Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Het ligt inderdaad erg aan je gebruik of het accu bespaart of juist niet. Ikzelf haalde meerdere keren per dag m'n telefoon tevoorschijn om de tijd en eventuele notificaties te checken, waarvoor ik hem dus aan moest zetten (maar gelockt hield), en stopte 'm dan weer terug. Nu gebruik ik glance daarvoor, en dus hoeft het scherm 90% minder vaak volledig aan.

Als je echter iedere keer dat je je telefoon pakt er ook meer mee doet, dan heeft glance inderdaad weinig zin en werkt het averechts qua besparing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-09 09:01
Eigenlijk is het dus een fancy vorm van het knipperende ledje dat ik nu op mijn SGS3 heb. (wat ik wel heeeeel fijn vind, maar niet onmisbaar) En voor de tijd heb ik een horloge ;)

Ik vind dit zeker een kanshebber om mijn volgende telefoon te worden!

[ Voor 0% gewijzigd door Bekers op 08-04-2014 08:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:11
IGC058 schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:13:
@Bekers @maussie95

Dat maakt een hoop duidelijk, bedankt voor de uitleg.
voor mij is de functie niet van belang, als ik m'n telefoon erbij pak ga ik altijd wel meer doen dan alleen kijken hoelaat het is of chekken of ik berichten heb..
Heb de optie op mijn 1520 dus ook gewoon uitstaan.
Ik zal de l930 zeker niet links laten liggen doordat glimp niet als optie aanwezig is. Al zal ik het zeker gaan missen als ik op een party ben en om de seconde denk dat mijn telefoon af gaat. Door glimp hoefde ik maar eventjes op mijn scherm te kijken en bespaar hierdoor batterij duur( lock scherm vraagt veel meer stroom namelijk).

Al ben ik ervan overtuigd dat de programmeurs van Microsoft en Nokia er een passende oplossing hiervoor vinden. Bij Build 2014 hebben ze al bewezen dat ze een briljant team hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 13:46

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ennetje schreef op zondag 06 april 2014 @ 16:05:
[quote]Devian schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 16:35:
Zonder glance haak ook ik af.

Geen glance, maar hij krijgt wel double tap to wake. Zit in 8.1 _/-\o_
En als je nou ergens je batterij mee bespaart dan is het double tap to wake uitzetten ;)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

IGC058 schreef op zondag 06 april 2014 @ 21:34:
Ik zie veel teleurgestellende reacties over het ontbreken van glance/glimp op de nokia 930, kan iemand mij uitleggen wat de toegevoegde waarde van deze functie is behalve dat het de accuduur verkort?
ik snap zelf het nut er niet echt van..
Tja, ik snap dat ook niet zo goed. Het is een dijk van een telefoon met eigenlijk fantastische specs en dan laten liggen omdat het zogenaamd minder accu zou kosten.

Zeg nou zelf, hoeveel van jullie hebben echt gemeten over langere periode hoeveel Glimp nou bespaart tov het telkens even snel aan en uit zetten van je scherm via de aan/uit knop ? Ik denk niemand.... En als je het zou meten, dan zou je op elke 60 minuten een 5 seconden kunnen pakken.

Het komt voor mij een beetje gemierenneuk over. Zo van: Nee ik hoef die gloednieuwe Ferrari niet want er mist een knopje op mijn dashboard voor het ontwasemen van mijn achterruit en die had ik op mijn oude/huidige auto wel. Vervolgens laat je een fantastische rijervaring, 580pk en 600nm koppel links liggen voor zo'n knopje.... 8)7

Maar goed, smaken verschillen......En trouwens we hebben het hier nog steeds over Windows Phone....Het mobiele OS waar nog steeds te weinig apps voor zijn. En ik denk dat de meesten hier wel komen van Android of IOS waar wel zo goed als alle apps aanwezig waren. Die nemen het dus wel voor lief dat ze app X en app Y niet kunnen gebruiken omdat deze niet op WP aanwezig is, maar laten een 930 vervolgens wel links liggen omdat Glance/Glimp ontbreekt.... Die logica snap ik niet helemaal....

[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 08-04-2014 07:08 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:46
Het gaat mij niet zo zeer om de batterij.

Ik zie het eerder als, euhm, de ramen op de auto elektrisch naar beneden doen.
Vroeger toen ik dat nog "met de hand" deed dacht ik, wat een onzin, ramen elektrisch naar beneden doen.
Vanaf het moment dat ik een nieuwe auto kreeg die dat had dacht ik verrek, dit geeft wel heel veel gebruiksgemak.

Hetzelfde met glimp/glance. Ben er zo aan gewend geraakt altijd de tijd daarop te kunnen zien, notificaties, agenda punten, zonder dat ik mijn telefoon hoef aan te raken. Ding ligt in een hoek en ik weet wat ik moet doen, ga missen, hoe laat het is, etc.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Het blijft een persoonlijke kwestie denk ik. In mijn omgeving zal het amper voor komen;

- Ik draag een horloge voor de tijd.
- De notificaties en dergelijke hoor ik op het moment dat ik ze krijg (werk op kantoor). En stel dat ik er 1 mis...lekker boeiend :).
- Agendapunten zie ik in de ochtend als ik wakker word en even op mijn telefoon kijk.

Natuurlijk is het leuker als het er wel op zit. Duidelijk verhaal. Maar ik laat dit prachttoestel echt niet links liggen omdat deze functie er niet op zit.

Ik vind de vergelijking met elektrische ramen wat overdreven. Ik zie het meer als een functie zoals automatisch ontgrendelen als je met de sleutel in de buurt van de auto komt. Of dat de ruitenwisser automatisch aanspringt als de ruit nat wordt.

