Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjanhs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:27
Mijn scherm blijft zwart op de L930, hoe lang zou ik moeten wachten voordat alles is doorlopen?

En hoe kan een reset doen naar 8.1 als het scherm zwart blijft?

Arjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Voxxie schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:09:
[...]

Heb je de Insider app wel op je telefoon gehad en heb je die toen ingesteld op de Fast ring ?
Ja, dat zal de oorzaak wel zijn. Tussentijds een reset gedaan, maar de aanmelding is MS natuurlijk niet vergeten :)

Ik wil echter geen TP op m'n main device, dus dat wordt een reset :(

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

PinokkioTV schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:07:
Ik krijg hem ongevraagd ... Zonder dat ik Windows Insider op m'n 930 heb staan :?
De hamvraag: hoe kom ik er vanaf zonder hard reset? Hij is (uiteraard) nog niet geïnstalleerd ...
Ik denk niet dat je er vanaf kan komen, anders dan een harde reset...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Swerfer schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:19:
[...]

Ja, dat denk ik ook, dank voor het bevestigen. Dan ga ik dat maar doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 11:07
Ik heb de update ook automatisch gepushed gekregen, maar nu staat het scherm met die draaiende tandwielen al een kwartier op 1-2%, hoort dat?

Zo niet, kan je dan een harde reset tijdens de installatie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

__Koen__ schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 23:19:
Ik heb de update ook automatisch gepushed gekregen, maar nu staat het scherm met die draaiende tandwielen al een kwartier op 1-2%, hoort dat?
Ja, had ik ook. Gewoon laten gaan, schiet opeens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Onderstaande hoort misschien niet helemaal thuis in dit Windows Phone 8.1 topic voor de Lumia 930 maar het kan nuttig zijn mocht je per ongeluk je device naar Windows 10 wil upgraden.

Mijn 930 was tijdens de update naar W10 vastgelopen. De hele nacht aangestaan maar geen werkende Phone meer. Met de Nokia Software Updater for Retail tool kan je hem weer terugflashen naar 8.1. Duurt wel even en gaat meerdere keren fout dus gewoon geduld en aangesloten laten zitten. Er is ook meerdere keren voorbijgekomen om Volume Down en Power in te drukken totdat je de triller voelt. Nu doet hij het weer :)

[ Voor 25% gewijzigd door Gé Brander op 15-05-2015 11:16 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:37
Is het de moeite waard om voor de preview W10 te gaan ?

Of zijn er nog te veel problemen zodat je de 930 niet goed kan gebruiken ?

( belangrijk voor mij Agenda, mail, communicatie apps, muziek , ondrive , office , netflix , plex :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 11:07
ErwinJ schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:09:
Is het de moeite waard om voor de preview W10 te gaan ?

Of zijn er nog te veel problemen zodat je de 930 niet goed kan gebruiken ?

( belangrijk voor mij Agenda, mail, communicatie apps, muziek , ondrive , office , netflix , plex :P )
Zou 't niet op je telefoon zetten die je dagelijks gebruikt, veel bugs, lag, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59
Ik zou nog even wachten. De kans dat je startscherm op "loading..." blijft staan met een 930 is vrij hoog en vervolgens kun je niks meer. Een andere device kan waarschijnlijk prima, maar de 930 heeft nu een bug die het onmogelijk maakt met Win10 te werken. De volgende build zal waarschijnlijk wel beter draaien.

Of het voldoende is voor dagelijks gebruik weet ik niet, maar lijkt me dat ze de komende tijd vooral het systeem stabieler gaan/moeten maken.

[ Voor 53% gewijzigd door Martinspire op 15-05-2015 12:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 21:03
Nou, ik moet zeggen dat de DP redelijk draait op mijn 930!
Ik kan mijn mail niet op het startscherm pinnen en de achtergrond beslaat soms maar 2/3 van het scherm maar buiten dit en de te verwachten lag en textureproblemen met tiles werkt het eigenlijk prima.

Voor mij waren alleen de belfunctie en whatsapp essentieel dus erg veel wensen had ik ook niet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Lumia 930 en de Windows Preview 10 update is naarboven gekomen en staat klaar om geïnstalleerd te worden.
Op het internet lees ik dat er toch zeer veel problemen zijn met deze build.

Wat moet/kan ik doen om te voorkomen dat deze update toch geïnstalleerd gaat worden, zodat ik mooi op de 8.1 versie kan blijven?
Want ik kan deze update niet annuleren, staat gepland om uitgevoerd te worden de 19de mei om 3u.

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42

Sebazzz

3dp

Bij mij stond ie gepland op de 18e om 3 uur 's nachts. Ik heb hem toch maar geïnstalleerd vandaag, en inderdaad, het startscherm werkt niet als je upgrade. Een factory-reset gegeven en de backup teruggezet uit OneDrive en nu werkt Windows 10 wel gewoon.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:04:
Ik heb een Lumia 930 en de Windows Preview 10 update is naarboven gekomen en staat klaar om geïnstalleerd te worden.
Op het internet lees ik dat er toch zeer veel problemen zijn met deze build.

Wat moet/kan ik doen om te voorkomen dat deze update toch geïnstalleerd gaat worden, zodat ik mooi op de 8.1 versie kan blijven?
Want ik kan deze update niet annuleren, staat gepland om uitgevoerd te worden deze nacht om 3u.

Thx!
Ik heb "Windows Inside" app verwijderd van het toestel, hopelijk helpt dat want ik wil die update ook niet krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PinokkioTV schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:36:
[...]

