Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.154 views

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Quad schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:44:
[...]

Geen idee wat je allemaal (ver)prutst, maar met de standaard launcher van CM11s kan je de Google zoekbalk, dat bedoel je ipv GN (Google Now, schrijf het gewoon voluit.. ) gewoon weg halen.

Op leeg stukje scherm langer vast houden, verschijnt er een opties overzicht met oa drie bolletjes en zet de zoekbalk onder instellingen thuisscherm uit.

Easy as shit.
Nou.....easy as shit.....

Alles werkt weer zoals ik zou willen, maar hoe ik het gedaan heb weet ik ook niet meer precies.
Ik kan nu dus weer Google Now (je weet wel: GN......net zoals CM makkelijker schrijven is dan CyanogenMod) als startpagina instellen.....en dat kon ik voorheen niet.
Ook niet na installeren Google Launcher en Nova.
Ik had ook geen "startpagina" bij Instellingen.
En de startpagina stond op de plaats van de eerste pagina....waar normaal de klok staat.
Dat was allemaal na de update.....
Nu alles weer OK.

Nu is het neem ik aan duidelijk wat ik verprutst heb.

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Sandyman538 schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:33:
[...]

Misschien als je nieuw bent met android eens beginnen om gewoon niet te flashen, launcher te installeren en met ART en weet ik wat niet meer bezig te gaan. Probeer het eens out of the box en alleen OTA te installeren. Als je dat allemaal onder de knie heb dan eens verder te kijken. Ik zie je hier al een dag gefrustreerd posten met 'problemen' die je naar mijn idee grotendeels zelf veroorzaakt.
Ik heb de OPO nu een week of 3, en meteen na uitpakken de OTA er op gezet.
Daarna ge-root volgens de how-to die hier staat.....die is verre van compleet (zachtjes uitgedrukt: zet liever niets in het root-draadje dan een dwaalspoor) en dus duurde het wat langer dan de "5 minuten werk" die ik hier langs hoor komen.
Daarna werkte alles eigenlijk probleemloos, en ik ben geen enkele bug tegengekomen.
Geen battery drain, yellow band, wifi problemen of touch screen problemen.....

Toen 44s erop gezet en toen stond alles dus door elkaar.
En dat heeft even geduurd voordat het weer naar wens was.
Kan natuurlijk aan mij liggen.....maar ik heb geen enkele handeling uitgevoerd tussen goed werkende 38 en crappy 44.
Alleen geprutst om een goed werkende 44 te krijgen.
Een tweaker mag toch wel prutsen??
Dat deed ik al toen 99% van de forumleden hier nog vloeibaar waren.
Maar veel ervaring met Android heb ik inderdaad niet.....zie de logica nog niet echt.
Daarom probeer ik de hulp van medetweakers in te roepen....maar die weten het ook niet altijd gezien het aantal nuttige reacties.

Edit
Nog iets:
dochterlief zegt Hi Galaxy oid en dat mens geeft een gesproken antwoord op de gesproken vraag.

Ik kan wel een gesproken vraag stellen (helaas niet met Hi Google) maar dan krijg ik antwoorden in de vorm van linkjes: wanneer ik vraag wat het weer morgen zal worden, krijg ik alleen linkje....geen direct antwoord.

Is het de bedoeling dat het zo werkt op de OPO?

[ Voor 10% gewijzigd door PaT op 10-11-2014 08:25 ]

• Ridder

Ridder

Advanced Moo Device

Gebruik de wijzig knop als je als laatste gereageerd heb

[ Voor 87% gewijzigd door PaT op 10-11-2014 08:25 ]

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-11 05:08
Al dat getweak hier op de OPO.
Kan ik het toestel ook gebruiken zoals ie geleverd wordt?
Of is het beter om eraan te 'sleutelen'?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:34
zeg_ik_niet schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:30:
Al dat getweak hier op de OPO.
Kan ik het toestel ook gebruiken zoals ie geleverd wordt?
Of is het beter om eraan te 'sleutelen'?
Zeker weten kan je zonder te tweaken ermee bezig. Software is beter dan op de meeste Chinaphones.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• zeg_ik_niet
Dank voor je reactie! (:

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:27

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ridder schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:05:
[...]
Een tweaker mag toch wel prutsen??
Dat mag.
Dat deed ik al toen 99% van de forumleden hier nog vloeibaar waren.
Ok, dat geeft jou meer recht om, euhm, juist.
Maar veel ervaring met Android heb ik inderdaad niet.....zie de logica nog niet echt.
Je gebruikt zoveel termen door elkaar dat ik nou niet echt het idee krijg dat je android al aardig in de vingers hebt. Zelf weten, maar schuif dat nou niet allemaal richting de OPO.
Daarom probeer ik de hulp van medetweakers in te roepen....maar die weten het ook niet altijd gezien het aantal nuttige reacties.
Ik denk dat het onder andere te maken heeft met je onsamenhangende verhalen. Niet echt een touw aan vast te knopen, aangezien ik de gemiddelde tweaker toch als behoorlijk hulpvaardig beschouw.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Yeasis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:28
Voor iedereen die denkt dat je deze telefoon moet tweaken om goed te kunnen gebruiken:
Ik draai nu de nieuwste versie (44) en heb nog 0 problemen gehad. Hij is vreselijk snel en heeft een goede accuduur. En aangezien android 5.0 binnen een paar maanden komt zal het (hopelijk) alleen maar beter worden!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:59
Quad schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:36:
[...]

