Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.154 views

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-11 21:08
ComTech schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:28:
[...]

Heb je al de app gegevens gewist bij instellingen- app- gegevens wissen?
Dit wel nog wel eens helpen bij de ziggo app.
Thx, maar helaas. Gebruik het niet zoveel, dus voor nu niet zo'n probleem, wacht wel even op de volgende update.

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
actieman schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:19:
[...]

Thx, maar helaas. Gebruik het niet zoveel, dus voor nu niet zo'n probleem, wacht wel even op de volgende update.
Heb je het toestel geroot? Bij mij werkte de ziggo app daarna niet meer.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand de tip hoe je boven aan het Google zoek schermpje kan uitzetten?

Burp

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:34
Paar pagina's terug:
Quad schreef op zondag 09 november 2014 @ 14:44:
[...]

Geen idee wat je allemaal (ver)prutst, maar met de standaard launcher van CM11s kan je de Google zoekbalk, dat bedoel je ipv GN (Google Now, schrijf het gewoon voluit.. ) gewoon weg halen.

Op leeg stukje scherm langer vast houden, verschijnt er een opties overzicht met oa drie bolletjes en zet de zoekbalk onder instellingen thuisscherm uit.

Easy as shit.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-11 16:10
Wii4all schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:13:
Iemand de tip hoe je boven aan het Google zoek schermpje kan uitzetten?
Is pas een paar keer gemeld in dit topic: houd je vinger op een leeg stuk homescreen en je krijgt de homescreen instellingen te zien. In die onderste balk zie je middenboven drie bolletjes. Klik daarop en je krijgt een lijst met instellingen. Eerste optie is 'Zoekbalk'.

(edit: wat Quad hierboven dus ook al zegt...)

[ Voor 5% gewijzigd door dreamscape op 11-11-2014 23:18 ]

Punctuality is the politeness of kings

• Wii4all
  • Niet online
dreamscape schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:18:
[...]

Is pas een paar keer gemeld in dit topic: houd je vinger op een leeg stuk homescreen en je krijgt de homescreen instellingen te zien. In die onderste balk zie je middenboven drie bolletjes. Klik daarop en je krijgt een lijst met instellingen. Eerste optie is 'Zoekbalk'.
Bedankt was wat meer aan het spelen en toen kwam ik zelf voor het eerst in dat menu

Burp

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:05
Marcva schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:43:
[...]

Dat geldt voor mij ook, als bezitter.
Ik vindt vooral de profielen heerlijk. Fantastisch dat je daar allerlei triggers aan kunt hangen. Zo heb ik mijn beveiliging laag in de auto en thuis. Trigger zijn resp. mijn carkit en thuisnetwerk. Daar dus geen ontrgendelpatroon, want de kans op verlies / ongeoorloofde toegang is daar klein. En het gemak van één swipe om je scherm te ontgrendelen groot. Wordt de verbinding verbroken, keert de beveiliging weer terug in een ander profiel.
's Nachts op vliegtuigstand (straling enzo). De wekker triggert dan het Thuis-profiel, waardoor alle funcionaliteit weer terugkomt 8)
Maar die triggers heb je ingesteld via Tasker ofzo?

• superiscch
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:58:
[...]

Gelukt. Bedankt !!! _/-\o_

Nu, als iemand een beter Nederlandstalig boodschappenlijstje weet dan Keep, een die je via 2 gebruikeraccounts kan beheren, laat toch maar weten. 8)
MyShopi

• Marcva
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:21
superiscch schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:30:
[...]

Maar die triggers heb je ingesteld via Tasker ofzo?
Nee, zit in CM zelf. Bij instellingen / profielen kun je per profiel een trigger instellen. Onderaan zit zo'n locatie icoontje. Daar zit het onder.
Bij de wekker kun je op het poesje klikken om een profiel te kiezen dat getriggerd moet worden.
NFC gebruik ik niet, maar dat is eigenlijk ook niet nodig voor het triggeren van profielen.

• Marcva
Let op: is gericht op BE.

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 15:42
Marcva schreef op woensdag 12 november 2014 @ 05:18:
[...]

Nee, zit in CM zelf. Bij instellingen / profielen kun je per profiel een trigger instellen. Onderaan zit zo'n locatie icoontje. Daar zit het onder.
Bij de wekker kun je op het poesje klikken om een profiel te kiezen dat getriggerd moet worden.
NFC gebruik ik niet, maar dat is eigenlijk ook niet nodig voor het triggeren van profielen.
Wat ik hiervan dan weer niet snap is dat je niet simpelweg een bepaald tijdsbestek kunt opgeven. Je kunt alleen laten triggeren met NFC, bluetooth en wifi.

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11 15:03
Zijn er mensen die ook problemen hebben met de Wifi.
Ik heb dit al vanaf 33R.
Elke keer als ik de wifi wil gebruiken moet ik het toestel herstarten. dan pakt hij de Wifi pas. erg vervelend als je je thuis wifi niet automatisch pakt.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

• Pred
GrumpyGamerDad schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:24:
Zijn er mensen die ook problemen hebben met de Wifi.
Ik heb dit al vanaf 33R.
Elke keer als ik de wifi wil gebruiken moet ik het toestel herstarten. dan pakt hij de Wifi pas. erg vervelend als je je thuis wifi niet automatisch pakt.
Er lijken meer mensen te zijn met dezelfde issues:
https://forums.oneplus.ne...=wifi+restart&o=relevance

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Possible schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:19:
ZIjn er mensen die problemen hebben met hun wifi signaal? met name op de 5ghz band? Mijn ipad haalt namelijk de volle 120mbit (ik heb ook 120mbit verbinding),

De One plus one komt niet hoger uit dan 10mbit? Op 2,4 maximaal 30 mbit.
Ik haal ook geen hoge snelheden op wifi met speedtest, op 2.4ghz en op 5ghz niet.

