off-topic, dus weg
Maargoed, dit gezegd hebbenden, dit topic gaat over de L930.
Maargoed, dit gezegd hebbenden, dit topic gaat over de L930.
[ Voor 87% gewijzigd door PaT op 02-07-2014 09:22 ]
[ Voor 87% gewijzigd door PaT op 02-07-2014 09:22 ]
ff een stukje vliegen
[ Voor 97% gewijzigd door PaT op 02-07-2014 09:22 ]
[ Voor 96% gewijzigd door PaT op 02-07-2014 09:22 ]
[ Voor 62% gewijzigd door PaT op 02-07-2014 09:23 ]
[ Voor 31% gewijzigd door PaT op 03-07-2014 22:31 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
dat zal Here Drive + zijn, heb daarna nog geen update gezien..Megalodon86 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:42:
Weet iemand al welke versie van Here Drive er op dit toestel zit? De normale of de plus versie (zoals op de 920)?
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Dat is een Treasure Tag, die kan je geluiden laten maken als je iets achterlaat.r2504 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:11:
Iemand een idee wat het witte blokje is in deze video; YouTube: Nokia Lumia 930 - Unboxing
[ Voor 4% gewijzigd door JRMBelgium op 05-07-2014 23:42 ]
Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!
In WP 8.1 wordt alleen nog de plus-versie geleverd van HereMegalodon86 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:42:
Weet iemand al welke versie van Here Drive er op dit toestel zit? De normale of de plus versie (zoals op de 920)?
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Verwijderd
Wat is het verschil tussen de plus en de niet plus versie?PinokkioTV schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:12:
[...]
In WP 8.1 wordt alleen nog de plus-versie geleverd van Here
Volgens mij zit het verschil in het aantal gratis offline kaarten. Bij Here+ heb je wereldwijd gratis kaarten, bij Here alleen in NL? Not sure though...Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 13:48:
[...]
Wat is het verschil tussen de plus en de niet plus versie?
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Verwijderd
Maar de 930 heeft weer een betere camea, ingebouwde Qi charging. Een snapdragon 800 met 2 GB aan RAM, aangezien Windows Phone toch wel zwaarder word. Vooral met 8.1, het loopt nou niet echt smooth op me 8S. Enzovoort.rik schreef op zondag 06 juli 2014 @ 18:44:
Het valt me op dat de 925 behoorlijk in prijs gezakt is, het gat met de 930 is behoorlijk groot. En AMOLED met Glimp. Vind het nog best een lastige keuze eigenlijk!
Niet smooth of niet snel? Smooth is volgens mij elke WP telefoon aangezien voorrang gegeven wordt aan animaties e.d. Had zelf dan ook niet het idee dat ik op smoothness inleverde toen ik mijn 8S updatete naar WP 8.1.CokeZero schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:59:
[...]
Maar de 930 heeft weer een betere camea, ingebouwde Qi charging. Een snapdragon 800 met 2 GB aan RAM, aangezien Windows Phone toch wel zwaarder word. Vooral met 8.1, het loopt nou niet echt smooth op me 8S. Enzovoort.
De telefoon freezed nogal vaak. En het hervatten duurt zoo ongelofelijk lang. Net als die laadtijden van apps. Ik kan niet wachten tot de 930. Kan ik ook eindelijk gebruik maken van Cortana.Migrator schreef op zondag 06 juli 2014 @ 20:19:
[...]
Niet smooth of niet snel? Smooth is volgens mij elke WP telefoon aangezien voorrang gegeven wordt aan animaties e.d. Had zelf dan ook niet het idee dat ik op smoothness inleverde toen ik mijn 8S updatete naar WP 8.1.
Snelheid daarentegen is veel vaker een probleem (dus opstarttijd van apps, verwerkingstijd van foto's...), en daar is een S800 inderdaad beter in en dat is goed te merken als je van een 8S naar een L1520 springt
[ Voor 3% gewijzigd door CokeZero op 06-07-2014 22:05 ]
Zit je opslaggeheugen niet gewoon vol. 4GB is niet veel natuurlijk en pas met WP8.1 kun je apps op een SD kaart zetten.
Dat merk ik ook heel duidelijk met mijn Lumia 820 inderdaad.CokeZero schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:03:
[...]
De telefoon freezed nogal vaak. En het hervatten duurt zoo ongelofelijk lang. Net als die laadtijden van apps.
