http://wmpoweruser.com/no...ew-lower-price-confirmed/
Dat zou goed nieuws zijn
Dat zou goed nieuws zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Sonny7 op 26-05-2014 17:00 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Sonny7 op 26-05-2014 17:00 ]
[ Voor 18% gewijzigd door dEX2340 op 27-05-2014 09:23 ]
iPhone XR
Ik heb vorige week m'n lumia 920 gesloopt (dikke barst in het glas), dus mooi excuus om een nieuwe te kopen. De timing van de 930 is erg goed, maar ik vind het echt enorm jammer dat er geen glance op zit. De 1520 vind ik denk ik te groot en zwaar. De 925 is lekker handzaam en goedkoop vergeleken met de andere 2, maar de kleuren vind ik een beetje saai en er zit maar 16 GB geheugen op... ahhh, keuzes!!dEX2340 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:22:
Yep, hier bevestigd! Wordt de mijne, geen twijfel meer (alhoewel, nog 5%)
http://www.zdnet.be/artic...lumia-930-onder-500-euro/
Samsung Flip 7
[ Voor 13% gewijzigd door dEX2340 op 27-05-2014 10:10 ]
iPhone XR
Batterij duur moet je vergelijken met de Nokia Icon, en de verhalen daarvan zijn gewoon goed dus daar maak ik mij totaal geen zorgen omdEX2340 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:06:
Voor mij wordt de keuze meer en meer duidelijk. Al vrees ik een beetje voor batterijduur van 930. Valt die goed mee bij WP smartphones? Ik heb altijd Android gehad.
Geen verwisselbare batterij vermindert de levensduur vd 930 maar goed.
Mijn gebeden ipv prijs onder 500 euro zijn iig verhoord
Samsung Flip 7
Rotterdam
Zowel de Icon als de 930 hebben een AMOLED scherm. (specs comparison op PhoneArena)GS88 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:05:
Klopt het nou dat de icon wel de knock-feature heeft en de 930 niet? (de één een amoled scherm en de ander niet.. of is dat niet zo?) Ik vind het een prachtig toestel en wil zo weer overstappen op WP! (had de lumia 800 toen die uitkwam, maar was alweer terug overgestapt naar android)
[ Voor 6% gewijzigd door Migrator op 30-05-2014 10:42 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
[ Voor 18% gewijzigd door Dennism op 03-06-2014 18:39 ]
Ligt eraan wat je zoal met je S3 deed. In principe zou een overstap totaal geen problemen moeten opleveren, alleen is het wel handig een microsoft account te hebben ipv een google account. Alhoewel een google account ook prima werkt/synchroniseert op een WP. Een Microsoft account is vooral makkelijk voor alle diensten zoals OneDriveDennism schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:36:
Hoe zijn eigenlijk de ervaringen met overstappen van Andriod naar WP8.1? Ik zit erg te twijfelen over dit toestel daar mijn S3 abo afgelopen is en een nieuwe andriod voor mij zeker geen zekerheidje is, zeker met de prijzen van de huidige topmodellen, waar deze een stuk onder lijkt te duiken bij een 1 jarig abo (een S5 moet bijna 500 euro opbrengen bijv. wat ik zo snel zag, en deze klikte ik met dezelfde bundel voor 289 in het mandje.
En dit lijkt het enige flagship WP8.1 toestel te zijn dat niet beschikt over een enorm scherm zoals de andere lumia's en alternatieven op WP gebied van bijv Samsung zie ik al helemaal niet.
Yep.Dennism schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:51:
Microsoft account heb ik inderdaad wel (das toch gewoon je oude live account?).
Ik zou het als ik jou was gewoon proberen. Als er geen zaken zijn die android-only zijn die je altijd/vaak gebruikt dan natuurlijk niet (maar dan had je dat hier vast al gezegdDennism schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:51:
Microsoft account heb ik inderdaad wel (das toch gewoon je oude live account?). Google account uiteraard ook met alle contacten e.d. erin, maar dat is vast wel over te zetten naar een microsoft account lijkt me.