Mijn ipad haalt het maximale van mijn verbinding, 160mbit op 5ghz en 80mbit/s op 2.4ghz. Mijn oneplus one haalt meestal ergens tussen de 30mbit/s en de 50mbit/s. 1 keer heb ik 79mbit/s op 5ghz gehaald, maar sindsdien niet meer.

Met het downloaden van een groot bestand gaf de gsm wel aan rond de 10MB/s te halen, dus rond de 80mbit/s. Maar ik had eigenlijk niet minder dan het dubbele verwacht.

Zelfs mijn vorig toestel, een sony xperia T, haalt hogere snelheden dan mijn oneplus zowel op 2.4ghz als 5ghz. Ik vind het alleszins heel vreemd!

Dit is zowel op 38R als 44R. Ik hoopte dat de laatste update verbeteringen met zich zou meebrengen op dit gebied, maar de snelheden blijven hetzelfde. Altijd op dezelfde afstanden getest met de ipad en de xperia t.Mijn verbindingssnelheid is ook stabiel, ergens tussen de 150mbit en 158mbit.

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:28:
[...]

Dropdownlijst? Hieronder printscreens van mijn instellingenmenu.

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik bedoelde notification drawer of hoe dat ding heet.
Als je aan de linkerkant die naar beneden trekt, heb je een "snel instellingsmenu"
Daar heb je denk ik per ongeluk op dat icoontje met halve pijltjes gedrukt (been there done that ;) )

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-11 15:47
pisart schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:42:
[...]

Ik haal ook geen hoge snelheden op wifi met speedtest, op 2.4ghz en op 5ghz niet.

Mijn ipad haalt het maximale van mijn verbinding, 160mbit op 5ghz en 80mbit/s op 2.4ghz. Mijn oneplus one haalt meestal ergens tussen de 30mbit/s en de 50mbit/s. 1 keer heb ik 79mbit/s op 5ghz gehaald, maar sindsdien niet meer.

Met het downloaden van een groot bestand gaf de gsm wel aan rond de 10MB/s te halen, dus rond de 80mbit/s. Maar ik had eigenlijk niet minder dan het dubbele verwacht.

Zelfs mijn vorig toestel, een sony xperia T, haalt hogere snelheden dan mijn oneplus zowel op 2.4ghz als 5ghz. Ik vind het alleszins heel vreemd!

Dit is zowel op 38R als 44R. Ik hoopte dat de laatste update verbeteringen met zich zou meebrengen op dit gebied, maar de snelheden blijven hetzelfde. Altijd op dezelfde afstanden getest met de ipad en de xperia t.Mijn verbindingssnelheid is ook stabiel, ergens tussen de 150mbit en 158mbit.
Zal vanavond een testje doen, heb 500 Mbit glasvezel maar gisteren haalde ik 2 mb/s met wifi op 5ghz, vrij dramatisch dus. Een app van 15mb duurde ongeveer 7 seconde.

• cypher21
Oef, ja die 7 seconden wachten zijn zo dramatisch :P

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:49
Versteegrob schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:01:
[...]
Zal vanavond een testje doen, heb 500 Mbit glasvezel maar gisteren haalde ik 2 mb/s met wifi op 5ghz, vrij dramatisch dus. Een app van 15mb duurde ongeveer 7 seconde.
offtopic:
Ik kan me nog herinneren dat het downloaden van een cd (ja, dus geen dvd nee!) van Hans Teeuwen een dag duurde (die goede oude tijd).

Ik ga er vanuit dat je MegaByte bedoelt. Met mijn laptop naast de router haal ik vaak niet eens meer dan 30Mbit. Er zijn meerdere factoren die je wifi snelheid beïnvloeden. Ik zou me niet druk maken met 2MB/s.

• Quad
Ik vind 5Ghz sowieso dramatisch, zodra je net een meter extra van je router af zit, of er zit 1 muurtje tussen kakt je hele verbinding in. 2.4Ghz is wat mij betreft stukken betrouwbaarder, al is dat wel in mijn omgeving zo, wanneer je in een flat of appartementencomplex zit kan ik mij voorstellen dat 5Ghz een veel beter resultaat biedt.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• dreamscape
Pred schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:23:
[...]
Wat ik hiervan dan weer niet snap is dat je niet simpelweg een bepaald tijdsbestek kunt opgeven. Je kunt alleen laten triggeren met NFC, bluetooth en wifi.
Daar is een simpel appje voor: Profile Switcher. Dat is dus geen uitgebreid profielen-appje, maar gewoon een simpel ding dat die bestaande profielen in Cyanogen kan schakelen met andere opties, zoals een tijdstip.

• Pred
dreamscape schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:50:
[...]

Daar is een simpel appje voor: Profile Switcher. Dat is dus geen uitgebreid profielen-appje, maar gewoon een simpel ding dat die bestaande profielen in Cyanogen kan schakelen met andere opties, zoals een tijdstip.
Dank, ik geef het een try. De app is sinds 2012 niet meer geüpdate :/ (misschien is ie af ;) ). Ik had gehoopt dat dit standaard in CM had gezeten.

