• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-10 10:09

Magure

Bla....

StealthyPeanut schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 12:01:
Ben nog steeds erg tevreden met mijn overstap naar de Lumia.

Waar ik wel heel erg ontevreden over ben, is de battery drain tijdens het gebruiken van internet Explorer.... In het weekend surf ik graag wat langer op het web als ik nog ik bed lig of op de bank. Maar een drain van -20%...... Per uur??! Dat is mij toch echt wat te gortig. Ik heb nu nog maar 57% batterij over. Hij zal dus weer aan de lader moeten straks :(.
Erg vervelend! En ook echt onbegrijpelijk dat hier nog niets aan gedaan is.

Ook blijft hij vaak na-drainen zeg maar.... Ook al sluit ik alles af, blijft hij drainen met 8 tot 10% per uur. Erg jammer.
Mhmm das wel erg veel, heb er persoonlijk geen last van (dat bij IE) , qua batterijdrain heb ik nu wel minder last van, maar probeer wel accu pas op te laden als er nog 10% over is en alleen met originele oplader, heb het idee (zal vast niet zo zijn :p ) dat met andere oplader boel sneller leeg is.... Maar kan ook toeval zijn. Moet ik wel zeggen dat ik telefoon soms ff reboot als er veel updates geweest zijn...

Verwijderd

Volgens mij is het niet per definitie vreemd als je -20% haalt per uur browsen. Tenminste, als je brightness hoger dan minimaal staat en je op 3G/4G zit. Dan verbruik je sowieso meer dan op wifi. Als je het omrekent zou je zo'n 5 uur kunnen browsen voor je telefoon helemaal leeg is. Ik kan me een Galaxy Nexus en iPhone 5 herinneren waarmee ik dat niet haalde.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
StealthyPeanut schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 12:01:
Ben nog steeds erg tevreden met mijn overstap naar de Lumia.

Waar ik wel heel erg ontevreden over ben, is de battery drain tijdens het gebruiken van internet Explorer.... In het weekend surf ik graag wat langer op het web als ik nog ik bed lig of op de bank. Maar een drain van -20%...... Per uur??! Dat is mij toch echt wat te gortig. Ik heb nu nog maar 57% batterij over. Hij zal dus weer aan de lader moeten straks :(.
Erg vervelend! En ook echt onbegrijpelijk dat hier nog niets aan gedaan is.

Ook blijft hij vaak na-drainen zeg maar.... Ook al sluit ik alles af, blijft hij drainen met 8 tot 10% per uur. Erg jammer.
Als ik thuis op wifi zit, dan zet ik hem op 2G en zet ik mobiele data uit. Scheelt een hoop batterij.

Als je alleen wilt browsen of iets kan je ook batterijbesparing aan zetten. Vervolgens kun je aangeven welke apps toch op de achtergrond blijven draaien.

[ Voor 8% gewijzigd door enomiss op 14-03-2015 15:03 ]

https://opensea.io/seaart

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-10 21:12

Swerfer

Hmm...

enomiss schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:01:
[...]
Als ik thuis op wifi zit, dan zet ik hem op 2G en zet ik mobiele data uit.
Waarom zet je hem op 2G als je ook mobiele data uitzet? Lijkt mij overbodig...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Swerfer schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:06:
[...]

Waarom zet je hem op 2G als je ook mobiele data uitzet? Lijkt mij overbodig...
Omdat 2G minder accu verbruikt. En omdat het 2G bereik binnen de muren beter is, is er ook minder accu verbruik.

https://opensea.io/seaart

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

enomiss schreef op zondag 15 maart 2015 @ 12:47:
[...]

Omdat 2G minder accu verbruikt. En omdat het 2G bereik binnen de muren beter is, is er ook minder accu verbruik.
Wat ik bedoel is dat je mobiele data uitzet. Dan heb je zowiezo geen 3G, 2G of wat dan ook. Bellen en sms'en gaat volgens mij toch over een andere frequentieband als data. Je hoeft dan dus ook niet te schakelen naar 2G als je toch je data uitzet...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-11 20:43
Worsteneter schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:20:
[...]

Spaarstand uitzetten ;)
Whatsapp checkt of er spaarstand uitstaat ja of nee. Staat het aan, dan krijg je waarschuwing.
Toch een beetje vreemd dat je WhatsApp de rechten verleent om op de achtergrond te werken in Spaarstand en dat je toch altijd de melding krijgt dat WhatssApp wordt uitgeschakeld wegens net een actieve Spaarstand?

Verwijderd

Jivebunny schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:08:
[...]

Probeer Waze ook maar eens. Daarmee kun je uiteindelijk samen de kaart actualiseren en verrijken. Gratis.
Dank je, helaas de app niet te verkrijgen in mijn regio....

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:35:
[...]

Dank je, helaas de app niet te verkrijgen in mijn regio....
Die regio-instellingen kun je aanpassen in de instellingen; vervolgens je telefoon herstarten en dan zou je hem wel moeten kunnen installeren.

offtopic:
Sow, die apps krijgt flink negatieve reviews sinds Google Waze overnam...

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Verwijderd

Migrator schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:49:
[...]

Die regio-instellingen kun je aanpassen in de instellingen; vervolgens je telefoon herstarten en dan zou je hem wel moeten kunnen installeren.

offtopic:
Oh ja dat is waar. Niet aan gedacht. Bedankt!!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Migrator schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:49:
[...]

offtopic:
En daarna weer gewoon terug naar je eigen regio...

Verwijderd

Swerfer schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:56:
[...]

