Goeie oude (retro) consoles deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste
Acties:
  • 525.702 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Flozem schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 00:24:
[...]

Sterker nog... Die 3 in 1 die daar wordt aangeboden, komt ook even in drRetro' s filmpje voorbij (cart only)...

Nog eentje in de categorie belachelijk hoge vraagprijs:
http://www.marktplaats.nl...HWBQp8mB-uwpSIaAyw13sLD8I

Die doet 9 euro maximaal in losse verkoop. Ik heb er zelf al vijf in setjes voor ongeveer 2 euro gekocht en weer verkocht in het afgelopen jaar. Absoluut niet zeldzaam. 8)7
de cart only is niet zeldzaam en niet waardevol, met de doos is hij wel geld waard.
Ik heb beide varianten voor tussen de 600 - 800 zien gaan de afgelopen jaren
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:23:
@Dr Retro Heeft SeeJayAre meer games of minder als wat jij hebt denk je? :P
ik heb geen idee wie dat is :p

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:09
Ook een liefhebber van retro gaming :) Ik zou ook wel zo'n ruimte willen hebben, dat is nou wat ze noemen een man cave :9~

[ Voor 11% gewijzigd door G-Meister op 11-04-2014 19:38 . Reden: Verkeerde [tags] gebruikt ]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

G-Meister schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 19:36:
[...]

Ook een liefhebber van retro gaming :) Ik zou ook wel zo'n ruimte willen hebben, dat is nou wat ze noemen een man cave :9~

[video]
[video]
[video]
ik denk dat hij meer heeft als ik het zo snel zie. Hij heeft in ieder geval meer ruimte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Dr. Retro schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:06:
[...]

ik denk dat hij meer heeft als ik het zo snel zie. Hij heeft in ieder geval meer ruimte :p
Persoonlijk denk ik dat jij meer hebt, hij heeft namelijk ook nog een hele grote DVD collectie en LP collectie in die ruimte staan ;)

Maar het blijft een mooie kamer om te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-10 15:00
Een grote verzameling, maar de indeling van dat huis slaat nergens op. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Exorcist schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:59:
[afbeelding]

Dit vandaag ontvangen. Jammer dat ik de foto niet dermate goed zag dat FFVII blijkbaar PC versie is, maar goed, wellicht kan ik m nog slijten. Metal Gear en Tekken 3 gaan samen met Ratchet and Clank en F1 97 de verkoop of ruil in, voor de 22 Euro ben ik blij met Loaded, Reloaded, Legacy of Kain en de Mega CD meuk.

Wel vreemd dat bij MGS er platinum discs in zitten en geen boekje, maar goed. Zal sommigen wellicht niet uitmaken.
Sinds wanneer is de Wii een retro-console? :P

- 12345dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds de launch van de Wii U, maar nee, het stond op MP als "bundel" games met toevallig een Wii spel erbij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 07:31

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Weinig Retro bij de Garage Sale vandaag maar toch twee games gevonden voor een mooie prijs.

Afbeeldingslocatie: http://data.rvaneijndhoven.nl/nintendo/images/IMG_6222.JPG

Samen 10 euro, Zelda gaat weer verkocht worden want die heb ik al maar voor 5 euro kan je hem niet laten liggen.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

G-Meister schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 20:34:
[...]

Persoonlijk denk ik dat jij meer hebt, hij heeft namelijk ook nog een hele grote DVD collectie en LP collectie in die ruimte staan ;)

Maar het blijft een mooie kamer om te hebben :)
ah, zo uitgebreid had ik niet gekeken. Bij mij zijn het inderdaad alleen games
Daarnaast heb ik niet alles in mijn collection room staan (te vol), heb al mijn consoles op zolder staan en dan nog grote limited editions (skyrim, bioshock infinite, AC4 etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
@Video's hierboven: Dat zijn immense verzamelingen! Ziet er allemaal erg indrukwekkend uit. Op zich wel mooi dat een stuk gamehistorie op deze manier behouden blijft.

Gelukkig ben ik zelf al gauw tevreden met het ontvangen van een game die mij gewoon leuk lijkt om te spelen. Zo heb ik vandaag "Twinkle Star Sprites" voor de Dreamcast ontvangen. Erg leuk spel om met z'n tweeën te spelen. De Saturn-versie schijnt nog beter te zijn, maar die console heb ik niet. ;-)

Binnenkort haal ik een nieuwe CRT-monitor op met BNC-aansluitingen voor RGB input. Het plan is om dan het 31khz 480p signaal van de Dreamcast om te zetten naar een 15khz 240p signaal, en dit vervolgens aan de nieuwe 15khz CRT-monitor door te geven. Doel hiervan is om "scanlines" te krijgen. Een eenvoudige manier zou een SLG3000 zijn, en dat op een 31khz PC monitor aansluiten...maar da's dan weer te gemakkelijk.

Onlangs ook nog een leuk stapeltje games op een beurs weten te vinden: Jet Set Radio, Crazy Taxi, Vampire Chronicles en Mr. Driller.

[ Voor 25% gewijzigd door c4ke op 07-09-2016 21:10 ]

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 09:13
Kom tot de conclusie dat ik toch wel erg graag een Dreamcast wil. Kom daarnaast tot de conclusie dat het best lastig is om er één te vinden die niet is verkleurd! Wel jammer, maar 'k zal m'n ogen open houden de komende tijd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 19:14
Nieuwe aanwinsten van laatste paar weken.

Nieuwe aankopen april 2014

Allemaal CIB.