Zeker weten kan je zonder te tweaken ermee bezig. Software is beter dan op de meeste Androids
Ftfy :P

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

MeneerJoep schreef op zondag 09 november 2014 @ 23:55:
Voor iedereen die denkt dat je deze telefoon moet tweaken om goed te kunnen gebruiken:
Ik draai nu de nieuwste versie (44) en heb nog 0 problemen gehad. Hij is vreselijk snel en heeft een goede accuduur. En aangezien android 5.0 binnen een paar maanden komt zal het (hopelijk) alleen maar beter worden!
Klopt, hoewel ik zelf de volgende tweaks heb toegepast:
  • Rooted + unl. bootloader
  • Icon pack gedownload
  • Android L skin gedownload
  • Permissions aangepast, waardoor de batterij langer mee kan gaan.
  • Screen filter (voor de yellow band)
  • DPI van 480 naar 420
Iemand nog meer goede tweaks?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• zeg_ik_niet
Is dat lastig om te doen, die permissions aanpassen voor een langere batterijduur?
Oh en idem voor Screen Filter, is dat lastig?

Kan ik trouwens gewoon Framaroot gebruiken? :)

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Verstekbakker schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:29:
[...]

De OnePlus One is een toptoestel, maar je moet handig zijn met Android en niet bang zijn om Custom ROMs te flashen. Ik bedoel het niet vervelend, maar ik denk dat jij liever direct uit de doos een goed werkende telefoon wil. De standaard ROM van het ding is bagger, maar de kale CM11 is heerlijk en zonder Google troep.
De standaard ROM is anders prima voor mij. Wat is er precies bagger aan?

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
MeltedForest schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:37:
[...]

Ach, dat moet je negeren, lees zijn andere posts maar eens. Hij wilt niets voorgeinstalleerd hebben e.d. Prima, maar verkondig dan niet dat de standaard rom bagger is, want dan klets je echt uit je nek.

Voor een normale gebruiker is de standaard rom prima. Sterker nog, CM11s is heel erg uitgebreid qua instellingsmogelijkheden.
Mocht je nog meer willen kun je idd rooten en veel meer dingen naar eigen zin aanpassen of een andere ROM proberen. Dat is naar mijn mening juist het grote voordeel van android ten opzichte van iOS

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 23:16
Op het aanpassen van DPI na zie ik persoonlijk geen voordeel in het rooten van de telefoon. De standaard rom is in mijn ogen helemaal top. Op wat problemen met het inzoomen(verholpen na restart) en het af en toe crashen van apps na heb ik helemaal nergens last van. En dat crashen gebeurt ook bij andere android telefoons. Als de telefoon voldoet aan je behoeftes zou ik alles houden zoals het is.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:27

Sandyman538

SandstorM [148839]

pgs010 schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:56:
Op het aanpassen van DPI na zie ik persoonlijk geen voordeel in het rooten van de telefoon. De standaard rom is in mijn ogen helemaal top. Op wat problemen met het inzoomen(verholpen na restart) en het af en toe crashen van apps na heb ik helemaal nergens last van. En dat crashen gebeurt ook bij andere android telefoons. Als de telefoon voldoet aan je behoeftes zou ik alles houden zoals het is.
Voor mij ook de enige reden voor root. dpi op 380 werkt super! Verder gewoon de OTA updates installeren.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
MeltedForest schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:37:
[...]

Ik had inderdaad overal "vind ik" tussen moeten zetten.

Maar waar ik van over mijn nek ging was dat ik er niet eens mee op internet kon zonder akkoord te gaan met iets van Google. Chrome opstarten begon met een 'decline/accept', maar als je decline klikt is er geen alternatief. Je kunt de telefoon niet gebruiken als je die flauwekul niet accepteert. Maar blijkbaar mag je daar niet kwaad meer om worden hier, want dat gezeur over privacy en vrijheid moet eens ophouden etc.

De stock rom VIND IK bagger ja, dat verziekt eigenlijk de hele opzet van Cyanogenmod. Het 'kale' van CM is deels waarom CM ook geliefd is geworden.

+'VIND IK' ergens, want ik heb geen zin in discussies.

• cypher21
Overdrijven is ook een kunst, want dan kun je met geen enkele telefoon/tablet/computer/wasdroger/wasmachine/vaatwasser/thermostaat doen wat je wilt... maar goed...
Je kunt het iig aanpassen.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Hoeveel schermtijd halen jullie ongeveer elke dag? Bij mij varieert het tussen de 3 á 4 uur. Geen aangepaste kernel. Ik heb het idee dat ik best laag zit, terwijl ik bijster weinig apps installed heb, de Google play service fix heb gedaan, en scherm op automatische helderheid heb.

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-10 20:09
Geen idee wat bij mij het gemiddelde aan schermtijd is, maar na 3,5 dagen gebruik kan ik wel zeggen dat ik enorm tevreden ben over de accu. Waar mijn Nexus 5 na een volle dag gebruik altijd onder de 10% zat heb ik met m'n OPO steeds rond de 65 a 70% over. Dat is echt een verademing. _/-\o_

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
ZIjn er mensen die problemen hebben met hun wifi signaal? met name op de 5ghz band? Mijn ipad haalt namelijk de volle 120mbit (ik heb ook 120mbit verbinding),

De One plus one komt niet hoger uit dan 10mbit? Op 2,4 maximaal 30 mbit.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

beantherio schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:16:
Geen idee wat bij mij het gemiddelde aan schermtijd is, maar na 3,5 dagen gebruik kan ik wel zeggen dat ik enorm tevreden ben over de accu. Waar mijn Nexus 5 na een volle dag gebruik altijd onder de 10% zat heb ik met m'n OPO steeds rond de 65 a 70% over. Dat is echt een verademing. _/-\o_
Ik gebruik ongeveer 30% per dag

• cypher21
Possible schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:19:
ZIjn er mensen die problemen hebben met hun wifi signaal? met name op de 5ghz band? Mijn ipad haalt namelijk de volle 120mbit (ik heb ook 120mbit verbinding),

De One plus one komt niet hoger uit dan 10mbit? Op 2,4 maximaal 30 mbit.
hier ook. 4g is sneller dan mijn wifi verbinding

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:35
Met bellen heb ik zo nu een "call-drop", oftewel de verbinding valt weg. De andere persoon krijgt dan te horen dat ik geen bereik heb. Iedere keer wanneer dit gebeurt heb ik echter gewoon volledig bereik. Herkent iemand dit probleem, of weet iemand hier meer van?

