Bij mij is batterij erg goed. Heb als android developer wel een beetje meegeholpen met het bouwen van custom roms en kan je, wanneer je gewoon een goede batterijduur wil, gewoon aanbevelen weinig te tweaken en gewoon op de originele software blijven. Bij mij gaat ie gemiddeld zon 1,5 dag mee en dat is gewoon helemaal prima aangezien ik hem toch elke nacht oplaad. Een college van me heeft net een s5 en moet hem elke dag rond 16:00 aan de lader leggen wat gewoon heel erg vervelend is.
Ik ga as. maandag maar eens de OPO bestellen..
In een uurtje dat ding bestellen moet lukken.. Als de servers niet overbelast zijn
In een uurtje dat ding bestellen moet lukken.. Als de servers niet overbelast zijn
Het bestellen ben ik niet zo bang voor, Maar wel over de uiteindelijke levertijd. Als ik het goed begrijp hebben ze gewoon voor elke dag een X aantal telefoons om te leveren, heb jij bestelling X+1 wordt je telefoon verzonden op dag 2 etc. Ik ben bang dat X klein is...
[ Voor 3% gewijzigd door Gotiniens op 23-10-2014 20:53 ]
Heb mn one+ nu sind vanochtend en was net uitgevallen omdat de batterij leeg was bij het opladen deed de telefoon heel vreemd leek wel alsof die niet goed contact had vervolgens de 220v adapter naar usb vervangen door 1 van HTC en nu laad hij gewoon prima op lijkt dus dat de 220v adapter niet helemaal goed is iemand anders dit ook gehad? Voor de rest top apparaat!
Momenteel duurt het 10 werkdagen (mijn OPO is defect). Hiervoor een ander toestel gehad met Bleeding Screen, binnen een week feedback ontvangen, DHL langsgestuurd (ze bellen je zelf op) en de verzendkosten heb ik niet moeten betalen.Amaze86 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 03:08:
[...]
Voordat de customer service van one+ reageert ben je al twee weken verder.Reken op een maand of zelfs langer,verzendkosten moet je zelf betalen.
Goed dus imo
Bij mij was het TNT express, geen DHL.HetGezegde schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:13:
[...]
Momenteel duurt het 10 werkdagen (mijn OPO is defect). Hiervoor een ander toestel gehad met Bleeding Screen, binnen een week feedback ontvangen, DHL langsgestuurd (ze bellen je zelf op) en de verzendkosten heb ik niet moeten betalen.
Goed dus imo
Edit: De communicatie met OnePlus is gewoon goed, het voor traject gaat snel, en het duurt alleen lang (2 weken) wanneer de RMA afdeling contact met je opneemt, maar eenmaal daarmee aan het communiceren gaat het snel.
Vergeet bij het retour sturen niet de nodige documenten te ondertekenen, in mijn geval had ik de invoice (commercieel factuur) niet getekend en kon de verzending niet doorgaan. Nadat ik TNT Express gecontacteerd heb en daarna de ingescande en getekende invoice gemaild heb is het door gelaten.
[ Voor 38% gewijzigd door Quad op 23-10-2014 21:18 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En daarom hoop ik dat ik om 16:00.01 op 'bevestig bestelling te kunnen drukken..Gotiniens schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:50:
Het bestellen ben ik niet zo bang voor, Maar wel over de uiteindelijke levertijd. Als ik het goed begrijp hebben ze gewoon voor elke dag een X aantal telefoons om te leveren, heb jij bestelling X+1 wordt je telefoon verzonden op dag 2 etc. Ik ben bang dat X klein is...
Wel een voordeel dat de telefoon vanuit de EU wordt geleverd. Geen BTW, douanekosten en inklaringskosten
Mijn broertje heeft een dode pixel ofzoiets? Alleen bij donker kleuren zie je hem en bij lichte kleuren zie je hem niet. Wat is dit precies?
Ik laat nu een dead pixel scanner en fixer van de playstore draaien. Hopen dat die m fixt. Iemand ervaringen?
Ik laat nu een dead pixel scanner en fixer van de playstore draaien. Hopen dat die m fixt. Iemand ervaringen?
Of zoek een invite, ben je direct klaar.Gotiniens schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 20:50:
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Vissen naar invites is niet toegestaan, dus weg.
[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 24-10-2014 00:02 ]
Hoeft toch ook niet? Uurtje rondneuzen op twitter, topic op GoT in de gaten houden of op het forum van OnePlus rond te neuzen. Kom je al een heel eind.
Of doe een rondje op V&A.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik zal wel ff koekeloeren.. Thanks!Quad schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:02:
Hoeft toch ook niet? Uurtje rondneuzen op twitter, topic op GoT in de gaten houden of op het forum van OnePlus rond te neuzen. Kom je al een heel eind.
Zal ik ook zeker doen als ik een lange levertijd heb. Maar een lage X zal de run op de invites niet minder maken. En de grap is dat sinds ik besloten heb een OPO te kopen ik geen invite meer te pakken kreeg
[off-topic]Ik klaag trouwens niet, in constateer[off-topic]
[ Voor 7% gewijzigd door Gotiniens op 23-10-2014 22:11 ]
Wat is die X in jouw geval? Is mij niet duidelijk.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Het aantal preorder telefoons dat ze kunnen leveren per dag.
Nee ben meestal druk, beetje appen, beetje bellen, beetje surfen, beetje gamen.Quad schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:48:
Dan doe je ook niets met je telefoon, 1 uur per dag. Maar voor jou is het natuurlijk wel erg fantastisch als je het eerder niet haalde.