- Edit -
Ooops, ff foto in andere map gezet.
(Voor het eerst een Tweakers fotoalbum aangemaakt vandaag).

[ Voor 18% gewijzigd door Xyphoid op 12-04-2014 22:37 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Xyphoid schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:57:
Nieuwe aanwinsten van laatste paar weken.

[afbeelding]

Allemaal CIB.
Deze foto staat in een map die beveiligd is met een wachtwoord; ga naar gallery: Xyphoid om het wachtwoord voor deze map in te voeren.
Hij is beveiligd met een wachtwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
ksborg schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:37:
Kom tot de conclusie dat ik toch wel erg graag een Dreamcast wil. Kom daarnaast tot de conclusie dat het best lastig is om er één te vinden die niet is verkleurd! Wel jammer, maar 'k zal m'n ogen open houden de komende tijd :).
Als je op zoek gaat naar een (boxed) Dreamcast dat niet verkleurd is etc., dan wordt het aanbod inderdaad al snel een stuk minder. Maar onmogelijk zeker niet. Wel jammer wat men soms nog voor een verkleurde Dreamcast vraagt...alleen maar omdat er nog een doos omheen zit, voorzien van scheuren en plakband. :')

En de DC is zeker nog niet dood. Er worden nog steeds nieuwe spellen uitgegeven door o.a. NG:DEV.TEAM en Redspotgames.

Persoonlijk vind ik dit een erg fijn platform. De hardware is nog goed verkrijgbaar en de spellen (zelfs de meest gewilde spellen) zijn voor zeer acceptabele prijzen te krijgen. En mocht er een krasje/scheurtje in de jewelcase (dus niet die PAL-dingen) zitten, dan vervang je die gewoon met een nieuw hoesje. Ziet het er meteen weer top uit! Nee, voor mij geen SNES-gedoe. :P

-
Xyphoid schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 20:57:
Nieuwe aanwinsten van laatste paar weken. [...]
Oeh, Pocky & Rocky en Bomberman. Dat zijn wel erg leuke spellen om met meerdere mensen tegelijk te spelen. Mooie vondsten.

[ Voor 11% gewijzigd door c4ke op 12-04-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
G-Meister schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 21:00:
[...]

[...]

Hij is beveiligd met een wachtwoord ;)
Heb de link aangepast.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Laatst online: 28-11-2019
Mooie bombermans, nu alleen nog de bomberman party pak! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Kryptex schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 23:10:
Mooie bombermans, nu alleen nog de bomberman party pak! ;)
Thanks.
Ik heb helaas al genoeg uitgegeven deze laatste weken.
Misschien als ik hem later voor een leuke prijs vind. Ben er niet echt naar op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb deze maand ook honderden Euro's gespendeerd, grotendeels retro, andere deel PS4/3. Neem me altijd voor de maand erop in te binden...maar ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Exorcist schreef op zondag 13 april 2014 @ 00:15:
Ik heb deze maand ook honderden Euro's gespendeerd, grotendeels retro, andere deel PS4/3. Neem me altijd voor de maand erop in te binden...maar ja ;)
join the club ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ik heb me voorgenomen niet meer dan 100 per maand te spenderen. Maar je weet hoe dat gaat: je ziet weer een aanbieding die je niet kan laten schieten.

Zag gisteren weer een AGS101 voor 10 euro op MP. Ik herkende hem aan het zwarte scherm. Helaas was ik niet de enige, en zijn de biedingen bijna bij 20 euro beland... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Laatst online: 28-11-2019
Xyphoid schreef op zondag 13 april 2014 @ 00:05:
[...]

Thanks.
Ik heb helaas al genoeg uitgegeven deze laatste weken.
Misschien als ik hem later voor een leuke prijs vind. Ben er niet echt naar op zoek.
Lastig te vinden voor een mooie prijs in Europa, is een NTSC only big box! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Mijn pick ups van deze week, heel veel Super Nintendo en Gameboy, maar de find of the week is een Playstation item :)

https://www.youtube.com/watch?v=qIHXzCcfNCs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
c4ke schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 21:34:Jeo
[...]

Als je op zoek gaat naar een (boxed) Dreamcast dat niet verkleurd is etc., dan wordt het aanbod inderdaad al snel een stuk minder. Maar onmogelijk zeker niet. Wel jammer wat men soms nog voor een verkleurde Dreamcast vraagt...alleen maar omdat er nog een doos omheen zit, voorzien van scheuren en plakband. :')

En de DC is zeker nog niet dood. Er worden nog steeds nieuwe spellen uitgegeven door o.a. NG:DEV.TEAM en Redspotgames.

Persoonlijk vind ik dit een erg fijn platform. De hardware is nog goed verkrijgbaar en de spellen (zelfs de meest gewilde spellen) zijn voor zeer acceptabele prijzen te krijgen. En mocht er een krasje/scheurtje in de jewelcase (dus niet die PAL-dingen) zitten, dan vervang je die gewoon met een nieuw hoesje. Ziet het er meteen weer top uit! Nee, voor mij geen SNES-gedoe. :P

-

[...]

Oeh, Pocky & Rocky en Bomberman. Dat zijn wel erg leuke spellen om met meerdere mensen tegelijk te spelen. Mooie vondsten.
Jep, één game doe ik toch wel heel graag wil hebben voor de Dreamcast is Sturmwind en die is nog heel recent. Echt cool dat er nog steeds ontwikkelaars zijn die voor dit platform ontwikkelen :)

The Typing of the Dead zou ik ook wel eens willen spelen. Keer compleet iets anders. (ik realiseer me dat er ook een PC versie is, maar dat is niet half zo cool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
c4ke schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 21:34:
[...]

