Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.153 views

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:07
FrankGuthrie schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:19:
[...]
dus ik ben blij dat ik het niet heb gedaan. Ik blij met mijn keuze jij blij met de die jou. Leef en laat leven toch?
Volgens mij is dit het ervaringen topic en heb jij geen ervaringen te delen dus ik snap niet echt waarom dit hier moet .. Goed idee ook om zonder praktische ervaringen anderen van advies te voorzien.

Even over mijn negatieve ervaring (die nu positief is):
Ron!n schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:45:
Sygic navigatie krijg ik niet aan de praat, de app crasht direct als deze wordt gestart.
Heb een paar dagen geleden een link naar de Beta gekregen en deze werkt wel. Wel nog af en toe crashes als ik direct vanuit een andere app Sygic aanspreek (bijvoorbeeld een adres in de agenda) maar als ik hem los start gaat het goed. Link die ik heb gekregen verwijst naar hun dropbox, mocht iemand anders het probleem hebben pm het even weet niet of ik dat publiek mag zetten.

What's in the case?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:10
manii schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:01:
Is er al iets bekend over dat hij ook op 800 mhz gaat werken voor 4G van kpn ?

ben erg geïnteresseerd in deze telefoon
Nee.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:51
FrankGuthrie schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:19:
[...]

En de support van Oneplusone wil je wel mee maken 8)7

Ik heb meer vertrouwen in de hardware en software capabiliteit van de grote fabrikanten. Ik heb de andere topic gelezen hoor, maar in geen een zo ik zoveel problemen als op het Oneplus one forum. Alle fabrikant hebben hun defecten, maar bij OPO lijkt het percentage veel hoger te liggen dan bij andere fabrikanten.

Ik heb niks met updates, zo lang een telefoon gewoon doet wat ie moet doen, ik begrijp nooit de dorst naar de laatste updates.

Beetje jammer dat OPO aanhangers meteen andere telefoons erbij halen, maar doen alsof er geen problemen zijn met OPO....

Het is mooi dat er mensen zijn die een goeie telefoon hebben, maar ik durf het met OPO gewoon niet aan. Qua communicatie schort er gewoon teveel aan dat bedrijf, dus ik ben blij dat ik het niet heb gedaan. Ik blij met mijn keuze jij blij met de die jou. Leef en laat leven toch? Ik reageer op de post van iemand anders.
Niemand doet alsof er geen problemen zijn. Ik zou zeggen lees mijn eerste ervaringen met de telefoon eens in dit topic...(zoek op mijn naam). Ik geef daar toch mijn ongezouten mening over de problemen waar ik tegenaan liep. Ik concludeer zelfs met de conclusie dat het toestel nog niet geschikt is voor de "gewone" consument omdat je dingen fout kunt doen tijdens de first time setup.

Maar ik vroeg om een concreet alternatief. Pas daarna kunnen we gaan checken of daar concreet beter support en al dan niet minder problemen zijn. Ik heb sterk het vermoeden dat je überhaupt weinig ervaring hebt met support / rma diensten van de andere spelers. Er is ook een tweaker waarvan zijn S4 Active 3 keer kapot ging, die heeft nu een OPO. Maar dat betekent niets, allemaal incidenten werk. Op enkele Cyanogenmod bugs na is dat hier niet anders.

Persoonlijk ben ik nog steeds tevreden met mijn aanschaf. Ik was mijn S2 helemaal zat ding moest elke dag aan de lader, ook al zette ik het scherm niet aan. Verder was hij niet vooruit te branden (Chrome opstarten, 35 seconde). Met mijn One Plus One heb ik zo juist 3 dagen en 10 uur uptime gehaald (19% over). Dat is wat ik wilde. Daarnaast is de belkwaliteit ook nog eens beter en is hij mega snel... Notification LED is ook een uitkomst.

[ Voor 16% gewijzigd door sdk1985 op 07-12-2014 23:26 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ron!n schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:15:
[...]

Volgens mij is dit het ervaringen topic en heb jij geen ervaringen te delen dus ik snap niet echt waarom dit hier moet .. Goed idee ook om zonder praktische ervaringen anderen van advies te voorzien.

Even over mijn negatieve ervaring (die nu positief is):
Omdat er een vraag wordt gesteld over het cancellen van een order. Misschien moet je het topic lezen, of heb je een bril nodig?
sdk1985 schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:23:
[...]

Niemand doet alsof er geen problemen zijn. Ik zou zeggen lees mijn eerste ervaringen met de telefoon eens in dit topic...(zoek op mijn naam). Ik geef daar toch mijn ongezouten mening over de problemen waar ik tegenaan liep. Ik concludeer zelfs met de conclusie dat het toestel nog niet geschikt is voor de "gewone" consument omdat je dingen fout kunt doen tijdens de first time setup.

Maar ik vroeg om een concreet alternatief. Pas daarna kunnen we gaan checken of daar concreet beter support en al dan niet minder problemen zijn. Ik heb sterk het vermoeden dat je überhaupt weinig ervaring hebt met support / rma diensten van de andere spelers. Er is ook een tweaker waarvan zijn S4 Active 3 keer kapot ging, die heeft nu een OPO. Maar dat betekent niets, allemaal incidenten werk. Op enkele Cyanogenmod bugs na is dat hier niet anders.

