Vooral webbrowsers eigenlijk, en 4K materiaal (en powerpoints).Hahn schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:23:
Dat die 2x zo duur is en minder ondersteund wordt. Maar wat wil je precies dupliceren vanaf je laptop?
Gulfstream G650
Vooral webbrowsers eigenlijk, en 4K materiaal (en powerpoints).Hahn schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:23:
Dat die 2x zo duur is en minder ondersteund wordt. Maar wat wil je precies dupliceren vanaf je laptop?
Gulfstream G650
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 19:33 ]
Nog nooit gezien en ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen.Ceejay schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:24:
[...]
Je gebruikt wel de chrome extensie, maar daarin heb je de keuze om je laptop full screen weer te geven ja. Dat kan. Je kunt dus dan chrome minimaliseren en van alles draaien wat je wilt zien op je tv.
[ Voor 32% gewijzigd door acoster op 21-02-2015 12:27 ]
Toen ik 'm nog had draaide hij zo, dus ja dat kan.Blo0odyHell schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 20:58:
En kun je chromecast aansluiten op een hdmi verdeler (mechanische in dit geval) en wel de usb op de tv. Mijn tv heeft maar 1 hdmi namelijk!
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Meer info: http://www.howtogeek.com/...-using-google-chromecast/Henk007 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 22:53:
[...]
Nog nooit gezien en ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen.
Als ik een tabblad cast naar mijn CC en ik minimaliseer Chrome, dan blijft die gecaste pagina gewoon op mijn TV staan.
Graag meer info.
[ Voor 59% gewijzigd door Ceejay op 21-02-2015 14:34 ]
Verwijderd
http://www.marktplaats.nl...0Irk582Eg7rU2SjtTkMT_88LwHahn schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:23:
Verwijderd
http://www.gottabemobile....ter-vs-google-chromecast/ Video afspelen gaat dus met Miracast (zoals de MS Wireless Adapter) net even soepeler als met een Chromecast device. Is ook mijn ervaring met Chromecast en een Netgear PTV3000.SalimRMAF schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:21:
Ow ok, maar Microsoft heeft zelf ook een dongle. Wat zijn dand e grootste verschillen?
http://www.mediamarkt.nl/...gle&product_code=98818982
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2015 16:06 ]
[ Voor 90% gewijzigd door MikeyMan op 21-02-2015 21:29 ]
[ Voor 84% gewijzigd door musicfreak op 22-02-2015 07:10 ]
Bedankt! Gekocht, het werkt inderdaad!Acolyte57 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:32:
[...]
Toen ik 'm nog had draaide hij zo, dus ja dat kan.
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Nog niet, verwacht dat het eerder weken duurt dan dagen. We zitten nu op 2.1.5 en er komt eerst nog een 2.2. en de chromecast ondersteuning staat in de changelog voor 2.2 naar 3.0. (al hoeft van 2.2. naar 3.0 niet lang te duren natuurlijk)TheRicolaa10 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:13:
Is de laatste update van VLC al uitgerold (Chromecast support)?
Oke bedankt!Kid_Stevie schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:25:
[...]
Nog niet, verwacht dat het eerder weken duurt dan dagen. We zitten nu op 2.1.5 en er komt eerst nog een 2.2. en de chromecast ondersteuning staat in de changelog voor 2.2 naar 3.0. (al hoeft van 2.2. naar 3.0 niet lang te duren natuurlijk)
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
[ Voor 4% gewijzigd door Bard1982 op 27-02-2015 12:34 . Reden: typo ]
Geef je nu Netflix de schuld of misschien toch is een andere receiver kopenBard1982 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:07:
Ook in het bezig van een Chromecast. Moet zeggen dat play music erg lekker werkt.
Alleen jammer dat Netflix alleen een Dolby Digital Plus signaal uitstuurt. Mijn Pioneer VSX D511 receiver kan alleen een Dolby Digital signaal decoderen, want heeft geen HDMI ingang. TV via optische kabel aangesloten op receiver.
Moet ik dus toch gewoon de smart-tv app blijven gebruiken voor Netflix. Want anders alleen Stereo signaal.
