Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
off-topic, dus weg

Maargoed, dit gezegd hebbenden, dit topic gaat over de L930.

[ Voor 87% gewijzigd door PaT op 02-07-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tariko
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 23:27
Jammer dat er geen headset bij de telefoon wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Tsja, meegeleverde headsets zijn bijna nooit naar ieders wens, kun je beter het toestel goedkoper maken en de klant zelf iets laten aanschaffen.

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33
off-topic, dus weg

[ Voor 97% gewijzigd door PaT op 02-07-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMikeS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Alvast een MOGA controller gekocht voor deze schoonheid. Nu maar hopen dat het games aanbod nog toeneemt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

off-topic, dus weg

[ Voor 96% gewijzigd door PaT op 02-07-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
off-topic, dus weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:50
off-topic, dus weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:02
off-topic, dus weg

Maar goed, ondanks alles kijk ik uit naar een groene 930. Windows Phone 8.1 heeft me enthousiast gemaakt en de bijkomende Nokia apps en uitstekende camera hebben mij in mijn keuze gesterkt. Na 4 jaar Android ben ik het platform zat. Ondanks dat je aan apps geen gebrek hebt, schort het aan updates(en beveiliging) en is Google continu bezig met allerlei eigen diensten te pushen. Het gras is dus niet altijd groener bij de buren ;)

[ Voor 62% gewijzigd door PaT op 02-07-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Kunnen we het bij de 930 houden in plaats van weer de wel of niet overstap discussie aan te gaan? Daarvoor hebben we \[WP8.1] Windows Phone 8.1 - OS Discussie en ervaringen

[ Voor 31% gewijzigd door PaT op 03-07-2014 22:31 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Nog even wachten, en dat barsten de ervaringen echt los over dit toestel hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
Belsimpel is flink wat reclame aan het maken. Ik wacht het eventjes af, ben nu nog op vakantie, maar zal hem volgende week in het groen halen 😆

Vakantie foto's maken met je 520 is niet echt zo mooi als mijn oude 920 haha (en ja ik ben mijn fotocamera kwijt, je moet wat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 12:23

Megalodon86

Enzyme X

Weet iemand al welke versie van Here Drive er op dit toestel zit? De normale of de plus versie (zoals op de 920)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Megalodon86 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:42:
Weet iemand al welke versie van Here Drive er op dit toestel zit? De normale of de plus versie (zoals op de 920)?
dat zal Here Drive + zijn, heb daarna nog geen update gezien..
nadeel vindt ik wel, dat na het invoeren van een adres maar 1 route verschijnt,
bij tomtom bv kan je uit meerdere routes kiezen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 22:08
Iemand een idee wat het witte blokje is in deze video; YouTube: Nokia Lumia 930 - Unboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

TomTom is er niet voor Windows Phone, ik denk dat je Navigon bedoelt, die geeft inderdaad 3 routes waar je uit kunt kiezen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beroemdheid
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
r2504 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:11:
Iemand een idee wat het witte blokje is in deze video; YouTube: Nokia Lumia 930 - Unboxing
Dat is een Treasure Tag, die kan je geluiden laten maken als je iets achterlaat.

Fractal Design Core 1100 review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een Engelse unboxing van MobileGeeks YouTube: Nokia Lumia 930 Unboxing [ENGLISH]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hoppatee, ook maar mijn Lumia 930 White besteld bij belsimpel (= gratis DT-900 draadloze oplader).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03:16
Ik heb de witte besteld bij coolblue wegens de gratis wireless oplader. Als de zwarte een lichte rand had zou ik die genomen hebben. De officiële cover heb ik bestelt op eBay voor 3 tientjes. Samen een mooie combo vind ik:

Afbeeldingslocatie: http://bulmobile.com/images/mats/1992/1_271.jpg

Ik heb al 4 android toestellen gehad en ik ben de onstabiliteit beu. Geen enkel toestel is langer dan een jaar meegegaan wegens sofware of hardware problemen. Mijn vriendin heeft 2 weken geleden de 635 gekocht en ik moet zeggen dat ik aangenaam verast was door WP 8.1 en alle software die Nokia voorziet. Hiervoor had ze de 710. Ondanks de oude sofware en tientallen valbeurten werkt die nog altijd even snel.