WiFi only?
Uurtje onscreen time per dag heb ik wel genoeg aan.
Vandaag mijn one ontvangen. Paar vragen/opmerkingen:
Rond 18.00 uur voor de eerste keer opgestart en de 'configuratie' stappen doorlopen. Wat gespeeld met de telefoon, software geupdate en wat instellingen aangepast. Omdat ik weer met een schone lei wilde beginnen heb ik een factory reset gedaan.
Als ik het goed begrijp zou hij dan alle bestanden en mappen moeten verwijderen? Toen ik namelijk zojuist mijn telefoon aan mijn pc hing gaf deze een map aan van een bepaalde app (myMail), dit is een app die ik vóór de factory reset had geïnstalleerd, en nee, ik heb Google geen backup laten terugzetten tijdens het 'installatieproces'. Verder niet zo probleem maar vind het alleen vreemd.
De reden dat ik de telefoon aan mijn pc hing, was omdat ik een backup van mijn oude Whatsapp wilde overzetten. Mijn pc zag de map van Whatsapp echter niet, terwijl de bestandsbeheer app op de telefoon zelf, deze map wel zag. Toen de telefoon maar herstart en opnieuw aangesloten op de pc, waarna de map gelukkig wel tevoorschijn kwam. Hierin de map 'Databases' aangemaakt en het laatste 'msgstore-2014-10-23.1.db.crypt7' bestand in de map geplaatst, maar na het openen van Whatsapp op de telefoon gebeurde er niks. Iemand tips, hij zou deze toch auto. moeten zien?
Dan het laatste, na de herstart (dus niet de factory reset) stonden veel apps op een totaal andere positie of waren van het startscherm af. Iemand dit eerder gehad?
Alvast bedankt voor de reacties.
Rond 18.00 uur voor de eerste keer opgestart en de 'configuratie' stappen doorlopen. Wat gespeeld met de telefoon, software geupdate en wat instellingen aangepast. Omdat ik weer met een schone lei wilde beginnen heb ik een factory reset gedaan.
Als ik het goed begrijp zou hij dan alle bestanden en mappen moeten verwijderen? Toen ik namelijk zojuist mijn telefoon aan mijn pc hing gaf deze een map aan van een bepaalde app (myMail), dit is een app die ik vóór de factory reset had geïnstalleerd, en nee, ik heb Google geen backup laten terugzetten tijdens het 'installatieproces'. Verder niet zo probleem maar vind het alleen vreemd.
De reden dat ik de telefoon aan mijn pc hing, was omdat ik een backup van mijn oude Whatsapp wilde overzetten. Mijn pc zag de map van Whatsapp echter niet, terwijl de bestandsbeheer app op de telefoon zelf, deze map wel zag. Toen de telefoon maar herstart en opnieuw aangesloten op de pc, waarna de map gelukkig wel tevoorschijn kwam. Hierin de map 'Databases' aangemaakt en het laatste 'msgstore-2014-10-23.1.db.crypt7' bestand in de map geplaatst, maar na het openen van Whatsapp op de telefoon gebeurde er niks. Iemand tips, hij zou deze toch auto. moeten zien?
Dan het laatste, na de herstart (dus niet de factory reset) stonden veel apps op een totaal andere positie of waren van het startscherm af. Iemand dit eerder gehad?
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik heb op mijn oude telefoon een backup gemaakt van de hele whatsapp map, deze op mijn nieuwe telefoon gezet en toen pas whatsapp geïnstalleerd.
Werkt perfect op die manier
Ik zou op de nieuwe telefoon whatsapp de-installeren en de map weggooien mocht deze er nog staan, whatsapp backup er op zettten en dan whatsapp installeren.
Ik zou op de nieuwe telefoon whatsapp de-installeren en de map weggooien mocht deze er nog staan, whatsapp backup er op zettten en dan whatsapp installeren.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Kan we die wipe van dalvik en cache ook doen zonder root en zo ja hoe doen we dat?Gabliboeba schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:17:
Na een wipe van dalvik en cache en een update naar de laatste CM11 nightly, is m'n accuduur sterk verbeterd. Voorheen haalde ik vaak 4-4,5u screen on time op een volle acculading. Nu bijna 6 uur.
Meer batterij is altijd welkom.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Gaat niet lukken, de Dalvik cache heeft "system" permissies (root dus) gebruikers hebben alleen maar run permissies.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Wipe van cache kun je doen door bij de developers options "advanced reboot" aan te zetten, daarna rebooten in recovery en daar wipe cache partition te doenErikRo schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 00:24:
[...]
Kan we die wipe van dalvik en cache ook doen zonder root en zo ja hoe doen we dat?![]()
Meer batterij is altijd welkom.
Dalvik cache weet ik niet.., denk dat je dat standaard niet kunt?
Wat zijn eigenlijk de voor- en nadelen van het systeem in Dalvik of ART te zetten?
Ik heb ineens de 'Mediaserver' ver bovenaan staan bij het batterijgebruik en hij houd de telefoon constant ingeschakeld blijkbaar. Iemand enig idee wat dit is (heb 'm tot nu toe nog nooit zien staan). Bij privacybeheer kon ik hem niet vinden in ieder geval.