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:06
vinom schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:27:
Hoeveel schermtijd halen jullie ongeveer elke dag? Bij mij varieert het tussen de 3 á 4 uur. Geen aangepaste kernel. Ik heb het idee dat ik best laag zit, terwijl ik bijster weinig apps installed heb, de Google play service fix heb gedaan, en scherm op automatische helderheid heb.
Bedoel je per acculading of per dag? Per acculading kan ik ongeveer 8 a 9 uur mijn scherm aanhebben.
renem in "[OnePlus One] Ervaringen & Discussie"

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:49
Verstekbakker schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:47:
[...]

Ik had inderdaad overal "vind ik" tussen moeten zetten.

Maar waar ik van over mijn nek ging was dat ik er niet eens mee op internet kon zonder akkoord te gaan met iets van Google. Chrome opstarten begon met een 'decline/accept', maar als je decline klikt is er geen alternatief. Je kunt de telefoon niet gebruiken als je die flauwekul niet accepteert. Maar blijkbaar mag je daar niet kwaad meer om worden hier, want dat gezeur over privacy en vrijheid moet eens ophouden etc.

De stock rom VIND IK bagger ja, dat verziekt eigenlijk de hele opzet van Cyanogenmod. Het 'kale' van CM is deels waarom CM ook geliefd is geworden.

+'VIND IK' ergens, want ik heb geen zin in discussies.
Heb je überhaupt de voorwaarden van Android zelf wel eens gelezen? Voorwaarden die dus ook gelden voor het gebruik van CyanogenMod...

[ Voor 0% gewijzigd door barrymossel op 10-11-2014 15:05 . Reden: typo ]

• vinom
  • Nu online
Ik zit eens te kijken op mijne OPO of het mogelijk is om widgets ook om mijn lock screen te krijgen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Google geeft ook niet echt een nuttig antwoord. Is het überhaupt wel mogelijk?

• Quad
Kan wel, ga naar instellingen -> schermbeveiliging.
Haal vinkje weg bij aangepast vergrendelscherm.

Als je nu je scherm uit zet en weer aan zet en een swipe naar links geeft, dan kan je widgets toevoegen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik begin dit toestel steeds leuker te vinden. En nu bij binnenkort weer te bestellen is, denk ik er toch wel aan om dit toestel aan te schaffen. Vooral nu de Nexus 6 zo groot is. Mijn vraag is hoe is de service? Als er wat met het toestel aan de hand is waar kun je het dan laten maken?

• vinom
  • Nu online
Quad schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:20:
Kan wel, ga naar instellingen -> schermbeveiliging.
Haal vinkje weg bij aangepast vergrendelscherm.

Als je nu je scherm uit zet en weer aan zet en een swipe naar links geeft, dan kan je widgets toevoegen.
Aah, prachtig! Thanks, moest wel een aantal keer de swipe beweging maken voordat ie hem pakte.
Die custom lock screen van de makers zelf is ook wel mooi, maar daar mis ik dan weer mijn snelkoppelingen die ik bij vanilla wel heb.

[ Voor 14% gewijzigd door vinom op 10-11-2014 15:28 ]

• Quad
wilke77 schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:22:
Ik begin dit toestel steeds leuker te vinden. En nu bij binnenkort weer te bestellen is, denk ik er toch wel aan om dit toestel aan te schaffen. Vooral nu de Nexus 6 zo groot is. Mijn vraag is hoe is de service? Als er wat met het toestel aan de hand is waar kun je het dan laten maken?
De service is in mijn ogen prima, het zou alleen wat sneller moeten dus bij defect ben je wel wat langer dan normaal minder functioneel.

Als je er eenmaal door bent gaat het snel en ben je binnen 2 weken nadat hij verzonden is weer voorzien van een nieuw of gerepareerd toestel.

Binnen garantie wordt je telefoon opgehaald door TNT Express en verzonden naar China, er gaan wel een hele hoop papieren bij zitten die je moet ondertekenen en mee moet geven aan de chauffeur, maar gaat allemaal wel vanzelf.

In mijn geval kreeg ik een nieuwe, deze werd als nieuwe order aangemaakt en verzonden vanuit de UK en geleverd door DHL.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Marcva
  • Laatst online: 02:21
wilke77 schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:22:
Ik begin dit toestel steeds leuker te vinden.
Dat geldt voor mij ook, als bezitter.
Ik vindt vooral de profielen heerlijk. Fantastisch dat je daar allerlei triggers aan kunt hangen. Zo heb ik mijn beveiliging laag in de auto en thuis. Trigger zijn resp. mijn carkit en thuisnetwerk. Daar dus geen ontrgendelpatroon, want de kans op verlies / ongeoorloofde toegang is daar klein. En het gemak van één swipe om je scherm te ontgrendelen groot. Wordt de verbinding verbroken, keert de beveiliging weer terug in een ander profiel.
's Nachts op vliegtuigstand (straling enzo). De wekker triggert dan het Thuis-profiel, waardoor alle funcionaliteit weer terugkomt 8)

• zeg_ik_niet
Quad schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:28:
[...]

Als je er eenmaal door bent gaat het snel en ben je binnen 2 weken nadat hij verzonden is weer voorzien van een nieuw of gerepareerd toestel.

