• Stanevo6
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 10:12
De groene is wel zo mega gave kleur. Heb m gewoon als zaken telefoon en iedereen vindt m prachtig. Ik had de aankoop even over t weekend getild. Haha.

Heel veel plezier met je nieuwe 930. Ga je geen spijt van krijgen.

• Harry21
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 22:11
De achterkantjes zijn wel te vervangen, ik geloof niet makkelijk,maar kan wel, google maar.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Harry21 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:39:
De achterkantjes zijn wel te vervangen, ik geloof niet makkelijk,maar kan wel, google maar.
De achterkant is heel makkelijk te vervangen. Simkaarthouder verwijderen, de eerste vergrendelingspen van de achterkant losklikken en dan van daaruit de achterkant verder rondom loswrikken.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:25

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Oranje hiero. En een superkleur oranje moet ik zeggen. Zwart vond ik al te saai, wit typisch een vrouwenkleur en groen, ja groen. Had ik gekozen als oranje er niet zou zijn.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• Harry21
jorisjan schreef op maandag 23 februari 2015 @ 00:15:
[...]

Jup, de nokia lader gebruiken, deze geeft meer stroom (meer mAh). Of zo'n grote apple lader (voor ipad) die geeft nog een fractie meer (2A, de nokia lader 1,3A, de htc lader vermoedelijk 0,8a, of 800 mAh)
Ja en dan zo,n draadloos ladertje van Ebay heerlijk, 7 euro en geen gepiel met snoertjes.
Al duurt het wel lang +/- 5uur, maar geeft niet leg hem er 'snachts op.

• Harry21
Swerfer schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:50:
[...]

De achterkant is heel makkelijk te vervangen. Simkaarthouder verwijderen, de eerste vergrendelingspen van de achterkant losklikken en dan van daaruit de achterkant verder rondom loswrikken.
ja, maar dan ook de nfc en draadloos laden overzetten. (zit dat niet gelijmd?)

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Harry21 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:10:
[...]

ja, maar dan ook de nfc en draadloos laden overzetten. (zit dat niet gelijmd?)
Die zitten verwerkt in de achterkant. Krijg je die niet bij een nieuwe achterkant?

[ Voor 48% gewijzigd door Swerfer op 26-02-2015 21:15 ]

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Harry21
Swerfer schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:12:
[...]

Die zitten verwerkt in de achterkant. Krijg je die niet bij een nieuwe achterkant?
nee, op ebay alleen losse achterkant en de rest erbij kopen, wordt al gauw 40 euro bijelkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Heb dus mijn Lumia al, en kom van android, ben niet geheel tevreden, hoe vinden jullie je weg in de WP wereld? kwam er al achter.. er is geen VI app, op RTL7 kreeg ik de voetbal er niet voor. Zo lyrisch als ik ben voor Windows voor pc, heb IK nog wel wat gebreken voor mijn lumia... Wat zijn de dingen/links die ik moet weten/lezen?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:09
Harry21 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:39:
Alpha89 had in zijn tweakblog (ook in dit topic ergens gelinkt) een hele makkelijke tutorial. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar als ik zijn tutorial bekijk dan kan het haast niet mis gaan. :)

Edit:
Alpha89 schreef op zondag 30 november 2014 @ 19:04:
Afgelopen woensdag de achter cover van mijn zwarte 930 vervangen door een groene.

Kinderlijk simpel en het ziet er ook nog eens stoer uit.

Details hier: Alpha89's blog: Lumia 930 "Dark Hulk Edition" ;-)

[ Voor 33% gewijzigd door Tjesus op 27-02-2015 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Jelte,89 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 01:05:
Heb dus mijn Lumia al, en kom van android, ben niet geheel tevreden, hoe vinden jullie je weg in de WP wereld? kwam er al achter.. er is geen VI app, op RTL7 kreeg ik de voetbal er niet voor. Zo lyrisch als ik ben voor Windows voor pc, heb IK nog wel wat gebreken voor mijn lumia... Wat zijn de dingen/links die ik moet weten/lezen?
Wat bedoel je met gebreken? Alleen apps die missen of defecten en storingen of gebrekkige functionaliteit?

Een goede website om te volgen voor Windows Phone soft-/hardware is Windows Central

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De volgende keer zou ik vooraf onderzoeken of de apps die je gebruikt ook beschikbaar zijn etc. zodat je dan een keuze kunt maken om wel of geen WP te kopen. Nu zit je achteraf met het probleem. Voor VI gebruik ik gewoon de Voetbalzone website gebruiken. Als je die als tegel op je homeacreen plaatst lijkt het net een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
VI artikelen verschijnen gewoon in de MSN Sport app van Microsoft als je deze aanvinkt als 'bron'.
Ik heb zelf ook een VI premium abbonement en moet zeggen dat de mobiele website van VI prima voldoet. Werkt echt prima! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Aghanim schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:35:
[...]

