Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.147 views

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:22
Klopt het dat 64gb geroot is of alleen unlocked?
Geroot zou wel fijn zijn ivm updates.
Dat je niet steeds zelf hoeft te flashen etc.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11 23:36
@BB bootloader is locked.

Dankzij een tweaker ook een OPO kunnen bestellen, wilde er ook een zwarte "OnePlus One Flip Cover" bij kopen maar deze waren helaas niet meer leverbaar :S

Weet iemand een andere zaak waar deze te krijgen is of een vergelijkbaar alternatief (Heb gezocht maar nog niets gevonden)

[ Voor 5% gewijzigd door fast-server op 17-10-2014 21:05 ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:38
fast-server schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:04:
@BB bootloader is locked.

Dankzij een tweaker ook een OPO kunnen bestellen, wilde er ook een zwarte "OnePlus One Flip Cover" bij kopen maar deze waren helaas niet meer leverbaar :S

Weet iemand een andere zaak waar deze te krijgen is of een vergelijkbaar alternatief (Heb gezocht maar nog niets gevonden)
Oppomart.

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Bad Brains schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:34:
Klopt het dat 64gb geroot is of alleen unlocked?
Geroot zou wel fijn zijn ivm updates.
Dat je niet steeds zelf hoeft te flashen etc.
http://forum.xda-develope...hp?p=55879793&postcount=1

Pre-root rom flashen :)

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Pff weet niet wat er met mijn telefoon is maar kan hem niet meer terug naar de stock rom zetten..

Wil mijn bootloader unlocken(had hem weer gelocked) maar als ik op unlock bootloader klik herstart mijn telefoon en kom ik bij TWRP uit, moet ik er dan van uit gaan dat hij unlocked is? (dit gebeurd mij 2 verschillende toolboxen.
In de toolbox laat hij dit zien: Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/7a3b55049528e9eb6982d62faaf478cf.png

Kan trouwens wel gewoon booten naar mijn rooted CM11

[ Voor 27% gewijzigd door psvunited op 17-10-2014 21:19 ]

• Rixos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 09:45
Tr4il schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:21:
[...]

http://dist01.slc.cyngn.c...bacon-signed-fastboot.zip

Let wel op, deze moet je flashen via fastboot, en kan niet via je custom recovery gedaan worden.

Edit: Deze kan je wel via TWRP of CWM flashen: http://dist01.slc.cyngn.c...-XNPH33R-bacon-signed.zip
Thanks!

• bordeauxactive
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01-2022
Zojuist mijn eerste invite binnen gehad en gedeeld op het invite draadje..

21-09 invite gehad van Momus (thanks man!) en OnePlus gekocht
18-10 een 24hr invite gekregen van OnePlus

Zit 4 weken tussen dus

--

Paar dagen geleden ook mijn 38R update message gehad.. even de draadjes van de laatste week doorgelezen.. zie behoorlijk veel over crashes op de cam bijvoorbeeld. Heb de komende 2-3 weken heel weinig tijd om te spelen met rooten/restores/etc. als ik die update meepik en verder van raw afblijf, is het stabiel genoeg of even mee wachten?

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:22
Oh netjes, als ik het goed begrijp is Over the Air safe dat je gewoon kunt updaten en hij geroot blijft.
Heb 1 keer mijn S3 geroot en verder ben ik nooit gekomen, vandaar.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik heb vandaag ook een invite gekregen.
Die is dan 24uur geldig.
Nu wilde ik tot de kop overgaan maar ik zie nu dat ik te weinig op mijn Paypal-rekening heb staan.

Ik kan daar wel geld bij opzetten dat is geen probleem maar dat duurt zeker 3 dagen voor dat op de PayPal rekening staat.
Stom he, dan zijn die 24uur al lang voorbij. :(
Dat betekent dan dat ik mijn kans verkeken heb of hoe zit dat?

• fast-server
Je kunt er toch geld opzetten met ideal, staat er direct op.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:58
Zojuist gemaakt met mijn OnePlus, dik in orde toch!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10828660/IMG_20141018_092140_1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10828660/IMG_20141018_092253_1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10828660/IMG_20141018_093700_2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10828660/IMG_20141018_093823_1.jpg

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

vinom schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:18:
Zojuist gemaakt met mijn OnePlus, dik in orde toch!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt last van ongedierte ;)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
onkeltje schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 09:54:
Die is dan 24uur geldig.
Nu wilde ik tot de kop overgaan maar ik zie nu dat ik te weinig op mijn Paypal-rekening heb staan.

Ik kan daar wel geld bij opzetten dat is geen probleem maar dat duurt zeker 3 dagen voor dat op de PayPal rekening staat.
Waarom heb je je Paypal niet gekoppeld aan je bankrekening, dan hoef je nooit meer te storten.

MG4 Luxury - Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

• reupert
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-11 16:33
Sinds gisteren ben ik ook in het bezit van een OnePlus. Opzich een leuke telefoon alleen ondervind ik nu al problemen met de software: Ineens in is de naam van de app (de tekst) verdwenen onder alle apps, tenzij ze op het homescreen staan. Daarnaast krijg ik de agendapunten ook niet op het lockscreen ondanks dat dit staan aangevinkt én ik de juiste agenda's heb aangevinkt.

