Ik heb een probleem met zowel de chromecast (1ste generatie) en chromecast audio in combinatie met spotify (premium account). Vanaf zowel mijn ipad als iphone worden beide chromecasts herkent, ik kan op de knop verbinden drukken. Maar na ongeveer 30 sec lijkt het of het connecten cracht. Ik kan met andere apps wel naar beide chromecasts casten zonder problemen.
Ik heb google support gebeld en die denken dat het aan de spotify app ligt. Een collega van mij heeft een soortgelijke setup en daar werkt het wel, dus daar gaat het hele google support verhaal over de spotify app. Enige verschil is de router. Mijn router is een dlink dir-655 en ik heb geloof ik alle settings al een keer aangeraakt maar niets lijkt te werken.
IOS is up-to-date
Spotify app's up-to-date
Router is al meerdere malen van de stroom afgeweest. Alle setting die worden aanbevolen staan goed.
Iemand een idee? Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven.
Ik heb google support gebeld en die denken dat het aan de spotify app ligt. Een collega van mij heeft een soortgelijke setup en daar werkt het wel, dus daar gaat het hele google support verhaal over de spotify app. Enige verschil is de router. Mijn router is een dlink dir-655 en ik heb geloof ik alle settings al een keer aangeraakt maar niets lijkt te werken.
IOS is up-to-date
Spotify app's up-to-date
Router is al meerdere malen van de stroom afgeweest. Alle setting die worden aanbevolen staan goed.
Iemand een idee? Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven.
Untappd: politrix