Bij mij is de batterij 2.5 - 3 uur vol. De S5 die ik hiervoor had was ook met een uur vol. Wat zou ik nog meer kunnen doen zodat het snelle gaat? 😕kromme schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:36:
[...]
Ik gebruik de orginele lader en dat ding is binnen 1-1.5 uur vol.
Neen, Ziggo ondersteund op dit moment de OPO helaas nog niet.kromme schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:43:
Is er al iemand die de ziggo app werkend heeft op de OPO. Zonder dat ik moet rooten?
http://specs.tweak.to/5253
100% eens. Het is een toptelefoon en daarbij nog eens heel betaalbaar.barrymossel schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:46:
[...]
Dat gezegd hebbende is het inderdaad een prima product voor een mooie prijs.
Hier spreekt een tevreden gebruiker sinds 2 maanden (fanboy??
Ik heb de aangepaste apk geïnstalleerd. Werkt prima.kromme schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:43:
Is er al iemand die de ziggo app werkend heeft op de OPO. Zonder dat ik moet rooten?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2440369
TOP!!! Dat werkt uitstekend. jij heb mijn dag weer goed gemaakt.Hak schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:17:
[...]
Ik heb de aangepaste apk geïnstalleerd. Werkt prima.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2440369
Keep it calm...en lek mig de zuk
Half september.WiseDise schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:43:
[...]
Uit welke batch komt jou toestel / wanneer heb je besteld?
Eens, maar het verwachtingspatroon van een koelkast van 300 of van 1000 euro is bij mij anders, idem bij een telefoon die 300 of 500 euro kost. Dan kan ik de telefoon van 300 euro eerder iets vergeven als iets net geen 100 procent werkt maar 95 procent. Dat is wat ik bedoel. Dat je nog steeds een deugdelijk product mag verwachten, eens, maar het als non-argument bestempelen vind ik iets te ver gaan.barrymossel schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:46:
[...]
Dat blijf ik een non-argument vinden. Een product moet ongeacht de prijs gewoon goed werken. Een bedrijf kiest zelf vanuit marketing oogpunt de prijs. Dat betekent mijn inziens niet dat je bagger kan leveren.
Dat gezegd hebbende is het inderdaad een prima product voor een mooie prijs.
[ Voor 67% gewijzigd door Sandyman538 op 27-11-2014 11:45 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ja, een goedkope telefoon kan misschien eerder stuk gaan (minder kwaliteit), minder goed aanvoelen, minder opties hebben, etc. Maar ik vind wel dat deze 100% moet werken. Een koelkast waarvan het lichtje het niet doet moet ook gerepareerd worden (of teruggenomen worden). Dat is meer mijn punt. Dus ook 95% is onacceptabel in mijn ogen. Maar dat is een mening.Sandyman538 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:42:
[...]
Eens, maar het verwachtingspatroon van een koelkast van 300 of van 1000 euro is bij mij anders, idem bij een telefoon die 300 of 500 euro kost. Dan kan ik de telefoon van 300 euro eerder iets vergeven als iets net geen 100 procent werkt maar 95 procent. Dat is wat ik bedoel. Dat je nog steeds een deugdelijk product mag verwachten, eens, maar het als non-argument bestempelen vind ik iets te ver gaan.
ik krijg ca. 5 a 10x per dag de melding; Google Play service is gestopt. Verder merk ik er niks aan. Reboot heeft niet geholpen.
Om de battery drain tegen te gaan heb ik DEZE guide gevolgd. Ik hoop niet dat het daar iets mee te maken heeft, aangezien ik de stappen soms blind heb gevolgd
. Ik run btw gewoon de laatste update.
Iemand een idee?
Om de battery drain tegen te gaan heb ik DEZE guide gevolgd. Ik hoop niet dat het daar iets mee te maken heeft, aangezien ik de stappen soms blind heb gevolgd
Iemand een idee?
Ik vermoed dat die guide daar alles mee te maken heeftjahallow schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:04:
ik krijg ca. 5 a 10x per dag de melding; Google Play service is gestopt. Verder merk ik er niks aan. Reboot heeft niet geholpen.
Om de battery drain tegen te gaan heb ik DEZE guide gevolgd. Ik hoop niet dat het daar iets mee te maken heeft, aangezien ik de stappen soms blind heb gevolgd. Ik run btw gewoon de laatste update.
Iemand een idee?
I see red pixels.
Tsja, standaard actie: data van de app wissen (bij Settings, Applications).jahallow schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:04:
Om de battery drain tegen te gaan heb ik DEZE guide gevolgd. Ik hoop niet dat het daar iets mee te maken heeft, aangezien ik de stappen soms blind heb gevolgd. Ik run btw gewoon de laatste update.
Iemand een idee?
Had je überhaupt last van battery drain door Google Play Services of guide gevolgt gewoon omdat het kon?jahallow schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:04:
Iemand een idee?
Ik had last van de battery drain na de vorige update (38?). Toen verholpen door de eerste stap uit die guide te hebben gedaan, en toen voor de zekerheid de rest ook maar gevolgd (omdat het kon dus). Na de laatste update 44 heb ik weer iets meer last van wat snellere drain in idle (dit was <1%/uur en nu zit ik er vaak boven), maar niks schokkends.schumi2004 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:17:
[...]
Had je überhaupt last van battery drain door Google Play Services of guide gevolgt gewoon omdat het kon?
Wat bij mij erg geholpen heeft tegen battery drain onder idle omstandigheden is het selecteren van de juiste netwerkinstelling (2G/3G/4G). Bij mij zocht hij steeds naar 4G, terwijl ik daar zowel geen abo voor heb, als dat het in mijn omgeving niet beschikbaar is.
Daarnaast heb ik mijn mail synchronisatie op 2x per uur gezet, ipv push. Zit nu met een idle verbruik van 0.6%/uur ofzo.
Daarnaast heb ik mijn mail synchronisatie op 2x per uur gezet, ipv push. Zit nu met een idle verbruik van 0.6%/uur ofzo.
Ik heb de Oneplus in Augustus besteld en ben er nog steeds erg blij mee. Toen ik heb binnen kreeg was de USB ingang vrij stroef, maar dat ging na ongeveer een week wel weer over. Nu heb ik juist dat de orginele USB kabel er wat losjes in zit (niet met het in of uithalen, maar hij is gemakkelijk naar links of rechts te wiebelen).
Wat nu eigenlijk het probleem is dat als ik hem inplug de oplaad animatie te zien is, maar dat er zelfs na een uur nog geen procent bij is gekomen. Ook bij de batterij menu in de instellingen wordt aangegeven dat de telefoon opgeladen wordt. Dit gebeurd met de originele adapter alsmede als ik met de computer verbind. Bestanden overzetten met de kabel kan overigens wel gewoon.
Mijn gedachte is dus dat de USB ingang beschadigd is en dat daardoor soms de connectie toch niet helemaal goed is terwijl de telefoon wel denkt dat hij aan het opladen is.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt.
