Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:59
In feite is het dit:
  • General user experience changes
    • Additional language support (Bangla, Khmer, Kiswahili, Lao)
    • Double-tap on navigation bar to turn off screen
    • Settings categorized and searchable
    • Anti-theft reset protection
  • Apps
    • Customizable app permissions
  • New technology support
    • Bluetooth Message Access Profile
    • Bluetooth Human Interface Device Profile 1.1
    • Bluetooth HID over Generic Attribute Profile
    • Absolute Volume Control (part of AVRCP)
    • Video over LTE
Wikipedia: Windows Phone version history

En inderdaad wat XeNeRgY zegt, al staan daar vooral dingen bij voor systeembeheerders en providers waar wij weinig van zullen merken.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 11-04-2015 11:33 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 18:04
Ik was helaas ook te laat, had graag de GDR2 op mijn Lumia 930 gehad, maar helaas.

Even afwachten tot de volgende build van Windows 10 dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Laatst online: 16-09 09:49
Iridium schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:27:
[...]

Hier precies hetzelfde. Na een herstart werden 17 stappen geconfigureerd, maar er is weinig (niets?) veranderd. Zijn we blij gemaakt met een dooie mus?
Had hier exact hetzelfde. Was weet eens te laat om gdr2 binnen te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:28
Had dit gepost in het 8.1 topic deze nacht maar idd een update van niks.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Voxxie schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 11:40:
Ik was helaas ook te laat, had graag de GDR2 op mijn Lumia 930 gehad, maar helaas.

Even afwachten tot de volgende build van Windows 10 dan maar ;)
Hoezo te laat? Ik heb GDR2 net nog binnen gehaald op mijn L920.

Als de update gedownload is en je op details klikt zie je dan al dat er een W10 update klaar staat om geïnstalleerd te worden?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
enomiss schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:38:
[...]

Hoezo te laat? Ik heb GDR2 net nog binnen gehaald op mijn L920.

Als de update gedownload is en je op details klikt zie je dan al dat er een W10 update klaar staat om geïnstalleerd te worden?
Niet voor de 930 wegens een bug.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024
Gunth schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:43:
[...]

Niet voor de 930 wegens een bug.
Dus dit
http://www.windowscentral...ate-2-windows-insider-app
werkt al niet meer?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Werkt idd niet, zie mijn post in het 8.1 topic.
Aan de reply's te lezen op Windows central hebben maar een handvol de update gekregen op de 930.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb net even GDR2 en WP10 op de L730 van mijn vader uitgeprobeerd. Ik kan nog steeds niet zeggen dat ik enthousiast ben over de weg die MS inslaat met W10 voor de smartphones. GDR2 daarentegen, kleine update, maar geweldig handig in het instellingen scherm :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:01
Ik begin zo moe te worden van deze telefoon, bijna elke keer als ik bijvoorbeeld Whatsapp, Twitter, Facebook wil openen, staat er 'Hervatten...' En dan crashed ie... En dan kan je hem een korte tijd niet eens aandrukken. Ik heb zelfs gehad dat ik whatsapp 4x probeerde te openen en dat ie 4 x crashed. Pas na de 5de keer lukte het pas.. Wat is dit voor iets geks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
hotymoty schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 18:07:
Ik begin zo moe te worden van deze telefoon, bijna elke keer als ik bijvoorbeeld Whatsapp, Twitter, Facebook wil openen, staat er 'Hervatten...' En dan crashed ie... En dan kan je hem een korte tijd niet eens aandrukken. Ik heb zelfs gehad dat ik whatsapp 4x probeerde te openen en dat ie 4 x crashed. Pas na de 5de keer lukte het pas.. Wat is dit voor iets geks
Bizar??!?!? Dat heb ik echt nog nooit gehad. Ik zou bijna zeggen een hardware probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van een Lumia 930.
Wat me meteen opviel is het volgende. Wanneer ik door de menu's of in de browser scroll, dan wordt de tekst wazig.
Wanneer je dan stopt met scrollen wordt de tekst weer scherp. Het is echt super irritant, is dit te verhelpen door wat instellingen te wijzigen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Lowizi schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 21:54:
Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van een Lumia 930.
Wat me meteen opviel is het volgende. Wanneer ik door de menu's of in de browser scroll, dan wordt de tekst wazig.
Wanneer je dan stopt met scrollen wordt de tekst weer scherp. Het is echt super irritant, is dit te verhelpen door wat instellingen te wijzigen misschien?
Dit is niet te verhelpen. Dit is een bijeffect van het verder super amoledscherm. Na een tijdje zie je het niet meer...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
vali schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 18:20:
[...]