Persoonlijk ben ik nog steeds tevreden met mijn aanschaf. Ik was mijn S2 helemaal zat ding moest elke dag aan de lader, ook al zette ik het scherm niet aan. Verder was hij niet vooruit te branden (Chrome opstarten, 35 seconde). Met mijn One Plus One heb ik zo juist 3 dagen en 10 uur uptime gehaald (19% over). Dat is wat ik wilde. Daarnaast is de belkwaliteit ook nog eens beter en is hij mega snel... Notification LED is ook een uitkomst.
Ja, die ene tweaker, maar goed, je negeert doodleuk het feit dat het bij de OPO niet over 1 persoon gaat, maar een hele bak meer, als het gaat om battery drains, touchreen issues en random reboots.

En een S2 vergelijken met een toestel van dit jaar 8)7 . Ja, mijn HTC Desire van van 3 jaar gelden zal het ook afleggen tegen een OPO.....Lekker logica....

[ Voor 62% gewijzigd door FrankGuthrie op 07-12-2014 23:37 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:59
Nou, mooi geweest en ontopic

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-11 16:07
*knip* dit hoort hier niet.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 08-12-2014 13:39 ]

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:51
Bij mij loopt Reddit is Fun als app regelmatig vast, het lijkt erop dat hij RAM maar doet ophopen en niet dumpt. Even terug naar Home en weer opstarten en hij loopt weer als een zonnetje. Meer een CyanogenMod dingetje denk ik, maar wel heel irritant, want de interface van die app vind ik beter dan de alternatieven :(

Verder nog geen echte klachten, buiten dat ik met het typen regelmatig de Home knop te pakken heb. Voor het geld en hetgeen je er voor terug krijgt neem ik het voor lief.

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:38
Heb deze telefoon nu ook een 3 weken en +/- 2 weken geleden is er een update geweest, van cyanogen gok ik. En sinds dat moment gebeurd het wel 1x per dag dat het geluid crasht.
(Als dit gefixed kan worden dan is dit de perfecte telefoon, top scherm en werkt vlot).

Zie/hoor onderstaande.

https://www.youtube.com/w...C2ni92VM&list=WL&index=11

Gebeurd random als je bijv.;
Een mail binnenkrijgt
Wanneer je een YouTube video pauzeert.
Of wanneer je net een inkomend telefoontje krijgt.

Meer mensen dit verschijnsel ? zo ja iemand een idee wat ik kan doen om dit te verhelpen of voorkomen.

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Geen last van. Gooi je cache en dalvik cache eens leeg in de recovery. Wilt vaak nog wel eens helpen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Ron!n
  • Laatst online: 23:07
Zebby schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:23:
Verder nog geen echte klachten, buiten dat ik met het typen regelmatig de Home knop te pakken heb.
Dit heb ik dus ook heel veel. Als alternatief kan je de On-screen navigatiebalk inschakelen (instellingen->knoppen) maar dan lever je dus wel schermruimte in. Ik vond dat zonde en heb het weer uitgezet. Wat ook een optie is is om in te stellen als je 2x op de thuisknop drukt direct naar het vorige programma te switchen. Dat gaat heel snel en ben je zo aan gewend.

What's in the case?

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-11 21:53
*knip* hier geen bestellingen.

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 08-12-2014 13:37 ]

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

*weg* je hebt geen ervaringen te melden, dus graag ophouden met stoken.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 08-12-2014 13:36 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• nielZify
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-11 23:15
Dit soort opmerkingen mogen in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile

[ Voor 85% gewijzigd door PaT op 08-12-2014 14:48 ]

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:46
Even een positieve noot:

Ik heb nu enkele maanden dit toestel en ik kan zeggen dat al met al ik een tevreden gebruiker ben. Binnen familie, vrienden en collega's zijn er nu zo'n 11 mensen die er eentje bezitten. Ook van hen hoor met name goede ervaringen.

Met name door de root access, waardoor ik nu Airplay van AppleTV kan gebruiken om Spotify te streamen via Allstream is een verademing. Daarnaast natuurlijk om te backuppen (Online Nandroid Backup) en Adaway, zodat ik minder ads krijg. Dit maakt het gebruik van Android t.o.v. IOS toch net weer wat beter.

Via de uitgebreide settings (privacy->privacybescherming->geavanceerd) heb ik nu Google Play en Google Play services zo goed als geknepen. Evenals Facebook. Via een apart profiel verbruikt m'n telefoon 's nachts niet meer dan 3% binnen 8/9 uur tijd. Netjes!

Dat hij geen 4G ondersteunt, zoals mijn iPhone 5S (VF) dat wel op veel plekken deed is jammer, maar ook niet echt noodzakelijk meer. Spotify kan ik offline opslaan, waar ook meer dan genoeg ruimte voor is, Navigatie in de auto werkt ook prima op H+ of anders via Navfree.

Textdroider_DPI heb ik de DPI laten aanpassen naar 440. 400 vond ik toch net iets te gortig. Daarbij ervaar ik ook dat ingeklapte meldingen in het statusscherm nog half te zien zijn. Ik stoor me er verder niet echt aan. Wel een pluspunt is dat ik nu nog makkelijker het toestel met 1 hand kan bedienen. Vooral het lockscreen is daarom veel beter bedienbaar!

Het enige wat ik nog zoek is een mailapp die Exchange accounts kan draaien, waarbij er verschillende tijden gehanteerd kunnen worden. Op mijn HTC One destijds kon ik bijv 08:00-18:00 uur mail laten pushen en de tijd daarbuiten eens in de 4 uur syncen. Mocht iemand zo'n app kennen, hoor ik het graag!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vandaag een beetje last van accudrain. Heb ook een aantal keer melding gehad dat Google Play Services niet reageert, dus daar ligt waarschijnlijk de oorzaak. Helaas helpt een reboot niet en vertellen de accustatistieken niet veel meer dan dat het Android OS het grootste deel van de accu inneemt. Ik kan wel zien dat die het toestel constant wakker houdt en veel cpu verbruikt.