Mediaserver is het achtergrondproces dat audio of video afspeelt. Als je bijvoorbeeld de telefoon als mp3 speler gebruikt komt de mediaserver hoog in de lijst.EeePC schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:43:
Ik heb ineens de 'Mediaserver' ver bovenaan staan bij het batterijgebruik en hij houd de telefoon constant ingeschakeld blijkbaar. Iemand enig idee wat dit is (heb 'm tot nu toe nog nooit zien staan). Bij privacybeheer kon ik hem niet vinden in ieder geval.
Welke muziek app gebruik je en sluit 'ie wel goed af als je 'm niet gebruikt?
Hmm, oke thanks!. Ik gebruik alleen Spotify, maar had ik niet aan vandaag.Condor70 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:55:
[...]
Mediaserver is het achtergrondproces dat audio of video afspeelt. Als je bijvoorbeeld de telefoon als mp3 speler gebruikt komt de mediaserver hoog in de lijst.
Welke muziek app gebruik je en sluit 'ie wel goed af als je 'm niet gebruikt?
Ik denk dat het door de NOS app komt, heb daar vanochtend een filmpje in gekeken. Maar blijkbaar sluit ie dat niet meer af als je de NOS app sluit.
ART compileert apps bij installatie (AOT), Dalvik pas bij uitvoeren (JIT). ART zou daarom sneller en zuiniger moeten zijn bij uitvoeren.WishmasterNL schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:39:
Wat zijn eigenlijk de voor- en nadelen van het systeem in Dalvik of ART te zetten?
Het nadeel is dat sommige oudere apps niet compatibel zijn met ART en crashes kunnen veroorzaken.
Bij mij draait alles prima op ART, behalve de app van Facebook. Daarbij lijkt het af en toe alsof hij toch bij uitvoeren nog iets wil compileren en dan duurt het lang voordat de app is opgestart. Misschien is dat alleen na een update van de app, omdat hij dan dingen moet aanpassen of zo?
Geen enorm issue natuurlijk en ART heeft verder wel voordelen: het apparaat lijkt soepeler te reageren en minder batterij te verbruiken.
Geen enorm issue natuurlijk en ART heeft verder wel voordelen: het apparaat lijkt soepeler te reageren en minder batterij te verbruiken.
Punctuality is the politeness of kings
Morning,
Als ik mn opo op ART wil zetten, reboot ie maar vervolgens gebeurt er niks en blijft hij gewoon op dalvik staan.
Weten jullie hoe ik dit kan verhelpen?
Als ik mn opo op ART wil zetten, reboot ie maar vervolgens gebeurt er niks en blijft hij gewoon op dalvik staan.
Weten jullie hoe ik dit kan verhelpen?
Heb je Xposed geïnstalleerd? Dan werkt het niet.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik heb een heel raar melding gekregen, heeft iemand deze melding ook gekregen, of weet iand wat het precies inhoudt?

Foto is klikbaar (voor grotere versie)
Het gebeurde nog net toen ik Gmail opende. Wel moet ik zeggen dat nadat ik in deze forum had gelezen sommige functies van play-services heb uitgeschakeld, en heb ook nog net de nieuwe play-store update OTA gekregen voordat ik de melding kreeg van Gmail.

Foto is klikbaar (voor grotere versie)
Het gebeurde nog net toen ik Gmail opende. Wel moet ik zeggen dat nadat ik in deze forum had gelezen sommige functies van play-services heb uitgeschakeld, en heb ook nog net de nieuwe play-store update OTA gekregen voordat ik de melding kreeg van Gmail.
[ Voor 19% gewijzigd door yeth3119 op 24-10-2014 12:08 ]
Werkt Xposed installer niet op ART of moet ik hem nou deinstalleren, op ART zetten en vervolgens weer installeren?Quad schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:42:
Heb je Xposed geïnstalleerd? Dan werkt het niet.
Nee, Xposed installer werkt niet met ART.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ondertussen de OPO al 'n dag in gebruik. Tof toestel. Had hiervoor een Note 3, maar de OPO ik toch nét wat rapper. Scherm is uiteraard wel wat minder (had overigens veel erger verwacht, scherm is nog best goed! ondanks dat't geen AMOLED is), maarja. Ding kost ook de helft!
Wel heb ik last van spontane freezes, iemand anders? Ik zit nog volledig stock.
Wel heb ik last van spontane freezes, iemand anders? Ik zit nog volledig stock.
Verwijderd
Groot probleem:
Ik heb een oneplus one besteld via myefox.fr zonder invite. Levering uit singapore. Hij werkte 2 maand perfect. Vanmorgen ging mijn wekker af. Ik zette de wekker af, en toen ik even nadien hem wou gebruiken kreeg ik een zwart scherm. De homebutton licht wel nog op dus het besturingssysteem is actief. Ik heb geprobeerd de baterij eruit te halen en weer in te steken, geen effect. Als ik reboot zie ik de backlight, maar niks op het scherm. Gestures voor flitser werken wel. Iemand zei me dat dit mogelijks een driver probleem is.
Heeft iemand een oplossing?
Groeten,
Ik heb een oneplus one besteld via myefox.fr zonder invite. Levering uit singapore. Hij werkte 2 maand perfect. Vanmorgen ging mijn wekker af. Ik zette de wekker af, en toen ik even nadien hem wou gebruiken kreeg ik een zwart scherm. De homebutton licht wel nog op dus het besturingssysteem is actief. Ik heb geprobeerd de baterij eruit te halen en weer in te steken, geen effect. Als ik reboot zie ik de backlight, maar niks op het scherm. Gestures voor flitser werken wel. Iemand zei me dat dit mogelijks een driver probleem is.