De volgende keer zou ik vooraf onderzoeken of de apps die je gebruikt ook beschikbaar zijn etc.
Daar heb je gelijk aan, ik wist het ook wel van te voren, maar moet me er nog gewoon bekend mee maken. Er zijn namelijk gewoon prima alternatieven te vinden, zoals hierboven al gezegd, maar deze moet je dan wel even weten te vinden..

Ik weet niet of het al eens geopperd is, maar is het in de toekomst, en misschien met de 10 update al mogelijk om .exe te installeren?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Jelte,89 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:32:
[...]

Ik weet niet of het al eens geopperd is, maar is het in de toekomst, en misschien met de 10 update al mogelijk om .exe te installeren?
Ze willen dan wel naar 'One Windows' maar dit zit er vanwege de verschillende aard van Windows 10 for Phones en de 'gewone' Windows 10 (en verschillende processorarchitectuur) niet in.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:25
Als je twijfelt over de kleur: voor een paar euro koop je op ebay een nieuw achterkantje. Supermakkelijk te vervangen. Zo kun je nog eens veranderen van kleur

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 23:07
Bij mij doet sinds kort de microfoon het niet bij telefoongesprekken op de speakerstand. Hetzelfde geldt voor skypen op speaker. Mensen verstaan mij in deze gevallen niet.

Hoe is dit bij jullie? Lees meer klachten op het internet.

[ Voor 15% gewijzigd door Wietsee. op 27-02-2015 23:20 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
bramv82 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:12:
Als je twijfelt over de kleur: voor een paar euro koop je op ebay een nieuw achterkantje. Supermakkelijk te vervangen. Zo kun je nog eens veranderen van kleur
Ja,phh ,lees topic ff door.

Tja , wat betreft apps, Gamma enzo hebben handige apps voor kortingsbonnen , maar op de mobi website werken de bonnen ook,ook op WP ,dus je hoeft niet te printen,alleen wel je gammapas extra scannen. Nee er komt geen WP app voor Gamma (zeggen ze,maar Praxis heeft hem ook al)

Ohja, ik blijf zeiken bij de kassa: oh? ook stom Praxis heeft dat wel :) :) :)

Ohja ,Gamma heeft geen wifi, dus thuis ff opzoeken met wifi en printscreen (geluidtoets + en aan/uit toets tegelijk)

[ Voor 14% gewijzigd door Harry21 op 27-02-2015 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Harry21 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 23:20:
[...]

Ja,phh ,lees topic ff door.

Tja , wat betreft apps, Gamma enzo hebben handige apps voor kortingsbonnen , maar op de mobi website werken de bonnen ook,ook op WP ,dus je hoeft niet te printen,alleen wel je gammapas extra scannen. Nee er komt geen WP app voor Gamma (zeggen ze,maar Praxis heeft hem ook al)

Ohja, ik blijf zeiken bij de kassa: oh? ook stom Praxis heeft dat wel :) :) :)

Ohja ,Gamma heeft geen wifi, dus thuis ff opzoeken met wifi en printscreen (geluidtoets + en aan/uit toets tegelijk)
Wie?

Ontopic:

Na 1 dag verder te zijn, de telefoon iets beter leren kennen... man man... wat een verademing, Dankzij jullie tips werk ik nu met MSN? sports, wat werkt dat fijn, duidelijk en snel, waarom gebruikte ik VI nog? De standaard mee geleverde apps bieden voor mij nu al uitkomst :)

Top toestel!

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
En het leukste komt nog......iets wat je waarschijnlijk nog niet gewent bent met Android.
Tenminste dat was mijn ervaring.....
Weinig kans op een trager worden toestel, ook niet na langdurig gebruik.
Maw hij slipt niet dicht.
Nette updates van het o.s.
Langere ondersteuning.
En dat gaat op zowel voor de highend maar ook voor de lowbudget toestellen.

Wat ik in het begin een beetje nadelig vond is dat je er niet zoveel mee kunt tweaken en pielen zoals met Android, maar daar staat tegenover dat het van zich zelf al stabiel en vrij zuinig is met recources e.d.dus er valt eigenlijk weinig te tweaken.
Tekortkomingen heeft het natuurlijk ook wel, doch ben ik ze voor me zelf nog niet tegengekomen en is volgens mij ook erg gebruikersafhankelijk.
Toestelletje die ik nu heb ( 1320 ) is mijn tweede wp toestel ( de eerste was een 520 ) en zoals het er nu uitziet voorlopig ook nog niet de laatste.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Heeft de Lumia ant+ ondersteuning? Ik vind het nergens en zou graag met men hartslagmeter van mijn fiets gaan joggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Om nog even terug te vallen op de backcovers...kwam dit tegen op MP

http://www.parts4gsm.com/...ksel%2C+Oranje%2C+02507T9

Niet dat ik er zelf wat aan heb, maar misschien iets voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 23:07
Wietsee. schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 23:20:
Bij mij doet sinds kort de microfoon het niet bij telefoongesprekken op de speakerstand. Hetzelfde geldt voor skypen op speaker. Mensen verstaan mij in deze gevallen niet.