[ Voor 19% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-04-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
^eens

Het zijn je persoonlijke afwegingen of je wel of geen 930 kiest. Als je glance gewend bent en het een fijne toevoeging vindt dan kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld bent.

Wat voor mij heel erg belangrijke punten zijn waarom ik zelf de Lumia 930 heb verkozen:
  • Iphone van de zaak, dus ik ga er prive niet nog een aanschaffen
  • Android is steeds met meer datamining bezig
  • Goede en lichtsterke camera
  • Afmetingen overeenkomstig wat ik nu gewend ben
  • Goede bouw kwaliteit
  • Gratis navigatie software met download mogelijkheid
  • Windows Phone 8.1 ziet er heel gaaf uit
Verder ben ik meer een persoon die websites bezoek dan apps gebruik. De essentiële apps voor banking en social media zijn er dus ik ga me wel redden. Verder vermoed ik dat WP8.1 best wel eens kan aanslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zouden al die anderen zonder glance het ooit kunnen volhouden.
En dan hebben ze ook al geen double tab. En de andere voordelen van WP8(.1)

Natuurlijk zou het erg jammer zijn als Glance er niet in komt, maar het wordt nu door sommigen wel erg zwart wit gesteld.

Ben zelf benieuwd naar de Miracast implementatie en wat de SensorCore extra brengt.

En de prijs natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-08 22:55
Tja ik vind het toch wel heel aardige specs en ik de vind het toestel er ook wel goed uitzien. Ik heb nu een Galaxy S4 en overweeg over te stappen op de 930. De grootste reden voor mij om over te stappen is de camera. Ik schiet toch regelmatig een plaatje tussendoor (naast het gebruik van mijn spiegelreflex) en wil een zo prettig mogelijk plaatje hebben. Ik denk dat de 930 die volgens mij wel kan bieden.

Het enige wat mij tegenhoudt is de overstap van Android naar Windows. Mijn email en agenda's (ook gedeeltelijk gedeelde) zijn ingericht op het google platform wat het niet gemakkelijker maakt om even naar Windows over te stappen. Ik ben nog een beetje aan het bekijken of ik deze gewoon kan blijven gebruiken zoals ik nu ook doe of niet. Wanneer dit zonder meer lukt ben ik denk ik zo over :-).

Glance/glimp maakt me niet heel veel uit. Heb ik nu niet en zal ik dus ook niet missen. Het 5" formaat vind ik perfect. Net niet te groot, maar ook niet te klein. Ben alleen wel benieuwd hoelang de accu het uithoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
@Patje01: je kunt probleemloos met Google synchoniseren hoor, dus laat dat je niet tegen houden ;)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

patje01 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:47:
Het enige wat mij tegenhoudt is de overstap van Android naar Windows. Mijn email en agenda's (ook gedeeltelijk gedeelde) zijn ingericht op het google platform wat het niet gemakkelijker maakt om even naar Windows over te stappen. Ik ben nog een beetje aan het bekijken of ik deze gewoon kan blijven gebruiken zoals ik nu ook doe of niet. Wanneer dit zonder meer lukt ben ik denk ik zo over :-)
Deze instellingen krijg je te zien als je je Google account toevoegt:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/dmwtoi.png

Vanuit je agenda-app kun je je Google agenda('s) gewoon bewerken, want je kunt er meerdere toevoegen. Als je je Gmail instelt komt daarvoor een aparte tile/app tevoorschijn, dus dat moet allemaal geen probleem zijn. Het enige waar ik geen ervaring mee heb zijn gedeelde Google agenda's, maar ik verwacht dat dat op dezelfde manier werkt als een gewone agenda ;)

De wat 'moeilijkere' Google-diensten als docs werken bijvoorbeeld niet goed samen met Windows Phone, want zowel Google als Microsoft hebben volgens mij geen zin om daarvoor ondersteuning in te bouwen :P
Dus als je alleen de dingen gebruikt die in bovenstaand plaatje staan dan heb je geen enkel probleem met de overstap verwacht ik!

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Ok dat ziet er goed uit en dat is dan ook direct een zorg minder. Hoe doen jullie het automatisch backuppen van je foto's. Nu loopt dat bij mij via Google+. Ik heb Google+ zo ingesteld dat van elke foto automatisch een backup wordt gemaakt naar mijn Google-account. Vervolgens kan ik foto's daarvandaan weer opnieuw delen met bijv. familie en/of vrienden via mijn Google+ account.

Misschien zijn het wat nitwit vragen, maar voor mij wel redelijk belangrijk om te weten voordat ik overstap, maar een overstap van de S4 naar de Lumia 930 komt wel steeds dichterbij ;)

[ Voor 20% gewijzigd door patje01 op 12-04-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

patje01 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 08:37:
Ok dat ziet er goed uit en dat is dan ook direct een zorg minder. Hoe doen jullie het automatisch backuppen van je foto's. Nu loopt dat bij mij via Google+. Ik heb Google+ zo ingesteld dat van elke foto automatisch een backup wordt gemaakt naar mijn Google-account. Vervolgens kan ik foto's daarvandaan weer opnieuw delen met bijv. familie en/of vrienden via mijn Google+ account.

Misschien zijn het wat nitwit vragen, maar voor mij wel redelijk belangrijk om te weten voordat ik overstap, maar een overstap van de S4 naar de Lumia 930 komt wel steeds dichterbij ;)
Misschien gewoon helemaal overstappen naar Microsoft, ik heb hetzelfde gedaan en het ging sneller dan verwacht. De Microsoft diensten werken echt heerlijk. Vooral als je ook een windows pc hebt met windows 7 of 8, OneDrive, Outlook en Office 2013. Werkt imho echt duizend maal beter dan de google diensten.