Groeten,
Ik weet echt niet hoe je dit kan oplossen, ik hoop wel dat het snel goed komt met je OPO, maar hoe heb jij het voor elkaar gekregen om de accu eruit te halen en daarna weer erin te steken?Vraag het uit nieuwsgierigheidVerwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:40:
Groot probleem:
Groeten,
[ Voor 4% gewijzigd door yeth3119 op 24-10-2014 12:46 ]
ColorOS of CM (waarschijnlijk was het de ColorOS versie?)Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:40:
Groot probleem:
Groeten,
.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG
https://www.ifixit.com/Teardown/OnePlus+One+Teardown/26484yeth3119 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:45:
[...]
Ik weet echt niet hoe je dit kan oplossen, ik hoop wel dat het snel goed komt met je OPO, maar hoe heb jij het voor elkaar gekregen om de accu eruit te halen en daarna weer erin te steken?Vraag het uit nieuwsgierigheid
Tsja je kan beter de powerknop 10seconde ingedrukt houden, daan gaat 'ie ook uit/rebooten.
Maar @ygoubau, je krijgt ook niet het oneplus one loge te zien tijdens het booten?
Probeer is te booten in fastboot mode (volume up + power). Als het goed is krijg je dan het cyanogen mod logo te zien.
Maar @ygoubau, je krijgt ook niet het oneplus one loge te zien tijdens het booten?
Probeer is te booten in fastboot mode (volume up + power). Als het goed is krijg je dan het cyanogen mod logo te zien.
Misschien een wat "neurotisch" vraagje maar ik stel hem toch maar. Ik heb mijn preorder voor komende maandag voorbereid maar ik zie die preorder niet terug onder mijn accountgegevens op de OnePlus-website. Dit ondanks het feit dat ik e.a. heb ingevoerd nadat ik mezelf ingelogd heb op mijn account voordat ik de order invoerde. Weet iemand of dit klopt? Ik had verwacht iets terug te kunnen zien op mijn account.
Ik zie net dat ik de nieuwe play market gepusht heb gekregen.
Ook was er een update voor de Cyanogen Camera app met wat fxes.
Ook was er een update voor de Cyanogen Camera app met wat fxes.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Iemand?jweetogh schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:42:
Mijn broertje heeft een dode pixel ofzoiets? Alleen bij donker kleuren zie je hem en bij lichte kleuren zie je hem niet. Wat is dit precies?
Lijkt meer op een "stuck pixel", maar ik kan het fout hebben. Zo'n tooltje is te proberen, het lijkt me sterk dat het iets zal slopen. Of het helpt is weer een andere vraag.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Dit klopt. Je kunt nu nog niks aan je cart toevoegen. Wat je nu doet is enkel je order alvast 'klaarmaken' zodat je over 3 dagen alleen nog maar hoeft te betalen.beantherio schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:53:
Misschien een wat "neurotisch" vraagje maar ik stel hem toch maar. Ik heb mijn preorder voor komende maandag voorbereid maar ik zie die preorder niet terug onder mijn accountgegevens op de OnePlus-website. Dit ondanks het feit dat ik e.a. heb ingevoerd nadat ik mezelf ingelogd heb op mijn account voordat ik de order invoerde. Weet iemand of dit klopt? Ik had verwacht iets terug te kunnen zien op mijn account.
Hoe zit het met de tekst die eronder staat; 'available starting from Q2'.
Ik neem aan dat ze het over 2014 hebben
Ik neem aan dat ze het over 2014 hebben
[ Voor 4% gewijzigd door zeg_ik_niet op 24-10-2014 19:51 ]
Ja, hij was toch ook available vanaf Q2? Het wordt hooguit tijd om die tekst te schrappen...
Punctuality is the politeness of kings
Ja daarom, ik dacht straks bestel ik 'm en kan ik minimaal tot april wachtendreamscape schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:01:
Ja, hij was toch ook available vanaf Q2? Het wordt hooguit tijd om die tekst te schrappen...
Sinds kort merk ik dat er bij "eigenaar" geen foto meer staat maar een groot leeg gezicht.
Als ik er nu op druk dan kan ik een nieuwe lokaal telefoon account aanmaken.
Nou sta ik zelf al met al mijn gegevens in mijn contact lijst, maar kan met geen mogelijkheid deze daar aan koppelen.
Iemand een idee of dat kan?
Als ik er nu op druk dan kan ik een nieuwe lokaal telefoon account aanmaken.
Nou sta ik zelf al met al mijn gegevens in mijn contact lijst, maar kan met geen mogelijkheid deze daar aan koppelen.
Iemand een idee of dat kan?
Google plus settings
account settings
contacts
keep contacts up to date
account settings
contacts
keep contacts up to date
Misschien een gekke vraag, maar kan je je flash backlight gebruiken bij notificaties?
Als ik google op Android flash notification zie ik wel een aantal apps. Standaard kan het volgens mij niet
Iets als dit? Flashlight NotifierCronimet schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:47:
Misschien een gekke vraag, maar kan je je flash backlight gebruiken bij notificaties?
Weet iemand hoe je een andere app als default kan instellen als deze niet bij het lijstje staat waar je kan kiezen tussen éen maal of altijd? Als ik in kik een afbeelding wil uitkiezen kan ik alleen uit iconpacks kiezen...
Ik heb dit al geprobeerd maar dan maakt hij een nieuwe contact aan.anessie schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:25:
Google plus settings
account settings
contacts
keep contacts up to date
En ik wil juist mijn eigen bestaand contact gebruiken.
