Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.150 views

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09
Psies, wel in de eigen verpakkingen maar alles los in een zak zonder iets erbij qua opvulling of zo.

Wat een joekel.... :)

[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 18-12-2014 13:18 ]

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:07
stefijn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:18:
Psies, wel in de eigen verpakkingen maar alles los in een zak zonder iets erbij qua opvulling of zo.
Wel raar idd.. Zat het verzendlabel gewoon op de plastic zak geplakt? Het was bij mij een kartonnen doos met opvulmateriaal tussen de sub doosjes.

• Stefke
Ja, het was een plastic DHL-zak met daarop het verzendlabel met daarin alle losse producten (in hun eigen doosje). Als je dan nagaat wat die te verduren krijgt tijdens de reis (uit China?) en de boel er los inligt. Met name de eigen verpakkingen van 2 screenprotectors (doosjes van formaat OneplusONe-foon) zijn behoorlijk gedeukt en gekrast. Maar ik vermoed dat ze niet beschadigd zijn

Ik denk dat ik maar alvast een melding maak in mijn account ....

[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 18-12-2014 13:28 ]

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Wordt verzonden vanuit UK warehouse, niet China dus :)

Bij het tweede toestel dat ik bestelde was de zak echter opengescheurd... De DHL meneer gaf me de zak en twee losse (onbeschadigde) doosjes...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:50
Mijn 2 OPO's kwamen ook in zo'n zak. Die had ook behoorlijk wat te lijden gehad, maar de doosjes zelf waren prima.
En idd ze komen uit de UK ipv China.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

• Stefke
Dan ben ik niet de enige. Zoals gezegd is in principe niks beschadigd, maar ik zou toch echt zo mijn producten niet versturen als bedrijf.

• Grimmie187
  • Laatst online: 16:07
stefijn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:34:
Dan ben ik niet de enige. Zoals gezegd is in principe niks beschadigd, maar ik zou toch echt zo mijn producten niet versturen als bedrijf.
Het zou ook nog kunnen dat DHL de doos open trekt en alle mini doosjes in een zak gooit? Dat zou helemaal bijdehand zijn.. :o

Verwijderd

Net een nieuwe oneplus one terug.. Had die van mij laten valllen, barst in het scherm. €147 gelapt om te laten "repareren", maar heb dus gewoon een gloed/nagel- nieuwe 1+ in sealed doos gekregen. Zie al snel weer behoorlijk wat verschilletjes ten opzichte van de vorige CM versie van 1.5 maand terug (nieuwe icon packs, start wizard), even kijken of de accu nu nog langer meegaat met 44S.

Mijn ervaring met RMA is bij lange na zo slecht nog niet. 17 November verstuurd en nu terug. Waren wat hiccups toen ze de black friday / kerst acties hadden (ticket replies duurde wat langer), maar al met al niet ontevreden met support..

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 12:51

glashio

C64 > AMIGA > PC

Iemand oplossing voor Wi-Fi die in standby niet wil verbinden met bekende netwerken? Pas bij wakeup wil hij van disabled/saved automatisch verbinden met een bekende netwerk.
[list]• Keep WiFi on during sleep = Always• Wi-Fi optimization = off

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• 418O2
  • Laatst online: 22:02
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:06:
Net een nieuwe oneplus one terug.. Had die van mij laten valllen, barst in het scherm. €147 gelapt om te laten "repareren", maar heb dus gewoon een gloed/nagel- nieuwe 1+ in sealed doos gekregen. Zie al snel weer behoorlijk wat verschilletjes ten opzichte van de vorige CM versie van 1.5 maand terug (nieuwe icon packs, start wizard), even kijken of de accu nu nog langer meegaat met 44S.

Mijn ervaring met RMA is bij lange na zo slecht nog niet. 17 November verstuurd en nu terug. Waren wat hiccups toen ze de black friday / kerst acties hadden (ticket replies duurde wat langer), maar al met al niet ontevreden met support..
Mensen zeiken daar hard op, maar als je HTC naar Dynafix bent, ben je verder van huis :)

• Stefke
Ik heb twee van die screenprotectors besteld. Daar zitten wat rode stickers bij. Is het de bedoeling dat ik:
- protector eerst op het scherm leg
- dan aan één lange kant twee rode stickers plak om hem te fixen
(- dan het laatste stof verwijder met de dust "removal sticker")
- pas dán laag 1 (onderkant) verwijder
- dan met de Squeegecard de protector glad strijk
- dan laag 2 verwijder incl. de 2 rode stickers

?

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-11 12:50
Ja, 2 rode stickertjes kun je gebruiken om protector uit te lijnen. Hechten niet goed op de sandstone dus beter niet gebruiken, bij mij lieten ze los net op het moment dat ik de protector wilde plakken en verschoof de hele zaak weer.

• Stefke
Goeie tip, en gelijk een idee: dan leg ik de telefoon in de witte plaat waar hij in zat in de doos, daar zit ie mooi strak in en kunnen de stickers op het witte kunststof plakken ipv op de sandstone.

• Stefke
Hmm...ik wilde een telefoon zonder gedoe, maar de Nexus 6 is te groot...

Mijn telefoon meldde een paar updates van CM, die heb ik braaf geinstalleerd. Nu worden diverse apps bijgewerkt, maar Google Services moet eerst bijgewerkt worden. Nu krijg ik een melding

"Google play services, dat vereist is voor een aantal van uw apps, wordt niet ondersteund op uw apparaat".