Hoe is dit bij jullie? Lees meer klachten op het internet.
Heb hier een 2e Nokia Lumia 930 met hetzelfde probleem. Waarschijnlijk zijn er meer users, die de functie zo weinig gebruiken dat het bij de meesten nog niet is opgevallen.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik bel altijd op speaker, dagelijks. Geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Amadeus1966 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:01:
Om nog even terug te vallen op de backcovers...kwam dit tegen op MP

http://www.parts4gsm.com/...ksel%2C+Oranje%2C+02507T9

Niet dat ik er zelf wat aan heb, maar misschien iets voor de liefhebbers.
Je hebt weinig aan de backcover zonder ook de NFC en Qi stickers te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ja is ook zo, maar zou je de bestaande niet los kunnen weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Waarom heb je daar weinig aan? Als je NFC nu niet wilt gebruiken maakt het toch niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Weet er iemand hoe ik de meldingen van FB wegkrijg? hij is uiteraard gekoppeld aan mijn account, maar stoor me met name aan: Jantje Janssen is jarig, vandaag de hele dag. op't wake screen. Ik vind het wel prima als ik dat 1x zie, maar niet continu..

Offtopic....(met name dat "vandaag de hele dag") net of je een halve dag jarig bent... :P

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 13:33

Magure

Bla....

Jelte,89 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:55:
Weet er iemand hoe ik de meldingen van FB wegkrijg? hij is uiteraard gekoppeld aan mijn account, maar stoor me met name aan: Jantje Janssen is jarig, vandaag de hele dag. op't wake screen. Ik vind het wel prima als ik dat 1x zie, maar niet continu..

Offtopic....(met name dat "vandaag de hele dag") net of je een halve dag jarig bent... :P
Ik neem aan dat je je agenda bedoelt, heb dit ook uitgezet namelijk. Ga naar agenda -> 3 puntjes aan klikken -> instellingen en daar kan je aan/uitvinken wat je wel of niet Wilt zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

Harry21 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:08:
[...]

Ja en dan zo,n draadloos ladertje van Ebay heerlijk, 7 euro en geen gepiel met snoertjes.
Al duurt het wel lang +/- 5uur, maar geeft niet leg hem er 'snachts op.
Hebbie een linkje? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
ja, maar dat mag hier niet, geloof ik.
Google maar ff op fasttech.
Veel spul besteld voor electrisch roken, altijd aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonasVanO
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-07-2024
Na het installeren van een Brodit houder kwam ik er achter dat de 930 rammelt.
Ik heb er nog niet uit of het de vibratie motor is of de camera (optische stabilisatie).
http://discussions.nokia....rattle-sound/td-p/2885321
http://forums.windowscent...-camera-rattle-sound.html

Maar de vraag is: kan al dat gerammel kwaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:32

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Bij mijn 1020 hoor je precies hetzelfde geluid, alleen nog iets harder. Is duidelijk de beeldstabilisatie , kan geen kwaad.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:25
Harry21 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 17:57:
[...]

ja, maar dat mag hier niet, geloof ik.
Google maar ff op fasttech.
Veel spul besteld voor electrisch roken, altijd aangekomen.
Welke lader heb je dan? Zo'n Q5 rond dingetje? Ik heb een vergelijkbaar ding liggen van Ebay maar hier heb ik geen goede ervaringen mee.Of heb je wellicht een andere?

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

bramv82 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 07:54:
[...]

Welke lader heb je dan? Zo'n Q5 rond dingetje? Ik heb een vergelijkbaar ding liggen van Ebay maar hier heb ik geen goede ervaringen mee.Of heb je wellicht een andere?
Mhmm, had al wat gevonden, maar dan wacht ik nog ff met bestellen... En anders maar voor de originele.. Zal op V&A eentje voor 15,00 euro.. Maar die is rood... Zal vriendin niet zo leuk vinden.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Bij een originele voor 15 euro zou ik niet meer nadenken over goedkoop chinees spul, onafhankelijk van de kleur ;)

De DT-900 (neem aan, dat je die bedoelt) heeft zo'n fijn anti-slip cirkeltje in 't midden, dan ligt de telefoon altijd goed en kan er ook niet zo makkelijk vanaf glijden.

