Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.150 views

• aarzelaar
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11 20:07
Ik heb nu dus ook sinds een aantal dagen mijn OPO. Werkt heerlijk en ga binnenkort eens kijken hoe dat rooten werkt :-).

Het enige wat niet werkt is het instellen van Reminders. Ik krijg keer op keer de error "Can't reach google at the moment".

Heeft iemand dit ooit meegemaakt / opgelost ?

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Thijs1987 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:25:
[...]

Jazeker, dat was dus ook mijn bron ;). Kan zelf ook niet wachten tot het zover is, gelukkig werk ik op het moment in DH :).
Ik zie nergens staan dat het landelijk wordt uitgerold? Of ik ben blind :-(

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-11 14:38
Allereerst allemaal een gelukkige kerst toegewenst! :)

Dan heb ik een scherm probleem: Sinds een paar dagen zitten er hinderlijke rood/lila vlekken op die ik op geen enkele manier weg kan krijgen. Niet met de bekende stuck/dead pixel app's en ook niet met een factory reset.

Ze zitten er dus permanent. Vooral op een zwart scherm komen ze overduidelijk naar voren, bijv. als ik een film bekijk (Zie foto)

Ik heb het inmiddels gemeld bij Oneplus via een ticket, maar ik ben bang dat ik in een "uitstel executie" ben gekomen. Ik kreeg nml. antwoord na 12 uur dat ik mijn ordernr. en imei moest doormailen, terwijl ik dit natuurlijk al gedaan had bij het melden van de ticket. Anders kom je er nml. niet doorheen.

Wat nu te doen? Afwachten of direct een PayPal claim starten?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.net/attachments/one-vlekken-1-jpg.219698/

[ Voor 4% gewijzigd door BarnOwl op 25-12-2014 12:37 ]

Jeroen

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Nou jongens, bij mij is het ook feest. Het scherm van mijn telefoon is net thuis gebroken, de digitizer werkt niet meer. Fijn, net op kerstdag. Ben je een studentje, blij met je nieuwe telefoon, valt hij kapot. :(

Nu even kijken of de verzekering zo vriendelijk is om het te vergoeden. Anders wordt het toch echt uit eigen zak een nieuw scherm+digitizer bestellen (en monteren).
Nu eerst iets belangrijkers:
Ik heb een unlockcode op mijn telefoon, maar ik wil dus in de telefoon komen. Als het goed is staat usb-debugging aan. Ik ben benieuwd wat ik allemaal ga vinden op dr. Google.

Draadloze usb-muis :D

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:19
adb pull / push opdrachten gebruiken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Quad schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:38:
adb pull / push opdrachten gebruiken.
Het is al gelukt door gebruik te maken van een draadloze USB-muis.
Ik ben echter wel benieuwd, ik ga hem halen via ebay voor 82 dollar.

Echter zijn er 2 versies van schermen. Weet iemand hier toevallig welk schermtype wij hebben?
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/ODAwWDgwMA==/z/pXYAAOSwy4hUTzVX/$_57.JPG

Cartman! schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 22:27:
[...]

Ik mag t vast zelf doen maar gezien de verzekering betaalt laat ik t OnePlus liever zelf doen ;)
Van welke verzekering heb jij het gehad?

[ Voor 22% gewijzigd door Frozen op 25-12-2014 13:52 ]

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 15:23

TommieW

Numa numa.

Frozen schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:42:
[...]

Het is al gelukt door gebruik te maken van een draadloze USB-muis.
Ik ben echter wel benieuwd, ik ga hem halen via ebay voor 82 dollar.

Echter zijn er 2 versies van schermen. Weet iemand hier toevallig welk schermtype wij hebben?
[afbeelding]

[...]

Van welke verzekering heb jij het gehad?
Na het raadplegen van de teardown van iFixit lijkt het me dat het versie A is. (Stap 20, derde plaatje.)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

Frozen schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:32:
Nou jongens, bij mij is het ook feest. Het scherm van mijn telefoon is net thuis gebroken, de digitizer werkt niet meer. Fijn, net op kerstdag. Ben je een studentje, blij met je nieuwe telefoon, valt hij kapot. :(

Nu even kijken of de verzekering zo vriendelijk is om het te vergoeden. Anders wordt het toch echt uit eigen zak een nieuw scherm+digitizer bestellen (en monteren).
Nu eerst iets belangrijkers:
Ik heb een unlockcode op mijn telefoon, maar ik wil dus in de telefoon komen. Als het goed is staat usb-debugging aan. Ik ben benieuwd wat ik allemaal ga vinden op dr. Google.

Draadloze usb-muis :D
Precies hetzelfde gehad. Tweede keer dat ik hem liet vallen was het scherm kaduuk. Heb hem naar oneplus teruggestuurd op 17 November. Hiervoor €147 gelapt, en 16 December had ik een nagelnieuwe oneplusone in handen (dit was gewoon een nieuwe oneplus sealed in doos).

Verzekering moet ik nog afhandelen, maar besloot dat ik zelf het pielen met het scherm het niet waard vond en dat ik maar een betere case / screen protector moest gaan halen om dit niet nog een keer te laten gebeuren.. Inboedelverzekering moet ik nog afwachten, maar tablet is onlangs ook op de grond geflikkerd, en wil niet dat mijn premie al te veel stijgt, dus wellicht doe ik alleen de tablet.. Succes in ieder geval!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2014 14:18 ]

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:16:
[...]

Precies hetzelfde gehad. Tweede keer dat ik hem liet vallen was het scherm kaduuk. Heb hem naar oneplus teruggestuurd op 17 November. Hiervoor €147 gelapt, en 16 December had ik een nagelnieuwe oneplusone in handen (dit was gewoon een nieuwe oneplus sealed in doos).

Verzekering moet ik nog afhandelen, maar besloot dat ik zelf het pielen met het scherm het niet waard vond en dat ik maar een betere case / screen protector moest gaan halen om dit niet nog een keer te laten gebeuren.. Inboedelverzekering moet ik nog afwachten, maar tablet is onlangs ook op de grond geflikkerd, en wil niet dat mijn premie al te veel stijgt, dus wellicht doe ik alleen de tablet.. Succes in ieder geval!
Ouch, dat wordt een dure grap.

