Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.132 views

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-11 10:30

Falastine

Think about my signature...

Relaxt ik heb niks geroot en gewoon alles stock en heb de update ook nog niet binnen dus ben ik maar zelf in de weer gegaan en gedownload.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

Linus_BE schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:11:
Bij Mobile Vikings krijg je een gewone sim, maar je kan de micro-SIM er gemakkelijk uitduwen :) Zeer handig dingetje.
Ik heb dit ook (Ziggo Mobiel).
Maar er lopen een aantal mensen die jaren dezelfde SIM kaart hebben, en toen waren ze nog niet zo slim :P

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:03
Sinds woensdag heb ik dit aparaat en allemachtig, wat een ding! Uiteraard, en gelukkig maar, totaal niet te vergelijken met m'n oude S3. Direct ff een Antutu test gedaan naast een LG G3, geen competitie :D

Toen ik 'm voor het eerst in m'n handen had vond ik ik hem wel echt ontzettend groot. Het is nu vrijdag en moet zeggen dat ik er al aardig aan gewend raak.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:06
pimskie schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:56:
Direct ff een Antutu test gedaan naast een LG G3, geen competitie :D
De LG G3 verliest terrein door de hoge resolutie, zou je hem uitvoeren op FullHD zal deze naast de OPO staan.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 21:34
Hmm net een filmpje gemaakt in slowmotion 120fps en deze speelt heel schokkerig af.
Filmpjes die ik voor de update heb gemaakt spelen wel heel smooth af (wel langzaam natuurlijk).
Meer mensen die dat hebben?

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Heb hem op de 38R gekregen, bedankt voor jullie hulp.

Ben benieuwd hoe lang mijn batterij nu mee gaat. Op de 33R was de batterij zeer slecht, zelfs voor de Oneplus batterij.

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-11 20:36
Hebben mensen met de nieuwe updates nog last van Ghost-touches?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-11 12:52
ComTech schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:03:
Hmm net een filmpje gemaakt in slowmotion 120fps en deze speelt heel schokkerig af.
Filmpjes die ik voor de update heb gemaakt spelen wel heel smooth af (wel langzaam natuurlijk).
Geen problemen hier :)

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:48
FastFred schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:12:
Mag ik mij hier ook bijna melden :D
Eerste reactie: holy fuck dat ding is groot :X

Denk dat ik voor het eerst in mijn smartphone geschiedenis maar eens een hoesje ofzo ga kopen...

En geen grap, de volgende keer dat ik broeken ga kopen moet ik rekening houden met deze telefoon. Hij is ook lekker snel, alles gaat gewoon vloeiend, waar mijn S3 Mini altijd leek te aarzelen. Het ging zeg maar wel vloeiend, maar die animatie of overgang moest dan eerst geladen worden en dat duurde een eeuwigheid...

[ Voor 55% gewijzigd door FastFred op 10-10-2014 17:50 ]

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
cypher21 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:47:
[...]

lekker dan...
Ik kon gewoon €20 aftikken.
Heb nog nooit eerder een simkaart gewisseld. Had die van Libertel zelfs nog in gebruik
Vreemd, ik bestel altijd mijn nieuwe telefoon bij Vodafone en krijg er altijd gratis een nieuwe simkaart bij, ook bij verlenging. Pas nog bij een LG G3, ik kreeg een micro, waar je een nanosim van kunt maken. De G3 is inmiddels verkocht en een OPO aangeschaft, wel mooi een G watch aan overgehouden, bedankt LG :+

MG4 Luxury - Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
vinom schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:23:
Ik ben langs de Vodafone winkel gegaan en gezegd dat ik graag een micro SIM wil i.pv. de simkaart die ik nu had. En ik kreeg er zo een mee. Eerste keer is het gratis bij Vodafone.
Simkaarten en pinpassen, beide hebben in mijn ervaring alleen in theorie een prijskaartje.
1e keer vragen, 20 euro. 2e keer vragen, alleen uitzonderingen. 3e keer vragen, als uitzondering dan.

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-11 07:42
Nou mijn OPO is compleet naar de*(@^#^...

Was vanavond op google aan het browsen, waarnaar de telefoon uit het niets opeens vastliep. Kan gebeuren dacht ik en heb een reboot uitgevoerd met de verwachting dat de telefoon gewoon weer zou werken.
Na het opnieuw opstarten werd er geen simkaart herkend en werkte niets meer op de telefoon, waarnaar deze in een eindeloze reboot blijft hangen. Krijg er onwijze jeuk van om het op zijn zachts uit te drukken....

Inmiddels stromen er steeds meer berichten op het OPO forum met dit probleem en er schijnt geen oplossing voor te zijn. Ik draai op de nieuwe R38 en heb de telefoon niet geroot. Heb een ticket aangemaakt bij OPO, maar als iemand een oplossing weet dan hoor ik dat heel graag.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:45
Eerste indrukken:

Super snel!
Werkt echt perfect.

Alleen die iconen en alles is wel heel erg groot.. lijkt wel een telefoon voor slechtzienden zeg. Is dit aan te passen dmv thema's oid?

• Quad
Rooten en dpi aanpassen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Oxellaar
  • Niet online
Hier ook de dpi aangepast van standaard 480, geloof ik, naar 440 met Texdroider. Wereld van verschil.
Wel even rooten om te kunnen gebruiken.

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 23:16
bordeauxactive schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 03:27:
[...]

