Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.132 views

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:13
Morgen Oxygen! Ik ben wel benieuwd...
Razenko schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:23:
[...]

Zou je denken, maar ik kom er even niet meer uit.

Kom gewoon in normale CM recovery menu en ben nu te moe om het uit te zoeken
In developer settings moet je update recovery (ofzo) uitvinken

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:07
Jantje_ schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:00:
[...]

Gisteren ook update gedraaid en heb hier geen last van... Als al je toehoorders hier last van hebben kan het aan de microfoon van je toestel liggen, hebben hier maar enkele last van, ligt het probleem bij de toehoorders (netwerk of telefoon)

Anders "even" de vorige versie terugzetten?
Heb van alles geprobeerd... Het lijkt echt of ik aan de andere kant van de wereld ben als ik bel. Alleen via een head set of bv via een car kit gaat het prima. Hoe kan ik het snelst terug of moet ik meteen een hele andere rom oid installeren?

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-11 15:55
Hier ging het updaten naar S11 05Q prima. Ik begon vanuit een rooted 11S XNPH44S.

Eerst heb ik de laatste update handmatig gedownload en ook SuperSU 2.45 opnieuw in mn downloadmap van de OPO gezet. Daarna in de recovery TWRP de update uitgevoerd, plus meteen daarna SuperSU weer uitgevoerd. Opnieuw opgestart en alles werkt naar behoren.

Het enige verschil is dat bij het opstarten van de OPO, de opstart animatie met de draaiende figuren niet meer vloeiend is. Er zit een kleine stottering in. De telefoon an sich is verder qua snelheid in orde.

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:42
GurbY{nl} schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:53:
[...]

Dus dan lijkt het me handiger die aangepaste file (zie hierboven) te installeren...
Ik heb hetzelfde, jullie praten over aangepast file (hierboven).
Ik heb terug gelezen, maar kan dus de post niet vinden.

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-11 13:19
Pierre61 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:59:
[...]

Waarom heb je spijt dat er Android op je toestel als OS staat
Ik vind de gebruikerservaring van iOs vele malen beter en stabieler.. is mijn ervaring he :). Ook heb ik het idee dat de oudere generatie makkelijker met een iPhone overweg kan dan met een android telefoon.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
blavlaa schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 07:56:
[...]

Ik heb hetzelfde, jullie praten over aangepast file (hierboven).
Ik heb terug gelezen, maar kan dus de post niet vinden.
Hier staan wat mirrors:
https://forums.oneplus.ne...m-11s-05q-in-twrp.265865/

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• blavlaa
Bedrankt. Vanavond maar mee aan de slag.

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ook leuk. 10 dagen in grote spanning afwachten tot 12 Feb. Komt OPO daadwerkelijk met een announcement, is het geen rom :+

https://oneplus.net/blog/...-look-at-the-oneplus-rom/

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 16:12
We gaan dus van CM naar PA :)

Live long and Prosper

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:26

Phntm

Tlingelingeling

ReseT schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:10:
Ook leuk. 10 dagen in grote spanning afwachten tot 12 Feb. Komt OPO daadwerkelijk met een announcement, is het geen rom :(

https://oneplus.net/blog/...-look-at-the-oneplus-rom/
Nou nergens hebben ze ooit gezegd dat de ROM 12 februari uit komt. Wel hebben ze gezegd dat er meer informatie gegeven zal worden aan het publiek op deze datum. Geen reden om kwaad of teleurgesteld te zijn. Gewoon wachten op CM die binnenkort komen met een officiële en stabiele CM12S rom voor de OPO. :>

• 418O2
  • Laatst online: 16:50
Phntm schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:21:
[...]

Nou nergens hebben ze ooit gezegd dat de ROM 12 februari uit komt. Wel hebben ze gezegd dat er meer informatie gegeven zal worden aan het publiek op deze datum. Geen reden om kwaad of teleurgesteld te zijn. Gewoon wachten op CM die binnenkort komen met een officiële en stabiele CM12S rom voor de OPO. :>
nou, dan zaten ze nog in de buurt van de beloofde 90 dagen.

• superiscch
418O2 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:34:
[...]

nou, dan zaten ze nog in de buurt van de beloofde 90 dagen.
CM heeft gezegd dat ze de update doen binnen 90 dagen, niet OnePlus... Oxygen is nog iets anders

Verwijderd

Stomme vraag, maar krijg je eigenlijk een koptelefoontje bij de phone?
m'n huidige is aan het overlijden, en voordat ik een nieuwe koop ff checken :)

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:10
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:35:
Stomme vraag, maar krijg je eigenlijk een koptelefoontje bij de phone?
m'n huidige is aan het overlijden, en voordat ik een nieuwe koop ff checken :)
Nope, zit er niet bij.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:29
Ik moet zeggen dat OxygenOS me nog niet warm maakt.

Eerst kondigen ze aan dat ze meer info over OxygenOS gaan geven op 14/02. Wat blijkt dat dan te zijn? Een lijstje met namen van wie de rom maakt. Wat kan ons dat nu schelen? Ik had tenminste toch op screenshots of meer features gehoopt. De rom komt overigens volgende maand en zal manueel gaflashed moeten worden. Dat je de rom manueel moet flashen vind ik toch erg amateuristisch. Is het zo moeilijk voor Oneplus de gebruiker via een OTA de keuze te geven tussen CM of OxygenOS?
Verder lees ik dat het een ROM zal zijn met weinig bloatware, en features als een 'double tap to awake'. Dat zit toch ook gewoon op CM? Nee, CM12 zal waarschijnlijk mijn voorkeur krijgen.

