Hier direct link: http://builds.cyngn.com/f...-to-5229c4ef56-signed.zip
Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Ik wacht vaak een paar dagen met installatie om zeker te zijn dat bv de accuduur door een nieuwe update niet erg naar beneden zal lopen.
Hoe bevalt het de mensen die de update al draaien?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Je kunt de file downloaden, in de root van de storage zetten, rebooten in recovery en vanuit daar flashen. Zo heb ik dat gedaan, ongeduldigRazenko schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:01:
hier nog helemaal niks binnen.
me2, maar dan met een aangepast updater script aangezien ik assert errors kreeg.Xmoo schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:35:
[...]
Je kunt de file downloaden, in de root van de storage zetten, rebooten in recovery en vanuit daar flashen. Zo heb ik dat gedaan, ongeduldig
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Neem aan dat al je alle data (sms,whatsapp enz) nog gewoon beschikbaar is na het updaten?Xmoo schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:35:
[...]
Je kunt de file downloaden, in de root van de storage zetten, rebooten in recovery en vanuit daar flashen. Zo heb ik dat gedaan, ongeduldig
En ben je je Root dan ook kwijt?
ik ben vandaag aan het werk dus ik ben verplicht om geduld te hebbenXmoo schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:35:
[...]
Zijn er al mensen die deze update OTA hebben gekregen?
en hoe is OPO met updaten van toestellen die geroot zijn, lukt dat OTA?
PSN: Europhea
Data raak je niet kwijt.seninha schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:39:
[...]
Neem aan dat al je alle data (sms,whatsapp enz) nog gewoon beschikbaar is na het updaten?
Als je flasht vanuit TWRP, dan kun je NA het flashen van de zip het beste de recovery herstarten. TWRP vraagt of je SU wilt installeren, doe dit, na de herstart van de recovery kun je de telefoon gewoon rebooten, na de eerste keer starten zal je een melding krijgen dat de SU binary moet worden bijgewerkt.
Als je dat doet verlies je ook geen root.
Dezelfde zip hier maar dan met aangepaste update script anders kon ik hem niet via CWM flashen: hierXmoo schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:16:
[...]
Hier direct link: http://builds.cyngn.com/f...-to-5229c4ef56-signed.zip
(Maak wel altijd eerst een nandroid backup
bron: XDA
[ Voor 23% gewijzigd door Salmon op 10-02-2015 11:06 ]
was net te snel
[ Voor 16% gewijzigd door Punkbuster op 10-02-2015 10:33 ]
automation fanboy
fixedSalmon schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:32:
[...]
Dezelfde zip hier maar dan met aangepaste update script anders kon ik hem niet via CWM flashen: hier
(Maak wel altijd eerst een nandroid backup)
bron: XDA
daar had ik al last van toen ik de file vanmorgen probeerde te downloaden
[ Voor 10% gewijzigd door cypher21 op 10-02-2015 10:37 ]
Owja, maar in mijn URL balk staat er ook gewoon een haha. Maar blijkbaar crasht mijn lockscreen als ik hem flash.cypher21 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:36:
[...]
fixedZit een spatie voor r1-c die er niet hoort.
daar had ik al last van toen ik de file vanmorgen probeerde te downloaden
Ik heb alleen mijn DPI aangepast, deze terug gezet en toen geflasht en toen loste dit ook niks op. Dus maar gewoon ff afwachten en resultaten aankijken. Ik had wel al clear cache en dalvik cache gedaan..
Geen andere dingen aangepast?Salmon schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:58:
[...]
Owja, maar in mijn URL balk staat er ook gewoon een haha. Maar blijkbaar crasht mijn lockscreen als ik hem flash.
Ik heb alleen mijn DPI aangepast, deze terug gezet en toen geflasht en toen loste dit ook niks op. Dus maar gewoon ff afwachten en resultaten aankijken. Ik had wel al clear cache en dalvik cache gedaan..
Ik had Franco kernel draaien en dpi aangepast naar 420, die aangepaste zip werkte hier prima. Geen crashes e.d.