Nice.. die VSCO is een goede tip, net even mee gespeeld, thanks!
hoor graag wat je over paar dagen van die FV-5 denkt... (wacht ondertussen geduldig nog op mijn update)
FV-5 heeft twee grote nadelen. Ten eerste merk ik dat het batterijgebruik erg hoog is. Fotograferen is leuk, maar ik wil dit wel zorgeloos kunnen doen. Daarnaast duurt het heel erg lang voordat een foto in PNG formaat verwerkt is. Je maakt een foto en vervolgens moet je ongeveer 30 seconden wachten voordat die foto zichtbaar is. In de tussentijd kan je nog wel fotograferen, maar persoonlijk vind ik het best frustrerend dat ik niet direct kan zien hoe de foto eruit zien. Ik wil namelijk wel weten of de foto goed gelukt is.

Je kan er ook gewoon voor kiezen om de foto's op te slaan als jpg. Ik heb gelezen dat bij FV-5 jpegs er beter uitzien dan bij de meegeleverde camera app, maar dat verschil heb ik nog niet kunnen zien. Ik heb meerdere malen dezelfde foto gemaakt (een in PNG en een jpg met de camera app), maar kon geen verschil bespeuren.
Ik was in eerste instantie blij dat de oneplus nu ook raw foto's kan maken, maar om eerlijk te zijn voelt dat best waardeloos als ik die foto's niet op de telefoon kan inzien/bewerken.

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 23:16
ComTech schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:03:
Dit probleem had ik tijdens het filmen in 4K. Zowel tijdens de opname als het afspelen was de video schokkering. Misschien dat dit te maken heeft met het batterijprofiel, maar dat heb ik nog niet uitgebreid getest.

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Oxellaar schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:18:
[...]

Vreemd, ik bestel altijd mijn nieuwe telefoon bij Vodafone en krijg er altijd gratis een nieuwe simkaart bij, ook bij verlenging. Pas nog bij een LG G3, ik kreeg een micro, waar je een nanosim van kunt maken. De G3 is inmiddels verkocht en een OPO aangeschaft, wel mooi een G watch aan overgehouden, bedankt LG :+
Als je een nieuwe telefoon besteld krijg je daar uiteraard gratis een bijpassende sim bij.
Ik heb al 8 jaar sim only en bestel mijn telefoons los...
Kennelijk zijn ze dan niet zo vriendelijk
pgs010 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 00:07:
[...]

Dit probleem had ik tijdens het filmen in 4K. Zowel tijdens de opname als het afspelen was de video schokkering. Misschien dat dit te maken heeft met het batterijprofiel, maar dat heb ik nog niet uitgebreid getest.
geen last van. videos werken prima hier

[ Voor 23% gewijzigd door cypher21 op 11-10-2014 00:31 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• bordeauxactive
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-01-2022
pgs010 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 00:05:
[...]

FV-5 heeft twee grote nadelen.

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-11 09:00
Oggy schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:32:
Hebben mensen met de nieuwe updates nog last van Ghost-touches?
Nee, kan eindelijk weer rap typen zonder dat er rare brouwsels uit komen :+

• ceees2
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-11 13:30
Master Jeff schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:06:
Nou mijn OPO is compleet naar de*(@^#^...

Was vanavond op google aan het browsen, waarnaar de telefoon uit het niets opeens vastliep. Kan gebeuren dacht ik en heb een reboot uitgevoerd met de verwachting dat de telefoon gewoon weer zou werken.
Na het opnieuw opstarten werd er geen simkaart herkend en werkte niets meer op de telefoon, waarnaar deze in een eindeloze reboot blijft hangen. Krijg er onwijze jeuk van om het op zijn zachts uit te drukken....

Inmiddels stromen er steeds meer berichten op het OPO forum met dit probleem en er schijnt geen oplossing voor te zijn. Ik draai op de nieuwe R38 en heb de telefoon niet geroot. Heb een ticket aangemaakt bij OPO, maar als iemand een oplossing weet dan hoor ik dat heel graag.
Dit probleem had ik ook, erg vervelend. Ik heb uiteindelijk stock cyanogen erop gezet via de PC. Andere manieren zoals factory reset werkte bij mij niet. Was ook na de update.

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-11 07:42
ceees2 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 08:53:
[...]

Dit probleem had ik ook, erg vervelend. Ik heb uiteindelijk stock cyanogen erop gezet via de PC. Andere manieren zoals factory reset werkte bij mij niet. Was ook na de update.
Uiteindelijk is dat mij ook gelukt vannacht. :O
Had eerst een programma Toolbox v3 gebruikt, maar dat werkte totaal niet. Uiteindelijk via cmd de telefoon eerst geflashed en vervolgens een stockversie erop gezet, waarnaar de telefoon weer wilden opstarten.

Wel balen dat de data weg is inclusief foto's. Hopelijk is het iets eenmaligs geweest.
Heb jij uiteindelijk nog de r38 update gedraaid?

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 17:25
Master Jeff schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:26:
[...]

Uiteindelijk is dat mij ook gelukt vannacht. :O
Had eerst een programma Toolbox v3 gebruikt, maar dat werkte totaal niet. Uiteindelijk via cmd de telefoon eerst geflashed en vervolgens een stockversie erop gezet, waarnaar de telefoon weer wilden opstarten.

Wel balen dat de data weg is inclusief foto's. Hopelijk is het iets eenmaligs geweest.
Heb jij uiteindelijk nog de r38 update gedraaid?
Dat is echt balen, maar hoop dat er snel een oplossing voor komt.

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 17:49
Hebben jullie er ook last van dat je OPO niet meer oplaad na de laatste update? Ik heb mijn toestel al opnieuw opgestart zonder resultaat.

-Edit-

Na enig onderzoek bleek de aansluiting bij de stekker er verkeerd om in te zitten.