En daarna weer gewoon terug naar je eigen regio...
idd ;)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-11 12:35
Maar blijft bullshit natuurlijk. En doe mij maar Flitsmeister + Google Maps of Here Maps met traffic laag. Waze is erg traag in bijwerken en laat echt heel slecht zien hoe je route eruit ziet of hoe het eraan toe is.
Als ik wil weten hoe het verkeer een uur geleden vast stond, dan start ik Waze wel op

[ Voor 48% gewijzigd door Martinspire op 17-03-2015 19:35 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Swerfer schreef op zondag 15 maart 2015 @ 19:35:
[...]

Wat ik bedoel is dat je mobiele data uitzet. Dan heb je zowiezo geen 3G, 2G of wat dan ook. Bellen en sms'en gaat volgens mij toch over een andere frequentieband als data. Je hoeft dan dus ook niet te schakelen naar 2G als je toch je data uitzet...
Niet helemaal waar je telefoon kiest altijd de best mogelijke verbinding. Als je je telefoon dwingt om bv 2g te gebruiken zorgt dat je telefoon vaak een beter bereik heeft en dus minder stroom verbruikt en je telefoon switched niet tussen technieken wat dus ook stroom bespaard.

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:35:
Maar blijft bullshit natuurlijk. En doe mij maar Flitsmeester + Google Maps of Here Maps met traffic laag. Waze is erg traag in bijwerken en laat echt heel slecht zien hoe je route eruit ziet of hoe het eraan toe is.
Als ik wil weten hoe het verkeer een uur geleden vast stond, dan start ik Waze wel op
.

Flitsmeister en Here Maps is voor mij onbruikbaar waar ik woon (Madagaskar).
Uiteindelijk ben ik nu GPS Navigation aan het proberen, wat tot nu toe goed bruikbaar is voor mij.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-11 12:35
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 05:36:
[...]
.

Flitsmeister en Here Maps is voor mij onbruikbaar waar ik woon (Madagaskar).
Uiteindelijk ben ik nu GPS Navigation aan het proberen, wat tot nu toe goed bruikbaar is voor mij.
Lol, ja das nogal wiedes. Ik denk dat de kaarten in Timboektoe ook wat minder zullen zijn 8)7

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Krijg vandaag mijn zwarte Lumia 930 binnen, als upgrade van mijn defecte witte Lumia 925.

Is deze telefoon in jullie ogen mijn aanschafprijs van 360 euro waard? Heb lang getwijfeld aangezien de telefoon toch al een jaar oud is. Van de andere kant is het de enige FullHD telefoon van Nokia/Microsoft en komen er pas nieuwe toestellen uit na de zomer die waarscheinlijk weer minimaal 500/600 euro gaan kosten?

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:31:
Krijg vandaag mijn zwarte Lumia 930 binnen, als upgrade van mijn defecte witte Lumia 925.

Is deze telefoon in jullie ogen mijn aanschafprijs van 360 euro waard? Heb lang getwijfeld aangezien de telefoon toch al een jaar oud is. Van de andere kant is het de enige FullHD telefoon van Nokia/Microsoft en komen er pas nieuwe toestellen uit na de zomer die waarscheinlijk weer minimaal 500/600 euro gaan kosten?
Gezien de problemen die de snapdragon 810 heeft en de maar kleine snelheid verbetering van de 805 zeg ik ja. Hogere resolutie doet mij persoonlijk vrij weinig als de accu daar onder lijdt.

Meerdere IPhone 6 users zie ik om de halve dag al hun smartphone opladen (apple stopt er natuurlijk zoals altijd een te kleine accu in) en ik doe er vrolijk bij heel veel gebruik een dag mee. Benchmarks als deze kloppen al hele lange tijd niet meer, gezien de cijfers zwaar achterhaald zijn. Mja, tweakers FP is ook geen goede website als het gaat over smartphones en tablets.

[ Voor 23% gewijzigd door vali op 18-03-2015 09:55 ]

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Martinspire schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:55:
[...]

Lol, ja das nogal wiedes. Ik denk dat de kaarten in Timboektoe ook wat minder zullen zijn 8)7
Madagaskar en Timboektoe verschillen nogal. Madagaskar is volgens mij veel meer naar westerse maatstaven gemoderniseerd. Ik kan mij wel voorstellen dat niet alle bospaden/wegen verkend zijn. Dat ik 2 jaar geleden in Peru was viel het mij erg mee, zelf smalle bergpaden stonden in Here terwijl Peru een redelijk arm land is...

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Ik heb op mijn lumia 930 maar 300 mah meer dan in mijn vorige toestel, nexus 4. En toch haal ik makkelijker het einde van de dag. Vandaag alweer 3 uur Bluetooth streaming muziek en 1 uurtje mailen en whatsappen erop zitten en nog maar 32% batterij kwijt. Bij mijn Nexus had ik zeker al onder de 45% gezeten...

Alleen al met al die background services van Google trekt ie em in standby hard leeg. Laat staan als de mobiele verbinding niet helemaal lekker is... Dan haal ik nog geen 8 uur. Met de Lumia vandaag maar weer bevestigd gekregen: En bovenstaand aan gebruik, met slechte mobiele verbinding versus mijn werktelefoon een Galaxy S4; die in 4 uur tijd idlen van 72% naar 39% was gezakt... Alleen maar door een slechtere verbinding en backgroundservices van Google.

Nu was het wel een uitzondering hoor, meestal gaat het wel goed, maar ik ben vooralsnog erg blij met de batterijduur van de lumia. Had met Android ervaring en 2400 mah minder verwacht eigenlijk.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-11 22:30
Ik ben nu wat mappen aan het binnen halen voor here maps, echter gaan deze over het netwerk of kan je deze als offline modus gebruiken??

