Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Ik zie toch niet helemaal hoe Sony de Morpheus wilt laten werken op de Ps4 behalve bij grafisch ouderwetse games...

Als je kijkt naar het feit dat de Ps4 met moeite huidige games in 1080p en 40-60fps laat draaien is het gemakkelijk te concluderen dat bijvoorbeeld Killzone niet in Morpheus gedraaid kan worden met 1080p en 60 fps... Zelfs niet 1080p en 30 fps op 2 aparte schermen (!) aangezien de game normaal in SP al framedrops heeft.

Ik denk dat we eigenlijk alleen games als Ps3 ports, indies & speciale Morpheus games kunnen verwachten... De Oculus Rift maakt games ook enorm zwaar en voor hun nieuwe prototype (iets beter dan de Morpheus in specs en performance) heb je voor 1080p en 30-60fps een PC nodig die de PS4 al weer goed achter zich laat...

Zéér sterke twijfels hier over. Niet over het idee, maar wel over de uitvoering. Morpheus was beter een PS5 (!) product geweest als ik naar de eisen van VR vs prestatie Ps4 kijk.

Wat denken jullie?

Ik ben een énorm voorstander van VR, maar als Sony alleen maar 'matige' grafische VR titels uitbrengt of games automatisch énorm laat terugschalen in resolutie of detail/effecten, en ik zie geen andere mogelijkheid, voor de Morpheus ben ik bang dat dit geen goed beeld geeft van de technologie en mensen weer wegstappen zoals bij het, daadwerkelijk, crappy 3DTV.

[ Voor 15% gewijzigd door Brutal1ty op 12-06-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Het is natuurlijk maar de vraag of de bottleneck bij de fill-rate ligt bij je Killzone voorbeeld en misschien is het renderen van een extra viewpoint niet per sé een 50% performance hit. Dat zal per spel verschillen. En voorlopig is de resolutie van Morpheus 960x1080 per oog (net als de nieuwste occulus rift).

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:21:
Ik zie toch niet helemaal hoe Sony de Morpheus wilt laten werken op de Ps4 behalve bij grafisch ouderwetse games...

Als je kijkt naar het feit dat de Ps4 met moeite huidige games in 1080p en 40-60fps laat draaien is het gemakkelijk te concluderen dat bijvoorbeeld Killzone niet in Morpheus gedraaid kan worden met 1080p en 60 fps... Zelfs niet 1080p en 30 fps op 2 aparte schermen (!) aangezien de game normaal in SP al framedrops heeft.

Ik denk dat we eigenlijk alleen games als Ps3 ports, indies & speciale Morpheus games kunnen verwachten... De Oculus Rift maakt games ook enorm zwaar en voor hun nieuwe prototype (iets beter dan de Morpheus in specs en performance) heb je voor 1080p en 30-60fps een PC nodig die de PS4 al weer goed achter zich laat...

Zéér sterke twijfels hier over. Niet over het idee, maar wel over de uitvoering. Morpheus was beter een PS5 (!) product geweest als ik naar de eisen van VR vs prestatie Ps4 kijk.

Wat denken jullie?

Ik ben een énorm voorstander van VR, maar als Sony alleen maar 'matige' grafische VR titels uitbrengt of games automatisch énorm laat terugschalen in resolutie of detail/effecten, en ik zie geen andere mogelijkheid, voor de Morpheus ben ik bang dat dit geen goed beeld geeft van de technologie en mensen weer wegstappen zoals bij het, daadwerkelijk, crappy 3DTV.
Morpheus heeft maar 1 1080p scherm die wordt verdeeld over 2 ogen ;)
Het is niet zo dat ieder oog een 1080p scherm heeft. Een stabiele framerate van 60 fps en 1080p zijn eigenlijk de enige vereisten. Om dat te halen zul je de graphics iets terug moeten schalen, maar zeker niet naar ps3 niveau.

Ik ben trouwens van mening dat je niet de allerbeste graphics nodig hebt om VR te laten slagen. Tuurlijk hoe mooier hoe beter, maar je kan met "simpele" graphics ook al een hele mooie game wereld neer zetten. Zie een game als Journey. Design zal erg belangrijk worden. Ik verwacht sowieso een betere VR ervaring bij games die vanaf de grond zijn opgebouwd voor VR, dan een AAA titel die als extraatje Morpeus ondersteund.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2014 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 00:06:
Ik heb een vraag over de PS4. Ik kan een PS4 US kopen maar geeft dat problemen in Nederland met accounts etc? Iemand die hier wat over kan vertellen of mij eventueel kan doorlinken? Alvast bedankt
Je kan m hier ook bestellen ik had m binnen een paar dagen binnen, maar het zal geen problemen geven als je de US console koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:33:
[...]

