Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.149 views

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Zou het kunnen dat je 38R erop gezet hebt zonder system folder te wipen?

Ik heb zo een beetje hetzelfde probleem, ik ben nu met gsam, betterbatterystats, root&exposed met unbounce aan het zien of ik het zo kan oplossen. Zoniet ga ik eens een full wipe doen.

• joost89
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Heeft iemand ook het probleem dat er bij RTLXL afleveringen beginnen te haperen na 40.sec? Ik zit gewoon op een WiFi netwerk. Heeft iemand hier een oplossing voor?

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Mmm opeens last van flippen bij multitouch, voorheen nooit last van gehad.
Na een reboot is het weer verdwenen.
Stock rom, wel root.
Zeker in maps is het geen doen, met 2 vingers op het scherm schiet je heel de wereld rond.

MG4 Luxury - Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

KLIKBAAR:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w1UMrc3.jpg
Dit is mijn huidige record.

25 uur, 54 minuten en 31 seconden op de batterij.
6 uur, 12 minuten en 33 seconden screentime.

Brightness @50% en energieprofiel gebalanceerd.

[ Voor 42% gewijzigd door Yosecret op 21-10-2014 00:01 . Reden: extra info ]

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-11 19:03
Ik gebruik mijn opo regelmatig en haal met 38r 2 dagen en 5 uur.
Veel WhatsApp en 2 mailboxen op sync.
Screentime van ruim 6 uur.

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05:08
Ik zit sterk te twijfelen om er een aan te schaffen.

Wat zou je voor nadelen kunnnen noemen?

Zo werkt het niet hier, eerst zelf wat uitzoeken en dan de zaken waarover je twijfelt kan je hier voor terecht. GoT is geen helpdesk.

[ Voor 43% gewijzigd door 13art op 21-10-2014 07:35 ]

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-11 12:52
Ik haal vrijwel nooit 6 uur screen time. 5u is ook zeer uitzonderlijk. Momenteel heb ik nog 68 procent over met 15u sinds hij van de lader is en 1u21 screen time. Scherm heeft 25%, Android System 14%.

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
anessie schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:50:
[...]

Zou het kunnen dat je 38R erop gezet hebt zonder system folder te wipen?

Ik heb zo een beetje hetzelfde probleem, ik ben nu met gsm, betterbatterystats, root&exposed met unbounce aan het zien of ik het zo kan oplossen. Zoniet ga ik eens een full wipe doen.
Klopt, heb de system folder niet gewiped.
Had al het gevoel dat het daar aan lag.
Ik wil mijn toestel gerust wipen maar mijn probleem is dat waarschijnlijk mijn bootloader locked is en dat ik hem niet kan unlocken dus ook niet terug naar stock CM kan zetten..

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:52
Oxellaar schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:21:
Mmm opeens last van flippen bij multitouch, voorheen nooit last van gehad.
Na een reboot is het weer verdwenen.
Stock rom, wel root.
Zeker in maps is het geen doen, met 2 vingers op het scherm schiet je heel de wereld rond.
Ik had de touch issues heel sterk weer met de nightlies van 19-10 en 17-10, maar daarvoor een tijdje niet (met hetzelfde gebruik). Nu weer 16-10 erop gezet en kijken of ik problemen krijg. Mocht dat niet het geval zijn, dan lijkt het sterk te maken te hebben met de software/kernel.

Kwamen bij jou de problemen na een update?

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:35
Een collega van me heeft na het updaten naar 38R zo nu en dan last van een rode streep door zijn scherm (horizontaal). Deze verschijnt dan voor een paar seconden en verdwijnt vervolgens weer. Ik vraag mij echter af of dit iets met de update te maken heeft, het klinkt meer als een hardware failure. Wat denken jullie?

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 17:25
floriz87 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:27:
Een collega van me heeft na het updaten naar 38R zo nu en dan last van een rode streep door zijn scherm (horizontaal). Deze verschijnt dan voor een paar seconden en verdwijnt vervolgens weer. Ik vraag mij echter af of dit iets met de update te maken heeft, het klinkt meer als een hardware failure. Wat denken jullie?
Heb je de zoek functie nog niet kunnen vinden, hier op het forum? (Staat bovenaan de pagina ergens)

• floriz87
yeth3119 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:57:
[...]

Heb je de zoek functie nog niet kunnen vinden, hier op het forum? (Staat bovenaan de pagina ergens)
Als jij mij helpt met zoeken, zal ik jou helpen met leren gezellig en vriendelijk te zijn :) .

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:35
Linus_BE schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:30:
Ik haal vrijwel nooit 6 uur screen time. 5u is ook zeer uitzonderlijk. Momenteel heb ik nog 68 procent over met 15u sinds hij van de lader is en 1u21 screen time. Scherm heeft 25%, Android System 14%.
Dat is wel heel magertjes. Als je hem gebruikt, heb je dan zware apps open? Heb je veel apps op achtergrond draaien? Zoals spelletjes?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• barrymossel
floriz87 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:25:
[...]
Als jij mij helpt met zoeken, zal ik jou helpen met leren gezellig en vriendelijk te zijn :) .
Hihi. :)
floriz87 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:27:
Ik heb ook wel eens strepen door het scherm (bij cameragebruik soms, maar ook op andere schermen). Alleen bij mij flikkeren ze en zijn niet rood, denk eerder zwart. Heb toch wel het gevoel dat het de software is. Ik draai de nightlies en heb het gevoel dat het niet heel vaak gebeurt en per nightly verschilt.

[ Voor 62% gewijzigd door barrymossel op 21-10-2014 11:47 . Reden: toevoeging ]

• Linus_BE
Quad schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:34:
[...]