Beste mede 1+1 gebruikers,
Ik heb naar mijn weten alle opties bekeken en op internet rond gezocht om antwoord te krijgen op het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik op een willekeurige plek in het scherm (midden) naar beneden veeg om de notificatie balk tevoorschijn te halen?
Alvast bedankt voor de oplossing! (telefoon is namelijk relatief groot 😆)
Ik heb naar mijn weten alle opties bekeken en op internet rond gezocht om antwoord te krijgen op het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik op een willekeurige plek in het scherm (midden) naar beneden veeg om de notificatie balk tevoorschijn te halen?
Nova Launcher installeren!Rish schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:18:
Beste mede 1+1 gebruikers,
Ik weet niet of dit geheel ontopic is, maar de volgende app crasht steeds bij mij:
Google Play: OsmAnd Kaarten & Navigatie
Zou iemand kunnen testen door de app te downloaden, te openen en vervolgens op "maps" te drukken? Wanneer ik dat doe, crasht de app
.
Zou iemand kunnen testen door de app te downloaden, te openen en vervolgens op "maps" te drukken? Wanneer ik dat doe, crasht de app
Wat vinden jullie van het volume van de beltoon en de wekker/alarm. Ook al heb ik ze op het zachtst staan dan nog zit ik bij het plafond omhoog op het moment dat mijn wekker afgaat of als ik gebeld word. Ben ik de enige? Iemand die een oplossing weet of een appje? Er zijn wel 'gentle increase' apps, maar die komen niet onder het volume wat de oneplus one als minimaal volume heeft staan.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik zou het niet weten, ik heb het altijd op maximaal staan, anders word ik niet wakker XDSandyman538 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:09:
Wat vinden jullie van het volume van de beltoon en de wekker/alarm. Ook al heb ik ze op het zachtst staan dan nog zit ik bij het plafond omhoog op het moment dat mijn wekker afgaat of als ik gebeld word. Ben ik de enige? Iemand die een oplossing weet of een appje? Er zijn wel 'gentle increase' apps, maar die komen niet onder het volume wat de oneplus one als minimaal volume heeft staan.
Deze app gebruik ik al jaren. Bij mij geen crash bij openen van de kaart of het kaartbeheer.floriz87 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 09:55:
Ik weet niet of dit geheel ontopic is, maar de volgende app crasht steeds bij mij:
Zou iemand kunnen testen door de app te downloaden, te openen en vervolgens op "maps" te drukken? Wanneer ik dat doe, crasht de app.
Dat werkt gewoon bij mij, heb hem net geïnstalleerd, kreeg een popup om een kaart te downloaden, dus dat gedaan. En daarna op map gedrukt. Hij laat mijn positie zien op de kaart. Ik zit op de stock ROM. Misschien ff alle cache en data van de app wissen?floriz87 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 09:55:
Zou iemand kunnen testen door de app te downloaden, te openen en vervolgens op "maps" te drukken? Wanneer ik dat doe, crasht de app.
Ik ben dat nog nergens tegengekomen. Bij mij staat die op 2 "klikken" vanaf nul, dus niet eens op zijn zachtstSandyman538 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:09:
en mijn telefoon ligt letterlijk naast mijn hoofd als ik wakker wordt. En ik vind het dan niet te hard.
Ik weet dat ik op mijn oude telefoon (Galaxy nexus) ooit in CM een optie had om alle volume stappen te verdubbelen, dus dat je kleinere stapjes kon nemen. Maar dat lost jouw probleem niet op. Ik gok dat het iets in een custom kernel zal zijn dat het minimum volume niveau kan aanpassen.
@ Hierboven
Dank voor het testen. Ik krijg het niet aan de praat. Ik vraag me af wat er mis gaat. Ik draai gewoon 38R + stock ROM. Had wel een xposed framework, deze verwijderd, maar ook dat heeft geen zin gehad. Inmiddels heb ik een OsmAndQtArm nightly gedownload, deze lijkt wel te werken, vreemd genoeg. Alleen wil hij de offline maps nog niet laden.solved
Dank voor het testen. Ik krijg het niet aan de praat. Ik vraag me af wat er mis gaat. Ik draai gewoon 38R + stock ROM. Had wel een xposed framework, deze verwijderd, maar ook dat heeft geen zin gehad. Inmiddels heb ik een OsmAndQtArm nightly gedownload, deze lijkt wel te werken, vreemd genoeg. Alleen wil hij de offline maps nog niet laden.solved
Is er een manier om standaard voorbeelden van sms & fb op je lockscreen te krijgen.?
Ik heb de OPO nu bijna 2 weken en de transitie van iOS naar Android is gladjes verlopen: er zijn eigenlijk weinig dingen die ik niet kan die ik wel kon.
Ik zit alleen nog een beetje met de mail app.
Ik heb een Gmail account en een POP account die ik in 1 app will bekijken.
De Gmail app is alleen voor gmail accounts en kan ik geen POP aan toevoegen.
De app Email kan wel meerdere accounts monitoren, maar die vind ik er als eerste niet uitzien, los daarvan zie ik geen attachments: geen paperclips bij de berichten......tenminste....niet bij allemaal.
Ik heb een IP camera bij de voordeur en die stuurt foto's via e-mail wanneer er iemand voor de deur staat.
In de Gmail app komen de mailtjes binnen met de foto's erbij, maar bij de Email app staan er geen paperclips.