Bizar??!?!? Dat heb ik echt nog nooit gehad. Ik zou bijna zeggen een hardware probleem.
Hardware?! Dit is evident een software probleem! Ik heb een keer vergelijkbare problematiek gehad en er lang mee rondgelopen. Mijn tip: Zo snel mogelijk een Factory reset doen, dan werkt alles weer supergoed. Door de cloud backup van MS duurt het ook niet superlang en hoef je naderhand weinig opnieuw in te stellen. Doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
MTDjassen schreef op zondag 12 april 2015 @ 01:47:
[...]

Hardware?! Dit is evident een software probleem! Ik heb een keer vergelijkbare problematiek gehad en er lang mee rondgelopen. Mijn tip: Zo snel mogelijk een Factory reset doen, dan werkt alles weer supergoed. Door de cloud backup van MS duurt het ook niet superlang en hoef je naderhand weinig opnieuw in te stellen. Doen!
Ik ga er eigenlijk beetje vanuit dat mensen bij dit soort problemen ook eerst een hardreset hebben uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
vali schreef op zondag 12 april 2015 @ 14:22:
[...]

Ik ga er eigenlijk beetje vanuit dat mensen bij dit soort problemen ook eerst een hardreset hebben uitgevoerd.
Ik ben echt een leek met zulke dingen, hoe doe je een hardreset dan. Of is dat hetzelfde als Factory Reset?
Hoe doe je alles backupen naar MS Cloud zoals je dat zegt. Worden mijn telefoon nummers dan ook opgeslagen of dat niet?

[ Voor 7% gewijzigd door hotymoty op 12-04-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Laatst online: 07-09 09:39
Swerfer schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 23:51:
[...]

Dit is niet te verhelpen. Dit is een bijeffect van het verder super amoledscherm. Na een tijdje zie je het niet meer...
Bedankt voor de info!
Het is een heel mooi toestel en de overstap naar windows phone valt me ook hartstikke mee als Android gebruiker, maar die geblurde tekst daar kan ik niet aan wennen.
Dan maar retour, dat was een kort windows phone avontuur hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

Lowizi schreef op zondag 12 april 2015 @ 17:10:
[...]

Bedankt voor de info!
Het is een heel mooi toestel en de overstap naar windows phone valt me ook hartstikke mee als Android gebruiker, maar die geblurde tekst daar kan ik niet aan wennen.
Ik zou toch voor de zekerheid kijken of een andere 930 hetzelfde probleem heeft. Ik weet niet hoe erg het bij jou is, maar als ik door de applist scroll blijft de tekst voor mij gewoon goed leesbaar, zij het iets minder scherp. Weet je ook zeker dat je de allernieuwste firmware draait met updates?

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lowizi schreef op zondag 12 april 2015 @ 17:10:
[...]

Bedankt voor de info!
Het valt mij eigenlijk helemaal niet zo op. Alleen in het apps menu zie ik het maar vind het persoonlijk totaal niet storend. Je zou een andere browser kunnen proberen of kijken of je er na een paar dagen toch aan went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kweetniet, maar hier nergens last. Zowel scrollen door een browser als de applijst blijft de tekst gewoon scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:21

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Verwijderd schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:56:
Kweetniet, maar hier nergens last. Zowel scrollen door een browser als de applijst blijft de tekst gewoon scherp.
Bij mij ook. :+

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Dan moet je denk ik wat beter kijken. Scroll maar eens op een webpagina met IE browser heel langzaam omhoog/omlaag. Dan zie dat de tekst die voorbij komt tijdens het scrollen wat wazig is. Hetzelfde geldt als je de lijst van apps door scrolt. Of het hinderlijk is kan ik niet voor iemand anders bepalen, ikzelf vind van niet, maar je ziet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik heb gemerkt dat de foto's die ik via WhatsApp ontvang niet automatisch opgeslagen worden via onedrive zoals de foto's die ik zelf maak.
Kan ik hier ergens een opstelling aanpassen zodat dit wel gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
hotymoty schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:24:
[...]

Ik ben echt een leek met zulke dingen, hoe doe je een hardreset dan. Of is dat hetzelfde als Factory Reset?
Hoe doe je alles backupen naar MS Cloud zoals je dat zegt. Worden mijn telefoon nummers dan ook opgeslagen of dat niet?
Hardreset is inderdaad hetzelfde als factory reset. Als je telefoonnummers op je outlook account opslaat worden deze standaard in de cloud opgeslagen. Anders kan je bij instellingen bij backup je instellingen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:59
Gisteren uit verveling wat zitten kijken in de menu's en ook nog eens op "telefoonupdates" geklikt en laten zoeken, verrassing, hij vond een update.