In mijn geval kreeg ik een nieuwe, deze werd als nieuwe order aangemaakt en verzonden vanuit de UK en geleverd door DHL.
Enkel jij kreeg een nieuwe omdat je waarschijnlijk de eerste was met een defect :+

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-11 12:50
Marcva schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:43:
[...]

Dat geldt voor mij ook, als bezitter.
Ik vindt vooral de profielen heerlijk. Fantastisch dat je daar allerlei triggers aan kunt hangen. Zo heb ik mijn beveiliging laag in de auto en thuis. Trigger zijn resp. mijn carkit en thuisnetwerk. Daar dus geen ontrgendelpatroon, want de kans op verlies / ongeoorloofde toegang is daar klein. En het gemak van één swipe om je scherm te ontgrendelen groot. Wordt de verbinding verbroken, keert de beveiliging weer terug in een ander profiel.
's Nachts op vliegtuigstand (straling enzo). De wekker triggert dan het Thuis-profiel, waardoor alle funcionaliteit weer terugkomt 8)
Ah dat klinkt goed! Ik ga die profielen ook maar eens uitproberen. Heb eigenlijk nog veel te weinig fancy functies van dit apparaat uitgeprobeerd. (Komt misschien doordat ik een iPhone gewend ben, die zet je aan, logt in en klaar ben je :9 )

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Quad schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:28:
[...]

De service is in mijn ogen prima, het zou alleen wat sneller moeten dus bij defect ben je wel wat langer dan normaal minder functioneel.

Binnen garantie wordt je telefoon opgehaald door TNT Express en verzonden naar China, er gaan wel een hele hoop papieren bij zitten die je moet ondertekenen en mee moet geven aan de chauffeur, maar gaat allemaal wel vanzelf.

Word er Engels met je gesproken? Of kun je ook in je eigen taal spreken (nederlands) En de papieren is dat ook in het engels? Ik kan helemaal niet goed engels. |:(

• Quad
wilke77 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:45:
[...]

Word er Engels met je gesproken? Of kun je ook in je eigen taal spreken (nederlands) En de papieren is dat ook in het engels? Ik kan helemaal niet goed engels. |:(
Er wordt in het Engels gecommuniceerd, en aangezien Engels een wereldtaal is die je machtig moet zijn zou ik maar eens een bijspijkercursus volgen. ;)

Het niveau Engels die ze spreken is makkelijk te volgen, dus moet te doen zijn.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Marcva
  • Laatst online: 02:21
[...]Ik kan helemaal niet goed engels. |:(
Google translate is your friend / Google Vertalen is je vriend }:O

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 15:23

TommieW

Numa numa.

Raar... Ik had vandaag dat mijn trilfunctie uit het niets niet meer werkte. Hij werkte overigens nog wel in de recovery en bij het opstarten.
Mocht iemand anders hetzelfde probleem hebben: dit was voor mij de oplossing: Eerst had ik een factory reset gedaan, hierna werkte mijn trilfunctie wel. Gelukkig had ik gisteren nog een Nandroid back-up gemaakt, na die terug te hebben gezet, werkte de trilfunctie.

't Blijft toch raar. Ik had alle relevante instellingen nagelopen, maar niets leek te helpen.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:58
[...]
Nog een van de redenen dat deze telefoon zo goed betaalbaar is... geen lokale service: dus ook geen kosten daarvoor in de telefoon verwerkt ;)
Als je bang bent dat je die misschien nodig hebt is het wellicht geen juiste keuze....

• zeg_ik_niet
Vandaag om 15.00 uur koerier voor de deur. Telefoon in ontvangst genomen en moet zeggen; wat een geweldig toestel!!
Komende dagen even verder mee aan de gang :)

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:49
Verstekbakker schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:47:
[...]

Het heeft mij 50 seconden van mijn leven gekost om een andere browser te installeren vanuit de Playstore. Problem solved.

Toestel bevalt mij overigens nog steeds prima na iets meer dan 3 weken, gewoon lekker de stock ROM.. De standaard agenda is bagger, dus daar heb ik DigiCal voor, Chrome heb ik zojuist vervangen door Opera, met de stopwatch er naast speciaal voor meneer Apple hierboven.
vinom schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:27:
Vind je dat laag? Ik zit nu (nog 3% in de accu) op een accu duur van 2 dagen, 11 uur en 15 minuten en heb een screen on time van 4 uur, 51 minuten :P

[ Voor 37% gewijzigd door FastFred op 10-11-2014 22:40 ]

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Tjah ik kom net aan die 5 uur maar sommigen beweren hier 9 uur schermtijd standaard te vinden.

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Meer mensen hier die continue last van spontane reboots hebben? Ik heb het gevoel dat het steeds erger wordt. In het begin kreeg ik het alleen bij het openen van een Whatsapp bericht, later ook als ik een berichtje kreeg en de telefoon gewoon naast mij lag. Nu bij het openen van tal van verschillende apps ineens een reboot, van verschillende nieuws apps tot Youtube tot Chrome. Totaal wel een stuk of 5-10 reboots per dag...

• vinom
  • Nu online
Wellicht een factory reset proberen. Misschien dat bepaalde apps deze reboots veroorzaken.

• FastFred
  • Laatst online: 20:49
anessie schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 02:03:
Tjah ik kom net aan die 5 uur maar sommigen beweren hier 9 uur schermtijd standaard te vinden.
Grote oorzaak is hier waarschijnlijk dat die mensen nog op school zitten. Ik niet meer, ik werk :P

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
anessie schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 02:03:
Ligt er maar natuurlijk net aan wat je doet.
Na 4 dagen idle is hij waarschijnlijk ook leeg, zonder schermtijd.
En als je een high-end game speelt gaat het waarschijnlijk ook erg hard.
Maar zit je alleen wat te browsen of te chatten dan gaat hij waarschijnlijk een stuk langer mee.