Waarom zou je dat nu niet kunnen? Waarom zou je dat met de 930 ineens wel kunnen?Ik kan niet wachten tot de 930. Kan ik ook eindelijk gebruik maken van Cortana.
Omdat je telefoon op US-EN moet staan (regional settings) voor Cortana. En HTC is op de een of andere manier vergeten die locatie in te bouwen.Avalaxy schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:24:
(...)
Waarom zou je dat nu niet kunnen? Waarom zou je dat met de 930 ineens wel kunnen?
Oh, wist ik niet. Top!PinokkioTV schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:12:
[...]
In WP 8.1 wordt alleen nog de plus-versie geleverd van Here
Heb een Lumia 1520, ook full HD scherm. Upscaling werkt goed voor alle apps, maar enorme teleurstelling zijn de games: die zijn volgens mij niet eens altijd 720P. Wazig vergeleken met Android.pascald schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:49:
Na 3 generatie iPhone's (4 toestellen) besloten een oranje Lumia 930 te bestellen..
Reden: 3 van de 4 iPhones met gebreken.
(1 omgeruild voor garantie) Eigenlijk heb ik maar 1 goede gehad, dat was de iPhone 3G. Met de anderen was allemaal wel binnen 2 jaar wat mis: accu, niet werkende knoppen, luidspreker enz. En dat voor iemand die zeer zuinig is op z'n toestel! Na 2 jaar altijd kras vrij en als nieuw. Voor het geld wat je er voor betaald, is de degelijkheid matig te noemen
OT. Ik vraag me af hoe het zit met de upscaling van de App's. Ik heb even in de store gekeken, zie daar veel App's staan die gemaakt zijn voor 1280x720. Hoe zien deze er uit op een 1920x1080 scherm?
[webhero.nl]
Daar was laatst toch een nieuwsbericht over op t.net? Over die android lumia.koekiemonster schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:49:
Denken jullie dat dit toestel ook zo snel in prijs zal gaan dalen als eerdere Lumia toestellen?
Ik vind de oranje en groene er waanzinnig uitzien, maar vind de prijs te hoog. De specs leken een half jaar geleden goed, maar zijn nu eigenlijk al matig / mid-range te noemen (en ja, ik weet dat specs niet alles zegt voor een OS als WP).
ps: hebben jullie ook wat vernomen over de geruchten dat Microsoft ook Lumia telefoons wilt uitbrengen met Android onder het label Lumia by Microsoft.
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Apps op SD kaart met 8.1 ofcourseTweaker1234 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:10:
[...]
Zit je opslaggeheugen niet gewoon vol. 4GB is niet veel natuurlijk en pas met WP8.1 kun je apps op een SD kaart zetten.
EN-US zit niet in de ROM van HTC telefoons. Wel Chinees, Hindi enz. op de een of andere manier op een Europese HTC 8S maar geen EN-USAvalaxy schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:24:
[...]
Dat merk ik ook heel duidelijk met mijn Lumia 820 inderdaad.
[...]
Waarom zou je dat nu niet kunnen? Waarom zou je dat met de 930 ineens wel kunnen?
Mwah, door de wat lagere introductieprijs (minder dan 500 euro, waar de 920 en 925 zo rond de 600 werden gezet) denk ik dat het wel mee zal vallen... Daarnaast is het gewoon echt een degelijk toestel wat prima mee kan met huidige high end toestellen (fullhd, 2gb ram, goede cpu, etc) waar de andere windows phone toestellen qua specs beduidend minder waren...koekiemonster schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:49:
Denken jullie dat dit toestel ook zo snel in prijs zal gaan dalen als eerdere Lumia toestellen?
Ik vind de oranje en groene er waanzinnig uitzien, maar vind de prijs te hoog. De specs leken een half jaar geleden goed, maar zijn nu eigenlijk al matig / mid-range te noemen (en ja, ik weet dat specs niet alles zegt voor een OS als WP).
ps: hebben jullie ook wat vernomen over de geruchten dat Microsoft ook Lumia telefoons wilt uitbrengen met Android onder het label Lumia by Microsoft.
