Ik zal mijn best doen

.
Mijn eerste puntje is het headphone jack. Ik lees hier verschillende berichten over op het internet. De ene is erg enthousiast over de kwalitiet van de DAC, de ander noemt het "poor". Wat vinden jullie van de kwaliteit van de DAC?
Geen ervaring mee. Het enige waar ik de jack voor gebruik is verbinden via AUX met mijn versterker.
Hebben jullie problemen met het krijgen van een GPS fix? Mijn S3 heeft binnen een paar seconden een fix. Een halve minuut wachten is geen enkel probleem, maar langer wordt al snel irritant.
Geen probleem. Afhankelijk van de locatie tussen 3 en 30 seconden een fix. Voor mijn werk zit ik in een oud (jaren 60/70) betonnen gebouw, ik zit op de 6e verdieping van de 8, en ik heb in 20 seconden een fix, op 5 meter afstand van een raam. Op straat meestal in een paar seconden. De fix is zeer steady.
Hebben jullie verder nog problemen met ontvangst van Wifi, mobiele netwerken, etc?
Geen problemen, goede ontvangst en goede kwaliteit verbinding doorgaans. Aangezien je abonnee bent zul je je vast al hebben ingelezen over de 4G frequenties, dit kan iets zijn waar je rekening mee wilt houden bij de aanschaf.
Zijn er veel mensen met het touchscreenprobleem? Als ik ga zoeken op internet lees ik vaak over problemen. Het punt is dat mensen die juist geen problemen hebben minder klagen, waardoor mijn beeld vertekend kan zijn.
Ik heb hier nog nooit last van gehad.
Ik heb nu een S3 (I9300, 1GB RAM), maar dit apparaat heeft behoorlijk veel moeite met multitasking. Nu lijkt mij dat met de 1+1 veel beter gaan. Zijn er meer mensen die van een S3 zijn gekomen? Is het de upgrade waard?
Multi-tasken gaat perfect inderdaad. Ik kom van een S Pro, dus dat is niet echt te vergelijken met een S3.
Alvast heel erg bedankt!
Geen dank

.