Flozem schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:09:
[...]
Als het rubbertje niet zichtbaar gescheurd is, gewoon de contactpuntjes met 90% alcohol en een wattenstaafje reinigen. Zowel op de printplaat als op het rubbertje zelf.
de koperen contactjes onder het rubbertje even schon maken met pure alchohol 96% wil nog wel eens helpen
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Oke, ik had dit bericht over het hoofd gezien. Ik zal het gaan schoonmaken.Flozem schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:09:
[...]
Als het rubbertje niet zichtbaar gescheurd is, gewoon de contactpuntjes met 90% alcohol en een wattenstaafje reinigen. Zowel op de printplaat als op het rubbertje zelf.
Maar meestal is het rubber versleten.
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Heh, ben zelf weer in de markt voor een portable console (check mijn wall of tekst in de game lounge), maar een ds lite voor 50 euro bij dx is zekers interresant, bedankt voor de tip
10 second ninja DONE
Of je houdt de lokale Intertoys in de gaten - voor in de 80 Euro kun je in hun winkels in de koopjeshoek een geheel nieuwe NDS XL scoren. Heb ze in Geleen (Limburg) zien liggen. Het is dat mijn DS het nog doet...
[ Voor 15% gewijzigd door Flozem op 24-03-2014 16:30 ]
een ds lite voor 50 euro? ik zie ze regelmatig op de rommelmartk voor 15 gaan laatst nog een gekocht met nog eens een spel of 8 erbij voor 15 mocht je dus een ds zoeken misschien ff zoeken op marktplaats?
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
[ Voor 33% gewijzigd door copywizard op 24-03-2014 16:53 ]
ja oke maar dan koop je er een voor 15 a 20 op mp en dan haal je voor 10 dollar + free shipping een replacement housing op ebay en dan nog ben je 10 a 15 euro goedkoper uit!
daarnaast het is veel cooler om zelf een nieuwe casing erom te doen dan voelt het meer alsof jezelf wat hebt bereikt
teminste vind ik fijner dan een kant en klare te kopen
daarnaast het is veel cooler om zelf een nieuwe casing erom te doen dan voelt het meer alsof jezelf wat hebt bereikt
Ik had al een Everdrive voor de SNES en Mega Drive, maar sinds kort ook voor de NES en N64.
Voor de SNES en Mega Drive had ik nog defecte carts liggen, maar helaas niet voor de NES en N64.
Heeft iemand toevallig nog een cart voor de NES of N64 liggen voor weinig? Kwalitieit van het label maakt mij niet uit want die gaat er toch af.
Voor de SNES en Mega Drive had ik nog defecte carts liggen, maar helaas niet voor de NES en N64.
Heeft iemand toevallig nog een cart voor de NES of N64 liggen voor weinig? Kwalitieit van het label maakt mij niet uit want die gaat er toch af.
Hoe duur zijn die Everdrives? Wil er stiekem wel eentje halen maar de prijzen die ik soms zag begon ik toch wel een beetje van te wenen...Aero schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:12:
Ik had al een Everdrive voor de SNES en Mega Drive, maar sinds kort ook voor de NES en N64.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb het schoongemaakt en hij werkt nu wel goed! Val nog niet mee trouwens, Super Mario 64 met een vierpuntdruktoets.
everdrives zijn duur als ik het goed heb tussen de 80 en 180 dollar ex shipping en import kosten
http://www.stoneagegamer....north-america-europe-nes/
http://www.stoneagegamer....north-america-europe-nes/
[ Voor 34% gewijzigd door copywizard op 24-03-2014 17:16 ]
Alles goed reinigen met contactspray, dat helpt in bijna al dit soort gevallen. Dus ook het rubber en de knop zelf er goed mee schoonmaken.Robolokotobo schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:39:
[afbeelding]
Er lijkt niet veel mis mee te zijn. Het rubbertje is ook niet stuk. Iemand een idee wat het zijn kan?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Oke, ik zal het onthouden.
Ligt eraan welke je wilt en of je nog extra opties erbij neemt (bv dus dat het gelijk geleverd wordt in een cart)Touchdomex schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:14:
[...]
Hoe duur zijn die Everdrives? Wil er stiekem wel eentje halen maar de prijzen die ik soms zag begon ik toch wel een beetje van te wenen...
Ik heb zelf pas besteld bij http://shop.retrogate.com/ , dit is de shop van de maker zelf. Verzendkosten zijn ook maar 5 dollar dus ook niet echt bijzonder.
Het enigste is dat het uit de Oekraïne komt. De mijne zijn ook gewoon zonder problemen 2 weken geleden aangekomen.
Wat Flozem zegt. De contacten schoonmaken met alcohol en een wattenstaafje.
Die Mega CD heb ik bij jullie laten testenOffperception schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:32:
Hoi allemaal.
Ik stond op deze beurs met mijn goede vriend als het Bonami Test Team. Zo heten we voorlopig want we hebben nog geen naam voor onszelf verzonnen
Uiteindelijk heel veel NES en SNES games getest, een aardig wat van dezelfde consoles. Verder nog een enkele test van een Xbox, Mega CD en wat modernere games. Meest exotischse was toch een heuse game-copier voor de SNES en wat MSX2 hardware. Onze Virtual Boy trok ook veel interesse, maar vooral om te ervaren, historie ervan...en aanbiedingen of wij het te koop hadden.
Graag gedaan! Je had zeker een hele mooie gevonden. Blij dat ie het goed doet.Viperke schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:00:
[...]
Die Mega CD heb ik bij jullie laten testenBedankt nog daarvoor.
Ey, jij was op de beurs!Viperke schreef op maandag 24 maart 2014 @ 19:00:
[...]
Die Mega CD heb ik bij jullie laten testenBedankt nog daarvoor.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
@ds
Hrmmm, 2e hands met wat extra games is leuk al hoewel ik altijd huiverig ben voor defecten.......zelf case er om heen doen is normaal niet mijn ding, maar het is ook wel is leuk om iets te doen buiten je comfort zone. Ga er wel nachtje over slapen.
Geen love voor de vita of 3ds in dit topic? (is natuurlijk ook geen retro
)
@evergreen
Zo'n evergreen cartride.........kan je dan niet net zo goed de emulator + goede usb snes joypad gebruiken?
