nou sinds kort ook in het bezit van een lumia 930, vind het een mooi apparaat. maar heb toch zo wat mijn probleempjes met de software.
ik kan geen kaarten downloaden voor de maps dienst drive dienst of welke dienst dan ook de gebruik maakt van die kaarten.
Ik krijg dan steeds deze melding:
De kaartenbibliotheek is nu niet bereikbaar. Controleer of de vliegtuigstand is uitgeschakeld en of u een mobiele dataverbinding of wifi verbinding hebt. Probeer het later opnieuw.
Ik heb een goede wifi verbinding heb een mobiele netwerk verbinding, vliegtuig modus staat uit en heb het geprobeerd met de lumia aangesloten aan de pc en los. En ik dus ook al verscheiden apps gedownload en geïnstalleerd, dus dat is het niet.
verder heb ik nog dat schermen, met vensters daar nog naast waar je dus naar toe kan gaan door recht of naar links te vegen niet scherm vullend zijn, en dus aan de rechter kant al een rand van het eerst volgende scherm laat zien, (dus gaan zwarte balk, maar gewoon de eerste 2 letter delen van plaatjes etc.) wat ik persoonlijk redelijk storend vind.
Ik heb beide problemen gegoogled met verscheidene zoektermen, en kan niets nuttigs vinden dat me hierbij kan helpen, of überhaupt verhalen van andere met het zelfde probleem vinden.
[
Voor 10% gewijzigd door
koudepinda op 23-08-2014 20:05
]