinkt als een los contactje,ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Harry21 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:36:
[...]

Nu heb ik echt een sterk verhaal, snap er niets van.
Al het bovenstaande+ als je iemand belt gelijk het scherm zwart wordt, zodat je niet ziet of je daadwerkelijk belt, gebeurd nu soms wel en soms niet! Vanmiddag deed alles het weer en nu net is het weer over. Niets gedaan ermee, niet aangezet ,niet uitgezet. Klinkt als een los contactje,ofzo.
Heb je een beschermlaag over je Lumia heen zitten of is je scherm heel vies? Kan zijn dat je proximity sensor niet goed reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
vali schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 00:36:
[...]

Heb je een beschermlaag over je Lumia heen zitten of is je scherm heel vies? Kan zijn dat je proximity sensor niet goed reageert.
Geen van beide, maar na poetsen met brildoekje, werkte het wel even? Waar zit proximitysensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
vali schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 00:36:
[...]

Oh, scherm vies? schoner dan de wc-bril. lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
JEP, dat is het, als ik 1 x scherm aanraak na schoonmaken,werkt alles, maar tweede keer niet meer? Fabrieksinstellingen gedaan,same shit. Mag terug naar fabrikant,denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Harry21 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 01:06:
[...]

Geen van beide, maar na poetsen met brildoekje, werkte het wel even? Waar zit proximitysensor?
Heb je een flipcover erop zitten? Die gaf bij mij exact dit probleem. Geen screenprotector en schoon scherm. Er zit iets van proximity op de achterkant of zijkanten lijkt het wel. Was de officiële 930 flipcover van Nokia ook nog.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Jivebunny schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:39:
[...]

Heb je een flipcover erop zitten? Die gaf bij mij exact dit probleem. Geen screenprotector en schoon scherm. Er zit iets van proximity op de achterkant of zijkanten lijkt het wel. Was de officiële 930 flipcover van Nokia ook nog.
Nee,geen flipcover, ik ga maar eens google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Nou het schijnt bekend probleem te zijn,waarschijnlijk zit de proximitysensor los, en was het toeval met de update.
Inderdaad als ik hard knijp aan de rechter bovenkant waar de sensor zit, dan werkt alles weer voor een paar keer.

Terug naar de mediamarkt dus (wel even goede foto's maken van hem, want ik lees ook horror story's van beschadigde toestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Harry21 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:51:
Nou het schijnt bekend probleem te zijn,waarschijnlijk zit de proximitysensor los, en was het toeval met de update.
Inderdaad als ik hard knijp aan de rechter bovenkant waar de sensor zit, dan werkt alles weer voor een paar keer.

Terug naar de mediamarkt dus (wel even goede foto's maken van hem, want ik lees ook horror story's van beschadigde toestellen)
Vraag aan de Mediamarkt hoe lang reparatie gaat duren als ze hem niet omruilen. Het kan ook de moeite waard zijn om hem via Microsoft te laten repareren. Je kan het toestel afgeven bij een Kiala punt en meestal heb je hem terug na een ruime week en kan je hem laten bezorgen waar je wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan80
Afgelopen maandag mijn Lumia 930 oplaten halen door UPS ivm mijn probleem van de microfoon. Heel erg makkelijk je logt in en meld je Lumia 930 aan met je defect. Krijg je een verzendlabel toegezonden via de mail. Maak een afspraak met UPS om je Lumia op te laten halen en je gehele reparatie verzoek is na te gaan als je weer inlogt bij Arvato.
Meestal gaat het via Microsoft sneller dan via een 3e partij zoals Media Markt. In mijn geval gaf Cool Blue aan het defect via Microsoft zelf te regelen omdat dit sneller is dan via hun zelf. Mijn ervaring is dat een reparatieverzoek 7 tot 10 werkdagen duurt. Dit dus incl de verzenddagen.

[ Voor 46% gewijzigd door Nathan80 op 23-06-2015 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Ah, bedankt voor de tips ,gelijk aangemeld. scheelt weer ritje MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

Leuk die Whatsapp update.... zit steeds op de "call" knop te drukken ipv "smiley" knop...