Hrmmm, 2e hands met wat extra games is leuk al hoewel ik altijd huiverig ben voor defecten.......zelf case er om heen doen is normaal niet mijn ding, maar het is ook wel is leuk om iets te doen buiten je comfort zone. Ga er wel nachtje over slapen.
Geen love voor de vita of 3ds in dit topic? (is natuurlijk ook geen retro
@evergreen
Zo'n evergreen cartride.........kan je dan niet net zo goed de emulator + goede usb snes joypad gebruiken?
10 second ninja DONE
Ow jawel hoor, ik vind ze beide wel nice. Hoewel mij de 3DS niet aanstond qua bouwkwaliteit. Het voelt een stuk minder degelijk dan de DS Lite (alleen de scharnieren al was echt een wereld van verschil). De PS Vita is gewoon een awesome apparaat. Niet een heel groot aanbod qua games, maar wel afwisselend en ook een aantal games die zeer geschikt zijn voor een mobiel platformSagat schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:17:
@ds
Geen love voor de vita of 3ds in dit topic? (is natuurlijk ook geen retro)
@evergreen
Ik wil nog wel een keer een Advance SP hebben though (om even terug te gaan naar retro). Heb daar maar liefst één spel voor, wordt nu in de DS Lite gebruikt, maar een echte Advance SP is eigenlijk veel cooler
Advance SP is toch niet zo duur?ksborg schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:27:
Ik wil nog wel een keer een Advance SP hebben though (om even terug te gaan naar retro). Heb daar maar liefst één spel voor, wordt nu in de DS Lite gebruikt, maar een echte Advance SP is eigenlijk veel cooler.
Heb er zelf 1 gekocht vorig jaar op de beurs voor 15 Euro, zodat ik mijn normale Gameboy spellen niet op die dikke, batterijslurpende Gameboy hoef te spelen.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Opzich wel, maar wil wel één met backlight hebben. Beetje lastig om dat te testen (al kan je natuurlijk de verkoper laten kijken naar het typenummer). Kom er denk ik wel een keer één tegen. Eens zien of er binnenkort nog rommelmarkten zijn.Xyphoid schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:34:
[...]
Advance SP is toch niet zo duur?
Heb er zelf 1 gekocht vorig jaar op de beurs voor 15 Euro, zodat ik mijn normale Gameboy spellen niet op die dikke, batterijslurpende Gameboy hoef te spelen.
Dat heb ik dus ookksborg schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:12:
Opzich wel, maar wil wel één met backlight hebben. Beetje lastig om dat te testen (al kan je natuurlijk de verkoper laten kijken naar het typenummer). Kom er denk ik wel een keer één tegen. Eens zien of er binnenkort nog rommelmarkten zijn.
Wat kleine vraagjes 
1) Bij m'n geliefde, first gen NDS is het scharnier gebroken. Hij doet't voor de rest perfect. Wat is de betere/efficiëntere keus? Een nieuwe behuizing of een degelijke tweedehands? Zolang ik ook maar GBA games kan gebruiken. Ik heb echt geen idee van gangbare prijzen voor die dingen.
EDIT: Oh kijk, dit ziet er kek uit.
2) Ik zou dolgraag eens met 'n PCEngine spelen en wat van de leuke spelletjes van toen. Heeft iemand recente ervaringen met het verkrijgen van een leuk setje, zonder daarbij enorm getild te worden? Ik zag op eBay consoles (zonder games) voorbij komen voor 120-200 euro, wat te gek is. In Japan liggen die dingen bij Super Potatoe voor een paar tientjes in het rek. Had ik er nou maar één meegenomen
1) Bij m'n geliefde, first gen NDS is het scharnier gebroken. Hij doet't voor de rest perfect. Wat is de betere/efficiëntere keus? Een nieuwe behuizing of een degelijke tweedehands? Zolang ik ook maar GBA games kan gebruiken. Ik heb echt geen idee van gangbare prijzen voor die dingen.
2) Ik zou dolgraag eens met 'n PCEngine spelen en wat van de leuke spelletjes van toen. Heeft iemand recente ervaringen met het verkrijgen van een leuk setje, zonder daarbij enorm getild te worden? Ik zag op eBay consoles (zonder games) voorbij komen voor 120-200 euro, wat te gek is. In Japan liggen die dingen bij Super Potatoe voor een paar tientjes in het rek. Had ik er nou maar één meegenomen
[ Voor 12% gewijzigd door Liegebeest op 25-03-2014 12:40 ]
Liege, liege, liegebeest!
Ik zou niet die DS van die verkoopster halen, volgens mij is het dezelfde verkoopster die GTA5 aanbood en waardoor ik ben opgelicht.Liegebeest schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:21:
Wat kleine vraagjes
Verwijderd
Het verhaal van de games en de kliko gaat verder:
Zoals zojuist telefonisch besproken zou ik graag een bewijs van wat u betaald heeft voor de zending die beschadigd is.
>>> Heeft u toevallig ook een foto gemaakt hoe alles in de kliko gepropt zat?
>>> Tevens heb ik alle 5 klachten van de zendingen die in de kliko zijn gestopt doorgezet naar de baas van de chauffeur
>>>
>>> Met vriendelijke groet,
>>>
>>> xxxxx
>>> Onderzoeker Binnenland
>>> PostNL Pakketten
>>> ref:_
Beste xxxxx,
>>
>> Dankjewel voor de snelle support. Hierbij een digitaal betalingsbewijs
>> van het pakket. Ook de foto heb ik toegevoegd.
>>
Zou ik ook nog u iban rekening nummer mogen ontvangen?
>> Gaat het nu wel goed trouwens met de bezorging
Hoi xxxxx,
>
> Hierbij mijn Iban nummer NL55INGB00xxxx
>
> Ja het gaat nu goed, althans tot nu toe. Ik heb hem namelijk al
> aangesproken hierover, hopelijk blijft het goed gaan.
Let vooral op deze mail van PostNL...
Goedemorgen,
>
> Heb alles van u ontvangen alleen schade admie vraagt zich af hoeveel spellen zijn er beschadigd.