Verder deed ik weinig specials met de S3, bellen, smsen, whatapp, internet, zo nu en dan googlemaps raadplegen, exchange e-mail en de standaard apps verder denk ik. Met hier en daar een speciale app voor zaken als een festival oid.
Ik zit echt precies in dezelfde situatie! maar dan ook precies (zeker met de aanvulling van jou nog)Dennism schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:36:
Hoe zijn eigenlijk de ervaringen met overstappen van Andriod naar WP8.1? Ik zit erg te twijfelen over dit toestel daar mijn S3 abo afgelopen is en een nieuwe andriod voor mij zeker geen zekerheidje is, zeker met de prijzen van de huidige topmodellen, waar deze een stuk onder lijkt te duiken bij een 1 jarig abo (een S5 moet bijna 500 euro opbrengen bijv. wat ik zo snel zag, en deze klikte ik met dezelfde bundel voor 289 in het mandje.
En dit lijkt het enige flagship WP8.1 toestel te zijn dat niet beschikt over een enorm scherm zoals de andere lumia's en alternatieven op WP gebied van bijv Samsung zie ik al helemaal niet.
Ik zit dus ook te denken aan een 930. Ik heb voor mezelf 'beredeneerd' dat als je geen app-junky bent dat je met WP8.1 heel goed uit bent. Een heerlijk werkend systeem (heb ooit voor m'n werk een WP7(.5) tel gehad) en vond dat toen al erg fijn werken. Heb ondertussen een hoop verbeteringen voorbij zien komen voor dit platform zodat het (wat ik nu inschat) eigenlijk al mijn eisen wel tegemoetkomt.Verder deed ik weinig specials met de S3, bellen, smsen, whatapp, internet, zo nu en dan googlemaps raadplegen, exchange e-mail en de standaard apps verder denk ik. Met hier en daar een speciale app voor zaken als een festival oid.
Ik snap dat jullie hier mee zitten, maar het is inderdaad precies zoals je het zelf omschrijft héle specifieke apps kun je nog wel eens missen. Al is het grappig dat het voorbeeld dat je geeft niet helemaal terecht is.Bekers schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:34:
[...]
Ik zit echt precies in dezelfde situatie! maar dan ook precies (zeker met de aanvulling van jou nog)
[...]
Dat specifieke apps van bijvoorbeeld festivals nog niet op WP8 zijn vind ik geen groot gemis. Ze delen op de grote festivals (LL/PP/RW) vaak handzame boekjes/programma's uit, en anders is er altijd wel iemand met een telefoon die ff kan spieken
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Ik heb zelf de overstap gemaakt van een xperia naar een lumia 720 en ik zou niet meer terug willen. Zelf ben ik nu op het punt gekomen om voor de 925 of deze te gaan echter is deze nog niet goed te krijgen dus ik twijfel nog even. Het voordeel van deze is wel natuurlijk dat het draadloos opladen ingebouwd is en aangezien ik dat gebruik is het wel fijn om het zonder hoesje te kunnen doen.Bekers schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:34:
[...]
Ik zit echt precies in dezelfde situatie! maar dan ook precies (zeker met de aanvulling van jou nog)
[...]
Ik zit dus ook te denken aan een 930. Ik heb voor mezelf 'beredeneerd' dat als je geen app-junky bent dat je met WP8.1 heel goed uit bent. Een heerlijk werkend systeem (heb ooit voor m'n werk een WP7(.5) tel gehad) en vond dat toen al erg fijn werken. Heb ondertussen een hoop verbeteringen voorbij zien komen voor dit platform zodat het (wat ik nu inschat) eigenlijk al mijn eisen wel tegemoetkomt.
