Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OnePlus One] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste
Acties:
  • 551.140 views

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 18:50
Downloads schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:34:
[...]

Je kan bij instellingen, dan naar beveiliging, instellen dat de pincode pas weer ingevuld hoeft te worden na een zeer aantal minuten. Is dat wat je zoekt?
Nee, ik gebruik geen pincode, en dit zou ook niet helpen. Ik wil dat als ik per ongeluk de powerbutton indruk oid, en de telefoon dus op het lockscreen komt (aks in slide to unlock oid) dat deze zonder verdere input na 5s weer uitschakelt, maar als ik m wel unlock, dat het scherm dan twee minuten oid aan blijft zonder user input.

Maar kennelijk is dit onder androidgebruikers een onbekend idee - niets te vinden op google, en het lijkt ook niet alsof iemand 'hier' er iets om geeft als dat lockscreen 2min actief blijft.

Oh well, dan is het dus geen 'makkelijke' instelling maar noet ik gaan beunen. Bedankt iig.

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Bij mijn OPO gaat het lockscreen wel na een ruime 5sec uit als je alleen de power button raakt, maar niet ontgrendeld. Ik kan mij ook niet herinneren dat het ooit anders is geweest bij welk Android toestel dan ook.
Heb hier een stock S3 en een S2 op CM10, beide doen zoals hierboven beschreven.

MG4 Luxury - Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 21:34
Nee, ik gebruik geen pincode, en dit zou ook niet helpen. Ik wil dat als ik per ongeluk de powerbutton indruk oid, en de telefoon dus op het lockscreen komt (aks in slide to unlock oid) dat deze zonder verdere input na 5s weer uitschakelt, maar als ik m wel unlock, dat het scherm dan twee minuten oid aan blijft zonder user input.
Dit gebeurd al zonder iets bijzonders in te stellen.
Als je de powerknop indrukt en niks doet blijft het scherm een tijdje aan en gaat weer uit. (lockscreen).
Als je hem unlockt gaat hij na een x aantal tijd weer uit dit kun je instellen bij scherm en verlichting en dan slaapstand (2 minuten).

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 18:50
Ah, feest. Bij mij duurt dat dus even lang. Oke, maf.

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11 16:48
FastFred schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:19:
Batterij heb ik nog niet goed kunnen testen, had afgelopen nacht voor het eerst de kans om hem voor de volle 100% te laden.
Gisterochtend van de lader gehaald, vannacht in de vliegtuigstand en nu nog 47% over!

Zijn er meer mensen die merken dat de vergrendeld/ontgrendel knop soms niet reageert? Soms als de telefoon een tijdje op tafel ligt en ik druk op die knop zonder de telefoon vast te pakken dan reageert hij niet, vaak wel 3 pogingen nodig.

En als ik de telefoon handmatig vergrendel, maakt deze zo'n geluidje. Maar dit doet ie dan na een minuut of wat nog een keer, alsof ik 'm niet vergrendeld heb en de telefoon dit zelf doet.

[ Voor 39% gewijzigd door FastFred op 14-10-2014 08:27 ]

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-11 12:06
Dus, gisteren mn OPO binnengekregen :D (vorige week woensdag om half 2 snachts besteld, erg netjes!) eerste indruk: geweldig ding, hiervoor een Iocean X7 gehad en je merkt toch wel dat een snapdragon processor gewoonweg beter is, zeker ivm bluetooth (smartwatch).

Groot probleem met de Iocean was de GPS, dit was gewoon niks. Ik gebruik de telefoon nogal vaak voor navigatie dus dat was niet handig :+

Dus nadat ik m ingesteld + geroot + titaniumbackup terug had gezet, had ik even de GPS getest. Bijna meteen een fix terwijl ik binnen zat, veel sattelieten en redelijk accuraat als je kijkt naar het feit dat hij binnen was.

Net op de fiets naar mn werk nog maar even getest, en hij schommelde tussen 3/4 meter accuracy.
Erg netjes natuurlijk, maar ik wilde meer. O-)

Dus fasterfix gedownload, en voordat ik hem had gedownload had ik m nog even getest op mn werk, 9 meter accuracy. Nadat ik fasterfix had gebruikt, server op nederland gezet, kwam hij ineens niet verder dan 13/14.

Iemand een idee hoe dit komt?

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Oxellaar schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:14:
[...]

Neem geen flipcovers of iets dergelijks, beschermen maar magertjes bij een val.
Ikzelf koop altijd voor een paar euro een tpu case, voor elke telefoon weer en werken echt super.
Heb nog nooit echte valschade gehad aan m'n telefoons.

Check anders even het accessoires topic van de OPO
Welke heb je atm?
Ik heb een diztronic op het oog, maar kan hem nergens kopen..

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-11 12:41

psyy138

blackbulls.nl

FastFred schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:17:
[...]

Gisterochtend van de lader gehaald, vannacht in de vliegtuigstand en nu nog 47% over!

Zijn er meer mensen die merken dat de vergrendeld/ontgrendel knop soms niet reageert? Soms als de telefoon een tijdje op tafel ligt en ik druk op die knop zonder de telefoon vast te pakken dan reageert hij niet, vaak wel 3 pogingen nodig.

En als ik de telefoon handmatig vergrendel, maakt deze zo'n geluidje. Maar dit doet ie dan na een minuut of wat nog een keer, alsof ik 'm niet vergrendeld heb en de telefoon dit zelf doet.
Gister 6:52 uit de lader gehaald en op dit moment nog 59% over (38R) geen.
Helderheid op ongeveer 1/3 van de helderheid regelaar.
Altijd Wifi aan, vaak wifi op het werk, niet altijd vanwege het baggere wifi bereik ( 1 streepje )
De dag door Clash of Clans/facebook/whatsapp/mail/snapchat/9gag kijken.
s'ochtends altijd half uur op me telefoon voor dat ik ga werken.
Op moment van schrijven 2u 1m 40s screentime.
Geen bleutooth, gebaren, nfc, gps, mobiel op stil.

