Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.152 views

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
qwerty1 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 09:45:
Weet iemand of tele2 4g vanaf volgend jaar geschikt is voor opo?
Tele2 heeft vandaag tijdens een analisten en journalisten bijeenkomst meer informatie verstrekt over de uitrol van 4G in Nederland.

Tele2 heeft 800 en 2600 MHz frequenties bemachtigd in de laatste frequentieveiling. Tele2 gaat de 800 MHz band gebruiken voor de landelijke uitrol en 2600 MHz gebruiken op drukkere plekken. Om snel 4G uit te rollen gebruiken ze de locaties van T-Mobile.
bron: https://www.4gmasten.nl/n...details-over-de-4g-uitrol

oftewel band 20 (die niet ondersteund wordt)
en band 7 (2600)

Band 7 wordt wel ondersteund, maar dit zal waarschijnlijk alleen in de grote steden beschikbaar zijn

[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 13-12-2014 09:57 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• qwerty1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-01-2023
Daar woon en werk ik. Perfect. Ben benieuwd naar de prijzen.....

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-11 15:47
Cartman! schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:43:
Update over m'n kapotte telefoon: geen shop hier in de buurt die hem repareert nog want "kennen we niet". Moest van de verzekering opvragen bij OnePlus zelf wat de reparatiekosten zijn en dat komt op 135 euro voor het scherm en 15 euro inbouwkosten en dat is inclusief verzending dus vrij netjes :)
ik heb die van mij zelf uit elkaar gehaald (gebroken scherm) dat was eigenlijk zo moeilijk nog niet alleen later ook maar een nieuwe behuizing besteld die ligt nu thuis te wachten tot ik weer thuis ben (duurt nog anderhalve week) dan maar is kijken of die net zo makkelijk weer in elkaar gaat als uit elkaar

• redrohX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

Heb de OPO nu een paar dagen en kan wel zeggen dat ik er tevreden mee ben. Ik ben overgestapt van een Nexus 4 en vond de OPO in eerste instantie een monsterlijk grote telefoon. Dat had ik uiteraard wel verwacht, maar het verbaast me hoe snel ik aan het formaat gewend ben. De Nexus 4 voelt nu al klein in de hand en door de gladde glazen achterkant ook veel fragieler dan de OPO (hoe heb ik het twee jaar volgehouden zonder hem hard te laten vallen?).

Ik had voor de OPO in eerste instantie ook een beschermhoesje gekocht (die alleen de achterkant beschermt en de zijkanten), maar hierdoor ligt de telefoon echt een stuk minder fijn in de hand en omdat het plastic gladder is dan de nogal ruwe OPO achterkant heb ik de bescherming er maar weer afgehaald. Hopelijk ga ik hier geen spijt van krijgen...

• leducw
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-01 19:35
Wanneer komt er een nieuwe update.? Android 5.0 kwam toch snel na release.

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-11 13:05
3 maand na de release.... Januari dus

• DarkSide
  • Laatst online: 20:29

DarkSide

theres no place like ::1

aangegeven was idd om binnen 90 dagen na release Lolipop aan te bieden.
Maar er waren toch wat zaakjes met 5.0. En 5.1 is nog niet zo lang uit.
Ik hoop dus op 5.1 en denk dus niet dat ze januari redden.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:34:
[...]

Ben het hier volledig mee eens.

Ik dacht zelfs de eerste keer dat ik de zaklamp activeerde dat hij niet eens aanstond. Het is idd erg gelig en niet heel fel in tegenstelling tot bijv een s4
Van welke leverdatum is dit? Ik kan goed zien met de sterkte van de lamp.

Overigens moet je ook rekening houden met dat, hoe feller de lamp, des te korter deze aan mag staan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:25:
Ik heb een vraag, als ik me Oneplus op stil zet dus icoontje bovenin (wekker/bel met een streep erdoorheen) en ik luister muziek via de speakers dan komen de whatsapp geluiden er gewoon doorheen.
Hoe kan dit?
Ik weet dat je in Whatsapp het berichten geluid kan uitzetten maar is er geen andere oplossing hiervoor?
Irritant namelijk als ik muziek luister en er steeds whatsapp geluiden doorheen komen, de mp3 stopt dan even en gaat dan weer verder.
Ik gebruik Poweramp (betaalde versie), als MP3 speler.
Niemand? Ik dacht dat tweakers zich juist meer ging inzetten op community.
Heb bij Whatsapp nu het geluid uitgezet, maarja toch raar dat als je het toestel op stil zet er dan weer Facebook Messenger geluidjes doorheen komen.....
Ik heb de laatste versie op mijn Oneplus 44S

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:01:
[...]