Ja, die twee heb ik superveel gespeeld bij een maat van mij. Toen huurden we af en toe spellen met zijn tweeën of drieën, waaronder Pocky & Rocky. Die moesten we dus in 1 week proberen uit te spelen. Weet eigenlijk niet meer of dat gelukt was :P
Heb voor de meeste van mijn vondsten wel de hoofdprijs betaald. Alleen Pilotwings en Turn & Burn waren redelijk goedkoop. Dus qua prijs niet heel mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een oude NES gevonden bij m'n ouders op zolder. Zonder voeding en zonder spellen ... Welke vervangende voeding zou ik kunnen gebruiken? Ik had begrepen dat de NES 9volt en minstens 1.3 A wil.

Wat zou een goede plek zijn om spellen te verkrijgen. Ebay is zo te zien zo goed als dood in Nederland/Europa, niet alleen wat oude consoles betreft en marktplaats staat vol met commerciele aanbieders die echt overal de hoofdprijs voor vragen. Verder verwachten marktplaats verkopers dat je alles vooruit betaald zonder enige vorm van koperszekerheid. Verder nog mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
leuk te horen dat je zoiets op zolder vind ! maar ik heb nog nooit een universele adapter gevonden die goed werkt op een nintendo of sega (kan ook aan mij liggen natuurlijk)

dus daarvoor zou ik proberen er een goedkoop op ebay te scoren?

wat betreft games noem je er zelf al snel 2 op waarvan je gewoon goed moet opletten en op mp voor je geld overmaakt ff alles checken op mijnpolitie.nl is geen zekerheid maar is wel een extratje.

verder zou ik zeggen vraag je eigen family eens rond collega,s op je werk? en rommel markten als zijn de nes games daar al jaren erg schaars maar soms vindt je wel eens een paar pareltjes :)
verder kan je altijd langs de lokale kringloper/2e hands/pandjes winkels lopen al hebben de laatste 2 wel vaak hoge prijzen in mijn beleving.

verder de lokale gameshop eens aan doen of die nog wat hebben liggen?

dus denk wel genoeg opties zo toch?

succes met de jacht en hou ons op de hoogte van je vondsten!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:17

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

of kijk eens op V&A *uche*uche* O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

copywizard schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:13:
leuk te horen dat je zoiets op zolder vind ! maar ik heb nog nooit een universele adapter gevonden die goed werkt op een nintendo of sega (kan ook aan mij liggen natuurlijk)

dus daarvoor zou ik proberen er een goedkoop op ebay te scoren?

wat betreft games noem je er zelf al snel 2 op waarvan je gewoon goed moet opletten en op mp voor je geld overmaakt ff alles checken op mijnpolitie.nl is geen zekerheid maar is wel een extratje.

verder zou ik zeggen vraag je eigen family eens rond collega,s op je werk? en rommel markten als zijn de nes games daar al jaren erg schaars maar soms vindt je wel eens een paar pareltjes :)
verder kan je altijd langs de lokale kringloper/2e hands/pandjes winkels lopen al hebben de laatste 2 wel vaak hoge prijzen in mijn beleving.
De kringloop zal ik deze week eens gaan kijken(ben ik nog nooit geweest, maar goed). Van die 'pawn shops' zoals je in de VS op elke hoek van de straat ziet, hebben we hier in mijn woonplaats niet ... Een rommelmarkt hebben we hier op Koninginnesdag, daar zal ik ook eens rondkijken. En ja, toch ebay maar wat in de gaten houden. Bedankt voor de tips.

@Glaanie V&A is zeker ook een goede mogelijkheid alleen wil ik hier graag anoniem blijven dus daar zal ik niet zo snel wat kopen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
je wil hier graag anoniem blijven ? vertrouw je ons niet dan? maar goed @glaanie dat is verkapte reclame he wel verdikkeme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ik wilde alleen maar een medetweaker op weg helpen. Dat het de weg is naar een goede deal van mij, is een win-win situatie toch? Maar ik snap het ;)

Als ik toch nog een goede tip mag geven: Facebook. Vaak zijn er lokale Marktplaats-achtige pagina's waar mensen hun advertenties op kunnen dumpen. Ik heb daar al heel wat (al dan niet retrogame-gerelateerd) spul vandaan gehaald, van een NES met 5 games waaronder Batman en Double Dragon voor een tientje, tot een berg Xbox en SNES games voor omgerekend een euro per stuk, met daar tussen games die makkelijk 10-15 euro waard zijn. Het is wel snel reageren daar, althans op 'onze' lokale pagina's gaat het erg snel soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Glaanie schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:12:
Ik wilde alleen maar een medetweaker op weg helpen. Dat het de weg is naar een goede deal van mij, is een win-win situatie toch? Maar ik snap het ;)