De batterij duur is zeker goed vooruitgegaan in 38R, zat voorheen s' avonds (zelfde dag) rond de 50/60
Komt erop neer dat ik geen zware gebruiker ben maar een lichte/middelmatige en vindt de OPO veel beter dan de N5 die ik voorheen had. De N5 haalt deze batterij tijden lang niet.

O.R.C. Black Bulls Rugby

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-11 19:03
FastFred schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:17:
[...]
Yup, dat heb ik inderdaad. Ontzettend irritant. Je voelt de knop wel klikken, dus de vraag is of het hardware of software is. Al verwacht ik dat het hardware is.

Verwijderd

barrymossel schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:38:
[...]

Yup, dat heb ik inderdaad. Ontzettend irritant. Je voelt de knop wel klikken, dus de vraag is of het hardware of software is. Al verwacht ik dat het hardware is.
Gelukkig geen last van. Lijkt me vrij irritant.

Aaaahh 38R is bij mij eindelijk beschikbaar OTA! :)

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 16:35
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:46:
[...]

Gelukkig geen last van. Lijkt me vrij irritant.

Aaaahh 38R is bij mij eindelijk beschikbaar OTA! :)
Ik kreeg een foutmelding bij de OTA 38R. Hetzelfde als in dit topic (waar overigens ook de fix vermeld staat :) ): https://forums.oneplus.ne...pdate-not-working.139077/

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
OTA 38R vanmorgen ook binnen gehaald.

Zie dat op het lockscreen de cameraslide rechts even tevoorschijn springt bij wake.

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 16:12
Hier nu ook net de OTA binnengehaald en geïnstalleerd. Zonder problemen gelukkig.

Bij mij geen cameraslide op het lockscreen.
Maar kan dat wellicht komen doordat ik gezichtsherkenning als beveiliging aan heb staan?

Live long and Prosper

• floriz87
Drwho1 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:56:
OTA 38R vanmorgen ook binnen gehaald.

Zie dat op het lockscreen de cameraslide rechts even tevoorschijn springt bij wake.
Dat doet ie bij mij ook. Ziet er niet heel mooi uit. Prima als hij dat de eerste keer doet, maar ik begrijp inmiddels heus wel dat ik door naar links te swipen mijn camera-app open.

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 17:25
floriz87 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:05:
[...]

Dat doet ie bij mij ook. Ziet er niet heel mooi uit. Prima als hij dat de eerste keer doet, maar ik begrijp inmiddels heus wel dat ik door naar links te swipen mijn camera-app open.
Heb de update ook vandaag al binnen gehaald. En ja die camera slide had ik ook. Maar na een paar keer gaat hij weg. Hoe ik het had gedaan was door de cera widget aan te zetten en dan via de lockscreen de camera paar keer openen en dan kan je camera widget weer uit zetten. Nu krijg ik die camera tekentje niet meer.

Verwijderd

yeth3119 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:10:
[...]

Heb de update ook vandaag al binnen gehaald. En ja die camera slide had ik ook. Maar na een paar keer gaat hij weg. Hoe ik het had gedaan was door de cera widget aan te zetten en dan via de lockscreen de camera paar keer openen en dan kan je camera widget weer uit zetten. Nu krijg ik die camera tekentje niet meer.
Zelfde verhaal hier. Voor de rest verliep de installatie vlekkeloos.

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Nou dat geel voor batterijstat en weer op lockscreen vloekt ook erg. Valt dat ergens in te stellen?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:06
Drwho1 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:34:
Nou dat geel voor batterijstat en weer op lockscreen vloekt ook erg. Valt dat ergens in te stellen?
Nee helaas niet, ander achtergrond instellen denk ik. ;)
Jammer dat dat niet customizable gemaakt is.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-11 16:12
Jammer jammer jammer.
Ik speel geregeld Real Racing 3, best zwaar grafisch spel. En gisteren de 38R binnen gehaald.
Ik merk dat de 33R stukken beter om kon gaan met de grafische eigenschappen van het spel dan de 38R.
Het voelt als een soort stotteren, of FPS drops. Zag op het officiële forum dat meer mensen er last van hebben. Toch wel weer jammer dat bij een update er ook weer dingen slechter gaan werken.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-11 18:58
BraX schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:45:
Jammer jammer jammer.
Ik speel geregeld Real Racing 3, best zwaar grafisch spel. En gisteren de 38R binnen gehaald.
Ik merk dat de 33R stukken beter om kon gaan met de grafische eigenschappen van het spel dan de 38R.
Het voelt als een soort stotteren, of FPS drops. Zag op het officiële forum dat meer mensen er last van hebben. Toch wel weer jammer dat bij een update er ook weer dingen slechter gaan werken.
Dat is op zich nog niet zo'n probleem jammer is alleen dat het zo lang duurt voordat ze een patch ervoor hebben.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:27
Gister avond nog 40 procent battery life, voor het slapen op vliegtuigmodus gezet.
Werd ik vanmorgen wakker, was opeens de batterij compleet leeg en ging die niet aan..
Hij trilde alleen eventjes als ik de aan knop induwde, kijken of dit vaker gaat voorkomen.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:41
psvunited schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:23:
[...]