Dat is wel heel magertjes. Als je hem gebruikt, heb je dan zware apps open? Heb je veel apps op achtergrond draaien? Zoals spelletjes?
Neen ik speel bijna nooit spelletjes. Er staan er een paar op, maar ik sluit ze altijd volledig af en ik blokkeer ze in privacy guard. Dit is gewoon tijdens sms, WhatsApp, chrome, etc. dat mijn batterij zo leeg gaat. Helderheid staat op auto en batterij op gebalanceerd.

• joost89
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Heeft iemand ook het probleem dat er bij RTLXL afleveringen beginnen te haperen na 40.sec? Ik zit gewoon op een WiFi netwerk. Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik hoor het graag.

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 17:25
floriz87 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:25:
[...]

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie
Alsjeblieft... En nu leren vriendelijk te zijn...

Ik heb de OPO nu al een tijdje al meer dan 2maanden, en als ik dan mijn mening moet geven over deze telefoon. Dan kan het niks anders zijn dan zeer positief. Jaa hij heeft paar bugs, maar welke nieuwe telefoon niet? Met elke telefoon heb je last van kleine problemen. Uiteindelijk gaat het erom hoe de fabriekant het oplost. En daarmee heb ik wel vertrouwen in OP en cyanogenmod.

Dit maakt wel heel duidelijk dat alle andere grote fabriekanten vollop winst maken met elke telefoon die ze verkopen.

[ Voor 40% gewijzigd door yeth3119 op 21-10-2014 13:25 ]

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:28
Linus_BE schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:30:
Ik heb omgeveer hetzelfde verbruik, alleen een heel andere verhouding. Scherm staat op 50% helderheid en privacy guard streng afgesteld. CM11 nightly + franco kernel

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kPwruBv.png

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Het valt mij op dat je op ebay echt redelijk goede hoesjes kan kopen voor de OPO. Ik was zelf vergeten er via OPO een flipcover bij te bestellen dus heb ik op ebay gezocht. Niet slecht voor 4 euro incl. verzendkosten.

Aangezien dit niet het juiste topic is maar er wel veel interesse is in accessoires: Hier een review van het hoesje Frozen in "[OnePlus One] Accessoires"

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Ik zie net dat mijn provider, Proximus, 1800MHz gebruikt voor 4G. Het zou dus mogelijk zijn dit te gebruiken?

Echter heb ik 2G + 3G ingesteld maar ik kan nu niet meer terugvinden waar ik dit gewijzigd had :( iemand die het me nog eens kan vertellen? :p

• Linus_BE
eSCe schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:57:
Ik zie net dat mijn provider, Proximus, 1800MHz gebruikt voor 4G. Het zou dus mogelijk zijn dit te gebruiken?

Echter heb ik 2G + 3G ingesteld maar ik kan nu niet meer terugvinden waar ik dit gewijzigd had :( iemand die het me nog eens kan vertellen? :p
In instellingen bij mobiele netwerken. Ik heb Mobile Vikings en die gebruiken ook 1800MHz en ik kan 4G gebruiken :)

Verwijderd

yeth3119 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:17:
[...]

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie
Alsjeblieft... En nu leren vriendelijk te zijn...

Ik heb de OPO nu al een tijdje al meer dan 2maanden, en als ik dan mijn mening moet geven over deze telefoon. Dan kan het niks anders zijn dan zeer positief. Jaa hij heeft paar bugs, maar welke nieuwe telefoon niet? Met elke telefoon heb je last van kleine problemen. Uiteindelijk gaat het erom hoe de fabriekant het oplost. En daarmee heb ik wel vertrouwen in OP en cyanogenmod.

Dit maakt wel heel duidelijk dat alle andere grote fabriekanten vollop winst maken met elke telefoon die ze verkopen.
Je vergeet dat OPO de One zonder winst verkoopt. Over een paar jaar zullen ze wel wat marge gaan pakken. Ook geven ze weinig uit aan marketing kosten.
HTC maakt wel verlies of kleine winst.
Alleen Samsung en Apple maken miljarden winst.

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Dit soort vragen mogen in het Mobile Aankoop Advies forum

[ Voor 92% gewijzigd door PaT op 22-10-2014 07:35 ]

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 23:16
knip

[ Voor 97% gewijzigd door PaT op 22-10-2014 07:35 ]

• anessie
eSCe schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:57:

tik met je beltoetsen
code:
1
*#*#4636#*#*
en ga dan voor LTE/GSM (met of zonder wcdma)

[ Voor 3% gewijzigd door anessie op 22-10-2014 03:48 ]

• anessie
All in 1 guide to fixing the battery on 38R

https://forums.oneplus.ne...he-battery-on-38r.149609/

Eens testen!

[ Voor 18% gewijzigd door anessie op 22-10-2014 05:22 ]

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
barrymossel schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:33:
[...]

Ik had de touch issues heel sterk weer met de nightlies van 19-10 en 17-10, maar daarvoor een tijdje niet (met hetzelfde gebruik). Nu weer 16-10 erop gezet en kijken of ik problemen krijg. Mocht dat niet het geval zijn, dan lijkt het sterk te maken te hebben met de software/kernel.

Kwamen bij jou de problemen na een update?
Nee niet eens direct, of moet het niet eerder gemerkt hebben.
Het is nu al ruim een dag verdwenen.

MG4 Luxury - Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:45
Om nog een indruk te geven van iemand die wat minder intensief met de telefoon bezig is.
Na 1d 11u 38m zit ik op 59% (1u 22m schermtijd).
Gebruik: 1 e-mailaccount, whatsapp, 9gag, games en wat simpel chrome gebruik.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

• barrymossel
Oxellaar schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 06:47:
[...]

Nee niet eens direct, of moet het niet eerder gemerkt hebben.
Het is nu al ruim een dag verdwenen.
Bij mij bleef het bij alle nightlies (doet zich voor wanneer ik gefietst heb met de telefoon in mijn broek, door druk of warmte denk ik dan). Had ik dus een aantal dagen niet en toen weer een aantal dagen wel. Heel vreemd. Ook met dezelfde nightlies. Vanochtend weer niks toen ik van mijn fiets afstapte (met de nightly van 21-10).