• barrymossel
Quad schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:40:
Ik vind 5Ghz sowieso dramatisch, zodra je net een meter extra van je router af zit, of er zit 1 muurtje tussen kakt je hele verbinding in. 2.4Ghz is wat mij betreft stukken betrouwbaarder, al is dat wel in mijn omgeving zo, wanneer je in een flat of appartementencomplex zit kan ik mij voorstellen dat 5Ghz een veel beter resultaat biedt.
Yep helemaal mee eens. Op mijn telefoon heb ik ook altijd 2,4GHz ingesteld staan (kantoor/thuis), omdat ik die overal meesleep. Mijn laptop gebruik ik doorgaans maar op twee plekken in direct zicht van een router, dus die staat op 5GHz.

• cypher21
Pred schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:54:
[...]

Dank, ik geef het een try. De app is sinds 2012 niet meer geüpdate :/ (misschien is ie af ;) ). Ik had gehoopt dat dit standaard in CM had gezeten.
Automatisch profiel switchen werkt prima, enige handmatige wat ik doe is het nachtprofiel inschakelen.
Mja, ga niet iedere dag/weekend om dezelfde tijd naar bed dus die vind ik niet vervelend

[ Voor 41% gewijzigd door cypher21 op 12-11-2014 09:56 ]

• Marcva
cypher21 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:55:
[...]

Automatisch profiel switchen werkt prima, enige handmatige wat ik doe is het nachtprofiel inschakelen.
Mja, ga niet iedere dag/weekend om dezelfde tijd naar bed dus die vind ik niet vervelend
Bij mij exact zo.
Heb nog overwogen een NFC tag op het nachtkastje te plakken, maar vond dat toch wat overdreven ;)

• dreamscape
cypher21 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:55:
[...]

Ik ook niet, maar ik lig er doordeweeks doorgaans niet heel laat in. De volgende ochtend moet ik toch weer werken. Van maandag tot vrijdag gaat hij bij mij om 0:30 op 'nacht' (bt/wifi/data/sync uit, volume laag) en op zaterdag en zondag gebeurt dat iets later. Wat ik vooral fijn vind is dat ik hem niet op een bepaalde tijd hoef te laten schakelen: de wekker is de trigger voor het profiel 'normaal'. Bij mijn vorige telefoon werkte die trigger gewoon op tijd. Als je dan wilt uitslapen en de wekker wat later zet, word je toch nog vroeg wakker van een mailtje dat binnenkomt :)

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:29
Ik heb gisteren de one+ binnen gekregen en ik dacht eerst dat die 'sleutelhanger' een NFC tag bevatten :P

• cypher21
dreamscape schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:07:
[...]

Ik ook niet, maar ik lig er doordeweeks doorgaans niet heel laat in. De volgende ochtend moet ik toch weer werken. Van maandag tot vrijdag gaat hij bij mij om 0:30 op 'nacht' (bt/wifi/data/sync uit, volume laag) en op zaterdag en zondag gebeurt dat iets later. Wat ik vooral fijn vind is dat ik hem niet op een bepaalde tijd hoef te laten schakelen: de wekker is de trigger voor het profiel 'normaal'. Bij mijn vorige telefoon werkte die trigger gewoon op tijd. Als je dan wilt uitslapen en de wekker wat later zet, word je toch nog vroeg wakker van een mailtje dat binnenkomt :)
Ik zet in de weekenden geen wekker als ik er niet om een bepaalde tijd uit moet. Dat zijn hier de enige handmatige acties.
Ik gebruikte voorheen tasker met tijdgebonden profielen, maar heb een keer met een dronken kop er een half uur over gedaan om een taxi te bellen omdat dat stomme nachtprofiel al om 02.00 in was gegaan... duurde ff voor ik doorhad waarom ik niet kon bellen :+ sindsdien er toch maar voor gekozen handmatig het nachtprofiel aan te zetten

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 13:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

Gister telefoon binnen gekregen, Gelijk geprobeerd te unlocken en rooten na de update naar 44s. Op zich is unlocken wel gelukt, alleen rooten niet, op de een of andere manier wilde hij absoluut niet die stap doen met de one plus one toolkit (bleef op het fastboot scherm hangen). Op zich geen echt probleem, unlocken wil ik wel altijd gelijk doen. Rooten kan altijd nog.

Dan maar eventjes gebruiken zonder root, ook geen straf ;)

PSN & XBL: Denkoyugo

• cypher21
Gebruik dan ook geen toolkit... maar volg een stappenplan oid en doe t handmatig.
Snap je ook meteen wat je op welke stap doet.
Rooten doe je trouwens ook niet in fastboot maar in een custom recovery :)
maar daar is dit topic voor: [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

[ Voor 39% gewijzigd door cypher21 op 12-11-2014 10:47 ]

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:38

TommieW

Numa numa.

cypher21 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:37:
Gebruik dan ook geen toolkit... maar volg een stappenplan oid en doe t handmatig.
Dit.

Rooten is helemaal niet moeilijk. Zeker niet bij de OnePlus One. Het komt er op neer dat het zipje van SuperSU op je telefoon moet zetten, bootloader unlocken, custom recovery flashen met fastboot en in die recovery het zipje flashen.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 13:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

TommieW schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:47:
[...]

Dit.

