Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.144 views

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:39
mcgloud schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:24:
[...]

Ik wil dit topic niet in een anti-Cyanogen topic veranderen maar dit is echt misselijkmakend.

Ik hoop stiekem dat er snel een andere custom-rom komt die CM in populariteit overmeesterd.
Waarom mogen gasten die jarenlang de "android" community ( de tweakers) gesteund hebben geen leuk centje verdienen met hun hobby project?

Snap wel beetje wat je bedoeld hoor... Maar zolang ze een goed product blijven bouwen waar wij "direct" niet aan meebetalen vind ik het prima hoor :)

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:49
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:33:
[...]

Wat in dit artikel moet ik nou bijzonder offensive vinden? Het enige waar mensen zich aan storen is dat het commercieel is gegaan volgens dit artikel. Boehoe. Een bedrijf kan niet honderdduizenden telefoons leveren en constante updates garanderen zonder cashflow. Voor niets gaat de zon op.
In 1 woord, hebberig

Verwijderd

laurson schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:27:
[...]

Thanks! Dit was kennelijk door iets uitgevinkt, apart
Of door iemand? :)

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 08:13
Leesvoer over de discutabele kwestie tussen OPO en Cyngn.

Cygn aan het woord:
As we had pledge to our users, OnePlus One global
devices will receive our OTA firmware updates. If a user in
India purchased a OnePlus One global device in channels
outside of India, they will receive our OTA firmware
updates. However, this excludes OnePlus One original
devices sold directly in India. We are committed to our
exclusive partnership in India with Micromax, which will be
launching its first Cyanogen OS device under their new YU
brand.”
Even over Micromax:
the right of Micromax to
use the trade mark and OS is an exclusive one atleast for India and
the said fact is time and again admitted by Cyanogen though
sometimes for business reasons
Oneplus later
We have removed mentions of Cyanogen in PR, marketing, and
upcoming product pages already
Lijkt mij dat deze twee bedrijven wel een manier gaan vinden om dit op te lossen.
Tevens de makkelijkste/snelste optie lijkt me aangezien het wettelijk lastig wordt omdat het allemaal internationaal gebeurd.

[ Voor 51% gewijzigd door DjThase op 09-01-2015 19:07 ]

Mop mop, gas derop!

Verwijderd

En jij gaat gratis voor je baas aan de slag? Jouw bedrijf geeft zijn goederen en diensten voor niets aan de klant? Kom op zeg, denk eens na.

Ik zie in dat artikel geen directe reden om maar gelijk van het OS af te stappen en het bedrijf te boycotten.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2015 19:14 ]

• Xmoo
  • Laatst online: 16-11 19:03
Tijd geleden had ik gevraagd of 4G van Telfort op de OPO werkt. Meen hier geen antwoord op gevonden te hebben. I.o.m Telfort Webcare besloten om het te proberen, mocht het niet werken werd het gecrediteerd. Nieuwe SIM-kaart ontvangen. OPO op LTE gezet en ja hoor, heb 4G :D

Eerst test kwam download speed op 15mb. Up ben ik vergeten.
Regio Eindhoven.

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:57:
[...]

En jij gaat gratis voor je baas aan de slag? Jouw bedrijf geeft zijn goederen en diensten voor niets aan de klant? Kom op zeg, denk eens na.

Ik zie in dat artikel geen directe reden om maar gelijk van het OS af te stappen en het bedrijf te boycotten.
Daar gaat het helemaal niet om, niet zaken uit z'n verband trekken. Gaat over de manier waarop Cyanogen, ach laat maar ook.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik zit nu in Frankrijk en ik krijg mobiel internet niet aan de praat.

Identieke tele2 abbo krijgt wel welkom in Frankrijk berichten en kan gewoon op internet.

Handmatig verbinden met orange werkt. Kon ook naar 1280 smsen en kreeg bevestiging terug van eu bundel. Maar daar is het dus bij gebleven! Zit van ellende nu maar te tetheren.

Voor de zekerheid de AP instellingen van de s2 over genomen. Dat hielp niet.

Help :p.

Edit: opgelost me buitenland settings voor een s3. Standaard kreeg ik internet.tele2.se gepushed.

[ Voor 20% gewijzigd door sdk1985 op 10-01-2015 12:33 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Beste medetweakers,

ik zit op Google Play/Play Store te zoeken naar minimalistische thema's en voornamelijk icon-packs. Hoop dat die wat rustiger zijn aan de ogen. Het is me opgevallen dat er vaak 3rd party software (Action Launcher, ADW Launcher, Apex Launcher, Nova Launcher, SmartLauncher, enzovoort tot in den treurigheid) moet worden geïnstalleerd om de icons te gebruiken. Voor het daadwerkelijke installeren wordt er meteen toegang gevraagd tot van alles en nog wat op de OnePlus en dat bevalt me niks.

Heb enkele minimalistische icon-packs gevonden met ronde icoontjes maar ben nog niet tevreden eerlijk gezegd. Iemand een suggesties, misschien tweakers die hun eigen customisations hebben uitgebracht die het proberen waard zijn?

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

m0nkey schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:03:
Beste medetweakers,

ik zit op Google Play/Play Store te zoeken naar minimalistische thema's en voornamelijk icon-packs. Hoop dat die wat rustiger zijn aan de ogen. Het is me opgevallen dat er vaak 3rd party software (Action Launcher, ADW Launcher, Apex Launcher, Nova Launcher, SmartLauncher, enzovoort tot in den treurigheid) moet worden geïnstalleerd om de icons te gebruiken. Voor het daadwerkelijke installeren wordt er meteen toegang gevraagd tot van alles en nog wat op de OnePlus en dat bevalt me niks.

