Wanneer het toestel ingeschakeld is en het scherm uit, kan ik enkel het scherm inschakelen door de oplader in te steken (reageert niet via double-tap of via de fysieke knop). Dan kan ik het toestel gebruiken zoals gewoonlijk. Wanneer de oplader in zit: geen laadindicatie rechtsboven en percentage staat al sinds gisterenavond op 25%, behalve sinds 5 minuten geleden want nu staat die op 42% (

).
Heb nu de simkaart verwijderd, toestel uitgeschakeld, start direct terug op maar blijft niet rebooten zoals de vorige situatie waar de simkaart wel in het toestel zat. Scherm kan terug niet ingeschakeld worden, tenzij zoals hierboven.
Het vreemde is dan weer: wanneer het scherm ingeschakeld is, kan ik het niet uitschakelen via de fysieke knop maar als ik de knop lang ingedrukt hou, kan ik het toestel wel volledig uitschakelen. Weird toch allemaal
Dus hardware knop is niet kapot, scherm misschien? Maar waarom doet de batterij dan zo vreemd en waarom start het toestel dan terug opnieuw op? Softwareprobleem lijkt mij het meest logisch. En niet te vergeten: vorige week zondag had ik exact hetzelfde probleem, toestel gereset, de hele week geen problemen gehad en gisteren (exact 1 week geleden) duikt het probleem opnieuw op.
Als ik nu terug mijn toestel een hard reset geef, dan zal het probleem opgelost zijn, terug hetzelfde probleem volgende zondag?
Zal toch eens kijken om het toestel op te sturen...