Wat nu eigenlijk het probleem is dat als ik hem inplug de oplaad animatie te zien is, maar dat er zelfs na een uur nog geen procent bij is gekomen. Ook bij de batterij menu in de instellingen wordt aangegeven dat de telefoon opgeladen wordt. Dit gebeurd met de originele adapter alsmede als ik met de computer verbind. Bestanden overzetten met de kabel kan overigens wel gewoon.
Mijn gedachte is dus dat de USB ingang beschadigd is en dat daardoor soms de connectie toch niet helemaal goed is terwijl de telefoon wel denkt dat hij aan het opladen is.
Alvast bedankt.
Zit er geen stof in de USB ingang?
Vind zelf ook de USB aansluiting erg stroef. Elke keer het idee dat ie zo kan afbreken omdat je nagenoeg maar lastig kunt voelen of hij nu goed aansluit.bowi1612 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:59:
Ik heb de Oneplus in Augustus besteld en ben er nog steeds erg blij mee. Toen ik heb binnen kreeg was de USB ingang vrij stroef, maar dat ging na ongeveer een week wel weer over. Nu heb ik juist dat de orginele USB kabel er wat losjes in zit (niet met het in of uithalen, maar hij is gemakkelijk naar links of rechts te wiebelen).
Alvast bedankt.
Ik zal er eens opletten.
Al een andere kabel geprobeerd?
Heb er nog wel in geblazen. Zal in het weekend er nog wel even 8 bar doorheen blazen.MeltedForest schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:31:
Zit er geen stof in de USB ingang?
Betwijfel dat dit het probleem is, het lijkt er meer op dat hij alleen laad als de kabel er op een zeer specifieke manier in zit. Die helaas voor mij niet helemaal duidelijk is, waardoor hij vaak de hele nacht niet opgeladen wordt.
Hoor je geluid als je usb aansluit?bowi1612 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:49:
[...]
Heb er nog wel in geblazen. Zal in het weekend er nog wel even 8 bar doorheen blazen.
Betwijfel dat dit het probleem is, het lijkt er meer op dat hij alleen laad als de kabel er op een zeer specifieke manier in zit. Die helaas voor mij niet helemaal duidelijk is, waardoor hij vaak de hele nacht niet opgeladen wordt.
Hier hoor ik dat namelijk wel
Zo de Oneplus One is binnen... Gaat alleen mis. Zat nog sticker op display. Kon de u van het wifi netwerk niet pakken. Vervolgens pakte hij een willekeurige. Dus al die setups (google, cyanogen account) kon ik skippen.
Maar goed moest toch nog de bootloader unlocken.
edit: Oké Volume down+ Power kom ik in het android menu. Ik mis alleen de optie unlock bootloader. Iemand instructies?
edit: Oké Volume down+ Power kom ik in het android menu. Ik mis alleen de optie unlock bootloader. Iemand instructies?
[ Voor 31% gewijzigd door sdk1985 op 27-11-2014 17:06 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
https://forums.oneplus.ne...oneplus-one-rooten.77702/sdk1985 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:59:
Zo de Oneplus One is binnen... Gaat alleen mis. Zat nog sticker op display. Kon de u van het wifi netwerk niet pakken. Vervolgens pakte hij een willekeurige. Dus al die setups (google, cyanogen account) kon ik skippen.
Op mn vorige toetstel kon het gewoon via het Android recovery menu op de telefoon. Ben alleen vergeten in welk sub menu het zat.
Dat kan dus bij de OnePlus One niet? Alle tutorials die ik tegenkom, waaronder de gelinkte door schumi, gebruiken de Android SDK.
edit: Eerst even met adb geprobeerd maar die herkende het toestel niet (jaar niet geupdate). Met de tool van Schumi is het gelukt.
[ Voor 12% gewijzigd door sdk1985 op 27-11-2014 17:38 ]
Anders moet je 't developersmenu unlocken (door 'n aantal keer op build te drukken in about phone menu), daarna kun je geavanceerd herstarten kiezen of zoiets.sdk1985 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 17:11:
[...]
Op mn vorige toetstel kon het gewoon via het Android recovery menu op de telefoon. Ben alleen vergeten in welk sub menu het zat.
Dat kan dus bij de OnePlus One niet? Alle tutorials die ik tegenkom, waaronder de gelinkte door schumi, gebruiken de Android SDK.
edit: Eerst even met adb geprobeerd maar die herkende het toestel niet (jaar niet geupdate). Met de tool van Schumi is het gelukt.
Yow allemaal ik ben van plan morgen (black friday) de one plus te gaan kopen met accessoires. Alleen heb ik de volgende vragen:
1. de problemen die op verschillende fora gemeld worden over problemen met het bel verkeer (of niet te verstaan aan de andere lijn of te zachte binnen komende lijn). Ondervind iemand deze hier?
2. Ik volg de site niet helemaal meer omdat die accessoires de hele tijd of comming soon zijn en dan op eens beschikbaar. Weet iemand hoe dit zit?
Verder natuurlijk een interesante prijs qwaliteit
1. de problemen die op verschillende fora gemeld worden over problemen met het bel verkeer (of niet te verstaan aan de andere lijn of te zachte binnen komende lijn). Ondervind iemand deze hier?
2. Ik volg de site niet helemaal meer omdat die accessoires de hele tijd of comming soon zijn en dan op eens beschikbaar. Weet iemand hoe dit zit?
heb sinds vanavond oneplus one telefoon.
wil deze telefoon gebruiken in combinatie met choozze sim card choozze sim card werkt samen met t-mobile.
krijg het niet voor elkaar mobiel internet op de telefoon te krijgen. kan iemand me uitleggen waar in de instellingen kan vinden en aanpassen
wil deze telefoon gebruiken in combinatie met choozze sim card choozze sim card werkt samen met t-mobile.
krijg het niet voor elkaar mobiel internet op de telefoon te krijgen. kan iemand me uitleggen waar in de instellingen kan vinden en aanpassen
Vertel dan eerst eens even wat je precies hebt geprobeerd, welke instellingen je hebt gebruikt, wat je zelf al hebt gevonden en wat er precies gebeurt / niet lukt.aheinen schreef op donderdag 27 november 2014 @ 21:50:
heb sinds vanavond oneplus one telefoon.
Ga naar de Instellingen, bij draadloos en netwerken klik je op "meer" en daarna op cell broadcasts.renem schreef op donderdag 27 november 2014 @ 22:18:
Heeft er iemand een idee hoe ik NL ALERT op de OPO moet instellen?
Hier geen enkel probleem met bellen. Ik bel geregeld >3 uur per dag (zakelijk) zonder problemen. Ook accuduur heeft nauwelijks te lijden tijdens het bellen. 2 dagen per accu lading is gebruikelijk.mistercmaster schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:55:
Yow allemaal ik ben van plan morgen (black friday) de one plus te gaan kopen met accessoires. Alleen heb ik de volgende vragen:
Daar kan ik alleen een aantal vinkjes zetten, geen kanalen toevoegen bijvoorbeeld. Of zie ik iets over het hoofd?Mizgala28 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 23:23:
[...]