Als ik toch nog een goede tip mag geven: Facebook. Vaak zijn er lokale Marktplaats-achtige pagina's waar mensen hun advertenties op kunnen dumpen. Ik heb daar al heel wat (al dan niet retrogame-gerelateerd) spul vandaan gehaald, van een NES met 5 games waaronder Batman en Double Dragon voor een tientje, tot een berg Xbox en SNES games voor omgerekend een euro per stuk, met daar tussen games die makkelijk 10-15 euro waard zijn. Het is wel snel reageren daar, althans op 'onze' lokale pagina's gaat het erg snel soms.
Goede tip. Zal hier ook eens kijken. Ik woon echt in een waardeloze regio. Als ik op Marktplaats de zoekterm "Mega Drive" loslaat krijg ik iets van 700 hits. Wanneer ik het dan op m'n eigen regio wil toespitsen (15 tot 25km hier vandaan) dan houd ik er 4 over... Zeer zelden dat er hier iets leuks langskomt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je je beperkt tot ophalen dan...beperk je jezelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Exorcist schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:25:
Oh daar beperk ik me zeer zeker niet tot, maar het heeft wel mijn voorkeur. Dan kan je toch even zien wat het is. Zo heb ik ooit een Final Fantasy VII gekocht van iemand wat achteraf gezien een platinum bleek te zijn. Hij had dus niet zijn eigen foto gebruikt, maar er gewoon één gestolen van een andere advertentie.

Bepaalde dingen haal je gewoon liever zelf op ;). Of koop je bij betrouwbare Ebay'ers.

[ Voor 3% gewijzigd door ksborg op 14-04-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
dus je verkoopt die nes games voor 7,50 en een tientje ofzo terwijl je de set voor een tientje had!!! schandalig !!! ;)

maar ik heb wel interesse in je nes games maar dan wel voor heel wat minder ik wil batman wel gebruiken om een repro te maken dus laat maar even weten.

daarnaast zijn die facebook sites ook vaak wel handig ook wel een paar leuke setjes vandaan gehaald!
Glaanie schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:12:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ksborg schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:22:
[...]

Goede tip. Zal hier ook eens kijken. Ik woon echt in een waardeloze regio. Als ik op Marktplaats de zoekterm "Mega Drive" loslaat krijg ik iets van 700 hits. Wanneer ik het dan op m'n eigen regio wil toespitsen (15 tot 25km hier vandaan) dan houd ik er 4 over... Zeer zelden dat er hier iets leuks langskomt ;(
daar moet je gebruik van maken lokaal adverteren zoals bij de lokale buurt super kaartjes ophangen met "gezocht"

ps sorry voor dubbele post :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
copywizard schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:59:
[...]

daar moet je gebruik van maken lokaal adverteren zoals bij de lokale buurt super kaartjes ophangen met "gezocht"

ps sorry voor dubbele post :(
Hmm nog nooit zo aan gedacht ook. Zo krijg ik hier toch weer nuttige tips. Het enige wat ik hier in het dorp ooit kon scoren was ook gelijk een leuke vangst, maar dat geluk heb je helaas zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
je moet het zo zien in gehuchten en kleine dorpen zijn vaak de kinderen naar de steden gegaan voor werk en de ouder wonen nog thuis dus er moet wel wat op zolder liggen als je een zoeketjes plaatst bij de buurt super desnoods in de wijk krant dan heb je vaak al wel mensen die reageren omdat ze nog wel iets op zolder hebben liggen van dochter of zoon lief :)

zo heb ik ook een oudere meneer gevonden die ze hele family navraagt of die nog spullen hebben en daar heb ik al twee nessen vandaan met onderandere die trolls game en die 3 in 1 nes game compleet is doos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davernl
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-06-2017
Heb een Gameboy sp ags 101 voor 17 euro op marktplaats gekocht. Nu heb ik een nieuw case/housing nodig.

Iemand tips waar ik een goede kan kopen met een nieuw scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
@Davernl: Ebay
Exorcist schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:25:
Ik heb wel de beste deals tot nu toe gehad bij het ophalen bij lokale Marktplaats adverteerders:

- Megaman 5 voor Gameboy in een setje van 15 spellen inclusief Gameboy voor 30 euro
- AGS101 + 10 spellen en boekjes voor 10 euro
- Gameboy classic CiB + 6 spellen met boekjes voor 10 euro
- Super nette Gameboy Classic + 5 spellen (waaronder Bart and the Beanstalk)
- Hammerin' Harry en Starhawk voor 8 euro op een lokale markt

Bijkomend voordeel: je kan meteen checken of het geen bootlegs zijn. Zonde als je een set koopt met de bedoeling 1 á 2 spellen daarvan aan je verzameling toe te voegen, en dan juist die spellen bootlegs blijken.

[ Voor 151% gewijzigd door Flozem op 14-04-2014 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voordeel van lokaal kopen is dat je vaak eerder bent dan anderen, via MP is het vaak een gevecht om wie het eerst komt, eerst maalt en daarna nog opbieden.

Ikzelf heb echter weinig tijd om heel actief lokale deals af te gaan, zo heel nu en dan rij ik naar een nabijgelegen dorp of gemeente maar verder niet. Rommelmarkten e.d. is ook tijdrovend en nu met twee kinderen ook niet al te praktisch. In de supermarkt een briefje ophangen zie ik mezelf ook niet doen, al zou het in het dorp hier allicht nog succesvol kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Mooie Dreamcast kunnen bemachtigen, komt één dezer dagen mijn kant uit. Niet een hele vervelende prijs, maar ook niet echt goedkoop. Daartegen wel onverkleurd en met alle dozen erbij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
@ksborg: Dat heb je snel geregeld. PAL-versie?

'k Heb gisteren een nieuwe monitor opgehaald om lekker mee te gaan gamen:

- foto -

Ik moet zeggen dat het gamen op deze manier een stuk beter bevalt. Ondanks dat de PS2 niet m'n favoriete platform is, zijn spellen als Metal Slug 5 (in dit geval nog 480i ipv 240p) toch erg leuk om te spelen. Nu alleen nog regelen om de Dreamcast erop aan te sluiten.