Ja, dat denk ik ook, dank voor het bevestigen. Dan ga ik dat maar doen :)
Heeft de hard reset (terug naar fabrieksinstellingen) geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:43:
[...]

Heeft de hard reset (terug naar fabrieksinstellingen) geholpen?
Ja en automatisch downloaden van updates uitgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik vraag me af hoeveel mensen alsnog problemen krijgen met een niet-werkend startscherm zodra ze hem een keer uit hebben gezet. Die van mij wilde in ieder geval niet meer. Ook niet bij hard-reset nadat ik wat apps had geïnstalleerd. Verder vond ik de build ook niet echt stabiel en bevatte het aardig wat bugs. Dus toch maar terug naar 8.1 want dit is niks zo.
Ook het gemis van een unified inbox is killing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Martinspire schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 17:04:
Ik vraag me af hoeveel mensen alsnog problemen krijgen met een niet-werkend startscherm zodra ze hem een keer uit hebben gezet. Die van mij wilde in ieder geval niet meer. Ook niet bij hard-reset nadat ik wat apps had geïnstalleerd. Verder vond ik de build ook niet echt stabiel en bevatte het aardig wat bugs. Dus toch maar terug naar 8.1 want dit is niks zo.
Ook het gemis van een unified inbox is killing.
Ik ga vanavond ook weer terug naar wp8.1. Vond het erg leuk om hem een dagje te draaien, maar zijn paar dingen die gewoon niet helemaal lekker draaien. Zo vind ik het irritant dat er niet 1 inbox is. Heb drie mail adressen toegevoegd en die zijn ieder op handmatig ingesteld. Moet dus niet iedere keer alle drie de mail adressen afgaan om mijn mail te checken. Erg irritant dat je niet 1 sync knop heb.

Daarnaast merk ik ook dat het startscherm nog niet gemaakt is voor hoge resoluties.

Al met al vond ik het totaal niet erg om de bèta op mijn l930 te hebben staan. Merk dat Microsoft grote stappen maakt en ben erg benieuwd naar de nieuwe build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Je moet eens Spartan draaien. Als je goed kijkt zie je aan de rechterzijde van het scherm een piepklein desktop scrollbalkje. :p Dit lijkt wel enkel met de muis zo te zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Sebazzz op 15-05-2015 19:01 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:34
WM10 draait bij mij nu aardig. Heb wel een hard reset gedaan want daarvoor werkte het niet super.

Zijn nog wel een aantal irritante dingetjes:
* De MSN nieuws app wil niet meer installeren. Volgens de store is deze niet compatibel.
* De Personen hub/app wil niet openen.
* Scaling/UI issues op start scherm

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Harmsen schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:08:
Zijn nog wel een aantal irritante dingetjes:
* De MSN nieuws app wil niet meer installeren. Volgens de store is deze niet compatibel.
* Scaling/UI issues op start scherm
Meerdere mensen ondervinden dit inderdaad.
* De Personen hub/app wil niet openen.
Probeer de tegel opnieuw op het startscherm te plaatsen. Ik ondervind dit ook met bijvoorbeeld foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:34
Sebazzz schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:13:
[...]

Meerdere mensen ondervinden dit inderdaad.

[...]
Probeer de tegel opnieuw op het startscherm te plaatsen. Ik ondervind dit ook met bijvoorbeeld foto's.
Helaas, ook vanuit de all apps list wil hij niet starten...

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Stancke schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 15:40:
[...]

Ik heb "Windows Inside" app verwijderd van het toestel, hopelijk helpt dat want ik wil die update ook niet krijgen ;)
Helpt dus niet... Hopelijk kan ik toch nog vermijden om die update te installeren... :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Zijn hier mensen met Windows 10 Mobile en die de apn van hun provider handmatig in moeten voeren? Ik krijg met Ziggo de mobiele data niet aan de praat...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000

Wekkel

De downloadkoning

Schieten in RAW blijft een genot. Ongelovelijk hoeveel je nog uit een plaatje kan halen met een flinke crop.

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/dzfxh4g93/Nokia_930.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Swerfer schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:19:
[...]

Haha, meen je dat? Dus je wordt verplicht om een software-update te doen op een toestel waarvan MS het niet aanraadt om het te installeren op je daily device.

Dus enkel een reset helpt? Op z'n minst belachelijk te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Stancke schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:04:
[...]

Haha, meen je dat? Dus je wordt verplicht om een software-update te doen op een toestel waarvan MS het niet aanraadt om het te installeren op je daily device.

Dus enkel een reset helpt? Op z'n minst belachelijk te noemen.
Niet belachelijk als je zelf op hebt gegeven om previews te ontvangen. Waarschijnlijk helpt het ook om de Insider Preview app en de Preview for Developers app uit te schakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Swerfer schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 13:10:
[...]

Niet belachelijk als je zelf op hebt gegeven om previews te ontvangen. Waarschijnlijk helpt het ook om de Insider Preview app en de Preview for Developers app uit te schakelen...
Helpt het ook niet om de slow-ring te pakken dan? Of had je dan al een update gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Op mijn lockscreen blijft een afspraak uit het verleden hangen. Zelfs als ik de afspraak uit mijn agenda verwijder blijft ie op het lochscreen. Nieuwe afspraken worden niet weergegeven. Iemand een idee hoe ik dit kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 19:41
Hier hetzelfde probleem, maar dan nog erger. Dacht slim te zijn door op update te klikken om vervolgens het toestel snel uit te schakelen. Uit de hoop dat de telefoon dan de update zou vergeten. Resultaat is minder, er moest onmiddellijk een hard reset uitgevoerd worden. Alle bestanden kwijt, verdomme.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Toeval of niet, gisterenavond ging het scherm niet meer aan opeens... Enkel aan de oplader ging het scherm aan, toestel bleef rebooten, werkte gewoon voor geen meter. De eerste keer dat ik zoveel miserie heb gehad met m'n toestel. Heb er een filmpje van gemaakt via de tablet, misschien dat ik deze nog wel upload.