TheS4ndm4n#1919

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

RocketKoen schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:39:
[...]

Ligt er maar natuurlijk net aan wat je doet.
Na 4 dagen idle is hij waarschijnlijk ook leeg, zonder schermtijd.
En als je een high-end game speelt gaat het waarschijnlijk ook erg hard.
Maar zit je alleen wat te browsen of te chatten dan gaat hij waarschijnlijk een stuk langer mee.
Ja precies dit! Op normale dagen haal ik rond de 4 uur SoT, maar een dag zoals zaterdag haalde ik gewoon de 7 uur. Vooral met browsen, YouTube en social media. Het ligt er echt aan wat je ermee doe en ook zeker hoeveel ontvangst je hebt en natuurlijk of je op WiFi zit of niet.

• Pred
  • Laatst online: 18-11 15:42
Martijn19 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:01:
Meer mensen hier die continue last van spontane reboots hebben? Ik heb het gevoel dat het steeds erger wordt. In het begin kreeg ik het alleen bij het openen van een Whatsapp bericht, later ook als ik een berichtje kreeg en de telefoon gewoon naast mij lag. Nu bij het openen van tal van verschillende apps ineens een reboot, van verschillende nieuws apps tot Youtube tot Chrome. Totaal wel een stuk of 5-10 reboots per dag...
Vijf dagen in bezit, nog geen enkele reboot gehad (met 38). Nu 44 aan het installeren.

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:10
Ik had gister voor het eerst last van artifacts op mijn scherm. Was youtube aan het kijken en haalde mijn notification center naar beneden. Toen zag ik gekke artifacts als overlay. Nu moet 44 dat gaat oplossen maar die krijg ik helaas nog niet via OTA en ik wacht toch liever daarop denk ik.

Zijn hier al mensen die de OTA hebben aangeboden gekregen?

• Pred
Limbeckx schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:21:
Ik had gister voor het eerst last van artifacts op mijn scherm. Was youtube aan het kijken en haalde mijn notification center naar beneden. Toen zag ik gekke artifacts als overlay. Nu moet 44 dat gaat oplossen maar die krijg ik helaas nog niet via OTA en ik wacht toch liever daarop denk ik.

Zijn hier al mensen die de OTA hebben aangeboden gekregen?
Ik, maar de telefoon staat nu al ruim 20 minuten op het draaiende CM logo :|

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:10
Pred schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:23:
[...]

Ik, maar de telefoon staat nu al ruim 20 minuten op het draaiende CM logo :|
Oehh :') das ook minder handig. :F

• cypher21
Geen OTA gehad maar meteen de zip geflasht toen deze beschikbaar was. Heb het gevoel dat 44S wat sneller reageert, maar kan ook zijn omdat ik de cache weer eens leeg gegooit heb na het installeren van de zip.

• Pred
Limbeckx schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:34:
[...]

Oehh :') das ook minder handig. :F
Telefoon hard uitgezet (volume up + power), daarna reboot, opnieuw update geïnstalleerd en dat werkte.

Was root wel kwijt, maar het was geen probleem om die opnieuw te flashen.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-11 15:47
Net de telefoon opgehaald en wow, wat een beest zeg! Op het eerste gezicht ziet het er allemaal goed uit.
Ben wel benieuwd wat jullie direct allemaal aanpassen al tweakers? Wat zijn de standaard opties die direct aan/uit gaan?

Net wat std apps geïnstalleerd, mail ingesteld, klok, triltoetsen uit even gewerkt met Screencast, fijne app. Wel jammer van Cynogen dat je het oorspronkelijk icoon van een app niet meer ziet.

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:29
Versteegrob schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:50:
Net wat std apps geïnstalleerd, mail ingesteld, klok, triltoetsen uit even gewerkt met Screencast, fijne app. Wel jammer van Cynogen dat je het oorspronkelijk icoon van een app niet meer ziet.
Icoontjes zijn toch gewoon aan te passen. Waarschijnlijk maak je nu gebruik van het standaard CM11 thema en word er daar gebruik gemaakt van CM11 icoontjes. Ik weet niet of het in de CM11 launcher mogelijk is om de icoontjes aan te passen maar in verschillende andere launchers is dit gewoon mogelijk.

• Pred
SuperKneus schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:08:
[...]

Icoontjes zijn toch gewoon aan te passen. Waarschijnlijk maak je nu gebruik van het standaard CM11 thema en word er daar gebruik gemaakt van CM11 icoontjes. Ik weet niet of het in de CM11 launcher mogelijk is om de icoontjes aan te passen maar in verschillende andere launchers is dit gewoon mogelijk.
https://play.google.com/store/search?q=icon%20pack

En dan is de icon pack te kiezen bij Settings -> Themes

• Wackmack
Top, heb nu gekozen voor Holo, veel mooier. Verschil is echt groot met mijn Note 2. Die was zo traag geworden en viel steeds uit.

• jahallow
  • Laatst online: 08-03-2023
Ik heb de OTA naar 44R gedaan, maar ik had mn DPI met Texdroider_dpi op 420 staan. Dat zorgde er dus voor dat na de update al mn widgets van mn scherm waren verdwenen en alle icoontjes die er niet meer oppassen zijn ook verdwenen. Nu probeer ik weer m'n dpi terug naar 420 te zetten, maar zodra ik Texdroider de opdracht geef om of wel 'apply' of 'reboot' crashed de app meteen nadat ik de 'risico's heb geaccepteerd' en op OK druk.
Iemand een andere app voor dpi aanpassen? Ik was er net aan gewend, en 420 werkt echt heerlijk (vooral op je homescreen en appdrawer met die ene extra kolom).

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 19:32
Heb je wel weer root? Anders werkt het niet he.
Je kan ook handmatig je build.prop aanpassen in /system/
Openen met een text editor en zoeken naar de regel ro.sf.lcd_density=480 waar je voor de 480 420 of 400 invult.