[ Voor 10% gewijzigd door Punkbuster op 10-02-2015 11:02 ]
automation fanboy
Telefoon is geflashed. TWRP vroeg ook om SU binary te downloaden maar na een her-startt kreeg ik geen melding dat deze bijgewerkt moest worden.cypher21 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:07:
[...]
Data raak je niet kwijt.
Als je flasht vanuit TWRP, dan kun je NA het flashen van de zip het beste de recovery herstarten. TWRP vraagt of je SU wilt installeren, doe dit, na de herstart van de recovery kun je de telefoon gewoon rebooten, na de eerste keer starten zal je een melding krijgen dat de SU binary moet worden bijgewerkt.
Als je dat doet verlies je ook geen root.
Ook kan ik hem nergens vinden.
Kan wel gewoon DPI aanpassen met Texdroid dus ga er van uit dat Root er nog steeds op zit. Of toch niet??
ik gok "of toch niet"seninha schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:01:
[...]
Telefoon is geflashed. TWRP vroeg ook om SU binary te downloaden maar na een her-startt kreeg ik geen melding dat deze bijgewerkt moest worden.
Ook kan ik hem nergens vinden.
Kan wel gewoon DPI aanpassen met Texdroid dus ga er van uit dat Root er nog steeds op zit. Of toch niet??
Ff de laatste supersu flashen vanuit de recovery, dan heb je weer root
http://download.chainfire.eu/supersu
Nee ik had juist sinds de 44 geen custom kernel meer draaien, alleen dpi naar 400 gezet. Wat is de default, 480? En jij flashte gewoon direct over je aangepaste rom dus terwijl je franco kernel had?cypher21 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:00:
[...]
Geen andere dingen aangepast?
Ik had Franco kernel draaien en dpi aangepast naar 420, die aangepaste zip werkte hier prima. Geen crashes e.d.
En @ hierboven: backup maken en de zip die ik hierboven gaf gewoon flashen
480 is default.Salmon schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:05:
[...]
Nee ik had juist sinds de 44 geen custom kernel meer draaien, alleen dpi naar 400 gezet. Wat is de default, 480? En jij flashte gewoon direct over je aangepaste rom dus terwijl je franco kernel had?
En @ hierboven: backup maken en de zip die ik hierboven gaf gewoon flashen
Ik heb direct die aangepaste zip geflasht over de 44 versie, geen originele kernel of DPI teruggezet.
Werkte prima.
Na het flashen van de zip wel ff dalvik cache leeggegooid
Ik heb deze OTA gekregen. Heb Android geroot en TWRP geïnstalleerd en deze update zonder verdere problemen kunnen installeren. Ik moest alleen SuperSU opnieuw installeren.Razenko schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:44:
[...]
ik ben vandaag aan het werk dus ik ben verplicht om geduld te hebben![]()
Zijn er al mensen die deze update OTA hebben gekregen?
en hoe is OPO met updaten van toestellen die geroot zijn, lukt dat OTA?
thanks!renem schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:11:
[...]
Ik heb deze OTA gekregen. Heb Android geroot en TWRP geïnstalleerd en deze update zonder verdere problemen kunnen installeren. Ik moest alleen SuperSU opnieuw installeren.
dan wacht ik dus nog geduldig
van de 5 opo's hier op werk heeft nog geen enkele de update binnen gekregen.
Top, bedankt.cypher21 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:05:
[...]
ik gok "of toch niet"
Ff de laatste supersu flashen vanuit de recovery, dan heb je weer root
http://download.chainfire.eu/supersu
Alles is werkt weer.
Ik heb een unlocked bootloader maar heb mijn OPO nooit geroot en/of custom recovery erop gezet.seninha schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:39:
[...]
Neem aan dat al je alle data (sms,whatsapp enz) nog gewoon beschikbaar is na het updaten?