> Want in totaal is er 106,75 betaald maar aks ze de schade beoordelen is niet alles kapot
Hoi xxxx,
Er zijn in totaal 5 van de 6 spellen beschadigd. De verzendkosten hoef
ik niet terug in principe.
Het word steeds gekker:
Als ik het gehele bedrag vergoed aan u zou ik graag zending willen opvragen.
Dus dat de zending naar ons word gestuurd (opsturen like wtf? zeldzame games opsturen?)
Bezorger kwam vandaag weer langs, sprak met zeer dreigende toon, werd er nog bang van ook (grote meneer
). Ik vind dit echt verre van prettig maar geen idee wat te doen nu.
Zoals zojuist telefonisch besproken zou ik graag een bewijs van wat u betaald heeft voor de zending die beschadigd is.
>>> Heeft u toevallig ook een foto gemaakt hoe alles in de kliko gepropt zat?
>>> Tevens heb ik alle 5 klachten van de zendingen die in de kliko zijn gestopt doorgezet naar de baas van de chauffeur
>>>
>>> Met vriendelijke groet,
>>>
>>> xxxxx
>>> Onderzoeker Binnenland
>>> PostNL Pakketten
>>> ref:_
Beste xxxxx,
>>
>> Dankjewel voor de snelle support. Hierbij een digitaal betalingsbewijs
>> van het pakket. Ook de foto heb ik toegevoegd.
>>
Zou ik ook nog u iban rekening nummer mogen ontvangen?
>> Gaat het nu wel goed trouwens met de bezorging
Hoi xxxxx,
>
> Hierbij mijn Iban nummer NL55INGB00xxxx
>
> Ja het gaat nu goed, althans tot nu toe. Ik heb hem namelijk al
> aangesproken hierover, hopelijk blijft het goed gaan.
Let vooral op deze mail van PostNL...
Goedemorgen,
>
> Heb alles van u ontvangen alleen schade admie vraagt zich af hoeveel spellen zijn er beschadigd.
> Want in totaal is er 106,75 betaald maar aks ze de schade beoordelen is niet alles kapot
Hoi xxxx,
Er zijn in totaal 5 van de 6 spellen beschadigd. De verzendkosten hoef
ik niet terug in principe.
Het word steeds gekker:
Als ik het gehele bedrag vergoed aan u zou ik graag zending willen opvragen.
Dus dat de zending naar ons word gestuurd (opsturen like wtf? zeldzame games opsturen?)
Bezorger kwam vandaag weer langs, sprak met zeer dreigende toon, werd er nog bang van ook (grote meneer
Verwijderd
Net maar gebeld met PostNL, Ja de bezorger zit fout etc etc en morgen zal ik meer horen, maar waar ik meer bang voor ben is de bezorger zelf. Hij oogde erg agressief en woont hier volgens mij ook vlakbij. Dat gezeik wil ik niet, maar wil wel dat er goed voor mijn spullen word gezorgd.
Bedankt voor de waarschuwing... Zou deze dan beter gaan? In elk geval paypal beschermingM_to_P schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:49:
[...]
Ik zou niet die DS van die verkoopster halen, volgens mij is het dezelfde verkoopster die GTA5 aanbood en waardoor ik ben opgelicht.
Wut? Ook voor een DSLite, waar het hier om gaat?Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:12:
DS moet je max 15 euro voor betalen man meer niet.
Daarom vroeg ik eerder al: wat zijn m'n opties en wat zijn richtprijzen? Ik heb hier al tijden geen ervaring meer mee
Als iemand hier een DS/DSLite voor 15-20 pop wil slijten houd ik me aanbevolen
Verwijderd
Krijg morgen een boxed binnen denk 20 voor gegeven zelfs met games. Gewoon goed refreshen die websitesLiegebeest schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:37:
[...]
Wut? Ook voor een DSLite, waar het hier om gaat?
Daarom vroeg ik eerder al: wat zijn m'n opties en wat zijn richtprijzen? Ik heb hier al tijden geen ervaring meer mee
Als iemand hier een DS/DSLite voor 15-20 pop wil slijten houd ik me aanbevolen
ik ben het eens met xbox2go ik heb enkele post eerder al gemeld dat met een beetje zoekwerk je makelijk een DS (lite) kan vinden voor rond de 15 a 20 euro
Okeydokey... Was die eerdere post ook in reply op mij? Dan heb ik die gemist, excuses 
Op de V&A staat d'r ook eentje, incl hoes en een game. Maar die's weer €40.
Ik ga m'n ogen open houden. Bedankt voor de hulp jongens en sorry voor m'n newb-gedrag, ondanks de leeftijd van m'n account.
Op de V&A staat d'r ook eentje, incl hoes en een game. Maar die's weer €40.
Ik ga m'n ogen open houden. Bedankt voor de hulp jongens en sorry voor m'n newb-gedrag, ondanks de leeftijd van m'n account.
hier een voor 5 euro?
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr
10 euro (12,50 geboden)
vraag prijs 15 (geboden
en voor 8 euro kan je op ebay een nieuwe behuizing kopen
vraag prijs 15
www.marktplaats.nl/a/spel...6db858f31&previousPage=lr
20 met doos
en zo kan ik nog wel ff doorgaan
en geen probleem help graag
maar nooit teveel betalen voor iets ! en voor je geld overmaakt naar verkoper altijd ff gegevens checken op mijnpolitie.nl !!
10 euro (12,50 geboden)
vraag prijs 15 (geboden
vraag prijs 15
www.marktplaats.nl/a/spel...6db858f31&previousPage=lr
20 met doos
en zo kan ik nog wel ff doorgaan
en geen probleem help graag
[ Voor 112% gewijzigd door copywizard op 25-03-2014 16:49 ]
Ga ik doen, dankjewel! Ik stel't op prijs
Volgens mij kwam ik laatst een tutorial tegen om zelf een backlight-mod te installeren op je GBA. Ik weet niet of je daar handig genoeg voor bent? Ik wil het zelf ook nog een keer proberen, maar moet eerst eens 1 van mijn andere 102847391 projecten afmakenksborg schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:12:
[...]