Ik kan wel nergens terugvinden op de telefoon over welke update het nu gaat. Ik heb wel die Windows Insider app op mijn telefoon maar komt de W10 preview zo binnen op je toestel? Ik wil die helemaal niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
Nee, W10 sowieso niet. In het beste geval W8.1 update 2, en dat is een mooie update.

Onder instellingen-->info kun je het buildnummer van de huidige versie vinden. 8.10.1xxxx

[ Voor 36% gewijzigd door jorisjan op 16-04-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allicht kijk ik er overheen. Maar ik kan de 4K film mode niet vinden op mijn 930. Hij gaat maximaal tot 2K. Ik gebruik de laatste update van Lumia camera, iemand die advies heeft?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Laatst online: 26-04 20:14
Interpreteer je het niet verkeerd? Ik heb een optie "2160p". Dat is 4K. (twee keer zoveel verticale lijnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
De laatste tijd zo vaak de melding 'laden ...' bij het openen van Whatsapp ... vreselijk irritant. Duurt soms wel 5 seconden voordat Whatsapp opent. Hebben anderen dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 13:33

Magure

Bla....

bhorvers schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 20:31:
De laatste tijd zo vaak de melding 'laden ...' bij het openen van Whatsapp ... vreselijk irritant. Duurt soms wel 5 seconden voordat Whatsapp opent. Hebben anderen dit ook ?
jup hier ook, sinds laatste update is dit gebeurt.. Vreselijk irri idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hier geen last van. Misschien een reinstall proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

Aghanim schreef op zondag 19 april 2015 @ 09:07:
Hier geen last van. Misschien een reinstall proberen?
Heb eerst een reboot gedaan , dat lijkt ook al te helpen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Magure schreef op zondag 19 april 2015 @ 10:26:
[...]

Heb eerst een reboot gedaan , dat lijkt ook al te helpen... :)
Klopt inderdaad, maar is helaas maar tijdelijk ... 😢 ... ik zou de reïnstall nog eens kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:59
Grmbl, toch al een 2-3 keer gehad dat opeens alles van geluid wegvalt. Geen notification geluid, geen beltoon etc.

Mijn moeder had dat vroeger ook op haar Lumia 630 =\

Iemand die dit probleem herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaanBanaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ja, ik ken het ook op mn 735. Momenteel op GDR2, ook daar is het 1 keer voorgekomen. In totaal 3-5 keer opzo, WhatsApp kan er ook wat van (maar is niet de schuldige).

Erg treurig, en ja ik ben zeker dat er niets op stil stond. Zulke basics moeten gewoon werken, altijd. ALTIJD. Want je vertrouwd erop. Heb al een keer broodjes laten verbranden daardoor.

Misschien dat het met een of andere lock screen app the doen had, maar die zijn alweer gedeinstalleerd. In een hard reset heb ik geen zin, omdat bepaalde geinstalleerde apps niet meer in de store staan en ik die dus niet opnieuw kan installeren. Ben benieuwd wanneer Microsoft dat op orde gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Omdat ik klaar was met mijn huidge android toestel en ook al iOS heb gehad ging in de sprong naar WP nu maar eens maken met de 930. Komt hij binnen blijkt er een zwart stofje onder het scherm te zitten :( kan die weer retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Betreffende geluid,

Ik gebruik veel m'n telefoon om muziek te luisteren in m'n auto via bleutooth, echter heeft mijn telefoon zo af en toe de neiging mij te moeten moraalridderen over het volume wat ik hierbij gebruik. Beetje onzin natuurlijk aangezien bluetooth gewoon op max staat en het volume met de autoradio word geregeld.

Kan deze onzin ook uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GouweDouwe
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06-2021
Ik ben inmiddels ook al een aantal maanden in het blijde bezit van een Nokia Lumia 930. Ben er erg tevreden mee. Waar ik minder tevreden mee was, was dat ik mijn gloednieuwe Lumia na drie weken op de stenen vloer in m'n badkamer liet vallen en ik sindsdien een gigantische barsten in mijn scherm heb zitten. Het scherm doet het gewoon nog, alleen irriteert het me wel steeds meer, voornamelijk bij het maken en bekijken van foto's. Dus ben ik voorzichtig op zoek gegaan naar een tent die het scherm voor een degelijke prijs kan vervangen. Tot nu toe zie ik overal prijzen van om en nabij de €200,- staan en dat kan ik me eerlijk gezegd gewoon niet veroorloven.