[ Voor 25% gewijzigd door Morpheus2003 op 11-10-2014 10:16 ]

Verwijderd

Gisteren toch ook maar de OnePlus One besteld. Door de afbeeldingen had ik altijd het gevoel dat het scherm kleiner was, maar toen ik de specs door las was ik toch verkocht.

Alleen één vraagje. Ik heb er een flipcover bij besteld, maar las dat die geen magneet heeft. Ik ben niet echt handig met een mobiel niet laten vallen, dus ideaal is dat voor mij niet. Nu hoorde ik echter dat een een flipcover met magneet de mobiel kan beschadigen, vanwege de mobiel. Er zouden onderdelen kunnen verschuiven etc Iemand hier enig ervaring mee?

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:40:
Gisteren toch ook maar de OnePlus One besteld. Door de afbeeldingen had ik altijd het gevoel dat het scherm kleiner was, maar toen ik de specs door las was ik toch verkocht.

Alleen één vraagje. Ik heb er een flipcover bij besteld, maar las dat die geen magneet heeft. Ik ben niet echt handig met een mobiel niet laten vallen, dus ideaal is dat voor mij niet. Nu hoorde ik echter dat een een flipcover met magneet de mobiel kan beschadigen, vanwege de mobiel. Er zouden onderdelen kunnen verschuiven etc Iemand hier enig ervaring mee?
Ben hier ook wel benieuwd naar, heb de zelfde bestelling uitstaan

• Tr4il
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:31
Master Jeff schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:26:
[...]
.......Wel balen dat de data weg is inclusief foto's.....
Die pech had ik ook, meteen lesje geleerd. Dropbox Camera Uploads staan nu aan hier ;3

Tadaaa

• ComTech
http://www.androidauthori...s-oneplus-one-fix-536082/

Handige link met diversen oplossingen voor problemen die voorkomen bij de OPO.

Heb gelukkig geen van de problemen, alleen het Touchscreen reageerde niet altijd even goed maar dat is sinds de Update zo goed als weg.

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 10:40:

Ik heb zelf geen ervaring met flipcovers maar wel ervaring met vrienden met flipcovers. En die bieden vrijwel GEEN protectie tegen je telefoon laten vallen. Dan kun je beter een TPU case en screenprotector nemen. Dan heb je toch nog iets dat een knal op de hoeken op vangt.

Heb 'm zelf ook, + tempered glass.

Dat het scherm groter is dan verwacht is toch altijd mooi meegenomen? Past er weer meer op :)

[ Voor 4% gewijzigd door Yosecret op 11-10-2014 14:41 ]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als ik de helderheid handmatig op het laagste niveau zet dan gaat ie in apps (bijv. nu.nl en chrome) vaak de helderheid aanpassen aan de pagina waar ik op zit. Is dat iets in apps of is dat een extra feature die ik moet uitzetten? Het is vrij irritant namelijk.

• yeth3119
Cartman! schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:07:
Als ik de helderheid handmatig op het laagste niveau zet dan gaat ie in apps (bijv. nu.nl en chrome) vaak de helderheid aanpassen aan de pagina waar ik op zit. Is dat iets in apps of is dat een extra feature die ik moet uitzetten? Het is vrij irritant namelijk.
Het is al eerder gezegd in dit topic, je kan hetuitzetten in de instelligen van je beeld. Iets met helderheid aanpassen moet je uitvinken

• The_Haunted
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:38
Hmmm, de camera app crashte vandaag. Er was een reboot voor nodig om hem weer te laten werken. Ook met een andere camera app deed ie het niet meer. RAW stond ingeschakeld overigens..

Ik zal het even in de gaten houden, ik deed niets raars of zo. Alleen een foto van de kat maken. de 38R software maakt niet echt een stabiele indruk.

• Oxellaar
  • Niet online
Heb RAW hier ook even geprobeerd en had exact hetzelfde na het nemen van de de 2e foto.
Een fc van de camera app en een reboot nodig om te fixen.

R33 draaide bij mij probleemloos en dit is de eerste bug die ik tegenkom in R38.
Dus instabiel wil ik het niet noemen, bij mij althans.
Gebruik RAW toch niet, dus last heb ik er niet van.

• bordeauxactive
ComTech schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 13:11:
http://www.androidauthori...s-oneplus-one-fix-536082/

Handige link met diversen oplossingen voor problemen die voorkomen bij de OPO.

Heb gelukkig geen van de problemen, alleen het Touchscreen reageerde niet altijd even goed maar dat is sinds de Update zo goed als weg.
bookmarked.. wie weet ooit handig :)
ps, dit zijn van die momenten dat ik hier een +like knop mis

@The_Haunted / Oxellaar
in 33r heb ik dat gehad, maar dan niet de cam, wel 2x met de gps
1x google maps die me totaal niet kon vinden -> reboot -> opgelost
1x flitsmeister die me wel alle data gaf -> maar snelheid & locatie niet doorgaf -> reboot -> opgelost.

als het maar niet 1x dagelijks of vaker gebeurd mee te leven ;)

• psvunited
Heb trouwens steeds vaker het probleem dat mijn telefoon op wifi inschakelen blijft hangen. Herkenbaar?

• kukelinho
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:31
psvunited schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 02:40:
Heb trouwens steeds vaker het probleem dat mijn telefoon op wifi inschakelen blijft hangen. Herkenbaar?
Ja, ook bij mij blijft de WIFI wel eens hangen bij het inschakelen. Als goedmakertje lijkt mijn batterij nog langer mee te gaan als dat ie al deed.

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Ik heb de nieuwe update nog niet binnen, is de uitrol misschien gestopt ivm de vele problemen die gemeld worden op het OPO forum?