Dat specifieke apps van bijvoorbeeld festivals nog niet op WP8 zijn vind ik geen groot gemis. Ze delen op de grote festivals (LL/PP/RW) vaak handzame boekjes/programma's uit, en anders is er altijd wel iemand met een telefoon die ff kan spieken
-Te huur
Ik ga nu in ieder geval de review's van het toestel even afwachten, en als er geen nog onbekende nadelen in de reviews naar voren komen gaat deze zeker een grote kans maken. Ik heb het even nagekeken en eigenlijk alles dat ik gebruik is wel een app voor.Bekers schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:34:
[...]
[...]
Ik zit dus ook te denken aan een 930. Ik heb voor mezelf 'beredeneerd' dat als je geen app-junky bent dat je met WP8.1 heel goed uit bent. Een heerlijk werkend systeem (heb ooit voor m'n werk een WP7(.5) tel gehad) en vond dat toen al erg fijn werken. Heb ondertussen een hoop verbeteringen voorbij zien komen voor dit platform zodat het (wat ik nu inschat) eigenlijk al mijn eisen wel tegemoetkomt.
http://web.mac.com/kl00n
Heb nu een witte Lumia 920. Op zich ziet die er best mooi uit, maar op WP7.nl was iemand die met de witte Icon had gespeeld in een winkel in New York. Hij vond het grijze aluminium van de witte Icon een beetje goedkoop overkomen. Het zwarte aluminium van de zwarte icon zag er veel mooier uit.kloon schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:07:
Ik twijfel nog steeds aan welke kleur ik ga nemen . Groen gok ik
XBL: MRE Inc
[ Voor 25% gewijzigd door woutwout op 12-06-2014 15:12 ]
Je moet dan toch weer minimaal een half jaar wachten voordat die leverbaar is in Nederlandwoutwout schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:05:
onhandig van Nokia/Microsoft. Waarom nog een 930 kopen als dit model eraan komt:
http://www.theverge.com/2...-mclaren-5-2-inch-monster
Ik snap sowieso niet waarom de 930 zo laat komt, een half jaar na lancering van de vrijwel identieke Icon
Zal inderdaad nog wel een hele poos duren. Bovendien is het nog maar een gerucht en persoonlijk vid ik 5.2 inch te groot (enzij het in eenzelfde behuizing zou passen als de 930).sertan_deniz schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:18:
[...]
Je moet dan toch weer minimaal een half jaar wachten voordat die leverbaar is in Nederland
Als je de artikel van TheVerge leest zie je dat hun hebben gekeken naar de roadmap van Nokia die is uitgelekt door Evleaks. Waarschijnlijk is dat nog voor de overname van Microsoft en zal het nog aangepast worden.Schrammy89 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:24:
[...]
Zal inderdaad nog wel een hele poos duren. Bovendien is het nog maar een gerucht en persoonlijk vid ik 5.2 inch te groot (enzij het in eenzelfde behuizing zou passen als de 930).
Wat ik voornamelijk vreemd vind is dat in de naam nog steeds "Nokia" zit. Ik had begrepen dat de serie na de overname door het leven zou gaan als "Microsoft Lumia" of enkel "Lumia" en dat de naam Nokia enkel nog gebruikt zou worden voor goedkope dumbphones?
[ Voor 11% gewijzigd door Serefsiz op 12-06-2014 15:47 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
NOSIG
Omdat het scherm geheugen mist die Glance nodig heeft._Christiaan_ schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:30:
Waarom heeft de 930 eigenlijk geen Glance?
Prachtig toestel, maar doordat de 930 geen Glance heeft twijfel ik enorm. Daarnaast vind ik de look and feel van de 930 enorm goed; het is nog maar afwachten wat de volgende batch WP hiermee doet._Christiaan_ schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:30:
Waarom heeft de 930 eigenlijk geen Glance?
NOSIG
Heb je een punt.. Maar dat is precies het probleem. WP8.1 is nu weer 'bij'. Maar 2 maanden later worden iOS8 en Android 4.5 aangekondigd. Die interactieve notificaties van iOS8 zou ik nu ook wel willen.m0ridin schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:25:
Windows phone zou de meerwaarde van deze telefoon zijn, de camera, de microfoons, het (nokia) design.
