Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.153 views

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 16:33
Mijn Nexus4 is gisteren overleden dus ik ben nu opzoek naar wat anders. Ik denk dat het de oneplusone wordt. Ik heb altijd gezegd dat mijn volgende telefoon 4g op vodafone moet ondersteunen maar als ik verder kijk is er gewoon geen beter alternatief voor de prijs van de one plus one.

*knip* doen we hier niet....

[ Voor 28% gewijzigd door Bullet NL op 06-11-2014 16:06 ]

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 00:21
Zie ik nu goed dat je met 420dpi + onscreen buttons netto meer overhoudt dan 480 capacitief?
Zo ja, wat is de makkelijkste manier om de dpi te veranderen op OPO?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:59
pimsaint schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:04:
[...]

Zie ik nu goed dat je met 420dpi + onscreen buttons netto meer overhoudt dan 480 capacitief?
Dat zou goed kunnen.

root + textdroider is de manier. Root is verplicht

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 12:42
[...]

Je moet de OPO geroot hebben en vervolgens een applicatie als testdroider_dpi geinstalleerd hebben.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

[...]

Ja en
Limbeckx schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:09:
[...]

Je moet de OPO geroot hebben en vervolgens een applicatie als testdroider_dpi geinstalleerd hebben.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-11 15:47
Hoppa, deze dikke unit besteld. Ben benieuwd hoe de overgang is van een Note 2. Last gisteren nog een review in Beter Beeld en Geluid waar die een 8.7 kreeg. Grootste minpunt is de verkrijgbaarheid en hij stottert af en toe. Ervaren jullie dit ook?

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Versteegrob schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:01:
Hoppa, deze dikke unit besteld. Ben benieuwd hoe de overgang is van een Note 2. Last gisteren nog een review in Beter Beeld en Geluid waar die een 8.7 kreeg. Grootste minpunt is de verkrijgbaarheid en hij stottert af en toe. Ervaren jullie dit ook?
Dikke unit?

[OnePlus One] Levertijden & Prijzen

En de welbekende zoekfunctie: [OnePlus One] Ervaringen & Discussie

In navolging op de discussie hierboven, ik heb de afbeeldingen even naast elkaar gezet:
Afbeeldingslocatie: http://i.snag.gy/G0181.jpg
480 dpi vs 420 dpi

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-11 15:47
Goed antwoord, zal het door kijken en mijn post heeft zo te zien weinig toegevoegde waarde.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:10
Versteegrob schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:01:
Grootste minpunt is de verkrijgbaarheid en hij stottert af en toe. Ervaren jullie dit ook?
Van de verkrijgbaarheid had ik weinig last, had vrij snel een invite te pakken. En kan je toelichten op welke momenten of in welke situaties de telefoon af en toe stottert?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• The Fops
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 06:37
Ik heb een vraag...
Ik heb een invite ontvangen. Als ik deze claim, moet ik dan gelijk betalen?
Ik moet namelijk nog een paypal account regelen..

]Dit hoort eigenlijk meer in het prijzen en levertijden topic...

[ Voor 21% gewijzigd door 13art op 07-11-2014 07:43 ]

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:06

GforceNL

Out of memory....

Binnen 24 uur bestellen, daarna vervalt je invite.

<Zinloze tekst hier>

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik weet eigenlijk het antwoord al, maar ik ga de vraag toch stellen. Heeft hier iemand ervaring met het aansluiten van een USB2.0 ethernet poort via een USB OTG op de OPO? Ik krijg het zonder problemen aan de gang op mijn oude Galaxy Nexus met CM11-M11, maar op mijn OPO met CM11-M11 wil hij niet.

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-11 22:45
Ik heb het ook nog niet aan de praat gekregen, ik vermoed dat de Oneplus niet genoeg stroom kan leveren voor een USB-Ethernet adapter. Ik gebruik een originele apple variant en die wordt vrij warm bij normaal gebruik.
Niet dat ik het echt nodig heb, gewoon een keer geprobeerd of te zien of het werkte.
(werkte bij mijn oude Galaxy Nexus ook btw.)

• Verstekbakker
  • Niet online
Met het programma Ethernet van USBHost (root nodig, staat in de store) werkt het wel. Vreemd dat het op de GNex gewoon werkt zonder extra app... Iemand een helder licht?

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verstekbakker schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:39:
Met het programma Ethernet van USBHost (root nodig, staat in de store) werkt het wel. Vreemd dat het op de GNex gewoon werkt zonder extra app... Iemand een helder licht?
Dit gedeelte van de OPO wordt niet standaard aangesproken blijkbaar, het is er wel maar daarvoor is een appje of een tweakje nodig: http://www.reddit.com/r/o...enable_ethernet_settings/

• Verstekbakker
  • Niet online
Ok. Dus daarin verschillen de Gnex en OPO versies van CM11-M11 neem ik aan?

Bij de Gnex is het gewoon insteken en ik krijg een icoontje zoals op een Android apparaat waar een ethernet poort standaard op zit (bijv. Minix doosje ofzo).

• 418O2
Misschien laten ze de drivers er uit omdat bijna niemand het gebruikt?

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-11 13:05
Bestaat er een manier om meer snelkoppelingen aan de homeknop toe te kennen? Of is het nodig om met pie te werken.