• yeth3119
Hoppa! schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:38:
Ik heb de nieuwe update nog niet binnen, is de uitrol misschien gestopt ivm de vele problemen die gemeld worden op het OPO forum?
Ik heb hem ook nog steeds niet, maar denk dat hij nog wel gaat komen. Want anders hadden ze wel een melding gemaakt op het forum dat het is gestopt.

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-11 12:52
Heb mijn OPO nu een week ongeveer en ik heb nog geen enkel probleem gehad. Alle apps werken, niks crasht, geen reboots ofzo. Geweldig toestel :)

Zit nu aan 50 procent batterij met 1d 2u sinds hij van de lader is en 2u43 screen on time. Batterij staat gewoon op balanced en helderheid op auto. Mijn Galaxy Nexus had ik al 2 keer moeten opladen om hetzelfde te bereiken :p

[ Voor 44% gewijzigd door Linus_BE op 12-10-2014 11:56 ]

• psvunited
Ik haal net 3u screentime, en van de oneplus help desk wordt je helemaal gek.

• ComTech
Ik doe echt superlang met de accu.
1 dag en 5 uur waarvan 4.5 uur schermtijd.
En heb nog 40%.
Heb hem wel vannacht in vliegtuigmodus gezet.
Verder is alles standaard helderheid op auto.

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-11 11:07
psvunited schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:11:
Ik haal net 3u screentime, en van de oneplus help desk wordt je helemaal gek.
Waarschijnlijk een app die hiervan de boosdoener is, of play services. Makkelijk te zien in het Android batterijgebruik. Heb je niet direct een helpdesk voor nodig.

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-11 12:50
Zit hier nu op 36% met 1d 4u sinds opladen en 4u 11m schermtijd. Android-besturingssysteem verreweg de grootste gebruiker met 64% trouwens.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
yeth3119 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:50:
[...]

Het is al eerder gezegd in dit topic, je kan hetuitzetten in de instelligen van je beeld. Iets met helderheid aanpassen moet je uitvinken
Gevonden, bedankt!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

The_Haunted schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:00:
Hmmm, de camera app crashte vandaag. Er was een reboot voor nodig om hem weer te laten werken. Ook met een andere camera app deed ie het niet meer. RAW stond ingeschakeld overigens..

Ik zal het even in de gaten houden, ik deed niets raars of zo. Alleen een foto van de kat maken. de 38R software maakt niet echt een stabiele indruk.
Oxellaar schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 01:20:
Heb RAW hier ook even geprobeerd en had exact hetzelfde na het nemen van de de 2e foto.
Een fc van de camera app en een reboot nodig om te fixen.

R33 draaide bij mij probleemloos en dit is de eerste bug die ik tegenkom in R38.
Dus instabiel wil ik het niet noemen, bij mij althans.
Gebruik RAW toch niet, dus last heb ik er niet van.
Na de update wel eerst helemaal opnieuw opgestart?
Hoppa! schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:38:
Ik heb hem ook nog niet, gisteren nog in 't forum ergens gelezen dat ze een week doen over de uitrol.

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-11 20:41

HetGezegde

Yes, you can!

Nu net heb ik geen app titels/namen onder mn apps. Alleen de icoontjes dus.
Iemand die dit probleem ook heeft? Op internet maar 1 iemand gevonden, maar daar is nog niet op gereageerd.

Kan ik de namen terug krijgen?

• Oxellaar
  • Niet online
Yosecret schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:59:
[...]

[...]

Na de update wel eerst helemaal opnieuw opgestart?
Ja draai R38 al vanaf de release en is al meerdere keren opnieuw opgestart.
Maar ik gebruik RAW toch niet en heb er dus totaal geen last van.
HetGezegde schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:03:
Nu net heb ik geen app titels/namen onder mn apps. Alleen de icoontjes dus.
Iemand die dit probleem ook heeft? Op internet maar 1 iemand gevonden, maar daar is nog niet op gereageerd.

Kan ik de namen terug krijgen?
Homescreen vasthouden > instellingen omhoog schuiven > pictogramlabels aanzetten.

[ Voor 38% gewijzigd door Oxellaar op 12-10-2014 14:06 ]

• psvunited
chielmi schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:01:
[...]

Waarschijnlijk een app die hiervan de boosdoener is, of play services. Makkelijk te zien in het Android batterijgebruik. Heb je niet direct een helpdesk voor nodig.
Ik zit hier al paar weken mee te kloten dus ga er maar van uit dat ik 'bijna' alles heb onderzocht.

• Ridder
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-03 20:03

Ridder

Advanced Moo Device

Gisteren een invite van een aardige medetweakert gekregen en meteen een OPO besteld.

Ik ben benieuwd of ik er een beetje aan kan wennen: ik heb nu nog een iPhone 4s (3 jaar lang probleemloos) en daarvoor een 3Gs (2 jaar lang probleemloos).

Ik wilde een nieuwe telefoon, maar twijfel nog een beetje over de 6/6+....voornamelijk het formaat.
Nu mijn ogen wat slechter worden (dichtbij) is een groter scherm misschien wel handig....

Ik heb gisteren dus de OPO besteld en dat zal als eerste wel wennen worden aan het formaat.
Daarnaast het hele Android gebeuren.....ik heb hier diverse Apple producten (iMac, MBP, 2 iPads, 3 iPhones) en die werken fijn samen en je hoeft er eigenlijk nooit wat aan te doen: het werkt gewoon.

Ik ben benieuwd of ik nog wel zonder het hele ecosysteem kan.
Nu zijn alle emails, foto's, muziek etc op alle iDevices benaderbaar, gebruik Airplay, Find my iPhone etc.
Is dat allemaal over nu?