Morpheus heeft maar 1 1080p scherm die wordt verdeeld over 2 ogen ;)
Het is niet zo dat ieder oog een 1080p scherm heeft. Een stabiele framerate van 60 fps en 1080p zijn eigenlijk de enige vereisten. Om dat te halen zul je de graphics iets terug moeten schalen, maar zeker niet naar ps3 niveau.

Ik ben trouwens van mening dat je niet de allerbeste graphics nodig hebt om VR te laten slagen. Tuurlijk hoe mooier hoe beter, maar je kan met "simpele" graphics ook al een hele mooie game wereld neer zetten. Zie een game als Journey. Design zal erg belangrijk worden. Ik verwacht sowieso een betere VR ervaring bij games die vanaf de grond zijn opgebouwd voor VR, dan een AAA titel die als extraatje Morpeus ondersteund.
Ah bedankt op de correctie mbt het scherm. :X

Met je tweede alinea: dat denk ik dus nou ook. Maar ik blijf wel van mening dat ik alsnog denk dat ''realistische'' games niet lekker gaan werken op de Ps4 Morpheus combi, maar misschien juist alternatieve grafische voorstellingen en stijlen juist wel 8) Begrijp me niet verkeerd hoor ik ben heel nieuwsgierig maar gewoon érg skeptisch omdat ik juist graag wil dat de Morpheus én Oculus Rift het goed gaan doen O+

Er lijkt mij namelijk niet stoffer dan een game als No Man's Sky met kleurrijke alternatieve graphics ór juist een Amnesia met realistische graphics te spelen met een goede VR headset en lekkere koptelefoon... Ik weet nu al dat ik Amnesia niet langer dan 4 minuten vol zou houden :'( Instabuy indien dit goed werkt.

[ Voor 13% gewijzigd door Brutal1ty op 12-06-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 04-10 15:14
Bij Intertoys is The Last of Us weer te reserveren voor 49,99 - http://www.intertoys.nl/g...emastered-ps4-595585.html

Vervolgens krijg je onderstaande mail:
Beste heer Kramer

Bij deze bevestigen wij de reservering van onderstaande game. Door te reserveren heeft u de VIP status voor deze game verkregen hetgeen betekent dat u deze game al kunt kopen voordat deze in onze webshop of winkel verkrijgbaar is. Deze speciale VIP voorverkoop werkt als volgt: u ontvangt een week voor de releasedatum via de email een unieke link waarmee u de game al kunt bestellen. Hiermee kunt u zichzelf ervan verzekeren dat u de game op de releasedatum in huis heeft. Het is mogelijk om meerdere games te bestellen bij de VIP voorverkoop.

[ Voor 70% gewijzigd door lubbertkramer op 12-06-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 08:14
Dat betekent gewoon dat wanneer de daadwerkelijke voorraad eraan komt jullie de eerste ijn die dat weten en dan ook gelijk de daadwerkelijke bestelling kunnen plaatsen. ;)

laat maar ik las niet goed :p

[ Voor 10% gewijzigd door DarkElement op 12-06-2014 11:41 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
DarkElement schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:41:
Dat betekent gewoon dat wanneer de daadwerkelijke voorraad eraan komt jullie de eerste ijn die dat weten en dan ook gelijk de daadwerkelijke bestelling kunnen plaatsen. ;)

laat maar ik las niet goed :p
Klopt, maar 49,99 vind ik een gunstige prijs als ik elders hogere prijzen zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:03
Als ze de trend van de game industrie volgens zal het wel betekenen dat het spel één dag eerder voor de PS4 uitkomt of dat je bijvoorbeeld voor Franklin een speciaal hoedje krijgt...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Mensen die nog geen BF Hardline key hadden, check je mail, die van mij is vanochtend binnengekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
En dat voor een game waar je absoluut niet over te spreken bent? ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
DarkElement schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:59:
Mensen die nog geen BF Hardline key hadden, check je mail, die van mij is vanochtend binnengekomen :)
Lucky you! Hier nog niets binnen helaas, kon helaas ook pas paar uur na openzetten inschrijven ivm dat vanaf mobiel niet goed ging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Ik had hem gisteren al gekregen :Y Vanavond maar even proberen :9~

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
lubbertkramer schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:01:
[...]