[ Voor 11% gewijzigd door c4ke op 07-09-2016 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Oh wauw, dat lijkt wel een oude beveiligingsmonitor? Zo eentje die in winkels wordt gebruikt.

Sowieso is een klein CRT scherm een heel stuk beter voor eigenlijk alles wat je met RF of composiet aansluit. Ik heb ook een kleintje staan, naast m'n LCD-tv, juist voor mijn Atari 2600, NES, SNES, Megadrive etc. Binnenkort ga ik RGB kabels bestellen voor de meeste van mijn consoles, dan kan ik ze tenminste gewoon op mijn LCD spelen zonder dat ik mij irriteer aan het slechte beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Niet te vergeten de zapper van nes ivm niet kunnen schieten door opbouw beeld... Kan ik eigenlijk wel verkopen :(

[ Voor 23% gewijzigd door ByteMe_ op 15-04-2014 13:19 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Die schermen zijn gebouwd voor RGB ;)

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
c4ke schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:32:
@ksborg: Dat heb je snel geregeld. PAL-versie?

'k Heb gisteren een nieuwe monitor opgehaald om lekker mee te gaan gamen:

[afbeelding]

Ik moet zeggen dat het gamen op deze manier een stuk beter bevalt. Ondanks dat de PS2 niet m'n favoriete platform is, zijn spellen als Metal Slug 5 (in dit geval nog 480i ipv 240p) toch erg leuk om te spelen. Nu alleen nog regelen om de Dreamcast erop aan te sluiten.
Mooi monitortje! Ziet er ook nog eens super robuust uit zeg.

Ja, de PAL versie inderdaad. Boxed, met 2 controllers, 2 VMU's, toetsenbord en drie games. Geheel ziet eruit alsof het nauwelijks is gebruikt. Daar hou ik van, meer gametijd voor mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

RonaldDesigns schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:18:
Niet te vergeten de zapper van nes ivm niet kunnen schieten door opbouw beeld... Kan ik eigenlijk wel verkopen :(
Waarom niet een klein CRTje neerzetten? Kost geen ruk (5 euro bij de gemiddelde kringloop) en neemt niet zoveel ruimte in. Plus hoe kleiner de CRT, hoe makkelijker Duck Hunt en Wild Gunman en andere shooters zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Glaanie schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:48:
[...]

Waarom niet een klein CRTje neerzetten? Kost geen ruk (5 euro bij de gemiddelde kringloop) en neemt niet zoveel ruimte in. Plus hoe kleiner de CRT, hoe makkelijker Duck Hunt en Wild Gunman en andere shooters zijn :p
Precies. M'n ouders hadden nog ergens een oude 37cm Daewoo staan. Was eigenlijk al onderweg naar de vuilstort... Heb hem kunnen redden. Komt altijd van pas voor de retro gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
@2 hierboven

Laatste keer dat ik daar was zag ik alleen gruwelijk lelijke kasten(20 euro ofzo dat dan wel), geen kleintjes geloof ik. Mn vader had eigenlijk een erg kleintje, maar is al een poos terug gaan opruimen dus = weg helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
ksborg schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 13:36:
Ja, de PAL versie inderdaad. Boxed, met 2 controllers, 2 VMU's, toetsenbord en drie games. Geheel ziet eruit alsof het nauwelijks is gebruikt. Daar hou ik van, meer gametijd voor mij :).
Klinkt als een mooie deal. Veel speelplezier. ;-)

Tip: Kijk eens naar de mogelijkheden om je Dreamcast via VGA aan te sluiten. Veel van de spellen ondersteunen dit, en dan heb je 480p. Kan je direct op een PC monitor aansluiten. Ziet er bijzonder goed uit voor een dergelijk 'oud' spelsysteem.

Zojuist ook gelukt om de Dreamcast op de PVM aan te sluiten:

- foto -

En dat ziet er dan zo uit:

- foto -

Nu nog wat spelen met de monitor-instellingen. Wat een gedoe voor een beetje gamen...maar ja, je bent een prutsert of niet. ;-)

[ Voor 37% gewijzigd door c4ke op 07-09-2016 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
c4ke schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:16:
[...]

Klinkt als een mooie deal. Veel speelplezier. ;-)

Tip: Kijk eens naar de mogelijkheden om je Dreamcast via VGA aan te sluiten. Veel van de spellen ondersteunen dit, en dan heb je 480p. Kan je direct op een PC monitor aansluiten. Ziet er bijzonder goed uit voor een dergelijk 'oud' spelsysteem.

Zojuist ook gelukt om de Dreamcast op de PVM aan te sluiten:

[afbeelding]

En dat ziet er dan zo uit:

[afbeelding]

Nu nog wat spelen met de monitor-instellingen. Wat een gedoe voor een beetje gamen...maar ja, je bent een prutsert of niet. ;-)
Blijf het jammer vinden dat m'n TV niet beschikt over VGA. Ik wil hem sowieso gaan aansluiten via VGA. Eerder wel een Dreamcast gevonden op Marktplaats die al een VGA box erbij had, maar die set was in alle opzichten minder mooi en moest ongeveer hetzelfde kosten. Meer games, maar in veel slechtere staat. Aangezien ik alle consoles (behalve m'n rommelmarkt Mega CD) in praktisch nieuwstaat heb mag de Dreamcast geen uitzondering zijn :)

Ben erg benieuwd. Altijd al mooi gevonden, maar toch altijd een Playstation (2) gehad.