Aan de ene kant: velen zijn lyrisch over de OPO
Aan de andere kant: er zijn toch wel veel probleempjes en ergernissen. In veel gevallen wel op te lossen, maar het is geen out-of-the-box experience zoals bij de verguisde iDevices. Niet echt geschikt voor zakelijke gebruikers....ze zijn goedkoper, maar wanneer je vele uren moet tweaken om het enigszins werkbaar te maken, is dat voordeel ook in rook opgegaan.

Maar ik sta overal voor open en ga het gewoon proberen. Als het niet bevalt, haalt mevrouw een iPhone 6 uit HongKong over een paar maanden.

Moet me eerst maar weer eens gaan verdiepen in het hele Android circus....
Ik zal ook wel weer gebruik moeten maken van de Windows-laptop van de dochters, want een Android aan de iMac of MBP hangen zal waarschijnlijk geen succes zijn.

Overigens wel grappig dat in de product video er heel prominent een iMac op het buro van de designer staat....

[ Voor 3% gewijzigd door Ridder op 12-10-2014 16:14 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:47
Android hangen aan een Mac kan probleemloos, ken genoeg mensen die dat probleemloos doen.

Enige is dat het officieel niet met iTunes gaat werken, officieel want er zijn manieren daarvoor.

• psvunited
Iemand ooit dit gehad?
Na het maken van een foto is heel mijn scherm blurry, herstart heeft niet geholpen..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HzSawaI.png

• Oxellaar
  • Niet online
Blurry? Ik zie niets bijzonders om eerlijk te zijn

• psvunited
Het is lag wss aan het scherm aangezien je het niet ziet op een screenshot, ik zal met een ander toestel het scherm fotograferen.

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-11 20:41

HetGezegde

Yes, you can!

[b]
Homescreen vasthouden > instellingen omhoog schuiven > pictogramlabels aanzetten.
Bedankt! Zit meer in dan ik dacht.

• danielrene
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-11 10:43
Hi all,

ik probeer m'n oneplus te rooten en heb dit met voorgaande telefoons altijd gedaan, maar op een of andere manier wil het niet. Ik heb de bootloader unlocked en vervolgens wilde ik de TWRP recovery flashen. Op een of andere manier herkent m'n computer (w7 64) de telefoon niet meer goed. Als ik in de fastbood mode zit staat er bij apparaatbeheer: USB Modern Phone ADB port.

Als ik 'm reboot staat er: draagbare apparaten : A0001,.. Hij ziet 'm dus als draagbaar apparaat, maar vervolgens ziet de Oneplus toolbox de telefoon niet, en kan ik nu niet de recovery flashen.

Iemand een idee? Nooit problemen met het rooten of flashen van roms/kernels gehad, maar nu wil het helaas niet.. Alvast bedankt!

• ComTech
Denk dat je een driverprobleem hebt.
Maar voor Rooten is een apart topic :

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1602145

• danielrene
  • Laatst online: 19-11 10:43
Oh, dat had ik niet opgemerkt, ga ik dat eens doornemen,. Bedankt!

• psvunited
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BOh0agw.png

Ga toch nog een poging doen, iemand die opmerkelijks ziet?

1 uur screentime 38R

[ Voor 9% gewijzigd door psvunited op 12-10-2014 22:18 ]

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
Ik vraag me af in hoeverre volgende 3 opties een effect op het verbruik van het scherm hebben:
- adaptive backlight
- sunlight enhancement
- color enhancement

Verbruik van het scherm op automatische helderheid lijkt me een stuk hoger dan op 25R door die 3 opties.

• The_Haunted
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:38
Toch weer even bezig geweest met RAW. Maar de helft van de foto's in RAW zijn corrupt. Vanmiddag heb ik er 4 achter elkaar gemaakt: alle 4 corrupt. Vanavond nog 4 gemaakt: 2 corrupt.

RAW klinkt leuk maar werkt zeker niet stabiel, tenminste niet op mijn OPO van 1 week oud.
Om eerlijk te zijn is de 13 MPixel camera van mijn oude Jiayu G4 beter, zeker wat betreft ruis.
Het is dan geen hoofdfunctionaliteit, maar ik had wel iets beters verwacht van een Flagship killer ;)

• Quad
psvunited schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:18:
[afbeelding]

1 uur screentime 38R
Wordt je er niet gek van een degelijk felle blauwe kleur?

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• psvunited
Quad schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:43:
[...]

Wordt je er niet gek van een degelijk felle blauwe kleur?
Het thema dat ik gebruik?

• Bartske
  • Laatst online: 21:12
Vandaag er even op uit geweest met de OPO om wat foto's en video's te maken. Onder andere de slomotion functie uit geprobeerd maar vind de kwaliteit niet echt top, zie video:

Je ziet duidelijk dat het beeld minder scherp is. 'Gewone' 1080p video ziet er dan weer wel mooi uit. Heb ook een 4K video gemaakt, maar heb alleen geen scherm om het af te spelen :'). Het geluid valt me erg mee:

• sigilens
  • Laatst online: 27-05 21:30
Ik heb vorige week ook een filmpje geschoten op een feest maar ik vind dat het geluid (in verhouding met mijn oude Galaxy S4) echt slecht wordt opgenomen.Het kraakt aan alle kanten, opnames bij de S4 hebben echt een veel beter geluid.

• bordeauxactive
klinkt in ieder geval best goed :)
oh enne hoop dat de artiest een petje vol gehad heeft van voorbijgangers :)

• Oxellaar
  • Niet online
Ik moet ook eerlijk zeggen dat de OPO met de camera absoluut geen flagship killer is.
kwaliteit valt mij iig erg tegen, zowel voor foto als voor video.