Rooten is helemaal niet moeilijk. Zeker niet bij de OnePlus One. Het komt er op neer dat het zipje van SuperSU op je telefoon moet zetten, bootloader unlocken, custom recovery flashen met fastboot en in die recovery het zipje flashen.
Nee klopt, maar ik had bij de nexus altijd ook de toolkit, en die werkte eigenlijk altijd wel. Was wel lekker. Maar mocht ik meer vragen hebben ga ik wel naar het custom roms topic. was alleen even melden hier ;)

PSN & XBL: Denkoyugo

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 00:01
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:47:
Ik ben infeite op zoek naar een boodschappenlijstje die je via 2 accounts (man/vrouw) kunt beheren, zowel online via web als via een app op tablet (Nexus10) als smartphone (one+one) en die dus automatisch wijzigingen synchroniseert met elkaar.
de albert heijn app :)

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11 11:43

seninha

god's right foot

Ik heb sinds kort een vaag probleem.
Gister wilde ik de app Sleep Better uitproberen, jammer genoeg gaat dat niet omdat volgens Google Play "mijn apparaat niet compatibel is met deze versie". Ok dacht ik dan niet.

Maar vandaag wou ik even een level spelen in Trials Frontier en deze moet ik updaten voor ik verder kan, maar wederom zelfde melding: Uw apparaat is noet compatibel met deze versie"

Geen idee hoe dit kan. Draai nog steeds 38R. Iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken?

iRacing Profile Flickr

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-11 21:08
BigWillem89 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:48:
[...]

Heb je het toestel geroot? Bij mij werkte de ziggo app daarna niet meer.
Nope geen root, gewoon "stock".

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

• cypher21
seninha schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:51:
Ik heb sinds kort een vaag probleem.
Gister wilde ik de app Sleep Better uitproberen, jammer genoeg gaat dat niet omdat volgens Google Play "mijn apparaat niet compatibel is met deze versie". Ok dacht ik dan niet.

Maar vandaag wou ik even een level spelen in Trials Frontier en deze moet ik updaten voor ik verder kan, maar wederom zelfde melding: Uw apparaat is noet compatibel met deze versie"

Geen idee hoe dit kan. Draai nog steeds 38R. Iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken?
Kan beide apps niet eens installeren, zeggen idd dat ze niet compatibel zijn.

Bij de ontwikkelaar gaan klagen, zij zijn de gene die dit instellen

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Tip, na zoeken vond ik hem nog niet in dit topic:

Behalve het scherm aan tappen, kun je hem ook uit-tappen.

Echter op 1 plek, en wel rond het midden van de notificatie balk bovenin.
Mogelijk is het een gevolg van settings die ik aanpastte, want ik kwam er bij toeval achter, misschien kan het standaard.

Ik heb de mijne nu een week of 2, geweldig ding, zeker voor dit geld.
Alle updates er telkens opgezet, GEEN last met wifi, niet op 2,x en niet 5,x GHz.
Hij haalt 45 a 100 Mbit down op mijn 120 Mbit lijn, via de wifi router tp-link 1750 ac
En dan gebruik ik ook nog een wifi off (ik ben power safe freak) app die wifi na 1 minuut scherm uit, uit zet. En bij aanzetten van scherm de wifi ook aanzet. Uiteraard in router met mac en ip nummer wel vastgezet, dus geen dhcp oponthoud.

Heel tof vind ik de V tekenen op het scherm als het uit , dat dan de LEDs dan aangaan als zaklamp functie.
Of teken een cirkel op het 'uit' staande scherm, en de camera start op.
Ook hiervan weet ik ff niet of ik dat aanzette, of standaard mogelijk is.

En uiteraard bij settings heb ik de developper opties aangezet : Settings > About phone and tap Build number seven times , MAAR let op dit kan linke soep zijn, het enige dat ik aanpaste is de max. klokfrequentie ivm power saven. In plaats van 2,5 GHz max. proc.cores, laat ik ze op 1,6 GHz tikken.
En de overgang effecten gehalveerd in tijd, dat oogt responsiever.(en is het ook uiteraard)
Meer op : http://www.digitaltrends....plus-one-tips-and-tricks/

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• Frozen
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

notsonewbie schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:41:

Mogelijk is het een gevolg van settings die ik aanpastte, want ik kwam er bij toeval achter, misschien kan het standaard.

Ik heb de mijne nu een week of 2, geweldig ding, zeker voor dit geld.
Alle updates er telkens opgezet, GEEN last met wifi, niet op 2,x en niet 5,x GHz.
Hij haalt 45 a 100 Mbit down op mijn 120 Mbit lijn, via de wifi router tp-link 1750 ac
En dan gebruik ik ook nog een wifi off (ik ben power safe freak) app die wifi na 1 minuut scherm uit, uit zet. En bij aanzetten van scherm de wifi ook aanzet. Uiteraard in router met mac en ip nummer wel vastgezet, dus geen dhcp oponthoud.

Heel tof vind ik de V tekenen op het scherm als het uit , dat dan de LEDs dan aangaan als zaklamp functie.
Of teken een cirkel op het 'uit' staande scherm, en de camera start op.
Ook hiervan weet ik ff niet of ik dat aanzette, of standaard mogelijk is.