Nu, dan maar W10 geinstalleerd erop (werkte ook voor geen meter, bleef rebooten etc., ook na hard reset). Nu "werkt" het toestel terug maar wil nu ASAP terug naar Windows 8.1. Direct eens proberen met Nokia Software Updater for Retail.

Hopelijk is alle miserie dan opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik had W10 Mobile er ook meteen opgezet.. Volgende keer wacht ik toch even de reacties af. Startscherm bleef op laden staan en kon alleen de settings maar bereiken, zoals iedereen. Ik heb hem toen terug gezet naar fabriek. Op zich werkte W10 toen redelijk maar had last van crashes en apps kreeg ik niet allemaal geinstalleerd. Toch maar weer terug naar 8.1..

Ik heb via https://www.windowsphone....hardware/recover-my-phone de telefoon weer naar 8.1 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zojuist de oranje versie van de 930 besteld :). Nu heb ik een 925 en ik wil/kan eigenlijk niet wachten op een 940. Daarom heb ik nu maar mijn contract voor een jaar verlengd zodat ik eventueel volgend jaar weer voor een opvolger kan gaan. Maar nu eerst blij uitkijken naar de 930.

Zijn er hier mensen die van een 925 afkomen? De specificaties zijn op veel vlakken verdubbeld (CPU / RAM) en dan natuurlijk het groter aantal pixels. Ik verwacht stiekem toch wel een stuk verbetering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:17
Razr schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:36:
Zojuist de oranje versie van de 930 besteld :). Nu heb ik een 925 en ik wil/kan eigenlijk niet wachten op een 940. Daarom heb ik nu maar mijn contract voor een jaar verlengd zodat ik eventueel volgend jaar weer voor een opvolger kan gaan. Maar nu eerst blij uitkijken naar de 930.

Zijn er hier mensen die van een 925 afkomen? De specificaties zijn op veel vlakken verdubbeld (CPU / RAM) en dan natuurlijk het groter aantal pixels. Ik verwacht stiekem toch wel een stuk verbetering :P
Ik kom van een L925 af, qua snelheidsverschil moet je niet teveel verschil verwachten. Ik vond zelf de 925 ook fijner om vast te houden.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Razr schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:36:

Kom zelf van de Lumia 920 af en eerste wat mij opviel is dat de accuduur aanzienlijk stukken beter is. Daarnaast merk ik dat de camera mooiere foto's neemt en dat hij niet zo belachelijk warm wordt (Lumia 920 had hier last van).

Als laatste, maar dat is best wel een opendeur. De snelheid :D :+

[ Voor 4% gewijzigd door vali op 19-05-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:34
Devian schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 11:07:
[...]

Ik kom van een L925 af, qua snelheidsverschil moet je niet teveel verschil verwachten. Ik vond zelf de 925 ook fijner om vast te houden.
Zo, ik moet van een 930 (scherm kapot) even tijdelijk terug maar een 925. Maar dan merk je pas echt hoeveel fijner een 930 is tov een 925...

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het enige dat ik aan de 930 echt niet fijn vind is de vorm. Het vasthouden vind ik niet prettig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
Dat vasthouden herken ik ook de 920 lag prettiger in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik had hem ook geupdate met mijn stomme kop naar WM10. Lang kijken naar het Loading screen en 's-avonds uiteindelijk via de telefoon van mijn vrouw erachter komen dat ik niet de enigste was....

Uiteindelijk gelezen dat je een harde reset uit moest voeren. Goed dat werkte dus maar half. Ik miste natuurlijk alle gegevens en een deel van de apps werd maar teruggezet. Verder ontbrak bij mij het telefoonicoontje althans het icoontje ontbrak maar de functie zat dus op een 'lege' tegel.

Doordat hij zo lang aan het laden was uiteindelijk de lader aangesloten maar toen werd het toestel behoorlijk heet ?? De iconen op het scherm waren eerst te groot en na wat aanpassingen had ik maar twee rijtjes ....

Had het al druk zat met klussen(tuin op de schop, keuken eruit) dus de volgende ochtend een restore gedaan (via eerdergenoemde tool) naar WP8.1. Daarna weer alles teruggezet en diverse apps weer opnieuw moeten instellen (RABO bankieren, Verificator).

Ik wacht dus volgende weer wel even met het installeren van WM10 previews. Ach je leert wel dat je vaak backups moet maken en dat het opslaan van foto's naar OneDrive ook zo zijn voordelen heeft :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Stancke schreef op zondag 17 mei 2015 @ 14:12:
Toeval of niet, gisterenavond ging het scherm niet meer aan opeens... Enkel aan de oplader ging het scherm aan, toestel bleef rebooten, werkte gewoon voor geen meter. De eerste keer dat ik zoveel miserie heb gehad met m'n toestel. Heb er een filmpje van gemaakt via de tablet, misschien dat ik deze nog wel upload.

Nu, dan maar W10 geinstalleerd erop (werkte ook voor geen meter, bleef rebooten etc., ook na hard reset). Nu "werkt" het toestel terug maar wil nu ASAP terug naar Windows 8.1. Direct eens proberen met Nokia Software Updater for Retail.