[ Voor 48% gewijzigd door Marly op 04-03-2015 15:20 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
bramv82 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 07:54:
[...]

MC 02a heet hij, maar heeft slechts een output van 1 A, daarom duurt het laden best lang.
Maarja 6,64 euro incl micro usb kabel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

En wat heeft dat precies allemaal met de Lumia 930 te maken?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
Magure schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:29:
[...]

Mhmm, had al wat gevonden, maar dan wacht ik nog ff met bestellen... En anders maar voor de originele.. Zal op V&A eentje voor 15,00 euro.. Maar die is rood... Zal vriendin niet zo leuk vinden.. :+
De originele is veel beter denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
GerCor schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:20:
En wat heeft dat precies allemaal met de Lumia 930 te maken?
Draadloos laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ja, en? Als het dan toch specifiek 930 is, plaats het dan hier: [Nokia Lumia 930] Accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

GerCor schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:22:
[...]

Ja, en? Als het dan toch specifiek 930 is, plaats het dan hier: [Nokia Lumia 930] Accessoires
Je hebt gelijk, maar "per ongeluk" kwamen we op dit onderwerp uit, maar tis soms lastig om heen en weer te slingeren van topics...

Dus nu weer ONTOPIC over de Lumia 930 :Y)

Las op chinese site dat W10 TP ook op L930 inmiddels beschikbaar is..? Ze hadden nog geen screen shots etc... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:51
Magure schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 17:33:
[...]

Je hebt gelijk, maar "per ongeluk" kwamen we op dit onderwerp uit, maar tis soms lastig om heen en weer te slingeren van topics...

Dus nu weer ONTOPIC over de Lumia 930 :Y)

Las op chinese site dat W10 TP ook op L930 inmiddels beschikbaar is..? Ze hadden nog geen screen shots etc... :/
Zolang je niets binnen krijgt in je Insiders app, is de TP nog niet beschikbaar voor je telefoon.
TP kun je met wat work-arounds op je 1520, 930 of elke andere Lumia krijgen, dus mogelijk is het wel.. alleen niet verstandig, omdat daar de juiste drivers er nog niet voor zijn. Dus de kans is groot dat een deel van je telefoon niet werkt, bijvoorbeeld bepaalde sensors, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

I know, maar was meer benieuwd hoe hij draait op de L930, qua snelheid etc.. Als W10 er bij mij op komt wordt dat de officiële release en geen DP/TP :)

[ Voor 0% gewijzigd door Magure op 05-03-2015 13:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:27

Dido

heforshe

Heb ik gewoon pech met mijn telefoons, of doe ik iets fout?

Ik had een 920, nu een 930, en helaas met hetzelfde euvel: als ik een alarm zet gaat mijn alarm netjes af, maar soms (!) zonder geluid (wat dus niet echt nuttig is).
Het alarm gaat af, ik kan snoozen of dismissen, maar er is niets te horen. Gek genoeg heb ik laatst op snooze geklikt, en na 10 minuten ging het alarm weer - nu wel met geluid.

Ligt dit aan WP8/8.1, ligt dit aan mijn telefoon(s), of doe ik iets doms?

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Dido schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:52:

Ik had een 920, nu een 930, en helaas met hetzelfde euvel: als ik een alarm zet gaat mijn alarm netjes af, maar soms (!) zonder geluid (wat dus niet echt nuttig is).
Het alarm gaat af, ik kan snoozen of dismissen, maar er is niets te horen. Gek genoeg heb ik laatst op snooze geklikt, en na 10 minuten ging het alarm weer - nu wel met geluid.

Nee, dat is je digitale assistent die van mening was dat je meer rust nodig had.

Kan een glitch zijn, want eigenlijk kan er weinig mis gaan met een wekkertje zetten.
Misschien het geluidsniveau?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Net even getest, geluidsniveau is niet van belang voor het volume van het alarm; dat gaat altijd op zijn hardst af. Ik heb nog nooit gehad dat mijn wekker niet af ging (tenminste niet op de manier door Dido beschreven) op mijn 1520. Dus dat maakt de kans groter dat het een telefoon-specifiek probleem is.
Amadeus1966 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:30:
Nee, dat is je digitale assistent die van mening was dat je meer rust nodig had.
Seems legit :)

[ Voor 25% gewijzigd door Migrator op 05-03-2015 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:27

Dido

heforshe

Amadeus1966 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:30:
Dat klinkt tot op heden nog als de meest waarschijnlijke oorzaak.
Moet maar eens een hartig woordje met Cortana wisselen :|

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Cortana werkt toch niet in NL?

Of staat je toestel op Engels?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Dido schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:52:

Ik heb een vergelijkbaar probleem met mijn 930. Het komt af en toe voor dat mijn alarm 's morgens niet afgaat. Ik weet overigens niet zeker of dit komt doordat inderdaad het volume laag staat, of het alarm daadwerkelijk niet getriggered wordt.