Misschien geen enorme meerwaarde voor jou, maar dankzij de spec update ook geen enorme 'minderwaarde'. Waar windows phone qua specs eerst juist achterliep ("Wat, slechts een dual core? 720p scherm? Laat maar") zijn ze nu gewoon compleet up to par. Natuurlijk heb je nu, met de LG G3, weer een nog scherper scherm maar adt heeft voor MIJ weer geen meerwaarde.
Een tijd terug de Lumia 920 geprobeerd, windows phone beviel prima en de telefoon ook maar op dat moment liep windows phone toch nog net wat achter (geen notificaties, geen swype achtig toetsenbord, beperktere specs en daardoor minder info op het scherm) maar wat mij betreft zijn ze nu (zo goed als) helemaal bij.
Dit is zeker een optie om mijn Xperia Z1 te vervangen, zo'n beetje alle apps die ik op dit moment gebruik (een 40 a 50) zijn ook aanwezig op windows phone dus ook daar amper tot geen prorblemen. De prijs is prima.
Jij ziet het misschien niet als reden om wel voor de 930/windows phone te gaan. Ik zie het als geen reden om er niet meer voor te gaan
[ Voor 3% gewijzigd door Niels9001 op 13-06-2014 10:38 ]
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
[ Voor 10% gewijzigd door Sheik op 13-06-2014 10:40 ]
Het is gewoon persoonsgebonden wat je wilt en waar jij de meeste waarde aan hecht. Waarom zou een consument kiezen voor dit apparaat?Niels9001 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:38:
[...]
Heb je een punt.. Maar dat is precies het probleem. WP8.1 is nu weer 'bij'. Maar 2 maanden later worden iOS8 en Android 4.5 aangekondigd. Die interactieve notificaties van iOS8 zou ik nu ook wel willen.
Commitment naar Europa, en Nederland is inderdaad miniem. Waarom zou ik als 'domme consument' kiezen voor een Nokia/WP als andere toestellen even duur zijn, meer (= alle) apps hebben en daarnaast ook nog betere hardware hebben?
3 punten waar Windows Phone op verliest, en dat is dodelijk. Begrijp niet dat Nokia/Microsoft dit niet in ziet.
Verder on-topic. Een Lumia 925 is voor onder de 300 aan te komen. Wellicht een betere deal dan een nieuwe Lumia 930?
Verder blijf ik natuurlijk gewoon op WP en mijn Lumia 925. WP voor het gewin!
Ikzelf heb lang glance (glimp) gebruikt maar sinds ik mijn toestel (lumia 920 / na herstelling) teruggekregen heb van Nokia, heb ik glance nooit meer opgezet. Ik zag het ook als hinderlijk dat glance niet op de lumia 930 zou zitten en begrijp de reactie van velen, want de app brengt een meerwaarde. Echter de meerwaarde is kleiner dan gedacht. Ik mis het eigenlijk (zo goed als) niet. Het is voor mij m.a.w. ook nice-to-have geworden maar geen must have._Christiaan_ schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:01:
Glance is voor mij een nice-to-have maar geen must. Heb het nooit gehad en met een double tap bereik je ongeveer hetzelfde.
Ik twijfel nog een beetje over dit toestel. Heb nu een One X die het nog uitstekend doet. De 930 is mooi, maar ook weer iets groter en de hoeken zijn vrij dik en scherp. Ik heb nu al af en toe dat mijn spijkerbroeken slijten daar waar mn telefoon in mn broekzak zit (met name bij de hoeken van de telefoon). Dit probleem zal je bijv. bij de M8 minder hebben.
