Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.148 views

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:31
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:44:
[...]

Ik snap het even niet. Je hebt er een gekocht en vervolgens niet laten repararen, om vervolgens een oud model over te kopen die zo'n beetje dezelfde mankementen vertoond... juist ja. Je had die eerste ook gewoon RMA kunnen sturen. 9/10 keer sturen ze een volledig nieuw toestel op en bij de nieuwe lijn is er volgens mij een heel klein of geen percentage met yellow banding.
Ik krijg géén nieuw toestel voor de mijne die om diverse problemen retour moet. Ik moet een invite gebruiken

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:44:
[...]

Ik snap het even niet. Je hebt er een gekocht en vervolgens niet laten repararen, om vervolgens een oud model over te kopen die zo'n beetje dezelfde mankementen vertoond... juist ja. Je had die eerste ook gewoon RMA kunnen sturen. 9/10 keer sturen ze een volledig nieuw toestel op en bij de nieuwe lijn is er volgens mij een heel klein of geen percentage met yellow banding.
Voor RMA heb je de nodige documenten nodig en die had ik niet,ook overgekocht.
De gele waas bij deze is miniem en stoort me niet.
Als ie in oktober geproduceerd is lijkt het me zo geen oud model te zijn.

Verwijderd

stefijn schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:45:
[...]

Ik krijg géén nieuw toestel voor de mijne die om diverse problemen retour moet. Ik moet een invite gebruiken
Ik mag aannemen dat je huidige toestel dan gewoon gerepareerd terugkomt? Zonder kosten?
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:48:
[...]

Voor RMA heb je de nodige documenten nodig en die had ik niet,ook overgekocht.
De gele waas bij deze is miniem en stoort me niet.
Als ie in oktober geproduceerd is lijkt het me zo geen oud model te zijn.
Vreemd dat je de documenten van een toestel van 2-3 maanden oud niet mee hebt gekregen. Als ik iets overkoop, vraag ik altijd een PDF oid van de aankoop erbij, zodat ik het nog onder garantie kan terugsturen.

Goedkoop is bij deze dus duurkoop... twee toestellen en twee keer mis zonder kans op reparatie of garantie. Overigens kan oktober al wel weer oud zijn, want die dingen blijven geproduceerd en verbeterd worden.

• Stefke
Nee, ik heb 3x gevraagd of mijn toestel gerepareerd ging worden of niet, maar ik kreeg telkens alleen te horen dat ik het toestel onder de 14dgn termijn retour kon sturen. Dat doe ik nu dus maar.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:33
Liquid schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 08:20:
Heb je wellicht gespeeld met settings > profiles?
Nee, ook dat heb ik niet gedaan. Het is gekomen nadat ik een flash deed van de cm11s 25r ROM, die niet helemaal goed ging naar mij idee. Heb tevens al de modem van die ROM versie geflashed, maar dat hielp niet..

• witteherder
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-03 17:27
2 vragen:
1. Hoe zet je de meldingen van facebook uit in de OPO want ik heb de meldingen uitgezet bij facebook maar de geluiden komen nog gewoon door en het is behoorlijk irritant moet ik zeggen.
2. Hoe kun je op de tabbladen de apps in alfabetische volgorde zettten?

Verwijderd

stefijn schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:39:
Nee, ik heb 3x gevraagd of mijn toestel gerepareerd ging worden of niet, maar ik kreeg telkens alleen te horen dat ik het toestel onder de 14dgn termijn retour kon sturen. Dat doe ik nu dus maar.
Als je een invite wil, volgens mij heb ik er nog wel eentje op mijn account. Stuur maar een DM als je er niet uit komt met OPO.
witteherder schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:56:
2 vragen:
1. Hoe zet je de meldingen van facebook uit in de OPO want ik heb de meldingen uitgezet bij facebook maar de geluiden komen nog gewoon door en het is behoorlijk irritant moet ik zeggen.
1. Geen idee, loop alle instellingen nog eens na?
2. Staan ze automatisch al bij mij, maar dit kun je doen door op het homescreen op de Settings-knop te klikken (niet de Settings app, maar de = icon onder het scherm), vervolgens zie je een grijs balkje met WALLPAPERS WIDGETS THEMES en 3 bolletjes erboven. Sleep die bolletjes omhoog om de rest te weergeven. Daarna Sorting Mode: TITLE

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2015 15:06 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
witteherder schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:56:
2 vragen:
je kan volgens mij ook in applicatie beheer (zit bij de instellingen) de meldingen van facebook uitzetten.

Burp

• Luca
Ben bang dat ik hem of voor reparatie op moet gaan sturen, of het voor lief gaan nemen dat ik niet kan bellen en gebruik kan maken van mobiel internet.. Heb m'n simkaart in mijn zusje haar telefoon gedaan en hij pakte de simkaart wel gewoon. Nu pakt hij mijn simkaart wel, maar meer dan dat ook niet. Helemaal geen netwerk informatie e.d.

Verwijderd

Dattack schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 16:39:
Ben bang dat ik hem of voor reparatie op moet gaan sturen, of het voor lief gaan nemen dat ik niet kan bellen en gebruik kan maken van mobiel internet.. Heb m'n simkaart in mijn zusje haar telefoon gedaan en hij pakte de simkaart wel gewoon. Nu pakt hij mijn simkaart wel, maar meer dan dat ook niet. Helemaal geen netwerk informatie e.d.
Heb je al eens geprobeerd je APN instellingen te wissen en terug in te stellen ?
Of desnoods een factory reset ?

Verwijderd

Heb net gemerkt dat de usb aansluiting van de kabel aan PC zijde makkelijk loskomt deze heeft ook een ander vorm dan de gangbare kabels...lijkt me gevaarlijk bij flashen !!!
Heb mijn OpO sedert gisteren.

Graag je vorige topic aanpassen ipv een nieuwe reactie toevoegen.

[ Voor 16% gewijzigd door The Wizard op 02-01-2015 20:21 ]

• lol1ishier
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-01 13:06
Is het 4G probleem trouwens ook te verhelpen binnenkort met updates? Of zit dat in de telefoon zelf en kan dus niet?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
lol1ishier schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 18:14:
Is het 4G probleem trouwens ook te verhelpen binnenkort met updates? Of zit dat in de telefoon zelf en kan dus niet?
Voor zover ik weet word de frequentie hardwarematig niet ondersteunt. Een update kan het dan niet oplossen.