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-10 14:21
landen of mappen downloaden doe je via de wifi. Je kan in Here Drive kiezen om offline te navigeren.
Vooral ideaal in het buitenland of in ons eigen landje als je geen data wil verbruiken.
Mijn ervaring is wel dat met online navigatie het zoeken naar de bestemming eenvoudiger gaat.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:47
René H schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 02:27:
landen of mappen downloaden doe je via de wifi. Je kan in Here Drive kiezen om offline te navigeren.
Vooral ideaal in het buitenland of in ons eigen landje als je geen data wil verbruiken.
Mijn ervaring is wel dat met online navigatie het zoeken naar de bestemming eenvoudiger gaat.
Klopt, off line steekt het invoeren van de bestemming wat nauwkeuriger.

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-10 15:16
coenox schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:33:
[...]

Klopt, off line steekt het invoeren van de bestemming wat nauwkeuriger.
Heb het vermoeden dat er in een andere (online) database wordt gezocht tijdens het online invoeren van gegevens.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• theduke1989
  • Laatst online: 04-11 22:30
hoe kan je offline zetten, zie nergens het woord offline/online (Data) ?
Alleen gebruik locatie ja of nee! , maar neem aan dat niet dat is?

Voor de rest, prima die nieuwe mappen, had alleen moeite wanneer je afsluit bijvoorbeeld om naar viber / whatsapp te gaan sluit hij automatisch ook de download af van de mappen, moest wachten totdat alle 14 mappen gedownload waren.

+ IEMAND ENIG IDEE WAAR DE MAPPEN TE KOMEN STAAN? als ik me pc verbindt, zie ik nergens iets over navigatie, alleen muziek/ film enz, maar niks over intern van je telefoon :( .. niet zoals bij android!!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

theduke1989 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:24:
Gaat automatisch. Geen internet, dan offline, wel internet dan offline mappen maar wel online locatie zoeken.
+ IEMAND ENIG IDEE WAAR DE MAPPEN TE KOMEN STAAN? als ik me pc verbindt, zie ik nergens iets over navigatie, alleen muziek/ film enz, maar niks over intern van je telefoon :( .. niet zoals bij android!!
Kan je niet vinden. Apps hebben een eigen afgeschermd gedeelte waar bestanden in worden geplaatst. Apps kunnen dus niet bij elkaars opgeslagen data komen of de apps moeten bewust naar een 'open' locatie schrijven. Je hebt daardoor geen kans dat een malafide app met bepaalde (privacy) data aan de haal gaat. Je kan voor de pc wel een programma downloaden dat je toch bij die bestanden kan komen, maar weet even niet meer hoe dat programma heet...

• vali
theduke1989 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:24:
Je kan inschakelen dat je alleen offline mappen wilt gebruiken. Kan je bij settings doen bij here drive. et wel op dat snellere zoekacties en traffic updates niet werken.

• Amadeus1966
Hiermee kan je de kaarten op je sd kaart laten instaleren.......
Letwel, hij verplaatst ze niet.
Even aantikken dat je ze op de sd wilt hebben en daarna de kaarten verwijderen en opnieuw instaleren.

Maar ja, de 930 heeft geen sd kaart :/

http://www.windowsphone.c...c2-4f19-8161-67149e44214c

[ Voor 6% gewijzigd door Amadeus1966 op 20-03-2015 11:08 ]

Verwijderd

Swerfer schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:46:
[...]

Gaat automatisch. Geen internet, dan offline, wel internet dan offline mappen maar wel online locatie zoeken.
[...]

Kan je niet vinden. Apps hebben een eigen afgeschermd gedeelte waar bestanden in worden geplaatst. Apps kunnen dus niet bij elkaars opgeslagen data komen of de apps moeten bewust naar een 'open' locatie schrijven. Je hebt daardoor geen kans dat een malafide app met bepaalde (privacy) data aan de haal gaat. Je kan voor de pc wel een programma downloaden dat je toch bij die bestanden kan komen, maar weet even niet meer hoe dat programma heet...
Ik ben eigenlijk wel geintresseerd in jou genoemde programma. Kun je daarmee ook kaarten aanpassen e.d. zodat je bijvoorbeeld fiestroutes op je mobiel kan zetten??? :) :) :)

• Amadeus1966
Nope, je kan de kaarten niet manipuleren.
En deze tool heeft voorlopig nog steeds een sd kaart nodig.
Het enige wat die tool doet is verborgen en systeembestanden zichtbaar maken.
Meer daarover kun je vinden op xda.

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Amadeus1966 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:10:
Nope, je kan de kaarten niet manipuleren.
En deze tool heeft voorlopig nog steeds een sd kaart nodig.
Het enige wat die tool doet is verborgen en systeembestanden zichtbaar maken.
Meer daarover kun je vinden op xda.
Je hebt geen SD kaart nodig...

https://isostorespy.codeplex.com/

Dat is het programma wat de Isolated Storage kan benaderen.

Edit:

Trouwens alleen apps die niet via de store zijn gedownload, dus eigenlijk alleen apps die je als developer zelf op de telefoon hebt gezet vanuit bijvoorbeeld Visual Studio.

Met andere woorden, je kan nog steeds niet bij de informatie komen van andere apps, wat op zich wel logisch is als die apps hun data in de isolated storage opslaan...

[ Voor 27% gewijzigd door Swerfer op 20-03-2015 11:35 ]

Verwijderd

Oke. Duidelijk verhaal.
Bedankt.

• Amadeus1966
Thx deze kon ik nog niet.
Straks even verder naar kijken.
Ik doelde zelf op die tool van jamol ( oid ).
Het enige wat ik in het begin wel leuk vond dat je de tiles kon wijzigen van apps die op de sd kaart geïnstalleerd stonden ( sinds cyan niet meer mogelijk met deze truuk ).
Nu heb ik gewoon een extra accentkleur toegevoegd en eigen boot en afsluitscherm.
Voor de rest tweak ik op het moment zeer weinig eigenlijk. ( beetje tweakmoe denk ik ).
Zoals ik hem nu heb bevalt mij prima, ben alleen benieuwd wat voor leuke goodies 10 ons gaat bieden in de final release.