Hopelijk is alle miserie dan opgelost
En exact 1 week later heb ik terug hetzelfde probleem! Wtf is hier aan de hand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Stancke schreef op zondag 24 mei 2015 @ 22:58:
[...]

En exact 1 week later heb ik terug hetzelfde probleem! Wtf is hier aan de hand :?

[video]
Ik zou in ieder geval een andere sim pincode gaan gebruiken :X

Recent een update gehad? Of het is puur toeval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Nee, geen updates gehad die niemand anders heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ag wat is de kwaliteit van de camera toch super zeg!! Filmpje van party van gisteren. Geluid is super zuiver :D _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door vali op 24-05-2015 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

vali schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:42:
Ag wat is de kwaliteit van de camera toch super zeg!! Filmpje van party van gisteren. Geluid is super zuiver :D _/-\o_
Jammer dat het publiek zo rumoerig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Swerfer schreef op maandag 25 mei 2015 @ 00:06:
[...]

Jammer dat het publiek zo rumoerig is ;)
haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:33

Magure

Bla....

Stancke schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:33:
Nee, geen updates gehad die niemand anders heeft gehad.
Als je eens zonder sim kaart probeert? (kon zo niet vinden of je dat al had gedaan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
iemand de meest recente smartphone camera test gezien ? De Samsung S6 Edge wint daar, op de voet gevolgd door aaifones ?! Onze Lumia 930 komt er niet eens in voor ... Wat een kak test !

http://www.mobilecowboys....a-beste-smartphone-camera

Kan de directe link even niet vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Magure schreef op maandag 25 mei 2015 @ 10:16:
[...]

Als je eens zonder sim kaart probeert? (kon zo niet vinden of je dat al had gedaan...)
Wanneer het toestel ingeschakeld is en het scherm uit, kan ik enkel het scherm inschakelen door de oplader in te steken (reageert niet via double-tap of via de fysieke knop). Dan kan ik het toestel gebruiken zoals gewoonlijk. Wanneer de oplader in zit: geen laadindicatie rechtsboven en percentage staat al sinds gisterenavond op 25%, behalve sinds 5 minuten geleden want nu staat die op 42% ( :P ).

Heb nu de simkaart verwijderd, toestel uitgeschakeld, start direct terug op maar blijft niet rebooten zoals de vorige situatie waar de simkaart wel in het toestel zat. Scherm kan terug niet ingeschakeld worden, tenzij zoals hierboven.

Het vreemde is dan weer: wanneer het scherm ingeschakeld is, kan ik het niet uitschakelen via de fysieke knop maar als ik de knop lang ingedrukt hou, kan ik het toestel wel volledig uitschakelen. Weird toch allemaal :)

Dus hardware knop is niet kapot, scherm misschien? Maar waarom doet de batterij dan zo vreemd en waarom start het toestel dan terug opnieuw op? Softwareprobleem lijkt mij het meest logisch. En niet te vergeten: vorige week zondag had ik exact hetzelfde probleem, toestel gereset, de hele week geen problemen gehad en gisteren (exact 1 week geleden) duikt het probleem opnieuw op.

Als ik nu terug mijn toestel een hard reset geef, dan zal het probleem opgelost zijn, terug hetzelfde probleem volgende zondag? :P

Zal toch eens kijken om het toestel op te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

bhorvers schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:31:
iemand de meest recente smartphone camera test gezien ? De Samsung S6 Edge wint daar, op de voet gevolgd door aaifones ?! Onze Lumia 930 komt er niet eens in voor ... Wat een kak test !

Grappig aangezien de meeste sites er wel van overtuigd zijn dat de Lumia 1020 de absolute koning van de mobile telefooncamera's is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

bhorvers schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:31:

Gelukkig hebben ze de 930 'gewoon' niet getest en is het niet zo dat ze hem gestest hebben en dat hij niet in de top 20 voorkomt...

Ze durven het gewoon niet aan omdat ze bang zijn dat ze een Lumia als winnaar moeten uitroepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:33

Magure

Bla....

Stancke schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:45:
[...]

Wanneer het toestel ingeschakeld is en het scherm uit.... Blabla..
Mhmmm, wel heel vaag, dat hij op het ene wel reageert en andere niet... Maar om je toestel steeds een hard-reset te moeten geven is ook zo wat... Ik meende dat er ook een soort soft-reset was, heb je deze al geprobeerd? En anders laatste remedie is op sturen idd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Officiële Nokia 930 cover, maar gaat niet goed met de proximity sensor. Doh. Heel irritant dat ik dan moet wachten tot de ander ophangt. Dus dan maar geen cover :(

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Ik heb gister ook een Lumia 930 gekocht, geweldig toestel! Ik heb echter één ding nog niet kunnen vinden: Hoe kun je de flitser als zaklamp gebruiken en kun je dit ook als sneltoets in je notificatiescherm instellen?

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Skarloc schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:27:
Ik heb gister ook een Lumia 930 gekocht, geweldig toestel! Ik heb echter één ding nog niet kunnen vinden: Hoe kun je de flitser als zaklamp gebruiken en kun je dit ook als sneltoets in je notificatiescherm instellen?
Standaard zit die functie niet ingebakken.
Je zou dan op zoek moeten gaan in de store, daar zijn wel voldoende apps voor te vinden.

Ik gebruik zelf "fast torch"

[ Voor 3% gewijzigd door Amadeus1966 op 26-05-2015 12:44 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Magure schreef op maandag 25 mei 2015 @ 17:10:
[...]