• Cronimet
  • Laatst online: 07-11-2023
Oxellaar schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 06:49:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat de OPO met de camera absoluut geen flagship killer is.
kwaliteit valt mij iig erg tegen, zowel voor foto als voor video.
http://robinwong.blogspot...us-one-camera-review.html

I do think the camera on the OnePlus One is quite impressive. It has exceeded all my expectations, after all the OnePlus One phone is retailing at HALF of the price of other similarly positioned smartphones (high end, high specifications) in the market. Of course the OnePlus One may lose out to a handful of competitors (not many) but in real world usage, I find it more than adequate for casual shooting. Mobile photography shooters will not be disappointed.

Review specifiek betreffende de camera. De reviewer gebruikte wel de app FV-5 voor het maken van foto's.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:54
De camera is dik in orde, maar je moet er maar net op de juiste manier mee weten om te gaan.

Allemaal van verschillende gebruikers:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u1MSHu8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DO1deBX.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LQzL9FI.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T6Is48T.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door vinom op 13-10-2014 09:22 ]

• Cronimet
  • Laatst online: 07-11-2023
Ridder schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 15:44:
Gisteren een invite van een aardige medetweakert gekregen en meteen een OPO besteld.

Ik ben benieuwd of ik er een beetje aan kan wennen: ik heb nu nog een iPhone 4s (3 jaar lang probleemloos) en daarvoor een 3Gs (2 jaar lang probleemloos).

Ik wilde een nieuwe telefoon, maar twijfel nog een beetje over de 6/6+....voornamelijk het formaat.
Nu mijn ogen wat slechter worden (dichtbij) is een groter scherm misschien wel handig....

Ik heb gisteren dus de OPO besteld en dat zal als eerste wel wennen worden aan het formaat.
Daarnaast het hele Android gebeuren.....ik heb hier diverse Apple producten (iMac, MBP, 2 iPads, 3 iPhones) en die werken fijn samen en je hoeft er eigenlijk nooit wat aan te doen: het werkt gewoon.

Ik ben benieuwd of ik nog wel zonder het hele ecosysteem kan.
Nu zijn alle emails, foto's, muziek etc op alle iDevices benaderbaar, gebruik Airplay, Find my iPhone etc.
Is dat allemaal over nu?

Aan de ene kant: velen zijn lyrisch over de OPO
Aan de andere kant: er zijn toch wel veel probleempjes en ergernissen. In veel gevallen wel op te lossen, maar het is geen out-of-the-box experience zoals bij de verguisde iDevices. Niet echt geschikt voor zakelijke gebruikers....ze zijn goedkoper, maar wanneer je vele uren moet tweaken om het enigszins werkbaar te maken, is dat voordeel ook in rook opgegaan.

Maar ik sta overal voor open en ga het gewoon proberen. Als het niet bevalt, haalt mevrouw een iPhone 6 uit HongKong over een paar maanden.

Moet me eerst maar weer eens gaan verdiepen in het hele Android circus....
Ik zal ook wel weer gebruik moeten maken van de Windows-laptop van de dochters, want een Android aan de iMac of MBP hangen zal waarschijnlijk geen succes zijn.

Overigens wel grappig dat in de product video er heel prominent een iMac op het buro van de designer staat....
Ik ben overgestapt van een Iphone 4s en ik heb thuis een Macbook Pro en Apple TV.

Ik heb op geen enkel moment spijt gehad van mijn overstap, integendeel zelfs. Nu heb je veel meer mogelijkheden en vrijheid ivm je toestel. En alles werkt perfect met elkaar, de tijd dat Android toestellen niet met Apple toestellen konden communiceren ligt al ver achter ons.

Het is misschien niet echt een out-of-the-box experience, maar daarentegen zijn de mogelijkheden wel onbeperkt. En de prijs daar kan Apple nooit tegenop. Ik ben altijd fan geweest van Apple maar hun prijzen tegenwoordig zijn ontoelaatbaar.
Als je ziet dat je een smartphone met de beste specs kan kopen voor 300€, terwijl je bij Apple een toestel van zelfs mindere kwaliteit 800€ moet betalen dan vind ik dat gewoon niet kunnen. Vandaar ook dat ik ben overgestapt.

• cypher21
sigilens schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 00:30:
Ik heb vorige week ook een filmpje geschoten op een feest maar ik vind dat het geluid (in verhouding met mijn oude Galaxy S4) echt slecht wordt opgenomen.Het kraakt aan alle kanten, opnames bij de S4 hebben echt een veel beter geluid.
Dat probleem heb ik ook.
Was vorige week op xqlusive maar zodra er een bass opgenomen werd hoor je alleen maar gekraak.
Heb geprobeerd om de microfoon af te schermen, maar dat hielp ook niets.
Maatje van me heeft redelijk het geluid op kunnen nemen met zijn iphone.

Qua beeld is de camera zeker top, zelfs filmen in slecht verlichte ruimtes gaat best aardig.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

DarkSide

theres no place like ::1

De camera is een stuk beter dan mijn oude HTC One camera.
maar echt top is hij niet. Op het eerste gezicht zien de foto's er goed uit. Maar bij een beetje inzoomen of croppen zie je toch (te) veel ruis.

Ook met de plaatjes hierboven veelal te veel ruis. Andere toestellen doen dat toch echt beter.

Neemt niet weg dat hij wel overweg kan met veel situaties en ik tevreden ben met de camara.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:45
cypher21 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:30:
[...]