Vooral op het mail gebied, Google is zogenaamd voor openstandaarden als CarlDav en wevdav, maar stiekem gebruiken ze voor Gmail voor hun eigen apps een zelfgebouwd protocol. Bij Outlook.com werkt alles lekker met ActiveSync van Exchange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:52

Dan is een complete overstap inderdaad wel zo handig. Je kunt namelijk je foto's automatisch laten uploaden naar Onedrive. Ik heb daarbij zelf ingesteld dat hij dat alleen mag doen bij een wifi connectie anders ben ik zo door m'n databundel heen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:49

danplo

The Force is strong with me

Upgrade service van Outlook.com vanuit Gmail
http://www.microsoft.com/nl-nl/outlook-com/gmail/

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024

Ik zou echt helemaal naar MS overgaan als ik jou was. Je krijgt er geen spijt van.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

enomiss schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 19:08:
[...]
Ik zou echt helemaal naar MS overgaan als ik jou was. Je krijgt er geen spijt van.
Maar patje01 zei ook dat 'ie gedeelde google-agenda's heeft. Gebruik zelf ook (bijna) alleen maar Microsoft-diensten, daar niet van, maar weet niet of die gedeelde agenda's wel goed gaan. Iemand daar evaring mee?
Je zult trouwens sowieso een Microsoft-account moeten aanmaken om apps te kunnen installeren, voor het geval je dat nog niet wist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Migrator schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:46:
[...]

Maar patje01 zei ook dat 'ie gedeelde google-agenda's heeft. Gebruik zelf ook (bijna) alleen maar Microsoft-diensten, daar niet van, maar weet niet of die gedeelde agenda's wel goed gaan. Iemand daar evaring mee?
Je zult trouwens sowieso een Microsoft-account moeten aanmaken om apps te kunnen installeren, voor het geval je dat nog niet wist ;)
Je kan toch gewoon een outlook account aanmaken met je gmail account. Daarnaast zijn er apps te vinden op de store waarmee je prima google agenda kan inzien, Chronos bijvoorbeeld.

Al zou ik persoonlijk wachten op de release van wp8.1. Misschien draait Google eindelijk eens bij en suporten ze eens andere OS-en dan IOS. Kan natuurlijk ook zijn dat Microsoft een manier heeft gevonden om het houtje touwtje sync oplossing van Google te implementeren in het OS zonder gebruik te maken van een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patje01
Ik heb het ophalen van mijn mail inmiddels wel voor elkaar, hoewel er geen sync van mijn mail plaatsvindt. Mijn mail blijft gewoon als ongelezen in mijn gmail account staan.

Ik kan ook mijn agenda nu wel zien in mijn Outlook account, maar ik kan geen afspraken maken vanuit mijn outlook account die dan ook nog eens zichtbaar zijn in mijn gmail account. Het delen van mijn Outlook(live) agenda is echt een crime en krijg ik dan ook niet voor elkaar. Ik heb wel even gekeken naar Chronos, maar ben er nog niet uit of ik daarmee ook afpraken in mijn gmail agenda kan maken. Het zou het leven wel een stuk eenvoudiger maken als dat wel zo zou zijn.

Ik deel nu nl mijn agenda met mijn vrouw en mijn vrouw deelt haar agenda met mij zodat wij op deze manier afspraken op elkaar kunnen afstemmen. Omdat mijn dochter net naar de middelbare school is gegaan heb ik ook nog inzage in haar agenda en zet ik daar ook regelmatig afspraken in die ik via de nieuwsbrief van school ontvang. Klinkt misschien overdreven, maar ik heb gemerkt dat pubers dus nog echt niet kunnen plannen :X.

Als laatste heb het voor elkaar dat mijn IOS agenda via een appje op mijn telefoon synchronyseerd met mijn gmail-agenda zodat ik mijn werkafspraken vanuit mijn gmail-agenda bij kan houden. Als ik mijn agenda's dus via een appje kan syncen met elkaar vind ik dat ook prima. Ik hoop dat Chronos daar misschien uitkomst kan bieden.

Het blijft natuurlijk apart dat de 3 grote reuzen het niet eens worden over een manier waarop eea gesynct kan worden. Het probleem waar je nu tegen aan loopt is de zogenaamde vendor lock, terwijl het in deze tijd juist gemakkelijk zou moeten kunnen 8)7 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
De smartphone staat ondertussen ook al op de lokale nokia sites, bvb. http://www.nokia.com/be-nl/toestellen/toestel/lumia930/

Voor mij is glance geen dooddoener. Ik ben ervan overtuigd dat Nokia er alles aan doe om dit alsnog mogelijk te maken echter ben er me van bewust dat de kans groot is dat het niet zal lukken. Glance is zéér handig en zou ik wel degelijk missen maar ik zie momenteel als vervanging van mijn lumia 920 geen ander WP alternatief (de 1520 is voor mij te groot).

Btw, iemand al pre-orders tegengekomen?

[ Voor 63% gewijzigd door shizoframia op 13-04-2014 23:52 ]

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Nokia heeft zich eens weer aan de planning gehouden. De 630 aangekondigd voor mei gaat ook daadwerkelijk in de verkoop in mei hier in NL. Hopelijk zet Nokia de lijn door en kunnen we 930 in Juni aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
shizoframia schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:17:
Btw, iemand al pre-orders tegengekomen?
Het enige dat ik ben tegengekomen is het inschrijven voor een herinneringsmail wanneer het op voorraad is. Geen pre-orders helaas. Je kan je inschrijven bij studentmobiel en gsmwijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Miki schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:12:
Nokia heeft zich eens weer aan de planning gehouden. De 630 aangekondigd voor mei gaat ook daadwerkelijk in de verkoop in mei hier in NL. Hopelijk zet Nokia de lijn door en kunnen we 930 in Juni aanschaffen.
Ik hoop dat ze van hun voorgaande "fouten" geleerd hebben.