De 930 heeft een prachtig design. Ik kijk echt al uit naar 25/07, dan wordt hij geleverd.

[ Voor 4% gewijzigd door JRMBelgium op 05-07-2014 23:42 ]

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Veel plezier met je eerste Windows Phone d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Megalodon86 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:42:
In WP 8.1 wordt alleen nog de plus-versie geleverd van Here :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PinokkioTV schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:12:
[...]

Wat is het verschil tussen de plus en de niet plus versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 13:48:
[...]

Wat is het verschil tussen de plus en de niet plus versie?
Volgens mij zit het verschil in het aantal gratis offline kaarten. Bij Here+ heb je wereldwijd gratis kaarten, bij Here alleen in NL? Not sure though...

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Here+ wereldwijd kaarten en navigatie. Gewone here wereldwijd kaarten maar alleen Benelux navigatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:19

rik

Het valt me op dat de 925 behoorlijk in prijs gezakt is, het gat met de 930 is behoorlijk groot. En AMOLED met Glimp. Vind het nog best een lastige keuze eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
rik schreef op zondag 06 juli 2014 @ 18:44:
Het valt me op dat de 925 behoorlijk in prijs gezakt is, het gat met de 930 is behoorlijk groot. En AMOLED met Glimp. Vind het nog best een lastige keuze eigenlijk!
Maar de 930 heeft weer een betere camea, ingebouwde Qi charging. Een snapdragon 800 met 2 GB aan RAM, aangezien Windows Phone toch wel zwaarder word. Vooral met 8.1, het loopt nou niet echt smooth op me 8S. Enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

CokeZero schreef op zondag 06 juli 2014 @ 19:59:
[...]

Maar de 930 heeft weer een betere camea, ingebouwde Qi charging. Een snapdragon 800 met 2 GB aan RAM, aangezien Windows Phone toch wel zwaarder word. Vooral met 8.1, het loopt nou niet echt smooth op me 8S. Enzovoort.
Niet smooth of niet snel? Smooth is volgens mij elke WP telefoon aangezien voorrang gegeven wordt aan animaties e.d. Had zelf dan ook niet het idee dat ik op smoothness inleverde toen ik mijn 8S updatete naar WP 8.1.
Snelheid daarentegen is veel vaker een probleem (dus opstarttijd van apps, verwerkingstijd van foto's...), en daar is een S800 inderdaad beter in en dat is goed te merken als je van een 8S naar een L1520 springt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Migrator schreef op zondag 06 juli 2014 @ 20:19:
[...]

Niet smooth of niet snel? Smooth is volgens mij elke WP telefoon aangezien voorrang gegeven wordt aan animaties e.d. Had zelf dan ook niet het idee dat ik op smoothness inleverde toen ik mijn 8S updatete naar WP 8.1.
Snelheid daarentegen is veel vaker een probleem (dus opstarttijd van apps, verwerkingstijd van foto's...), en daar is een S800 inderdaad beter in en dat is goed te merken als je van een 8S naar een L1520 springt :P
De telefoon freezed nogal vaak. En het hervatten duurt zoo ongelofelijk lang. Net als die laadtijden van apps. Ik kan niet wachten tot de 930. Kan ik ook eindelijk gebruik maken van Cortana. :D

[ Voor 3% gewijzigd door CokeZero op 06-07-2014 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Zit je opslaggeheugen niet gewoon vol. 4GB is niet veel natuurlijk en pas met WP8.1 kun je apps op een SD kaart zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
CokeZero schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:03:
[...]

De telefoon freezed nogal vaak. En het hervatten duurt zoo ongelofelijk lang. Net als die laadtijden van apps.
Dat merk ik ook heel duidelijk met mijn Lumia 820 inderdaad.
Ik kan niet wachten tot de 930. Kan ik ook eindelijk gebruik maken van Cortana. :D
Waarom zou je dat nu niet kunnen? Waarom zou je dat met de 930 ineens wel kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Avalaxy schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:24:
(...)

