Ron!n schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:15:
[...]
Volgens mij is dit het ervaringen topic en heb jij geen ervaringen te delen dus ik snap niet echt waarom dit hier moet .. Goed idee ook om zonder praktische ervaringen anderen van advies te voorzien.
Even over mijn negatieve ervaring (die nu positief is):
Omdat er een vraag wordt gesteld over het cancellen van een order. Misschien moet je het topic lezen, of heb je een bril nodig?
sdk1985 schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:23:
[...]
Niemand doet alsof er geen problemen zijn. Ik zou zeggen lees mijn eerste ervaringen met de telefoon eens in dit topic...(zoek op mijn naam). Ik geef daar toch mijn ongezouten mening over de problemen waar ik tegenaan liep. Ik concludeer zelfs met de conclusie dat het toestel nog niet geschikt is voor de "gewone" consument omdat je dingen fout kunt doen tijdens de first time setup.
Maar ik vroeg om een concreet alternatief. Pas daarna kunnen we gaan checken of daar concreet beter support en al dan niet minder problemen zijn. Ik heb sterk het vermoeden dat je überhaupt weinig ervaring hebt met support / rma diensten van de andere spelers. Er is ook een tweaker waarvan zijn S4 Active 3 keer kapot ging, die heeft nu een OPO. Maar dat betekent niets, allemaal incidenten werk. Op enkele Cyanogenmod bugs na is dat hier niet anders.
Persoonlijk ben ik nog steeds tevreden met mijn aanschaf. Ik was mijn S2 helemaal zat ding moest elke dag aan de lader, ook al zette ik het scherm niet aan. Verder was hij niet vooruit te branden (Chrome opstarten, 35 seconde). Met mijn One Plus One heb ik zo juist 3 dagen en 10 uur uptime gehaald (19% over). Dat is wat ik wilde. Daarnaast is de belkwaliteit ook nog eens beter en is hij mega snel... Notification LED is ook een uitkomst.
Ja, die ene tweaker, maar goed, je negeert doodleuk het feit dat het bij de OPO niet over 1 persoon gaat, maar een hele bak meer, als het gaat om battery drains, touchreen issues en random reboots.
En een S2 vergelijken met een toestel van dit jaar

. Ja, mijn HTC Desire van van 3 jaar gelden zal het ook afleggen tegen een OPO.....Lekker logica....
[
Voor 62% gewijzigd door
FrankGuthrie op 07-12-2014 23:37
]