Hoe dan ook blijft het onduidelijk waar het aan ligt. Heeft iemand anders dit ook opgemerkt? Want dat zou betekenen dat de oorzaak bij Google ligt. Anders moet ik toch nog even zelf speuren naar wat de drain veroorzaakt.

• Quad
RoD schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:04:
Vandaag een beetje last van accudrain. Heb ook een aantal keer melding gehad dat Google Play Services niet reageert, dus daar ligt waarschijnlijk de oorzaak. Helaas helpt een reboot niet en vertellen de accustatistieken niet veel meer dan dat het Android OS het grootste deel van de accu inneemt. Ik kan wel zien dat die het toestel constant wakker houdt en veel cpu verbruikt.

Hoe dan ook blijft het onduidelijk waar het aan ligt. Heeft iemand anders dit ook opgemerkt? Want dat zou betekenen dat de oorzaak bij Google ligt. Anders moet ik toch nog even zelf speuren naar wat de drain veroorzaakt.
Pas anders eens de privacy fix eens toe, dat je alles disabled behalve locatie.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• RoD
  • Niet online

RoD

Goeie tip, ik ga daar even mee spelen :)

• Quad

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja ik heb zelf ook al het een en ander uit staan, maar het gaat denk ik voornamelijk om de wakelocks van Google. Ik gebruik oa Google Fit en wil dus dat Google m'n locatie bijhoudt, maar ik heb het idee dat het nu iets te extreem gaat (dat is nog een vermoeden overigens). Ik zet het dus liever niet uit.

Omdat het dus vandaag erger is dan normaal vermoed ik dat er iets niet helemaal lekker gaat bij Google. Maargoed, ik ben nog aan het testen.

• Grimmie187
  • Laatst online: 20-11 16:07
RoD schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:17:
[...]

Ja ik heb zelf ook al het een en ander uit staan, maar het gaat denk ik voornamelijk om de wakelocks van Google. Ik gebruik oa Google Fit en wil dus dat Google m'n locatie bijhoudt, maar ik heb het idee dat het nu iets te extreem gaat (dat is nog een vermoeden overigens). Ik zet het dus liever niet uit.

Omdat het dus vandaag erger is dan normaal vermoed ik dat er iets niet helemaal lekker gaat bij Google. Maargoed, ik ben nog aan het testen.
Volgens mij heb je gelijk. Ik doe normaal 45-50 uur per batterijlading. Zit vandaag op 67% na 10 uur zonder bijzondere dingen gedaan te hebben.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:51
Met de Snapdragon BatteryGuru kun je de sync van apps tegenhouden (en ook grafiek opvragen van het aantal syncs vs usage van de appp). Wel even de wifi locatie dienst uitzetten bij settings.

Verder kun je de Google Fit app waarschijnlijk beter vervangen voor de basic fit app, veel effectiever ;) ,

[ Voor 35% gewijzigd door sdk1985 op 08-12-2014 16:24 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-10 16:28

TheAshcat

Death from Above

Erg blij met mijn nieuwe OnePlus One tot gisteren. Ik zag het al eerder gebeuren, maar mijn telefoon start steeds vaker ineens opnieuw op. Gisteravond zag ik hem op mijn nachtkastje 6 keer(!) opnieuw opstarten)

Net ook weer tijdens het Whatsappen dus een factory reset gedraaid, hopelijk blijft het probleem nu weg.

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Beste mensen,
Ik heb de Oneplus One ook aangeschaft, vooral nu dat de Nexus 6 zo groot is.
En ik wil toch stock android hebben, dan is de keuze snel gemaakt.
Alleen heb ik een probleem met filmpjes kijken.
Youtube filmpjes gaat goed maar kijk ik in de app uitzending gemist of met de app rtlxl, dan stotterd en slaat het filmpje vast of moet steeds het filmpje opnieuw opladen. Zeer irritant
Ook geprobeerd om met google chrome op uitzending gemist filmpjes te bekijken. Het filmpje loopt al snel te stotteren en loopt niet vloeiend of het filmpje is steeds aan het opladen. Het zelfde probleem dus.
Je zou zeggen ik heb stock android dan loopt alles vloeiend, maar nee, jammer.
Hebben hier meerdere mensen er last van?
Wat denken jullie wat ik nog meer kan doen? Tips? Ik hoor ze graag.
Alvast bedankt

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 00:21
mhulsegge schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:43:
[...]
ALs ik een mifare probeer te scannen gebeurt er totaal en volledig niets. Geen enkele melding van de OPO uberhaupt dat ie een kaart vindt.
Mijn HOX hiervoor, en mijn SGS3 hebben hier geen problemen mee.
Inmiddels uitgevogeld dat dit een CM-issue is. Ik heb vandaag een OPO met ColorOS in m'n handen gehad en deze scant alle Mifare chips zonder enig probleem (zie screenshots).

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2zokgas.png Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/23wrw91.png

Mocht je hier ook problemen mee ervaren, schroom je vooral niet om een vote voor dit issue te plaatsen op de jira ;)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-11 21:58
Ik heb problemen met zelf gemaakte video's en ontvangen video's via WhatsApp bijvoorbeeld.
Sinds een paar dagen is het beeld misvormd, lijkt wel uitgerekt.
YouTube en Facebook filmpjes heb ik geen problemen mee.