Vanmorgen deed zich dit weer voor. Wekker stond op 6:45, weekdag vrijdag. Gelukkig werd ik om 07:00 vanzelf wakker. Maar het is wel een irritant issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Laatst online: 26-04 20:14
Geen cortana die op niet storen staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
MTDjassen schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:41:
Geen cortana die op niet storen staat?
Heb een Nederlandse versie. Dus Cortana is bij mij niet geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
Klaarblijkelijk toch een generiek probleem van Windows Phone. Waarvoor er geen echte oplossing is. Zie ook onder andere onderstaande Post:

http://forums.windowscent...ia-lumia-920/230768-2.htm

Toch maar weer een dedicated wekker gaan kopen, dan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Perenor schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:56:
Klaarblijkelijk toch een generiek probleem van Windows Phone. Waarvoor er geen echte oplossing is. Zie ook onder andere onderstaande Post:

http://forums.windowscent...ia-lumia-920/230768-2.htm

Toch maar weer een dedicated wekker gaan kopen, dan. :(
Gebruik mijn WP als wekker sinds WM 6.1 en heb er zelf eigenlijk nooit last van gehad. Misschien komt het omdat ik om de zoveel tijd de tijd aanpas wanneer de wekker moet afgaan?

Mijn ouders hebben wel meerdere keren gehad dat de wekker niet afgaat en ik weet dat zij de wekkertijden nooit aanpassen.

[ Voor 10% gewijzigd door vali op 06-03-2015 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
Perenor schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:38:
[...]

Ik heb een vergelijkbaar probleem met mijn 930. Het komt af en toe voor dat mijn alarm 's morgens niet afgaat. Ik weet overigens niet zeker of dit komt doordat inderdaad het volume laag staat, of het alarm daadwerkelijk niet getriggered wordt.

Vanmorgen deed zich dit weer voor. Wekker stond op 6:45, weekdag vrijdag. Gelukkig werd ik om 07:00 vanzelf wakker. Maar het is wel een irritant issue.
Dit is mij ook een of twee keer overkomen. Qua instellingen zag ik niets vreemds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen camera en lumia camera? zag het zojuist pas
zie alleen dat bij de camera app ik ook mijn lenzen kan kiezen.
welke moet ik gebruiken voor de mooiste fotos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
mrcosmo schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:16:
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen camera en lumia camera? zag het zojuist pas
zie alleen dat bij de camera app ik ook mijn lenzen kan kiezen.
welke moet ik gebruiken voor de mooiste fotos?
Persoonlijk gebruik ik liever de standaard camera ( sneller ).
Maar de Lumia cam heeft gewoon meer instellingsmogelijkheden waardoor je als je je zelf de tijd gunt
betere foto's kunt maken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Ik gebruik altijd de Lumia Camera met rich capture. Geeft mooie resultaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perenor
Thanks voor de tip. Heb de app geïnstalleerd. Zal die eens een tijdje gebruiken.Mooie live tile inderdaad. En de UI is ook praktisch in het gebruik (zeker hoe je de tijd kan instellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhorvers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06-2023
Gisteren en vandaag een melding over mijn 'bewegingsgegevens' gekregen ... In versie 1.0 van deze motiontracker had ik het idee, dat er niets mee gedaan werd en dat ie 'uit' stond. Nu in versie 2.0 lijkt het er op dat je geen keuze hebt en dat deze tracker altijd 'aan' staat. Eerlijk gezegd zit ik hier helemaal niet op te wachten ... leuk hoor, die coresensor technologie, maar ik bepaal zelf wel of ik er iets mee wil doen ?!

Weet iemand of het mogelijk is om dit proces te stoppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
bhorvers schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:03:
Gisteren en vandaag een melding over mijn 'bewegingsgegevens' gekregen ... In versie 1.0 van deze motiontracker had ik het idee, dat er niets mee gedaan werd en dat ie 'uit' stond. Nu in versie 2.0 lijkt het er op dat je geen keuze hebt en dat deze tracker altijd 'aan' staat. Eerlijk gezegd zit ik hier helemaal niet op te wachten ... leuk hoor, die coresensor technologie, maar ik bepaal zelf wel of ik er iets mee wil doen ?!

Schrok mij vanmorgen echt dood toen mijn telefoon af ging met de update melding :| Ze mochten wel een melding geven voordat de update melding af ging :+

Enige wat ik kan bedenken hoe je het kan uitzetten is het "places visited" uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
vali schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:15:
[...]