Welke heb je atm?
Ik heb een diztronic op het oog, maar kan hem nergens kopen..
Ik heb een Diztronic (zwart). Eerst in Amerika besteld, maar na maand was hij nog niet aangekomen. Contact opgenomen met leverancier, maar zwart was uitverkocht, kon kiezen uit óf wachten tot weer op voorraad was, óf geld terug. Aangezien ik geen zin had om weer meer dan een maand te wachten, geld terug gevraagd, zelfde dag nog teruggeboekt op mijn Paypal rekening. Toen bij Amazon.de (of .co.uk) besteld, gewoon op voorraad en 3 dagen later in huis. Verzendkosten vallen alleszins mee, zeker als je nog wat anders meebesteld. Ik heb gelijk de Anker autolader meebesteld (levert 2 x 2,4A).

• Rixos
  • Laatst online: 09-08 09:45
Hmm apart, net stond er eindelijk dat de 38R upgrade beschikbaar was voor mijn telefoon. Toen ik hem probeerde te downloaden gebeurde er niets en nou staat er weer dat er geen upgrades beschikbaar zijn voor mijn telefoon (hij checkt ook niet meer goed, zelfs zonder internet aan geeft ie zonder echt te zoeken meteen aan dat er geen updates zijn). Ik lees trouwens wel een hoop problemen met 38R, zijn er ook mensen die de update wel gewoon geinstalleerd hebben zonder bijkomende problemen? En hoe zit het met het touchscreen, dat zou nu beter moeten reageren? (hoewel ik het nu al prima vind op 33R).

[ Voor 11% gewijzigd door Rixos op 14-10-2014 10:07 ]

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:09
Ik had datzelfde: eerst een melding dat er een update was en daarna was die melding verdwenen en bleef hij volhouden dat hij met 33R up-to-date was. Even toestel herstarten en opnieuw naar updates zoeken, dat hielp bij mij.

Hier overigens geen enkel probleem met 38R. Toestel werkt als een zonnetje.

Punctuality is the politeness of kings

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 21:34
Zijn er meer mensen die merken dat de vergrendeld/ontgrendel knop soms niet reageert?
Probeer eens perongeluk ontwaken uit te zetten.
Heb dit ook gedaan tot nu toe gaat het goed.

Hij gebruikt de nabijheidssensor om te kijken of hij niet bijvoorbeeld in je broekzak zit.
Misschien dat ie de sensor niet goed detecteert ofzo.
(software bug?)

• barrymossel
BraX schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:45:
Jammer jammer jammer.
Ik heb het gevoel dat vanaf het begin (mei) mijn OPO alleen maar slechter is gaan presteren. Steeds vaker hapering. Ik zit dan wel op de nightlies (en heb ook andere ROM's gebruikt), maar je zou verwachten dat het alleen beter zou worden. En dat is zeker niet het geval. En dan ga je twijfelen of dat door software of hardware komt. Het is in mijn ogen in ieder geval niet logisch dat de software slechter wordt.

• Rixos
Apart, heb net de update binnengehaald (niet manual gewoon via mijn OPO) maar als ik hem wil installeren wat normaal automatisch gebeurt bij updates dan gaat de telefoon over naar simple recovery.

Daaronder staat dan unknown value for path, can't mount installation aborted.
Iemand enig idee wat ik kan doen?

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:52

BPP

barrymossel schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:26:
[...]

Ik heb het gevoel dat vanaf het begin (mei) mijn OPO alleen maar slechter is gaan presteren. Steeds vaker hapering. Ik zit dan wel op de nightlies (en heb ook andere ROM's gebruikt), maar je zou verwachten dat het alleen beter zou worden. En dat is zeker niet het geval. En dan ga je twijfelen of dat door software of hardware komt. Het is in mijn ogen in ieder geval niet logisch dat de software slechter wordt.
Zoek je weer zaken om tegen aan te schoppen? :')
Ja het is goedkope chinese namaakmeuk. Er zit geen snapdragon in, maar een flapdragon. Geen sony camera, maar een rollei. Geen JDI scherm, maar een ....

• floriz87
Rixos schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:31:
Apart, heb net de update binnengehaald (niet manual gewoon via mijn OPO) maar als ik hem wil installeren wat normaal automatisch gebeurt bij updates dan gaat de telefoon over naar simple recovery.

Herkenbaar:
floriz87 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:50:
[...]

Ik kreeg een foutmelding bij de OTA 38R. Hetzelfde als in dit topic (waar overigens ook de fix vermeld staat :) ): https://forums.oneplus.ne...pdate-not-working.139077/

[ Voor 41% gewijzigd door floriz87 op 14-10-2014 10:40 ]

• floriz87
barrymossel schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:26:
[...]

Ik herken me niet in je verhaal. Misschien toch even alles stock proberen (zowel rom als kernel)?

• Rixos
Thanks, update is nu aan het installeren! :)

Edit:

De update is succesvol geinstalleerd.
Eerste indruk: het touchscreen reageert veel sneller, gaat echt heel vlot nou.
Ben benieuwd naar het verbeterde batterijleven waar iedereen het over heeft.
Enige wat ik irritant vind is dat de camera notification steeds eventjes opzij 'popt' bij het ontwaken van het toestel. Tevens lijkt het net alsof de tekst op mijn toestel iets groter is geworden, vooral bij instellingen valt het mij op. Daar ben ik niet zo heel blij mee.

[ Voor 55% gewijzigd door Rixos op 14-10-2014 10:56 ]

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Drwho1 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:34:
Ja je kan de icons voor het weer instellen:
Settings->Lock screen->Clock widget->Weather panel->Icon set
Batterijstat is bij mij nooit geel, dus daar kan ik je niet mee helpen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qyp3uDr.png

• Rixos
Oke na 1x de camera geopend te hebben via het lockscreen, springt ie niet steeds meer opzij bij het ontwaken, dus het is opgelost.