Ik krijg ook dagrapporten (kleine spreadsheets) van de zonnepanelen binnen bij hetzelfde gmail account
en die staan er wel bij....
Bij Email settings staat "bijlagen downloaden" aangevinkt.
Bij Gmail settings staat syncen uitgeschakeld.
Het vreemde is dus dat de xls-jes wel van de Gmail account gedownload worden, maar de foto's niet.....maar in de Gmail app zelf weer wel....
Of weten jullie een aantrekkelijke mail app die POP/IMAP aankan?
O ja.....kan ik de Gmail-app helemaal verwijderen?
Of mag dat niet van meneer Google?
De app Email kan wel meerdere accounts monitoren, maar die vind ik er als eerste niet uitzien, los daarvan zie ik geen attachments: geen paperclips bij de berichten......tenminste....niet bij allemaal.
Ik heb een IP camera bij de voordeur en die stuurt foto's via e-mail wanneer er iemand voor de deur staat.
In de Gmail app komen de mailtjes binnen met de foto's erbij, maar bij de Email app staan er geen paperclips.
Ik krijg ook dagrapporten (kleine spreadsheets) van de zonnepanelen binnen bij hetzelfde gmail account
Het vreemde is dus dat de xls-jes wel van de Gmail account gedownload worden, maar de foto's niet.....maar in de Gmail app zelf weer wel....
[ Voor 3% gewijzigd door Ridder op 25-10-2014 11:12 ]
misschien is Google Play: myMail—free email application iets voor je.
Die doet geen POP volgens mij....
Maar ik heb inmiddels K9 mail er op gezet, en Gmail en Email uitgeschakeld en het lijkt allemaal goed te werken nu....
Maar ik heb inmiddels K9 mail er op gezet, en Gmail en Email uitgeschakeld en het lijkt allemaal goed te werken nu....
Er zijn twee opties.leducw schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:47:
Is er een manier om standaard voorbeelden van sms & fb op je lockscreen te krijgen.?
- Of wachten op Android 5.0 op de OnePlus.
- Custom rom; Ik gebruik momenteel VanirAOSP welke lockscreen notifications als een optie heeft.
Nou ja; eigenlijk drie opties als je een custom lockscreen wilt installeren. Maar dat vind ik niet echt een nette oplossing
[ Voor 15% gewijzigd door blmp op 25-10-2014 11:51 ]
Patient gamer
Ik had gisteren een goeie dag 
Even hoopte ik nog de 9 uur te kunnen halen maar op 2% viel het toestel uit. De screenshots zijn gemaakt direct nadat de OPO weer was aangezet.

Even hoopte ik nog de 9 uur te kunnen halen maar op 2% viel het toestel uit. De screenshots zijn gemaakt direct nadat de OPO weer was aangezet.

Nog een mooier oplossing (vind ik zelf) is om je POP account toe te voegen aan gmail (kan bij instellingen van gmail op je computer).Ridder schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:10:
Ik heb de OPO nu bijna 2 weken en de transitie van iOS naar Android is gladjes verlopen: er zijn eigenlijk weinig dingen die ik niet kan die ik wel kon.
Dan heb je meteen OVERAL dezelfde inbox zonder dat je het op de server van je provider hoeft te laten staan. Ook voor het organiseren is het veel makkelijker (op mobiel verwijderen is ook verwijderen van je computer etc)
Kan die Microsoft lockscreen dat niet?blmp schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:46:
[...]
Er zijn twee opties.
- Custom rom; Ik gebruik momenteel VanirAOSP welke lockscreen notifications als een optie heeft.
Nou ja; eigenlijk drie opties als je een custom lockscreen wilt installeren. Maar dat vind ik niet echt een nette oplossing
nieuws: Microsoft brengt aangepast lockscreen voor Android uit
[ Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 25-10-2014 12:22 ]
Bedankt! Het heeft gewerkt.fast-server schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:18:
Ik heb op mijn oude telefoon een backup gemaakt van de hele whatsapp map, deze op mijn nieuwe telefoon gezet en toen pas whatsapp geïnstalleerd.
Ik heb deze een tijdje gebruikt, vond het wel aardig werken, maar mijn S3 is nogal glitchy dus heb het maar bij de stock lockscreen gehouden.leducw schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:47:
Overigens kan je ook nog een lockscreen als AcDisplay kunnen gebruiken. Dit is een lockscreen een beetje a la Moto X, vind het erg vet en werkt goed! Kan tevens goed integreren in het OS doordat er optimalisaties zijn met zelfs een module voor in Xposed installer.
Google Play: NiLS Lockscreen Notifications zou ook wat kunnen zijn. Ik gebruik 't naar tevredenheid
Da's nog makkelijker!incomer schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:52:
[...]
Nog een mooier oplossing (vind ik zelf) is om je POP account toe te voegen aan gmail (kan bij instellingen van gmail op je computer).
Dan heb je meteen OVERAL dezelfde inbox zonder dat je het op de server van je provider hoeft te laten staan. Ook voor het organiseren is het veel makkelijker (op mobiel verwijderen is ook verwijderen van je computer etc)
Ik blijf K9 wel gebruiken, maar ik heb wel de POP bij Gmail erbij gezet.
Is het mogelijk om op de standaard lock screen de message app te vervangen met hangouts? Als ik kijk in het lijstje waarmee ik het kan vervangen dan staat hangouts er om een of andere reden niet tussen.