Heb bij Whatsapp nu het geluid uitgezet, maarja toch raar dat als je het toestel op stil zet er dan weer Facebook Messenger geluidjes doorheen komen.....
Je post het een dag geleden... niemand weet het klaarblijkelijk. Ik heb hier namelijk helemaal geen last van. Ik heb alles op vibrate en filmpjes/muziek doet het prima, zonder geluidjes van andere apps.

Ik heb de volgende settings:

Ring Mode: Vibrate
Vibrate When Ringing V
Vibrate on Notification V

Mijn volume staat willekeurig nu ergens rond de 60%.

• 418O2
  • Laatst online: 23:59
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:01:
[...]

Als ik iets niet weet, dan post ik t niet. Dat geldt waarschijnlijk ook voor anderen

Verwijderd

Oké wel apart dan, heb al wipe cache gedaan etc. Maar niks helpt. Ja in whatsapp geluid.meldingen uitzetten.
Maar facebook messenger komt gewoon door trilstand heen of geluid uit.
Welke versie draaien jullie?
Ik draai: 11.0-XNPH44S

• edjedan
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:27
Cartman! schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:43:
Update over m'n kapotte telefoon: geen shop hier in de buurt die hem repareert nog want "kennen we niet". Moest van de verzekering opvragen bij OnePlus zelf wat de reparatiekosten zijn en dat komt op 135 euro voor het scherm en 15 euro inbouwkosten en dat is inclusief verzending dus vrij netjes :)
Hier ook sinds vanochtend een kapot scherm (gevallen).
Ik lees dat het scherm nu zelfs goedkoper is (http://oneplus.eu/accesso...bly--65-.html#/frame-none)?

O, garantie en reparatie is off-topic lees ik net. Maar waar wel?

[ Voor 5% gewijzigd door edjedan op 13-12-2014 21:42 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 19:27:
[...]

Van welke leverdatum is dit? Ik kan goed zien met de sterkte van de lamp.

Overigens moet je ook rekening houden met dat, hoe feller de lamp, des te korter deze aan mag staan.
Leverdatum van halverwege november

Burp

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hiddit schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 12:01:
[...]

ik heb die van mij zelf uit elkaar gehaald (gebroken scherm) dat was eigenlijk zo moeilijk nog niet alleen later ook maar een nieuwe behuizing besteld die ligt nu thuis te wachten tot ik weer thuis ben (duurt nog anderhalve week) dan maar is kijken of die net zo makkelijk weer in elkaar gaat als uit elkaar
Ik mag t vast zelf doen maar gezien de verzekering betaalt laat ik t OnePlus liever zelf doen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 21:17:
Oké wel apart dan, heb al wipe cache gedaan etc. Maar niks helpt. Ja in whatsapp geluid.meldingen uitzetten.
Zelfde versie. Heb je de settings al gedaan zoals ik erboven gepost heb?

• zanka
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09-2020
hallo allemaal,

Ik heb een oneplusone 16gb black gekocht.
Maar ik vind nergens online iets terug over een zwart 16gb toestel alleen over een wit 16gb toestel.
Kan iemand dit verklaren ?

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
zanka schreef op zondag 14 december 2014 @ 10:15:
hallo allemaal,

Ik heb een oneplusone 16gb black gekocht.
Maar ik vind nergens online iets terug over een zwart 16gb toestel alleen over een wit 16gb toestel.
Kan iemand dit verklaren ?
Waarom heb je niet via de officiële site gekocht? Klinkt louche.

• zanka
Hij is via een officiele site gekocht.
Maar hij is in china gekocht rechtstreeks van een winkel daar

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 13:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

zanka schreef op zondag 14 december 2014 @ 10:30:
Hij is via een officiele site gekocht.
Maar hij is in china gekocht rechtstreeks van een winkel daar
16gb is wit. 64gb is zwart. Wat wil je nog meer weten dan?

De enige manier waarop dat anders is, is als de winkel zelf de achterkant verwisseld heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Denko op 14-12-2014 10:35 ]

PSN & XBL: Denkoyugo

• zanka
ofdat het mischien mogelijk was dat er ook zwarte 16gb toestellen waren

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-11 11:05

Falastine

Think about my signature...

zanka schreef op zondag 14 december 2014 @ 10:37:
ofdat het mischien mogelijk was dat er ook zwarte 16gb toestellen waren
Nee wit is enkel 16gb
Zwart is altijd 64gb

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:09:
[...]

Zelfde versie. Heb je de settings al gedaan zoals ik erboven gepost heb?
Probleem is ineens opgelost, na paar keer opnieuw opstarten. Heb dezelfde settings nu als jou ;-) bedankt voor de tip.

• zanka
Falastine schreef op zondag 14 december 2014 @ 10:39:
[...]