Lumia 800: Te veel van gemaakt, te weinig van verkocht.
Lumia 920. Te weinig van gemaakt, te veel vraag....

Tevens zouden ze zich weer erg in de vingers snijden als ze deze 930 pas eind van de zomer in NL uitbrengen. De telefonie markt gaat zo snel qua processoren ed, dat je aan het eind van de zomer al weer een behoorlijk verouderde telefoon hebt. Nou zou de gemiddelde consument dat niet zo veel uitmaken, maar dit is een high end telefoon in de hoogste (zo goed als hoogste) prijsklasse. Daarin zitten over het algemeen de kopers/gebruikers die toch aardig wat marktonderzoek doen en behoorlijk wat eisen stellen op gebied van nieuwe telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dat is zeker waar en feitelijk lopen ze me tde 930 alweer achter de feiten aan. Het is lang niet zo erg als "vroeger" met bijvoorbeeld de 800 of 900, maar als je kijkt naar een S5, Z2 of One, dan zijn de specs toch net weer wat beter. Het is maar marginaal dit keer, maar toch.

En 32Gb is erg prettig, maar het ontbreken van een sd-slot is eigenlijk toch wel heel erg jammer. Feitelijk is de 930 te vergelijken met een LG G2 en die is toch al ruim een half jaar op de markt.
Ik blijf wel even pielen met Windows Phone 8.1 op mijn 925 :)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Het lijkt erop dat 15 mei de duitse retailers de Lumia 930 krijgen :D
German retailers have got some dates for Lumia 930 and Lumia 630 availability. Cyberport has 15th May as the possible availability date of Lumia 930, while MediaMarkt has 5th May availability for Dual-Sim Lumia 630.

Pricing wise, Cyberport quotes a price of €599 while MediaMarkt has Lumia 630 listed for €159. Both the devices can be pre-booked from the links below. Considering reputation of retailers in question these availability dates look solid.

Bron: http://www.nokiapoweruser...lability-pre-orders-open/
Met de prijs ben ik ook wel blij, eerder leek de btw roet in het eten te gooien. Maar dit zijn gunstige berichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Miki schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:44:
Het lijkt erop dat 15 mei de duitse retailers de Lumia 930 krijgen :D

[...]

Met de prijs ben ik ook wel blij, eerder leek de btw roet in het eten te gooien. Maar dit zijn gunstige berichten :)
Heeft Nokia Duitsland al wat laten weten dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
Op de Cyberport.de link staat de release inmiddels op 19-06-2014. Foutje bedankt? Even wat mooie publiciteit mee pikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Gaargod schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:03:
Op de Cyberport.de link staat de release inmiddels op 19-06-2014. Foutje bedankt? Even wat mooie publiciteit mee pikken!
Was te verwachten...

Btw, glance zal ik wel missen maar dit wordt hem voor mij sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Ondertussen kan je je op coolblue inschrijven voor een berichtgeving bij stock: http://www.pdashop.be/pro.../nokia-lumia-930-wit.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
shizoframia schreef op donderdag 24 april 2014 @ 20:50:
Ondertussen kan je je op coolblue inschrijven voor een berichtgeving bij stock: http://www.pdashop.be/pro.../nokia-lumia-930-wit.html
Ik zie dat ze alleen nog zwart en wit geleverd gaan krijgen,erg jammer want ik heb persoonlijk liever de groene versie. Vind de kleur daarvan echt super mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zit nog sterk te twijfelen welke kleur. Oranje en Groen zijn idd mooie kleuren maar vraag me af of het niet snel gaat vervelen. Heb nu een witte 920 en die verveelt iig nog steeds niet.

[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 25-04-2014 06:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Van wat ik uit bovenstaand filmpje kan opmaken ziet de zwarte er wel erg gaaf uit. De stalen rand lijkt ook in het zwart/donkergrijs te zijn opgenomen in tegenstelling tot de andere kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wat mij vooral opvalt in dat filmpje is dat er maar 4 toggles zijn in het notificatie centrum en geen 5 zoals bij de 1520. Dat is dus echt gekoppeld aan de grootte van het scherm en niet de resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Kan je misschien ook wel instellen ergens?

Ik kan niet wachten! Ik kan vanaf de 24e juni een nieuw toestel uitkiezen = Lumia 930. Hopelijk ook wat beter beschikbaar tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Verschillende bronnen geven een release date aan in diverse Europese landen in juni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik woon in salt lake en heb de icon. Dezelfde phone als de 930 maar bij Verizon heet hij de icon. Ik heb vier jaar android gehad en wou iets nieuws. De icon is wen erg goede telefoon. Hij ziet er stukken beter uit Dan mijn galaxy S4. Windows phone is even wennen maar na 4 jaar android wou ik gewoon iets Anders.

tot nut toe bevalt se icon erg goes. Bouw kwaliteit is erg goes op het eerste gezicht. ER zijn wel minder apps beschikbaar maar heb daar geen last van. Ik heb de icon nu een week en Ben erg erg tevreden over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 11:17
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:15:
Hallo ik woon in salt lake en heb de icon. Dezelfde phone als de 930 maar bij Verizon heet hij de icon. Ik heb vier jaar android gehad en wou iets nieuws. De icon is wen erg goede telefoon. Hij ziet er stukken beter uit Dan mijn galaxy S4. Windows phone is even wennen maar na 4 jaar android wou ik gewoon iets Anders.

tot nut toe bevalt se icon erg goes. Bouw kwaliteit is erg goes op het eerste gezicht. ER zijn wel minder apps beschikbaar maar heb daar geen last van. Ik heb de icon nu een week en Ben erg erg tevreden over...
Volgens mij stond je tekstvoorspelling nog op Engels (US) :+
Denk ook dat de 930 de opvolger gaat worden van m'n zeer gewaardeerde 920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 17:17
Waarschijnlijk wordt de 930 ook de opvolger voor mijn 920.
Maar ik mag hopen dat de 930 wel wat langer meegaat. Echt een schande hoe snel de 920 leegloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sonny7 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:37:
[...]

