Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.152 views

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:19:
[...]

Dat heeft denk ik weinig met de telefoon zelf te maken, want met al mijn vorige smartphones had ik dat ook.

Waarschijnlijk is dat het effect van een telefoon verslaving of voel je gewoon iets anders.
Wikipedia: Phantom vibration syndrome :+

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:42

GurbY{nl}

GurbY{nl}

FastFred schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:35:
[...]

Ik ben dus nog steeds opzoek naar een mogelijkheid om 'Slim sluimeren' terug te krijgen, had ik op m'n Samsung ook.
Greenify al geprobeerd..??

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-11 15:04

Ram0n

Bierbrouwende nerd

[...]

Dat heeft denk ik weinig met de telefoon zelf te maken, want met al mijn vorige smartphones had ik dat ook.

Waarschijnlijk is dat het effect van een telefoon verslaving of voel je gewoon iets anders.
Dat is bij mij in ieder geval niet het geval. Mijn Oneplus One trilt ook af en toe zonder dat ik een notificatie zie en die ligt vrijwel altijd op mijn bureau (wat de trilling versterkt). Dat is dus niet de verklaring :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
Ik had deze op 33R geflashed, heel nice imo. Helaas moest voor de OTA naar 38R wel even terug naar stock geflashed worden (was nog ff wat uitzoek werk), dus mocht je daar niet al te goed in thuis zijn, 2x nadenken of je deze wilt installeren.
Ik vind overigens de lockscreen animatie als je muziek (spotify) luisterd echt heel vet gedaan met die equalizer in je lockscreen en een vage album art die scherp wordt als je hem nr beneden trekt. _/-\o_

• bowi1612
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:41
Ram0n schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:41:
[...]

Dat is bij mij in ieder geval niet het geval. Mijn Oneplus One trilt ook af en toe zonder dat ik een notificatie zie en die ligt vrijwel altijd op mijn bureau (wat de trilling versterkt). Dat is dus niet de verklaring :)
Zou het kunnen dat je heel even je telefoon verbinding verliest? Dan geeft de OPO een notificatie geluidje. Heb ik ook wel eens als ik op de verkeerde plek in de trein zit. Heb overigens nog geen manier gevonden om dit uit te zetten.

• 418O2
  • Laatst online: 23:59
[...]

Wikipedia: Phantom vibration syndrome

• The Fops
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 06:37
Kunnen jullie deze telefoon goed in de hand houden?
Ik ben aan het overwegen over te stappen van een Lumia 930 naar de OnePlus One, maar deze laatste is wel aanzienlijk groter. En helaas kan ik niet naar de winkel om hem even vast te houden...

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:49
The Fops schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:57:
Kunnen jullie deze telefoon goed in de hand houden?
Ik ben aan het overwegen over te stappen van een Lumia 930 naar de OnePlus One, maar deze laatste is wel aanzienlijk groter. En helaas kan ik niet naar de winkel om hem even vast te houden...
Hij is groot, maar of je hem goed kan vasthouden ligt natuurlijk aan de grootte van je handen. Dit zal je dus toch zelf moeten ervaren. De grip is in ieder geval heel prima. Probeer het anders een met een Note 4.

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

• 418O2
Yosecret schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:35:
[...]

Mede daarom heb 'k een smartwatch, ideaal :)
Ehh O-) O-)

die voel ik soms ook trillen als er niets is

• cypher21
Yosecret schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:35:
[...]

Mede daarom heb 'k een smartwatch, ideaal :)
Nja, dan kijk je alsnog voor niets op je horloge ;)
Ik heb er af en toe ook last van hoor, denk je dat er iets trilt in de broekzak.
Mja, lekker belangrijk :P

• hrt
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11 16:59

hrt

Ik wilde een nieuwe telefoon voor mijn dochter kopen, en dat moest een opo zijn natuurlijk. Ze komt van iPhone af en vind hem fantastisch. Hij is helemaal stock met 38 en ze heeft last van een flinke battery drain.(na de update naar 38)
Heb zo'n beetje alles doorgelezen maar kan geen "simpele" oplossing vinden, of is die er stiekum toch?.......

24x170SF, oost (105 graden), 25 graden, Steca3600/ 5D, 17-40, 24-105, 70-200/ WH-MDC05F3E5, 50L E-boiler, Gasloos per27-01-2017

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:10
Wat kan je achterhalen wat het verbruik zo hoog maakt?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• 418O2
Quad schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:59:
Wat kan je achterhalen wat het verbruik zo hoog maakt?
Quick settings > Batterijperc ingedrukt houden

of via instellingen batterij. Of GSAM uit de play store

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 03-11-2014 14:01 ]

• Quad
418O2 schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:01:
[...]

Quick settings > Batterijperc ingedrukt houden

of via instellingen batterij. Of GSAM uit de play store
Niet waar maar wat, klein verschil. Was ook als reactie op poster boven mij.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
hrt schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:53:
Ik wilde een nieuwe telefoon voor mijn dochter kopen, en dat moest een opo zijn natuurlijk. Ze komt van iPhone af en vind hem fantastisch. Hij is helemaal stock met 38 en ze heeft last van een flinke battery drain.(na de update naar 38)
Heb zo'n beetje alles doorgelezen maar kan geen "simpele" oplossing vinden, of is die er stiekum toch?.......
De app wakelock detector (root nodig) helpt.
Dan kun je zien hoevaak apps bepaalde functies van je telefoon aanspreken. Bijvoorbeeld de sensoren of CPU.