Heb enkele minimalistische icon-packs gevonden met ronde icoontjes maar ben nog niet tevreden eerlijk gezegd. Iemand een suggesties, misschien tweakers die hun eigen customisations hebben uitgebracht die het proberen waard zijn?
Dan moet je "min" downloaden. En die launchers, daarvan kan je permissies gewoon uit zetten.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Cryns
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 04-09-2024
Dit is een vraag aan de belgen die bij proximus zitten en natuurlijk een OnePlus One hebben.
Ik heb pas een OnePlus One aangeschaft en mijn mobiel internet blijkt het niet te doen. Ik heb online gezocht naar oplossingen maar dit helpt mij niet echt.
Ik heb de APN ingesteld op internet.proximus.be. Dit zou normaal gezien het enige moeten zijn dat je moet instellen. Ook heb ik op het bij het keuze menu ingesteeld op voorkeur de 3G-optie aangezet. Want dit was bij een kameraad van mij het probleem. Dit werkt echter ook niet. Gsm ook al herstart enzo, maar het baat gewoon niet.
Heeft iemand een idee wat mijn eventuele fout zou kunnen zijn? Alvast bedankt.

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 12:26

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Ik wilde even melden dat ik sinds de allereerste iPhone (die ik toen uit de USA haalde) niet meer zo happy geweest ben met een nieuwe mobiel. Wat een heerlijk apparaat. Top, toen ik hem voor het eerst in handen had was ik al verkocht, de 'vilten' achterzijde alleen al; erg goed gevonden.

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor zover ik kan vinden heb ik alle instellingen qua NFC op beide telefoons hetzelfde staan.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt of nog beter een idee om dit op te lossen?
Mocht iemand anders hetzelfde probleem hebben, het is me gelukt het probleem op te lossen. Eerst heb ik in de instellingen NFC uitgezet en de telefoon gereboot. Daarna heb ik hem uitgezet (had ik wellicht ook gelijk kunnen doen, maar dan moet je niet op het verkeerde vakje tikken). Ik heb daarna de achterkant van de telefoon goed aan gedrukt. Hij zat niet los ofzoiets, overigens. Daarna de telefoon weer aangezet en in de instellingen NFC weer aangezet. En nu scant hij de tags wel.

• danielrene
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:59
Zijn er mensen die ant+ goed hebben werken? zit op 44s en ant+radio service en ipsensorman geinstalleerd maar kan niet pairen met hr ant+ band.. Iemand een idee wat te doen?!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-11 20:16
Cryns schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 18:51:
Dit is een vraag aan de belgen die bij proximus zitten en natuurlijk een OnePlus One hebben.
Ik heb pas een OnePlus One aangeschaft en mijn mobiel internet blijkt het niet te doen. Ik heb online gezocht naar oplossingen maar dit helpt mij niet echt.
Ik heb de APN ingesteld op internet.proximus.be. Dit zou normaal gezien het enige moeten zijn dat je moet instellen. Ook heb ik op het bij het keuze menu ingesteeld op voorkeur de 3G-optie aangezet. Want dit was bij een kameraad van mij het probleem. Dit werkt echter ook niet. Gsm ook al herstart enzo, maar het baat gewoon niet.
Ik zal eens horen bij mijn broer. Ik heb voor hem een OnePlus gekocht :)

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
[b][message=43549289,noline]
Prul wat met dit:
Go to the phone dial, type in *#*#4636#*#* and a tab should pop up. Click phone information and scroll down. Click and change the preferred network to LTE/GSM auto (PRL) then click home.
Of WDCMA preferred, het kan perfect zijn dat je in je buurt geen 1800mhz 4G hebt en die instelling beter op 3G zet, 22 Mbps is voor normale mensen toch voldoende.

[ Voor 15% gewijzigd door anessie op 11-01-2015 08:19 ]

• BooYooToo
  • Nu online
m0nkey schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 15:03:
...
...
Die third party launchers zijn alleen nodig als je geen CM theme engine/manager hebt. Je kan via de thema instellingen ook alleen een icon pack aanzetten. Zo kan je onderdelen van verschillende thema's combineren...

Ik weet nu niet precies wat je op moet drukken om dit voor elkaar te krijgen. Ik heb nu een rom zonder theme engine.

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
BooYooToo schreef op zondag 11 januari 2015 @ 09:23:
[...]

Die third party launchers zijn alleen nodig als je geen CM theme engine/manager hebt. Je kan via de thema instellingen ook alleen een icon pack aanzetten. Zo kan je onderdelen van verschillende thema's combineren...

Ik weet nu niet precies wat je op moet drukken om dit voor elkaar te krijgen. Ik heb nu een rom zonder theme engine.
Een hoop te installeren themes verschijnen op het 'bureaublad' als een app in plaats van in de lijst thema's, vervolgens vragen ze om een launcher en doen zelf suggesties, Heb Google Now Launcher en Go Launcher geprobeerd, de laatst genoemde gaf meteen ads weer op het bureaublad, beetje vreemd en vooral ongewenst. Vandaag maar weer lekker verder rommelen op Google Play op zoek naar van alles en nog wat :)

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:06

StrongArmLance

Endless flow

schumi2004 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:07:
[...]

Daar gaat het helemaal niet om, niet zaken uit z'n verband trekken. Gaat over de manier waarop Cyanogen, ach laat maar ook.
Even serieus, kun je even uitleggen waarom het erg is? De Mod is erg gegroeid en wordt steeds arbeidsintensiever om bij te houden toch? Steeds een groter dev team etc, wat is er dan erg als ze een paar deals sluiten met telefoon bedrijven, dat is toch juist leuk voor ze? Of mis ik iets?

• BarnOwl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-11 14:38
[...]

Al eens naar Themer gekeken? Wellicht iets voor jou..........

Jeroen

• BooYooToo
  • Nu online
BarnOwl schreef op zondag 11 januari 2015 @ 10:54:
[...]

Al eens naar Themer gekeken? Wellicht iets voor jou..........
Nee, ik gebruik een bepaalde custom rom (bewuste keus) die deze functie voor de lollipop versie nog niet heeft... Het gaat om een niet "officiele build".

Ik gebruik zelf de google now launcher, omdat ik toch vaak gebruik maak van google now. Toch bedankt voor de tip :)

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:33
[...]

Je moet die icoonthema's ook via de instellingen van de launcher zelf instellen. Bij nova doe je dat door naar "uiterlijk en gedrag" te gaan en dan icoonthema. Je kunt het via de apps van de thema's zelf doen, maar zoals je zelf zegt; ads e.d.

Google Now launcher ondersteunt overigens geen aangepaste icoonthema's.