• barrymossel
BPP schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:33:
[...]
Zoek je weer zaken om tegen aan te schoppen? :')
Ja het is goedkope chinese namaakmeuk. Er zit geen snapdragon in, maar een flapdragon. Geen sony camera, maar een rollei. Geen JDI scherm, maar een ....
Ah gossie. Volgens mij is dit een ervaringen topic en is dat mijn ervaring.
floriz87 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:42:
[...]
Ik herken me niet in je verhaal. Misschien toch even alles stock proberen (zowel rom als kernel)?
Draai nu alweer 1-2 maanden nigthlies, maar ook bij de snapshot heb ik dat soms een beeld blijft hangen (in Angry Birds, maar ook homescreen etc.). Je zou verwachten dat CM11S en de CM11 snapshot niet veel verschillen toch? Ik neem aan dat CM11S gewoon gebaseerd wordt op CM11 en dat verbeteringen bij beiden worden doorgevoerd. Of maak ik daar een gigantische denkfout?

[ Voor 0% gewijzigd door barrymossel op 14-10-2014 11:10 . Reden: typo ]

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17-11 12:50
Voor iedereen die na de update heeft dat op het lockscreen die camera om de hoek komt kijken: Even rebooten en het is weg. (Ook al vaak genoemd hier trouwens, maar snap wel dat niet iedereen tijd heeft om alles te lezen ;P)

@barrymossel Misschien moet je hem gewoon stock houden, niks geen problemen dan, bij mij in ieder geval...

[ Voor 19% gewijzigd door EeePC op 14-10-2014 11:15 ]

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:49

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

EeePC schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:14:
Voor iedereen die na de update heeft dat op het lockscreen die camera om de hoek komt kijken: Even rebooten en het is weg. (Ook al vaak genoemd hier trouwens, maar snap wel dat niet iedereen tijd heeft om alles te lezen ;P)

@barrymossel Misschien moet je hem gewoon stock houden, niks geen problemen dan, bij mij in ieder geval...
Ik heb net de update gedraait, maar dat camera ding blijft toch maar komen. Zelfs na hem te openen vanuit lockscreen en na reboot.

Keep it calm...en lek mig de zuk

• bobaphatt
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 14:30

bobaphatt

omelet DU fromage!

ik zie op het forum van oneplus wat verhalen over het niet meer kunnen opladen van de batterij als je hem helemaal leeg laat lopen, wie heeft hier ervaring mee?
met Mijn huidige telefoon heb ik HEEL vaak dat ik niet in de gelegenheid ben hem ergens op te laden en hij dus helemaal naar 0% leegloopt en uitschakelt. Is dit een probleem bij deze telefoon of is dat verhaal een bug die alleen bij een enkeling voorkomt?

• psvunited
bobaphatt schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:33:
ik zie op het forum van oneplus wat verhalen over het niet meer kunnen opladen van de batterij als je hem helemaal leeg laat lopen, wie heeft hier ervaring mee?
met Mijn huidige telefoon heb ik HEEL vaak dat ik niet in de gelegenheid ben hem ergens op te laden en hij dus helemaal naar 0% leegloopt en uitschakelt. Is dit een probleem bij deze telefoon of is dat verhaal een bug die alleen bij een enkeling voorkomt?
Zelf het toestel uitzetten?

• psvunited
Powder Toastman schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:54:
[...]

Ik heb een Diztronic (zwart). Eerst in Amerika besteld, maar na maand was hij nog niet aangekomen. Contact opgenomen met leverancier, maar zwart was uitverkocht, kon kiezen uit óf wachten tot weer op voorraad was, óf geld terug. Aangezien ik geen zin had om weer meer dan een maand te wachten, geld terug gevraagd, zelfde dag nog teruggeboekt op mijn Paypal rekening. Toen bij Amazon.de (of .co.uk) besteld, gewoon op voorraad en 3 dagen later in huis. Verzendkosten vallen alleszins mee, zeker als je nog wat anders meebesteld. Ik heb gelijk de Anker autolader meebesteld (levert 2 x 2,4A).
Vind hem via Amazon best wel prijzig, 12.50..

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:41
psvunited schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:39:
[...]

Vind hem via Amazon best wel prijzig, 12.50..
Vanuit Amerika was hij iets goedkoper ja, maar hogere verzendkosten, dus onderaan de streep maakt het niet heel veel uit. Daarbij, ik geef liever 12,50 uit voor een fatsoenlijke beschermhoes dan dat ik een groter risico loop dat mijn telefoon beschadigd bij een val o.i.d.
Daarnaast is het hoesje van goede kwaliteit en past perfect, beter dan de meeste prullen die je op de markt of zo kan kopen (niet dat ze die daar hebben voor een OPO).

[ Voor 15% gewijzigd door Powder Toastman op 14-10-2014 11:48 ]

• kromme

kromme

Powder Toastman schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

Vanuit Amerika was hij iets goedkoper ja, maar hogere verzendkosten, dus onderaan de streep maakt het niet heel veel uit. Daarbij, ik geef liever 12,50 uit voor een fatsoenlijke beschermhoes dan dat ik een groter risico loop dat mijn telefoon beschadigd bij een val o.i.d.
Daarnaast is het hoesje van goede kwaliteit en past perfect, beter dan de meeste prullen die je op de markt of zo kan kopen (niet dat ze die daar hebben voor een OPO).
Ik heb ze samen met een H9 screenprotector bij amazon besteld. 3 tientjes. Beter wat meer uitgeven voor betere besscherming dan dat hij stuk gaat

• Rixos
Apart trouwens dat ze de functie om de kleur van het scherm aan te passen hebben weggehaald. Ik zie wel een optie 'kleurverbetering' die er volgens mij eerder niet was. Iemand enig idee wat dit doet?