Update .zip uitgevoerd dmv stock recovery. Geen data kwijt in ieder geval
1. Eerst de originele OTA downloaden, deze is niet aangepast, gewoon in een folder op je telefoon zetten.
2. Dan de system en boot images downloaden, uitpakken en in de folder zetten van waaruit je ADB/fastboot commando's kan uitvoeren
3. Daarna je telefoon in fastboot modus booten (telefoon uitzetten, hierna volume up ingedrukt houden en de telefoon aanzetten. Daarna USB kabel aansluiten).
4. Hierna de volgende commando's invoeren (1 voor 1):
fastboot flash system system.img
fastboot reboot-bootloader
fastboot flash boot boot.img
fastboot reboot-bootloader
5. Disconnect je USB-kabel en houd de power button ingedrukt totdat de telefoon uitgaat.
6. Boot in CWM/TWRP (power down ingedrukt houden en power button drukken)
7. Als laaste via TWRP/CWM gewoon de originele OTA flashen die je bij stap 1 op je telefoon had gezet.
8. Reboot de telefoon naar Android. Je hebt nu de laatste OTA.
Bron: OPO forum
[ Voor 6% gewijzigd door Salmon op 10-02-2015 12:42 ]
Ik krijg de OTA bij iedere update vrijwel op de eerste dag binnen. Misschien dat dat komt omdat ik mijn toestel volledig engels heb ingesteld...?Razenko schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:12:
[...]
thanks!
dan wacht ik dus nog geduldig
van de 5 opo's hier op werk heeft nog geen enkele de update binnen gekregen.
Daarna SU weer geflashed, en werkt als een tiet
automation fanboy
Mijne staat ook Engels, maar helaas. Ik heb hem maar hiervandaan gehaald vanochtend en handmatig geflashedrenem schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:56:
[...]
Ik krijg de OTA bij iedere update vrijwel op de eerste dag binnen. Misschien dat dat komt omdat ik mijn toestel volledig engels heb ingesteld...?
In de File Manager kun je in de map DCIM je foto's in andere mappen zetten, bij voorkeur onder DCIM (lijkt mij het handigst).Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 22:24:
Hoi allemaal.
Help. Ik heb een vraagje.
Hoe kun je foto's verplaatsen bij de one plus one naar andere mapjes in de galerij? Ik kom er niet wijs uit.
Alvast bedankt.
Overigens meer een vraag voor een ander topic.
OpenBSD + zsh + cwm + tmux + Model M
Edit: Besteld.... Ben benieuwd!
[ Voor 9% gewijzigd door Shodan op 10-02-2015 17:12 ]
Tsja... wat wil je horen?Shodan schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:02:
Eerste dinsdag sale op de website van oneplus... Hij zit in mijn mandje, ik kan op bestel drukken........ Enige nadeel lijkt me de grootteIk kom van een 3.8" lumia 620
Als je nog nooit iets groots in je hand hebt gehad, tsja, dan is dit ff wennen
Heb de OPO sinds juli , vind de grootte echt meevallen
ik kom zelf van xperia sola ook 3.8 inch maar de oneplus one went heel erg snelShodan schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:02:
Eerste dinsdag sale op de website van oneplus... Hij zit in mijn mandje, ik kan op bestel drukken........ Enige nadeel lijkt me de grootteIk kom van een 3.8" lumia 620
Edit: Besteld.... Ben benieuwd!
Lol! Ja, heb hem al gezien bij een collega en toen vond ik het ook wel meevallen... We zullen zien. Wat is meestal de levertijd zo ongeveer?cypher21 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:15:
[...]
Tsja... wat wil je horen?
Als je nog nooit iets groots in je hand hebt gehad, tsja, dan is dit ff wennen![]()
![]()
Heb de OPO sinds juli , vind de grootte echt meevallen
and thanks for all the fish.
Kom net thuis en wifi blijft hangen op "wifi inschakelen"
Heb nu de Franco r35 over de 05q geflasht en wifi werkt weer prima
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik heb het te druk met andere dingen en ga deze keer gewoon wachten, kan nooit lang duren toch? Bovendien is het nut van deze update beperkt, ik mis hem niet echt want zeg nou zelf die hele OPO loopt al als een trein en we wachten tenslotte allemaal op de uitsmijter CM12
O en nog wat ik heb het originele blauwe OPO flip covertje maar vind het niks dus laat maar weten wie interesse heeft (niet hier want dit aanbieden mag hier eigenlijk al niet strikt genomen)
Vmu
Heb de topic waarschuwing niet goed gelezen... My bad!