[ Voor 4% gewijzigd door DeBaroN op 26-02-2015 13:30 ]
Tjsah, het zou mooi zijn als Netflix ook de keuze geeft voor regulier Dolby Digital ipv alleen Plus. Nieuwe receiver acht ik nu nog niet nodig, aangezien mijn Sony TV ook Netflix heeft en het 5.1 geluid wel doorgeeft. Voor Play Music maakt het niet uit.baronruud schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:29:
[...]
Geef je nu Netflix de schuld of misschien toch is een andere receiver kopen![]()
Kun je direct je CC in de receiver drukken....TV aansluiten via hdmi.
(kan natuurlijk niet in je porto kijken)
The devil is in the details.
Jasoundtrack schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:46:
Werkt zo'n chromecast ook op een receiver ? (yamaha receiver)
Hier aangesloten op de Onkyo 616. Netflix 5.1 geluid werkt goed.soundtrack schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:46:
Werkt zo'n chromecast ook op een receiver ? (yamaha receiver)
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Ja Chromecast werkt vanaf 2.3 en later, je kan daar de Chromecast app op installeren en verbinden met de Chromecast.Hahn schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:01:
Kan de telefoon met Android 2.3 überhaupt wel naar de Chromecast verbinden? Want ik kan me voorstellen dat Android 2.3 gewoonweg niet ondersteund wordt.
3.0 is helaas uitgesteld naar eind 2015Kid_Stevie schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:25:
[...]
Nog niet, verwacht dat het eerder weken duurt dan dagen. We zitten nu op 2.1.5 en er komt eerst nog een 2.2. en de chromecast ondersteuning staat in de changelog voor 2.2 naar 3.0. (al hoeft van 2.2. naar 3.0 niet lang te duren natuurlijk)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zou het moeten kunnen of kán het ook echt (als in, heb jij het zelf gedaan)?!null schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:03:
[...]
Ja Chromecast werkt vanaf 2.3 en later, je kan daar de Chromecast app op installeren en verbinden met de Chromecast.
Mijn app herkent de Chromecast niet; er verschijnt geen knopje
We kunnen helaas niet zo veel aan dit probleem doen. De NPO-app detecteert namelijk de Chromecast niet, dat doet Android zelf. Er zit waarschijnlijk een beperking in jouw Android-apparaat of versie. Het zou kunnen dat de knop wel wordt getoond in de Youtube-app. Dit komt doordat Youtube de Chromecastintegratie op een andere manier heeft ingebouwd. Zij houden zich hierbij niet aan de Googlestandaard.
[ Voor 36% gewijzigd door Hahn op 02-03-2015 20:25 ]
Top dingetje. Maakt van elke tv met hdmi, een smarttv.Jelmar1990 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:23:
Ik sta op het punt om een Chromecast aan te schaffen, maar het is mij niet helemaal duidelijk welke 'gemist' apps het ding nou ondersteunen.
Van NPO en RTL XL weet ik dat het zou moeten werken.
Daarnaast vraag ik me af hoe jullie ervaringen met Popcorntime met de Chromecast zijn.
Loopt dit een beetje soepel en hoe is de kwaliteit hiervan?
Alvast bedankt voor de moeite!
De Android RTL XL app werkte de laatste keer dat ik het probeerde nog niet met de chromecast.Jelmar1990 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:23:
Ik sta op het punt om een Chromecast aan te schaffen, maar het is mij niet helemaal duidelijk welke 'gemist' apps het ding nou ondersteunen.
Daarnaast vraag ik me af hoe jullie ervaringen met Popcorntime met de Chromecast zijn.
FrankRicard schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:50:
[...]
De Android RTL XL app werkte de laatste keer dat ik het probeerde nog niet met de chromecast.
RTLXL alleen op Android met een workaround. Voor iOS zie ook mijn response hieronder.Jelmar1990 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:23:
Deze oplossing werkt alleen met de Chrome browser op een Android device. Helaas is er nog geen workaround voor iOS. Al heb ik het wel voor elkaar gekregen om Moltalk livestream (die helaas niet in de NPO app staat) vorige week te kijken d.m.v. deze Video & TV Cast app (de app is helaas wel redelijk beperkt en voor betere functies vragen ze fors geld). Mogelijk werkt dit ook voor RTLXL.Dacuuu schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:14:
RTLXL bekijken met de Chromecast.