• cypher21
DrNizeGuy schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:54:
Heb je wel weer root? Anders werkt het niet he.
Je kan ook handmatig je build.prop aanpassen in /system/
Openen met een text editor en zoeken naar de regel ro.sf.lcd_density=480 waar je voor de 480 420 of 400 invult.
Ook daar heb je root voor nodig ;)
Die app doet eigenlijk niets anders dan die build.prop aanpassen

• Quad
jahallow schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:34:
Ik heb de OTA naar 44R gedaan, maar ik had mn DPI met Texdroider_dpi op 420 staan. Dat zorgde er dus voor dat na de update al mn widgets van mn scherm waren verdwenen en alle icoontjes die er niet meer oppassen zijn ook verdwenen. Nu probeer ik weer m'n dpi terug naar 420 te zetten, maar zodra ik Texdroider de opdracht geef om of wel 'apply' of 'reboot' crashed de app meteen nadat ik de 'risico's heb geaccepteerd' en op OK druk.
Iemand een andere app voor dpi aanpassen? Ik was er net aan gewend, en 420 werkt echt heerlijk (vooral op je homescreen en appdrawer met die ene extra kolom).
Je moet in recovery eerst weer supersu 2.02 flashen, dan kan je het weer doen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• jahallow
ah natuurlijk, ga ik ff doen, cheers guys

• cypher21
Quad schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:58:
[...]

Je moet in recovery eerst weer supersu 2.02 2.16 flashen, dan kan je het weer doen.
Fixed ;)
http://download.chainfire.eu/supersu

• Quad
Dan is die ook net bijgewerkt volgens mij, heb vorige week van zijn website nog 2.02 vandaan getoverd.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• cypher21
Quad schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:03:
Dan is die ook net bijgewerkt volgens mij, heb vorige week van zijn website nog 2.02 vandaan getoverd.
Nah al een tijdje uit hoor.
Die download links blijven nogal vervelend naar oudere versies wijzen
Daarom de link die ik zojuist postte gebruiken. Die wijst altijd naar de laatste zip

[ Voor 12% gewijzigd door cypher21 op 11-11-2014 12:05 ]

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Net de telefoon opgehaald en wow, wat een beest zeg! Op het eerste gezicht ziet het er allemaal goed uit.
Ben wel benieuwd wat jullie direct allemaal aanpassen al tweakers? Wat zijn de standaard opties die direct aan/uit gaan?
Dan kijk je eens even op de vorige pagina, daar heb ik een aantal tweaks genoemd.

[ Voor 6% gewijzigd door Frozen op 11-11-2014 12:23 ]

• Quad
cypher21 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:04:
[...]

Nah al een tijdje uit hoor.
Die download links blijven nogal vervelend naar oudere versies wijzen
Daarom de link die ik zojuist postte gebruiken. Die wijst altijd naar de laatste zip
Hehe thanks anyway.
Wat ik oa gedaan heb:
  • Updaten naar laatste versie
  • Bootloader unlocken
  • Rooten
  • Adblock installeren
  • DPI settings aanpassen
  • Camerawidget op lockscreen uitzetten
  • Alle labels in appdrawer weggehaald, zodat je enkel icoontjes ziet.
  • En wat kleine dingetjes.
Thema wijzigen naar Holo, vind ik zelf rustiger en prettiger in gebruik dan Hexo.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• jahallow
Ik snap er niks van, maar flashen van SuperSU v2.16 gaat voor geen meter. Ik had de zip van 2.02 eerst ff via mn OPO gedld en toen geflashed via TWRP, als ik root checker runde dan kreeg ik de melding dat 'system very slow', duurde ook een seconde of 20 voordat ik de melding 'no root' kreeg. Daarna hier gezien dat 2.16 moet zijn. Die geflashed en nog steeds hetzelfde. Krijg ook na een tijdje opeens van apps die root rechten krijgen meldingen dat ze root rechten hebben gekregen. SuperSU doet het wel als ik erop klik, maar ik heb nog geen root volgens mij.
Help?!

• Wackmack
Bedankt Quad & Frozen. Ga eens kijken naar de DPI. Het root verhaal heeft voor mij geen meerwaarde zoals ik er nu over denk. Permissions is wel een handige Tweak. Weet je hoeveel % meer batterij je hebt?

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:06
Martijn19 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:01:
Heb je misschien een AD-blocker geinstalleerd? Daardoor ging mijn toestel ook vele malen spontaan rebooten.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Versteegrob schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:49:
Bedankt Quad & Frozen. Ga eens kijken naar de DPI. Het root verhaal heeft voor mij geen meerwaarde zoals ik er nu over denk. Permissions is wel een handige Tweak. Weet je hoeveel % meer batterij je hebt?
Je kan alleen die permissies uitzetten en dpi wijzigen met root. En dat is heel eenvoudig te krijgen.

• Quad
Let wel, unlocken van bootloader verwijderd al je data.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• jahallow
Frozen schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:58:
[...]

Je kan alleen die permissies uitzetten en dpi wijzigen met root. En dat is heel eenvoudig te krijgen.
dat vónd ik ook ja. Iemand anders ooit last gehad van een soort vertraagde of 'hangende' root? Lijkt wel alsof ie aan/uit gaat.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
jahallow schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:07:
[...]

dat vónd ik ook ja. Iemand anders ooit last gehad van een soort vertraagde of 'hangende' root? Lijkt wel alsof ie aan/uit gaat.
niet met root, maar mijn custom recovery is ineens vervangen door de stock revovery van cyanogenmod ? Uiteraard na het installeren van een custom rom. Uiteraard ''Update CM recovery'' uitgevinkt

[ Voor 11% gewijzigd door Possible op 11-11-2014 13:15 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 13:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, best snel nog, heb de 7e de telefoon kunnen bestellen en wordt vanavond al geleverd (of vanmiddag). Gelijk even het topic doorsnuffelen

PSN & XBL: Denkoyugo

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Denko schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:16:
Zo, best snel nog, heb de 7e de telefoon kunnen bestellen en wordt vanavond al geleverd (of vanmiddag). Gelijk even het topic doorsnuffelen
De 7e? Waarom zoveel..