Schrok mij vanmorgen echt dood toen mijn telefoon af ging met de update melding :| Ze mochten wel een melding geven voordat de update melding af ging :+

Enige wat ik kan bedenken hoe je het kan uitzetten is het "places visited" uitvinken.
Ik zou bij instellingen > meldingen & acties > bewegingsgevens het geluid en trillen uitzetten. Alleen de banners misschien nog aan. Dat scheelt je weer een schrikmoment de volgende keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
DeCo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:54:
[...]

Ik zou bij instellingen > meldingen & acties > bewegingsgevens het geluid en trillen uitzetten. Alleen de banners misschien nog aan. Dat scheelt je weer een schrikmoment de volgende keer ;)
haha had het ook gevonden, maar bedankt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
vali schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:26:
[...]

haha had het ook gevonden, maar bedankt :+
Maar ben het met je eens, hoor.. een eerste notificatie gaat altijd met geluid, banners en getril gepaard. Pas dan kun je het instellen, dat het wel wat zachter mag.
Ik dacht dat ik een SMS kreeg.. dat is het enige waar ik nog een geluidje op heb zitten. Ik krijg ontzettend weinig SMS'jes, vandaar dat ik ook opschrok.. uh?! Is er wat gebeurd?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
bhorvers schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:03:

Ik zag dat die allemaal toegang wilde hebben en toen dacht ik dat wil ik niet. Heb het dus niet geinstalleerd. Wat doet dit ding? Jou volgen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Mit-46 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:16:
[...]

Ik zag dat die allemaal toegang wilde hebben en toen dacht ik dat wil ik niet. Heb het dus niet geinstalleerd. Wat doet dit ding? Jou volgen ofzo?
Het is je personal pedometer ;) En ja, hij volgt je waar je samen met je smartphone heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Mit-46 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:16:
[...]
Wat doet dit ding? Jou volgen ofzo?
Ja.

Maar deze informatie wordt niet gedeeld.

Er zijn apps die deze data kunnen gebruiken en tonen. Sensie is zo'n programma en laat zien hoeveel stappen je hebt gezet op een dag, waar je geweest bent en wat je hotspots zijn en geeft deze mooi grafisch weer. Hij herkent ook of je hebt gelopen of gereden, waarschijnlijk gebaseerd op wel/niet stappen tellen en snelheid. Ook Sensie doet verder niets met deze data. Het blijft prive.

De sensorcore is zeer energiezuinig en ik merk niet dat het een echte belasting is voor de accu.

De nieuwe Motion Data laat zien welke apps op je telefoon gebruik maken van de data verzameld door de sensorcore, maar wel vreemd dat je dit niet kunt uitschakelen. Bij mij zijn de volgende apps geinstalleerd die gebruik maken van de data:

- Tetra Lockscreen
- Sensie
- Health & Fitness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:17
Dit hoort dus inderdaad in V&A thuis

[ Voor 88% gewijzigd door PaT op 11-03-2015 09:37 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Bleh!
Bedankt voor de toelichtingen heren.

Ik laat het voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

Mit-46 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:09:
Bleh!
Bedankt voor de toelichtingen heren.

Ik laat het voor wat het is.
Heb ik iets gemist...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
DeCo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:42:
[...]

Maar ben het met je eens, hoor.. een eerste notificatie gaat altijd met geluid, banners en getril gepaard. Pas dan kun je het instellen, dat het wel wat zachter mag.
Ik dacht dat ik een SMS kreeg.. dat is het enige waar ik nog een geluidje op heb zitten. Ik krijg ontzettend weinig SMS'jes, vandaar dat ik ook opschrok.. uh?! Is er wat gebeurd?! ;)
Mijn telefoon staat op tril, dus vond het echt vreemd dat er wel een notificatie kwam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD1997
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-09 22:25
Perenor schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:38:
[...]
Ik check altijd voor ik ga slapen of het volume van Media & Apps op maximaal staat. Dat word gesuggereerd dat die volume slider ook het volume van de wekker beïnvloed maar heb helaas geen idee of dat echt zo is of niet. Heb er zelf geen problemen mee gelukkig. O-)

IT Guru :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
De wekker zit voor zover ik weet gelinkt aan het volume van je ringtone, niet Media & Apps.

Edit: Net even snel getest en het lijkt wel geen van beide :P. Meer onderzoek vereist.

[ Voor 33% gewijzigd door Propane op 11-03-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Propane schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:08:
De wekker zit voor zover ik weet gelinkt aan het volume van je ringtone, niet Media & Apps.

Edit: Net even snel getest en het lijkt wel geen van beide :P. Meer onderzoek vereist.
Bij mijn beste weten en testen (:P) is je wekker altijd maximaal volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 20:57
Ik heb net ook getest met belsignaal & meldingen, en media & apps helemaal op nul, het alarm is gewoon maximaal te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ik vroeg mij af of het jou volgt en dit is bevestigd door Swerfer en Vali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

Mit-46 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:44:
[...]