Waarom zou je dat nu niet kunnen? Waarom zou je dat met de 930 ineens wel kunnen?
Omdat je telefoon op US-EN moet staan (regional settings) voor Cortana. En HTC is op de een of andere manier vergeten die locatie in te bouwen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 12:23

Megalodon86

Enzyme X

PinokkioTV schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:12:
[...]

Oh, wist ik niet. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascald
  • Laatst online: 02-01 12:37
Na 3 generatie iPhone's (4 toestellen) besloten een oranje Lumia 930 te bestellen..

Reden: 3 van de 4 iPhones met gebreken.
(1 omgeruild voor garantie) Eigenlijk heb ik maar 1 goede gehad, dat was de iPhone 3G. Met de anderen was allemaal wel binnen 2 jaar wat mis: accu, niet werkende knoppen, luidspreker enz. En dat voor iemand die zeer zuinig is op z'n toestel! Na 2 jaar altijd kras vrij en als nieuw. Voor het geld wat je er voor betaald, is de degelijkheid matig te noemen

OT. Ik vraag me af hoe het zit met de upscaling van de App's. Ik heb even in de store gekeken, zie daar veel App's staan die gemaakt zijn voor 1280x720. Hoe zien deze er uit op een 1920x1080 scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Ik zit al met smart te wachten op de eerste gebruikerservaringen 👍
Zullen nu wel eerdaags binnendruppelen op dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 09:34
pascald schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:49:
Na 3 generatie iPhone's (4 toestellen) besloten een oranje Lumia 930 te bestellen..

Reden: 3 van de 4 iPhones met gebreken.
(1 omgeruild voor garantie) Eigenlijk heb ik maar 1 goede gehad, dat was de iPhone 3G. Met de anderen was allemaal wel binnen 2 jaar wat mis: accu, niet werkende knoppen, luidspreker enz. En dat voor iemand die zeer zuinig is op z'n toestel! Na 2 jaar altijd kras vrij en als nieuw. Voor het geld wat je er voor betaald, is de degelijkheid matig te noemen

OT. Ik vraag me af hoe het zit met de upscaling van de App's. Ik heb even in de store gekeken, zie daar veel App's staan die gemaakt zijn voor 1280x720. Hoe zien deze er uit op een 1920x1080 scherm?
Heb een Lumia 1520, ook full HD scherm. Upscaling werkt goed voor alle apps, maar enorme teleurstelling zijn de games: die zijn volgens mij niet eens altijd 720P. Wazig vergeleken met Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

Denken jullie dat dit toestel ook zo snel in prijs zal gaan dalen als eerdere Lumia toestellen?
Ik vind de oranje en groene er waanzinnig uitzien, maar vind de prijs te hoog. De specs leken een half jaar geleden goed, maar zijn nu eigenlijk al matig / mid-range te noemen (en ja, ik weet dat specs niet alles zegt voor een OS als WP).

ps: hebben jullie ook wat vernomen over de geruchten dat Microsoft ook Lumia telefoons wilt uitbrengen met Android onder het label Lumia by Microsoft.

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Laatst online: 09-07 13:50
koekiemonster schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:49:
Denken jullie dat dit toestel ook zo snel in prijs zal gaan dalen als eerdere Lumia toestellen?
Ik vind de oranje en groene er waanzinnig uitzien, maar vind de prijs te hoog. De specs leken een half jaar geleden goed, maar zijn nu eigenlijk al matig / mid-range te noemen (en ja, ik weet dat specs niet alles zegt voor een OS als WP).

ps: hebben jullie ook wat vernomen over de geruchten dat Microsoft ook Lumia telefoons wilt uitbrengen met Android onder het label Lumia by Microsoft.
Daar was laatst toch een nieuwsbericht over op t.net? Over die android lumia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 14:57
Oke, de processor is niet meer de allernieuwste. De 801 wordt al vol op gebruikt en de 805 komt er aan. Maar om de 800 nou matig / mid range te noemen gaat wel erg ver. Al zou er een Snapdragon 805 in de Lumia 930 zitten, ik weet zeker dat je verschil niet gaat merken

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Tweaker1234 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:10:
[...]