Volgens mij stond je tekstvoorspelling nog op Engels (US) :+
Denk ook dat de 930 de opvolger gaat worden van m'n zeer gewaardeerde 920
ja dat denk ik ook. Weet niet hoe ik nederlands moet krijgen. GA vanavond update naar 8.1 waar een soort van swype bijzit. Hoop dat daar een nederlands taal bij zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:03:
[...]

ja dat denk ik ook. Weet niet hoe ik nederlands moet krijgen. GA vanavond update naar 8.1 waar een soort van swype bijzit. Hoop dat daar een nederlands taal bij zit...
Je kan bij taalinstellingen van het toestenbord gewoon dutch toevoegen. Hier hoef je geen wp8.1 voor te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vali schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:21:
[...]

Je kan bij taalinstellingen van het toestenbord gewoon dutch toevoegen. Hier hoef je geen wp8.1 voor te draaien.
Bedankt voor de tip, ga het gelijk doen. Waar je wel 8.1 voor moet hebben is de swype. Dat vindt ik toch wel makkelijk typen voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Swype is dat ik momenteel nog niet actief voor nederlands... nog ff geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

shizoframia schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 23:12:
Swype is dat ik momenteel nog niet actief voor nederlands... nog ff geduld dus.
Swype is wel actief voor NL taal. Werkt prima....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 11:17
MRELynx schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 07:03:
[...]

Swype is wel actief voor NL taal. Werkt prima....
+1, werkt hier ook prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
+1 Word Flow is echt 1 van beste toevoegingen aan WP8.1 imho. Geniaal toetsenbord :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

Swype is zeker actief voor Nederlands.. zolang je maar qwerty gebruikt.
Op een azerty toetsenbord werkt het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werk de swype niet in nederlands. Wel gewoon typen maar geen swype. Weet iemand hoe ik dit kan activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Blijkbaar werkt het wel nederlands NL, maar niet op nederlands BE... Ik ga over schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:09:
Bij mij werk de swype niet in nederlands. Wel gewoon typen maar geen swype. Weet iemand hoe ik dit kan activeren?
Bij toetsenbord instellingen staat bij mij: Type as I swipe through letters. Dit staat bij mij aangevinkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

dan zou het idd moeten werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikwilwp8
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 16:10
Dit is wel echt een hele mooie telefoon. Wat is de verwachtte prijs?
De prijs in de eerste maanden (3 ofzo) ligt wel echt veel hoger dan als hij een tijdje uit is. Nokia zakt heel snel, kijk maar naar de prijsverloop van de 920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Vooralsnog is de enige bekende prijs in europa €599. Dit bedrag is afgeleid van een aantal duitse webshops die deze prijs in pre-order hebben staan.
Gelukkig lijkt alles erop te wijzen dat het wel goed gaat komen. De aangekondigde 630 en 635 zijn ook op tijd en liggen kwa prijsstelling(zie o.a. Coolblue) ook gelijk aan het persbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
MRELynx schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:53:
[...]
Bij toetsenbord instellingen staat bij mij: Type as I swipe through letters. Dit staat bij mij aangevinkt....
Die instelling staat enkel bij nederlands (nederland) en niet bij nederlands (belgië). Waarom ze dit niet activeren op de laatste is me onduidelijk.

Btw, kun je ergens in de benelux als preorderen?

[ Voor 6% gewijzigd door shizoframia op 08-05-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een update doet swype het nu ook in het nederlands bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Waar ik nog het meest nieuwsgierig naar ben, is of dat er nu een draadloze lader als bundle bijgevoegd wordt. Het wordt zo langzamerhand tijd om mijn Iphone 5S te verkopen :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
shizoframia schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:33:
[...]

Die instelling staat enkel bij nederlands (nederland) en niet bij nederlands (belgië). Waarom ze dit niet activeren op de laatste is me onduidelijk.

Btw, kun je ergens in de benelux als preorderen?
Niet dat ik weet, in Duitsland dan weer wel, ik denk dan ook dat ze in duitsland eerder beschikbaar zijn dan in Nederland of Belgie :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zullen we het weer over de 930 hebben in plaats van over generieke WP8.1 zaken als een swype toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel is mn huidige telefoon aan het eind van z'n leven, dus die Lumia 930 mag wel snel leverbaar worden!

Hij is laatst al in real life opgedoken in Polen. Ben benieuwd wanneer we 'm kunnen bestellen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 13:10
Mooie telefoon. Na de galaxy s1, s2, s3 en s4 ben ik een beetje android moe geworden.
Tijd voor iets nieuws :-)

Hopen dat de prijs in abbonnementsvorm wat goedkoper wordt dan de recente high-end toestellen, want dat wordt ook elk jaar duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
Tik, tak, tik, tak, ... Hopelijk wordt het ergens in de eerste helft van juni. Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sliepie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 00:04
Cyberport.de geeft een verwachte leverdatum van 19 juni aan, voor verschillende kleuren van 930.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker_19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:39
Ik mis alleen die mooie rode kleur zoals de 1520 heeft. Deze nieuwe kleuren spreken mij niet zozeer aan. Had ze liever nog wat springender gehad zoals de vorige modellen. Vooral die groen had echt knallend appeltjesgroen mogen zijn!