Verwijderd

Mijn OnePlus is gister geleverd (hoera!), maar weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat invites beschikbaar gesteld worden? Ik heb wat vrienden die geinteresseerd zijn. En wat forumgenoten natuurlijk :p

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:52
Ik zie dat er regelmatig snelle verkoop van OnePlus One, het geef me indruk dat tweakers niet tevreden zijn met het gsm.

• Quad
Ik denk vanwege de grootte dat je het toestel te koop zet. Qua specs en alles lijkt het een topper, maar voor sommige gebruikers toch groter dan verwacht.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-11 11:01
Aangezien hier toch wel erg veel negatieve update meldingen staan, hij kwam net eindelijk binnen.
Download - update - klaar: en meteen weer door :)
Batterij duur was zo'n 2 volle dagen, benieuwd of het nu nog gunstiger wordt.
royalt123 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:37:
Ik zie dat er regelmatig snelle verkoop van OnePlus One, het geef me indruk dat tweakers niet tevreden zijn met het gsm.
Vind het wel meevallen? Laatste tijd wel een paar, maar ook mensen die volgens mij juist door het invite systeem bestellen en weten dat ze het geld er toch wel voor krijgen.
Uiteindelijk toch hun oude toestel houden of hem te groot vinden.

[ Voor 51% gewijzigd door Vandread op 14-10-2014 12:44 ]

• psvunited
Inderdaad veel mensen bestellen de telefoon gewoon want ze kunnen hem vrijwel direct doorverkopen.
Vooral paar maanden terug met dikke winst.

• floriz87
Wilde net via fastboot een nieuwe recovery installeren. Helaas lette ik niet goed op en maakte een foutje. Resultaat: volledige wipe van mijn toestel. Zit nu met een stock 38R en zonder al mijn data en apps :'(.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-11 11:01
https://play.google.com/apps installeren maar!
Data wordt lastig of je moet automagische backups/sync aan hebben staan...

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-11 10:39
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:08:
Mijn OnePlus is gister geleverd (hoera!), maar weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat invites beschikbaar gesteld worden? Ik heb wat vrienden die geinteresseerd zijn. En wat forumgenoten natuurlijk :p
Duurde bij mij (en ik heb het ook van anderen gehoord) zo'n anderhalve maand.

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-11 12:41

psyy138

blackbulls.nl

renem schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:51:
[...]

bij mij duurde het 5 weken, maar ben benieuwd of dat nog het geval is omdat je de OPO binnenkort zonder invite kunt bestellen. neem anders hier een kijkje; Het grote & tijdelijke OnePlus One invites topic

[ Voor 6% gewijzigd door psyy138 op 14-10-2014 13:59 . Reden: linkje ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:27
Na de nieuwe update lijken de kleuren op mijn scherm donkerder te zijn geworden. Hebben jullie dit ook?

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11 21:14
floriz87 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:32:
Wilde net via fastboot een nieuwe recovery installeren. Helaas lette ik niet goed op en maakte een foutje. Resultaat: volledige wipe van mijn toestel. Zit nu met een stock 38R en zonder al mijn data en apps :'(.
Grappig (of net niet), ik heb net hetzelfde gedaan. 8)7
No proberen nog wat sms-geschiedenis terug te halen (hopelijk werkt recuva) en handmatig alle apps terug installeren (+100)
|:(

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

• FastFred
  • Laatst online: 19-11 16:48
ComTech schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:24:
[...]

Probeer eens perongeluk ontwaken uit te zetten.
Heb dit ook gedaan tot nu toe gaat het goed.

Hij gebruikt de nabijheidssensor om te kijken of hij niet bijvoorbeeld in je broekzak zit.
Misschien dat ie de sensor niet goed detecteert ofzo.
(software bug?)
Heb het nu uitgezet, zal eens zien hoe het gaat nu. Bedankt!

• psvunited
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XMJhKxd.png

Misschien dat hierdoor mijn batterij zo snel leeg gaat/ging..? ;)

• Rixos
169916 x toegetaan haha

• Quad
Why is that so funny?
psvunited schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:24:
[afbeelding]

Misschien dat hierdoor mijn batterij zo snel leeg gaat/ging..?
Je mag daar alles weigeren behalve de locatie, die mag op toestaan staan.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:52
Quad schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:32:
[...]

Why is that so funny?

[...]

Waar stel ik dit soort dingen in?
Ontdek elke dag nieuwe dingen die ik kan veranderen of instellen 8)7

• Rixos
Hoe kom je bij die instellingen voor google play services? Ik zie hem niet in mijn overzicht van privacyguard.

En het is funny omdat het nogal een groot getal is.

• psvunited
instellingen -> Pivacy -> Privacybescherming -> ingebouwd apps tonen (rechtsboven aanvinken)

• Rixos
Thanks
[...]

Why is that so funny?

[...]

Hoezo moet de locatie op toestaan blijven staan?

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

3 pagina's aan berichten alweer vandaag, niet zo snel hé.. anders houd ik het niet bij.

Vanmorgen ook eindelijk de update naar 38r gekregen, gelijk gedaan. Achteraf niet zo slim want daardoor kon ik m'n recovery er opnieuw op zetten omdat ik in de developer options de optie 'cyanogenmod recovery bijwerken bij update' niet uit had gezet. Dom dom dom, naja dat was gelukkig snel opgelost.