Ga naar de Instellingen, bij draadloos en netwerken klik je op "meer" en daarna op cell broadcasts.
Even aan het zoeken geweest, het probleem is idd dat er geen kanalen toegevoegd kunnen worden.renem schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 06:56:
[...]
Daar kan ik alleen een aantal vinkjes zetten, geen kanalen toevoegen bijvoorbeeld. Of zie ik iets over het hoofd?
Tevens lijken de opties die geactiveerd kunnen worden vooral US te zijn.
Er loopt al een tijd een ticket over bij CM, maar deze is nog niet opgelost (misschien omdat degene die het heeft anagemeld het als een device specifiek issue heeft aangemeld (?).
https://jira.cyanogenmod.org/browse/CYAN-186
Dat issue was voor een oudere android versie. Daar was namelijk geen enkele mogelijkheid voor Cell Broadcasts aanwezig. Op de OPO werkt het gewoon. Ik heb alleen nog nooit een alert gehadmhulsegge schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 07:41:
[...]
Even aan het zoeken geweest, het probleem is idd dat er geen kanalen toegevoegd kunnen worden.
Tevens lijken de opties die geactiveerd kunnen worden vooral US te zijn.
Er loopt al een tijd een ticket over bij CM, maar deze is nog niet opgelost (misschien omdat degene die het heeft anagemeld het als een device specifiek issue heeft aangemeld (?).
https://jira.cyanogenmod.org/browse/CYAN-186
[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 28-11-2014 08:49 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Heeft ie een MicroSD slot?
Kan t niet vinden dus denk van niet...
Kan t niet vinden dus denk van niet...
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Geen micro sd slot aanwezig.
In dat geval zullen we het merken a.s. maandagcypher21 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 08:49:
[...]
Dat issue was voor een oudere android versie. Daar was namelijk geen enkele mogelijkheid voor Cell Broadcasts aanwezig. Op de OPO werkt het gewoon. Ik heb alleen nog nooit een alert gehad
Ik heb nog nooit een testmelding gekregen, maar volgens mij moet je je dan ergens apart opgeven
[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 28-11-2014 09:31 ]
Nee hoor, als je het goed hebt ingesteld zou het moeten werken. Op mijn HTC One X werkte het iig wel en kreeg ik die meldingen ook gewoon binnen.cypher21 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:31:
Ik heb nog nooit een testmelding gekregen, maar volgens mij moet je je dan ergens apart opgeven
Hmm, dan kan het wel eens niet werken
Ik heb namelijk alles aangevinkt en de OPO al sinds juli maar nog geen enkele maand een testmelding gehad
Dat kan kloppen want de vorige test was op 2 juni....cypher21 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:56:
Hmm, dan kan het wel eens niet werkenIk heb namelijk alles aangevinkt en de OPO al sinds juli maar nog geen enkele maand een testmelding gehad
Accessoires in de aanbieding vanwege Black Friday en dit is leuk voor de non-inviters:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ahh...renem schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:03:
[...]
Dat kan kloppen want de vorige test was op 2 juni....
Niet naar gekeken, ik dacht eigenlijk ook iedere eerste maandag van de maand om 12.00...
Let op dat je op 4G geen testmelding krijgt, dat wordt pas in 2015 geïmplementeerd.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Maar de 16GB variant wordt toch niet meer gemaakt of heb ik wat gemist? Want ze bieden m wel nog steeds aan..
Geldt helaas niet voor EU:CLB schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:34:
Accessoires in de aanbieding vanwege Black Friday en dit is leuk voor de non-inviters:
[afbeelding]
Sorry, currently we cannot ship to this address.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Werkt prima hoor
Regular Price: €36.99
Special Price €29.59
Add To Cart
Shipping Method
Select Shipping Method Standard €5.38
Ik had de telefoon Zatedag 22 November bestelt, maar toch gecanceld.
Nadat ik ging lezen op het forum, zag ik dat er teveel hardware problemen (Touchscreen) en software problemen zijn (Batterydrain, Microphne die niet werkt met opnames en bellen!!).
Ik schrok hier toch erg van en heb besloten dat ik het er niet op wilde wagen of ik wel een goed toestel zou krijgen. Gelukkig mijn geld terug gehad, en nu verder kijken
Nadat ik ging lezen op het forum, zag ik dat er teveel hardware problemen (Touchscreen) en software problemen zijn (Batterydrain, Microphne die niet werkt met opnames en bellen!!).
Ik schrok hier toch erg van en heb besloten dat ik het er niet op wilde wagen of ik wel een goed toestel zou krijgen. Gelukkig mijn geld terug gehad, en nu verder kijken
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Zijn allemaal redelijk oude issues en voor zover ik weet allemaal software-gerelateerd en opgelost in de laatste OTA-updates.FrankGuthrie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:03:
Je zult ook meer verhalen lezen over zaken die niet goed zijn, dan enorm positieve verhalen. Ik ben echt uiterst tevreden met de OPO. Hoewel ik hem zelf heb gewonnen, durf ik te beweren dat voor dat geld je geen betere telefoon kunt krijgen. Bestel hem maar gewoon weer
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Wat is teveel ?
Mensen die problemen hebben met de telefoon schreeuwen altijd harder dan degene die dat niet hebben. Als je dit topic volgt zul je bar weinig mensen vinden die problemen hebben met de telefoon.
We hadden het over het toestel zelfcypher21 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:45:
[...]
Werkt prima hoor
Special Price €29.59
Add To Cart
Shipping Method
Ach, niet op reageren, snap niet eens waarom dit gepost wordt.
Ik heb vorige week ook mijn ferrari geannuleerd omdat ik ergens las dat dat model een rammelde binnenspiegel had...
oftewel, mooie post, voegt niets toe
Ik heb vorige week ook mijn ferrari geannuleerd omdat ik ergens las dat dat model een rammelde binnenspiegel had...
oftewel, mooie post, voegt niets toe
Iemand al ontdekt hoe je een alarm trigger gebruikt om een profile te activeren ZONDER dat er daadwerkelijk een alarm af gaat?
Als je gaat zoeken in topics over Samsung, HTC, etc., zul je ook best meldingen van problemen tegenkomen, ook al kosten de (top) toestellen van deze merken aanzienlijk meer. Zoals hierboven terecht opgemerkt, hoor je altijd veel meer van mensen met problemen dat van tevreden mensen, omdat mensen met problemen op zoek gaan naar oplossingen en lotgenoten en tevreden mensen meestal niet.FrankGuthrie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:03:
probeer https://oneplus.net/uk/one eens
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Nou de touchreen issue zijn echt niet voorbij hoor.....En ik heb gezien dat iemand op het forum het toestel uitelkaar heeft gehaald om zelf insulatie aan te brengen op een onderdeel, waardoor de problemen voorbij zijn. OPO is het nu aan het onderzoeken.Vozze schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:11:
[...]
Zijn allemaal redelijk oude issues en voor zover ik weet allemaal software-gerelateerd en opgelost in de laatste OTA-updates.