Ik heb de OTA via de normale weg gekregen!Vmu schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:41:
Zijn er ook al mensen die de OTA via de normale weg hebben gekregen zonder sideload?
Ik heb het te druk met andere dingen en ga deze keer gewoon wachten, kan nooit lang duren toch? Bovendien is het nut van deze update beperkt, ik mis hem niet echt want zeg nou zelf die hele OPO loopt al als een trein en we wachten tenslotte allemaal op de uitsmijter CM12
O en nog wat ik heb het originele blauwe OPO flip covertje maar vind het niks dus laat maar weten wie interesse heeft (niet hier want dit aanbieden mag hier eigenlijk al niet strikt genomen)
Ik ook
Ik denk dat je veel meer bezig zal zijn met het naar je hand zetten van de telefoon vanwege de grotere vrijheid zaken te veranderen met android... en cyanogenmod al helemaal. Wat mij betreft iets positiefs van deze telefoon.. Voor jou vast ook wel tenzij je daar echt niet van houdt. Je kunt alles ook laten staan zoals ie uit de doos komt natuurlijk, maar dat zal gaan jeuken denk ikNiekage schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:11:
Net een Oneplus besteld. Heb nu een iPhone 5s. Van iOS naar Android dus. Meer mensen de overstap gemaakt en ga ik er spijt van krijgen?
Daar ga je natuurlijk nooit een objectief antwoord op krijgen als je het hier vraagtNiekage schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:11:
Net een Oneplus besteld. Heb nu een iPhone 5s. Van iOS naar Android dus. Meer mensen de overstap gemaakt en ga ik er spijt van krijgen?
Ik zeg(als bezitter van de OPO)dat je er geen spijt van krijgtNiekage schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:11:
Vooral statusverlies, mensen zullen je over het algemeen een stukje minder aardig vinden. Wat minder aandacht van vrouwen etc. Maar daar tegenover staat een telefoon met meer features.Niekage schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:11:
Hahaha, dat klopt idd ja 😜Snuurtje schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:12:
[...]
Vooral statusverlies, mensen zullen je over het algemeen een stukje minder aardig vinden. Wat minder aandacht van vrouwen etc. Maar daar tegenover staat een telefoon met meer features.
Bijna niemand hoefde mijn OnePlus te zien toen ik deze al in juli had, collega kocht een iPhone 6+ en iedereen wilde die vasthouden 😅
Haha!Snuurtje schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:12:
[...]
Vooral statusverlies, mensen zullen je over het algemeen een stukje minder aardig vinden. Wat minder aandacht van vrouwen etc. Maar daar tegenover staat een telefoon met meer features.
Dank voor de input. Ik hou idd van om de instellingen naar m'n hand te zetten. iOS toch wat beperkt wat dat betreft. Ben vooral benieuwd naar of het formaat in de praktijk ook bevalt en of de apps van Android zullen bevallen.
Waarom zou je btw een ander je telefoon laten vasthouden?
cypher21 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:14:
[...]
Hahaha, dat klopt idd ja 😜
Bijna niemand hoefde mijn OnePlus te zien toen ik deze al in juli had, collega kocht een iPhone 6+ en iedereen wilde die vasthouden 😅
Bij Instellingen kwam ik erachter dat ondanks ik ervoor koos een pop3 account toe te voegen, het apparaat er een Imap account heeft aangemaakt. Tja dat gaat niet werken. Android staat ook niet toe achteraf het type te veranderen, dus een pop3 aanmaken is dan lastig.