[ Voor 5% gewijzigd door Luca op 11-01-2015 12:22 ]

• BooYooToo
  • Nu online
Dattack schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:21:
[...]

Je moet die icoonthema's ook via de instellingen van de launcher zelf instellen. Bij nova doe je dat door naar "uiterlijk en gedrag" te gaan en dan icoonthema. Je kunt het via de apps van de thema's zelf doen, maar zoals je zelf zegt; ads e.d.

Google Now launcher ondersteunt overigens geen aangepaste icoonthema's.
Dat klopt. Wat ik bedoel is dat Cyanogenmod een theme engine heeft, die in de instellingen te vinden is. Hier kan je de meeste icon packs ook activeren/aanzetten. Dus als je de standaard software/rom van de OPO gebruikt heb je geen andere launcher nodig.

Instellingen --> themas --> icons. Hier vind je de iconpacks die je geinstalleerd hebt, ook al zijn het geen volledige themas.

• Luca
BooYooToo schreef op zondag 11 januari 2015 @ 14:04:
[...]

Dat klopt. Wat ik bedoel is dat Cyanogenmod een theme engine heeft, die in de instellingen te vinden is. Hier kan je de meeste icon packs ook activeren/aanzetten. Dus als je de standaard software/rom van de OPO gebruikt heb je geen andere launcher nodig.

Instellingen --> themas --> icons. Hier vind je de iconpacks die je geinstalleerd hebt, ook al zijn het geen volledige themas.
Dom van me, ik reageerde op jou, maar dat moest helemaal niet. |:( Excuus! :)

• jslaman
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-07 11:16
Ik heb het CM lockscreen in gebruik, maar het komt regelmatig voor dat ik helemaal geen lockscreen te zien krijg. Herstarten is dan de enige oplossing. Meer mensen hier last van? Of heeft iemand hier een oplossing voor?

• allesvooriphone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 07:30
Mijn one is onderweg zijn er nog dingen die gedaan moeten worden voor gebruik?
Bugs, Batterydrain etc

• Majesty
  • Niet online
allesvooriphone schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:52:
Mijn one is onderweg zijn er nog dingen die gedaan moeten worden voor gebruik?
Bugs, Batterydrain etc
Het topic doorlezen is een goede start :).

• allesvooriphone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 07:30
Majesty schreef op zondag 11 januari 2015 @ 19:57:
[...]

Het topic doorlezen is een goede start :).
298 pagina's in nogal wat ;)

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb inmiddels mijn OPO in huis:
Date: 2014.12.24
11/1/2015: Cyanogenmod-versie 11.0-XNPH44S

Mijn vorige telefoons waren een Samsung Note en daarna de Sony Z Ultra. Dus dus OPO ervaar ik als lekker klein.

Ik heb inmiddels bijna alle 298 pagina's gelezen. Jammer dat er zoveel wordt gesproken over invites, het formaat en de toebehoren. Hierdoor is het informatieve gehalte soms niet groot.

Mijn OPO werkt prima maar heb even een prangende vraag. Als ik dit zo lees is support niet het sterkste punt van O+. Maar ik wil wel OTA updates blijven ontvangen. En het is bekend dat producenten om kosten te besparen op een gegeven moment stoppen met updates. Komen de OTA updates tot nu toe van O+ of van Cyanogen mod?
Op basis van jullie kan antwoorden/meningen kan ik orienteren met welke ROM ik wil gaan/blijven werken.

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-11 23:03
Cryns schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 18:51:
Ik heb proximus maar heb nergens problemen mee. APN staat op hetzelfde als bij jou en voorkeur staat zelfs op 4G.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:22
Ik heb een korte vertraging tussen de tijd dat ik op de aan/uitknop druk en dat het scherm aangaat. Eerst gaan de capacitive buttons aan, daarna pas het scherm. Ik heb het dan over een vertraging van ongeveer 1 seconde, maar ik stoor me er enorm aan.
Weet iemand hier een fix voor?

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Anton.net schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:13:
Ik heb een korte vertraging tussen de tijd dat ik op de aan/uitknop druk en dat het scherm aangaat. Eerst gaan de capacitive buttons aan, daarna pas het scherm. Ik heb het dan over een vertraging van ongeveer 1 seconde, maar ik stoor me er enorm aan.
Dat is aangepast sinds de 33r update. Dit om batterij verbruik te verminderen. Kun je niets aan doen.
Heeft volgens mij iedere telefoon. Naar mijn mening is het eerder een halve seconde

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
1 seconde klopt wel aardig denk ik. Maakt mij persoonlijk niet uit.

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Bij mij heeft er nooit een vertraging in gezeten, het scherm ging direct aan.
Draai nu CM12 en ook hier geen vertraging, zou ik ook flink irritant vinden.

MG4 Luxury - Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

• Luca
nokiaan958GB schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:27:
Ik heb inmiddels mijn OPO in huis:
Date: 2014.12.24
11/1/2015: Cyanogenmod-versie 11.0-XNPH44S

Mijn vorige telefoons waren een Samsung Note en daarna de Sony Z Ultra. Dus dus OPO ervaar ik als lekker klein.

Ik heb inmiddels bijna alle 298 pagina's gelezen. Jammer dat er zoveel wordt gesproken over invites, het formaat en de toebehoren. Hierdoor is het informatieve gehalte soms niet groot.

Mijn OPO werkt prima maar heb even een prangende vraag. Als ik dit zo lees is support niet het sterkste punt van O+. Maar ik wil wel OTA updates blijven ontvangen. En het is bekend dat producenten om kosten te besparen op een gegeven moment stoppen met updates. Komen de OTA updates tot nu toe van O+ of van Cyanogen mod?
Op basis van jullie kan antwoorden/meningen kan ik orienteren met welke ROM ik wil gaan/blijven werken.
OnePlus is zelf ook bezig met het ontwikkelen van een alternatief OS, dus ik denk niet dat je je veel zorgen hoeft te maken om de updates.

• 418O2
  • Laatst online: 12:51
Oxellaar schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:43:
Bij mij heeft er nooit een vertraging in gezeten, het scherm ging direct aan.
Draai nu CM12 en ook hier geen vertraging, zou ik ook flink irritant vinden.
Hoe is de batterylife op jouw cm12? Bij mij nog niet zo best, zon 4,5 uur sot atm

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:32
418O2 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:58:
[...]