Snap er niks van. Lijkt zeer willekeurig dus.

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

barrymossel schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:18:
[...]

Bij mij bleef het bij alle nightlies (doet zich voor wanneer ik gefietst heb met de telefoon in mijn broek, door druk of warmte denk ik dan). Had ik dus een aantal dagen niet en toen weer een aantal dagen wel. Heel vreemd. Ook met dezelfde nightlies. Vanochtend weer niks toen ik van mijn fiets afstapte (met de nightly van 21-10).

Snap er niks van. Lijkt zeer willekeurig dus.
Is het niet handig om een eigen topic over de nightlies te openen (of rooten in het algemeen met custom roms). Niet heel nuttig om hier al je problemen met nightly's te melden terwijl dat juist eigenlijk soort beta's zijn en geen stable releases.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11 23:36
Ik heb het probleem met de autoladers eens verder bekeken, 1 autolader doet het nu wel goed (geen HF toon meer)

Bleek aan de USB kabels te liggen...
Toen ik de oplaadkabel van de LG G2 van mijn vrouw gebruikte werkte de lader perfect, heb 2 KOPI 20AWG kabels gekocht en deze doen het ook perfect.

Heb met de Battery Monitor Widget by 3c gekeken wat het verschil was in laadstroom, de "goedkope" USB kabels hebben maar iets van 325ma laadstroom...

De originele en de KOPI USB kabels halen rond de 1870ma, de "goedkope" kabels hebben dus duidelijk teveel weerstand welke problemen kunnen veroorzaken.

Je kunt dus beter de originele kabel gebruiken of een goede after-market versie kopen.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• sieem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-11 19:31
Begin er serieus aan te denken om mij een OnePlus One aan te schaffen. Heb nu een Moto G en Nexus 7 (2012). Vooral de Nexus begint wat traag te worden, F2FS als filesystem hebben werkte wel een beetje, maar toch. Zou graag de Moto G en Nexus 7 willen vervangen tot de OnePlus One. Ik vaag me vooral af of iemand ervaringen heeft met een 7" tablet naar de OnePlus One? Is dat veel kleiner of voelt de OnePlus One wel redelijk tabletachtig aan in gebruik? Zijn de apps quasi in tablet-layout of toch nog eerder telefoonlayout?

Verwijderd

Binnenkort kan ik daar antwoord op geven waarschijnlijk, ik heb namelijk een Oneplus One onderweg en ik heb ook de Nexus 7 2012.

• Quad
Ik vroeg mij af waarom de zending niet trackable was, dus ik heb even TNT gebeld. Bleek dat volgens hun de invoice er niet bij zat. Dus deze nu per mail verstuurd naar hun, toch vreemd dat de koerier het bijkbaar gelukt is om dat document te laten verdwijnen. Waren in totaal maar een 12 tal A4'tjes.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Zoals beloofd, hierbij hoe lang mijn batterij het volhoudt. Toestel is niet geroot, helderheid staat op auto, Android draait op ART. Ik heb verder even kritisch naar alle apps gekeken die op de achtergrond draaien en alles dat niet nodig was, uitgeschakeld.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ux5UGkl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uJR1IUI.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q1ifqk2.jpg

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11 23:36
De Nexus 7 2012 is toch wel een stukje anders aangezien deze een schermverhouding van 4:3 heeft en relatief veel rand en dikke bezels heeft naast het scherm.

In de hoogte merk je niet veel verschil maar de breedte is toch zo'n 2,5cm minder (effectief beeld)
Daar tegenover staat wel weer dat je meer detail (hogere PPI/1080P scherm) hebt op de OPO, je kan er dus ook meer op kwijt.

Als je een 1080P scherm hebt zet dan maar eens je resolutie op 1280x800 dan zie je een klein beetje wat het verschil is.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:13:
Zoals beloofd, hierbij hoe lang mijn batterij het volhoudt. Toestel is niet geroot, helderheid staat op auto, Android draait op ART. Ik heb verder even kritisch naar alle apps gekeken die op de achtergrond draaien en alles dat niet nodig was, uitgeschakeld.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, kom ik aan met 4 uur schermtijd meestal.

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 21:34
fast-server schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:19:
De Nexus 7 2012 is toch wel een stukje anders aangezien deze een schermverhouding van 4:3 heeft en relatief veel rand en dikke bezels heeft naast het scherm.

In de hoogte merk je niet veel verschil maar de breedte is toch zo'n 2,5cm minder (effectief beeld)
Daar tegenover staat wel weer dat je meer detail (hogere PPI/1080P scherm) hebt op de OPO, je kan er dus ook meer op kwijt.

Als je een 1080P scherm hebt zet dan maar eens je resolutie op 1280x800 dan zie je een klein beetje wat het verschil is.
Een nexus7 heeft gewoon 16:9 formaat.
De eerste nexus tablet die 4:3 formaat heeft is de nieuwe Nexus9.

De nexus 7 is inderdaad wel even anders in vergelijking met de OPO.
Ik heb ze allebei (1e en 2e generatie) maar even lekker op de bank zitten (en de kleine de fles geven >:) ) doe ik tegenwoordig liever met de OPO aangezien ik deze redelijk met 1 hand kan vasthouden en redelijk bedienen.
De nexus7 kan ik niet met 1 hand vasthouden dus die kan ik dan niet gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door ComTech op 22-10-2014 14:50 ]