En uiteraard bij settings heb ik de developper opties aangezet : Settings > About phone and tap Build number seven times , MAAR let op dit kan linke soep zijn, het enige dat ik aanpaste is de max. klokfrequentie ivm power saven. In plaats van 2,5 GHz max. proc.cores, laat ik ze op 1,6 GHz tikken.
En de overgang effecten gehalveerd in tijd, dat oogt responsiever.(en is het ook uiteraard)
Meer op : http://www.digitaltrends....plus-one-tips-and-tricks/
Clocks zijn dynamisch, dus als de telefoon niets doet, gaan de clocks omlaag. Daarom vind ik het underclocken een beetje onzin. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• cypher21
Alle dingen die je beschrijft staan standaard aan op de oneplus met cm11s ;)
Maar je moet t idd maar net weten
double tap om uit te zetten werkt op de hele notificatiebalk

[ Voor 11% gewijzigd door cypher21 op 12-11-2014 13:46 ]

• Pred
notsonewbie schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:41:

Waar je dit instelt: Settings -> Status bar -> Double-tap to sleep

• Wii4all
  • Niet online
Is de kleur / layout van de sms berichten ook aan te passen, of kan je daarvoor het beste een apparte app voor binnenhalen?

Ik vind het zelf wat prettiger met een donkere achterrond en witte letters / of witte tekstvakken of zelfs gele met zwarte letters (beetje als wat samsung heeft)

beetje zo
Afbeeldingslocatie: http://www.blitterandtwisted.com/wp-content/uploads/2011/10/sgs-messaging-app.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Wii4all op 12-11-2014 16:03 ]

Burp

• Quad
De berichten app (niet hangouts) kan je een donker thema geven, de hangouts app is qua uiterlijk niet aan te passen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Frozen schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:45:
Clocks zijn dynamisch, dus als de telefoon niets doet, gaan de clocks omlaag. Daarom vind ik het underclocken een beetje onzin. :)
Minder 'plots veel of erg veel gas geven en optrekken' is zuiniger.
Ook wordt de batterij nu geen 32 graden c meer.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• Soekerwaffel
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 29-10 15:51
Hey,

Ik lees al een tijdje mee op het tweakers forum in zowel de onderdelen smartphone, tablets, audio,... en kon steeds erg nuttige en actuele informatie vinden waarvoor dank!

Nu toch maar eens een accountje aangemaakt en iets posten ;-)

Ik heb daarnet mijn Oneplus One besteld nadat ik een invite had gescoord :-)
De telefoon zal voor mijn vrouw zijn aangezien ze nood heeft aan een nieuwe telefoon. Gelet op het feit dat hij zal gebruikt worden door een vrouw en aldus getransporteerd in handtassen, jassen,... ipv broekzak: welke accessoires raden jullie aan? Een screenprotector in combinatie met een hard case? Of een Flip Cover? Of geen enkele? Wat gebruiken jullie?
Waar hebben jullie de accessoires gekocht? In de officiële shop is er niets meer in voorraad. Iemand ervaringen met de webshop oppomart?

Bedankt alvast!

• barrymossel
Soekerwaffel schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:32:
Hey,

Ik lees al een tijdje mee op het tweakers forum in zowel de onderdelen smartphone, tablets, audio,... en kon steeds erg nuttige en actuele informatie vinden waarvoor dank!

Nu toch maar eens een accountje aangemaakt en iets posten ;-)

De telefoon zal voor mijn vrouw zijn aangezien ze nood heeft aan een nieuwe telefoon. Gelet op het feit dat hij zal gebruikt worden door een vrouw en aldus getransporteerd in handtassen, jassen,... ipv broekzak: welke accessoires raden jullie aan? Een screenprotector in combinatie met een hard case? Of een Flip Cover? Of geen enkele? Wat gebruiken jullie?
Waar hebben jullie de accessoires gekocht? In de officiële shop is er niets meer in voorraad. Iemand ervaringen met de webshop oppomart?

Bedankt alvast!
Probeer hier eens: [OnePlus One] Accessoires

• Soekerwaffel
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 29-10 15:51
Oeps! 8)7 Mijn excuses!

Bedankt voor de info!

• Wii4all
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:06:
De berichten app (niet hangouts) kan je een donker thema geven, de hangouts app is qua uiterlijk niet aan te passen.
hmm ik heb die optie gezien. Aangevinkt, opnieuw gestart maar het thema is nog steeds licht ipv donker.

Burp

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

cypher21 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:37:
Rooten doe je trouwens ook niet in fastboot maar in een custom recovery :)
maar daar is dit topic voor: [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
En dan ga je dus (als appelaar en Android n00b) aan de slag met deze how-to.....

Zelden zo'n slechte en incomplete how-to gevolgd.

Nu moest ik het ook op mijn TV doen, met HTPC met W8.1, en dat is niet bevorderlijk voor root-gemak.

Maar de how-to is niet eens af......halverwege het rooten maar op bezoek gegaan bij XDA en daar stond iets waar ik tenminste wat mee kon.
Het is dus wel gelukt, maar niet dankzij de how-to waarnaar je verwijst.

• cypher21
Ridder schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:27:
[...]

En dan ga je dus (als appelaar en Android n00b) aan de slag met deze how-to.....

Zelden zo'n slechte en incomplete how-to gevolgd.

Nu moest ik het ook op mijn TV doen, met HTPC met W8.1, en dat is niet bevorderlijk voor root-gemak.

Maar de how-to is niet eens af......halverwege het rooten maar op bezoek gegaan bij XDA en daar stond iets waar ik tenminste wat mee kon.
Het is dus wel gelukt, maar niet dankzij de how-to waarnaar je verwijst.
Ik verwees niet naar een howto maar naar een topic voor rooten e.d.
Voor howtos kun je idd beter op xda terecht

• Wii4all
  • Niet online
Er is een nieuwe update zag ik net 445 ofzo?