Zelf heb ik zodoende maar het account toegevoegd conform imap, waarna de email prima werkt. Hoop echter wel dat dit in 5.0 is opgelost
Verwijderd
Ik heb een iPhone6 en een OnePlus als speeltje erbij gekocht aangezien ik ook wil weten wat Android te bieden heeft (heb ook een Nexus 7). Conclusie is dat ze nog heel veel van elkaar kunnen leren, laten we het daarop houden in plaats van kinderachtige opmerkingen maken zoals die van jou.Snuurtje schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:12:
[...]
Jouw gevoel voor humor ontbreekt?Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:27:
[...]
Ik heb een iPhone6 en een OnePlus als speeltje erbij gekocht aangezien ik ook wil weten wat Android te bieden heeft (heb ook een Nexus 7). Conclusie is dat ze nog heel veel van elkaar kunnen leren, laten we het daarop houden in plaats van kinderachtige opmerkingen maken zoals die van jou.
Niveau en inlevingsvermogen is hier soms ver te zoeken.
Hoe ervaren jullie de update? Ik vind swiftkey persoonlijk niet echt geweldig, en blijf bij mn oud toetsenbord. Nu staat swiftkey wel weer geheugen en plaats in mijn app drawer in te nemen...
Weet iemand of de nieuwe equalizer gewoon een filter is, of ook iets aan de 'geluidskaart' verbeterd?
Je kan SwiftKey uitschakelen bij je apps als je dat wilt. Wanneer je geroot bent kan je ook via titanium backup de app volledig verwijderen.Anton.net schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:54:
[...]
Jouw gevoel voor humor ontbreekt?![]()
Niveau en inlevingsvermogen is hier soms ver te zoeken.
Hoe ervaren jullie de update? Ik vind swiftkey persoonlijk niet echt geweldig, en blijf bij mn oud toetsenbord. Nu staat swiftkey wel weer geheugen en plaats in mijn app drawer in te nemen...
Weet iemand of de nieuwe equalizer gewoon een filter is, of ook iets aan de 'geluidskaart' verbeterd?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik heb er wel spijt van gekregen niet van de telefoon maar wel van Android..Niekage schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:11:
Swiftkey wordt beter naar mate je hem een tijdje gebruikt en hem instelt naar jouw eigen wensen. Ik gebruik het zelf al een tijd naar volle tevredenheid. Ik heb sindsdien nog geen keyboard gezien die maar in de buurt komt eigenlijk.Anton.net schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 23:54:
[...]
is persoonlijk maar ik had geen spijt toen ik van mijn iphone 4 naar Nexus 4 ging, android is heel fijn je kan enorm veel aanpassenNiekage schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:11:
nu heb ik overstap gedaan naar oneplus one, voor mij voorlopig geen iOS meer.
nothing stops this train
In het lockscreen zie ik het Wifi icoon nog en zodra ik mijn pincode intik verbreekt de wifi verbinding en die komt pas weer up als ik mijn wifi uit- en weer aanzet.
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar
Niks aan toe te voegen, werkt als een speer.Bor de Wollef schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:38:
[...]
Swiftkey wordt beter naar mate je hem een tijdje gebruikt en hem instelt naar jouw eigen wensen. Ik gebruik het zelf al een tijd naar volle tevredenheid. Ik heb sindsdien nog geen keyboard gezien die maar in de buurt komt eigenlijk.
Verwijderd
Alleen al het feit dat je geen iTunes meer hoeft te gebruiken was voor mij al één groot feestNiekage schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:11:
In het kort over de hardware: De telefoon is goed zat, snel, veel opslag GB's, goed bereik, goede foto's, bel kwaliteit is goed, wifi BT goed.
Afwerking is ook goed. Het is geen Iphone6plus die naar mijn idee toch net iets duurder overkomt, maar dat is dan ook zo. Het doet er nauwelijks voor onder.
Het OS. Dit is mijn eerste Android telefoon, dus wist niet wat ik moest verwachten. Zeker niet met de CyanogenMod. Het is bijna allemaal daar out of de box. Notes kon ik niet vinden (wat Symbian er wel op had) en that's it. Wel vind ik het niet super logisch waar elke functie zit. Zeker even wennen. Heb me lam gezocht naar waar ik bijvoorbeeld toestelnaam kon wijzigen. (blijkt bij BT functie onder settings te kunnen). Ook is een Engelse taal ingestelde telefoon, met Nederlandse schrijftaal T9 altijd een issue om goed werkend te krijgen. Maar was bij mijn Nokia's ook al zo.