Ik heb de Lumia 930 gisteren besteld, want ik heb persoonlijk niet veel behoeftes om nog langer te wachten. Ik gebruik nu met plezier de l529 (de l920 heb ik na veel haat weggedaan wegens de kwaliteit van de microfoon), maar mis de kwaliteit van een high end toestel.bramv82 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:52:
Oke, de processor is niet meer de allernieuwste. De 801 wordt al vol op gebruikt en de 805 komt er aan. Maar om de 800 nou matig / mid range te noemen gaat wel erg ver. Al zou er een Snapdragon 805 in de Lumia 930 zitten, ik weet zeker dat je verschil niet gaat merken
[ Voor 36% gewijzigd door vali op 07-07-2014 17:44 ]
In de loop van volgend jaar.finn98 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:18:
Wanneer wordt Cortana eigenlijk in Nederland verwacht? Ik heb wel de voorkeur voor een Engelse Cortana
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Ze zeggen dat de Xbox one in oktober de Nederlandse taal krijgt, dus ik hoop dat ze dan ook gelijk het Windows Phone platform ook die mogelijkheid gevenfinn98 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:18:
Wanneer wordt Cortana eigenlijk in Nederland verwacht? Ik heb wel de voorkeur voor een Engelse Cortana
[ Voor 18% gewijzigd door Gaargod op 07-07-2014 23:08 ]
ff een stukje vliegen
Bedankt voor de snelle (en dus korte) review, wil die groene toch eens in winkel bekijken.Gaargod schreef op maandag 07 juli 2014 @ 23:08:
Nope. Inhoud van de doos:
- Lumia 930
- USB kabel & charger
- Oordopjes (!)
- Handleiding, in het Frans
Ik heb dus ook een Frans toestel ontvangen!
iPhone XR
Even voor de duidelijkheid (voor potentiele nieuwe Windows Phone gebruikers): Windows Phone is al jaren in het Nederlands beschikbaar. Sterker nog, je kan elk Windows Phone toestel in elke ondersteunde taal zetten, onafhankelijk van waar dat toestel is gekocht. Cortana, de spraak assistent, is voorlopig alleen in het Engels beschikbaar, de rest dus gewoon in het Nederlands.vali schreef op maandag 07 juli 2014 @ 17:42:
[...]
Ze zeggen dat de Xbox one in oktober de Nederlandse taal krijgt, dus ik hoop dat ze dan ook gelijk het Windows Phone platform ook die mogelijkheid geven
Over dat laatste heb ik het juist over. De Xbox niet alleen de Nederlandse taal maar ook Nederlandse stem herkenning. Het lijkt mij dat ze dan ook al hun andere producten deze mogelijkheid geven.Herautr schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 08:11:
[...]
Even voor de duidelijkheid (voor potentiele nieuwe Windows Phone gebruikers): Windows Phone is al jaren in het Nederlands beschikbaar. Sterker nog, je kan elk Windows Phone toestel in elke ondersteunde taal zetten, onafhankelijk van waar dat toestel is gekocht. Cortana, de spraak assistent, is voorlopig alleen in het Engels beschikbaar, de rest dus gewoon in het Nederlands.
Zou knap zijn als iemand jou dat al kon vertellenDownloads schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 08:32:
Kan iemand mij vertellen of de l930 warm wordt tijdens het internetten of navigeren. Mijn l920 werd namelijk zo heet dat hij niet meer vast te houden was. De batterij ging in z'n situatie ook niet langer dan twee uur mee.
[ Voor 9% gewijzigd door ErwinJ op 08-07-2014 10:36 ]
Topic niet gelezen ?ErwinJ schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:35:
[...]
Zou knap zijn als iemand jou dat al kon vertellen
Aangezien ze deze week pas beginnen met uitleveren
En ik heb de 920 en heb dit probleem niet, dus ik denk dat er iets mis is met jouw toestel.
Ook geen last mee,hooguit beetje lauw....dus ligt aan je telefoon cq accuDownloads schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 08:32:
Kan iemand mij vertellen of de l930 warm wordt tijdens het internetten of navigeren. Mijn l920 werd namelijk zo heet dat hij niet meer vast te houden was. De batterij ging in z'n situatie ook niet langer dan twee uur mee.
Volgens mij hebben heel veel mensen dit probleem met de L920 danwel 1020, al vaker gelezen heb dit probleem ook, de telefoon wordt ongelofelijk warm bij navigeren en de autolader kan de telefoon niet eens genoeg bijladen.. m.a.w. de accu loopt leeg terwijl hij aan de lader zit.luifel schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:17:
[...]