Een beetje jammer aangezien de telefoon verder prettig is in gebruik

Edit: laatste kwam door mijn onwetendheid, je moet de weerapp naar beneden trekken om de agenda weer te geven op het lockscreen

[ Voor 13% gewijzigd door reupert op 18-10-2014 11:48 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
reupert schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:37:
Sinds gisteren ben ik ook in het bezit van een OnePlus. Opzich een leuke telefoon alleen ondervind ik nu al problemen met de software: Ineens in is de naam van de app (de tekst) verdwenen onder alle apps, tenzij ze op het homescreen staan. Daarnaast krijg ik de agendapunten ook niet op het homescreen ondanks dat dit staan aangevinkt én ik de juiste agenda's heb aangevinkt.

Een beetje jammer aangezien de telefoon verder prettig is in gebruik
Dat zijn instellingen.
Icon labels op "Show" zetten (lang drukken op een leeg plekje in je homescreen, en dan pijl omhoog)
En het formaat van je klok widget vergroten als je er agenda items onder wilt zien. Of de aparte agenda widget gebruiken.

TheS4ndm4n#1919

• reupert
  • Laatst online: 19-11 16:33
RocketKoen schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:47:
[...]

Dat zijn instellingen.
Icon labels op "Show" zetten (lang drukken op een leeg plekje in je homescreen, en dan pijl omhoog)
En het formaat van je klok widget vergroten als je er agenda items onder wilt zien. Of de aparte agenda widget gebruiken.
Bedankt!
De overvloed aan opties is nog even wennen voor mij 8)7. Dit scheelt wel enorm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
vanpeers schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:14:
[...]

Hoe gaat het RMA proces verder?

Betaald Oneplus de verzendkosten of hoeveel kost die ongeveer?
Er wordt een ophaalprocedure ingezet door OnePlus bij TNT Express, je krijgt daarvoor een 3 tal documenten die je aan de koerier moet geven, je moet het OnePlus logo uitknippen en op het doosje plakken en het RMA formulier in het doosje van de OPO.

TNT Express zal na het bevestigen een afhaalafspraak inplannen door telefonisch contact op te nemen, dat is nog niet gebeurd, zal binnen een aantal dagen moeten gebeuren.

De OnePlus One gaat nu retour richting China, niet naar de UK. Hij moet het liefst in het originele doosje, maar wel met kabel en simtraypinnetje die drie moeten verplicht terug, oplader blijf ik houden, want die krijg je niet met de nieuwe mee.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Die is dan 24uur geldig.

Je kan gewoon het bedrag via ideal naar je pp boeken.
Check maar op de pp site.

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Die is dan 24uur geldig.

Probeer dit eens: https://www.money2.nl/

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-11 12:50
Vannacht ook een invite gekregen, uiteraard gedeeld op het forum, hopelijk straks weer een tevreden tweaker erbij.

Toestel bevalt mij nog steeds zeer goed. De overstap van iOS naar Android is me ook erg meegevallen. Hier en daar werkt het wat minder lekker, maar er zijn ook dingen die beter zijn. Accuduur nog steeds uitmuntend, tot nu toe laad ik hem steeds veel te vroeg weer op eigenlijk.

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:33
Nog meer mensen die tijdens het afspelen van een filmpje zwarte strepen door het scherm krijgen ? Na het sfsluiten van het filmpje blijven de strepen staan knipperen.

• Tr4il
  • Laatst online: 19-11 20:31
Volgensmij is dit inmiddels een bekend probleem en gemeld bij CM, maar pin me daar niet op vast.

Tadaaa

• Rixos
Gisteren de OPO besteld voor mijn oom van 70, ik had de telefoon al op een verjaardag laten zien, na de review in computer-idee gelezen te hebben was hij om. :p

Wat zouden jullie willen zien in de one plus two halverwege 2015?

Persoonlijk:

Een iets kleiner scherm, liever 5 tot 5'2 inch.
Snapdragon 810
4GB ram
Oled scherm (zal wel niet gebeuren maar zou super zijn)
FHD in plaats van QHD (zal wel QHD worden omdat het helaas de nieuwe standaard is)
4G Support.

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-11 18:51
Vraagje. Is de OPO geschikt voor niet-tweaker dagelijks gebruik? De vriendin zoekt een groter toestel.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Law0070 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:00:
Vraagje. Is de OPO geschikt voor niet-tweaker dagelijks gebruik? De vriendin zoekt een groter toestel.
Waarom niet. In basis is het een gewoon Android toestel als alle andere. Het is een keuze in hoeverre je in de opties van CM duikt of gaat flashen. Als je puur voor alleen dagelijks gebruik gaat, is dat ook prima.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:57

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Mijn vriendin kan er ook prima mee overweg. :Y)

• fast-server
Net maar vast een Diztronic Matte Black TPU Case en een Nillkin 9H Anti Burst Tempered Glass Protector besteld :)

Weet iemand nog een goede USB autolader?
Heb er al 3 gehad... 2 stoorden op de autoradio (FM) en 1 had een hoog HF geluid, zwaar irritant dus.