Opzich wel, maar wil wel één met backlight hebben. Beetje lastig om dat te testen (al kan je natuurlijk de verkoper laten kijken naar het typenummer). Kom er denk ik wel een keer één tegen. Eens zien of er binnenkort nog rommelmarkten zijn.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
RGB kabel is binnen hier en dat werkt zoveel beter
Pikmin 2 heeft kleurtjes
Alleen kom je er zo wel heel makkelijk achter dat je SNES niet zo goed werkt als verwacht. Schroefsetje halen dan maar
Wel weer een SNES waar de behuizing nog goed op kleur is dus dat heb ik mee
Alleen kom je er zo wel heel makkelijk achter dat je SNES niet zo goed werkt als verwacht. Schroefsetje halen dan maar
Wel weer een SNES waar de behuizing nog goed op kleur is dus dat heb ik mee
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
En het is goed gekomen qua DSLite
Heb een dealtje met een Tweaker gesloten en wat korting kunnen bedingen. Ik ben happy en de kapotte DS kan uit de kast, naar een ander toe.
Mmm... Is de accu uit een DS eigenlijk in een DSLite te stoppen? *peins* Dat gaan we eens uitzoeken
Mmm... Is de accu uit een DS eigenlijk in een DSLite te stoppen? *peins* Dat gaan we eens uitzoeken
Nee, maar die past wel in een GBA SP (hooguit de plastic pinnen er van af knippen) en is zwaar genoeg voor een AGS101.
[ Voor 24% gewijzigd door Flozem op 25-03-2014 22:35 ]
Coolio! Dan zal binnenkort m'n uitstekend werkende, maar met-kapotte-scharnier DS hier op V&A verschijnen
Ik krijg tegenwoordig het meeste binnen via mijn zus. Die heeft een PS2, PS3, NDSL en 3DS en koopt met regelmaat setjes op om door te verkopen. As. vrijdag krijg ik New Super Mario Bros. , Mario Party DS, twee Laytons en GTA Advance voor de DS van d'r. Laatst al een spel of 13 voor de PS2 en 3 van d'r gekregen en nu heeft ze nog Kingdom Hearts II voor me.
Nadeel is dat ze liever dingen geeft dan weer verkoopt. Zo kreeg mijn dochter, haar nichtje, al een NDS Lite van d'r (terwijl we in huis al een NDS, NDSi en 3DS hadden) en krijgt ze nu weer een NDSL in betere staat) en bewaart ze alles wat ik nog niet heb. Maar goed, dan krijgt ze zo nu en dan wat van me terug
Verder nog Shadow of Memories (PS2) binnengekregen en morgen ISS Deluxe voor de PS1. Nu nog ooit Rule of Rose voor de PS2, maar die is erg duur en zeldzaam.
Nadeel is dat ze liever dingen geeft dan weer verkoopt. Zo kreeg mijn dochter, haar nichtje, al een NDS Lite van d'r (terwijl we in huis al een NDS, NDSi en 3DS hadden) en krijgt ze nu weer een NDSL in betere staat) en bewaart ze alles wat ik nog niet heb. Maar goed, dan krijgt ze zo nu en dan wat van me terug
Verder nog Shadow of Memories (PS2) binnengekregen en morgen ISS Deluxe voor de PS1. Nu nog ooit Rule of Rose voor de PS2, maar die is erg duur en zeldzaam.
[ Voor 10% gewijzigd door Exorcist op 25-03-2014 23:13 ]
Ik denk dat het tijd is om nog eens m'n Megadrive controlers schoon te maken. De VPD blijft moeite hebben om te onderscheiden tussen LR/UD, waardoor Sparkster en Bomberman een stuk trickier spelen.
Heb vergeleken met de SNES de MD controler sowieso altijd wat... zompig? gevonden...
EDIT: En ik moet zeggen, die 60Hz mod voor de MD ziet er heel goed te doen uit. Wist niet dat het voor -alle- games nuttig was. Weer wat geleerd. Moet alleen wel even wachten het te doen; eerst zo'n RGB kabel uit de UK... Is toch ook weer vijftien pop..
Heb vergeleken met de SNES de MD controler sowieso altijd wat... zompig? gevonden...
EDIT: En ik moet zeggen, die 60Hz mod voor de MD ziet er heel goed te doen uit. Wist niet dat het voor -alle- games nuttig was. Weer wat geleerd. Moet alleen wel even wachten het te doen; eerst zo'n RGB kabel uit de UK... Is toch ook weer vijftien pop..
[ Voor 31% gewijzigd door Liegebeest op 26-03-2014 22:25 ]
Weet er iemand waar ik kan terug vinden wat de kleurencodes zijn van SNES spellen.
Ik weet bijvoorbeeld dat Oranje, PALcode FAH (nederlands/frans) is.
Zou graag hier meer info over hebben.
Ik weet bijvoorbeeld dat Oranje, PALcode FAH (nederlands/frans) is.
Zou graag hier meer info over hebben.
Ik ben hier wat ps2 phats aan het opknappen maar zit nu met een probleem op 1 van de toestellen.
Het is een 3002 toestel en als ik het onder stroom zet lijkt alles normaal te werken, alleen krijg ik even een wit wisselend blok te zien (ong 1 sec) en daarna niets meer. Ook geen geluid. Wel heb ik gemerkt dat er een modchip (met condensator) ingebouwd is. Iemand een idee hoe ik de boel moet uitmeten om te zien of mijn av port kapot is?
Het is een 3002 toestel en als ik het onder stroom zet lijkt alles normaal te werken, alleen krijg ik even een wit wisselend blok te zien (ong 1 sec) en daarna niets meer. Ook geen geluid. Wel heb ik gemerkt dat er een modchip (met condensator) ingebouwd is. Iemand een idee hoe ik de boel moet uitmeten om te zien of mijn av port kapot is?
80 tot 100 Euro vind ik vrij prijzig ja.
misschien beter om nu te kopen dan later?
Er is een GBA SP naar me onderweg, maar die zit onder de krassen (was de prijs ook naar :-)).
Er zijn nieuwe behuizingen te koop, maar wat is een goede? Las op DealExtreme commentaar dat die erg plastic aanvoelen.
Er zijn nieuwe behuizingen te koop, maar wat is een goede? Las op DealExtreme commentaar dat die erg plastic aanvoelen.
