Ik had een S4 en heb nu de OPO. Ik heb op de OPO precies dezelfde apps staan als op de S4 en doe er natuurlijk ook precies hetzelfde mee. Ik heb tot nu toe in 3 weken tijd geen enkel probleem gehad met deze telefoon. De batterijduur is ook nog eens flink beter als bij de S4.
Ik heb de S4 juist weg gedaan omdat deze met custom ROM problemen begon te geven. Met de S3 had ik precies hetzelfde gezeur met custom ROM's. Het loopt een jaar goed en daarna allemaal verschillende problemen. Nu lekker de OPO zodat ik niets meer met rooten en ROM's hoef te doen.
De S3 en S4 liepen wel weer prima met de stock ROM, maar ik kan echt totaal niet tegen die Samsung skin. Allemaal happy kleuren en onzin die ik niet wil. Met de OPO een zwart en blauw thema er op en daarmee precies het simpele strakke uiterlijk wat ik zoek. Met iedere andere telefoon moet je gaan rooten om dit voor elkaar te krijgen. Ik ben blij dat ik van het ROM gezeur af ben en nu een telefoon heb die uit de doos precies is wat ik zoek.
Edit: Dit is het thema wat ik draai.
http://play.google.com/st...e.blueinfinitumfree&hl=en
Ik ken geen enkele andere telefoon die je zo kan krijgen zonder met ROM's aan de slag te gaan.
Ik heb meer vertrouwen in de hardware en software capabiliteit van de grote fabrikanten. Ik heb de andere topic gelezen hoor, maar in geen een zo ik zoveel problemen als op het Oneplus one forum. Alle fabrikant hebben hun defecten, maar bij OPO lijkt het percentage veel hoger te liggen dan bij andere fabrikanten.
Ik weet niet of het goed in te schatten is hoeveel problemen er met iets zijn. De OPO is nogal een Tweakers telefoon. Is er iets mis mee zie je het direct op internet terug. De gemiddelde Samsung gebruiker is geen Tweaker en die gaat ook niet gelijk bij ieder probleem op internet posten, die gaat naar de telefoonwikel toe.
Tuurlijk zijn er problemen mee, maar wat je in de shopsurvey ook ziet zijn de problemen. Voor ieder probleemgeval zijn er 10 bestellingen die goed gegaan zijn en gewoon prima zijn. Dit word alleen niet gepost daar. Van welke laptop je ook problemen gaat zoeken, je zal ze vinden. De vraag is alleen of dit iets over de kwaliteit van de laptop zegt. Zolang je nergens kan zien hoeveel telefoons er verkocht zijn en hoeveel er daarvan problemen hebben zal je nooit een goed beeld krijgen.
[
Voor 41% gewijzigd door
PilatuS op 07-12-2014 22:30
]