Je zult ook meer verhalen lezen over zaken die niet goed zijn, dan enorm positieve verhalen. Ik ben echt uiterst tevreden met de OPO. Hoewel ik hem zelf heb gewonnen, durf ik te beweren dat voor dat geld je geen betere telefoon kunt krijgen. Bestel hem maar gewoon weer
Ik heb het gevoel dat echt niet alles software gerelateerd is. En sommige dingen die werken als sinds de lancering van het toestel nog steeds niet. Als het alleen software problemen waren, waarom hebben sommige mensen tijdens het bellen, dat ze niet gehoord worden. Het is er echt niet steeds 1 die er last van heeft en van de hoge toren blaast...
De meeste voorkomens problemem op het forum:
Battery drian
Toucscreen issues
Slecht hoorbaar aan de andere kant , tijden telefoongesprekken
Voor mij toch echt niet acceptabel.
Het laatste beetje wat mij ertoe heeft gebracht om mijn order te cancellen, was 4G. Ik zit zelf bij KPN, en die frequenties worden niet odersteunt.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Heb hem nu één dag. Heb gisteren alles er opgezet (31 apps updaten, daarna 30 apps installeren inclusief meuk als facebook, dropbox, spotify, 3x gmail, enz).
Telefoon kijkt nu (helaas) ongeveer elke seconde met x bytes op internet.
Vannacht ging er 10% af. Zit nu op 65% met 13 uur standby en 2 uur 37 minuten usage. Dat is best wel indrukwekkend. Touch screen werkt tot heden prima.
edit; Wat is het Oppo forum irritant, moet eerst 5x reageren terwijl ik een telefoon heb GEKOCHT?
Telefoon kijkt nu (helaas) ongeveer elke seconde met x bytes op internet.
Vannacht ging er 10% af. Zit nu op 65% met 13 uur standby en 2 uur 37 minuten usage. Dat is best wel indrukwekkend. Touch screen werkt tot heden prima.
edit; Wat is het Oppo forum irritant, moet eerst 5x reageren terwijl ik een telefoon heb GEKOCHT?
[ Voor 15% gewijzigd door sdk1985 op 28-11-2014 12:55 ]
Je hebt gelijk. Bestellen kan via www.oneplus.net/nl/onecypher21 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:45:
[...]
Werkt prima hoor
Special Price €29.59
Add To Cart
Shipping Method
En ook tof, de witte is te bestellen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
\Succes dan met je HTC, Samsung, whatever het mag worden. Die hebben ook genoeg problemen hoorFrankGuthrie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:46:
[...]
Nou de touchreen issue zijn echt niet voorbij hoor.....En ik heb gezien dat iemand op het forum het toestel uitelkaar heeft gehaald om zelf insulatie aan te brengen op een onderdeel, waardoor de problemen voorbij zijn. OPO is het nu aan het onderzoeken.
Ik heb het gevoel dat echt niet alles software gerelateerd is. En sommige dingen die werken als sinds de lancering van het toestel nog steeds niet. Als het alleen software problemen waren, waarom hebben sommige mensen tijdens het bellen, dat ze niet gehoord worden. Het is er echt niet steeds 1 die er last van heeft en van de hoge toren blaast...
Battery drian
Toucscreen issues
Het laatste beetje wat mij ertoe heeft gebracht om mijn order te cancellen, was 4G. Ik zit zelf bij KPN, en die frequenties worden niet odersteunt.
[ Voor 84% gewijzigd door vinom op 28-11-2014 12:53 ]
Sorry hoor, maar wat een onzin. Het enige waar ik je gelijk in kan geven is het 4G gedeelte.FrankGuthrie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:46:
[...]
Nou de touchreen issue zijn echt niet voorbij hoor.....En ik heb gezien dat iemand op het forum het toestel uitelkaar heeft gehaald om zelf insulatie aan te brengen op een onderdeel, waardoor de problemen voorbij zijn. OPO is het nu aan het onderzoeken.
Battery drian
Toucscreen issues
Ik wens je veel succes bij het vinden van een ander toestel. Maar eh, lees wel eerst alle topics door die over die andere toestellen gaan, ik denk dat je daarna helemaal geen telefoon meer kunt kiezen omdat alle telefoons wel bepaalde issues hebben.
Dit is wmb de beste telefoon die ik ooit gehad heb!
Dito !renem schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:57:
[...]
Sorry hoor, maar wat een onzin. Het enige waar ik je gelijk in kan geven is het 4G gedeelte.
Ik wens je veel succes bij het vinden van een ander toestel. Maar eh, lees wel eerst alle topics door die over die andere toestellen gaan, ik denk dat je daarna helemaal geen telefoon meer kunt kiezen omdat alle telefoons wel bepaalde issues hebben.
Dit is wmb de beste telefoon die ik ooit gehad heb!
Beetje fanboy reactie... Ga het forum maar eerste lezen, en niet alleen het Nederlandse gedeelte.renem schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:57:
[...]
Sorry hoor, maar wat een onzin. Het enige waar ik je gelijk in kan geven is het 4G gedeelte.
https://forums.oneplus.ne...een&o=relevance&c[node]=2
Onzin..., denk dat je maar goed moet gaan lezen, en je roze bril moet afzetten.
[ Voor 20% gewijzigd door FrankGuthrie op 28-11-2014 13:02 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Wat jij wil... Maar ik zeg toch ga de fora van alle andere toestellen ook maar lezen, kom je tot dezelfde conclusie.FrankGuthrie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:00:
[...]
Beetje fanboy reactie... Ga het forum maar eerste lezen, en niet alleen het Nederlandse gedeelte.
LG G3 heeft oververhitting bij Navigatie (vond ik ook een erg mooi toestel EN vervangbare batterij): The Wizard in "[LG G3] Ervaringen en Discussie"
Is er overigens iemand die mij nog even wat tips kan geven over het time triggeren van het night profile???
Is er overigens iemand die mij nog even wat tips kan geven over het time triggeren van het night profile???
[ Voor 23% gewijzigd door sdk1985 op 28-11-2014 13:22 ]
Black Friday... Tiffe acties maar 32dollar is geen 29 euro. Of vergis ik me?
Keep it calm...en lek mig de zuk
Dat is 25.70 Euro om precies te zijn
[ Voor 5% gewijzigd door vinom op 28-11-2014 13:37 ]
de prijs van het toestel wordt ook niet op de juiste manier omgerekend. ze kiezen gewoon een "makkelijke" prijs in elke munteenheidkromme schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:20:
Black Friday... Tiffe acties maar 32dollar is geen 29 euro. Of vergis ik me?
Leuk en aardig maar:FrankGuthrie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:46:
[...]
Battery drian
Toucscreen issues
Battery drain is met zo'n beetje elk toestel, ligt echt aan wat je aan apps gebruikt ipv toestel.
Touchscreen kan ik niks over zeggen daar ik deze niet heb.
Slecht hoorbaar is mijn inziens een CM ding, had ik op mijn Galaxy S3 met CM exact het zelfde zoals nu beschreven wordt in diverse topics.