Over 20 uur maar eensch de Oneplus One aanschaffen
Bij mij komen de berichten in hangouts gewoon op mijn lockscreen. Daarvoor niks anders gedaan dan hangouts installeren. Of bedoel je wat anders?
Bij mij ook, maar ik bedoel de optie om van de lock te kunnen swipen naar hangouts. Ik heb het niet over het custom lockscreen van cyanogenmod, maar om het lockscreen wat je krijgt als je dat uitzet.ronaldo vivaldi schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:03:
Bij mij komen de berichten in hangouts gewoon op mijn lockscreen. Daarvoor niks anders gedaan dan hangouts installeren. Of bedoel je wat anders?
Nu offtopic, dus weg
[ Voor 91% gewijzigd door PaT op 27-10-2014 09:17 ]
Beste mensen,
Ik heb nu bijna een weekje mijn OPO binnen. Ik had hiervoor een Iphone 4 in gebruik en ben er natuurlijk erg tevreden over. Schilt namelijk al heel wat in hardware en functionaliteit. Echter heb ik nog een paar problemen waar jullie mij wellicht bij zouden kunnen helpen.
Het gaat vooral om de toegangsscherm, die ik een beetje wil bewerken maar waar ik jammer genoeg helemaal niks kan over vinden. Ik wil namelijk de icoontjes van de batterij en het weer verwijderen (of bewerken, verplaatsen) en wellicht ook de klok verplaatsen. (voorbeeldje hier: http://imgur.com/aULQGI6 )
Weten jullie ook misschien hoe ik meer functies erop krijg? Bijv. de vergrendelingsoptie met de 5 apps als je bij instellingen "aangepast vergrendelingsscherm" uit hebt gevinkt leek mij wel interessant maar is helaas niet beschikbaar als ik het wel aan vink. Ook mis ik notificatie berichten en een preview bericht voor apps als whatsapp enz. net als bij iOS.
Verder prima en hele degelijke telefoon! Gelukkig nog geen last gehad van een aantal dingen die ik eerder zag langskomen. Hopelijk heeft er iemand een oplossing voor mij :)!
Ik heb nu bijna een weekje mijn OPO binnen. Ik had hiervoor een Iphone 4 in gebruik en ben er natuurlijk erg tevreden over. Schilt namelijk al heel wat in hardware en functionaliteit. Echter heb ik nog een paar problemen waar jullie mij wellicht bij zouden kunnen helpen.
Het gaat vooral om de toegangsscherm, die ik een beetje wil bewerken maar waar ik jammer genoeg helemaal niks kan over vinden. Ik wil namelijk de icoontjes van de batterij en het weer verwijderen (of bewerken, verplaatsen) en wellicht ook de klok verplaatsen. (voorbeeldje hier: http://imgur.com/aULQGI6 )
Weten jullie ook misschien hoe ik meer functies erop krijg? Bijv. de vergrendelingsoptie met de 5 apps als je bij instellingen "aangepast vergrendelingsscherm" uit hebt gevinkt leek mij wel interessant maar is helaas niet beschikbaar als ik het wel aan vink. Ook mis ik notificatie berichten en een preview bericht voor apps als whatsapp enz. net als bij iOS.
Verder prima en hele degelijke telefoon! Gelukkig nog geen last gehad van een aantal dingen die ik eerder zag langskomen. Hopelijk heeft er iemand een oplossing voor mij :)!
Die icoontjes zijn uit te zetten, verder kan je andere lockschermen downloaden dus je kan er eentje zoeken die wel aan je eisen voldoet.Rutozd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:05:
Zie hierboven, extra lockschermen kan je vinden in de play store.Weten jullie ook misschien hoe ik meer functies erop krijg? Bijv. de vergrendelingsoptie met de 5 apps als je bij instellingen "aangepast vergrendelingsscherm" uit hebt gevinkt leek mij wel interessant maar is helaas niet beschikbaar als ik het wel aan vink.
Preview van het bericht staat gewoon in het notificatie centrum, van boven in het scherm naar beneden vegen en dan zie je alle notificatie, deze kan je vervolgens ook weer naar beneden vegen om de inhoud zichtbaar te maken. Is dit wat je bedoeld ?Ook mis ik notificatie berichten en een preview bericht voor apps als whatsapp enz. net als bij iOS.
Hmm ja zoiets, Ik had het liever meteen op het scherm gezien zonder eerst wat omlaag te vegen maar dat is op zich een goede oplossing waar ik me niet van op de hoogte was.Brilsmurfffje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:19:
[...]
Die icoontjes zijn uit te zetten, verder kan je andere lockschermen downloaden dus je kan er eentje zoeken die wel aan je eisen voldoet.
[...]
Zie hierboven, extra lockschermen kan je vinden in de play store.
[...]
Preview van het bericht staat gewoon in het notificatie centrum, van boven in het scherm naar beneden vegen en dan zie je alle notificatie, deze kan je vervolgens ook weer naar beneden vegen om de inhoud zichtbaar te maken. Is dit wat je bedoeld ?
Bedankt voor de snelle reactie. Weet je toevallig ook hoe ik die 2 icoontjes weg haal dan? Ik zal eens ff rondsnuffelen op de play store voor andere themas!
[ Voor 9% gewijzigd door Rutozd op 26-10-2014 15:31 ]
Nee. NILS widget download uit de Play Store en die op je lockscreen zetten.blmp schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:46:
[...]
Er zijn twee opties.
Heb gisteren mijn One Plus even aan de lader gehangen voor ik uit eten ging etc.