Het enige verschil dat ik merk met 33r is dat hij minder vloeiende animaties heeft, zal wel iets met die verbeterde accuduur te maken hebben ofzo. Het is gelukkig niet super erg. Verder geen andere problemen of verbeteringen, of de accuduur beter is zal de komende dagen moeten blijken. Record is momenteel 5 uur screentime (max brightness) op 1 lading.

Na dat hele gedoe kwam de postbode met m'n TPU case en tempered glass. De TPU case is een FlexiShield Smoke Black van mobilefun en de tempered glass is een Nillkin 9H extreme hardness nano anti burst tempered glass protective film protector, ja, een hele mond vol. Die heb ik hier vandaan, en het is nog een echte ook :).

[ Voor 0% gewijzigd door Yosecret op 14-10-2014 15:42 . Reden: typo ]

Verwijderd

Rixos schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:31:

Ik heb precies hetzelfde als jij hebt... Nu zoekend naar een oplossing

• Rixos
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:42:
[...]

Ik heb precies hetzelfde als jij hebt... Nu zoekend naar een oplossing
De oplossing is hier te vinden:
https://forums.oneplus.ne...pdate-not-working.139077/
Scroll naar de post van sapporo.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Yosecret schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:41:
Vanmorgen ook eindelijk de update naar 38r gekregen, gelijk gedaan. Achteraf niet zo slim want daardoor kon ik m'n recovery er opnieuw op zetten omdat ik in de developer options de optie 'cyanogenmod recovery bijwerken bij update' niet uit had gezet. Dom dom dom, naja dat was gelukkig snel opgelost.
Ah, die optie ook over t hoofd gezien -O-

• floriz87
Wanneer ik een nieuwe map aanmaak op mijn telefoon (gewoon in de rootmap bijvoorbeeld), dan is deze direct te zien op mijn telefoon, maar niet in de explorer op mijn computer. Ik moet dan eerst mijn telefoon rebooten voordat ik de nieuwe map op mijn computer te zien krijg. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

• jahallow
  • Laatst online: 08-03-2023
[...]

Why is that so funny?

[...]

heeft alles weigeren behalve locatie verder geen invloed op dagelijkse dingen of Google Now? Ik heb ook last van opeens battery drain door Android OS. Verbruikt 2x zoveel accu als m'n scherm opeens. Ik ga het is proberen, hoop dat het werkt. Vrij weinig zin in factory reset oid :/

• Leandera
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 22:26
renem schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:51:
[...]

Ok, dankjewel voor je antwoord. Ik zal het (on)geduldig afwachten...

• WindedPainter
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-11 10:23
Ik heb op dit moment een Sony Xperia Z1 met slechte ervaringen, ik zit er aan te denken om de OnePlus One te kopen. Enige wat mij tegen houdt is dat hij geen 4G van KPN ondersteunt. Maar zal ik 4G heel erg gaan missen of valt dat wel mee?

• psvunited
nickpekelaer schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:33:
Ik heb op dit moment een Sony Xperia Z1 met slechte ervaringen, ik zit er aan te denken om de OnePlus One te kopen. Enige wat mij tegen houdt is dat hij geen 4G van KPN ondersteunt. Maar zal ik 4G heel erg gaan missen of valt dat wel mee?
Geen idee dat moet je zelf bepalen.
Heb je momenteel last van "sloom"internet? (ik neem aan dat je nu 3g hebt)
Ik zelf niet, vind 3g snel zat..

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-11 15:55
Het is mij ook totaal niet duidelijk wat je wel en niet onder privacy guard kan veranderen zonder grote problemen te veroorzaken qua bereikbaarheid. Neem nou telefoon -> ingeschakeld houden, kan je dat nou bijvoorbeeld op weigeren zetten? Dat heeft binnen een dag al meer dan 1200 keer toegestaan.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/8zfd00.png

Hier, forum Oneplus en ook op XDA staat weinig info, dus verwijzingen zijn ook welkom!

Ik wil batterij besparen, maar tegelijk niet hoeven inboeten op berichten en e-mails die verlaat binnenkomen :).

[ Voor 5% gewijzigd door StephanO1990 op 14-10-2014 20:52 . Reden: Linken afbeelding ]

• WindedPainter
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-11 10:23
psvunited schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:42:
[...]

Geen idee dat moet je zelf bepalen.
Heb je momenteel last van "sloom"internet? (ik neem aan dat je nu 3g hebt)
Ik zelf niet, vind 3g snel zat..
op dit moment heb ik al 4G wat mij erg goed bevalt dus ben bang dat het mij erg gaat tegenvallen als ik weer naar 3G ga ;) . Dus daarom mijn vraag

• psvunited
nickpekelaer schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:56:
[...]

op dit moment heb ik al 4G wat mij erg goed bevalt dus ben bang dat het mij erg gaat tegenvallen als ik weer naar 3G ga ;) . Dus daarom mijn vraag
Ik heb altijd 3g gehad en geen 4g dus dat is lastig oordelen.
Heb alleen nooit de gedachte gehad dat mijn internet te traag is en dat ik sneller wil..

• sem-v
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-11 09:00
StephanO1990 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:49:
Het is mij ook totaal niet duidelijk wat je wel en niet onder privacy guard kan veranderen zonder grote problemen te veroorzaken qua bereikbaarheid. Neem nou telefoon -> ingeschakeld houden, kan je dat nou bijvoorbeeld op weigeren zetten? Dat heeft binnen een dag al meer dan 1200 keer toegestaan.

[afbeelding]

Hier, forum Oneplus en ook op XDA staat weinig info, dus verwijzingen zijn ook welkom!