Mhmmm, wel heel vaag, dat hij op het ene wel reageert en andere niet... Maar om je toestel steeds een hard-reset te moeten geven is ook zo wat... Ik meende dat er ook een soort soft-reset was, heb je deze al geprobeerd? En anders laatste remedie is op sturen idd....
Inderdaad, dat opsturen is niet zo erg maar de hele tijd hard reset geven en alles opnieuw instellen is wél veel werk :D

Goed, toestel gisteren terug hard reset gegeven en alles werkt terug naar behoren. Straks simkaart wisselen en hopelijk kom ik zondag het niet opnieuw tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Wat ik nogal eens vervelend vind, als ik een foto wil delen, dan krijg je een aantal keuzes waarmee je de foto wilt delen, vaak staat hier whatsapp niet bij, vandaag niet, morgen wel.

Is dit te wijzigen?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Jelte,89 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:20:
Wat ik nogal eens vervelend vind, als ik een foto wil delen, dan krijg je een aantal keuzes waarmee je de foto wilt delen, vaak staat hier whatsapp niet bij, vandaag niet, morgen wel.

Is dit te wijzigen?
In de normale Photos app en in de Nokia camera staat het Whatsapp er niet bij, maar in de Lumia Storyteller wel. Lijkt me niet dat dit vandaag of morgen veranderd, maar dat het gewoon onduidelijk en onlogisch is.

[ Voor 6% gewijzigd door Rips10 op 27-05-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

als ik je reactie verplaats naar het juiste topic ([Nokia Lumia 930] Accessoires) moet je hem niet doodleuk opnieuw hier plaatsen

[ Voor 77% gewijzigd door PaT op 27-05-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Rips10 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:34:
[...]

In de normale Photos app en in de Nokia camera staat het Whatsapp er niet bij, maar in de Lumia Storyteller wel. Lijkt me niet dat dit vandaag of morgen veranderd, maar dat het gewoon onduidelijk en onlogisch is.
Het is gewoon lastig, soms maak ik een foto en bedenk dan later dat ik die wil delen via fb of whatsapp... tijdens het bekijken van die foto kan dat dus niet, en moet je eerst de juiste applicatie openen.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel heb ik de lumia920, en na bijna 2 jaar is deze wel aan vervanging toe, ik twijfel momenteel een beetje tussen wachten op officiele windows mobile 10 smartphones of deze voor een vrij schappelijke prijs kopen, heeft iemand hier enig advies over wat voor mij de doorslag kan geven? (kon geen beter topic vinden om dit in te vragen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Heb je nu een nieuwe telefoon nodig of niet? Dat lijkt me de beste eerste vraag.
Verder als je dan een nieuwe wil kopen met Windows 10 mobile kun je er vanuit gaan dat deze bij introductie nog een hoge prijs hebben. Als je dan ook weer op een lagere prijs wil wachten ben je al snel een jaar verder (aankondiging -> in de winkel -> goedkopere prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel niet direct een nieuwe telefoon nodig, maar het liefst wel binnen de komende maanden. Ik zou dan ook niet wachten tot de lumia 940 in prijs is gezakt, maar deze voor de topprijs halen. Huidige 920 heeft wel een barst in het scherm en mensen verstaan mij over het algemeen slecht tijdens het bellen, dus langer dan strikt noodzakelijk is wil ik hem niet gebruiken, vooral vanwege het slecht te verstaan zijn tijdens het bellen. Het is voornamelijk de afweging nu een 930 of wachten op de 940, ik weet niet zeker of die echt een heel erge verbetering in ervaring gaat geven dan de 930.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:38
Tja, waar kan de Lumia 930 nog in verbeteren?

- Processor van Snapdragon 800 --> 808 / 810? Ga je dat merken? Verwacht niet echt eigenlijk. De 930 is -nooit langzaam.
- Camera? 20 mp pureview in beide phones.
- 1080P of 2560x1440? Verschil is niet noemenswaardig denk ik. Scherm van de 930 is subliem.
- 3GB RAM? Ga je dat merken? Verwacht t niet.
- Misschien het design? De 930 zou wat dunner mogen zijn vind ik...

Is dat het wachten waard? Dat mag je zelf beslissen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Blackouts op 27-05-2015 15:37 ]

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Skarloc schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:24:
[mbr] als ik je reactie verplaats naar het juiste topic ([Nokia Lumia 930] Accessoires) moet je hem niet doodleuk opnieuw hier plaatsen[/mbr]
Excuses, niet gezien dat deze verplaatst was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
bramv82 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:37:

- Processor van Snapdragon 800 --> 808 / 810? Ga je dat merken? Verwacht niet echt eigenlijk. De 930 is -nooit langzaam.
- 1080P of 2560x1440? Verschil is niet noemenswaardig denk ik. Scherm van de 930 is subliem.

Hopelijk ook minder hoekige randen. Dan is de Lumia ook fijner vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Waarschijnlijk wel weer Glance terug en natuurlijk ondersteuning voor Windows Hello. Verder vinden velen aansluiting voor MicroSD, USB-C en verwisselbare accu wel fijn volgens mij. Betere batterij kan ook nog, je weet het niet.