Nee wit is enkel 16gb
Zwart is altijd 64gb
blijkbaar zijn de chinese zwarte versies wel in beide kleure in 16 en 64 verkrijgbaar

Verwijderd

DarkSide schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 19:17:
aangegeven was idd om binnen 90 dagen na release Lolipop aan te bieden.
Maar er waren toch wat zaakjes met 5.0. En 5.1 is nog niet zo lang uit.
Ik hoop dus op 5.1 en denk dus niet dat ze januari redden.
Ik heb liever een goed werkend toestel dat nog draait op Android 4.4 dan dat men bij OnePlus One ons een buggy Android 5.0 firmware geeft, en ik mis Android 5.0 eerlijk gezegd ook niet echt dus ik wacht gewoon geduldig af.

• DarkSide
  • Laatst online: 20:29

DarkSide

theres no place like ::1

eens. Wil niet naar 5.x als het niet stabiel is. Alleen maar om te zeggen dat je 5.x draait.

Mijn nexus 7 draait nu 5.1. En die draait best goed. En het ziet er netjes uit vind ik.
Het hele material design vind ik erg geslaagd en dat is dan ook de reden dat ik graag 5.x draai.
Maar als ze wat langer de tijd nodig hebben dan wacht ik wel.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:00
Hoe ervaren jullie het geluid via de 3.5mm aansluiting? Ik las in een review dat dat redelijk slecht is?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:10
Anton.net schreef op maandag 15 december 2014 @ 03:03:
Hoe ervaren jullie het geluid via de 3.5mm aansluiting? Ik las in een review dat dat redelijk slecht is?
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld maar die review ging in op minimaal niveau wat je met het blote oor of gemiddelde hardware niet hoort.

Ik heb er verder geen oordeel over, want ik hoor geen verschillen tussen chips.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 12:49
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 21:17:
Facebook messenger verwijderen, opgelost.
DarkSide schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:53:
eens. Wil niet naar 5.x als het niet stabiel is. Alleen maar om te zeggen dat je 5.x draait.

Mijn nexus 7 draait nu 5.1. En die draait best goed. En het ziet er netjes uit vind ik.
Het hele material design vind ik erg geslaagd en dat is dan ook de reden dat ik graag 5.x draai.
Ik was zelf van plan Euphoria-OS te gaan draaien maar er zitten mij nog iets te veel issues in, althans 1 voor mij vervelende. Dat je backlight niet uit gaat als je hem locked. Ook schijnen er mensen wifi speed issues te hebben en er was nog iets maar kan er niet opkomen nu.
Verder schijnt ie wel redelijk te draaien en het batterij gebruik is ook netjes.
Twijfel alleen nog of ik hem draaien wil. Heb alles iig klaar staan en kan zo van custom terug naar original.
Misschien dat dual boot nog een optie is schiet me net te binnen,

[ Voor 56% gewijzigd door schumi2004 op 15-12-2014 08:57 ]

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:49
DarkSide schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:53:

Op de OPO draait het ook prima hoor. Maar inderdaad nog enkele kleine bugs, dus stable is het zeker niet. Maar dat is CM11s ook lang niet geweest.

• schumi2004
barrymossel schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:06:
[...]

Op de OPO draait het ook prima hoor. Maar inderdaad nog enkele kleine bugs, dus stable is het zeker niet. Maar dat is CM11s ook lang niet geweest.
Welke draai jij dan?

• barrymossel
Daily CM12 build van 11-12 (http://forum.xda-develope...cial-cm12-builds-t2948099).

Wilde PA5 draaien, maar bij de eerste boot duurde het me te lang (min. 10 min.), dus ongeduldig als ik ben heb ik een CM12 daily geflasht. Zo maar eens een nieuwe erop knallen.

---edit---
Trouwens, vervelendste bug voor mij is dat Spotify skipt zo nu en dan. Irritant als ik naar mijn werk fiets. Ene keer erger dan de andere. Maar bekend probleem en zal hoop ik zsm opgelost worden.

[ Voor 25% gewijzigd door barrymossel op 15-12-2014 09:26 . Reden: toevoeging ]

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 12:42
Ik gebruik ook sinds gister CM12. Had daarvoor Euphoria erop. Dat was voor mij een batterijslurper. CM12 lijkt dat minder te zijn. En ik had na een dirty update van Euphoria last van FC's. Gebruik nu de nightla van CM12 van gister. Enig probleem dat ik ben tegengekomen is dat het navigeren naar APN instellingen een FC oplevert. Ik heb het niet nodig omdat mijn APN's goed staan maar zou vervelend kunnen zijn als je het nodig hebt...

• schumi2004
Limbeckx schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:32:
Ik gebruik ook sinds gister CM12. Had daarvoor Euphoria erop. Dat was voor mij een batterijslurper. CM12 lijkt dat minder te zijn. En ik had na een dirty update van Euphoria last van FC's. Gebruik nu de nightla van CM12 van gister. Enig probleem dat ik ben tegengekomen is dat het navigeren naar APN instellingen een FC oplevert. Ik heb het niet nodig omdat mijn APN's goed staan maar zou vervelend kunnen zijn als je het nodig hebt...
Mmmm ik las juist dat het batterij gebruik wel meeviel met Euphoria. Het niet kunnen instellen van APN in CM12 is wel een ding daar ik ze aan moet passen.

/edit:
CM12 heeft ook last van button lights issue lees ik. Lekker dan. Is er uberhaupt een ROM die daar geen last van heeft?

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 15-12-2014 09:35 ]

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 12:42
schumi2004 schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:34:
[...]

Mmmm ik las juist dat het batterij gebruik wel meeviel met Euphoria. Het niet kunnen instellen van APN in CM12 is wel een ding daar ik ze aan moet passen.

/edit:
CM12 heeft ook last van button lights issue lees ik. Lekker dan. Is er uberhaupt een ROM die daar geen last van heeft?
Ik kan alleen ove rmijn eigen ervaring spreken. De button lights is maar voor een paar seconde. Zowel op Euphoria als CM12. En de APN settings FC is bij mij icm KPN. Misschien dat anderen er geen last van hebben...

• barrymossel
schumi2004 schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:34:
[...]

/edit:
Batterij is bij mij ruim beter dan op Paranoid Android 4.6. Op een zondag gaat er net 25% op aan batterij...

En button lights klopt. Was ik even vergeten. Heb van die gelegenheid maar gebruik gemaakt om over te stappen op de on-screen buttons.

• schumi2004
Limbeckx schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:46:
[...]

Ik kan alleen ove rmijn eigen ervaring spreken. De button lights is maar voor een paar seconde. Zowel op Euphoria als CM12. En de APN settings FC is bij mij icm KPN. Misschien dat anderen er geen last van hebben...
Paar seconden moet te overleven zijn, thanks.
barrymossel schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:48:
[...]

Batterij is bij mij ruim beter dan op Paranoid Android 4.6. Op een zondag gaat er net 25% op aan batterij...

En button lights klopt. Was ik even vergeten. Heb van die gelegenheid maar gebruik gemaakt om over te stappen op de on-screen buttons.
Welke gapps gebruiken jullie? SlimFull gapps of die van bpear96 Gapps (komt uit Euphoria topic) of een andere?

• barrymossel

• barrymossel
schumi2004 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:11:
[...]
Paar seconden moet te overleven zijn, thanks.
Die bug schijnt sinds builds van 12 dec opgelost te zijn lees ik net.

• schumi2004
barrymossel schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:46:
[...]

Die bug schijnt sinds builds van 12 dec opgelost te zijn lees ik net.
Lijkt er inderdaad op ja. Heb nu cm12 (14-12) installed met gapps van bpear96, die haalt wel wat asop dingen weg en vervangt het door andere maar alles functioneert prima.

Kijken hoe de batterij het gaat doen, mss dat ik de settings ervan ook nog even een reset geef.

/edit:
Had ook nog even een backup gemaakt maar lijkt toch niet helemaal nodig te zijn, alles lijkt er nog te zijn aan data.
Gebruik PhilZ recovery van hier, vindt ik persoonlijk toch een stuk beter als de overige.

Ook geen issues met APN settings.

[ Voor 27% gewijzigd door schumi2004 op 15-12-2014 11:04 ]

• 418O2
[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Voor er een kwade mod komt

[ Voor 19% gewijzigd door 418O2 op 15-12-2014 11:06 ]

• schumi2004
Bedankt voor de tip, had niet gekeken of die bestond.
We gaan ergens anders verder ;)

• 418O2
schumi2004 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:07:
[...]

Bedankt voor de tip, had niet gekeken of die bestond.
We gaan ergens anders verder ;)
Je zou toch moeten weten dat er waarschuwingen onder topics staan, als abonnee ;)

• schumi2004
418O2 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:13:
[...]

Je zou toch moeten weten dat er waarschuwingen onder topics staan, als abonnee ;)
offtopic:
Touché |:( 8)7
* schumi2004 hides

• Marcva
  • Laatst online: 02:21
AudioFX / equalizer doet bij mij niks. Aan of uit, extreme wijzigingen, ik hoor het niet. Draai stock CM 44S. Iemand hier ervaring mee?

• schumi2004
Marcva schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:20:
AudioFX / equalizer doet bij mij niks. Aan of uit, extreme wijzigingen, ik hoor het niet. Draai stock CM 44S. Iemand hier ervaring mee?
Nooit gebruikt eerlijk gezegd. Hoorde wel eens verschil toen ik met ruimte settings aan het spelen was (ook op CM44S).
Kan het wel eens op CM12 proberen

• Marcva
  • Laatst online: 02:21
Was wat te impulsief. AudioFX werkt niet met alle players. Ik gebruik DS Audio... Ga wat anders proberen. Zie:https://forums.oneplus.ne...tually-works.98685/page-4

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 16:48
qwerty1 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 09:45:
Weet iemand of tele2 4g vanaf volgend jaar geschikt is voor opo?
Het nieuwe Tele2 netwerk (dat trouwens de masten van T-mobile gaat gebruiken) omvat de 800MHz (landelijk) en de 2600MHz (drukke gebieden) banden.

De OnePlus heeft geen antenne voor de 800MHz band, maar kan wel de 2600MHz band gebruiken.

Voor Tele2 gaat dus hetzelfde gelden als voor alle andere aanbieders in Nederland: Alleen 4G ontvangst in drukke gebieden.

• 418O2
Mijn regio (Groningen) zou pas eind volgend jaar 4g moeten hebben, maar zie thuis en op het werk al tijden een Tele2 netwerk...

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand enig idee wanneer Lollipop naar de OPO komt? Is daar ergens een topic van of zo?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

DennusB schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:36:
Iemand enig idee wanneer Lollipop naar de OPO komt? Is daar ergens een topic van of zo?
https://forums.oneplus.net/forums/

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 00:21
418O2 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:38:
Mijn regio (Groningen) zou pas eind volgend jaar 4g moeten hebben, maar zie thuis en op het werk al tijden een Tele2 netwerk...
Tele2 is toch ook al jaren een virtuele provider? Niet gek dus dat je Tele2 al tijden ziet. Ze maken nu gebruik van het t-mobile netwerk, hetgeen interessanter is voor OPO gebruikers dan wanneer ze straks hun eigen netwerk gaan gebruiken (4G dan he).

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• 418O2
pimsaint schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:18:
[...]

Tele2 is toch ook al jaren een virtuele provider? Niet gek dus dat je Tele2 al tijden ziet. Ze maken nu gebruik van het t-mobile netwerk, hetgeen interessanter is voor OPO gebruikers dan wanneer ze straks hun eigen netwerk gaan gebruiken (4G dan he).
Ja, en ik heb tele2 en kan niet op dat netwerk insignen :P Volgens mij is dat een 4g mast. Zie hem verder op maar weinig plekken.

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 16-12-2014 15:35 ]

Verwijderd

SPAM

[ Voor 98% gewijzigd door 13art op 20-12-2014 12:09 ]

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:46

spartacusNLD

This is Sparta!!

OnePlus Is Expected To Release Two New Devices Tomorrow!

krijg morgen mijn OnePlus binnen.. had beter kunnen wachten dus :/

[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 16-12-2014 17:49 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• 418O2
Geruchten...

En een 805 is niet veel sneller dan een 801 hoor

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:15

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Eerlijk gezegd hoop ik op een wearable :X

• Marked
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08-2021
Heeft iemand hier een Miracast HDMI dongle die goed werkt met de OnePlus? De Netgear Push2tv schijnt te werken, maar ook wat lag te hebben. Andere (bevestigd werkende) dongels heb ik nog nergens gelezen.

Waarschijnlijk zal ik deze voornamelijk gebruiken voor video en foto.

• schumi2004
WishmasterNL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:26:
[...]

Ik stiekem ook eigenlijk.

Verwijderd

WishmasterNL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:26:
[...]

Ik zie eerlijk gezegd liever een 8 inch tablet verschijnen van OnePlus voor een vergelijkbare prijs als de OnePlus One heeft, maar goed gaat dit niet gewoon offtopic?

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Marked schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:18:
Heeft iemand hier een Miracast HDMI dongle die goed werkt met de OnePlus? De Netgear Push2tv schijnt te werken, maar ook wat lag te hebben. Andere (bevestigd werkende) dongels heb ik nog nergens gelezen.

Ik zit er niet in, maar waarom geen Chromecast? Is Miracast beter?

• Condor70
  • Laatst online: 14-11 16:48
Marked schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:18:

Sorry, geen informatie over dongles.

Ik gebruik soms Miracast icm met mijn WD TV Live, maar je moet wel een erg goed WIFI netwerk hebben wil dit stabiel werken (en ik heb blijkbaar te veel buren met WIFI).

[ Voor 3% gewijzigd door Condor70 op 17-12-2014 09:26 ]

• HNies
  • Laatst online: 01-10 16:12
Verjaardags feestje. : https://oneplus.net/anniversary/

Ze hebben een Powerhouse als nieuwe accessoire en een contest voor het geven van een naam voor hun eigen ROM

Live long and Prosper

• barrymossel
HNies schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:36:

Ze hebben een Powerhouse als nieuwe accessoire en een contest voor het geven van een naam voor hun eigen ROM
Als dat de aankondiging is, is het nogal een domper haha.

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 06:20
HNies schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:36:

Jippie. Had toch meer gehoopt op een wearable

• barrymossel
This year was incredible, but now it’s time for what’s next. We won’t try to replicate 2014; we’ll try to be better. We’re growing, evolving, hiring and building brand new products – all kinds.
We can’t tell you much…yet. But we promise big surprises for 2015.
Dus verder geen aankondigingen ook dit jaar meer...

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

10.000 mah powerbank 14,99 dollar :D

OnePlus One mailing:
Today marks our first birthday, and it’s amazing how fast time flies. There are so many things we’d like to share with you, so here’s a particularly long newsletter (but full of wonder and joy!).

For the first part of our grand celebration, the OnePlus One is now available without invites while supplies last. All accessories are 11% off, so now is the perfect time to snatch up that case or pair of earphones you’ve been eyeing. We’re also very excited to unveil our OTG Cable, which will be participating in the sale at 11% off!

As we continue into our second year, we are proud to announce one of our biggest moves yet--our own custom ROM. And, because you’ve been with us since the beginning, we want you to help us give it a name. Send us your ideas for a chance to win a OnePlus One, a trip to Hong Kong to meet us, and one of the very first OnePlus Power Banks.

Packing 10,000 mAh of power, enough to provide three full charges for your OnePlus One, our Power Bank will be available in both Silk White and Sandstone Black. It will be available for only $14.99 early next year, but you could be one of the first to get your hands on our Power Bank by participating in our You Name It contest.

Our birthday celebration wouldn’t be complete without yet another awesome contest. You could win a 64 GB OnePlus One in Sandstone Black by sending us a birthday message on Vine, so let the creativity flow! We can’t wait to see your miniature cinematic exploits.

For a stroll down memory lane, read more about our year in review in a blog post from Carl. Included is a retrospective video from ours to yours, and we hope you enjoy learning more about our journey together and what lies ahead.

Finally, we’d like to take this time to say thank you to every single one of you. Thank you for the small things like subscribing to this newsletter, thank you for being part of this incredible experience, and, most of all, thank you for believing in us from the beginning.

As always,
Never Settle

OnePlus Team

[ Voor 96% gewijzigd door spartacusNLD op 17-12-2014 11:14 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:18
Dat is helemaal geen gekke prijs imo.

• Thijs_g
Ik heb een xiaomi powerbank van 10400 mah en sinds ik de OPO heb, heb ik deze nog geen ene keer moeten gebruiken.. Lijkt mij eerder een verkeerd signaal te geven over de accuduur van de OPO door dit uit te brengen.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Thijs_g schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:37:
Ik heb een xiaomi powerbank van 10400 mah en sinds ik de OPO heb, heb ik deze nog geen ene keer moeten gebruiken.. Lijkt mij eerder een verkeerd signaal te geven over de accuduur van de OPO door dit uit te brengen.
het is net hoe je het leest natuurlijk. accuduur is niet echt iets waar ik klachten over hoor.

• Thijs_g
spartacusNLD schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:37:
[...]

het is net hoe je het leest natuurlijk. accuduur is niet echt iets waar ik klachten over hoor.
Dat is ook net mijn punt. De accuduur is zo goed dat ik mijn powerbank die ik gekocht heb voor mijn vorige gsm niet meer gebruik. Gisteren nog 5u onscreen time gehaald en ik had nog 40% over.
Ik bedoelde dat door de powerbank uit te brengen je wel eens een verkeerd signaal kan geven aan potentiële kopers. Komt over als 'je zal dit nodig hebben'.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Thijs_g schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:45:
[...]

Dat is ook net mijn punt. De accuduur is zo goed dat ik mijn powerbank die ik gekocht heb voor mijn vorige gsm niet meer gebruik. Gisteren nog 5u onscreen time gehaald en ik had nog 40% over.
Ik bedoelde dat door de powerbank uit te brengen je wel eens een verkeerd signaal kan geven aan potentiële kopers. Komt over als 'je zal dit nodig hebben'.
ahh oke idd.. eens.. mailtje naar one plus marketing dan ;) onee die hebben ze niet haha, misschien dat daarom dit soort misverstanden ontstaat

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 17-12-2014 12:06 ]

• PatrickG
Gebruiken er hier nog meer mensen die Snapdragon Battery saver? Of is het bende?

• 418O2
spartacusNLD schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:37:
[...]

Precies. Maar je kan er altijd 1 nodig hebben. Vind die opmerking wat ver gezocht

• Thijs_g
PatrickG schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:14:
Gebruiken er hier nog meer mensen die Snapdragon Battery saver? Of is het bende?
De built in battery saver van CM is voldoende voor mij. Even terugklokken naar 1 Ghz max en de batterij gaat nog vele malen langer mee. Moet je volgens je mij wel de ontwikkelaarsopties inschakelen.