Dus bij deze, ik las hier reacties van andere mensen die hun scherm hebben laten vervangen en ik vroeg me af hoeveel geld zij kwijt waren. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 14:01

EraZor

Don't mention the war

Is er een mogelijkheid om de laatste WP10 preview op de 930 te 'hacken'? (zoals met de voorlaatste kon)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MTDjassen schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:58:
Interpreteer je het niet verkeerd? Ik heb een optie "2160p". Dat is 4K. (twee keer zoveel verticale lijnen).
Ja, stom. Je hebt helemaal gelijk.T is nogal verwarrend aangezien 1080p en 4k in 1 adem worden genoemd in benchmark testen etc. Hence was ik in de veronderstelling dat 4k 4xxxp zou moeten zijn. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GouweDouwe schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:39:
Ik ben inmiddels ook al een aantal maanden in het blijde bezit van een Nokia Lumia 930. Ben er erg tevreden mee. Waar ik minder tevreden mee was, was dat ik mijn gloednieuwe Lumia na drie weken op de stenen vloer in m'n badkamer liet vallen en ik sindsdien een gigantische barsten in mijn scherm heb zitten. Het scherm doet het gewoon nog, alleen irriteert het me wel steeds meer, voornamelijk bij het maken en bekijken van foto's. Dus ben ik voorzichtig op zoek gegaan naar een tent die het scherm voor een degelijke prijs kan vervangen. Tot nu toe zie ik overal prijzen van om en nabij de €200,- staan en dat kan ik me eerlijk gezegd gewoon niet veroorloven.

Dus bij deze, ik las hier reacties van andere mensen die hun scherm hebben laten vervangen en ik vroeg me af hoeveel geld zij kwijt waren. Bedankt :)
Bij alle nieuwe toestellen zitten de LCD en digitizer compleet aan elkaar. Hierdoor kan je niet bijv. alleen het LCD'tje of glas vervangen. Prijzen komen dan - helaas - al snel in de buurt van de 150 - 200 euro. Dat was bij mijn broertje's Nexus 5 niet anders. Balen man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuOnline
  • Laatst online: 18-09 11:43

Vaak is dit op je verzekering te verhalen. Mijn broertje kreeg dit in ieder geval vergoed.

Misschien even informeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali

Je zou het zelf los kunnen kopen en het scherm zelf vervangen? Bespaar je flink wat geld en heb je iets leuks te doen op een zondag middag. Dit filmpje is in het Duits, maar laat wel zien hoe gemakkelijk het is.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 21-04-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 15:38

€245,- :o

Via de officiële weg van Nokia / Microsoft.

Mijn inboedelverzekering vergoedde het trouwens gewoon _/-\o_

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zo ik mag me hier ook gaan melden.

Mijn werkgever heeft enige tijd geleden mijn Apple 4S 16GB omgewisseld voor een Apple 5C 8Gb :(
Nadat ik elke keer tegen de beperkte opslag capaciteit aanzat (netto is het maar 8Gb - iOS = 4,6 Gb !) geklaagd en toen werd me gevraagd om een Lumia te testen. Uiteindelijk maar het (beste?) toestel gekozen voor minder dat een nieuwe 5C 8Gb maar goed sinds vandaag dus een Lumia 930 in het bezit/te leen.

Moet zeggen dat me veel zaken in positieve zin opvallen maar het weer vervelend is dat ik mijn Google apps moet missen. Verder ook geen TomTom beschikbaar maar Sygic of Here maps gaat volgens mij ook wel werken.

Ik had op mijn iPhone Net Analyzer staan (wifi scannen en alle technische gegevens kunnen opvragen/ speedtest enz) Weten jullie een gelijkwaardige app die dit kan? Is er zowiezo een lijstje met must-have apps?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 16:51
is het de laatste dagen iemand nog gelukt om 8.1 Update 2 op zijn of haar 930 te installeren? heb me aangemeld via de Insiders app (fast ring) maar hij vindt geen update.
zou graag de app permissions willen testen, en het verbeterde instellingen-menu uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitz76
  • Laatst online: 20:50
Ik heb het geprobeerd maar ook al leek een en ander te installeren, uiteindelijk geen Update 2. Op allaboutwindowsphone vond ik volgende comment:

- Worth mentioning also is the fact that not every 930 can get the GDR2 update. The branch code has to be "WPB_CXE_R2" to get this working (can be found under "About" in Windows Insider App). I have branch code WPB_CXE_R1 on my 930, so no GDR2 for me. -

Ik blijk dus ook de branch code eindigend op R1 te hebben. Helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:35
Bij mij werkt de ING app ineens niet meer. Als ik hem open gaat hij gewoon direct terug naar deskop. Opnieuw starten en installeren van de app helpen niet. Iemand anders die dit gebruikt?