Lucky you! Hier nog niets binnen helaas, kon helaas ook pas paar uur na openzetten inschrijven ivm dat vanaf mobiel niet goed ging :(
Spam/ongewenste mail gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Inhakend op Morpheus aan het begin van deze pagina:

Volgens mij moet je sowieso ook een beetje loslaten dat je de games gaat spelen die je nu vet vind, zoals Killzone. Ik lees en hoor van verschillende kanten dat VR niet echt geschikt is voor de klassieke genres en dat ontwikkelaars interactie/gameplay nog volop opnieuw aan het uitvinden zijn voor VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik zie ander een game als Mirror's Edge 2 wel voor me met VR bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 11:44
Nice zie hem nu ook in me mail.
Vanavond even mee aan de slag :P

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Jochem Boom schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:04:
Inhakend op Morpheus aan het begin van deze pagina:

Volgens mij moet je sowieso ook een beetje loslaten dat je de games gaat spelen die je nu vet vind, zoals Killzone. Ik lees en hoor van verschillende kanten dat VR niet echt geschikt is voor de klassieke genres en dat ontwikkelaars interactie/gameplay nog volop opnieuw aan het uitvinden zijn voor VR.
'
Van wat ik heb gezien van de oculus devkit 1 (de oude) werken first person horror games daar prima mee. Mensen die de demo's van de 2e kit hebben gespeeld zeggen dat ook de shooter demo's erg tof waren. Je hebt alleen een zéér sterke PC nodig om dat op een beetje resolutie en framerate te spelen.

Juist first person games, de langzamere, lijken me fantastisch met de rift. In welke vorm (realistisch of juist niet) maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Gewoon het gevoel van een werkelijke 3e dimensie in gamen lijkt me fantastisch 8)

Excuses trouwens dat ik zo uitgebreid over VR begin te kletsen in het Ps4 topic, maar aangezien ik wel Ps4 fan ben en iedereen nieuwsgierig is is een kleine Morpheus (en O Rift) discussie wel van toepassing denk ik alsnog.

[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 12-06-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:10:
Ik zie ander een game als Mirror's Edge 2 wel voor me met VR bril.
Dan moet je ook rennen en springen, anders raak je nogal in de war omdat je jezelf ziet bewegen maar dat niet doet. Dat wordt dus wat lastig :P
Een game als Driveclub heeft daar geen last mee, en is wel geschikt ;)

Nu ook een key voor Battlefield gekregen maar wat moet je daar mee? Ik kan die DLC beta nu ook al spelen?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
BF Hardline key gekregen en succesvol verzilverd. Verschijnt hij niet in mijn downloadlijst en de code opnieuw verzilveren gaat niet. Great!

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
DarkElement schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:03:
[...]

Spam/ongewenste mail gecheckt?
Damn Google! Maar heb hem, vanavond bij thuiskomst verzilveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Werewolf_789 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:36:
BF Hardline key gekregen en succesvol verzilverd. Verschijnt hij niet in mijn downloadlijst en de code opnieuw verzilveren gaat niet. Great!
Kijk even hier: https://store.sonyenterta...om/#!/nl-nl/download/list

En anders even iemand in je lijst opzoeken die 'm speelt en dan zijn sessie proberen te joinen, dan ga je vanzelf weer naar de download pagina ;)

Dit is de directe link naar BF Hardline in de store https://store.sonyenterta...00643_00-BATTLEFIELDH0000

[ Voor 31% gewijzigd door DarkElement op 12-06-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
DarkElement schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:38:
[...]

Kijk even hier: https://store.sonyenterta...om/#!/nl-nl/download/list

En anders even iemand in je lijst opzoeken die 'm speelt en dan zijn sessie proberen te joinen, dan ga je vanzelf weer naar de download pagina ;)
Daar had ik al gekeken maar blijkbaar moest ik wat meer geduld hebben. O-)

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Oh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Betere vergelijking GTA V PS3 vs. PS4:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_e8Kfak6bzY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:54
DarkElement schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:13:

[video]
Ik ben benieuwd naar een vergelijking tussen XBone en Ps4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Zal wel niet spectaculair veel verschil in zitten. Wat ik trouwens raar vind over Sony's E3 Pressco, een tijdje geleden ging het nieuws dat zij een software boost naar de PS4 zouden brengen en ik had hier wel de nodige details van verwacht.