• Quad
Ik heb de powermanagement bereikbaar via de quick toggles, staat standaard op energiebesparing, en wanneer ik iets meer nodig denk te hebben dan zet ik hem op gebalanceerd. Prestaties heb ik nog nooit nodig gehad.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• barrymossel
PatrickG schreef op woensdag 17 december 2014 @ 12:14:
De app ging voor mij bepalen wanneer er mails etc. werden opgehaald, terwijl mijn instellingen op push staan. Dus heb het er direct af geflikkerd.

Verwijderd

UNKNOWN
Datum: januari 2015
Bronnen: https://oneplus.net/blog/...add-maxxaudio-to-the-one/
Changelog:
Verbeterde audio features van Waves Audio. Met MaxxAudio techniek. Geïntegreerd in de AudioFX app van Cyanogenmod. Met daarbij 10 verschillende voorgeprogrammeerde equalizer standen.

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 13:09

psyy138

blackbulls.nl

Heeft er al iemand informatie wanneer lollipop naar de OPO komt?

O.R.C. Black Bulls Rugby

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 15:23

TommieW

Numa numa.

Het zou mij niets verbazen als Lollipop tegelijkertijd met dat Maxx Audio komt.

[ Voor 9% gewijzigd door TommieW op 17-12-2014 13:43 ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Quad
psyy138 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:40:
Heeft er al iemand informatie wanneer lollipop naar de OPO komt?
Binnen 90 dagen na release Android Lollipop, dus uiterlijk eind januari zou het moeten zijn.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Quad
-- snip --

Dubbelpost.

[ Voor 91% gewijzigd door Quad op 17-12-2014 13:44 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Gotiniens

Fairly odd Tim

Ik zat vandaag in zon telefoonmenu (van het bel-me-niet-register), En mijn toetsaanslagen werden niet geregistreerd. Ze bleef dus maar zeuren om "toets 1 voor x". Iemand dit al eens eerder gemerkt?

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Gotiniens schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:44:
Ik zat vandaag in zon telefoonmenu (van het bel-me-niet-register), En mijn toetsaanslagen werden niet geregistreerd. Ze bleef dus maar zeuren om "toets 1 voor x". Iemand dit al eens eerder gemerkt?
geen last van.
Bel geregeld met de helpdesk op het werk en moet dan een heel keuze menu door, werkt altijd hier

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Quad schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:44:
[...]

Binnen 90 dagen na release Android Lollipop, dus uiterlijk eind januari zou het moeten zijn.
Op me oude N5 heb ik namelijk 5.0 al en dat werkt prima.
Kan niet wachten tot het op de OPO beschikbaar komt.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• barrymossel
psyy138 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:24:
[...]

Op me oude N5 heb ik namelijk 5.0 al en dat werkt prima.
Kan niet wachten tot het op de OPO beschikbaar komt.
Zie [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Mijn telefoon is niet geroot en heb het in principe ook niet nodig.
Vandaar dat ik ook wacht op de OTA update :D .

O.R.C. Black Bulls Rugby

Verwijderd

Ik wacht ook gewoon op de officiële CM12

• PatrickG
barrymossel schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:34:
[...]

De app ging voor mij bepalen wanneer er mails etc. werden opgehaald, terwijl mijn instellingen op push staan. Dus heb het er direct af geflikkerd.
Duidelijk, die bonjour ik weg :)

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

sinds 2 uurtjes bezitter van de OnePlus One :D
super blij mee. aan de grootte ben je zo gewend (ik kom van een s4)
in het begin deed ik me simkaart er verkeerd in (je moet het op de kop erin stoppen) :P
omdat ik van een custom rom af kom valt t custum maken van je telefoon wel mee..
denk dat ik binnenkort toch gaan rooten hoor :) die themes die je nu kan kiezen zijn allemaal zo kleurig..
wil gewoon Black & White zoveel mogelijk eigenlijk..

wat me nu toch het meeste opvalt is dat het geluid + mijn headphones echt veel beter is dan de S4

en wat doet dat cynogenmod account nou dan?

[ Voor 13% gewijzigd door spartacusNLD op 17-12-2014 21:05 ]

• 418O2
Als je wil tweaken met root en kernels kan je beter gelijk je bootloader unlocken, want dan wipe je je telefoon

Verwijderd

Na lang gelezen te hebben op deze site is het mij dan een week geleden gelukt om de OnePlus One te bestellen en heb hem vanochtend binnen gekregen. Mijn reactie: overweldigend. Ik was eerst sceptisch voor die prijs maar mijn iPhone 6 128GB gaat eruit! Leuke prijs voor vangen en dan lekker door met de OnePlus One.

Enige wat ik vervelend vond is dat invite systeem. Heb 3/4 weken gezocht voordat ik een invite te pakken had. Heb dat toen via **** gedaan en had meteen geluk. Nog anderen die het via die site hebben gedaan?

Lijkt veel op SPAM, dus de link verwijderd

[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 18-12-2014 07:34 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 02:10:
Na lang gelezen te hebben op deze site is het mij dan een week geleden gelukt om de OnePlus One te bestellen en heb hem vanochtend binnen gekregen. Mijn reactie: overweldigend. Ik was eerst sceptisch voor die prijs maar mijn iPhone 6 128GB gaat eruit! Leuke prijs voor vangen en dan lekker door met de OnePlus One.

Enige wat ik vervelend vond is dat invite systeem. Heb 3/4 weken gezocht voordat ik een invite te pakken had. Heb dat toen via [mbr]****[/mbr] gedaan en had meteen geluk. Nog anderen die het via die site hebben gedaan?

[mbr]Lijkt veel op SPAM, dus de link verwijderd[/mbr]
Ik heb een invite gekocht via Tweakers V&A voor 2 euro. Er staan er een zooi op en de transactie was binnen een half uurtje klaar.

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-11 14:32
Goedemorgen allen,

Sinds gister de trotse eigenaar van een 'OnePlus One'.
Wereld van verschil met voorganger 'Samsung Galaxy Advance'!

Inmiddels het toetstel, al aardig naar wens ingesteld.

Alleen nog een probleem met de twitter app.
Sommige twitteraars heb ik op favoriet ingesteld.
Dat betekend, als die favoriet een tweet plaatst, dan krijg ik daar een melding/notificatie van.
Helaas doet dat het juist niet op de OnePlus, voorheen op de Samsung, werkte het perfect.
(ben al aan het zoeken geweest op: google, tweakers forum en oneplus forum)

Hopelijk is er iemand, die weet, hoe deze melding wel te ontvangen?

Verwijderd

kaat17 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:17:
Goedemorgen allen,

Sinds gister de trotse eigenaar van een 'OnePlus One'.
Wereld van verschil met voorganger 'Samsung Galaxy Advance'!

Inmiddels het toetstel, al aardig naar wens ingesteld.

Alleen nog een probleem met de twitter app.
Sommige twitteraars heb ik op favoriet ingesteld.
Dat betekend, als die favoriet een tweet plaatst, dan krijg ik daar een melding/notificatie van.
Helaas doet dat het juist niet op de OnePlus, voorheen op de Samsung, werkte het perfect.
(ben al aan het zoeken geweest op: google, tweakers forum en oneplus forum)

Hopelijk is er iemand, die weet, hoe deze melding wel te ontvangen?
Ik gebruik het zelf ook regelmatig. Bij mij werkt het vlekkeloos.
Misschien de app even opnieuw installeren?

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-11 14:32
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:27:
[...]

Ik gebruik het zelf ook regelmatig. Bij mij werkt het vlekkeloos.
Misschien de app even opnieuw installeren?
Bedankt!
Het zat hem ergens anders in.

Ik vind het verwarrend, maar het zat als volgt.
Iemand alleen als favoriet ingesteld hebben staan, was blijkbaar nog niet genoeg, om de melding te ontvangen.
Er moet ook nog een vinkje gezet worden bij:
Twitter opstarten -> instellingen -> 'accountnaam' -> meldingen -> tweets -> tweets nog weer speciaal aanvinken

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09
Heb mijn OneplusOne binnen, vorige week zaterdag besteld. Niet slecht.

Alleen de verpakking ben ik niet zo over tevreden: alles zat los in een plastic zak (wel in "eigen" doosjes) dus zowel de verpakking van de telefoon als van de 2 screenprotectors zijn beschadigd. Niet dermate dat de inhoud ook beschadigd is, maar toch.
Een simpel doosje kan er toch wel vanaf?

• 418O2
stefijn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:08:
Heb mijn OneplusOne binnen, vorige week zaterdag besteld. Niet slecht.

Alleen de verpakking ben ik niet zo over tevreden: alles zat los in een plastic zak (wel in "eigen" doosjes) dus zowel de verpakking van de telefoon als van de 2 screenprotectors zijn beschadigd. Niet dermate dat de inhoud ook beschadigd is, maar toch.
Een simpel doosje kan er toch wel vanaf?
https://forums.oneplus.ne...he-oneplus-one-box.12388/

normaal zit hij daarin, bij jou dus niet?

• Grimmie187
  • Laatst online: 16:07
Jawel, maar al zijn doosjes zaten in een zak. Toevallig een zak van stro rond 5 december? ;)
Pagina: 1 ... 70 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.