Ik betaal per definitie niet zulke bedragen voor spellen, voor geen enkele console. Wacht dan liever af tot iemand hem ooit (per ongeluk) voor een prikkie verkoopt. En anders gewoon...nietnooblowstar schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:20:
misschien beter om nu te kopen dan later?
AAAAAArrrggghhhh!! Was S.O.S. voor de SNES aan het volgen op Ebay, want ik wilde hem dit weekend kopen samen met wat andere spellen. Is ie ineens verkocht voor maar 72 Euro!!
Ik ben gewoon geninja'd
Vanavond gauw mijn andere spellen bestellen, voordat die ook weg zijn.
Heb gelukkig wel mijn Robocop (NES), Pilotwings (SNES) en Turn and Burn (SNES) binnen.
Ik ben gewoon geninja'd
Heb gelukkig wel mijn Robocop (NES), Pilotwings (SNES) en Turn and Burn (SNES) binnen.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Die staat ook nog op m'n lijstje om ooit te bemachtigen, grappigXyphoid schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:09:
AAAAAArrrggghhhh!! Was S.O.S. voor de SNES aan het volgen op Ebay, want ik wilde hem dit weekend kopen samen met wat andere spellen. Is ie ineens verkocht voor maar 72 Euro!!
Ik ben gewoon geninja'd![]()
Rule of Rose zal onterecht een van de duurste PS2 titels worden. Ik kan zo 20 games noemen die veel en veel zeldzamer zijn, maar die er niet zo'n schimmig verhaal omheen hebben en daardoor minder waardevol zijn
http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl
Ja, zo heb je tig games die veel waard zijn maar niet om het verhaal of gameplay. Heb RoR als enige spel op de HDD van m'n phat PS2, en het is wel iets dat ik normaliter leuk vind. De reden dat het spel zo omstreden is vind ik dan ook wel "grappig".
Gisteren de Dreamcast voor het eerst in jaren weer eens aangesloten. Sommige spellen worden duidelijk gracieuzer ouder dan anderen. 
Crazy Taxi 2? Nog steeds heerlijk speelbaar en een genot. De analoge stick is alleen veel gevoeliger dan ik nu gewend ben.
Sonic Adventure? Mijn hemel, dat ik dit ooit 'geniaal' vond
De action stages zijn nog steeds best leuk en snel, maar het geneuzel er tussenin verloopt toch wel erg houterig. Ach ja, de geleerde lessen uit het verleden.
D'r ligt nog een hele stapel om nog eens door te nemen. Zal ik nu eindelijk Grandia 2 eens uitspelen?
Crazy Taxi 2? Nog steeds heerlijk speelbaar en een genot. De analoge stick is alleen veel gevoeliger dan ik nu gewend ben.
Sonic Adventure? Mijn hemel, dat ik dit ooit 'geniaal' vond
D'r ligt nog een hele stapel om nog eens door te nemen. Zal ik nu eindelijk Grandia 2 eens uitspelen?
pff ivm met prive omstandigheden niet veel meer met games gedaan, eindelijk weer is wat gekocht..
Boxed mega drive 1 met 6 waar onder mega turrican Pal boxed, aantal keer gemaild om hem op te halen, maar dat lukte niet. geld overgemaakt om te laten versturen...nu hoor ik niks meer.. Grrr voor eerst in 3 jaar verzamelen.
Boxed mega drive 1 met 6 waar onder mega turrican Pal boxed, aantal keer gemaild om hem op te halen, maar dat lukte niet. geld overgemaakt om te laten versturen...nu hoor ik niks meer.. Grrr voor eerst in 3 jaar verzamelen.
Was dat in de buurt van Duiven of 's Heerenberg?ramoness schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:41:
pff ivm met prive omstandigheden niet veel meer met games gedaan, eindelijk weer is wat gekocht..
nee Leiderdorp, hij heeft meer advertenties staat, niks met games oid. vrienden daar is op laten mailen. kijken of hij daarop reageerd
even puur een vraag hoe staan jullie over tegen repro,s?
heb net een repro gemaakt gisteren van california raisins en vroeg me af of hier belangstelling voor was hier of niet?
heb net een repro gemaakt gisteren van california raisins en vroeg me af of hier belangstelling voor was hier of niet?
als het repro's zijn van niet uitgebrachte games, of localisaties, dan heb ik er geen moeite meecopywizard schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:29:
even puur een vraag hoe staan jullie over tegen repro,s?
repro's van games die gewoon bestaan (en dan vooral de doosjes) zoals Mega Man X3, Stadium Events vind ik een andere zaak. Zo lang ze eenvoudig van echt te onderscheiden zijn, prima.. maar die kwalitatief goede namaak die je de afgelopen jaren ziet vind ik gevaarlijk voor de hobby
nee ik ben echt bezig met de protos zoals bio force ape en california raisins en eventueel mods zoals mario lost levels en eventueel earthbound zero die hier nooit is uitgekomen
al zit ik wel te denken om een flintstones 2 te maken puur om te kijken of het lukt en zodat ik hem op echte hardware kan spelen is nog altijd vele malen goedkoper dan een everdrive
maar begrijp idd dat als ze niet worden aangeboden als repro en ze ook niet te onderscheiden zijn van echt dat het niet leuk is maar dat ben ik zeker niet van plan !
al zit ik wel te denken om een flintstones 2 te maken puur om te kijken of het lukt en zodat ik hem op echte hardware kan spelen is nog altijd vele malen goedkoper dan een everdrive
maar begrijp idd dat als ze niet worden aangeboden als repro en ze ook niet te onderscheiden zijn van echt dat het niet leuk is maar dat ben ik zeker niet van plan !
Verwijderd
Helemaal mee eens en ben er ook van overtuigd dat er ''bedrijven'' zijn die op deze manier games voor topprijzen proberen te slijten. Zo zag ik een tijd geleden een 1 op 1 kopie van Earthbound dankzij een andere collector en hij werd verkocht voor honderden dollars... Dit is een hele gevaarlijke ontwikkelingDr. Retro schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 21:19:
[...]
als het repro's zijn van niet uitgebrachte games, of localisaties, dan heb ik er geen moeite mee
repro's van games die gewoon bestaan (en dan vooral de doosjes) zoals Mega Man X3, Stadium Events vind ik een andere zaak. Zo lang ze eenvoudig van echt te onderscheiden zijn, prima.. maar die kwalitatief goede namaak die je de afgelopen jaren ziet vind ik gevaarlijk voor de hobby
Ik word gek!!! Nog een keer iets wat ik volgde op Ebay voor mijn neus weggekaapt...