Edit:

In elk geval liep ik al een jaar te kwijlen op Sturmwind. Die maar direct besteld :). Zag dat er recentelijk nog een nieuwe game uit was gekomen (NEO XYX), maar die schijnt echt onwijs moeilijk te zijn. Misschien iets voor later :)

[ Voor 8% gewijzigd door ksborg op 15-04-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Op Marktplaats, gratisoptehalen en gratisaftehalen staan altijd gratis tv's voor je retro consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wil net zeggen. Voor gratis kun je een prima Sony Trinitron (zou toch breedbeeld nemen en 100hz, jammer van de lightguns) nemen. RGB SCART en gaan. Wilde er laatst ook eentje halen, toch nog vanaf gezien..puur omdat het hier dan erg vol staat, optisch. Praktisch (en beeldtechnisch) gezien toch ooit s doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:15
Vandaag een XRGB Mini binnen gekregen. Ben echt heel benieuwd! Morgen even opzoek naar een adaptertje. Zit alleen een Japanse bij :p.

En morgen hopelijk een nieuwe behuizing binnen voor m'n GBA SP. Kan ik die mooi inbouwen, samen met het backlit scherm dat ik heb liggen. Lekker knutselen.

[ Voor 37% gewijzigd door PluueeR op 15-04-2014 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
@Pluueer als dat alleen het ags101 scherm is zonder bijberhorend moederbord, gaat dat niet lukken. De AGS001 en AGS101 bordjes verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:41
Ik heb van mijn schoonouders hun Philips CRT meegekregen. De grootste en laatste die gemaakt is.
Daarnaast van mijn moeder van school ook nog een CRT mee die een stuk jonger en minder gebruikt is.
Qua houdbaarheid zou ik voor de jongere gaan, maar qua kwaliteit eerder voor de Philips.
Zit nu nog te dubben, maar heb nog wel even totdat de zolder opgeruimd is.
Dan wordt dat toch deels een gamekamer en waarschijnlijk ook de computer/hobbykamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Heeft iemand hier ervaring met verkopers op Ebay die complete setjes zoals deze aanbieden? www.ebay.de/itm/200903848873

Is het wel echt genuine spul. Just sems so cheap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
ksborg schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:42:
Heeft iemand hier ervaring met verkopers op Ebay die complete setjes zoals deze aanbieden? www.ebay.de/itm/200903848873

99% positieve reviews.
Maar alle negatieve reviews gaan over items die niet verzonden zijn en items die kapot zijn, dus ik zou het niet doen.

Heb geen verstand van Sega, dus weet niet of het goedkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon doen want als het kapot arriveert of niet verzonden word maak je gewoon claim met Paypal en je hebt je geld gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davernl
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-06-2017
PluueeR schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:20:
Vandaag een XRGB Mini binnen gekregen. Ben echt heel benieuwd! Morgen even opzoek naar een adaptertje. Zit alleen een Japanse bij :p.

En morgen hopelijk een nieuwe behuizing binnen voor m'n GBA SP. Kan ik die mooi inbouwen, samen met het backlit scherm dat ik heb liggen. Lekker knutselen.
Waar heb je de behuizing gekocht. Zoek er ook nog een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Davernl schreef op woensdag 16 april 2014 @ 23:50:
[...]

Waar heb je de behuizing gekocht. Zoek er ook nog een.
ik zou zeggen haal er een op ebay alle kleuren van de regenboog voor nietveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
ksborg schreef op woensdag 16 april 2014 @ 20:42:

Ja, kan prima echt zijn. Er is echt een overmaat aan nieuwe Dreamcast controllers + accessoires. Op zich wel handig, als je veel Dreamcast speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
danielkraak schreef op donderdag 17 april 2014 @ 10:45:
[...]

Ja, kan prima echt zijn. Er is echt een overmaat aan nieuwe Dreamcast controllers + accessoires. Op zich wel handig, als je veel Dreamcast speelt. :)
Thanks :). Het viel me al op dat ik inderdaad wel bijzonder veel van dat spul tegenkwam. Wel handig, want er komt een dag dat ik met 4 spelers wil gamen en dan is dit een mooi goedkope oplossing. Voor de PS3 kwam ik altijd uit op die goedkope Dealextreme controllers waar altijd wel iets mis mee is (bij die van mij werkt de X knop niet altijd even consistent...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Xyphoid schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:14:
Op Marktplaats, gratisoptehalen en gratisaftehalen staan altijd gratis tv's voor je retro consoles.
Wat n grapjassen

Maar inderdaad ook genoeg gratis af te halen tv's. Met oude consoles/resolutie is het gewoon anders met een full hd tv waarbij alles uittrekt.

Ik ga ook eens wat testen : mariokart snes output naar de tv toe, en mariokart op de snes emulator naar de tv toe met een PAL resolutie Fullscreen. En ik heb zelfs een snes emulator op de Wii, kijken wat die gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
RonaldDesigns schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:12:
[...]

Wat n grapjassen

Maar inderdaad ook genoeg gratis af te halen tv's. Met oude consoles/resolutie is het gewoon anders met een full hd tv waarbij alles uittrekt.