Ik wil batterij besparen, maar tegelijk niet hoeven inboeten op berichten en e-mails die verlaat binnenkomen :).
1200 keer is niet veel. Er zijn apps als facebook en outlook die ook dezelfde getallen als play services halen ;) gewoon ff je hele app lijst doorzoeken

Verwijderd

Vandaag de oneplus binnen gekregen, wat een mooi toestel.
Weet iemand hoe je de googlebar bovenaan het scherm kan uitschakelen?

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:34
Werkelijk een fenomenaal toestel. De accu is fantastisch!

2 exchange pushmail, Gmail en normaal gebruik (4,5 uur scherm tijd nu)
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2e66bzn.png

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
floriz87 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:02:
Wanneer ik een nieuwe map aanmaak op mijn telefoon (gewoon in de rootmap bijvoorbeeld), dan is deze direct te zien op mijn telefoon, maar niet in de explorer op mijn computer. Ik moet dan eerst mijn telefoon rebooten voordat ik de nieuwe map op mijn computer te zien krijg. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik merkte dit ook. Ook dezelfde mappen op meerdere locaties, met nét iets andere inhoud. Al Googlend vond ik dat het iets te maken heeft met het multi-user gebeuren sinds Jelly Bean. http://android.stackexcha...ons-of-the-virtual-sdcard
Heel vaag allemaal

(Edit: zie ook http://stackoverflow.com/...via-mtp/14074407#14074407 en https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=38282)
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:33:
Vandaag de oneplus binnen gekregen, wat een mooi toestel.
Als je in het startscherm zit op de menu-knop drukken.
Dan op het pijltje boven "achtergrond" widgets" "thema's"
Je krijgt dan een extra instelling menu, waar die optie in zit

[ Voor 12% gewijzigd door BassieBulk op 14-10-2014 23:45 ]

• Juan1717
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-10-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:33:
Lang op het homescreen duwen. Dan de drie bolletjes selecteern vervolgens zoekbalk op uit zetten

• BassieBulk
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
floriz87 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:02:
BassieBulk schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:09:
Ik merkte dit ook. Ook dezelfde mappen op meerdere locaties, met nét iets andere inhoud. Al Googlend vond ik dat het iets te maken heeft met het multi-user gebeuren sinds Jelly Bean. http://android.stackexcha...ons-of-the-virtual-sdcard
Heel vaag allemaal

(Edit: zie ook http://stackoverflow.com/...via-mtp/14074407#14074407 en https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=38282)
Ik heb zo verder lezend het idee dat dit óók met de Galerij-app aan de hand is.
Als ik foto's maak zie ik deze in eerste instantie alleen terug in de Camera-app zelf.
In de Galerij-app duurt het even voordat ik ze zie...behalve dus als ik reboot, dan wel direct...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-11 12:00

Vos

AFCA

BassieBulk schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 01:03:
[...]

[...]

Ik heb zo verder lezend het idee dat dit óók met de Galerij-app aan de hand is.
Als ik foto's maak zie ik deze in eerste instantie alleen terug in de Camera-app zelf.
In de Galerij-app duurt het even voordat ik ze zie...behalve dus als ik reboot, dan wel direct...
Dit ervaar ik ook. Als je een foto neemt en in de camera app naar rechts swiped zie je de foto gewoon. Maar ga je naar de galerij dan zie je hem niet. Vrij irritant.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 15-10-2014 09:28 ]

• Quad
In de galerij duurt het een seconde of 2 ja..

Sowieso vind ik de cm galerij een gedrocht in tegenstelling tot de standaard Android KitKat galerij.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• kromme

kromme

Juan1717 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:30:
[...]

Lang op het homescreen duwen. Dan de drie bolletjes selecteern vervolgens zoekbalk op uit zetten
Ik zie die optie nergens...

En onderstaand filmpje legt het uit, maar ik heb geen HOME :?
https://www.youtube.com/watch?v=CUnw9I90H0A

[ Voor 19% gewijzigd door kromme op 15-10-2014 09:47 ]

• Denissen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 19:56
Sinds aantal weken ook bezitter van OPO en toestel bevalt in alle opzichten prima. Inmiddels de 38R update gehad (verder niet geroot oid). Momenteel nog een 4 tal vragen/issues:
  • Sinds een aantal dagen crasht de camera app met enige regelmaat. Probleem is bekend https://forums.oneplus.ne...iemand-dit-testen.143036/ als je RAW en HDR modes gebruikt en zou verholpen worden met een fix via de playstore Google Play: Cyanogen Camera echter werkt deze bij mij niet.
  • De RAW feature maakt het mogelijk dat je met Lr nog redelijk wat kan spelen met je foto's, erg leuk! Je merkt echter wel dat het maken en wegschrijven van 16mb dng's redelijk wat van de OPO vraagt. Gebruikt dus momenteel de standaard google camera als ik even snel een foto wil schieten en wanneer ik de tijd heb/wil nemen om een RAW te schieten de CM camera app (waar RAW dan standaard aanstaat).
    Is het ergens in te stellen dat wanneer je de CM camera gebruikt je energie profiel automatisch naar prestaties gaat (ipv gebalanceerd) zodat je dan wel de maximale toestel performance hebt?
  • Aangezien ik van een S3 afkom was ik redelijk blij met de functie om je kleurprofiel aan te passen helaas is dit sinds 38R niet meer beschikbaar.
  • Wanneer binnen het thema menu je lettertypen aanpast werkt dat op een groot aantal plekken behalve op je homescreen en binnen de app drawer. Lijkt mij dat je deze ook zou moeten kunnen customizen doe ik hier iets fout?