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Sinds ik over ben naar Vodafone, lijkt wisselgesprek niet meer te werken.
Mensen die mij bellen wanneer ik in gesprek ben, worden direct met mijn voicemail doorverbonden. Heel vevelend.

Kan het nergens in het os vinden, klopt dat?

Youtube: DashcamNL

Verwijderd

Hallo allemaal ik heb mijn telefoon net terug van een glasreparatie. Alles ziet er weer mooi uit alleen lijkt mijn bereik ineens veel slechter. Ook ontvang ik alleen maar 2g (E boven in beeld). Heb alle instellingen gecontroleerd maar alles is goed ingesteld. Ook nog handmatige apn geprobeerd maar ook dit helpt niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik zit bij telfort.

• Fliepke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 12:49
Mijn 930 wil niet verbinden met mijn TC7200.u van UPC als deze op 2.4 Ghz wifi staat ingesteld. Hij geeft dan simpelweg een "Your phone can't connect to the WiFi network" terug.
Het ligt niet aan een fout ingevoerd wachtwoord en ik heb echt werkelijk geen idee waar dit aan kan liggen.

Kanaal: automatisch
Bandbreedte: 40mhz
Vermogen: 100%

Bakeninterval: 25
DTIM Interval: 2
Fragment drempel: 2346
RTS drempel: 2347

Gewone WPA TKIP/AES beveiliging...

Iemand een idee? :)
(Waarom werk ik niet op 5Ghz? Nou, omdat dan de Wii U niet op de wifi werkt, die gebruikt namelijk die frequentie voor zijn controllers... Superhandig van Nintendo)

[ Voor 14% gewijzigd door Fliepke op 21-03-2015 15:23 ]

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Probeer eens het vermogen te verlagen? Ik ken dat modem niet, maar misschien overschreeuwt hij je toestel?
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:09:
Hallo allemaal ik heb mijn telefoon net terug van een glasreparatie. Alles ziet er weer mooi uit alleen lijkt mijn bereik ineens veel slechter. Ook ontvang ik alleen maar 2g (E boven in beeld). Heb alle instellingen gecontroleerd maar alles is goed ingesteld. Ook nog handmatige apn geprobeerd maar ook dit helpt niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik zit bij telfort.
En roaming staat ook aan, dat was toch nodig voor Telfort?

[ Voor 71% gewijzigd door PaT op 21-03-2015 16:00 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Verwijderd

PaT schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:59:

[...]

En roaming staat ook aan, dat was toch nodig voor Telfort?
Ja roaming staat aan. Ik denk dat ze tijdens de reparatie de antenne beschadigd of niet goed aangesloten hebben want had gisteren ergens ander in Apeldoorn wel 3g. En mijn ontvangst is over het algemeen veel slechter geworden na de reparatie. Ik ga maandag terug naar de reparateur om er naar te laten kijken en anders terug naar Microsoft.

Verwijderd

Heeft iemand ervaringen met de stabiliteit van de WiFi van deze telefoon?
Ik heb goede connectie met de PC en de tablet, maar de Lumia geeft heel vaak aan: "er is iets mis gegaan" of " we krijgen geen gegevens binnen" of "de map kan niet woorden weergegeven" etc.
Re-starten help even of de WiWi uit en weer aan. Maar toch...stabiel is die zeker niet.

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Totaal geen problemen met stabiliteit. Heb je dit bij alle Wi-Fi netwerken?

Verwijderd

Swerfer schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:42:
Totaal geen problemen met stabiliteit. Heb je dit bij alle Wi-Fi netwerken?
Ja iid, alleen bij WiFi. Data netwerk gebruik ik hier niet. Gisteren bij een vriend hetzelfde ondervonden. Dit heb ik al vanaf het begin dat ik de telefoon heb (twee weken geleden)

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Ik ben juist eindelijk blij dat wifi zo probleemloos gaat met dit toestel. Met Android was het sinds een bepaalde versie ook eindelijk goed overigens.

Telefoon niet laten stuiteren toch?

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 14:31
Kleine vraag mbt de camera,
Ik krijg maar moeilijk een stil beeldvbij het maken van foto's is dit een bekend iets?

• jorisjan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 21:35
Jivebunny schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:59:
Ik ben juist eindelijk blij dat wifi zo probleemloos gaat met dit toestel. Met Android was het sinds een bepaalde versie ook eindelijk goed overigens.

Telefoon niet laten stuiteren toch?
idem dito,geen enkel probleem hier.

that said, heb een aardige databundel die ik meestal niet op krijg dus ik zit grootste deel van de tijd op data, en op werk altijd op data (ligt aan het netwerk).
alleen filmpjes op dumpert of youtube kijk ik via wifi (95% thuis) en dat gaat probleemloos

• jorisjan
bacardifrans schreef op maandag 23 maart 2015 @ 23:29:
Kleine vraag mbt de camera,
Ik krijg maar moeilijk een stil beeldvbij het maken van foto's is dit een bekend iets?
als fotograaf zeg ik: dat ligt niet aan de apparatuur maar aan de gebruiker. (ik ben geoefend) en mij lukt het bijna altijd prima. er zijn uitzonderingen, en de telefoon kiest vaak een conservatief lange sluitertijd. als je de instellingen handmatig instelt heb je een grotere kans van slagen :)

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik denk dat bacardifrans bedoeld dat het beeld voordat je de foto maakt vaak langzaam beweegt. :)
Volgens mij heeft dit met de stabilisatie te maken, welke camera app gebruik je? Nokia Camera of de standaard Camera app? Hier kan verschil in zitten :)

Hoe kun je er eigenlijk voor zorgen dat de telefoon niet automatisch verbinding maakt met openbare WiFi netwerken? Zo vervelend af en toe...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• vali
ReCreator schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:38:
Ik denk dat bacardifrans bedoeld dat het beeld voordat je de foto maakt vaak langzaam beweegt. :)
Volgens mij heeft dit met de stabilisatie te maken, welke camera app gebruik je? Nokia Camera of de standaard Camera app? Hier kan verschil in zitten :)

Hoe kun je er eigenlijk voor zorgen dat de telefoon niet automatisch verbinding maakt met openbare WiFi netwerken? Zo vervelend af en toe...
Aanvinken bij de Wi-Fi instellingen?