Ik ga ook eens wat testen : mariokart snes output naar de tv toe, en mariokart op de snes emulator naar de tv toe met een PAL resolutie Fullscreen. En ik heb zelfs een snes emulator op de Wii, kijken wat die gaat doen.
Haha hier is het meestal "voor een kratje bier", maar dit is wel beduidend goedkoper :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheReaLDeViL666
  • Laatst online: 08-09 00:11
Kort vraagje:
Op wat voor soort oude tv's worden de light guns ondersteund van zowel de NES(Zapper), SNES (Superscop) en PSX (GunCon)?

Wat ik begreep worden 100Hz tv's en dergelijke niet ondersteund? En mag het beeldbuis ook recht zijn i.p.v. bolvormig?

Ben een beetje om me heen aan het kijken en zou het zonde vinden om de verkeerde mee naar huis te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Ik denk dat bolvormig niet moet uitmaken, en idd max rate is 60hz. Maarja, dat is het voordeel met de gratis af-te-halen tv's, zoals hierboven genoemd: is het niks, dump je het bij de ROVA. Kost 5-15 euro benzine, afhankelijk waar je de tv moet afhalen en dumpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-10 11:01
TheReaLDeViL666 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:49:
Kort vraagje:
Op wat voor soort oude tv's worden de light guns ondersteund van zowel de NES(Zapper), SNES (Superscop) en PSX (GunCon)?

Wat ik begreep worden 100Hz tv's en dergelijke niet ondersteund? En mag het beeldbuis ook recht zijn i.p.v. bolvormig?

Ben een beetje om me heen aan het kijken en zou het zonde vinden om de verkeerde mee naar huis te nemen.
Guns werken op een 50hz tv, bijvoorbeeld een Sony Trinitrion.
Let op de 50hz, dan werken je guns gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Het is dat mijn oude JVC breedbeeld te zwaar was om naar de zolder te dragen. Maarja - die was 100hz, dus voor de lightguns niet geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er overigens al plastic hoesjes om je DS games in te beschermen die aan de buitenkant van karton zijn zoals Legacy of Ys en Knights in the Nightmare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucien Shepherd
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-09 10:24
aanwinst van de week:
Afbeeldingslocatie: http://i1300.photobucket.com/albums/ag84/kaykok23/Mobile%20Uploads/IMG_20140418_005321_zpsvyslcskf.jpg

zoek nog wat gamecube controllers en wat Nes games.
koningsdag staat om de hoek dus wie weet vind ik daar wat.

Who`s afraid of a little thunder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Dreamcast binnen! Eerste impressie: cool, maar wat een herrie (ik was gewaarschuwd overigens). Mooi setje. F355 Challenge en Quack Attach zaten nog in seal. Die eerste heb ik eruit gehaald, die tweede mag mooi tot in de eeuwigheid in seal blijven zitten. Verkoper had er ook nog een niet geadverteerd spel bij gedaan: Code Veronica :). Zonder doosje, maar dat mag de pret van het spelen niet drukken.

Ik ben er blij mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Mijn aanwinst van afgelopen week:

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3797/13912902271_cae162c426.jpg

Beeld kwaliteit is top, zeker ook met scanlines. En nu kan ik m'n N64 video S-Video gaan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag één van de N64's een spuitbeurt gegeven en een blauwe LED ipv. rood. Mooi resultaat, al zeg ik het zelf :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/n3JDqFMs7zjuU2OEri30WO8J/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yvhFjJlz1aKbJOXzElsqfPQy/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zgFEp4ct9UCvHOS3plrPEZVb/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3Ilhll9mLT6kkTSqVicQUs3J/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:41
Exorcist schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:18:
Vandaag één van de N64's een spuitbeurt gegeven en een blauwe LED ipv. rood. Mooi resultaat, al zeg ik het zelf :+

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Erg mooi gedaan! Jammer dat ik zelf geen ervaring met het overspuiten van consoles heb, zou mijn zwarte N64 zo goud willen maken, lekker Zelda achtig!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koldur schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:38:
[...]

Erg mooi gedaan! Jammer dat ik zelf geen ervaring met het overspuiten van consoles heb, zou mijn zwarte N64 zo goud willen maken, lekker Zelda achtig!
Ik had tot vandaag ook geen ervaring, maar lastig is het niet. Het was ook goed weer, waardoor het snel droogde en er binnen een uur vier lagen op zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
@ksborg: Veel plezier met de Dreamcast en succes met F355 Challenge. 't Ziet er grafisch zeer goed uit, maar is ook erg uitdagend. :-)

@PluueeR: Ook een mooie aanwinst. Maakt het vast een stuk aangenamer spelen op de platte TV's van tegenwoordig. Welke kabel van Retro Gaming Cables gebruik je bij de Framemeister (met of zonder sync-stripper)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
c4ke schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:25:
@ksborg: Veel plezier met de Dreamcast en succes met F355 Challenge. 't Ziet er grafisch zeer goed uit, maar is ook erg uitdagend. :-)

@PluueeR: Ook een mooie aanwinst. Maakt het vast een stuk aangenamer spelen op de platte TV's van tegenwoordig. Welke kabel van Retro Gaming Cables gebruik je bij de Framemeister (met of zonder sync-stripper)?
Thanks! Ik dacht inderdaad dat het een ander soort game was. Het doet me een beetje denken aan Test Drive Ferrari Legends. Die game is ook veel moeilijker dan je in eerste instantie denkt.