Nevermind: ing app voor windows phone tijdelijk onbruikbaar - 23-4-15 :)

[ Voor 20% gewijzigd door chaoscontrol op 23-04-2015 18:47 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Als ik film, wordt het geluid niet meegenomen.. In de instellingen staat alles goed.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:37
chaoscontrol schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:47:
Bij mij werkt de ING app ineens niet meer. Als ik hem open gaat hij gewoon direct terug naar deskop. Opnieuw starten en installeren van de app helpen niet. Iemand anders die dit gebruikt?

Nevermind: ing app voor windows phone tijdelijk onbruikbaar - 23-4-15 :)
Opnieuw instaleren helpt wel, gisteren gedaan op 2 lumia's 930/735 en het werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:58
Ik heb mijn lumia maar even in de kast gelegd. Ik mis op dit moment teveel apps en de apps die er zijn zijn maar een slap aftreksel van iOS versie. Ik heb voor een heel zacht prijsje een iPhone kunnen overnemen. Een flinke stap terug als het om de camera gaat maar drie stappen vooruit als het om apps gaat. Succes en hopelijk tot gauw als Windows 10 aanslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Laatst online: 04-08 02:19
Denk dat de app behoefte per persoon verschillend is.
Apps een slap aftreksel....nou dat is één mening.
Moest vorig weekend noodgedwongen met een iphone werken..........het werkte.
Gaf verder ook geen problemen,
maar vond de hele ui een my first phony uitstraling hebben.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Net terug van een weekje verlof waarin ik eindelijk de camera van mijn 930 uitgebreid heb kunnen testen en ik moet zeggen ik ben echt onder de indruk.
Zeer mooie foto's en ook de filmpjes zijn van uitstekende kwaliteit. Neem daar ook nog eens het perfecte geluid bij en je kan bijna niet beter in een telefoon denk ik dan.
Enige minpuntjes die ik ben tegengekomen zijn het gebrek aan optie voor een panoramische foto en de selfie camera die echt een pak minder is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Cronimet schreef op maandag 27 april 2015 @ 18:28:
Enige minpuntjes die ik ben tegengekomen zijn het gebrek aan optie voor een panoramische foto
De app Lumia Panorama al geprobeerd?

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Moet je daar echt een apparte App voor downloaden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Cronimet schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:21:
[...]

Moet je daar echt een apparte App voor downloaden |:(
Ja, zoek maar eens in de store op alleen lumia. Ik heb meer dan 10 apps met lumia in de titel waarvan er diverse voor de camera bedoeld zijn. Die kan je dan vanuit de Lumia Camera app selecteren als lens.

Zie:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/PCVgSsb6tTDScEF22g4XPiWy/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bZGDJPxp5x33DrcdpXfitlu4/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Jammer, dat wist ik niet. Heb lang in de opties zitten zoeken want had het echt kunnen gebruiken. Beetje omslachtig wel dat je daar speciaal een andere App voor moet downloaden.
Ach ja nu weet ik het hé. Merci voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Cronimet schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:59:
Beetje omslachtig wel dat je daar speciaal een andere App voor moet downloaden.
Dit heeft ook voordelen. Iedere developer kan een zogenaamde lens maken voor de camera app. Er zijn er ook zat te vinden. Dan is het wel in een keer handig dat je zelf de gewenste lenzen kan installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
Swerfer schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:29:
[...]

Dit heeft ook voordelen. Iedere developer kan een zogenaamde lens maken voor de camera app. Er zijn er ook zat te vinden. Dan is het wel in een keer handig dat je zelf de gewenste lenzen kan installeren...
Heb hem net gedownload en vind hem niet fijn werken eigenlijk. Met mijn vorige OPPO find 7a moest ik enkel een foto maken en de camera enkele seconden zijwaarts bewegen. De methode van de Lumia werkt niet zo goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Het probleem met de Lumia Panorama lens is dat deze bar slecht werkt. Met Android werkt panorama al tijden heel behoorlijk, maar de Nokia maakt er een potje van. Het begint en eindigt al met het uitlijnen. De gyroscoop (of wat het ook is) raakt bij de 2e foto de weg al kwijt. Totaal onbruikbaar. Jammer, want voor panorama's grijp ik nu dus zonder twijfelen mijn 2e telefoon (Android dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 18-09 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Panorama vind ik alleen goed werken met referentiepunten waar de camera op kan focussen. Een halfdonkere bosrand bijvoorbeeld niet maar de skyline van een beetje stad werkt wel weer erg goed.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/CPgB0WNmvJPvWU48RK1MzHaY/medium.jpg
^ meteen goed in de eerste keer.