• 418O2
Dan installeer je net als ik cm12 nu al

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:40
Anton.net schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 23:00:

Eerst kondigen ze aan dat ze meer info over OxygenOS gaan geven op 14/02. Wat blijkt dat dan te zijn? Een lijstje met namen van wie de rom maakt. Wat kan ons dat nu schelen? Ik had tenminste toch op screenshots of meer features gehoopt. De rom komt overigens volgende maand en zal manueel gaflashed moeten worden. Dat je de rom manueel moet flashen vind ik toch erg amateuristisch. Is het zo moeilijk voor Oneplus de gebruiker via een OTA de keuze te geven tussen CM of OxygenOS?
Verder lees ik dat het een ROM zal zijn met weinig bloatware, en features als een 'double tap to awake'. Dat zit toch ook gewoon op CM? Nee, CM12 zal waarschijnlijk mijn voorkeur krijgen.
Klopt, ze hebben inderdaad niet veel vrijgegeven over OxygenOS.. Liever wacht ik zelf even op CM12S, deze zal binnenkort ook worden gereleased. OxygenOS lijkt mij meer voor de "normale gebruiker" te zijn, waarbij minder functionaliteiten van CyanogenMod te vinden zijn (nog geen privacy guard, etc). Ze proberen een ROM te releasen die dichtbij stock Android staat.

Q: "how similar to stock Android is this ROM going to be?"
A: "It will be closer to Stock."

Een paar screens van OxygenOS trouwens:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v820gRu.png Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4pqXumv.png

Boot animation concept:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=E4hJENz80sA]

Bron (de AMA op Reddit): http://www.reddit.com/r/A...team_from_oneplus_ask_us/

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Best leuk die Paranoid Android. Ik heb heb goede hoop. Wat ik dan mij afvraag, en misschien wel meerderen, seamless upgraden van CM naar OOS? Is dat ergens besproken in de reddit AMA?

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Fijn.. krijg ik de OTA update melding, dus ik klik op installeren...
Gaat mijn scherm op zwart en nu doet mijn telefoon al een half uur niets meer.
Hij reageert ook niet meer op het aansluiten van de lader of het indrukken van de power button.

Is er iets wat ik kan proberen?

• Drwho1
  • Laatst online: 10:22
Laatste dagen last van een hardnekkige bug (?): ik krijg de voorbije dagen 's ochtends geen verbinding meer met het mobiele netwerk van mijn provider (mobile vikings). Mijn verbindingen staan 's nachts uit, 's ochtends eerst op wifi thuis en daarna over naar mobiel voor de rest van de dag.
Dat mobiele werkt dus 's ochtends niet meer...begrijp er niets van, heeft altijd probleemloos gewerkt. Geen updates of whatsoever gewijzigd.

Ik merk wel dat mijn mobiele dataverbinding de laatste tijd niet stabiel meer is. Het geraakt wel opgelost door een reboot van de One, waarmee ik dus zou vermoeden dat het eerder aan de One ligt dan bij mijn operator.
Zonet herstart tijdens het typen van deze post en hop, meteen dataverbinding.

[ Voor 4% gewijzigd door Drwho1 op 13-02-2015 08:37 ]

• cypher21
MeltedForest schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:04:
Fijn.. krijg ik de OTA update melding, dus ik klik op installeren...
Gaat mijn scherm op zwart en nu doet mijn telefoon al een half uur niets meer.
Hij reageert ook niet meer op het aansluiten van de lader of het indrukken van de power button.

Is er iets wat ik kan proberen?
Volume up en down ingedrukt houden samen met de aan/uit knop
Je zou dan in fastboot moeten komen, vanuit daar naar recovery en kijken ofzo de telefoon kunt herstarten

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

cypher21 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 08:40:
[...]

Volume up en down ingedrukt houden samen met de aan/uit knop
Je zou dan in fastboot moeten komen, vanuit daar naar recovery en kijken ofzo de telefoon kunt herstarten
Magisch! Er zit weer leven in, en hij gaat gelijk maar verder met het updaten alsof er niks is gebeurd :P

• ThunderHorn
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-10 14:09
Sinds de OTA update wilt mijn OPO plots geen automatische verbinding meer maken met de carkit.
Ik moet nu manueel elke ochtend bij het instappen op mijn OPO de carkit selecteren en verbinden.

Zit er ergens een optie om dit euvel te omzeilen?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Je zou hem eens proberen te verwijderen uit je instellingen en dan opnieuw te laten pairen. Wat voor carkit heb je?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Na de update het zelfde verhaal met de Parrot ck3100.

Oneplus herstart en in de telefoon en de Parrot de apparten gedelete. Op nieuw verbinding gemaakt. Oneplus "ziet" de Parrot (gekoppelde apparaten) en de Parrot "ziet" de Oneplus.

Normaal gesproken zou nu de naam van de Oneplus in de display van de Parrot verschijnen maar nu niet. Ik kan de telefoon niet bedienen via de Parrot.

Voorheen verliep de koppeling foutvrij en volledig automatisch, geen idee wat er nu aan de hand is en verder kan troubleshooten.

• blavlaa
blavlaa schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:58:
[...]

Bedrankt. Vanavond maar mee aan de slag.
Ik heb dus gisteravond de OTA binnen gekregen, aangezien ik, na het lezen van bovenstaande verwachte dat het wel eens zou kunnen mislopen, heb ik toch de OTA laten installeren. En ondanks dat ik TWRP, root en franko had draaien is de hele update zonder enig probleem geinstalleerd.
Alleen root was weg en heb nu weer de CM kernel draaien.
Ik laat hem eens een tijdje op de CM kernel draaien om te vergelijken met franco.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:45
mijn oneplus one ziet de bluetooth connectie niet met mijn auto, terwijl mijn nexus 4 dat wel deed.
Waar zal dat aan kunnen liggen?

btw ik heb een invite gekregen, die kan ik dus weggeven. wie heeft er nog een nodig?
stuur mij een DM ervoor.

nothing stops this train

• superiscch
Anton.net schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 23:00:

Een OTA van de ene rom naar de andere dat is vrage' achter problemen. Maar goed dat ze dat niet doen!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-11 14:32
Voor de twijfelende telefoon kopers.

Sinds 17-12-2014 ben ik in het bezit van de OPO.
Elke dag, ben ik weer super blij met deze telefoon.
Gelukkig niets geen problemen gehad.

Mijn tops:
Accu, heerlijk lange duur, wat mij voorheen altijd juist enorm irriteerde.
Snel, nooit traag geweest.
Scherm, mooi groot.
Prijs, onvoorstelbaar.

Ben nooit een soort gokker geweest op iets voor mij onbekends, zoals OPO.
Maar mede dankzij dit topic, toch gegokt en fantastisch uitgepakt.

Tot zover voor mijn OPO _/-\o_.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:21

Nyarlathotep

Crawling Chaos

De laatste update doet het wat mij betreft prima :)

Ik zit nu op 48% acculading na 34 uur. Screen on time 2 uur en 10 minuten.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-11 21:54
Vanmorgen een update gehad maar dat is alleen audiofx en swiftkey erbij. Dacht dat CM12 deze week kwam?

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:41
coob schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 19:02:
Vanmorgen een update gehad maar dat is alleen audiofx en swiftkey erbij. Dacht dat CM12 deze week kwam?
Er is gisteren een update geweest over het team wat bezig gaat met Oxygen, verder is er niks bekend
dit was de update die zou komen voor cm12 zoals te zien is op OPO forum of alle voorgaande topic in dit forum van de afgelopen 3 a 4 dagen.

PSN: Europhea

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

kaat17 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:44:

Mijn tops:
Scherm, mooi groot.
Prijs, onvoorstelbaar.

Als je er blij mee wilt blijven, koop een screenprotector. Anders ga je net zo hard als ik huilen als je scherm is gebarsten en je niet alleen 150e moet betalen voor de reparatie, maar ook een maand moet wachten.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Waarom een screenprotector? Ik heb nog nooit een screenprotector gebruikt. Een hoesje of case is nog beter ook.

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Met een hoesje / case wordt het wel erg groot, een 9H screen protector houdt je telefoon compact(er).

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:33
Frozen schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 19:36:
[...]

Als je er blij mee wilt blijven, koop een screenprotector. Anders ga je net zo hard als ik huilen als je scherm is gebarsten en je niet alleen 150e moet betalen voor de reparatie, maar ook een maand moet wachten.
En als je het goed wilt doen: Ultimate Shield Tempered Glass. Niet de goedkoopste, maar wel een hele mooie en goede!!! ( http://www.ebay.com/itm/U...ain_0&hash=item19f4dc7d0a )

[ Voor 13% gewijzigd door BvZwolle op 13-02-2015 21:18 ]

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:12:
Na de update het zelfde verhaal met de Parrot ck3100.

Oneplus herstart en in de telefoon en de Parrot de apparten gedelete. Op nieuw verbinding gemaakt. Oneplus "ziet" de Parrot (gekoppelde apparaten) en de Parrot "ziet" de Oneplus.

Normaal gesproken zou nu de naam van de Oneplus in de display van de Parrot verschijnen maar nu niet. Ik kan de telefoon niet bedienen via de Parrot.

Voorheen verliep de koppeling foutvrij en volledig automatisch, geen idee wat er nu aan de hand is en verder kan troubleshooten.
Deze carkit heb ik ook, bij mij is daar sinds de update niets in verandert.
Wat je nog kan proberen is in het menu van de carkit ook het toestel doen vergeten. Probeer dat ook eens

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• 418O2
nokiaan958GB schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 20:52:
Waarom een screenprotector? Ik heb nog nooit een screenprotector gebruikt. Een hoesje of case is nog beter ook.
Een goede protector kan je scherm redden

• polopolo150
  • Laatst online: 09-11 11:45
Vandaag een update binnen gekregen met daarin maxxaudio. Heb de audiofx app aangezet en beetje lopen instellen. De speakers van de telefoon klinken nu veel beter dan ooit!

EQ staat op kleine speakers, maxxvolume uit en maxxbass op 90. Klinkt heerlijk tot nu toe met Spotify!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:43
Vannacht ging mijn opo dood in de kroeg. Ik was gaan eten en heb nog geappt. Half uur later in het cafe ging die niet meer aan.
Snel naar huis gegaan andere telefoon gehaald en de opo ib de oplader gedaan.
Tig keer geprobeerd aan uit te zetten. Volume knoppen en combo's geprobeers. Niks helpt. Uit voorzorg maar casing er af gehaald en in de rijst gedaan.
Vanmorgen proberen en weer niks. Beetje gegoogled. En vervolgens heel lang geprobeerd de power button in te houden. Helpt ook niet. Nog maar een paar keer geprobeers. En na bijna 5 minuten de power button ingehouden te hebben trilde die. Hij werkt weer! Hij had de eerste minuten wel zware haperingen maar nu werkt die weer fijn.
Gedachte dat je 300 euro in een maand zou hebben gesloopt is niet fijn. Dacht al dat die vol met bier zat ofzo (carnaval he).
Maar dat was het niet. Had het wel eens gelezen alleen bij mensen met een lege accu (0%). Mijn accu is nog steeds 45%. Dus hij heeft niks opgeladen.

Iets anders: hebben/vinden jullie ook dat het scherm opmaximale helderheid te verzadigd/warm is.
Op 100% vind ik het scherm helaas niet zo mooi. Je kunt namelijk bij de camera instellen als je foto maakt-> helderheid 100%. Liefst had ik het scherm op 70-80% gezet. 100% is TE fel in de kroeg of in het donker.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11 13:49
Heeft iemand ook negatieve ervaring mbt de accuduur op de CM12 nightlies? Het is zoveel slechter dan de CM11s 25r ROM. De procenten dalen vele malen sneller. Als jullie dit niet hebben, ga ik het eens onderzoeken en anders ga ik weer terug denk ik..

• GigaPixels
  • Laatst online: 25-10 12:30
Dattack schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 13:52:
Heeft iemand ook negatieve ervaring mbt de accuduur op de CM12 nightlies? Het is zoveel slechter dan de CM11s 25r ROM. De procenten dalen vele malen sneller. Als jullie dit niet hebben, ga ik het eens onderzoeken en anders ga ik weer terug denk ik..
Het blijven natuurlijk nightlies, dus je weet dat je deelneemt aan een experiment in zekere zin.

Er zijn nog mensen die de batterij als minpunt aanhalen in vergelijking met CM11: https://www.reddit.com/r/...ghtlies_currently/col5o0g

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:07
RoelsRules schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:41:
net even het topic snel doorgenomen, hebben er meer mensen een probleem bij de geluidskwaliteit van een gesprek na de update van gisteren? Het lijkt, volgens mijn toehoorders, dat ik heel ver weg van de microfoon zit... Snap er niets van, ook een reset heeft nog niet geholpen, niet handig als bellen je primaire zakelijke doeleinde is :(

update: als ik bel met een oortje of in de auto via carkit dat werkt het wel prima...
update: ik heb op internet meerdere lotgenoten gevonden die ook een probleem met de microfoon hebben. Wel lijken die problemen niet pas na een update te komen maar de oplossing is het wel hetzelfde: afdekken van de microfoon naast de camera (Die zorgt voor noice reduction), daar gaat iets niet goed mee. Nu kun je hem ook rooten en dan de volgende oplossing uitvoeren of je dempt het geluid richting die mic.

linkje voor software oplossing hier

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
418O2 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 22:03:
[...]

Een goede protector kan je scherm redden
Als ie op een hoek van je OPO op de grond valt gaat een screen protector daar echt niet tegen helpen lijkt me...

Verwijderd

Ik heb hetzelfde als jij. Nu moet ik eerlijk bekennen dat mijn batterijduur nog steeds geweldig is met zo'n 7 uur SoT verspreid over 2 dagen, maar het is toch minder dan de 8 uur die ik haalde bij CM 11S, en zelfs uitschieters naar 9 of 10 uur.

Verder is het natuurlijk ook zo wat GigaPixels zegt. Het is CM 12 nightlies, dus het is een experiment. Het klopt dat de ROM heel erg stabiel is, maar er zitten zeker nog bugs in. Daarom is de officiele versie ook nog niet uitgebracht voor op de OPO. Je moet zelf ook een beetje inventief zijn en kijken hoe je je instellingen kan optimaliseren. Verder is het voor mij niet heel erg storend, haal nog altijd zeer makkelijk het einde van de dag.

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-11 22:02

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:11:
[...]

Ik heb hetzelfde als jij. Nu moet ik eerlijk bekennen dat mijn batterijduur nog steeds geweldig is met zo'n 7 uur SoT verspreid over 2 dagen, maar het is toch minder dan de 8 uur die ik haalde bij CM 11S, en zelfs uitschieters naar 9 of 10 uur.

Verder is het natuurlijk ook zo wat GigaPixels zegt. Het is CM 12 nightlies, dus het is een experiment. Het klopt dat de ROM heel erg stabiel is, maar er zitten zeker nog bugs in. Daarom is de officiele versie ook nog niet uitgebracht voor op de OPO. Je moet zelf ook een beetje inventief zijn en kijken hoe je je instellingen kan optimaliseren. Verder is het voor mij niet heel erg storend, haal nog altijd zeer makkelijk het einde van de dag.
Hier ook. Accuduur is iets minder, maar haal meestal met ruim 50% 't einde van de dag.

• blastur
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-11 22:28
Na veel informatie te hebben gelezen over de OPO en na veel zitten te twijfelen, heb ik zojuist de OPO besteld. Ik zal een review plaatsen zodra ik mijn OPO binnen heb :*) . Wens mij veel plezier!! Ik kom van een iPhone 5

• Henkkk1972
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-09-2023
Vanmiddag merkte ik ineens dat mijn opo geen verbinding meer kan maken met mijn Parrot CK3100 carkit,
Voor de update werkte het perfect, maar nu geen verbinding te krijgen!
Op beide toesellen laten vergeten en opnieuw gekoppelt, dat lukt nog wel, maar geen verbinding dus....
Heeft iemand een oplossing??

Geen problemen me de microfoon overigens....

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:40
De accuduur is voor mij ook minder, maar kom er nog steeds makkelijk de dag mee door wat voor mij de eis is (laad hem toch 's nachts op).

Verwijderd

Dag iedereen,

Enkele weken geleden kwam ik hier een oplossing vragen voor mijn OPO die niet meer opstartte m.a.w. dead brick. Na lang mailen met de supportdienst van oneplus en enkele foto's en zelfs een video, mocht ik mijn smartphone eindelijk opsturen. Het laatste bericht luidt als volgt:
I'm sorry to tell, your device was found with water damage issue after our inspection, the repair fee would be EUR 247, please kindly let me know whether you would like to continue your repair RMA process?
Ik had de OPO nog maar 2 maanden in mijn bezit en heb deze voor zover ik mij kan herinneren nooit laten vallen in water of laten besprenkelen door water of bier of drank (ik liet hem altijd thuis voor feestjes). Zeer bizar dus. :?

Anyway de grote WTF is echter €247?! voor een herstelling voor waterschade. Voor €50 meer heb ik een nieuwe OPO, wat ik uiteraard niet ga doen want ik voel me redelijk bestolen. :(

Hoe dan ook. Tip dus voor jullie, goed opletten in de buurt van water want anders is je OPO meteen kapot. Als iemand nog tips heeft hoe ik deze zelf kan repareren mag je ze ook zeggen.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:23

TommieW

Numa numa.

Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:42:
Dag iedereen,

Enkele weken geleden kwam ik hier een oplossing vragen voor mijn OPO die niet meer opstartte m.a.w. dead brick. Na lang mailen met de supportdienst van oneplus en enkele foto's en zelfs een video, mocht ik mijn smartphone eindelijk opsturen. Het laatste bericht luidt als volgt:

[...]

Ik had de OPO nog maar 2 maanden in mijn bezit en heb deze voor zover ik mij kan herinneren nooit laten vallen in water of laten besprenkelen door water of bier of drank (ik liet hem altijd thuis voor feestjes). Zeer bizar dus. :?

Anyway de grote WTF is echter €247?! voor een herstelling voor waterschade. Voor €50 meer heb ik een nieuwe OPO, wat ik uiteraard niet ga doen want ik voel me redelijk bestolen. :(

Hoe dan ook. Tip dus voor jullie, goed opletten in de buurt van water want anders is je OPO meteen kapot. Als iemand nog tips heeft hoe ik deze zelf kan repareren mag je ze ook zeggen.
Als ik jou was, zal ik even vragen naar bewijs dat jouw mobieltje waterschade heeft. Op YouTube was er iemand die zijn Oneplus One in een plas dompelde waarna hij het nog steeds deed.
Ik vermoed dat OnePlus hier een beetje aan het liegen is.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• GigaPixels
Dag iedereen,

[...]

http://youtu.be/rY4CJxbauEU

Rond 1 minuut en 10 seconden; ze testen verdorie zelf op regen/water :?

Voor hetzelfde geld zeggen ze maar wat en is dit een manier om je toestel niet te moeten herstellen? Niet dat ik iemand wil beschuldigen, maar dit verhaal lijkt me gewoon wat verdacht.

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:35
GigaPixels schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 19:18:
[...]

http://youtu.be/rY4CJxbauEU

Rond 1 minuut en 10 seconden; ze testen verdorie zelf op regen/water :?

Voor hetzelfde geld zeggen ze maar wat en is dit een manier om je toestel niet te moeten herstellen? Niet dat ik iemand wil beschuldigen, maar dit verhaal lijkt me gewoon wat verdacht.
Het feit dat een telefoon de eerste paar minuten blijft werken na onderdompeling in water zegt niets over waterschade op lange termijn. Wellicht heeft onze medetweaker een keer een vervelende regenbui over zich heen gekregen terwijl hij op de fiets zat en is er wat vocht in zijn telefoon gekomen. Een paar dagen/weken later kan dit lelijke gevolgen hebben voor de hardware in je telefoon.

• No-kia
  • Laatst online: 09-07-2019
kaat17 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:44:

Mijn tops:
Scherm, mooi groot.
Prijs, onvoorstelbaar.

Leuk om te horen! Ook ik ben sinds een aantal dagen in het bezit van de OnePlus One en ben het geheel met je eens. Met name die accuduur is verbazingwekkend; ik reed rustig 3 dagen op één accu! In 1 woord fantastisch!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-10 23:01
ThunderHorn schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:07:
Sinds de OTA update wilt mijn OPO plots geen automatische verbinding meer maken met de carkit.
Ik moet nu manueel elke ochtend bij het instappen op mijn OPO de carkit selecteren en verbinden.

Zit er ergens een optie om dit euvel te omzeilen?
Bij mij hetzelfde probleem. Hoop gedoe met de carkit sinds gisteren... Bedankt update

Verwijderd

Ik heb gevraagd hoe ze aan deze €247 komen. Door de waterschade is het moederbord blijkbaar beschadigd en een nieuw moederbord kost €247. Moeilijk te geloven als hun smartphone in totaal €299 kost. Dan zou er nog €50 over zijn voor alle andere onderdelen, de arbeidskosten, de overheadkosten en de winstmarge. Yeah right.
If the phone is found with water damage, it means that the motherboard needs to be repaired, and the cost for it is EUR 247.
Ik heb hun gezegd dat ik geen €247 betaal want dan kan ik zowel een nieuwe smartphone kopen. Uiteraard geen one+ want ik ben zwaar teleurgesteld in hun supportdienst.

Ze mogen mijn smartphone terugsturen. Ik zal zelf nog eens een poging doen met een nieuwe batterij, maar in de eerste plaats ben ik dan ook zeker dat ze mijn smartphone niet opnieuw te koop aanbieden. :(

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:35
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:06:
Ik heb gevraagd hoe ze aan deze €247 komen. Door de waterschade is het moederbord blijkbaar beschadigd en een nieuw moederbord kost €247. Moeilijk te geloven als hun smartphone in totaal €299 kost. Dan zou er nog €50 over zijn voor alle andere onderdelen, de arbeidskosten, de overheadkosten en de winstmarge. Yeah right.

[...]

Ik heb hun gezegd dat ik geen €247 betaal want dan kan ik zowel een nieuwe smartphone kopen. Uiteraard geen one+ want ik ben zwaar teleurgesteld in hun supportdienst.

Ze mogen mijn smartphone terugsturen. Ik zal zelf nog eens een poging doen met een nieuwe batterij, maar in de eerste plaats ben ik dan ook zeker dat ze mijn smartphone niet opnieuw te koop aanbieden. :(
Ik denk dat het gaat om het hele proces van ontvangen, taxeren en offerte maken, contact onderhouden, oude hardware verwijderen en nieuwe plaatsen, weer terugsturen. En het moederbord is daarnaast nou eenmaal veruit het duurste onderdeel van je telefoon.

Maar ik begrijp dat je je hierover frustreert, dit is typisch zo'n vervelend situatie waarin je als consument weinig macht hebt.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik kan je vertellen dat de kosten voor t vervangen van het scherm totaal neer kwam op 147 euro wat onderverdeeld was als volgt:
Touchscreen display repair EUR 132
Repair cost EUR 15

Total EUR 147
Misschien heb je er iets aan... verzendkosten zitten hier bij inbegrepen ook.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Gisteren de laatste update binnen geregen echter heb ik nu opeens problemen met wifi :-( Mijn phone maakt een connectie met mijn netwerk echter verliest hij nu om de zoveel tijd zijn connectie en moet ik hem handmatig elke keer weer verbinden met mijn netwerk. Alleen de Oneplus doet dit dus het is echt een probleem op het toestel. ZIjn er meer mensen die dit na de laatste update hebben?

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 12:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

rikoos schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:16:
Zijn er meer mensen die dit na de laatste update hebben?
ja! OPO disconnect WiFi in standby modes en schakelt over op 3G. Bij wakeup staat WiFi accesspoint op Saved/Disabled. Gek word ik er van :( Kan niet wachten op OxygenOS.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• msx2
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mijn wifi disconnecte sinds de update iedere keer na het unlocken, vervolgens moest ik handmatig dan weer het netwerk selecteren. Uiteindelijk factory reset gedaan waarna het weer normaal werkt.

Verwijderd

vraagje: bij mijn Samsung S4 was ik gewend dat zodra ik headset inplug er recommended shortcuts kwamen te staan. Kan dit ook op de OPO? Kan nergens instelling vinden om dit in te schakelen.

Verwijderd

Hoe kan je foto's vetplaatsen in je galerij?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:38
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:22:
Waar naartoe?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

[Naar een ander album.
quote]Quad schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:28:
[...]

Waar naartoe?
[/quote]

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Via de bestanden app. Galerij is niet meer dan een read only presentatie tool.

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-11 11:55
Toch jammer dat je niet een beetje de progress in kan zien totdat de stable build van cm12s klaar is. Die nightly changelog kan je niet van afleiden wanneer de boel af is.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:30

DarkSide

theres no place like ::1

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:22:
niet. Daarvoor moet je een extra app gebruiken die dat wel kan. Erg irritant idd.
Photo Gallery kan dat bv wel.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-11 10:30

Falastine

Think about my signature...

Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:06:
vraagje: bij mijn Samsung S4 was ik gewend dat zodra ik headset inplug er recommended shortcuts kwamen te staan. Kan dit ook op de OPO? Kan nergens instelling vinden om dit in te schakelen.
Dit kan wel althans bij mijn Mahdi Rom als ik headset inplug start automatisch mijn muziekspeler.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Falastine schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:23:
[...]

Dit kan wel althans bij mijn Mahdi Rom als ik headset inplug start automatisch mijn muziekspeler.
CyanogenMod 11S heeft ook de optie om muziek af te laten spelen bij het inpluggen van een 3.5mm jack.

• Luca
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:06:
Moet toch gewoon ergens bij geluid staan? Ik draai CM12, dus ik durf het je niet 100% zeker te vertellen (er vanuit gaande dat je CM11s draait)

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 16:12
Dattack schreef op maandag 16 februari 2015 @ 19:09:
[...]

Moet toch gewoon ergens bij geluid staan? Ik draai CM12, dus ik durf het je niet 100% zeker te vertellen (er vanuit gaande dat je CM11s draait)
Dat klopt inderdaad. Instellingen > geluid > muziek-app openen

Live long and Prosper

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Dag iedereen,

[...]

Wellicht helpt een mooi bericht op Twitter of Facebook?

Hopelijk zijn ze daar iets gevoeliger voor. Want dat "waterschade" argument wordt je wel moe na een tijdje. Dat is gewoon de standaard "easy way out". Als een mobiel niet eens tegen een vochtige jaszak kan of dergelijke... wat heb je er dan aan?!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• GigaPixels
Snuurtje schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:00:
Toch jammer dat je niet een beetje de progress in kan zien totdat de stable build van cm12s klaar is. Die nightly changelog kan je niet van afleiden wanneer de boel af is.
http://www.cmxlog.com/12/bacon/
De changelog lijkt me toch al iets korter zo dag op dag bekeken in vergelijking met bijvoorbeeld 2 weken geleden. Dit kan er op wijzen dat er steeds minder (grote) bugs aanwezig zijn en dat de release er bijna aankomt.

Maar eigenlijk primeert stabiliteit boven snelheid van de release in dit geval lijkt me dan. Al wacht ik natuurlijk ook liever geen maand meer O-)

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:01
Kleine CM update lijkt niet echt een topper te zijn, ben nogal tikkie huiverig om er al mee te beginnen....

• jwajwa
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-04-2022
Vandread schreef op maandag 16 februari 2015 @ 23:01:
Kleine CM update lijkt niet echt een topper te zijn, ben nogal tikkie huiverig om er al mee te beginnen....
ik heb echt nul problemen sinds de update. Heb een niet-geroote One en heb het idee dat hij sinds de update nog iets vlotter is, al kan dat een placebo effect zijn.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik heb ook geen problemen na de laatste update. Ik heb een ook niet ge-roote versie zeg maar.
bluethooth doet het goed in de auto en wifi schakelt ook goed.