Ik vroeg mij af of het jou volgt en dit is bevestigd door Swerfer en Vali.
Op die fiets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Vraagje, ik heb een paar foto's gemaakt, en die wil ik bewerken, maar als ik de fotofolder de foto's doorstuur, zijn deze nog maar rond de 300kb, hoe vind ik de eigenschappen? en hoe stuur ik de originele foto/grootte door?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hoe stuur je ze door, per mail? In dat geval even in de instellingen van je mail kijken hoe hij om gaat met de bijlagen. Standaard comprimeert hij e.e.a.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ja, via de mail
Maar kan daar ook geen instellingen over vinden, De eigenschappen van de foto vind ik ook nergens..

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Gewoon sharen met onedrive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

@mtdjassen, True... maar heb dat nog niet geconfigureerd, en zit nu op mn werk, (heb daar de foto ook voor nodig)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Als je alleen maar even inlogt met je outlook account in onedrive kun je vervolgens de foto's selecteren en sharen met onedrive. Hoef je verder niet zoveel aan te configureren :).

Via mail gaat het denk ik niet lukken, die comprimeert bij mij ook tot ~300kb. Eventueel kun je ze uploaden naar bv imgur.com (daar is een app voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Heb het opgelost door de bestanden op mijn onedrive te zetten, en dan de link delen zodat ik toegang heb met de laptop opt werk. (ik ga niet mijn account koppelen met een algemene werklaptop)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magure

Magure

Bla....

Jelte,89 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:45:
Heb het opgelost door de bestanden op mijn onedrive te zetten, en dan de link delen zodat ik toegang heb met de laptop opt werk. (ik ga niet mijn account koppelen met een algemene werklaptop)
Koppelen hoeft ook helemaal niet ja, je kan ook gewoon "ff" inloggen op OneDrive.nl en downloaden :) , zolang je maar op je Phone instelt dat alle foto's automatisch naar de OneDrive gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Ik weet niet of dit de goede sectie is, maar zou graag wat hulp willen.
Heb een SoloHD2 wireless aangeschaft en probeer nu deze via bluetooth te koppelen. Maar op mijn Lumia 930 vindt die hem niet, alleen als randapparatuur, en wanneer je het probeert te connecten lukt het telkens niet.

Probeer ik een telefoon wat 30 dolar heeft gekost uit china vindt hem meteen en de benaming zoals het hoort wordt weergeven!. Ik bedoel het moe niet zo zijn dat zo'n telefoon als de LUMIA930 hem niet kan vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
theduke1989 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:03:
Ik weet niet of dit de goede sectie is, maar zou graag wat hulp willen.
Heb een SoloHD2 wireless aangeschaft en probeer nu deze via bluetooth te koppelen. Maar op mijn Lumia 930 vindt die hem niet, alleen als randapparatuur, en wanneer je het probeert te connecten lukt het telkens niet.

Probeer ik een telefoon wat 30 dolar heeft gekost uit china vindt hem meteen en de benaming zoals het hoort wordt weergeven!. Ik bedoel het moe niet zo zijn dat zo'n telefoon als de LUMIA930 hem niet kan vinden :S
voor oudere bluetooth devices kan je een extra vinkje aanzetten mocht hij niet vindbaar zijn. Probeer dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Al gedaan, enige wat ik krijg dan te zien is Randapparatuur.
Ik weet niet in hoeverre je kan zien of het een oud-bluetooth device is?
Maar de nieuwe SoloHD2 zijn volgens Apple verbeterd en noem zo maar op.
Maar dat mijn phicomm van 30USD hem wel vindt, en deze niet vond ik echt apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi guys, twee dagen geleden mijn nieuwe Nokia Lumia 930 ontvangen en in gebruik genomen.
Tot nu toe zeer tevreden met het resultaat van deze telefoon en nog steeds enthousiast.
De beschikbare apps zijn voor mij best wel toereikend.

Toch kom ik nu twee dingen tegen waar ik nog niet uitkom.
1) Is er een manier om snel het geluid uit of op vibratie te zetten? Of is daar een geschikte app voor?
2) 'Here' heeft een kaart van Madagaskar, waar ik woon, die echt niet gedetailleerd is en onbruikbaar. Zijn er (evt betaalde) apps die wel goede kaarten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 06:07:
Hi guys, twee dagen geleden mijn nieuwe Nokia Lumia 930 ontvangen en in gebruik genomen.
Tot nu toe zeer tevreden met het resultaat van deze telefoon en nog steeds enthousiast.
De beschikbare apps zijn voor mij best wel toereikend.