Ik heb zelf nog even rondgekeken (2 uur lang) en schermpjes vergeleken. Uiteindelijk kwam ik op het volgende:
  • LCD zit aan digitizer vast en is niet los te maken
  • LCD/digitizercombinatie zit vast aan een "middenframe" met lijm, als je de nieuwe niet op een goede manier terug plaatst dan crackt het scherm.
  • Zo'n combinatie zonder middenframe is 62 euro (als hij eruit wordt gepakt door de douane 95 euro)
  • Een combinatie met middenframe is 75 euro (als hij eruit wordt gepakt door de douane 104 euro)
  • Een volledige reparatie is 147 euro
Zie dit topic: http://forum.xda-develope...-digitizer-t2878828/page9
Ik kan ook de telefoon verkopen... Dus mensen, wat vindt u?

offtopic:
Volgens mijn grote vriend Foritain moet ik een actie op gaan zetten "Help Frozen de winter door". :9

[ Voor 7% gewijzigd door Frozen op 26-12-2014 01:28 ]

Verwijderd

Frozen schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 01:26:
[...]

Ouch, dat wordt een dure grap.

Ik heb zelf nog even rondgekeken (2 uur lang) en schermpjes vergeleken. Uiteindelijk kwam ik op het volgende:
  • LCD zit aan digitizer vast en is niet los te maken
  • LCD/digitizercombinatie zit vast aan een "middenframe" met lijm, als je de nieuwe niet op een goede manier terug plaatst dan crackt het scherm.
  • Zo'n combinatie zonder middenframe is 62 euro (als hij eruit wordt gepakt door de douane 95 euro)
  • Een combinatie met middenframe is 75 euro (als hij eruit wordt gepakt door de douane 104 euro)
  • Een volledige reparatie is 147 euro
Zie dit topic: http://forum.xda-develope...-digitizer-t2878828/page9
Ik kan ook de telefoon verkopen... Dus mensen, wat vindt u?

offtopic:
Volgens mijn grote vriend Foritain moet ik een actie op gaan zetten "Help Frozen de winter door". :9
Je hebt geen inboedelverzekering die het eventueel voor je dekt?

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 13:10
Mijn OnePlus is onderweg, ondertussen speel ik een beetje met die van mijn vriendin. Ik vraag me alleen of jullie ook nog launchers gebruiken om andere thema's in te stellen. Ik vind de huidige icoontjes 'plat' en niet zo mooi vergeleken met bijvoorbeeld Sense 5 van HTC.

Welke (app)launcher gebruiken jullie?

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11 15:04

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Voor andere icoontjes hoef je geen andere launcher te gebruiken, je kan gewoon direct andere icons packs kiezen :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• Binnetie
Ik zag ze in de Theme Showcase, maar die zijn allemaal betaald. Kan je ook ergens gratis packs downloaden? De telefoon is nog niet geroot.

Ik vind overigens de ruwe achterkant geweldig. De telefoon glijd zo niet uit je hand, bij andere telefoons had ik dat nog wel eens.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 10:55:
[...]

Je hebt geen inboedelverzekering die het eventueel voor je dekt?
:N :r

Mijn ouders, waarvan het huis is waarin in woon, hebben dat wel. Hopelijk is het mogelijk op hun verzekering. Wat dachten jullie ervan als ik het zou gooien op "ondeugdelijk" product. Een scherm (wat ook nog eens zo beschermd is met covers en al) zou toch niet zo makkelijk stuk mogen gaan?

Daarbovenop komt nog eens dat mijn scherm de lelijke yellow band had...

[ Voor 7% gewijzigd door Frozen op 26-12-2014 14:41 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Binnetie schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:44:
Ik zag ze in de Theme Showcase, maar die zijn allemaal betaald. Kan je ook ergens gratis packs downloaden? De telefoon is nog niet geroot.
Gratis themes kan je vinden in de Playstore.

https://play.google.com/s...eplus%20one%20theme&hl=en

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 26-12-2014 14:28 ]

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Gratis "flowhome" launcher, for what it's worth.
Met code: ONEPLS

https://forums.oneplus.ne...days-of-giveaways.216123/

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:21
[b][message=43468449,noline]
Welke (app)launcher gebruiken jullie?
Nova launcher, die heb ik in het begin meteen geïnstalleerd omdat ik 4 iconen op een rijtje er best lomp uit vond zien op een 5,5" scherm. Er past makkelijk een raster van 5x5 op zo'n homescreen. Bovendien verandert het font onder de incoontjes (wat meer bescheiden) en heb je tal van mogelijkheden voor swipes en effecten. Echt een aanrader!

Al kan je geloof ik na één van de laatste updates het raster ook aanpassen in CM zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door pimsaint op 27-12-2014 08:42 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ben benieuwd wat we vandaag krijgen.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Binnetie
Nova Launcher heb ik volgens mij wel eens van gehoord. De FlowHome is mooi om te zien, ze willen af van de icoontjes en meer laten zien van de 'binnenkant' van de app.

Ik ga ze beide eens proberen. Hopelijk blijft de aanbieding nog even geldig tot mijn Oneplus er is. Ondertussen kan ik ze proberen op de telefoon van mijn vriendin.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

Pierre

Van nature lui!

spartacusNLD schreef op woensdag 24 december 2014 @ 06:50:
[...]

4G via kpn zit nu alleen op de 800 band, dit is niet ondersteund op de oneplus. kpn is nu bezig om 4G uit te rollen op de 1800 band, deze band is wel ondersteund op de oneplus. dus je kan bij hi of kpn blijven voor 4G op je oneplus
Dat is mooi, mag in Maart verlengen bij KPN en was al bij T-Mobile aan het kijken voor een sim only, voorlopig dus (als het inderdaad zo is) blijf ik wel bij KPN

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Betreft KPN, krijg net een reactie van KPN webcare:
@KPNwebcare Nee, helaas. We beginnen volgend jaar met het uitrollen van 4G op de 1800 Mhz frequentie. De grote steden worden als 1/2

@KPNwebcare eerste voorzien. Wanneer het landelijk beschikbaar is, durf ik nog niet te zeggen. Zie ook http://bit.ly/1v99tlv 2/2
Nog niet landelijk dus.

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-11 23:00
Frozen schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:14:
[...]

:N :r

Mijn ouders, waarvan het huis is waarin in woon, hebben dat wel. Hopelijk is het mogelijk op hun verzekering. Wat dachten jullie ervan als ik het zou gooien op "ondeugdelijk" product. Een scherm (wat ook nog eens zo beschermd is met covers en al) zou toch niet zo makkelijk stuk mogen gaan?

Daarbovenop komt nog eens dat mijn scherm de lelijke yellow band had...

Had je een glazen screenprotector zoals de Nillkin 9h erop zitten?

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Dennischo schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 10:06:
Betreft KPN, krijg net een reactie van KPN webcare:

[...]