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:09

psyy138

blackbulls.nl

sieem schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:55:
Begin er serieus aan te denken om mij een OnePlus One aan te schaffen. Heb nu een Moto G en Nexus 7 (2012). Vooral de Nexus begint wat traag te worden, F2FS als filesystem hebben werkte wel een beetje, maar toch. Zou graag de Moto G en Nexus 7 willen vervangen tot de OnePlus One. Ik vaag me vooral af of iemand ervaringen heeft met een 7" tablet naar de OnePlus One? Is dat veel kleiner of voelt de OnePlus One wel redelijk tabletachtig aan in gebruik? Zijn de apps quasi in tablet-layout of toch nog eerder telefoonlayout?
Ik had de nexus 5 en heb de nexus 7 (ook 2012) nog steeds.
maar gebruik de nexus 7 helemaal niet meer, twitch/youtube streams kan ik zonder problemen kijken op de OPO, verschil tussen N7 en OPO merk ik bijna niet, alleen is de OPO makkelijker vasthouden :9

Dus ik vind dat de OPO zeker de nexus 7 vervangt, scherm is groot zat _/-\o_

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb al meerdere keren gehad dat ik foto's maak en ik rechtsboven een thumb zie van de gemaakte foto maar dat als ik later ga kijken in Foto's of Gallerij dat de foto dan verdwenen is. Heel irritant want mis nu een hoop foto's die ik van m'n dochter heb gemaakt :( Ik kon slechts 1 topic vinden bij OPO van iemand die hier melding van maakt, iemand hier ook last van ?

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:58
psyy138 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:10:
[...]

Ik had de nexus 5 en heb de nexus 7 (ook 2012) nog steeds.
maar gebruik de nexus 7 helemaal niet meer, twitch/youtube streams kan ik zonder problemen kijken op de OPO, verschil tussen N5 en OPO merk ik duidelijk.

Dus ik vind dat de OPO zeker de nexus 7 vervangt, scherm is groot zat _/-\o_
Ik ben het daar niet mee eens. Ik gebruik de Nexus 7 voor het kijken van Films/series terwijl ik in bed lig/zit. Ik vind het scherm van de OPO toch iets te klein daarvoor (het is wel te doen, maar fijn vind ik het niet).

Voor alle andere taken heb ik de Nexus 7 eigenlijk nooit gebruikt (Ja, echt :|). Heel af en toe voor het lezen van boeken.

Als ik er vanavond aan denk zal ik een foto posten van de Moto G, OPO en Nexus 7 naast elkaar, misschien kan sieem dan zelf een oordeel vellen.

• serdadu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11-2024
Heb nu de Oneplus one 2 weken in gebruik. Heb hem overgekocht van iemand. Prima ding alleen heb ik soms 1 probleem.
De aan/uit/lock knop reageert soms niet. Zodra hij unlocked werkt hij wel weer goed. Maar soms krijg ik hem na een langere periode niet unlocked en dan moet ik het toestel resetten.

Fotos maken met de lock knop etc. gaat verder probleemloos. Ligt naar mijn mening dus niet aan de knop zelf.

Iemand ervaring hiermee?

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:09

psyy138

blackbulls.nl

BooYooToo schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:21:
[...]

Ik ben het daar niet mee eens. Ik gebruik de Nexus 7 voor het kijken van Films/series terwijl ik in bed lig/zit. Ik vind het scherm van de OPO toch iets te klein daarvoor (het is wel te doen, maar fijn vind ik het niet).

Voor alle andere taken heb ik de Nexus 7 eigenlijk nooit gebruikt (Ja, echt :|). Heel af en toe voor het lezen van boeken.

Als ik er vanavond aan denk zal ik een foto posten van de Moto G, OPO en Nexus 7 naast elkaar, misschien kan sieem dan zelf een oordeel vellen.
gebruik daarvoor mijn Samsung TV, youtube streamen/plex (films/series kijken).
Dan ga ik op mijn OPO klik een video op youtube aan en stream deze naar mijn TV, of ik kies een film/serie via plex (die op mijn server staan) en die streamt hij dan.

dus die optie gebruik ik dan ook weer niet.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:16
Sandyman538 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:44:
[...]

Is het niet handig om een eigen topic over de nightlies te openen (of rooten in het algemeen met custom roms). Niet heel nuttig om hier al je problemen met nightly's te melden terwijl dat juist eigenlijk soort beta's zijn en geen stable releases.
Is er al: hier

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Om 8 uur mijn opo ontvangen, was via wifi wat muziek over te gooien en een paar programmaatjes te installeren.
2x spontane reboot, 1x hangen op chrome.
Werd niet warm, kopieren deed ik met ES File explorer over wifi van mijn nas.

Heel vreemd, verder.. damn wat is ie groot.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• zeg_ik_niet
Is dit het beste toestel op dit moment wat uit China komt?

Misschien order ik d'r wel twee (:
Bij Pandawill kost ie 399 dollar.

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

zeg_ik_niet schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:36:
Is dit het beste toestel op dit moment wat uit China komt?
4
Misschien order ik d'r wel twee (:
Ok.
Bij Pandawill kost ie 399 dollar.
Bij oneplus 299 euro, dus goedkoper en zonder invoerkosten.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:58
Komen er dan ook toestellen niet uit China? :o

Als het niet hoeft zou ik een 1+ nooit bij een of andere Chinese toko kopen....

[ Voor 47% gewijzigd door Vandread op 22-10-2014 18:51 ]

• TommieW
  • Laatst online: 19-11 15:23

TommieW

Numa numa.

Ik ben van plan om aanstaande maandag een OnePlus One te bestellen, maar ik ben nog een beetje onzeker over een paar puntjes. Ik hoop dat jullie mij kunnen overtuigen, of een miskoop kunnen voorkomen. :)

Mijn eerste puntje is het headphone jack. Ik lees hier verschillende berichten over op het internet. De ene is erg enthousiast over de kwalitiet van de DAC, de ander noemt het "poor". Wat vinden jullie van de kwaliteit van de DAC?

Hebben jullie problemen met het krijgen van een GPS fix? Mijn S3 heeft binnen een paar seconden een fix. Een halve minuut wachten is geen enkel probleem, maar langer wordt al snel irritant.

Hebben jullie verder nog problemen met ontvangst van Wifi, mobiele netwerken, etc?