[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 12-06-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
v8power67 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 02:36:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=835985
Uncharted 4 trailer was dus ingame volgens naughty gods.

Zie eerste post. Was onderdeel van een level van de game en na de scene zou je dan ovegaan naar gameplay. Seamlessly dus cutscenes zijn voortaan real time ingame.
Damn im starting to believe. Schijnt dat ze een nieuwe rendertechniek hebben ofzo.
Als dit zo mooi op 1080p/60fps kan. Dan kan de concurentie wel stoppen denk ik zo. Want dit is dan mooieste game ever. En vraag me hellemaal af hoe veel verder kan je dan nog qua graphics....
Pfffff zou wel even een delorean ritje naar de toekomst willen. Want kan niet wachten op deze game.
Inderdaad bizar mooi. Ik vind het soms al lijken alsof ik naar een echt persoon aan het kijken ben.
Ik moet wel zeggen dat er bij TLoU ook een behoorlijk verschil zat tussen de in-game karakters en degene in de tussenfilmpjes. Een dergelijk verschil verwacht ik bij U4 ook.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
DarkElement schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:21:
Zal wel niet spectaculair veel verschil in zitten. Wat ik trouwens raar vind over Sony's E3 Pressco, een tijdje geleden ging het nieuws dat zij een software boost naar de PS4 zouden brengen en ik had hier wel de nodige details van verwacht.
Dat gaat dus duidelijk om Uncharted 4:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=835985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Als de ingame beelden ook zo zijn DAMN!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaskoF schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:18:
[...]

Ik ben benieuwd naar een vergelijking tussen XBone en Ps4 :D
Kijk het filmpje nog een keer. Nu is rechts de Xbox One :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:31
Er zijn geen verschillen meer in uncharted 4 tussen cutsc3nes en gameplay.

http://www.gamersyde.com/..._ps4_30fps_-32338_fr.html

Offscreen gameplay van project cars op de ps4 met gamepad gespeeld. Looking good.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 20:37
DarkElement schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:35:
Wie nog een BF Headlines betakey wil moet vanavond 21:00 snel kijken op de PS@E3 app (te krijgen in de amerikaanse PSN) en dan in het 'Service'-menu. Dan is het 12:00 PDT (Amerikaanse tijd) en zijn er weer 6000 verkrijgbaar!
Wat moest je er precies voor doen? In die app heb ik nooit een optie gehad tussen 5 voor 9 en 10 uur om deze code te krijgen. Heb ik nu iets verkeerds gedaan? Is er nog een mogelijkheid om deze code nu nog te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Was mijn fout, die betacodes in de app waren voor PS Now niet voor Hardline, mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
ALS Uncharted graphic net zo zijn als de teaser. Dan zijn ze ECHT GOED!!!!

Zelfs op een PC met ULTRA HIGH SPECS haal je zulke beelden niet...

Dus ik zou er niet veel van verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 04-10 07:21

[video]
Ik vind het lastig aan te nemen dat het daadwerkelijk zo zal zijn. Iedereen weet hoe Watch Dogs werd geshowd en hoe het er nu uitziet. Het zou heel vet zijn als het er echt zo uit zou gaan zien, maar ik wacht toch nog liever af voordat ik hem ook voor de PS4 ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 11:44
HaskoF schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:10:
ALS Uncharted graphic net zo zijn als de teaser. Dan zijn ze ECHT GOED!!!!

Zelfs op een PC met ULTRA HIGH SPECS haal je zulke beelden niet...

Dus ik zou er niet veel van verwachten...
Nou opzich zou het wel kunnen. Kijk eens goed naar de beelden, een groot deel is weggeblurred. Het enige wat goed gerendered moet worden is Nathan, wat water, en de foilage.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:07
Meekoh schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:18:
[...]

Nou opzich zou het wel kunnen. Kijk eens goed naar de beelden, een groot deel is weggeblurred. Het enige wat goed gerendered moet worden is Nathan, wat water, en de foilage.
Idd, heb die trailer net voor het eerst gezien, en zwaar indrukwekkend natuurlijk, maar ik geloof wel dat het mogelijk is hoor, om de volgende redenen:
- Infamous SS ziet er ook al uber uit voor een open-world game, een game waarin minder geladen hoeft te worden zoals uncharted kan dus wat tandjes hoger kwa IQ
- Het is Naugthy Dog, kijk naar Jak op PS2 en Uncharted en TLOU op PS3, allemaal steken ze boven de rest uit op de consoles.
- Naughty Dog is zo'n beetje Team ICE, die erg goed zijn in low-level optimalisatie, API's enz. En o ja, ze hebben Corinne Yu in dienst, de dame verantwoordelijk voor de lightning engine van Halo 4. Ze gaf op twitter ook al aan dat de trailer gewoon direct van PS4 gecaptured is, en dat PS4 coding leuk is en ze bedankte Mark Cerny :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was van die Thuway maar die is gister beetje ontmaskerd op Neogaf,omdat ie wat bullshit dingen had gezegd :+ , weet niet of ie inmiddels al gebanned is.