Hoe is de batterylife op jouw cm12? Bij mij nog niet zo best, zon 4,5 uur sot atm
Ik heb vandaag de nieuwste nightly geflashed maar zonder tussendoor opladen zit ik nu op 3 uur SoT en 53% batterij. En dan zit daar ook nog Misc battery drain bij.

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
418O2 schreef op zondag 11 januari 2015 @ 23:58:
[...]

Sot, let ik nooit echt op, zal rond de 3 uur per dag liggen. Ik haal ruimschoots de dag met nog ongeveer 50% over.
Dat is wel iets lager als stock.

MG4 Luxury - Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-11 14:35

Gotiniens

Fairly odd Tim

danielrene schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 22:26:
Zijn er mensen die ant+ goed hebben werken? zit op 44s en ant+radio service en ipsensorman geinstalleerd maar kan niet pairen met hr ant+ band.. Iemand een idee wat te doen?!
Late reactie, ik kreeg van de week ant alleen stabiel met wifi en mobiele gegevens uit.(bleutooth heb ik altijd uit) Ik heb verder nog niet getest. Maar verwacht dat alleen wifi (en bluetooth) uit ook stabiel kan zijn.

Verwijderd

Anton.net schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:13:
Instellingen -> Weergave -> Prevent accidental wake up?

• danielrene
  • Laatst online: 09:59
Top reactie, geprobeerd met wifi en ook mobiele gegevens uit en toen vond ik 'm. Daarna beide aan en bleef 't doen. Even proberen als ik 'm reboot en dan wifi aan heb en connect of het ook lukt, maar het apparaat werkt gewoon. Dat is fijn om te weten :)
Gotiniens schreef op maandag 12 januari 2015 @ 07:41:
[...]

Late reactie, ik kreeg van de week ant alleen stabiel met wifi en mobiele gegevens uit.(bleutooth heb ik altijd uit) Ik heb verder nog niet getest. Maar verwacht dat alleen wifi (en bluetooth) uit ook stabiel kan zijn.

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-11 14:35

Gotiniens

Fairly odd Tim

danielrene schreef op maandag 12 januari 2015 @ 17:16:
Top reactie, geprobeerd met wifi en ook mobiele gegevens uit en toen vond ik 'm. Daarna beide aan en bleef 't doen. Even proberen als ik 'm reboot en dan wifi aan heb en connect of het ook lukt, maar het apparaat werkt gewoon. Dat is fijn om te weten :)

[...]
Ik heb net nog even getest. Ik gebruik ANT+ om activiteiten te kopiëren van mijn sporthorloge. En met wifi uit werkte het redelijk. Had nog wel wat transfer time outs maar niet zo erg dat het verzenden werd onderbroken. Ik zal het van de week nog eens proberen zonder iets uit te zetten.

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:58
Inmiddels een maand in mijn bezit. Tot op heden geen enkele vastloper gehad. Het toestel doet wat hij moet doen, niet meer, niet minder. Erg tevreden. Vooral de batterijduur maakt indruk op mij. Haal regelmatig de 2,5-3 dagen.

• schumi2004
* schumi2004 was niet helemaal wakker.

[ Voor 85% gewijzigd door schumi2004 op 13-01-2015 16:24 ]

• cypher21
schumi2004 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:57:
Is er tegenwoordig een CPU architectuur welke de voorkeur heeft bij Synology?
Ja, een Snapdragon 801 CPU ;)

[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 13-01-2015 16:03 ]

• schumi2004
cypher21 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:02:
[...]

Ja, een Snapdragon 801 CPU ;)
Okay, weekend heeft iets teveel schade toegebracht.

* schumi2004 hides 8)7 |:( 8)7

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 17:31
Graag zou ik weten hoe de 4G-dekking in Nederland is met KPN en Vodafone op een OnePlus One.

De OnePlus One ondersteunt alleen 4G-1800 en ik kan nergens vinden hoe ver providers zijn met de dekking voor 4G-1800, en het is een belangrijk punt in mijn overweging tussen Moto X en OnePlus One. Hoe ervaren jullie de dekking?

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:25

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

DiedB schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:53:
Graag zou ik weten hoe de 4G-dekking in Nederland is met KPN en Vodafone op een OnePlus One.

De OnePlus One ondersteunt alleen 4G-1800 en ik kan nergens vinden hoe ver providers zijn met de dekking voor 4G-1800, en het is een belangrijk punt in mijn overweging tussen Moto X en OnePlus One. Hoe ervaren jullie de dekking?
www.4gmasten.nl

Hier kun je wel het een en het ander vinden

• sdk1985
  • Nu online
Een vraag over de camera app: hoe stel ik de panorama kwaliteit in. De laatste was slechts 700kb.

[ Voor 29% gewijzigd door sdk1985 op 13-01-2015 17:04 . Reden: video settings gevonden ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Marcva
  • Laatst online: 12:09
DiedB schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:53:
(...) Hoe ervaren jullie de dekking?
Zoekfunctie binnen dit topic levert 5 pagina's op met Vodafone. Voor KPN zijn het er 4. Beetje zelfredzaamheid :O

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 17:31
Dank voor de info, heb even verder gekeken en zie nu dat KPN actief bezig is met de uitrol van 4G-1800, die kaart op 4gmasten.nl is heel erg handig.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:27
Net mijn Bamboo cover gemonteerd, laat ik mijn OPO uit mijn handen vallen op de keukenvloer. Gelukkig alleen een kleine beschadiging op de net nieuwe cover, maar het is niet zo'n goed begin ...

Punctuality is the politeness of kings

• N00bi3
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-11 21:09
Dag allen,

ik heb sinds vandaag een probleempje. Krijg mijn OPO niet opgeladen.
Hij reageert gewoon niet als ie wordt aangesloten via computer of AC charger. Op oneplus forum lees ik wel dat bij sommige het moeite heeft om via USB uitgang te laden maar wel met AC, of dat ze een andere merk oplader gebruiken.