Burp

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Wii4all schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:42:
Er is een nieuwe update zag ik net 445 ofzo?
44s, deze update is een kleine week uit

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021

Soekerwaffel schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:32:

De telefoon zal voor mijn vrouw zijn aangezien ze nood heeft aan een nieuwe telefoon. Gelet op het feit dat hij zal gebruikt worden door een vrouw en aldus getransporteerd in handtassen, jassen,... ipv broekzak: welke accessoires raden jullie aan? Een screenprotector in combinatie met een hard case? Of een Flip

De originele

[ Voor 28% gewijzigd door Katsuchi op 12-11-2014 19:40 . Reden: hoort in ander topic thuis ]

• superiscch
Marcva schreef op woensdag 12 november 2014 @ 05:18:
[...]

Ik leer elke dag nog bij 😁 voor locatiegebonden profielen (geen wifi) ga ik waarschijnlijk naar llama moeten kijken?

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Heeft iemand een idee wanneer OTA update komt in Nederland?

• anessie
  • Laatst online: 08-11 21:32
Niks met Nederland te zien.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Voor de mensen die echt niet kunnen wachten is er trouwens inmiddels een Android 5.0 build beschikbaar in het Android 5.0 preview topic op XDA (link stukje hieronder). De volgende bugs staan nog open;

Not fixed:
Setting alarms causes a bootloop
Bluetooth not working
3G showing in status bar when on LTE
Possibly More (minor) bugs?

Huidige versie is http://forum.xda-develope...p=56690153&postcount=1028 te vinden. Mijn ervaringen ermee zijn positief, buiten de genoemde bugs is het echt een verdomd stabiele build voor een alpha/preview.

En las ook nog wat over de roadmap van Cyanogenmod 12 (aka Android 5.0) wat wellicht interessant is m.b.t. Android 5.0 op de OnePlus.

Timeline:
# December 1st (tentative) – Nightlies for CM 12 begin, with 50% of CM11 features ported to CM12
# January 2nd, 2015 (tentative) – M releases for CM 12 begin, with feature parity with CM11
# February 2015 – M2 and back to standard monthly releases
bron: http://www.gadgtspot.com/...p-leaked-fun-times-ahead/

[ Voor 1% gewijzigd door blmp op 13-11-2014 00:06 . Reden: typo ]

Patient gamer

• MurtnR
  • Laatst online: 07-07 21:22
Na afgelopen updaten ben ik mijn root kwijt geraakt. Meer mensen hier last van? & weet iemand of je root kan terug krijgen, zonder dat je alles weer erop moet zetten etc?

• 418O2
  • Laatst online: 23:59
MurtnR schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:30:
Na afgelopen updaten ben ik mijn root kwijt geraakt. Meer mensen hier last van? & weet iemand of je root kan terug krijgen, zonder dat je alles weer erop moet zetten etc?
Rooten doet niks met je data, bootloader unlocken wel. En dat hoef je niet meer
joost89 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:49:
Heeft iemand een idee wanneer OTA update komt in Nederland?
Gaat vrij willekeurig, land heeft er niets mee van doen

[ Voor 23% gewijzigd door 418O2 op 13-11-2014 00:44 ]

• kuicykc
  • Laatst online: 20-11 19:53
Hey,

Mijn zus heeft net een oneplus aangeschaft, allemaal helemaal in orde. Alleen gaat af en toe vanzelf de muziek spelen, zonder dat iemand het toestel aanraakt. Hebben meer mensen dit gehad en zo ja hebben jullie dit kunnen oplossen?

Thx alvast

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

kuicykc schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:47:
Hey,

Mijn zus heeft net een oneplus aangeschaft, allemaal helemaal in orde. Alleen gaat af en toe vanzelf de muziek spelen, zonder dat iemand het toestel aanraakt. Hebben meer mensen dit gehad en zo ja hebben jullie dit kunnen oplossen?

Thx alvast
Dat zijn die touch gestures op het locksceen. Of het is de volumeknop.

• Wii4all
  • Niet online
Dan zit ze waarschijnlijk met twee vingers op het touchscreen dat kan je uitzetten in de instellingen

Burp

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Hey,

Thx alvast
Ik heb hetzelfde probleem. Geen idee wat de oorzaak is nog. Het gebeurt echt spontaan, als de telefoon naast me op de bank ligt, of als hij in mijn zak zit, of , ...

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

dragon2 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:09:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Geen idee wat de oorzaak is nog. Het gebeurt echt spontaan, als de telefoon naast me op de bank ligt, of als hij in mijn zak zit, of , ...
Lees nou eens wat wij hierboven schrijven. Het heeft te maken met gestures wanneer het scherm uit is. Kan je volgens mij uitzetten bij gestures of als hij in het nl staat "gebaren".

• barrymossel
Frozen schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:23:
[...]

Lees nou eens wat wij hierboven schrijven. Het heeft te maken met gestures wanneer het scherm uit is. Kan je volgens mij uitzetten bij gestures of als hij in het nl staat "gebaren".
Denk ook dat je gelijk hebt, maar als jij goed zou lezen zie je dat het gebeurt als hij op de bank ligt. Dus niet beweegt, dus geen gestures... :)

• dragon2
  • Niet online
Frozen schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:23:
[...]

Lezen is ook een kunst ja... Gebaren door? Een spook? Een kabouter? Hij ligt een meter naast me op de bank, stil te liggen.

• Wii4all
  • Niet online
dragon2 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:43:
[...]

Lezen is ook een kunst ja... Gebaren door? Een spook? Een kabouter? Hij ligt een meter naast me op de bank, stil te liggen.
Misschien je huis is een keer goed stofzuigen ;)

Burp

• dragon2
  • Niet online
Wii4all schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:46:
[...]