• HNies
kromme schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:38:
[...]

Ik zie die optie nergens...
Die instelling optie Home is inderdaad verdwenen 8)7

[ Voor 50% gewijzigd door HNies op 15-10-2014 10:15 ]

Live long and Prosper

• kromme

kromme

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3945/15517028326_f627f677b4_b.jpg

Die staat al uitgevinkt... :?

• HNies
Ja dat was mijn fout. Ik dacht ff dat dat de optie was. Had het zelf geprobeerd en is het dus inderdaad niet. Had mijn reactie al gewijzigd, maar je was me te snel af :)

Live long and Prosper

• Rixos
Kleurverbetering, wat doet het en waarom zou ik het aan laten staan?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:09
Dat is iets heel anders. Die 'navigatiebalk' zijn de on-screen knoppen die je kunt uitschakelen als je de knoppen onder je scherm gebruikt.

Houd op een leeg stuk van een van je homescreens je vinger gedrukt en je krijgt een menu. Krijg je overigens ook door de linker knop onder je scherm te drukken. Dan zie je middenonder die drie bolletjes voor meer instellingen en daar kun je de zoekbalk uitzetten. Zoals boven al genoemd door Juan1717.

Punctuality is the politeness of kings

• HNies
dreamscape schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:13:
[...]

Dat is iets heel anders. Die 'navigatiebalk' zijn de on-screen knoppen die je kunt uitschakelen als je de knoppen onder je scherm gebruikt.

Houd op een leeg stuk van een van je homescreens je vinger gedrukt en je krijgt een menu. Krijg je overigens ook door de linker knop onder je scherm te drukken. Dan zie je middenonder die drie bolletjes voor meer instellingen en daar kun je de zoekbalk uitzetten. Zoals boven al genoemd door Juan1717.
Zooow daar had ik ff overheen gekeken. Maar inderdaad daar staat ie. Ze hebben hem dus verplaatst naar dit menu.

Live long and Prosper

• Quad
HNies schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:16:
[...]

Zooow daar had ik ff overheen gekeken. Maar inderdaad daar staat ie. Ze hebben hem dus verplaatst naar dit menu.
Dat is sowieso al wel eventjes, sowieso sinds 33R. (toen had ik mijn toestel).

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• HNies
Quad schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:18:
[...]

Dat is sowieso al wel eventjes, sowieso sinds 33R. (toen had ik mijn toestel).
Op het moment dat ik mijn OPO kreeg was dat een van de eerste dingen die ik had uitgeschakeld, dus lang niet naar gezocht :)

Live long and Prosper

• kromme

kromme

Ik heb het gevonden...!

• Denissen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 19:56
Rixos schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:01:
Kleurverbetering, wat doet het en waarom zou ik het aan laten staan?
Voor mij ook onduidelijk. In ieder geval zie ik echt geen verschil tussen een calibratieafbeelding op mijn scherm (http://www.peak-imaging.com/downloads/Fujical.jpg) met de kleurverbetering aan of uit (helderheid maximaal).

[ Voor 3% gewijzigd door Denissen op 15-10-2014 11:04 ]

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 17:38
Met het uitzetten van je awakes en "wakker houden" moet je wel oppassen ik had zo'n beetje alles uitgezet maar ik merkte dat de GPS niet meer werkte daarna. Zat er compleet naast of volgde de fix niet meer. Nu weer alles aangezet binnen alles Google apps en nu werkt alles weer. Maar wel op 1 avond 1300 wakeups daar gaat je stroom :-(

Steeds maar weer wat uit zetten tot GPS niet meer werkt dan weten we welke het is.

[ Voor 14% gewijzigd door ErikRo op 15-10-2014 11:56 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:39
Ik doe dat ook alleen met slurpende apps. Facebook heb ik bijvoorbeeld behoorlijk ingeperkt, want die doet veel meer op de achtergrond dan je lief is.

• psvunited
Net voor het eerst last gehad van ghost touches, gelukkig na een herstart opgelost.

• barrymossel
psvunited schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:58:
Net voor het eerst last gehad van ghost touches, gelukkig na een herstart opgelost.
Warme omgeving? Lang in een broekzak (wrijvings- of lichaamswarmte)? Iets met warmte?

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ErikRo schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:23:
Met het uitzetten van je awakes en "wakker houden" moet je wel oppassen ik had zo'n beetje alles uitgezet maar ik merkte dat de GPS niet meer werkte daarna. Zat er compleet naast of volgde de fix niet meer. Nu weer alles aangezet binnen alles Google apps en nu werkt alles weer. Maar wel op 1 avond 1300 wakeups daar gaat je stroom :-(

Steeds maar weer wat uit zetten tot GPS niet meer werkt dan weten we welke het is.
zou je je bevindingen kunnen posten? Mijn gps werkt ook niet meer :+

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11 20:14
Hoe vinden jullie de grootte van het toestel voor dagelijks gebruik als, jawel, een mobiele telefoon? Ik ben de Galaxy S3 gewend. Daarna heb ik een tijdje de HTC One gebruikt en dat ging goed. Dit is wel een stuk groter. Hoe ervaren jullie dit?

Verwijderd

@barzi Ik kom nu van de S5 is ook iets kleiner maar ik vind het geen bezwaar. Toestel is ook weer niet zo groot als de note4. Past prima in broekzak en goed vast te houden. Ik heb geen probleem met de grootte van de OPO.
Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor prijzen en levertijden: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen

Voor accessoires: [OnePlus One] Accessoires
Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.~~~[/html]

[OnePlus One] ~~~~~~~[OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Posts die niet ontopic zijn worden verwijderd.