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

heb er gisteren een opgehaald bij DHL voor iemand anders, kan er nog een weekje mee spelen, heb er dus geen sim kaart in zitten

mooi apparaat so far! echter 1 issue:

Heb hem de eerste keer opgestart zonder Google of CM account aan te maken. Vervolgens een OTA update gedaan. Na een tijdje spelen toch maar een nieuwe Google account aangemaakt om in de Play Store te komen (wilde niet mijn eigen account gebruiken).

Nu zie ik dat hij de standaard apps (bijv. YouTube, Maps etc) niet onder "My apps" heeft staan, terwijl er wel updates voor zijn. Als ik zoek naar deze standaard app in de Play Store, dan laat hij ze weldegelijk zien in het zoekresultaat overzicht met de update optie. Pas wanneer ik zo'n update uitvoer, verschijnt de standaard app onder "My apps".

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/thumb/screenshot_2014-11-11jyswi.pngAfbeeldingslocatie: http://abload.de/thumb/screenshot_2014-11-11v0s9m.pngAfbeeldingslocatie: http://abload.de/thumb/screenshot_2014-11-11eqs1r.png

voor alle duidelijkheid; die 4 apps verschenen pas nadat ik ze handmatig heb opgezocht in de Play Store en heb geupdate.

Heb al een reset gedaan met zelfde resultaat. Kan dit komen omdat er geen SIM kaart in zit, of omdat ik geen CM account heb? Heb al gegoogled maar kan niemand vinden met dit specifieke probleem 8)7

deze phone draait dus 11.0-XNPH38R :)

• Quad
7 November. :+

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Pred

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 11:43

seninha

god's right foot

Ridder schreef op zondag 09 november 2014 @ 20:05:
[...]

Nog iets:
dochterlief zegt Hi Galaxy oid en dat mens geeft een gesproken antwoord op de gesproken vraag.

Ik kan wel een gesproken vraag stellen (helaas niet met Hi Google) maar dan krijg ik antwoorden in de vorm van linkjes: wanneer ik vraag wat het weer morgen zal worden, krijg ik alleen linkje....geen direct antwoord.

Is het de bedoeling dat het zo werkt op de OPO?
Dit vraag ik me ook af. Ik dacht dat je ook een sms kon laten opschrijven, of weerbericht aanvragen.
Maar elke keer krijg ik een weblink in beeld als ik wat vraag.

iRacing Profile Flickr

• Quad
Je telefoon moet in het Engels staan.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 11:43

seninha

god's right foot

OK duidelijk. Jammer.

iRacing Profile Flickr

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-11 16:10
De 7e november...? :)
Laat maar, grap is achterhaald - er was dus nog een pagina :)

[ Voor 62% gewijzigd door dreamscape op 11-11-2014 13:33 ]

Punctuality is the politeness of kings

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 13:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

Voor de verkoop natuurlijk!

Maar de grap was zie ik al gemaakt, bedoelde idd dat ik de 7 Nov besteld had, en hij komt net binnen (ge-update en hangt nu aan de lader) Straks even bootloader unlocken en rooten. Ondertussen loopt de Titanium backup al te syncen van de Nexus 5 naar dropbox. Heerlijk dat android :p

Btw, je kan gewoon apps+saved data (games etc) toch gewoon terug zetten op de OPO vanaf een nexus? (allebei 4.4.4) nooi gedaan eigenlijk op een ander model telefoon.

PSN & XBL: Denkoyugo

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:03
Denko schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:35:
[...]

Voor de verkoop natuurlijk!

Maar de grap was zie ik al gemaakt, bedoelde idd dat ik de 7 Nov besteld had, en hij komt net binnen (ge-update en hangt nu aan de lader) Straks even bootloader unlocken en rooten. Ondertussen loopt de Titanium backup al te syncen van de Nexus 5 naar dropbox. Heerlijk dat android :p

Btw, je kan gewoon apps+saved data (games etc) toch gewoon terug zetten op de OPO vanaf een nexus? (allebei 4.4.4) nooi gedaan eigenlijk op een ander model telefoon.
Moet normaal gezien geen problemen geven voor een app & data.
Mocht het toch problemen geven kan je altijd de data van de app weer wissen en opnieuw oinstalleren.
Maar ik heb het vanaf mijn OneX destijds naar mijn OPO gedaan, en geen problemen ondervinden.

Verwijderd

Ik bezit al een week of 3 een one+one 64GB en ik moet zeggen ik vind het een fantastisch toestel, zowel qua elegant design als qua snelheid en gebruiksgemak. Ik had vooraf wat schrik van het formaat, maar hij past beter in mijn broekzakken dan verwacht. En het feit dat hij niet echt makkelijk met 1 hand te gebruiken valt is infeite meer een voordeel dan een nadeel. Ik ben nu veel minder snel geneigd om achter het stuur te teksten of te surfen.

Doch één ongemak. Ik ben er niet in geslaagd er niet om mijn Google account automatisch te laten synchroniseren. Vooral voor mijn Agenda en Keep vond ik dat zeer ambetant om dit steeds weer manueel te moeten doen. Als ik via "instellingen" ga en dan naar naar accounts staat bij Google "Synchroniseren UIT", via daar kan ik dus wel manueel synchroniseren, maar niet automatisch. Ik heb al getracht mijn google account te wissen en opnieuw te installeren, maar dat helpt niet.