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Nog even merci voor de goede adviezen hier. Bestelling is alsnog gebeurd, kwestie van nog even geduld en dan heb ik hem ook.
Hopelijk valt alles goed mee zoals de beschrijvingen op papier.

• 418O2
  • Laatst online: 15:46
fast-server schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:13:
Net maar vast een Diztronic Matte Black TPU Case en een Nillkin 9H Anti Burst Tempered Glass Protector besteld :)

Heb er al 3 gehad... 2 stoorden op de autoradio (FM) en 1 had een hoog HF geluid, zwaar irritant dus.
Ik zou een xiaomi powerbank halen. Veel minder gezeur en veelzijdiger

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-11 19:25

Eric_Cantona

"Au Revoir"

418O2 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:51:
[...]

Ik zou een xiaomi powerbank halen. Veel minder gezeur en veelzijdiger
Is dat genoeg om tijdens de rit met navigatie, BT voor de carkit en toch op te blijven laden? Nooit geprobeerd eigenlijk, maar is inderdaad 'n handzame oplossing.

• fast-server
Zo'n powerbank is inderdaad ook een goed idee, als je de hele dag in de auto zit met de nav en flits apps op de telefoon aan dan is je accu zo leeg.

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Ik vertelde een tijdje terug dat ik problemen met m 'n gps kreeg toen ik wat settings in "advanced privacy" op geweigerd had gezet. Het waren er nogal wat dus wist niet meer wat het probleem veroorzaakte.
Google play services is een groot verbruiker qua wakker maken en wakker houden. Vandaag eens wezen testen en het blijkt dat je alles op geweigerd mag zetten als je wilt zolang je "locatie" maar op toestaan laat staan. Zet die uit en de locatie zal niet meer bijgewerkt worden logisch eigenlijk.
Kan zijn bedenk ik me net dat het alleen misgaat als je de meest nauwkeurige optie gps gebruikt dwz wifi en zendmasten als extra hulp. Met alleen gps kan de uitslag anders zijn weet niet meer zeker of ik dat ook heb getest vanmiddag.

Maar eigenlijk maakt dat niet zoveel uit. Het gaat erom om zoveel mogelijk wakeup's en "wakkerhouden's" uit te zetten om accu te sparen zonder dat het toestel in merkbaar functionaliteit achteruit gaat.

Net ook de instelling telefoon die ook de boel flink wakker hield uitgezet en ik kan nog steeds gebeld worden :+

Nu heb ik zo'n beetje wel alle grootverbruikers uitgezet en zou mn accu weer een stukje langer moeten meegaan.
De enige die overblijft is AndroidOS zelf die doet ook erg veel qua wakker maken en houden maar zal nog veel testwerk nodig hebben om te kijken of alles blijft werken.

Eigenlijk zou er een apart topic moeten komen met alle stroombesparende tips in beginpost.

[ Voor 16% gewijzigd door ErikRo op 18-10-2014 22:20 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• 418O2
Eric_Cantona schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:58:
[...]

Is dat genoeg om tijdens de rit met navigatie, BT voor de carkit en toch op te blijven laden? Nooit geprobeerd eigenlijk, maar is inderdaad 'n handzame oplossing.
Er zit ongeveer 3,5 acculading in, dus dat moet wel lukken toch?

• bordeauxactive
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01-2022
fast-server schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:13:

Ik gebruik die van Kopi, kijk ook hier ff, volgens mij heb ik daar de links, pricing info etc. al gepost tijd terug
[OnePlus One] Accessoires

That said.. ik heb ook met goedkopere laders niet jouw problemen gehad, dus wellicht is inderdaad een powerbank meer je ding.

• joost89
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Iemand enige idee waar de app Screencast ik gebleven, deze is na de update verdwenen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

• BPP
  • Laatst online: 19-11 23:52

BPP

Ik heb hem nog gewoon.

• 418O2
Ik ook. Power + vol up al geprobeerd?

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

418O2 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 22:11:
[...]

Er zit ongeveer 3,5 acculading in, dus dat moet wel lukken toch?
Dat weet ik, maar dat bedoelde ik niet :)

Of hij snel genoeg bijlaadt om de telefoon niet te ontladen (al zou heel langzaam ook nog geen probleem zijn).

• anessie
Eric_Cantona schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 20:58:
[...]

http://www.amazon.de/Wick...ne-schwarz/dp/B00FVZ035Q/

Als je juice zoekt, die geeft er genoeg! Ideaal met een 2.1A usb kabel naar keuze. Vaak zijn het net de kabels die het laten afweten, niet de adapter.

[ Voor 6% gewijzigd door anessie op 19-10-2014 01:53 ]

• mesang
  • Laatst online: 25-06 06:29
Modbreakje: knip, spam.