[ Voor 34% gewijzigd door MAX3400 op 27-04-2015 22:08 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Na 1,5 jaar L1020 ben ik ook overgestapt op de 930.
Mooi apparaat voor een prima prijs iig.
Gek genoeg kan ik nergens vinden waar ik mijn instellingen kan overbrengen zoals ringtones, maar ook muziek, foto's e.d. weet iemand waar dit zit?

Klopt het dat er op het donkere vergrendelingsscherm niks wordt weergegeven? Zelfs geen klok?

verder merk ik dat enkele apps die prima draaiden op 8.1 nu niet meer bechikbaar zijn. erg irritant. michelin guide bijvoorbeeld (had ik gekocht). en mijn tennis. Is daar nog wat aan te doen?

Ook alle whatsapp geschiedenis is niet meegekomen. bij eerdere nieuwe telefoon was dit wel zo. dacht ik.

[ Voor 9% gewijzigd door liffey op 28-04-2015 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hmm aangemeld bij dat insider programma en kreeg net een updatemelding. Er staan nu twee radartjes op mijn scherm.... (benieuwd :) )

[edit] Insider Fast configuration update is installed.

Ok :|

[ Voor 20% gewijzigd door Frostbite op 30-04-2015 08:47 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

Frostbite schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:44:
Hmm aangemeld bij dat insider programma en kreeg net een updatemelding. Er staan nu twee radartjes op mijn scherm.... (benieuwd :) )

[edit] Insider Fast configuration update is installed.

Ok :|
:+

Haha, dus nog ff wachten op W10 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
Goedenavond,
zoals ik al eerder gemeld heb heb ik problemen met foto's indien ik een foto wil nemen blijft het scherm trillen
dit zie ik ook terug in de genomen foto
welke dus niet scherp scherp is zoals ik van mijn 920 gewend was
meer mensen hier last van ?
of heeft iedereen een stabiel scherm ?

hier een paar voorbeelden:
http://1drv.ms/1PcLzPU
http://1drv.ms/1PcLCv7
http://1drv.ms/1PcLDiL

Nu moet ik toegeven dat het toestel eenmaal gevallen is maar hiervoor deed ie het ook al
ik heb gedacht ik moet er aan wennen.
een vaste hand heb ik ook niet maar zo trillen doe ik niet en bovendien zit er beeldstabilisatie op.

[ Voor 22% gewijzigd door bacardifrans op 01-05-2015 21:56 . Reden: aangevuld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Coole effecten met die bloem! Maar is zeker niet normaal. Ik zou zeggen, aanbieden voor garantie als er tenminste geen valschade zichtbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
helaas is de val schade goed zichtbaar
binnenkort maar eens opsturen als ik mijn 920 terug heb
val schade zit linksonder het alu is gedeukt

[ Voor 20% gewijzigd door bacardifrans op 01-05-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Vandaag heeft mijn vriendin haar nokia 930 laten vallen met als gevolg een gebarst scherm. Het lijkt erop dat alleen het glas kapot is. Nu lees ik op internet dat zowel het glas als led scherm vervangen dient te worden.

Op youtube zie ik mensen het gelijmde glas van het led scherm verwijderen; een goedkopere oplossing lijkt mij. Heeft iemand hier ervaring mee en weet een van jullie waar ik terecht kan voor een fix? (Geen idee of dat hier gepost mag worden). Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
@ Regenbui.
Het is inderdaad mogelijk om het glas alleen te vervangen,
doch vergt dat meer moeite en risico dan het gehele scherm te vervangen.
De lijmlaag moet verwarmt worden, maar daarna moet deze ook weer op elkaar gelijmd worden.
Als het misgaat dan zit je aan nog een scherm of glas vast............
Ik kan niet in iemand zijn portemonnee kijken, maar ik een keus had dan zou ik kijken naar of een compleet scherm ( of aanbieden voor reparatie ) of zoeken naar een goede donor.

Maar je zou ook eens je verzekeringspolis er op na kunnen slagen, misschien heb je stiekem toch ergens een dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

@regenbui, ik zou idd mijn verzekeringspolis er op na slaan. Moet zeggen ik heb veel vertrouwen in Nokia reparaties. Vrouw heeft toestel laten vallen barst in scherm. Opgestuurd gingen er vanuit dat het 200euro ging kosten maximale bedrag bij reparatie) maar koste maar 100 euro. Weer spik en span.

Gr
Martijn

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Desperado112 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:51:
Vrouw heeft toestel laten vallen barst in scherm. Opgestuurd gingen er vanuit dat het 200euro ging kosten maximale bedrag bij reparatie) maar koste maar 100 euro. Weer spik en span.
Was dat een L930?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Lijkt me haast niet? Het scherm van mijn L930 heb ik via Nokia laten vervangen en dat kostte 265 euro...