Zit je opslaggeheugen niet gewoon vol. 4GB is niet veel natuurlijk en pas met WP8.1 kun je apps op een SD kaart zetten.
Apps op SD kaart met 8.1 ofcourse
Avalaxy schreef op zondag 06 juli 2014 @ 22:24:
[...]

Dat merk ik ook heel duidelijk met mijn Lumia 820 inderdaad.

[...]

EN-US zit niet in de ROM van HTC telefoons. Wel Chinees, Hindi enz. op de een of andere manier op een Europese HTC 8S maar geen EN-US 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:50
koekiemonster schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:49:

Mwah, door de wat lagere introductieprijs (minder dan 500 euro, waar de 920 en 925 zo rond de 600 werden gezet) denk ik dat het wel mee zal vallen... Daarnaast is het gewoon echt een degelijk toestel wat prima mee kan met huidige high end toestellen (fullhd, 2gb ram, goede cpu, etc) waar de andere windows phone toestellen qua specs beduidend minder waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
bramv82 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:52:
Oke, de processor is niet meer de allernieuwste. De 801 wordt al vol op gebruikt en de 805 komt er aan. Maar om de 800 nou matig / mid range te noemen gaat wel erg ver. Al zou er een Snapdragon 805 in de Lumia 930 zitten, ik weet zeker dat je verschil niet gaat merken
Ik heb de Lumia 930 gisteren besteld, want ik heb persoonlijk niet veel behoeftes om nog langer te wachten. Ik gebruik nu met plezier de l529 (de l920 heb ik na veel haat weggedaan wegens de kwaliteit van de microfoon), maar mis de kwaliteit van een high end toestel.

Het maken van foto's en de snelheid van de apps zijn nou eenmaal trager op mijn l520 en de snapdragon 800 gaat daar zeker veranderingen in brengen. Ik heb nieuwe htc(m8 geloof ik) in mijn handen gehad met de 801 en ben totaal niet onder de indruk van de snelheid verbeteringen tegenover de 800. Tevens merk je bij android dat vele apps er niet eens geoptimaliseerd voor zijn. De snapdragon 805 daarin tegen brengt zover ik gelezen had alleen voordelen met snellere 4g en daar maak ik ook geen gebruik van.

Hoop persoonlijk snel een postnl busje voor mijn deur te hebben, dan kan ik hem eindelijk uitproberen :D

[ Voor 36% gewijzigd door vali op 07-07-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finn98
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-02-2021
Wanneer wordt Cortana eigenlijk in Nederland verwacht? Ik heb wel de voorkeur voor een Engelse Cortana :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

finn98 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:18:
Wanneer wordt Cortana eigenlijk in Nederland verwacht? Ik heb wel de voorkeur voor een Engelse Cortana :P
In de loop van volgend jaar.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:23
Ik twijfel of ik hem nu zou bestellen of wacht dat ie wat langer uit is, ik ben nog tevreden met de 920.
eens kijken wat de 920 nog waard is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
finn98 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:18:
Ze zeggen dat de Xbox one in oktober de Nederlandse taal krijgt, dus ik hoop dat ze dan ook gelijk het Windows Phone platform ook die mogelijkheid geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 21:55
Vanmiddag mijn groene 930 ontvangen die ik bij Expansys heb besteld. Nog maar kort mee 'gespeeld' wegens andere bezigheden maar de eerste indrukken zijn positief en dan vooral wat betreft:

- bouwkwaliteit. Feel van een echte premium telefoon.
- snelheid. WP8.1 / Cyan loopt als een zonnetje en apps en games starten razendsnel.
- scherm, en de (voor Lumia begrippen) kleine bezels. Scherm loopt erg mooi over.
- de Nokia apps

Helaas de camera nog niet (goed) getest. De snelheid van de camera app is overigens prima.

Ik kom van een Samsung ATIV S die ik heb gehad sinds de release in December 2012. Vandaar mijn opmerking mbt. de Nokia apps en de extra settings etc. die zij hebben toegevoegd.