[ Voor 92% gewijzigd door F_J_K op 21-10-2014 09:41 ]

• anessie
mesang schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 01:50:
Ik lees veel dat mensen zitten te wachten op invites of ze moeten krijgen, maar ik lees ook op (knip) dat een invite helemaal niet meer nodig is en je hem zo kan bestellen!
Dat is niks nieuws, is de ColorOS versie.

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 21-10-2014 09:41 . Reden: Spam weggeknipt ]

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-11 20:41

HetGezegde

Yes, you can!

Ik word wakker van het trilgeluid van m'n telefoon: blijft hangen in een reboot.
Reboot met Vol + (of Vol -) met de Power Button en de telefoon reboot weer.
Komt uiteindelijk wel in Android, maar met de melding "Unfortunately, CM Lockscreen has stopped."
Ik kan dit wegklikken met "OK" maar ''een seconde later komt t weer terug.

Heb het cache van CM Lockscreen al geleegd (voor zover er wat in stond).

Ik heb dus telkens een seconde de tijd om een handeling op het scherm uit te voeren. Zo stond m'n datum op 1970-4-18 (o.i.d.).

Backup maken en recoveren?

• bartus1989
  • Laatst online: 19-11 11:49
Diep in mijn hard wil ik eigenlijk heel graag een zo'n Plus one. Het blijft echter aan mij knagen dat ik net mijn sim only Hi heb verlengd net 3gb 4g..

Nu haal ik makkelijk 45MB downloadsnelheid. En straks met 3g is dat natuurlijk weer foetsie en ergens wil je toch gebruik maken voor wat je betaald.

Kan iemand mij een goede reden geven waarbij ik toch nog voordeel heb met mijn 4g abonnement van 28,50 per maand met de One Plus One?

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

anessie schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 01:40:
[...]

http://www.amazon.de/Wick...ne-schwarz/dp/B00FVZ035Q/

Als je juice zoekt, die geeft er genoeg! Ideaal met een 2.1A usb kabel naar keuze. Vaak zijn het net de kabels die het laten afweten, niet de adapter.
Ik vraag me af of zo'n powerbank genoeg juice levert. Heb de Anker al besteld, maar zoek nu eigenlijk nog 'n kabel die genoeg laadt, maar dan geen rechte maar zo'n "veer". Zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://images.esellerpro.com/2477/I/211/66/CAD-300-UBE-00.jpg

Maar dan zonder de 12v adapter.

• mesang
  • Laatst online: 25-06 06:29
anessie schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 01:53:
[...]

Dat is niks nieuws, is de ColorOS versie.
Was ik zelf nog niet bekend mee, zal me er eens in verdiepen!

• 418O2
Eric_Cantona schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 09:58:
[...]

Ik vraag me af of zo'n powerbank genoeg juice levert. Heb de Anker al besteld, maar zoek nu eigenlijk nog 'n kabel die genoeg laadt, maar dan geen rechte maar zo'n "veer". Zoiets:

[afbeelding]

Maar dan zonder de 12v adapter.
2.1A. Zelfde als de lader :) nillkin 2.1a kabel van banggood is goed. Maar dit is meer voor t accessoires topic.

Ik moet vanmiddag een uurtje rijden, zal de navigatie eens aanzetten voor de lol en zien of hij hem vol houdt :)

[ Voor 17% gewijzigd door 418O2 op 19-10-2014 11:47 ]

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

bartus1989 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 09:03:
Diep in mijn hard wil ik eigenlijk heel graag een zo'n Plus one. Het blijft echter aan mij knagen dat ik net mijn sim only Hi heb verlengd net 3gb 4g..

Nu haal ik makkelijk 45MB downloadsnelheid. En straks met 3g is dat natuurlijk weer foetsie en ergens wil je toch gebruik maken voor wat je betaald.

Kan iemand mij een goede reden geven waarbij ik toch nog voordeel heb met mijn 4g abonnement van 28,50 per maand met de One Plus One?
In jouw geval is er geen goede reden. Je wilt super graag je 4G netwerk volop benutten, omdat je daarvoor betaald. Helaas wordt deze frequentie niet ondersteund op de OPO. Je zult het dus met 3G moeten doen als je toch echt graag de OPO wilt.

Je zou ook kunnen wachten op een opvolger of kijken voor een andere Aziatische telefoon die dit wel (nu of in de toekomst) ondersteund.

• Cronimet
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-11-2023
3g is heus toch snel genoeg voor op een mobiel?
Ik vind 4g sowieso wat overrated.

• klepje
  • Laatst online: 15:01
Cronimet schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:30:
Mwa, ben zelf erg tevreden met 4g (T-Mobile) en vind het zeker niet overrated. Had hier in de buurt met 3g nooit echt snel netwerk, als je een pagina wilde openen moest je redelijk lang wachten. Met 4g is de pagina er veel sneller, even snel als dat ik gewend ben op een laptop en dergelijke.

Daarnaast nog een bijkomend voordeel; internet op festivals. Tot nu toe een aantal festivals gehad, waar vrienden met 3g gewoon geen bereik hadden; ik met 4g wel. Vooral makkelijk als je elkaar kwijt bent of in een opgesplitste groep loopt (en meerdere mensen met 4g hebt, waar het internet wel werkt) om dan even te whatsappen, aangezien telefoonverkeer er vaak ook uit ligt.