Verder is het afwachten wat er qua hardware nog interessant is om toe te voegen, maar ik ga hem wel gewoon aanschaffen. Vanwege bedrijfs-policy MOET ik een code gebruiken om mn toestel te unlocken. Als dat kan door mn bakkes te laten zien, lijkt me dat veel praktischer. Al zou ik een fingerprintreader ook prima vinden ala iPhone. Zit nu weer te twijfelen of ik mn werkmail nog wel op mn telefoon wil hebben. Is gewoon rete-irritant. Desnoods stuur ik het door naar temp mailbox oid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik voorkom dat in Whatsapp aan mij gestuurde foto's meteen worden opgeslagen op je telefoon? Nu worden alle foto's namelijk automatisch opgeslagen in het album WhatsApp en dit wil ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Skarloc schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:09:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik voorkom dat in Whatsapp aan mij gestuurde foto's meteen worden opgeslagen op je telefoon? Nu worden alle foto's namelijk automatisch opgeslagen in het album WhatsApp en dit wil ik niet.
Dit hoort niet thuis in de Lumia 930 topic. Anyway, je kan dit bij je settings doen van whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

vali schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:31:
[...]

Dit hoort niet thuis in de Lumia 930 topic. Anyway, je kan dit bij je settings doen van whatsapp.
Je hebt gelijk, ik had dit in een ander forum moeten posten. Maar onder instellingen van WhatsApp kan ik het op mijn Lumia 930 iig niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Skarloc schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:49:
[...]

Je hebt gelijk, ik had dit in een ander forum moeten posten. Maar onder instellingen van WhatsApp kan ik het op mijn Lumia 930 iig niet vinden.
je vind het onder instellingen -> chat settings-< media auto-download-> en daar alles op never zetten. Geen idee wat het in het Nederlands is, maar zal er vast veel op lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

vali schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:14:
[...]

je vind het onder instellingen -> chat settings-< media auto-download-> en daar alles op never zetten. Geen idee wat het in het Nederlands is, maar zal er vast veel op lijken.
Dat kan ik inderdaad vinden, maar dat zorgt er alleen voor dat de foto's niet automatisch worden gedownload. Wanneer je dit daarna handmatig doet dan worden de foto's alsnog in je fotofolder gegooid. Bij iOS gebeurde dit niet, daar waren de foto's alleen zichtbaar in whatsapp en niet in je Fotostream. Zal dus nog wel niet ondersteund worden in WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Skarloc schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:00:
[...]

Dat kan ik inderdaad vinden, maar dat zorgt er alleen voor dat de foto's niet automatisch worden gedownload. Wanneer je dit daarna handmatig doet dan worden de foto's alsnog in je fotofolder gegooid. Bij iOS gebeurde dit niet, daar waren de foto's alleen zichtbaar in whatsapp en niet in je Fotostream. Zal dus nog wel niet ondersteund worden in WM.
uhhh je vraagt letterlijk:

"Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik voorkom dat in Whatsapp aan mij gestuurde foto's meteen worden opgeslagen op je telefoon"

Daarnaast ben ik blij dat Whatsapp niet de vage methode van IOS heeft geïmplementeerd. Nu kan je zeer gemakkelijk een back-up maken van je whatsapp foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Skarloc schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:00:
[...]

In Lumia Storyteller kan je kiezen welke mappen worden gebruikt om je album samen te stellen. Als je Whatsapp daar weghaalt zal je ze niet terug zien in Lumia Storyteller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10-2024

Een ander interessant feature van Windows 10 is Continuum. Dat houdt in dat je o.a. telefoons niet alleen via bluetooth aan een muis en toetsenbord kunt koppelen, maar ook via USB-C of HDMI op een extern scherm kunt aansluiten, waarop vervolgens Windows 10 in Desktop modus wordt getoond. Daarmee kun je je telefoon dus als een PC gaan gebruiken. Microsoft heeft over Continuum meegedeeld dat dit alleen op nieuwe hardware/toestellen gaat werken. De 930 gaat dit dus bijv. niet ondersteunen (helaas). De kans is groot dat dit op de opvolger van de 930 wel mogelijk gaat zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Perenor op 28-05-2015 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Toch zie ik het mezelf niet gebruiken. Altijd wel laptop of pc bij de hand als ik bij een monitor ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:17:
Toch zie ik het mezelf niet gebruiken. Altijd wel laptop of pc bij de hand als ik bij een monitor ben.
Gisteren mijn 930 ontvangen, meteen maar even mijn ervaring posten: Hij gaat vandaag retour.

Het scherm knippert als een oude analoge TV. Dit begint al bij het bootlogo en houdt niet op. Op het internet vind je meer mensen met dit probleem en die wordt gezegd te wachten omdat het een software probleem is. MS zou dit met de volgende grote update oplossen. Alleen heeft mijn broer er ook net één gekocht en die werkt wel foutloos. Exact dezelfde software en firmware versies en instellingen, alleen heeft hij HW revisie 2.0.0.2 en ik 2.0.0.3.

Zelfs als het een software probleem is, ik werd horensdol van dat onrustige scherm dus daar ga ik niet op wachten. Als het een software probleem is, moet er gewoon een snelle patch voor komen. Nu functioneert het toestel gewoon niet naar behoren.