Voor degenen die nog willen bestellen wel een kleine noot. Laat je niet misleiden door de Belsimpel telefoonreclame. De kleur groen die je daarin ziet is (IMHO) NIET representatief. Je kunt beter de instructie filmpjes op de Nokia website bekijken, zo 'gifgroen' als ie daar is, is 'ie in het echt ook! In het levertijden topic noemde ik het al een 'mean green machine' en dat is het ook. Be warned :P

Mocht er iemand gerichte vragen hebben schroom niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Vooruit dan maar: kreeg je er een app voucher bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Nope. Inhoud van de doos:
- Lumia 930
- USB kabel & charger
- Oordopjes (!)
- Handleiding, in het Frans

Ik heb dus ook een Frans toestel ontvangen!

[ Voor 18% gewijzigd door Gaargod op 07-07-2014 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Stom. Ik hoop dat ik van Coolblue gewoon een voucher krijg ipv die brakke oordopjes. Ik heb hier al Shure in-ears van €100 dus alles wat ik eventueel bij m'n telefoon krijg aan geluidsapparatuur verdwijnt direct in de vuilniksbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Loop net in het levertijdentopic te posten dat volgens de site van CoolBlue er ook oordopjes bij zitten:
ArnoudBM in "[Nokia Lumia 930] Prijzen & Levertijden"

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
Gaargod schreef op maandag 07 juli 2014 @ 23:08:
Nope. Inhoud van de doos:
- Lumia 930
- USB kabel & charger
- Oordopjes (!)
- Handleiding, in het Frans

Ik heb dus ook een Frans toestel ontvangen!
Bedankt voor de snelle (en dus korte) review, wil die groene toch eens in winkel bekijken.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herautr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-11-2014
vali schreef op maandag 07 juli 2014 @ 17:42:
[...]

Ze zeggen dat de Xbox one in oktober de Nederlandse taal krijgt, dus ik hoop dat ze dan ook gelijk het Windows Phone platform ook die mogelijkheid geven :)
Even voor de duidelijkheid (voor potentiele nieuwe Windows Phone gebruikers): Windows Phone is al jaren in het Nederlands beschikbaar. Sterker nog, je kan elk Windows Phone toestel in elke ondersteunde taal zetten, onafhankelijk van waar dat toestel is gekocht. Cortana, de spraak assistent, is voorlopig alleen in het Engels beschikbaar, de rest dus gewoon in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Kan iemand mij vertellen of de l930 warm wordt tijdens het internetten of navigeren. Mijn l920 werd namelijk zo heet dat hij niet meer vast te houden was. De batterij ging in z'n situatie ook niet langer dan twee uur mee :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Herautr schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 08:11:
[...]

Even voor de duidelijkheid (voor potentiele nieuwe Windows Phone gebruikers): Windows Phone is al jaren in het Nederlands beschikbaar. Sterker nog, je kan elk Windows Phone toestel in elke ondersteunde taal zetten, onafhankelijk van waar dat toestel is gekocht. Cortana, de spraak assistent, is voorlopig alleen in het Engels beschikbaar, de rest dus gewoon in het Nederlands.
Over dat laatste heb ik het juist over. De Xbox niet alleen de Nederlandse taal maar ook Nederlandse stem herkenning. Het lijkt mij dat ze dan ook al hun andere producten deze mogelijkheid geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Downloads schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 08:32:
Kan iemand mij vertellen of de l930 warm wordt tijdens het internetten of navigeren. Mijn l920 werd namelijk zo heet dat hij niet meer vast te houden was. De batterij ging in z'n situatie ook niet langer dan twee uur mee :p.
Zou knap zijn als iemand jou dat al kon vertellen :P
Aangezien ze deze week pas beginnen met uitleveren ;)

En ik heb de 920 en heb dit probleem niet, dus ik denk dat er iets mis is met jouw toestel.

[ Voor 9% gewijzigd door ErwinJ op 08-07-2014 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
ErwinJ schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:35:
[...]

Zou knap zijn als iemand jou dat al kon vertellen :P
Aangezien ze deze week pas beginnen met uitleveren ;)

En ik heb de 920 en heb dit probleem niet, dus ik denk dat er iets mis is met jouw toestel.
Topic niet gelezen ? :)

@Downloads: Intensiefste gebruik tot nu toe was het herstellen van m'n back ups / installen van alle apps.
Telefoon werd warm, maar verre van onhoudbaar warm. Tijdens laden idem.