Toch kom ik nu twee dingen tegen waar ik nog niet uitkom.
1) Is er een manier om snel het geluid uit of op vibratie te zetten? Of is daar een geschikte app voor?
2) 'Here' heeft een kaart van Madagaskar, waar ik woon, die echt niet gedetailleerd is en onbruikbaar. Zijn er (evt betaalde) apps die wel goede kaarten hebben?
1) Volume up/down en dan links op de icoontjes tikken om meteen geluid uit te zetten of op de balk te tikken. Anders is er misschien nog wel een app voor, maar echt lang duurt dat ook niet.
2) Madagaskar is nog niet zo heel lang geleden toegevoegd volgens mij, dus dat kan wel kloppen. Misschien dat Google Maps beter te gebruiken is (zijn ook 3rd party apps voor) en anders een (betaald) navigatieprogramma zoals Sygic, Navigon en CoPilot

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Martinspire. Bedankt, dat is opgelost wat de volume betreft :) Navigatie kom ik dan wel uit, hopelijk...

Nog een vraagje: Op mijn simkaart zit een code (0000). Hoe kan ik die veranderen of verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 10:26
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:44:
@Martinspire. Bedankt, dat is opgelost wat de volume betreft :) Navigatie kom ik dan wel uit, hopelijk...

Nog een vraagje: Op mijn simkaart zit een code (0000). Hoe kan ik die veranderen of verwijderen?
Instellingen --> swipe naar rechts --> telefoon --> Sim beveiliging (in of uitschakelen + simpincode wijzigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sonny7 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:46:
[...]

Instellingen --> swipe naar rechts --> telefoon --> Sim beveiliging (in of uitschakelen + simpincode wijzigen)
Yep , ook dat weer opgelost. Badankt Sonny7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 06:07:
Probeer Waze ook maar eens. Daarmee kun je uiteindelijk samen de kaart actualiseren en verrijken. Gratis.

[ Voor 11% gewijzigd door Jivebunny op 13-03-2015 14:09 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLblabla
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 10:23
Propane schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:08:

De wekker zit er inderdaad niet aan gelinkt. Ik gebruik zelf de Nokia Lumia 925 nog, en heb het in de afgelopen twee maanden twee keer gehad dat de herhaalde wekker niet is afgegaan. Het lijkt dus op een bug in Windows Phone. Ik zet altijd al het geluid uit 's nachts, daar zit het niet in. Waar het wel in zit, ben ik echter nog niet achter, maar door dit te lezen kan een specifiek probleem in mijn telefoon uitgesloten worden. Het lijkt dus iets in de software van Windows Phone, bestaande voorafgaand aan Lumia Denim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:59
Snel even ertussen...

Mijn moeder heeft haar 930 altijd op spaarstand staan, waarbij Whatsapp "op de achtergrond mag blijven werken in spaarstand". Echter, wanneer zij dan WhatsApp opstart, krijgt ze bijna altijd de melding van "Waarschuwing, spaarstand is geactiveerd en wordt niet uitgevoerd op de achtergrond" (oid, weet het niet exact...).

Hoe kan ik ervoor zorgen dat die melding definitief verdwijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 22:36
Stancke schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:08:
Snel even ertussen...

Mijn moeder heeft haar 930 altijd op spaarstand staan, waarbij Whatsapp "op de achtergrond mag blijven werken in spaarstand". Echter, wanneer zij dan WhatsApp opstart, krijgt ze bijna altijd de melding van "Waarschuwing, spaarstand is geactiveerd en wordt niet uitgevoerd op de achtergrond" (oid, weet het niet exact...).

Hoe kan ik ervoor zorgen dat die melding definitief verdwijnt?
Spaarstand uitzetten ;)
Whatsapp checkt of er spaarstand uitstaat ja of nee. Staat het aan, dan krijg je waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Ben nog steeds erg tevreden met mijn overstap naar de Lumia.

Waar ik wel heel erg ontevreden over ben, is de battery drain tijdens het gebruiken van internet Explorer.... In het weekend surf ik graag wat langer op het web als ik nog ik bed lig of op de bank. Maar een drain van -20%...... Per uur??! Dat is mij toch echt wat te gortig. Ik heb nu nog maar 57% batterij over. Hij zal dus weer aan de lader moeten straks :(.
Erg vervelend! En ook echt onbegrijpelijk dat hier nog niets aan gedaan is.

Ook blijft hij vaak na-drainen zeg maar.... Ook al sluit ik alles af, blijft hij drainen met 8 tot 10% per uur. Erg jammer.

[ Voor 11% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-03-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: verkeerd topic

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2015 12:33 . Reden: verkeerd topic ]

Pagina: 1 ... 32 ... 43 Laatste

Let op:
Accessoires hebben ook hun [Nokia Lumia 930] Accessoires eigen topic. Reacties van die strekking worden hier verwijderd.