:|

Wat moet ik doen? Cyanogenmod is toch volledig Androidcompatible dacht ik

edit: ondanks hardnekkige meldingen lijkt GPS toch geupdate te zijn na een reboot en een check op de Googleplay-pagina van GPS

[ Voor 12% gewijzigd door Stefke op 18-12-2014 19:08 ]

Verwijderd

Lees aub de topicwaarschuwing. Die staat er niet voor niets.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 18-12-2014 20:27 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
stefijn schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:06:
Hmm...ik wilde een telefoon zonder gedoe, maar de Nexus 6 is te groot...

Mijn telefoon meldde een paar updates van CM, die heb ik braaf geinstalleerd. Nu worden diverse apps bijgewerkt, maar Google Services moet eerst bijgewerkt worden. Nu krijg ik een melding

"Google play services, dat vereist is voor een aantal van uw apps, wordt niet ondersteund op uw apparaat".

:|

Wat moet ik doen? Cyanogenmod is toch volledig Androidcompatible dacht ik

edit: ondanks hardnekkige meldingen lijkt GPS toch geupdate te zijn na een reboot en een check op de Googleplay-pagina van GPS
Google Play Services wordt gewoon ondersteund, Kan zijn dat het gewoon even wat vervelend doet, want dat gebeurt wel eens vaker.

• fysiootje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10-2023
Gisterenochtend de OnePlus One besteld ben erg benieuwd, heeft iemand enig idee hoelang het zal duren voordat ik de OnePlus One in mijn handen kan houden?

Ps sorry als dit een double post is

• parsnep
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-11 15:05

parsnep

Cloud-Master

fysiootje schreef op donderdag 18 december 2014 @ 23:15:
Gisterenochtend de OnePlus One besteld ben erg benieuwd, heeft iemand enig idee hoelang het zal duren voordat ik de OnePlus One in mijn handen kan houden?

kan je dat niet beter vragen in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1587876/0

V&A | Everything to the Cloud!!

Verwijderd

fysiootje schreef op donderdag 18 december 2014 @ 23:15:

Ik had de mijne pakweg 5 dagen na bestelling in huis (zondag besteld, vrijdag op de mat)

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:10
En dat is inderdaad nog niet vaak genoeg gemeld in dit topic. Dat had je zelf echt niet kunnen vinden...

Punctuality is the politeness of kings

• robinbon
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Slechte timing dat m'n nexus 4 precies een dag na de vrije verkoop kapot is gevallen:'(

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:21
Dat is zuur, maar nu heb je een prima reden om een OPO kopen :) De invites liggen voor het oprapen, zie het andere topic.

[ Voor 25% gewijzigd door pimsaint op 19-12-2014 08:15 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:46

spartacusNLD

This is Sparta!!

pimsaint schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:14:
Dat is zuur, maar nu heb je een prima reden om een OPO kopen :) De invites liggen voor het oprapen, zie het andere topic.
dat topic is dicht omdat er geen invite's meer in omloop zouden zijn..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• EeePC
Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn One, soms is ie een tikkie te groot maar prima mee te leven. Had wel weer een gekke bug gisteren, mn klok bovenin de balk was verdwenen. Na een reboot weer terug... Dus ik blijf zo 1x per week wel een reboot doen om zulke rare, kleine bugjes weer weg te werken.

Het grootste nadeel van de One is nog steeds Android in mijn ogen. Het apparaat is heerlijk en bloedsnel, maar crappy apps van Instagram, Vine etc. verpesten die beleving behoorlijk. De iOS apps zijn gewoon verreweg superieur aan de Android varianten.

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:36
spartacusNLD schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:04:
[...]

dat topic is dicht omdat er geen invite's meer in omloop zouden zijn..
Ik krijg net 2 invites, dus dat klopt inmiddels niet meer.

Edit: krijg net een 3e, ben ze nog niet kwijt
Edit2: Ben ze inmiddels kwijt.

[ Voor 12% gewijzigd door Medjai op 21-12-2014 17:14 ]

• EeePC
Inderdaad, ik krijg net 3x een mail met invite achter elkaar.

al weg

[ Voor 54% gewijzigd door EeePC op 19-12-2014 15:19 ]

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Medjai schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 15:08:
[...]

Ik krijg net 2 invites, dus dat klopt inmiddels niet meer.

Edit: krijg net een 3e, ben ze nog niet kwijt
je kan ze kwijt in het topic :) want het is weer geopend!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Stefke
Wat een toptoestel na een paar dagen!

Een puntje: mijn scherm heeft onderin donkere vlekken langs de rand, 6 vlekken van 6-7mm breed gelijk verdeeld. Schermconstructie iets.

Het viel me vandaag pas op (alleen zichtbaar op lichte/witte achtergrond). Is dat iets voor RMA? Het is niet vreselijk storend maar zijn er meer mensen die dit hebben?

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 11:43

seninha

god's right foot

Ik begrijp er echt geen bal van. Voor ik de laatste update van OPO er op deed had ik het probleem dat ik het spel Trials Frontiers niet kon spelen omdat er daarvoor ook een update was.Alleen deze kon ik niet installeren omdat mijn apparaat niet compatibel was met die verzei.

probleem was dus opgelost nadat ik de laatste OPO update er op deed.

Nu moet ik weer het spel updaten en wederom kan ik het niet binnen halen omdat ik weer zelfde melding krijg.
Volgens mij blijft de Android versie (4.4.4) steeds het zelfde.

Daarnaast valt me laatste tijd op dat ik veel problemen heb met verbindingen maken.
Heb een paar apps die aangeven dat ik offline aan het werk ben. Of als ik een web pagina oproep dat ik dan een melding krijg dat ik geen verbinding heb.