Edit: hier:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/upQ4P2c.png :> :P

[video]
Afbeeldingslocatie: http://a.pomf.se/hzemup.PNG :+ 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-06-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R* is anders wel aardig dik met Sony, getuige die laatste statement waarin men zei dat er voor PS4 users een exclusieve verrassing zou komen. Die gasten zitten redelijk op het niveau van ND volgens mij, dus zou zomaar kunnen dat ze alles op de PS4 versie gooien en dan porten naar X1.

Ben wel heel benieuwd naar Uncharted 4 zeg. Echt een van mijn favo series. Volgende maand eerst TLoU weer kapot spelen in volle glorie. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:34:
[...]

R* is anders wel aardig dik met Sony, getuige die laatste statement waarin men zei dat er voor PS4 users een exclusieve verrassing zou komen. Die gasten zitten redelijk op het niveau van ND volgens mij, dus zou zomaar kunnen dat ze alles op de PS4 versie gooien en dan porten naar X1.

Ben wel heel benieuwd naar Uncharted 4 zeg. Echt een van mijn favo series. Volgende maand eerst TLoU weer kapot spelen in volle glorie. :9~
R* is gewoon close met degene waar ze het meeste kunnen verdienen en/of de grootste userbase zit :P . Vorige generatie met MS en de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oOo oOo Ooo lekker krijg net Alpha key Destiny binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 17:24
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:31:
:( FUUUUUUUUUUUU. Zit nog steeds te wachten. BF heb ik vandaag wel binnen gekregen en een maatje heeft nu én BF én Destiny.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:58
Destiny alpha key binnen. Download loopt, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:44

Edd

morm schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:40:
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:31:
Hou eens op.. Nu loop ik ook continu te checken :(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

[quote]AlphaBlack_NL schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 18:09:
Dat was van die Thuway maar die is gister beetje ontmaskerd op Neogaf,omdat ie wat bullshit dingen had gezegd :+ , weet niet of ie inmiddels al gebanned is.

Thuway is samen met famousmortimer al enige tijd geleden gebanned. Ze zijn daar vrij gevoelig voor valse info. Een dude (of dudette) heeft enige tijd geleden al de complete fall lineup van de xbox one geleakt maar hij is gebanned omdat er geen tweede bron was. Uiteindelijk bleek 90 pct van wat hij aangaf waarheid te zijn.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Brazilie-kroatie of destiny.... Lastig hoor....

Aan de andere kant, geruchten zijn dat ie 1,5 uur moet installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Download aanzetten en dan Brazilië kijken ;)
Ik blijf in ieder geval bij dat laatste, wel even kijken zo of m'n invite binnen is :)

En nu al helemaal bij 0-1 :+

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 12-06-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:13
Via de mail en via de pre-order ? Ik heb namelijk wel met een key geregistreerd op de Destiny site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Korte impressie: Lekker :9~ Open-world kindje van Halo en Borderlands _/-\o_

1-puntje: Zit extreme aimassist in die niet uitkan>? :X

Graphics: Gaan wel,character models zijn tiptop in orde, wereld geeft beetje cross-gen gevoel maar de artstyle is sws niet op foto-realtischese graphics gericht,

Verder Res en framerate: iig 1080p, Goede vsync, 0 drops of screentearing. 30 of 60fps ben ik niet 100% uit maar neig eerder naar 30, al kan dat ook door de motionblur komen. Game laat iig niks zien waarom 60fps niet zou kunnen.

[ Voor 60% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-06-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Hier ook de Destiny Alpha Code binnen! :D

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:13

ikookhier

>hijdiehieris<

Hier ook :) Komt ook lekker snel binnen :9

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:01
Yeuy hier ook Alpha binnen:-).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:44

Edd

*O* Klagen helpt ;)
Destiny key is hier ook binnen!!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:42:
[...]