Hij was 92% toen ik hem van de lader afhaalde. Nu, bijna 16u later, staat de telefoon alsnog op 92% batterij, met ruim 1u screen on time. Echt heel bijzonder!
Hij was 92% toen ik hem van de lader afhaalde. Nu, bijna 16u later, staat de telefoon alsnog op 92% batterij, met ruim 1u screen on time. Echt heel bijzonder!
Stekkertje er goed in ?HansAnders07 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:37:
Heb gisteren mijn One Plus even aan de lader gehangen voor ik uit eten ging etc.
Mijn OnePlus One is op plaats bestemming aangekomen, ik heb de RMA afdeling ingelicht en nu afwachten op het vervolg.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Wat zijn de gemiddelde ervaringen met de RMA-afdeling hier? De One+ van mijn vriendin start inmiddels helemaal niet meer op (blijft rebooten), maar ik wacht al een week of reactie (behalve 'het is druk, nog even geduld) van Oneplus. Hierboven zie ik 2 weken staan, vraag me af of dat gemiddeld is
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
edit: Thanks, nog ff wakker worden... gemoved ! :-)
[ Voor 85% gewijzigd door Insehh op 27-10-2014 10:20 ]
De enige ekte...
[OnePlus One] AccessoiresInsehh schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:16:
Hi allen,
Ik ga de OPO dus ook bestellen, ik vroeg me alleen af welke case je hier het beste voor kan gebruiken ?
Heb afgelopen smartphone voor het eerste schade aan het scherm gehad, en dit was gelijk amper te fixen dus ben nu beetje oplettender geworden...
Vond persoonlijk de http://www.oneplus-shop.nl/nillkin-flip-cases/ wel redelijk fijn ervoor, om ook meldingen etc vantevoren te zien, maar vraag me af in hoeverre dit beschermt.
Alvas thx ! :-)
Volgens mij lees je niet goed
De vraag 'stekkertje er goed uit' had beter gepast
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Voor je bij de echte RMA afdeling bent duurt het wel twee weken nadat je doorgestuurd bent, maar zodra je erin zit gaat het snel. Heb mijne nu vorige week dinsdag opgestuurd en hij is vannacht NL tijd afgeleverd. Nu moest ik OnePlus een bericht sturen zodra het afgeleverd is en zullen ze mij een replacement sturen. Of het een refurbished is, of een nieuwe en of deze dan vanuit de UK verzonden wordt is nog onbekend.Chakotay schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:15:
Wat zijn de gemiddelde ervaringen met de RMA-afdeling hier? De One+ van mijn vriendin start inmiddels helemaal niet meer op (blijft rebooten), maar ik wacht al een week of reactie (behalve 'het is druk, nog even geduld) van Oneplus. Hierboven zie ik 2 weken staan, vraag me af of dat gemiddeld is
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ah, duidelijk. Nou nog hopen dat ze er geen probleem van maken dat deze telefoon niet onder mijn eigen account besteld is, anders kan ik waarschijnlijk weer opnieuw 2 weken de queue in. Ik heb er eentje onder mijn eigen account, en eentje via een vriend... Natuurlijk raakt juist die 2e defectQuad schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:37:
[...]
Voor je bij de echte RMA afdeling bent duurt het wel twee weken nadat je doorgestuurd bent, maar zodra je erin zit gaat het snel. Heb mijne nu vorige week dinsdag opgestuurd en hij is vannacht NL tijd afgeleverd. Nu moest ik OnePlus een bericht sturen zodra het afgeleverd is en zullen ze mij een replacement sturen. Of het een refurbished is, of een nieuwe en of deze dan vanuit de UK verzonden wordt is nog onbekend.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Vind het toch knap dat ik een site vind waar je zo de Oneplus One kan bestellen en binnen 5 werkdagen geleverd hebt terwijl ze het zelf enkel via invites/preorders doen op het moment...
De enige ekte...
Aan dezelfde prijs als op de officiële site en met CM op?Insehh schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:46:
Vind het toch knap dat ik een site vind waar je zo de Oneplus One kan bestellen en binnen 5 werkdagen geleverd hebt terwijl ze het zelf enkel via invites/preorders doen op het moment...
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Ik was nog even voorzichtig met het plaatsen van een link, maar: niet helemaal.
de 64GB versie is de 40 euro duurder, voor de rest ziet het er allemaal hetzelfde uit met ook redelijk aantal reviews. Maar juist omdat de officiele manier via pre-order / invites gaan ben ik erg voorzichtig mee...
de 64GB versie is de 40 euro duurder, voor de rest ziet het er allemaal hetzelfde uit met ook redelijk aantal reviews. Maar juist omdat de officiele manier via pre-order / invites gaan ben ik erg voorzichtig mee...
De enige ekte...
Als je er een factuur bij kan leveren maakt het niet uit.Chakotay schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:39:
[...]
Ah, duidelijk. Nou nog hopen dat ze er geen probleem van maken dat deze telefoon niet onder mijn eigen account besteld is, anders kan ik waarschijnlijk weer opnieuw 2 weken de queue in. Ik heb er eentje onder mijn eigen account, en eentje via een vriend... Natuurlijk raakt juist die 2e defect
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik vraag me dit ook af, maar dan voor als je GEEN gebruik maakt van een lockscreen.leducw schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:47:
Als ik bv een Whatsapp bericht krijg en mn telefoon staat uit dan krijg ik netjes deze te zien.
Wil zelfde ook met SMS.Hen nu wel geluid en LED melding maar niets in beeld.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]
[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.