Nu, voor mijn agenda heb ik dus een oplossing gevonden door DigiCal te downloaden. Maar qua boodschappenlijstje vind ik mijn gading niet. Google Keep was dat infeite ook niet 100%, maar toen het bij mijn vorige smartphone automatisch syncte kun ik er mee behelpen, nu zelfs niet meer.
Ik ben infeite op zoek naar een boodschappenlijstje die je via 2 accounts (man/vrouw) kunt beheren, zowel online via web als via een app op tablet (Nexus10) als smartphone (one+one) en die dus automatisch wijzigingen synchroniseert met elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2014 16:48 ]

• cypher21
@Arag, je hebt waarschijnlijk de synchronisatie per ongeluk uit gezet. (kleine menu in de dropdownlijst en dan die half ronde pijltjes)

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Hmm. vond al dat mijn batterij de laatste 3 dagen tegenviel. Dus toch maar eens naar mijn energieverbruik gekeken. Wat zie ik:

- Android-besturingssysteem 57%(!)
- CPU-totaal 12u 30m 34s
- Ingeschakeld houden 39m 3s

- Scherm 26% (2u 23min screentime)

Dit is de eerste keer dat ik dit zie, normaal staat scherm altijd dik op 1 bij mij. Wat is de oorzaak?! :o

• Quad
Het toestel een keer herstart? Cache even legen?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

cypher21 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:49:
@Arag, je hebt waarschijnlijk de synchronisatie per ongeluk uit gezet. (kleine menu in de dropdownlijst en dan die half ronde pijltjes)
Dropdownlijst? Hieronder printscreens van mijn instellingenmenu.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2n6fa0m.jpg Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/donwrc.png Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/eakuf7.png

• Quad
Synchronisatie is uit.
Kan je aanzetten bij instellingen -> datagebruik -> settingsmenu (of 3 bolletjes) en gegevens automatisch synchroniseren aanzetten.

Done.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Quad schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:35:
Synchronisatie is uit.
Kan je aanzetten bij instellingen -> datagebruik -> settingsmenu (of 3 bolletjes) en gegevens automatisch synchroniseren aanzetten.

Done.
Gelukt. Bedankt !!! _/-\o_

Nu, als iemand een beter Nederlandstalig boodschappenlijstje weet dan Keep, een die je via 2 gebruikeraccounts kan beheren, laat toch maar weten. 8)

• bazzzzzz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 12:51
meer mensen waarbij het updaten naar 44 mis is gegaan? Allerlei settings zoals lettergrote ben ik kwijt evenals al mijn contacten. Het meest vervelende is nog dat is de [home] mij niet meer naar home brengt en dat de terug knop mij niet meer naar de vorige app brengt. Dit kan ik ook niet meer veranderen in de settings terwijl dit eerst standaard was? Ik gebruik niet de on screen toetsen maar die er onder.

Meer mensen met deze ervaring? Misschien al een fix bekend?

[edit]: nu stelt mijn telefoon voor om weer te updaten? Suggereert dat hij eerder dus misschien helemaal niet geupdate was maar enkel vastgelopen waarbij ik dacht dat hij de update had uitgevoerd?

[edit2]: helaas. De 2e update poging kan ik niet verklaren maar alles is nogsteeds hetzelfde....

edit3: notificaties laat hij ook niet meer zien. Bij whatsappberichten hoor ik alleen geluiden maar laat hij niets zien...

[ Voor 30% gewijzigd door bazzzzzz op 11-11-2014 18:18 ]

• Insehh
  • Laatst online: 20-11 13:53

Insehh

Define good enough.

Nu ga ik hem vrijdag bestellen dus verwacht hem volgende week ergens binnen te hebben. Iemand tips wat ik kan doen/handige dingetjes voordat ik allemaal data etc erop ga pleuren ? :)

De enige ekte...

• Quad
Net nog herhaald vandaag. ;)
Ik zou sowieso de bootloader unlocken, dan heb je dat al gedaan en kan je later wel rooten mocht je het nodig vinden.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-11 21:08
Iemand anders ook problemen met de ziggo tv app na de laatste 44S update? Live tv kijken wil niet meer...

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:57
actieman schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:21:
Iemand anders ook problemen met de ziggo tv app na de laatste 44S update? Live tv kijken wil niet meer...
Heb je al de app gegevens gewist bij instellingen- app- gegevens wissen?
Dit wel nog wel eens helpen bij de ziggo app.

• Insehh
  • Laatst online: 20-11 13:53

Insehh

Define good enough.

Quad schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:29:
Net nog herhaald vandaag. ;)
Ik zou sowieso de bootloader unlocken, dan heb je dat al gedaan en kan je later wel rooten mocht je het nodig vinden.
Excuses, drukte maak het niet mogelijk om alles terug te lezen vandaar. :)
Thanks, even uitvissen hoe en wat ! :D

De enige ekte...

• Renrew81
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-11-2022
Ik kan via mijn werkgever nog voor 1 december een telefoon bestellen volgens een bruto netto regeling, ik moet dan alleen wel een (betaalde) factuur kunnen overleggen. Weet iemand of ik deze meteen krijg nadat ik een bestelling plaats?

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Renrew81 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:41:
Ik kan via mijn werkgever nog voor 1 december een telefoon bestellen volgens een bruto netto regeling, ik moet dan alleen wel een (betaalde) factuur kunnen overleggen. Weet iemand of ik deze meteen krijg nadat ik een bestelling plaats?
Je kunt gewoon de invoice printen vanuit je account na bestelling. Ook krijg je een bevestigings mail met een totaal prijs.

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

• Renrew81
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-11-2022
Bedankt, dan zou het geen probleem moeten zijn om dit nog te regelen.
Pagina: 1 ... 61 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.