Geen idee of dit komt omdat mijn OPO geroot is?

Heb al voor de zekerheid Adblocker er af gehaald, maar probleem blijft terug komen.
Vooral dat ik sommige apps niet kan gebruiken omdat ik geen verbinding zou hebben (terwijl wifi en 3g gewoon aan staan) vind ik vervelend.

iRacing Profile Flickr

• 418O2
Adblocker is gaar, had ik ook gedonder mee. Heb nu adaway, werkt beter

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-11 14:38
EeePC schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:13:
Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn One, soms is ie een tikkie te groot maar prima mee te leven. Had wel weer een gekke bug gisteren, mn klok bovenin de balk was verdwenen. Na een reboot weer terug... Dus ik blijf zo 1x per week wel een reboot doen om zulke rare, kleine bugjes weer weg te werken.

Het grootste nadeel van de One is nog steeds Android in mijn ogen. Het apparaat is heerlijk en bloedsnel, maar crappy apps van Instagram, Vine etc. verpesten die beleving behoorlijk. De iOS apps zijn gewoon verreweg superieur aan de Android varianten.
Geen idee waar je het over hebt......Instagram werkt gewoon probleemloos hier. Verder nooit crashes gehad vanwege applicaties.
Verder nog nooit één reboot gehad die ik niet zelf initieerde. Maar misschien is jouw One+ niet helemaal goed?

Jeroen

• Stefke
Moet ik hier RMA voor aanvragen of is dit een "producteigenschap"

Het is iets duidelijker dan op de foto in het echt en bijv. ook duidelijk zichtbaar in het "facebookblauw" bijv, dus niet alleen in wit, maar in alle kleuren onder de 50/60%

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/ngesgnfsn/IMG_20141220_113228.jpg

En mijn telefoon vertoont een pieptoon als ie aan staat :| bijna niet hoorbaar maar als de foon voor me op het bureau ligt hoor ik het wel. Dat is het probleem als je goede oren hebt :| :| :|
Tegen mijn oor is het wel HEUL duidelijk hoorbaar.

[ Voor 43% gewijzigd door Stefke op 20-12-2014 16:03 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:11
Je hebt last van backlight bleeding, zou niet mogen gebeuren. Is het piep meetbaar met een microfoontje van een ander toestel of meetapparatuur? Ik zou voor het eerste in elk geval al een RMA aanvragen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Stefke
Ha, ja. Zelfs als ik een filmpje opneem met mijn Huawei G615 hoor je die piep :(

• EeePC
BarnOwl schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 15:04:
[...]

Geen idee waar je het over hebt......Instagram werkt gewoon probleemloos hier. Verder nooit crashes gehad vanwege applicaties.
Verder nog nooit één reboot gehad die ik niet zelf initieerde. Maar misschien is jouw One+ niet helemaal goed?
Het werkt wel, maar gewoon minder lekker dan de iOS apps (zelfs op een iPhone 4S). Apps crashen inderdaad verder nooit, ik doelde op de gebruikservaring, het gevoel, de smoothness waarmee het werkt etc... Reboots doe ik zelf ;) , dus daar ook geen problemen verder! Blijft een top apparaat.

[ Voor 4% gewijzigd door EeePC op 20-12-2014 17:45 ]

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:45
stefijn schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 16:00:
Moet ik hier RMA voor aanvragen of is dit een "producteigenschap"

Het is iets duidelijker dan op de foto in het echt en bijv. ook duidelijk zichtbaar in het "facebookblauw" bijv, dus niet alleen in wit, maar in alle kleuren onder de 50/60%

[afbeelding]

En mijn telefoon vertoont een pieptoon als ie aan staat :| bijna niet hoorbaar maar als de foon voor me op het bureau ligt hoor ik het wel. Dat is het probleem als je goede oren hebt :| :| :|
Tegen mijn oor is het wel HEUL duidelijk hoorbaar.
Terugsturen die handel, kan je best zo snel mogelijk terug sturen, binnen een paar maanden is het moeilijker te geloven 'dat hij zo aangekomen is".

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
EeePC schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 12:13:

Ik heb hem gekocht om te proberen omdat mn iPhone kapot was en er 4 weken levertijd op zit bij tmobile.

Ik ben erg onder de indruk van het apparaat, alleen een slag te groot voor mij. Niet veel te groot, vooral in de lengte net wat. Value for money is gewoon belachelijk goed. Regelrechte concurrent met de iPhone 6 plus.

Maar iOS vind ik toch een fijner OS. Intuïtiever, rustiger, overzichtelijker. Dat is een persoonlijke voorkeur. Het enige is dat de meerprijs voor een iPhone nu echt pijn begint te doen, psychisch gezien.

Ik ben benieuwd naar een eventuele oneplus one mini. Maar stiekem is dit wel een leuke ervaring, dat custimizen hoeft van mij alleen niet. En misschien moet ik nog even wennen.

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
@PatrickG: Misschien moet je OPO even rooten en de DPI omlaag zetten voor een rustiger beeld te krijgen. Standaard out of the box staat de DPI erg hoog nl.

Ken meerdere ex Iphone bezitters die dit erg op prijs stelde ;-)

• laurson
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-01 09:47
Sinds gister ook de OPO in mijn bezet! Heerlijk toestel, zeker na overstap van m'n ellendige S3.