• thescorpi0n
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:43
Ik heb een vraagje over de invites. Ik zit zelf net als veel anderen op een invite te wachten, maar heb hier en daar gezien dat veel van die invites als je hem claimt maar 24 uur geldig zijn. Betalingen gaan met paypal, en ik heb nu redelijk wat minder dan €300 op mijn paypal staan. Omdat het nog wel even kan duren voordat geld van je bankrekening is overgezet naar paypal, betekend dit dat je op het moment dat je de invite claimt al €300 op je paypal moet hebben staan omdat je anders de OPO niet snel genoeg kan bestellen en de invite dan verloopt?

• Quad
Waarom koppel je je PayPal account niet aan je bankrekening? Ik heb €0 op mijn PayPal staan, het haalt automatisch het juiste bedrag van mijn bankrekening af.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 16:37

HaTe

haat niet

thescorpi0n schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:42:
Ik heb een vraagje over de invites. Ik zit zelf net als veel anderen op een invite te wachten, maar heb hier en daar gezien dat veel van die invites als je hem claimt maar 24 uur geldig zijn. Betalingen gaan met paypal, en ik heb nu redelijk wat minder dan €300 op mijn paypal staan. Omdat het nog wel even kan duren voordat geld van je bankrekening is overgezet naar paypal, betekend dit dat je op het moment dat je de invite claimt al €300 op je paypal moet hebben staan omdat je anders de OPO niet snel genoeg kan bestellen en de invite dan verloopt?
Zorg dat je bankrekening gekoppeld is aan je PayPal rekening. Dan kan je altijd betalen en zal het bedrag enkele dagen later van je bankrekening gehaald worden.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• thescorpi0n
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:43
Quad schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:43:
Waarom koppel je je PayPal account niet aan je bankrekening? Ik heb €0 op mijn PayPal staan, het haalt automatisch het juiste bedrag van mijn bankrekening af.
HaTe schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:44:
[...]

Zorg dat je bankrekening gekoppeld is aan je PayPal rekening. Dan kan je altijd betalen en zal het bedrag enkele dagen later van je bankrekening gehaald worden.
Ah oke, ik wist niet dat dat kan. Ik heb mijn bankrekening (geloof ik) al aan mijn paypal gekoppeld, maar ik denk dat ik gewoon nog nooit geen of niet genoeg geld op mijn paypal had staan toen ik er mee

Bedankt! :)

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:18
Anders kun je nog iDeal doen, zodat het bedrag op je Paypal staat.

• Quad
Je kan het controleren in PayPal door te gaan naar My Account -> profile -> add or remove bankaccount.
Staat je rekening er tussen dan kan je gewoon bestellen, het resterende bedrag wordt van je bankrekening afgeschreven.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• beantherio
  • Laatst online: 26-10 20:09
Mijn OPO vanochtend in ontvangst en gebruik genomen. De eerste ervaringen zijn positief alhoewel ik (t.o.v. de Nexus 5) toch wel iets merk van een klein beetje lag in de bediening. Niet storend en lang niet altijd maar je merkt het soms wel. Ook heb ik een spontane reboot gehad: ik hoop niet dat dat een trend gaat worden.

Verder is het een prachtig ding. Mooi scherm en "premium" aanvoelende body. Je ziet de lage prijs er niet aan af. :)

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:52
Heb sinds 2 dagen ook mijn OPO. Kom zelf van een iPhone 5 en moet zeggen dat mijn terugkeer naar Android erg teleurstellend is.

Veel opties dat wel, maar ook veel inconsistenties en ergernissen. Had gehoopt dat die reeds opgelost zouden zijn. Hopelijk brengt lollipop hier verandering in.

De phone zelf is ook niet zo "premium" zoals iedereen het omschrijft. Wel voor 300 euro, maar als deze 600 zou kosten zou het een enorme teleurstelling zijn qua "premium" gevoel.

Verder heb ik zelf last van flikkerend scherm. Ik las dat het iets met auto brightness en nieuwe 38R update te maken heeft, maar ik heb auto brightness uit en het scherm flikkert meer hoe hoger ik de brightness zet.
Het flikkeren houdt na een tijdje van scherm aan activiteit ook op. Alsof het eerst moet opwarmen oid.

Meer mensen hier last van?

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:49
gebruikershaes schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:16:
Heb sinds 2 dagen ook mijn OPO. Kom zelf van een iPhone 5 en moet zeggen dat mijn terugkeer naar Android erg teleurstellend is.

Veel opties dat wel, maar ook veel inconsistenties en ergernissen. Had gehoopt dat die reeds opgelost zouden zijn. Hopelijk brengt lollipop hier verandering in.

De phone zelf is ook niet zo "premium" zoals iedereen het omschrijft. Wel voor 300 euro, maar als deze 600 zou kosten zou het een enorme teleurstelling zijn qua "premium" gevoel.
Hier kan ik me totaal niet in vinden. Welke inconsistenties bedoel je? En wat is er niet 'premium' aan de telefoon? Geen metaal? Dat wist je vooraf en dat is natuurlijk subjectief. Dan moet je schrijven: "de telefoon zelf vind ik ook niet zo "premium"". Ik ben erg kritisch m.b.t. de Oneplus One, maar hetgeen je nu zegt begrijp ik echt niet.

• gebruikershaes
Ok, ik vind de telefoon niet zo premium aanvoelen. De metalen rand is zo een beetje de goedkoopst mogelijk metaalsoort lijkt het wel. Het lijkt en voelt niet premium. Niet als een iPhone 5 of bijv de HTC one M8, maar dat is ook niet zo'n probleem want de OPO is 2x zo goedkoop. Dus voor de prijs is die zeker erg goed, maar in mijn ogen niet vergelijkbaar met echt premium aanvoelende telefoons. Het stoort me alleen dat sommige mensen dat wel beweren.