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Cronimet schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:30:
Maar hij betaalt ervoor. Dus overrated of niet - dan wordt het overpriced

• psvunited
psvunited schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:05:
Weer voor de derde keer nu dat mijn scherm helemaal wazig is, printscreen werkt niet want dan zie je niks. Zal volgende keer proberen om een foto met een ander toestel bte maken..
Heb foto's kunnen maken:
Foto's zijn niet echt scherp maar de blur is wel duidelijk volgensmij.
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/up4KmR5.png
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/LZDQ2cJ.png

[ Voor 10% gewijzigd door psvunited op 19-10-2014 14:22 ]

• bartus1989
  • Laatst online: 19-11 11:49
Bedankt heren, dat jullie mij uit de OPO droom helpen geholpen. Ik betaal inderdaad voor 4G en zal er gebruik van maken ook..

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

bartus1989 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:02:
Bedankt heren, dat jullie mij uit de OPO droom helpen geholpen. Ik betaal inderdaad voor 4G en zal er gebruik van maken ook..
En die van mij is momenteel kapot. En een vriend had bleedingscreen (DOA). Momenteel duurt het 10 werkdagen voor ik reactie krijg op m'n RMA i.v.m. de drukte.

Goede telefoon voor een prachtige prijs, alleen ja.. Toch wat meer bugs en probleempjes dan de andere merken hebben. - De prijs is er naar.

• Quad
HetGezegde schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 14:00:
[...]

Maar hij betaalt ervoor. Dus overrated of niet - dan wordt het overpriced
Ik betaal er ook voor maar mis het niet zozeer, ik heb meer aan een lange accuduur dan dat je de bitjes en bytes sneller binnen krijgt.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• 418O2
418O2 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

2.1A. Zelfde als de lader :) nillkin 2.1a kabel van banggood is goed. Maar dit is meer voor t accessoires topic.

Ik moet vanmiddag een uurtje rijden, zal de navigatie eens aanzetten voor de lol en zien of hij hem vol houdt :)
Net even getest van Emmen naar Groningen, 50 minuten. Accu van 54% naar 74% met google maps navigatie aan

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

418O2 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:59:
[...]

Net even getest van Emmen naar Groningen, 50 minuten. Accu van 54% naar 74% met google maps navigatie aan
Netjes, dan hou ik 'n powerbank bij de hand als ik wat verder weg moet :Y

• 418O2
Eric_Cantona schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 16:55:
[...]

Netjes, dan hou ik 'n powerbank bij de hand als ik wat verder weg moet :Y
Had de powerbank in het handschoenenvakje en de platte kabel naar de telefoon. De oneplus zat vast in een airframe houder van twee euro en zat stevig. Goede goedkope oplossing dus

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

Quad schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:22:
[...]

Ik betaal er ook voor maar mis het niet zozeer, ik heb meer aan een lange accuduur dan dat je de bitjes en bytes sneller binnen krijgt.
Dat is dan zonde van je geld imo

• Quad
HetGezegde schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 21:22:
[...]

Dat is dan zonde van je geld imo
Zit bij mijn abonnement in, of ik het wil of niet. En verder stel ik andere prioriteiten dan aan 4G.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Als het goed is gaat KPN (Hi) binnenkort beginnen met 4G op 1800mhz dan kun je je opo weer op volle snelheid gebruiken

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

Sow dan kom ik er opeens achter dat multi touch niet meer werkt.. Het werkte gewoon op de 33R en volgens mij ook op de 38R goed en zonder iets te hebben gedaan kan ik opeens amper typen en al helemaal nergens meer inzoomen (bijvoorbeeld maps). Dan verspringt echt alles en heb je en dus niks aan.

Maar wel echt vreemd! Kan amper typen nu, ook al doe ik t heel langzaam..

Ik zit op de stock ROM met de stock kernel, dus niks geks geflasht. Dan maar ff AK kernel of die van Franco testen omdat die nieuwere touch screen drivers hadden toch? Meer mensen die dit ervaren hebben?

Edit: Reboot loste het uiteindelijk al op, zou die dan een kernel panic hebben gehad of te warm geworden zijn? De telefoon zelf werkte gewoon snel en is nooit warm of heet geworden. Heb vandaag eigenlijk maar max een uurtje screen on time gehad, de rest zat die lekker in mijn zak. Toch wel zeer vreemd! :F

[ Voor 22% gewijzigd door Salmon op 20-10-2014 00:52 ]

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:52
Salmon schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 00:46:
Sow dan kom ik er opeens achter dat multi touch niet meer werkt.. Het werkte gewoon op de 33R en volgens mij ook op de 38R goed en zonder iets te hebben gedaan kan ik opeens amper typen en al helemaal nergens meer inzoomen (bijvoorbeeld maps). Dan verspringt echt alles en heb je en dus niks aan.

Maar wel echt vreemd! Kan amper typen nu, ook al doe ik t heel langzaam..