Dat probleem heb ik ook.
Was vorige week op xqlusive maar zodra er een bass opgenomen werd hoor je alleen maar gekraak.

Qua beeld is de camera zeker top, zelfs filmen in slecht verlichte ruimtes gaat best aardig.
Mijn HTC One (M7) nam echt subliem geluid op, maar daar vond ik het beeld heel erg slecht. Kon totaal niet met felle lichten, lasers en stroboscopen omgaan. Op Awakenings bijvoorbeeld werd de One (M7) helemaal gek en focusde nergens meer fatsoenlijk op.
Afgelopen zaterdag de One Plus One getest op een illegale rave in een bunker, beeld vind ik prima, ook qua foto's, maar geluid is stukken minder. Komende zaterdag nog maar even verder testen op Awakenings in de Gashouder, dan maar even een vergelijk maken met mijn One (M7), dan zijn de omstandigheden gelijk en kan ik er echt iets van zeggen.

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Bartske schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:55:
Je ziet duidelijk dat het beeld minder scherp is. 'Gewone' 1080p video ziet er dan weer wel mooi uit. Heb ook een 4K video gemaakt, maar heb alleen geen scherm om het af te spelen :'). Het geluid valt me erg mee:

[video]
Ziet er super mooi uit op 1080p!

• sigilens
cypher21 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:30:
[...]

Dat probleem heb ik ook.

Haha ik was dus op hetzelfde feest.
Wat beeld betreft is het ook gewoon goed en in normale opnames zonder te hoge decibellen is het ook goed.

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Bartske schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:55:
Vandaag er even op uit geweest met de OPO om wat foto's en video's te maken. Onder andere de slomotion functie uit geprobeerd maar vind de kwaliteit niet echt top, zie video:

[video]

[video]
Vergeet niet dat wanneer je een video in 'slowmotion' opneemt, er ook een effect is waardoor de natuurlijke trillingen (als je geen tripod gebruikt) versterken, of zich in ieder geval anders manifesteren. Daardoor wordt het beeld nog schokkeriger dan wanneer je op regulier tempo afspeelt. Dat heeft ook weer een effect op de scherpte.

Dat gezegd hebbende vind ik de One weliswaar sterk met foto's, maar vind ik de videokwaliteit sowieso maar matig. Ook in normaal tempo.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Vanaf deze maand, de JBL E1+ voor € 36,99 via de website:

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 13-10-2014 10:07 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• cypher21
sigilens schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:45:
[...]

Haha ik was dus op hetzelfde feest.
Wat beeld betreft is het ook gewoon goed en in normale opnames zonder te hoge decibellen is het ook goed.
Ja, beeld werd prima opgenomen, hoge tonen op zich ook wel, maar zodra die bass erin kwam niet om aan te horen. Zelfs niet met de vinger op de microfoon.
offtopic:
goed ouderwets knalfeestje trouwens! :)

• sigilens
hierbij een voorbeeld

[ Voor 26% gewijzigd door sigilens op 13-10-2014 13:15 ]

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-11 21:32
CLB schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:07:
Vanaf deze maand, de JBL E1+ voor € 36,99 via de website:
Had ik even gehoopt op bluetooth wireless earphones, niet dus. Ik wacht nog wel 3 maandjes op m'n Dash.

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:04
Gisteravond na het spelen van een game (Tower Dwellers) last gehad van een lichtelijk unresponsive scherm . Ik tik vrij snel met twee duimen, en ik merkte dat niet elke aanslag werd geregistreerd. Ook leek het dat ik last had van ghost touches, omdat zomaar de letter P ook werd ingedrukt wanneer ik de letter B tikte. Na een reboot waren de problemen gelukkig verholpen, dus het lijkt toch nog steeds iets softwarematigs. Meer mensen gehad?

Gaat hier trouwens om 38R.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:48
Hier uiteraard ook 38R. Ik heb juist het idee dat het scherm wat overgevoelig is, hij opent vaak een andere pagina terwijl ik eigenlijk alleen maar wilde scrollen. Maar zo nu en dan moet ik ook 2x tikken om een pagina te laden. Of ik tik er dan net naast (heb het idee van niet) of de gevoeligheid van het scherm is toch niet helemaal super.

Vind het tot nu toe echt een geweldig ding, heb 'm sinds vrijdag :) Razend snel, loopt heerlijk soepel, prachtig beeld, degelijk geluid uit de speakertjes. Batterij heb ik nog niet goed kunnen testen, had afgelopen nacht voor het eerst de kans om hem voor de volle 100% te laden.

Alleen het formaat is gigantisch wennen, met 1 hand is ie net niet lekker te bedienen, qua breedte kom ik er wel, maar de lengte van het scherm is lastig.

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-11 12:50
Dat aanklikken terwijl ik scroll heb ik inderdaad ook wel eens... Iets nadrukkelijker swipen helpt.

OnePlus houdt deze week: OnePlus Insanity Week
https://forums.oneplus.ne...sanity-week-day-1.144903/

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:03
Ha leuk, weer een spam-wedstrijd! :)

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-11 20:06
EeePC schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:26:
Dat aanklikken terwijl ik scroll heb ik inderdaad ook wel eens... Iets nadrukkelijker swipen helpt.

OnePlus houdt deze week: OnePlus Insanity Week
https://forums.oneplus.ne...sanity-week-day-1.144903/
Nice! Heb zojuist alles ingevuld en geshared. Oftewel insane gegaan :+

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:35
psvunited schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:18:
[afbeelding]

1 uur screentime 38R
Gek, 2x android (besturings)systeem

http://specs.tweak.to/5253

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
De kans is natuurlijk klein, maar wel aanwezig! :D #insanity

• BPP
  • Laatst online: 23:52

BPP

• Mizgala28
Dat is wel heel erg duur, als het goed is kun je volgende maand hem zonder invite kopen, even wachten scheelt 75 euro.