R* is gewoon close met degene waar ze het meeste kunnen verdienen en/of de grootste userbase zit :P . Vorige generatie met MS en de 360.
Met GTA 4 misschien. Met 5 was alles voor Sony.

Is er een Destiny beta nu? Wist ik niet eens. Begrijp de hype voor die game ook niet zo. Het ziet er echt mega saai en generiek uit. Die shootouts lijken echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voeg me toe voor Destiny! :D kunnen we in Tweakers Fireteam :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:39:
[...]

Met GTA 4 misschien. Met 5 was alles voor Sony.

Is er een Destiny beta nu? Wist ik niet eens. Begrijp de hype voor die game ook niet zo. Het ziet er echt mega saai en generiek uit. Die shootouts lijken echt nergens op.
Zelf spelen is leuker dan kijken ;) Echt generiek is het niet omdat het zeker een nieuw concept is :)

Deze game is iig totaal ongeschikt voor singeplayer :p daarvoor niet echt gebalanceerd en je kan niet pauzeren :P

[ Voor 11% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 12-06-2014 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Hehe, Destiny beta werkt ook via remote play. Een oog op het wk andere op de vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
En ja hier ook de code binnen. Ff uitproberen zo. Toppie! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik hoop in een paar dagen me PS4 te kunnen ontvangen, en vroeg me af welke PS4 games nou echt een must have op dit moment zijn. Ik hoorde gemixde gevoelens over Killzone, is het wat of moet ik hem laten liggen? En wat nog meer moet ik halen, infamous ziet er leuk uit en ik zal ongetwijfeld fifa 14 ergens uit een bak vissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Proxzor schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:12:
Ik hoop in een paar dagen me PS4 te kunnen ontvangen, en vroeg me af welke PS4 games nou echt een must have op dit moment zijn. Ik hoorde gemixde gevoelens over Killzone, is het wat of moet ik hem laten liggen? En wat nog meer moet ik halen, infamous ziet er leuk uit en ik zal ongetwijfeld fifa 14 ergens uit een bak vissen.
Ik zou Tomb Raider en AC Black Flag willen adviseren. Volgende maand uiteraard The Last of Us en als je een lekkere knaller zoekt: Wolfenstein. Killzone en inFamous zijn ook zeer vermakelijk en laten een glimp zien van wat de PS4 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:46:
Ik heb het over de gameplay, daar is weinig nieuws aan volgens mij. Rare poppetjes neerschieten, meh. ;)
Onder die noemer kan je ook TLOU plaatsen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:37:
[...]

Onder die noemer kan je ook TLOU plaatsen }:O
Ja? Ken je een hoop 3rd person adventures met dergelijke weapon sway, een real-time crafting systeem, vele combat mogelijkheden en dan eentje die net zo soepel stuurt en animaties zo soepel uitvoert? Begrijp überhaupt niet waarom je daarover begint. Het gaat toch over Destiny?

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 12-06-2014 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Volgens mij had jij de marketing campagne voor The Last of Us moeten voeren. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
omg Destiny wat een god-tier Multiplayer _/-\o_ Wel erg veel overgenomen van de oude Halo's maarja is ook hun IP eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik was echt binnen 2 minuten na aankodiging aangemeld maar helaas geen key :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:17:
[...]

Ik was echt binnen 2 minuten na aankodiging aangemeld maar helaas geen key :(
Had je wel een pre-order en een Béta key ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nieuwe korte trailer van de exclusive indie game Everybody's Gone To The Rapture:

Ziet er veelbelovend uit maar heb nog geen idee wat het spel nou echt is. Iets met een apocolypse in elk geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:19:
[...]

Had je wel een pre-order en een Béta key ?
Ja dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Laatst online: 27-07-2020
kazuka schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:26:
Nieuwe korte trailer van de exclusive indie game Everybody's Gone To The Rapture:

[video]

Ziet er veelbelovend uit maar heb nog geen idee wat het spel nou echt is. Iets met een apocolypse in elk geval :P
Er valt niks te zien? Nuttige trailer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob078
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10 23:28
Destiny alpha pvp bevalt me zeer goed. Hou er wel van om rare poppetjes neer te schieten ;)

10x beter dan die boutgame uit Amsterdam die ik bij me ps4 bundel kreeg.

Cross gen gevoel heb ik ook wel. Maar liever een te gekke multiplayer, dan een multiplayer die er mooi uitziet en totaal niet leuk is om te spelen.