Zijn er veel mensen met het touchscreenprobleem? Als ik ga zoeken op internet lees ik vaak over problemen. Het punt is dat mensen die juist geen problemen hebben minder klagen, waardoor mijn beeld vertekend kan zijn.

Ik heb nu een S3 (I9300, 1GB RAM), maar dit apparaat heeft behoorlijk veel moeite met multitasking. Nu lijkt mij dat met de 1+1 veel beter gaan. Zijn er meer mensen die van een S3 zijn gekomen? Is het de upgrade waard?

Alvast heel erg bedankt!

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-11 19:25

Eric_Cantona

"Au Revoir"

TommieW schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:32:
Ik ben van plan om aanstaande maandag een OnePlus One te bestellen, maar ik ben nog een beetje onzeker over een paar puntjes. Ik hoop dat jullie mij kunnen overtuigen, of een miskoop kunnen voorkomen. :)

Mijn eerste puntje is het headphone jack. Ik lees hier verschillende berichten over op het internet. De ene is erg enthousiast over de kwalitiet van de DAC, de ander noemt het "poor". Wat vinden jullie van de kwaliteit van de DAC?
Ik gebruik 'm niet momenteel, dus durf ik niet te zeggen.
Hebben jullie problemen met het krijgen van een GPS fix? Mijn S3 heeft binnen een paar seconden een fix. Een halve minuut wachten is geen enkel probleem, maar langer wordt al snel irritant.
Hier ook geen problemen. Sowieso even fastergps oid downloaden om de gps config om te zetten naar NL.
Hebben jullie verder nog problemen met ontvangst van Wifi, mobiele netwerken, etc?
Nee, alleen heeft wifi na slaapstand moeite met opnieuw verbinden. Is sinds de laatste update dus zal in de volgende wel aangepakt zijn.
Zijn er veel mensen met het touchscreenprobleem? Als ik ga zoeken op internet lees ik vaak over problemen. Het punt is dat mensen die juist geen problemen hebben minder klagen, waardoor mijn beeld vertekend kan zijn.
Geen problemen, alleen dag 'n zwarte streep af en toe gehad. Sinds de reboot geen meer gezien.
Ik heb nu een S3 (I9300, 1GB RAM), maar dit apparaat heeft behoorlijk veel moeite met multitasking. Nu lijkt mij dat met de 1+1 veel beter gaan. Zijn er meer mensen die van een S3 zijn gekomen? Is het de upgrade waard?

Alvast heel erg bedankt!
Zelf ook 'n s3 gehad, dus JA.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11 16:48
Op mijn S3 Mini had ik de functie 'slim sluimeren'. Deze functie gebruikte de secundaire camera om te controleren of ik nog steeds naar het scherm keek en zo ja, het scherm actief hield. De OPO heeft deze functie niet, weet er iemand een manier om dit wel weer terug te krijgen, een losse app daarvoor misschien?

Vond het een van de weinige positieve dingen aan de S3 Mini en die functie mis ik nu toch wel behoorlijk. Zeker omdat ik links ben en dus vrij ver moet reiken naar de aan/uit knop om het scherm weer actief te krijgen.

• floriz87
TommieW schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:32:
Ik zal mijn best doen :) .
Geen ervaring mee. Het enige waar ik de jack voor gebruik is verbinden via AUX met mijn versterker.
Geen probleem. Afhankelijk van de locatie tussen 3 en 30 seconden een fix. Voor mijn werk zit ik in een oud (jaren 60/70) betonnen gebouw, ik zit op de 6e verdieping van de 8, en ik heb in 20 seconden een fix, op 5 meter afstand van een raam. Op straat meestal in een paar seconden. De fix is zeer steady.
Geen problemen, goede ontvangst en goede kwaliteit verbinding doorgaans. Aangezien je abonnee bent zul je je vast al hebben ingelezen over de 4G frequenties, dit kan iets zijn waar je rekening mee wilt houden bij de aanschaf.
Ik heb hier nog nooit last van gehad.
Multi-tasken gaat perfect inderdaad. Ik kom van een S Pro, dus dat is niet echt te vergelijken met een S3.
Alvast heel erg bedankt!
Geen dank :) .

• TommieW

TommieW

Numa numa.

• zeg_ik_niet
Sandyman538 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:44:
[...]

4

Bij oneplus 299 euro, dus goedkoper en zonder invoerkosten.
4?

Ohja die site hebben we ook nog!
Ja daar gaat ie dus gehaald worden.. Thanks!

• MeltedForest
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

@ hierboven: GPS fix echt in luttele seconden, zonder verdere tweaks en root.
FastFred schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:54:
Zeker omdat ik links ben en dus vrij ver moet reiken naar de aan/uit knop om het scherm weer actief te krijgen.
Double tap to wake!

• NiTeurmy
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 11:03
Hallo mede tweakers,

Hebben jullie ook last van dat de voor camera niet het moment opslaat wanneer je de foto maakt?
Hiermee bedoel ik dat wanneer je de foto maakt, hij een het beeld wat je een seconden voordat je de foto maakt opslaat. Hierdoor moet ik steeds een seconden wachten voordat ik een foto maak anders gaat het niet goed.

Iemand enig idee hoe dit kan? :?

• zeg_ik_niet
MeltedForest schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 20:44:
@ hierboven: GPS fix echt in luttele seconden, zonder verdere tweaks en root.

[...]

Double tap to wake!
Zo te zien errrug tevreden met je nieuwste aanwinst? :)

• FastFred
NiTeurmy schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:48:
Hallo mede tweakers,

Hebben jullie ook last van dat de voor camera niet het moment opslaat wanneer je de foto maakt?
Hiermee bedoel ik dat wanneer je de foto maakt, hij een het beeld wat je een seconden voordat je de foto maakt opslaat. Hierdoor moet ik steeds een seconden wachten voordat ik een foto maak anders gaat het niet goed.