Ontopic ; heb sinds laatste update probs met camera... hij wil niet echt scherpstellen (focus), maar verschilt nog al eens per app hoe hij reageert, reboot/reset heeft niet echt geholpen... meer mensen met zelfde prob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Sinds ik die verdomde update heb is mijn hele kleurencontrast naar de filestijnen. Ja, ik noem het verdomde update. Dit is zo, omdat ik buiten ben dat mijn kleuren heel grijs en wazig worden. Binnen is zwart gewoon zwart, blauw is blauw. Buiten is zwart grijs en blauw is vaag blauw/lichtblauw. Zeer vervelende update. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 15:11
Krasloos schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:02:
Sinds ik die verdomde update heb is mijn hele kleurencontrast naar de filestijnen. Ja, ik noem het verdomde update. Dit is zo, omdat ik buiten ben dat mijn kleuren heel grijs en wazig worden. Binnen is zwart gewoon zwart, blauw is blauw. Buiten is zwart grijs en blauw is vaag blauw/lichtblauw. Zeer vervelende update. Jammer.
Is dit niet de modus "Leesbaarheid in zonlicht"? Contrast wordt dan aangepast zodat het scherm in fel zonlicht is af te lezen. Instellingen > Scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
E2TK schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:42:
[...]

Is dit niet de modus "Leesbaarheid in zonlicht"? Contrast wordt dan aangepast zodat het scherm in fel zonlicht is af te lezen. Instellingen > Scherm
Heeft die update wellicht de modus ''leesbaarheid in zonlicht'' geactiveerd. Erg bedankt voor deze mogelijke simpele oplossing. Tof. Ga straks even naar buiten en check of het opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
Magure schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:27:
Leuk die Whatsapp update.... zit steeds op de "call" knop te drukken ipv "smiley" knop...

Ontopic ; heb sinds laatste update probs met camera... hij wil niet echt scherpstellen (focus), maar verschilt nog al eens per app hoe hij reageert, reboot/reset heeft niet echt geholpen... meer mensen met zelfde prob?
Ik heb er geen last van, in ieder geval niet in de beide camera-apps die IK gebruik (microsoft camera en lumia camera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:52
Magure schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:27:

Herkenbaar, maar dat was bij mij al zo na de update voor deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 10:49
Sinds twee weken heb ik ook een 930, erg mooi toestel :)
Alleen bij het bellen klinkt de ander behoorlijk ver weg en alsof die persoon belt vanuit een grot.
In een geval weet ik zeker dat zowel ik als de bellende partij beiden volledig bereik hadden.
Op mijn iPhone 5S (met dezelfde simkaart en provider) had ik nergens last van.
Hebben anderen hetzelfde? Op internet vind ik eigenlijk alleen lovende verhalen over de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

A4553 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 10:53:
Sinds twee weken heb ik ook een 930, erg mooi toestel :)
Alleen bij het bellen klinkt de ander behoorlijk ver weg en alsof die persoon belt vanuit een grot.
In een geval weet ik zeker dat zowel ik als de bellende partij beiden volledig bereik hadden.
Op mijn iPhone 5S (met dezelfde simkaart en provider) had ik nergens last van.
Hebben anderen hetzelfde? Op internet vind ik eigenlijk alleen lovende verhalen over de kwaliteit.
Het geluid hoort gewoon goed te zijn. Heb je het geprobeerd met verschillende bellers? Het kan natuurlijk ook aan het toestel aan de andere kant liggen. Anders zou het een defect kunnen zijn en moet je hem aanbieden voor garantie. Een paar posts hoger staat hoe je dat het beste kan regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4553
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 10:49
Swerfer schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 11:07:
[...]

Het geluid hoort gewoon goed te zijn. Heb je het geprobeerd met verschillende bellers? Het kan natuurlijk ook aan het toestel aan de andere kant liggen. Anders zou het een defect kunnen zijn en moet je hem aanbieden voor garantie. Een paar posts hoger staat hoe je dat het beste kan regelen...
Het was (helaas?) met verschillende bellers. Zou wel stom zijn als het inderdaad een hardware issue is ;(

Update: net weer gebeld, niets aan de hand 8)7. Mogelijk toch een bereik issue geweest. Scheelt weer gelukkig :)

[ Voor 10% gewijzigd door A4553 op 27-06-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Ik heb een wireless charger (DT-900) en deze wordt tijdens het laden heel warm. Evenals mijn Lumia 930. Normaliter raakt hij nooit oververhit. Kan dit met het warme weer te maken?

Of ja, normaliter heb ik hem altijd in een stekkerdoos zitten ipv stopcontact. Zou dit ook verschil maken?
Door oververhitting is mijn vorige telefoonscherm (Galaxy S4) gebarsten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Krasloos schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:28:
Ik heb een wireless charger (DT-900) en deze wordt tijdens het laden heel warm. Evenals mijn Lumia 930. Normaliter raakt hij nooit oververhit. Kan dit met het warme weer te maken?