• lol1ishier
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-01 13:06
Jammer dan in december maar hij tele2 weg

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Pred schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 08:27:
[...]

Reden? Zijn er mensen die deze alpha dagelijks gebruiken? Is ie geschikt voor dagelijks gebruik?
Ja als je terug naar een basis rom wil, maar CM is veel uitgebreider en er zijn talloze andere roms voor de Oneplus die maanden verder zitten in debugging en features dan het eerste alpha brouwsel wat Oneplus nu uitbrengt.

Ga ervoor als je wil klussen met je telefoon maar voor normaal gebruik zou ik het zeker nog enige tijd vermijden! Soms is het concept van een telefoon die goed werkt precies moeilijk om tevreden mee te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door anessie op 02-01-2015 19:13 ]

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:52
ik draai de laatste official CM op mijn opo. en heb hem nu na een week naar tevredenheid in gebruik. echter heb ik nog 1 vraagje:
Ik heb hier een plantronics oortje waar ik graag mee zou willen bellen. niet alleen bellen maar ook het gesprek starten door bijvoorbeeld: op het oortje te drukken en dan bel XX te roepen.

heeft iemand enig idee hoe? zijn daar extra downloads voor nodig en zoja wat is jullie ervaring?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• Luca
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 17:25:
[...]

Heb je al eens geprobeerd je APN instellingen te wissen en terug in te stellen ?
Of desnoods een factory reset ?
Yep, ook dat gedaan. Ik heb net weer een factory reset gedaan, cache gewiped etc met de simkaart er niet in en nu wordt de simkaart helemaal niet meer herkend. Ik weet genoeg denk ik, ben bang dat er hardwarematig iets niet klopt.

Verwijderd

Dattack schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 21:14:
[...]

Yep, ook dat gedaan. Ik heb net weer een factory reset gedaan, cache gewiped etc met de simkaart er niet in en nu wordt de simkaart helemaal niet meer herkend. Ik weet genoeg denk ik, ben bang dat er hardwarematig iets niet klopt.
Dat kan inderdaad. Heb hetzelfde gehad met mijn iPad. Die ging permanent netwerk zoeken als ik er SIM-kaarten indeed. Heb je het met een andere SIM kunnen proberen?

• Luca
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 23:25:
[...]

Dat kan inderdaad. Heb hetzelfde gehad met mijn iPad. Die ging permanent netwerk zoeken als ik er SIM-kaarten indeed. Heb je het met een andere SIM kunnen proberen?
Yep, ik heb het met mijn zusje haar SIM-kaart gedaan en die vond de telefoon ook niet. Vervolgens mijn SIM-kaart in haar telefoon gedaan en voila. :) Heb nu nog een ander ticket gestuurd, die moet gewoon opgestuurd worden voor reparatie. Heb al teveel dingen geprobeerd die geen beter resultaat geven. ;)

Hopelijk duurt het niet te lang tot een reactie, de vorige 2 keren dat ik een vraag had ging het aardig snel. Spijtig zeg, zo ineens..

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:21
Ik kan de originele post even niet terugvinden, maar heb je de sim-tray wel juist in het toestel zitten? Het stomme is dat hij er op 2 manieren inpast, terwijl de chip-kant van de simkaart (even uit mijn hoofd) naar de onderkant van de telefoon moet wijzen.

Een vriend van me kwam namelijk met hetzelfde probleem aankloppen, nadat hij met zijn OPO naar een Vodafone winkel was geweest. Ook daar hadden ze niet door dat ze de sim-tray er steeds verkeerdom in stopten. Gelukkig geen permanente schade aan de chiplezer maar kan me voorstellen dat het een keer afbreekt van binnen...

Is de sim beveiligd met een code en, zo ja, vraagt de OPO dan ook nejes om de code voordat hij netwerken gaat zoeken?

[ Voor 30% gewijzigd door pimsaint op 03-01-2015 12:04 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 12:01
Dattack schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 21:14:
[...]

Draai je de laatste CM11S? Net uit de doos had mijn OPO hetzelfde probleem. Na de update (die klaar stond) was het probleem weg.

• Stefke
Mijn simtray zat af fabriek verkeerd om! Dus mijn sim zat er in eerste instantie ook verkeerd om in, moest even in de telefoon kijken waar de contactjes zaten.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om zo'n traytje zo te maken dat ie er maar op één manier in kan?
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:02:
[...]

Als je een invite wil, volgens mij heb ik er nog wel eentje op mijn account. Stuur maar een DM als je er niet uit komt met OPO.

[...]
Dat is tof van je. Ik wacht eerst even de verzending en retourcenten af. Daarna wil ik nog even bedenken of ik nog een OPO ga proberen...
Ik krijg nog een softcase binnen die geen doel meer heeft anders ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Stefke op 03-01-2015 14:15 ]

• Luca
Vin87 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:30:
[...]

Draai je de laatste CM11S? Net uit de doos had mijn OPO hetzelfde probleem. Na de update (die klaar stond) was het probleem weg.
Nou ja, ik heb zelfs een Lollipop ROM gedraaid, maar nee ik draai momenteel niet de laatste CM11s. Ik zal dat eens proberen, hopelijk wordt bij het flashen mijn custom recovery niet weer gewiped. :P

Verwijderd

Dattack schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 15:16:
[...]

Nou ja, ik heb zelfs een Lollipop ROM gedraaid, maar nee ik draai momenteel niet de laatste CM11s. Ik zal dat eens proberen, hopelijk wordt bij het flashen mijn custom recovery niet weer gewiped. :P
Als je wil dat je custom recovery niet overschreven word moet je in Ontwikkelaarsopties een vinkje weghalen.
Aangezien ik Mahdi rom draai word het bij mij niet weergegeven,dus weet ik de preciese omschrijving er niet meer van,er staat iets bij van Recovery,dus je kan bijna niet missen.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Heren ik heb een vraag. Mijn OPO gaat dus binnenkort opgestuurd worden naar OP, vanwege een 147 euro kostende reparatie. Ik wil dus graag dat mijn data niet zomaar aan OP wordt gegeven om er vervolgens in te koekeloeren. Daarom wil ik de telefoon dus encrypten en vervolgens een reset doen. Is dat mogelijk zonder dat ik hem brick?

Ik weet dat deze bestaat: XDA - [GUIDE] Return your OPO to 100% Stock (Current Build - XNPH44S) Echter wil ik dat pas na het encrypten doen. Zodat OnePlus niet de data van mijn telefoon kan recoveren en inzien.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Luca
Vin87 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:30:
[...]

Je bent echt mijn held!!! Ik heb net mijn telefoon letterlijk helemaal leeggehaald en heb met behulp van een fastboot.zip dus CM11s 44s erop geflashed en ik zie mijn provider weer staan! Oh jeetje, ik denk niet dat het zozeer komt doordat ik op de nieuwste versie draai (het zou overigens wel kunnen), maar eerder dat ik de hele telefoon heb gecleaned en alles opnieuw (en misschien bestanden waar je anders niet bijkomt bij het flashen ofzo) heb geïnstalleerd. Dus alleen al het feit dat je me daartoe hebt gezet: _/-\o_ _/-\o_

Zo, ik ook weer blij en die tickets kunnen weer weg. O-)

Verwijderd

Dattack schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 17:02:
[...]

Je bent echt mijn held!!! Ik heb net mijn telefoon letterlijk helemaal leeggehaald en heb met behulp van een fastboot.zip dus CM11s 44s erop geflashed en ik zie mijn provider weer staan! Oh jeetje, ik denk niet dat het zozeer komt doordat ik op de nieuwste versie draai (het zou overigens wel kunnen), maar eerder dat ik de hele telefoon heb gecleaned en alles opnieuw (en misschien bestanden waar je anders niet bijkomt bij het flashen ofzo) heb geïnstalleerd. Dus alleen al het feit dat je me daartoe hebt gezet: _/-\o_ _/-\o_

Zo, ik ook weer blij en die tickets kunnen weer weg. O-)
Moraal van het verhaal...bezint voor je begint :)

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 12:01
Dattack schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 15:16:
[...]

Zorg dan ook dat alles geupdate wordt, dus ook de modem en de bootloader, wellicht handig om zo'n 'return to stock' gids te volgen.

• Luca
Vin87 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 18:20:
[...]

Zorg dan ook dat alles geupdate wordt, dus ook de modem en de bootloader, wellicht handig om zo'n 'return to stock' gids te volgen.
Yep, echter waren dat wel dingen die ik gedaan had. Ik had apart de modem van CM11s 25r geflashed, maar dat hielp niet. Ik weet nu overigens ook 100% waar het verkeerd gaat. Ik probeerde net wederom een Franco kernel night r23 (ivm CM11s 25r, kan geen nieuwe flashen zeggen ze) te flashen en vervolgens doet het het niet meer. Afijn, ik wist dus wat ik moest doen en binnen 5 minuten ben ik weer up and running.

Verwijderd

Mijn OPO start niet meer op. Hij probeert wel (ik vibreert voor 1 seconde), maar zonder resultaat. Ik heb gezocht naar oplossingen, maar meestal houden deze in dat je je OPO kan aansluiten op je pc of dat hij op z'n minst reageert wanneer je de power button indrukt of een combinatie power button + volume up/down. Ik heb al een ticket lopen bij oneplus.net, maar ik wou in afwachting hier al even vragen: Klopt het dat er geen oplossingen zijn als mijn OPO niet meer reageert op de power button?

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:49
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 20:03:
Mijn OPO start niet meer op. Hij probeert wel (ik vibreert voor 1 seconde), maar zonder resultaat. Ik heb gezocht naar oplossingen, maar meestal houden deze in dat je je OPO kan aansluiten op je pc of dat hij op z'n minst reageert wanneer je de power button indrukt of een combinatie power button + volume up/down. Ik heb al een ticket lopen bij oneplus.net, maar ik wou in afwachting hier al even vragen: Klopt het dat er geen oplossingen zijn als mijn OPO niet meer reageert op de power button?
Is ie nog "maagdelijk"? Geen custom ROM dus?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:46
Al een paar uur aan de lader gehad?

• kromme
  • Laatst online: 11:13

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

ik heb me iets vreemds aan de hand. Als iemend mij belt krijg ik geen ringtone die over gaat.

- Geluid staat aan
- Berichtgeluiden doen het wel
- Profiel aan en uit gezet geen resultaat
- Trillen werkt ook niet.
- Als ik gebeld word hoor ik wel uit de luidspreker voor het oor een pieptoon (wat je wel eens hoort als iemand anders je belt).

Snap er niks van.

Keep it calm...en lek mig de zuk

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:45
Iemand die raad weet met volgend probleem:
De oneplus van mijn vriendin detecteert niet alle aanrakingen.
Als ik een test doe zie Ik dat met 1 vinger zeer nauwkeurig is, de 2e vinger erbij detecteert hij op volledig andere plaatsen en verspringt zelfs, 3 vingers detecteert hij ook niet pas vanaf 4 vingers zegt hij dat er 3 zijn...

Zou een factory reset voldoende zijn?

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

• 418O2
Welke softwareversie?

[ Voor 16% gewijzigd door 418O2 op 04-01-2015 13:14 ]

Verwijderd

Ik lees hier wel heel veel problemen!
Ik ben geïnteresseerd in deze telefoon, maar wou wel is weten of er mensen zijn die geen problemen hebben en of de meerderheid tevreden is van deze telefoon?

Verwijderd

Ik heb een RMA aangevraagd bij OnePlus wat een slechte support!!! Je vult je IMEI in en voegt wat foto's toe dan is je "ticket" aangemaakt.
Krijg ik heel kort een mail terug van OnePlus support met de vraag wat is uw IMEI...die heb ik al ingevuld.
En of ik een video wil maken van de slechte wifi en ontvangst op dit toestel.

Wtf? Ik heb wipe partition gedaan een Factory Reset gedaan en draai de laatste versie officiële 44s. Niks geen root gedaan ofzo.
In mijn andere telefoon heb ik geen wifi timeouts...bij de OnePlus heb ik vaak dat de wifi verbinding wegvalt. Tevens is het bereik slecht (ik heb KPN) en gebruik de betaalde versie van Network Signal Info Pro om de dingen te testen.
Op mijn Galaxy S4 werkt alles goed wifi, mobiele signaal veel beter.

Maar ik vind het vreemd dat ze weer om me IMEI vragen terwijl ik alles al heb ingevuld. En dan nog maar te zwijgen over de welbekende yellow band.....

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2015 13:50 . Reden: spel foutjes ]

• Vandaahl
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Vandaahl

de Verderver

vanpeers schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:08:
Iemand die raad weet met volgend probleem:
De oneplus van mijn vriendin detecteert niet alle aanrakingen.
Als ik een test doe zie Ik dat met 1 vinger zeer nauwkeurig is, de 2e vinger erbij detecteert hij op volledig andere plaatsen en verspringt zelfs, 3 vingers detecteert hij ook niet pas vanaf 4 vingers zegt hij dat er 3 zijn...

Zou een factory reset voldoende zijn?
Dat heb ik 1 keer gehad. Simpel een keertje opnieuw opstarten hielp al. Maar dat heb je vast zelf ook al geprobeerd...
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:34:
Ik ben geïnteresseerd in deze telefoon, maar wou wel is weten of er mensen zijn die geen problemen hebben en of de meerderheid tevreden is van deze telefoon?
Ik ervaar toch bijzonder weinig problemen. Meestal is het te herleiden tot apps die niet lekker werken. Mijn toestel is wel nog redelijk basic, alleen geroot en de DPI aangepast (werkt wel erg fijn!).

[ Voor 29% gewijzigd door Vandaahl op 04-01-2015 13:56 ]

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-11 22:45
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 20:03:
Lang genoeg laten liggen (=>48u niets mee doen) Aan de lader leggen, niet proberen opstarten. Na een tijd (paar uur) zou je een battery laadscherm moeten krijgen. Laat die lang genoeg zo liggen. Eens die een halve dag aan de lader gehangen heeft eens proberen opstarten zonder lader, maar hang de lader er terug aan zodra hij een android splash screen geeft.

Heb ik ook voorgehad, batterij was zo plat dat zie zichzelf afsloot... :(

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:45
Laatste nieuwe.

Mijn gsm heeft nergens last van maar die van haar lijkt op een maandagmorgen gemaakt te zijn.. (gele gloed over het hele scherm waar oneplus gewoon van zegt dat het een 'natuurlijke tint' is.

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

• moviehouse
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-08-2018
vanpeers schreef op zondag 04 januari 2015 @ 14:07:
[...]

Laatste nieuwe.

Mijn gsm heeft nergens last van maar die van haar lijkt op een maandagmorgen gemaakt te zijn.. (gele gloed over het hele scherm waar oneplus gewoon van zegt dat het een 'natuurlijke tint' is.
Die gele gloed kan je voorkomen door hem bloot te stellen aan uv licht. Leg hem onder een uv lamp of neem hem mee onder de zonnebank ;) Of anders gaat het na verloop van tijd vanzelf over.

Verwijderd

Diegenen die problemen hebben laten zich hier horen en diegenen zonder problemen niet...zal allemaal wel relatief zijn vermoed ik.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Dat is al vaak gevraagd en elke keer is het antwoord hetzelfde: Over het algemeen zie je mensen die negatief zijn, omdat de mensen die positief zijn zich vaak stil houden.

Verder is de telefoon "goed", de support daarentegen is minder. Doe jezelf een lol en kijk naar een andere telefoon waar de support wel goed van is. (koop een telefoon bij een goede Nederlandse webshop)

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:09

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Het valt me sinds kort op dat tijdens het opladen de led niets meer doet (en ja, bij instellingen staat acculed aangevinkt). Draai de laatste CM met Franco 34. Heeft het wel altijd gedaan maar vanaf welk moment niet kan ik mee zo niet voor de geest halen. Iemand nog suggesties?

• nielZify
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-11 23:15
Frozen schreef op zondag 04 januari 2015 @ 14:59:
[...]

Dat is al vaak gevraagd en elke keer is het antwoord hetzelfde: Over het algemeen zie je mensen die negatief zijn, omdat de mensen die positief zijn zich vaak stil houden.

Verder is de telefoon "goed", de support daarentegen is minder. Doe jezelf een lol en kijk naar een andere telefoon waar de support wel goed van is. (koop een telefoon bij een goede Nederlandse webshop)
En ondertussen staat de oneplus one erv/disc op 290 bladzijden en een telefoon als de galaxy s5, die velen malen meer verkocht wordt, op 79.

Hoe verklaar je zo'n gruwelijk verschil als de telefoon op zichzelf gewoon "goed" is? :)

• 418O2
GurbY{nl} schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:10:
Het valt me sinds kort op dat tijdens het opladen de led niets meer doet (en ja, bij instellingen staat acculed aangevinkt). Draai de laatste CM met Franco 34. Heeft het wel altijd gedaan maar vanaf welk moment niet kan ik mee zo niet voor de geest halen. Iemand nog suggesties?
Quiet hours niet aanstaan?

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

nielZify schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:52:
[...]

En ondertussen staat de oneplus one erv/disc op 290 bladzijden en een telefoon als de galaxy s5, die velen malen meer verkocht wordt, op 79.

Hoe verklaar je zo'n gruwelijk verschil als de telefoon op zichzelf gewoon "goed" is? :)
Omdat er veel meer te tweaken valt aan een OnePlus One, mensen komen dus terug om erover te praten of informatie te vragen

• pimsaint
GurbY{nl} schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:10:
De laadstatus-led wordt overruled door de meldingindicator. Wellicht claimt toast de led en is er dus een programma of process dat zijn status probeert door te geven aan de LED. Heb je het toestel al een keer opnieuw opgestart?

• nielZify
  • Laatst online: 15-11 23:15
Frozen schreef op zondag 04 januari 2015 @ 16:00:
[...]

Omdat er veel meer te tweaken valt aan een OnePlus One, mensen komen dus terug om erover te praten of informatie te vragen
o dat zal zondermeer eraan bijdragen, maar de hoeveelheid klachten en problemen met de oneplus ook, i reckon.

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Geen Quiet hours, toestel meerdere malen gereset.....

Verwijderd

Frozen schreef op zondag 04 januari 2015 @ 14:59:
[...]

Helemaal mee eens, ik heb misschien een maandagochtend model, support is waardeloos. Had liever een S5 gekocht nu.
OnePlus One reageert met korte antwoorden waar ik niks mee kan.
Ze zouden de telefoon gewoon moeten omruilen. Ik ben niet negatief over de ttelefoon zelf. Geluid speakers is perfect, het scherm is prima de grootte ook. Maar de support NEE.

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Edit: nu ik er op ben gaan letten zie ik dat ook bv bij whatsapp berichten er geen meldingsled gaat branden. Led doet het wel, veranderen van kleur voor opladen doet direct de led aangaan.... Weird...

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

GurbY{nl} schreef op zondag 04 januari 2015 @ 18:24:
Edit: nu ik er op ben gaan letten zie ik dat ook bv bij whatsapp berichten er geen meldingsled gaat branden. Led doet het wel, veranderen van kleur voor opladen doet direct de led aangaan.... Weird...
Ik krijg wel een meldingsled hoor? ik zit op de laatste officiële stock software (geroot)

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Frozen schreef op zondag 04 januari 2015 @ 18:27:
[...]

Ik krijg wel een meldingsled hoor? ik zit op de laatste officiële stock software (geroot)
Ook hier geroot. CM11 44S en net de nieuwste Franco(35) geflashed. Geen meldingsled....

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

GurbY{nl} schreef op zondag 04 januari 2015 @ 19:19:
[...]

Ook hier geroot. CM11 44S en net de nieuwste Franco(35) geflashed. Geen meldingsled....
Ik draai ook gewoon stock, geen franco :)

Verwijderd

AndRo555 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 13:59:
[...]

Lang genoeg laten liggen (=>48u niets mee doen) Aan de lader leggen, niet proberen opstarten. Na een tijd (paar uur) zou je een battery laadscherm moeten krijgen. Laat die lang genoeg zo liggen. Eens die een halve dag aan de lader gehangen heeft eens proberen opstarten zonder lader, maar hang de lader er terug aan zodra hij een android splash screen geeft.

Heb ik ook voorgehad, batterij was zo plat dat zie zichzelf afsloot... :(
Oké bedankt zal ik proberen. Volgens Oneplus-support service moest ik hem 4u opladen en dan de powerbutton 30 sec indrukken, maar dat deed dus niets.

Ik zal beginnen met 48u stil leggen. Dus om zeker te zijn zal ik hem pas dinsdagnamiddag beginnen opladen. Zou dit trouwens kunnen omdat ik de batterij altijd laat leeglopen? Het gebeurde op oudejaarsnacht dat ik hem niet meer kon laten opstarten. Had hem nochtans opgeladen tot 100% voor ik vertrok. En 6u later was ie kapot.

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-11 22:45
Ik heb het een keer voorgehad, 's avonds gaan stappen, op een gegeven moment was die leeg, een paar keer proberen opstarten, telkens die tril maar niks op het scherm. De volgende dag aan de lader gehangen en er kwam niets op.
Toen wat gezocht, bleek dat je die eerst gedurende lange tijd moest laten liggen om dan op te laden. Een paar keer een nachtje niks laten doen. Dan ingestoken en uiteindelijk kwam er een groot groen batterijlogo dat een groen laadanimatie had en 0%. Na een paar uur springt die op 50%. Toen uitgetrokken en proberen opstarten, niks, weer die ene tril maar niks op het scherm. terug aan de lader gaf die die groene batterij terug. Weer een nachtje laten opladen en weer geprobeerd, terug 50%, paar keer opgestart geraakt, maar viel direct terug uit.
Dan maar laten liggen en RMA aangevraagd, paar weken later toch nog eens geprobeerd om op te laden en op te starten. Werkte die gewoon weer. Nu zijn we een dik half jaar verder en geen enkel probleem er mee gehad.
Dus 12u zal zeker niet genoeg zijn geweest om de batterij te doen resetten.

Het kan natuurlijk ook zijn dat het bij jou iets anders is dan een compleet ontladen batterij die zichzelf afschakeld. (mijn batterij is nog dik ok, 4 tot 6u screen on mogelijk met afwisselend gebruik)

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:48
nielZify schreef op zondag 04 januari 2015 @ 17:25:
[...]

o dat zal zondermeer eraan bijdragen, maar de hoeveelheid klachten en problemen met de oneplus ook, i reckon.
Het zijn vooral de mogelijkheden die "problemen" opleveren. Er zit extra functionaliteit in die niet altijd even makkelijk/logisch is in te stellen en dus ook niet direct werkt zoals jij wil dat het werkt.

Met de basis functionaliteit zul je weinig problemen tegenkomen. Zelf heb ik iig geen klachten. Die heb ik wel gehad (zie dit topic). Echter dat waren dus allemaal setting problemen. Het is een tweaker telefoon :).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 19:39:
[...]

Oké bedankt zal ik proberen. Volgens Oneplus-support service moest ik hem 4u opladen en dan de powerbutton 30 sec indrukken, maar dat deed dus niets.

Ik zal beginnen met 48u stil leggen. Dus om zeker te zijn zal ik hem pas dinsdagnamiddag beginnen opladen. Zou dit trouwens kunnen omdat ik de batterij altijd laat leeglopen? Het gebeurde op oudejaarsnacht dat ik hem niet meer kon laten opstarten. Had hem nochtans opgeladen tot 100% voor ik vertrok. En 6u later was ie kapot.
Nooit of nooit een accu van een GSM of tablet laten leeglopen tot hij zelf uitschakelde. Er zijn gevallen genoeg bekend dat de toestellen ook na opladen niet meer op te starten zijn,en voor de sceptici onder ons,Google er maar eens op.

Verwijderd

nielZify schreef op zondag 04 januari 2015 @ 15:52:
[...]

Dat de OnePlus One waarschijnlijk wwn hoger percentage Tweakers en doe het, elfers heeft als kopers, terwijl de S5 door oma's, tienermeisjes en vele andere bevolkingsgroepen wordt gekocht die hier niet komen.

• pimsaint
Er is geen enkel ander toestel dat zo'n actieve on-line community kent als de OnePlus. Daar zijn tal van redenen voor, maar het verklaart ook waarom overal allerlei issues worden omschreven.
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 19:39:
[...]
Zou dit trouwens kunnen omdat ik de batterij altijd laat leeglopen?
Wat ludoke1955 zegt, dat is echt ten zeerste af te raden.

Verwijderd

pimsaint schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:16:
Er is geen enkel ander toestel dat zo'n actieve on-line community kent als de OnePlus. Daar zijn tal van redenen voor, maar het verklaart ook waarom overal allerlei issues worden omschreven.

[...]

Wat ludoke1955 zegt, dat is echt ten zeerste af te raden.
Issues ja...en dan kom je weer bij de support die niet antwoord..op de telefoon is ook weinig aan te merken. Maar als hardware stuk is moet dat vervangen worden. Dat heet garantie service.
Je komt er nog wel achter als je erzelf mee te maken krijgt. OnePlus is een prima telefoon geluid uitstekend, de prijs alles...
Maar je moet ook een goede after sales hebben. Dit heeft OnePlus zeker niet.

• mistercmaster
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-11 10:43
Even iets heel anders als een klacht over Oneplus RMA, ook al heb ik die ook als jullie daar met zijn allen geintereseerd in zijn.

Ik wil graag voor zakelijke gesprekken soms mijn nummer afschermen of annoniem zetten of hoe je dat ook moet noemen.

Nou valt er op the interwebs genoeg te vinden als je een samsung telefoon hebt maar mijn google talent heeft het nog niet kunnen vinden voor de oneplus one.

Weet iemand hoe dit moet?

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:44
mistercmaster schreef op zondag 04 januari 2015 @ 23:11:
Ik wil graag voor zakelijke gesprekken soms mijn nummer afschermen of annoniem zetten of hoe je dat ook moet noemen.
#31# voor het te bellen nummer invoeren. Dat is trouwens niet telefoongebonden.

What's in the case?

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ron!n schreef op zondag 04 januari 2015 @ 23:32:
[...]

Dat ligt er toch aan of je mobiel of via de lijn belt? :)

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:44
Dit gebruik ik al jaren als ik voor mijn werk bel, dus #31#012345678 en je eigen nummer wordt niet getoond.

What's in the case?

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Frozen schreef op zondag 04 januari 2015 @ 19:28:
[...]

Ik draai ook gewoon stock, geen franco :)
Terug naar fabrieksinstellingen did the trick...

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

GurbY{nl} schreef op maandag 05 januari 2015 @ 07:40:
[...]

Terug naar fabrieksinstellingen did the trick...
Die goede oude fabrieksinstellingen. Ik neem aan dat je alles wel goed gebackupt had. ;)

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-11 19:25

Eric_Cantona

"Au Revoir"

mistercmaster schreef op zondag 04 januari 2015 @ 23:11:
Even iets heel anders als een klacht over Oneplus RMA, ook al heb ik die ook als jullie daar met zijn allen geintereseerd in zijn.

Nou valt er op the interwebs genoeg te vinden als je een samsung telefoon hebt maar mijn google talent heeft het nog niet kunnen vinden voor de oneplus one.

Weet iemand hoe dit moet?
App genaamd hidden call. Kleine widget op je homescherm om te togglen.

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Frozen schreef op maandag 05 januari 2015 @ 08:09:
[...]

Die goede oude fabrieksinstellingen. Ik neem aan dat je alles wel goed gebackupt had. ;)
Gold old titanium. Wat ik alleen vervelend van dit soort acties vind is dat de oorzaak nog steeds onbekend is. Er heeft toch een softwarehikje ergens gezeten en ik weet dan altijd graag waar...

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-11 18:54
Ik heb 2 januari mijn OPO binnen gekregen maar na wat onderzoek blijkt de linkerkant van mijn touchscreen amper te reageren (bij een swipe naar beneden detecteert hij alleen korte "touches"). Ik heb al geprobeerd om mijn cache te wipen en daarna een volledige factory reset te doen, dit loste echter niets op. De telefoon is ook al geüpdatet naar de nieuwste OTA van CM. Ik heb het gevoel dat dit te maken heeft met een slechte kalibratie van het touchscreen.

Ondertussen staat er al een ticket uit bij Oneplus maar deze stellen voor om hem te repareren voor €247,-. Dit lijkt me een beetje overdreven aangezien dit een toestel is geleverd met deze problemen. Gezien de slechte service van OP ben ik bang dat het lang gaat duren voordat ik vanuit Oneplus een oplossing krijg.

Heeft één van jullie toevallig succes gehad met het softwarematig oplossen van soortgelijke problemen?

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:45
Ron!n schreef op zondag 04 januari 2015 @ 23:32:
[...]

Hé, die kende ik niet. Net effe getest en is voor BE ook van toepassing. Handig! :)

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Teknoviking schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:35:
Ik heb 2 januari mijn OPO binnen gekregen maar na wat onderzoek blijkt de linkerkant van mijn touchscreen amper te reageren (bij een swipe naar beneden detecteert hij alleen korte "touches"). Ik heb al geprobeerd om mijn cache te wipen en daarna een volledige factory reset te doen, dit loste echter niets op. De telefoon is ook al geüpdatet naar de nieuwste OTA van CM. Ik heb het gevoel dat dit te maken heeft met een slechte kalibratie van het touchscreen.

Ondertussen staat er al een ticket uit bij Oneplus maar deze stellen voor om hem te repareren voor €247,-. Dit lijkt me een beetje overdreven aangezien dit een toestel is geleverd met deze problemen. Gezien de slechte service van OP ben ik bang dat het lang gaat duren voordat ik vanuit Oneplus een oplossing krijg.

Heeft één van jullie toevallig succes gehad met het softwarematig oplossen van soortgelijke problemen?
247€ lijkt me inderdaad overdreven voor een telefoon van 300€. Bij mij staat er een ticket open voor een herstelling van het touchscreen en dat is 147€. Door mijn schuld is het scherm gebarsten, dus logisch dat ik betaal.
In jouw geval zou ik toch even wijzen op de 2 jaar garantie die ze in de EU bieden. De support is niet super, het wordt soms wat gerekt en het gaat traag, maar normaal gezien lukt het wel.

• Teknoviking
Otherside1982 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:14:
[...]

247€ lijkt me inderdaad overdreven voor een telefoon van 300€. Bij mij staat er een ticket open voor een herstelling van het touchscreen en dat is 147€. Door mijn schuld is het scherm gebarsten, dus logisch dat ik betaal.
In jouw geval zou ik toch even wijzen op de 2 jaar garantie die ze in de EU bieden. De support is niet super, het wordt soms wat gerekt en het gaat traag, maar normaal gezien lukt het wel.
€247 lijkt mij inderdaad sowieso aan de hoge kant, erg apart dat hij bij mij op die prijs uitkomt (verdeling €232 voor het onderdeel, €15 euro arbeidsuren). Ik heb ze al gewezen op de garantie maar zo snel als de support werkt als het gaat over geld verdienen zo langzaam zijn ze met support over de garantie.

[ Voor 3% gewijzigd door Teknoviking op 05-01-2015 10:35 ]

• Otherside1982
  • Nu online
Teknoviking schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:34:
[...]

€247 lijkt mij inderdaad sowieso aan de hoge kant, erg apart dat hij bij mij op die prijs uitkomt (verdeling €232 voor het onderdeel, €15 euro arbeidsuren). Ik heb ze al gewezen op de garantie maar zo snel als de support werkt als het gaat over geld verdienen zo langzaam zijn ze met support over de garantie.
Lijkt mij een typfout, bij mij is het 132 euro + 15 euro. Zelfde verdeling al gezien bij anderen met scherm reparatie in dit topic.
Ook om geld te verdienen gaat het traag hoor. Ik heb mijn ticket op 27 december verstuurd met de melding dat ik zelf mijn scherm had laten barsten en de vraag hoeveel een herstelling zou kosten. Ik heb pas vanochtend antwoord gekregen.
Een tip voor de support, niet reageren via email, maar via hun support systeem. Mijn email reply kwam blijkbaar niet terecht en na 4 dagen kreeg ik een automatisch mailtje met de vraag of ik kon antwoorden.

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:23
Teknoviking schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:35:

Binnen 14 dagen kun je hem toch sowieso terug sturen?

• Teknoviking
weertenaar schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:35:
[...]

Binnen 14 dagen kun je hem toch sowieso terug sturen?
Klopt maar ik wil wel graag een OPO dus ik heb liever dat het onder garantie geregeld wordt. Ik ben anders de retourkosten voor het terugsturen van mijn OPO kwijt en dan moet ik weer een nieuwe invite regelen.

@Otherside1982

Bedankt voor de tip.

[ Voor 5% gewijzigd door Teknoviking op 05-01-2015 12:33 ]

• hrt
  • Laatst online: 03-11 16:59

hrt

Ff melden.
Kon niet de ING app installeren, stond op ART.
Terug op dalvik en toen kon ik hem wel installeren.
Weer op ART, werkt de app niet....
Weer terug naar dalvik en werkt OK.
Standaard one+.

24x170SF, oost (105 graden), 25 graden, Steca3600/ 5D, 17-40, 24-105, 70-200/ WH-MDC05F3E5, 50L E-boiler, Gasloos per27-01-2017

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Er zijn zat apps die nog niet goed overweg kunnen met ART.
kun je beter de ontwikkelaar mailen :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-11 20:16
Edit

[ Voor 97% gewijzigd door bottom line op 06-01-2015 12:34 ]

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Ik gebruik mijn OPO nu op 't werk als "klok" op mijn bureau, moet ik letten op scherminbranding? Voorlopig staat ie op "screensaver modus" zodat het beeld niet altijd op dezelfde plek blijft, maar ik vind dat niet goed, dat leidt af.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

• Otherside1982
  • Nu online
Frozen schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:35:
Heren ik heb een vraag. Mijn OPO gaat dus binnenkort opgestuurd worden naar OP, vanwege een 147 euro kostende reparatie. Ik wil dus graag dat mijn data niet zomaar aan OP wordt gegeven om er vervolgens in te koekeloeren. Daarom wil ik de telefoon dus encrypten en vervolgens een reset doen. Is dat mogelijk zonder dat ik hem brick?

Ik weet dat deze bestaat: XDA - [GUIDE] Return your OPO to 100% Stock (Current Build - XNPH44S) Echter wil ik dat pas na het encrypten doen. Zodat OnePlus niet de data van mijn telefoon kan recoveren en inzien.
Ik zit met dezelfde vraag: Mijn OPO moet binnenkort opgestuurd worden voor een herstelling. Hoe zorg ik ervoor dat ze niet in mijn data kunnen snuisteren? De mijne is niet geroot, gewoon de stock ROM 44S.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:35
Instellingen -> terug naar standaard instellingen en interne opslag ook wissen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:23
hrt schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:09:
Ff melden.
Kon niet de ING app installeren, stond op ART.
Terug op dalvik en toen kon ik hem wel installeren.
Weer op ART, werkt de app niet....
Weer terug naar dalvik en werkt OK.
Standaard one+.
ING app werkt wel prima op mijn Nexus 5 met ART

Verwijderd

Ik heb een probleem met de microfoon.
Mensen kunnen mij niet horen, ik heb al wipe partition cache gedaan, terug naar fabrieksinstellingen helpt ook niet.
Draai de laatste ROM44S.

Ik kan iemand die mij belt wel horen, maar zei mij niet. Als ik de geluidsrecorder gebruik om me eigen stem op te nemen hoor je echt bijna niks.

Sluit ik een headset aan vd galaxy S3 dan werkt de microfoon vd headset wel. Als ik op speakers bel werkt het ook en kunnen mensen me wel horen.
Ik heb bij OnePlus een ticket aangemaakt, ze willen van afstand me toestel een fastboot reset geven...kan pas op donderdag 15 Januari. Eerst willen ze dat proberen pas als dat niks oplost mag die weg als RMA.
Maar ik heb hem al vaak gereset, met volume down en dan power knop indrukken. Toen alles gewist en terug naar fabrieksinstellingen maar heeft niets geholpen. Iemand een idee?

• cypher21
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:47:
Ik heb een probleem met de microfoon.
Mensen kunnen mij niet horen, ik heb al wipe partition cache gedaan, terug naar fabrieksinstellingen helpt ook niet.
Draai de laatste ROM44S.

Ik kan iemand die mij belt wel horen, maar zei mij niet. Als ik de geluidsrecorder gebruik om me eigen stem op te nemen hoor je echt bijna niks.

Sluit ik een headset aan vd galaxy S3 dan werkt de microfoon vd headset wel. Als ik op speakers bel werkt het ook en kunnen mensen me wel horen.
Ik heb bij OnePlus een ticket aangemaakt, ze willen van afstand me toestel een fastboot reset geven...kan pas op donderdag 15 Januari. Eerst willen ze dat proberen pas als dat niks oplost mag die weg als RMA.
Maar ik heb hem al vaak gereset, met volume down en dan power knop indrukken. Toen alles gewist en terug naar fabrieksinstellingen maar heeft niets geholpen. Iemand een idee?
Dat is geen volledige reset. Klinkt stom maar alles opnieuw flashen via fastboot is net wat rigoureuzer dan terug gaan naar fabrieksinstellingen via de recovery.

• kromme
  • Laatst online: 11:13

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Is er niemand die mijn probleem met de opo heeft?

kromme in "[OnePlus One] Ervaringen & Discussie"

Keep it calm...en lek mig de zuk

Verwijderd

cypher21 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:55:
[...]

Dat is geen volledige reset. Klinkt stom maar alles opnieuw flashen via fastboot is net wat rigoureuzer dan terug gaan naar fabrieksinstellingen via de recovery.
Oké hoe doe ik dat precies?
Ik weet dat je volume up en power ingedrukt moet houden, dan staat de OnePlus in fastboot. Maar daarna??
Bedankt voor je antwoord en hulp alvast.

• cypher21
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:37:
[...]

Oké hoe doe ik dat precies?
Ik weet dat je volume up en power ingedrukt moet houden, dan staat de OnePlus in fastboot. Maar daarna??
Bedankt voor je antwoord en hulp alvast.
Is al een paar keer voorbij gekomen, maar hierbij:
http://forum.xda-develope...opo-to-100-stock-t2826541

• Phntm
  • Laatst online: 13:23

Phntm

Tlingelingeling

Wat staat mijn hand toch mooi in dat plaatje. _O-

Ik vond het al raar dat mijn toestel zonder logo kwam, maar het gaat toch om het origineel. Ook bijgeleverd kreeg ik een nano simtray, handig voor de iphone eigenaren onder ons die willen overstappen.

Verder wel heel te spreken over dit toestel, ben er blij mee. Moet toch wel weer in touch komen met Android.

• DvD77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-10 22:12
Nadeel van een grote telefoon .....
Valt makkelijk in de plee ....
Net een paar dagen oud , ligt nu in een berg rijst , hopen dat t goed komt

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-11 12:06
DvD77 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 01:16:
Wees blij dat ie niet klein was anders had je m nooit meer terug gezien ;)

• Teknoviking
Ik hoor hier veel klachten over de customer service van oneplus en ik hield mijn hart vast met mijn touchscreen probleem maar ik moet zeggen dat ik op dit moment best tevreden ben (hopen dat het zo blijft). 2 januari kreeg ik mijn telefoon binnen met een defect aan het touchscreen en hij is nu net aangemeld voor RMA door de klantenservice.

Ik heb direct na het opmerken van het defect ook een paypal dispute aangemaakt en het referentienummer doorgegeven aan de klantenservice, misschien dat dit ervoor zorgt dat ze wat sneller werken.

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11 20:03
DvD77 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 01:16:
Heb je iets gemerkt van het water qua werking v/d telefoon, ik heb namelijke een film gezien dat iemand zijn opo een flinke waterproof test geeft zonder problemen. Ik weet niet wat het effect is op langere termijn. Ik zou 'm zelf ook in rijst leggen voor de zekerheid. Misschien geeft deze youtube je enige rust.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:58
Gisteren telefoon ingesteld (verzonden op 22dec) voor een "digi-beet" maatje van me, helemaal perfect, geen yellowband, nog sterker, het hele scherm is witter dan mijn scherm (augustus).
Meteen mooie oneplus style grey cover erop en een harde screenprotector.
Hij blij, ik blij, dus tot nu toe 2/2 voor de oneplus :)

• Phntm
  • Laatst online: 13:23

Phntm

Tlingelingeling

Vandread schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:48:
Gisteren telefoon ingesteld (verzonden op 22dec) voor een "digi-beet" maatje van me, helemaal perfect, geen yellowband, nog sterker, het hele scherm is witter dan mijn scherm (augustus).
Meteen mooie oneplus style grey cover erop en een harde screenprotector.
Hij blij, ik blij, dus tot nu toe 2/2 voor de oneplus :)
Ja de nieuwe batch van december heeft geen enkele probleem met het scherm. Sterker nog het toestel is perfect en hopen dat het zo blijft. Alleen door mijn hevige gebruik en brightness op auto is mijn batterij inconsistent aan het doen en haalt de volledige twee dagen niet. Maar ik heb het toestel pas een dag in gebruik.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:58
Hij beweert nu alleen dat hij op z'n werk (een school) amper ontvangst heeft in Barendrecht met Vodafone :S

• Stefke
VF heeft ook een zwaar belabberd netwerk al weet ik niet of dat ook voor Barendrecht geldt.

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Vandread schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:11:
Hij beweert nu alleen dat hij op z'n werk (een school) amper ontvangst heeft in Barendrecht met Vodafone :S
Ik neem aan dat hij met zijn vorige telefoon op dezelfde plek prima ontvangst had?
Laat hem zijn OPO eens een minuut of 10 helemaal uitzetten, en dan weer aan. Soms kan dit helpen.
Iets met opnieuw verbinden met de masten in buurt enz... Was ooit een tip van Vodafone zelf tijdens een van de vele storingen vorig jaar.
Pagina: 1 ... 73 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.