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

vali schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:46:
[...]

Aanvinken bij de Wi-Fi instellingen?
Hmm ja dat heb ik gedaan maar het springt soms weer terug ofzo... Heel apart, misschien heeft dat iets met de provider instelling te maken, die heb ik ook maar even uitgezet, samen met WiFi Inzicht

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-11 18:45
Een paar weken geleden is het scherm van mijn 930 gerepareerd via de officiële reparateur. Nu heb ik echter regelmatig last van dat de telefoon uit valt of dat ik mijn pincode opnieuw moet invoeren (dat laatste komt iets minder vaak voor). Dit gebeurt als ik de telefoon in mijn zak heb en er een lichte druk op de telefoon komt te staan, bijvoorbeeld als ik mijn schoenen aantrek en dus mijn benen optrek. In totaal meerdere keren per dag, dus behoorlijk irritant.

Zou dit veroorzaakt worden door een foutieve reparatie? Ik heb al een nieuwe simkaart besteld, misschien dat het daar aan ligt? Die krijg ik morgen binnen als het goed is. Ik heb weinig zin om 'm alweer een tijd kwijt te zijn :S

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-10 11:13
Heb nu een week de 930.
Als ik een mail krijg met pdf erin kan ik de pdf wel downloaden maar daarna nooit openen.
Hetzelfde geldt voor mails met filmpje erin,bv eentje van mijn dochter die mijn vrouw genomen heeft met haar activ s. Altijd error of ik kan dit file type niet openen
Mis ik iets? Bepaalde instelling of iets dergelijks

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

• MTDjassen
  • Laatst online: 03-10 15:55
Voor pdfs moet je een reader installeren, zoals adobe of "reader" van Microsoft.

• Gunth
MTDjassen schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:44:
Voor pdfs moet je een reader installeren, zoals adobe of "reader" van Microsoft.
Heb er al 3 staan dus dat is het probleem niet.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

• MTDjassen
Raar, als ik een pdf download moet ik er daarna nog een keer op klikken en dan komt er een keuzescherm, waar ik kan kiezen welke reader ik wil gebruiken.

• Gunth
MTDjassen schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:21:
Raar, als ik een pdf download moet ik er daarna nog een keer op klikken en dan komt er een keuzescherm, waar ik kan kiezen welke reader ik wil gebruiken.
Dit krijg ik ook maar gelijk welke van de 3 readers ik selecteer krijg ik steeds een foutmelding.

• MTDjassen
Dan zou ik even een factory reset doen en kijken of dat het probleem oplost, klinkt als een softwarematige kink in je OS.

• Mit-46
  • Laatst online: 03-11 16:45
Is het ook mogelijk om het toestel altijd te laten trillen als de beltoon afgaat? Bij mij trilt die 2 keer waarna je enkel de beltoon hoort.

Nu hoor ik deze niet altijd (op de fiets bijvoorbeeld). Ik kan er niets over vinden los van het toestel op alleen de trilstand zetten.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Volume naar beneden en trilstand aan. Dan trilt hij altijd.

Bij mij trilt hij ook gewoon door, als ik de trilstand aan heb staan + beltoon.

VOLUME UP / VOLUME DOWN en dan op het pijltje naar beneden drukken :).

• Gunth
MTDjassen schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:12:
Dan zou ik even een factory reset doen en kijken of dat het probleem oplost, klinkt als een softwarematige kink in je OS.
Dit weekend maar eens doen dan, goddank ben ik een tweaker :)
Dit doet de gebruikers ervaring natuurlijk geen goeds.
Nieuw toestel en een week in gebruik.
Heb ook een treasure tag, wil niet pairen met de 930.
Met mijn iPhone en moto g geen probleem.
Ook als mijn tel verbonden is met bt in de wagen en ik gebruik spotify speelt mijn iPhone en moto g verder na het verlaten en trg instappen in de wagen.
Met de 930 moet ik steeds weer handmatig doen.
Verder geen klachten, mooi startscherm en tot nu toe stabiel os.
Een draadloos laden is een verademing met de dt-903.

[ Voor 3% gewijzigd door Gunth op 25-03-2015 18:19 ]

• MTDjassen
Klinkt een beetje alsof je een faulted device hebt. Je noemt allemaal issues op waar ik iig nog nooit (veel) over heb gehoord en die zéker niet zouden moeten optreden bij een gloednieuw toestel. Terugsturen naar Nokia kan, die fixen het ongetwijfeld maar als je een snelle fix wilt zou ik toch even de Factory reset proberen, kleine moeite en groot gewin ;)

Alhoewel ik het natuurlijk met je eens ben dat dit niet 'hoort' te gebeuren.

Verwijderd

Gisteren was het even spannend bij mijn 930. Ik had in China een goedkope QI-lader gekocht om eens uit te proberen hoe het draadloos opladen gaat. Heb het 2x kort geprobeerd en gisteren legde ik voor de derde keer mijn 930 op de lader. Na 10 minuten haalde ik het toestel er vanaf en sindsdien ging mijn scherm niet meer aan.