[ Voor 37% gewijzigd door funrider op 03-03-2015 12:51 ]
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Pistolebob op 03-03-2015 14:21 ]
Volgens mij is dit niet een 'probleem' van de Chromecast, maar is het Netflix die op een bepaalde wijze filtert in welke regio men zit en content 'afschermt/beschermt'. Ook als je op andere manieren Netflix bekijkt, moet je aanpassingen doen als je andere regio's wil bekijken.Pistolebob schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:14:
Een van de nadelen van de Chromecast vind ik de hardcoded Google DNS.
Ik heb deze nu in OpenWRT omgeleid naar een zelf gekozen DNS zodat ik andere Netflix landen kan zien.
Ik heb nog geen flv bestanden getest. Volgens de beschrijving in de App Store is het een bestand wat ondersteund wordt echter het behoort niet tot de video formaten die Chromecast officieel ondersteund echter dat doet MKV ook niet en deze worden wel afgespeeld via Infuse 3 Pro op de Chromecast.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:21:
funrider, hoe is de flv ondersteuning van infuse 3 pro? Ik bekijk het nu met filebrowser, maar ik kan dan niet goed voor- en achteruitspoelen. Weet jij misschien of dat met deze app wel goed werkt? Ik speel alles af van nassen via smb.
[ Voor 6% gewijzigd door funrider op 03-03-2015 15:22 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 16:39 ]
Moltalk kan ik live prima kijken via de npo app, gemist wordt wat lastiger maar die vind je vaak op YouTube wel terug. Alleen met RTLXL heb ik structurele problemen, vooral haperen.funrider schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:39:
[...]
Deze oplossing werkt alleen met de Chrome browser op een Android device. Helaas is er nog geen workaround voor iOS. Al heb ik het wel voor elkaar gekregen om Moltalk livestream (die helaas niet in de NPO app staat) vorige week te kijken d.m.v. deze Video & TV Cast app (de app is helaas wel redelijk beperkt en voor betere functies vragen ze fors geld). Mogelijk werkt dit ook voor RTLXL.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Tof! Goede kwaliteit ook!Dacuuu schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:14:
RTLXL bekijken met de Chromecast:
Gadgets FTW!
In kende Filebrowser helemaal niet. Ziet er ook handig uit als verkenner.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:37:
video's kan ik ook streamen naar de chromecast met filebrowser, maar dat heb ik nog niet geprobeerd, foto's wel. Ik speel het meestal af op de ipad en kijk het zo. Ik heb filebrowser voornamelijk om stripboeken e.d. vanaf mijn nas naar de ipad te krijgen, het is een soort windows verkenner. Maar ik heb momenteel geen goede flv player die vanaf mijn nas kan afspelen en dan is die infuse interessant. Als de infuse 3 pro app het kan is het wel een mooie koop.
Ik ga hem denk ik kopen, ik mis een goede mkv app met ac3 geluid namelijk. Dan kan ik ook weer mkv afspelen vanaf mijn nas op de ipad met geluid. Ik had hiervoor goodplayer, maarja, die ging ik een keer updaten per ongeluk en toen was ac3 eruit gesloopt.
Waar dan in de NPO app? In de iOS versie? Ik kon eerder niks vinden bij 'Live' (alleen NPO 1,2,3 streams) en daarnaast vind ik niks onder 'Moltalk' en ook bij 'Wie is de Mol' staat Moltalk (live of terugkijken er nooit tussen). Op de site van NPO vind ik een groot aantal afleveringen wel (zij het lekker door elkaar).Maardiweb schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:41:
[...]
Moltalk kan ik live prima kijken via de npo app, gemist wordt wat lastiger maar die vind je vaak op YouTube wel terug. Alleen met RTLXL heb ik structurele problemen, vooral haperen.
Nee, sorry niet bekend met die functionaliteit en/of een app daarvoor.Peoplen schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:53:
Weet iemand of er een manier is om via één device naar meerdere tv's te casten?