Iemand een idee waar dit aan ligt?

[ Voor 8% gewijzigd door dunn0w op 09-12-2014 00:26 ]

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 06:20
pimsaint schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:12:
[...]

Inmiddels uitgevogeld dat dit een CM-issue is. Ik heb vandaag een OPO met ColorOS in m'n handen gehad en deze scant alle Mifare chips zonder enig probleem (zie screenshots).

[afbeelding] [afbeelding]

Mocht je hier ook problemen mee ervaren, schroom je vooral niet om een vote voor dit issue te plaatsen op de jira ;)
Thanks. Inmiddels vote geplaatst

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 11:43

seninha

god's right foot

Sinds een paar dagen heb ik het probleem dat een app mij steeds de melding geeft dat ik internet nodig heb.Dit terwijl wifi en 3G aan staan.

Telefoon is geroot. heb al bij pivacy alles open gezet voor die ene app, maar nog steeds krijg ik zelfde melding.
Echt geen idee wat dit probleem zou veroorzaken.

Andere apps werken wel zonder enig probleem.

iRacing Profile Flickr

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
dunn0w schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 00:25:
Ik heb problemen met zelf gemaakte video's en ontvangen video's via WhatsApp bijvoorbeeld.

ik heb exact hetzelfde probleem.

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 14:53
Hier idem dito. Zou het niet gewoon aan Whatsapp liggen?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:35
Check het volgende even:
1) Stuur een foto mbv "add"->"camera". Is de foto dan stretched?
2) Stuur dezelfde foto mbv "add" -> "gallery/albums". Is de foto dan ook stretched?

Dit is namelijk een vaag probleem van whatsapp wat al bij meerdere modellen naar voren is gekomen (in de afgelopen jaren).

• 418O2
Als je een foto maakt met het camera-icoon naast je tekstveld dan gebruikt whatsapp zijn eigen fotoapp (ofzo) en krijg je ultrabrakke foto's

• dunn0w
batumulia schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:03:
Hier idem dito. Zou het niet gewoon aan Whatsapp liggen?
Nee, want het probleem zit hem ook in zelfgemaakt video's met de One.

• floriz87
dunn0w schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:41:
[...]

Nee, want het probleem zit hem ook in zelfgemaakt video's met de One.
Dan kan het toch nog steeds aan whatsapp liggen, dat deze de video's verkeerd uitleest?

• dunn0w
floriz87 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:32:
[...]

Dan kan het toch nog steeds aan whatsapp liggen, dat deze de video's verkeerd uitleest?
Ik speel mijn video's af met MX player, heb ook al VLC geprobeerd maar blijft het zelfde.

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:50
Weet iemand hoe je in Whatsapp je profiel foto kan wijzigen naar een bestaande foto? Hij opent bij mij elke keer mijn foto camera om een nieuwe foto te maken... 8)7

Edit: Laat maar al gevonden wel heel omslachtig...

[ Voor 14% gewijzigd door michaeltjeh1 op 09-12-2014 15:16 ]

• floriz87
dunn0w schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:04:
[...]

Ik speel mijn video's af met MX player, heb ook al VLC geprobeerd maar blijft het zelfde.
En waarmee heb je de video's opgenomen? In whatsapp, of met de regular camera-app? Al andere app's geprobeerd?

• dunn0w
floriz87 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:34:
[...]

En waarmee heb je de video's opgenomen? In whatsapp, of met de regular camera-app? Al andere app's geprobeerd?
Met de reguliere camera app, in het begin nergens geen problemen mee gehad.
Waarschijnlijk is het ergens een instelling, maar heb hem nog niet kunnen vinden.

• floriz87
dunn0w schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:37:
[...]

Met de reguliere camera app, in het begin nergens geen problemen mee gehad.
Waarschijnlijk is het ergens een instelling, maar heb hem nog niet kunnen vinden.
Check even of het met andere app's wel goed gaat. Als dat zo is kan je of voortaan die gebruiken, of de reguliere app verwijderen en weer opnieuw installeren. Wellicht helpt dat.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

dunn0w schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 00:25:

Ik heb dat alleen van die video's als ik mijn telefoon (en camera) een paar keer draai.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Mijn oneplus one heeft de grond van iets te dichtbij ontmoet met als gevolg dat m'n scherm kapot is :(
Nu vraag ik mij af of er mensen zijn die reeds een scherm besteld hebben en waar je dit snel kunt laten leveren.
Ik zie vooral Chinese shops maar heb geen zin een maand te wachten.

• Marcva
  • Laatst online: 02:21
eSCe schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:20:
Mijn oneplus one heeft de grond van iets te dichtbij ontmoet met als gevolg dat m'n scherm kapot is :(
Gecondoleerd. Ik kan jouw vraag niet beantwoorden, jij de mijne vast wel.
Had je 'm beschermd? Zoja, wat had je er op/om.

[ Voor 0% gewijzigd door Marcva op 10-12-2014 05:26 . Reden: typo ]

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:32
Alle schermen die ik ben tegen gekomen, komen uit China. Dus een week of 2-3 zal het zeker duren voordat je het binnen hebt als je nu besteld. Op Ali staat de goedkoopste, $79 valt me alles mee.hier

• habermas
  • Laatst online: 07-10 08:29
heb de One+ nu ruim een week, bevalt goed (wel wat groot als je van de Nexus4 komt), maar ik heb wel 2 issues:

- het lijkt erop alsof je niet meer dan 1 taal tegelijk als woordenboek in kan stellen? in KitKat kon ik bij Taal&Invoer altijd zowel Nederlands als Engels aantikken, en kon ik in bijv. whatsapp op de spatiebalk kiezen welke taal ik wilde selecteren...
- roteren van video's gaat niet lekker: als ik in Youtube breedbeeld kijk, kan ik niet meer terug en moet ik Youtube zelfs afsluiten om weer 'verticaal' te kunnen kijken, heel vreemd..