De meest populaire drains zijn chat-apps die je locatie gebruiken. Bijvoorbeeld Facebook en Tinder.
Die apps blijven constant aan staan om berichtjes te kunnen ontvangen. En proberen dan ook telkens je positie te bepalen. Zeker als dit niet lukt (omdat je binnen zit) kost dit een hoop energie.

Je komt er voor een groot deel vanaf door die apps geen toegang meer te geven tot "high accuracy location".

TheS4ndm4n#1919

• Quad
Bij deze is het bevestigd dat de 'replacement' van OnePlus een volledig nieuw toestel (productiedatum is 6 oktober) betreft. :D

[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 03-11-2014 14:44 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Frozen
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Quad schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:41:
Bij deze is het bevestigd dat de 'replacement' van OnePlus een volledig nieuw toestel betreft. :D
Ik ben benieuwd of je dan kan vertellen of de yellowband is opgelost.
offtopic:
ik bedoel niet YouTube: Coldplay - Yellow

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Quad
Die was ook niet aanwezig op mijn vorige toestel.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Quad schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:46:
Die was ook niet aanwezig op mijn vorige toestel.
Jammer...

• Quad
Niet jammer. :+
Eerst dit toestel maar eens testen voor ik hem weer volledig omarm.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-11 05:08
Wat is de Yellowband dan?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:29

DarkSide

theres no place like ::1

Een lichte gele tint onderaan het scherm. Een gele band dus.
Is vooral goed te zien op witte pagina's.
Ook mijn toestel heeft een lichte Yellowband. Maar bij de meeste sites, apps etc zie je het niet of nauwelijks.

Het is jammer, maar persoonlijk kan ik er bij mijn toestel wel mee leven omdat ik het 98% van de tijd niet zie.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Quad
Ik heb het eea bekeken maar geen yellowband te zien, of ik zie het niet dat kan ook. :+
Heb hem nu gelijk de bootloader unlocked, custom recovery erop gezet en geroot heb ik dat ook weer, zo even een nandroid backup maken, dan hoef ik niet alles bij een volgende keer in te stellen weer.

Nog even de tempered glass erop plaatsen en ik ben weer up and running.

Ik kwam er overigens achter dat wanneer je de multitask knop (onscreen) iets langer vast houdt dat je dan direct switcht naar de recentste app, dat wist ik helemaal niet dat dat kon, briljant. _O-

[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 03-11-2014 16:38 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• zeg_ik_niet
Oké bedankt voor de uitleg!

• Pjotrofsky
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:15
(jarig!)
Dit toppic is mischien interessant voor de mensen met 4G:

https://forums.oneplus.net/threads/lte-band-20.161714/

Verwijderd

hrt schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:53:
Nee een simpele oplossing is er vaak niet, maar boosdoeners zijn inderdaad vaak apps zoals Facebook dus dan zou je nog via Privacy bescherming zo'n app de rechten kunnen ontnemen om het toestel te ontwaken bijvoorbeeld.

Als Google Play services de boosdoener is dan gaat het iets ingewikkelder worden, maar goed eerlijk gezegd snap ik niet dat bepaalde apps anno 2014 nog steeds zulke problemen veroorzaken.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Quad schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:37:
Ik heb het eea bekeken maar geen yellowband te zien, of ik zie het niet dat kan ook. :+
Heb hem nu gelijk de bootloader unlocked, custom recovery erop gezet en geroot heb ik dat ook weer, zo even een nandroid backup maken, dan hoef ik niet alles bij een volgende keer in te stellen weer.

Nog even de tempered glass erop plaatsen en ik ben weer up and running.

Ik kwam er overigens achter dat wanneer je de multitask knop (onscreen) iets langer vast houdt dat je dan direct switcht naar de recentste app, dat wist ik helemaal niet dat dat kon, briljant. _O-
Mooi! Maar waarom zou je de onscreen knoppen gebruiken als ze je beeld alleen maar kleiner maken?

• Quad
Is al eens behandeld, het gaat niet werken.
Frozen schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:46:
[...]

Mooi! Maar waarom zou je de onscreen knoppen gebruiken als ze je beeld alleen maar kleiner maken?
Ik vind on-screen prettiger in gebruik dan de capacitive buttons.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Het is inderdaad wel fijn dat je die keuze hebt, ik vind het persoonlijk alleen dan weer zo zonde van de ruimte en daarom gebruik ik de gewone capacitieve knoppen.

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 00:21
Frozen schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:46:
[...]
Met on-screen knoppen kan ik, buiten typen om, zo'n beetje alles met één hand. Daarnaast is die 'menu-button' vrij prehistorisch. Dankzij CM wel aan te passen, maar toch...
Quad schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:37:
Bedankt voor die tip, werkt letterlijk vrij smooth ;)

[ Voor 31% gewijzigd door pimsaint op 03-11-2014 18:29 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

pimsaint schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:27:
[...]

Met on-screen knoppen kan ik, buiten typen om, zo'n beetje alles met één hand. Daarnaast is die 'menu-button' vrij prehistorisch. Dankzij CM wel aan te passen, maar toch...
Waarom is hij prehistorisch? Het zorgt ervoor dat je effectief een groter scherm hebt.

• Quad
Omdat dedicated menu button uitgefaseerd wordt. Ik heb inmiddels ook de dpi aangepast naar 450, zeker een top optie, gezien ik nu in de app drawer maar liefst een rij van 5 icoontjes heb en een kolom van 6. d:)b

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Quad schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:24:
Omdat dedicated menu button uitgefaseerd wordt. Ik heb inmiddels ook de dpi aangepast naar 450, zeker een top optie, gezien ik nu in de app drawer maar liefst een rij van 5 icoontjes heb en een kolom van 6. d:)b
Als je dus die screen filter app gebruikt voor je yellowband dan gaat het er met het onscreen buttonmenuutje er zo uit zien:
https://mega.co.nz/#!Kw5x...cLkG2V8sht9Xw1ujseIfFbM7A

Ik zeg: nee bedankt.

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Frozen schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:34:
[...]
Als je dus die screen filter app gebruikt voor je yellowband dan gaat het er met het onscreen buttonmenuutje er zo uit zien:
https://mega.co.nz/#!Kw5x...cLkG2V8sht9Xw1ujseIfFbM7A

Ik zeg: nee bedankt.
Echt handig om zo een screenshotje te delen 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iomVhvj.png

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Hoe zit het met jullie accu, ik verlies echt heel veel stroom in de nacht, een % of 20. Heb het gevoel dat het sneller gaat dan overdag.. Apps die ik gebruik zoals Facebook en Tinder die worden allemaal s'nachts gekilled. Ik heb het idee dat het komt doordat ik wat permissies van google heb ingetrokken via privacy guard. Soms tijdens het gebruik krijg ik een pop-up, google play services has stoped.

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
Brilsmurfffje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 07:45:
Hoe zit het met jullie accu, ik verlies echt heel veel stroom in de nacht, een % of 20. Heb het gevoel dat het sneller gaat dan overdag.. Apps die ik gebruik zoals Facebook en Tinder die worden allemaal s'nachts gekilled. Ik heb het idee dat het komt doordat ik wat permissies van google heb ingetrokken via privacy guard. Soms tijdens het gebruik krijg ik een pop-up, google play services has stoped.
Dan verander de je de permissies weer terug, en dan weet je het de volgende ochtend ;)

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Niet je GPS uitzetten vreet je accu leeg met Play Services!
(En niet je GPS blokkeren in Privacy Guard voor Play Services)

[ Voor 35% gewijzigd door Pinky-H9 op 04-11-2014 08:19 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
Pinky-H9 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:18:
Niet je GPS uitzetten vreet je accu leeg met Play Services!
(En niet je GPS blokkeren in Privacy Guard voor Play Services)
Uhm, hoezo dan?
GPS vreet toch juist stroom? Zeker binnen waar hij toch geen fix krijgt.

TheS4ndm4n#1919

• cypher21
Ik heb GPS altijd uit staan
Gebruik het nooit.
Ook geen last van battery drain

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-11 11:05

Falastine

Think about my signature...

Wat bij mij altijd helpt voor een maand of 2 is in recovery starten en dan de cache legen. Daarna is de battery drain weer helemaal verdwenen.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Verwijderd

Dan trekt duidelijk iets je telefoon leeg, op XDA staat in iedere geval een guide om Google Play Services zo het zwijgen op te leggen dat je nog steeds locatie bepaling enzo kunt gebruiken.

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:24
Is dat ondertussen standaard aan te passen in CM met de recentste update of moet het nog steeds via rooten?

• cypher21
Drwho1 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:57:
[...]

Is dat ondertussen standaard aan te passen in CM met de recentste update of moet het nog steeds via rooten?
Nog steeds root nodig

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:24
Crap. :P

Voorlopig echt nog geen zin in.

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-11 12:50
Drwho1 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:58:
[...]
Crap. :P
Voorlopig echt nog geen zin in.
Idd, ik ook niet. Hoop dat het in een update misschien mogelijk wordt in het menu. Ik heb toch soms nog echt het gevoel dat ik met een telefoon voor bejaarden of slechtziende bezig ben :9

• Quad
Toen ik mijn nieuwe OPO gisteren terug kreeg was het eerste wat ik deed hem aan doen, updaten naar laatste CM11s en booten naar bootloader, unlocken TWRP recovery en SuperSU flashen. Het heeft mij niet meer dan 5 minuten gekost. :)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• cypher21
Het stelt ook niets voor om te doen. Ik doe het ook altijd met nieuwe telefoons. Ff opstarten om te kijken of alles werkt, OTA's installeren en vervolgens unlocken en rooten.

Kan me voorstellen dat als je dat niet gedaan hebt, en al je data erop staat je niet echt zit te wachten om de telefoon compleet schoon te hebben...

Verwijderd

OPO nu 2 weken in huis en echt fantastisch apparaatje. Eigenlijk was ik alleen maar positief. Enige probleem waar ik nu tegen aanloop is dat de wifi ontvangst zomaar ineens heel erg slecht is geworden. Eerst dacht ik dat het aan de router lag, maar ik heb mijn cough*blackberry*cough van het werk er naast liggen en die heeft echt compleet nergens last van. Hoop nog steeds dat het iets sofwarematigs is (al is er niks meer veranderd sinds de laatste update), maar vrees het ergste. Iemand anders hier toevallig ervaring mee.

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-11 23:03
Met bv Nova Launcher kan je er toch gewoon ook meer icoontjes inpassen in de drawer.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

• Quad
Dan heb je alleen de launcher, die houd ik nu liever stock. De rest is ook aangepast en ik heb meer ruimte en beeld in mijn apps en browser.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:06
Waarom zitten er zoveel mensen met de permissies te stoeien in privacyguard? Ik heb alles aan staan; Wifi, GPS en BT. Ik verbruik zo'n 5% in een nacht. Het scherm staat bij mij bijna 9 uur aan op 1 acculading. Ik heb 220 apps geinstalleerd. Het batterijverbruik heeft dus niks (of minimaal) met die permissies te maken want daar kom ik niet aan.

[ Voor 3% gewijzigd door renem op 04-11-2014 13:16 ]

• DarkSide

DarkSide

Ik doe ook bijna niets met permissies.
Alleen notes traveler vreet op de een of andere manier heel veel van mijn batterij. Die heb ik beperkt.
Maar voor de rest heb ik alles default staan.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• cypher21
Hier ook niets aan de permissies veranderd (behalve Facebook dicht gegooid zodat ie geen gegevens kan achterhalen)
Ook prima batterijduur hier

• barrymossel
EeePC schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:40:
[...]

Idd, ik ook niet. Hoop dat het in een update misschien mogelijk wordt in het menu. Ik heb toch soms nog echt het gevoel dat ik met een telefoon voor bejaarden of slechtziende bezig ben :9
Je zou verwachten dat Cyanogen dat wel een keer gaat doen, aangezien ze steeds meer gigantische schermen ondersteunen...

• Quad
Waarom je de DPI van je OPO zou veranderen van 480 naar 420:
Allen klikbaar, deze zijn zoals je ze kent op stock 480 DPI:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yhlNBM1s.png Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pbFGtYks.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BvEQdNOs.png Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5GxEg4gs.png Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YL6t0wxs.png Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/r5mMyYHs.png Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LHeNSvZs.jpg

Onderstaande zoals in mijn nieuwe situatie, 420 DPI:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SeQcOALs.png Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jbnyOdts.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HLJxCMcs.png Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u9qwSkhs.png Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0rQWXwWs.png Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pHAeevps.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YfIFoQxs.jpg

Wat je hieruit kan zien is dat je simpelweg meer informatie op je scherm hebt, het kan extremer door hem op 380DPI te zetten maar dan wordt het een beetje heel klein, maar het is een aanrader om wanneer je het toestel geroot hebt de DPI aan te passen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-11 12:50
Ziet er wel erg goed uit ja!
Toch maar eens aan de slag dan binnenkort!

Verwijderd

Ziet er niet verkeerd uit inderdaad, ik heb daar in verleden bij andere toestellen ook mee geexpermiteerd maar telkens ben ik toch terug gegaan naar de standaard DPI. Alleen Google Chrome zou van mij gerust zoals op de tablet/desktop eruit mogen zien want nu dien je via menu de herlaad knop tevoorschijn te halen.

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 16:12
Quad schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:17:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]

Wat je hieruit kan zien is dat je simpelweg meer informatie op je scherm hebt, het kan extremer door hem op 380DPI te zetten maar dan wordt het een beetje heel klein, maar het is een aanrader om wanneer je het toestel geroot hebt de DPI aan te passen.
Ik snap de DPI e.d. en dat dat alleen kan met een root. Maar je kan stock ook meer info op je scherm krijgen door je rastergrootte aan te passen.
Maar de icoontjes blijven dan wel net zo groot.

Live long and Prosper

• Ridder
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Een simpele zoekactie bij bijv. Google had je een lawine aan resultaten opgeleverd....of gewoon dit draadje doorlezen....

Ik heb er gelukkig ook geen last van: productiedatum ook 6 oktober dacht ik.

• Quad
HNies schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:05:
[...]

Ik snap de DPI e.d. en dat dat alleen kan met een root. Maar je kan stock ook meer info op je scherm krijgen door je rastergrootte aan te passen.
Maar de icoontjes blijven dan wel net zo groot.
Dat klopt, maar is enkel van toepassing op mijn homescreen, dan kan ik inderdaad net zo goed een andere launcher nemen zodat ook de appdrawer aangepast wordt, de DPI aanpassing heeft effect op meerdere apps, in de goede zin en dat vind ik persoonlijk erg fijn.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:18
renem schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:15:
Waarom zitten er zoveel mensen met de permissies te stoeien in privacyguard? Ik heb alles aan staan; Wifi, GPS en BT. Ik verbruik zo'n 5% in een nacht. Het scherm staat bij mij bijna 9 uur aan op 1 acculading. Ik heb 220 apps geinstalleerd. Het batterijverbruik heeft dus niks (of minimaal) met die permissies te maken want daar kom ik niet aan.
Maarja, vertel dan maar eens wat het wel is. Ik haal maximaal 5 uur schermtijd, meer haal ik echt niet. Momenteel 24% is bij mijn Android Besturingssysteem en 22% scherm. Ik neig toch steeds meer om hem te rooten, zodat ik mijn wakelocks kan zien.

• Ridder
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Is het heel erg als ik niet veel verschil zie... :X

Het is wel ironisch hoe er meer op het scherm getoverd wordt en daarna wordt het scherm kleiner gemaakt mbv on-screen buttons 8)7

Ondanks de uitleg snap ik ook nog steeds niet waarom ik de on-screen buttons zou moeten activeren.
En wat er nu pre-historisch is aan een menu-knop....

Verwijderd

Nu weet ik het heel zeker dat de luidsprekers van de Oneplus One luid genoeg zijn, want mijn buurman kwam wat klagen over de ringtone die de Oneplus One standaard bij Whatsapp gebruikt. Ik heb hem specifiek gevraagd of hij dat hoorde, en ja hoor... maar goed ik heb het idee dat mijn buurman nogal snel komt klagen.

• Quad
Ridder schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:37:
[...]

Is het heel erg als ik niet veel verschil zie... :X

Het is wel ironisch hoe er meer op het scherm getoverd wordt en daarna wordt het scherm kleiner gemaakt mbv on-screen buttons 8)7

Ondanks de uitleg snap ik ook nog steeds niet waarom ik de on-screen buttons zou moeten activeren.
Ze draaien mee, verdwijnen in een fullscreen app, kost geen extra energie om die buttons actief te houden, ik kan het hele toestel met gemak bedienen etc. Ik verlies wat in de hoogte ermee maar met de DPI aanpassing valt het wel mee. Je hoeft het niet te gebruiken of te doen, dat mag je en als je niet overtuigt ben, geen probleem ik laat alleen even zien wat een kleine makkelijke aanpassing het gebruiksgemak wel even verhoogd en niet alles opgeblazen laat lijken wanneer je root hebt.

Maar heb je root, ik zou je het aanraden om het even te proberen is het niets voor je dan zet je het weer terug.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Geen last van, ik heb ook aardig wat permissies ingetrokken maar ik heb mijn telefoon in de nacht op vliegtuigstand staan. Iets met de telefoon ligt naast mijn kussen, dus liever 12u geen straling door het hoofd dan wel. :)
Ik raak in een nacht een paar % kwijt.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]

Weet je hoe je nog meer ruimte op je scherm zou kunnen krijgen? ;) die zwarte b....
haha, wel mooie screenshotjes.

• pimsaint
Ridder schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:37:
[...]
De hardwarematige menu-button is in 2012 dood verklaard. Sindsdien wordt daarvoor een softbutton gebouwd in apps (drie bolletjes) en is de hardware matige button dus dubbelop/overbodig. Vanaf android 4.0 ligt de focus meer op multi-tasking en is de menu-button is vervangen door de multi task-button. Er waren wat fabrikanten die toch vast hielden aan het oude principe maar zelfs het eigenwijze samsung gooide onlangs ook die handdoek in de ring.

Ik wilde alleen maar even aankaarten dat een menu-button echt niet meer van deze tijd is; of jij hard- of software matige buttons wil gebruiken moet je helemaal zelf weten. Het mooie aan CM is dat je de functie van de hardwarematige menu-button naar wens kan aanpassen mocht je dat willen :)

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
pimsaint schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:48:
[...]

De hardwarematige menu-button is in 2012 dood verklaard. Sindsdien wordt daarvoor een softbutton gebouwd in apps (drie bolletjes) en is de hardware matige button dus dubbelop/overbodig. Vanaf android 4.0 ligt de focus meer op multi-tasking en is de menu-button is vervangen door de multi task-button. Er waren wat fabrikanten die toch vast hielden aan het oude principe maar zelfs het eigenwijze samsung gooide onlangs ook die handdoek in de ring.

Ik wilde alleen maar even aankaarten dat een menu-button echt niet meer van deze tijd is; of jij hard- of software matige buttons wil gebruiken moet je helemaal zelf weten. Het mooie aan CM is dat je de functie van die menu-button naar wens kan aanpassen mocht je dat willen :)
Ja als een malle bij iedere app moeten zoeken naar een menu button is de nieuwe manier van doen inderdaad. 8)7 Supermodern man!

Doe mij ook maar een hardware menu button, ben je al van dat gezeik af.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verstekbakker schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:52:
[...]

Ja als een malle bij iedere app moeten zoeken naar een menu button is de nieuwe manier van doen inderdaad. 8)7 Supermodern man!

Kijk ze zitten erop, en ze zorgen ervoor dat ik effectief gezien een groter beeldscherm over hou. Dus ik zal ze (nu in ieder geval nog) gebruiken. Echter zie ik ook dat als je de dpi verhoogt (toch?!) dat er meer ruimte ontstaat, die balk onderin kleiner wordt en wordt dat als het ware gecompenseerd.

Je krijgt inderdaad kleinere lettertjes. Als je dat niet meer goed kan zien, is het misschien tijd voor wat hulp in de vorm van een bril of lenzen.

• Yeasis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:28
Ik zit eraan te twijfelen om mijn OPO te rooten en dan maar alles op nieuw te installeren. Maar als mijn telefoon is geroot kan ik hem dan nog wel normaal updaten zonder al mijn data kwijt te raken? Op fora hoor ik gek genoeg verschillende verhalen.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Frozen schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:01:
[...]

Kijk ze zitten erop, en ze zorgen ervoor dat ik effectief gezien een groter beeldscherm over hou. Dus ik zal ze (nu in ieder geval nog) gebruiken. Echter zie ik ook dat als je de dpi verhoogt (toch?!) dat er meer ruimte ontstaat, die balk onderin kleiner wordt en wordt dat als het ware gecompenseerd.

Je krijgt inderdaad kleinere lettertjes. Als je dat niet meer goed kan zien, is het misschien tijd voor wat hulp in de vorm van een bril of lenzen.
Het apparaat zou zich toch wel mogen aanpassen aan mij, en ik niet aan het apparaat. ;)

En dat is ook meteen het mooie, men kan het apparaat aanpassen zodat het voldoet aan hoe iedere individuele gebruiker het het liefst gebruikt. Ik hoef niet met jouw telefoon te bellen en jij niet met die van mij, dus we zijn toch allemaal happy?

Maar dat iemand gaat zitten verkopen dat die menu-knop dood is verklaard en weg zou moeten strijkt mij tegen de haren in. Die knop is een prachtige uitvinding en een nog betere uitvinding is CM die mij de mogelijkheid geeft om die knop te 'forcen'.

• Quad
MeneerJoep schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 23:15:
Ik zit eraan te twijfelen om mijn OPO te rooten en dan maar alles op nieuw te installeren. Maar als mijn telefoon is geroot kan ik hem dan nog wel normaal updaten zonder al mijn data kwijt te raken? Op fora hoor ik gek genoeg verschillende verhalen.
De telefoon wordt gereset door het unlocken van de bootloader, niet door het verkrijgen van root. Bootloader gebeurd niets mee nadat je een update krijgt etc.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Hoe zit het met jullie accu, ik verlies echt heel veel stroom in de nacht, een % of 20.
Ik weet niet hoe lang je slaapt maar ik zit ongeveer aan 2% per 3 uur tijdens de nacht.
[b][message=43178471,noline]Ik heb alles aan staan; Wifi, GPS en BT. Ik verbruik zo'n 5% in een nacht. Het scherm staat bij mij bijna 9 uur aan op 1 acculading.
Dan heb je toch iets zoals een screenfilter want 9 uur schermtijd lijkt me niet standaard.

Op welke CM11s performance profiel is dat? Balanced-Interactive toch niet?

[ Voor 36% gewijzigd door anessie op 05-11-2014 03:35 ]

• barrymossel
[...]

Dat is ook een beetje mijn punt. Ik kom van Samsung en ben het dus gewend. Maar ik zou het niet erg vinden om te wennen aan on-screen buttons, maar het feit dat er dan juist een dikke balk niet wordt gebruikt vind ik weer zonde (en ja dat is psychologisch...). Dat kun je compenseren met de dpi aanpassing, maar als je dan de on-screen buttons uitzet, heb je nóg meer "ruimte"... :p

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:50
Stomme vraag maar waar kan ik de CM11s performance profiel instellen?...

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:35
nieuws: OnePlus heeft een half miljoen One-smartphones verkocht
OnePlus verkoopt de One met een marge van maximaal tien dollar, zo zegt de mede-oprichter; dat is omgerekend maximaal rond 7,50 euro. Er zou wel meer winst zitten op de accessoires. Bovendien wil OnePlus in de toekomst meer winst gaan maken.
:'(

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:06
anessie schreef op woensdag 05 november 2014 @ 03:31:
[...]

Ik weet niet hoe lang je slaapt maar ik zit ongeveer aan 2% per 3 uur tijdens de nacht.

[...]

Dan heb je toch iets zoals een screenfilter want 9 uur schermtijd lijkt me niet standaard.

Op welke CM11s performance profiel is dat? Balanced-Interactive toch niet?
Ik gebruik geen screenfilter, de helderheid staat op auto ingesteld. En het profiel staat op balanced (ook nooit wat aan veranderd).

• TommieW
  • Laatst online: 19-11 15:23

TommieW

Numa numa.

Het plan van OnePlus was vanaf het begin al om de eerste twee jaar geen winst te maken. Daarna wel. :)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Anderen af en toe ook last van Mediaserver die een groot deel van het verbruik voor zijn rekening neemt?
Terwijl ik voor ik weet geen media heb afgespeeld, of horen chrome filmpjes hier soms ook bij?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11908310/Screenshot/Screenshot_2014-10-23-21-45-31.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11908310/Screenshot/Screenshot_2014-10-23-21-45-37.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11908310/Screenshot/Screenshot_2014-10-23-21-45-45.png

[ Voor 12% gewijzigd door MeltedForest op 05-11-2014 08:55 ]

• Quad
Toevallig snapchat geïnstalleerd?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:47
[...]

Ik snap deze gedachtegang eerlijk gezegd niet helemaal. Die hardware buttons zorgen er juist voor dat er minder ruimte is voor het scherm, en dat immer en altijd! Ze kosten gewoon permanent ruimte, terwijl de on screen buttons weg kunnen vallen. Sterker nog, ik gebruik op mijn telefoon (geen one+ overigens) pie controls, en heb nooit menu buttons in beeld. Dus effectief heb ik altijd 100% van mijn scherm beschikbaar, en geen grotere telefoon (of kleiner scherm) door de hardware buttons.

Home Assistant configuratie

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:10
The_Fes schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:10:
Ik snap deze gedachtegang eerlijk gezegd niet helemaal. Die hardware buttons zorgen er juist voor dat er minder ruimte is voor het scherm, en dat immer en altijd!
Dat vraag ik me af. Bij de OPO zijn het geen hardware buttons, maar capacitive buttons. Op die plek zit dus geen scherm, maar wel nog een stukje digitizer. Daaronder zit geen scherm, maar andere hardware zoals een restje luidspreker en usb-aansluiting. Op die plek is denk ik geen ruimte meer voor de hardware van het scherm. Ergo: ze zorgen er niet altijd voor dat er minder ruimte is voor het scherm.

Wie de menu-button ouderwets vindt (mijzelf incluis), kan natuurlijk heel makkelijk de functie 'recente apps' aan die knop toewijzen. Dan werkt het net zoals met alle virtuele knoppen. Behalve dan dat je er aan press+hold ook een functie kunt toewijzen.

Ik vind het prima, die capacitive buttons, op één puntje van kritiek na: de menu/recente apps/whatever-knop zit links en 'terug' zit rechts. Voor mijn gevoel moet dat eigenlijk andersom.

Punctuality is the politeness of kings

• Quad
Voor een linkshandige zitten de buttons wel goed, voor een rechtshandige moet je je duim behoorlijk debiel draaien om helemaal rechtsonderin te komen. Voordeel van soft buttons, je kan ze naar smaak aanpassen voor zowel links als rechtshandigen, en sinds 38R de twee pijltjes aan de zijkanten zijn bijgekomen wanneer je typt is het alleen maar makkelijker.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:47
dreamscape schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:37:
[...]

Dat vraag ik me af. Bij de OPO zijn het geen hardware buttons, maar capacitive buttons. Op die plek zit dus geen scherm, maar wel nog een stukje digitizer. Daaronder zit geen scherm, maar andere hardware zoals een restje luidspreker en usb-aansluiting. Op die plek is denk ik geen ruimte meer voor de hardware van het scherm. Ergo: ze zorgen er niet altijd voor dat er minder ruimte is voor het scherm.
Maar ze kosten toch ruimte op de voorzijde van je telefoon. Waardoor anders in dezelfde behuizing het scherm groter zou kunnen, of anderzijds de behuizing kleiner zou kunnen.

Home Assistant configuratie

• DarkSide

DarkSide

Van mij hadden ze de OPO iets kleiner mogen magen en de capacitive buttons weg mogen laten.
Scheelt toch iets in de grootte van het apparaat.
Al gebruik ik ze wel om idd meer scherm te kunnen zien.

• jahallow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-03-2023
Uh ff een vraagje: ik heb nav jullie discussie ook maar is die onscreen buttons geprobeerd, om te kijken of ik het een beetje chill vind :p
maaruh als ik wil typen en mn keyboard (swiftkey) komt naar boven dan heb ik naast de 3 std knoppen back-home-menu links en rechts een pijltje naar de zijkant wijzen. Deze doen niks als ik erop druk. Wat moet dit voorstellen?

• psvunited
  • Laatst online: 08-09 13:29
Kan dus waarschijnlijk een RMA aanvragen voor mijn toestel.
Ben benieuwd hoe dit afloopt.

Heb momenteel aantal issues, schermtijd gaat maar 3 uur mee en aantal keer wazig beeld output gehad.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:10
The_Fes schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:43:
[...]

Maar ze kosten toch ruimte op de voorzijde van je telefoon. Waardoor anders in dezelfde behuizing het scherm groter zou kunnen, of anderzijds de behuizing kleiner zou kunnen.
Een scherm met digitizer lijkt mij dikker (en dus meer ruimte vretend) dan deze knopjes. Dat is namelijk alleen maar de digitizer met een klein beetje licht er achter. Dat is wat ik bedoel. Waarschijnlijk kan de behuizing niet veel kleiner als je die capacitieve knopjes weg laat.

Punctuality is the politeness of kings

• barrymossel
dreamscape schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:16:
[...]

Een scherm met digitizer lijkt mij dikker (en dus meer ruimte vretend) dan deze knopjes. Dat is namelijk alleen maar de digitizer met een klein beetje licht er achter. Dat is wat ik bedoel. Waarschijnlijk kan de behuizing niet veel kleiner als je die capacitieve knopjes weg laat.
Inderdaad. Ze liepen zo te koop met "5,5" scherm in een 5" behuizing". Als de behuizing kleiner kon door de capacitieve buttons weg te laten hadden ze dat vast wel gedaan.

• pimsaint
Verstekbakker schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 22:52:
[...]

Het 'gezeik' was juist dat je nooit wist of er meer opties beschikbaar waren in een bepaald scherm. Soms toverde een druk op de menu-knop extra opties naar voren, soms ook niet. Dat zorgde voor een inconsistente gebruikservaring en was voor veel 'doorsnee' gebruikers verwarrend. Zij konden de instellingen niet vinden of mistten zo wat er allemaal mogelijk was. De knop is nu software-matig vervangen door de 'action-bar', de welbekende drie bolletjes onder elkaar die alleen verschijnen als er ook daadwerkelijk extra opties (actions) beschikbaar zijn.

Toepassing op de OnePlus: er zijn nog steeds apps die, bij detectering van een hardwarematige menu-button, geen action-bar tonen terwijl er wél extra opties beschikbaar zijn. Dat is dus het geval wanneer je de OPO gebruikt met de hard-buttons. Dat is de meeste tweakers dat extra beetje ruimte op het scherm ongetwijfeld waard, maar de gemiddelde consument is denk ik beter af met een intuïtievere manier van navigeren.

[ Voor 16% gewijzigd door pimsaint op 05-11-2014 12:52 ]

• kingre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-11 09:32
Oneplus vandaag ontvangen :) meteen verliefd erop. Heerlijke telefoon tot nu toe

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Quad schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:59:
Toevallig snapchat geïnstalleerd?
Nee dat niet.

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:58
jahallow schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:31:
Uh ff een vraagje: ik heb nav jullie discussie ook maar is die onscreen buttons geprobeerd, om te kijken of ik het een beetje chill vind :p
maaruh als ik wil typen en mn keyboard (swiftkey) komt naar boven dan heb ik naast de 3 std knoppen back-home-menu links en rechts een pijltje naar de zijkant wijzen. Deze doen niks als ik erop druk. Wat moet dit voorstellen?
Als het goed is kun je hiermee door je text navigeren, waardoor je niet meer zelf precies tussen twee letters in hoeft te klikken.

Pijltje naar links? Ga één letter naar links.
Pijltje naar rechts? Ga één letter naar rechts.

Probeer het maar eens, ik persoonlijk vind het ideaal :P

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 16:48
4WardNL schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:35:
[...]
Pijltje naar links? Ga één letter naar links.
Pijltje naar rechts? Ga één letter naar rechts.

Probeer het maar eens, ik persoonlijk vind het ideaal :P
Ik gebruik de hard-buttons en gebruik voor de cursornavigatie de volumetoetsen (Instellingen -> Knoppen -> Toetsenbordcursor beheren).

• zeg_ik_niet
Kan iemand mij vertellen waarom ik geen toegang heb tot het One+ invite topic? :(

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:35
zeg_ik_niet schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:12:
Kan iemand mij vertellen waarom ik geen toegang heb tot het One+ invite topic? :(
Vermoedelijk heeft een admin dit topic geslotengetrashed, aangezien Oneplus is overgegaan op pre-orders. Alleen heeft de admin er niet bij stil gestaan (zo lijkt het) dat de invites nog gewoon doorgaan, en dat de pre-orders voorlopig alleen op gezette tijden beschikbaar zijn.

• Quad
Topic is getrashed, niet gewoon gesloten dus.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Jrn3
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 09:12
floriz87 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:14:
[...]

Vermoedelijk heeft een admin dit topic gesloten, aangezien Oneplus is overgegaan op pre-orders. Alleen heeft de admin er niet bij stil gestaan (zo lijkt het) dat de invites nog gewoon doorgaan, en dat de pre-orders voorlopig alleen op gezette tijden beschikbaar zijn.
Het probleem (denk ik) was volgens de Admin was dat er te veel vragen gesteld werden op het Invite topic, waardoor mensen het steeds gingen checken met de verwachting een invite te vinden. Ik begrijp dat dit door een moderator als vervelend gezien wordt.

Echter is er eerder deze week melding gemaakt op het Oneplus.net forum over het feit dat men naast de pre-order op 17 november ook nieuwe invites zal beginnen uitdelen in november. Deze waren de laatste twee weken namelijk heel schaars geworden. (https://forums.oneplus.ne...vites-in-november.162053/)
Om deze topic dan volledig te verwijderen vind ik daarom ook wel een erg kortzichtige oplossing. Ik had gehoopt hier mijn invite te bemachtigen en zal me daarvoor nu op het Oneplus forum moeten blijven storten, waar dit een stuk moeilijker is. Zéér jammer!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
pfff waarom wordt het invite topic nou gesloten.

Dat kan toch gewoon open blijven.

Niet dat er nou zo superveel 'offtopic'gesproken werd

Burp

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

beste heren hierboven. Als u graag meer informatie wilt doe dat dan hier: Feedback A&K forum

In dit topic heeft het namelijk geen nut :'(

Het is weer online. Stond even offline om wat zooi te verwijderen of iets in die richting. :)

480dpi met capacitive toetsen vs 420 met onscreen:
https://mega.co.nz/#F!3hYyVBjJ!wG8lGduBfm_vaPRAydfwdg

[ Voor 46% gewijzigd door Frozen op 06-11-2014 14:21 ]

Pagina: 1 ... 59 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.