Ben nu aan het onderhandelen over een VGA graded game. VGA kan me helemaal niet schelen, maar was de enige die ik nog kon vinden. De andere aanbieders hebben alleen het spel of een gaar doosje.
Ben nu wel 150 Euro meer kwijt dan ik eigenlijk van plan was
Komende maanden op water en brood leven...
Ben nu aan het onderhandelen over een VGA graded game. VGA kan me helemaal niet schelen, maar was de enige die ik nog kon vinden. De andere aanbieders hebben alleen het spel of een gaar doosje.
Ben nu wel 150 Euro meer kwijt dan ik eigenlijk van plan was
Komende maanden op water en brood leven...
Holy carp O_O
En ik voor mezelf moeilijk doen over een kabel van vijftien pop
Dit is ook alleen omdat die goedkope al verkocht was. Ik ben bang dat ik hem vang nu niet meer voor een lagere prijs ga vinden.Liegebeest schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 07:43:
Holy carp O_O
In ieder geval niet in goede staat. Dit wordt hopelijk geen gewoonte.
Heb zat goedkope gevonden, maar doosjes vallen uit elkaar of boekjes zijn gekreukt en gescheurd.
om welke game gaat het?Xyphoid schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 15:17:
[...]
Dit is ook alleen omdat die goedkope al verkocht was. Ik ben bang dat ik hem vang nu niet meer voor een lagere prijs ga vinden.
In ieder geval niet in goede staat. Dit wordt hopelijk geen gewoonte.
Heb zat goedkope gevonden, maar doosjes vallen uit elkaar of boekjes zijn gekreukt en gescheurd.
Verwijderd
Iemand enig idee hoe het kan dat ik wel topadvertenties zie terwijl ik de plugin heb die dat zou moeten voorkomen? Heeft altijd gewerkt, alleen sinds een dag of 2-3 niet meer.
Marktplaats is druk bezig hun beleid te veranderen en de site te vernachelen. Iedere particulier krijgt maar 1 advertentie bovenaan in de lijst. De rest wordt achteraan geplaatst. Ik zou zeggen: kijk op de laastste vijf pagina's...
SOS. Dus niet Sink Or Swim, maar degene met de boot.
Heeft iemand hier trouwens een account bij die afzetters van VGGrader? Ik wil een serienummer checken, maar daarvoor moet je een account hebben en ik krijg geen activatiemail van ze.
Als ik dat spel koop, dan moet ik me inhouden om niet gewoon die case er af te halen en het spel gewoon te openen en te spelen. Ik koop hem namelijk niet voor de waarde en om hem door te verkopen, maar voor de heb. Als ik me niet kan inhouden, dan maak ik er zeker een filmpje van
[ Voor 48% gewijzigd door Xyphoid op 29-03-2014 23:42 ]
Wat gebruiken jullie om alle consoles open te schroeven?
http://www.shinobii.com/e...rsal/console-toolkit.html
Ik wou deze bestellen daar maar hun paypal doet het niet en reageren op mails doen ze ook niet
Dus ben opzoek naar andere mogelijkheden.
Ik wou deze bestellen daar maar hun paypal doet het niet en reageren op mails doen ze ook niet

Geef het serienummer maar.Xyphoid schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 23:35:
[...]
SOS. Dus niet Sink Or Swim, maar degene met de boot.
Heeft iemand hier trouwens een account bij die afzetters van VGGrader? Ik wil een serienummer checken, maar daarvoor moet je een account hebben en ik krijg geen activatiemail van ze.
Als ik dat spel koop, dan moet ik me inhouden om niet gewoon die case er af te halen en het spel gewoon te openen en te spelen. Ik koop hem namelijk niet voor de waarde en om hem door te verkopen, maar voor de heb. Als ik me niet kan inhouden, dan maak ik er zeker een filmpje van
70756751
Alvast bedankt!
Ben benieuwd wat ze precies over het spel zeggen.
Zelf heb ik een set vergelijkbaar aan deze: http://www.ebay.nl/itm/Un...Tools&hash=item58aad6e427Touchdomex schreef op zondag 30 maart 2014 @ 11:07:
Wat gebruiken jullie om alle consoles open te schroeven?
Ik wou deze bestellen daar maar hun paypal doet het niet en reageren op mails doen ze ook nietDus ben opzoek naar andere mogelijkheden.
Zou deze ook werken op de SNES? Want dat is de enige die ik niet zie maar ik wel wil hebb0nG-Meister schreef op zondag 30 maart 2014 @ 11:26:
[...]
Zelf heb ik een set vergelijkbaar aan deze: http://www.ebay.nl/itm/Un...Tools&hash=item58aad6e427
Die zit hier niet bij inderdaad, daarvoor heb je de gamebit nodig (3.8 = voor games en 4.5 = voor consoles):Touchdomex schreef op zondag 30 maart 2014 @ 11:29:
[...]
Zou deze ook werken op de SNES? Want dat is de enige die ik niet zie maar ik wel wil hebb0n
http://www.ebay.nl/itm/Ga...Tools&hash=item2c6de2b852
Game InformationXyphoid schreef op zondag 30 maart 2014 @ 11:15:
[...]
70756751
Alvast bedankt!
Ben benieuwd wat ze precies over het spel zeggen.
Serial Number: 70756751
Date Graded: Feb 07, 2012
Grade 85+
Year: 1994
Company: VIC TOKAI
Series: SNES
Title: GAME CARTRIDGE
Name: S.O.S.
Ik zal Shinobii nog maar mailen dan want als ik op die manier alles haal ben ik dubbel zoveel kwijtG-Meister schreef op zondag 30 maart 2014 @ 11:58:
[...]