[ Voor 1% gewijzigd door DrBob078 op 13-06-2014 01:02 . Reden: Telefoon toetsenbord werkte niet mee ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Laatst online: 22:51
Ik zat daarnet Destiny te spelen en kreeg een echt Halo gevoel, alleen Cortana ontbrak. Gelukkig maar dat iemand daar wat aan heeft gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.ps4zone.nl/wp-content/uploads/2014/06/cortanadestiny.jpg

Het is overduidelijk dat Bungie het spel heeft gemaakt want het voelt echt aan als een Halo titel maar dan met een kleine twist. Toch zit ik ontzettend te genieten van die alpha :D. Het speelt ontzettend soepel, ben benieuwd naar de Beta en de Final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Is er nog een mogelijkheid om Destiny eens te proberen of hebben ze alle key mogelijkheden inmiddels stop gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik heb een wat streams bekeken, maar als ik het goed zie kan je zowel multi- als singleplayer (met die vliegende ballen die je neer moet knallen toch?) spelen, is dat in de singleplayer zo'n beetje je hoofddoel? vliegende ronde ballen neerschieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook in de Destiny Alpha :

Ziet er goed uit en smaakt zeker naar meer.

Dit had ik niet verwacht en deze titel staat op mijn wenslijst nu

Enjoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Ik heb meteen de neiging weer een Ps4 te halen. :D Destiny is iets waar ik best heel erg naar uit kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 12:51

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 06:58:
Ik zit ook in de Destiny Alpha :

[video]

Ziet er goed uit en smaakt zeker naar meer.

Dit had ik niet verwacht en deze titel staat op mijn wenslijst nu

Enjoy.
Help me effe, waarom is dit echt heel gaaf? Het ziet er best ok uit, maar aan het filmpje te zien word ik niet gelijk warm. Gewoon een middelmatige shooter. Ik vind het het er niet beter uitzien dan BF4 bijvoorbeeld. (ik vond Halo trouwens ook een kutspel, maar dat is persoonlijk) :) Maar goed, ik laat me verrassen.

[ Voor 5% gewijzigd door spaceboy op 13-06-2014 07:57 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DarkElement schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 02:55:
Ik heb een wat streams bekeken, maar als ik het goed zie kan je zowel multi- als singleplayer (met die vliegende ballen die je neer moet knallen toch?) spelen, is dat in de singleplayer zo'n beetje je hoofddoel? vliegende ronde ballen neerschieten?
Nopes dat is niet het doel er zit geen verschil tussen MP en SP :) je doet de zelfde missies volgens mij is het zo dat het spel zich zelf aanpast naar moeilijkheid :) en als je zorgt dat je beetje in gebied blijft van je level dan is het alleeen prima te doen.

En het is trouwens Halo met een behoorlijke lading Borderlands er in, dus ik zou je niet al te blind staren op dat Halo want ik vond het persoonlijk meer Borderlands like aanvoelen dan Halo :)

[ Voor 13% gewijzigd door WeAreLegion op 13-06-2014 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:10:
[...]

Nopes dat is niet het doel er zit geen verschil tussen MP en SP :) je doet de zelfde missies volgens mij is het zo dat het spel zich zelf aanpast naar moeilijkheid :) en als je zorgt dat je beetje in gebied blijft van je level dan is het alleeen prima te doen.

En het is trouwens Halo met een behoorlijke lading Borderlands er in, dus ik zou je niet al te blind staren op dat Halo want ik vond het persoonlijk meer Borderlands like aanvoelen dan Halo :)
Zit wel een competitieve multiplayer in en die deed me erg denken aan Halo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:14:
[...]

Die heb ik nog niet gedaan, maar die 6vs6 geloof ik gelijk dat het Halo is het is natuurlijk gemaakt door Bungie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:14:
[...]

Halo & Borderlands... Ja moet ik hebben :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-10 20:20
Zit zelf ook in de destiny alpha zie ik zojuist in mn mailbox :P, dit weekend maar even proberen :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:21

Phydomir

Dennis

spaceboy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 07:57:
Gewoon een middelmatige shooter. Ik vind het het er niet beter uitzien dan BF4 bijvoorbeeld.
1: Het is geen shooter, het is een MMO/COOP game (ala Borderlands) die vanuit de 1e persoon gespeeld wordt.
2: Dat lijkt me nogal logisch. Open wereld enzo.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 22:55

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kwam er zelf ook laat gisteravond achter dat ik in de alpha van Destiny zat... Helaas :p
Nu was het weer 2 uur geworden terwijl ik 7:30 weer op me werk moest zijn haha.