Ook geen last mee,hooguit beetje lauw....dus ligt aan je telefoon cq accu
Ik heb bovenstaande probleem ook met mijn L920. Echter voor de WP8.1 preview update had ik het probleem niet. Ligt volgens mij dus aan de nokia drivers die nog ontbreken.Sonny7 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:28:
[...]
Volgens mij hebben heel veel mensen dit probleem met de L920 danwel 1020, al vaker gelezen heb dit probleem ook, de telefoon wordt ongelofelijk warm bij navigeren en de autolader kan de telefoon niet eens genoeg bijladen.. m.a.w. de accu loopt leeg terwijl hij aan de lader zit.
We weten nog niet hoe dit met de L930 is, hopelijk is dit wat verbeterd
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
Welk probleem? Te warm worden om vast te houden? Lader kan laden niet bijhouden?r2504 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:14:
M'n Lumia 800 heeft dit ook... is gewoon het gevolg van een scherm dat constant aan staat en CPU gebruik. Beide zijn essentieel als je Nokia HERE wil gebruiken dus het verbaast me een beetje dat sommigen het probleem niet hebben.
Wel warm, maar dat is iets anders dan heet..r2504 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:14:
M'n Lumia 800 heeft dit ook... is gewoon het gevolg van een scherm dat constant aan staat en CPU gebruik. Beide zijn essentieel als je Nokia HERE wil gebruiken dus het verbaast me een beetje dat sommigen het probleem niet hebben.
Het is echt heet. Ik heb geen autolader, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat deze genoeg stroom kan leveren om te laden. De telefoon loopt dan echt snel leeg.
Jup, zodra ik Nokia Drive gebruik en mijn telefoon aan de autolader ligt, is deze binnen 3/4 uur leeg.Downloads schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:10:
[...]
Het is echt heet. Ik heb geen autolader, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat deze genoeg stroom kan leveren om te laden. De telefoon loopt dan echt snel leeg.
Verder wel ontzettend tevreden met WP na 3 jaar Android!
Ik heb een autolader die 2(!!) telefoons kan opladen en ik heb de 920 altijd op flitsmeister staan (data en scherm) en hij laadt gewoon op tijdens het rijdenRegenbui schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:27:
[...]
Jup, zodra ik Nokia Drive gebruik en mijn telefoon aan de autolader ligt, is deze binnen 3/4 uur leeg.
Zowel op dit forum als wpcentral zijn hier verschillende draadjes over. Zodra ik geen GPS gebruik laadt mijn telefoon wel op.5V1NA70G schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:54:
[...]
Ik heb een autolader die 2(!!) telefoons kan opladen en ik heb de 920 altijd op flitsmeister staan (data en scherm) en hij laadt gewoon op tijdens het rijden
Sorry flitsmeister gebruikt uiteraard ook gpsRegenbui schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:56:
[...]
Zowel op dit forum als wpcentral zijn hier verschillende draadjes over. Zodra ik geen GPS gebruik laadt mijn telefoon wel op.
Gekke boel5V1NA70G schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:57:
[...]
Sorry flitsmeister gebruikt uiteraard ook gps
VreemdRegenbui schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:59:
[...]
Gekke boelMijn Lumia 800 werd met Nokia Drive aan ook gewoon opgeladen, maar zowel bij de 820 van mij als mijn vriendin vertikt hij het.
En toch werkt het top met mijn 920r2504 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:21:
Da's maar 1A... niet echt de meest performante lader (zou toch 2 a 2.5A mogen zijn).
Hmm dat weet ik niet, wat vooral van belang voor mij is, is dat hij niet leegloopt tijdens het gebruik in de autor2504 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:26:
Werken zal het doen... maar of het snel is is iets anders (zeker wanneer je je telefoon ook nog intensief gebruikt).
Bah, alles op voorraad behalve degene die ik heb besteld (wit).Downloads schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:11:
Voor de ongeduldigen onder ons.
Hij is op voorraad bij CoolBlue!
Ik wacht Azerty nog eventjes af. Vind de 477,89 een iets mooiere prijs dan 500 euroDownloads schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:11:
Voor de ongeduldigen onder ons.
Hij is op voorraad bij CoolBlue!