Belsimpel.nl was er ook duideliik in, dit hoort niet we ruilen hem om. Wel nog even kunnen spelen met het toestel en verder bevalt het goed, dus nu hopen op een fatsoenlijk exemplaar en dan horen jullie wel weer van mij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Mijn white/gold uitvoering van de Lumia 930 is onderweg! Erg spannend, ik heb nu een Android telefoon en ben ergens bang dat ik me een beetje beperkt ga voelen door de Windows omgeving en beschikbare apps, maar de kwaliteit van de camera (en het geluid!) maakt dat ik het toch een jaartje ga proberen. Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
TripleM schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:02:
Mijn white/gold uitvoering van de Lumia 930 is onderweg! Erg spannend, ik heb nu een Android telefoon en ben ergens bang dat ik me een beetje beperkt ga voelen door de Windows omgeving en beschikbare apps, maar de kwaliteit van de camera (en het geluid!) maakt dat ik het toch een jaartje ga proberen. Spannend!
Damn mooi ding! Die black gold versie is wel erg richting porno :D

[ Voor 7% gewijzigd door vali op 29-05-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:23

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Tsja, ik vind wit met goud meer iets voor 'dames' en zwart met goud doet mij denken: Your my friend, special price' aan de Spaanse Costa. Dus, om dat nou porno te noemen?

Maar goed, tis natuurlijk wel goed dat de 930 in veel kleurstellingen te koop is.

[ Voor 30% gewijzigd door GerCor op 29-05-2015 19:19 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
GerCor schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:17:
Tsja, ik vind wit met goud meer iets voor 'dames' en zwart met goud doet mij denken: Your my friend, special price' aan de Spaanse Costa. Dus, om dat nou porno te noemen?

Maar goed, tis natuurlijk wel goed dat de 930 in veel kleurstellingen te koop is.
Tja, misschien ligt het er maar net aan wat je aan de Spaanse costa doet. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Laatst online: 04-08 02:19
vali schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:47:
[...]

Tja, misschien ligt het er maar net aan wat je aan de Spaanse costa doet. :-)
eh...moet dat nu.....ik ben beelddenker...hahahaha

Ben het er wel mee eens dat het ook voor mij een beetje te veel blingblinggehalte heeft.
Neemt niet weg dat het een mooi toestel is.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Amadeus1966 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:10:
[...]

eh...moet dat nu.....ik ben beelddenker...hahahaha

Ben het er wel mee eens dat het ook voor mij een beetje te veel blingblinggehalte heeft.
Neemt niet weg dat het een mooi toestel is.
Haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:23

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Ik had, dacht ik, ergens gelezen dat zwart met goud in eerste instantie voor India was bedacht. En eh ... wat ik aan de Costa doe? Lekker op strand liggen en dan komen ze vanzelf langs met hun 'special price' echt gouden kettingen voor 10 euro. ;w :F

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20:58
Wat ik nou nog steeds niet doorheb na een paar maanden gebruik: hoe stel ik een specifiek profiel in? Op Android kon je altijd eenvoudig verschillende profielen kiezen, bijv buiten (harder geluid), vergadering (alleen trillen), slapen (geen internet, maar wel bereikbaar voor gebeld worden).

Ik woon namelijk sinds een paar maanden op mezelf en een slaapprofiel mis ik toch wel erg. Mijn geluid aan laten tijdens slapen is geen optie, want sommige van mijn vrienden willen nog wel eens laat/vroeg appen en dan zou ik wakker worden van de geluidjes, maar om nou elke nacht mijn wattsapp uit te zetten is ook niet echt een oplossing.

Iemand enig idee (wellicht via een app)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 13:06

Ik zou graag glance screen functie willen hebben dat is toch echt iets wat je mist op de 930 omdat het scherm geen geheugen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:14
XFlame schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:43:
...
Met de Quick Settings app, wifi en mobiele data uitzetten: https://www.windowsphone....75-420c-ae14-2339618da43e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Wat ik nou nog steeds niet doorheb na een paar maanden gebruik: hoe stel ik een specifiek profiel in? Op Android kon je altijd eenvoudig verschillende profielen kiezen, bijv buiten (harder geluid), vergadering (alleen trillen), slapen (geen internet, maar wel bereikbaar voor gebeld worden).

Ik woon namelijk sinds een paar maanden op mezelf en een slaapprofiel mis ik toch wel erg. Mijn geluid aan laten tijdens slapen is geen optie, want sommige van mijn vrienden willen nog wel eens laat/vroeg appen en dan zou ik wakker worden van de geluidjes, maar om nou elke nacht mijn wattsapp uit te zetten is ook niet echt een oplossing.

Momenteel nog van NL af halen en op engels zetten en cortana gebruiken voor quiet hours,ik zou niet anders meer willen.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Haha, een van de beste reclames ooit volgens mij: Beautiful lady deserves beautiful necklace

YouTube: Peugeot ad 199x

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20:58
Precies wat ik zocht, dank hiervoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM

Ik vond de zwart/goude versie net wat te donker, bovendien is de voorkant sowieso zwart. Het gaat dus alleen om de achterkant. Ik heb hem vandaag gekregen en ben er superblij mee, wat een degelijk toestel! De eerste rits apps is geinstalleerd, woensdag even m'n simkaart laten activeren en dan kijken hoe ie echt bevalt.

Misschien begrijp ik je niet goed, maar gaat je alarm niet af als het geluid uit staat dan? Of wil je wel gebeld kunnen worden maar niet geappt?
Je kunt wifi en mobiele data toch gewoon uitzetten zonder app?

[ Voor 9% gewijzigd door TripleM op 01-06-2015 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:14
Jawel, maar dan moet je het instellingen menu in duiken (voor mobiele data).
Met quick settings heb je een snelkoppeling naar het juiste menu item.
Dat gaat net wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathan80
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-02-2024
Via het slide downmenu kun je data (gegevensverkeer) ook aan en uit zetten. Tevens zijn de snelkoppelingen ook aan te passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Nathan80 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 00:59:
Via het slide downmenu kun je data (gegevensverkeer) ook aan en uit zetten. Tevens zijn de snelkoppelingen ook aan te passen
Is het gewoon niet gemakkelijker om savonds quite hour in te stellen en de tijden dat je geen whatsapp wilt hebben het in de notification+ action geluid en tril bij whatsapp weg te halen.