Ik heb alle lader die ik kon vinden gebruikt zonder resultaat o.a. tomtom, sansung en nokia en 2 OPO originele oplader.
Alleen met nokia oplader zie ik na wat friemelen een fractie van een seconde de bliksem op de batterij verschijnen voor die weer verdwijnt.

Had maar nog 25% dus nu even uit gezet en aan de nokia oplader.
NU gebeurt er iets bijzonders: Het scherm licht op zie de baterij met een klein rode bandje onderin en dan wordt het bandje groen en groter en groter zoals je het vaker bij opladen ziet. Dan gaat de scherm uit en weer aan met Oneplus logo in het midden en powered bij android er onder dit houd maar ook 1a2 seconden aan en zo blijft ie al een half uur aan de gang. In de hoop dat ie nog oplaadt.

Iemand enige idee wat er aan de hand kan zijn???

• mickk
  • Laatst online: 24-10 10:32
Heb je de micro USB ingang al schoon gemaakt misschien zit er wat stof in dat hij er niet vergenoeg in kan of geen goed contact maakt?
Misschien helpt dat, bij mij zit er ook vaak stof in waardoor hij er niet meer goed in wil.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:31
Met het gevaar dat het niet mag: ik heb mijn OPO retour gestuurd en krijg alles terug, tot zover mijn ervaring met OPO. Geen zin in een nieuwe, want ik zie teveel gedoe, zowel hardware- als softwarematig en de leverancier zit me te ver weg. Daarom heb ik net een Nexus 5 besteld.

Hiervoor hebben we V&A

[ Voor 31% gewijzigd door 13art op 13-01-2015 21:46 ]

• N00bi3
was het eerste wat ik dacht. Heb het met een tandenstoker houten en plastic schoon gemaakt zonder effect.
Heb net een ticket aangemaakt. ze geven een wacht tijd van 10 werkdagen maar als ik de forum berichten mag geloven is dat een beetje optimistisch.

• lol1ishier
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-01 13:06
Batterij werkt niet zo lang bij mij, verder top telefoon!

• N00bi3
Hij doet het ineens weer.
Ik had m even uitgeschakeld aan de computer gehangen en viola hij doet het geen idee how or why.

• Majesty
  • Niet online
N00bi3 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:27:
Hij doet het ineens weer.
Ik had m even uitgeschakeld aan de computer gehangen en viola hij doet het geen idee how or why.
Vreemde dingen altijd, in mijn ervaring heb ik daar met iedere telefoon sporadisch weleens last van gehad.

Hebben er nog mensen last van spontane reboots hier?

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-11 11:13
Ik heb sinds een paar dagen dat mijn notificatie led constant wit (standaard kleur) blijft knipperen. Ik zier nergens een melding, gemiste oproep of gemist bericht. Ook heb ik af en toe een ringel geluidje wat ik hoor waarbij ik op mijn scherm linksonder een korte rij met grijze blokjes krijg te zien. Iemand een iedee wat dat is?

Ben wel blij dat ik na wat zoeken hier erachter ben gekomen waarom mijn zaklamp elke keer aan gaat.
Is er ook een patroon om je muziek player aan te zetten? die gaat ook in mijn broekzak af en toe af.

tijd voor wat klusjes!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 23:06
Ja, je hebt gebaren voor zaklamp, Muziek en camera.

Maar wanneer die in je broek zit zou het niet geactiveerd moeten zijn dmv de proximity sensor.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• s0ulmaster
Quad schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:23:
Ja, je hebt gebaren voor zaklamp, Muziek en camera.

Maar wanneer die in je broek zit zou het niet geactiveerd moeten zijn dmv de proximity sensor.
Daar was ik dankzij dit topic al van op de hoogte, kon zo snel alleen het gebaar van de muziek app niet vinden. Heb die van de zaklamp en camera al wel gevonden.

Alleen nog geen verklaring voor de andere 2 problemen
Ik heb sinds een paar dagen dat mijn notificatie led constant wit (standaard kleur) blijft knipperen. Ik zier nergens een melding, gemiste oproep of gemist bericht. Ook heb ik af en toe een ringel geluidje wat ik hoor waarbij ik op mijn scherm linksonder een korte rij met grijze blokjes krijg te zien. Iemand een iedee wat dat is?

tijd voor wat klusjes!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 17:25
Als ik mijn OPO aan de pc koppel en paar mappen wil kopiëren, dan crasht elke keer windows verkenner en dus zegt hij dat hij niet reageert. Begrijp maar niet waarom ik niks kan kopiëren en plakken van mijn telefoon naar mijn pc. Heb het elke keer bij mappen die een beetje groot zijn die langer dan 5 seconde duren om het te kopieren. En meerdere mappen tegelijk moet ik al helemaal niet proberen.

Heb een windows 8.1, en gebruik gewoon de originele kabel van OnePlus. En heb mij meerdere usb ingangen geprobeerd (ook 3.0usb gaten)

Kan iemand mij helpen, want ik begin er echt hard eraan te ergeren.

[ Voor 16% gewijzigd door yeth3119 op 14-01-2015 16:43 ]

• Thijs_g
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
Wanneer ik mijn OPO plat neerleg met het scherm nog aan hoor ik altijd een geluidje. Lijkt wat op het geluid dat afspeelt als de batterij bijna plat is. Op zich niet erg maar het begint irritant te worden nu ik er op let.
Heeft er iemand al iets gelijkaardig meegemaakt en een oplossing gevonden?

• M0Dzilla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 12:33
Thijs_g schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:47:
Wanneer ik mijn OPO plat neerleg met het scherm nog aan hoor ik altijd een geluidje. Lijkt wat op het geluid dat afspeelt als de batterij bijna plat is. Op zich niet erg maar het begint irritant te worden nu ik er op let.
Heeft er iemand al iets gelijkaardig meegemaakt en een oplossing gevonden?
Dat is eigenlijk wel raar.. Heb je onlangs niet een wat onbekende app geïnstalleerd? Anders heb je niet veel andere mogelijkheden dan een reset lijkt mij?

• Thijs_g
M0Dzilla schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:59:
[...]

Dat is eigenlijk wel raar.. Heb je onlangs niet een wat onbekende app geïnstalleerd? Anders heb je niet veel andere mogelijkheden dan een reset lijkt mij?
Nee geen nieuwe apps. Wat ik nu wel net merk is dat het precies alleen maar afspeelt als ik mijn OPO op mijn portefeuille leg. Ik heb nu NFC afgezet, misschien probeert die te communiceren met iets in mijn portefeuille ofzo.. Met NFC uitgeschakeld lijkt het op het eerste zicht weg.. Ik volg het verder op, alleszins zeer bizar.
Moest er iemand weten of er geluid afspeelt wnr een communicatie met NFC mislukt en eventueel dan nog het geluidsbestand kan doorsturen, zou super zijn :)

• BleuZ
  • Laatst online: 10:32
Thijs_g schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:14:
[...]

Nee geen nieuwe apps. Wat ik nu wel net merk is dat het precies alleen maar afspeelt als ik mijn OPO op mijn portefeuille leg. Ik heb nu NFC afgezet, misschien probeert die te communiceren met iets in mijn portefeuille ofzo.. Met NFC uitgeschakeld lijkt het op het eerste zicht weg.. Ik volg het verder op, alleszins zeer bizar.
Moest er iemand weten of er geluid afspeelt wnr een communicatie met NFC mislukt en eventueel dan nog het geluidsbestand kan doorsturen, zou super zijn :)
Dat is inderdaad de NFC-chip die een andere NFC-chip (je bankkaart of OV chipkaart) detecteert en probeert te koppelen.

• Thijs_g
J.Appleseed schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 17:50:
[...]

Dat is inderdaad de NFC-chip die een andere NFC-chip (je bankkaart of OV chipkaart) detecteert en probeert te koppelen.
LOL. De schuldige gevonden. Een ogenschijnlijke doodnormale kaart van een nightclub. Bij mijn bankkaart, ID, werkbadge,.. doet hij helemaal niets. Mysterie ontrafeld.. Toch maar eens NFC afzetten, doe er toch niets mee

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11 11:17

spartacusNLD

This is Sparta!!

DiedB schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:15:
Dank voor de info, heb even verder gekeken en zie nu dat KPN actief bezig is met de uitrol van 4G-1800, die kaart op 4gmasten.nl is heel erg handig.
zit op precies het zelfde te wachten. eerst stond de uitrol in bijvoorbeeld eindhoven op 05-01.... staat nu op 19-01.. hoop dat ie dan actief gaat :)

zijn er al mensen die wel 4G hebben op Hi / KPN in combinatie met de One Plus One ??

[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 14-01-2015 18:27 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

spartacusNLD schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:25:
[...]

zit op precies het zelfde te wachten. eerst stond de uitrol in bijvoorbeeld eindhoven op 05-01.... staat nu op 19-01.. hoop dat ie dan actief gaat :)

zijn er al mensen die wel 4G hebben op Hi / KPN in combinatie met de One Plus One ??
Dat wil ik wel eens weten inderdaad, en misschien de regio erbij vermelden

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:38
dreamscape schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:09:
Net mijn Bamboo cover gemonteerd, laat ik mijn OPO uit mijn handen vallen op de keukenvloer. Gelukkig alleen een kleine beschadiging op de net nieuwe cover, maar het is niet zo'n goed begin ...
Was de bamboo cover niet stop gezet? Of heb je deze bij een andere partij gekocht dan de officiële?

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:08

Nyarlathotep

Crawling Chaos

yeth3119 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 16:41:
Als ik mijn OPO aan de pc koppel en paar mappen wil kopiëren, dan crasht elke keer windows verkenner en dus zegt hij dat hij niet reageert. Begrijp maar niet waarom ik niks kan kopiëren en plakken van mijn telefoon naar mijn pc. Heb het elke keer bij mappen die een beetje groot zijn die langer dan 5 seconde duren om het te kopieren. En meerdere mappen tegelijk moet ik al helemaal niet proberen.

Heb een windows 8.1, en gebruik gewoon de originele kabel van OnePlus. En heb mij meerdere usb ingangen geprobeerd (ook 3.0usb gaten)

Wat gebeurt er als je dit probeert op een andere pc?

Mijn muziekcollectie op Discogs

• cypher21

Heb ik ook last van. Voorheen geen last van met telefoons, maar sinds ze overgestapt zijn op MTP ipv external device heb ik ook problemen met het kopieren van bestanden.

Sindsdien gebruik ik ADB pull om een backup te maken... Beetje omslachtig maar werkt wel.

• dreamscape
klepje schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 00:34:
[...]

Was de bamboo cover niet stop gezet? Of heb je deze bij een andere partij gekocht dan de officiële?
Gewoon de officiële. Er zijn covers geproduceerd (volgens mij stiekem best veel) en je kon je inschrijven voor een invite. En toevallig kreeg ik laatst ineens week twee invites :)

• Applesauce
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 14:34

Heb dit alleen als de mappen .MKV files bevat. Als ik die hernoem naar bijv. .MKF kan ik de mappen zonder problemen kopieren. Waarna ik de bestandsexentie vanuit de verkenner weer terug zet naar .MKV

Wellicht dat ook dit jou "oplossing" is

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:11
cypher21 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:44:
[...]

Heb ik ook last van. Voorheen geen last van met telefoons, maar sinds ze overgestapt zijn op MTP ipv external device heb ik ook problemen met het kopieren van bestanden.

Sindsdien gebruik ik ADB pull om een backup te maken... Beetje omslachtig maar werkt wel.
Allemaal met de originele CM11S rom?
Weet dat ik er met CM12 roms wel last van had.
Mede daarom overgegaan op de nightly s van CM11.
Toen ging het stukken beter.

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:20
[...]

Dit probleem heb ik vooral met veel kleine bestanden. De enige manier om een boel mappen te kopieren (voor mij in ieder geval) is via de verkenner 1 voor 1 eerst alle mappen (en submappen :( ) te openen. Lijkt alsof die dan een soort index maakt, en daarna gaat het allemaal wel gewoon goed en redelijk vlot.

• cypher21
thespeed schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:03:
[...]

Allemaal met de originele CM11S rom?
Weet dat ik er met CM12 roms wel last van had.
Mede daarom overgegaan op de nightly s van CM11.
Toen ging het stukken beter.
Ik draai de laatste OTA met root.

Maar had hier al last van op mijn nexus sinds android 4.0 overgestapt is op MTP ipv external device.
Via ADB geen last van. WinSCP werkt ook prima voor het kopieren.
Had hier last van op Win 7 en 8
mhulsegge schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:11:
[...]

Dit probleem heb ik vooral met veel kleine bestanden. De enige manier om een boel mappen te kopieren (voor mij in ieder geval) is via de verkenner 1 voor 1 eerst alle mappen (en submappen :( ) te openen. Lijkt alsof die dan een soort index maakt, en daarna gaat het allemaal wel gewoon goed en redelijk vlot.
Idd, op die manier krijg ik het wel eens werkend, maar vind ik nogal omslachtig.

[ Voor 32% gewijzigd door cypher21 op 15-01-2015 10:14 ]

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschien kan je ook eens proberen om de "eigenschappen" op te vragen van de map? Dan gaat Windows ook alle bestanden tellen om te laten zien hoe veel en hoe groot het is. Dat is niet echt een oplossing, maar in ieder geval wel minder werk dan alle mappen met de hand openen.

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:20
JeroenE schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:21:
[...]
Misschien kan je ook eens proberen om de "eigenschappen" op te vragen van de map? Dan gaat Windows ook alle bestanden tellen om te laten zien hoe veel en hoe groot het is. Dat is niet echt een oplossing, maar in ieder geval wel minder werk dan alle mappen met de hand openen.
Klopt. Alleen wanneer er meerdere submappen zijn, dan stopt die vaak met tellen bij de hoofdmap, en blijft die alsnog hangen op de submappen :)

• yeth3119
Nyarlathotep schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 07:56:
[...]

Wat gebeurt er als je dit probeert op een andere pc?
Ik kan het proberen op een Windows 7 pc, maar heb op dit moment geen ander Windows 8/8.1 pc die beschikbaar is.
[...]

Hoe doe je dat met ADB, kan je een uitleg geven (zo nodig via DM)? Of heb je goeie site met een goed en duidelijk uitleg? Zou het graag willen weten/leren.
Applesauce schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:03:
[...]

Heb dit alleen als de mappen .MKV files bevat. Als ik die hernoem naar bijv. .MKF kan ik de mappen zonder problemen kopieren. Waarna ik de bestandsexentie vanuit de verkenner weer terug zet naar .MKV

Wellicht dat ook dit jou "oplossing" is
Bij mij gebeurt het toch met meer dan alleen met .MKV files helaas. Ik heb geprobeerd het map Whatsapp apart te kopieeren (zonder het mapje Media in het Whatsapp map), maar nog steeds veroorzaakte het een crash en reageerde de windows verkenner er niet op.

• cypher21
yeth3119 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:37:
[...]

[...]

Hoe doe je dat met ADB, kan je een uitleg geven (zo nodig via DM)? Of heb je goeie site met een goed en duidelijk uitleg? Zou het graag willen weten/leren.

[...]
Op zich is het vrij simpel. Je moet alleen de developer opties aanzetten.
dan via de command line een ADB Pull
Wilde even wat commando's voor je opzoeken, maar ik zie dat er zelfs al een tooltje voor is op XDA

http://forum.xda-develope...p?p=36499906#post36499906

• Wii4all
  • Niet online
[...]

Ik heb toch het idee dat dit met windows 8.1 te maken heeft. Ik heb hier thuis ook problemen als ik af en toe wat grotere bestanden via het netwerk wil kopieren dan blijft de kopie aktie soms op 90/99 procent hangen. Het enige wat ik dan kan doen is de machine herstarten...probeer je het iets later nog is dan loopt hij gewoon door. Het gebeurt niet consequent.

Burp

• yeth3119
cypher21 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:40:
[...]

Op zich is het vrij simpel. Je moet alleen de developer opties aanzetten.
dan via de command line een ADB Pull
Wilde even wat commando's voor je opzoeken, maar ik zie dat er zelfs al een tooltje voor is op XDA

http://forum.xda-develope...p?p=36499906#post36499906
Heel erg bedankt, ga ik dan zeker gebruiken, maar op één of ander manier trekken die commando's mij ook wel aan. Ga in ieder geval zijn allebei uitproberen. Hoop dat ik eruit kom.

• yeth3119
Wii4all schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:48:
[...]

Ik heb toch het idee dat dit met windows 8.1 te maken heeft. Ik heb hier thuis ook problemen als ik af en toe wat grotere bestanden via het netwerk wil kopieren dan blijft de kopie aktie soms op 90/99 procent hangen. Het enige wat ik dan kan doen is de machine herstarten...probeer je het iets later nog is dan loopt hij gewoon door. Het gebeurt niet consequent.
Op mijn windows 8.1 pc heb ik het echt altijd en hij begint ook niet met kopieeren. Dan zegt hij van bezig met berekenen hoe lang het gaat duren en dan loopt hij vast doet hij niks. Vanavond ga ik het op mijn windows 7 pc proberen of het daar wel lukt (als die nog opstart).

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-11 14:32
Hallo tweakers,

Even een vraag, specifiek voor de tweakers, die ook de sport app 'strava' gebruiken.

Betreft de geluid meldingen (audio notifications), die door de app, onderweg gegeven kunnen worden.
De meldingen zijn op 3 opties, in te stellen, melding per: halve kilometer / kilometer / uit.
Op me OPO, geeft hij onderweg de geluidsmeldingen niet meer.
Voorheen had ik een Samsung Galaxy S Advance, daar deed hij het wel op en doet hij het nu nog steeds op.

Hebben jullie hier ook 'last' van?

• s0ulmaster
kaat17 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:35:
Hallo tweakers,

Even een vraag, specifiek voor de tweakers, die ook de sport app 'strava' gebruiken.

Betreft de geluid meldingen (audio notifications), die door de app, onderweg gegeven kunnen worden.
De meldingen zijn op 3 opties, in te stellen, melding per: halve kilometer / kilometer / uit.
Op me OPO, geeft hij onderweg de geluidsmeldingen niet meer.
Voorheen had ik een Samsung Galaxy S Advance, daar deed hij het wel op en doet hij het nu nog steeds op.

Hebben jullie hier ook 'last' van?
Ik kan me niet herrineren dat het bij mij niet werkte.
Ik zal de volgende keer als ik op de fiets stap (waarschijnlijk mrgen) even snel testen.

tijd voor wat klusjes!

• cypher21
Wii4all schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:48:
[...]

Ik heb er zowel op windows 7 als 8.1 last van.
Ligt volgens mij aan het MTP gebeuren.
Het is iig erg irritant, dus voor die ene keer per half jaar kopieer ik maar gewoon via ADB als ik een backup wil maken.
Foto's syncen hier eens per dag met de NAS

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-11 14:32
s0ulmaster schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:50:
[...]

Ik kan me niet herrineren dat het bij mij niet werkte.
Ik zal de volgende keer als ik op de fiets stap (waarschijnlijk mrgen) even snel testen.
Thanks _/-\o_

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:21
cypher21 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:54:
[...]

Foto's syncen hier eens per dag met de NAS
Gebruik je daar een bepaalde app voor?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• cypher21
pimsaint schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:26:
[...]

Gebruik je daar een bepaalde app voor?
https://play.google.com/s...s?id=com.synology.dscloud

Edit:
Bedenk me net dat ik voor foto's dsphoto gebruik ipv cloudstation.
https://play.google.com/s...synology.dsphoto&hl=nl_NL

[ Voor 24% gewijzigd door cypher21 op 15-01-2015 15:22 ]

• Xmoo
  • Laatst online: 16-11 19:03
spartacusNLD schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:25:
[...]

Ik gebruik mijn OPO nu met Telfort 4G in Eindhoven. Op dit moment alleen in Woensel (voornamelijk Vaartbroek) heb ik 4G verder nog nergens :(

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11 11:17

spartacusNLD

This is Sparta!!

Xmoo schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:37:
[...]

Ik gebruik mijn OPO nu met Telfort 4G in Eindhoven. Op dit moment alleen in Woensel (voornamelijk Vaartbroek) heb ik 4G verder nog nergens :(
hopen dat de 19e de rest actief wordt dan :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• klepje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:38
dreamscape schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:54:
[...]

Gewoon de officiële. Er zijn covers geproduceerd (volgens mij stiekem best veel) en je kon je inschrijven voor een invite. En toevallig kreeg ik laatst ineens week twee invites :)
Dacht ik al ja, heb ik me ook voor ingeschreven :) Helaas nog geen ontvangen, maar misschien komt dat nog dan. En anders: pech :P

• dreamscape
klepje schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:19:
[...]
Dacht ik al ja, heb ik me ook voor ingeschreven :) Helaas nog geen ontvangen, maar misschien komt dat nog dan. En anders: pech :P
Ik had twee invites en heb er dus maar twee besteld, met het idee om er één met enorme woekerwinst te gaan verkopen op Marktplaats. Maar dat lijkt qua biedingen niet echt op te schieten. Als daar niet snel vaart in komt, heb ik er dus nog een liggen die tegen kostprijs wel weer mag worden doorgeschoven... Maar dat is meer iets voor buiten dit topic :)

• djohn_croot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 16:09

djohn_croot

Did you mean 'recursion?'

OPO 64 Gb gisteren opgehaald. Tevreden? Zeker. Maar de accuduur is nog niet optimaal (wordt steeds beter lees ik). Vandaag na 7u50m op 21% is niet beter dan mijn oude S3 met een nieuwe accu. Geen spoor van het gele gevaar hier. Het is na HTC Sense en Samsung bloat wel even wennen aan de kalere CM. Ik zat bijvoorbeeld te worstelen met een nieuw startscherm toevoegen. Maar als je het eenmaal weet, werkt het snel en prettig.

OpenBSD + zsh + cwm + tmux + Model M

• jahallow
  • Laatst online: 08-03-2023
djohn_croot schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:10:
OPO 64 Gb gisteren opgehaald. Tevreden? Zeker. Maar de accuduur is nog niet optimaal (wordt steeds beter lees ik). Vandaag na 7u50m op 21% is niet beter dan mijn oude S3 met een nieuwe accu. Geen spoor van het gele gevaar hier. Het is na HTC Sense en Samsung bloat wel even wennen aan de kalere CM. Ik zat bijvoorbeeld te worstelen met een nieuw startscherm toevoegen. Maar als je het eenmaal weet, werkt het snel en prettig.
Altijd naar je SOT (screen on time) kijken ivm batterij. De rest zegt niet zo heel veel, zitten zo veel variabelen aan (wat staat aan, hoeveel zit je d'r op te kijken, etc. etc.). Mensen roepen "ik kan 3 dagen met de OPO doen op 1 lading", om er vervolgens achter te komen dat ze er niks mee hebben gedaan en alles uit staat enzo...

Je kan sowieso meteen ff checken of je google play services niet je accu drainen. Zoek ff in dit topic of Oneplus forum hoe je dat kan fixen.

• djohn_croot
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10 16:09

djohn_croot

Did you mean 'recursion?'

Dank, dat helpt. Ik had 3,5 u SoT dat is ook aardig wat natuurlijk. Trebuchet nam relatief veel viel me op is dat normaal?

OpenBSD + zsh + cwm + tmux + Model M

• jahallow
  • Laatst online: 08-03-2023
djohn_croot schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:37:
Dank, dat helpt. Ik had 3,5 u SoT dat is ook aardig wat natuurlijk. Trebuchet nam relatief veel viel me op is dat normaal?
uhm geen idee. Ca. 4u SoT is vrij normaal :) Ik zou ff Battery Monitor Widget installeren en dan natuurlijk gewoon ff een paar weken testen en kijken hoe alles het doet. Bij het tab Geschiedenis hou ik meestal gewoon n btje bij wat %/h is over een periode om in de gaten te houden of er niet iets aan het drainen is (die is vooral bij in slaap stand meestal onder de 1%/hr, dus da's prima imo).

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Voor de geïnteresseerden onder ons. Interessant stukje over de soap rond onze OPO, cyanogen, India. Dit is wel maar 1 kant van het verhaal. http://m.androidcentral.c...ndia-micromax-and-oneplus
Pagina: 1 ... 75 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.