Echter het volgende gebeurt... Er zit een vaag luchtbelletje onder mijn glasplaat lijkt het, aan de rand. Dit is gebeurt bij het aanbrengen van de screenprotector. Ik dacht eerst dat de bel onder de screenprotector zat, maar na het weer verwijderen van de protector lijkt het onder het glas te zitten... Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? Het is denk ik gebeurd bij het druk zetten op de screenprotector om daar de plaatsingsbellen weg te krijgen, maar ik heb naar mijn weten niks geforceerd... Zelfs een tutorial gekeken op youtube hoe ik het best dat screenprotector kon bevestigen.

Als ik druk op de bel, verdwijnt het. Maar bij het loslaten komt het weer terug...

• PatrickG
  • Laatst online: 25-02 18:31
Jantje_ schreef op zondag 21 december 2014 @ 12:47:
@PatrickG: Misschien moet je OPO even rooten en de DPI omlaag zetten voor een rustiger beeld te krijgen. Standaard out of the box staat de DPI erg hoog nl.

Ken meerdere ex Iphone bezitters die dit erg op prijs stelde ;-)
Thans. Ff denken hoor, lagere dpi is hogere resolutie of juist lager?

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-11 20:45
Zijn er ook mensen die last hebben van het scrollen. Het gaat bij mij door lijsten een beetje hapering. Op mijn nexus 5 gaat het juist super vloeiend...

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
PatrickG schreef op zondag 21 december 2014 @ 13:30:
[...]

Thans. Ff denken hoor, lagere dpi is hogere resolutie of juist lager?
Je krijgt in ieder geval het gevoel dat je telefoon in een hogere resolutie staat door het verlagen van de DPI, weet niet of dat ook echt zo is...

Eerst even deze https://forums.oneplus.ne...oneplus-one-rooten.77702/ link toepassen,
Daarna BuildProp Editor gebruiken (ro.sf.lcd_density aanpassen in de app).

Ik heb hem zelf op 380 staan, maar je kunt zelf even uitvogelen welke "resolutie" je fijner vindt.

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Vandaag een heel raar incident meegemaakt met mijn nieuwe rma telefoon.
Om 4.00 was mijn telefoon accu op 50%, toen ik om 14.00 wakker werd zag ik dat mijn telefoon om een of andere reden uitstond. Ik probeerde hem direct aan te zetten maar ik kreeg alleen tril.
Heb hem daarna meteen aan de oplader gedaan en met resultaat (gelukkig) hij ging weer aan en de batterij stond op 0%..

Iemand ook meegemaakt? Ik hoop dat het bij een incident blijft..

• Marked
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08-2021
PatrickG schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:04:
[...]

Ik zit er niet in, maar waarom geen Chromecast? Is Miracast beter?
Chromecast is geen actieve mirror, je bent afhankelijk van de app-ondersteuning etc.
Condor70 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:08:
[...]

Sorry, geen informatie over dongles.

Ik gebruik soms Miracast icm met mijn WD TV Live, maar je moet wel een erg goed WIFI netwerk hebben wil dit stabiel werken (en ik heb blijkbaar te veel buren met WIFI).
Met Miracast ben je toch niet afhankelijk van je Wifi netwerk? Gebruikt toch Wifi-direct? Of zit ik ernaast?

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

psvunited schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:35:
Vandaag een heel raar incident meegemaakt met mijn nieuwe rma telefoon.
Om 4.00 was mijn telefoon accu op 50%, toen ik om 14.00 wakker werd zag ik dat mijn telefoon om een of andere reden uitstond. Ik probeerde hem direct aan te zetten maar ik kreeg alleen tril.
Heb hem daarna meteen aan de oplader gedaan en met resultaat (gelukkig) hij ging weer aan en de batterij stond op 0%..

Iemand ook meegemaakt? Ik hoop dat het bij een incident blijft..
Eh... de batterij was leeg? Als je m dan aan wilt zetten kan dat niet omdat de accu nagenoeg leeg is. Dit geeft ie dan aan door even te trillen. Volgens mij zijn er meer toestellen die dat doen.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:11

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Hoezo overpowered!?
:) Bedankt voor de aanvulling.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:41

Sandyman538

SandstorM [148839]

Weet nog niet of het een probleem is of niet, maar gisteren en eergisteren een spontane reboot van de OPO. Gebruik hem al maanden probleemloos. Dus misschien 2 incidenten of wellicht toch een software probleempje. Heb geen apps geinstalleerde afgelopen dagen, maar wel een x-aantal apps die een update hebben gehad, dus ik hoop dat het probleem daar ergens ligt. Maar wel lastig achter te komen dan.

Overigens heb ik (los van bovenstaande) DPI op 380 staan. Heel erg prettig.

[ Voor 9% gewijzigd door Sandyman538 op 21-12-2014 18:26 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 23:16
Sandyman538 schreef op zondag 21 december 2014 @ 18:25:
Weet nog niet of het een probleem is of niet, maar gisteren en eergisteren een spontane reboot van de OPO. Gebruik hem al maanden probleemloos. Dus misschien 2 incidenten of wellicht toch een software probleempje.
De afgelopen maand had ik hier ook last van. Het is al drie keer gebeurt.

• psvunited
  • Laatst online: 08-09 13:29
Nyarlathotep schreef op zondag 21 december 2014 @ 16:23:
[...]

Eh... de batterij was leeg? Als je m dan aan wilt zetten kan dat niet omdat de accu nagenoeg leeg is. Dit geeft ie dan aan door even te trillen. Volgens mij zijn er meer toestellen die dat doen.
No shit, maar hoe is het uberhaupt mogelijk dat hij van 50% naar 0 gaat in die paar uur tijd..

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:16
Als die spontane reboots er niet meer worden, zou ik er niet wakker van liggen. Heb er zelf een aantal gehad die op één hand te tellen zijn in de vier maanden dat ik mijn OPO heb. Mijn vorige telefoon, een HTC One X, had ik er soms een paar per dag, en soms precies als er iemand belde. Dat was pas vervelend.

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op zondag 21 december 2014 @ 16:23:
[...]

Denk dat hij doelde op het feit dat het toen rust 50% opeet. Ik heb nu 14 uur het ding willekeurig in gebruik, twee eps Parks and Rec gekeken en hang nu op 67%. Dus van s nachts tot vroege middag 50% eraf klinkt vreemd.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik sta gecorrigeerd: dat hoort inderdaad niet.
Lijkt alsof je telefoon door een app uit de slaapstand wordt gehouden. Heb ik ook gehad met mijn S3. Ik weet even niet meer hoe dat tooltje heet waarmee je de boosdoener kan achterhalen...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• mickk
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-10 10:32
Misschien kan het zijn dat je accu ineens leeg is dat het percentage bleef hangen toen je zag dat hij op 50% stond.
Ik heb wel eens gehad dat er 100% stond een dag lang maar na een reboot niet meer.
Of kan het zijn dat je beeldscherm niet meer uit ging, dan gaat je accu ook snel leeg.
Daar had ik vanochtend nog last van hij zette het beeldscherm niet meer na 30 seconden uit terwijl de Instellingen wel goed zijn.

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Powder Toastman schreef op zondag 21 december 2014 @ 20:15:
Als die spontane reboots er niet meer worden, zou ik er niet wakker van liggen. Heb er zelf een aantal gehad die op één hand te tellen zijn in de vier maanden dat ik mijn OPO heb. Mijn vorige telefoon, een HTC One X, had ik er soms een paar per dag, en soms precies als er iemand belde. Dat was pas vervelend.
Het probleem is dat als dit 's nachts gebeurt je na de reboot niet meer bereikbaar bent en dat komt mij ivm werk heel erg slecht uit. Nog niet voorgekomen, maar het brengt lichte twijfel. Hiervoor heb ik ook een one X gehad die nooit een spontane reboot uitvoerde.

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Sandyman538 schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:12:
[...]

Het probleem is dat als dit 's nachts gebeurt je na de reboot niet meer bereikbaar bent en dat komt mij ivm werk heel erg slecht uit. Nog niet voorgekomen, maar het brengt lichte twijfel. Hiervoor heb ik ook een one X gehad die nooit een spontane reboot uitvoerde.
De OnePlus van m'n vriendin heeft er ook nog steeds last van. De ene keer meer dan de andere, maar het gaat wel van minimaal 1 keer tot maximaal 5 keer op een dag zo.
Ik heb nog geen factory reset uitgevoerd, maar de updates hadden het eigenlijk al moeten verhelpen lijkt me.

Jij al weleens een factory reset gedaan? Dus een complete wipe zeg maar.

• Stefke
Waar gaat een Oneplus heen als ik hem retour zend en wat zijn de kosten ongeveer? De mijne heeft schermproblemen en een piepgeluid (zoals hierboven omschreven) en moet dus retour. De loginpagina doet t niet (blijft op de login staan) dus ik kan nu niet bij de tickets etc

NB. zaterdagavond werkt het touchscreen niet meer goed, wat is dit voor baggerzooi die ze me gestuurd hebben :(
Ik denk dat ik maar gewoon voor een refund ga en dan was dat mijn Oneplusavontuur :r

[ Voor 9% gewijzigd door Stefke op 22-12-2014 09:19 ]

• TommieW
  • Laatst online: 19-11 15:23

TommieW

Numa numa.

stefijn schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:18:
Waar gaat een Oneplus heen als ik hem retour zend en wat zijn de kosten ongeveer? De mijne heeft schermproblemen en een piepgeluid (zoals hierboven omschreven) en moet dus retour. De loginpagina doet t niet (blijft op de login staan) dus ik kan nu niet bij de tickets etc

NB. zaterdagavond werkt het touchscreen niet meer goed, wat is dit voor baggerzooi die ze me gestuurd hebben :(
Ik denk dat ik maar gewoon voor een refund ga en dan was dat mijn Oneplusavontuur :r
Ik vermoed dat de Oneplus dan naar China moet. Als het goed is, betaalt Oneplus de shipping.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

stefijn schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:18:

Het is al vaker behandeld, gebruik de zoekfunctie is ;)

Maar OT: Ik denk dat het een maandagmorgen modelletje is, volgens mij krijg je ook niet direct een refund (?) maar eerst een reparatie. Ik zou hem iig wel opsturen ter reparatie.

@alle hierboven met battery drain problemen:
Als t echt vaak voorkomt zou ik wel een factory reset proberen, want bij veel komen die problemen niet voor. Anders ff een app zoals BetterBatteryStats(betaald) of Wakelock Detector (onbetaald) proberen en de drain opzoeken? Blijkbaar draint een app of Google Services jullie batterij in de nacht, ik haal maar iets van 1% per uur drain als ik niks doe oftewel per nacht gaat er ongeveer 8% af op Stock kernel en ROM.

[ Voor 27% gewijzigd door Salmon op 22-12-2014 09:42 ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand hier goede ervaringen met een 5.0(Lollipop) Custom ROM op de OnePlus One? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Majesty schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:07:
[...]

De OnePlus van m'n vriendin heeft er ook nog steeds last van. De ene keer meer dan de andere, maar het gaat wel van minimaal 1 keer tot maximaal 5 keer op een dag zo.
Ik heb nog geen factory reset uitgevoerd, maar de updates hadden het eigenlijk al moeten verhelpen lijkt me.

Jij al weleens een factory reset gedaan? Dus een complete wipe zeg maar.
Niet recent nee. Maar als het bij 2 losse reboots blijft is er niks aan de hand. Maar als de OPO 5x per dag dat zou doen zou ik wel actie ondernemen richting oneplus.

• schumi2004
  • Laatst online: 12:49
DennusB schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:43:
Iemand hier goede ervaringen met een 5.0(Lollipop) Custom ROM op de OnePlus One? :)
Draai zelf stock cm12 zonder problemen en geen batterij drain.

Meer info hier: [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

• Stefke
Komt er nog iemand in de account op https://oneplus.net/ ?

• schumi2004
Ja, zonder problemen,

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik had ook problemen... blijf maar teruggestuurd worden naar login pagina. Maar in incognito (zonder cookies enz) werkt t wel

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• schumi2004
DennusB schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:10:
[...]

Ik had ook problemen... blijf maar teruggestuurd worden naar login pagina. Maar in incognito (zonder cookies enz) werkt t wel
Cache/cookies issue?

• aarzelaar
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11 20:07
Ik heb AdBlock en Disconnect uitgezet voor oneplus.net website, daarna werkte alles weer (Chrome).

• Stefke
Kom er inderdaad weer op na het opruimen van Chrome

• Condor70
  • Laatst online: 14-11 16:48
Marked schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:41:
Met Miracast ben je toch niet afhankelijk van je Wifi netwerk? Gebruikt toch Wifi-direct? Of zit ik ernaast?
Miracast gebruikt inderdaad Wifi-direct, dus je hebt geen Wifi access point nodig.

Wifi-drect gebruikt echter wel de standaard 802.11 g/n banden. Dus als je veel buren met Wifi hebt is dit wel degelijk van invloed.

• Condor70
  • Laatst online: 14-11 16:48
Salmon schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:35:
[...]
Anders ff een app zoals BetterBatteryStats(betaald) of Wakelock Detector (onbetaald) proberen en de drain opzoeken?
Voor XDA members is BetterBatteryStats ook onbetaald te downloaden.

• 418O2
Of gsam

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Condor70 schreef op maandag 22 december 2014 @ 14:17:
[...]

Voor XDA members is BetterBatteryStats ook onbetaald te downloaden.
bedankt, handig app. :)

• mrgoolie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik kom van een Samsung S4.
De Oneplus is echt ongelofelijk snel, en de batterij waaw :)
Ik kan er een ganse dag met doen, s morgens en s avonds wifi tethering op de trein.
Overdag muziek luisteren op het werk en ondertussen veel interneten.
Ongelofelijk die batterij, nog nooit gehad, niet bij iPhone en niet bij Samsung.

Niets op aan te merken :)

Btw had wel wat yellow banding onderaan het scherm, maar met een toolke opgelost :)

[ Voor 10% gewijzigd door mrgoolie op 22-12-2014 23:57 ]

Verwijderd

Ik heb hem nu een weekje. Het is een fijn toestel, maar.... :P
Ik vind mijn One M7 in de interface toch sneller voelen. Het scherm is iets minder, het geluid is (vergeleken met de M7) niet zo goed, geluid tijdens bellen is ook minder en laatst was ik op een feestje en maakte ik een filmpje.. de microfoon is ook niet al te best. Een en al gekraak bij harde muziek.

De looks zijn wel mooi, licht, dun en 64GB is ook echt super. Cyanogen, dikke plus ook. Camera is ook fijner dan de M7 en die accuduur.. damn.. tis met of hij nooit leeg kan :P Met 2 frontfacing speakers was het echt top geweest.
Ik vrees dat hij toch weer weggaat wanneer de m9/Hima uitkomt. .

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:02:
Ik heb hem nu een weekje. Het is een fijn toestel, maar.... :P
Ik vind mijn One M7 in de interface toch sneller voelen. Het scherm is iets minder, het geluid is (vergeleken met de M7) niet zo goed, geluid tijdens bellen is ook minder en laatst was ik op een feestje en maakte ik een filmpje.. de microfoon is ook niet al te best. Een en al gekraak bij harde muziek.

De looks zijn wel mooi, licht, dun en 64GB is ook echt super. Cyanogen, dikke plus ook. Camera is ook fijner dan de M7 en die accuduur.. damn.. tis met of hij nooit leeg kan :P Met 2 frontfacing speakers was het echt top geweest.
Ik vrees dat hij toch weer weggaat wanneer de m9/Hima uitkomt. .
daarom ook 299 ipv 699 ;)

• 418O2
Das wel apart, maat van me heeft een one m8 en vond mijn opo sneller aanvoelen

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Nu mijn vriendin het nodig vond mijn HTC One M7 eens flink te wassen in de wasmachine ben ik sterk aan het overwegen om de OPO aan te schaffen. Zijn hier meer mensen die de overstap van de M7 naar de OPO gemaakt hebben? Hoe is de stap qua toestel grootte? Ik ben bang dat ik hem te groot ga vinden namelijk. Ik heb al even met de OPO kunnen spelen, maar dat geeft wellicht een vertekend beeld t.o.v. lange termijn. Dus de lange termijn gebruikers (lees: meer dan een maand in gebruik) die van een M7 komen zouden me enorm helpen met een antwoord op deze vraag.
Is de 16GB variant trouwens naast het geheugen formaat technisch verschillend t.o.v. de 64GB uitvoering?

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
t!n0 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 09:54:
Is de 16GB variant trouwens naast het geheugen formaat technisch verschillend t.o.v. de 64GB uitvoering?
De achterkant is niet stroef en hij is wit :P
Verder geen verschil

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Nog geen uur geleden heeft iemand iets gepost over de vergelijking met de M7. Daarnaast werkt de zoekfunctie ook prima voor dit soort vragen.

• schumi2004
mrgoolie schreef op maandag 22 december 2014 @ 23:56:
`<knip>

Btw had wel wat yellow banding onderaan het scherm, maar met een toolke opgelost :)
Leg eens uit, hoe heb je dat gedaan?

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:51

DON PAPA

Tweaker-fan

Misschien is dit interessant voor sommige opo gebruikers:

Camera FV-5 app
Great news for users of the OnePlus One! I recently received my unit (thanks Daniel for the invite!) and I have already started hacking the device. Although the Android Lollipop update is around the corner, and it might happen that RAW and manual exposure are coming automatically along with the update, I though that it wouldn't hurt having some of them even earlier! Therefore, the first outcome of this is that the same great manual exposure available in some Android Lollipop phones will be available this week to the One as well! Even more, while the One has already support for long exposures of up to 8 seconds, Camera FV-5 will be able to do up to 60 seconds! I will be posting some sample pictures I took today soon, and by the end of this week, if you have the OnePlus One, you will be able to get in control of the exposure of your phone (from 1/5000 of a second) or get crazy with long exposures!

Bron: Camera FV-5

[ Voor 74% gewijzigd door DON PAPA op 23-12-2014 10:51 ]

• floriz87
  • Laatst online: 18-11 16:35
Salmon schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:35:
[...]

Het is al vaker behandeld, gebruik de zoekfunctie is ;)

Maar OT: Ik denk dat het een maandagmorgen modelletje is, volgens mij krijg je ook niet direct een refund (?) maar eerst een reparatie. Ik zou hem iig wel opsturen ter reparatie.

@alle hierboven met battery drain problemen:
Als t echt vaak voorkomt zou ik wel een factory reset proberen, want bij veel komen die problemen niet voor. Anders ff een app zoals BetterBatteryStats(betaald) of Wakelock Detector (onbetaald) proberen en de drain opzoeken? Blijkbaar draint een app of Google Services jullie batterij in de nacht, ik haal maar iets van 1% per uur drain als ik niks doe oftewel per nacht gaat er ongeveer 8% af op Stock kernel en ROM.
Als ik het me goed herinner staat er een APK op XDAforums van BBS (van de maker).

Edit: was iets te snel (of juist te laat ;) ) met mijn reactie, zie dat het eerder al genoemd is. Excuses.

[ Voor 4% gewijzigd door floriz87 op 23-12-2014 10:24 ]

• t!n0
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
MeltedForest schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:04:
[...]

Nog geen uur geleden heeft iemand iets gepost over de vergelijking met de M7. Daarnaast werkt de zoekfunctie ook prima voor dit soort vragen.
Fijn, ik schrijf specifiek een bezitter van > 1 maand van de OPO komend vanaf de M7. Dit topic heb ik ook wel weer gezien.

• My Tec Master
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-11 21:30
Telefoon eindelijk in gebruik kunnen nemen aangenaam verrast! Supersnel, Android is zo slecht nog niet ;-) na iOs ( hebben beide zijn voor en nadelen). Camera is prima, en nog geen rare dingen kunnen ontdekken!

• witlox4098
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 08:55
ik had gehoord dat kpn met een nieuwe band komt omdat er geen 800 mhz band op zit, weet iemand of dat überhaupt gebeurd en zoja wanneer.

Verwijderd

Hoi allemaal,

Geen idee of deze vraag hier thuis hoort, maar ik stel em toch maar. Anders mag je hem negeren. Ik heb een OPO en wanneer ik connectie wil maken met een speaker van yamaha via bleutotth vindt hij het apparaat niet. Hetzelfde geldt voor wanneer ik mijn telefoon aan de macbook koppel met een usb kabel of aan de radio met een kabel. Wat doe ik niet goed?

• Thijs1987
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-03 14:45
witlox4098 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:34:
ik had gehoord dat kpn met een nieuwe band komt omdat er geen 800 mhz band op zit, weet iemand of dat überhaupt gebeurd en zoja wanneer.
Op dit moment is de 'nieuwe' 1800MHz-band al uitgerond in Den Haag en Rotterdam. In de randstad wordt die band nu uitgerold. Verwachting is dat deze frequentie bij KPN eind Q1 voor heel Nederland beschikbaar is :).

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Thijs1987 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:18:
[...]

Op dit moment is de 'nieuwe' 1800MHz-band al uitgerond in Den Haag en Rotterdam. In de randstad wordt die band nu uitgerold. Verwachting is dat deze frequentie bij KPN eind Q1 voor heel Nederland beschikbaar is :).
:o dus dus dus... ik heb dan weer 4G met mijn Hi / KPN 4G abbo? :D was t enige nadeel tegenover mijn oude galaxy s4 dat ik nu geen 4G meer heb. zou vet zijn als dat weer terug kom.. heb je een bron?

edit:
bron: http://corporate.kpn.com/...en-feit-in-den-haag-1.htm

:) was ik nog niet van op de hoogte.. dus binnenkort weer 4g op t kpn netwerk en de One Plus One _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door spartacusNLD op 23-12-2014 19:08 ]

• Thijs1987
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-03 14:45
spartacusNLD schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:50:
[...]