Mensen hier spreken ook uit ervaring. Ikzelf heb meerdere telefoons gehad en de OnePlus One is mijn beste telefoon ooit. Niets geen roze bril, maar objectief bekeken. Bovendien ken ik meerdere mensen in mijn omgeving die de OPO in hun bezit hebben en stuk voor stuk zijn ze lyrisch.FrankGuthrie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:00:
[...]
Beetje fanboy reactie... Ga het forum maar eerste lezen, en niet alleen het Nederlandse gedeelte.
https://forums.oneplus.ne...een&o=relevance&c[node]=2
Onzin..., denk dat je maar goed moet gaan lezen, en je roze bril moet afzetten.
Zoals door anderen ook wel gemeld, heeft elke telefoon zijn eigenaardigheden en kleine problemen. Dit zijn uitzonderingen. Battery drain heb ik ook gehad, maar dit is verholpen. Touchsceen issue: idem dito. Het is uiteraard een eigen keuze, maar laat dat alsjeblieft niet afhangen van de reacties op het forum van OnePlus. Daar ben ik al tijden niet meer actief, want sinds de invites zijn er hoofdzakelijk bedelaars lid geworden waardoor het niveau van dat forum mijns inziens echt bedroevend is (uitzonderingen daargelaten).
Het zit er werkelijk vol met personen die op alles af lopen te geven en daarbij de telefoon niet eens bezitten. Hoe kan je dan oordelen over de kwaliteit?
In ieder geval succes met je keuze, maar onthoud dat alle adviezen goedbedoeld zijn.
En daarbij zijn de meeste kopers kritischer en online, dus laten de mensen met problemen zich meer horen. Een hoop zijn al verholpen, sommige blijven. Maar een paar honderd mensen met klachten op 500.000 verkochte toestellen is niet zo heel gek. Ook de "grote" fabrikanten met verkoopprijzen die een keer zo hoog liggen hebben problemen.
Ik noem maar een Apple,HTC,Samsung, enz enz.418O2 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:54:
En daarbij zijn de meeste kopers kritischer en online, dus laten de mensen met problemen zich meer horen. Een hoop zijn al verholpen, sommige blijven. Maar een paar honderd mensen met klachten op 500.000 verkochte toestellen is niet zo heel gek. Ook de "grote" fabrikanten met verkoopprijzen die een keer zo hoog liggen hebben problemen.
Ah joh, niet op in gaan, zo'n reactie is bewust trollen.
gewoon negeren
gewoon negeren
Ik heb een probleem. Vaak als ik iets wil installeren zegt de telefoon dat mijn opslagruimte vol is terwijl ik nog 40gb over heb.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Drain ???? welke drain? Ik haal met gemak 2 dagen 22 uur en nog 15% over.schumi2004 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:52:
[...]
Leuk en aardig maar:
Battery drain is met zo'n beetje elk toestel, ligt echt aan wat je aan apps gebruikt ipv toestel.
Touchscreen kan ik niks over zeggen daar ik deze niet heb.
Slecht hoorbaar is mijn inziens een CM ding, had ik op mijn Galaxy S3 met CM exact het zelfde zoals nu beschreven wordt in diverse topics.
Ik ben een redelijk zware gebruiker en een Iphone leefde bij mij 5-7 uur tot ik hem leeg getrokken had.
Verder alle problemen die je voorbij ziet komen (audio, ghost etc etc) heb ik geen last van (44R).
Dus Yupp top toestel.
Ik heb gisteren even getest hoeveel de accu leegloopt in een nacht van 8 uur slapen: maar liefst 4 procent. En dat met alles (behalve bluetooth) aan. Geweldig
Zei ook niet dat ik er zelf last van heb maar omdit aan het toestel te wijten vind ik onterecht,Pinky-H9 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:41:
[...]
Drain ???? welke drain? Ik haal met gemak 2 dagen 22 uur en nog 15% over.
Ik ben een redelijk zware gebruiker en een Iphone leefde bij mij 5-7 uur tot ik hem leeg getrokken had.
Verder alle problemen die je voorbij ziet komen (audio, ghost etc etc) heb ik geen last van (44R).
Dus Yupp top toestel.
Ik kan hier met normaal gebruik er 48 uur mee doen dus mij hoor je niet.
Ga je bv exchange etc gebruiken dan scheelt dat een flinke slok op een borrel maar dan nog kan ik er langer mee doen als met mijn vorige toestellen
9/10 keer komt drain door apps die lastig doen.
Zeg maar 99/100 keer
[ Voor 9% gewijzigd door WoWo op 28-11-2014 14:58 ]
Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan
Lekker objectief als je alle topic negeert...Vozze schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:54:
[...]
Mensen hier spreken ook uit ervaring. Ikzelf heb meerdere telefoons gehad en de OnePlus One is mijn beste telefoon ooit. Niets geen roze bril, maar objectief bekeken. Bovendien ken ik meerdere mensen in mijn omgeving die de OPO in hun bezit hebben en stuk voor stuk zijn ze lyrisch.
En als ik de koop had laten doorgegaan en hier had neergezet had ik schouderklopjes gehad.... Beetje triest.
Ja, alle telefoons hebben bij sommige gebruiker problemen, maar de de OPO hebben veel mensen last van hetzelfde...
[ Voor 10% gewijzigd door FrankGuthrie op 28-11-2014 16:59 ]
Russian Blue Neji
Kate Bush
Vindt het een beetje jammer door al het goed vs slechte telefoon discussie de vragen van daadwerkelijke gebruikers worden ondergesneeuwd.
Kan deze sub-discussie niet even verplaatst worden naar een aanschaf topic zodat we het hier over ervaringen kunnen hebben?
Kan deze sub-discussie niet even verplaatst worden naar een aanschaf topic zodat we het hier over ervaringen kunnen hebben?
Hmmm. Ellenlange discussies op diverse fora over het niet hebben van 4G op bepaalde frequenties en jij annuleert je bestelling mede om die reden. Wie negeert er nu zaken?FrankGuthrie schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 16:58:
[...]
Lekker objectief als je alle topic negeert...
En als ik de koop had laten doorgegaan en hier had neergezet had ik schouderklopjes gehad.... Beetje triest.
Ja, alle telefoons hebben bij sommige gebruiker problemen, maar de de OPO hebben veel mensen last van hetzelfde...
Maar dit gaat inderdaad een beetje off-topic.
Zoals eerder vermeld. OPO is mijns inziens een prima telefoon die op meerdere sites erg goede reviews krijgt.
En aangezien hij nu zonder invite te krijgen is, zou ik niet twijfelen.
[ Voor 10% gewijzigd door Vozze op 28-11-2014 19:26 . Reden: Vraag over nightlies kan beter in een ander topic ]
Hmm ik zet de media folder van WhatsApp over via WiFi met ES File Explorer. Een minuut of 30 later is het klaar. Echter als ik door de media folder op de 1+1 blader is daar niks te vinden... Doe ik een filename search dan kom ik de bestanden wel tegen (!) maar openen weigeren ze... Hoe is dit nu weer mogelijk
.
edit: Via de usb poort blijken al die bestanden 0 bytes te zijn geworden. Ook handmatig krijg ik ze gewoon NIET op mijn Oneplus One
. Heb de Whatapp folder maar gedelete.
Poging 2 Via Windows: Cannot copy... The device has either stopped responding or has been disconnected.
Poging 3: Usb debugging aanzetten: Cannot copy... The device has either stopped responding or has been disconnected.
Poging 4: Originele Oneplus One kabel gebruiken... (ipv de Nexus 7 Asus kabel) nu bezig.
Update: Nu is het wel gelukt. Vreemd dat het zowel via WiFi als via de Nexus USB kabel niet over kwam.
edit: Via de usb poort blijken al die bestanden 0 bytes te zijn geworden. Ook handmatig krijg ik ze gewoon NIET op mijn Oneplus One
Poging 2 Via Windows: Cannot copy... The device has either stopped responding or has been disconnected.
Poging 3: Usb debugging aanzetten: Cannot copy... The device has either stopped responding or has been disconnected.
Poging 4: Originele Oneplus One kabel gebruiken... (ipv de Nexus 7 Asus kabel) nu bezig.
Update: Nu is het wel gelukt. Vreemd dat het zowel via WiFi als via de Nexus USB kabel niet over kwam.
[ Voor 53% gewijzigd door sdk1985 op 28-11-2014 21:34 ]
Woon je in India dan? 😉
Verwijderd
Hallo,
Ik heb een vraag: is het mogelijk om een OPO te bestellen en als je in binnen een paar dagen besluit van mening te veranderen om de bestelling te annuleren zonder enig probleem?
Ik heb een vraag: is het mogelijk om een OPO te bestellen en als je in binnen een paar dagen besluit van mening te veranderen om de bestelling te annuleren zonder enig probleem?
Lees de FAQ eens op hun siteVerwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:02:
Hallo,
Can I cancel my order?
[Order not shipped] You may cancel your order at any point before it ships in your OnePlus Store Account (http://oneplus.net/sales/order/history). The system will refund you automatically.
[Order shipped already] After shipping, the order cannot be cancelled. However, you may refuse the parcel and send us a cancellation request (http://oneplus.net/support/ticket/submit) saying you've done so. We'll issue you a full refund when we confirm the package has been returned to our warehouse.
Verwijderd
Bedankt, maar ik heb telkens problemen op m'n browser met die website en bepaalde onderdelen laden zich niet.RocketKoen schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:05:
[...]
Lees de FAQ eens op hun site
Can I cancel my order?
[Order not shipped] You may cancel your order at any point before it ships in your OnePlus Store Account (http://oneplus.net/sales/order/history). The system will refund you automatically.
[Order shipped already] After shipping, the order cannot be cancelled. However, you may refuse the parcel and send us a cancellation request (http://oneplus.net/support/ticket/submit) saying you've done so. We'll issue you a full refund when we confirm the package has been returned to our warehouse.
Hoe dan ook, dit is niet het topic voor aankoopvragen en daarnaast verwachten we hier wat meer eigen inzet.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:07:
[...]
Bedankt, maar ik heb telkens problemen op m'n browser met die website en bepaalde onderdelen laden zich niet.
Nu weer ontopic.
Ok tijd voor een rewrite van deze post. Mijn ervaringen met de telefoon zelf heel positief. Hij is ongelofelijk snel, de accu gaat erg lang mee en hij ziet er mooi uit. Ik had nog een Galaxy S2 dus dit is een grote stap vooruit.
Een paar pluspunten van de One tov de S2
-Notificatie led
-Eén grote storage space in plaats van een 2 GB app partitie en een X GB "usb" storage
-Er "lekt" veel minder geluid aan de achterkant tijdens het bellen
-Wordt niet warm tijdens bellen
-Geen hapering tijdens installeren/updaten van Apps
Maar eerlijk is eerlijk ik heb heel wat lopen tobben... De samenvatting:
1) First time setup infinite loop
Door de sticker op de default screen protector kon ik geen U indrukken. Vervolgens ging de telefoon nadat ik back deed met een semi-willekeurig wifi netwerk verbinden. Vermoedelijk een Ziggo hotspot. Zonder certificaat doet dat niets. Het was daarna NIET meer mogelijk om het WiFi netwerk te veranderen. De first time setup van Google en Cyanogenmod accounts was hierdoor onmogelijk.Herstarten etc hielp niet. Hij bleef het netwerk onthouden. Uiteindelijk opgelost door alles te skippen en de bootloader te unlocken (=data whipe). Wel slordig.
2) Profile bugs
De profiles time triggers werken op basis van de clock app. Echter het alarm dat je daar instelt heeft altijd een ringtone. Daar heb je dus niets aan, tenzij je elke avond je night profiel feestelijk wil inluiden met een ringtone!
Ook nog een bug: De Bluetooth disable werkt als een toggle. Dus als bluetooth al uit staat en je zet de Bluetooth disable flag aan dan zet Cyanogen mod doodleuk bluetooth aan.
3) Telefonie werkte niet
Verbinden met Tele 2... Wat een drama. Simkaart vanmiddag rond 14:00 geactiveerd maar kreeg maar geen verbinding. Tele 2 om 19:50 gebeld en Volgens tele was is de nieuwe kaart sinds 18:50 geregisteerd in het netwerk. Na de telefoon bij preferred network op 3G in plaats van LTE te hebben gezet leek alles te werken. De vreugde was echter van korte duur. Tele2 had nog een leuke uitleg over een 4G test gebied maar later bleek dat dit onzin was want het was een schijnverband. De oplossing was de vele reboots die ik op verzoek van Tele2 uitvoerde.
Zodra ik mobiel internet ging testen was ik direct heel Tele2 kwijt. Ik kreeg "Registering on Tele2...>Can't connect to this network at the moment. Try again later..." Ook met LTE, 3G en 2G.
Met profiles "off" ging het ineens wel goed, zelfs via automatic. Het verliezen van de WiFi verbinding had ik het profile trigger "weg gaan" gegeven. Dus daar zal blijkbaar ook een bug in zitten. Ik tel nu dus 3 tekortkomingen bij de Profiles functie.
4) Bestanden overzetten gaat niet
Overzetten van de WhatApp folder via ES File explorer. In eerste instantie kwam er geen reactie van de OnePlus One. Ik kreeg ES File Explorer "wakker" door vanaf de One eerst een bestand te versturen. Na 30 minuten bleken alle bestanden 0 bytes. Poging twee was via de USB kabel. Echter kreeg ik toen van windows foutmeldingen (zie boven). Uiteindelijk is het bij de vierde poging gelukt met de officiële OnePlus One kabel.
5) Owner info verdwijnt spontaan
Na de incremental update en de app update verdween mijn Owner info. Deze had te telefoon eerst uit mijn Google account gehaald. De oplossing was een nieuwe "me" te maken. Vervolgens moest ik deze "me" deleten. Daarna werd de data WEL uit Google Plus gehaald.
Soepeltjes gaat het voorlopig dus zeker niet! De OnePlus One is nog niet klaar voor de non-tweaker
.
-Notificatie led
-Eén grote storage space in plaats van een 2 GB app partitie en een X GB "usb" storage
Maar eerlijk is eerlijk ik heb heel wat lopen tobben... De samenvatting:
Door de sticker op de default screen protector kon ik geen U indrukken. Vervolgens ging de telefoon nadat ik back deed met een semi-willekeurig wifi netwerk verbinden. Vermoedelijk een Ziggo hotspot. Zonder certificaat doet dat niets. Het was daarna NIET meer mogelijk om het WiFi netwerk te veranderen. De first time setup van Google en Cyanogenmod accounts was hierdoor onmogelijk.Herstarten etc hielp niet. Hij bleef het netwerk onthouden. Uiteindelijk opgelost door alles te skippen en de bootloader te unlocken (=data whipe). Wel slordig.
2) Profile bugs
De profiles time triggers werken op basis van de clock app. Echter het alarm dat je daar instelt heeft altijd een ringtone. Daar heb je dus niets aan, tenzij je elke avond je night profiel feestelijk wil inluiden met een ringtone!
Ook nog een bug: De Bluetooth disable werkt als een toggle. Dus als bluetooth al uit staat en je zet de Bluetooth disable flag aan dan zet Cyanogen mod doodleuk bluetooth aan.
3) Telefonie werkte niet
Verbinden met Tele 2... Wat een drama. Simkaart vanmiddag rond 14:00 geactiveerd maar kreeg maar geen verbinding. Tele 2 om 19:50 gebeld en Volgens tele was is de nieuwe kaart sinds 18:50 geregisteerd in het netwerk. Na de telefoon bij preferred network op 3G in plaats van LTE te hebben gezet leek alles te werken. De vreugde was echter van korte duur. Tele2 had nog een leuke uitleg over een 4G test gebied maar later bleek dat dit onzin was want het was een schijnverband. De oplossing was de vele reboots die ik op verzoek van Tele2 uitvoerde.
Zodra ik mobiel internet ging testen was ik direct heel Tele2 kwijt. Ik kreeg "Registering on Tele2...>Can't connect to this network at the moment. Try again later..." Ook met LTE, 3G en 2G.
Met profiles "off" ging het ineens wel goed, zelfs via automatic. Het verliezen van de WiFi verbinding had ik het profile trigger "weg gaan" gegeven. Dus daar zal blijkbaar ook een bug in zitten. Ik tel nu dus 3 tekortkomingen bij de Profiles functie.
4) Bestanden overzetten gaat niet
Overzetten van de WhatApp folder via ES File explorer. In eerste instantie kwam er geen reactie van de OnePlus One. Ik kreeg ES File Explorer "wakker" door vanaf de One eerst een bestand te versturen. Na 30 minuten bleken alle bestanden 0 bytes. Poging twee was via de USB kabel. Echter kreeg ik toen van windows foutmeldingen (zie boven). Uiteindelijk is het bij de vierde poging gelukt met de officiële OnePlus One kabel.
Na de incremental update en de app update verdween mijn Owner info. Deze had te telefoon eerst uit mijn Google account gehaald. De oplossing was een nieuwe "me" te maken. Vervolgens moest ik deze "me" deleten. Daarna werd de data WEL uit Google Plus gehaald.
Soepeltjes gaat het voorlopig dus zeker niet! De OnePlus One is nog niet klaar voor de non-tweaker
[ Voor 121% gewijzigd door sdk1985 op 29-11-2014 00:28 ]
Nee, maar breuk tussen beide voor India kan gevolgen hebben lijkt me voor Oneplus op den duur voor de rest van de wereld. Vertrouwen weg, samenwerking niet lekker, samenwerking stopt... Vreemde zet van CM.cypher21 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 22:36:
Woon je in India dan? 😉
Ach, als ze gewoon vanilla Android gaan leveren vind ik het ook prima
Dit voegt niets toe. Lees aub de topicwaarschuwing.
[ Voor 114% gewijzigd door RoD op 29-11-2014 11:16 ]
Doen ze toch al? https://forums.oneplus.ne...4-4-4-oneplus-aosp.65482/418O2 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 00:23:
Ach, als ze gewoon vanilla Android gaan leveren vind ik het ook prima
Iemand al zitten spelen met Dalvik & ART Runtime?
Heb je duidelijk verschil gemerkt?
Heb je duidelijk verschil gemerkt?
*knip* zie hierboven.
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 29-11-2014 11:16 ]
Leg dat lekt minder geluid aan achterkant eens uit?sdk1985 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:45:
Ok tijd voor een rewrite van deze post. Mijn ervaringen met de telefoon zelf heel positief. Hij is ongelofelijk snel, de accu gaat erg lang mee en hij ziet er mooi uit. Ik had nog een Galaxy S2 dus dit is een grote stap vooruit.
-Notificatie led
Is dat een S2 specifiek ding?
Was er een rede dat je de originele protector erop liet zitten?Maar eerlijk is eerlijk ik heb heel wat lopen tobben... De samenvatting:
Mijn idee erbij was dat deze absoluut niet bruikbaar is als tijdelijke screenprotector. Hier was ie helemaal mooi voorzien van logo's etc. Normalieter kun je een wifi netwerk vergeten door deze lang vast te houden en dan vergeten te kiezen, heb je dat toen ook geprobeerd?
Zie dit niet echt als een bug. Wat ik wel kwalijk vind is dat wanneer ik een profiel thuis instel deze disabled wordt als toestel in slaapstand gaat ondanks dat ik wifi altijd aan heb staan, ook in slaapstand. Voor nicht profiel zeg maar welke ik op klok wilde triggeren verwijzen ze weer naar apps als Tasker om dit te doen met third party addon. Ben uiteindelijk van build in profiles afgestapt omdat het toch niet helemaal lekker werkt. Lastig om ze "met elkaar" te laten werken. Lukt mij in Tasker vele malen beter.2) Profile bugs
Vreemd, heb er geen verklaring voor.3) Telefonie werkte niet
Dit had ik met mijn S3 welke CM11 draaide ook, weet niet of het verband heeft samen? Mogelijk dat de gebruikte USB kabels niet geschikt zijn voor data overdracht4) Bestanden overzetten gaat niet
Zelf niet meegemaakt maar zou een gevolg kunnen zijn van eerdere handelingen.5) Owner info verdwijnt spontaan
Ja en nee denk ik. Meeste wat je ervaren hebt zijn eerder aan de gebruiker te wijten denk ik dan aan het toestel. Kan wel bevestigen dat CM11 niet op alle punten vlekkeloos is maar basis dingen zoals je zelf gedaan hebt moeten gewoon normaal functioneren.Soepeltjes gaat het voorlopig dus zeker niet! De OnePlus One is nog niet klaar voor de non-tweaker.
Dit heeft te maken met het synchroniseren van Google Contacts. Waarom één van deze updates deze optie vanzelf uitzet weet ik niet, maar het is simpel op te lossen door naar Google+ Settings te gaan en vervolgens de 'Always Update Contacts' optie weer aan te zetten.sdk1985 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 23:45:
Vriendin heeft dezelfde telefoon (alleen dan wit) en viel gewoon op dat je makkelijk kan meeluisteren. Je zou denken dat er bel geluid uit de achterspeaker komt ofzo. Maar verder nooit getest. Dat was overigens nog een nadeeltje; leg je de S2 op bed/kussen dan hoor je niets meer want dan is alles gedempt.schumi2004 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:10:
[...]
Leg dat lekt minder geluid aan achterkant eens uit?
Is dat een S2 specifiek ding?
Ik houd mijn spullen graag heel. OnePlus One maandag om 10 uur besteld tegelijk met screenprotector en case uit Ebay Europe. De volgende dag de micro sim. Donderdag had ik de OnePlus, vrijdag de case en microsim. De screenprotector is er nog niet. .schumi2004 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:10:
[...]
Was er een rede dat je de originele protector erop liet zitten?
Mijn idee erbij was dat deze absoluut niet bruikbaar is als tijdelijke screenprotector. Hier was ie helemaal mooi voorzien van logo's etc.
Je kon geen wifi netwerk "vergeten" omdat de first time setup direct van Google account naar language selection ging. De Wifi keuze stap werd overgeslagen, ook na een reboot en power off. In de notificatiebalk was 3 bars wifi bereik te zien, echter de notificatie laag kan je tijdens de first time setup nog niet omlaag slepen. Pas na een data whipe kwam de setup weer met de WiFi stap. Het alternatief is overal "skip" doen. De telefoon is dan wel bruikbaar alleen dan moet je nog even opzoek naar je Google en Cyanogenmod account instellingen.schumi2004 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:10:
Normalieter kun je een wifi netwerk vergeten door deze lang vast te houden en dan vergeten te kiezen, heb je dat toen ook geprobeerd?
De bug is dat bij een "off" trigger je zou verwachten dat hij niets doet op het moment dat je al uit bent. Ik wilde het gebruiken voor een night profile om wat stroom te besparen. Maar als BT al uit stond dan werkt dat dus averechts. Puntje 1 uit de documentatie is overigens is via de Alarm clock http://wiki.cyanogenmod.org/w/EndUser.Profiles . Misschien dat ik Tasker eens ga proberen. Nog nooit gebruikt. Zie wel dat het een betaalde app isschumi2004 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:10:
[...]
Zie dit niet echt als een bug. Wat ik wel kwalijk vind is dat wanneer ik een profiel thuis instel deze disabled wordt als toestel in slaapstand gaat ondanks dat ik wifi altijd aan heb staan, ook in slaapstand. Voor nicht profiel zeg maar welke ik op klok wilde triggeren verwijzen ze weer naar apps als Tasker om dit te doen met third party addon. Ben uiteindelijk van build in profiles afgestapt omdat het toch niet helemaal lekker werkt. Lastig om ze "met elkaar" te laten werken. Lukt mij in Tasker vele malen beter.
Nou ja de Google Nexus 7 is gewoon een "kwaliteits" kabel toch? Staat Asus opschumi2004 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:10:
[...]
Dit had ik met mijn S3 welke CM11 draaide ook, weet niet of het verband heeft samen? Mogelijk dat de gebruikte USB kabels niet geschikt zijn voor data overdracht
Op Oneplus forum werd gesuggereerd dat Google + iets heeft verandert in een update tov de stock app. Ben niet de enige, zie ook cyanogenmod forum: http://forum.cyanogenmod....nd-name-changed-to-owner/schumi2004 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:10:
[...]
Zelf niet meegemaakt maar zou een gevolg kunnen zijn van eerdere handelingen.
Een consumenten telefoon moet fool proof zijn. Ik beschik over de capaciteit en het geduld om er rustig voor te gaan zitten. Het grootste deel van de Nederlandse populatie mist echter één of beide. Daar mee wil ik niemand dom noemen. Heb ook universitair afgestudeerde vrienden die zweren bij een iPhone omdat 'ie gewoon werkt'.schumi2004 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:10:
Ja en nee denk ik. Meeste wat je ervaren hebt zijn eerder aan de gebruiker te wijten denk ik dan aan het toestel. Kan wel bevestigen dat CM11 niet op alle punten vlekkeloos is maar basis dingen zoals je zelf gedaan hebt moeten gewoon normaal functioneren.
De profile gerelateerde problemen (waaronder waarschijnlijk ook het niet naar Tele2 kunnen connecten) zal voor deze groep niet aan de orde zijn. Het kan bij Tele2 ook nog zo zijn dat de telefoon er moeite mee had dat de eerste 2 uur Tele2 de simkaart nog weigerde.
Maar de verdwijnende owner info en de first time setup die WiFi overslaat zijn goed herproduceerbaar. KPN Fon is zo aangeklikt. Als je dan door de first time setup niet kunt wisselen EN niet naar de portal page kunt houdt het gewoon op. Enige optie voor een 'leek' is dan de stappen over te slaan.
[ Voor 15% gewijzigd door sdk1985 op 29-11-2014 13:44 ]
Ben DreamHack aan het filmen met de OPO, maar OIS zou toch een goede functie zijn op telefoons, vooral als je weinig slaapt
.
[ Voor 8% gewijzigd door MeltedForest op 29-11-2014 13:49 ]
Heb gister mn One gekregen. Man wat een tof ding. Loop alleen tegen een dingetje aan. Als ik een mail binnen krijg en ik kijk naar de melding door naar de sneltoetsen te gaan (bovenbalk naar beneden trekken)
Dan kan ik mij mail alleen archiveren of openen. Maar niet direct verwijderen. Kan ik dit aanpassen?
Dan kan ik mij mail alleen archiveren of openen. Maar niet direct verwijderen. Kan ik dit aanpassen?
Mijn broertje zit in het buitenland momenteel met zijn Oneplus. Als hij wilt bellen krijgt hij de melding 'mobiel netwerk niet beschikbaar' maar hij heeft wel netwerk, kan zelf whatssappen.
Hij heeft ondertussen al 4x gereboot maar geen verandering.
Hij zou moeten kunnen bellen anders gaat hij in de problemen geraken, daar staat hij nu schoon met zijn smartphone zonder belfunctie. Heeft er iemand een idee wat hij kan doen??
Hij zou moeten kunnen bellen anders gaat hij in de problemen geraken, daar staat hij nu schoon met zijn smartphone zonder belfunctie. Heeft er iemand een idee wat hij kan doen??
Handmatig andere provider kiezen ipv auto select?Cronimet schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 16:46:
Mijn broertje zit in het buitenland momenteel met zijn Oneplus. Als hij wilt bellen krijgt hij de melding 'mobiel netwerk niet beschikbaar' maar hij heeft wel netwerk, kan zelf whatssappen.
/edit: Instellingen - Mobiel netwerk: Mobiele providers (Een mobiele provider kiezen)
@MeltedForest
OIS?
ben niet zo bij met alle afkortingen
[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 29-11-2014 17:18 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.