[ Voor 78% gewijzigd door funrider op 04-03-2015 20:21 ]
Inderdaad, met RTLXL heb ik ook altijd problemen.Maardiweb schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:41:
[...]
Alleen met RTLXL heb ik structurele problemen, vooral haperen.
[ Voor 29% gewijzigd door funrider op 04-03-2015 11:04 ]
RTL kennende, duurt het wel even.funrider schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:47:
Overigens heeft RTL via Twitter al meermalen aangegeven dat ze wel werken aan de Chromecast ondersteuning via de officiële RTLXL app voor Android/iOS. Tot die tijd doen we het met de alternatieve oplossingen.
Ik zie gewoon een soort banner / advertentie op mijn hoofdscherm. Nu natuurlijk niet, want het is nu niet live. Volgens mij is het donderdag niet meer, dus kan het nu ook niet laten zien.funrider schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:57:
Waar dan in de NPO app? In de iOS versie? Ik kon eerder niks vinden bij 'Live' (alleen NPO 1,2,3 streams) en daarnaast vind ik niks onder 'Moltalk' en ook bij 'Wie is de Mol' staat Moltalk (live of terugkijken er nooit tussen). Op de site van NPO vind ik m overigens weer wel.
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Het lijkt te kunnen lees ik hier, door meerdere Chrome users aan te maken (uitleg staat daar). Ik kan het zelf niet voor je testen. Al lopen er meerder discussies daar door elkaar:Peoplen schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:53:
Weet iemand of er een manier is om via één device naar meerdere tv's te casten?
Leuk! is er nog meer?Kid_Stevie schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:12:
Excuses voor de offtopic, maar voor de Chromecast-ers, The Fast and the Furious is gratis in de Play Store, lekker makkelijk casten naar de tv.![]()
(ps, Coldplay - Ghost Stories is ook gratis)
Mensen zonder CreditCard hoeven alweer niet aan te kloppen, maar dat is inmiddels standaard bij bedrijven als Apple en Google. Helaas...Kid_Stevie schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 00:09:
[...]
Wat dutchgio zegt idd, maar hier is de link:
https://play.google.com/s...BxgD:S:ANO1ljJJWaI&c=apps
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Je kan ook met Paypal betalen...zonder creditcard. Dus dat is geen excuus om niet te gaan hardlopen...kuusj98 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 00:13:
[...]
Mensen zonder CreditCard hoeven alweer niet aan te kloppen, maar dat is inmiddels standaard bij bedrijven als Apple en Google. Helaas...
Heb er wel een maar die film heb ik toch al gezien
Maar blijkbaar heb je ook Paypal (of een creditcard) nodig om de gratis film te kunnen bekijken.. behoorlijk stom als je 't mij vraagt, ik heb geen creditcard, en ook geen paypal, en kan deze game dus niet gratis KOPEN?acoster schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 08:54:
[...]
Je kan ook met Paypal betalen...zonder creditcard. Dus dat is geen excuus om niet te gaan hardlopen...
Rotterdam
Nee hoor, voor gratis games of films heb je geen creditcard of paypal nodig. Misschien doel jij op een schermpje wat je soms krijgt, waarin gevraagd wordt om een creditcard of iets te koppelen aan je account, maar daar zit ook een knop 'overslaan' bij en dan moet het gewoon werken.GS88 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:08:
[...]
Maar blijkbaar heb je ook Paypal (of een creditcard) nodig om de gratis film te kunnen bekijken.. behoorlijk stom als je 't mij vraagt, ik heb geen creditcard, en ook geen paypal, en kan deze game dus niet gratis KOPEN?vind het een beetje raar
Verwijderd
Helaas, niet meer...[b]Kid_Stevie schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:12:[/b)
(ps, Coldplay - Ghost Stories is ook gratis)
[ Voor 45% gewijzigd door LoneWolf op 06-03-2015 14:16 ]
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]
Klopt, dat gaat automagischjayvol09 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:45:
Hoe zit dat nou met apps op de Chromecast, je installeert een app op je transmitter (bv tablet of PC) en deze kun je via een within-app menu casten? Je hoeft dus niet apps op de Chromecast (firmware?) te installeren?