Nog niet landelijk dus.
Klopt wel de grote steden (Rotterdam, Den Haag) laat ik nu net werken in die buurt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 09:12

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Ik heb een overactieve pixel en een gele waas onderin het scherm. Er zijn genoeg verhalen online hierover dat het de lijm zou zijn, maar ik kreeg de reactie (na 2 weken) dat het by design was. Wat is jullie idee hierover?
Hi JM,

Thanks for getting in touch. Because of strict quality control standards, variation between different devices is very limited. All OnePlus One displays have a warm effect, but this is only visible in certain circumstances and does not affect daily use. Our screens are lit from the bottom instead of from underneath, and to minimize bezels we place the light sources very close to the edge of the screen. To prevent excessive light leakage, the bottom edge is designed to be slightly opaque, which is why it appears warmer from certain angles.

Best regards,
Evelyn

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

makkie ;) schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 18:45:
Ik heb een overactieve pixel en een gele waas onderin het scherm. Er zijn genoeg verhalen online hierover dat het de lijm zou zijn, maar ik kreeg de reactie (na 2 weken) dat het by design was. Wat is jullie idee hierover?

[...]
Ik heb dus precies datzelfde bericht ontvangen. Het is gewoon een fout in het design van de telefoon. Loop naar een willekeurige winkel toe, en vraag ze of ze telefoons hebben met een "gele waas" onderin het scherm. ;) Het is gewoon een l*lverhaal waar ze aan vast proberen te houden. Zeg maar een beetje net als apple. Het is geen "bug" het is een "feature". Totdat er uiteindelijk zo veel klachten zijn dat iemand naar de rechter stapt en er voor eens en altijd duidelijkheid komt.

Hij ziet er niet alleen warmer uit vanuit bepaalde hoeken, nee het is vanuit elke hoek. Het is jammer dat ik student ben en ik geen centjes heb voor een rechtsbijstand verzekering, anders had ik zeker gekeken of er werk gemaakt van kon worden. :(

[ Voor 12% gewijzigd door Frozen op 27-12-2014 19:58 ]

• herremolog
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:55
Ik voeg me af ... als er toch nog steeds mensen zijn die willen betalen voor een invite ... waarom er dan geen t-shirt bij bestellen :D

https://oneplus.net/nl/got-invites-t-shirt

I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is jammer dat ik student ben en ik geen centjes heb voor een rechtsbijstand verzekering, anders had ik zeker gekeken of er werk gemaakt van kon worden. :(
Je hebt toch betaald via Paypal? Dan kan je via die weg een dispute opstarten en die eventueel laten escaleren tot een claim als er geen goede oplossing van OnePlus komt. Als Paypal het met je eens is dan krijg je uiteindelijk je geld terug nadat je je telefoon hebt terug gestuurd. Ik meen dat je dan wel de verzendkosten kwijt bent.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

JeroenE schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 21:52:
[...]
Je hebt toch betaald via Paypal? Dan kan je via die weg een dispute opstarten en die eventueel laten escaleren tot een claim als er geen goede oplossing van OnePlus komt. Als Paypal het met je eens is dan krijg je uiteindelijk je geld terug nadat je je telefoon hebt terug gestuurd. Ik meen dat je dan wel de verzendkosten kwijt bent.
Ik ben helaas buiten die 45 dagen. Ik heb ze ondertussen wel een mail gestuurd vanwege nieuws: PayPal breidt aankoopbescherming vanaf volgend jaar uit . Hopelijk kunnen ze nog iets voor mij betekenen. :)

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben helaas buiten die 45 dagen.
Wat ik er over gevonden heb van andere mensen die er over klagen is dat dit bij hun al gelijk zo was. Werd jouw scherm pas geel na 45 dagen? Ik heb nog het bijkomende voordeel dat ik het ook via een creditcard heb betaald. Bij hun is de termijn 180 dagen dus als het mis gaat kan ik daar wat langer terecht. Maar dan moet ik natuurlijk eerst het toestel nog wel even ontvangen ;)

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik weet niet wat ik gedaan heb maar als ik met mijn vinger over het scherm veeg. Volgt er een wit rondje mijn vinger. Ik wil dit niet. Ik heb al bij de instellingen gekeken om het uit te zetten, maar kan het niet vinden. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt

• wilke77
wilke77 schreef op zondag 28 december 2014 @ 10:26:
Ik weet niet wat ik gedaan heb maar als ik met mijn vinger over het scherm veeg. Volgt er een wit rondje mijn vinger. Ik wil dit niet. Ik heb al bij de instellingen gekeken om het uit te zetten, maar kan het niet vinden. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt
Ik heb het :)

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

wilke77 schreef op zondag 28 december 2014 @ 10:26:
Never mind

[ Voor 12% gewijzigd door Pierre op 28-12-2014 10:42 ]

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:49
Frozen schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 19:56:
[...]

Ik heb dus precies datzelfde bericht ontvangen. Het is gewoon een fout in het design van de telefoon. Loop naar een willekeurige winkel toe, en vraag ze of ze telefoons hebben met een "gele waas" onderin het scherm. ;) Het is gewoon een l*lverhaal waar ze aan vast proberen te houden. Zeg maar een beetje net als apple. Het is geen "bug" het is een "feature". Totdat er uiteindelijk zo veel klachten zijn dat iemand naar de rechter stapt en er voor eens en altijd duidelijkheid komt.

Hij ziet er niet alleen warmer uit vanuit bepaalde hoeken, nee het is vanuit elke hoek. Het is jammer dat ik student ben en ik geen centjes heb voor een rechtsbijstand verzekering, anders had ik zeker gekeken of er werk gemaakt van kon worden. :(
Ik heb die gele waas ook maar dat zie ik pas bij een bepaalde helderheid en doordat ik hem op auto heb staan is hij de ene keer er wel en andere keer weer niet.

Vind wel prima, heb toestel toch voor niks maar blijft inderdaad vervelend voor sommige.

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03:45
Ik heb de gele waas ook *gehad*. De oneplus heb ik nu 3 tot 4 maanden in bezit
En het is echt een wereld van verschil! De gele waas is weg getrokken van ongeveer 2 cm tot enkel kleine niet opvallende vlekjes tussen de backlight aan de onderzijde van het scherm. Ik ben echt zeer tevreden het valt mij namelijk niet meer op. Heeft ongeveer een maand geduurd.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:27
Zeg dat ook wat het was.