Het toestel werkte verder nog prima want ik kon gebeld worden, in de auto was er connectie met de carkit en ik kreeg mails/whatsapp berichten binnen. Enige probleem was dat ik niks kon zien. Gelukkig was mijn batterij al zo goed als leeg en dus viel het toestel 2 uur later uit. Toen ik het weer aanzette had ik gelukkig weer beeld.

Was wel even schrikken. De China lader gebruik ik voor de zekerheid maar niet meer :)

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:42
Had een reset dan niet geholpen :?

Verwijderd

Miki schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 08:20:
Had een reset dan niet geholpen :?
Dat lukte niet want het toestel reageerde niet op de toetsen.

• despijker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:23
Dit weekend terug gemoeten naar fabriek instellingen en alles weer opnieuw geïnstalleerd.
Ik bleef namelijk problemen houden met het kompas. Het was niet te kalibreren, dus ik dacht een hardware issue, gelukkig werkt alles nu weer prima.

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Na mijn Lumia 820 te laten vallen |:( , overwogen te repareren, maar nu toch een Lumia 930 gekocht.
Wat een mooi scherm, en wat is dat ding snel! De camera is ook een hele verbetering. Reageert snel en heeft veel detail. Ledflash vind ik wel fijn, die gebruik ik dan soms ook als zaklamp.
Het ding wordt wel flink warm bij gamen (Age of Sparta, Total Conquest, Star Conquer, Cloud Raiders). De accu gaat ook vrij snel leeg met gamen.
Wat ik wel mis is het Glance scherm, ik heb daarvoor de 830 overwogen, maar nadat ik de twee toestellen naast elkaar hield, vond ik de 930 gewoon mooier. Ook de wat karige specs van de 830 vielen me tegen. Destijds was dat met de 820 en 920 beter, de cpu/gpu en ram waren identiek bij die twee modellen.

Toevoeging:
Ik weet nog niet hoe hij belt. Mijn simkaart paste niet. Vodafone rekent 20 euro (!) voor een andere simkaart. Dus ik heb 1jr verlengd met gelijk een nieuwe nanosim (nu zonder kosten). Bijkomend voordeel is dat het twee euro per maand goedkoper is voor ongeveer hetzelfde simonly abo. Maar nog wel even wachten op de simkaart.

[ Voor 18% gewijzigd door BounceMeister op 31-03-2015 19:37 . Reden: bellen... ]

Verwijderd

BounceMeister schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:28:
Toevoeging:
Ik weet nog niet hoe hij belt. Mijn simkaart paste niet. Vodafone rekent 20 euro (!) voor een andere simkaart. Dus ik heb 1jr verlengd met gelijk een nieuwe nanosim (nu zonder kosten). Bijkomend voordeel is dat het twee euro per maand goedkoper is voor ongeveer hetzelfde simonly abo. Maar nog wel even wachten op de simkaart.
Of je knipt de huidige simkaart even tot het juiste formaat. Meerdere keren gedaan nu gaat prima.
http://www.bing.com/searc...=IE-SearchBox&FORM=IENTSR

• Amadeus1966
20,- voor een andere sim??????
Ik heb jaar en dag een prepaid simmetje ( ook Vodafone ) en die heb ik vorig jaar door hun laten knippen ( gratis ) daarna toch omgeruild voor een originele microsim.
En ook die was gratis.
Terwijl ik verder niets met Vodafone heb, geen toestel en geen abbo, alleen maar een goedkope wegwerpsimmetje.

• Magure

Magure

Bla....

Offtopic :

Wtf, de tweakers.net app wordt niet meer ondersteund, want het marktaandel voor WP zou dalende zijn..?? Beetje triest dat tweakers zelf zoiets niet onderhoud.. Nu maar internetsnelkoppeling maken... Terwijl ik het gevoel heb dat er juist wel meer apps bij komen.

[ Voor 28% gewijzigd door Magure op 01-04-2015 09:52 . Reden: typo ]

• MTDjassen
Live tile maken met http://tweakers.deathgrunt.nl/, pinnen op je homescreen. Werkt een uberhaubt beter dan alle halfgare wrappers die ik heb geprobeerd ;)

• Magure

Magure

Bla....

Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:43:
[...]

Of je knipt de huidige simkaart even tot het juiste formaat. Meerdere keren gedaan nu gaat prima.
http://www.bing.com/searc...=IE-SearchBox&FORM=IENTSR
Dat lukt niet altijd, vooral als hij nog "oude" gewone sim kaart heeft, deze is qua formaat net iets groter en niet te knippen naar Nano toe want dan knip je in de sim kaart zelf en werkt deze niet meer :)

• Magure

Magure

Bla....

MTDjassen schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:54:
Live tile maken met http://tweakers.deathgrunt.nl/, pinnen op je homescreen. Werkt een uberhaubt beter dan alle halfgare wrappers die ik heb geprobeerd ;)
Ah, thnx dat ziet er net ff wat netter uit :)

• jorisjan
Magure schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:40:
Offtopic :

Wtf, de tweakers.net app wordt niet meer ondersteund, want het marktaandel voor WP zou dalende zijn..?? Beetje triest dat tweakers zelf zoiets niet onderhoud.. Nu maar internetsnelkoppeling maken... Terwijl ik het gevoel heb dat er juist wel meer apps bij komen.
Dat is al maanden oud nieuws...

Ze stappen af van ALLE apps (ook IOS en Android) en richten zich volledig op Responsive Design. (Oftewel, de huidige website die zich aanpast aan het scherm waar je op kijkt)

• Magure

Magure

Bla....

jorisjan schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:57:
[...]