:o dus dus dus... ik heb dan weer 4G met mijn Hi / KPN 4G abbo? :D was t enige nadeel tegenover mijn oude galaxy s4 dat ik nu geen 4G meer heb. zou vet zijn als dat weer terug kom.. heb je een bron?

edit:
bron: http://corporate.kpn.com/...en-feit-in-den-haag-1.htm

:) was ik nog niet van op de hoogte.. dus binnenkort weer 4g op t kpn netwerk en de One Plus One _/-\o_
Jazeker, dat was dus ook mijn bron ;). Kan zelf ook niet wachten tot het zover is, gelukkig werk ik op het moment in DH :).

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:47
Betekent dit dus dat ik in Rotterdam nu al 4G kan hebben op mijn Oneplus one via KPN of Hi? Want ik woon in Rotterdam, en ik wil in februari overstappen van mijn Tele2 simonly naar een andere provider. Tot op heden heb ik alleen maar gekeken naar de abonnementen van T-mobile, maar als KPN nu ook 4G gaat aanbieden voor de Oneplus one, stap ik misschien naar hun over. Zij blijven toch wel het meest betrouwbare netwerk hebben in mijn ogen. En 4G+, kan de Oneplus dat aan?

• AndRo555
  • Laatst online: 18-11 22:45
4G+ maakt in Nederland gebruik van de 800 en de 1800MHz. Nee dus is het antwoord.

• 418O2
Tmobile biedt wel 4g op opo banden aan

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Kartmans1 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:51:
Betekent dit dus dat ik in Rotterdam nu al 4G kan hebben op mijn Oneplus one via KPN of Hi? Want ik woon in Rotterdam, en ik wil in februari overstappen van mijn Tele2 simonly naar een andere provider. Tot op heden heb ik alleen maar gekeken naar de abonnementen van T-mobile, maar als KPN nu ook 4G gaat aanbieden voor de Oneplus one, stap ik misschien naar hun over. Zij blijven toch wel het meest betrouwbare netwerk hebben in mijn ogen. En 4G+, kan de Oneplus dat aan?t
4G via kpn zit nu alleen op de 800 band, dit is niet ondersteund op de oneplus. kpn is nu bezig om 4G uit te rollen op de 1800 band, deze band is wel ondersteund op de oneplus. dus je kan bij hi of kpn blijven voor 4G op je oneplus

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:05

Falastine

Think about my signature...

My Tec Master schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 12:23:
Telefoon eindelijk in gebruik kunnen nemen aangenaam verrast! Supersnel, Android is zo slecht nog niet ;-) na iOs ( hebben beide zijn voor en nadelen). Camera is prima, en nog geen rare dingen kunnen ontdekken!
Ik hoor dit vaker wat dacht je van android dan. Daar dit 1 of ander hobbyprojectje was vol bugs. Je gaat nog veel plezier aan dit machtige os beleven. Al is het maar om de oneindige mogelijkheden.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• My Tec Master
Falastine schreef op woensdag 24 december 2014 @ 07:24:
[...]

Ik hoor dit vaker wat dacht je van android dan. Daar dit 1 of ander hobbyprojectje was vol bugs. Je gaat nog veel plezier aan dit machtige os beleven. Al is het maar om de oneindige mogelijkheden.
Een hobby projectje ook weer niet, nee ik verwacht van Android meer vrijheid maar ook meer complexiteit.

• schumi2004
My Tec Master schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:20:
[...]

Een hobby projectje ook weer niet, nee ik verwacht van Android meer vrijheid maar ook meer complexiteit.
Waar zit hem dan de complexiteit in volgens jouw?
Ik kan wel zeggen dat de vrijheid die je krijgt kan leiden tot heel veel complexiteit maar heeft niets te maken met Android ansich. Als je bv apps als Tasker, Zooper Widget of UCCW gaat gebruiken kan je het jezelf heel complex maken.

• My Tec Master
schumi2004 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:22:
[...]

Waar zit hem dan de complexiteit in volgens jouw?
Ik kan wel zeggen dat de vrijheid die je krijgt kan leiden tot heel veel complexiteit maar heeft niets te maken met Android ansich. Als je bv apps als Tasker, Zooper Widget of UCCW gaat gebruiken kan je het jezelf heel complex maken.
Bijvoorbeeld heel veel instel mogelijkheden die toch goed verborgen zitten voor een beginnend gebruiker. Ik beleef er trouwens wel plezier aan om dingen uit te vinden en aan te passen. Zo kon ik eerst geen opties vinden om de pictogrammen te verkleinen en dat blijkt ook heel makkelijk te doen zijn als je maar weet waar je moet zoeken. Widget's ben ik nooit zo,n fan van geweest, al vind ik de klok+weer en sms wel handig.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:56
Ik heb hem daarstraks ontvangen, leuk ding.
Wat me opviel is dat er standaard maar 55gb vrij is. Dit betekent dat android en de cyanogen schil 9gb groot zijn, klopt dit?

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:09

psyy138

blackbulls.nl

Heeft toevallig ook iemand last van de camera traag is of hapert tijdens het maken van de foto.
Heb niks geroot, dus gewoon de normale rom, daarbij maak ik gebruik van de normale camera app.
Wel staat alles op de hoogste megapixel / kwaliteit.

Tijdens het typen heb ik het getest en heb het probleem al gevonden O-).
Heeft niks te maken met de instellingen van megapixel / kwaliteit maar met het opslaan van foto's in RAW.
Zodra ik deze optie uit heb gezet is alles weer normaal.

testvideo, foto's maken i.c.m. RAW;
https://drive.google.com/...CR1BuX0k/view?usp=sharing

[ Voor 3% gewijzigd door psyy138 op 24-12-2014 14:41 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.