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
NOSIG
Ik vind dit ook serieus echt een moeilijke keuze. Zit zelf met een 920 met gebroken scherm en zit een beetje af te wachten op een prijsdaling van de 925 of de introductie van de 930. Ik vind het echt een moelijke keuze. Ik zou zo de 925 kopen, maar helaas heeft deze slechts 16 GB geheugen en vind ik de hardware toch wel erg achterlopen. Aan de andere kant, vind ik de 930 een beetje duur en geen glance vind ik echt wel een gemis.m0ridin schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:20:
@Niels9001: De 499 is de introductie prijs, die zal nog wel naar beneden gaan. De S5 is nog steeds 550 euro. De Lumia925 is inderdaad ook een prima optie, maar voor mij is het full hd 5" scherm, betere cpu, meer geheugen, betere camera WEL een toevoeging. (En de prijzen voor de 930 zijn vanaf een 485, die voor de 925 vanaf 285... 200 euro meer voor deze toevoegingen vind ik nog best een goede deal).
[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 18-06-2014 00:07 ]
iPhone XR
-Te huur
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Hier wacht ik inderdaad op!woutwout schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:05:
onhandig van Nokia/Microsoft. Waarom nog een 930 kopen als dit model eraan komt:
http://www.theverge.com/2...-mclaren-5-2-inch-monster
Ik snap sowieso niet waarom de 930 zo laat komt, een half jaar na lancering van de vrijwel identieke Icon
Ja ach, als die bijna uitkomt, komt MS vast met een echt eigen wp flagship =\ Zo blijft het cirkeltje gaan
Tegen dat hij in europa uitkomt kan je waarschijnlijk al enkele maanden 2015 schrijven
http://web.mac.com/kl00n
[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 19-06-2014 22:17 ]
Die vrees bestaat er bij mij ook... Maar hopelijk krijgt Europa hem deze keer ook eens gelijk!kloon schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:33:
[...]
Tegen dat hij in europa uitkomt kan je waarschijnlijk al enkele maanden 2015 schrijven
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Mag ik vragen waar je die case hebt besteld, heb lopen zoeken maar kon het niet vindenVoxxie schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 08:41:
Ik ben toch maar voor de zwarte gegaan.
Meteen een screen protector en de CP-637 case van nokia erbij besteld:
[afbeelding]
klik?Downloads schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:07:
[...]
Mag ik vragen waar je die case hebt besteld, heb lopen zoeken maar kon het niet vinden
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Ja. Het is een telefoon die goed en stevig in je hand aan voelt. Vergeleken de 920 is er weinig verschil in gevoel behalve stevigheid en formaat. Hij is iets groter, en dat zal je in het begin toch wel eventjes op vallen maar het went al snel.Koepert schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:15:
Heeft iemand de 930 al eens in t echt gezien?
Iemand al handson ervaring?
+1Niekess schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:16:
[...]
Volgende week verwacht ik de telefoon in mijn brievenbus.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
http://www.amazon.co.uk/g...o01_s00_i00?ie=UTF8&psc=1Downloads schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:07:
[...]
Mag ik vragen waar je die case hebt besteld, heb lopen zoeken maar kon het niet vinden
Serieus? Batterij van de 920 vind ik juist het zwakste gedeelte van de telefoon. Ding is binnen een paar uur leeg als je er een spel op speelt. Ik hoopte toch dat de opvolgers een stuk beter zouden performen in dat opzicht.Niekess schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:16:
[...]
Vergeleken de 920 is de 930 ook zeker sneller. De apps starten wat sneller op wat altijd een positief nieuws is natuurlijk. De batterij is echter niet anders, zelfde levensduur voor normaal gebruik in mijn korte ervaring. (Gecheckt via de Battery Saver)
Volgende week verwacht ik de telefoon in mijn brievenbus.
Hij zegt het zelf al: korte ervaring. Dus zeker voor batterijduur geen betrouwbare metingRussel88 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 08:27:
[...]