Ook met draadloze lader van €50+?vali schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:48:
[...]
Ik wacht Azerty nog eventjes af. Vind de 477,89 een iets mooiere prijs dan 500 euro
Er worden sowieso witte door Coolblue uitgeleverd. Komen er morgen twee mijn kant op en twee richting een collega van mij.Avalaxy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:20:
[...]
Bah, alles op voorraad behalve degene die ik heb besteld (wit).
[ Voor 43% gewijzigd door ImpaileR op 08-07-2014 18:41 ]
Iets te vroeg gehuild, kreeg een berichtje dat hij morgen geleverd wordtAvalaxy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:20:
[...]
Bah, alles op voorraad behalve degene die ik heb besteld (wit).
Ik heb de gratis draadloze lader nog van mijn lumia 920 en die zal vast prima werken op de lumia 930. Voor de mensen die hem nog niet hebben is het natuurlijk een mooie dealImpaileR schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:31:
[...]
Ook met draadloze lader van €50+?
[...]
Er worden sowieso witte door Coolblue uitgeleverd. Komen er morgen twee mijn kant op en twee richting een collega van mij.
EDIT: De witte is momenteel uitverkocht bij Coolblue.
[ Voor 7% gewijzigd door vali op 08-07-2014 18:54 ]
Eentje naast je bed, de andere naast je toetsenbord..vali schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:54:
[...]
Ik heb de gratis draadloze lader nog van mijn lumia 920 en die zal vast prima werken op de lumia 930. Voor de mensen die hem nog niet hebben is het natuurlijk een mooie deal
haha had gekund, maar persoonlijk gebruikte ik hem alleen bij mijn desktop als ik data erop wil zetten en eventjes wil opladen. Merkte namelijk dat draadloos opladen nooit zo snel gaat als bedraadMcMikeS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:20:
[...]
Eentje naast je bed, de andere naast je toetsenbord..
Verwijderd
Verwijderd
Bij Centralpoint.nl staat de voorraad.Iridium schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:47:
Ik zie en lees dat er (naar mijn idee) wel aardig vraag is naar dit toestel. Vooral nu een bepaalde kleur na een halve dag uitverkocht is.
Zijn er mensen die een inschatting kunnen maken hoeveel een gemiddelde leverancier kan leveren (of hoeveel er verkocht worden)? Of is dit een onmogelijke vraag.
Verwijderd
Helaas niet.Watchmano schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:41:
Bestaat er geen zwart met grijs zijkanten kleurcombinatie van de l930?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 20:54 . Reden: Extra info ]
Toevallig, als ik flitsmeister aan heb en scherm aan dan laad hij wel op (NL920), maar wanneer ik Drive gebruik, dan trekt hij hem echt leeg wanneer hij aan de lader zit..5V1NA70G schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:54:
[...]
Ik heb een autolader die 2(!!) telefoons kan opladen en ik heb de 920 altijd op flitsmeister staan (data en scherm) en hij laadt gewoon op tijdens het rijden
Je zou een groene/oranje/witte kunnen bestellen en een zwarte backcover bij kunnen bestellen. Volgens mij zijn deze al wel te vinden op ebay. Deze zou je er dan op kunnen monteren. (geen idee of dit veel voeten in de aarde heeft)Helaas niet.
Alleen zwart met zwarte randen.
Oranje met zilver/witte randen.
Groen met zilver/witte randen.
Wit met zilver/witte randen.
Volgens mij zijn de randen van aluminium.
[ Voor 32% gewijzigd door Sonny7 op 08-07-2014 21:36 ]
Seconded.McMikeS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:54:
Is er ergens een slim case te vinden voor dit toestel? Ik vind alleen flipcovers..
Nokia 930 gel caseMcMikeS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:54:
Is er ergens een slim case te vinden voor dit toestel? Ik vind alleen flipcovers..
Even zoeken op internet. Er zijn handleidingen met printbare sjablonen beschikbaar.Miki schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:02:
Vanavond ook mijn 930 bestelt in het groen. Na 4 jaar Android neem ik afscheid en stap ik zoals zovelen hier over
Ps. Weet iemand of je een nano sim zelf kan (ver)knippen of moet voor de resterende maanden vam mijn contract een nieuwe simkaart aamvragen
www.vvijsselmeervogels.nl
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq