Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.145 views

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:23

Phntm

Tlingelingeling

T-mobile gebruiker hier, dus ik weet zelf dondersgoed dat ik overal 3G kan verwachten maar niet overal 4G. Ik ben trouwens een Amsterdammer, dus 4G heb ik gewoon wel. Zelfde verbinding als met mijn ouwe iPhone 5S. Ligt zeker wel gewoon aan VF.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:01
Barendrecht zou 4G voor de OPO moeten kunnen bieden, maar volgens de Vodafone website zitten er wel genoeg 'dead spots'.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
voer die provider ophemel/bash discussie ff ergens anders :)

als hij voorheen daar prima ontvangst had, en nu niet, hoe kan het dan aan zijn provider liggen...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:30
Voor mijn gevoel heeft de OPO ook iets minder bereik dan mijn vorige Nexus 4, gelukkig overtroefd de OPO de Nexus 4 op alle andere vlakken.

• Quad
Toch even een blik op mobiel netwerk gegooid op mijn OPO, momenteel in Deventer is het bereik wel bijna weg zo te zien, met KPN.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 21:27

DarkSide

theres no place like ::1

heb zelf totaal geen problemen met bereik van de OPO in deventer. (ook met KPN).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Quad
Het is ook weer terug, gek genoeg. Leek een dipje in te zitten.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:58
Bedankt voor de feedback, tips doorgegeven, hij had nu 2g...

Ik had in het begin problemen met Telfort omdat die standaard een proxy instelde...

[ Voor 42% gewijzigd door Vandread op 07-01-2015 10:37 ]

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Hoe lang doet iedereen met zijn batterij? Vanaf 100% dan hé. Was het ook zo gelijk nadat jullie het voor het eerst aan deden of heeft het wel een dag of 3 geduurt voordat de batterij echt zijn ~2 dagen leven begon te halen? Momenteel heb ik bij de eerste charge maar 17 uur uit kunnen halen, had alleen what geWhatsapp't en even snel chrome uitgeprobeerd.

• Vandread
Wacht nou gewoon even... en kijk na een week wat het meeste gebruikt :)
Als dat niet je scherm is blijft er iets vreten.

Over het algemeen haal ik met gemak de 2 dagen.

• Quad
Phntm schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:37:
Hoe lang doet iedereen met zijn batterij? Vanaf 100% dan hé. Was het ook zo gelijk nadat jullie het voor het eerst aan deden of heeft het wel een dag of 3 geduurt voordat de batterij echt zijn ~2 dagen leven begon te halen? Momenteel heb ik bij de eerste charge maar 17 uur uit kunnen halen, had alleen what geWhatsapp't en even snel chrome uitgeprobeerd.
Tip, zet in je quick toggles de optie energieprofiel. Je telefoon blijft ook perfect werken met het profiel energiebesparing. En is heel erg tof voor je accuduur. :)

Als je wat meer prik nodig hebt, zet je hem in een oogwenk op gebalanceerd of prestaties.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Quad schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:40:
[...]

Tip, zet in je quick toggles de optie energieprofiel. Je telefoon blijft ook perfect werken met het profiel energiebesparing. En is heel erg tof voor je accuduur. :)

Als je wat meer prik nodig hebt, zet je hem in een oogwenk op gebalanceerd of prestaties.
Oh ja, wat handig! Even daarmee aan de gang gaan zodra mijn batterij op 100% zit. Jezus wat laadt dit ding toch snel op dankzij die kabel. Ik laat jullie dan wel over een tijdje weten hoe de batterij te werk gaat.

• Vandread
Mijn collega met een Note 3 vraagt gelukkig pas 4 maanden "hoe is het met je batterij"
*nou zus en zo* "Jaaaaaa maar jij gebruikt hem maar heel weinig" :+
*riiiiight*

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Erycius schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:07:
Ik gebruik mijn OPO nu op 't werk als "klok" op mijn bureau, moet ik letten op scherminbranding? Voorlopig staat ie op "screensaver modus" zodat het beeld niet altijd op dezelfde plek blijft, maar ik vind dat niet goed, dat leidt af.
Iemand?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

• cypher21
tsja, scherm altijd aan lijkt mij niet heel erg goed voor de levensduur, maar dat had je zelf ook kunnen bedenken.
Mijn mening is dat het zonde is, en daarbij, heb je niet een pc waarop een klok te zien is.

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

cypher21 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:16:
tsja, scherm altijd aan lijkt mij niet heel erg goed voor de levensduur, maar dat had je zelf ook kunnen bedenken.
Mijn mening is dat het zonde is, en daarbij, heb je niet een pc waarop een klok te zien is.
Aan dat van die levensduur had ik eigenlijk nog niet gedacht, enkel aan inbranden. Ik zal het maar laten dan :)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-10 20:23
Phntm schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:57:
[...]
mijn batterij [...] haalt de volledige twee dagen niet. Maar ik heb het toestel pas een dag in gebruik.
_O-

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

:/ Dus een conclusie trekken dat mijn telefoon de 2 dagen niet haalt aangezien het maar 17u duurde voor dat mijn batterij leeg was, is grappig? ;w Sombere post maak je ook.

[ Voor 21% gewijzigd door Phntm op 07-01-2015 11:43 ]

• W.Zijlstra.
Phntm schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:42:
[...]

:/ Dus een conclusie trekken dat mijn telefoon de 2 dagen niet haalt aangezien het maar 17u duurde voor dat mijn batterij leeg was, is grappig? ;w Sombere post maak je ook.
Ik vond het grappig, jij vond het niet grappig. Even goeie vrienden :-)

Maar iets serieuzer: je batterij moet nog even leren, je OS moet nog leren & je accuduur wordt nog een stukje beter.

• cypher21
Phntm schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:42:
[...]

lol, waar maak je je druk om :)
Ik moest ook grinniken toen ik het las, niet omdat jouw batterij het niet 2 dagen uit houdt, maar wel omdat je het over 2 dagen uithouden hebt en de telefoon pas 1 dag hebt. Beetje verkeerde woordkeus

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

cypher21 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:01:
[...]

lol, waar maak je je druk om :)
Ik moest ook grinniken toen ik het las, niet omdat jouw batterij het niet 2 dagen uit houdt, maar wel omdat je het over 2 dagen uithouden hebt en de telefoon pas 1 dag hebt. Beetje verkeerde woordkeus
Stelde later een soortgelijke vraag weer die wat uitgebreider was. Kan zeker niet klagen over het feit dat men hier niet kan lezen. :+ Ik ga gewoon het advies volgen en kijken hoe het apparaatje voort leeft op battery saving mode.

Verwijderd

Erycius schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:23:
[...]

Aan dat van die levensduur had ik eigenlijk nog niet gedacht, enkel aan inbranden. Ik zal het maar laten dan :)
Er bestaan van die goedkope digitale bureau klokjes hoor :)

• DvD77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-10 22:12
Robert777 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:44:
[...]

Heb je iets gemerkt van het water qua werking v/d telefoon, ik heb namelijke een film gezien dat iemand zijn opo een flinke waterproof test geeft zonder problemen. Ik weet niet wat het effect is op langere termijn. Ik zou 'm zelf ook in rijst leggen voor de zekerheid. Misschien geeft deze youtube je enige rust.
ik had dat filmpje ook al gezien inderdaad. Maar bij mij zit er toch echt wel water in het toestel. Vooral onder het scherm. Vlekken tot en met

Ga m even met rust laten en de rijst zijn werk laten doen

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:49
DvD77 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:41:
[...]

ik had dat filmpje ook al gezien inderdaad. Maar bij mij zit er toch echt wel water in het toestel. Vooral onder het scherm. Vlekken tot en met

Geinig filmpje maar hoort dat wel bij de specs van de OPO, waterproof?

/edit:
Niet dus
https://oneplus.net/suppo...r-resistant-or-waterproof

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 07-01-2015 15:51 ]

• cypher21
schumi2004 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:51:
[...]

nee, zeker niet

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:35
schumi2004 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:51:
[...]

Nop :)

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-11 14:35

Gotiniens

Fairly odd Tim

Het is dan ook nauwelijks een waterproof test te noemen, IMHO moet een apparaat als een telefoon gewoon tegen gebruik in de regen kunnen trouwens. Het helemaal onderdompelen in de plas met water zit wat mij betreft meer op het randje

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:35
Gotiniens schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:57:
Het is dan ook nauwelijks een waterproof test te noemen, IMHO moet een apparaat als een telefoon gewoon tegen gebruik in de regen kunnen trouwens. Het helemaal onderdompelen in de plas met water zit wat mij betreft meer op het randje
Ja, ik ga er ook van uit dat een toestel het in de regen moet kunnen uithouden. Dat heb ik altijd wel gedacht, kwam er laatst pas achter dat niet iedereen datzelfde idee had en dat ze hun telefoon dus niet in de regen (durven) gebruiken 8)7

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-11 14:35

Gotiniens

Fairly odd Tim

J.Appleseed schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:59:
[...]

Ja, ik ga er ook van uit dat een toestel het in de regen moet kunnen uithouden. Dat heb ik altijd wel gedacht, kwam er laatst pas achter dat niet iedereen datzelfde idee had en dat ze hun telefoon dus niet in de regen (durven) gebruiken 8)7
Moet je voorstellen, dan kan je in Nederland niet eens door een flinke regenbui lopen met je telefoon in je broekzak.

Ik gebruik BTW regelmatig water om het glas van mijn telefoon schoontemaken :)

• Quad
Glas laat dan ook geen water door. :')

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Vandread
Ach een IP rating zegt ook echt niet alles, dat een telefoon een meter onder water kan liggen voor X tijd betekend niet dat hij ook tegen druk kan: oftewel een straal water kan meer druk leveren dan wanneer een telefoon een meter onder water gedompeld is.
Pas als ze een ip69 rating gaan geven heb ik er pas echt een beetje vertrouwen in.

• lol1ishier
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-01 13:06
Vandaag binnen gekregen, werkt vooralsnog goed.

Geen last van gele gloed.

Wel zit ik bij deze lichting: http://androidworld.nl/nieuws/oneplus-one-logo-cyanogen/
Maar dat interesseert mij niet zoveel, collectors item ;)

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 13:10
Gisteren de telefoon binnen gekregen. Nu eens even tijd gevonden om hem in gebruik te nemen.

Ik heb in de wizard gekozen om niet het CyanogenMod thema te nemen (uitgeschakeld). Dat vind ik er persoonlijk beter uitzien. Mijn vriendin heeft wel het thema op haar Oneplus van een maand oud.

Het enige wat me nu opvalt is dat ik ineens een systeemupdate heb: XNPH38R Incremental (er staat 11.0-XNPH33R op. Zijn er meer mensen die dat gehad hebben? Ik kan me niet herinneren dat mijn vriendin direct een systeemupdate had.

Ook hier de 'speciale' lichting, kunnen we hem thuis in elk geval onderscheiden.

[ Voor 7% gewijzigd door Binnetie op 07-01-2015 20:23 ]

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:06

GforceNL

Out of memory....

zitten al op 44s zelfs, via OTA.

<Zinloze tekst hier>

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 13:10
De productiedatum is 26-12-2014, maar je zou haast denken dat hij ouder is. Mijn vriendin had wel de recente firmware erop zitten.

Verwijderd

Zal meer te maken hebben met dat OPO zijn eigen iteratie van Android wil releasen en niet meer met Cyanogen in zee wil.

Verwijderd

Vandaag de mijne binnengekregen, GEWELDIG Toestel!
Dit soort updates hebben geen toegevoegde waarde. Graag meer nuttige inhoudt bij je posts!

[ Voor 50% gewijzigd door 13art op 08-01-2015 08:11 ]

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:52
J.Appleseed schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:59:
[...]

Heb al wel van mensen gelezen dat ze hun telefoon op z'n kop in hun broekzak steken en door de regen lopen. Daar schijnt de telefoon ook niet tegen te komen.

Zelf ben ik nergens bang voor. Als ik me daar al druk om moet maken... :)

• Nimrod
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 19:24

Nimrod

King in the land of Shinar

barrymossel schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:04:
[...]

Heb al wel van mensen gelezen dat ze hun telefoon op z'n kop in hun broekzak steken en door de regen lopen. Daar schijnt de telefoon ook niet tegen te komen.

Zelf ben ik nergens bang voor. Als ik me daar al druk om moet maken... :)
Ik heb altijd een Ortlieb zakje in de buurt, no worries

The kingdom has many problems, but boredom is the least of them.

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:51
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~keirs001/img20150108_080620.jpg

Beetje laat, maar wel lief van ze. Handgeschreven kerstkaart van Opo <3

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:52
Nimrod schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:09:
[...]
Ik heb altijd een Ortlieb zakje in de buurt, no worries
Dus jij past wel op met regen... :)

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

DrNizeGuy schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:12:
[afbeelding]

Beetje laat, maar wel lief van ze. Handgeschreven kerstkaart van Opo <3
Had ik maar geld rond kerst. Dan kon ik ook zo iets moois ontvangen. Hebben hier meerdere gebruikers hun toestel al geroot? Zit er over na te denken om het ook te gaan doen omdat ik graag toch bijv gebruik wil maken van titanium backup en adaway. Iemand anders die nog meer kan aanraden?

Voor jouw vragen hebben we een heel topic! Namelijk: [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's. Veel plezier daar!

[ Voor 11% gewijzigd door PaT op 08-01-2015 09:06 ]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Cyanogenmod CM12S to be released early next month [Confirmed by Steve Kondik]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZDfM9Am.png

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-11 21:49
Phntm schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:16:
[...]

Had ik maar geld rond kerst. Dan kon ik ook zo iets moois ontvangen. Hebben hier meerdere gebruikers hun toestel al geroot? Zit er over na te denken om het ook te gaan doen omdat ik graag toch bijv gebruik wil maken van titanium backup en adaway. Iemand anders die nog meer kan aanraden?
ik heb hem onlangs ook geroot met de nederlandse handleiding op OPO forum, ging niet zoals het daar beschreven stond, moest zelf dingen aanpassen (volgorde), duurde ook langer dan een standaard samsung telefoon, waren meer handelingen, maar uiteindelijk toch gelukt

( je garantie verloopt niet)

PSN: Europhea

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:52
Ik ben al een tijdje op zoek naar deze achtergrond:

https://www.dropbox.com/s...e-hands-on-wm_22.jpg?dl=0

Is dit een standaard achtergrond, of zit die in een thema?
Ik kan hem niet vinden namelijk!

Heeft iemand hem hier toevallig?

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:21
Wat bedoel je nu precies?

Want wat we nu zien is volgens mij gewoon een rode achtergrond icm het custom lockscreen van OPO (CM11S)?

edit:

Wordt voor ons ook een beetje lastig zoeken zo, het plaatje werkt niet ;)

Oh nu is het ineens een linkje.

[ Voor 80% gewijzigd door pimsaint op 08-01-2015 09:48 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• HansAnders07
pimsaint schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:43:
edit:
Oh nu is het ineens een linkje.
Wordt voor ons ook een beetje lastig zoeken zo, het plaatje werkt niet ;)
Ja had hem op dropbox geupload, maar die kunnen blijkbaar niet in de img tags.
Hopen dat ie het nu doet.

Het is in ieder geval achtergrond die in dat "waterproof" filmpje gebruikt wordt, waarin die gast zn telefoon in een plas smijt:
https://www.youtube.com/watch?v=tVyiDsky2Bk

Edit:
Ik dacht dat dat een wallpaper was, maar blijkbaar dus niet?
Hoe krijg ik dat?

[ Voor 7% gewijzigd door HansAnders07 op 08-01-2015 09:49 ]

• pimsaint
Als je de originele ROM, CM11S, hebt draaien moet je

Settings -> Lock Screen - > Custom Lock Screen

Aanvinken.

Ik heb het ook even voor je geprobeerd, slide is dan de enige vorm van 'beveiliging' die het infovak toont. Tenslotte moet je ook het thema gebruiken dat standaard aan staat als je de OPO ontvangt (ben even de naam kwijt), anders is het vak niet blauw maar transparant.

[ Voor 36% gewijzigd door pimsaint op 08-01-2015 10:15 ]

• HansAnders07
pimsaint schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 09:57:
Als je de originele ROM, CM11S, hebt draaien moet je

Settings -> Lock Screen - > Custom Lock Screen

Aanvinken.

Ik heb het ook even voor je geprobeerd, slide is dan de enige vorm van 'beveiliging' die het infovak toont. Tenslotte moet je ook het thema gebruiken dat standaard aan staat als je de OPO ontvangt (ben even de naam kwijt), anders is het vak niet blauw transparant.
Ah kijk dat helpt me al een heel eind op weg!
Dat thema heet Hexo geloof ik, die andere is Holo.
Dank! Nu nog op zoek naar de juiste wallpaper voor het vergrendelscherm!

• pimsaint
Even photoshop openen en een radial gradient maken, er even naar googlen of snel on-line een lineaire maken en we zijn weer klaar voor vandaag :)

[ Voor 4% gewijzigd door pimsaint op 08-01-2015 10:17 ]

• HansAnders07
pimsaint schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:14:
Even photoshop openen en een radial gradient maken, er even naar googlen of snel on-line een lineaire maken en we zijn weer klaar voor vandaag :)
Dank dank!

• kromme
  • Laatst online: 11:13

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Het viel me net op dat mijn led lampje ook niet meer werkt bij een ontvangen bericht/gemiste oproep.terwijl dit wel aanstaat gevinkt. WTF is er met dat ding aan de hand.

Nog een opvallend feitje, als ik het ringtone geluid harder zet met volume knop hoor je normaal ook een geluidje. Dit is ook weg.

De oplossing:

There is a gltich there.
Put quiet hours in quick settings panel
Switch it on from the main settings
Switch it off from the panel
It may not be off in the main settings now.. Switch it off from here
Tell me if this works

En het werkte perfect.

[ Voor 69% gewijzigd door kromme op 08-01-2015 12:29 ]

Keep it calm...en lek mig de zuk

• pimsaint
Ik twijfelde een beetje over waar te plaatsen maar aangezien het over de opvolger gaat van de stock-rom, stel ik mijn vraag toch maar hier.

Weet iemand welke functies er straks allemaal gaan verdwijnen met de upgrade naar CM12S? Ik heb gisterenavond CM12 op mijn Nexus 7 geïnstalleerd en dat valt me eerlijk gezegd alleen maar tegen. Zo lijkt, met de komst van het nieuwe notificatiecenter, de mogelijkheid om tiles/toggles naar eigen wens in te delen te zijn verdwenen. Dat was voor mij persoonlijk één van de grote pluspunten van CM.

Ik begin steeds meer te hopen dat Oneplus voor de gebruikers die op CM11 willen blijven ook nog gewoon updates uit blijft brengen...

• cypher21
ze zijn nog bezig alle CM functinaliteit toe te voegen aan CM12. Dus op je vraag valt geen zinnig antwoord te geven :)

• pimsaint
cypher21 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:12:
ze zijn nog bezig alle CM functinaliteit toe te voegen aan CM12. Dus op je vraag valt geen zinnig antwoord te geven :)
Duidelijk!

Knap werk als ze dat binnen één maand RTM krijgen ;)

• nielZify
  • Laatst online: 15-11 23:15
http://www.androidheadlin...neplus-two-marketing.html

Aardig stuk met Carl Pei van oneplus.
Zon beetje alles komt aan bod, van het invite systeem, yellow band en digitizer, ladies first (lol) tot mogelijke opvolger(s). :O

• 418O2
  • Laatst online: 14:55
Ik vind dat ze het best prima hebben gedaan, inachtnemende dat het een lowcost startup was. Maar dat baggetaliseren van de yellow band is wel slecht.

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Ik heb de Oneplus One doorverkocht aan een vriend. Ik wilde hem helemaal wissen en daarvoor werd me aangeraden (online) om android te encrypten en daarna een reset te doen. Anders blijven er nog persoonlijke gegevens op staan.
Gedaan, niets aan de hand. Maar nu heeft die vriend problemen met Wifi, hij moet elke keer herstarten om weer op wifi te komen.

Dat blijkt dus te komen door die encryptie, een bekend probleem sinds september of wellicht wel veel eerder (ik vind een topic op het oneplus forum vanaf die datum).En er is nog steeds niets aan gedaan volgens dat forum...
Ik kan er niets aan doen, maar omdat ik hem heb doorverkocht voel ik me er wel vervelend over :(

Meer mensen hier?
Er zijn wel vermeende fixes door hem te flashen e.d., maar dat zou toch niet nodig hoeven zijn.

• hrt
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11 16:59

hrt

cypher21 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:21:
Er zijn zat apps die nog niet goed overweg kunnen met ART.
kun je beter de ontwikkelaar mailen :)
Geachte heer, mevrouw,

In uw e-mail vraagt u of de Mobiel Bankieren App ook op art kan in combinatie met Android 5. Wij begrijpen dat het ongemak veroorzaakt dat de app niet werkt op art. Graag gaan wij hierop in.

Momenteel werkt de nieuwe versie van de Mobiel Bankieren App inderdaad alleen op dalvik. Wij hebben uw klacht geregistreerd dat het niet werkt op art. Wij stellen uw mening op prijs en nemen uw klacht mee in het verbeterproces van de Mobiel Bankieren App.

Heeft u nog vragen? U kunt meer informatie vinden op onze website.

Met vriendelijke groet,

R. Grootoonk
ING Particulieren

ING Bank N.V., statutair gevestigd te Amsterdam,
handelsregister nr. 33031431

En das wel vreemd want toestel stond op ART en de vorige app deed het wel.... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door hrt op 08-01-2015 13:11 ]

24x170SF, oost (105 graden), 25 graden, Steca3600/ 5D, 17-40, 24-105, 70-200/ WH-MDC05F3E5, 50L E-boiler, Gasloos per27-01-2017

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:39
Gelukkig achteraf gezien kreeg ik de melding dat het pakket bestand corrupt is tijdens updaten van ING app zodat de "oude" ING app nog wel werkt via ART.

Dus als je mogelijk hebt om de "oude" ING app heb te gebruiken zou ik daarvoor gaan.

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11 20:03
DvD77 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:41:
[...]

Oh dat is wel minder, hopen dat het goed komt.

• cypher21
hrt schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:09:
[...]

..knip..

En das wel vreemd want toestel stond op ART en de vorige app deed het wel.... 8)7
Wel heel slecht van ING dat ze een nieuwe versie alleen op dalvik maken en niet op ART terwijl ze dondersgoed weten dat de nieuwste versie van android alleen ART gebruikt....

• W.Zijlstra.
cypher21 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:27:
[...]

Wel heel slecht van ING dat ze een nieuwe versie alleen op dalvik maken en niet op ART terwijl ze dondersgoed weten dat de nieuwste versie van android alleen ART gebruikt....
De ING app werkt hier anders prima onder ART (CM12 Android 5)

• Pred
  • Laatst online: 18-11 15:42
W.Zijlstra. schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:36:
[...]

De ING app werkt hier anders prima onder ART (CM12 Android 5)
Werkt hier ook met CM12.

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-11 18:54
Ik heb een vraag voor de mensen die al een RMA hebben doorlopen, hoe hebben jullie je OPO ingepakt? in het originele doosje (incl bruine doos) in een doos? OnePlus geeft niet heel duidelijk aan hoe ze het precies willen hebben buiten dat je de 1+ op de verpakking moet plakken.

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-11 22:26
Jantje_ schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:15:
Gelukkig achteraf gezien kreeg ik de melding dat het pakket bestand corrupt is tijdens updaten van ING app zodat de "oude" ING app nog wel werkt via ART.

Dus als je mogelijk hebt om de "oude" ING app heb te gebruiken zou ik daarvoor gaan.
Die melding kreeg ik ook al! Idd wel vreemd omdat ik mijn OPO ook op ART heb draaien...
Oude app doet het nog wel gewoon gelukkig!

Around here, something radiates. (Counting Crows)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Teknoviking schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:04:
Ik heb een vraag voor de mensen die al een RMA hebben doorlopen, hoe hebben jullie je OPO ingepakt? in het originele doosje (incl bruine doos) in een doos? OnePlus geeft niet heel duidelijk aan hoe ze het precies willen hebben buiten dat je de 1+ op de verpakking moet plakken.
Ik zou het minimaal zo goed inpakken als dat het naar jou toe gestuurd is. Als ik dingen als telefoons of HDD's hier op Tweakers verkoop dan zorgt ik er altijd voor dat het zodanig verpakt is dat je de doos zonder problemen van de trap af kan laten vallen. Dan weet ik teminste zeker dat het goed aankomt. Wat je niet wil is een email krijgen dat de telefoon met gebroken scherm aangekomen is bij OPO.

Verwijderd

Sinds gisteren heb ik ook het toestel. Direct gepaired met mijn wagen. Ging vlekkeloos, bellijst is zichtbaar, telefoonboek is zichtbaar, behalve berichten. Het synchroniseren van mijn berichten lukt niet. Heeft nog iemand dit voor? Bij mijn galaxyS3 ging dit wel perfect. Heb ik nu een auto die mijn berichten kan voorlezen, maar ben er niets meer mee :-)

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:51
Gebruik je misschien hangout als berichten app? (Geen idee of dat uit maakt, maar het zou misschien kunnen).

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 20:03
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:19:
Sinds gisteren heb ik ook het toestel. Direct gepaired met mijn wagen. Ging vlekkeloos, bellijst is zichtbaar, telefoonboek is zichtbaar, behalve berichten. Het synchroniseren van mijn berichten lukt niet. Heeft nog iemand dit voor? Bij mijn galaxyS3 ging dit wel perfect. Heb ik nu een auto die mijn berichten kan voorlezen, maar ben er niets meer mee :-)
Welke auto heb je? Eén van de VAG-groep toevallig? Die gebruikt rSAP en dat gaat helaas niet werken.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• richard94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-11 21:02
Sinds vanmorgen doet mijn OnePlus One het niet meer. Alles al terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat hielp niet. Hij was niet geroot oid gewoon standaard. Nu maar een request ingediend en hopen dat ze hem vervangen..
Video van het probleem: https://www.youtube.com/watch?v=IzUKv3IDqgA

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
PatrickG schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:05:
Ik heb de Oneplus One doorverkocht aan een vriend. Ik wilde hem helemaal wissen en daarvoor werd me aangeraden (online) om android te encrypten en daarna een reset te doen. Anders blijven er nog persoonlijke gegevens op staan.
Gedaan, niets aan de hand. Maar nu heeft die vriend problemen met Wifi, hij moet elke keer herstarten om weer op wifi te komen.

Meer mensen hier?
Er zijn wel vermeende fixes door hem te flashen e.d., maar dat zou toch niet nodig hoeven zijn.
Ik heb hier ook last van sinds enige tijd. Je hoeft overigens niet te herstarten, je kunt ook even de airplane mode aan/uit zetten. Het blijft wel erg irritant!

Weet je zeker dat dit met encrypten te maken heeft? Ik heb hier niks mee gedaan, maar heb het probleem wel - net als vele anderen. Lijkt me meer een OPO probleem en niet jouw fout... Hopen op een softwarefix.

Zie ook hier: https://forums.oneplus.ne...wont-auto-connect.126088/

[ Voor 4% gewijzigd door Xtuv op 08-01-2015 21:35 ]

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-11 19:03
richard94 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:17:
Sinds vanmorgen doet mijn OnePlus One het niet meer. Alles al terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat hielp niet. Hij was niet geroot oid gewoon standaard. Nu maar een request ingediend en hopen dat ze hem vervangen..
Video van het probleem: https://www.youtube.com/watch?v=IzUKv3IDqgA
Lijkt toch echt iets mis te zijn met je scherm. Denk niet dat het de software is.

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 22:18
Xtuv schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:33:
[...]

Ik heb hier ook last van sinds enige tijd. Je hoeft overigens niet te herstarten, je kunt ook even de airplane mode aan/uit zetten. Het blijft wel erg irritant!

Weet je zeker dat dit met encrypten te maken heeft? Ik heb hier niks mee gedaan, maar heb het probleem wel - net als vele anderen. Lijkt me meer een OPO probleem en niet jouw fout... Hopen op een softwarefix.

Zie ook hier: https://forums.oneplus.ne...wont-auto-connect.126088/
Inderdaad, er loopt al heel lang een incident bij Cyanogen dat maar niet wordt opgepakt of opgelost. Zie hun JIRA: https://jira.cyanogenmod.org/browse/BACON-118

Het lijkt vooral een combinatie met bepaalde typen routers vaker voor te komen. Bij iemand die ik ken zorgde het vervangen van de Sitecom die ze hadden voor een Linksys voor een flinke verbetering (van bijna iedere dag naar max 1x per maand), maar volledig opgelost is het dus daarmee ook niet. Dat deze bug al zo lang open staat en men er niets aan doet is zeer frustrerend voor degenen die er last van hebben.

• DvD77
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-10 22:12
Robert777 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:22:
[...]

Oh dat is wel minder, hopen dat het goed komt.
Telefoon uit elkaar gehaald, scherm goed laten drogen, alles weer in elkaar gezet.
Blijft water / vlekken zitten tussen mn scherm en bovenste gedeelte heeft minder backlight.
Ga maar een replacement scherm bestellen. Verder werkt alles naar behoren.

Overigens redelijk eenvoudig in en uit elkaar te halen :P

• mcgloud
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-11 22:17
Ben nu aan het proberen mijn Nexus 5 te verkopen en een One aan te schaffen.

Ik lees trouwens dat de nieuwste batch One's geen Cyanogen meer op de achterkant heeft staan.
Goed nieuws dus.

Verwijderd

mcgloud schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:18:
Ben nu aan het proberen mijn Nexus 5 te verkopen en een One aan te schaffen.

Ik lees trouwens dat de nieuwste batch One's geen Cyanogen meer op de achterkant heeft staan.
Goed nieuws dus.
Maakt het uit? Ik zie het logo niet eens en ik mag hopen dat dat bij de meesten het geval is. Als je enige waarde hecht aan het toestel doe je er een hoesje omheen. Ook runt het toestel CM, dus why not.

• pimsaint
mcgloud schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:18:
Goed nieuws dus.
Grappig. Ik wijs juist altijd naar het Cyanogen logo wanneer mensen mij vragen waarom ik de telefoon zo geweldig vind. Had liever gezien dat ze die andere onzin van de cover konden schrappen (FCC, CE, model nr, etc)

Verwijderd

Vozze schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 20:01:
[...]

Welke auto heb je? Eén van de VAG-groep toevallig? Die gebruikt rSAP en dat gaat helaas niet werken.
Volvo V40. Heb al wat zitten zoeken wat deze auto gebruikt, maar niet echt iets gevonden.

• mcgloud
Ik weet niet of jullie het gehele OnePlus VS Cyanogen draadje hebben gevolgd maar ik steun Cyanogen absoluut niet meer.

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:37:
[...]
Als je enige waarde hecht aan het toestel doe je er een hoesje omheen.
Rare opmerkingen. Ik hecht waarde aan het toestel, maar ik hecht ook waarde aan de looks van mijn gadgets. Dus ik doe er expres geen (lelijke) hoesjes omheen.

Verwijderd

MeltedForest schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:48:
[...]

Rare opmerkingen. Ik hecht waarde aan het toestel, maar ik hecht ook waarde aan de looks van mijn gadgets. Dus ik doe er expres geen (lelijke) hoesjes omheen.
Je hecht dus meer waarde aan de coolness-factor dan aan het welzijn van je apparaat. Dat is verder prima, maar als jij je telefoon per ongeluk in dezelfde zak als je sleutels steekt of laat vallen, dan is die kras permanent ;) verder is er niets mis met de officiele covers van OPO, die heb ik er gelijk bijbesteld.

Ik heb deze en de gele versie:
https://forums.oneplus.net/attachments/img_6772-jpg.21084/

Deze is erg dun en volgt dezelfde curve als het apparaat, dus de vormgeving blijft in feite, enkel een paar mm dikker.

• cypher21
Jij bent er blij mee, mooi voor jou, een ander vindt het lelijk ook prima toch. Beetje zinloze discussie.
Ik ben van mening dat het lelijk en onpraktisch is om een telefoon in een zo'n flipcover te stoppen. daarom alleen een screenprotector.

maar dat is meer voor het [OnePlus One] Accessoires (zie topic warning)

Verwijderd

cypher21 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:12:
Jij bent er blij mee, mooi voor jou, een ander vindt het lelijk ook prima toch. Beetje zinloze discussie.
Enkel was ik niet aan het discussieren. Ik noemde enkel het feit dat het weglaten van een hoesje ten koste gaat van de integriteit van de buitenkant van het apparaat.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:21:
[...]

Enkel was ik niet aan het discussieren. Ik noemde enkel het feit dat het weglaten van een hoesje ten koste gaat van de integriteit van de buitenkant van het apparaat.
Ik zou zeggen, laat hem mensen leren het pas als het gebeurt en nee ik ben zelf absoluut niet gecharmeerd van hoesjes, alleen voor de iPhone heb je nog een keuze qua luxe hoesjes, eveneens voor een Samsung van de bovenste plank.

Echter, ik slaap niet op een zakgeld en daarom ben ik zuinig op mijn spullen, mij kan de look niet schelen, gaat erom of de apparaat doet wat ik van hem verwacht.

• pimsaint
mcgloud schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:47:
Ik weet niet of jullie het gehele OnePlus VS Cyanogen draadje hebben gevolgd maar ik steun Cyanogen absoluut niet meer.
Daar kan ik me zeker in vinden.

Wat ik niet helemaal begrijp is het verschil tussen cyanogenmod.org en cyanogen Inc. In hoeverre heeft deze hele 'affaire' bijvoorbeeld invloed op toekomstige updates van de CMxS rom?

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:49
mcgloud schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:47:
Vind de hele manier van doen ook nergens op slaan (en dat vind ik al een hele poos want dit is niet eerste dingetje wat ik me herinneren kan). Er wordt een smerig spelletje gespeeld
Steunen doe ik ze daarom ook niet (met giften of wat dan ook) maar gebruiken zal ik het wel.
Er is niet echt een alternatief en/of deze is ook op Cyanogen gebasseerd ;)

/edit:
Onder kopje Cyanogen Inc. kun je het één en ander lezen
http://en.wikipedia.org/wiki/CyanogenMod

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 09-01-2015 11:11 ]

• mcgloud
Inderdaad. Cyanogenmod is gewoon community driven wat ik gewoon blijf gebruiken en wat ik gewoon steun.
Cyanogen inc. is gewoon een vuil bedrijf dat probeert geld te verdienen aan het harde werk van de community.
Wat ze OnePlus hebben geflikt kan absoluut niet en daarom ben ik blij dat ik mijn One zonder hun logo binnen krijg.

• cypher21
mcgloud schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:28:
Inderdaad. Cyanogenmod is gewoon community driven wat ik gewoon blijf gebruiken en wat ik gewoon steun.
Cyanogen inc. is gewoon een vuil bedrijf dat probeert geld te verdienen aan het harde werk van de community.
Wat ze OnePlus hebben geflikt kan absoluut niet en daarom ben ik blij dat ik mijn One zonder hun logo binnen krijg.
Mwa... Die scheiding is niet zo makkelijk te trekken. Veel van de "community" werkt inmiddels gewoon voor cyanogen inc. De cyanogenmod rom zal vooralsnog gratis blijven, maar ze zoeken toch een manier geld te verdienen.

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb twee telefoons gekocht en een aantal NFC stickers. Bij de ene telefoon worden ze prima gedetecteerd en gelezen. Bij de tweede telefoon gebeurd er helemaal niets. Voor zover ik kan vinden heb ik alle instellingen qua NFC op beide telefoons hetzelfde staan.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt of nog beter een idee om dit op te lossen?

Of is het waarschijnlijk dat bij de ene telefoon de NFC niet werkt en de telefoon omgeruild moet worden?

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
mcgloud schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:28:
Wat is er gebeurd dan?

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:39
De nieuwe ING app die vandaag tijdens updaten heeft gedraaid werkt gewoon op ART hier...

geroote CM11-44s versie

• richard94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-11 21:02
Xmoo schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:20:
[...]

Lijkt toch echt iets mis te zijn met je scherm. Denk niet dat het de software is.
Dat denk ik zelf ook. Vreemde is wel dat ik hem 2.5 maand zonder problemen heb gebruikt en ik heb hem ook niet laten vallen oid. Tot nu toe nog geen reactie van OnePlus.

• laurson
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-01 09:47
Sinds een paar dagen werkt het tikken op m'n scherm niet meer zodat het licht aangaat. Iemand enig idee waar ik dit kan instellen? Kan het niet vinden... en ook raar dat dit uit het niets is uitgeschakeld...

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11 15:04

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Wat bedoel je met het licht aangaan? Als je bedoelt dat het scherm aangaat, dan zit dit in Instellingen -> Scherm & Verlichting -> Dubbeltikken om te ontwaken. Als je bedoelt dat de "zaklamp" aangaat, dan zit dit in Instellingen -> Gebaren -> Zaklamp (dan moet je echter een V tekenen en niet tikken, wellicht bedoel je dit niet).

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• mcgloud
schumi2004 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:48:
[...]

En voor wie nog meer wil lezen over de manier van werken van Cyanogen

http://www.dailytech.com/...aluation/article36659.htm
Ik wil dit topic niet in een anti-Cyanogen topic veranderen maar dit is echt misselijkmakend.

Ik hoop stiekem dat er snel een andere custom-rom komt die CM in populariteit overmeesterd.

• laurson
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-01 09:47
Ram0n schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:24:
Wat bedoel je met het licht aangaan? Als je bedoelt dat het scherm aangaat, dan zit dit in Instellingen -> Scherm & Verlichting -> Dubbeltikken om te ontwaken. Als je bedoelt dat de "zaklamp" aangaat, dan zit dit in Instellingen -> Gebaren -> Zaklamp (dan moet je echter een V tekenen en niet tikken, wellicht bedoel je dit niet).
Thanks! Dit was kennelijk door iets uitgevinkt, apart

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:48:
[...]

En voor wie nog meer wil lezen over de manier van werken van Cyanogen

http://www.dailytech.com/...aluation/article36659.htm
Wat in dit artikel moet ik nou bijzonder offensive vinden? Het enige waar mensen zich aan storen is dat het commercieel is gegaan volgens dit artikel. Boehoe. Een bedrijf kan niet honderdduizenden telefoons leveren en constante updates garanderen zonder cashflow. Voor niets gaat de zon op.
Pagina: 1 ... 74 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.