Iemand enig idee hoe dit kan? :?
Ik maak eigenlijk nooit gebruik van de front camera, sta er toch altijd stom op, problem solved :+

• NiTeurmy
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 11:03
FastFred schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:09:
[...]

Ik maak eigenlijk nooit gebruik van de front camera, sta er toch altijd stom op, problem solved :+
Heb een andere camera app gedownload en het probleem is opgelost. Wel jammer, maar het moet maar. Gebruik de front camera toch zelden :P

• Verstekbakker
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2n081lk.png
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2q863b5.png
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/28v9s0.png

Voor de test eens een nachtje niet ingestoken. Ik draai de CM11-M11 (dus niet de CM11s) met de PA GApps (pico, de kleinste versie, dus alleen de Play Store, niet de rest van die Google bloatware). Geweldig apparaat! Wel erg groot, maar daar leer je mee leven. Gelukkig heeft hij 'Double tap to wake', dan hoef je geen verkrampte hand te krijgen van de powerknop zoeken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verstekbakker op 22-10-2014 23:30 . Reden: Grootte van plaatjes aangepast ]

• anessie
De naakte 38R rom's zijn intussen ook gewoon op de site te vinden: https://cyngn.com/products/oneplusone/

• zeg_ik_niet
Hoe weet je nou welke rom je moet hebben? :p

• anessie
There are different official files for each ROM: fastboot zips, signed zips, boot-debuggable images and OTA incremental update zips.

fastboot: These contain the complete rom and will overwrite everything including your data partition.
To be used with fastboot. (e.g.fastboot update cm-11.0-XNPH33R-bacon-signed-fastboot.zip)

signed: Normal recovery-flashable zip that contains just the system and kernel (they won't overwrite your data partition).

boot-debuggable: These are boot images (kernels) that enable adb root and the developer menu options.
To be used with fastboot. (e.g.fastboot flash boot cm-11.0-XNPH33R-bacon-boot-debuggable.img)

OTA incremental update: These are recovery-flashable zips that update your rom to a newer version. To check which version you are running, look at the ro.build.version.incremental line in your \system\build.prop file and then update incrementally.
Uhm ja :p

[ Voor 3% gewijzigd door anessie op 22-10-2014 23:43 ]

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Mijn OPO draait op 33R rooted met supersu en TWRP.

Wat ik wil:
Naar 38r komen zonder dat mijn data kwijt raakt.

Hoe ik dat denk te gaan doen:
Via de OTA update. Echter als ik daarop klik, dus gewoon dat "installeer nu". Dan gaat het apparaat rebooten en brengt hij mij naar TWRP.

Hoe kan ik zonder mijn data te verliezen naar 38r komen?

• anessie

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-11 07:42
Cartman! schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:19:
Ik heb al meerdere keren gehad dat ik foto's maak en ik rechtsboven een thumb zie van de gemaakte foto maar dat als ik later ga kijken in Foto's of Gallerij dat de foto dan verdwenen is. Heel irritant want mis nu een hoop foto's die ik van m'n dochter heb gemaakt :( Ik kon slechts 1 topic vinden bij OPO van iemand die hier melding van maakt, iemand hier ook last van ?
Heb ik af en toe ook last van dat foto's en filmpjes niet terug te vinden zijn via de galerij maar wel via de camera app. Zo had ik ook van de week dat alle filmpjes dubbel werden getoond en na het verwijderen van de dubbele dat alle filmpjes waren gewist. Gelukkig via de cloud de filmpjes weer terug kunnen halen.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Bedankt maar ik wil liever niet flashen, ik wil graag een update installeren. :)

• anessie
Frozen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:09:
[...]

Bedankt maar ik wil liever niet flashen, ik wil graag een update installeren. :)
Het resultaat is hetzelfde.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

anessie schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:38:
[...]

Het resultaat is hetzelfde.
Klopt maar bij flashen ben ik toch mijn data kwijt? En flashen is toch ook met meer risico dan updaten :)?
Daarom zou ik graag willen updaten.

• BanglaRoad
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-08-2024
Hoe staat het met de service als iets defect is. Bij Apple of Samsung ga ik naar de mediamarkt of komt UPS mijn telefoon halen en heb ik binnen een paar dagen een vervangend toestel. Ik neem aan dat ik bij trammelant dat ding niet in Nederland bij een service point kan afgooien onder de garantie, maar dat hij naar het europees depot waar ze vandaan komen in Europa gestuurd moet worden of iets dergelijks. Iemand al ervaring daarmee, in de zin van hoe lang je hem kwijt bent en hoe de service is.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:20
BanglaRoad schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 02:21:
Hoe staat het met de service als iets defect is. Bij Apple of Samsung ga ik naar de mediamarkt of komt UPS mijn telefoon halen en heb ik binnen een paar dagen een vervangend toestel. Ik neem aan dat ik bij trammelant dat ding niet in Nederland bij een service point kan afgooien onder de garantie, maar dat hij naar het europees depot waar ze vandaan komen in Europa gestuurd moet worden of iets dergelijks. Iemand al ervaring daarmee, in de zin van hoe lang je hem kwijt bent en hoe de service is.
Voordat de customer service van one+ reageert ben je al twee weken verder.Reken op een maand of zelfs langer,verzendkosten moet je zelf betalen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Verstekbakker
  • Niet online
Frozen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 01:05:
[...]

Klopt maar bij flashen ben ik toch mijn data kwijt? En flashen is toch ook met meer risico dan updaten :)?
Daarom zou ik graag willen updaten.
Het is wel duidelijk dat je geen idee hebt van hoe het werkt he... Waarom heb jij überhaupt root nodig?

Als je een update doet dan flash je, er is geen verschil. Het gaat erom wát je flashed (en wát je wiped). Maak voor je iets doet een volledige back-up met TWRP, dan kun je terug als je iets kwijt bent.

• Marcva
  • Laatst online: 12:09
Heeft iemand al ontdekt hoe je de mogelijkheid aan zet om de OPO op afstand te locken / wipen in 38R?