Dat is al maanden oud nieuws...

Ze stappen af van ALLE apps (ook IOS en Android) en richten zich volledig op Responsive Design. (Oftewel, de huidige website die zich aanpast aan het scherm waar je op kijkt)
Zal wel, maar was mij niet bekend, totdat ik vanmorgen de app opende.. Had wel bepaalde bookmarks staan, maar had het tweakers icoon op home screen, vond ik wel mooi staan :Y)

[ Voor 0% gewijzigd door Magure op 01-04-2015 09:59 . Reden: typo ]

• jorisjan
plan: Development-round-up - Iteratie #58
Afscheid mobile apps

We hebben al eerder aangekondigd te stoppen met onze mobiele apps en vandaag komt er echt een einde aan. De api waarop deze apps leunden, is in deze iteratie uit de codebase verwijderd. De apps waren al jaren lastig te onderhouden door onderbezetting van het developmentteam en de geringe kennis van de diverse sdk's. Er is dan ook besloten onze developmentkracht volledig in te zetten om Tweakers als website mooier, sneller en beter te maken. Voor rouwberichten, verdere toelichting bij het uitfaseren van de apps en de eventuele vervolgstappen kun je in dit dedicated topic op GoT terecht.
Snelkoppeling naar de website op je bureaublad pinnen ( al dan niet de 'versie' van deathgrunt) werkt overigens uitstekend.

• Pmleader
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 15:40
Magure schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:40:
Offtopic :

Je bent goed in de maling genomen door Deathgrunt vrees ik.
Bij mij opende hij overigens ook een internet venster met "Rick Astley - Never gonna give you up" na deze melding.

• Magure

Magure

Bla....

Pmleader schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:49:
[...]

Bij mij opende hij overigens ook een internet venster met "Rick Astley - Never gonna give you up" na deze melding.
Nee ben ik serieus..... (1 April) |:(

• Kookaburra76
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-06-2024
Vraag: ik ervaar een probleem met de synchronisatie van de agenda met Google. In principe wordt de agenda gesynchroniseerd, maar laat de agenda op mijn lumia 930 alleen afspraken zien t/m de eerste week september 2015. Alle afspraken die in mijn Google agenda staan na die week worden op de telefoon niet weergegeven. Heb al een zoektocht op internet er op los gelaten, maar nog geen oplossing kunnen vinden.

Heb al geprobeerd de account te verwijderen en opnieuw in te stellen, maar probleem blijft bestaan.

Iemand een oplossing?

• Blackouts
Er wordt maar een half jaar vooruit gesynct....

http://answers.microsoft....42-49ac-af09-d07a3812259b

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Pmleader schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:49:
[...]

Haha, ik dacht eerst ook WTF ??? NEEEEEE !!!! Totdat ik zag dat het 1 april was. En ik kreeg ook Rick Astley te zien. Nu werkt de app overigens weer normaal, dus zonder melding en zonder Rick Astley.

Goede grap van Deathgrunt _/-\o_

XBL: MRE Inc

• Mit-46
Kan iemand uitleggen hoe je een URL makkelijk kopieert? In IE krijg ik het helemaal niet voor elkaar en daarom heb ik UC browser gedownload maar ook daar lukt het nu niet. Ik doe vast iets niet goed maar ik snap het niet.

Het selecteert de URL niet en dan moet ik dat handmatig doen wat niet werkt. Dus ik kan maar een klein stukje kopieren wat natuurlijk geen zin heeft.

Als ik gewoon mijn vinger er op houdt verwacht ik dat die alles selecteert en dan met het kopieer icoontje komt maar dat gebeurd dus niet.

Bijzonder frusterend :(

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Mit-46 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 15:28:
Kan iemand uitleggen hoe je een URL makkelijk kopieert? In IE krijg ik het helemaal niet voor elkaar en daarom heb ik UC browser gedownload maar ook daar lukt het nu niet. Ik doe vast iets niet goed maar ik snap het niet.

Het selecteert de URL niet en dan moet ik dat handmatig doen wat niet werkt. Dus ik kan maar een klein stukje kopieren wat natuurlijk geen zin heeft.

Als ik gewoon mijn vinger er op houdt verwacht ik dat die alles selecteert en dan met het kopieer icoontje komt maar dat gebeurd dus niet.

Als ik in IE gewoon op de adresbalk tik selecteert hij de volledige URL van de huidige pagina en verschijnt ook het kopieer-icoon. Lumia 1520 maar dat moet niet uitmaken.
Gebeurt dat bij jou niet of bedoel je een losse link kopiëren? In dat geval zou het lang indrukken van de link en in het menu dat verschijnt 'kopieer link' kiezen moeten zijn. :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19:01
Mit-46 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 15:28:

Binnen IE; 1x op klikken (Dus niet vasthouden) slecteert bij mij de hele url. Vervolgens verschijnt het Kopieer icoon. Soms bij een 2e keer klikken, maar ik vergeet elke keer welke de procedure is.

1x klikken = selecteren + kunnen kopieren
1x klikken is selecteren, 2x is kunnen kopieren

• Mit-46
gvd, 1 tikken. Het is niet te geloven. 8)7 |:(
Thanks!!

Ik heb geen flauw idee wat ik nu steeds deed.

Gooi meteen die andere browser er weer af.

_/-\o_

• Fhwendel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-11 02:56
BounceMeister schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:28:
...