Verder nog jammer van de dubbele led flits ipv xenon, hoor toch dat xenon een stuk fijner is om te hebben. Ook jammer is dat er geen glance voor komt. Had dat toch wel een mooie toevoegingen gevonden. Is hier eigenlijk een reden voor geweest?

Ben in ieder geval benieuwd naar de prestaties en of ik mijzelf lang genoeg kan bedwingen om hem te kopen i.v.m. snelle prijsdalingen!

[ Voor 12% gewijzigd door Tweaker_19 op 10-05-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Tweaker_19 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:04:
Ik mis alleen die mooie rode kleur zoals de 1520 heeft. Deze nieuwe kleuren spreken mij niet zozeer aan. Had ze liever nog wat springender gehad zoals de vorige modellen. Vooral die groen had echt knallend appeltjesgroen mogen zijn!

Verder nog jammer van de dubbele led flits ipv xenon, hoor toch dat xenon een stuk fijner is om te hebben.

Ben in ieder geval benieuwd naar de prestaties en of ik mijzelf lang genoeg kan bedwingen om hem te kopen i.v.m. snelle prijsdalingen!
Die groene is anders echt neon groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker_19
Brilsmurfffje schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:05:
[...]

Die groene is anders echt neon groen.
Dan moet ik toch echt wachten totdat hij in de winkels ligt en ik het irl kan zien. Of het ligt gewoon aan de kleurinstellingen van mijn monitor, want zo valt het me toch een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
De oranje en groene Lumia 930 hebben dezelfde kleur als e BMW 1's die verloot werden door de postcode loterij.

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 10-05-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Tweaker_19 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:07:
[...]

Dan moet ik toch echt wachten totdat hij in de winkels ligt en ik het irl kan zien. Of het ligt gewoon aan de kleurinstellingen van mijn monitor, want zo valt het me toch een beetje tegen.
Misschien idd tijd voor een nieuwe monitor :+ want ze zijn toch echt gif groen en fel oranje _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker_19
dave1972 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:28:
[...]

Misschien idd tijd voor een nieuwe monitor :+ want ze zijn toch echt gif groen en fel oranje _/-\o_
Mag eigenlijk niet klagen... pricewatch: Asus VK278Q Zwart

Maar ik zie inderdaad dat hij een stukje groener is dan deze foto doet vermoeden, op deze foto ziet het er een stuk beter uit ja! Zal wel aan de fotoshopper hebben gelegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Als ze die oranje 930 nou eens slim zouden adverteren bij het WK, dan kunnen ze er wel wat extra verkopen lijkt mij zo. Geef sowieso alle spelers van het elftal er een. WP kan wel wat hype gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikwilwp8
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 16:10
enomiss schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:40:
Als ze die oranje 930 nou eens slim zouden adverteren bij het WK, dan kunnen ze er wel wat extra verkopen lijkt mij zo. Geef sowieso alle spelers van het elftal er een. WP kan wel wat hype gebruiken.
Heel goed idee inderdaad, veel mensen denken bij Windows Phone nog aan Windows Mobile, en dat was oprecht een vreselijk product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Laten ze maar gewoon opschieten met de release van dat ding, dat geld brandt in mn zakken :D

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

enomiss schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:40:
Dat heb ik al een keer naar NokiaNL getweet, maar ze wisten zelf ook niet wanneer de 930 in NL komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
MRELynx schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:37:
[...]

Dat heb ik al een keer naar NokiaNL getweet, maar ze wisten zelf ook niet wanneer de 930 in NL komt....
Haha top! Ik dacht dat enkele maanden geleden nog, zou ik ze die tip geven, maar dacht, zo snugger zijn ze zelf vast ook wel. Maar wetende hoe slap de marketing van WP/Lumia's is zullen ze er wel niets mee doen.
Heb je een linkje naar die tweet conversatie?

[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 12-05-2014 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Joh er van uit gaande dat Nokia Nederland niet eens toestellen beschikbaar heeft voor de pers, hoef je er voorlopig niet op te rekenen dat "we" de 930 any time near het WK kunnen krijgen. Pureviewclub heeft een 930 weten te bemachtigen via de internationale tak van Nokia (ja, ik ben jaloers).

Ik heb geen idee hoe de organisatie van Nokia verder opgebouwd is, maar ik krijg echt het idee dat Nokia NL/Benelux echt heel weinig prioriteit heeft in Espoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
PaT schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:34:
Joh er van uit gaande dat Nokia Nederland niet eens toestellen beschikbaar heeft voor de pers, hoef je er voorlopig niet op te rekenen dat "we" de 930 any time near het WK kunnen krijgen. Pureviewclub heeft een 930 weten te bemachtigen via de internationale tak van Nokia (ja, ik ben jaloers).

Ik heb geen idee hoe de organisatie van Nokia verder opgebouwd is, maar ik krijg echt het idee dat Nokia NL/Benelux echt heel weinig prioriteit heeft in Espoo.
Dank voor de link :P

930 p0rn:
http://pureviewclub.com/2014/23143#more-23143

Ik vind het nog iets te vroeg om te roepen dat de Benulux wel weer achtergesteld gaat worden. Ik put nog steeds hoop uit het feit dat de 630 en 635 volgens persbericht leverbaar lijken te zijn als ik verkoopkanalen als Coolblue volg. Maar ik ben het wel met je eens dat het niet meer te lang moet gaan duren. De marketing machine moet toch wel zo langzamerhand aangeslingerd gaan worden willen ze nog iets gaan betekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik denk wel dat je gelijk hebt. Zelf heb ik nog steeds sterk het gevoel dat "wij" de 630 krijgen als zoethoudertje en pas eind van de zomer (september of oktober) de 930 hier gaan krijgen. Uiteraard zullen DE, IT, UK en FR wel eerst aan de beurt zijn....