Ik zit op de stock ROM met de stock kernel, dus niks geks geflasht. Dan maar ff AK kernel of die van Franco testen omdat die nieuwere touch screen drivers hadden toch? Meer mensen die dit ervaren hebben?

Edit: Reboot loste het uiteindelijk al op, zou die dan een kernel panic hebben gehad of te warm geworden zijn? De telefoon zelf werkte gewoon snel en is nooit warm of heet geworden. Heb vandaag eigenlijk maar max een uurtje screen on time gehad, de rest zat die lekker in mijn zak. Toch wel zeer vreemd! :F
Ook iets vergelijkbaars gehad. Mijn scherm kreeg ghost touches en reageerde niet altijd goed. Na reboot ook opgelost. Lijkt dus iets softwarematigs te zijn. Hierna ook nooit meer last van gehad.

• Quad
Op 38R heb ik al 4 vastlopers gehad, 1 keer in VLC en 3 keer in Google Chrome. Toestel werkte niet meer en enkel een reboot werkte. Niet bepaald stabiel.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:35
Even voor mensen die geinteresseerd zijn in battery life:

Brightness staat op auto, batterij instellingen op standaard. Afgelopen 2 nachten heb ik hem op een speciaal nachtprofiel gezet, waarbij de telefoon in vliegtuigmodus gaat (voor ongeveer 8 uur). Verder over het algemeen licht gebruik (45 min NOS app, wat browsen, 50 min Youtube).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/itC1X6t.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/78RI5Ko.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n57an5d.png

[ Voor 52% gewijzigd door floriz87 op 20-10-2014 09:33 ]

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Berichtje hierboven ziet er zo nice uit he ik heb mijn OnePlus gister besteld en kan niet wachten tot hij er is mijn iPhone houd het namelijk geen hele dag vol..

• vinom
Ik heb normaal gesproken 30% Androis OS bij mijn accu en ik heb geen flauw idee waar het vandaan komt :(

• 418O2
vinom schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:37:
Ik heb normaal gesproken 30% Androis OS bij mijn accu en ik heb geen flauw idee waar het vandaan komt :(
Kijk eens bij privacy guard bij Android OS wat er veel wordt getriggered. En doe datzelfde ook eens bij Facebook als je dat hebt, want die wil nogal eens fanatieke wakelocks veroorzaken (die heb ik dus afgeknepen)

• vinom
Privacy guard heb ik strak afgesteld en inderdaad zoveel mogelijk geblokt. Echter bij Android OS is het niet slim om iets te gaan blokkeren, want dan reageert je scherm niet meer, omdat 'Wakker houden' uitschakeld.

Zou je eens een screen willen maken van je Android OS overzicht onder privacy?

• floriz87
vinom schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:43:
Privacy guard heb ik strak afgesteld en inderdaad zoveel mogelijk geblokt. Echter bij Android OS is het niet slim om iets te gaan blokkeren, want dan reageert je scherm niet meer, omdat 'Wakker houden' uitschakeld.

Zou je eens een screen willen maken van je Android OS overzicht onder privacy?
In Privacy Guard zie ik geen Android OS staan, wel Android System. Bedoel je die? Ik heb overigens niets in Privacy Guard aangepast, alles staat gewoon op standaard.

• Quad
Zojuist gebeld door TNT Express, morgen wordt mijn OnePlus One opgehaald

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• vinom
floriz87 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:46:
[...]

In Privacy Guard zie ik geen Android OS staan, wel Android System. Bedoel je die? Ik heb overigens niets in Privacy Guard aangepast, alles staat gewoon op standaard.
Bij privacy guard, rechtsboven aantikken, geavanceerd.

• floriz87
vinom schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:51:
[...]

Bij privacy guard, rechtsboven aantikken, geavanceerd.
Android OS staat er nergens tussen. Zowel "show user apps" als "show built-in apps" staat aangevinkt. Ik heb alle lijstjes (location, personal, messaging, media, device en bootup) doorgekeken. De enige die er op lijken zijn Android System and System UI.

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Android OS bestaat uit meerdere processen (waaronder idd Android System e.d.) als je erop drukt zie je de processen die eronder vallen.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• floriz87
cypher21 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:01:
Android OS bestaat uit meerdere processen (waaronder idd Android System e.d.) als je erop drukt zie je de processen die eronder vallen.
En waar moet ik Android OS vinden zodat ik er op kan drukken ;) ?

• cypher21
floriz87 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:04:
[...]

En waar moet ik Android OS vinden zodat ik er op kan drukken ;) ?
in het batterij verbruik overzicht (waar je al een screenshot van postte) :)
Zie net dat het trouwens android-system is die ik bedoelde. daar zitten bijgeleverde pakketten in die ieder batterij verbruiken.

[ Voor 27% gewijzigd door cypher21 op 20-10-2014 10:06 ]

• floriz87
cypher21 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:05:
[...]

in het batterij verbruik overzicht (waar je al een screenshot van postte) :)
Dat geeft niet de processen die er onder vallen. Je krijgt dan een overzicht van je CPU-, mobile data- en WIFI-verbruik.