Nog niet getest met games / internetten / navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
Downloads schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 08:32:
Ook geen last mee,hooguit beetje lauw....dus ligt aan je telefoon cq accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 11:17
luifel schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:17:
[...]

Ook geen last mee,hooguit beetje lauw....dus ligt aan je telefoon cq accu
Volgens mij hebben heel veel mensen dit probleem met de L920 danwel 1020, al vaker gelezen heb dit probleem ook, de telefoon wordt ongelofelijk warm bij navigeren en de autolader kan de telefoon niet eens genoeg bijladen.. m.a.w. de accu loopt leeg terwijl hij aan de lader zit.

We weten nog niet hoe dit met de L930 is, hopelijk is dit wat verbeterd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
Sonny7 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:28:
[...]

Volgens mij hebben heel veel mensen dit probleem met de L920 danwel 1020, al vaker gelezen heb dit probleem ook, de telefoon wordt ongelofelijk warm bij navigeren en de autolader kan de telefoon niet eens genoeg bijladen.. m.a.w. de accu loopt leeg terwijl hij aan de lader zit.

We weten nog niet hoe dit met de L930 is, hopelijk is dit wat verbeterd :)
Ik heb bovenstaande probleem ook met mijn L920. Echter voor de WP8.1 preview update had ik het probleem niet. Ligt volgens mij dus aan de nokia drivers die nog ontbreken.

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
M'n Lumia 800 heeft dit ook... is gewoon het gevolg van een scherm dat constant aan staat en CPU gebruik. Beide zijn essentieel als je Nokia HERE wil gebruiken dus het verbaast me een beetje dat sommigen het probleem niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
r2504 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:14:
M'n Lumia 800 heeft dit ook... is gewoon het gevolg van een scherm dat constant aan staat en CPU gebruik. Beide zijn essentieel als je Nokia HERE wil gebruiken dus het verbaast me een beetje dat sommigen het probleem niet hebben.
Welk probleem? Te warm worden om vast te houden? Lader kan laden niet bijhouden?
L925 en L820's hier in huis en van beide zaken nooit last gehad. In Brodit autohouders/laders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
r2504 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:14:
Wel warm, maar dat is iets anders dan heet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
luifel schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:58:
[...]

Wel warm, maar dat is iets anders dan heet..
Het is echt heet. Ik heb geen autolader, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat deze genoeg stroom kan leveren om te laden. De telefoon loopt dan echt snel leeg.

Verder wel ontzettend tevreden met WP na 3 jaar Android!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 23:04
Downloads schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:10:
[...]

Het is echt heet. Ik heb geen autolader, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat deze genoeg stroom kan leveren om te laden. De telefoon loopt dan echt snel leeg.

Verder wel ontzettend tevreden met WP na 3 jaar Android!
Jup, zodra ik Nokia Drive gebruik en mijn telefoon aan de autolader ligt, is deze binnen 3/4 uur leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Regenbui schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:27:
[...]

Jup, zodra ik Nokia Drive gebruik en mijn telefoon aan de autolader ligt, is deze binnen 3/4 uur leeg.
Ik heb een autolader die 2(!!) telefoons kan opladen en ik heb de 920 altijd op flitsmeister staan (data en scherm) en hij laadt gewoon op tijdens het rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
5V1NA70G schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:54:
[...]

Ik heb een autolader die 2(!!) telefoons kan opladen en ik heb de 920 altijd op flitsmeister staan (data en scherm) en hij laadt gewoon op tijdens het rijden :)
Zowel op dit forum als wpcentral zijn hier verschillende draadjes over. Zodra ik geen GPS gebruik laadt mijn telefoon wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Regenbui schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:56:
[...]

Zowel op dit forum als wpcentral zijn hier verschillende draadjes over. Zodra ik geen GPS gebruik laadt mijn telefoon wel op.
Sorry flitsmeister gebruikt uiteraard ook gps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
5V1NA70G schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:57:
[...]