Serieus? Batterij van de 920 vind ik juist het zwakste gedeelte van de telefoon. Ding is binnen een paar uur leeg als je er een spel op speelt. Ik hoopte toch dat de opvolgers een stuk beter zouden performen in dat opzicht.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Nu is de LG G2 ook wel heel erg goed qua batterij (onder de android telefoons) dus uiteindelijk zal het ergens in het midden liggen. Maar vermoed dat de 930 het prima zal doen!PaT schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:06:
Goed, dan zal ik mijn onderbuik gevoel ook nog even toevoegen.
Ik heb zowel de 925 als een LG G2 met snapdragon 800 soc en mijn ervaring is dat de LG G2 VEEL, HEEL VEEL langer mee gaat. De 925 gaat op een doorsnee dag van 7 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds tussen 6 en 8 uur 's avonds piepen dat hij bijna op is.
De G2 heeft op dat moment meestal nog een capaciteit van 60 a 70%.
Dus qua accuduur wordt de 930 zeer waarschijnlijk wel een feestje voor 920/925 eigenaren.
[ Voor 5% gewijzigd door m0ridin op 26-06-2014 09:25 ]
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Jup bij de Media Markt in Rotterdam.Migrator schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:49:
Jup, 1520 heeft een 3400 mAh batterij. Heb je 'm al eens daadwerkelijk vastgehad CokeZero?
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
https://opensea.io/seaart
Ik had dat gevoel ook toen ik het nieuws over de Mclaren las. Alleen als je het artikel goed leest betreft het één en al speculatie van een over enthousiaste blogger. Het lijkt me ook namelijk logisch dat er een SD801 en een qHD scherm in komt te zitten, het is tenslotte de defacto standaard voor iedere high-end mobieltje.enomiss schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:15:
Ik wacht wel op de McLaren, vind dit allemaal niet opvolgwaardig voor mijn L920.
Ik hoop toch echt dat ze dat hele proces eens eindelijk gaan versnellen, want zo verlies je toch steeds alle interesse? Overigens krijgt de McLaren waarschijnlijk een 805Miki schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:21:
[...]
Ik had dat gevoel ook toen ik het nieuws over de Mclaren las. Alleen als je het artikel goed leest betreft het één en al speculatie van een over enthousiaste blogger. Het lijkt me ook namelijk logisch dat er een SD801 en een qHD scherm in komt te zitten, het is tenslotte de defacto standaard voor iedere high-end mobieltje.
Daarnaast lijkt het erop dat de Mclaren de opvolger gaat worden voor de Lumia Icon/929 voor de amerikaanse markt. De Icon is namelijk tegen die tijd dat het uitkomt(kerst 2014) al een jaartje uit. Met dat in het achterhoofd zullen we waarschijnlijk de Mclaren als de 940 hier volgend jaar maart/mei tegemoet gaan zien, precies zoals het ook is verlopen met de 930.
https://opensea.io/seaart
Ik had hier de 1520 besteld bij een verlenging, de rode. Afgezien van het feit dat het het een fantastisch toestel is is hij simpelweg te groot om als telefoon te gebruiken / mee rond te lopen. Daarnaast hebben de gekleurde versies een glanzende afwerking waardoor het erg waarschijnlijk is dat je hem (ook vanwege de grootte) een keer uit je handen laat glippen.CokeZero schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:23:
Mwah, zit sterk te twijfelen tussen de 1520 en de 930. De 1520 heeft SD kaart support de 930 niet. Maar de 1520 is te groot voor mijn gevoel. Maar de 1520 is wel weer 50 euro goedkoper. Nu 420 bij Coolblue.
Moeilijk moeilijk
Ik heb zo'n silicon ding om m'n 820, wordt gewoon draadloos geladen.luifel schreef op zondag 29 juni 2014 @ 10:12:
Werk de draadloze voeding ook, als er een flipcase of cover om de telefoon zit..
Iemand ervaring mee?
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Kan dit bevestigen. Mijn 920 zit in een dikke cover en laat gewoon draadloos opPinokkioTV schreef op zondag 29 juni 2014 @ 10:42:
[...]
Ik heb zo'n silicon ding om m'n 820, wordt gewoon draadloos geladen.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq