Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 67 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.154 views

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-11 17:51
Cronimet schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 16:46:
Mijn broertje zit in het buitenland momenteel met zijn Oneplus. Als hij wilt bellen krijgt hij de melding 'mobiel netwerk niet beschikbaar' maar hij heeft wel netwerk, kan zelf whatssappen.
Hij heeft ondertussen al 4x gereboot maar geen verandering.

Hij zou moeten kunnen bellen anders gaat hij in de problemen geraken, daar staat hij nu schoon met zijn smartphone zonder belfunctie. Heeft er iemand een idee wat hij kan doen??
Zet de profiles functie eens uit en het preferred netwerk op 3G en dan rebooten. Dat hielp bij mijn Tele 2 probleem.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:07
schumi2004 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 17:16:
[...]
@MeltedForest
OIS?
ben niet zo bij met alle afkortingen :P
Optical Image Stabilization

• sdk1985
Zo even een snelle indicatie van de grootte (te weinig belichting en te lui om statief te pakken)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/N2jnvc3fcMCHcivAkUflxKN6/medium.jpg

Nexus 7> One > Galaxy S2

Update:
Ondertussen heb ik de time trigger ook werkende. Bij het alarm kun je de ringtone via de media manager op "none" zetten. Dit had ik eerst gemist omdat ik ook de optie ES File Explorer kreeg. Het alarm functioneert nu dus als automatische trigger voor het "night" profiel.

Ook de bluetooth toggle bug is momenteel niet meer herproduceerbaar.

Het lijkt erop dat ik alle OnePlus One problemen bij deze heb opgelost. Mijn screenprotector kwam vanmiddag binnen dus dat komt mooi uit 8) .

[ Voor 52% gewijzigd door sdk1985 op 29-11-2014 21:02 ]

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:05
http://www.talkandroid.co...ice-instead-of-a-new-one/

Wat een verhaal weer. Iemand hier ervaring mee?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:15
Puur bewijs van ja nee, maar ik ken iemand die wel eentje kreeg met gebruikssporen.

Hij kreeg wel een nieuwe na veel gezuur, echter dat ding was 2 weken onderweg.

Wel mee eens, je krijgt waar je voor betaald, geldt voor alle merken behalve Nexus, al is dat alleen zo omdat Google de Nexus 4 en 5 met verlies verkocht, Nexus 6 daartegen is peperduur en helemaal niet eens zo goed.

AH ja, zo is het maar weer.

• sdk1985
Mizgala28 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 21:58:
[...]

Puur bewijs van ja nee, maar ik ken iemand die wel eentje kreeg met gebruikssporen.

Hij kreeg wel een nieuwe na veel gezuur, echter dat ding was 2 weken onderweg.

Wel mee eens, je krijgt waar je voor betaald, geldt voor alle merken behalve Nexus, al is dat alleen zo omdat Google de Nexus 4 en 5 met verlies verkocht, Nexus 6 daartegen is peperduur en helemaal niet eens zo goed.

AH ja, zo is het maar weer.
Twee weken klinkt eigenlijk als bijzonder snel. Je leest juist overal dat het maanden duurt voor de support reageerd... Klopt dat verhaal wel?

Er ook een tweaker waarvan zijn S4 Active 3x kapot ging. Zat steeds 3-4 weken zonder telefoon ;). Twee weken is überhaupt erg snel.

Verder worden veel prijzen gemaakt, en dat toont deze telefoon weer eens aan. Maar dat wisten we al lang, anders kon die HDMI kabel niet bij de action voor €1,69 liggen... Een snellere processor is niet echt duurder om te maken. Een betere camera hoeft niet veel te kosten. Het punt is vaak meer; wat kunnen we vragen (en dat geldt dan ook voor individuele onderdelen leveranciers). Als je kijkt naar een telefoon die nu voor 150 euro in de winkel ligt dan draaien die rondjes om een high end android toestel van circa 2-3 jaar geleden. Alleen de camera en nand specs blijven dan achter, men moet immers blijven differentiëren.

Eventuele tekortkomingen aan de kant van OnePlus zou ik eerder toedichten aan de ervaring en de herkomst van het bedrijf dan ook de kostprijs van het toetsel ;).

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 29-11-2014 22:31 ]

• Mizgala28
@sdk1985, ik heb het na gevraagd en het klopt, na een bevestiging dat hij een nieuwe krijgt en dat deze op 23 oktober naar hem verzonden wordt, werd deze op 8 november geleverd bij hem thuis.

Echter de hele verhaal en gedoe tot hij een nieuwe kreeg duurde langer, de eerste mail met klacht verzond hij op 29 juli, en kreeg hij 2 augustus een antwoord dat ze niks kunnen doen, ondertussen lukte het dus wel maar duurde paar maanden in totaal.

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 23:16
qwerty1 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 16:33:
Heb gister mn One gekregen. Man wat een tof ding. Loop alleen tegen een dingetje aan. Als ik een mail binnen krijg en ik kijk naar de melding door naar de sneltoetsen te gaan (bovenbalk naar beneden trekken)
Dan kan ik mij mail alleen archiveren of openen. Maar niet direct verwijderen. Kan ik dit aanpassen?
Voor verwijderen kan je naar links of rechts swipen volgens mij.

• Frozen
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

pgs010 schreef op zondag 30 november 2014 @ 02:35:
[...]

Voor verwijderen kan je naar links of rechts swipen volgens mij.
staat in de gmail settings

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• qwerty1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-01-2023
Frozen schreef op zondag 30 november 2014 @ 03:36:
[...]

staat in de gmail settings
Thanks. Gevonden.

• stefan14
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-11 15:24
sdk1985 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:45:
3) Telefonie werkte niet
Verbinden met Tele 2... Wat een drama. Simkaart vanmiddag rond 14:00 geactiveerd maar kreeg maar geen verbinding. Tele 2 om 19:50 gebeld en Volgens tele was is de nieuwe kaart sinds 18:50 geregisteerd in het netwerk. Na de telefoon bij preferred network op 3G in plaats van LTE te hebben gezet leek alles te werken. De vreugde was echter van korte duur. Tele2 had nog een leuke uitleg over een 4G test gebied maar later bleek dat dit onzin was want het was een schijnverband. De oplossing was de vele reboots die ik op verzoek van Tele2 uitvoerde.

Zodra ik mobiel internet ging testen was ik direct heel Tele2 kwijt. Ik kreeg "Registering on Tele2...>Can't connect to this network at the moment. Try again later..." Ook met LTE, 3G en 2G.

Met profiles "off" ging het ineens wel goed, zelfs via automatic. Het verliezen van de WiFi verbinding had ik het profile trigger "weg gaan" gegeven. Dus daar zal blijkbaar ook een bug in zitten. Ik tel nu dus 3 tekortkomingen bij de Profiles functie.
Ik heb precies hetzelfde probleem met Tele2. Echter ook met andere Android toestellen. Ligt dus niet aan de OPO maar aan Tele2. Tijd voor een nieuwe provider dus.

Verwijderd

*weg* lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 01-12-2014 10:01 ]

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Hoi, even een vraagje.
Ik heb mn 1+1 een goeie week en zit met een paar opmerkingetjes.
Net genomen foto's vind ik niet terug in mijn galerij. Ik met dan naar camera gaan en rechts swipen. Dan vind ik ze wel.
Ik heb ook de optie aanstaan "opslaan als raw" maar deze is een beetje raar. Hij slaat de afbeeldingen nu twee keer op. Een keer in raw en een keer in JPEG. Wanneer een foto mij niet aanstaat en ik hem delete in mijn galerij, is enkel de jpeg weg op de gsm. Ik moet mn gsm aansluiten op mijn pc om de .dng bestanden er af te krijgen.

Nog mensen die deze bizarre dingen al opgemerkt/opgelost hebben?

Verder krijg ik regelmatig een foutmelding dat een sms niet verstuurd kan worden. Nog een paar keer proberen lost dit meestal op. Kan mss gewoon aan mijn telco liggen ook?

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:05
Joindry schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:45:
Hoi, even een vraagje.
Net genomen foto's vind ik niet terug in mijn galerij. Ik met dan naar camera gaan en rechts swipen. Dan vind ik ze wel.
Ik heb ook de optie aanstaan "opslaan als raw" maar deze is een beetje raar. Hij slaat de afbeeldingen nu twee keer op. Een keer in raw en een keer in JPEG. Wanneer een foto mij niet aanstaat en ik hem delete in mijn galerij, is enkel de jpeg weg op de gsm. Ik moet mn gsm aansluiten op mijn pc om de .dng bestanden er af te krijgen.

Verder krijg ik regelmatig een foutmelding dat een sms niet verstuurd kan worden. Nog een paar keer proberen lost dit meestal op. Kan mss gewoon aan mijn telco liggen ook?
Gebruik je de standaard camera app, of een 3rd party app? Heb gekeken op het oneplus one forum, maar ben niks tegengekomen.

• sdk1985
stefan14 schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:21:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem met Tele2. Echter ook met andere Android toestellen. Ligt dus niet aan de OPO maar aan Tele2. Tijd voor een nieuwe provider dus.
Gebruik Tele2 al 3 jaar probleemloos. Had alleen een microsim nodig, had nog een normale. Lijkt hem bij mij echt in de profile functie te zitten.

Verder heb ik nog een profile gerelateerde bug ontdekt. Mijn auto werd namelijk niet herkent door bluetooth. Er stond alleen een nummer en comminucation was niet mogelijk. Keer of 5 geprobeerd. Rara wat gebeurde er toen ik de profiles functie in het settings menu uitschakelde... Werkte direct, ik zag "My Car" en kon direct verbinding maken. Adresboek overzetten ging ook probleemloos.

[ Voor 11% gewijzigd door sdk1985 op 30-11-2014 19:14 ]

• Yeasis
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Joindry schreef op zondag 30 november 2014 @ 16:45:
Hoi, even een vraagje.

Ik vind dit persoonlijk niet heel bizar. Je galerij app kan geen raw fotos bekijken dus deze kan je niet via deze app verwijderen. Gebruik dan de app 'bestanden' en verwijder ze handmatig of gebruik een andere galerij app. Het is inderdaad wel vreemd dat het eventjes duurt vodat je foto's verschijnen, maar ook dit is een probleem van de galerij app en niet de telefoon zelf/camera app. De fotos worden namelijk meteen opgeslagen, maar de galerij app 'ververst' zijn tegels niet elke seconde om zo energie te kunnen besparen. Er zullen ook vast wel andere galerij apps zijn die dit anders doen, maar de standaar CM-app is inderdaad geen toppertje. Gelukkig wordt deze wel vaak geupdate.

Verwijderd

Ik heb nu ookal enkele weken mijn Oneplus One en ik ben er echt super tevreden over, maar ik heb wel last gehad van battery drain door Google Play Services. Ik vermoed overigens dat die battery drain wellicht veroorzaakt werd door Google Play Music, want ik heb die syncronisatie nu uit gezet en de battery drain lijkt weg te zijn.

Is er trouwens al wat bekend wanneer dit toestel Android 5.0 krijgt?

Verwijderd

Is er trouwens al wat bekend wanneer dit toestel Android 5.0 krijgt?
binnen 90 dagen na de release van 5.0

Mijn OnePlus One vind ik na de laatste paar updates wel minder aan het worden, verbinding met met chromecast is een ellende, maar dat kan ook aan de chromecast liggen. Twitch laat soms geen streams zien en het opladen naar 100% is soms moeilijk te zien als het oplaad scherm volledig groen is en wanneer je hem dan opstart dan kan het zijn dat hij maar voor 95% is opgeladen. Ik vind de OPO 2 updates geleden veel beter werken.

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:52
De customer support is idd niet iets om over naar huis te schrijven. Ik heb ongeveer een maand geleden aangegeven dat mijn scherm flikkert (backlight, dus niet die software issue) en kreeg 2 dagen geleden een mail uit het niets van: Voordat je de tel terugstuurt, om alles soepel te laten verlopen moet je een foto maken van voor en achterkant van je tel met je naam er naast. Dafuq? Ik heb niet eens gevraagd om hem terug te sturen, maar wat het probleem kan zijn. Ook weet ik niet hoe of waarheen ik hem moet sturen lol.

Maar goed voor dit geld kan je niet een high end tel hebben en perfecte support. Ze zitten daar waarschijnlijk met een paar man op duizenden verkochte telefoons met kinderziektes. Dus ik wacht rustig af en geef ze de tijd. Als ik het dubbele had betaald dan was het een ander verhaal..

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-11 17:49
Hi guys,

Volgensmij stond het hier ergens al in het topic maar dat weet ik niet meer zeker:
is er een manier om de Quick Toggles (de kleine variant, niet de grote blokken), daar de volgorde van te wijzigen / nieuwe toe te voegen?

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
jahallow schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:04:
ik krijg ca. 5 a 10x per dag de melding; Google Play service is gestopt. Verder merk ik er niks aan. Reboot heeft niet geholpen.
Om de battery drain tegen te gaan heb ik DEZE guide gevolgd. Ik hoop niet dat het daar iets mee te maken heeft, aangezien ik de stappen soms blind heb gevolgd 8). Ik run btw gewoon de laatste update.
Iemand een idee?
Iemand die hier nog evt. iets zinnigs over kan zeggen: dit is de volledige error die ik krijg. Als ik er op zoek word ik ook niet veel wijzer. Ik vermoed dat ik maar is een full wipe moet gaan doen, en die stock CM incl. root ga flashen. pff kijk er niet echt naar uit.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8sVFI1p.jpg

• ronaldo vivaldi
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04:55
jahallow schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:59:
[...]

Iemand die hier nog evt. iets zinnigs over kan zeggen: dit is de volledige error die ik krijg. Als ik er op zoek word ik ook niet veel wijzer. Ik vermoed dat ik maar is een full wipe moet gaan doen, en die stock CM incl. root ga flashen. pff kijk er niet echt naar uit.
[afbeelding]
Ik had deze melding ook regelmatig. Ik ben uiteindelijk naar apps gegaan in instellingen en daar bij google play services de updates verwijderd. Daarna moest google play services weer worden bijgewerkt door een bezoek aan de playstore en sindsdien krijg ik die melding niet meer.

• jahallow
ronaldo vivaldi schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:07:
[...]

Ik had deze melding ook regelmatig. Ik ben uiteindelijk naar apps gegaan in instellingen en daar bij google play services de updates verwijderd. Daarna moest google play services weer worden bijgewerkt door een bezoek aan de playstore en sindsdien krijg ik die melding niet meer.
waar verwijder ik de updates dan?

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
jahallow schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:31:
[...]

Via appstore of via settings, apps

• ronaldo vivaldi
jahallow schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:31:
[...]

Instellingen - > apps - > google play services opzoeken in het lijstje - > klik erop - > bovenin staat ergens updates verwijderen

• jahallow
ronaldo vivaldi schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:32:
[...]

Instellingen - > apps - > google play services opzoeken in het lijstje - > klik erop - > bovenin staat ergens updates verwijderen
die kan ik niet aanklikken. 'Nu stoppen' ook niet btw. Heb geprobeerd te stoppen bij de actieve processen, maar kan nog steeds niet updates verwijderen.

• ronaldo vivaldi
jahallow schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:35:
[...]

die kan ik niet aanklikken. 'Nu stoppen' ook niet btw. Heb geprobeerd te stoppen bij de actieve processen, maar kan nog steeds niet updates verwijderen.
Verder weet ik het niet ben ik bang.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

MeneerJoep schreef op zondag 30 november 2014 @ 19:03:
[...]

Ik vind dit persoonlijk niet heel bizar. Je galerij app kan geen raw fotos bekijken dus deze kan je niet via deze app verwijderen. Gebruik dan de app 'bestanden' en verwijder ze handmatig of gebruik een andere galerij app. Het is inderdaad wel vreemd dat het eventjes duurt vodat je foto's verschijnen, maar ook dit is een probleem van de galerij app en niet de telefoon zelf/camera app. De fotos worden namelijk meteen opgeslagen, maar de galerij app 'ververst' zijn tegels niet elke seconde om zo energie te kunnen besparen. Er zullen ook vast wel andere galerij apps zijn die dit anders doen, maar de standaar CM-app is inderdaad geen toppertje. Gelukkig wordt deze wel vaak geupdate.
Heb er nu een rawviewer opgezet. Is ook niet superoverzichtelijk, maar kan je op zijn minst de rawfoto's bekijken. Ergens is dit toch wel een halfslachtige oplossing. Ze laten je RAW foto's nemen, maar kunnen ze je niet laten bekijken op de gsm. Dus als "oplossing" wordt iedere raw ook als jpg opgeslaan. Dat noem ik een liever lui dan moe oplossing. En een vinkje om dat tegen te gaan is er ook niet.

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:51

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Enige reden waarom je in RAW zou schieten is de volledige nabewerking die je achteraf op het bestand kunt doen. Aangezien nabewerking op de phone sowieso nergens op slaat heb ik zo'n idee dat dat de reden van ontbreken van viewermogelijkheden is. Ik zie het als een extra service; als je wilt kun je in RAW schieten en daarna nabewerken. Maar als ik echt iets op gebied van nabewerking van mooie foto's wil doen schiet ik al niet met een smartphone maar pak ik de Nikon. Uitzetten die functie dus zou ik zeggen.

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Ik probeer de app "De slimste mens" te installeren, maar na instalatie was plots mijn thema veranderd naar de standaard thema en de app stopt meteen als ik hem opstart.Kan iemand even kijken of dit bij hem ook het geval is?

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-11 12:50
Zijn er meer mensen hier die met Instagram ook hebben dat het achterlijk lang duurt voor een filmpje geladen is? Op mijn oude iPhone speelde ze altijd meteen af. Of ligt het gewoon aan een crappy versie van de Android app van IG?

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:32
hier dus geen NL-alert melding binnen gekregen.

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
RenaldoN schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:01:
hier dus geen NL-alert melding binnen gekregen.
Ik ook niet. Wel alles aangezet.

Edit : tele2

[ Voor 3% gewijzigd door BigWillem89 op 01-12-2014 12:30 ]

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
EeePC schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:59:
Zijn er meer mensen hier die met Instagram ook hebben dat het achterlijk lang duurt voor een filmpje geladen is? Op mijn oude iPhone speelde ze altijd meteen af. Of ligt het gewoon aan een crappy versie van de Android app van IG?
Vraag ik mij ook af, duurt erg lang op WIFI.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
BigWillem89 schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:03:
[...]

Ik ook niet. Wel alles aangezet.
Ik ook niet, heb het netwerk ook op 3G gezet.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hier ook geen NL Alert-melding (Simyo/KPN)... ik kwam dit tegen:
NL-Alert instellen
Je kunt je mobiele telefoon instellen voor NL-Alert.

Navigeer naar Applicaties, Cell Broadcast, Instellingen.
Vink Cell Broadcasting aan.
Kies Kanalen.
Kies Kanaal toevoegen.
Bij Zendernummer vul je 919 in.
Bij Opmerking vul je NL-Alert in.
Kies Opslaan.
Maar ik heb geen mogelijkheden om iets in te stellen verder daar.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
nvm, verkeerde topic. :+

[ Voor 131% gewijzigd door polopolo150 op 01-12-2014 12:17 ]

• jahallow
sigilens schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:57:
Ik probeer de app "De slimste mens" te installeren, maar na instalatie was plots mijn thema veranderd naar de standaard thema en de app stopt meteen als ik hem opstart.Kan iemand even kijken of dit bij hem ook het geval is?
Bij mij heeft deze app het nooit op de OPO gedaan. Ik heb de makers er zelfs over gemaild en zij geven aan dat zij deze telefoon niet ondersteunen. Bij anderen OPO gebruikers doet de app het wel gewoon btw.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Cartman! schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:15:
Hier ook geen NL Alert-melding (Simyo/KPN)... ik kwam dit tegen:

[...]

Maar ik heb geen mogelijkheden om iets in te stellen verder daar.
Ik heb ook niets ontvangen, KPN/Hi.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Cyanogenmod heeft die optie niet blijkbaar

☻/
/▌
/ \

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
[/quote]

Bij mij heeft deze app het nooit op de OPO gedaan. Ik heb de makers er zelfs over gemaild en zij geven aan dat zij deze telefoon niet ondersteunen. Bij anderen OPO gebruikers doet de app het wel gewoon btw.
[/quote]

Jammer net nog een keer geprobeerd om te installeren maar nog hetzelfde, dan zal het daar wel aan liggen.

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-11 12:52
Die app werkt bij mij ook niet :)

• 418O2
  • Nu online
Cyanogen zal buiten India nog wel steeds met OnePlus samen blijven werken om updates voor de OnePlus One te verzorgen en zal dat nog zeker een jaar, naar eigen zeggen met volle overtuiging, blijven doen.

• Pred
  • Laatst online: 18-11 15:42
So, though it’s not what we originally planned, we have shifted engineering efforts to the OnePlus One upon hearing this news.
Our system will be based on Lollipop, and will be built to be stable, fast, and lightweight.
Wat ik hieruit begrijp is dat een deel van de OnePlus ontwikkelaars voor het nieuwe "system" nu bezig zijn om dit "system" aan te passen voor de OnePlus One.

• EeePC
Hmm toch wel weer een echt Android nadeel, al dat gezeik met verschillende software versies. Maar ze beloven gelukkig om de One nog lang te ondersteunen, hopelijk gaan ze dat ook waarmaken.

• barrymossel
Pred schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:44:
[...]
Wat ik hieruit begrijp is dat een deel van de OnePlus ontwikkelaars voor het nieuwe "system" nu bezig zijn om dit "system" aan te passen voor de OnePlus One.
Ze hebben een team Android ontwikkelaars die nieuwe system software aan het bouwen is voor nieuwe devices van Oneplus. Deze software gaan ze nu zo snel mogelijk gereed maken voor de mensen in India en ze verwachten de software in februari te kunnen gaan gebruiken (production-ready).

Voor de overige OPO gebruikers komt er gewoon een CM12 (s) ROM.

• Pred
barrymossel schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:54:
[...]
Voor de overige OPO gebruikers komt er gewoon een CM12 (s) ROM.
Dat is wat er juist niet staat. Ze "shiften engineering efforts" naar OPO. Lees ook de bron. Dit zou niet hoeven als er "gewoon" een CM12 komt voor OPO. Corrigeer me als ik het niet juist heb.

• barrymossel
Pred schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:00:
[...]
Dat is wat er juist niet staat. Ze "shiften engineering efforts" naar OPO. Lees ook de bron. Dit zou niet hoeven als er "gewoon" een CM12 komt voor OPO. Corrigeer me als ik het niet juist heb.
CM11s/CM12 wordt gemaakt door Cyanogen. Niet door Oneplus. Oneplus heeft een eigen team dat eigen Android software maakt (voor toekomstige devices). CyanogenMod mag schijnbaar niet in India worden gebruikt op de OPO, omdat Cyanogen een exclusieve deal met een andere telefoonproducten in India heeft. Cyanogen zal wel gewoon software voor de OPO blijven maken het komende jaar. Als het goed is. Maar als je dit zo leest weet je het nooit. Want het blijft een vreemd verhaal...
We can’t explain Cyanogen’s decision because we don’t fully understand it ourselves. But we can explain exactly how we’ll continue offering our fans in India an amazing user experience and support for this device.
That team was put in place originally to build the software which would power our future devices. So, though it’s not what we originally planned, we have shifted engineering efforts to the OnePlus One upon hearing this news.
Overigens is de hele blogposts gericht aan de fans in India...

[ Voor 0% gewijzigd door barrymossel op 01-12-2014 15:11 . Reden: typo ]

• Pred
barrymossel schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:09:
[...]
Oneplus heeft een eigen team dat eigen Android software maakt (voor toekomstige devices).
Ze schrijven in de blogpost dat dit, door jou genoemde, team "efforts shiften" naar OnePlus One. Dat betekent dus niet enkel toekomstige devices. Kan twee dingen betekenen: deze verschoven ontwikkelaars bouwen mee aan CM ( :? ), of bouwen een eigen Android software versie voor OPO.

• barrymossel
Pred schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:14:
[...]

Ze schrijven in de blogpost dat dit, door jou genoemde, team "efforts shiften" naar OnePlus One. Dat betekent dus niet enkel toekomstige devices. Kan twee dingen betekenen: deze verschoven ontwikkelaars bouwen mee aan CM ( :? ), of bouwen een eigen Android software versie voor OPO.
Inderdaad: ze gaan nu voor de mensen in India de software voor toekomstige Oneplus devices ook gebruiksklaar maken voor de OPO. Mensen in andere landen blijven gewoon op CM. Behalve als ze straks ook over willen stappen naar die nieuwe software.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik moet zeggen dat de trilmotor in de OPO me wel erg tegenvalt. Ik had al gelezen dat de maximale trilsterkte tegenvalt, maar ik voel de vibraties helemaal niet als de telefoon in mn broekzak zit 8)7 Dat had toch wel anders gekund, denk ik zo...

• sdk1985
Beter linken naar het origineel

https://oneplus.net/blog/...tter-to-our-indian-users/

Het blog item bevat namelijk wel wat vreemde sprongen. Verder wordt vergeten dat de OnePlus One een heeft 2 jarig contract heeft met CyanogenMod. Het eigen ROM is uiteindelijk gebaseerd op deze bron. Waarin staat
While Sina Tech quotes founder Pete Lau in this, there are some inconsistencies in the reports. For example, Tech in Asia also contacted the Chinese manufacturer, but they were only able to confirm the move to Taiwan, not the existence or plans of developing their own software.

This means we should probably wait a for more details before we pass judgement.
Uit de bron van "samenwerking komt tot einde" zegt Oneplus:
We can’t explain Cyanogen’s decision because we don’t fully understand it ourselves. But we can explain exactly how we’ll continue offering our fans in India an amazing user experience and support for this device. - See more at: https://oneplus.net/blog/...ers/#sthash.vvMTyVJI.dpuf
Het kan altijd alle kanten op gaan maar dit komt op mij over als polarisatie en niet als een objectief nieuwsbericht.

[ Voor 30% gewijzigd door sdk1985 op 01-12-2014 15:43 ]

• WiseDise
RoD schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:35:
Ik moet zeggen dat de trilmotor in de OPO me wel erg tegenvalt. Ik had al gelezen dat de maximale trilsterkte tegenvalt, maar ik voel de vibraties helemaal niet als de telefoon in mn broekzak zit 8)7 Dat had toch wel anders gekund, denk ik zo...
Maximale trilsterkte? Kun je dat aanpassen dan?

• RoD
  • Niet online

RoD

WiseDise schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:08:
[...]

Maximale trilsterkte? Kun je dat aanpassen dan?
Ja, ergens in de settings. Niet erg nuttig dus, aangezien de maximale trilsterkte bedroevend is.

• WiseDise
RoD schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:25:
[...]

Ja, ergens in de settings. Niet erg nuttig dus, aangezien de maximale trilsterkte bedroevend is.
Had het inderdaad gevonden, die van mij staat al op 100%. Had ergens nog hoop dat 'ie van mij nog niet op 100 zou staan, maar helaas. Op dit moment stoor ik me er nog niet zo aan.

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:32
RoD schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:25:
[...]

hier staat die op 100 procent maar kan toch echt niet zeggen dat die zachtjes trilt. ik denk dat die zelfs nog wat harder trilt dan mijn htc one M7

• qwerty1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-01-2023
Vraag. In de balk boven staat alleen een teken als hij op trillen staat of geluid uit. Kan ik ook een teken krijgen dat het geluid aan staat. En niet zeggen als er niks staat betekent dat dat er geluid is.

• mickk
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-10 10:32
volgens mij is er geen tekentje voor ''wel geluid'' anders heb ik die nog niet gevonden.
hebben nog meer mensen last van als je een filmpje kijkt op o.a. Dumpert of Instagram dat hij de video laad maar alleen het geluid afspeelt, het beeld blijft hangen
(als je de video dan opnieuw opstart speelt die wel goed af).
een reboot helpt niet iemand een idee waar het aan kan liggen?

• EeePC
mickk schreef op maandag 01 december 2014 @ 17:21:
volgens mij is er geen tekentje voor ''wel geluid'' anders heb ik die nog niet gevonden.
hebben nog meer mensen last van als je een filmpje kijkt op o.a. Dumpert of Instagram dat hij de video laad maar alleen het geluid afspeelt, het beeld blijft hangen
(als je de video dan opnieuw opstart speelt die wel goed af).
een reboot helpt niet iemand een idee waar het aan kan liggen?
Ja, filmpjes kijken gaat ruk. Laden duurt vaak lang, als je pauzeert en verder speelt blijft beeld even hangen enz.. Deed mijn bejaarde iPhone 4S veel beter.

Verwijderd

ronaldo vivaldi schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:07:
[...]

Dat heeft voor mij het probleem uiteindelijk ook opgelost, maar daarna heb ik niet meer het tweede deel van deze guide toegepast want ik vermoed dat daardoor Google Play Services steeds stopte.

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-11 19:03
RoD schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:35:
Grappig, ik heb hem bij mij juist lager gezet

• RoD
  • Niet online

RoD

Xmoo schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:24:
[...]

Grappig, ik heb hem bij mij juist lager gezet
Vreemd. Waarom? Trilde hij voor jou te hard? Ik voel em namelijk echt niet.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:38

TommieW

Numa numa.

nieuws: OnePlus en Cyanogen liggen met elkaar in de clinch over India
Nou. Zijn we mooi klaar mee. Één van de redenen voor mij om een OnePlus One aan te schaffen, was dat deze officieel door CM werd ondersteund. Erg jammer.

Ik hoop dat Oneplus en Cyanogen weer met elkaar kunnen gaan samenwerken, maar ik vrees het ergste. :(

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• 418O2
  • Nu online
TommieW schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:57:
nieuws: OnePlus en Cyanogen liggen met elkaar in de clinch over India
Nou. Zijn we mooi klaar mee. Één van de redenen voor mij om een OnePlus One aan te schaffen, was dat deze officieel door CM werd ondersteund. Erg jammer.

Ik hoop dat Oneplus en Cyanogen weer met elkaar kunnen gaan samenwerken, maar ik vrees het ergste. :(
lees nog eens goed

• TommieW
  • Laatst online: 08:38

TommieW

Numa numa.

Jep. Ik zag het ook net staan in de reacties en de laatste alinea. Stom van me. :)
Voorlopig voorziet OnePlus zijn One-smartphones buiten India wel van CyanogenMod. Ook Nederlanders die het toestel bestellen, zullen hem dus met de populaire custom rom krijgen. Desondanks kan het besluit van Cyanogen op de lange termijn voor beide bedrijven grote gevolgen hebben. Cyanogen heeft nog niet gereageerd op de commotie.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
Is er een manier om de trilinstellingen bij meldingen/bellen apart aan te passen van de haptic feedback? Nu staat het op 100% bij mij maar bij haptic feedback is het redelijk storend. Haptic feedback volledig afzetten wil ik ook niet doen.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-11 07:52
Hebben jullie al eens een ander thema geprobeerd?
Ik zit daar nu even doorheen te bladeren maar twijfel of het de moeite waard is.

• Lemarr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11-2024
HansAnders07 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:29:
Ik zit daar nu even doorheen te bladeren maar twijfel of het de moeite waard is.
Proberen kan geen kwaad toch?
Niet naar behoren = Teruggaan naar hoe het was. ;)

• Pred
Lemarr schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:53:
[...]

Proberen kan geen kwaad toch?
Niet naar behoren = Teruggaan naar hoe het was. ;)
Precies. Ik zit nu vooral uit te proberen qua icon packs. Zoek in Google Play naar "icon pack".

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Pred schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:58:
[...]

Precies. Ik zit nu vooral uit te proberen qua icon packs. Zoek in Google Play naar "icon pack".
Denk dat ik zelf maar een theme ga maken, heb er enkele gedownload en/of gekocht met Google Opinion Awards credits maar ze zijn niet allemaal naar mijn zin.
Icons maken begin ik niet aan, zijn me er iets te veel of alleen de icons voor apps welke ik zelf heb.

Me maar eens in verdiepen hoe dat gaat.
https://forums.oneplus.ne...ur-own-cm11s-theme.21789/

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 02-12-2014 11:14 ]

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
HansAnders07 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:29:
Ik draai een combi van 3 thema's :)

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 13:09

psyy138

blackbulls.nl

schumi2004 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:11:
[...]

Denk dat ik zelf maar een theme ga maken, heb er enkele gedownload en/of gekocht met Google Opinion Awards credits maar ze zijn niet allemaal naar mijn zin.
Icons maken begin ik niet aan, zijn me er iets te veel of alleen de icons voor apps welke ik zelf heb.

Me maar eens in verdiepen hoe dat gaat.
https://forums.oneplus.ne...ur-own-cm11s-theme.21789/
Ik maak gebruik van een Anroid L thema van tung91.
https://play.google.com/s...ls?id=com.tung91.lconcept

mooiste die er tussen zit, al zeg ik het zelf :*)

O.R.C. Black Bulls Rugby

• 418O2
  • Nu online
https://play.google.com/store/search?q=nucleoid&c=apps

ik heb die van Nucleoid, prima imo

• jahallow
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:29:
[...]

Dat heeft voor mij het probleem uiteindelijk ook opgelost, maar daarna heb ik niet meer het tweede deel van deze guide toegepast want ik vermoed dat daardoor Google Play Services steeds stopte.
nou daar denken ze er in de topic op XDA wel anders over. Ik dacht ik vermeld het daar ook even, maar volgens hen is het dus niet zo.
Ik kan overigens nog steeds niet de updates van Google play Services dus niet verwijderen (en weer updaten) bij Apps. Ik kan "Nu stoppen" en "Updates verwijderen" beiden niet aanklikken (grijs lettertype). Kunnen jullie dit wel dan?

• pgs010
jahallow schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:28:
[...]

nou daar denken ze er in de topic op XDA wel anders over. Ik dacht ik vermeld het daar ook even, maar volgens hen is het dus niet zo.
Ik kan overigens nog steeds niet de updates van Google play Services dus niet verwijderen (en weer updaten) bij Apps. Ik kan "Nu stoppen" en "Updates verwijderen" beiden niet aanklikken (grijs lettertype). Kunnen jullie dit wel dan?
Ik heb sinds een week precies hetzelfde probleem en updates verwijderen lukt mij ook niet. Het heeft voor de rest geen merkbare gevolgen, maar het is wel irritant.

• GalacticMeadows
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09-2022
Heeft iemand hem all binnen die hem op black friday gehaald heeft? Ik weet dat dat wel erg snel zou zijn, maar ben gewoon beniewd.

• cypher21
GalacticMeadows schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:37:
Heeft iemand hem all binnen die hem op black friday gehaald heeft? Ik weet dat dat wel erg snel zou zijn, maar ben gewoon beniewd.
Daar is dit topic voor:
[OnePlus One] Levertijden & Prijzen

• GalacticMeadows
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09-2022
Bedankt

• jahallow
pgs010 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:36:
[...]

Ik heb sinds een week precies hetzelfde probleem en updates verwijderen lukt mij ook niet. Het heeft voor de rest geen merkbare gevolgen, maar het is wel irritant.
inderdaad. Ik heb verder niet gemerkt dat iets niet naar behoren werkt. Heb jij trouwens die guide op XDA gevolgd? Of zelf dingen aangepast in Privacy settings?

• pgs010
jahallow schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:42:
[...]

inderdaad. Ik heb verder niet gemerkt dat iets niet naar behoren werkt. Heb jij trouwens die guide op XDA gevolgd? Of zelf dingen aangepast in Privacy settings?
Ik heb de guide niet gevolgd aangezien mijn telefoon niet geroot is, maar bij de privacy settings staat alles op weigeren voor de google play services (ook de locatie).

• jahallow
pgs010 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:50:
[...]

Ik heb de guide niet gevolgd aangezien mijn telefoon niet geroot is, maar bij de privacy settings staat alles op weigeren voor de google play services (ook de locatie).
ok, naja ik heb privacy settings gereset naar begin waarden, dit hielp niks helaas. Zit dus toch ergens anders in. Ik maak nog ff een topic in het internationale OPO forum, zodat ik niet deze topic zit te vervuilen met dit probleem.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:06
Gistermiddag mijn OPO ontvangen, maar ik kan het niet voor elkaar krijgen om internet werkend te krijgen. Via wifi overigens geen problemen. Het lukt mij echter niet om de APN in te stellen. Ik kan namelijk nergens een optie vinden om deze in te stellen/aan te passen.

Normaal gesproken zou ik in Android kiezen voor Instellingen -> Draadloos en netwerk -> Meer -> Mobiele netwerken.

De optie 'Mobiele netwerken' ontbreekt echter in het menu. Ik heb wel verbinding met het Ziggo netwerk en bellen werkt ook. Internet werkt dus niet. Mobiele netwerken zijn wel ingeschakeld, maar bij de antenne verschijnt geen G, 3G, H of H+. Er is dus gewoon geen internetverbinding die ik ook nergens kan instellen.

Help... :'(

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
KlaasjeNL schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:28:
Gistermiddag mijn OPO ontvangen, maar ik kan het niet voor elkaar krijgen om internet werkend te krijgen. Via wifi overigens geen problemen. Het lukt mij echter niet om de APN in te stellen. Ik kan namelijk nergens een optie vinden om deze in te stellen/aan te passen.

Normaal gesproken zou ik in Android kiezen voor Instellingen -> Draadloos en netwerk -> Meer -> Mobiele netwerken.

De optie 'Mobiele netwerken' ontbreekt echter in het menu. Ik heb wel verbinding met het Ziggo netwerk en bellen werkt ook. Internet werkt dus niet. Mobiele netwerken zijn wel ingeschakeld, maar bij de antenne verschijnt geen G, 3G, H of H+. Er is dus gewoon geen internetverbinding die ik ook nergens kan instellen.

Help... :'(
Niet op 'Meer'... drukken, maar op 'mobiele netwerken' die daar net boven staat....

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:06
PsycoHero schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:32:
[...]

Niet op 'Meer'... drukken, maar op 'mobiele netwerken' die daar net boven staat....
8)7 Thanks!

• Quad
  • Nu online
Ik blijf mij maar verbazen over mijn OPO, ik heb mijn nieuwe toestel eindelijk op ART gezet, en na twee dagen is het indrukwekkend hoeveel hij verbruikt.

Ik heb hem standaard op energiebesparing gezet, handig dat het via de quick toggles kan, en bij een game of wanneer hij meer belast moet worden zet ik hem weer op gebalanceerd. Het resultaat is dat hij over de hele dag gezien na 8 uur van de lader af te zijn geweest nog geen 10% verlies heeft geleden, terwijl ik wel het eea heb gedaan qua appen, en browsing.

Dikke, dikke plus!

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Marcva
  • Laatst online: 02:21
Niet specifiek OPO, maar toch....
Uit C't magazine over Wifi en privacy.
(...)Als je helemaal niet gevolgd wilt worden, moet je wifi uitschakelen op het moment dat je het niet gebruikt. Dat is onder Android echter niet zo eenvoudig, bleek uit onze test: bij de Nexus 5 hadden we wifi uitgeschakeld, maar de telefoon verzond nog steeds probe-requests; ook op stand-by. De oorzaak zat bij de geavanceerde instellingen voor het draadloze netwerk (te bereiken via 'Instellingen / Wifi / menu (drie puntjes) / Geavanceerd'. De optie 'Scannen altijd beschikbaar' zorgt ervoor dat Android zelfs naar netwerken zoekt als je wifi eigenlijk hebt uitgezet. Google adviseert die functie bij de eerste configuratie aan te zetten om de nauwkeurigheid te verbeteren en voor "andere doeleinden". Standaard staat er dan ook meteen een vinkje. Daarbij maakt Google er geen geheim van dat er anonieme locatiegegevens worden opgeslagen en naar Google worden verzonden. (...)

Hier zijn 2 OPO's in huis. Bij de ene stond 'Scannen altijd beschikbaar' aan, bij de andere uit. Ik kan me niet herinneren dat deze instelling op één van de OPO's is aangepast.
Zeker de moeite van het checken waard dus.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-11 16:10
Het staat eigenlijk al in de tekst van c't: bij de eerste keer opstarten van je toestel doorloop je een installatiewizard en daar wordt gevraagd of hij ook naar wifi-netwerken mag scannen als wifi uitgeschakeld is. Waarschijnlijk heb je dat daar destijds niet uitgeschakeld bij een van de twee OPO's.

Punctuality is the politeness of kings

• Marcva
  • Laatst online: 02:21
dreamscape schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:11:
Waarschijnlijk heb je dat daar destijds niet uitgeschakeld bij een van de twee OPO's.
Klopt, maar wel onwetend. Ben me nu bewust van wat de functie behelst. Die is er dus om de datahonger van Google te stillen :Y) . Hij levert mij niks op. :/

• ThijsM
  • Laatst online: 20-11 20:11
Ik heb een invite weten te bemachtigen. Nu vraag ik mij nog 1 ding af. Hoe zit het met de Vodafone 4G ondersteuning bij de telefoon? Heeft iemand hier ervaringen mee?

• Quad
  • Nu online
Volledig dekkend, maar dat had je kunnen vinden.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• cypher21
Quad schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:50:
Volledig dekkend, maar dat had je kunnen vinden.
dan had je ook kunnen vinden dat het niet volledig dekkend is, maar enkel band 3 in de grote steden werkt en niet het landelijke band 20 ;)
oftewel 5% van nederland oid?

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 02-12-2014 16:52 ]

• Quad
  • Nu online
Oja, stupide me. Ik was in de war met T-Mobile. Vodafone is net als KPN ook 800Mhz.

Domdom.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• sdk1985
Quad schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:44:
Ik blijf mij maar verbazen over mijn OPO, ik heb mijn nieuwe toestel eindelijk op ART gezet, en na twee dagen is het indrukwekkend hoeveel hij verbruikt.

Ik heb hem standaard op energiebesparing gezet, handig dat het via de quick toggles kan, en bij een game of wanneer hij meer belast moet worden zet ik hem weer op gebalanceerd. Het resultaat is dat hij over de hele dag gezien na 8 uur van de lader af te zijn geweest nog geen 10% verlies heeft geleden, terwijl ik wel het eea heb gedaan qua appen, en browsing.

Dikke, dikke plus!
Er zit standaard toch geen battery saver in? Ik heb gisteren voor dat doel de Snappdragon Battery Saver app geïnstalleerd.

Heeft ART aanzetten verder nog nadelen (hij staat immers standaard op Dalvik)?

• RoD
  • Niet online

RoD

sdk1985 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:58:
[...]

Graag zelf even zoeken, er is voldoende informatie hierover beschikbaar. Zie ook ervaringen op XDA.

• ThijsM
  • Laatst online: 20-11 20:11
cypher21 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:51:
[...]

dan had je ook kunnen vinden dat het niet volledig dekkend is, maar enkel band 3 in de grote steden werkt en niet het landelijke band 20 ;)
oftewel 5% van nederland oid?
Dat is inderdaad wat ik ook gelezen heb. Vroeg me af of mensen ook praktische ervaringen hebben? In het voorjaar loopt mijn huidige contract af en wil ik overstappen op sim only. Heb nu een HTC One m7 met volledige 4G dekking. Denk dat ik de overstap naar de OnePlus ga maken. 4G is verder ook niet een groot issue, zit meestal op wifi.

• sdk1985
Commentaar mag via DM, niet hier.

[ Voor 102% gewijzigd door RoD op 02-12-2014 21:47 ]

• psvunited
  • Laatst online: 08-09 13:29
Telefoon is voor RMA opgehaald.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik hem terug heb.

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-11 19:03
sdk1985 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:58:
[...]

Er zit standaard toch geen battery saver in? Ik heb gisteren voor dat doel de Snappdragon Battery Saver app geïnstalleerd.

Nee niet echt. Enige nadeel wat ik heb kunnen vinden is dat Modern Combat 5 er niet op werkt :( Maar dat moet de app ontwikkelaar corrigeren.

Ps. wel erg sick dat een snelle toestel nog sneller wordt :P

• Mizgala28
sdk1985 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 17:12:
[mbr]Commentaar mag via DM, niet hier.[/]
Eigenlijk had hij gelijk.

Maar goed de macht van een mod, normaal reageer ik nooit op maar ik vond het deze keer wel noodzakelijk, sommige mensen kunnen iets gewoon niet vinden en om dan te zeggen "Google het" (of in die richting) is kort door de bocht, dus wat sdk1985 zei was wel deels terecht.

Moest het even kwijt.

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 02-12-2014 23:28 ]

Pagina: 1 ... 67 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.