Misschien je huis is een keer goed stofzuigen ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.zoo-co.com/IMG/jpg/ghost-vacuum-nigtmare.jpg

• SenCyS
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-03-2024
Hey,

Thx alvast
Ik had dit probleem ook, en heeft idd niks met gestures te maken. "Google play music" service stoppen en dan uitschakelen, je zal waarschijnlijk een force close krijgen en je word gevraagd of je de standaard muziekspeler wilt installeren ik heb dit gedaan maar wellicht zal dit problemen geven met toekomstige ota updates, mij boeit dat geen drol ik doe gewoon sideload of knip plak in root en install.

Verwijderd

Een vraag: wat kan je het beste als eerste doen als je de oneplus in huis hebt. Eerst geheel opladen en dan opstarten of eerst opstarten en dan geheel opladen of ....?

• Pred
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:47:
Een vraag: wat kan je het beste als eerste doen als je de oneplus in huis hebt. Eerst geheel opladen en dan opstarten of eerst opstarten en dan geheel opladen of ....?
Bij mij was ie nagenoeg helemaal opgeladen. Volgens mij maakt het helemaal niets uit. Je moet 'm niet aandoen als ie helemaal leeg is!!! ;)

• 418O2
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:47:
Maakt weinig uit voor de accu. Voor de weergave zou ik hem helemaal leeg laten lopen en dan volledig op te laden

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

barrymossel schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:34:
[...]

Denk ook dat je gelijk hebt, maar als jij goed zou lezen zie je dat het gebeurt als hij op de bank ligt. Dus niet beweegt, dus geen gestures... :)
Ah sorry, er stond dat de telefoon niet aangeraakt werd. Ik ging er dus van uit dat hij in een broekzak zat. :)

Google play music is één van de eerste apps die ik verwijderd heb. Vervolgens heb ik poweramp gedownload (hoewel er ook gratis alternatieven zijn). :)

• Punkbuster
  • Laatst online: 09-11 08:10
update binnen incremental.. jullie ook ?

automation fanboy

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Tijdens 38R heb ik mijn OPO op ART runtime gezet. Van de week 44S er op gezet en nu staat mijn runtime weer op Dalvik. Is dat normaal?

Mijn OPO heeft altijd stock zonder root en locked bootloader gedraaid.

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-11 12:50
Eerste versies Android 5.0-firmware CyanogenMod komen eind deze maand
Zal de versie voor de One ook binnenkort verschijnen dan?

[ Voor 17% gewijzigd door EeePC op 13-11-2014 14:46 ]

• Quad
Die zal wel CM12s heten, en zal eerst goed getest moeten worden voordat deze uitgerold wordt.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:38

TommieW

Numa numa.

Quad schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:48:
Die zal wel CM12s heten, en zal eerst goed getest moeten worden voordat deze uitgerold wordt.
Ik verwacht dat 'ie vrij snel te downloaden is als nightly, maar dat het nog wel even duurt totdat hij gereleased wordt.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Wii4all
  • Niet online
Punkbuster schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:27:
gisteren al

Burp

• Quad
Punkbuster schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:27:
Welke versie heb je het over?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Punkbuster
  • Laatst online: 09-11 08:10
44S, maar had niet terug gelezen in het forum.. :S my bad

automation fanboy

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 11:55
PsycoHero schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:40:
Tijdens 38R heb ik mijn OPO op ART runtime gezet. Van de week 44S er op gezet en nu staat mijn runtime weer op Dalvik. Is dat normaal?
Zojuist naar 44S geüpdate en hij staat bij mij nog steeds op ART.

- Ruud

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Zaagmans schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:52:
[...]

Zojuist naar 44S geüpdate en hij staat bij mij nog steeds op ART.
Bedankt voor het controleren. Zit inmiddels ook weer op ART.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:15

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik zie zelf het nut er niet van om mijn 1+1 op ART te zetten?

• Wii4all
  • Niet online
Punkbuster schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:48:
44S, maar had niet terug gelezen in het forum.. :S my bad
ik snapte het ook niet.
Kreeg de telefoon as dinsdag binnen had ik meteen een update.

Pas 1 volle dag later kreeg ik een melding dat er weer een update was en dat was waarschijnlijk de 44s update met een build van 04-11.

Raar van die vertraging.

Burp

• YadeRofl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-06-2023
Dat invite systeem om er een te verkrijgen mocht wel wat beter geregeld zijn ;//

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-11 21:01
Heb daarnet de update naar 44S (OTA) ontvangen en tot nu toe geen problemen ondervonden.

PSN: extreme8eight

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:47

BPP

Zijn er meer mensen met een OPO die hun Whatsapp berichten niet kunnen backuppen? Normaal gesproken maakt die elke nacht om 4 uur een backup. Nu staat er bij laatste backup: nooit. En als ik handmatig een backup probeer te maken een melding dat het niet lukt.

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-11 21:01
BPP schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:36:
Zijn er meer mensen met een OPO die hun Whatsapp berichten niet kunnen backuppen? Normaal gesproken maakt die elke nacht om 4 uur een backup. Nu staat er bij laatste backup: nooit. En als ik handmatig een backup probeer te maken een melding dat het niet lukt.
Even gekeken en ik zie dat hij keurig elke nacht een backup maakt. Misschien even de app opnieuw installeren als je dat nog niet had gedaan.