Overall, I'm happy and would recommend.
Laat de update Swiftkey instellingen met rust?Snuurtje schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:19:
Heb die update net gehad, maar wat houdt dat MaxxAudio nou precies in? Wat kan ik daarmee en waar vind ik het terug? Het is niet als App erbij gekomen. Swiftkey had ik al.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Toetsenbordje ziet er wel een beetje groot uit, lijkt wel ontworpen voor slechtziende. Maarja je moet natuurlijk wel de toetsen kunnen blijven indrukken.
Met tandwieltje (inhouden) kun je heel veel aanpassen. Dus ook formaat en dergelijkeEeePC schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:43:
OTA update vanochtend ook binnen gehaald. Ga Swiftkey maar eens proberen, maak normaal heel veel typefouten, dus kijken of dit werkt. (verlang soms nog steeds naar m'n oude Nokia's met fysiek toetsenbord..)
Toetsenbordje ziet er wel een beetje groot uit, lijkt wel ontworpen voor slechtziende. Maarja je moet natuurlijk wel de toetsen kunnen blijven indrukken.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Heb het bekeken maar ben uiteindelijk voor Evernote gegaan. Had meer gebruikers die iets tevredener waren dan over Google keep. De Google variant zal natuurlijk wel volledig geïntegreerd zijn met je mailaccounts??418O2 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:35:
Melv, check google keep voor notities
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
update: als ik bel met een oortje of in de auto via carkit dat werkt het wel prima...
[ Voor 11% gewijzigd door RoelsRules op 11-02-2015 14:52 ]
tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...
Ja, maar je zal waarschijnlijk een Assert error krijgenGurbY{nl} schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:32:
Ik heb de standaard rom, maar met Franco kernel. Komt die ota dan wel binnen? Tot nu toe niets....
geen last vanRoelsRules schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:41:
net even het topic snel doorgenomen, hebben er meer mensen een probleem bij de geluidskwaliteit van een gesprek na de update van gisteren? Het lijkt, volgens mijn toehoorders, dat ik heel ver weg van de microfoon zit... Snap er niets van, ook een reset heeft nog niet geholpen, niet handig als bellen je primaire zakelijke doeleinde is
[ Voor 46% gewijzigd door cypher21 op 11-02-2015 14:50 ]
Dus dan lijkt het me handiger die aangepaste file (zie hierboven) te installeren...cypher21 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:50:
[...]
Ja, maar je zal waarschijnlijk een Assert error krijgen
[...]
geen last van
Dat is idd de makkelijkste weg ja.GurbY{nl} schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:53:
[...]
Dus dan lijkt het me handiger die aangepaste file (zie hierboven) te installeren...
Waarom heb je spijt dat er Android op je toestel als OS staatmichaeltjeh1 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:06:
[...]
Ik heb er wel spijt van gekregen niet van de telefoon maar wel van Android..
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Gisteren ook update gedraaid en heb hier geen last van... Als al je toehoorders hier last van hebben kan het aan de microfoon van je toestel liggen, hebben hier maar enkele last van, ligt het probleem bij de toehoorders (netwerk of telefoon)RoelsRules schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:41:
net even het topic snel doorgenomen, hebben er meer mensen een probleem bij de geluidskwaliteit van een gesprek na de update van gisteren? Het lijkt, volgens mijn toehoorders, dat ik heel ver weg van de microfoon zit... Snap er niets van, ook een reset heeft nog niet geholpen, niet handig als bellen je primaire zakelijke doeleinde is
update: als ik bel met een oortje of in de auto via carkit dat werkt het wel prima...
Anders "even" de vorige versie terugzetten?