Die zit hier niet bij inderdaad, daarvoor heb je de gamebit nodig (3.8 = voor games en 4.5 = voor consoles):
http://www.ebay.nl/itm/Ga...Tools&hash=item2c6de2b852

Ik stuurde ook maar wat voorbeeld links, er zijn genoeg setjes op eBay te vinden met daarin de benodigdheden die je zoekt. Of je koopt de Shinobii set gewoon hierTouchdomex schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:05:
[...]
Ik zal Shinobii nog maar mailen dan want als ik op die manier alles haal ben ik dubbel zoveel kwijt
Allemachtig, na ruim een week heb ik mijn set van 4 MVS games ( KOF 96, Samurai Shodown II, Puzzle de Pon en Pop 'N Bounce) nog steeds niet binnen. Gekocht via MP en klaarblijkelijk laat ie iemand anders de boel op de post doen.... Ondanks controles of die persoon een oplichter is, hoop ik niet dat die persoon mij probeert te flessen 
Nou ja, ik heb enkele titels kunnen bemachtigen via marktplaats (komen deze week binnen):
- Art of fighting 2
- Last Blade 2
- King of fighters 94
- King of fighters 95
- King of fighters 99
- Real Bout Fatal Fury
- Streethoop
- Super Sidekicks 2
- World heroes 2 Jet
En normaal gesproken ben ik geen fan van de zogenaamde pirate carts, maar ik heb toch besloten om de 164 in 1 cartridge voor de MVS te kopen. Simpelweg omdat het sparen van MVS titels echt een prijzige aangelegenheid is en ze zijn vaak ook nodg eens slecht verkrijgbaar (bijvoorbeeld de Metal Slug serie). Op deze manier krijg ik alsnog toegang tot mijn gewilde titels.

Nou ja, ik heb enkele titels kunnen bemachtigen via marktplaats (komen deze week binnen):
- Art of fighting 2
- Last Blade 2
- King of fighters 94
- King of fighters 95
- King of fighters 99
- Real Bout Fatal Fury
- Streethoop
- Super Sidekicks 2
- World heroes 2 Jet
En normaal gesproken ben ik geen fan van de zogenaamde pirate carts, maar ik heb toch besloten om de 164 in 1 cartridge voor de MVS te kopen. Simpelweg omdat het sparen van MVS titels echt een prijzige aangelegenheid is en ze zijn vaak ook nodg eens slecht verkrijgbaar (bijvoorbeeld de Metal Slug serie). Op deze manier krijg ik alsnog toegang tot mijn gewilde titels.
Thanks, man!Kryptex schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:01:
[...]
Game Information
Serial Number: 70756751
Date Graded: Feb 07, 2012
Grade 85+
Year: 1994
Company: VIC TOKAI
Series: SNES
Title: GAME CARTRIDGE
Name: S.O.S.
Weer mijn vermoeden bevestigd, dat het een stelletje geldkloppers zijn.
Aangezien ik het spel nergens kan vinden in goede conditie en mijn bod is aanvaard, ga ik hem kopen.
Ik ga nog wel op zoek naar een losse cartridge, want ik wil de factory seal niet openen. Het doosje van VGGraded, kan me eigenlijk niet schelen, maar de factory seal wel (als het een echte factory seal is).
Carts gaan voor 30-40$ waarom niet wachten op een cart op ebay?
http://www.ebay.com/itm/S...Games&hash=item3a8c3064ba
Verwijderd
Games koop je toch om te spelen? Dan zou ik eerder een kopie kopen zonder seal eerlijk gezegd.Xyphoid schreef op zondag 30 maart 2014 @ 16:38:
[...]
Thanks, man!
Aangezien ik het spel nergens kan vinden in goede conditie en mijn bod is aanvaard, ga ik hem kopen.
Ik ga nog wel op zoek naar een losse cartridge, want ik wil de factory seal niet openen. Het doosje van VGGraded, kan me eigenlijk niet schelen, maar de factory seal wel (als het een echte factory seal is).
Was me laatst al opgevallen bij m'n eigen advertenties. Nu worden ze dus in z'n geheel niet meer opgemerkt en moet je veel gerichter gaan zoeken. M.i. een hele grote achteruitgang.Flozem schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 21:38:
Marktplaats is druk bezig hun beleid te veranderen en de site te vernachelen. Iedere particulier krijgt maar 1 advertentie bovenaan in de lijst. De rest wordt achteraan geplaatst. Ik zou zeggen: kijk op de laastste vijf pagina's...
Ik zou dat doosje er toch om laten zitten. Dan is je spel gelijk een aanzienlijk percentage meer waard.Xyphoid schreef op zondag 30 maart 2014 @ 16:38:
[...]
Thanks, man!
Mijn vondsten van afgelopen week, meeste afkomstig van de retro game beurs in Apeldoorn
YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 123
Kryptex schreef op zondag 30 maart 2014 @ 17:24:
Carts gaan voor 30-40$ waarom niet wachten op een cart op ebay?:)
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:27:
[...]
Games koop je toch om te spelen? Dan zou ik eerder een kopie kopen zonder seal eerlijk gezegd.
Misschien koop ik nog een losse cartridge er bij.danielkraak schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:37:
[...]
Ik zou dat doosje er toch om laten zitten. Dan is je spel gelijk een aanzienlijk percentage meer waard.
Maar misschien open ik hem ook gewoon. Waarde kan me niet echt schelen. Gaat mij er om dat het spel, doosje en boekje er goed uitzien.
Als ik een cheap cartridge kan vinden, die ze ook naar Europa sturen, koop ik die wel. Stomme Amerikanen die de cartridge verkopen, sturen niet naar Europa.
Pfffff en alleen maar omdat ik ff wilde wachten met het kopen van de enige non graded, goed uitziende (supergoed nu ik er over nadenk), complete versie. Die ook nog eens supergoedkoop was.
Moraal van het verhaal: niet wachten met kopen
Heb ik maar gelijk in praktijk gebracht.