PSN: extreme8eight

• liter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 14:49
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:47:

Ik ben infeite op zoek naar een boodschappenlijstje die je via 2 accounts (man/vrouw) kunt beheren, zowel online via web als via een app op tablet (Nexus10) als smartphone (one+one) en die dus automatisch wijzigingen synchroniseert met elkaar.
Google Keep https://play.google.com/s...d=com.google.android.keep

Excuus, is al voorbij gekomen...

[ Voor 17% gewijzigd door liter op 13-11-2014 19:54 ]

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:59
Zo, hij is vandaag dan eindelijk binnengekomen.
Wel even vervelend dat ie direct in Chinees begon en niet een setup menu ofzo (doos en alles waren ongeopend, geen gebruiksschade), schijn niet de enige geweest te zijn.

Nu maar even meteen rooten en gaan met die OPO.

Ben wel benieuwed welke recovery de meeste nu gebruiken.
Ik zelf ben CWM gewend dus denk dat ik die maar weer pak of is dat niet handig?

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:52
Net mijn OPO op ART gezet, maar merk eigenlijk geen verschil. Moet het soepeler lopen oid?

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-11 05:08
De telefoon wilt updaten naar 38R. Is dit verstandig om te doen of zitten er wat bugs?
Hoor hier en daar wel wat klachten, maar of het allemaal zo erg is en/of zo vaak voorkomt weet ik niet (:

• 418O2
zeg_ik_niet schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:28:
De telefoon wilt updaten naar 38R. Is dit verstandig om te doen of zitten er wat bugs?
Hoor hier en daar wel wat klachten, maar of het allemaal zo erg is en/of zo vaak voorkomt weet ik niet (:
Als je gelijk doorupdate naar 44s zou er niets aan de hand moeten zijn

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 19:32
schumi2004 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:08:
Zo, hij is vandaag dan eindelijk binnengekomen.
Wel even vervelend dat ie direct in Chinees begon en niet een setup menu ofzo (doos en alles waren ongeopend, geen gebruiksschade), schijn niet de enige geweest te zijn.

Nu maar even meteen rooten en gaan met die OPO.

Ben wel benieuwed welke recovery de meeste nu gebruiken.
Ik zelf ben CWM gewend dus denk dat ik die maar weer pak of is dat niet handig?
Je hebt niet de chinese versie, maar hij staat wel in het chinees? Draait daar dan ook ColorOS op?

Ik ben al een tijd over op twrp recovery. Werkt prima, vind het wat overzichtelijker dan CWM.

• zeg_ik_niet
418O2 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:35:
[...]

Als je gelijk doorupdate naar 44s zou er niets aan de hand moeten zijn
Oké thanks! :)
Ik gooi die update er wel op en dan daarna 44S

• YadeRofl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-06-2023
'T blijft mooi hoe OPO ons zover krijgt om zoveel moeite te doen om er eentje te bemachtigen

niet dat het het niet waard is hoor!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vandaag de mijne binnen gekregen om een S4 te vervangen. Tot nu toe bevalt het erg goed. Bij de S4 kan ik echt totaal niet tegen het standaard thema met alle happy kleuren. Dus dat werd rooten en een andere ROM draaien. Daar ook weer wat gezeik mee gehad, dus ben erg blij nu een telefoon te hebben die uit de doos goed is.

Als thema heb ik de volgende geinstalleerd: https://play.google.com/s...x.theme.blueinfinitumfree

Dit thema lijkt nog het meest op de oude Foxhound ROM op de S4. Gewoon lekker zwart met blauw en niet tig felle kleuren.

Kwam er al wel snel achter dat de Nova Launcher toch wel nodig is om alles te kunnen doen wat ik wil. Ik ben nu een uurtje of 2 bezig geweest met alles in te stellen zoals ik het wil, en ik vind het nu heerlijk er uit zien en draaien. Gelijk ook maar even een lifetime licence van Sygic gekocht om van het gecrackte gezeur af te zijn. 40 euro voor een lifetime licence met mappen van de hele wereld en updates is geen geld.

• zeg_ik_niet
PilatuS schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:02:
Gelijk ook maar even een lifetime licence van Sygic gekocht om van het gecrackte gezeur af te zijn. 40 euro voor een lifetime licence met mappen van de hele wereld en updates is geen geld.
Bevalt dat beter dan bv. Tomtom? :)

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Godver. 44s geupgrade, root weer weg. Kutzooi, kunnen ze daar niks op verzinnen?

• dragon2
  • Niet online
zeg_ik_niet schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:05:
[...]

Bevalt dat beter dan bv. Tomtom? :)
Ik heb ook al een tijdje de legale sygic (benelux). Werkt prima. Wel af en toe een bugje bij landscape houden van telefoon, dan wordt het beeld niet altijd goed opgebouwd. Terugdraaien lost het weer op. Had ik bij mijn S4 en nu bij de one ook. Maar verder top progamma, ben er blij mee. Had vantevoren een navigon licentie gekocht maar dat was echt bagger. Heb maar 1 telefoon gehad waarop hij niet force-closede en support was""Hebben wij een android versie dan?". Sygic werkt tot nu toe overal op (tablets/telefoons) en ze hebben regelmatig aanbiedingen dus lage prijs. Aanrader wat mij betreft.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:27

Sandyman538

SandstorM [148839]

Hoppa! schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:12:
Godver. 44s geupgrade, root weer weg. Kutzooi, kunnen ze daar niks op verzinnen?
3 minuten extra werk om even te rebooten in recovery en superuser weer even te flashen en klaar ben je.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Pagina: 1 ... 62 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.