Toevoeging:
Vreemd? Liet mijn 930 op 12 juli bezorgen terwijl ik aan het werk was, tijdens de pauze even naar de Vodafone gefietst, kwartiertje gewacht tot ik eindelijk aan de beurt was en binnen 2 minuten stond ik weer buiten, mét gratis nieuw nano-sim. Hadden het telefoonnummer daar ingevoerd, sim geactiveerd en de vorige was daarmee meteen gedeactiveerd, en heb ik daar achtergelaten. Kostte me helemaal niets, en was zo gepiept. Nu is dit dus wel vorig jaar juli geweest, dus weet niet of hun voorwaarden of regeling betreffende dit tussentijds veranderd is, maar dacht dat dit gewoon standaard service zou horen te zijn.

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 14:31
Iemand enig idee of het alu frame van het toestel los te krijgen is?
Vallen vond ie niet leuk

• ETHaaz
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik heb sinds deze maand 4G via Simyo, (zat daar al met 3G), maar ik krijg nooit een 4G symbool te zien op mijn telefoon. Het hoogste is H+ (en als ik het mij goed herinner was het hoogste voorheen H).
Ik heb al gekeken naar de instellingen (hoogste verbindssnelheid = 4G) en heb de APN voor internet zowel op automatisch gehad als handmatig ingesteld, maar echt 4G krijg ik nooit.

Iemand enig idee wat er mis kan zijn?

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:23

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Misschien zit je in een gebied waar geen 4G is. Ik ken dat hele Simyo niet dus doe maar een gooi.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:47
GerCor schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:29:
Misschien zit je in een gebied waar geen 4G is. Ik ken dat hele Simyo niet dus doe maar een gooi.
Simyo draait op het KPN netwerk.

• ETHaaz
  • Niet online
Ja en daarbij reis ik veel door de randstad, maar nergens succes.

• MTDjassen
Zou moeten werken, ik heb simyo op 930 sinds één maand en overal (in de randstad) knetterend snelle 4G. Even bellen?

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:16
ETHaaz schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:21:
Ik heb sinds deze maand 4G via Simyo, (zat daar al met 3G), maar ik krijg nooit een 4G symbool te zien op mijn telefoon. Het hoogste is H+ (en als ik het mij goed herinner was het hoogste voorheen H).
Ik heb al gekeken naar de instellingen (hoogste verbindssnelheid = 4G) en heb de APN voor internet zowel op automatisch gehad als handmatig ingesteld, maar echt 4G krijg ik nooit.

Iemand enig idee wat er mis kan zijn?
Voor 4G bij Simyo betaal je €5,00/maand extra. Dit doe jij waarschijnlijk niet, dus ook geen 4G.

Web Enrichment

• Blackouts
Wietsee. schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:10:
[...]

Voor 4G bij Simyo betaal je €5,00/maand extra. Dit doe jij waarschijnlijk niet, dus ook geen 4G.
Volgens mij zegt hij dat ie dit juist wel heeft
Ik heb sinds deze maand 4G via Simyo, (zat daar al met 3G),

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:16
bramv82 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:49:
[...]

Volgens mij zegt hij dat ie dit juist wel heeft

[...]
Oke, overheen gelezen. Voor 4G geldt trouwens een andere APN bij Simyo.

Web Enrichment

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

bacardifrans schreef op donderdag 09 april 2015 @ 00:05:
Iemand enig idee of het alu frame van het toestel los te krijgen is?
Vallen vond ie niet leuk
Alleen de rand niet. Kan je beter een nieuwe kopen vrees ik. disassembly 930

• ETHaaz
  • Niet online
Wietsee. schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:58:
[...]

Oke, overheen gelezen. Voor 4G geldt trouwens een andere APN bij Simyo.
Als ik de website goed lees hebben 4G en 3G de zelde APN? Gebruik jij (mocht je bij simyo zitten) een andere? "De juiste APN voor 3G en 4G is 'portalmmm.nl'." simyo

• Iridium
  • Laatst online: 20:04
De 8.1 GDR2 update is nu te downloaden voor de 930 toestellen. Via de Windows Insider app inschrijven voor de 'fast ring' en dan moet de update te downloaden zijn.

• glenner
  • Laatst online: 05-11 12:23
Iridium schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:09:
De 8.1 GDR2 update is nu te downloaden voor de 930 toestellen. Via de Windows Insider app inschrijven voor de 'fast ring' en dan moet de update te downloaden zijn.
Ik had het ook gelezen maar ik krijg hem niet binnen helaas. Met succes ingeschreven voor het insider programma, via de insider app Fast ring geselecteerd. Nadien kreeg ik een insider configuration update binnen maar geen ddr2 update nadien.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-11 20:46

Sebazzz

3dp

Iridium schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:09:
Vermoedelijk is het een foutje van Microsoft geweest. Ze hebben het helaas al opgelost.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Iridium
glenner schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:12:
[...]

Ik had het ook gelezen maar ik krijg hem niet binnen helaas. Met succes ingeschreven voor het insider programma, via de insider app Fast ring geselecteerd. Nadien kreeg ik een insider configuration update binnen maar geen ddr2 update nadien.
Hier precies hetzelfde. Na een herstart werden 17 stappen geconfigureerd, maar er is weinig (niets?) veranderd. Zijn we blij gemaakt met een dooie mus?

Verwijderd

Je kunt de changes hier bekijken. Lijkt inderdaad vooral wat meer technisch/platform dan echt leuke features.

• Iridium
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:42:
Je kunt de changes hier bekijken. Lijkt inderdaad vooral wat meer technisch/platform dan echt leuke features.
Er moeten toch ook veranderingen zijn die zichtbaar moeten zijn, en niet enkel onder de motorkap. Antidiefstalfuctie, instellingenmenu zou anders moeten zijn en onderaan je startscherm zou 'alle apps ->' moeten staan.
Pagina: 1 ... 33 ... 43 Laatste

Let op:
Accessoires hebben ook hun [Nokia Lumia 930] Accessoires eigen topic. Reacties van die strekking worden hier verwijderd.