Direct geprobeerd. Het leek mij inderdaad niet meer te lukken. Toen even gekeken onder instellingen --> Scherm & verlichting --> Dubbeltikken om te ontwaken en hij stond nog gewoon aangevinkt. Uit en aangevinkt en hij lijkt het nu weer te doen. Geen idee of dit het ook echt heeft opgelost.Frozen schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:24:
hebben jullie ook dat met de nieuwe update "tap to wake" niet meer goed werkt?
Bedankt. Voordat ik het bovenstaande had geprobeerd werkte het wel, maar alleen als ik heel langzaam op het scherm drukte. Nu werkt hij als ik wat sneller druk. Volgens mij is hij nog niet helemaal de oude. Maarja... gelukkig een flipcover heDaimen schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:39:
[...]
Direct geprobeerd. Het leek mij inderdaad niet meer te lukken. Toen even gekeken onder instellingen --> Scherm & verlichting --> Dubbeltikken om te ontwaken en hij stond nog gewoon aangevinkt. Uit en aangevinkt en hij lijkt het nu weer te doen. Geen idee of dit het ook echt heeft opgelost.
Hier geen problemen mee gehad, werkt direct out of the box.Frozen schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:24:
hebben jullie ook dat met de nieuwe update "tap to wake" niet meer goed werkt?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
In mijn auto heb ik telefoonhouder waar de OPO liggend in wordt gemonteerd.
Toen ik de telefoon monteerde zag ik dat het scherm niet meedraaide terwijl "automatische rotatie" aan staat. Rijdt wel erg onhandig als je moet navigeren.
Herstarten van de telefoon helpt ook niet.
Dit speelt trouwens zonder installatie van de update die onderweg is................
De hoogte/breedte verhouding van een smartphone-scherm lijkt mij, zo op het oog, anders dan 1080 * 1920 eigenlijk; hoger en smaller?
The devil is in the details.
Hij lijkt mij een aardig stukje meer dan 1920 (zo op het oog). Denk dat de statusbalk ect. ook voor wat tellen, design technisch bekeken zou dat kunnen; dat een scherm wat groter is zodat je voor de content 1920 over houdt? Weet iemand dat?Hahn schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:03:
Een smartphone is natuurlijk geen 1920x1080, maar 1080x1920, tenzij je 'm draait
Hahah, had het verkeerd gezet, heb het even veranderd
[ Voor 6% gewijzigd door Tierelier op 11-02-2015 19:17 ]
Je kan het heel simpel controleren natuurlijk door gewoon een 1080x1920-plaatje te pakken en te kijken of 'ie precies past of niet, door 'm te bekijken in plaats van als achtergrond in te stellen.
[ Voor 36% gewijzigd door Hahn op 11-02-2015 19:25 ]
The devil is in the details.
Jammer btw dat de HD-wallpaper apps niet wat meer 1080 * 1920 fotos aanbieden... Dat is toch hoe ik mijn wallpaper wil zien tenminste...
[ Voor 86% gewijzigd door Tierelier op 11-02-2015 19:32 ]
Hier wat gecropt naar het portrait aspect ration van de one nog steeds volledig scherp is:Tierelier schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:25:
Jammer btw dat de HD-wallpaper apps niet wat meer 1080 * 1920 fotos aanbieden... Dat is toch hoe ik mijn wallpaper wil zien tenminste...
Wallpapers van 2816x2112
Als dat teveel werk is hier kant en klare 1080x1920, daar heb je echt geen wallpaper app voor nodig.
Of je maakt ze zelf
Dat wordt inderdaad zelf makenYosecret schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:44:
[...]
hier kant en klare 1080x1920, daar heb je echt geen wallpaper app voor nodig...
Krijg m er niet met mn handen uit.
Supersu flashen in je recovery is toch niet zo lastigRazenko schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:18:
Zojuist update gedaan en weg is mijn root. Mag hem dus opnieuw gaan rooten... Joepie
Zou je denken, maar ik kom er even niet meer uit.418O2 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:20:
[...]
Supersu flashen in je recovery is toch niet zo lastig
Kom gewoon in normale CM recovery menu en ben nu te moe om het uit te zoeken
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.