• cypher21
floriz87 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:06:
[...]

Dat geeft niet de processen die er onder vallen. Je krijgt dan een overzicht van je CPU-, mobile data- en WIFI-verbruik.
bedoelde android systeem, vorige post al gewijzigd

• floriz87
cypher21 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:07:
[...]

bedoelde android systeem, vorige post al gewijzigd
Ah, ja, daar zie ik inderdaad wel processen bij staan. Weet nu alleen niet waar Vinom nu precies in geinteresseerd is, dus ik wacht zijn post wel even af.

• Quad
Foto van ComputerIdee:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a94STMk.png

Links de iPhone 5S, rechts de iPhone 6 plus.
Links lijkt de OnePlus One een zeer groot toestel, rechts een vrij klein en compact toestel. :')

Perspectief is alles. ;)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Dima_2005
  • Laatst online: 13-11 21:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

De aaifoon 6+ is dan ook gewoonweg een belachelijk lomp toestel.

De nieuwe Nexus 6, met 5.9" scherm is even groot als de iPhone.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mzWERQi.png

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Salmon schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 00:46:

Bedankt voor de tip! Had hier ook last van en na een reboot lijkt het ook hier opgelost, benieuwd wat de oorzaak was...

• EeePC
eSCe schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:13:
[...]
Bedankt voor de tip! Had hier ook last van en na een reboot lijkt het ook hier opgelost, benieuwd wat de oorzaak was...
Heb het inderdaad ook 1 keer gehad, na een reboot was het weg. Heb de One kort na de update 2x gereboot (1x om camera widget in lockscreen weg te krijgen, 1x vanwege multitouch) verder geen enkel probleem gehad.

• Rixos
Quad schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:26:
Foto van ComputerIdee:

[afbeelding]

Links de iPhone 5S, rechts de iPhone 6 plus.
Links lijkt de OnePlus One een zeer groot toestel, rechts een vrij klein en compact toestel. :')

Perspectief is alles. ;)
Computer idee was trouwens echt super positief over de One plus one.
Naar aanleiding van die review heeft mijn oom van 70 via mij ook de telefoon aangeschaft ;)

• psvunited
Nieuw negatief record:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JnWwBLM.png

• 418O2
En nu? Wat heb je gedaan om het probleem te achterhalen?

• EeePC
Is dit niet logisch? Als je verder geen enkele app gebruikt en alleen Android draait, neemt die van al het batterijgebruik dat je hebt van die 5 uur, het grootste deel voor zijn rekening.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 21:27

DarkSide

theres no place like ::1

Klopt toch. Heb nu 6 uur nog wat niet aan de lader en zit op 84%.
Waarvan nu het grootste gedeelte Android is.
Heb nog niet veel andere dingen gedaan. Dan WA, FB en een spelletje.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• psvunited
EeePC schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:12:
[...]

Is dit niet logisch? Als je verder geen enkele app gebruikt en alleen Android draait, neemt die van al het batterijgebruik dat je hebt van die 5 uur, het grootste deel voor zijn rekening.
Screentime stond toen op 25minuten. Heb die 25 minuten whatsapp/mail/chrome gebruikt.

• EeePC
psvunited schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:37:
[...]
Screentime stond toen op 25minuten. Heb die 25 minuten whatsapp/mail/chrome gebruikt.
Hmm, ik heb whatsapp/mail/chrome etc nog nooit los in het lijstje zien staan bij de batterij. Zou het kunnen dat ie die opteld bij 't OS?

• psvunited
EeePC schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:46:
[...]

Hmm, ik heb whatsapp/mail/chrome etc nog nooit los in het lijstje zien staan bij de batterij. Zou het kunnen dat ie die opteld bij 't OS?
Ik heb nog nooit gezien dat je alleen OS en Screentime in je scherm ziet.
Er zijn altijd wel een stuk of 10 standaard taken.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Hi,

I hope you had a great weekend. I wanted to let you know that today OnePlus announced our pre-order will open at 15:00 GMT on October 27th.

Ahead of that, users interested in pre-ordering the One may visit http://preorder.oneplus.net/ to browse our store and prepare and save their shopping cart. When the pre-order opens next Monday, they can just submit their payment along with their saved cart and be done with the process in minutes.

To celebrate the pre-order, all accessories purchased through this method will be available at special prices including the OnePlus x JBL E1+ headphones, which will be sold for just $24.99.

You can learn more about our pre-order system here:
http://oneplus.net/blog/2014/10/get-ready-for-pre-orders/

Please feel free to contact me if you have any questions. Thanks!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Ik heb vanmiddag mijn OnePlus One gekocht nadat ik via V&A een invite heb weten te bemachtigen, maar de reden om te kiezen voor de OnePlus One is eigenlijk heel simpel want het is precies wat ik zoek in smartphone. De prijs is namelijk erg scherp, en de software lijkt ook in orde is mijn indruk nadat ik wat reviews gelezen hebben.