En zelfs dan, Nexus 6 komt waarschijnlijk deze maand uit dus... :X

• Bad Brains
  • Laatst online: 22:35
Vindt het prima klinken, als ik die muziek hoor dan klinkt het allemaal zo.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:06
Mizgala28 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:13:
[...]

Dat is wel heel erg duur, als het goed is kun je volgende maand hem zonder invite kopen, even wachten scheelt 75 euro.

En zelfs dan, Nexus 6 komt waarschijnlijk deze maand uit dus... :X
De N6 wordt weer een maatje groter. Deze is eigenlijk al een beetje te groot om mee te fietsen.
Ben wel benieuwd naar de specs. Maar op het moment blij met mijn OPO

TheS4ndm4n#1919

• ComTech
Camera app is nu ook via de playstore te updaten.
Is alleen voor cm11s op de OPO wekt helaas niet op cm11s rom op mijn Nexus 5.

https://play.google.com/s...s?id=com.cyngn.cameranext

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 18:50
Net overgestapt vanaf iPhone hier, ook na jaartje of vijf - gaat op zich aardig, al spelen er nog wel wat dingetjes. merendeels kleine ergernissen, maar waar ik nu echt horentjes van krijg is dat het lock screen even lang aan blijft als het actieve scherm na unlocken. Is er iets om fijn m'n standby uit actief op twee minuten te hebben en vanuit lock op vijf seconden? Klinkt triviaal maar het zit mee echt hoog inmiddels :P

• Mizgala28
RocketKoen schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:28:
[...]
De N6 wordt weer een maatje groter. Deze is eigenlijk al een beetje te groot om mee te fietsen.
Ben wel benieuwd naar de specs. Maar op het moment blij met mijn OPO
Als we het mogen geloven wordt hij of 5,2" of 5,9", ik zelf hoop op 5,2" en anders wacht ik wel op de OPO 2, kijken of dat kleiner wordt.

• psvunited
Dit kan er ook nog wel bij...
Net een hartverzakking gehad, telefoon laten vallen. Nu is er rechts van het scherm een hoekje kapot. Gelukkig heb ik een tempered screen protector dus hopelijk heeft hij de klap op zich genomen. Foto's volgen.

Iemand die een hoesje kan aanraden? Moet ook een bumper omheen zo dat het scherm nog extra beschermt wordt..

[ Voor 18% gewijzigd door psvunited op 13-10-2014 19:52 ]

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

iceheart schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:29:
Net overgestapt vanaf iPhone hier, ook na jaartje of vijf - gaat op zich aardig, al spelen er nog wel wat dingetjes. merendeels kleine ergernissen, maar waar ik nu echt horentjes van krijg is dat het lock screen even lang aan blijft als het actieve scherm na unlocken. Is er iets om fijn m'n standby uit actief op twee minuten te hebben en vanuit lock op vijf seconden? Klinkt triviaal maar het zit mee echt hoog inmiddels :P
Double tap op status balk doet niet wat je wilt?

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:06

Sandyman538

SandstorM [148839]

iceheart schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:29:
Is er iets om fijn m'n standby uit actief op twee minuten te hebben en vanuit lock op vijf seconden? Klinkt triviaal maar het zit mee echt hoog inmiddels :P
Misschien iets verduidelijken want ik snap je vraag niet helemaal.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 18:50
Sorry. Ik zou graag willen dat de telefoon vanaf het lock screen *automatisch* na, zeg, vijf seconden weer het scherm uitschakelt, en na het unlocken wel gewoon 1/2/5/whatever minuten actief blijft.
Kan dat? Het lijkt me zo simpel...

Ik heb al geroot (xposed, hosts file, wel zo fijn!)en op zich wil ik ook wel een robbertje met tasker stoeien - klinkt als iets wat ik toch wel uit ga moeten vogelen :P

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
iceheart schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:43:
Sorry. Ik zou graag willen dat de telefoon vanaf het lock screen *automatisch* na, zeg, vijf seconden weer het scherm uitschakelt, en na het unlocken wel gewoon 1/2/5/whatever minuten actief blijft.
Kan dat? Het lijkt me zo simpel...

Ik heb al geroot (xposed, hosts file, wel zo fijn!)en op zich wil ik ook wel een robbertje met tasker stoeien - klinkt als iets wat ik toch wel uit ga moeten vogelen :P
Je kan bij instellingen, dan naar beveiliging, instellen dat de pincode pas weer ingevuld hoeft te worden na een zeer aantal minuten. Is dat wat je zoekt?

• Oxellaar
  • Niet online
psvunited schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 19:34:
Dit kan er ook nog wel bij...
Net een hartverzakking gehad, telefoon laten vallen. Nu is er rechts van het scherm een hoekje kapot. Gelukkig heb ik een tempered screen protector dus hopelijk heeft hij de klap op zich genomen. Foto's volgen.

Iemand die een hoesje kan aanraden? Moet ook een bumper omheen zo dat het scherm nog extra beschermt wordt..
Neem geen flipcovers of iets dergelijks, beschermen maar magertjes bij een val.
Ikzelf koop altijd voor een paar euro een tpu case, voor elke telefoon weer en werken echt super.
Heb nog nooit echte valschade gehad aan m'n telefoons.

Check anders even het accessoires topic van de OPO

• Quad
Ik heb een bumper met tempered glass, ik persoonlijk vind dat de ideale combi.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.