Burp

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-11 08:10
Ik heb de 1+1 wel geroot + custom recovery, maar ik heb ook geen enkel probleem. Vind het juist vlotter aanvoelen.

automation fanboy

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen hoe goed/slecht het bereik van de OpO is? Misschien zelfs vergeleken met een Nexus 5?

Ik lees hier wisselende verhalen over. Niet alleen het gsm bereik, maar ook wifi zou in vergelijking met andere telefoons minder goed zijn.

• GigaPixels
Freakster86 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:46:
Kan iemand mij vertellen hoe goed/slecht het bereik van de OpO is? Misschien zelfs vergeleken met een Nexus 5?

Ik lees hier wisselende verhalen over. Niet alleen het gsm bereik, maar ook wifi zou in vergelijking met andere telefoons minder goed zijn.
Mijn OPO is onderweg en ik kom van een Nexus 5, ik kan je dus binnenkort wel een antwoord geven. Ik zit op het BASE netwerk in België en ik kan de Wi-Fi testen op 2,4 en 5Ghz.

• Luca

Ik kwam van een S3 en heb geen grote verschillen gemerkt. Is wel in orde dus.

• Anita
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

Vergeleken met een Nexus 5 zie ik het verschil niet, allebei gewoon prima in orde. Wel vergeleken met oudere Androids, daar had ik nog wel eens de issue van Wifi afgegooid te worden (in een flat zijn er nogal wat wifi-kanalen, dus erg druk). Nu nooit meer last van :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anita op 17-02-2015 14:07 ]

• Anita
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Bij mij lichte het scherm niet op bij een notificatie, waardoor ik als de mobiel op stil stond nogal wat notificaties miste. Het lampje valt mij niet zo heel erg op. In de instellingen kan je dit niet aanpassen (na lang zoeken).
Maar met het installeren van een appje (bijvoorbeeld de app "Scherm notificaties") doet hij het wel! :)
Mochten meer mensen zich hier aan ergeren.. :)

Volgende keer graag de wijzigen knop gebruiken ipv dubbele post

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 17-02-2015 15:10 ]

Verwijderd

HNies schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:02:
[...]

Dat klopt inderdaad. Instellingen > geluid > muziek-app openen
Dank voor de reactie. maar dat is alleen de muziekapp. bedoelde meer de aanbevolen apps die dan bovenaan in het notification scherm komen te staan

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
GigaPixels schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:51:
[...]

Mijn OPO is onderweg en ik kom van een Nexus 5, ik kan je dus binnenkort wel een antwoord geven. Ik zit op het BASE netwerk in België en ik kan de Wi-Fi testen op 2,4 en 5Ghz.
Bedankt! Nu nog even kijken of ik zo lang kan wachten met bestellen ;) Ben m'n HTC Legend echt beu.
Dattack schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:57:
[...]

Ik kwam van een S3 en heb geen grote verschillen gemerkt. Is wel in orde dus.
Anita schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:01:
[...]

Vergeleken met een Nexus 5 zie ik het verschil niet, allebei gewoon prima in orde. Wel vergeleken met oudere Androids, daar had ik nog wel eens de issue van Wifi afgegooid te worden (in een flat zijn er nogal wat wifi-kanalen, dus erg druk). Nu nooit meer last van :)
Dus zelfde signaalsterkte (Db) als de Nexus 5? En ook de wifi snelheid is goed? Als dat zo is, dan heb ik alleen nog m'n twijfel over het formaat :+

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-11 09:33
Lieve OPO eigenaren, in de begintijd van de OPO heb ik vanuit verschillende hoeken wat klachten gehoord over de OnePlus One. Er zouden veel bugs in zitten en een hele rits telefoons moest terug vanwege productiefouten. Mijn vraag is: treedt dit nu nog steeds op, of is het gewoon een betrouwbare telefoon geworden?

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Ook een OPO besteld sinds zaterdag en zou vandaag moeten toegekomen zijn, hoewel niemand thuis dus hoop dat hij bij de buren is terecht gekomen.

Zit echter wel nog met een vraagje ivm met rooten. Ik las namelijk dat het beter is om je gsm te rooten doe ik dit dan beter vanaf het begin aangezien ik in een root guide las dat je al je gegevens kwijt bent. Is het echte de moeite waard of laat ik het beter zo?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:38
Rooten hoeft niet, bootloader unlocken wel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
deejaylethal schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:33:
Lieve OPO eigenaren, in de begintijd van de OPO heb ik vanuit verschillende hoeken wat klachten gehoord over de OnePlus One. Er zouden veel bugs in zitten en een hele rits telefoons moest terug vanwege productiefouten. Mijn vraag is: treedt dit nu nog steeds op, of is het gewoon een betrouwbare telefoon geworden?
Het is een heerlijk telefoontje hoor, ik heb er vrijwel geen problemen mee (Ja met custom roms kan je problemen verwachten dus dat terzijde)

• Drwho1
  • Laatst online: 10:22
[...]

Tja, ik heb hem al verschillende maanden komende van een N5 en kan zeggen dat ik daar subjectief weinig verschil in merk over wifi althans.
Netwerkbereik daarentegen zie ik wel nogal schommelen soms, maar dat is dan moeilijk te zeggen of het aan de provider (Mobile Vikings -> Base) ligt of het ontvangst van het toestel.

Laatste tijd heb ik ook om onverklaarbare redenen soms last om connectie te maken met mobiel netwerk, een reboot is dan noodzakelijk.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

[...]