Maar wat mij echt over de streef haalde was de batterijduur die erg goed schijnt te zijn want dat is de belangrijkste reden dat ik een nieuwe snellere smartphone wou kopen, en de Nexus 5 viel af voor mij destijds vanwege de teleurstellende batterijduur. Verder vind ik het natuurlijk geweldig dat je voor € 299 een smartphone krijgt die even goed als bijvoorbeeld de HTC One M8 maar dan voor de helft van het geld.

Nou goed nu is het natuurlijk wachten tot hij aankomt, maar ik zal zeker mijn ervaringen delen :) Al denk ik niet dat ik veel met custom roms ga klooien, want hij bevat in feite al een custom rom en dan is het dus niet zo must meer.

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Voor de OPO is op 27 october een pre-order te plaatsen! Ik kreeg 3 minuten geleden een mail erover binnen. Één uur lang dus, zorg dat je met de goede tijdzone rekening houdt.

"PRE-ORDERS HAVE LANDED
Dear friends,

The wait is finally over. Introducing the brand new OnePlus Pre-order System, our highly anticipated new process for bringing the OnePlus One to more people. Starting now you can go ahead and fill your shopping cart with what you want to purchase.

When pre-orders kick off on October 27 at 15:00 GMT (08:00 PST, 11:00 EST) for one hour only, your One will just be a click away.

Pass this along to your friends and family. Let them know the time has come!

OnePlus Team"

Edit: Moest eigenlijk in levertijdentopic

[ Voor 79% gewijzigd door Willian40 op 20-10-2014 19:01 ]

• toonr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-10-2023
Hallo allemaal
Ik heb mijn one plus one nu 2 maanden in bezit.
Wat een geweldige telefoon,nog niet een keer een probleem gehad dat wilde ik even kwijt op deze forum
Gr

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Quad schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 08:27:
Op 38R heb ik al 4 vastlopers gehad, 1 keer in VLC en 3 keer in Google Chrome. Toestel werkte niet meer en enkel een reboot werkte. Niet bepaald stabiel.
Dan blijf ik nog lekker op 33R. Dat RAW kan me gestolen worden :)

1 probleem heb ik wel af en toe: Soms als ik mijn telefoon draai naar landscape dan schaalt het toetsenbord niet goed mee. Heeft iemand toevallig een fix?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05:08
Hoe bevalt de GPS bij jullie? Ik las op internet wat klachten. Of zou dit een uitzondering zijn?

• fast-server
Ligt er aan, als je de "location setting" uitzet en weer aanzet kan er af en toe een probleem ontstaan.
Op het moment dat je de "location setting" weer aan hebt gezet en dit probleem hebt>> reboot geven en GPS werkt weer gewoon zoals het moet.

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:05
Frozen schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:21:
[...]

Dan blijf ik nog lekker op 33R. Dat RAW kan me gestolen worden :)

1 probleem heb ik wel af en toe: Soms als ik mijn telefoon draai naar landscape dan schaalt het toetsenbord niet goed mee. Heeft iemand toevallig een fix?
Hier draait hij net beter en soepeler op 38r...

• Rixos
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:10:
Ik heb vanmiddag mijn OnePlus One gekocht nadat ik via V&A een invite heb weten te bemachtigen, maar de reden om te kiezen voor de OnePlus One is eigenlijk heel simpel want het is precies wat ik zoek in smartphone. De prijs is namelijk erg scherp, en de software lijkt ook in orde is mijn indruk nadat ik wat reviews gelezen hebben.

Maar wat mij echt over de streef haalde was de batterijduur die erg goed schijnt te zijn want dat is de belangrijkste reden dat ik een nieuwe snellere smartphone wou kopen, en de Nexus 5 viel af voor mij destijds vanwege de teleurstellende batterijduur. Verder vind ik het natuurlijk geweldig dat je voor € 299 een smartphone krijgt die even goed als bijvoorbeeld de HTC One M8 maar dan voor de helft van het geld.

Nou goed nu is het natuurlijk wachten tot hij aankomt, maar ik zal zeker mijn ervaringen delen :) Al denk ik niet dat ik veel met custom roms ga klooien, want hij bevat in feite al een custom rom en dan is het dus niet zo must meer.
De batterijduur is inderdaad echt fantastisch, net weer mijn telefoon aan de lader gehangen pas na 3 dagen met nog 30 procent over. 2 uur 2 en 20 minuten on screen time.

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:45
Rixos schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:21:
[...]

De batterijduur is inderdaad echt fantastisch, net weer mijn telefoon aan de lader gehangen pas na 3 dagen met nog 30 procent over. 2 uur 2 en 20 minuten on screen time.
Hier nu 2d en 7u voordat hij leeg was.
Met 4u screen on, wifi altijd op elke nacht automatische backup + sync naar dropbox, 6 mailboxen die syncen en +100 apps geinstalleerd... :D

Als ik het soms zien zijn er die er nog meer uithalen maar dit is echt Geweldig voor een smartphone.

Mijn moeder haalt er zo'n 4-5 dagen uit (1 mailbox sync, wifi altijd op, +2u screen on).

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Pagina: 1 ... 54 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.