Dat laatste doe ik ook als ik whatsapp via de browser. Dan wil ik niet dat bij iedere app mijn telefoon ook nog eens af gaat.

Als hij op quite hour staat dan gaat ze wekker nog steeds af.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 03-06-2015 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Eén van de belangrijkste redenen om voor de 930 te kiezen was voor mij de PureView icm RichRecording. In de nieuwe Lumia camera 'lens' kun je niet meer de geluidsinstellingen kiezen (basfilter uit, op 100Hz of 200Hz), in de Lumia Classic lens nog wel. In de nieuwe kun je qua beeld weer meer instellingen doen lijkt het wel. Weet iemand exact wat de verschillen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervangende toestel nu twee dagen in bezit en geen enkel probleem gehad. Wat een heerlijk toestel is dit toch. Heb bij mij thuis met verschillende telefoons problemen gehad wegens een zwak signaal, deze werkt gewoon!

En de (voor)oordelen tegen pentile schermen kunnen ook de prullenbak in. Het beeld is beter dan de fulHD LCD van mijn Xperia Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
HELP ... laatst via de app 'Bestanden' mijn foto's op de Lumia eens 'opgeschoond'. Ik zag dat ik bij veel foto's twee varianten had staan. Dus wat doe ik, ik gooi de 'normale' foto's weg en bewaar de hi-res variant. beetje geheugen vrij maken ... wat moet je met 2 keer dezelfde foto ?!
Maar ja ... nu zie ik die foto's niet meer in mijn foto album op de Lumia. Ik kan ze alleen nog via de verkenner op mijn laptop (Lumia via USB) bekijken. Dat was dus niet de bedoeling ...

Iemand een idee hoe ik de foto's alsnog in mijn albums kan bekijken ?

Edit: Gevonden ! ... ik heb de betreffende hi-res foto's naar de laptop gekopieerd, volgens een nieuwe bestandsnaam (rename) gegeven en weer terug gezet op de Lumia. Nu kan ik de foto's weer zien ...

[ Voor 15% gewijzigd door bhorvers op 04-06-2015 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:32

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik heb sinds vandaag een Lumia 930 via cool blue 2de kans. Toestel is als nieuw, maar wat me opvalt is dat de aan/uit knop bijna in het toestel moet drukken om het scherm uit/aan te zetten. Ook de camera knop, first-stage gaat prima maar om een foto te maken moet ik echt flink duwen op de knop... Hoort dat zo? Niet echt fijn werken zo, wel prachtig toestel! Maar weer, alleen dit bericht typen voel ik de telefoon warm worden.. Dat is sinds de release dus niet veranderd?

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Laatst online: 16-09 22:12
Wat het warm worden betreft: Dat ervoer ik ook de eerste twee weken toen ik het toestel nieuw had. Na een tijdje wordt het een heel stuk minder. Het schijnt ook te helpen om elke(!) app eens op te starten en in te stellen. Linksonder voel ik nu ook warmte, maar daar is mee te leven. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:32

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Iridium schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:52:
Wat het warm worden betreft: Dat ervoer ik ook de eerste twee weken toen ik het toestel nieuw had. Na een tijdje wordt het een heel stuk minder. Het schijnt ook te helpen om elke(!) app eens op te starten en in te stellen. Linksonder voel ik nu ook warmte, maar daar is mee te leven. Toch?
Voor mij is dit totaal onacceptabel. Bedoel WAAROM zou een toestel flink warm worden van een beetje browsen of bellen ect? 8)7 Games snap ik, maar dit... Retourtje CB... Was vergeten dat een jaar geleden dit ook 1 van de reden was waarom ik het toestel weg gedaan heb... Erg jammer, zo'n mooi toestel, maar ik heb geen zin om altijd met klamme handen te staan omdat dat toestel warm wordt bij niets doen :(

(en mijn batterij loopt zo hard leeg dat ik bijna kan meetellen)

[ Voor 4% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 05-06-2015 19:18 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-09 19:43
Mother_Goozz schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 18:20:
[...]

Voor mij is dit totaal onacceptabel. Bedoel WAAROM zou een toestel flink warm worden van een beetje browsen of bellen ect? 8)7 Games snap ik, maar dit... Retourtje CB... Was vergeten dat een jaar geleden dit ook 1 van de reden was waarom ik het toestel weg gedaan heb... Erg jammer, zo'n mooi toestel, maar ik heb geen zin om altijd met klamme handen te staan omdat dat toestel warm wordt bij niets doen :(

(en mijn batterij loopt zo hard leeg dat ik bijna kan meetellen)
Internet Explorer en whatsapp blijven grote stroom verbruikers maar hoeveel ik die ook gebruik kom toch de dag goed door. Batterylive is bovengemiddeld.
Als je het nog een kans wil geven kan je als tweaker natuurlijk met de Nokia recovery tool de software er opnieuw opzetten en denk aan de harde reset met de hardware knopen, ook na de tool dit doen. Hier draaien toch vier 930 toestellen in de familie waar iedereen erg tevreden over is. Met jouw exemplaar kan natuurlijk iets zijn.
Succes.
Pagina: 1 ... 35 ... 43 Laatste

Let op:
Accessoires hebben ook hun [Nokia Lumia 930] Accessoires eigen topic. Reacties van die strekking worden hier verwijderd.