• pimsaint
habermas schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:52:

- het lijkt erop alsof je niet meer dan 1 taal tegelijk als woordenboek in kan stellen? in KitKat kon ik bij Taal&Invoer altijd zowel Nederlands als Engels aantikken, en kon ik in bijv. whatsapp op de spatiebalk kiezen welke taal ik wilde selecteren...
Jawel hoor. Settings -> Language & Input -> Android Keyboard -> Input languages

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 12:49
Iemand hier die ook een zakelijk vodafone abbonnement (office.vodafone.nl) heeft en geen mms kan verzenden/ontvangen?

Heb alles tich keer gecheked maar blijf maar foutmeldingen krijgen dat dit niet in mijn abbonnement zit.
Ondertussen ook bij provider een issue aangemaakt.

• 418O2
Ik denk dat je 1 van de weinige mensen bent die dat (nog) gebruikt

• habermas
  • Laatst online: 07-10 08:29
pimsaint schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:50:
Jawel hoor. Settings -> Language & Input -> Android Keyboard -> Input languages
d:)b zat met mn neus te kijken waarsch...

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Marcva schreef op woensdag 10 december 2014 @ 05:25:
[...]

Gecondoleerd. Ik kan jouw vraag niet beantwoorden, jij de mijne vast wel.
Had je 'm beschermd? Zoja, wat had je er op/om.
In had er een diztronic case opzitten en en nilkin (?) tempered glass. Heeft niet mogen baten, de val was langs de trap een 3tal meter recht naar beneden. Maar ik denk dat gelijk welke case die val niet zou aankunnen want ik ben best tevreden van de combinatie

• Marcva
  • Laatst online: 02:21
eSCe schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:10:
[...]
In had er een diztronic case opzitten en en nilkin (?) tempered glass. Heeft niet mogen baten, de val was langs de trap een 3tal meter recht naar beneden. Maar ik denk dat gelijk welke case die val niet zou aankunnen want ik ben best tevreden van de combinatie
Zelfde setje als ik heb, dus. Maar idd 3 meter is wel heel veel van het goede slechte.

• nielZify
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-11 23:15
One's nu weer te bestellen zonder invite, onder het mom ; the gift of one.

Zolang de voorraad strekt mind you.

https://oneplus.net/nl/one ;)

• WoWo
  • Laatst online: 18:43
nielZify schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:54:
One's nu weer te bestellen zonder invite, onder het mom ; the gift of one.

Zolang de voorraad strekt mind you.

https://oneplus.net/nl/one ;)
Bedankt dat je me hier op wees _/-\o_ Buurman blij gemaakt :)

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-11 21:01
Wanneer je internet via roaming kan je niet zien of je connectie 3G of 4G is, is er een manier om dit wel ge kunnen zien?

PSN: extreme8eight

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wat mij wel opvalt bij deze telefoon is dat verbinding maken met wifi veel tijd kost. Bij mijn S4 was er binnen 5 sec na wifi aanzetten verbinding. Bij de OPO kost het iets van 15 sec. Hebben jullie dit ook of ligt het bij mij ?

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
PilatuS schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:15:
Wat mij wel opvalt bij deze telefoon is dat verbinding maken met wifi veel tijd kost. Bij mijn S4 was er binnen 5 sec na wifi aanzetten verbinding. Bij de OPO kost het iets van 15 sec. Hebben jullie dit ook of ligt het bij mij ?
Bij mij is hij toch binnen de 3, max 5 seconden verbonden.

• hgoor
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-06 15:40
Ik heb met verschillende telefoons altijd verschillende resultaten gehad op dit vlak. Niet elke combi met routers lijkt even soepel te gaan..

Een ervaring die ik wil delen is dat ik dergelijke issues had met een D-Link router en mijn Galaxy S4 en dat was opgelost na een firmware update van de router: dus je kan niet uitsluiten dat het aan de router ligt...

Belangrijk dus om dat soort updates ook in de gaten te houden..

• hgoor
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-06 15:40
extreme8eight schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:04:
Wanneer je internet via roaming kan je niet zien of je connectie 3G of 4G is, is er een manier om dit wel ge kunnen zien?
Heb je geen LTE icoon of 3G?

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Heb de laatste tijd vaak dat ik het scherm ontgrendel en de telefoon dan helemaal niet reageert. Als ik even wacht krijg ik de melding "Trebuchet is gestopt". Als ik het crashrapport bekijk staat er een out-of-memory error. Dit lijkt me toch bijzonder met 3gb ram en geen achtergrondapps draaiende?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Thijs_g schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:20:
[...]

Bij mij is hij toch binnen de 3, max 5 seconden verbonden.
hgoor schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:29:
[...]

Ik heb met verschillende telefoons altijd verschillende resultaten gehad op dit vlak. Niet elke combi met routers lijkt even soepel te gaan..

Een ervaring die ik wil delen is dat ik dergelijke issues had met een D-Link router en mijn Galaxy S4 en dat was opgelost na een firmware update van de router: dus je kan niet uitsluiten dat het aan de router ligt...

Belangrijk dus om dat soort updates ook in de gaten te houden..
Ik heb hier zo'n standaard KPN Experia box staan. Is natuurlijk niet echt een geweldig ding. Goed om te lezen dat het bij andere mensen wel sneller gaat. Aardige kans dat het dan inderdaad aan de combinatie van router en telefoon ligt.
Haribo112 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:59:
Heb de laatste tijd vaak dat ik het scherm ontgrendel en de telefoon dan helemaal niet reageert. Als ik even wacht krijg ik de melding "Trebuchet is gestopt". Als ik het crashrapport bekijk staat er een out-of-memory error. Dit lijkt me toch bijzonder met 3gb ram en geen achtergrondapps draaiende?
Je kan voor een andere launcher gaan zoals die van Nova. Is alleen meer een omweg dan een echte oplossing. Persoonlijk vind ik de Nova launcher een stuk fijner omdat ik deze ook op mijn S4 had. Wat er bij jou gebeurt is dat de launcher crashed, waarom kan ik je alleen niet vertellen.

[ Voor 26% gewijzigd door PilatuS op 10-12-2014 18:15 ]

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

PilatuS schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:13:
[...]

[...]

Ik heb hier zo'n standaard KPN Experia box staan. Is natuurlijk niet echt een geweldig ding. Goed om te lezen dat het bij andere mensen wel sneller gaat. Aardige kans dat het dan inderdaad aan de combinatie van router en telefoon ligt.

[...]

Je kan voor een andere launcher gaan zoals die van Nova. Is alleen meer een omweg dan een echte oplossing. Persoonlijk vind ik de Nova launcher een stuk fijner omdat ik deze ook op mijn S4 had. Wat er bij jou gebeurt is dat de launcher crashed, waarom kan ik je alleen niet vertellen.
Ik heb zelf:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1287322378.png
Bij mij duurt het ook 3-5 seconden.

• pimsaint
Haribo112 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:59:
Heb je al een keer de cache (en anders daarna de data) van trebuchet gewist? Settings > Apps > Trebuchet -> Clear cache. Ik vrees wel dat je in geval van 'clear data' je homescreens opnieuw mag inrichten.

Overigens kan ik je, net als PilatuS hierboven, de nova launcher ten zeerste aanraden. Ik vind t persoonlijk nogal lomp om slechts 4 iconen naast elkaar te zetten op een 5,5" screen. Volgens mij is het met trebuchet inmiddels ook mogelijk is om de grid te veranderen maar nova voegt nog wat extra handigheidjes toe.

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:42

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Met de laatste Franco kernel heb ik em binnen de 3sec te pakken. Collega (die geen Franco heeft) doet er inderdaad zeker 5 seconden langer over.

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:58
gyedema schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:27:
[...]

Met de laatste Franco kernel heb ik em binnen de 3sec te pakken. Collega (die geen Franco heeft) doet er inderdaad zeker 5 seconden langer over.
Bij mij werd het ook zo traag toen ik Settings->Wifi->Advanced->Scanning always available had utigezet.
Nu weer aangezet en het is weer prima (3sec ofzo).
Nadeel is geloof ik dat Google nu altijd weet waar ik ben :+
Positief/negatief effect op batterijverbruik heb ik niet op kunnen merken.

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:42

GurbY{nl}

GurbY{nl}

DRAFTER86 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:32:
[...]

Bij mij werd het ook zo traag toen ik Settings->Wifi->Advanced->Scanning always available had utigezet.
Nu weer aangezet en het is weer prima (3sec ofzo).
Nadeel is geloof ik dat Google nu altijd weet waar ik ben :+
Positief/negatief effect op batterijverbruik heb ik niet op kunnen merken.
Heb ik uit staan, en nog met 3 seconden een connectie...

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Dinsdag is mijn telefoon voor een RMA opgehaald en waarschijnlijk heb ik mijn telefoon vandaag of morgen weer terug. Hier ben ik zeer tevreden mee, mag ook wel is gezegd worden van OnePlus.

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:52
psvunited schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:32:
Dinsdag is mijn telefoon voor een RMA opgehaald en waarschijnlijk heb ik mijn telefoon vandaag of morgen weer terug. Hier ben ik zeer tevreden mee, mag ook wel is gezegd worden van OnePlus.
Heb jij zelf afspraak moeten maken of belde TNT jou voor een afspraak? Hoe zit dit?

Ik moet namelijk 2 telefoons terug sturen en de support is op zijn minst gezegd "bedroevend". Voor 1 van de telefoons heb ik een week geleden goedkeuring gehad en de mogelijkheid om alle documenten uit te printen, maar nog niets gehoord van TNT voor een ophaalafspraak en ook 0 informatie hierover via OnePlus. Alleen zo van download hier de documenten en print ze uit..

Voor tweede telefoon heb ik een maand geleden een verzoek ingediend en kreeg gewoon in een mailtje terug dat ik foto's van mijn toestel moet maken voordat ik het terugstuur (totaal niet ingegaan op mijn mail). Zonder enige informatie over hoe of waar ik hem moet terugsturen. Zelfs geen RMA aanvraag zichtbaar in account of mogelijkheid tot downloaden documenten.

Erg vaag.... :/

[ Voor 4% gewijzigd door gebruikershaes op 11-12-2014 09:55 ]

• Quad
gebruikershaes schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:52:
[...]

Heb jij zelf afspraak moeten maken of belde TNT jou voor een afspraak? Hoe zit dit?
TNT belt jou voor een afspraak, dit was alleen wel binnen een paar dagen na ontvangen documenten.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Kreeg van TNT binnen paar werkdagen een mailtje om het te bevestigen.

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 06:20
psvunited schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:32:
jemig, dat is wel erg snel !
Ben benieuwd of ze voor mijn accu problemen ook een RMA in gaan plannen, en zo ja wat de doorlooptijd gaat zijn

• gebruikershaes
Ok, bedankt! Dan ga ik ff weer met ze mailen..

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Garantie/reparatie hoort hier niet thuis. Ontopic aub.

• gebruikershaes
RoD schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:27:
[modbreak]Garantie/reparatie hoort hier niet thuis. Ontopic aub.[/]
Hoort dat niet bij de "Ervaring"? Of moeten we daar een nieuw topic voor openen?

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
De waarschuwing hierboven lijkt me duidelijk.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 11-12-2014 11:37 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

gebruikershaes schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:42:
[...]

Hoort dat niet bij de "Ervaring"? Of moeten we daar een nieuw topic voor openen?
Zie Shopping Forum ;)

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09
Ik heb een Oneplus ONe besteld (64gb). Hoe zijn de ervaringen qua 4G icm Vodafone? Ik heb nu een 3G telefoon maar de dekking is (voor mij althans) echt vreselijk slecht. Nu matched de Oneplus One niet met de 4G frequenties van VF (alleen 1800Mhz). Betekent dit dat ik aangezien ik niet in de randstad woon nog steeds geen 4G heb?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
stefijn schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:39:
Ik heb een Oneplus ONe besteld (64gb). Hoe zijn de ervaringen qua 4G icm Vodafone? Ik heb nu een 3G telefoon maar de dekking is (voor mij althans) echt vreselijk slecht. Nu matched de Oneplus One niet met de 4G frequenties van VF (alleen 1800Mhz). Betekent dit dat ik aangezien ik niet in de randstad woon nog steeds geen 4G heb?
Dat klopt!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Stefke
Bummer. Nu had ik ook niet verwacht dat de 4G dekking veel beter zou zijn (als ze voor 3G geen antennes kunnen plaatsen dan ook niet voor 4g) maar slechte 4G dekking levert altijd nog een betere ervaring dan slechte 3G dekking.

Ik kijk t wel even aan

• Condor70
  • Laatst online: 14-11 16:48
Vodafone heeft wel 4G op 1800MHz, maar alleen in drukke gebieden! Zie de iPhone 5 4G dekking op de dekkingskaart.

• pimsaint
Condor70 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:42:
[...]

Vodafone heeft wel 4G op 1800MHz, maar alleen in drukke gebieden! Zie de iPhone 5 4G dekking op de dekkingskaart.
'Grappig' dat er geen verschil zit tussen de kaarten 4G+ december 2014 en 4G+ april 2015. Als ik het goed heb begrepen is 4G+ het combineren van twee frequenties. In het geval van Vondafone dus 800hmz en 1800mhz. Dat zou kort door de bocht betekenen dat een als 4G+ aangemerkt gebied een 4G gebied is voor de OPO. Nu maar hopen dat ze die kaart snel uitbreiden dan!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Ik heb de search even gebruikt, maar vindt niemand de zaklamp maar slappe hap?
Al mijn vorige telefoons hadden een bak helder wit licht, dit is een slap gelig licht waar ik weinig aan heb.
Ik heb nog geen andere zaklamp apps gebruikt overigens.

Verder geweldig toestel en dit topic zit bomvol tips, bedankt.

• Stefke
Mijn ervaring met die dekkingskaart is dat er geen hol van klopt op detailniveau. Zowel thuis als op meerdere werklokaties zou ik volgens die kaart in volle dekking zitten, maar mag ik blij zijn als ik fatsoenlijk kan bellen zonder haperingen (laat staan dataverbinding gebruiken)....vooral binnen natuurlijk, indoordekking is altijd wat minder dan buiten.
Hopelijk is de ontvangst van de One wat beter dan die van mijn Huawei G615

[ Voor 9% gewijzigd door Stefke op 11-12-2014 14:23 ]

• cypher21
Als je per se 4g wilt met vodafone, dan moet je echt in de randstad wonen of een andere telefoon gaan uitkiezen.
Ik heb echt bijna nergens 4G. Alleen in Apeldoorn, Arnhem niet, zutphen niet. Ik hecht er niet zoveel waarde aan, maar mocht je dat wel doen, kies dan een andere telefoon om teleurstelling te voorkomen :)

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gman schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:22:
Al mijn vorige telefoons hadden een bak helder wit licht, dit is een slap gelig licht waar ik weinig aan heb.

Ben het hier volledig mee eens.

Ik dacht zelfs de eerste keer dat ik de zaklamp activeerde dat hij niet eens aanstond. Het is idd erg gelig en niet heel fel in tegenstelling tot bijv een s4

Burp

• Stefke
Ik hoef niet perse 4g, ik wil gewoon een enigzins fatsoenlijke dataverbinding. 3mpbs is voldoende voor mij, maar de netwerken van de heren providers zijn te slecht voor woorden terwijl de focus alleen maar ligt op nog meer snelheid in de gebieden waar de dekking toch al goed is. NIeuwe klantjes winnen, de bestaande zoeken t maar lekker uit.
Ik hoopte op een slechte 4g dekking, maar helaas heb ik met dit toestel dus geen 4g in de praktijk. Maar nogmaals, ik zie wel hoe t gaat, misschein is de ontvangst zowieso al veel beter.

[ Voor 21% gewijzigd door Stefke op 11-12-2014 14:48 ]

• extreme8eight
hgoor schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:32:
[...]