Wel er een tempered glass screen protector bij besteld? Die investering van 5 euro is het geheid waard. 1x laten vallen en je zit een maand zonder telefoon en een rekening van 150e.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• cypher21
Quad schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:50:
Rooten hoeft niet, bootloader unlocken wel.
Hoeft ook niet ;)
Mocht je alleen ooit van rom of recovery willen switchen oid dan is het wel erg handig dit snel te doen.

Heb mijn afgelopen vijf telefoons een keer aan gezet om te kijken of ze het deden, vervolgens direct unlocked en voorzien van een andere recovery. Maar goed, ieder zijn ding

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11 16:05

Vmu

Rotatate

Als ik weet dat een telefoon niet kan worden geroot dan koop ik hem niet.
Het eerste wat ik doe is bootloader unlocken en rooten voordat ik er van alles op heb staan. Mocht je nog twijfelen, er zijn voldoende root-only aps en tweaks die het de moeite waard maken.
Google maar eens op Android reasons to root.
Je bent tenslotte een Tweaker dus het minste wat je kunt doen is gelijk de bootloader unlocken.

Vmu

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-11 22:02

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Je hoeft de bootloader inderdaad niet te unlocken, maar wil je dat uiteindelijk misschien toch doen en je hebt er al data op staan, dan moet je dat allemaal back-uppen. Dus je kunt er beter voor kiezen om dat te doen voor je echt begint te werken met je telefoon.

• GigaPixels
Drwho1 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:59:
[...]
Netwerkbereik daarentegen zie ik wel nogal schommelen soms, maar dat is dan moeilijk te zeggen of het aan de provider (Mobile Vikings -> Base) ligt of het ontvangst van het toestel.

Laatste tijd heb ik ook om onverklaarbare redenen soms last om connectie te maken met mobiel netwerk, een reboot is dan noodzakelijk.
Hopelijk kom ik niet al te veel problemen tegen dan, want ook ik zit bij Mobile Vikings. De reden dat ik mijn Nexus 5 mocht terugsturen (en geld terug O-) ) was door vaak netwerkproblemen (niet kunnen bellen voornamelijk).
Frozen schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:01:
[...]

Wel er een tempered glass screen protector bij besteld? Die investering van 5 euro is het geheid waard. 1x laten vallen en je zit een maand zonder telefoon en een rekening van 150e.
Ja die is ook onderweg, ook al een hoesje.
Al genoeg gelezen over gebarsten schermen dat ik het zelf niet wil meemaken.

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Vandread schreef op maandag 16 februari 2015 @ 23:01:
Ik heb na de update wel een probleem.
Als ik 2keer op het scherm tik moet het scherm aan gaan. dit wil 8 van de 10 niet. Ook wil het toestel niet aan met de power knop. Dit gebeurt vooral als ik op het web ben en het scherm gaat uit na zoveel seconden. Tik ik dan op het scherm om verder te lezen, wil het scherm moeilijk aan. Ik heb nog geen factory reset gedaan.
Misschien is het probleem dan verholpen. Ik heb verder geen problemen ;)

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:38
wilke77 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 17:37:
[...]

Ik heb na de update wel een probleem.
Als ik 2keer op het scherm tik moet het scherm aan gaan. dit wil 8 van de 10 niet. Ook wil het toestel niet aan met de power knop. Dit gebeurt vooral als ik op het web ben en het scherm gaat uit na zoveel seconden. Tik ik dan op het scherm om verder te lezen, wil het scherm moeilijk aan. Ik heb nog geen factory reset gedaan.
Misschien is het probleem dan verholpen. Ik heb verder geen problemen ;)
Dit ervaar ik ook, ook na de update pas.

• Tierelier
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-01-2022
De bug die ik heb is dat ik soms geen toegang meer krijg tot het menu dat je normaal krijgt door de powerknop lang in te drukken (waar je kunt kiezen tussen uitschakelen/herstarten/vliegmodus). Lekker dan ;).

Het herstarten ging zonet ook niet meer. Pas na een minuut of tien lukte het. Gaat lekker hier ;). Ach ja. komt allemaal goed haha. Toch?

[ Voor 25% gewijzigd door Tierelier op 17-02-2015 20:46 ]

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:07

De gesprekskwaliteit is in ieder geval significant beter dan die van mijn S2 (die ruiste nog wel eens). Verder heb ik op de wintersport (Paradiski, tot 3200m hoogte) de hele dag 2/3G dekking gehad. Niks aan de hand dus...

Formaat is voor mij alleen lastig op het moment dat je met één hand de telefoon wil bedienen. Denk aan tijdens het fietsen ofzo. Voor mij is het echt een telefoon die je met twee handen bedient.

[ Voor 15% gewijzigd door sdk1985 op 17-02-2015 18:40 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:48
Na 3,5 week een iPhone 6 van 't werk uitgeprobeerd te hebben (moet gebruikersondersteuning bieden, dan ist wel handig als je het toestel zelf een beetje kent) heb ik zojuist weer gekozen voor vrijheid, mijn Oneplus weer uit de kast gepakt.

SIM-kaart erin, Whatsapp geinstalleerd en de update geinstalleerd. Maar de camera app is instabieler dan ooit! Hij heeft nu een fancy auto focus dingetje, maar na een seconde of 20 slaat de app gewoon vast, herstarten van de app krijg je de melding "kan geen verbinding maken met camera". Na een herstart van het toestel gebeurt er gewoon weer hetzelfde :( Dat ze daar nog geen fix voor hebben :(

Niet geroot overigens, gewoon lekker stock

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 17-02-2015 20:35 ]

Pagina: 1 ... 81 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.