Sorry flitsmeister gebruikt uiteraard ook gps :)
Gekke boel :S Mijn Lumia 800 werd met Nokia Drive aan ook gewoon opgeladen, maar zowel bij de 820 van mij als mijn vriendin vertikt hij het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Regenbui schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:59:
[...]

Gekke boel :S Mijn Lumia 800 werd met Nokia Drive aan ook gewoon opgeladen, maar zowel bij de 820 van mij als mijn vriendin vertikt hij het.
Vreemd :s
Ik heb deze bij Coolblue gehaald: http://www.pdashop.nl/pro...e-microusb-autolader.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Da's maar 1A... niet echt de meest performante lader (zou toch 2 a 2.5A mogen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
r2504 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:21:
Da's maar 1A... niet echt de meest performante lader (zou toch 2 a 2.5A mogen zijn).
En toch werkt het top met mijn 920 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
Werken zal het doen... maar of het snel is is iets anders (zeker wanneer je je telefoon ook nog intensief gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
r2504 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:26:
Werken zal het doen... maar of het snel is is iets anders (zeker wanneer je je telefoon ook nog intensief gebruikt).
Hmm dat weet ik niet, wat vooral van belang voor mij is, is dat hij niet leegloopt tijdens het gebruik in de auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
Voor de ongeduldigen onder ons.

Hij is op voorraad bij CoolBlue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
heeft iemand enig idee of de Lumia 930 zelf of met een third party app de mogelijkheid biedt om gemaakte foto's automatisch naar een NAS te uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herautr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-11-2014
Welk NAS heb je? Synology heeft bijvoorbeeld een aantal Windows Phone apps waarmee dit kan, zie:
http://www.synology-forum.nl/windows-phone-apps/officiele-synology-apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Downloads schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:11:

Bah, alles op voorraad behalve degene die ik heb besteld (wit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Downloads schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:11:

Ik wacht Azerty nog eventjes af. Vind de 477,89 een iets mooiere prijs dan 500 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

vali schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:48:
[...]

Ik wacht Azerty nog eventjes af. Vind de 477,89 een iets mooiere prijs dan 500 euro :)
Ook met draadloze lader van €50+?
Avalaxy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:20:
[...]

Er worden sowieso witte door Coolblue uitgeleverd. Komen er morgen twee mijn kant op en twee richting een collega van mij.

EDIT: De witte is momenteel uitverkocht bij Coolblue.

[ Voor 43% gewijzigd door ImpaileR op 08-07-2014 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 21:14
Ik zie en lees dat er (naar mijn idee) wel aardig vraag is naar dit toestel. Vooral nu een bepaalde kleur na een halve dag uitverkocht is.
Zijn er mensen die een inschatting kunnen maken hoeveel een gemiddelde leverancier kan leveren (of hoeveel er verkocht worden)? Of is dit een onmogelijke vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Avalaxy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:20:
[...]

Iets te vroeg gehuild, kreeg een berichtje dat hij morgen geleverd wordt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
ImpaileR schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:31:
[...]
Ook met draadloze lader van €50+?

[...]
Er worden sowieso witte door Coolblue uitgeleverd. Komen er morgen twee mijn kant op en twee richting een collega van mij.

EDIT: De witte is momenteel uitverkocht bij Coolblue.
Ik heb de gratis draadloze lader nog van mijn lumia 920 en die zal vast prima werken op de lumia 930. Voor de mensen die hem nog niet hebben is het natuurlijk een mooie deal :)

[ Voor 7% gewijzigd door vali op 08-07-2014 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMikeS
vali schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:54:
[...]

Ik heb de gratis draadloze lader nog van mijn lumia 920 en die zal vast prima werken op de lumia 930. Voor de mensen die hem nog niet hebben is het natuurlijk een mooie deal :)
Eentje naast je bed, de andere naast je toetsenbord.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik had er anders graag ook een voor op m'n werk gewild hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
McMikeS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:20:
[...]

Eentje naast je bed, de andere naast je toetsenbord.. :)
haha had gekund, maar persoonlijk gebruikte ik hem alleen bij mijn desktop als ik data erop wil zetten en eventjes wil opladen. Merkte namelijk dat draadloos opladen nooit zo snel gaat als bedraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers.