De inconsistenties bevinden zich overal. Om maar 1 te noemen is de manier waarop je iets verwijderd.
Als je in de Email app gaat en je wil een mail verwijderen, swipe je naar links. Zo geldt ook voor de notificaties. Dus je zou denken prima verwijderen = naar links swipen.

Maaaar..
Vervolgens ga je naar WhatsApp en je wil een gesprek verwijderen, dan kan je swipen tot je een ons weegt, want dat werkt niet. Je moet er lang op klikken. Prima, verwijderen is nu swipen en lang indrukken.

Maaar er is meer..
Vervolgens wil je een contact verwijderen. Ik swipe ik houd lang ingedrukt,maar eh? Dafuq? Nee hier moet je eerst op een contact klikken dan rechtsboven op menu doen, dan wijzigen, dan verwijderen. Ja..

En ergernissen ook overal. Om weer 1 te noemen: waarom zit het notificatie gedeelte in godsnaam bovenaan het scherm? Zo ook controls van bijv de browser? Zeker bij zo'n grote telefoon is het toch veel handiger om dat onderin te doen zodat je er makkelijk met je duim bij kan.

Maargoed zoals ik al aangaf. Wachten op lollipop die hopelijk wat verandering met zich meebrengt.

• Pred
  • Laatst online: 18-11 15:42
gebruikershaes schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:34:
Ok, ik vind de telefoon niet zo premium aanvoelen. De metalen rand is zo een beetje de goedkoopst mogelijk metaalsoort lijkt het wel. Het lijkt en voelt niet premium. Niet als een iPhone 5 of bijv de HTC one M8, maar dat is ook niet zo'n probleem want de OPO is 2x zo goedkoop. Dus voor de prijs is die zeker erg goed, maar in mijn ogen niet vergelijkbaar met echt premium aanvoelende telefoons. Het stoort me alleen dat sommige mensen dat wel beweren.

De inconsistenties bevinden zich overal. Om maar 1 te noemen is de manier waarop je iets verwijderd.
Als je in de Email app gaat en je wil een mail verwijderen, swipe je naar links. Zo geldt ook voor de notificaties. Dus je zou denken prima verwijderen = naar links swipen.

Maaaar..
Vervolgens ga je naar WhatsApp en je wil een gesprek verwijderen, dan kan je swipen tot je een ons weegt, want dat werkt niet. Je moet er lang op klikken. Prima, verwijderen is nu swipen en lang indrukken.

Maaar er is meer..
Vervolgens wil je een contact verwijderen. Ik swipe ik houd lang ingedrukt,maar eh? Dafuq? Nee hier moet je eerst op een contact klikken dan rechtsboven op menu doen, dan wijzigen, dan verwijderen. Ja..

En ergernissen ook overal. Om weer 1 te noemen: waarom zit het notificatie gedeelte in godsnaam bovenaan het scherm? Zo ook controls van bijv de browser? Zeker bij zo'n grote telefoon is het toch veel handiger om dat onderin te doen zodat je er makkelijk met je duim bij kan.

Maargoed zoals ik al aangaf. Wachten op lollipop die hopelijk wat verandering met zich meebrengt.
"Premium" is nogal een vaag (ruim?) begrip.

Ik ben bang dat je hoop in Lollipop tevergeefs is. Ik ken Lollipop niet goed, maar de apps op Android zullen nagenoeg gelijk blijven, en daarmee ook de inconsistentie van zelfde taken in verschillende apps.

Verwijderd

Zijn toch gewoon Android"issues" heeft niets met OPO tet maken?

• beantherio
Ik voel me toch even getriggerd om te reageren..
Ok, ik vind de telefoon niet zo premium aanvoelen. De metalen rand is zo een beetje de goedkoopst mogelijk metaalsoort lijkt het wel. Het lijkt en voelt niet premium. Niet als een iPhone 5 of bijv de HTC one M8, maar dat is ook niet zo'n probleem want de OPO is 2x zo goedkoop. Dus voor de prijs is die zeker erg goed, maar in mijn ogen niet vergelijkbaar met echt premium aanvoelende telefoons.
M'n vorige twee telefoons waren beiden volledig van kunststof en ik heb hier geen speciale gevoelens over. Misschien dat je bepaalde gedachten hebt over het gebruik van metaal maar dat is een relatief iets: het lijkt me een kwestie van smaak. Ik vind het bij de OPO mooi zoals het is.

Maaaar..

Maaar er is meer..
Is dat niet meer iets wat je de app-makers moet verwijten? Het lijkt me niet echt een specifiek OnePlus-issue.
Da's meer Android-gerelateerd natuurlijk. Maar in dit geval heb ik juist compleet een tegenovergestelde mening: notificaties horen bovenaan het scherm te staan. Da's bij Android altijd zo en ik vind het ook het fijnst. Ik snap trouwens niet helemaal waarom je eerder klaagt over de uniformiteit van de interface van apps maar in dit geval wel af wilt wijken van de standaard.

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Maaaar..

Maaar er is meer..

Dat gaat puur over de software en apps, heeft niks met de One te maken... Dat zijn waarschijnlijk features van skins over Android die je op andere telefoons hebt gebruikt.