Interpolis vergoedde gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

Correctie dat was een 830

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 19:19

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Krijgt de 930 uiteindelijk wel de mogelijkheid om een upgrade uit te voeren naar W10?

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Skarloc schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:52:
Krijgt de 930 uiteindelijk wel de mogelijkheid om een upgrade uit te voeren naar W10?
Ja, alle uitgebrachte Lumia's met Windows Phone 8.1 krijgen een update naar Windows 10 for Phones, dus ook de Lumia 930.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Rips10 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:03:
[...]

Ja, alle uitgebrachte Lumia's met Windows Phone 8.1 krijgen een update naar Windows 10 for Phones, dus ook de Lumia 930.
Correctie, alle Lumia's
Alleen is dit nogal een boutte uitspraak,
daar de Lumia's vanuit de WP 7 periode hier buitenvallen.
( omdat WP7 gebaseerd is op de Win CE kernel en de nieuwere WP8x op NT ,
vandaar dat de WP7 Lumia's niet worden ondersteunt ).

http://www.windowscentral...ws-10-upgrades-all-lumias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Dat is toch precies wat ik zeg? Alle Lumia's met Windows Phone 8.1.

[ Voor 41% gewijzigd door Rips10 op 06-05-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Niet tweakers zouden kunnen lezen van toestellen die fabrieksaf geleverd zijn met 8.1.
Vandaar dat ik wp8.0 aangehaald heb in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Zijn er nog mensen die een update aangeboden hebben gekregen daarstraks? Ik heb hem nog maar niet geïnstalleerd (kon er niks online over vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Perenor schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:14:
Zijn er nog mensen die een update aangeboden hebben gekregen daarstraks? Ik heb hem nog maar niet geïnstalleerd (kon er niks online over vinden).
Geen update hier. Wanneer had je voor het laatst gekeken voor updates of staat hij op automatisch? Ik vermoed dat het een "oude" update is die je nog niet had, of ze moeten stapsgewijs een update verspreiden...

[ Voor 5% gewijzigd door Swerfer op 09-05-2015 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Swerfer schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:47:
[...]

Geen update hier. Wanneer had je voor het laatst gekeken voor updates of staat hij op automatisch? Ik vermoed dat het een "oude" update is die je nog niet had, of ze moeten stapsgewijs een update verspreiden...
Lol. My bad. Had gisterennamiddag UK Engels als (extra) taal geselecteerd om te installeren. Dan krijg je dus een "update" op je telefoon. Helaas geen GDR2, wat ik eerst hoopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
Sinds zaterdag in het bezit van een Lumia 930. Heerlijk snel toestel vergeleken met mijn Lumia 520. Nog geen wacht scherm gezien terwijl ik die bij de 520 altijd had :). Vraagje dat ik nog wel heb is hoelang kunnen jullie ongeveer met de batterij doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Rips10 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 19:50:
Sinds zaterdag in het bezit van een Lumia 930. Heerlijk snel toestel vergeleken met mijn Lumia 520. Nog geen wacht scherm gezien terwijl ik die bij de 520 altijd had :). Vraagje dat ik nog wel heb is hoelang kunnen jullie ongeveer met de batterij doen?
Als ik hem op mijn stage gebruik en minder aan het appen ben zo'n twee dagen (dus 48 uur). Anders is hij in anderhalve dag leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mylotec
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 07:00
Heb mijn 930 laten vallen... Scherm gebarsten ... De handel vervangen maar helaas is de powerknop en camera knop naar de KNOPPEN! Weet er hier iemand raadt mee? Iemand die een kapotte Lumia 930 te koop heeft dat ik het logic board kan vervangen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:00
Ik doe er een dag mee. Ik moet elke dag 3 uur reizen en dan wordt er flink wat op het web gesurfed. Vooral in de trein kost dit aardig wat stroom. Desondanks heb ik alle energiebesparende functies uitgeschakeld. 's Nachts gaat ie toch aan de lader dus een batterijduur van een dag is geen probleem voor mij.
Wanneer ik een thuis ben en constant op WiFi zit gaat ie echter zomaar 2 dagen mee. Ik gebruik m dan natuurlijk ook wat minder vaak. Bij mijn Androids was dit wel anders, daar had ik altijd energiebesparing aan en dan was t alsnog maar de vraag of ik er een dag mee kon.

Verder nog altijd erg tevreden met het toestel, blijft snel en stabiel, het Startscherm is geweldig en ook van de camera kan ik nog altijd genieten.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Yay, nieuwe W10 build is er nu ook voor de L930 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
bramv82 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:52:
Lijkt me haast niet? Het scherm van mijn L930 heb ik via Nokia laten vervangen en dat kostte 265 euro...