Nokia Lumia 930 vs Nokia 3310 in 4K
YouTube: Nokia Lumia 930 vs. Nokia 3310 - Which Is Faster? (4K)

(Youtube gebruiker heeft nog meer video's van de 930 in 4K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iridium schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:47:
Ik zie en lees dat er (naar mijn idee) wel aardig vraag is naar dit toestel. Vooral nu een bepaalde kleur na een halve dag uitverkocht is.
Zijn er mensen die een inschatting kunnen maken hoeveel een gemiddelde leverancier kan leveren (of hoeveel er verkocht worden)? Of is dit een onmogelijke vraag.
Bij Centralpoint.nl staat de voorraad.
https://www.centralpoint.nl/zoeken/Lumia+930/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
Bestaat er geen zwart met grijs zijkanten kleurcombinatie van de l930?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Watchmano schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:41:
Bestaat er geen zwart met grijs zijkanten kleurcombinatie van de l930?
Helaas niet.

Alleen zwart met zwarte randen.
Oranje met zilver/witte randen.
Groen met zilver/witte randen.
Wit met zilver/witte randen.

Volgens mij zijn de randen van aluminium.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 20:54 . Reden: Extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMikeS
Is er ergens een slim case te vinden voor dit toestel? Ik vind alleen flipcovers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 11:17
5V1NA70G schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:54:
[...]

Toevallig, als ik flitsmeister aan heb en scherm aan dan laad hij wel op (NL920), maar wanneer ik Drive gebruik, dan trekt hij hem echt leeg wanneer hij aan de lader zit..
Helaas niet.

Alleen zwart met zwarte randen.
Oranje met zilver/witte randen.
Groen met zilver/witte randen.
Wit met zilver/witte randen.

Volgens mij zijn de randen van aluminium.
Je zou een groene/oranje/witte kunnen bestellen en een zwarte backcover bij kunnen bestellen. Volgens mij zijn deze al wel te vinden op ebay. Deze zou je er dan op kunnen monteren. (geen idee of dit veel voeten in de aarde heeft)

[ Voor 32% gewijzigd door Sonny7 op 08-07-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
McMikeS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:54:
Is er ergens een slim case te vinden voor dit toestel? Ik vind alleen flipcovers..
Seconded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxferxd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-03 23:39
Morgen komt ie om 8u30. Iemand die ik ken werkt toevallig moet hem toevallig afleveren bij mij dus hij komt meteen naar mijn huis toe. Kan niet wachten, ook al ga ik mijn iPhone 4 na 4 jaar trouwe dienst wel missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Vanavond ook mijn 930 bestelt in het groen. Na 4 jaar Android neem ik afscheid en stap ik zoals zovelen hier over :)

Ps. Weet iemand of je een nano sim zelf kan (ver)knippen of moet voor de resterende maanden vam mijn contract een nieuwe simkaart aamvragen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
McMikeS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:54:
Nokia 930 gel case
Nokia 930 gel cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 15:33
Miki schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 23:02:
Vanavond ook mijn 930 bestelt in het groen. Na 4 jaar Android neem ik afscheid en stap ik zoals zovelen hier over :)

Ps. Weet iemand of je een nano sim zelf kan (ver)knippen of moet voor de resterende maanden vam mijn contract een nieuwe simkaart aamvragen :?
Even zoeken op internet. Er zijn handleidingen met printbare sjablonen beschikbaar.

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Thx inmiddels al de nodige sjablonen gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:49

danplo

The Force is strong with me

Toch ook voor de groene 930 gegaan. Eindelijk een mooie opvolger voor mijn Lumia 920 die zijn mankementen begint te krijgen, dus deze 930 komt precies op tijd :) Dit wordt mijn 3e Lumia model en ik blijf het met veel plezier gebruiken. Morgen mijn pakketje aannemen, ben zeer benieuwd ook :P

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 14:57
Waar blijven die reviews? :P

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Pagina: 1 ... 4 ... 43 Laatste

Let op:
Accessoires hebben ook hun [Nokia Lumia 930] Accessoires eigen topic. Reacties van die strekking worden hier verwijderd.