• MeltedForest
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Instellingen > Beveiliging > Apparaatbeheerders

[ Voor 4% gewijzigd door MeltedForest op 23-10-2014 08:31 ]

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Amaze86 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 03:08:
[...]

Voordat de customer service van one+ reageert ben je al twee weken verder.Reken op een maand of zelfs langer,verzendkosten moet je zelf betalen.
Dat het vaak lang duurt voordat je antwoord hebt, klopt. Maar als ik naar deze pagina kijk, betaalt OnePlus de verzendkosten voor je.

• FastFred
Doe ik dan echt zo weinig met mijn OPO? Ik verbaas me over de beroerde accu duur in de screenshots hierboven. Die van mij is nu anderhalve week oud en zit met nog 46% accu op 2d 1u 27m

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik heb op aanraden van jullie allemaal mijn broertje een Oneplus aangeraden aangezien hij op zoek was naar een nieuw toestel. Hij heeft hem gisteren in ontvangst genomen en hij heeft 2 problemen nl de Wifi en de speaker.
De Wifi maakt wel verbinding, maar hij kan blijkbaar niet op internet.
En wanneer hij belt hoort hij de tegenpartij heel stil terwijl het volume op het hoogste staat.

Zijn deze problemen herkenbaar voor iemand?

En is de standaard software wat erop staat aan te raden of zijn er betere ROM's? Ik heb enkele jaren geleden een Mahdi ROM gedraaid en daar was ik best tevreden van...

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:20
Cronimet schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:21:
Ik heb op aanraden van jullie allemaal mijn broertje een Oneplus aangeraden aangezien hij op zoek was naar een nieuw toestel. Hij heeft hem gisteren in ontvangst genomen en hij heeft 2 problemen nl de Wifi en de speaker.
De Wifi maakt wel verbinding, maar hij kan blijkbaar niet op internet.
En wanneer hij belt hoort hij de tegenpartij heel stil terwijl het volume op het hoogste staat.

Zijn deze problemen herkenbaar voor iemand?

En is de standaard software wat erop staat aan te raden of zijn er betere ROM's? Ik heb enkele jaren geleden een Mahdi ROM gedraaid en daar was ik best tevreden van...
Beide problemen kan ik niet bevstigen, bij mij werken beide goed.

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:05
Frozen schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:47:
Mijn OPO draait op 33R rooted met supersu en TWRP.

Wat ik wil:
Naar 38r komen zonder dat mijn data kwijt raakt.

Hoe ik dat denk te gaan doen:
Via de OTA update. Echter als ik daarop klik, dus gewoon dat "installeer nu". Dan gaat het apparaat rebooten en brengt hij mij naar TWRP.

Hoe kan ik zonder mijn data te verliezen naar 38r komen?
In twrp ga je naar install en dan zoeken naar de temp map, daar zal je de update vinden.

• jahallow
  • Laatst online: 08-03-2023
FastFred schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:01:
Doe ik dan echt zo weinig met mijn OPO? Ik verbaas me over de beroerde accu duur in de screenshots hierboven. Die van mij is nu anderhalve week oud en zit met nog 46% accu op 2d 1u 27m
als je even op 'scherm' klikt in je accu overzicht; dit geeft aan of je wel/niet veel gebruikt. SOT (screen on time) geeft het beste weer hoe goed je accu werkelijk is. 2 dagen op idle zegt natuurlijk geen reet. Daarnaast kan het zijn dat je OPO nog heel clean is omdat ie nog nieuw is en je weinig apps hebt geïnstalleerd die gekke dingen doen tijdens idle? Volgens mij is een normale OPO gewoon op 'balanced' ca. 2,5/3% per uur en een SOT van een kleine 5 uur. Als je daar iets boven zit, dat kan. Als je daar ver onder zit zou ik even zoeken naar oplossingen om wakelocks uit te zetten etc. Zie linkje uit post hierboven ergens.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
MeltedForest schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:30:
Instellingen > Beveiliging > Apparaatbeheerders
Daar kun je zien welke apps toestemming hebben om dat te doen.

Als je deze app op je telefoon installeert (van google zelf)
kun je als je inlogt via de browser met je google account of de app op een tablet/andere telefoon installeerd en inlogt met je user account je device van afstand over laten gaan en eventueel locken/whipen

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 23-10-2014 09:44 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:28
Na een wipe van dalvik en cache en een update naar de laatste CM11 nightly, is m'n accuduur sterk verbeterd. Voorheen haalde ik vaak 4-4,5u screen on time op een volle acculading. Nu bijna 6 uur.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IaoaVlw.png

• Quad
Amaze86 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 03:08:
[...]

Verzendkosten zijn gratis! OnePlus neemt het regelen van een koerier op zich, momenteel zit ik midden in het proces en is mijn telefoon dinsdag opgehaald.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• FastFred
jahallow schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:23:
[...]

als je even op 'scherm' klikt in je accu overzicht; dit geeft aan of je wel/niet veel gebruikt. SOT (screen on time) geeft het beste weer hoe goed je accu werkelijk is. 2 dagen op idle zegt natuurlijk geen reet. Daarnaast kan het zijn dat je OPO nog heel clean is omdat ie nog nieuw is en je weinig apps hebt geïnstalleerd die gekke dingen doen tijdens idle? Volgens mij is een normale OPO gewoon op 'balanced' ca. 2,5/3% per uur en een SOT van een kleine 5 uur. Als je daar iets boven zit, dat kan. Als je daar ver onder zit zou ik even zoeken naar oplossingen om wakelocks uit te zetten etc. Zie linkje uit post hierboven ergens.
SOT is 2 uur, 32 minuten

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

En zie daar het verschil. In het plaatje van verstekbakker zie je dat in de 45 uur dat hij zijn telefoon aanhad meer dan 8 uur SOT had. Dus makkelijk te verklaren. Als je je telefoon praktisch niet gebruikt gaat de accu natuurlijk langer mee.