Interpolis vergoedde gelukkig :)
Dat lijkt mij inderdaad ook sterk. Het scherm zelf is al prijzig omdat het AMOLED is en volgens mij zit het glas verlijmd met de digitizer? Had je vervangende scherm trouwens ook afgerond glas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Ja, exact hetzelfde als het eerste scherm. Had ook niet anders verwacht bij reparatie via Nokia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Vanaf 6u vanmorgen van de lader en nu nog 68% over. Wifi de hele dag verbonden, bluetoooth aan. Af en toe eens een keer op de telefoon gekeken, maar niet heel erg veel gebruikt vandaag.

Lijkt mij een prima accuduur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
De Windows 10 Preview voor de 930 is beschikbaar nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja beschikbaar, maar mijn L930 wil geen startscherm tonen. Blijft op "Laden..." hangen. Meer mensen of is het ook al iemand wel gelukt?

Ik twijfel even of hard-reset zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
Martinspire schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 20:39:
Mja beschikbaar, maar mijn L930 wil geen startscherm tonen. Blijft op "Laden..." hangen. Meer mensen of is het ook al iemand wel gelukt?

Ik twijfel even of hard-reset zin heeft.
Ik ben hem nu net zelf aan het installeren.
Sommige melden dat het 15 minuten kan duren voordat het start scherm zichtbaar wordt.

Werkt het ondertussen bij jou weer ?
En heb je de store app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Voxxie schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:06:
[...]

Ik ben hem nu net zelf aan het installeren.
Sommige melden dat het 15 minuten kan duren voordat het start scherm zichtbaar wordt.

Werkt het ondertussen bij jou weer ?
En heb je de store app ?
Hij staat hier al vrij lang op loading dus ik twijfel of ie dan nog komt. Maar waar heb je dat gevonden?

Store app kan ik niet zien want ik kan niet bij mn apps :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
Martinspire schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:07:
[...]

Hij staat hier al vrij lang op loading dus ik twijfel of ie dan nog komt. Maar waar heb je dat gevonden?

Store app kan ik niet zien want ik kan niet bij mn apps :(
Mijne is net aan het rebooten, ik heb voor ik begon wel even ervoor gezorgd dat ik meer dan de helft vrije ruimte heb op mijn telefoon.
Zou het daar aan kunnen liggen ? Dat je telefoon (bijna) zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trompzor
  • Laatst online: 20-07 17:53
Ben nu bezig met een hardreset, nu door de setup procedure heen, ik edit zo met het resultaat.

Update: na de hard reset draait het allemaal okay.

[ Voor 22% gewijzigd door trompzor op 14-05-2015 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andregeuze
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 14:43
Moet je voor deze nieuwe build Insider Fast kiezen? Wil het stiekem toch ook gaan proberen nu :P

Edit: Excuses, stond heel duidelijk op deze pagina.

[ Voor 46% gewijzigd door andregeuze op 14-05-2015 21:14 . Reden: Google, do you use it? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Voxxie schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 21:10:
[...]

Mijne is net aan het rebooten, ik heb voor ik begon wel even ervoor gezorgd dat ik meer dan de helft vrije ruimte heb op mijn telefoon.
Zou het daar aan kunnen liggen ? Dat je telefoon (bijna) zit ?
Ik heb genoeg vrije ruimte zag ik al. Van de week wat opgeschoont, maar anders had de download al gefaald volgens mij.

Edit: na lange tijd wachten is het startscherm toch gekomen! *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 14-05-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Nog even op passen met deze build voor de L930... Na installatie heb ik een hard reset gedaan. Vervolgens een extra taal geïnstalleerd en daarna kwam de 930 in een reboot loop. Dus nu weer even kloten om eerst 8.1 terug te krijgen, dan weer naar WP10 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik krijg hem ongevraagd ... Zonder dat ik Windows Insider op m'n 930 heb staan :?
De hamvraag: hoe kom ik er vanaf zonder hard reset? Hij is (uiteraard) nog niet geïnstalleerd ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
PinokkioTV schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 22:07:
Ik krijg hem ongevraagd ... Zonder dat ik Windows Insider op m'n 930 heb staan :?
De hamvraag: hoe kom ik er vanaf zonder hard reset? Hij is (uiteraard) nog niet geïnstalleerd ...
Heb je de Insider app wel op je telefoon gehad en heb je die toen ingesteld op de Fast ring ?
Pagina: 1 ... 34 ... 43 Laatste

Let op:
Accessoires hebben ook hun [Nokia Lumia 930] Accessoires eigen topic. Reacties van die strekking worden hier verwijderd.