Vraagje trouwens: de toetsenborden voor de Dreamcast, waarom vind ik daarvan vooral Duitse modellen hier? Die van mij is ook een Duitse qwertz. Opzich ben ik het van "vroegah" nog een beetje gewend, maar vraag me af of er ook gewoon US toetsenborden in omloop zijn in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
c4ke schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:25:
Die zonder. Werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ksborg schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 15:35:
Dreamcast binnen! Eerste impressie: cool, maar wat een herrie (ik was gewaarschuwd overigens). Mooi setje. F355 Challenge en Quack Attach zaten nog in seal. Die eerste heb ik eruit gehaald, die tweede mag mooi tot in de eeuwigheid in seal blijven zitten. Verkoper had er ook nog een niet geadverteerd spel bij gedaan: Code Veronica :). Zonder doosje, maar dat mag de pret van het spelen niet drukken.

Ik ben er blij mee :).
Code veronica is imho de beste Resident Evil! , veel plezier, daar ben je wel een tijdje mee zoet :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 06-10 13:28
Exorcist schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:05:
[...]

Ik had tot vandaag ook geen ervaring, maar lastig is het niet. Het was ook goed weer, waardoor het snel droogde en er binnen een uur vier lagen op zaten.
Welke verf/spuitbus heb je daarvoor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ekfad schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 23:06:
[...]

Welke verf/spuitbus heb je daarvoor gebruikt?
Een spuitbus van Spectrum (Action), goud hoogglans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-10 16:36
Erg goed gedaan! Mooi geworden. :)

Op Koningsdag ga ik uiteraard ook weer even over een lokale markt, maar daar is al jaren nagenoeg niets te vinden. Ik ga sowieso niet om 7 uur daar al rondlopen en ik moet ook nog eens 3 kinderen in de gaten houden. Maar ik ga uiteraard wel mijn ogen en oren open houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook niet aan mij besteed. Wellicht een snel rondje (met twee kinderen) maar dan heb ik het wel gehad. Ik laat mijn zus in haar gemeente vaak de rommelmarkten aflopen. Verleden jaar kwam ze met 30 PS1 spellen aan en daar word ik altijd wel vrolijk van.

Heb de afgelopen dag nog wel wat spul gekocht, foto's als het binnen is :

Fear Effect 1 en 2, PS1. "D" voor Saturn (zocht ik al een tijd), Project Zero 2 voor de PS2 (enige deel wat nog ontbrak) en Sherlock Holmes voor MegaCD.

[ Voor 13% gewijzigd door Exorcist op 20-04-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:18

Khaine

Python liefhebber

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hey absoluut netjes! Welke spuitbussen heb gebruikt? Motip of iets dergelijks?

Die LED-mod is ook zo gedaan kwam ik laatst achter.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Khaine schreef op zondag 20 april 2014 @ 11:53:
[...]

Hey absoluut netjes! Welke spuitbussen heb gebruikt? Motip of iets dergelijks?

Die LED-mod is ook zo gedaan kwam ik laatst achter.
Zei het hierboven ergens, simpele Spectrum goud hoogglans spuitbus van de Action :+
LED is inderdaad zo vervangen. Heb vrij felle blauwe LED's bij Conrad besteld, ziet er veel beter uit dan standaard rood. Een van de Gamecubes ga ik binnenkort dezelfde behandeling geven.

Ook maar even wat foto's gemaakt van het hok :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Go0zbMU5NGiYRgMAmG9FqYGE/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8CmhzNnffzqh8pnVsCOarrid/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Zui00e8hqzfhGSNgneamaTHF/full.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Exorcist op 20-04-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-10 22:52
je komt niet tekort zie ik!!! mooie ruimte en erg vet ook de N64 kleuren!! heb je ze allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, mis er (Europa) nog eentje, de Clear Red. heb ik tot op heden nergens kunnen vinden voor een redelijk bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-10 11:34

Metro2002

Memento mori

Voor mensen die nog op zoek zijn naar een SNES met wat games, ik ga de mijne weg doen, zie ook mijn verkooptopic op fok:

http://forum.fok.nl/topic/2098147

Speel er helaas echt amper op, was vroeger van het Sega kamp :P en kom gewoon niet echt lekker in de games. Mario vind ik toch minder leuk dan sonic . Probeer ook mijn collectie consoles wat in te perken en wellicht gaat de Atari 2600 jr er ook nog uit dus ook daarvoor interesse, PM me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-10 16:44
Je hebt een DM van mij.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie kasten! Waar heb je die langwerpige kast vandaan (soort van dvd kast?) Zo'n kast zoek ik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:53

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ziet er uit als een standaard Benno van de Ikea :)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/07305310/

[ Voor 35% gewijzigd door sebastius op 20-04-2014 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik weer naar de Ikea (niet vlakbij :( ). Marktplaats even bekijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benno's inderdaad :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:53

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:46:
Moet ik weer naar de Ikea (niet vlakbij :( ). Marktplaats even bekijken :P
Ik zie 125 advertenties op Ikea Benno, keuze genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had de vraag al eerder gesteld hopelijk kan iemand mij helpen;

Ik zoek voor bepaalde Nintendo DS games van die box protectors. Het gaat hier om de games waarvan de buitenkant geheel van karton is zoals Legacy of Ys en Knights in the Nightmare. Iemand enig idee of deze al ergens te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Heb er 4, maar die zijn met m'n DVD en blu-ray collectie eigenlijk al vol :X. Heel veel in dozen staan nu omdat er nu vooral games in staan. Veel betere vulling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie zit er hier nog meer op retrocollect.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:16
Exorcist schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:47:
Wie zit er hier nog meer op retrocollect.com ?
Ik zit ook op retrocollect maar niet zoveel. Dezelfde gebruikersnaam
Pagina: 1 ... 4 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.