• FastFred
Ja, dat klinkt logisch :P

Telefoon inactief geeft dan ook aan 2d 0u 48m.

Mogelijk mede veroorzaakt doordat ik 'm 's nachts aan laat staan in de vliegtuigstand

[ Voor 37% gewijzigd door FastFred op 23-10-2014 11:00 ]

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verstekbakker schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 07:49:
[...]

Het is wel duidelijk dat je geen idee hebt van hoe het werkt he... Waarom heb jij überhaupt root nodig?

Als je een update doet dan flash je, er is geen verschil. Het gaat erom wát je flashed (en wát je wiped). Maak voor je iets doet een volledige back-up met TWRP, dan kun je terug als je iets kwijt bent.
Pardon?
superiscch schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:23:
[...]

In twrp ga je naar install en dan zoeken naar de temp map, daar zal je de update vinden.
Bedankt. Dit was dus waar ik naar op zoek was :).
Als ik dit installeer hoef ik vervolgens alleen maar supersu er weer op te knallen en dan ben ik klaar. :)

• cypher21
Frozen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:18:
[...]

Pardon?

[...]

Bedankt. Dit was dus waar ik naar op zoek was :).
Als ik dit installeer hoef ik vervolgens alleen maar supersu er weer op te knallen en dan ben ik klaar. :)
zelfs dat hoef niet als je na de install van de update even de recovery reboot. TWRP vraagt dan zelf om de su binary te installeren.
Let wel dat je in de developer opties flash recovery hebt UITgevinkt

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

cypher21 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:22:
[...]

zelfs dat hoef niet als je na de install van de update even de recovery reboot. TWRP vraagt dan zelf om de su binary te installeren.
Let wel dat je in de developer opties flash recovery hebt UITgevinkt
Je bedoelt CyanogenMod-recovery bijwerken -> UIT ?
Die staat al uit :Y

[ Voor 3% gewijzigd door Frozen op 23-10-2014 14:28 ]

• cypher21
Frozen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:28:
[...]

Je bedoelt CyanogenMod-recovery bijwerken -> UIT ?
Die staat al uit :Y
Die ja.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

In de map cache staat dus de file cm-bacon-3628510d76-to-ac1ccf7921-signed.zip
Ga in naar instal, klik ik die file aan, wil ik hem erop zetten... krijg ik dit:
E: Error executing updater binary in zip '/cache/cm-bacon-3628510d76-to-ac1ccf7921-signed.zip

zip file signature verification staat overigens uit.

Argh... Why?

[ Voor 6% gewijzigd door Frozen op 23-10-2014 14:44 ]

• cypher21
Frozen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:44:
[...]

In de map cache staat dus de file cm-bacon-3628510d76-to-ac1ccf7921-signed.zip
Ga in naar instal, klik ik die file aan, wil ik hem erop zetten... krijg ik dit:
E: Error executing updater binary in zip '/cache/cm-bacon-3628510d76-to-ac1ccf7921-signed.zip

zip file signature verification staat overigens uit.

Argh... Why?
Probeer deze eens:

• Cronimet
Het Wifi probleem is opgelost, de speaker volume nog niet.
Nog een bijkomend probleem: de Oneplus laadt enkel op met bijgeleverde kabel via laptop maar niet met de lader zelf, nog iemand dit meegemaakt? Misschien een fabrieksfout, dan moet de lader teruggestuurd worden.

[ Voor 25% gewijzigd door Cronimet op 23-10-2014 15:41 ]

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Gelukt! Dank u!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:20
Cronimet schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:34:
Het Wifi probleem is opgelost, de speaker volume nog niet.
Nog een bijkomend probleem: de Oneplus laadt enkel op met bijgeleverde kabel via laptop maar niet met de lader zelf, nog iemand dit meegemaakt? Misschien een fabrieksfout, dan moet de lader teruggestuurd worden.
Asking the abvious, maar je weet heel zeker dat de stekker op de juiste wijze in de lader is gestoken ?
Wat als je een "normale" / andere micro usb kabel op die lader en de telefoon aansluit ?

• cypher21
mhulsegge schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:26:
[...]

Asking the abvious, maar je weet heel zeker dat de stekker op de juiste wijze in de lader is gestoken ?
Wat als je een "normale" / andere micro usb kabel op die lader en de telefoon aansluit ?
_/-\o_
Maatje van mij heeft een tijdje geleden er ook een besteld en flipte toen ook al dat de telefoon niet laadde. Had ook die mooie stekker verkeerd om in de lader gestopt :+

• Cronimet
mhulsegge schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:26:
[...]

Ja hij was op de juiste wijze ingestoken.
De batterij was plat, hij stak hem toen in en hij begon te laden. Smorgens keek hij naar zijn GSM en deze was maar geladen tot 33% en nu doet de lader niks meer

• Rixos
  • Laatst online: 09-08 09:45
Net weer mijn telefoon opgeladen na 3 volle dagen met 3 uur on screen time en brightness op 50 procent. Batterijleven is echt fantastisch sinds 38R.

• Quad
Dan doe je ook niets met je telefoon, 1 uur per dag. Maar voor jou is het natuurlijk wel erg fantastisch als je het eerder niet haalde.
WiFi only?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Falastine
  • Laatst online: 11:05

Falastine

Think about my signature...

Rixos schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:43:
Net weer mijn telefoon opgeladen na 3 volle dagen met 3 uur on screen time en brightness op 50 procent. Batterijleven is echt fantastisch sinds 38R.
Ik weet niet wat jij met een smartphone doet maar in 3 dagen 3 uur onscreen is wel heeeeeel erg weinig. Ter vergelijking ik heb nu 10 uur op me batterij en heb 5,5 uur onscreen tijd. Nu moet ik wel zeggen dat het vakantie is. En dat me batterij nog op 44% staat.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Pagina: 1 ... 55 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.