die heb ik gekocht, ga hem zo weer eens installeren. Eigenlijk heeft dat ding afgedaan doordat ze dolby geluid eruit sloopten een jaar of 2 terug en ik heb echt een wrok gekregen tegen de makers van die app, maar ik zal hem even uitproberen.
Ze hebben meen ik alleen nog geen dolby geluid, dus enige mkv bekijken heeft weinig zin volgens mij, maar zo meer info.
Edit: getest, vind gelijk al mijn smb servers, maar speelt 99% niet af omdat ze na 2 jaar beloven nog steeds geen ac3 codec hebben omdat dat 1 zielige euro per klant kost. Maar even afgezien daarvan een opname zonder ac3 geprobeerd en die speelt op de ipad air af, maar als ik stream naar mijn chromestick crashed de app op de ipad en meer dan een zwart scherm met goodplayer krijg ik niet op mijn tv. Het was ooit goed, toen werd het prut en het is nog steeds prut dus. Zonde van je geld.
Gewoon triest, in Amerika werkt het al wel, gewoon aanzetten, lijkt me niet al te moeilijk. Ik heb nog 3 maand hbo go en dan is mijn abonnement ten einde, zou tof zijn als ik het nog eens kan proberen voor die tijd.
enige wat werkt is deze firmware draaien op je router en dan juist instellen:
http://www.dd-wrt.com/site/index
en daarnaast een betaalde service gebruiken ipv een gratis dienst en dat ook instellen op de router.
[
Voor 59% gewijzigd door
Anoniem: 32279 op 06-04-2014 20:56
]