Waarom ik dit denk ? Om dat je op WPCentral en elders op het web continu nieuws berichten leest dat de 630 in mei in Noorwegen, Zwitserland, Nederland en de rest van die kleine onbelangrijke landen gereleased gaat worden.

[ Voor 30% gewijzigd door MRE-Inc op 13-05-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Op Facebook heb ik gelezen dat Nokia nederland binnenkort met meer informatie hier over komt, hopelijk met goed nieuws. Mocht het echt zo zijn dat de 930 later komt dan juni dan laat ik hem waarschijnlijk aan me voorbij schieten. Rondom de lancering van de nieuwe iPhone in september komt de hele markt weer in beweging(lees prijsverlagingen) en als je dan nog met een 930 op de proppen durft te komen dan is het over en uit.

Edit:
Ik begrijp waarom Nokia nederland aangaf dat er binnenkort meer informatie erover komt. Binnenkort maakt Nokia namelijk de release datum bekend. Er is dus allesbehalve het persbericht nog geen aankondiging gedaan :)

[ Voor 21% gewijzigd door Miki op 13-05-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Miki schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:52:
Op Facebook heb ik gelezen dat Nokia nederland binnenkort met meer informatie hier over komt, hopelijk met goed nieuws. Mocht het echt zo zijn dat de 930 later komt dan juni dan laat ik hem waarschijnlijk aan me voorbij schieten. Rondom de lancering van de nieuwe iPhone in september komt de hele markt weer in beweging(lees prijsverlagingen) en als je dan nog met een 930 op de proppen durft te komen dan is het over en uit.

Edit:
Ik begrijp waarom Nokia nederland aangaf dat er binnenkort meer informatie erover komt. Binnenkort maakt Nokia namelijk de release datum bekend. Er is dus allesbehalve het persbericht nog geen aankondiging gedaan :)
Mee eens, als je pas na september aan deze telefoon kunt komen, lijkt het mij slimmer om even te wachten op de Goldfinger of iets anders. Want ook al is de 930 een mooi toestel, hij is dan toch behoorlijk gedateerd.
Miki schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:35:
[...]

Dank voor de link :P

930 p0rn:
http://pureviewclub.com/2014/23143#more-23143

Ik vind het nog iets te vroeg om te roepen dat de Benulux wel weer achtergesteld gaat worden. Ik put nog steeds hoop uit het feit dat de 630 en 635 volgens persbericht leverbaar lijken te zijn als ik verkoopkanalen als Coolblue volg. Maar ik ben het wel met je eens dat het niet meer te lang moet gaan duren. De marketing machine moet toch wel zo langzamerhand aangeslingerd gaan worden willen ze nog iets gaan betekenen :)
Mooie foto's, ik vind het altijd erg fijn dat de lens bij Nokia toestellen een stuk van de rand af zit. Dan kun je het toestel stevig vasthouden zonder dat je vingers erop zitten. Bij een iPhone vind ik dit pas echt irritant zo die lens aan de rand. Vooral als je over de rand van een rijdende bus foto's maakt, dan ben ik blij als ik hem stevig vast kan houden. :9

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 13-05-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ben wel echt benieuwd wanneer hij nou verwacht wordt......ik kan per omgaande een ander toestel uitkiezen en wil best wachten tot 20 juni. Maar NIET tot na de zomer.

Nu kan ik ook gewoon de 925 nemen voor 1 jaar met een leuk goedkoop abonnement en dan volgend jaar de 930 nemen met een goedkoper abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
De 925?? hmm ik zou gewoon voor de 930 gaan, die komt echt wel rond de 19e juni, en als dat dan in Duitsland is, dan rij ik er wel naar toe en maak er gelijk een dagje uit van :) Ik moet die orange hebben voor het WK !!! :D

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
Na jaren Android (nooit Apple-producten gehad) met HTC Desire en Nexus 4 ben ik ook toe aan iets nieuws. Was benieuwd naar One Plus maar die is toch echt te groot (net als Lumia 1520). Als ik bij Android zou blijven ga ik weer custom ROMs flashen en daar word ik te oud voor >:) + tijdverlies.

5", full HD, WP 8.1, ik ben benieuwd! Lijkt toptoestel te worden maar hoop toch dat prijs snel onder 500 euro zakt.

[ Voor 3% gewijzigd door dEX2340 op 14-05-2014 12:26 ]

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Lijkt me een prachtig toestel, iets groter dan mijn 1020 nu, maar man, man, wat werkt dat windows 8.1 lekker!
flow toetsenbord, apart volumes instellen voor ringtone en apps, en zodra je een koptelefoon erin plugt krijgt je een derde volumecontrol erbij, nl die van de koptelefoon, heerlijk!
doorzichtige tiles, zodat je een foto erdoorheen ziet, prachtig.