Heb je geen LTE icoon of 3G?
Indien je op Roaming zit, zie je dat icoontje niet. Je ziet dan gewoon een R staan.
Iemand een idee?

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-11 15:16

Klopt, mijn HOX had ook een veel fellere zaklamp dan de OPO, maar voor die enkele keer iets op de grond zoeken dat ik iets heb laten vallen, is het net voldoende.

• extreme8eight
Powder Toastman schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:58:
[...]

Klopt, mijn HOX had ook een veel fellere zaklamp dan de OPO, maar voor die enkele keer iets op de grond zoeken dat ik iets heb laten vallen, is het net voldoende.
Idd vind ik ook maar denk niet dat je dit met andere apps gaat kunnen oplossen.

• cypher21
zitten we nu echt te zeuren op de zaklamp :P

Hebben jullie al alternatieven geprobeerd waarbij je de brightness in kunt stellen?
https://play.google.com/s...?id=com.devuni.flashlight

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 16:33
Ik heb eerste de one+ links laten liggen omdat ik perse 4g wilde hebben op mijn volgende telefoon. Uiteindelijk toch voor de one+ gekozen omdat het gewoon de beste deal is die je kunt maken (specs + prijs). Toen ik de one+ binnen had heb ik de 4g blox aangezet, eigenlijk om te testen maar het bevalt mij wel waardoor ik hem gewoon aan laat staan.

Ik woon in houten en heb daar af en toe 4g. Ik werk in amstelveen in een bunker en heb daar nu wel goed bereik maar voorheen met 3g was het drama. Ik ga graag naar een wedstrijd van Fc Utrecht en in het stadion was het altijd drama met het bereik, met 4g is dat gelukkig een stuk beter. Ik zal binnenkort wel even een speedtest doen en die hier (of in het vodafone topic delen)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Update over m'n kapotte telefoon: geen shop hier in de buurt die hem repareert nog want "kennen we niet". Moest van de verzekering opvragen bij OnePlus zelf wat de reparatiekosten zijn en dat komt op 135 euro voor het scherm en 15 euro inbouwkosten en dat is inclusief verzending dus vrij netjes :)

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 09:30

Gisteren inderdaad ondervonden dat de zaklamp behoorlijk belabberd is idd :')
Maar ja, voor die 3x per jaar kan ik er mee leven :)

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

cypher21 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:18:
zitten we nu echt te zeuren op de zaklamp :P

Hebben jullie al alternatieven geprobeerd waarbij je de brightness in kunt stellen?
https://play.google.com/s...?id=com.devuni.flashlight
Die gebruik ik al een tijdje en fixt inderdaad het probleem

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Frozen schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:14:
[...]

Die gebruik ik al een tijdje en fixt inderdaad het probleem
Zou je kunnen vertellen hoe?
Want ik kan het écht niet vinden, en geloof me, ik heb heel hard mijn best gedaan maar ik kan geen led power setting vinden. Een hoop b*llshit instellingen maar geen power schuifje o.i.d.

Ik gebruik de zaklamp VEEL dus ja, ik zeur er over ;)

• cypher21
Gman schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:45:
[...]

Want ik kan het écht niet vinden, en geloof me, ik heb heel hard mijn best gedaan maar ik kan geen led power setting vinden. Een hoop b*llshit instellingen maar geen power schuifje o.i.d.

Waar gebruik je de zaklamp dan voor als ik vragen mag?

Ik gebruik de zaklamp zo af en toe ook wel, maar alleen als er geen enkel ander licht aan is. Dan voldoet ie prima

Verwijderd

Ik heb een vraag, als ik me Oneplus op stil zet dus icoontje bovenin (wekker/bel met een streep erdoorheen) en ik luister muziek via de speakers dan komen de whatsapp geluiden er gewoon doorheen.
Hoe kan dit?
Ik weet dat je in Whatsapp het berichten geluid kan uitzetten maar is er geen andere oplossing hiervoor?
Irritant namelijk als ik muziek luister en er steeds whatsapp geluiden doorheen komen, de mp3 stopt dan even en gaat dan weer verder.
Ik gebruik Poweramp (betaalde versie), als MP3 speler.

• einschtein
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-07-2022
Sinds een paar uur mijn Opo, wat een bazending! Toen ik hem voor het eerst in mijn handen had, had ik wel zoiets 'eh ja, hoi notebook'. Maar na een tijdje went dat al, eigenlijk.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Gman schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:45:
[...]

Hoe? Je download die app en klaar is kees. Die standaard app die op je opo staat zorgt ervoor dat je lampje niet op volle sterkte schijnt.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11 12:47
weet iemand wat de dead pixel policy is van one+?

• Mizgala28
  • Laatst online: 00:15
SmooK schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 04:12:
weet iemand wat de dead pixel policy is van one+?
Volgens mij vanaf 3 dode pixels.

• qwerty1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-01-2023
Weet iemand of tele2 4g vanaf volgend jaar geschikt is voor opo?

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

Ik woon in de Randstad en heb nu ook sinds een maand VF met 4g, hier heb je perfecte dekking en eigenlijk schakelt die nooit terug naar 3g. Maar ik denk dus dat wanneer je buiten de Randstad woont het minder nuttig is en al helemaal als je niet in een grote stad woont of er vaak kom.

Wat is de bouw datum van jullie telefoons dan? Die van mij komt uit juli en ik vind het de Led met de default app gewoon aardig wat licht geven hoor.
Pagina: 1 ... 69 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.