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Tjah als je wil dat alles op dezelfde manier werkt, blijf dan bij Apple en gebruik alleen Apple applicaties, kan me niet voorstellen dat de gemiddelde app in Apple App Store identiek dezelfde bediening heeft als een standaard Iphone applicatie.

Flikkerend scherm lijkt me echter niet normaal.

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
anessie schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:53:
Tjah als je wil dat alles op dezelfde manier werkt, blijf dan bij Apple en gebruik alleen Apple applicaties, kan me niet voorstellen dat de gemiddelde app in Apple App Store identiek dezelfde bediening heeft als een standaard Iphone applicatie.

Flikkerend scherm lijkt me echter niet normaal.
Nee net hetzelfde geprobeerd op iphone 5 IOS 8.1
Mail : erop klikken en prullenmand onderaan
Whatsapp: swipe rechts links
Contacten : erop klikken, wijzig/onder scrollen en verwijder .

3 verschillende manieren.

Ik denk wel dat ios iets strikter is maar er zitten zelfs in IOS nog zoveel onlogisch zaken waar ze sommige opties onder instellingen steken en andere in de app.

• gebruikershaes
Nee klopt, al die issues zijn niet OPO related, maar ik gaf ook dat ik mijn terugkeer naar Android teleurstellend vond.

Ik dacht het gelijk te plaatsen tezamen met het scherm probleem.

@k995 ik weet niet of wat voor een iPhone jij hebt getest:

YouTube: How to quickly delete or archive an email in iOS 8

Zo werkt het ook voor whatsapp.

Contacten heb je gelijk en bij nader inzien is het wellicht ook beter om eerst op een contact te klikken om zo per ongeluk verwijderen lastiger te maken.

De applicaties op iOS zijn inderdaad ook niet allemaal gelijk, maar wel het gros van de bekende applicaties.
Daarnaast hoop ik dat Lollipop de ontwikkelaars net zo inspireert als iOS dat doet, om de belangrijke functies en uitstraling van het os over te nemen om zo meer uniformiteit te creëren.

• gebruikershaes
Ik wil niet van de standaard afwijken, ik zou graag zien dat ze er een standaard van maken :)

Volgende keer je vorige post aanpassen ipv 2 x onder elkaar posten :)

[ Voor 15% gewijzigd door janvanduschoten op 07-11-2014 20:24 ]

• deregtx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-11 21:47
Zit er toevalling een Bug in de Oneplus Software? Want T-Mobile beweert dat mijn telefoon elke dag data aan het verbruiken is maar Data Staat gewoon uit... En mijn beltegoed is van 25 euro is in een week naar 10 cent gegaan (niet gebelt)... en in het menu data Usage staat dat hij maar 9kb totaal verbruikt heeft in zijn leven.

Raar dit

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Quad schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:54:
[...]

Ze draaien mee, verdwijnen in een fullscreen app, kost geen extra energie om die buttons actief te houden, ik kan het hele toestel met gemak bedienen etc. Ik verlies wat in de hoogte ermee maar met de DPI aanpassing valt het wel mee. Je hoeft het niet te gebruiken of te doen, dat mag je en als je niet overtuigt ben, geen probleem ik laat alleen even zien wat een kleine makkelijke aanpassing het gebruiksgemak wel even verhoogd en niet alles opgeblazen laat lijken wanneer je root hebt.

Maar heb je root, ik zou je het aanraden om het even te proberen is het niets voor je dan zet je het weer terug.
Ik heb root acces, en heb textdroid erop gezet en de DPI aangepast naar 420.
Rangschikking van de iconen aangepast en heb nu meer ruimte.
So far, so good!

Betreft de root.....ik wil ook werk-e-mail op de OPO, en daarvoor mag je geen root/JB hebben.
Dus root cloak er op gezet, maar daar trapt Airwatch helaas niet in....

Dochterlief heeft op haar oude G3Ace zo'n assistente, die wakker wordt wanneer je Hi Galaxy zegt.
Ik heb wel GoogleNow (?) oid, en die werkt wel, maar spreekt niet terug.
Kan ik ook Android Annie wakker krijgen door een of andere toverspreuk?

• barrymossel
deregtx schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:45:
Zit er toevalling een Bug in de Oneplus Software? Want T-Mobile beweert dat mijn telefoon elke dag data aan het verbruiken is maar Data Staat gewoon uit... En mijn beltegoed is van 25 euro is in een week naar 10 cent gegaan (niet gebelt)... en in het menu data Usage staat dat hij maar 9kb totaal verbruikt heeft in zijn leven.

Raar dit
Dit heeft waarschijnlijk niets met de Oneplus One software (CM11s) te maken, maar eerder met een app. Kijk eens bij Instellingen > Datagebruik welke app data verbruikt...

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

deregtx schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:45:

Raar dit
Post eens een plaatje van hoe het dataicoontje er nu uit ziet.

• k995
  • Laatst online: 11-04 20:45
gebruikershaes schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:21:
Nee klopt, al die issues zijn niet OPO related, maar ik gaf ook dat ik mijn terugkeer naar Android teleurstellend vond.

Ik dacht het gelijk te plaatsen tezamen met het scherm probleem.

@k995 ik weet niet of wat voor een iPhone jij hebt getest:

YouTube: How to quickly delete or archive an email in iOS 8

Zo werkt het ook voor whatsapp.
Bij mij staat daar dus "archiveer" Misschien ergens een instelling? Soit duidelijk toch dat bij ios dit ook niet consistent is .
Contacten heb je gelijk en bij nader inzien is het wellicht ook beter om eerst op een contact te klikken om zo per ongeluk verwijderen lastiger te maken.

De applicaties op iOS zijn inderdaad ook niet allemaal gelijk, maar wel het gros van de bekende applicaties.
Daarnaast hoop ik dat Lollipop de ontwikkelaars net zo inspireert als iOS dat doet, om de belangrijke functies en uitstraling van het os over te nemen om zo meer uniformiteit te creëren.
Idd en hopelijk leert apple wat van de manier waarop android met grotere schermen omgaat . Veel van de besturing zit boven en op de 6+ die ik uitprobeerde was dit echt niet handig .

• deregtx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-11 21:47
barrymossel schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:59:
[...]

Dit heeft waarschijnlijk niets met de Oneplus One software (CM11s) te maken, maar eerder met een app. Kijk eens bij Instellingen > Datagebruik welke app data verbruikt...
Zal wel een fout zijn van T-mobile want ik verbruik geen Data:
http://i59.tinypic.com/jjph87.png

Die 9kb is waarschijnlijk van toen ik de telefoon net kreeg heb toen gelijk data uitgezet.

• barrymossel
deregtx schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:10:
[...]

Zal wel een fout zijn van T-mobile want ik verbruik geen Data:
http://i59.tinypic.com/jjph87.png

Die 9kb is waarschijnlijk van toen ik de telefoon net kreeg heb toen gelijk data uitgezet.
Inderdaad heel erg vreemd. Ik zou inderdaad eens gaan zeiken bij T-Mobile. :)

• Verstekbakker
  • Niet online
T-Mobile doet een Vodafoontje?

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

418O2 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:09:
[...]

Dat zou goed kunnen.

root + textdroider is de manier. Root is verplicht
Niet verplicht....wel vereist voor textdroiter.... O-)

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Waarom hebben de onhebbelijkheden van Android nu opeens niets te maken met de OPO?
Het is toch een package deal: OneplusOne met CM11....net als iPhone met iOS?

Dat alles bij Apple strakker geregeld is heeft voor sommigen nadelen (gesloten...) en voor anderen weer voordelen: je weet precies waar je aan toe bent!
Ik behoor dus bij de laatste groep.
Net als gebruikerhaes I presume....

Ik kom dus van een iPhone en nu een OPO, maar ik vind niet alles "slecht" aan Apple producten en ook niet alles fantastisch aan de OPO.... beiden hebben voor en nadelen.
Whatever floats your boat!
Beetje jammer dat je vaak als trieste fanboy behandeld wordt wanneer je iets positiefs over een iDevice weet te melden en kanttekeningen zet bij OPO/Android.

Maar ik blijf rustig wennen aan de OPO hard- en software....we zullen zien of er nog een 6+ komt!
Ik sta overal voor open.

• 418O2
Het is nogal een open deur :)

• beantherio
Laten we de diversiteit van Android ook waarderen. Er is creativiteit qua interface-oplossingen en dat vind ik niet verkeerd. De uniformiteit van iOS is mooi maar Android heeft z'n eigen benadering die zijn eigen pluspunten heeft.

Maar goed: misschien moet dit onderwerp eens besproken worden in een echt centraal Android-topic (waarvan ik er op dit forum eigenlijk nooit een heb gevonden).

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-11 12:33
Eerste indruk van de telefoon is ontzettend goed!! Deze batterij is een verademing vergeleken met mijn S3 zijn batterij haha. Ik kreeg 5 november een bericht dat de telefoon verstuurd was en kreeg hem diezelfde dag al binnen! Snelle levering dus.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Iemand een idee waar je een replacement battery kan vinden? Kennis heeft een nieuwe batterij nodig (batterij kortgesloten bij het vervangen van het scherm), maar ik kan ze nergens vinden.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Petervanakelyen schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:20:
Iemand een idee waar je een replacement battery kan vinden? Kennis heeft een nieuwe batterij nodig (batterij kortgesloten bij het vervangen van het scherm), maar ik kan ze nergens vinden.
Kan je niet een andere batterij halen met dezelfde specificaties?

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Die kan ik ook niet vinden. :/
Edit: gevonden via AliExpress :)

[ Voor 72% gewijzigd door Petervanakelyen op 07-11-2014 19:51 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Hmmm....een originele accu van 3000mAh, terwijl er in de OPO een 3100 mAh zit....

• diemsetoren
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-03-2022
Nieuwe update CM 11S 44S komt eraan http://www.androidpolice....bar-glitch/#disqus_thread

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Die is er al.....heb 'm op de OPO staan....nu even checken hoe ik dat moet doen zonder root- of dataverlies....

https://forums.oneplus.net/threads/cm-44s-download.173132/

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Hij staat er op.....

Nu ben ik mijn beginscherm kwijt: daar staat nu Google Now (of hoe dat ook heet), en mijn klok, weer en iconen zijn weg....of niet zichtbaar.

Hoe krijg ik die weer terug????

Een simpele appelaar.

• beantherio
Ridder schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:57:
Hij staat er op.....

Nu ben ik mijn beginscherm kwijt: daar staat nu Google Now (of hoe dat ook heet), en mijn klok, weer en iconen zijn weg....of niet zichtbaar.

Een simpele appelaar.
Misschien dat de Google Now launcher is meegeïnstalleerd?

Als dat zo is dat zou je in het instellingenscherm onder 'startpagina' de optie 'trebuchet' moeten kunnen selecteren (dat is de standaard launcher van Cyanogenmod) en daarmee je normale layout weer terug moeten krijgen.

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Ik zie zelfs geen "startpagina" bij instellingen..... wel scherm en verlichting .....maar daar zie ik weer geen trebuchet.....

• beantherio
Ridder schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:11:
Ik zie zelfs geen "startpagina" bij instellingen..... wel scherm en verlichting .....maar daar zie ik weer geen trebuchet.....
Als ik je eerdere opmerkingen zo lees lijkt het er wel op alsof er een andere launcher wordt gestart. Misschien is trebuchet verwijderd en start ie nu direct in de Google Now launcher? Zo klinkt het een beetje.

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Maar hoe kom je nu van Google Now af??
Ik kan het wel uitschakelen, maar dan staat er een lege Google Now zonder info....

• ComTech
  • Laatst online: 20:57
Update zip geflashed in TWRP ging goed.
Alleen heb ik nu geen wifi meer :( kan wifi gewoon niet inschakelen.
Meer mensen last van?
Had wel franco R29 draaien die heb ik niet verwijderd ofzo .

Na het flashen van franco R31 wel gewoon weer wifi :)

• Quad
Geïnstalleerd, maar niets anders dan Google play errors en play services fouten. :/

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Quad schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:25:
Geïnstalleerd, maar niets anders dan Google play errors en play services fouten. :/ ✓✓
Mooi dan weet ik in ieder geval dat ik nog even lekker blijf wachten. :)
Binnenkort ga ik me wat verdiepen in NFC i.c.m. de OPO. Lijkt me wel een vet projectje worden. ✓

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-11 14:45
Hier geupdate, nog niets raars tegen gekomen (wifi werkt, playstore werkt,...)
Alleen mijn root kwijt (ondanks het uitvinken bijwerken ...).

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

• beantherio
Ok, ik wacht wel even netjes op de OTA release van deze update. Sterkte mensen. ;)

Op het forum van oneplus.net is er trouwens ook wat te lezen over problemen met deze release zag ik net. Misschien handig om dat eens te bekijken.

• Quad
Gefixt, heb art terug gezet naar Dalvik. Root was verholpen door supersu weer te flashen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verdorie, probeer ik een back up te maken, blijft hij hangen. Als ik op de homeknop druk voel ik hem wel trillen.

Nouja ik laat hem 5 minuten liggen dan reboot ik

Solved

Als ik nu het volgende doe krijg ik de error: E: Error executing updater binary in zip '/sdcard/Download/cm-bacon-ac1ccf7921-to-5fa8c79c0b-signed.zip

[ Voor 34% gewijzigd door Frozen op 07-11-2014 23:07 ]

• Quad
Flash je wel vanuit TWRP?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Jep.

De lijn boven de error geeft aan:
assert faied: apply_path_check("/system/app/Galaxy4.odex","f5e5[nummertjes]","[nummertjes]")

Ik klik gewoon op "install" in TWRP en probeer het te installeren, klopt toch?

[ Voor 13% gewijzigd door Frozen op 07-11-2014 23:16 ]

• bowi1612
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-11 17:41
Frozen schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:15:
[...]

Jep.

De lijn boven de error geeft aan:
assert faied: apply_path_check("/system/app/Galaxy4.odex","f5e5[nummertjes]","[nummertjes]")

Ik klik gewoon op "install" in TWRP en probeer het te installeren, klopt toch?
Ik had ongeveer dezelfde error. Dit komt waarschijnlijk omdat je met root een paar system files hebt aangepast en dan komt je device niet door sommige checks. Ik heb de OTA met modified script gebruikt uit dit topic op XDA.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

bowi1612 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 02:25:
[...]

Ik had ongeveer dezelfde error. Dit komt waarschijnlijk omdat je met root een paar system files hebt aangepast en dan komt je device niet door sommige checks. Ik heb de OTA met modified script gebruikt uit dit topic op XDA.
=D worth a try! Dank u!

Het heeft gewerkt, ik heb gewoon wifi-verbinding.
Ik denk dat het enige waardoor hij niet wilde werken de dpi verandering van 480 naar 420 was.
Hij gaf zoals gewoonlijk aan om supersu er weer op te zetten!

[ Voor 18% gewijzigd door Frozen op 08-11-2014 02:40 ]

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 11:43

seninha

god's right foot

Ik ben afgelopen dagen bezig om een goede podcast app te vinden maar tot nu toe is het niet gelukt.

Kom van een iPhone en iOS heeft een heel simpele podcast app, waar je de mogelijkheid heb om afleveringen te downloaden. Deze zijn dan netjes te zien met aflevering naam enz.

Dit het ik voor Android ook gevonden maar steeds moet ik weer naar de Play Music app om de binnen gehaalde podcast te beluisteren.
Dat wil ik dus niet.

Weet iemand eentje die zich eigenlijk het zelfde gedraagt als bij iOS

iRacing Profile Flickr

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Nou....ik heb het Google Now scherm weg weten te krijgen als startscherm en Trebuchet draait weer.
Was wel ff wat werk: alle iconen naar rechts opschuiven zodat uiterst links (start) leeg kwam, daarna klok en weer daar weer neergezet en nog wat iconen.

De startscherm settings staan niet waar je ze zou verwachten (instellingen-startpagina), maar door op leeg plekje op scherm te klikken en dan op de drie puntjes...dan kom je bij instellingen thuisscherm....logisch toch?

Zo heb ik Google Now weggekregen.
GN is nu dus niet mijn startscherm meer, en staat niet meer op de plaats van de klok.
Maar nu is GN helemaal weg....kan het ook niet meer "links van startscherm" krijgen.
Bij de thuisscherm settings kan ik alleen CM Home of niets kiezen.
Ik heb Google Launcher geïnstalleerd om GN terug te krijgen, maar die weet me te vertellen dat Trebuchet de standaard thuispagina is, en dat ik bij instellingen-startpagina (wat niet bestaat) de standaardwaarden moet wissen en dan GN kiezen.
Wanneer ik naar Trebuchet app info ga, kan ik de standaardinstellingen niet wissen: er zijn geen standaardinstellingen ingesteld.....
Ik kan alleen bij Trebuchet settings komen via Google Launcher: dan kom ik bij Instellingen-App info-Trebuchet.
Wanneer ik naar Instellingen ga, staat er nergens App info.....wel Apps....maar dat is weer anders.
Ik kan Trebuchet dus alleen stoppen, maar wanneer ik wegga uit app info, wordt het weer opgestart.

Kortom, het wordt mij steeds onduidelijker....

Kan iemand die er wel de logica van inziet, mij in de goede richting sturen?

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-11 12:50
Iemand de update XNPH44S al geïnstalleerd op een standaard One?
Ik kan m sinds deze ochtend installeren. Maar nav alle problemen hierboven wacht ik misschien nog even. Of komt dat alleen opdat die allemaal op aangepaste versies draaien?

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
EeePC schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 11:05:
Iemand de update XNPH44S al geïnstalleerd op een standaard One?
Ik kan m sinds deze ochtend installeren. Maar nav alle problemen hierboven wacht ik misschien nog even. Of komt dat alleen opdat die allemaal op aangepaste versies draaien?
Ik heb de update gister op m'n OPO gezet. Ik gebruik geen custom kernel, wat zover ik heb gelezen voor 99% van de problemen zorgt.

• EeePC
Thanks! Net ook geupdate, was in een minuutje gebeurd. En nog niks raars gemerkt tot nu toe.

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11 15:04

Ram0n

Bierbrouwende nerd

seninha schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 09:59:
Ik ben afgelopen dagen bezig om een goede podcast app te vinden maar tot nu toe is het niet gelukt.

Kom van een iPhone en iOS heeft een heel simpele podcast app, waar je de mogelijkheid heb om afleveringen te downloaden. Deze zijn dan netjes te zien met aflevering naam enz.

Dit het ik voor Android ook gevonden maar steeds moet ik weer naar de Play Music app om de binnen gehaalde podcast te beluisteren.
Dat wil ik dus niet.

Weet iemand eentje die zich eigenlijk het zelfde gedraagt als bij iOS
Ik gebruik Pocket Casts, enorme aanrader :Y)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Hoe is de nieuwe update?
Iemand last van bugs sinds het updaten?

• Quad
Whatsapp notificaties oa werken niet goed met de nieuwe update. Oude gelezen appjes komen ook in de notificatie overzicht.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Tr4il
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-11 20:31
ComTech schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 22:24:
Update zip geflashed in TWRP ging goed.
Alleen heb ik nu geen wifi meer :( kan wifi gewoon niet inschakelen.
Meer mensen last van?
Had wel franco R29 draaien die heb ik niet verwijderd ofzo .

Na het flashen van franco R31 wel gewoon weer wifi :)
Misschien laat, maar dit kwam omdat franco kernel de wifi drivers ergens anders wegzet.
Als je dan gewoon zo update, flasht ie de wifi drivers niet goed.
Hij had er in z'n xda thread iets over uitgelegd, en een flashable zip met de stock wifi drivers.

Tadaaa

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:40:
Whatsapp notificaties oa werken niet goed met de nieuwe update. Oude gelezen appjes komen ook in de notificatie overzicht.
De WhatsApp notificaties werken hier probleemloos.

Als je een custom kernel gebruikt zul je eerst terug moeten gaan naar stock kernel om vervolgens te updaten. Daarna kun je, indien geschikt voor de nieuwe update, de custom kernel weer erop zetten.

• kukelinho
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-11 16:31
Ik heb net de OTA update gedaan naar 44S. Nu start hij op in "veilige modus"en blijft constant zeggen "systeem UI is gestopt". Na weg drukken van deze melding kont de melding meteen weer terug.

Mijn Oneplus is nooit geroot geweest en heeft is altijd geupdate via officiele ROM;s OTA.

Weet iemand een oplossing?

• Quad
Heb je hem op ART gezet? Kan je hem op Dalvik zetten?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• kukelinho
Sorry, Ik ben niet zo handig hiermee. Wat is ART? Dalvik?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-11 16:50

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Rixos schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:21:
Hoe is de nieuwe update?
Iemand last van bugs sinds het updaten?
Duhhhhh....kan je niet lezen ??

Enfin, een en ander zitten rommelen en alles werkt weer zoals ik gewend was, alleen heb ik nu die Google Now balk bovenin het scherm.
En ze praat niet terug.
Ik heb ook Nova launcher geïnstalleerd , maar daar nog geen gebruik van gemaakt.
Ik kan nu CM of Nova selecteren als startpagina (die optie is er ook opeens weer bij "instellingen" na installatie van Nova) maar nog steeds geen Google Now optie.
Ik heb standaardinstellingen gewist en daarna was er nog steeds geen GN.

Enfin, aan de hoeveelheid tips and tricks te merken ben ik niet de enige die Android een onoverzichtelijk, onlogisch zooitje vind. :X

• Verstekbakker
  • Niet online
Dan verkoop je Oneplus nu er nog veel vraag naar is en koop jezelf een iPhone.

• kukelinho
Quad schreef op zondag 09 november 2014 @ 09:02:
Heb je hem op ART gezet? Kan je hem op Dalvik zetten?
Thanks Quad. Hij stond op Dalvik en ik heb hem naar ART gezet. Dat viel niet mee want de foutmelding moest ik iedere seconde wegklikken en snel de juiste optie aantippen. Mijn back toets deed het ook niet, dus bij elke fout moest ik rebooten!

Maar eind goed al goed.

Dus voor de mensen die hier ook last van hebben:
In settings/ developer options kan je van Dalvik naar ART switchen (en weer terug als dat zou moeten). :)

• mohaaaa007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-05-2024
Vraagje

Ik gebruik men gsm (htc desire X) elke dag als wekker. Nog nooit heeft hij me niet gewekt.
Ik lees hier dat de one + one veel vastloopt. Is dit enkel bij mensen die regelmatig rommelen aan hun gsm? Of heeft iedereen hier last van. Wil niet te laat komen op men werk door men nieuwe gsm ;)

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 11:43

seninha

god's right foot

Gebruik hem dagelijks als wekker en heb geen een probleem.

iRacing Profile Flickr

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Verstekbakker schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:37:
Dan verkoop je Oneplus nu er nog veel vraag naar is en koop jezelf een iPhone.
Ik heb nog een iPhone....maar dit is zo veel beter hoor/lees ik altijd....dus maar eens geprobeerd.
Is helaas niet zaligmakend, maar ik geef niet op!

Zojuist op ART gezet en nu kan ik wel weer GN-launcher kiezen.
Moet alles wel weer opnieuw inrichten.
En daar gaat het weer mis.
Ik had een klok met weer en die kan ik nu ook weer kiezen (cLock), maar wanneer ik naar startpagina ga, verdwijnt de klok.....

Ik neem aan dat GN niet kan opschieten met cLock (is toch CM?)
Alles weer terug naar Trebuchet en dat werkt wel OK, maar nog steeds die GN balk in ieder scherm.

[ Voor 11% gewijzigd door Ridder op 09-11-2014 13:36 ]

• Verstekbakker
  • Niet online
Ridder schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:51:
[...]

Ik heb nog een iPhone....maar dit is zo veel beter hoor/lees ik altijd....dus maar eens geprobeerd.

Ik had een klok met weer en die kan ik nu ook weer kiezen (cLock), maar wanneer ik naar startpagina ga, verdwijnt de klok.....

Alles weer terug naar Trebuchet en dat werkt wel OK, maar nog steeds die GN balk in ieder scherm.
De OnePlus One is een toptoestel, maar je moet handig zijn met Android en niet bang zijn om Custom ROMs te flashen. Ik bedoel het niet vervelend, maar ik denk dat jij liever direct uit de doos een goed werkende telefoon wil. De standaard ROM van het ding is bagger, maar de kale CM11 is heerlijk en zonder Google troep.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:40

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Misschien als je nieuw bent met android eens beginnen om gewoon niet te flashen, launcher te installeren en met ART en weet ik wat niet meer bezig te gaan. Probeer het eens out of the box en alleen OTA te installeren. Als je dat allemaal onder de knie heb dan eens verder te kijken. Ik zie je hier al een dag gefrustreerd posten met 'problemen' die je naar mijn idee grotendeels zelf veroorzaakt.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Quad

Geen idee wat je allemaal (ver)prutst, maar met de standaard launcher van CM11s kan je de Google zoekbalk, dat bedoel je ipv GN (Google Now, schrijf het gewoon voluit.. ) gewoon weg halen.

Op leeg stukje scherm langer vast houden, verschijnt er een opties overzicht met oa drie bolletjes en zet de zoekbalk onder instellingen thuisscherm uit.

Easy as shit.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ridder schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:57:
Hij staat er op.....

Een simpele appelaar.
Alle andere posts van je
Als je voortaan nou een printscreen meestuurt, dan weten wij precies wat je bedoelt :)

• EeePC
Ik snap al die 'problemen' ook niet. Misschien een tip voor de gefrustreerde gebruiker: Hou 'm gewoon standaard. Werkt perfect bij mij, ik heb als Android noob en jarenlang iPhone gebruiker vrijwel geen problemen met dit mooie apparaat.

• anessie
Direct weer de volledige rooted 44S versie geflashed, werkt feilloos (zoals steeds hier)

http://forum.xda-develope...ed-4-4-4-xnph44s-t2932551

Ik ga pas ART gaan bij 5.0

[ Voor 10% gewijzigd door anessie op 09-11-2014 15:10 ]

• 418O2
anessie schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:09:
Direct weer de volledige rooted 44S versie geflashed, werkt feilloos (zoals steeds hier)

http://forum.xda-develope...ed-4-4-4-xnph44s-t2932551

Ik ga pas ART gaan bij 5.0
Ik draai al een tijdje art en alles werkt prima :)

• anessie
Buiten xposed :)

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-11 05:08
Morgen ontvang mijn vrouw haar One+ One.
Ben zéér benieuwd! *O* <3
Pagina: 1 ... 60 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.