Een screenrecording dus. Power en vol up triggert dat

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:16
Hun support systeem kan toch ook wel wat beter. Ik heb mijn telefoon wat mishandeld en het scherm is gebarsten. Eén grote diagonale barst en het touchscreen werkt maar in de bovenste helft.
Support ticket aangemaakt om te vragen wat een herstelling zal kosten. Bij het indienen is het order nummer en IMEI nummer verplicht, ik had er direct ook 2 foto's bijgevoegd. Een dag later krijg ik antwoord en vragen ze om mijn order nummer, IMEI en wat foto's 8)7 Toch handig hé, die informatisering van tegenwoordig. :?
Ik ben benieuwd hoe veel het zal kosten en hoe snel het zal gaan. Ik heb wel al een idee van andere herstelingen hier in dit topic.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Otherside1982 schreef op zondag 28 december 2014 @ 15:17:
Hun support systeem kan toch ook wel wat beter. Ik heb mijn telefoon wat mishandeld en het scherm is gebarsten. Eén grote diagonale barst en het touchscreen werkt maar in de bovenste helft.
Support ticket aangemaakt om te vragen wat een herstelling zal kosten. Bij het indienen is het order nummer en IMEI nummer verplicht, ik had er direct ook 2 foto's bijgevoegd. Een dag later krijg ik antwoord en vragen ze om mijn order nummer, IMEI en wat foto's 8)7 Toch handig hé, die informatisering van tegenwoordig. :?
Ik ben benieuwd hoe veel het zal kosten en hoe snel het zal gaan. Ik heb wel al een idee van andere herstelingen hier in dit topic.
Kosten zijn bij iedereen hetzelfde. :)

• wilke77
418O2 schreef op zondag 28 december 2014 @ 11:42:
[...]

Zeg dat ook wat het was.

Een screenrecording dus. Power en vol up triggert dat
Instellingen - opties voor ontwikkelaars-aanraakbewerkingen weergeven :)

• 418O2
wilke77 schreef op zondag 28 december 2014 @ 18:41:
[...]

Instellingen - opties voor ontwikkelaars-aanraakbewerkingen weergeven :)
Das wel bijzonder om per ongeluk aan te zetten

[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 28-12-2014 18:46 ]

• Beekforel
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Draai sinds gister multirom met Android 5 als primary (CM12 mod), maar ook daarop reboot mijn telefoon blijkbaar. Toen ik vanmorgen wakker werd stond hij weer op het pincodescherm. Zijn er meer mensen met deze ervaring? Ik had dit ook al met de originele CM11.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Factory reset uitvoeren?

Draai nog altijd op stock en heb geen enkel probleem gehad tot dusver.
Ben zeer tevreden over het toestel! De batterijduur is een ding wat zeker positief opvalt. Bij gemiddeld gebruik trek ik er makkelijk 2 dagen uit op 1 lading :)

Overigens viel mij wel de (heel licht zichtbare) gele waas onder aan het scherm op. Kan niet zeggen dat ik mij er aan stoor.
Is het trouwens mogelijk om de kleurtemperatuur te wijzigen? Ik vind het scherm namelijk veel te blauw.
Vermoedelijk vereist dit trucje wel root access wat ik vanavond ga fixen.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09
Ik ben al een weekje of 1,5 bezig om te achterhalen hoe ik mijn telefoon kan retourneren en hoe ik een ander exemaplaar krijg.
Heb al 3x gevraagd of mijn telefoon vervangen kan worden door een andere, maar dáár krijg ik geen antwoord op. Telkens wordt er gezegd: je kunt de telefoon retourneren. Maar ik kom er dus niet achter hoe ik dan een (wel goed functionerende) andere krijg... Moet ik een invite zien te bemachtigen?

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-11 21:01
Ik heb het toestel net even opnieuw geinstalleerd maar heb nu het issue dat als ik in de Twitter app een reply wil uitvoeren of gewoon een tweet plaatsen dat de app dan crashed.
Heb deze al opnieuw geinstalleerd maar bracht geen oplossing. Via google ook niet meteen iets kunnen vinden. Iemand die hier ervaring mee heeft?

PSN: extreme8eight

• BarnOwl
stefijn schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:20:
Ik ben al een weekje of 1,5 bezig om te achterhalen hoe ik mijn telefoon kan retourneren en hoe ik een ander exemaplaar krijg.
Heb al 3x gevraagd of mijn telefoon vervangen kan worden door een andere, maar dáár krijg ik geen antwoord op. Telkens wordt er gezegd: je kunt de telefoon retourneren. Maar ik kom er dus niet achter hoe ik dan een (wel goed functionerende) andere krijg... Moet ik een invite zien te bemachtigen?
Heb je een support ticket aangemaakt? Als dat zo is moet je een RMA aanvragen. In mijn geval (Rode vlekken op scherm, zie deze post) kreeg ik vandaag, na een remote session de volgende reactie:

Tom Tom (OnePlus)

Dec 29 16:45

Hi BarnOwl000 ,

Based on your pictures and description, I will forward your diagnosis to our RRR specialist.

Please allow me forward this ticket to our RRR (Return, Repair, and Replace) team who will proceed with the next step and give you the instructions about how to submit a RMA request.

Regards,

Tom

In ieder geval kreeg ik een vrij snelle reactie op mijn eerste ticket, nu maar hopen dat ik hem snel kan opsturen.

Jeroen

• Stefke
Ja, eerst normaal via het support systeem, daarna via de link uit de FAQ die aangeeft dat je daar een return kunt aanvragen (maar dan kom je ook in het supportsystem). Tweede keer heb ik een "return request" aangemaakt, maar ik weet niet wat nu de bedoeling is omdat ik geen echt antwoord op mijn vragen krijg.
Krijg wel reactie hoor (af en toe wat later vanwege de feestdagen natuurlijk) alleen zou het wel fijn zijn als ze wat concreter antwoord geven. Ik ga er vanuit dat ik te horen ga krijgen hoe de boel retour moet.

[ Voor 12% gewijzigd door Stefke op 29-12-2014 10:43 ]

• BarnOwl
stefijn schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:42:
Ja, eerst normaal via het support systeem, daarna via de link uit de FAQ die aangeeft dat je daar een return kunt aanvragen (maar dan kom je ook in het supportsystem). Tweede keer heb ik een "return request" aangemaakt, maar ik weet niet wat nu de bedoeling is omdat ik geen echt antwoord op mijn vragen krijg.
Krijg wel reactie hoor (af en toe wat later vanwege de feestdagen natuurlijk) alleen zou het wel fijn zijn als ze wat concreter antwoord geven. Ik ga er vanuit dat ik te horen ga krijgen hoe de boel retour moet.
Support is inderdaad niet hun sterkste punt. Ze beginnen met, hoe duidelijk je punt ook is, uitsteltaktiek.
Dus je stuurt ze een ticket met daarin duidelijk dat je rode vlekken op het scherm hebt die er niet uitgaan met de bekende apps met foto's er bij. Dan krijg je een support mevrouw die vraagt naar je order en imeinr. Die hebben ze allang ander kun je de ticket niet aanmaken.
Vervolgens komt er een nieuwe support medewerker die een remote sessie aanvraagt waarin hij het kan oplossen.....Ik antwoord daarop: Huh, vlekken in het scherm remote oplossen?
Sessie wordt aangekondigt op een Bejing tijd. Dus jij moet maar uitzoeken hoe dat zit en dan wordt er een definitieve afspraak gemaakt.

Half uurtje met Tom aan de PC gezeten. Tom zegt dat hij het niet kan oplossen....huh...en dat ik opnieuw een ticket moet aanvragen voor een RMA...huh...kan jij dat niet doen en ik wijs hem op de foto's uit het begin van de topic. Hierop antwoord hij hetgene er in mijn post staat.......

Nu maar afwachten hoe lang het duurt voor ze weer reageren.........

Jeroen

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-11 14:32
extreme8eight schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:39:
Ik heb het toestel net even opnieuw geinstalleerd maar heb nu het issue dat als ik in de Twitter app een reply wil uitvoeren of gewoon een tweet plaatsen dat de app dan crashed.
Heb deze al opnieuw geinstalleerd maar bracht geen oplossing. Via google ook niet meteen iets kunnen vinden. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Vanmorgen had ik ook wat problemen met de twitter app, een herstart van de OPO, was de oplossing.

Dingen die ik vaak doe, als er iets niet fijn werkt:
- OPO herstarten
- App opnieuw installeren en desnoods nog een keer opnieuw opstarten.

Dit lost bij mij vaak veel problemen op.

• nielZify
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-11 23:15
ONEPLUS TWO

http://www.geekbuying.com...iracast-Black-339571.html

Voor allen die nog even willen wachten........
Vrij fake als je het mij vraagt :)

• 418O2
Ik heb neptieten gezien die echter leken

Verwijderd

418O2 schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:03:
Ik heb neptieten gezien die echter leken
Haha inderdaad zie die onscreen buttons wat een fake image _O-

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:20
Jammer dat de service zo slecht is bij opo,en dat al maanden na de release.Lees erg veel negatieve ervaringen,en over paar maanden komt de opvolger al.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Mizgala28
  • Nu online
Amaze86 schreef op maandag 29 december 2014 @ 21:56:
Jammer dat de service zo slecht is bij opo,en dat al maanden na de release.Lees erg veel negatieve ervaringen,en over paar maanden komt de opvolger al.
Ik denk dat de grote succes van OPO hier ook meteen eindigd, vele beweren dat OPO2 duurder wordt en dat de huidige OPO zo goedkoop was om een merk bekend te maken, snel naar de top te stijgen.

• 418O2
Ik heb niet t idee dat t slechter is dan bij veel andere merken.

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-11 11:55
Al iets bekend over de update naar lollipop? Kan er niet veel over vinden. Zou graag iets over de progress zien ofzo.

• Mizgala28
  • Nu online
Snuurtje schreef op maandag 29 december 2014 @ 22:21:
Al iets bekend over de update naar lollipop? Kan er niet veel over vinden. Zou graag iets over de progress zien ofzo.
Er is een onofficiele CM12 uit, werkt prima hoor ik maar heeft wel last van crashende camera.

• 418O2
Snuurtje schreef op maandag 29 december 2014 @ 22:21:
Geeft cyanogen nooit. Drie maanden na release vd source zeiden ze. Eind januari gok ik

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-11 11:55
ah ok, kom van een nexus 5, en vrienden van me met een N5 hebben lollipop nu al een maand :-p Maargoed, geduldig wachten dan.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:45

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

nielZify schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:01:
ONEPLUS TWO

Stel dat, en nee ik geloof er niet in dat dit echt is, maar dan zou weer 4G op band 20 ontbreken! Haha

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:52
Amaze86 schreef op maandag 29 december 2014 @ 21:56:
Paar maanden? Ze zeiden einde tweede kwartaal, of begin derde kwartaal. Hun geschiedenis kennende zal dit wel derde kwartaal worden. Duurt dan dus nog wel even.
Mizgala28 schreef op maandag 29 december 2014 @ 22:16:
[...]

Ik denk dat de grote succes van OPO hier ook meteen eindigd, vele beweren dat OPO2 duurder wordt en dat de huidige OPO zo goedkoop was om een merk bekend te maken, snel naar de top te stijgen.
Dat hoeft natuurlijk niet het geval te zijn. Er zijn genoeg Chinese merken die goedkoop blijven. Daarbij hebben ze minimale marketing, minimale R&D (veel komt vanuit Oppo) en dus minimale kosten. Ja, ze hebben wat tegenslagen gehad afgelopen jaar, dus er kunnen wat tientjes bijkomen. Maar het zou zeker een doodsteek zijn als ze toch de prijs aanzienlijk omhoog gooien.

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
nielZify schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:01:
ONEPLUS TWO

Toch heeft Geekbuying niet echt een hele slechte reputatie voor wat betreft scams enzo. Maar ik geloof het ook niet, tenzij ze bij Oneplus een grote batch SD 805 op de kop hebben getikt, want dat lijkt het enige verschil. De soc. En de 3GB RAM. En de prijs. En het onrealistische en slecht gefotoshopte beeldoppervlak.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoppa! op 30-12-2014 09:15 ]

• Stefke
De mijne kan nu retour onder RMA binnen 14dgn, heb bevestiging gehad
- 35 euro als ik hem laat ophalen
- 14,65 voor aangetekende verzending (verz. tot max 500) naar UK http://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten/?country=GB
Dat is geen moeilijke keuze gezien de prijs vh toestel

Daarna kan ik een invite krijgen om een nieuwe aan te schaffen. Twijfel nog sterk of ik dat ga doen... ik heb de volgende problemen:
- backlight bleeding
- hoge piepsound bij aan
- scherm wilde een uur lang niet reageren op dag 2, daarna een half uur lang een specificieke plek bovenin die niet werkte

Tweede chinese avontuur (na Huawei) dat niet goed afloopt, ik ben er helemaal klaar mee.

[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 30-12-2014 10:05 ]

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
stefijn schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:01:
De mijne kan nu retour onder RMA binnen 14dgn, heb bevestiging gehad
- 35 euro als ik hem laat ophalen
- 14,65 voor aangetekende verzending (verz. tot max 500) naar UK http://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten/?country=GB
Dat is geen moeilijke keuze gezien de prijs vh toestel

Daarna kan ik een invite krijgen om een nieuwe aan te schaffen. Twijfel nog sterk of ik dat ga doen... ik heb de volgende problemen:
- backlight bleeding
- hoge piepsound bij aan
- scherm wilde een uur lang niet reageren op dag 2, daarna een half uur lang een specificieke plek bovenin die niet werkte

Tweede chinese avontuur (na Huawei) dat niet goed afloopt, ik ben er helemaal klaar mee.
Dat is jammer, zeker als je twee keer op rij een misser hebt met verschillende merken. Toch zijn er heel veel mensen heel blij met hun Oneplus, inclusief ikzelf.

Je merkt alleen aan sommige dingen dat er wel wat bezuinigd is. Het touchscreen is absoluut niet van de kwaliteit die merken als Samsung, Apple en HTC in hun topmodellen leveren. Qua responsiviteit en nauwkeurigheid lijkt het een touchscreen van 2 a 3 generaties geleden. Dat constateer ik niet alleen op mijn toestel, maar op alle 8 Oneplus toestellen die ik in mijn handen heb gehad. Ik zeg niet dat ik me er dagelijks aan stoor, maar feit is dat mijn Galaxy S3 op vrijwel alle vlakken een beter scherm had (uitzonderingen zijn natuurlijk de resolutie en de afmeting). Dat is voor een deel mening, maar voor een deel ook gewoon objectief vast te stellen (niet egaal verlicht, bij de meeste modellen zijn onderin de leds zichtbaar).

Verder heb ik de Oneplus beschermcase, waarbij het scherm automatisch moet ontgrendelen wanneer je de case openklapt. Dit werkt 95 van de 100x, maar soms ook niet, net als het tap to wake wat af en toe gewoon faalt. Ook het geluid tijdens het bellen vind ik niet overtuigend.

Maar dat weegt allemaal niet op tegen wat je WEL krijgt voor dat belachelijk lage bedrag. En dat geldt ook voor heel veel andere Chinese toestellen. Ik begrijp je bedenkingen na 2 negatieve ervaringen, maar soms heb je gewoon veel pech.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

stefijn schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:01:
- backlight bleeding
- hoge piepsound bij aan

Hoe snel een mening tijdens het typen van de post kan veranderen ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Stefke
Sja...ik baal dr gewoon van... Al 6+ maanden zitten dubben over wat ik moet kopen als opvolger voor mijn Huawei. Die presteert gewoon vreselijk slecht, en lijkt wel alsof hij na elke reset nog slechter werkt.

Mijn vriendin heeft een Samung s4 mini en dat ding is blazing fast, ALTIJD. Zelfs als het geheugen helemaal vol staat met tientallen apps (en updates niet eens meer geinstalleerd kunnen worden door geheugengebrek) opent een app als facebook binnen een sec en is direct vloeiend in het gebruik.
Op mijn Huawei al binnen een week na een fresh install duurt facebook minimaal 10 sec - voor de reset duurde dat 30-60sec :| - en is daarna heel haperend in het gebruik...quadcore :(

Ik wil dus wel prestaties maar liefst geen fabrikantensoftware (a la Samung :r ) , maar ik heb ook geen zin om € 500+ aan een telefoon uit te geven. Dan is zo'n OPO wel ideaal, maar ja...krijg ik er eindelijk één, vol problemen.

• illean
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-11 12:16
stefijn schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:09:
Sja...ik baal dr gewoon van... Al 6+ maanden zitten dubben over wat ik moet kopen als opvolger voor mijn Huawei. Die presteert gewoon vreselijk slecht, en lijkt wel alsof hij na elke reset nog slechter werkt.

Mijn vriendin heeft een Samung s4 mini en dat ding is blazing fast, ALTIJD. Zelfs als het geheugen helemaal vol staat met tientallen apps (en updates niet eens meer geinstalleerd kunnen worden door geheugengebrek) opent een app als facebook binnen een sec en is direct vloeiend in het gebruik.
Op mijn Huawei al binnen een week na een fresh install duurt facebook minimaal 10 sec - voor de reset duurde dat 30-60sec :| - en is daarna heel haperend in het gebruik...quadcore :(

Ik wil dus wel prestaties maar liefst geen fabrikantensoftware (a la Samung :r ) , maar ik heb ook geen zin om € 500+ aan een telefoon uit te geven. Dan is zo'n OPO wel ideaal, maar ja...krijg ik er eindelijk één, vol problemen.
Aan de andere kant, hoe groot is de kans dat je nog een verkeerd toestel krijgt? Mijn OPO gister binnen gekregen en functioneerd (voorlopig) prima. Heb alleen die yellow band. Maa dat stoort alleen licht bij een witte achtergrond.

• Stefke
Dat klopt. Eerst maar eens die refund regelen, daarna zie ik wel.

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 16:48
illean schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:07:
[...]
Mijn OPO gister binnen gekregen en functioneerd (voorlopig) prima. Heb alleen die yellow band. Maa dat stoort alleen licht bij een witte achtergrond.
Een yellow band bij een nieuw toestel? Voor zover ik weet worden er al maanden geen modellen met een slecht verlijmd display meer uitgeleverd.

Mijn toestel van eind september heeft er in ieder geval geen last van.

[ Voor 7% gewijzigd door Condor70 op 30-12-2014 14:35 ]

• schumi2004
Condor70 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:34:
[...]

Een yellow band bij een nieuw toestel? Voor zover ik weet worden er al maanden geen modellen met een slecht verlijmd display meer uitgeleverd.

Mijn toestel van eind september heeft er in ieder geval geen last van.
Is niet helemaal waar. Mijn toestel is van 25-10 en heeft het exact zoals illean beschrijft,
Het is er dus nog wel degelijk.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou nee, daar is het Shopping Forum dus niet voor bedoeld :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• mickk
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-10 10:32
sorry verkeerde topic..

[ Voor 90% gewijzigd door mickk op 30-12-2014 19:56 . Reden: verkeerde topic ]

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Aangezien mijn bericht is ondersneeuwd door de vele invites in het andere topic.

Ik heb zojuist de Bamboo StyleSwap Cover met een officiële invite besteld nadat ik deze via e-mail ontvangen had.

Ik ben er erg blij mee, maar ik dacht dat deze niet leverbaar was? Voor Europa althans. Heb ik iets gemist?

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-11 20:06
Heb momenteel een Xperia Z en kan al verlengen. Aangezien me alles wat te duur is, en ik een invite heb, lijkt me de OPO een ideale opvolger. Ik heb alleen op reddit en hier gelezen over de vele kinderziektes.

Als jullie zouden 'terugkijken', hebben jullie spijt van jullie aankoop? Is het een kwestie van goedkoop is duurkoop of niet? Ik zeg me zelf altijd dat je nooit de eerste product van een 'nieuwe' fabrikant moet kopen...

Im notorious

• PilatuS
  • Niet online
Thenotorious schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 22:30:
Heb momenteel een Xperia Z en kan al verlengen. Aangezien me alles wat te duur is, en ik een invite heb, lijkt me de OPO een ideale opvolger. Ik heb alleen op reddit en hier gelezen over de vele kinderziektes.

Als jullie zouden 'terugkijken', hebben jullie spijt van jullie aankoop? Is het een kwestie van goedkoop is duurkoop of niet? Ik zeg me zelf altijd dat je nooit de eerste product van een 'nieuwe' fabrikant moet kopen...
Vrijwel iedereen die geen problemen heeft is er enorm blij mee van wat ik lees. Mijn toestel is ook probleemloos en ik heb zeker geen spijt van de aankoop. Hiervoor heb ik een S3 en daarna een S4 gehad en deze OPO is voor mij de beste telefoon die ik ooit gehad heb. Ik vind het toestel ook niet onder doen voor een toestel dat 200 euro meer kost.

• 418O2

Je moet er altijd rekening mee houden dat de mensen met problemen heel hard schreeuwen en de rest tevreden is.

Ik ben vrij kritisch (xperia z bij launch genomen en na een maand weggedaan om t vreselijk slechte scherm) en ben onwijs tevreden met de opo. Mag ook verlengen, maar wacht op de 810 smartphones denk ik

Verwijderd

Ik heb zelf een maandje of twee geleden een OPO ontvangen en deze vertoonde gelukkig geen van de kinderziektes die eerder genoemd zijn. Ik ben er zelf erg blij mee en vindt het een grote vooruitgang op de iPhones die ik ervoor altijd kocht. De batterij gaat soms wel 2 dagen mee en het ding is erg snel, sneller dan verwacht voor 300 euro. (of 250 als je de 16GB zou nemen)

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Als ik al een klacht heb dan zijn het de drie menutoetsen die niet altijd reageren op mijn aanraking. Dit is (nog niet) hinderlijk en ik weet dat ik ook kan overstappen naar de on-screen menubuttons.

De gele waas zie ik alleen als ik er echt op let, en dan zoals anderen omschrijven alleen bij bepaalde kleuren onderin het beeld.
Ik vind zelfs het contrast behoorlijk goed. OK, het is geen amoled natuurlijk. Die mis ik wel overigens... Mijn S3 was echt perfect zwart :)

Morgen het toestel maar eens rooten.
Is er iemand die weet hoe ik makkelijk de kleurtemperatuur van het scherm kan wijzigen? Het is mij te blauw namelijk...

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Of ik spijt heb, tja dat is een goede vraag. Totdat ik service nodig had, had ik absoluut geen spijt van mijn aankoop. Ik was super blij met de telefoon, hoewel die gele gloed onderin me wel kon irriteren. Nu heb ik echter service nodig en... ik denk dat ik spijt heb. Ik zit momenteel nog te twijfelen of ik een nieuwe telefoon zal kopen (geen OPO) of dat ik de OPO laat repareren en hoop dat ik nooit meer "service" nodig heb.

• BarnOwl
Mijn scepsis over de support van Oneplus one is toch behoorlijk bijgesteld in positieve zin.
Vandaag de telefoon overgedragen aan DHL, nadat ik op 30-12 de RMA binnen had gekregen.
Totaal heb ik er dus 9 dagen over gedaan om hem op te sturen. Natuurlijk kan dit sneller, maar voor een prima telefoon en de tot nu toe prima support van Oneplus geen reden voor klagen.

Iedereen nog een prettige jaarwisseling gewenst! *O*

Jeroen

• lol1ishier
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-01 13:06
Hoe snel krijg je met express en hoe snel zonder?

Iemand ervaringen met de acessoires van de shop?

En dan een vraag over Ideal, hoe kan ik daar geld op krijgen zonder Creditcard?

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

lol1ishier schreef op woensdag 31 december 2014 @ 18:33:
Hoe snel krijg je met express en hoe snel zonder?

Iemand ervaringen met de acessoires van de shop?

En dan een vraag over Ideal, hoe kan ik daar geld op krijgen zonder Creditcard?
Bedoel je niet PayPal ipv ideal

• lol1ishier
Pierre61 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 18:38:
[...]

Bedoel je niet PayPal ipv ideal
Paypal ja! Kan ik daar ook geld op krijgen met Ideal?

• PilatuS
  • Niet online
lol1ishier schreef op woensdag 31 december 2014 @ 18:39:
[...]

Je kan je PayPal account ook koppelen aan je bankrekening. Dan kan je via PayPal dingen kopen en word het geld afgeschreven van je rekening.

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11 21:46
[

Ja op een paypal rekening kan je geld zetten met behulp van ideal (reken vooraf even goed uit wat je mandjes kost met verzendkosten en andere eventuele extra's) erop zetten is makkelijker dan eraf (althans makkelijk maar kost geld).

Express was nu met de feestdagen en de daarbij behorende drukte een stuk sneller, maar nu die achter de rug zijn denk ik dat het weinig verschil maakt.

• lol1ishier
Oké bedankt, dan doe ik geen express. Scheelt toch weer geld! PayPal moet dan goedkomen, accessoires bestel ik wel gewoon :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
Android 5 Alpha voor de OPO is uit:
https://forums.oneplus.ne...id-lollipop-alpha.223252/

TheS4ndm4n#1919

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Voor de mensen die (net als velen op Reddit) denken dat dit de CM versie is, dat is het niet. Deze build staat los van CM12S.

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-10 20:23
Vandaag mijn One+1 helemaal ingesteld, unlocked, CM12, rooted, tweaked (400dpi).

Wat een fantastisch apparaat tot zover! Na mijn Nexus 5 is dit wel echt een upgrade.

De grootte bevalt me erg goed, mede door de fijne afwerking houd hij eigenlijk prettiger vast dan mijn N5.

Snel - jà, lekker vlot. Het extra geheugen merk ik nog niet veel van (3GB t.o.v. 2GB).

De capactive buttons bevallen me ook veel beter dan gedacht, ik had verwacht dat ik deze al snel uit zou zetten maar ze werken voortreffelijk.

Geen yellow banding of dooie pixels, dus ik ben een happy camper!

• wilke77
W.Zijlstra.

Ik vind het toestel ook fijn.
De batterij vind ik super. Ik had pas een screen onetime van 8u16m28s en 4% batterij over.
Ik heb die dag filmpjes gekeken. Browsen, whatchappen, spelletjes gespeeld. Ik vind het netjes.
[/quote]

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Zou ik echt nog een half jaartje van af blijven :)

• 418O2
anessie schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 01:30:
[...]

Want? Die issues kunnen snel opgelost zijn hoor

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

W.Zijlstra. schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:11:
Vandaag mijn One+1 helemaal ingesteld, unlocked, CM12, rooted, tweaked (400dpi).

Wat een fantastisch apparaat tot zover! Na mijn Nexus 5 is dit wel echt een upgrade.

De grootte bevalt me erg goed, mede door de fijne afwerking houd hij eigenlijk prettiger vast dan mijn N5.

Snel - jà, lekker vlot. Het extra geheugen merk ik nog niet veel van (3GB t.o.v. 2GB).

De capactive buttons bevallen me ook veel beter dan gedacht, ik had verwacht dat ik deze al snel uit zou zetten maar ze werken voortreffelijk.

Geen yellow banding of dooie pixels, dus ik ben een happy camper!
Hint: Koop een tempered glass screen protector. Je gaat de telefoon gaaf vinden, todat je de OP customer service moet bereiken en berijken.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:33
Mensen, ik zit met een best wel groot probleem.. Er is iets met mijn OPO aan de hand dat hij constant uit zichzelf de vliegtuig stand aan en uit doet (dit alleen wanneer ik de simkaart er niet in heb, er verschijnt dan constant een icoontje in de notificatiebalk.) Bij het opstarten staat de telefoon standaard op vliegtuigstand, ook wordt mijn sim kaart niet herkend. Ik heb al meerdere ROMS geprobeerd, ik heb zelfs (per ongeluk) de bootloader weer gelocked waardoor mijn custom recovery ook weg was. Dit heb ik weer terug gedraaid en zelfs nu doet hij het nog. Ik kan dus ook niet bellen of gebeld worden.

Wat kan het nou zijn..?

[ Voor 16% gewijzigd door Luca op 02-01-2015 04:38 ]

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb je wellicht gespeeld met settings > profiles?

• Pred
  • Laatst online: 18-11 15:42
anessie schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 01:30:
[...]

Reden? Zijn er mensen die deze alpha dagelijks gebruiken? Is ie geschikt voor dagelijks gebruik?

• bbreider
  • Laatst online: 11:02
Sinds deze week de OPO in gebruik, wat een top toestel! vrijwel nergens last van de problemen die ik in dit topic ben tegen gekomen. Wel een ander vreemd probleem.

Ik kan via berichten geen sms ontvangen, wel versturen. 4G connectie werkt vlekkeloos.
De OPO maakt gebruik van het T-mobile netwerk.

Wie kan mij aan de goede APN? instellingen helpen?

Verwijderd

bbreider schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:04:
Sinds deze week de OPO in gebruik, wat een top toestel! vrijwel nergens last van de problemen die ik in dit topic ben tegen gekomen. Wel een ander vreemd probleem.

Ik kan via berichten geen sms ontvangen, wel versturen. 4G connectie werkt vlekkeloos.
De OPO maakt gebruik van het T-mobile netwerk.

Wie kan mij aan de goede APN? instellingen helpen?
Neem aan dat dit op de T-Mobile site beschreven staat, zoals bij andere providers ook het geval is.
418O2 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 01:48:
[...]

Want? Die issues kunnen snel opgelost zijn hoor
En ondertussen zit je dan eventueel met de gebakken peren als er core-functionaliteiten niet goed werken. Ik snap die drang naar nieuwigheid niet altijd zo, vooral op devices die je de hele dag moet gebruiken. Als er een aantal veelgebruikte apps o.i.d. niet werken en er willekeurige bugs en crashes plaatsvinden hoeft het van mij eigenlijk niet. Je load geen alpha op de telefoon die je hoofdzakelijk gebruikt.

• schumi2004
Pred schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 08:27:
[...]

Reden? Zijn er mensen die deze alpha dagelijks gebruiken? Is ie geschikt voor dagelijks gebruik?
Had gelezen dat die Alpha behoorlijk brak is/was.

Deze daily-stock-unofficial-cm12-build draait prima voor dagelijks gebruik.

Verwijderd

Ik heb net van iemand een OpO overgekocht,de productie datum op de doos is 2014.10.07.
Ik neem dus aan van oktober,of is het juli? Hij zei dat hij gekocht was in november en er zit een Nano sim tray bij dus gok ik oktober.
Ik had er al 1gehad en heb die terug weggedaan vanwege de sterk aanwezige yellow banding en bij dat toeste waren de ledjes onderaan zelfs zichtbaar!!
Deze heeft ook een beetje een gele waas onderaan en hier zijn de leds niet te zien.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:15:
Ik heb net van iemand een OpO overgekocht,de productie datum op de doos is 2014.10.07.
Ik neem dus aan van oktober,of is het juli? Hij zei dat hij gekocht was in november en er zit een Nano sim tray bij dus gok ik oktober.
Ik had er al 1gehad en heb die terug weggedaan vanwege de sterk aanwezige yellow banding en bij dat toeste waren de ledjes onderaan zelfs zichtbaar!!
Deze heeft ook een beetje een gele waas onderaan en hier zijn de leds niet te zien.
Ik snap het even niet. Je hebt er een gekocht en vervolgens niet laten repararen, om vervolgens een oud model over te kopen die zo'n beetje dezelfde mankementen vertoond... juist ja. Je had die eerste ook gewoon RMA kunnen sturen. 9/10 keer sturen ze een volledig nieuw toestel op en bij de nieuwe lijn is er volgens mij een heel klein of geen percentage met yellow banding.

• bbreider
  • Laatst online: 11:02
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:23:
[...]

Neem aan dat dit op de T-Mobile site beschreven staat, zoals bij andere providers ook het geval is.

Dat was ik ook van mening, maar ondertussen heeft de helpdesk (nog) geen oplossing en in de winkel konden ze mij ook niet vertellen wat er aan schorte.
Pagina: 1 ... 72 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.