[ Voor 10% gewijzigd door liffey op 14-05-2014 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Er zit beweging in de zaak :)

Op de Russische Nokia Online store kun je voor de L930 inschrijven en daarbij krijg je een draadloze oplader zodra deze uitgeleverd wordt.
Prijs is al bekend en is omgerekend €605.
Link: http://n-store.ru/device/item/nokia_lumia_930/

En ook O2 webshop in engeland lijkt de telefoon binnenkort op te gaan nemen in hun productrange.
Link: https://www.o2.co.uk/shop/phones/nokia/lumia-930-black/

Er is dus niets bekend aan release dates maar als nog zijn bovenstaande berichten positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

aangezien er steeds meer levertijden en prijzen bekend worden, wordt het tijd voor een levertijden topic in het subforum telecomproviders. Reacties over dit onderwerp worden vanaf nu weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

http://www.smartphone-rev...0-en-lumia-930/#more-5520

Eerste Nederlandse review. Nog niet heel uitgebreid, maar geeft een leuk eerste idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
PaT schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:38:
[mbr]aangezien er steeds meer levertijden en prijzen bekend worden, wordt het tijd voor een levertijden topic in het subforum telecomproviders. Reacties over dit onderwerp worden vanaf nu weggehaald. [/mbr]
kan je de link erbij posten? Ik kan de topic namelijk (nog) nt terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

shizoframia schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 13:25:
[...]

kan je de link erbij posten? Ik kan de topic namelijk (nog) nt terugvinden.
PaT schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:38:
Wordt het tijd voor een levertijden topic in het subforum telecomproviders.
Hij moet nog aangemaakt worden ;)
Wordt nu aangemaakt :)

Daar is 'ie dan :)
[Nokia Lumia 930] Prijzen & Levertijden

[ Voor 14% gewijzigd door Migrator op 16-05-2014 14:59 . Reden: Aanvullingkjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
De 930 lijkt weinig grote nadelen te hebben. 32 GB is voor mij voldoende, geen SD card nodig. Hopelijk valt batterijduur mee (+1 dag). En prijs moet wel wat zakken voor mij, liefst onder 500 euro.

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 14:57
Ik lees net in deze review het volgende:

To aid keeping your Nokia Lumia 930 topped up it's equipped with wireless charging capabilities, and you'll even get a wireless charging pad included in the box.

Dat zou wel heel mooi zijn! :-)

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Dan moet je hier natuurlijk niet gaan crossposten uit het prijzen en levertijden topic

[ Voor 82% gewijzigd door PaT op 21-05-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

bramv82 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:41:
Ik lees net in deze review het volgende:

To aid keeping your Nokia Lumia 930 topped up it's equipped with wireless charging capabilities, and you'll even get a wireless charging pad included in the box.

Dat zou wel heel mooi zijn! :-)
Dat zou inderdaad erg mooi zijn - denk dat dat ervoor zorgt dat heel veel mensen wél draadloos gaan laden. Bij mijn 1520 kan ik ook draadloos laden, maar de stap om een lader aan te schaffen heb ik nog niet gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 14:57
Er zijn ook actieve autohouders die draadloos laden ondersteunen. Dit lijkt me ook erg handig, want vaak is het een gepriegel om de telefoon goed op de connector te krijgen in de auto.

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Dat valt met mijn Brodit actieve houder icm Lumia 920 hard mee.. Gewoon erin zetten klaar. Kan met één hand.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 21:14
Graag in het levertijden topic.

[ Voor 83% gewijzigd door PaT op 23-05-2014 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Hmm dit hoort hier niet helemaal thuis maar wel erg fijn om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Laatst online: 11-09 19:55
Iridium schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:05:
Naar het schijnt ligt de prijs van de Lumia 930 onder de 500 euro; €499,-. Wel een zeer aantrekkelijke prijs. (Bron: ZDNet http://www.zdnet.be/artic...aggenschip-kost-499-euro/)
Lijkt me ook een veel realistischer om hem voor deze prijs op de markt te zetten, door de zware concurrentie. Ik weet dat windows phone een vlot OS is, maar als je puur kijkt naar de processor en soc, dan vind ik de hardware toch al gedateerd als je er 600 euro er voor moet neerleggen.

Ik vraag me alleen af waarom ze niet verder gegaan zijn met de pureview technologie?

[ Voor 6% gewijzigd door Monkeydancer op 23-05-2014 21:35 ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Monkeydancer schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:34:
[...]

Lijkt me ook een veel realistischer om hem voor deze prijs op de markt te zetten, door de zware concurrentie. Ik weet dat windows phone een vlot OS is, maar als je puur kijkt naar de processor en soc, dan vind ik de hardware toch al gedateerd als je er 600 euro er voor moet neerleggen.

Ik vraag me alleen af waarom ze niet verder gegaan zijn met de pureview technologie?
Ben ik ff blij dat ik gewacht heb met preorderen. Ik ben van plan om volgende week de xbox one te halen en beetje verlaging van de 930 is altijd mee genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Het enige wat me nog tegenhield om over te stappen van Android maar WindowsPhone was de Spotify app.. zojuist gevonden dat deze wel beschikbaar is voor WP (helaas nog niet native voor Surface RT, vandaar dat ik dacht voor Phone ook niet)
Dit houdt in dat ik nu ook echt serieus ga denken over een 930.. Heb zakelijk een Lumia 520, erg goedkoop maar verrassend goed toestel dus een 930 lijkt me dan helemaal een verademing.

Heb nu prive overigens een HTC One (m7) en ben erg te spreken over het ding hoor maar hij ziet er na een jaar intensief gebruiken niet meer uit. Ik heb hem al zovaak laten stuiteren dat er geen enkele hoek meer mooi is van het metaal (of wat het ook is) Het enige waar ik bang voor ben is dat de 930 ook zo gevoelig zal zijn ivm de niet-plastic hoekjes icm mijn motoriek.. :#

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
@DonJunior: Je kunt ook een hoesje er om heen doen om je motoriek wat vergevender te maken ;) de Spotify app is trouwens een pareltje inmiddels. Ik ben op het moment zelf WP-loos maar wat ik bij collega's/vrienden zag is die een heel stuk beter en mooier geworden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

@DonJunior je kunt natuurlijk altijd de Spotify app even testen op je 520 om te kijken of hij aan je verwachtingen voldoet.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Pagina: 1 2 ... 43 Laatste

Let op:
Accessoires hebben ook hun [Nokia Lumia 930] Accessoires eigen topic. Reacties van die strekking worden hier verwijderd.