Of ja, normaliter heb ik hem altijd in een stekkerdoos zitten ipv stopcontact. Zou dit ook verschil maken?
Door oververhitting is mijn vorige telefoonscherm (Galaxy S4) gebarsten..
Stekkerdoos of stopcontact zou niet uit mogen maken. Het warme weer speelt natuurlijk wel mee. Ik weet wel dat sinds W10M op mijn 930 dat hij met het laden ook warm wordt, niet alleen vandaag, maar eerder deze week ook al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Harry21 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:43:
Ah, bedankt voor de tips ,gelijk aangemeld. scheelt weer ritje MM.
Na precies een week was hij weer terug, zag er als nieuw uit (maar mac-adres en imei is hetzelfde). Alles werkte weer gewoon, was idd malfuntion proximitymeter.
Als laatste nog een briefje erbij gedaan dat de trilmoter weer rammelde. :(
Aan de bon te zien is alles weer vast gelijmd (alleen adhesive gebruikt).

Alles werkte weer, tot ik ging opladen, de draadloze lader gaf geen sjouge.
Maar als ik de foon aandrukte wel, nou oke dan maar de achterkant eraf ,pfff, contactpennetjes iets uitgebogen en nu werkt alles weer.

Hoop dat alles nu blijft werken, want wel een gemis als je ineens je ouwe samsung moet gebruiken.
weet je gelijk weer waarom je die keus hebt gemaakt :)

Nu ik alles de revue laat passeren, denk ik dat er bij de maker lijm is gebruikt die niet tegen warmte kan,
Omdat ik toen een spelletje speelde (castle clash) waar hij best wel heet van werd, toen begon de ellende.

De update was puur toeval,want die staat er nu weer op en alles werkt gewoon.

Dus als dubbel tap to wake niet meer werkt en schermuitval bij nummerkiezen gebeurt, terugsturen die hap. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Harry21 op 03-07-2015 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
jorisjan schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:59:
[...]

Jup, voelt nog steeds high-end aan voor mij. Misschien ook omdat ik WEET dat er niks beters is, maar tegelijkertijd bevalt vrijwel alles van dit toestel (en Windows phone) mij nog steeds uitstekend.

Ik hoef echt niet meer terug naar android, en die paar apps die niet of slecht ontwikkeld zijn, die nerm ik voor lief
Na een week missen ivm reparatie, weet je wat je mist! ff terug naar google/android
Google wil weten waar je nu bent,wat je gedaan hebt,toestemming hier ,toestemming daar,google plus,google now,google account, goog media, goog play , goog camera, goog mail, goog hangout,goog muziek,goog foto,goog maps , fck it!
En de lijst is veeeeel langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Laatst online: 11-08 11:02
Ik heb inmiddels al enige tijd last van een wifi verbinding die niet opnieuw wil verbinden als ik weer in zone ben (of de telefoon pak).
De telefoon moet ik dan uit en weer inschakelen. Dit is bij alle wifi netwerken zo en op willekeurige momenten. Soms werkt het een tijdje dan opeens niet. Soms bij de ene wel en de andere niet. Inmiddels heel storend.

Meer mensen die dit herkennen?
Telefoon is up to date en verder niet mee gerommeld. Ik heb nu de energiebesparing uitgeschakeld om te kijken of dat misschien een verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ja is een bug in de Windows drivers of iets dergelijks. Het WP8.1 topic heeft op de meest recente pagina ook info er over staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Laatst online: 11-08 11:02
Ik ga eens even kijken.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Mit-46 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:10:
Ik heb inmiddels al enige tijd last van een wifi verbinding die niet opnieuw wil verbinden als ik weer in zone ben (of de telefoon pak).
De telefoon moet ik dan uit en weer inschakelen. Dit is bij alle wifi netwerken zo en op willekeurige momenten. Soms werkt het een tijdje dan opeens niet. Soms bij de ene wel en de andere niet. Inmiddels heel storend.

Meer mensen die dit herkennen?
Telefoon is up to date en verder niet mee gerommeld. Ik heb nu de energiebesparing uitgeschakeld om te kijken of dat misschien een verschil maakt.
Komt me bekend voor. Zelfde problemen.

XBL: MRE Inc

Pagina: 1 ... 36 ... 43 Laatste

Let op:
Accessoires hebben ook hun [Nokia Lumia 930] Accessoires eigen topic. Reacties van die strekking worden hier verwijderd.