Nieuwe aanwinsten (alles CIB en in goede staat):
SNES
- Black Hawk
- Blackthorne
- Pilotwings
- Pocky & Rocky
- Turn & Burn
NES
- Robocop
- Kid Icarus
Game & Watch Donkey Kong 2
[ Voor 36% gewijzigd door Xyphoid op 30-03-2014 23:11 ]
Tsk. Een beetje de Atari ST dissen en gekscherend zeggen dat de games ruk waren. Je hebt het wel over mijn 1e game-computer ja!Dr. Retro schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:40:
Mijn vondsten van afgelopen week, meeste afkomstig van de retro game beurs in Apeldoorn
Ik speelde al met 256 kleuren en laadde games van een 3.5" diskette terwijl de meeste PC gebruikers chucky egg laadde vanaf en 5.25" floppy en genoegen moesten nemen de zwart/amber weergave van hun hercules monitor meneer!
Afgelopen vrijdag kreeg ik een berichtje van mijn vriendin: "Ik ben nu bij mijn ouders wat dingen aan het verplaatsen voor een nieuwe kast en kijk eens wat ik tegenkwam". Bijgevoegd had ze twee foto's, 1 van een NES en de ander met 8 games
De NES was al zeker 15 jaar niet meer aangesloten geweest, maar hij deed het nog. Er zat wel 20 jaar aan rookaanslag op (behoorlijk geel zeg maar), maar de games zaten stuk voor stuk in een plastic case. Hier een foto van de games:

De NES was al zeker 15 jaar niet meer aangesloten geweest, maar hij deed het nog. Er zat wel 20 jaar aan rookaanslag op (behoorlijk geel zeg maar), maar de games zaten stuk voor stuk in een plastic case. Hier een foto van de games:

- Digger the Rock
- Double Dragon
- Little Nemo Dream Master
- Pro Wrestling
- Super Mario Bros / Duck Hunt
- SMB 2
- SMB 3
- Talespin
heerlijk toch die vriendinnen je moet ook zo vaak mogelijk proberen te wisselen want dan vinden die nieuwe vaak weer wat bij hun ouders thuis 
een van mijn nessen kwam ook bij mijn huidige vriendin vandaan
maar mooie vondst glaanie!
een van mijn nessen kwam ook bij mijn huidige vriendin vandaan
maar mooie vondst glaanie!
Nu ik zo in de VGA grading ben gedoken, krijg ik een beetje een vies gevoel bij die VGA.
Hier een grappig filmpje daarover.
Volgens mij zorgen ze alleen maar ervoor dat spellen niet meer te verkrijgen zijn. Niet voor normale prijzen in ieder geval, dus als verzamelaar moet je nu genoegen nemen met spellen in slechte staat of alleen een cartridge.
En wie heeft VGA benoemd tot expert?
Volgens mij is het alleen maar geldklopperij. Je kan het ook zelf in zo'n doosje stoppen. En een VGA doosje is niet eens luchtdicht, dus eigenlijk alleen maar tegen het openen van het spel en niet om het goed te houden.
Wat vinden jullie van de VGA en grading?
Volgens mij zorgen ze alleen maar ervoor dat spellen niet meer te verkrijgen zijn. Niet voor normale prijzen in ieder geval, dus als verzamelaar moet je nu genoegen nemen met spellen in slechte staat of alleen een cartridge.
Volgens mij is het alleen maar geldklopperij. Je kan het ook zelf in zo'n doosje stoppen. En een VGA doosje is niet eens luchtdicht, dus eigenlijk alleen maar tegen het openen van het spel en niet om het goed te houden.
VGA = Grading...
vind het een uitstekend bedrijf en initiatief voor de sealed nintendo collectors.
goede boost voor de economie.
vind het een uitstekend bedrijf en initiatief voor de sealed nintendo collectors.
goede boost voor de economie.
VGA is hiermee begonnen er is ook UKG gevestigd in de UK maar wordt veel minder gebruikt. Soms interessant voor goedkope games die je wilt laten graden en niet veel verzendkosten wil betalen. Ik laat zelf veel graden bij VGA maar stuur dan wel 10-20 games in 1x dus dan valt het wel mee.Xyphoid schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:27:
Nu ik zo in de VGA grading ben gedoken, krijg ik een beetje een vies gevoel bij die VGA.
De acrylic cases zijn overigens bewust niet luchtdicht ivm vocht daar is rekening mee gehouden. Het gaat mij zelf om te displayen en om goed te bewaren, ik laat wel alleen dingen graden in goede staat natuurlijk dus mijn meeste games zijn ook 85+ of hoger.
Het enige wat ze doen is kijken of de seal legitiem is en dus een cijfer geven met betrekking van de staat van het spel en de seal. Je kan evt. ook nog je game laten cleanen en een gedetailleerd rapport opvragen van de staat van het spel.
Dr. Retro... wel grappig...
met de prijzen die jij vraagt voor je Megadrive spellen, dan zou ik rijk man zijn als ik mijn collectie al voor de helft van die prijs verkoop.
met de prijzen die jij vraagt voor je Megadrive spellen, dan zou ik rijk man zijn als ik mijn collectie al voor de helft van die prijs verkoop.
Verwijderd
Mail van PostNL gehad omtrend de kliko kwestie en het geld van het pakket 100 euro wordt teruggestort
zat ik laast ook te denken, heb nu 305 mega drive spellen. woa een aantal dure zoals death and return of superman,castlevania etc.. mocht er ooit crisis uitbreken zit ik goedAero schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:55:
Dr. Retro... wel grappig...
Gewoon al de twee mail vandaag, van iemand naar wie ik geld overgemaakt, dat ze het spel inmiddels niet meer in hun bezit hebben en m'n geld terug gaan sturen 
Iemand hier btw die de SLG-in-a-box of een XRGB mini gebruikt?
Vraag je niet eerst of ze het spel nog hebben dan?PluueeR schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:05:
Gewoon al de twee mail vandaag, van iemand naar wie ik geld overgemaakt, dat ze het spel inmiddels niet meer in hun bezit hebben en m'n geld terug gaan sturen
Lijkt me wel handig.
Vandaag maar SOS voor de SNES in een gaar doosje met gare manual gekocht. Dan kan ik hem in ieder geval spelen.
Heb mijn bieding voor de VGA versie gecanceled. Misschien kom ik ooit nog een ungraded versie in goede staat tegen.
Ik onderhandel met ze over een prijs/verzendkosten. Dan mag ik er toch vanuit gaan als we daar uit zijn en hun bankgegevens mailen dat ze het nog hebben? Ik maak het altijd direct over.
Dit topic is gesloten.