Maar een leuke game, Dat mensen de graphics gaan vergelijken met BF bijvoorbeeld gaat nergens over natuurlijk >_>
Het heeft heel veel potentie en kijk er naar uit om dit veel te spelen met vrienden. Dit weekend kijken of ik door kan spelen en dan het PVP gedeelte kan doen (of is dat er nog niet?)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

spaceboy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 07:57:
[...]

Help me effe, waarom is dit echt heel gaaf? Het ziet er best ok uit, maar aan het filmpje te zien word ik niet gelijk warm. Gewoon een middelmatige shooter. Ik vind het het er niet beter uitzien dan BF4 bijvoorbeeld. (ik vond Halo trouwens ook een kutspel, maar dat is persoonlijk) :) Maar goed, ik laat me verrassen.
BF4 = Shooter
Destiny = Hybrid mix tussen Halo / Borderlands

Je moet er van houden. Maar zoals je misschien merkt zijn er heel veel mensen die erg uitkijken naar deze game.

En het een middelmatige shooter noemen is natuurlijk bullocks :')

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Gisteravond de mail gekregen met een key voor Destiny, gelijk was het een latertje. Jammer dat nu het WK is losgebarsten en dat vanavond gaat afvallen om te kunnen spelen maar wat een een heerlijke game! Het ouderwetse Halo gevoel kwam terug van de xbox ervaringen :) Twijfelde even om de One erbij te halen voor de Halo bundel maar volgens mij ga ik aan Destiny genoeg hebben naast alle andere huidige en komende titels.

[ Voor 22% gewijzigd door lubbertkramer op 13-06-2014 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Ben als groot fan van Halo blij dat er een dergelijke Bungie game naar de PS4 komt, maar ik vind het allemaal nog erg leeg overkomen. Qua gameplay en spelwereld oogt het nog wat kaal. Misschien had ik het Halo gevoel wel gekregen als ik de alpha zelf had kunnen spelen, maar voor nu ben ik nog niet overtuigd. Ben benieuwd hoe Bungie het verder gaat aanpakken, want ze luisteren doorgaans goed naar hun community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 17:52
Ik wilde gisteren even half uurtje spelen. Maar de laatste 'missie' duurde echt lang. Hierdoor speelde ik bijna 2 uur haha.

Ik vind het een interessante game. Lekker halo met upgrades. Samenwerken met andere spelers in de missies. Je merkt wel dat je niet meteen voor hoge level missies moet gaan, want de vijanden gingen niet dood.

Heb gisteren mijn volledige gameplay opgenomen op twitch. Voor de liefhebbers:

http://www.twitch.tv/kartale/b/537907957

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het heeft overduidelijk de look&feel van Halo, je ziet meteen dat het een Bungie game is. Echter het lijkt inderdaad een mix te zijn tussen Borderlands (open wereld, co-op, veel loot en stats) en een traditionele MMO met wat RPG elementen in een Space Opera setting (beetje Mass Effect vibe af en toe). Als dit je genre niet is kun je het inderdaad een middelmatige game vinden, zo simpel is het. De production value is echter wel van hoog niveau, alles ziet er gelikt uit en de score is weer prachtig (Marty O'Donnell).

Het is wel jammer dat het een cross-gen game is, dat merk je af en toe wel aan de opzet van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
kazuka schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:26:

[video]

Die Cryengine is goed zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 22:55

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

je kan ook echt door op de pijltjes te drukken emotions doen --> is bijvoorbeeld Dance (gaat je character dansen) of met pijltje omhoog zwaai je naar iemand XD echt droog

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Heb je ervaringen met die winkel, had er nog nooit van gehoord :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede winkel, wolfenstein bij besteld en netjes op releasedag binnengekregen tegen een zeer lage prijs.
Verpakking was ook meer dan netjes, stukken beter dan bijvoorbeeld de wehkamp zijn spellen verstuurd tegenwoordig.

Gamedumper is niks mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:19
lubbertkramer schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:04:
[...]

Heb je ervaringen met die winkel, had er nog nooit van gehoord :O
Ervaringen met deze winkel zijn over het goed.

Voor een uitgebreide selectie aan reviews zie ook:
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-127.html

Bovendien is het toch wel één van de bekendere budget game winkels hoor :p.
Pagina: 1 ... 51 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]