What a fine day for Science! | Specs
[ Voor 18% gewijzigd door jayvol09 op 06-03-2015 16:24 ]
"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]
Nope, want er zijn genoeg apps die Chromecast ondersteunen maar die niet werken omdat Chromecast het niet ondersteuntjayvol09 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:19:
Ik vond het namelijk verwarrend als ze zeggen "chromecast now supports [service X]" is het eigenlijk "app X now supports Chromecast".
Dit i.t.t. de appleTV die wel zn eigen apps kan draaien...
Zoals? Gek verhaal.djmelvee schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 19:43:
[...]
Nope, want er zijn genoeg apps die Chromecast ondersteunen maar die niet werken omdat Chromecast het niet ondersteunt
Verwijderd
Hoe kan het nog goedkoper dan 8 dollar? Of begrijp ik het nu verkeerd?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2015 12:21 ]
Dat bedoelde hij inderdaad... Alleen ik heb dus eerder een nog goedkopere gehad, maar die deed het niet (zie ook mijn uitleg in mn 1e post daarover)Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:21:
[...]
Hoe kan het nog goedkoper dan 8 dollar? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Verwijderd
Als niemand=Google dan heb je gelijk.Hahn schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:51:
Dat weet niemand.
"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"
Download eens Speed4cast en kijk of je daarmee problemen kunt vinden in je verbinding.Cuball schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:13:
Ik gebruik nu al enige tijd een chromecast icm de netflix app, over het algemeen heel tervreden over. Echter heb ik gemerkt dat ik soms wat "happeringen" heb tijdens het afspelen. Het is amper zichtbaar, maar toch lijkt het erop dat het beeld een fractie van een second eventjes stopt. Vooral in scenes waar er veel beweing is kan je het goed zien, na verloop van tijd gaat dit soms wel weer weg (na 10-tal minuten)
Uiteindelijk heb ik gevonden dat dit fenomeen zich voordoet wanner ik via de netflix app de video "doorspoel". Door via de slider de video te starten op bv. 10min. Vanaf dit moment krijg ik dus deze haperingen.
Zijn er onder jullie nog die dit fenomeen hebben? En indien zo, is er een oplossing voor :-) ?
Zodra je hem instelt op het 2,4Ghz netwerk, is hij daarna toch ook gewoon via het 5ghz netwerk te benaderen?Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:50:
Misschien een stomme vraag.
Maar bij mij in de straat is het 2.4 signaal flink vol dus heb mijn wifi op 5 draaien.
Komt er binnenkort een chromecast uit die 5ghz kan ontvangen?
En zoja wanneer?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Wat duurder dan een chromecast, maar de Nexus Player zit op 5ghz en ondersteunt ook het chromecast protocol. Nog niet in Nederland verkrijgbaar, maar voor ~110 euro via amazon US verkrijgbaarVerwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:50:
Misschien een stomme vraag.
Maar bij mij in de straat is het 2.4 signaal flink vol dus heb mijn wifi op 5 draaien.
Komt er binnenkort een chromecast uit die 5ghz kan ontvangen?
En zoja wanneer?
[ Voor 3% gewijzigd door lrietveld op 11-03-2015 12:41 ]
Verwijderd
Had hem gezien. Maar het wat duurder als 3/4 keer zo duur is mij net telrietveld schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:55:
[...]
Wat duurder dan een chromecast, maar de Nexus Player zit op 5ghz en ondersteunt ook het chromecast protocol. Nog niet in Nederland verkrijgbaar, maar voor ~110 euro via amazon US verkrijgbaar
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
[ Voor 12% gewijzigd door SAiN ONeZ op 11-03-2015 19:00 ]
SAiN ONeZ schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:43:
Je kunt je router dan toch weer instellen op alleen 5ghz waarna hij evengoed gevonden word?
Net even gedaan en volgende resultaat:Armageddon_2k schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:19:
[...]
Download eens Speed4cast en kijk of je daarmee problemen kunt vinden in je verbinding.
"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq