Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Sinds de laatste OTA update (R38), heb ik allemaal problemen.
Ik kan bij de Amazon Store niks meer installeren, ik kan niet meer op installeren duwen, sinds 3 dagen ineens...
Ik kan de installeren knop niet intoetsen😳?
Maar het belangrijkste... Als ik gebeld word en ik heb mijn geluid aan, blijft het geluid hangen van waar ik op nam. Ditzelfde gebeurd met YouTube filmpjes en spelletjes (Heroes Charge)... Dit is vanaf het moment dat ik update r38 erop heb staan...
Hoe kan ik dat oplossen? Ik hoop geen factory reset, dan kan ik alles opnieuw installeren... En ben ik bang dat ik m'n voortgang van dat spelletje kwijt ben...
Bij voorbaat onwijs veel dank voor jullie hulp! Ben radeloos 😔😥
Greetz,
Bas
Je kunt alleen maar r25 en verder flashen als je 38R hebt, als je de vorige firmware hebt krijg je problemen.pimsaint schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:53:
[...]
Ik begrijp het, maar ik ben een beetje huiverig voor een kernel die (nog) niet als stable is gelabeld. Ik laat het nu maar even voor wat het is want ik kan weer typen als een malle. Heb overigens even snel in de changelog gekeken maar de r25 lijkt van ná de 38R release.
edit:
Heb de changelog nu eens goed gelezen en ga meteen de r29 maar flashen daar deze ook andere issues oplost waar ik niet eens van doorhad dat mijn oneplus daar ook last van heeft
Heb een nieuwere rom gekregen van hen. Het is de 38R met tweaks.
Iemand hier al ervaring mee ?
euh nee geen ervaring, ik vind zelf ook dat de buttons niet echt hard oplichten ... ben een Xiaomi telefoon gewend namelijkKloyenZ schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:42:
Hallo allemaal, ik had een ticket ingeschoten voor het niet hard oplichten van de buttons onderaan en heb antwoord gehad
Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro
Dan moet ik er maar mee leren leven.cypher21 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:38:
kan alleen met root
Andere vraag: hoe krijg ik de rekenmachine aan de praat. Als ik nu wil weten hoeveel centimeter 42" ook al weer is, dan doe ik 42 x 2,54. En dan komt er vervolgens uit: BB,2C
Ik zie vast ergens een instelling over het hoofd, maar dit deed ie al vanaf het begin zonder ook maar één instelling te hebben gewijzigd...
Kun je die toevallig ergens ter download neerzetten?KloyenZ schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 17:42:
Hallo allemaal, ik had een ticket ingeschoten voor het niet hard oplichten van de buttons onderaan en heb antwoord gehad
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Open het menu, kies voor hex.FastFred schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 18:40:
[...]
Dan moet ik er maar mee leren leven.
Andere vraag: hoe krijg ik de rekenmachine aan de praat. Als ik nu wil weten hoeveel centimeter 42" ook al weer is, dan doe ik 42 x 2,54. En dan komt er vervolgens uit: BB,2C
Ik zie vast ergens een instelling over het hoofd, maar dit deed ie al vanaf het begin zonder ook maar één instelling te hebben gewijzigd...
Kies daar dec.
Nu weer menu en dan basis.
Je zit met hexadecimaal te werken nu
Verwijderd
Verwijderd
De optie "Zonlichtverbetering" vind ik overigens ook interessant, maar vink ik voorlopig niet aan.
Bedankt voor de tip, kan ik weer wat langer doen met de batterij.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:36:
Instellingen>Scherm en verlichting>Helderheid en dan op het instellingen icoontje drukken en voila je hebt uitgebreide opties voor helderheid.
De optie "Zonlichtverbetering" vind ik overigens ook interessant, maar vink ik voorlopig niet aan.
Is het dan verstandig om dat ding tweedehands te kopen?
Buiten volgens mij het feit dat ie dan niet via mijn account is gegaan en dus RMA geldig is.
De enige ekte...
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit is de originele link welke ik gekregen heb van de support. Hij wiped wel de volledige telefoon volgens hun en daarom dat ik deze nog niet getest heb.fast-server schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:04:
[...]
Kun je die toevallig ergens ter download neerzetten?
https://drive.google.com/...SWUVlY28/view?usp=sharing
Link werkt nog steeds hier hoor.magnum73 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:17:
De link is al niet meer downloadbaar .... iemand anders die hem kan delen ?
Ben benieuwd..
Edit: waarschijnlijk gewoon het zelfde bestandje als de persoon hier boven mij.
[ Voor 29% gewijzigd door psvunited op 30-10-2014 09:43 ]
Thx, is gister gelukt met deze aanwijzingen. Vond Mahdi toch niet heel veel toevoegen dus ben terug naar stock met Root en dpi op 420barrymossel schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:05:
[...]
Kun je beter hier vragen: [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Maar de wipe cache en factory reset zitten onder de knop Wipe > Advanced Wipe. Daar vinkjes zetten bij Dalvik, System, Data en Cache.
Ik heb een paar weken lang beide gehad maar dat was een beetje zonde... Ik heb m'n s4 dus aan m'n vader overgedaan. Ik heb nog wel een s3 mini liggen voor echt nood.Jrn3 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:41:
Algemene rondvraag: voor diegenen die intussen een OPO hebben aangeschaft, houden jullie daarnaast nog jullie oude smartphone als back-up? Want er passeren wel heel wat posts met problemen in de software. Ik wou graag mijn iPhone 5 verkopen en daarmee een OPO aankopen, maar misschien is het wel slim om die iPhone nog even achter de hand te houden?
Met die software problemen is vaak prima te werken. maar sinds de laatste OTA heb ik eigenlijk 0,0 problemen met de telefoon
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Zo had ik voor een paar tientjes een OPO.
Heb nog een HTC desire X liggen. Deze zijn toch weinig waard op MP.
Die hou ik als backup.
Als de OPO vervangen moet worden gaat die ook gewoon de verkoop in.
Vind het zonde om een High End toestel wat nog goed werkt als backup te gebruiken.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dat vermoede ik al, maar als ik op menu tik dan kreeg ik alleen 'Geschiedenis tonen' en 'Instellingen'. Heb het uiteindelijk wel voor elkaar gekregen.mhulsegge schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:15:
[...]
Open het menu, kies voor hex.
Kies daar dec.
Nu weer menu en dan basis.
Je zit met hexadecimaal te werken nu
Cyanogenmod is leuk, maar die gigantische berg met settings die je 80% van de tijd toch niet gebruikt is behoorlijk verwarrend soms.
Dat was dus ook mijn idee. Mijn iPhone 5 werd onlangs vervangen door een nieuwe en die is dus wel nog ongeveer 300 euro waard. Kan ik de OPO dus perfect mee betalen. Mijn backup (Samsung Galaxy Gio) zal dan wel een hele stap terug zijnDarkSide schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:47:
Ik heb mijn hoofdtelefoon, de HTC one m7, gewoon verkocht.
Zo had ik voor een paar tientjes een OPO.
Heb nog een HTC desire X liggen. Deze zijn toch weinig waard op MP.
Die hou ik als backup.
Als de OPO vervangen moet worden gaat die ook gewoon de verkoop in.
Vind het zonde om een High End toestel wat nog goed werkt als backup te gebruiken.
max een maandje voor reparatie. Vind dat prima.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Klopt! Bedankt!DarkSide schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:22:
Ja maar hoe lang gebruik je zo'n backup?
max een maandje voor reparatie. Vind dat prima.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Ik kwam dit filmpje tegen op het OPO forum, geschoten in 4K door de One.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Probeert me ook nu iemand een invite te verkopen @ de mail, hoop stiekem dat het klopt !
De enige ekte...
Enige aanwijzing voor? Ik probeer het wat in de gaten te houden maar daar zie ik toch niks van hoor. Niet hier op het invite topic, noch op het Oneplus forum. Maar misschien hoort dit beter thuis in het invite topicInsehh schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:39:
Schijnt dat er alweer invites rondgaan....
Probeert me ook nu iemand een invite te verkopen @ de mail, hoop stiekem dat het klopt !
Verwijderd
Dat vind ik dan eerlijk gezegd wel cool dat de OPO in 4K kan filmen, alleen ik vraag me af hoeveel nut het heeft? Maar goed ik wou het zelf eerlijk gezegd ook uitproberen gaan, alleen het probleem is dat die bestanden ook erg groot zullen worden en uploaden een eeuwigheid duurt.Quad schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:19:
[video]
Ja wist niet precies waar, maar vind het opvallend dat iemand me geen screenshot kan sturen ervan maar wel roept dat ie voor 15 euro een invite voor me heeft... En er zijn btw mensen @ oneplus.net die alweer bezig zijn.Jrn3 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:58:
[...]
Enige aanwijzing voor? Ik probeer het wat in de gaten te houden maar daar zie ik toch niks van hoor. Niet hier op het invite topic, noch op het Oneplus forum. Maar misschien hoort dit beter thuis in het invite topic
De enige ekte...
Hm ok, laten we hopenInsehh schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:06:
[...]
Ja wist niet precies waar, maar vind het opvallend dat iemand me geen screenshot kan sturen ervan maar wel roept dat ie voor 15 euro een invite voor me heeft... En er zijn btw mensen @ oneplus.net die alweer bezig zijn.
Momenteel lijkt het overbodig maar, binnen enkele jaren zijn er alweer meer 4k schermen en is 4K standaard.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:00:
[...]
Dat vind ik dan eerlijk gezegd wel cool dat de OPO in 4K kan filmen, alleen ik vraag me af hoeveel nut het heeft? Maar goed ik wou het zelf eerlijk gezegd ook uitproberen gaan, alleen het probleem is dat die bestanden ook erg groot zullen worden en uploaden een eeuwigheid duurt.
En als je dan 1080p filmpjes gaat zien, gaat het zijn alsof je nu 480p of 720p kijkt.
Dus het is altijd beter om op dat vlak 'voor' te staan.
Als ik kijk naar oude video's vind ik het vaak spijtig dat zo'n slechte kwaliteit is en dingen onherkenbaar bijna en als je nu 4k gebruikt zal je dat zelfde gevoel misschien pas binnen 40j hebben.
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
Behalve dat die sensor niet zó goed is dat 4k betere kwaliteit geeft dan 1080pvanpeers schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:12:
[...]
Momenteel lijkt het overbodig maar, binnen enkele jaren zijn er alweer meer 4k schermen en is 4K standaard.
En als je dan 1080p filmpjes gaat zien, gaat het zijn alsof je nu 480p of 720p kijkt.
Dus het is altijd beter om op dat vlak 'voor' te staan.
Als ik kijk naar oude video's vind ik het vaak spijtig dat zo'n slechte kwaliteit is en dingen onherkenbaar bijna en als je nu 4k gebruikt zal je dat zelfde gevoel misschien pas binnen 40j hebben.
Niet vergeten dat het is bewerkt en het grootste gedeelte van de shots duren niet langer dan 10 seconden. Maar laat een knap staaltje mogelijkheden van de OPO zien.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:00:
[...]
Dat vind ik dan eerlijk gezegd wel cool dat de OPO in 4K kan filmen, alleen ik vraag me af hoeveel nut het heeft? Maar goed ik wou het zelf eerlijk gezegd ook uitproberen gaan, alleen het probleem is dat die bestanden ook erg groot zullen worden en uploaden een eeuwigheid duurt.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Yes.Jrn3 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:08:
[...]
Hm ok, laten we hopen. En met waarmee zijn ze op oneplus.net exact mee bezig
? Sharen?
De enige ekte...
Wel heb ik nu zo nu en dan het probleem dat Whatsapp notificaties pas doorkomen wanneer ik het scherm aan doe. Ik kan nog geen patroon ontdekken, enkel dat het alleen met WhatsApp gebeurt. Gmail en Facebook notificaties komen wel door als de telefoon 'slaapt'.
[ Voor 26% gewijzigd door Gabliboeba op 30-10-2014 18:16 ]
Zouden mijn batterij problemen moeten oplossen, ik hou jullie op de hoogte.
Was je alle data kwijt ?psvunited schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:35:
Heb de alternatieve Oneplus-One reflash geflashed.
kan je een screenshot plaatsen van "over je telefoon" zodat ik alle versies kan zien ?
[ Voor 14% gewijzigd door KloyenZ op 30-10-2014 19:00 ]
Dit ziet er wel erg goed uit. Waarschijnlijk is dit wel met een accessoire op de OPO gefilmd, want de beelden zijn super steady. Lukt je echt niet met je handen.Quad schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:19:
[video]
Zie deze link:Possible schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:03:
Zijn er al mensen die screen mirroring gebruiken i.c.m. een chromecast? Dien je hier nog steeds root voor te hebben of kan dit tegenwoordig ook al zonder root?
http://forum.xda-develope...mirroring-device-t2812193
Doet het bij mij prima
PSN: extreme8eight
Ik had thuis op wifi het probleem dat berichten niet altijd binnen kwamen. Sinds ik onder Instellingen -> Wifi -> Geavanceerde wifi-instellingen "wifi behouden in slaapstand" op altijd heb gezet is dat probleem verholpen.Gabliboeba schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:13:
Ik heb nu voor het eerst geen last meer van een horizontale lijn van een halve centmeter dik, over de gehele breedte, die zo nu en dan in het scherm verschijnt. Ik had het probleem onder de stock firmware, Mahdi rom en CM11 nightlies. Ook onder verschillende kernels, standaard CM kernel en franco. Nu draai ik de laatste CM11 nightly i.c.m. franco r29 en het probleem is helemaal weg.
Wel heb ik nu zo nu en dan het probleem dat Whatsapp notificaties pas doorkomen wanneer ik het scherm aan doe. Ik kan nog geen patroon ontdekken, enkel dat het alleen met WhatsApp gebeurt. Gmail en Facebook notificaties komen wel door als de telefoon 'slaapt'.
Wifi prioriteit instellen kan ook handig zijn als je net als ik meerdere accesspoints in huis hebt waar je mee kan verbinden. Ik merkte toch dat met slechtere wifi verbindingen zoals op school de batterij net iets minder lang mee gaat als ik een slechte verbinding kies.
Hij heeft wel in After Effects Warp Stabilizer gebruikt, dus vandaar dat het zo steady oogt.Luuk Fiets schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:40:
Vinom, het was dus wel uit de hand gefilmd. Hij heeft achteraf nog wel een klein beetje Adobe After Effects gebruikt. Het volledige topic staat hier: https://forums.oneplus.ne...e-one-camera-test.150615/
Volgens mij wilt hij zijn telefoon niet rooten (net als ik), daarom was de vraag of er al een andere manier was.Kanibanani schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:35:
[...]
Zie deze link:
http://forum.xda-develope...mirroring-device-t2812193
Doet het bij mij prima
Dit zal in ieder geval niet werken: Please alsenote that you need the latest version of the Chromecast companion app and root access on your device (not your chromecast) for this to work properly. The mirroring functionality requires KitKat 4.4.2 or higher.
Verder werkt ie vrijwel foutloos.
Reboot lost dit idd op.EeePC schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:56:
Ik heb nu weer het probleem dat ik niet meer kan inzoomen, scherm schiet alle kanten op. Typen lijkt ook minder goed te gaan. Probleem na update naar R38 ook gehad paar weken geleden. Toen was een reboot de oplossing, nu ook maar weer proberen.
Verder werkt ie vrijwel foutloos.
Heb ik heel af en toe ook last van. eens in de x weken.
Nu maar gewoon 1x per week een preventieve reboot doen.
Wat deze precies doet gaven ze me geen antwoord op, maar als ik wat in de batchfiles kijk unlockt het de bootloader, flasht zo'n beetje alles wat er te flashen valt en lockt de bootloader weer. Tot nu toe lijkt het de helpen, de telefoon start in ieder geval weer op wat een vooruitgang is. Als iemand vergelijkbare issues heeft en niet op support wil wachten, hier staat de update bij oneplus zelf. Het is een zipje met de benodigde images, adbdrivers, batchfiles om het te installeren en een summiere handleiding.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Mijn replacement is ondertussen nog niet onderweg, dus maar even opnieuw een berichtje erin geschoten.Thank you for the reply. Well I would request you to please try some other camera app and see the results, also I would request you to please perform these steps and see the results. If nothing works I will surely escalate it.
Please bare with us as there are quite a few stepsBefore you start your fastboot, please also make sure you have the Developer option enabled. To do so:
Settings > About Phone > Build number
Now Tap the Build number 7 times to enable the Developer options (you will see a pop up message)
Press the back button, now you should see the Developer options available under System.
Once that is done, you can start the fastboot procedure.
You'll need Android ADB drivers installed first, for which you can use the standard Google Android SDK drivers if you're using Windows: https://developer.android.com/sdk/win-usb.html
Next Download The Android SDK Manager : https://dl.google.com/and...-windows-x86-20140702.zip
Afterwards, follow these steps:
0) Backup everything important you have on the device. Flashing will erase all data from your phone.
1) Download at http://dist01.slc.cyngn.c...bacon-signed-fastboot.zip
and unzip to /android-sdk/platform-tools folder (for easy access)
2) Turn off device, then first press the power button and immediately hold the Volume Up button until the device shows the fastboot screen.
3) Run the following in the command line (that means, windows+r, type cmd, press enter), in sequence:
fastboot flash boot boot.img
fastboot flash userdata userdata_64g.img
fastboot flash system system.img
fastboot flash recovery recovery.img
fastboot flash cache cache.img
fastboot flash modem NON-HLOS.bin
fastboot flash sbl1 sbl1.mbn
fastboot flash dbi sdi.mbn
fastboot flash aboot emmc_appsboot.mbn
fastboot flash rpm rpm.mbn
fastboot flash tz tz.mbn
fastboot flash LOGO logo.bin
4) Still using the same command line, enter "fastboot reboot" to reboot your OnePlus One into CyanogenMod
Hope this helps.
Regards
Sanam
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik gok dat ze de boel idd iets versimpeld hebben en een batch bestandje hebben aangemaakt + een zipje met de benodigde bestanden ipv de complete SDK te installeren.
Verwijderd
Op die manier kan ik namelijk een video die normaal bijna 30 minuten zo duren verkorten naar minder dan twee minuten, en dat is vooral handig wanneer het iets betreft wat erg saai is om 30 min naar te kijken. Nou goed de video is nu aan het uploaden, en dat gaat wel eventjes duren want ik heb de time laps op 4K UHD opgenomen.
Doe maar is een time-lapse met intervallen van 0.5-1 seconde. Je krijgt de grappigste dingen, vooral omdat het zo snel gaat.Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:42:
De time lapse functie is ook erg cool zeg, ik heb vandaag mijn eerste time-lapse video gemaakt en dat geeft echt een schitterend effect.
Op die manier kan ik namelijk een video die normaal bijna 30 minuten zo duren verkorten naar minder dan twee minuten, en dat is vooral handig wanneer het iets betreft wat erg saai is om 30 min naar te kijken. Nou goed de video is nu aan het uploaden, en dat gaat wel eventjes duren want ik heb de time laps op 4K UHD opgenomen.
krijg je morgen je mobiel binnen of moet je wachten tot maandag denk je? (:
Het hoort niet in dit topic, maar mijn order staat nog steeds op processing dus ik moet nog even uit stellen.zeg_ik_niet schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:57:
Quad,
krijg je morgen je mobiel binnen of moet je wachten tot maandag denk je? (:
Daarbij DHL bezorgd niet op zaterdag dus dat wordt hem sowieso volgende week.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7LrJd6UlgOo]
Persoonlijk vind ik het effect van deze time lapse echt goed, want wat anders een saaie video van 30 minuten was geworden is nu een stuk aangenamer om naar te kijken.
van LTE(4G) banden op Qualcomm telefoons. Minstens een NL gebruiker heeft het voor elkaar om band 20(800Mhz) te kunnen ontvangen en heeft naar eigen zeggen nu dus 4G ontvangst buiten de grote steden.
Hier is de link:
http://forum.xda-develope...l-bands-qualcomm-t2877031
Ik vind het zéér interessant iig en ben me aan het inlezen....
Verwijderd
Leuk filmpje......en ook wat scheerfeitjes geleerd op je scheersite!Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 00:18:
Zo even mijn 4K time lapse video posten die ik vandaag met de Oneplus One gefilmd heb speciaal voor Movember 2014.
[video]
Persoonlijk vind ik het effect van deze time lapse echt goed, want wat anders een saaie video van 30 minuten was geworden is nu een stuk aangenamer om naar te kijken.
Tot nu toe zeer onder de indruk van het geheel.
Is er iemand die in de stock situatie al met ART heeft gewerkt ipv dalvik ?
Word alles er nu echt zoveel sneller/soepeler door ?
I live in darkness , i exist in the shadow
Verwijderd
En nu lijkt het probleem dus volledig opgelost, want de batterij werd letterlijk leeg getrokken door Google Play-Services en je kunt hem niet de locatie toegang gaan weigeren want dan werkt locatie bepaling natuurlijk niet meer 100%.

Na het toepassen van de Tweak

Voor het toepassen van de Tweak
Nu nog apps zoals Facebook, want die heb ik ook al een paar keer erop betrapt op excessief batterij gebruikt terwijl ik de app helemaal niet gebruikte, maar dat los ik dan op met Greenify bij gewone apps.
Ik heb mijn stock (maar wel gewoon geüpdatet) OPO draaien op ART, geen last van, en voor mijn gevoel gewoon soepel, maar verwacht geen wonderen.shicomm schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:25:
Sinds iets meer dan een week trotse eigenaar van de oneplus![]()
Tot nu toe zeer onder de indruk van het geheel.
Is er iemand die in de stock situatie al met ART heeft gewerkt ipv dalvik ?
Word alles er nu echt zoveel sneller/soepeler door ?
I see red pixels.
Ga je het proberen? Ben erg benieuwd.Klemmer schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 09:36:
Ik weet niet of iemand dit al eens gemeld heeft, maar er is op XDA een interessant topic over het unlocken
van LTE(4G) banden op Qualcomm telefoons. Minstens een NL gebruiker heeft het voor elkaar om band 20(800Mhz) te kunnen ontvangen en heeft naar eigen zeggen nu dus 4G ontvangst buiten de grote steden.
Hier is de link:
Bespaar je de moeite.Klemmer schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 09:36:
Ik weet niet of iemand dit al eens gemeld heeft, maar er is op XDA een interessant topic over het unlocken
Hier is de link:
Lees dat topic (en deze) even door, dan zie je dat er al een hoop mensen dit geprobeerd hebben (waaronder ik) en dat het niet werkt
Ik had 'Dubbeltikken om te ontwaken' en 'Per ongeluk ontwaken voorkomen' ingeschakeld. Maar vanmiddag kreeg ik 2x over een sms van de Politie, of ik asjeblief wilde stoppen met 112 bellen. Dus beide optie's staan nu weer uit.Bartske schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:10:
[...]
Je kan een optie aanzetten dat hij met de proximity sensor meet of je telefoon in je broekzak zit en dat double tap dan niet werkt.
Ik ben dus nog steeds opzoek naar een mogelijkheid om 'Slim sluimeren' terug te krijgen, had ik op m'n Samsung ook.
Dat is een Samsung functie, die alleen op Samsung telefoon's zit. Ik geef je alleen kans als iemand op XDA die functie heeft gebouwd.FastFred schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:35:
[...]
Ik ben dus nog steeds opzoek naar een mogelijkheid om 'Slim sluimeren' terug te krijgen, had ik op m'n Samsung ook.
Pop-up blocker?Cronimet schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 18:37:
Zijn er nog mensen die last hebben met filmpjes van websites die niet afspelen?
Natúúrlijk ga ik dat proberenearthknake schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 14:35:
[...]
Ga je het proberen? Ben erg benieuwd.
Niet geschoten is altijd mis en de kans op bricken is klein, dusssss...
Verwijderd

Als je de CPU van de Oneplus One omlaag klokt ( Voor test reden ) tot 1.4Ghz en dan CF-Bench draait dan zie je dat de native score bijna gelijk is aan die van de Samsung Galaxy S3, maar de Java score is veel hogere en dat komt waarschijnlijk door alle optimalisaties van Qualcomm.
Natuurlijk is het niet logische je Oneplus One op 1.4Ghz laten draaien, maar ik wou alleen even testen wat de native score van de Oneplus One zou zijn wanneer die lagere geklokt was.
Ad blocker bedoel je zeker.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Excuses dat ik dit nogmaals post maar zou er dit iemand al voorgehad hebben?extreme8eight schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:01:
Heb een issue dat als ik de telefoon in mijn broekzak stop dat het mobiele netwerk geen connectie (random) meer heeft. Ik haal de telefoon terug uit en laat deze een paar seconden op de tafel liggen en netwerk is terug ok. Iemand dit al voorgehad?
software issue of RMA aanvraag?
Ik zou voor de RMA gaan, aangezien ik dit probleem nog niet gehoord (gelezen) heb. Neem aan dat het aan je apparaat ligt.extreme8eight schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:09:
[...]
Excuses dat ik dit nogmaals post maar zou er dit iemand al voorgehad hebben?
software issue of RMA aanvraag?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Nee gebruik een nano sim.MGSNK schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:31:
Gebruik je toevallig een geknipte simkaart?
Nee, bij mij werkte de flipcover nog, met een UltimateShield glazen protector.pgs010 schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:40:
Voorheen ging mijn scherm aan en uit bij het open en dichtslaan van mijn flipcover. Gisteren heb ik er een tempered glas van nillkin overheen geplaatst en sindsdien is dit niet meer mogelijk. Ik moet nu kloppen of gebruik maken van de fysieke knoppen om de telefoon te ontwaken. Het glas is heel netjes geplaatst dus ik denk niet dat het te maken heeft met een verkeerde plaatsing. Iemand anders een soortgelijke ervaring?
Als je gespecialiseerde fora gaat bekijken met tweakers zal je altijd veel lezen over problemen, etc. ongeacht het merk. Zelf heb ik de OPO nu 3 weken en ik vind 'm heel stabiel (standaard firmware). Tenzij je van plan bent speciale ROMs etc te installeren, etc. heb je geen backup phone nodig...Jrn3 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:41:
Algemene rondvraag: voor diegenen die intussen een OPO hebben aangeschaft, houden jullie daarnaast nog jullie oude smartphone als back-up? Want er passeren wel heel wat posts met problemen in de software. Ik wou graag mijn iPhone 5 verkopen en daarmee een OPO aankopen, maar misschien is het wel slim om die iPhone nog even achter de hand te houden?
Hier het zelfde probleem, ook al drie keer de politie gebeld. Het rare ik dat ik alle keren geen 112 heb gebeld maar iets in de richting van 999. De OPO gaat ook gelijk bellen als je drie cijfers hebt ingevoerd, je hoeft het dus niet te bevestigen. Ik hoop dat iemand hier nog eens een oplossing voor heeft.FastFred schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:35:
[...]
Ik had 'Dubbeltikken om te ontwaken' en 'Per ongeluk ontwaken voorkomen' ingeschakeld. Maar vanmiddag kreeg ik 2x over een sms van de Politie, of ik asjeblief wilde stoppen met 112 bellen. Dus beide optie's staan nu weer uit.
Verwijderd
Het lijkt mij persoonlijk niet nodig aangezien de ervaringen over dit toestel erg goed is, dus ik acht de kans erg klein dat er iets zou markeren met het toestel. Maar goed een iPhone 5 zal waarschijnlijk nog zo'n € 200 opbrengen of zelfs meer, dus dan loont het verkopen van je oude toestel wel.Jrn3 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:41:
Ik persoonlijk hou mijn Huawei Honor 2, en nu ik de Oneplus One heb lijkt het wel alsof mijn Huawei Honor 2 gekrompen is
Verwijderd
-Het toestel loopt met enige regelmaat vast, ik schat gemiddeld eens per dag. Op mijn vorig android toestel heb ik dit nooit of misschien 1 keer gehad. Gebeurt gerust tijdens simpele dingen, zoals internet browsen.
-Als het geluid aan staat gaat er vaak een meldingsgeluid af, als ik dan kijk op mijn toestel heb ik geen melding binnen.
Iemand hier ervaring mee, of een oplossing? Ik heb mijn telefoon tot de nieuwste versie geupdate en voor de rest niks bijzonders gedaan.
Verwijderd

Ik vind het in iedere geval een handige manier om de batterij te testen, want erg realitische is het ook niet als je alleen gaat testen hoelang je er mee kunt surfen op het internet.
Telefoon is "trager" geworden, na wat tweaks is bijna niet meer zichtbaar.psvunited schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 18:35:
Heb de alternatieve Oneplus-One reflash geflashed.
Batterij is niet echt veel beter geworden atm.
Geen oplossing, maar ik heb wel regelmatig het gevoel dat de telefoon trilt, terwijl er geen berichtje binnen is gekomen. Hmmm...Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 16:07:
-Als het geluid aan staat gaat er vaak een meldingsgeluid af, als ik dan kijk op mijn toestel heb ik geen melding binnen.
Iemand hier ervaring mee, of een oplossing? Ik heb mijn telefoon tot de nieuwste versie geupdate en voor de rest niks bijzonders gedaan.
Ik heb hier ook last van met Firefox i.c.m. met Adblock, maar als ik deze disable dan heb ik er nog steeds last van...Cronimet schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 18:37:
Zijn er nog mensen die last hebben met filmpjes van websites die niet afspelen?
Het lijkt wel een codec probleem ofzo. De video speelt af, maar is amper zichtbaar. Bijna alles is grijs en soms zie je wat contouren, van wat er in het filmpje gebeurt. Lijkt ook wel op extreme compressie misschien?
Heb jij dit ook? Of iemand anders misschien?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Misschien maar eens naar Firefox support of 't forum gaan
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Dat heeft denk ik weinig met de telefoon zelf te maken, want met al mijn vorige smartphones had ik dat ook.barrymossel schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:04:
[...]
Geen oplossing, maar ik heb wel regelmatig het gevoel dat de telefoon trilt, terwijl er geen berichtje binnen is gekomen. Hmmm...
Waarschijnlijk is dat het effect van een telefoon verslaving of voel je gewoon iets anders.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.